Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-02 12:02
Steevo_S schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:30:
spoiler:
Ook de eerste missie waarbij je de CEO van lifeinvader moet vermoorden?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Gelukkig... wou bijna overnieuw beginnen ;-)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:58

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Poops_McGhee schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:27:
[...]

Auto's verdwijnen bij mij continue, zelfs als ik gesaved heb. Opvallend genoeg waren het allemaal auto's die gecustomised waren, of door mij of gespawned.
Staan ze dan niet in de impound?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Toen ik het spel speelde vanaf DVD liep hij inderdaad regelmatig vast. Als in: 3x in één speelsessie van een uur.

Nu heb ik het spel op externe HDD geïnstalleerd en alles draait gewoon perfect. Niks aan de hand dus.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 09:53
Dennahz schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:38:
[...]

Toen ik het spel speelde vanaf DVD liep hij inderdaad regelmatig vast. Als in: 3x in één speelsessie van een uur.

Nu heb ik het spel op externe HDD geïnstalleerd en alles draait gewoon perfect. Niks aan de hand dus.
Mag ik vragen hoe je dit achteraf gedaan hebt? Gewoon 'the game' verwijderd in de file explorer en opnieuw geinstalleerd? Blijven de savegames dan gewoon in takt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
thomasv93 schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:23:
[...]

Doe die missies op het eind met al je cash. Kun je straks alles kopen ;)
Thank you very much ;) (heb overigens al tijden geen missie voor lester meer mogen vernemen-.-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 14:36
Rhemme schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:29:
[...]

Lester's Assassination missies zijn optioneel.
Aaah verfuckt... heb er volgens mij al 2 gedaan die daarna kwamen:P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
Steevo_S schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:34:
Gelukkig... wou bijna overnieuw beginnen ;-)
Met de LifeInvader missie valt geen geld te verdienen, dus is uberhaupt niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Rhemme schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:45:
[...]

Met de LifeInvader missie valt geen geld te verdienen, dus is uberhaupt niet nodig.
Wel als je aandelen koopt en verkoopt :p Dus indirect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

maar het beste schijnt nog steeds aandelen te kopen, paar keer checken en weer verkopen?

XboX live : DaWauZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
dawauz schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:49:
maar het beste schijnt nog steeds aandelen te kopen, paar keer checken en weer verkopen?
Aandelen kopen > gaan slapen > aandelen verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Koop aandelen in een verzekerings maatschappij, vernietig heel veel auto's die onder een andere verzekering maatschappij zitten en je ziet je inkomsten stijgen.

Je kunt ook nog een autobedrijf kopen en alle auto's van je concurrentie opblazen oid. Big money.

Koop een gasolie bedrijf, of aandelen daarin en vernietig de concurrent haar spullen, win win win :)

Think big, win big is het nieuwe credo in gta 5 geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 15:48
Maar dat werkt allemaal (nog?) niet. Grote kans dat dit pas met GTA Online gaat werken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
boeles schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:52:
Koop aandelen in een verzekerings maatschappij, vernietig heel veel auto's die onder een andere verzekering maatschappij zitten en je ziet je inkomsten stijgen.

Je kunt ook nog een autobedrijf kopen en alle auto's van je concurrentie opblazen oid. Big money.

Koop een gasolie bedrijf, of aandelen daarin en vernietig de concurrent haar spullen, win win win :)

Leuk gespeculeerd, maar in de pagina's hiervoor is al ettelijke malen gezegd dat het helaas niet zo werkt. de LCN is niet te beinvloeden tijdens free-roaming, alleen tijdens missies (i.e.: Lesters Assassination missies).

Trouwens: Hoe wil jij zien bij welke maatschappij auto X of Y is verzekerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Martinspire schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:53:
Maar dat werkt allemaal (nog?) niet. Grote kans dat dit pas met GTA Online gaat werken.
werkt prima hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
boeles schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:52:

hoe weet ik waar die autos verzekerd zijn? haha

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Rhemme schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:54:
[...]

Leuk gespeculeerd, maar in de pagina's hiervoor is al ettelijke malen gezegd dat het helaas niet zo werkt. de LCN is niet te beinvloeden tijdens free-roaming, alleen tijdens missies (i.e.: Lesters Assassination missies).

Trouwens: Hoe wil jij zien bij welke maatschappij auto X of Y is verzekerd?
Je ziet toch waar een bedrijf opereert, elke stad geeft een andere verzekeringsmaatschappij aan.

veel plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Of je gebruikt een unlimited money glitch:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OYhV2CKhZxA]

[ Voor 34% gewijzigd door gise op 23-09-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Ik heb geïnvesteerd in ''AUG'' AugeryInsurance, vervolgens allemaal auto's kapot/vernietigd gemaakt en ik heb toch echt veel kunnen cashen uit die markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
gise schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:56:
Of je gebruikt een unlimited money glitch:
[video]
Een half uur werken voor 1 miljoen? No thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
boeles schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:57:
Ik heb geïnvesteerd in ''AUG'' AugeryInsurance, vervolgens allemaal auto's kapot/vernietigd gemaakt en ik heb toch echt veel kunnen cashen uit die markt
Hoeveel dan ongeveer? Hoeveel % gaat het aandeel omhoog bij hoeveel werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
Martinspire schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:58:
[...]
Ik heb de hele game vrij rustig gespeeld en weinig rotzooi getrapt. Bij mij is AUG ook 40% gestegen. Correlatie =/= causatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Martinspire schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:58:
[...]
Het is zeker niet veel werk, pak een grote truck (desnoods tijdens een ritje richting een missie), en ram tegen ALLE auto's op die je tegenkomt! :)

Hoeveel % precies, durf ik niet te zeggen.. niet heel erg ziek hoog hoor. Maar omdat je zoveel auto's ramt, gaat het redelijk.. Sneller dan mensen neermeppen en hopen op cash :P sneller dan geld autos ook trouwens :>

[ Voor 8% gewijzigd door Dr.Root op 23-09-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Beste investering in een property is toch echt de cinema van 20mil. 250.000 per week :)
Ook zou je huizen moeten kunnen kopen, maar als ik bij Eyefind hierop klik zegt het "under construction"

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

thomasv93 schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:59:
Kijk even naar het vergelijkingsmateriaal hier :

http://www.digitaltrends....-gta-v-discs-on-xbox-360/

klopt wel.

Als ik de playdisc van mijn harde schijf afhaal gaan dan ook mijn savegames weg ? of zitten die ergens anders ?
Je kan video's embedden door ze tussen de [video][/] tags te plaatsen ;) Daarnaast een stomme filmpje. Als je beelden wilt vergelijken, dan is het (in dit geval) handiger om dat onder elkaar te plaatsen... Nu kijk je de hele tijd van links naar rechts en mis je dus dingen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Decennia schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:01:
Beste investering in een property is toch echt de cinema van 20.000. 250.000 per week :)
Ook zou je huizen moeten kunnen kopen, maar als ik bij Eyefind hierop klik zegt het "under construction"
Hmh, cinema kost toch 20 miljoen? :/

----------
EDIT:
1 cinema kost 30 de ander 10.. miljoen! lol :D

[ Voor 8% gewijzigd door Dr.Root op 23-09-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

boeles schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:02:
[...]

Hmh, cinema kost toch 20 miljoen? :/

----------
EDIT:
1 cinema kost 30 de ander 10.. miljoen! lol :D
Ik bedoelde de Ten Cent Theater die je als Michael kan kopen :+

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 15:42
Gisteren een stomme fout gemaakt. Had het spel uit mijn PS3 gehaald en meegenomen naar iemand om het spel te demo'en. Gisteren weer in eigen PS3 gestopt en wou verder gaan met mijn save game, maar het spel bleef hangen in het openingsscherm. Na het verwijderen van mijn savegame, profiel en installatie kwam ik erachter dat het vlekje was op mijn disc die de boosdoener bleek te zijn. Nu weer opnieuw begonnen dus, maar omdat ik nog niet zover was is het nog geen ramp. Toch een tijdje lopen tieren en vloeken totdat ik weer verder kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
GTA hoort dan ook het eerste half jaar na de release je drive niet te verlaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Stefandepefan schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:04:
Gisteren een stomme fout gemaakt. Had het spel uit mijn PS3 gehaald en meegenomen naar iemand om het spel te demo'en. Gisteren weer in eigen PS3 gestopt en wou verder gaan met mijn save game, maar het spel bleef hangen in het openingsscherm. Na het verwijderen van mijn savegame, profiel en installatie kwam ik erachter dat het vlekje was op mijn disc die de boosdoener bleek te zijn. Nu weer opnieuw begonnen dus, maar omdat ik nog niet zover was is het nog geen ramp. Toch een tijdje lopen tieren en vloeken totdat ik weer verder kon...
Kan je nu gelijk goed investeren :D :D

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
gise schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:05:
GTA hoort dan ook het eerste half jaar na de release je drive niet te verlaten ;)
True story.

Kan het kloppen dat als je personen bij een ATM machine van een bank beroofd, dat het aandeel zakt v/d bank? :)

staat MorsMutualInsurance evenredig aan als je mensen gaat vermoorden op straat dat het aandeel stijgt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 15:42
Een van de dingen die mij bij alle gta's hebben geïrriteerd is het verliezen van je auto tijdens missies. Heel vaak moet je dingen doen in missies waardoor je je auto kwijt raakt.. Een vrachtwagen pakken, rennen en daarna je auto kwijt raken en van alles en nog wat. Is dat bij GTA 5 opgelost?

Ik wil altijd het idee hebben dat ik een 'eigen' auto heb, helemaal met het customizen, maar ik kan met mijn 'eigen' auto nooit missies doen, omdat de kans behoorlijk groot is dat je de auto kwijt raakt tijdens de missie.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-10-2023
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er een manier moet zijn om alle ammo ineens aan te vullen bij een ammo shop.
Weten jullie of dit kan of niet? Zoja ik kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Moose84 schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:11:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er een manier moet zijn om alle ammo ineens aan te vullen bij een ammo shop.
Volgens mij niet en moet dit per wapen.

Strange trouwens; zag gisteren ineens dat Trevor bij mij 9999 aan Shotgun Ammo bij zich heeft... no way dat ik zo veel gekocht heb en ik kan me niet voorstellen dat ik dat ergens onderweg opgeraapt heb.

Enige dat ik me wel voor kan stellen: Ergens een bugje door één van die rampage missies, want zolang je met die missie bezig bent heb je oneindige ammo volgens mij.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 20:46

Vuvuzela

My spire is forming

Moose84 schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:11:
Tijdens het kopen van ammo kan je een knop drukken om te wisselen van 1 magazijn of maximaal. Volgens mij was het vierkantje.
Is wel per wapensoort.

[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 23-09-2013 16:21 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Martinspire schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:57:
[...]
Een half uur werken voor 1 miljoen? No thanks
Gerekend dat het switchen 10 seconde per keer kost, ben je 13 minuten bezig voor een miljoen. Daarnaast gaat het switchen bij mij volgens mij in 7 seconde, en al helemaal sneller als het steeds de zelfde chars zijn tussen wie je switch.

Verder maak ik er geen gebruik van. Hoort niet bij het spel. Rockstar heeft er heus wel aan gedacht hoe je geld zou moeten verdienen, doe het dan ook op de gegeven manieren. Maakt het spel leuker.

[ Voor 39% gewijzigd door Relative op 23-09-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
Coevering schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:25:
[...]

Gerekend dat het switchen 10 seconde per keer kost, ben je 13 minuten bezig voor een miljoen. Daarnaast gaat het switchen bij mij volgens mij in 7 seconde, en al helemaal sneller als het steeds de zelfde chars zijn tussen wie je switch.

Verder maak ik er geen gebruik van. Hoort niet bij het spel. Rockstar heeft er heus wel aan gedacht hoe je geld zou moeten verdienen, doe het dan ook op de gegeven manieren. Maakt het spel leuker.
Nog steeds de moeite lang niet waard. Een nieuwe game starten en wachten met de Lester Assassination missies tot na de laatste heist levert +/- 300-400 miljoen per character = 1.2 miljard op binnen 15-20 uur. Is een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 16:36

heuveltje

KoelkastFilosoof

boeles schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:57:
De logica ontgaat me even :)
Het idee van verzekeringen is juist dat ze dik verlies gaan maken als er onverwacht veel schade komt !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 16:14

Jelte,89

Woodworking

heuveltje schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:27:
[...]

Het idee van verzekeringen is juist dat ze dik verlies gaan maken als er onverwacht veel schade komt !
Mij inderdaad ook, misschien dat ze daarna overstappen naar 'jouw' verzekering?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
heuveltje schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:27:
[...]

je koopt aandelen bij A, dus sloopt de auto's van B waardoor die meer schade moeten uitkeren en hun aandelen zullen dalen. of A daarmee zal stijgen is een tweede.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 22:32

nFo

jip_86 schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:09:
[...]

Dit is af en toe wel vervelend inderdaad. Zo ging ik een ander pak aan doen voor een missie, loop het huis binnen, niets aan de hand. Loop ik weer naar buiten begint in eens een missie waar Michael ineens binnen op de bank zit, met andere kleren aan 8)7
Op grond zie je trouwens ook een gele cirkel, maar is soms moeilijk te zien met veel zon.
Of via de achterdeur naar binnen. :P
Of eerst even quick saven.

Die Liveinvander status updates na een missie(s). :D
Wat je allemaal wel niet leest op die facebook kloon. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 10:53
Decennia schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:01:
Dat is voor online. Dan kun je appartementen kopen (zie de multiplayer trailer).

Rare bug in de garage van Franklin!

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7668/JugFkt1dfEKVpGqqz63-YA/0_0.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Rizn op 23-09-2013 17:27 ]

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

aicaramba schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:08:
Een van de dingen die mij bij alle gta's hebben geïrriteerd is het verliezen van je auto tijdens missies. Heel vaak moet je dingen doen in missies waardoor je je auto kwijt raakt.. Een vrachtwagen pakken, rennen en daarna je auto kwijt raken en van alles en nog wat. Is dat bij GTA 5 opgelost?

Ik wil altijd het idee hebben dat ik een 'eigen' auto heb, helemaal met het customizen, maar ik kan met mijn 'eigen' auto nooit missies doen, omdat de kans behoorlijk groot is dat je de auto kwijt raakt tijdens de missie.
Voor zover ik heb kunnen ervaren blijft je eigen (vaste) auto altijd in je bezit... Ik heb een paar missies gedaan waar ik m'n auto achterliet om bijv. een vrachtwagen te pakken en elke keer weer staan m'n standaard auto's voor de deur.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste TweaksCrew is vol, dus een tweede is geopend. Ook deze is voor beide consoles.

Deze Crew hoort bij de ander en er dient dus alleen over gesproken te worden in het daarvoor bestemde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

BtM909 schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:25:
[...]

Voor zover ik heb kunnen ervaren blijft je eigen (vaste) auto altijd in je bezit... Ik heb een paar missies gedaan waar ik m'n auto achterliet om bijv. een vrachtwagen te pakken en elke keer weer staan m'n standaard auto's voor de deur.
Ja, en die 'Audi' van Michael is een enorm gave bak dus pimp die gewoon, heb je een prima bak die altijd braaf voor de deur staat O+

Die van mij is Wine Red Metallic met een dikke sjonnie
spoiler:
spoiler
, racetransmissie, verlaagd en turbo. Oh en natuurlijk een brute vrachtwagentoeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo zoals jullie al weten heb je me GTA V ook een speciale editie en een gewone
mijn vraag is nu
als ik de gewone editie van GTA V koop en ik koop die map er apart bij via een vriend
kan ik dan die map gebruiken als ik op mijn gewone GTA V versie iets wil doen?
kan ik die geheime UV licht opdrachten op mijn GTA V doen?

alvast bedankt voor het lezen en graag wat info:)
kan het gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Welke car shop moest je nou kopen met franklin? heb alleen los santos garage oid 1 min vanaf zijn huis voor #30.00 gezien. Is dat hem? zie verder geen te koop dingen van ls customs

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 16:54
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:35:
hallo zoals jullie al weten heb je me GTA V ook een speciale editie en een gewone
mijn vraag is nu
als ik de gewone editie van GTA V koop en ik koop die map er apart bij via een vriend
kan ik dan die map gebruiken als ik op mijn gewone GTA V versie iets wil doen?
kan ik die geheime UV licht opdrachten op mijn GTA V doen?

alvast bedankt voor het lezen en graag wat info:)
kan het gebruiken ;)
Natuurlijk. Schijfje is gewoon hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

aicaramba schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:08:

Nee, ik ben ook vaak mijn auto kwijt geraakt omdat ik even te voet moest of iets anders.
Misschien dat de auto's die zelf van de personages zijn wel blijven staan maar random auto's verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 10:53
Koos2009 schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:40:
Welke car shop moest je nou kopen met franklin? heb alleen los santos garage oid 1 min vanaf zijn huis voor #30.00 gezien. Is dat hem? zie verder geen te koop dingen van ls customs
Ja, dat is hem. Je kunt er maar een kopen. Alle upgrades zijn dan gratis, maar alleen daar.

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milzzz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-10 10:57
wanneer komt hij uit voor de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 06:47
milzzz schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:03:
Nooit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 19:03
Volgens mij begint social club en bawsaq etcetera net een beetje te werken. Ik hoop dat gta online niet met zulke problemen te maken krijgt.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

T is trouwens fucking onmogelijk om zo'n jet te jatten. Heb eindelijk onder de knie hoe ik er in kan komen zonder gelijk door een tank kapot te worden geschoten, maar als je hem dan eindelijk hebt dan is het moeilijk om de raketten te ontwijken. Één keer slechts één raket op me gehad, maar toen viel tijdens mijn onmogelijke vlucht van de politie (helikopters verschijnen voor je neus op een paar kilometer hoogte) de motor uit. :S

Ik wil er gewoon één in m'n hangar hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Thomasx4 schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:22:
T is trouwens fucking onmogelijk om zo'n jet te jatten. Heb eindelijk onder de knie hoe ik er in kan komen zonder gelijk door een tank kapot te worden geschoten, maar als je hem dan eindelijk hebt dan is het moeilijk om de raketten te ontwijken. Één keer slechts één raket op me gehad, maar toen viel tijdens mijn onmogelijke vlucht van de politie (helikopters verschijnen voor je neus op een paar kilometer hoogte) de motor uit. :S

Ik wil er gewoon één in m'n hangar hebben!
Het is mij wel gelukt na veel moeite, ging er in een snelle ferarri (bepa(n)tserd) heen. Zelf ook de nodige armor aangeschaft en heel gauw gereden. en even daar wat gekilled. Vervolgens zo snel mogelijk hoogte halen.
Motor viel uiteindelijk wel uit. ( en was met franklin) dus maar blijven zitten en teruggewisseld. Uiteindelijk met trevor die jet opgehaald en in de hangar gezet :P

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Denzis schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:25:
[...]

Het is mij wel gelukt na veel moeite, ging er in een snelle ferarri (bepa(n)tserd) heen. Zelf ook de nodige armor aangeschaft en heel gauw gereden. en even daar wat gekilled. Vervolgens zo snel mogelijk hoogte halen.
Motor viel uiteindelijk wel uit. ( en was met franklin) dus maar blijven zitten en teruggewisseld. Uiteindelijk met trevor die jet opgehaald en in de hangar gezet :P
Hoe bedoel je? Diezelfde jet waarvan de motor uitviel? Of heb je toen een nieuwe gehaald met trevor? Misschien moet ik snel maar eens met michael nog zo'n ding gaan halen en hem dan in m'n hangar zetten (als je die koopt heb je ook geen last meer van politie op Los Santos International)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het zin heeft de Lester missies opnieuw te doen waardoor de prijzen van de aandelen veranderen? Heb hem uitgespeeld en vraag mij af of ik op die manier makkelijk geld kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Kom, zo werkt het hier niet...... Aangezien we een Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic hebben is je vraag hier helemaal off-topic, daarbij is hij in dit topic en in het levertijden-topic al een paar keer voorbij gekomen. Het wordt gewaardeerd wanneer user eerst zelf initiatief tonnen door eerst goed op het forum te zoeken voordat men een vraag stelt, helemaal wanneer de vraag ook nog eens van een bedenkelijk niveau is.

Ik zou je willen verzoeken om dit eens goed door te lezen: Het algemeen beleid & Forum FAQ

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:47:
Weet iemand of het zin heeft de Lester missies opnieuw te doen waardoor de prijzen van de aandelen veranderen? Heb hem uitgespeeld en vraag mij af of ik op die manier makkelijk geld kan verdienen.
Heeft geen zin.

Ik ga zelf waarschijnlijk gewoon nog een keer spelen als ik hem uit heb. Maar dan gewoon steeds de andere optie van de heists kiezen.

Ook moet er dan wat meer goud gehaald gaan worden ;)

[ Voor 22% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-09-2013 18:54 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu redelijk de stock market in overzicht, binnen 1 speelsessie that is :P Nog geen idee wat er gebeurd als je die opnieuw laad, maar de marges tussen de stocks na uitspelen hangen allemaal rond de max 2-2,50 euro per aandeel, ongeacht hoogte van aandeel zelf. FlyUS en LifeInvader lijken vooralsnog de beste keuze, heb mijn 12miljoen inmiddels omgezet in 16miljoen.

Nu maar hopen dat bij het laden van de saving die marges gelijkblijven :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Kan ik GTA part 0 tm part 3 veilig verwijderen zodat ik het spel op m'n USB stick kan installeren zonder dat mijn save games verwijderd worden? (Xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 22:32

nFo

Koop een Xbox, is goedkoper dan je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
nFo schreef op maandag 23 september 2013 @ 19:28:
[...]

Playstation is nog goedkoper :+

Die 'james-bond' auto is geniaal ;)
Koste me wel wat pogingen om m te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nFo schreef op maandag 23 september 2013 @ 19:28:
[...]

Tja, je levert ook goeie 80% van de graphics in :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 23 september 2013 @ 19:02:
Nu maar hopen dat bij het laden van de saving die marges gelijkblijven :+
Ik heb gehoord dat ze 'at random' elke keer verschillend veranderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
credits :( jammer, had er nog rustig de tijd voor genomen voor mijn gevoel haha

lees de draad voordat je blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Laatst online: 29-04-2022
Oke, ik denk dat ik net wel de meest bizarre switch naar Trevor heb gehad.
Stond ie zich in de wc van zijn trailer af te trekken met het nodige geluid erbij om vervolgens zn hand te inspecteren en aan de muur af te vegen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Laatst online: 13-12-2021
Vraagje, heb net
spoiler:
de sub en chinook gejat voor dat wrak of die speciale cargo in de haven bij wade

maar nu kan ik niet verder. heb bij micheal alles tot aan de heli lessen en verder dus de 2 voertuigen.
Waar moet ik nu zijn?
Bij micheal thuis startte de yoga missie

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Is er bij de handler truck een bepaalde truc om in de cabine te komen? Je zou zeggen klim het laddertje op maar dat krijg ik dus voor geen enkele manier voor elkaar :?

Missie laten failen om het opnieuw te kunnen proberen, retry gedaan, begint hij meteen in de cabine :?

Het zal wel..

@Hieronder, dat werkte ook niet..

[ Voor 31% gewijzigd door Gekkenhuis op 23-09-2013 20:31 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 17:55

fdisk

XBL: fd1sk

Gekkenhuis schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:26:
Is er bij de handler truck een bepaalde truc om in de cabine te komen? Je zou zeggen klim het laddertje op maar dat krijg ik dus voor geen enkele manier voor elkaar :?
gewoon instappen (Y op xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu dus een Cheetah gekocht (650.000) en deze volledig getuned. Het probleem is dat ik er nu nauwelijks mee durf te rijden en ben ik bang dat ik hem straks verrot rijd... =D

http://i39.tinypic.com/21e6r7c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:08:
[...]

Ik heb gehoord dat ze 'at random' elke keer verschillend veranderen :+
Wel iets opmerkelijk gevonden, ik was afgelopen 2 uur gewoon in huis aan het lopen, koersen redelijk vastgesteld.

Ik ga naar buiten en stuk rijden (ram ondertussen een berg auto's), gaat mijn AuguryInsurance opeens nóg verder omhoog in nog geen 10 minuten erna. Toeval of opmerkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:34
Kun je outfits saven? Ik vind het geen probleem dat de characters regelmatig hun kleding aanpassen, maar ik zou het wel fijn vinden als ik outfits op kon slaan. Dat bespaart mij wat tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:51:
Ik heb nu dus een Cheetah gekocht (650.000) en deze volledig getuned. Het probleem is dat ik er nu nauwelijks mee durf te rijden en ben ik bang dat ik hem straks verrot rijd... =D

http://i39.tinypic.com/21e6r7c.jpg
Of dat ie 'verdwijnt' door die auto-bug. :P
Daarom koop ik nog maar ff geen auto..

BTW: als je een Los Santos Customs koopt met Franklin, kun je gratis upgrades krijgen.
Maar bij welke Customs is dat? Die bij het vliegveld heeft wel een fijne locatie maar kun je noet kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:20:

BTW: als je een Los Santos Customs koopt met Franklin, kun je gratis upgrades krijgen.
Maar bij welke Customs is dat? Die bij het vliegveld heeft wel een fijne locatie maar kun je noet kopen :(
Mid-mid op de map, direct naast een gunshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 23 september 2013 @ 19:31:
[...]

Playstation is nog goedkoper :+

Die 'james-bond' auto is geniaal ;)
Koste me wel wat pogingen om m te krijgen...
Heb je die auto ergens kunnen vinden? Zoja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 16:54
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:31:
[...]

Heb je die auto ergens kunnen vinden? Zoja, waar?
Buiten de missie om kun je de auto ook kopen maar volgens de tekst die erbij staat werken de wapens dan niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De golfclub kost zo'n 150 miljoen, is het iemand al gelukt om dit bedrag bij elkaar te sparen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de story mode uitgespeeld, zit nu op 75%. Heerlijke game en echt genoten van de characters!
Nu lekker free roamen en kijken wat er nog meer te beleven valt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand wel eens een missie geskipped?
Sta echt op het punt dat te doen, sta daar weliwaar niet achter maar ik zit in een missie dus ontkom er niet echt aan....
Heb nu iets van 8x een vliegtuig proberen te landen maar op de landingsbaan boor ik em de grond in.
Gas ruim los voor het landen...laag voor laag zakken, het lijkt wel een papieren kist man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:39
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:55:
Sta echt op het punt dat te doen, sta daar weliwaar niet achter maar ik zit in een missie dus ontkom er niet echt aan....
Heb nu iets van 8x een vliegtuig proberen te landen maar op de landingsbaan boor ik em de grond in.
Gas ruim los voor het landen...laag voor laag zakken, het lijkt wel een papieren kist man.
Haha, Dat is echt niet moeilijk hoor, heb je de wielen wel uitgeklapt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:55:
Afremmen wil ook wel eens helpen ;) linkertrekker..Trouwens eenmaal in de lucht kan je de gasknop los laten . Het behoudt zijn snelheid en kan je met de rb en lb knop sturen .Maar bij mij was afremmen het sleutelwoord ik stond al stil aan het begin van de startbaan en tufte zachtjes naar waar ik moest zijn :) succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

ik kwam iets van een file tegen, en toen ik zag wat de file veroorzaakte vond ik het wel interessant genoeg om mezelf ermee op de foto te zetten :P

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7353/lLCC7oeoh0GJM2zw1BlQrA/0_0.jpg

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Laatst online: 21:36
Kun je meerdere accounts/ gebruikers aanmaken?
Dus dat je bijv. met iemand van je famillie niet hetzelfde account hoeft te delen, maar apart van elkaar kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op maandag 23 september 2013 @ 22:00:
Dus dat je bijv. met iemand van je famillie niet hetzelfde account hoeft te delen, maar apart van elkaar kan spelen.
Ja aanmelden met een ander emailadres en met dat zelfde emailadres een xbox of ps account aanmaken . of begrijp ik je vraag verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Draakje5 schreef op maandag 23 september 2013 @ 22:00:
Ja, beide consoles ondersteunen meerdere accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 19:36

Sa1

Heel bijzonder. Ik voel me echt een beetje 'simpel' aangezien ik kennelijk de enige ben met mijn 'probleem'. Heb het spel nu een paar dagen en heb er een tweetal avonden op zitten. Kan inmiddels met Micheal spelen. Die kerel heeft bij mij bijna geen missies.
Als ik terug ga naar Franklin dan kan ik daar alleen maar met de towtruck af en toe aan de slag. En soms een race rijden.

Hoe ga ik nu verder met het verhaal, heb ik gewoon wat gemist? Heb het gevoel dat ik nu een beetje doelloos rond rij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sa1 schreef op maandag 23 september 2013 @ 22:03:
Heel bijzonder. Ik voel me echt een beetje 'simpel' aangezien ik kennelijk de enige ben met mijn 'probleem'. Heb het spel nu een paar dagen en heb er een tweetal avonden op zitten. Kan inmiddels met Micheal spelen. Die kerel heeft bij mij bijna geen missies.
Als ik terug ga naar Franklin dan kan ik daar alleen maar met de towtruck af en toe aan de slag. En soms een race rijden.

Hoe ga ik nu verder met het verhaal, heb ik gewoon wat gemist? Heb het gevoel dat ik nu een beetje doelloos rond rij ...
Met Franklin kan je micheal bezoeken in zijn huis vanaf dan gaat het snel met missies voor Micheal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 22:02:
[...]

Ja aanmelden met een ander emailadres en met dat zelfde emailadres een xbox of ps account aanmaken . of begrijp ik je vraag verkeerd ?
Heb geen ervaring met een ps3 of xbox, dus geen idee.
Maar als je daarmee hetzelfde spel kan spelen zonder in de game van de andere te zitten, was dat mijn vraag inderdaad. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de vliegtuigtips....
Zelfs toen ik net veilig geland (vliegtuig stond stil, moest het alleen nog naar de hangar rijden) was en dit vierde met een YES, begon het vliegtuig spontaan te rillen en ging alsnog kapot.
Dat was de druppel.....ik denk dat ik uiteindelijk het iets van een kleine 15x geprobeerd heb te landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 22:14:
Bedankt voor de vliegtuigtips....
Zelfs toen ik net veilig geland (vliegtuig stond stil, moest het alleen nog naar de hangar rijden) was en dit vierde met een YES, begon het vliegtuig spontaan te rillen en ging alsnog kapot.
Dat was de druppel.....ik denk dat ik uiteindelijk het iets van een kleine 15x geprobeerd heb te landen.
Zo close and yet so far away :) ..Niet opgeven nu !! Probeer anders tips op youtube te vinden . Tis idd soms lastig dat vliegen vooral landen .Ik heb er eentje voor je gevonden maar dat is gold medal voor flightschool ( das pas moeilijk ) maar wie weet heb je er wat aan :) succes ! YouTube: GTA 5 - Flight School 100% All Gold Medals Guide (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Sa1 schreef op maandag 23 september 2013 @ 22:03:

Bel je telefoon af, en kijk goed op de map.
Blauw is voor michael, groen voor franklin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 15:08
Ja die heb ik ook maar heb nergens last van, loopt als een trein!
Gisteren non stop 8 uur.
Af en toe wat popups maar die heeft iedereen wel denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zo, ik heb de fighter jet in de hangar staan (strip van Trevor) :D. Wat een gaaf apparaat! Helaas doet de foto-app het niet anders had ik wel een leuke foto gemaakt.

spoiler:
Het raket mechanisme locked automatisch op helicopters, en als je vliegt op 'first person' view ook op politie auto's etc. Met een druk op de missile knop heb je zo aardig wat schade :D
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Is dat probleem alleen met de xbox?

Niet met een PS3 12GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een game is het ook zeg _O_

spoiler:
Moest het vrouwtje van die Mexicaan naar huis brengen en terwijl Trevor bijna in janken uitbarst komt op de radio If You Leave Me Now _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Eindelijk ik heb cash gekregen van de juwelier overvallen.
Meteen een garage gekocht en gekeken op de map waar ik een mooie auto kan kopen
Ik kon het nergens vinden.

Toen maar via de telefoon naar een site gegaan en daar een auto besteld.
Gekocht en kreeg mailtje : je auto staat in je garage!

Nee hoor !! Staat er niet in weg 185.000 pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Kan ik al ergens duik gear kopen? Ben niet heel ver in de main story ofzo.. Maar was gewoon benieuwd of je dat eerst moet unlocken ofzo.. Ik wil diepzee duiken :p

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 23:50

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 22:37:
Wat een game is het ook zeg _O_

spoiler:
Moest het vrouwtje van die Mexicaan naar huis brengen en terwijl Trevor bijna in janken uitbarst komt op de radio If You Leave Me Now _O_
Dat heb ik net ook gedaan, echt geniaal :)

So far is Travor veruit mn favoriete character

spoiler:
Net als ik denk dat ie wat softer wordt ga ik met hem naar het huis wat ie 'gekraakt' heeft om daar de vriendin van te ontmoeten... Echt te cool hoe Trevor daar naar buiten komt... >:)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Laatst online: 05-05-2024
Nog geen GTA V, maar stiekem toch dit topic aan 't volgen: http://gtaforums.com/topic/600237-jetpack-hunt/page-62

Mooiste easteregg ooit, haha.
Pagina: 1 ... 24 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.