Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://nijdam.nu/GTAV/LuukwaHD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:35:
Cult? Waar zit dat dan?
Even zoeken naar Chiliad Mountain State Wilderness. Daar staan wat gebouwtjes en een soort radio toren op de berg zelf. Links in de bovenhoek.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Je kan er wel naar binnen dan? Toen ik aan kwam rijden stonden er grote hekken op de weg die alleen voor een cutscene even open gingen om mijn 'offer' aan te nemen en me 1000 dollar te gevenThE_OwNeR schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:35:
[...]
spoiler:Zag dus later dat dit het fort/dorp is waar men beetjeis. Ze aanbidden de aliens daar of zoiets en voeren offers uit. Je wordt direct beschoten als je daar naar binnen loopt.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ja gewoon beetje via de berg keihard erin rijden volgens mij, anders even helikopter regelenXyritZz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:43:
[...]
Je kan er wel naar binnen dan? Toen ik aan kwam rijden stonden er grote hekken op de weg die alleen voor een cutscene even open gingen om mijn 'offer' aan te nemen en me 1000 dollar te geven.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Die map heb je mooi in elkaar gezet, zelf gedaan?ThE_OwNeR schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:38:
[...]
http://nijdam.nu/GTAV/
Even zoeken naar Chiliad Mountain State Wilderness. Daar staan wat gebouwtjes en een soort radio toren op de berg zelf. Links in de bovenhoek.
Ga je er nog meer in zetten?
PSN: Wauzer010
Is niet van mij, werd gister door iemand gepost in dit topicwauzer schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:49:
[...]
Die map heb je mooi in elkaar gezet, zelf gedaan?
Ga je er nog meer in zetten?
Latin capital letter y with diaeresis
Aaahh, weet je toevallig ongeveer hoe laat? Zoek ik ff terug.ThE_OwNeR schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:50:
[...]
Is niet van mij, werd gister door iemand gepost in dit topic
Topicposts gaat razendsnel hier man
Not sure if this will work but: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40922939wauzer schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:55:
[...]
Aaahh, weet je toevallig ongeveer hoe laat? Zoek ik ff terug.
Topicposts gaat razendsnel hier man.
Anders even zoeken in dit forum naar nijdam
Juist dat dus.ThE_OwNeR schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:59:
[...]
Not sure if this will work but: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40922939
(net te laat
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Verwijderd
Ik denk dat je daar in GTA:Online straks wel dingen gaat belevenMurphy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:59:
Ook jammer:spoiler:er zijn nog zoveel gebouwen en plekken waar uiteindelijk niets mee gebeurt. Ik had wel verwacht iets met die enorme gevangenis te moeten doen. Of met die elektriciteitscentrale. Niks nakkes nada!
Murphy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:59:
Ook jammer:spoiler:er zijn nog zoveel gebouwen en plekken waar uiteindelijk niets mee gebeurt. Ik had wel verwacht iets met die enorme gevangenis te moeten doen. Of met die elektriciteitscentrale. Niks nakkes nada!
Komen vanzelf op de map door missies te halen.Thomasx4 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:01:
Weet iemand waar je parachute jumps kan vinden? En street races? WIl 100% halen maar deze staan niet op m'n map.
Thomasx4 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:02:
Heb de story line al uitgespeeld. Parachute jumps en street races zijn er nog niet dus. Misschien eerst een bepaalde stranger vinden? Of alle off-road races doen?
Strangers vinden inderdaadThomasx4 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:02:
Heb de story line al uitgespeeld. Parachute jumps en street races zijn er nog niet dus. Misschien eerst een bepaalde stranger vinden? Of alle off-road races doen?
Rijden ze op bepaalde tijden of in bepaalde wijken misschien? Of specifieke routes?
Wel een epic game. Deel IV heb ik vrij snel weggelegd, maar hier gaat een hoop tijd in zitten. Nu nog leren beter met de controller om te gaan. Rijden lukt al aardig maar schieten is echt een ramp... (met name voor onschuldige omstanders.
700 missies zelfsRMX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:11:
DLC? Wat dacht je van GTA Online? Daar zitten 500 missie's in hè...
http://tinyurl.com/5sdar8p
Zolang ze genoeg co-op erin hebben zitten vind ik alles best
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik had gisteren met Franklin dus die Los Santos customs gekocht, en meteen mijn Buffalo gepimpt, toen ik via de zandweg terugreed langs die gevangenis had ik dus een random event, een gast uit de bosjes wilde een lift, ik stop en hij trekt een gun en wil dat ik uitstap, dat was dus een ontsnapte gevangene, (orange prison suit)Murphy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:59:
Hij had beter niet kunnen ontsnappen want ik heb zijn hoed gepeld
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik zie ze altijd op vaste plekken, dus het lijkt me totaal niet random. Ze staan ook aangegeven op de blueprint map, dus als je die op google images opzoekt heb je alle locaties in één overzicht.strider1007 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:13:
Ik heb net een tijdlang rondgereden op zoek naar die geld-transporten, maar zie ze nooit rijden...
Rijden ze op bepaalde tijden of in bepaalde wijken misschien? Of specifieke routes?
Wel een epic game. Deel IV heb ik vrij snel weggelegd, maar hier gaat een hoop tijd in zitten. Nu nog leren beter met de controller om te gaan. Rijden lukt al aardig maar schieten is echt een ramp... (met name voor onschuldige omstanders.)
Wel jammer overigens dat de politie soms te snel ter plaatse is. Dan staan er al 3 politieauto's om me heen terwijl ik de drivers nog niet eens heb weggewerkt. Andere keren heb ik genoeg tijd om de drivers uit te schakelen, de deuren op te blazen en dan nog weg te komen voordat de politie ook maar in de buurt is.
Achja, het moet ook wel spannend blijven
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Inderdaad, dat in die koffer weinig zit is logisch, dat is de opbrengst van het bedrijf waar ze net uitkomen, maar in de truck zou best meer kunnen zitten, tot inderdaad een ton, of gewoon meerdere koffersXyritZz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:23:
[...]
Achja, het moet ook wel spannend blijven. Zou nog leuker zijn als de reward wat meer zou varieren, tussen de 3000 en 6000 vind ik weinig voor zo'n grote truck. Zou toffer zijn als je met geluk ook bijv. een ton zou kunnen jatten.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
De waardetransporten zijn regelmatig te vinden bij benzinepompen en dergelijken als ze aan het inladen zijn. Als je er op tijd bij bent kun je de gelddrager doodschieten en z'n koffer jatten. Als dat niet lukt kun je simpelweg je auto ervoor zetten, achter de wagen lopen en de deur opblazen met een sticky bomb. Je kunt dan wegrijden voordat de politie er is.XyritZz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:23:
[...]
Ik zie ze altijd op vaste plekken, dus het lijkt me totaal niet random. Ze staan ook aangegeven op de blueprint map, dus als je die op google images opzoekt heb je alle locaties in één overzicht.
Wel jammer overigens dat de politie soms te snel ter plaatse is. Dan staan er al 3 politieauto's om me heen terwijl ik de drivers nog niet eens heb weggewerkt. Andere keren heb ik genoeg tijd om de drivers uit te schakelen, de deuren op te blazen en dan nog weg te komen voordat de politie ook maar in de buurt is.
Achja, het moet ook wel spannend blijven. Zou nog leuker zijn als de reward wat meer zou varieren, tussen de 3000 en 6000 vind ik weinig voor zo'n grote truck. Zou toffer zijn als je met geluk ook bijv. een ton zou kunnen jatten.
Gewoon wachten tot ze wegrijden, erachter rijden, C4, stap uit, boom, pakken en racen maar.XyritZz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:23:
Maarja, dan heb je weer problemen met de 'random spawn' politie.
Vaagste moment met politie was nog wel in die gravel-pit (met die 2 grote trucks), blaas voor de grap er eentje op, rij ik door naar achteren.. komt er opeens politie van die kant aanrijden. Maarja, politie vind ik an sich vrij ruk in de game, enige logica ontbreekt volledig.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2013 12:27 ]
Dacht in het begin 500 missies, en dat dat continue uitgebreid word oid.
https://www.google.nl/?q=gta+700+missions#q=gta+700+missions
Top! thnxThE_OwNeR schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:59:
[...]
Not sure if this will work but: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40922939
Ja kan.Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:56:
Even vraagje;
Heb de story bijna uitgespeeld en heb nog maar 2 Lester missie's openstaan (andere al gespeeld in mijn enthousiastme).
Als ik nu eerst de story uitspeel en daarna de laatste 2 missies van Lester.
Is het rendament wat je dan behaal genoeg voor de golfbaan etc?
Of raden jullie mij nu al aan om opnieuw te beginnen (aangezien ik wel graag alles beheer einde van de game)

Haha ja dat had ik dus ook, maar ik reageerde niet omdat ik had verwacht dat ie me wel een voorstel of iets zou doen, ik bedoel, collega's onder elkaarBokkie schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:21:
[...]
Ik had gisteren met Franklin dus die Los Santos customs gekocht, en meteen mijn Buffalo gepimpt, toen ik via de zandweg terugreed langs die gevangenis had ik dus een random event, een gast uit de bosjes wilde een lift, ik stop en hij trekt een gun en wil dat ik uitstap, dat was dus een ontsnapte gevangene, (orange prison suit)
Hij had beter niet kunnen ontsnappen want ik heb zijn hoed gepeldbeetje mijn nieuw gepimpte buffalo proberen te carjacken.
Gaaf zeg, ga daar vanavond eens opletten. Dat dit gewoon gebeurd in GTAEnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:25:
[...]
De waardetransporten zijn regelmatig te vinden bij benzinepompen en dergelijken als ze aan het inladen zijn. Als je er op tijd bij bent kun je de gelddrager doodschieten en z'n koffer jatten. Als dat niet lukt kun je simpelweg je auto ervoor zetten, achter de wagen lopen en de deur opblazen met een sticky bomb. Je kunt dan wegrijden voordat de politie er is.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wat ik vooral veel beter vind aan GTA V tegenover deeltje 4 is dat de dialogen bijna altijd goed overeen komen met de duur van je rit. Bij GTA4 kwam het nog wel eens voor dat ik al bijna bij m'n bestemming was en even stopte om de dialoog af te luisteren, of de dialoog was al lang afgelopen voordat ik bij m'n bestemming aankwam.SinergyX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:37:
Al die sidemissies en randoms, wel indrukwekkend te zien hoe ongelofelijk veel dialoog ze in de game hebben gepropt, elke missie/character-swap of random op straat, hoor je bergen dialogen.
spoiler:Kwam een dame tegen bij een kerk op de berg, die wilde niet trouwen, 2,5mile terugrijden, hele rit bleven die 2 maar praten
Ik kwam net toevallig de CluckingBell fabriek tegen met trevor, even kijken of ik de markt kon beinvloeden en ik stocks gekocht voor de concurrent, alle trailers van clucking bell opgeblazen maar helaas geen winst gemaakt, stock van de concurrent daalde zelfs ondertussen.
Vreemd, ik heb juist dat ik zeer regelmatig eerder aankom en dat de dialoog nog niet klaar isgise schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:26:
[...]
Wat ik vooral veel beter vind aan GTA V tegenover deeltje 4 is dat de dialogen bijna altijd goed overeen komen met de duur van je rit. Bij GTA4 kwam het nog wel eens voor dat ik al bijna bij m'n bestemming was en even stopte om de dialoog af te luisteren, of de dialoog was al lang afgelopen voordat ik bij m'n bestemming aankwam.
Ik kwam net toevallig de CluckingBell fabriek tegen met trevor, even kijken of ik de markt kon beinvloeden en ik stocks gekocht voor de concurrent, alle trailers van clucking bell opgeblazen maar helaas geen winst gemaakt, stock van de concurrent daalde zelfs ondertussen.
Stocks worden helaas niet beïnvloed door ingame handelingen (afgezien van de Lester missies).
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant maakt dit het handelen wel makkelijker. Gewoon alles kopen dat laag staat en wachten totdat het hoog staat... aangezien het random is zal het altijd wel weer een keer hoog komen te staan dus grote verliezen zal je niet snel hebben.EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:41:
[...]
Vreemd, ik heb juist dat ik zeer regelmatig eerder aankom en dat de dialoog nog niet klaar is
Stocks worden helaas niet beïnvloed door ingame handelingen (afgezien van de Lester missies).
Uitzonderling lijkt alleen dat LifeInvader te zijn, sinds de missie is die stock alleen maar omlaag en omlaag gegaan en stijgt bij mij niet meer. Had juist na die missie wat gekocht in de hoop dat het ooit weer terug op het oude niveau zou komen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik zat nog te twijfelen om idd ook LifeInvader stocks te kopen na missie. Ze hebben lange tijd rond de 90 gestaan bij mij en ik dacht dat ze misschien nog wel omhoog zouden gaan. Inmiddels staan ze zelfs nog maar rond de 45.XyritZz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:44:
[...]
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant maakt dit het handelen wel makkelijker. Gewoon alles kopen dat laag staat en wachten totdat het hoog staat... aangezien het random is zal het altijd wel weer een keer hoog komen te staan dus grote verliezen zal je niet snel hebben.
Uitzonderling lijkt alleen dat LifeInvader te zijn, sinds de missie is die stock alleen maar omlaag en omlaag gegaan en stijgt bij mij niet meer. Had juist na die missie wat gekocht in de hoop dat het ooit weer terug op het oude niveau zou komen.
Ik zit nog steeds te hopen dat dat Fleeca eens omhoog schiet. Ik heb met alle 3 de characters bijna al mn vermogen erin geduwd omdat ie op 5 dollar en een beetje stond per stock. Ik dacht: dat gaat vanzelf wel weer een keer richting de 6/7 of hoger. Staat het nu steeds nog maar rond de 4 waardoor ik met Michael gisteravond een verlies zou hebben van 150k
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Verwijderd
http://t.co/McgzyJfCxu
Juist niet investeren in vastgoed, want dan heb je minder geld om te beleggen tijdens de Lester missies. Je kunt het beste al je geld "bewaren".Gekkenhuis schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:54:
Dus als ik het goed begrijp moet je voor het meeste geld eerst de Franklin en Michael missies doen en investeren in vastgoed en dan pas de Lester missies?
Let wel op dat wasted raken een percentage van je geld kost, dus je kunt het beste voordat je begint met missies (of voordat je lol gaat trappen) de boel in aandelen stoppen en die na verloop van tijd met een kleine winst weer te verkopen.
Dat staat in GTA zelf op de pagina van het bedrijf, hoogste bedrag en laagste bedrag. Zodra een stock dicht bij het laagste bedrag staat kun je 'm redelijk veilig kopen want de kans is immers groter dat het aandeel zal stijgen.Wybo schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:52:
Ik heb op Google gezocht en wat gta sites afgelopen, is er niet ergens een site met wat hoog en laag is voor een aandeel (lcn dus)?
[ Voor 26% gewijzigd door XyritZz op 24-09-2013 13:58 ]
Lester is geen speelbaar character hoor of bedoel je het niet zo?Gekkenhuis schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:54:
Dus als ik het goed begrijp moet je voor het meeste geld eerst de Franklin en Michael missies doen en investeren in vastgoed en dan pas de Lester missies?
De assasination missies waartoe Lester opdracht geeft aan Franklin moet je tot het eind bewaren als je graag veel geld met aandelen wilt verdienen....
Trevor, my bad. Al die namen ook..Racierox schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:57:
[...]
Lester is geen speelbaar character hoor of bedoel je het niet zo?
De assasination missies waartoe Lester opdracht geeft aan Franklin moet je tot het eind bewaren als je graag veel geld met aandelen wilt verdienen....
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Inderdaad, ik had ook liever de mogelijkheid gehad om 'custom heists' te overvallen die elke keer at random generated zijn ofzo.. (of user-made?)EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:57:
Ik vind de stock market leuk maar ik vind het gelijktijdig ook erg jammer dat dit de enige manier is om echt goed geld te verdienen. Het zou leuk zijn als ze meer mogelijkheden hadden ingebouwd voor het overvalen van banken enzo.
Ik vind het ook jammer dat er eigenlijk geen gangs zijn, ze zijn er wel en ze zullen je wel aanvallen als je in hun buurt iets verkeerd doet, maar dat is het dan ook.. Geen Gang-warfare & territories overnemen enzo.
Nu ja, ze willen wss toch dat we allemaal hoofdzakelijk gta online spelen
De 'stad' Salton City heeft blijkbaar model gestaan voor Sandy Shores. Erg gaaf!
Dat lijkt mij ook het leukst!! Zou er voor betalen als dat als DLC kwam zelfs.SmokingCrop schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:08:
[...]
Inderdaad, ik had ook liever custom heists gaan overvallen die elke keer at random generated zijn ofzo.. (of user-made?)
En als je binnen korte tijd 2x dezelfde locatie overvalt heb je minder winst en meer kans op bewakers enzo.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Moet wel leuk zijn als je daar echt leeft zoMurphy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:13:
Ik zit even wat te Google Streetviewen in de omgeving van Los Angeles ... soms zie je dingen die levensecht zijn nagemaakt. Bekijk de Santa Monica Pier eens, gewoon een kopie! Rechts woont de shrink van Michael, links het fietspad, zelfs die loopbruggen zitten in het spel.
GTA in België/Nederland anyone? lol
Er staan inmiddels al 4 markers op, Leuk!
Ook iets leuks gevonden, geef het hier aan: http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers&show=tweakers
Om enkel te kijken wat tweakers hebben gevonden: http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers
NEEEEEEEE!!!! Dan mag Giel debiel Beelen ook een zender doen!!SmokingCrop schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:14:
[...]
Moet wel leuk zijn als je daar echt leeft zo
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nog nooit van gehoord, lol (en maar gelukkig ook zo te zien?L1nt schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:15:
[...]
NEEEEEEEE!!!! Dan mag Giel debiel Beelen ook een zender doen!!
[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 24-09-2013 14:18 ]
Persoonlijk vind ik het jammer dat ze vaak zo lang wachten met DLC dat ik m'n interesse in het spel al weer kwijt ben.LuukwaHD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:12:
Dat zijn allerlei dingen die in komende DLCs gaan zitten
Was ook een tweaker in dit forum die z'n oude woning kon vinden in GTA V, dus is inderdaad erg realistisch nagemaaktSmokingCrop schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:14:
[...]
Moet wel leuk zijn als je daar echt leeft zo
Jammergenoeg zijn we in NL nooit verder gekomen dan Amsterdoom
Dit hoop ik dus echt niet!Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:57:
Wat vinden jullie van onderstaand bericht? Waarschijnlijk mini-transacties om van je echte geld vervolgens neppe GTA dollars te kopen in GTA:Online. Ik vind het opzich wel een logische keuze van Rockstar om dit als verdienmodel voor GTA:Online te gebruiken. Ik denk dat ik ook wel bereid ben hier en daar wat euro's te spenderen als het ook echt iets oplevert.
http://t.co/McgzyJfCxu
Betekend namelijk waarschijnlijk dat mensen met veel geld makkelijker kunnen winnen met vs-type-games (snellere auto, betere wapens etc). En wat gaan ze doen als je er geld in steekt en je auto word gejat, is dus gewoon alsof je echte geld word gestolen )word mij iets te realistisch). Mede om dat laatste zie ik dit nog niet echt gebeuren.
Ben bereid meer geld er in te stoppen (naast het kopen van het spel) voor dlc's (zowel single player als online missies) en misschien ook wel online extra's zoals speciale kleding, skins voor auto's, aankleding huis etc, (al word dit ook wat te simsachtig) zolang je deze maar niet kwijt kan raken (door bijvoorbeeld diefstal of dat het kapot kan gaan).
Cool, ik heb er al wat bij gezetPin0 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:15:
Ik heb wat test markers verwijderd van de Tweakers interactive GTAV map.
Ook iets leuks gevonden, geef het hier aan: http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers&show=tweakers
Om enkel te kijken wat tweakers hebben gevonden: http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers
Als ze het beperken tot kleding valt het wel mee,.LuukwaHD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:22:
Dan krijg het pay-to-win principe, beetje jammer.
Ik denk niet dat dat het geval isdutchgio schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:23:
[...]
Als ze het beperken tot kleding valt het wel mee,.
Echt top die map van je! Mn complimenten!Pin0 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:15:
Handig. topPin0 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:15:
Cool, leuk idee.Pin0 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:15:
Vooral die scuba dingen had ik anders niet zo 123 gevonden.
Nou sterker nog de achtbaan op de pier is precies het zelfde.Murphy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:13:
Ik zit even wat te Google Streetviewen in de omgeving van Los Angeles ... soms zie je dingen die levensecht zijn nagemaakt. Bekijk de Santa Monica Pier eens, gewoon een kopie! Rechts woont de shrink van Michael, links het fietspad, zelfs die loopbruggen zitten in het spel.
Ik ben een aantal keer in LA geweest en het is een feest van herkenning.
Zelfs de natuur eromheen doet me sterk aan Arizona en California denken.
Geweldig hoe ze dit hebben kunnen overzetten.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ook de stad vanaf het Griffith Observatory is erg gaaf om in het donker te zien! (ook herkenbaar)Nou sterker nog de achtbaan op de pier is precies het zelfde.
Ik ben een aantal keer in LA geweest en het is een feest van herkenning.
Zelfs de natuur eromheen doet me sterk aan Arizona en California denken.
Geweldig hoe ze dit hebben kunnen overzetten.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Beetje triest.. iemand doet moeite en er is weer één of andere mongool die het moet verpesten.EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:44:
Iemand zit nu al onzin te plaatsen op die map... Iets met "helaas ik heb geen lepra"...
Grappig, maar waar is jouw 'huiswerk' dat het dus niet werkt?Rhemme schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:20:
(Iedereen die anders beweert moet zijn huiswerk doen)
Ik heb al bijna 5 uur aan data opgespaard en heb al aantal redelijk vaste momenten gevonden dat ik wél impact heb op een koers. Links en rechts nog wat vraagtekens, maar of ik heb wel erg veel mazzel/toeval, of ik heb er aardige lijn in kunnen vinden.
Vreemd hoor, ik heb het zelf ook onderzocht en heb nog totaal niks zien gebeuren nadat ik bepaalde acties in het spel gedaan heb. Zo heb ik keer op keer vliegtuigen van FlyUS gesloopt maar er gebeurde helemaal niets met de koers. Ook het vernietigen van auto's heeft geen effect.SinergyX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:47:
[...]
Grappig, maar waar is jouw 'huiswerk' dat het dus niet werkt?
Ik heb al bijna 5 uur aan data opgespaard en heb al aantal redelijk vaste momenten gevonden dat ik wél impact heb op een koers. Links en rechts nog wat vraagtekens, maar of ik heb wel erg veel mazzel/toeval, of ik heb er aardige lijn in kunnen vinden.
De koersen op LCN zijn willekeurig en fluctueren op en neer.
Klopt ja. Erg cool.GermanPivo schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:43:
[...]
Ook de stad vanaf het Griffith Observatory is erg gaaf om in het donker te zien! (ook herkenbaar)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Klopt, echt ongelooflijk hoe gaaf het na is gemaakt. ik herkende enorm veel punten en had echt het gevoel dat ik weer terug was in LA. heel gaaf gedaanMurphy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:13:
De 'stad' Salton City heeft blijkbaar model gestaan voor Sandy Shores. Erg gaaf!
Dit is echt handig inderdaad, ik heb hem gesaved en zal aanvullen waar nodig.Pin0 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:15:
www.youtube.com/DerOllie
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ook niet als je er na eerst een missie doet?EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:49:
[...]
Vreemd hoor, ik heb het zelf ook onderzocht en heb nog totaal niks zien gebeuren nadat ik bepaalde acties in het spel gedaan heb. Zo heb ik keer op keer vliegtuigen van FlyUS gesloopt maar er gebeurde helemaal niets met de koers. Ook het vernietigen van auto's heeft geen effect.
Random events. Geldt alleen voor Trevor.Mars18 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:01:
Zie dit staan op de map:
spoiler:Sekte (waar Trevor mensen naar toe kan brengen, 1000$ per persoon) Hoe breng je mensen hier naar toe dan?
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 24-09-2013 15:02 ]
Alleen de Lester missies hebben effect voor zover ik weet.wauzer schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:02:
[...]
Ook niet als je er na eerst een missie doet?
Ik vind de missies van Trevor met z'n vliegveld wel leuk. Het autorijden valt tegen, maar de missies dat je moet vliegen en pakjes moet droppen zijn wel tof.Rixos schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:03:
Iemand suggesties voor het kopen van een property dat echt leuke missies oplevert?
Verwacht echter niet dat je snel winst gaat maken; kost 150.000 als ik me niet vergis en je krijgt 12.000 per week + 7.000 per vliegtuigmissie + 5.000 per automissie. Je bent dus veel tijd kwijt om er echt beter van te worden.
XboX live : DaWauZ
Respawned die ook als je een savegame herlaad?dawauz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:07:
ik heb ook een marker geplaatst, zag op youtube een ding op de bodem van de zee van $25000 in een soort scheepswrak...gaat wat sneller dan de 12000
Gegroet!
Wel grappig, zonder scuba pak, en als ze weer terug gingen was je breath ook weer vol
edit, ben er zelf nog niet geweest maar ga vanavond misschien ff kijken.
[ Voor 15% gewijzigd door dawauz op 24-09-2013 15:11 ]
XboX live : DaWauZ
Die rijden overal. Rijd trouwens heerlijk!LuukwaHD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:10:
Ik ga vanmiddag een coil hunten, ik wil zon electrische wagen
Gegroet!
Echt? Ik heb er nog maar 1x 1 zien rond rijden..Decennia schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:11:
[...]
Die rijden overal. Rijd trouwens heerlijk!
Als die nou eens een vast spawnpoint zou hebbenLuukwaHD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:10:
Ik ga vanmiddag een coil hunten, ik wil zon electrische wagen
Die rijden bij mij continue rond in de hoofdstraat tussen Rockford Hills en Vinewood. Gewoon in een sportwagen aan komen rijden en ze beginnen te spawnen.wauzer schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:13:
[...]
Als die nou eens een vast spawnpoint zou hebben
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Heeft ie ook, ik heb em toegevoegd op de interactieve map;wauzer schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:13:
[...]
Als die nou eens een vast spawnpoint zou hebben
http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers&show=tweakers
Links op de map, net boven de stad
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
We hebben het over de Coil en niet de Adder =)Meelobee schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:18:
[...]
Heeft ie ook, ik heb em toegevoegd op de interactieve map;
http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers&show=tweakers
Links op de map, net boven de stad
Het is misschien mogelijk om in Grand Theft Auto Online met echt geld in-game geld te kopen. Een speler van Grand Theft Auto 5 zegt op Reddit een code te hebben gevonden in de in-game store, die nog niet online is.
Meer...
Bron: Gamer.nl iPad app
Pay-to-win dus.
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 24-09-2013 15:24 ]
I know, de Coil staat daar ookLuukwaHD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:22:
[...]
We hebben het over de Coil en niet de Adder =)
En bij is ook vaak te vinden bij de Golfbaan of bij een van de nachtclubs in het rijke noorden van de stad.
[ Voor 21% gewijzigd door Meelobee op 24-09-2013 15:28 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Kent iemand een goeie site waar tips worden gegeven over de stock market?
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Wat dacht je dan van A2 racer...XyritZz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:19:
[...]
Jammergenoeg zijn we in NL nooit verder gekomen dan Amsterdoom
Dat dacht ik initieel ook, maar na diverse keren savegame laden en paar uur afk staan (en aantal keer wel naar het vliegveld), lijkt er wel een regelmaat in te zitten.EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:49:
Vreemd hoor, ik heb het zelf ook onderzocht en heb nog totaal niks zien gebeuren nadat ik bepaalde acties in het spel gedaan heb. Zo heb ik keer op keer vliegtuigen van FlyUS gesloopt maar er gebeurde helemaal niets met de koers. Ook het vernietigen van auto's heeft geen effect.
Ze gaan wel willekeurig op en neer (over een periode van uren), maar mijn eerste testen lijken het wel te kunnen beinvloeden.
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags: