Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 22:21:
[...]

Zo close and yet so far away :) ..Niet opgeven nu !! Probeer anders tips op youtube te vinden . Tis idd soms lastig dat vliegen vooral landen .Ik heb er eentje voor je gevonden maar dat is gold medal voor flightschool ( das pas moeilijk ) maar wie weet heb je er wat aan :) succes ! YouTube: GTA 5 - Flight School 100% All Gold Medals Guide (GTA V)
Goed samengevat. :)
Dank voor alle hulp en de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Alweer aan het trollposten?
En vandaag is alweer nieuws uitgekomen waaruit blijkt dat een PC release wel heel erg duidelijk in het verschiet ligt.
]<builds>
<id>987994</id>
<buildId>301.1</buildId>
<buildDate>2012-12-18T17:51:21Z</buildDate>
<buildInfo>CB_18-12-2012___09-30

Notes –
•Includes multiple script/code/data dependencies.
•Grabbed previous cuts.rpfs to work around PT issues with missions not launching - 983662, 983772 & 983970.
•Stability: General stability seemed ok. Some frequent crashes fixed this build.
•If you have Rag issues, check here first:
ohttps://devstar.rockstargames.com/wiki/index.php/Rag

Build Info –
•Version added to Bugstar as 301.1
•Data, script & code (game & rage) labelled as: GTA5_[ALL]_version_301.1
•Code: GameCL#3424583; RageCL#3424549
oPlus 3424888, 3424919, 3425111, 3425142, 3425208, 3425472, 3425515, 3425664, 3425814, 3425823, 3426431, 3427110, 3427310, 3427150, 3426166, 3427451
•Base DataCL# 3424665
•Base ScriptCL# 3424634
•Audio CL# 3421302

Known Issues –
•985459 – PC - [PT][PB] Crash - > game_win32_beta_dx11.exe!strRequest::Release() Line 47 + 0xf bytes C++
•985425 - [PT] DH1 - Mission does not progress after following Floyd
•Loading asserts. – 983464, 983402
•968514 - Stunt Jumps should be exactly the same in SP + MP. Doing them in either should count towards any achievements etc.
•957132 - Tattoos did not sync to remote Freemode players.
•946312 - PC - Cannot use the phone after saving a photo and the media folder won't open.
•861298 - Remote player is seen shooting three times from cover, when they only fired once.
•954822 - Loading screens do not appear after "You are not signed in." message
•860217 - Swimming anims do not sync to remote clients while in shallow water.
•964912 - If a local player switches from a weapon to unarmed while using stealth, the transitional anims between the stealth stance and idle do not sync to remote players.
•917210 - Only the driver is thrown through the windscreen during a collision.
•987310 - Everything tinted yellow in last gen mode
•987209 - Character was gone after signing out of and then back into xbox live.
</buildInfo>
<platformId>1568</platformId>
</builds>
Hierboven zien we een XML-bestand die geëxtract is uit de PS3 versie met daarin de developer changelogs. De datum staat bovenaan; 2012. Er is duidelijk meermaals te zien dat men rapporteert over bugs in de PC versie, en dat men deze gefixed heeft of nog moet gaan fixen.

Verder is er ook in te zien dat men spreek over "last gen mode".
Hiermee wordt een PS4 en XBone versie ook enorm tastbaar.
Zoals ik al zei, twijfel niet mensen, GTA V komt sowieso op PC en next-gen.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchManticore schreef op maandag 23 september 2013 @ 23:12:
[...]

En vandaag is alweer nieuws uitgekomen waaruit blijkt dat een PC release wel heel erg duidelijk in het verschiet ligt.

[...]
Dat is meer omdat het een domme vraag is. Elke 2-3 pagina's komt de vraag wel voorbij en als hij voor de PC aangekondigd zou worden dan denk ik niet dat je dat bericht kunt missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Meelobee schreef op maandag 23 september 2013 @ 22:59:
[...]

Dat heb ik net ook gedaan, echt geniaal :)

So far is Travor veruit mn favoriete character

spoiler:
Net als ik denk dat ie wat softer wordt ga ik met hem naar het huis wat ie 'gekraakt' heeft om daar de vriendin van te ontmoeten... Echt te cool hoe Trevor daar naar buiten komt... >:)
Ze moeten gewoon niet raar tegen Trevor gaan doen :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:46
Eindelijk!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RWdhJWN.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Toch jammer na 49 uur..

Dan had ik gehoopt dat de missies wat meer uitgerekt waren.

Of meerdere missies.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dus het is niet zoals bij GTA IV dat je ook alle hidden packages / stunt jumps etc. moet doen voor de 100%? Dat zou wel jammer zijn, dan is het nu vrij makkelijk te doen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:46
Razr schreef op maandag 23 september 2013 @ 23:29:
Dus het is niet zoals bij GTA IV dat je ook alle hidden packages / stunt jumps etc. moet doen voor de 100%? Dat zou wel jammer zijn, dan is het nu vrij makkelijk te doen :\
spoiler:
Je hoeft niet alles 100% te doen. Maar 50% van de stuntjumps bijvoorbeeld. En zo heb je nog een aantal dingen waarbij je niet alles hoeft te doen. Onder andere de random encounters. Je moet wel alle hidden packages verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
DutchManticore schreef op maandag 23 september 2013 @ 23:12:
[...]

[...]
Nee, de enige 'trollposter' ben jij door het negeren van de topicwaarschuwing waarin duidelijk staat dat er geen pc-discussie mogelijk is. Dat jij dat dan meermaals moet doen zegt meer over jou dan over mij.
Maak je eigen: ik wacht op een PC-topic aan ofzo, want hier wordt niemand er blij van.
Glaasje water erbij?

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 24-09-2013 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
dutchgio schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 00:06:
[...]

Nee, de enige 'trollposter' ben jij door het negeren van de topicwaarschuwing waarin duidelijk staat dat er geen pc-discussie mogelijk is. Dat jij dat dan meermaals moet doen zegt meer over jou dan over mij.
Maak je eigen: ik wacht op een PC-topic aan ofzo, want hier wordt Dutchgio niet blij van.
Glaasje water erbij?
Fixed.
Ik doe toch niet aan PC-discussie?
Post alleen feitelijk nieuws. Gaat zowel over de huidige versie als de next-gen versie en de PC versie.
Daar kan ik ook niets aan doen.

Als ik nu gewoon willekeurig roep dat ik graag een PC versie wil had ik je gelijk gegeven.
Nogmaals, ik post gewoon nieuws.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Optie C is way, wayyyyyy more satisfying in de laatste misse trouwens.
Ik heb hem even opnieuw uitgespeeld, en dit was eigenlijk het eind waar ik soort van op hoopte.

Zonder al te veel te spoileren ik snap niet waarom ze van elke gast
spoiler:
die je moet killen
niet een aparte uitgebreide missie hebben gemaakt,
Wederom te haastig met uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:41
Haha, voor de liefhebbers: http://marketplace.xbox.c...d1-4253-c85b-ffa3545408a7
Chop voor je Xbox Avatar
Afbeeldingslocatie: http://download.xbox.com/content/images/00001000-44d1-4253-c85b-ffa3545408a7/1033/thumblg.png

Verder nog meer Avatar-content verschenen overigens, maar geen DLC voor als je je dat afvraagt

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 24-09-2013 01:08 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Geen zin om beide topics door te spitten, maar is het iemand al opgevallen dat als je tijdens een missie al je wapen upgrade en vervolgens de missie failed, je de upgrades nog steeds hebt en je cash weer van voor de upgrades?

[ Voor 6% gewijzigd door Gekkenhuis op 24-09-2013 01:37 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 22:07
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:55:
Iemand wel eens een missie geskipped?
Sta echt op het punt dat te doen, sta daar weliwaar niet achter maar ik zit in een missie dus ontkom er niet echt aan....
Heb nu iets van 8x een vliegtuig proberen te landen maar op de landingsbaan boor ik em de grond in.
Gas ruim los voor het landen...laag voor laag zakken, het lijkt wel een papieren kist man.
Je skipt maar een sectie van de missie, het gevolg is echter, je krijgt de achievement/trophy niet. Ik had het bij de een van de laatste missies, kwam niet voorbij een gedeelte en toen maar overgeslagen, ik had anders mogelijk mijn controller door het raam gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gisteren ook met trevor had die mexicaanse muziek op staan in de auto, waren net op weg om die meth farm op te rollen roept ie aaaaargh fuck what kinda music is this'! En zet vervolgens die hardrock / metal zooi op ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een hoertje een auto stelen :

Enjoy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ienni1983 schreef op maandag 23 september 2013 @ 23:20:
[...]

Ze moeten gewoon niet raar tegen Trevor gaan doen :P
Heb je de "bevlekte beer" op de voorkant van Trevor's auto gezien? Dat is pas lachen :)

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:07

Luukwa

o/

Ik vind michael een stuk leuker om te spelen tbh.. maar de desert is dan wel velen malen cooler.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:23
Ik werk vandaag thuis, maar heb echt serieus de neiging om m'n PS3 aan te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 19:18
Is het 1 van jullie al gelukt om in te loggen bij rockstar ( op je console of iphone )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik heb wel mijn xbox live account kunnen migreren met social club en heb toen allerlij discounts gekregen van lifeinvader.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Gister weer 2 uurtjes gespeeld, me vrouw speelde meer.
Ze ging oefenen op de schietbaan, maar ging nog niet zo goed, richten kan ze niet >:)

Verder paar side-missies gedaan. Heerlijk spel :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
bartkoper schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 08:39:
Is het 1 van jullie al gelukt om in te loggen bij rockstar ( op je console of iphone )?
Ja, het inloggen werkt op zich wel redelijk maar de iFruit app is gewoon zo brak als maar kan. Om de zoveel tijd wordt de gehele voortgang gereset dus dan heb je Chop net alle trucjes aangeleerd en dan kun je weer opnieuw beginnen.

Gisteren trouwens de moeilijkste random event tot nu toe gehad; heb 'm ook niet gehaald. Reed rond in de hills, wordt een meisje een busje van de Lost in getrokken. Ik die lost afknallen en dat meisje wil aan de andere kant van de stad, dus ik dacht al och weer zo'n standaard missie.

Komen ze ineens met een motor of 3 achter me aan, en binnen 10 seconden is m'n hele auto doorzeefd :D. Na het reviven nog een poging gedaan om die missie te starten, maar geen succes meer mee gehad.
Murphy schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:34:
[...]

Ja, en die 'Audi' van Michael is een enorm gave bak dus pimp die gewoon, heb je een prima bak die altijd braaf voor de deur staat O+

Die van mij is Wine Red Metallic met een dikke sjonnie
spoiler:
spoiler
, racetransmissie, verlaagd en turbo. Oh en natuurlijk een brute vrachtwagentoeter.
spoiler:
Haha, en dan jat je zoontje 'm :D

[ Voor 52% gewijzigd door XyritZz op 24-09-2013 08:58 ]

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

XyritZz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 08:53:
[...]

Ja, het inloggen werkt op zich wel redelijk maar de iFruit app is gewoon zo brak als maar kan. Om de zoveel tijd wordt de gehele voortgang gereset dus dan heb je Chop net alle trucjes aangeleerd en dan kun je weer opnieuw beginnen.
Mijn vriendin heeft een iPhone. Loop ik rond met een hond met roze leiband :')

spoiler:
Als je een nieuw huis hebt na de eerste assasination met Lester zit Chop ook in dat nieuw huis ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Jammer dat je geen huizen in de singleplayer kan kopen.. ik hoop dat er straks een offline-modus komt voor GTA:Online zodat je wel split-screen kan spelen.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 16:17
LuukwaHD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 08:58:
Jammer dat je geen huizen in de singleplayer kan kopen.. ik hoop dat er straks een offline-modus komt voor GTA:Online zodat je wel split-screen kan spelen.
Dan ben je nog niet ver genoeg, je kan vanalles kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Volgens mij kan je geen huizen kopen hoor.. wel bedrijven etc..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-02 12:02
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:47:
De golfclub kost zo'n 150 miljoen, is het iemand al gelukt om dit bedrag bij elkaar te sparen? :P
Ik heb de eerste Lester missie tijdens de story mode gedaan (dus daar wat rendement verneukt). De laatste 4 allemaal na de story mode gedaan. De iFruit missie heb ik qua rendement redelijk verneukt (25% ipv 50-75% waar hij op stond). Ik had toen per char 370$m. Dus ik kon kiezen met wie ik 'm kocht ;-) Ben uiteindelijk voor Trevor gegaan. Lekker in je onderbroek golfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik heb nu 33m per character.. beetje weinig haha.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-10 10:05
Ook eindelijk uitgespeeld, en + 300 miljoen per character. Dus nu ook alle dingen gekocht!

Waar ik wel tegen aan loop: Heb mijn grove street garage vol staan, en wil een auto kopen. Dat dit niet kan omdat er maar 4 auto's in de garage passen snap ik, maar hoe kan ik er 1 verwijderen? Gewoon er uit rijden en slopen werkte niet...

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Unigo schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:29:
Ook eindelijk uitgespeeld, en + 300 miljoen per character. Dus nu ook alle dingen gekocht!

Waar ik wel tegen aan loop: Heb mijn grove street garage vol staan, en wil een auto kopen. Dat dit niet kan omdat er maar 4 auto's in de garage passen snap ik, maar hoe kan ik er 1 verwijderen? Gewoon er uit rijden en slopen werkte niet...
Gewoon er uit rijden moet voldoende zijn. Als ik met een auto de garage uit rij heb ik daarna weer ruimte in die garage.

Wel crap trouwens: Mooie auto gejat, een of ander dik verbreed sport modelletje met een leuke diffuser achterop. Rij naar m'n garage en krijg de melding dat die vol is. Stap uit m'n auto, loop de garage in, stap in een auto om die uit de garage te verwijderen.... en je kan het al raden.... mooie sportbak weg :@.

Had gelukkig nog een savegame staan waarin ik toevallig in die auto zat, dus daarna maar gewoon naar m'n huis gereden en daar een auto uit de garage gehaald om die er in te kunnen zetten.

Snap overigens niet waarom ze hier zo moeilijk over doen, de garage in Mafia 2 vond ik ideaal. Realistisch gezien plek voor 1 auto; maar je kon er gewoon 10 in gooien en er doorheen cyclen. Die beperking van één of twee auto's is gewoon irritant.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 15:42
Heeft GTA 5 ook veel speciale/'one of' cars? Zoals in san andreas de monster truck, nascar wagen na het winnen van de stadion race in los santos en de auto's in san fierro bij de rijschool?

Dat miste ik heel erg in GTA4.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 14:36
Unigo schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:29:

Doe je goed, ik denk niet dat ik aan die 300 mill per character ga komen:P
spoiler:
Of je moet bij de laatste Heist die gaat komen heel veel geld verdienen(als die heist gaat komen in LS)

[ Voor 10% gewijzigd door Swaxie op 24-09-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 08:27

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Is het iemand al gelukt om dat vrachtvliegtuig te jatten uit de militaire basis? Ik ben er paar kreeg ingereden met een dikke bak, kon direct erheen racen, stap in en wordt met 3 schoten afgemaakt...

Een F16 is me wel gelukt om te jatten, maar knalde binnen no time tegen een boom aan :')

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swaxie schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:46:
[...]

Doe je goed, ik denk niet dat ik aan die 300 mill per character ga komen:P
Lester jobs aan het einde doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
SinergyX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:52:
[...]

Lester jobs aan het einde doen.
Ik hoor mensen dat steeds zeggen maar waarom zou je dat doen? Als je de story missions klaar hebt is er niet veel meer te doen toch? Ik heb het verhaal nog niet af maar ik doe steeds side missions dus ik kan me niet voorstellen dat er nog veel te doen is als het verhaal af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:55:
[...]

Ik hoor mensen dat steeds zeggen maar waarom zou je dat doen? Als je de story missions klaar hebt is er niet veel meer te doen toch? Ik heb het verhaal nog niet af maar ik doe steeds side missions dus ik kan me niet voorstellen dat er nog veel te doen is als het verhaal af is.
Simpelweg omdat je per missie je geld kan verdubbelen of meer.
Dus hoe meer geld hoe meer winst. En je hebt veel winst nodig om alles te kunnen kopen van vastgoed. Als je daarin niet geinteresseerd bent maakt het dan ook weer niet veel uit :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:39
[...]

Omdat je aan het eind het meeste geld hebt, door dan te beleggen (en de Lester missies te doen) kun je het meeste geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 10:05
nieuws: Rockstar ontkracht gerucht over 32 spelers in GTA Online

Jammer, maar 16 spelers kan ook erg leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
[...]

Wat dat betreft zou het inderdaad wel leuk zijn om net als bij sommige meer hardcore shooter games (als bijv. Borderlands) een playthrough 2 te kunnen starten. Items/geld/property blijft bewaard, en de moeilijkheidsgraad gaat wat omhoog bijv. Lijkt me heel wat leuker om dan door te gaan met spelen ipv helemaal opnieuw te beginnen met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Even simpel neergezet:
Elke lester missie gaat aandelen minimaal verdubbelen.

Zou je dit tijdens story doen, heb je 500k tot 3miljoen, zit je op z'n best richting 10-15miljoen.

Doe je dit na de story, heb je zo'n ~20miljoen, dat verdubbelen ga je makkelijk richting die 300miljoen.

Maar, in het verhaal, wat doen aandelen mbt je gameplay? Gisteren de eerste punten gevonden dat het dus wél impact heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2013 10:00 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
XyritZz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:42:
[...]

Wel crap trouwens: Mooie auto gejat, een of ander dik verbreed sport modelletje met een leuke diffuser achterop. Rij naar m'n garage en krijg de melding dat die vol is. Stap uit m'n auto, loop de garage in, stap in een auto om die uit de garage te verwijderen.... en je kan het al raden.... mooie sportbak weg :@.
Ik heb dat al een keer in de stad gehad. Ik had die Veyron lookalike gejat en ik ging een stuk rijden, ik stapte uit om een tasjesdief te stoppen en toen ik me weer omdraaide was de auto weg.

Dat is een van de grootste ergenissen die ik altijd al met GTA gehad heb, vanaf GTA 3 verdwijnen auto's al zo snel en dat hebben ze nooit verholpen. Andere games (zoals Saints Row of Sleeping Dogs) doen dat veel beter, ik hoop dat GTA 6 daarin beter wordt.
XyritZz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:57:
[...]

Wat dat betreft zou het inderdaad wel leuk zijn om net als bij sommige meer hardcore shooter games (als bijv. Borderlands) een playthrough 2 te kunnen starten. Items/geld/property blijft bewaard, en de moeilijkheidsgraad gaat wat omhoog bijv. Lijkt me heel wat leuker om dan door te gaan met spelen ipv helemaal opnieuw te beginnen met het spel.
Lijkt mij ook leuk maar dat zou niet kunnen met het verhaal. Waarom zou Franlin maar Michael gaan als hij al stinkend rijk is?
SinergyX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:59:
[...]

Even simpel neergezet:

Zou je dit tijdens story doen, heb je 500k tot 3miljoen, zit je op z'n best richting 10-15miljoen.

Doe je dit na de story, heb je zo'n ~20miljoen, dat verdubbelen ga je makkelijk richting die 300miljoen.

Maar, in het verhaal, wat doen aandelen mbt je gameplay? Gisteren de eerste punten gevonden dat het dus wél impact heeft.
Ja maar wat moet je met dat geld als het spel klaar is?

[ Voor 16% gewijzigd door EnigmaNL op 24-09-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:59:
Golfbaan 150 miljoen, biosscoop 30miljoen, was nog niets van 20miljoen.

Leuke boot, leuk vliegtuig, een tank, you name it :D

Wat ik wel raar vind bij die garages, die van Franklin is een behoorlijk gebouw, toch passen er maar 4 in. Geef dan gewoon een 'open' garage waar je vrij je auto's in kan zetten of laat me gewoon zo'n 4 verdieping garage opkopen :P

Het voelt nu beetje 'afgeraffeld' aan het einde, hopelijk trekt de Online mode bergje recht.

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
[...]

Ik heb dat al een keer in de stad gehad. Ik had die Veyron lookalike gejat en ik ging een stuk rijden, ik stapte uit om een tasjesdief te stoppen en toen ik me weer omdraaide was de auto weg.

Dat is een van de grootste ergenissen die ik altijd al met GTA gehad heb, vanaf GTA 3 verdwijnen auto's al zo snel en dat hebben ze nooit verholpen. Andere games (zoals Saints Row of Sleeping Dogs) doen dat veel beter, ik hoop dat GTA 6 daarin beter wordt.

[...]

Lijkt mij ook leuk maar dat zou niet kunnen met het verhaal. Waarom zou Franlin maar Michael gaan als hij al stinkend rijk is?

[...]

Ik heb juist het tegenovergestelde.
Ik had een heel eind achter iemand aangerend en toen ik uiteindelijk terug kwam was ik verbaasd dat mn auto er nog stond ;)

Geld heb je nodig om alle properties te kopen, en aangezien die golf club en de bioscoop nogal duur zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Met 300 miljoen de beurs op en miljardair worden :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:02:
[...]

Wat ik wel raar vind bij die garages, die van Franklin is een behoorlijk gebouw, toch passen er maar 4 in. Geef dan gewoon een 'open' garage waar je vrij je auto's in kan zetten of laat me gewoon zo'n 4 verdieping garage opkopen :P
Het garagesysteem is geheel brak in GTA, ze hadden het systeem van Saints Row moeten lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

SinergyX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:59:
[...]

Even simpel neergezet:

Even voor mijn eigen strategie, ben nog niet zover, moet eerst met Trevor alles nog spelen. Maar alle Lester missies ga ik niet doen (heb alleen de eerste heist gedaan)
Spel uitspelen, van het geld wat je dan hebt alleen maar aandelen kopen, en tijdens die Lester missies verdubbelt hij dat dan? Of bedoel je meer van tijdens een Lester missie krijg je de kans om aandelen te kopen en aan de hand vd missie levert die veel geld op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik had trouwens zon electrische auto gevonden, Coil ofzo? Dat ding was me ook snel.. jammer dat ik hem weg heb gedaan, kan hem nu nergens meer vinden.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
LuukwaHD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:20:
Ik had trouwens zon electrische auto gevonden, Coil ofzo? Dat ding was me ook snel.. jammer dat ik hem weg heb gedaan, kan hem nu nergens meer vinden.
Rijden regelmatig in de buurt van Vinewood en de garage van Michael....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Racierox schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:21:
[...]

Rijden regelmatig in de buurt van Vinewood en de garage van Michael....
Oh mooi om te horen, dat ding was echt geweldig :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
dawauz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:18:
[...]

Even voor mijn eigen strategie, ben nog niet zover, moet eerst met Trevor alles nog spelen. Maar alle Lester missies ga ik niet doen (heb alleen de eerste heist gedaan)
Spel uitspelen, van het geld wat je dan hebt alleen maar aandelen kopen, en tijdens die Lester missies verdubbelt hij dat dan? Of bedoel je meer van tijdens een Lester missie krijg je de kans om aandelen te kopen en aan de hand vd missie levert die veel geld op?
Niet Lester verdubbelt het. Je vermoord de CEO van het ene bedrijf, je zorgt dat je vooraf de aandelen van de concurrent hebt gekocht. Deze aandelen zullen na de afloop van de missie in waarde stijgen. Wel zorgen dat je ze op tijd verkoopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zeer leuke en behendige auto. Maar ik rij het liefste met Franklin. Michael heeft eigelijk geen nut.

Trevor z'n rage is beter als Michael's slow motion, tenzij je zit te snipen ofzo.

En Franklin's slow-mo is zalig voor de bocht goed te pakken!

Er stoort me overigens iets aan het model van de Coil, als je naar binnen kijkt zie je een decal voor een 6bak handgeschakeld :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Tesla roadser/lotus elise look-a-like :*)
Rijdt inderdaad erg fijn, alleen mis je het geluid van een 'brullende' V8. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:56
Ben nu op 60% en erger me nog steeds groen en geel aan het sturen. Handrembochten zijn echt verleden tijd. Enige waarop je fatsoenlijk door de bocht kunt is gas loslaten en vol gas in de bocht. Je hoeft niet eens te corrigeren.

In SA en IV kon je tenminste door bochten vliegen met je handrem en ook lekker wegrijden. In V blokkeert de handrem je wielen (en stuur je dus niet) en als dat een keer wel lukt dan staat je auto stil midden in de bocht. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

dutchgio schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:25:
[...]

Dat vond ik er wel fijn aan, lekker stil en scherp :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 21:20
Tommiiee schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:26:
Ben nu op 60% en erger me nog steeds groen en geel aan het sturen. Handrembochten zijn echt verleden tijd. Enige waarop je fatsoenlijk door de bocht kunt is gas loslaten en vol gas in de bocht. Je hoeft niet eens te corrigeren.

In SA en IV kon je tenminste door bochten vliegen met je handrem en ook lekker wegrijden. In V blokkeert de handrem je wielen (en stuur je dus niet) en als dat een keer wel lukt dan staat je auto stil midden in de bocht. ;(
kan gewoon hoor, en ik vind gta V toch een stuk lekkerder en realistischer rijden dan vorige delen.
dutchgio schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:25:
[...]

Probeer de Adder eens, de bugatti veyron variant, en voer hem voor de grap eens op :)

Motors kunnen btw ook getuned en opgevoerd worden, die gaan dan ook akelig hard!

[ Voor 24% gewijzigd door Scrtz op 24-09-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL

Je kunt prima met de handrem bochten maken, je moet hem alleen heel kort indrukken zodat je begint te driften en gelijk weer loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox

Toch kan het echt wel, hangt wel heel sterk van de auto af.
Lekkerste auto voor zulke bochten is IMO de Mustang look-a-like.

Even uit m'n hoofd: de Audi R8 bijvoorbeeld stuurt veel te scherp en zulke bochten zijn bijna onmogelijk.
Bij de Mercedes SL gaat het al een stuk beter.

Ik zou zeggen, probeer eens wat verschillende auto's (met name muscle cars).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:09

Player1S

Probably out in the dark

GROM!!! Ik ben ook slachtoffer van de verdwijnende auto's bug!!

Had met heel veel pijn en moeite en vloeken een jetfighter gestolen. Stond heel cool in m'n hangar maar kon nog geen foto maken ivm de socialclub problemen.
Gister spel weer opgestart, is ie weg. Evenals een geweldige auto die ik voor Trevor had gekocht :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
L1nt schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:30:
GROM!!! Ik ben ook slachtoffer van de verdwijnende auto's bug!!

Had met heel veel pijn en moeite en vloeken een jetfighter gestolen. Stond heel cool in m'n hangar maar kon nog geen foto maken ivm de socialclub problemen.
Gister spel weer opgestart, is ie weg. Evenals een geweldige auto die ik voor Trevor had gekocht :(
Verdwenen auto's kun je meestal weer ophalen uit de impound lot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

maar bij trevor in de woestijn is geen impound?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvc
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 22:13
Alhoewel het sturen met een motor dramatisch is moet ik wel zeggen dat het een behoorlijke kick geeft als je met zo'n 801 motor door het verkeer crosst als een malloot zonder te crashen, heerlijk!
Zeker met een politie achtervolging waarbij ze je never nooit niet bijhouden, mits je niet crasht.
Geeft een goeie kick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Snake schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:24:
[...]

Zeer leuke en behendige auto. Maar ik rij het liefste met Franklin. Michael heeft eigelijk geen nut.

Trevor z'n rage is beter als Michael's slow motion, tenzij je zit te snipen ofzo.

En Franklin's slow-mo is zalig voor de bocht goed te pakken!

Er stoort me overigens iets aan het model van de Coil, als je naar binnen kijkt zie je een decal voor een 6bak handgeschakeld :P
Franklin's slow-mo is ook ideaal om sticky bombs goed te gooien. Ik wilde z'n geldwagen overvallen maar die reed er snel vandoor. In de achtervolging een sticky bomb in slow-mo op de achterkant gegooid, deuren opgeblazen en het geld al rijdend op kunnen pakken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Politie achtervolgingen zijn nu erg leuk inderdaad ;)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Martijnvc schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:33:
Alhoewel het sturen met een motor dramatisch is moet ik wel zeggen dat het een behoorlijke kick geeft als je met zo'n 801 motor door het verkeer crosst als een malloot zonder te crashen, heerlijk!
Zeker met een politie achtervolging waarbij ze je never nooit niet bijhouden, mits je niet crasht.
Geeft een goeie kick!
Als je in Sandy Shores bent moet je gewoon lekker met een motor gaan crossen. Coppers raak je zo kwijt als je gewoon van de wegen af blijft en de bergen in rijdt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
dawauz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:33:
maar bij trevor in de woestijn is geen impound?
Er is maar 1 impound en die is in de stad. Gewoon even naartoe rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Ik vraag me toch af hoe je ooit het geld bij elkaar moet spelen voor bepaalde property's (150 miljoen).

Van de heists hou je niet veel over, moet je dan speculeren op de stockmarket totdat je het geld bij elkaar hebt? Dat kan wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:39:
Er is maar 1 impound en die is in de stad. Gewoon even naartoe rijden.
spoiler:
Wat raar is, omdat hij ook 'eigenaar' is van de stripclub, had ik verwacht dat hij altijd daar zou zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:41:
[...]

spoiler:
Wat raar is, omdat hij ook 'eigenaar' is van de stripclub, had ik verwacht dat hij altijd daar zou zitten
Ik begrijp hem niet helemaal, de impound lot is van de stad, dus het maakt niet zoveel uit waar de speler zich bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:42:
Ik begrijp hem niet helemaal, de impound lot is van de stad, dus het maakt niet zoveel uit waar de speler zich bevindt.
Maar wel waar standaard trevor zit, altijd in het noorden. Pik ik daar ergens leuke auto op, moet ik dat hele ... stuk weer naar beneden rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:44:
[...]

Maar wel waar standaard trevor zit, altijd in het noorden. Pik ik daar ergens leuke auto op, moet ik dat hele ... stuk weer naar beneden rijden.
Ja het is niet anders, Rockstar heeft besloten dat 1 car impound lot wel genoeg is blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch wel zeer spijtig dat als ik een bar of wat dan ook koop voor heel veel geld, ik vervolgens niet bij deze locatie naar binnen kan. Dit was toch een kleine moeite geweest voor de heren van Rockstar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:23
SinergyX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:44:
[...]

Gewoon zorgen dat je een vliegtuig hebt staan op het vliegveld vlakbij het huis van Travor, vlieg je d'r gewoon even heen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Laatst online: 11:11
Martijnvc schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:33:
Geeft een goeie kick!
Dan voel je je net GhostRider :P Ik vind dat ook geniaal. Ook met auto's trouwens. Als een malle tussen de rest van het verkeer door racen en dan proberen niets te raken 8)

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even vraagje;

Heb de story bijna uitgespeeld en heb nog maar 2 Lester missie's openstaan (andere al gespeeld in mijn enthousiastme).

Als ik nu eerst de story uitspeel en daarna de laatste 2 missies van Lester.
Is het rendament wat je dan behaal genoeg voor de golfbaan etc?

Of raden jullie mij nu al aan om opnieuw te beginnen (aangezien ik wel graag alles beheer einde van de game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
[...]

[...]
Persoonlijk boeit me dat niets, dat zou gewoon één van de dingetjes in de game zijn die niet realistisch is. Net zoals de helft van de heists totaal niet realistisch is, het niet realistisch is dat je honderden mensen neerschiet en na een achtervolging van 10 minuten de politie voorgoed kwijt bent en zo kan ik nog wel even door gaan ;).

Uiteindelijk gaat het mij maar om één ding; ik wil graag een wereld waarin na de main story line nog genoeg te doen is zodat ik me er niet in ga vervelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 21:20
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:56:
Even vraagje;

Heb de story bijna uitgespeeld en heb nog maar 2 Lester missie's openstaan (andere al gespeeld in mijn enthousiastme).

Als ik nu eerst de story uitspeel en daarna de laatste 2 missies van Lester.
Is het rendament wat je dan behaal genoeg voor de golfbaan etc?

Of raden jullie mij nu al aan om opnieuw te beginnen (aangezien ik wel graag alles beheer einde van de game)
Dat niet, maar denk wel dat je er flink wat mee kanv erdienen als je de pakweg 30 mil investeert per speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Wat een hoop gekkigheid weer in GTA V :9

spoiler:
Heb ik, als random event, een hete, lichtelijk beschonken, jongedame opgepikt die vervolgens een graf-eind wil meerijden, helemaal naar de top van de berg bij het VINEWOOD-bord. Kom je daar, na een lang en eenzijdig gesprek aan, krijg je klappen van haar vriend. Daarna rent ze zelf ook nog eens weg. Kan geen eens een bedankje af. Of krijg ik hier nog 'iets' voor? Ik had eigenlijk een 'verzetje' verwacht, maar helaas :9

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 11:09

Player1S

Probably out in the dark

EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:31:
[...]

Verdwenen auto's kun je meestal weer ophalen uit de impound lot.
I know maar daar was ie dus ook niet. Idem voor die Sprunk cross motor die ik had gevonden.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik had zon adder gekocht voor 1 miljoen, volledige uitgetuned.. wel heel vet!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Jeroenvde89 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:04:

spoiler:
...
Ja dat was mooi, ik pikte op een gegeven een hitchhiker op.
spoiler:
Die was fucking depri en begon elke keer over dat hitchhiken vorige keer fout was gegaan. Dat ze alleen maar soep at gemaakt van vogels. Heerlijk :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
LuukwaHD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:08:
Ik had zon adder gekocht voor 1 miljoen, volledige uitgetuned.. wel heel vet!
Waarom gekocht? Je kunt er gewoon eentje jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:09:
[...]

Waarom gekocht? Je kunt er gewoon eentje jatten.
Kon er geen vinden (:

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 12:45
waar is de impound dan te vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Kijk eens op je Map naar 'Impound' zou ik zeggen...

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik heb alleen franklins auto gepimped, de rest wacht ik mee tot de garages correct werken.

Had eigenlijk gehoopt dat ze zouden werken dat die auto steeds in de garage spawnt tot je hem er via een optie weer uit haald ofzo :/

Nog steeds alleen rondgereden en nontrivial shit gedaan :P geld verdient om los santos customs te kopen enzo. :P beetje zwemmen met Franklin om Lung capacity te verhogen ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 12:45
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:10:
[...]

Kijk eens op je Map naar 'Impound' zou ik zeggen...
Oh zo makkelijk dus, binnenkort eem kiekn dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Heb ik, als random event, een hete, lichtelijk beschonken, jongedame opgepikt die vervolgens een graf-eind wil meerijden, helemaal naar de top van de berg bij het VINEWOOD-bord. Kom je daar, na een lang en eenzijdig gesprek aan, krijg je klappen van haar vriend. Daarna rent ze zelf ook nog eens weg. Kan geen eens een bedankje af. Of krijg ik hier nog 'iets' voor? Ik had eigenlijk een 'verzetje' verwacht, maar helaas :9
spoiler:
Ik moest haar redden van 2 gasten die haar onder schot hielden en haar haar eigen graf lieten graven. Toen ik eenmaal, na inderdaad een takke end gereden te hebben, aangekomen was in Vinewood Hills stapte zij zonder problemen bij die gast in de auto. Even later kreeg ik een bericht dat haar vader mij wou bedanken en zodoende 60.000 dollar naar me heeft overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz

spoiler:
spoiler:
Die heb ik ook gehad, die vent gaf me een mep en ik heb 'm meteen doodgeslagen. Gaat dat vrouwtje lopen schreeuwen dat ik een of andere psycho ben... Nouja, dat beeld heb ik dan maar bevestigd door haar dood te schieten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Is het eigenlijk ook mogelijk om een ander vehicle als standaard vehicle te zetten voor je character. Zeg maar het vehicle dat altijd voor je deur staat, nooit weg gaat. Zoals die witte auto en die motor bij Franklin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Weet iemand of je de submersible ook weer kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:12:
[...]

spoiler:
Ik moest haar redden van 2 gasten die haar onder schot hielden en haar haar eigen graf lieten graven. Toen ik eenmaal, na inderdaad een takke end gereden te hebben, aangekomen was in Vinewood Hills stapte zij zonder problemen bij die gast in de auto. Even later kreeg ik een bericht dat haar vader mij wou bedanken en zodoende 60.000 dollar naar me heeft overgemaakt.
spoiler:
Dat is een ander vrouwtje, dat is een dochter van een mafia baas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11:03

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:13:
Weet iemand of je de submersible ook weer kunt gebruiken?
spoiler:
Ja de sub krijg je als je de docks links bovenin koopt met Trevor

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

XyritZz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:12:
[...]

spoiler:
Die heb ik ook gehad, die vent gaf me een mep en ik heb 'm meteen doodgeslagen. Gaat dat vrouwtje lopen schreeuwen dat ik een of andere psycho ben... Nouja, dat beeld heb ik dan maar bevestigd door haar dood te schieten :).
spoiler:
Precies hetzelfde meegemaakt, wat je schijnbaar ook kon doen was haar naar een cult brengen, krijg je iets van 5000 dollar voor of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Meelobee schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:14:
[...]

spoiler:
Ja de sub krijg je als je de docks links bovenin koopt met Trevor
spoiler:
Je kunt hem dus alleen als Trevor gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11:03

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Volgens mij niet, maar eerlijk gezegd heb ik dat nog niet met een ander character geprobeerd...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:59
Ik zit aweer over de 40%, kijk er nu alweer tegenop om het uitgespeeld te hebben :') Wil aan de ene kant weten hoe het verhaal verder gaat, maar weet ook van mezelf dat ik het nog nauwelijks speel als het verhaal over is dus toch maar even rustig aan doen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
ThE_OwNeR schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:14:
[...]

spoiler:
Precies hetzelfde meegemaakt, wat je schijnbaar ook kon doen was haar naar een cult brengen, krijg je iets van 5000 dollar voor of zo.
Cult:
spoiler:
Ik had eens een melding gezien dat alleen Trevor mensen naar die cult kon brengen dacht ik? Heb daar een keer een of andere bezopen kerel gebracht en kreeg er 1000 voor. Vond dat nogal mager :P. Deze missie heb ik met Franklin gedaan, en heb met hem nog nooit de melding gehad dat ik mensen onder kan brengen bij een cult.

Kun je trouwens nog meer doen bij die lui anders dan mensen droppen? Zou wel graag eens rondlopen op dat terrein van hun en de boel leegroven of uitmoorden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Cult? Waar zit dat dan?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

XyritZz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:34:
[...]

Cult:
spoiler:
Ik had eens een melding gezien dat alleen Trevor mensen naar die cult kon brengen dacht ik? Heb daar een keer een of andere bezopen kerel gebracht en kreeg er 1000 voor. Vond dat nogal mager :P. Deze missie heb ik met Franklin gedaan, en heb met hem nog nooit de melding gehad dat ik mensen onder kan brengen bij een cult.

Kun je trouwens nog meer doen bij die lui anders dan mensen droppen? Zou wel graag eens rondlopen op dat terrein van hun en de boel leegroven of uitmoorden ;).
spoiler:
Zag dus later dat dit het fort/dorp is waar men beetje 8)7 is. Ze aanbidden de aliens daar of zoiets en voeren offers uit. Je wordt direct beschoten als je daar naar binnen loopt.

Pagina: 1 ... 25 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.