Als je dit topic had gelezen had je geweten dat het niet werkt.Ps3gamer91 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:26:
Heb de main story uitgespeeld. Je kan de stock market toch beinvloeden? als ik in aug insurance veel beleg en ik knal een hoop auto's kapot dan schiet de koers daarvan omhoog. Ben dat nu aan het uitproberen maar weet nog niet of t gaat werken.
Kent iemand een goeie site waar tips worden gegeven over de stock market?
Die rollsroyce achtige auto kun je vinden bij het grote hotel linksboven in Los Santos.
Wat ik wel apart vind is dat er eigenlijk niet echt iets is waarmee je nu vet geld kan verdienen, ik had eigenlijk wel verwacht dat je zelf Heists kan organiseren wat Lester ook een keer aangeeft tijdens een missie van hem om aan geld te komen..
Buiten de assassination missies die ik dus al gedaanhad ende laatste UD missie is er gewoon niet aan miljoenen te komen... Ben stock market aan t proberen maar dat gaat ook niet erg hard
Wat ik wel apart vind is dat er eigenlijk niet echt iets is waarmee je nu vet geld kan verdienen, ik had eigenlijk wel verwacht dat je zelf Heists kan organiseren wat Lester ook een keer aangeeft tijdens een missie van hem om aan geld te komen..
Buiten de assassination missies die ik dus al gedaanhad ende laatste UD missie is er gewoon niet aan miljoenen te komen... Ben stock market aan t proberen maar dat gaat ook niet erg hard
Oh want las op google namelijk dat het wél werkt. Maar niet bij iedereen idd.LuukwaHD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:27:
[...]
Als je dit topic had gelezen had je geweten dat het niet werkt.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Vreemd hoor. Laat maar weten wat er van komt. Ik en de mensen van Reddit/r/gtavstocks zijn tot een andere conclusie gekomenSinergyX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:27:
[...]
Dat dacht ik initieel ook, maar na diverse keren savegame laden en paar uur afk staan (en aantal keer wel naar het vliegveld), lijkt er wel een regelmaat in te zitten.
Ze gaan wel willekeurig op en neer (over een periode van uren), maar mijn eerste testen lijken het wel te kunnen beinvloeden.
Klopt had dit ook gelezen, maar volgens mij gewoon hoax. Ik schoot concurrende vliegtuigen neer en mijn aandelen daalde zelfs.Ps3gamer91 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:28:
[...]
Oh want las op google namelijk dat het wél werkt. Maar niet bij iedereen idd.
Vind het jammer dat er zo weinig te doen is als je het uitgespeeld hebt, ofja dingen die je serieus wat geld opleveren, want eigelijk alles wat je 10-20k geeft is niet meer ter sprake endgame..
[ Voor 23% gewijzigd door Scrtz op 24-09-2013 15:30 ]
Dat beleggen; ik pleur alles op animalark en heb dr wel een paar mil winst mee maar er is niet echt een rode lijn te volgen om een mooie winst te behalen I guess
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
THNX!Meelobee schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:18:
[...]
Heeft ie ook, ik heb em toegevoegd op de interactieve map;
http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers&show=tweakers
Links op de map, net boven de stad
PSN: Wauzer010
ik las ook ergens dat als je juist voertuigen van je maatschappij waar je aandelen had, die kapot maakt, ze verzekeringgeld krijgen en daardoor de aandelen aanvankelijk weer stijgen
XboX live : DaWauZ
Cod black ops 2 DLC, al is daar op een bord waarop 'rondvaarten' staat verder niet veel van te zien
LCN Stock Market
The prices of LCN stocks are directly influenced by what the player does in single player.
If one rival drops, the other is sure to rise. Investing in one corporation and then sabotaging its rival will cause the other's stock to rise in value, allowing you to turn a profit.
For example, if you go to the Los Santos International Airport and destroy FlyUS planes, the cost of AirEmu stock will rise. Being that you earn about
BAWSAQ Stock Market
The prices of BAWSAQ stocks are affected by the Grand Theft Auto V online community. For example, Ammu-Nation is always a wise investment, because it's constantly raising in price as players continue to purchase weapons and ammunition in-game.
The Grand Theft Auto online markets for Xbox 360 and PS3 Communities operate separately and fluctuate independently.
The prices of LCN stocks are directly influenced by what the player does in single player.
If one rival drops, the other is sure to rise. Investing in one corporation and then sabotaging its rival will cause the other's stock to rise in value, allowing you to turn a profit.
For example, if you go to the Los Santos International Airport and destroy FlyUS planes, the cost of AirEmu stock will rise. Being that you earn about
spoiler:
, you could multiply each of those by 2, or maybe 3 depending on the amount of time you spend destroying a rival's merchandise.$25 million for each of the three characters after finishing the 69 story missions
BAWSAQ Stock Market
The prices of BAWSAQ stocks are affected by the Grand Theft Auto V online community. For example, Ammu-Nation is always a wise investment, because it's constantly raising in price as players continue to purchase weapons and ammunition in-game.
The Grand Theft Auto online markets for Xbox 360 and PS3 Communities operate separately and fluctuate independently.
Kap er nu eens mee want het klopt niet.pgerrits schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:33:
LCN Stock Market
For example, if you go to the Los Santos International Airport and destroy FlyUS planes, the cost of AirEmu stock will rise. Being that you earn aboutspoiler:, you could multiply each of those by 2, or maybe 3 depending on the amount of time you spend destroying a rival's merchandise.$25 million for each of the three characters after finishing the 69 story missions
BAWSAQ Stock Market
En dat klopt ook niet helemaal, want sommige bedrijven zijn alleen maar actief op de BAWSAQ.
En als je die dan voor de missies van Lester nodig hebt, gaan ze weldegelijk omhoog.
Zonder invloed van de online-community.
En als je die dan voor de missies van Lester nodig hebt, gaan ze weldegelijk omhoog.
Zonder invloed van de online-community.
Wat is je bron? Want het is getest en het werkt niet -_-pgerrits schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:33:
LCN Stock Market
For example, if you go to the Los Santos International Airport and destroy FlyUS planes, the cost of AirEmu stock will rise. Being that you earn aboutspoiler:, you could multiply each of those by 2, or maybe 3 depending on the amount of time you spend destroying a rival's merchandise.$25 million for each of the three characters after finishing the 69 story missions
BAWSAQ Stock Market
Dat verhaal is dus incorrect, dat is al langer bekend.pgerrits schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:33:
LCN Stock Market
BAWSAQ Stock Market
IGN.comLuukwaHD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:35:
[...]
Wat is je bron? Want het is getest en het werkt niet -_-
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Stock_Market
Let op: Connectivity problems with Rockstar Social Club may have contributed to problems with the reliability of the Stock Market in the earliest days of GTA 5.
Ergens vanmorgen werd hier een linkje gepost naar het GTA forum (http://gtaforums.com/topic/600237-jetpack-hunt/page-1), wie volgt dat een beetje? Ze hebben momenteel al 108 pagina's volgeschreven in 1 dag (!!).
spoiler:
Er schijnen 8 UFO's in het spel te zitten waarvan er inmiddels 4 zijn ontdekt. Het getal 8 komt op verschillende plaatsen voor (raadsel op een steen in de trant van: One is done, Two was fun .. seven is in heaven, 8 can't wait) en zo zijn er nog enkele aanwijzingen. Verder schijnt 'the all seeing eye' ook een rol te spelen in dit alles, de meest opvallende ontdekking naar mijn mening is het stadion in de vorm van the all seeing eye waarbij de zon dmv schaduw het oog afmaakt op het podium. Dit alles is overigens begonnen met de zoektocht naar een Jetpack waar op verschillende plekken naar wordt verwezen! Men denkt dat deze op het militaire terrein verborgen ligt bij een lift, deze heeft men echter nog niet werkend gekregen. Wel kan men hier 's avonds op het juiste moment een groene cirkel zien, als je daar recht naar boven vliegt kom je een UFO tegen.
Nogmaals, het werkt niet.pgerrits schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:36:
[...]
IGN.com
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Stock_Market
Let op: Connectivity problems with Rockstar Social Club may have contributed to problems with the reliability of the Stock Market in the earliest days of GTA 5.
Ook wel logisch, als het data van alle spelers zou gebruiken dan zou het wel erg makkelijk zijn, alles op ammunation en andere winkels waar spelers continu wel vaker heen gaan.
De pest is, het kost uren om te analyseren. En omdat de update van cijfers continue bugged (ene keer blijf het scherm updaten met nieuwe koers, andere keer stopt hij na een minuut), is het soms lastig te volgen.EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:28:
Vreemd hoor. Laat maar weten wat er van komt. Ik en de mensen van Reddit/r/gtavstocks zijn tot een andere conclusie gekomen.
Maar vooralsnog kan ik spelen met de marges die ik heb zonder invloed (ik heb 4 miljoen gemaakt op LifeInvader - meest winstgevende als je de marges weet, ~25% zegmaar), nu ga ik verder met effecten van ingame actie op de koers (mijn history is gok 5-6 uur gameplay). Daar heb ik de eerste 5 testen al succesvol gedaan.
Nogmaals, laat eens bewijs zien dat het _niet_ werkt?Scrtz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:38:
Nogmaals, het werkt niet.
Ook wel logisch, als het data van alle spelers zou gebruiken dan zou het wel erg makkelijk zijn, alles op ammunation en andere winkels waar spelers continu wel vaker heen gaan.
Ik heb aardig wat data inmiddels om behoorlijk wat research te doen, niet sporadisch wat aandelen checken, zoals de meeste mensen hebben gedaan.
(als de FlyUS koers al laagste punt zit, gaat die niet verder omlaag, dat is vrij logisch).
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2013 15:40 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar wat is het laagste punt dan?
Lifeinvader daalt nog altijd..
Lifeinvader daalt nog altijd..
30mil investeren in flyUS en vervolgens een stuk of 20 airEMU vliegtuigen kapotschieten > flyUS dropt gewoon.
Andersom airEMU en elk flyUS voertuig en vliegtuig op het vliegveld kapot knallen > airEMU stijgt met een paar dollar, oftewel random.
Andersom airEMU en elk flyUS voertuig en vliegtuig op het vliegveld kapot knallen > airEMU stijgt met een paar dollar, oftewel random.
Die koers varieert gewoon, net als alle andere koersen op LCN. Het ene moment staat hij laag en na een tijdje staat hij weer hoog. Niets wat je doet heeft hier invloed op. Ik heb de FlyUS koers OMHOOG zien gaan terwijl ik vliegtuigen van hun aan het vernietigen was. De koers zou juist moeten kelderen.SinergyX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:40:
(als de FlyUS koers al laagste punt zit, gaat die niet verder omlaag, dat is vrij logisch).
Wat je gewoon kunt doen is van elk bedrijf 1 aandeel kopen en je zult dan zien dat er gewoon een soort eb en vloed werking op de LCN markt zit.
Wat je dus kan doen is de koers van een bedrijf in de gaten houden (zelf, handmatig want dat grafiek klopt ook totaal niet) voor een tijdje en instappen op het laagste punt.
BAWSAQ is helemaal een raadsel, volgens mij gaat die pas goed werken als GTA Online uit komt.
[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 24-09-2013 15:45 ]
Ik vind dat het hele heist onderdeel van iig de singleplayer een beetje incompleet voelt. Volgens mij hadden ze er veel grotere plannen mee maar hebben ze dat naar GTA Online doorgeschoven. Voorbeeldje is bijvoorbeeld het feit dat je al die crewleden kan levellen door meer heists met dezelfde personen te doen, echter zijn er maar een handjevol heists waar je daadwerkelijk crewleden kan kiezen. Het is ook niet echt nuttig om heists opnieuw te spelen, puur voor de gameplay is het leuk maar je bereikt er niets extra's mee.Scrtz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:27:
... ik had eigenlijk wel verwacht dat je zelf Heists kan organiseren wat Lester ook een keer aangeeft tijdens een missie van hem om aan geld te komen..
Misschien inderdaad singleplayer DLC.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Zomg, verkeerde topic?
Je kunt in GTA parachutespringen, moorden, racen, vliegen, jagen, duiken, tennissen, darten, golfen, overvallen plegen, tattoo's zetten, enzovoort maar de peeps hier hebben het over aandelen
Je kunt in GTA parachutespringen, moorden, racen, vliegen, jagen, duiken, tennissen, darten, golfen, overvallen plegen, tattoo's zetten, enzovoort maar de peeps hier hebben het over aandelen
Mwah niet zozeer incompleet maar ik had echt verwacht dat je juist om die redenen van heist members levelen en vrijspelen via strangers & Freaks dat je er meer kon doen door ze zelf te organiserenVoxalizer schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:49:
[...]
Ik vind dat het hele heist onderdeel van iig de singleplayer een beetje incompleet voelt. Volgens mij hadden ze er veel grotere plannen mee maar hebben ze dat naar GTA Online doorgeschoven. Voorbeeldje is bijvoorbeeld het feit dat je al die crewleden kan levellen door meer heists met dezelfde personen te doen, echter zijn er maar een handjevol heists waar je daadwerkelijk crewleden kan kiezen. Het is ook niet echt nuttig om heists opnieuw te spelen, puur voor de gameplay is het leuk maar je bereikt er niets extra's mee.
Misschien inderdaad singleplayer DLC.
Wie weet wat ze nog vrijgeven later, de verkopen zijn nu hoog maar straks met lancering PS4/Xbox/PC versie zullen ze vast een extraatje achter de hand hebben dan alleen betere graphics.....Scrtz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:53:
[...]
Mwah niet zozeer incompleet maar ik had echt verwacht dat je juist om die redenen van heist members levelen en vrijspelen via strangers & Freaks dat je er meer kon doen door ze zelf te organiseren
Precies wat ik dacht. Als ik één aspect van de hele game totaal niet boeiend vindt, zijn het de aandelen wel.Murphy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:50:
Zomg, verkeerde topic?
Ga dan lekker een of andere tycoon game spelen ofzo.
Ik speel de game lekker uit en daarna ga ik aankloten met Trevor, beetje mayhem zaaien.
Dan hoop ik toch dat ze de fans van het eerste uur een upgrade mogelijkheid gaan geven. Voor een aantal titels is dat volgens mij al aangekondigd, dat je van de current gen kunt upgraden naar next gen voor 10 euro.lubbertkramer schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:55:
[...]
Wie weet wat ze nog vrijgeven later, de verkopen zijn nu hoog maar straks met lancering PS4/Xbox/PC versie zullen ze vast een extraatje achter de hand hebben dan alleen betere graphics.....
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dat is jammer voor je, je loopt heel veel geld mis.bram1984 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:55:
[...]
Precies wat ik dacht. Als ik één aspect van de hele game totaal niet boeiend vindt, zijn het de aandelen wel.![]()
Ik speel de game lekker uit en daarna ga ik aankloten met Trevor, beetje mayhem zaaien.
Verwijderd
GTA Online zal wel de hoofdzaak worden komende tijd, met eventueel een gratis GTA Online op PS4/X1 voor de PS3/360 bezitters of iets in die richting. Indien de microtransacties veel inkomen gaat genereren zou een gratis GTA Online vast wel op next gen verschijnen. Op deze manier hebben ze ook nog eens een user base op current en next gen.
Volgende GTA in de serie, full MMO? (fantaseer ik al jaren over
)
Volgende GTA in de serie, full MMO? (fantaseer ik al jaren over
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2013 16:06 ]
Ik blijf hopen op een lokale sessie modus voor GTA:Online.
alleen de eerste link werkt...Pin0 schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:58:
Omdat de MediaMarkt mijn pre-order nog niet heeft geleverd heb ik van het weekend een Interactieve MAP gemaakt van de plaatjes die een mede tweaker in dit topic heeft gepost. (Bedank daarvoor).
Het resultaat is hier te vinden:
http://nijdam.nu/GTAV/
De Points of Interest (poi) Heb ik zelf 'even' geplaatst op basis van een brakke scan die ik ergens vond. De icoontjes heb ik van een dergelijke brakke telefoon foto die ik op internet vond dus die zijn ook niet het mooist.
Het kan zijn dat ik ergens een foutje heb gemaakt. Ik zou jullie willen vragen om dat dan kenbaar te maken door naast de betreffende poi een eigen marker te zetten via http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers
Diezelfde url kan gebruikt worden voor ons tweakers om zo leuke locaties ed. met elkaar uit te wisselen. (ik moet nog even kijken hoe het uitpakt qua spoilers)
Om enkel de door tweakers geplaatste poi te zien ga je naar http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers
Om alles te zien ga je naar http://nijdam.nu/GTAV/?show=all
Recht boven kan je switchen tussen verschillende kaarten. In de editmodus komt de brakke scan van de poi erbij.
Op en aanmerking zijn welkom, mocht het aanslaan dan is het wellicht een link voor in de openingspost.
de show all en tweakers niet
Ik baal nu wel een beetje..zit op 40% en een uurtje of 15 erin zitten.. Maar ik heb dus al volgens mij 3 of 4 opdrachten van Lester gedaan. Zonder dat ik iets met aandelen heb gedaan.EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:58:
[...]
Dat is jammer voor je, je loopt heel veel geld mis.
Misschien dat ik toch beter opnieuw kan beginnen. Het is jammer als ik hem straks zo ver heb uitgespeeld en geen geld heb om property te kopen..
Je kunt ook geld verdienen zonder die Lester missies, het duurt alleen langer.ReFresh F5 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:07:
[...]
Ik baal nu wel een beetje..zit op 40% en een uurtje of 15 erin zitten.. Maar ik heb dus al volgens mij 3 of 4 opdrachten van Lester gedaan. Zonder dat ik iets met aandelen heb gedaan.
Misschien dat ik toch beter opnieuw kan beginnen. Het is jammer als ik hem straks zo ver heb uitgespeeld en geen geld heb om property te kopen..
Ik heb de main-story ook al uigespeeld en begin nu lekker opnieuw, er zijn zoveel dingen die ik nu anders zou aanpakken =)
Maar het komt niet in de buurt van degene die al het geld in aandelen hebben gepompt bij de Lester missies..EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:09:
[...]
Je kunt ook geld verdienen zonder die Lester missies, het duurt alleen langer.
Ach misschien gewoon eerst uitspelen en dan nog een keer opnieuw beginnen om overal het meeste geld uit te slepen.
Volgens mij is de tweakers versie nu offline?Pin0 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:15:
Ik heb wat test markers verwijderd van de Tweakers interactive GTAV map.
Er staan inmiddels al 4 markers op, Leuk!
Ook iets leuks gevonden, geef het hier aan: http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers&show=tweakers
Om enkel te kijken wat tweakers hebben gevonden: http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers
Murphy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:50:
[...] maar de peeps hier hebben het over aandelen
Mijn manier is gewoon mn auto er een stukje vanaf zetten en een granaat tegen het transport, koffer pakken, naar de auto rennen en ervandoor. Meestal krijgt de politie me nooit te zienEnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:25:
[...]
De waardetransporten zijn regelmatig te vinden bij benzinepompen en dergelijken als ze aan het inladen zijn. Als je er op tijd bij bent kun je de gelddrager doodschieten en z'n koffer jatten. Als dat niet lukt kun je simpelweg je auto ervoor zetten, achter de wagen lopen en de deur opblazen met een sticky bomb. Je kunt dan wegrijden voordat de politie er is.
10 sec. werk en eigenlijk amper risico.
Haha heerlijk! Rockstar mysteries oplossen.p.w.vandijk schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:37:
Ergens vanmorgen werd hier een linkje gepost naar het GTA forum (http://gtaforums.com/topic/600237-jetpack-hunt/page-1), wie volgt dat een beetje? Ze hebben momenteel al 108 pagina's volgeschreven in 1 dag (!!).
spoiler:Er schijnen 8 UFO's in het spel te zitten waarvan er inmiddels 4 zijn ontdekt. Het getal 8 komt op verschillende plaatsen voor (raadsel op een steen in de trant van: One is done, Two was fun .. seven is in heaven, 8 can't wait) en zo zijn er nog enkele aanwijzingen. Verder schijnt 'the all seeing eye' ook een rol te spelen in dit alles, de meest opvallende ontdekking naar mijn mening is het stadion in de vorm van the all seeing eye waarbij de zon dmv schaduw het oog afmaakt op het podium. Dit alles is overigens begonnen met de zoektocht naar een Jetpack waar op verschillende plekken naar wordt verwezen! Men denkt dat deze op het militaire terrein verborgen ligt bij een lift, deze heeft men echter nog niet werkend gekregen. Wel kan men hier 's avonds op het juiste moment een groene cirkel zien, als je daar recht naar boven vliegt kom je een UFO tegen.
Voor mensen die nog geld nodig hebben, collectibles krijg je geld voor. Bijvoorbeeld voor de onderzeeër missies krijg je 23K per gevonden nucleair waste, zijn er 30 te vinden in totaal. Dat is 690K, je moet wel de onderzeeër dock eerst kopen voor 250K.
Je krijg daar ook nog missie van stranger, moet je onderzeeër onderdelen zoeken van de onderzeeër van haar man die onder verdachte omstandigheden is verongelukt, ze heeft levensverzekering afgesloten en die wilt ze met je delen, weet nog niet hoeveel geld dat zal zijn ben er nog mee bezig.
Je krijgt app of radar om de onderdelen/nucleair waste op te sporen, is dus niet blind zoeken.
Je krijg daar ook nog missie van stranger, moet je onderzeeër onderdelen zoeken van de onderzeeër van haar man die onder verdachte omstandigheden is verongelukt, ze heeft levensverzekering afgesloten en die wilt ze met je delen, weet nog niet hoeveel geld dat zal zijn ben er nog mee bezig.
Je krijgt app of radar om de onderdelen/nucleair waste op te sporen, is dus niet blind zoeken.
Geweldig inderdaad, ook mooi dat ze exploits gebruiken om te 'bewijzen' dat er niets in/onder die berg zit en dan een paar reacties verder: Ja maar het kan ook net als je garage zijn, dat het een afgesloten stuk isRyan_ schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:19:
[...]
Haha heerlijk! Rockstar mysteries oplossen.Ze zijn al op de goede weg.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Stock market boeit me alleen omdat het zowat de enige noemenswaardige geldverdiener is endgame. Vandaar dat er zoveel geinteresseerden zijn. Als je 100 heists kon doen dan deed ik dat ook veel liever, maar een tankstation of geldtransportwagen overvallen is gewoonweg totaal niet interessant meerbram1984 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:55:
[...]
Precies wat ik dacht. Als ik één aspect van de hele game totaal niet boeiend vindt, zijn het de aandelen wel.![]()
Toch vind ik het leuk om af en toe een winkel te overvallen
Onderweg naar een verre missie kan ik t mij ook nooit latenLuukwaHD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:24:
Toch vind ik het leuk om af en toe een winkel te overvallen
Ik zoek me altijd helemaal scheel naar winkels om te overvallen. Behalve een enkele benzinepomp heb ik nog niks gevonden. Zit nog in het begin van het spel (voor Trevor) en moet voor een missie een pak kopen. Heb ik niet eens geld voorsleepwalkerbe schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:25:
[...]
Onderweg naar een verre missie kan ik t mij ook nooit laten

pssst, kijk is in je klerenkast..bartvk schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:30:
[...]
Ik zoek me altijd helemaal scheel naar winkels om te overvallen. Behalve een enkele benzinepomp heb ik nog niks gevonden. Zit nog in het begin van het spel (voor Trevor) en moet voor een missie een pak kopen. Heb ik niet eens geld voor
Voor Trevor? Kan me die missie niet herinneren. Weet dat je voor Michael wel een missie had waarbij je een pak moest hebben. Maar die kun je gewoon bij hem thuis in de kledingkast vinden.bartvk schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:30:
[...]
Ik zoek me altijd helemaal scheel naar winkels om te overvallen. Behalve een enkele benzinepomp heb ik nog niks gevonden. Zit nog in het begin van het spel (voor Trevor) en moet voor een missie een pak kopen. Heb ik niet eens geld voor
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Je kunt elke winkel overvallen. Je moet je wapen trekken en richten op de kassière voordat je de winkel inloopt.bartvk schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:30:
[...]
Wie is kijk
Is dat zo? Ik liep met getrokken pistool een winkel binnen om het daarna op de kassiere te richten, maar binnen in de winkel was mijn pistool verdwenen. Kom hem pas buiten weer selecteren.EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:32:
[...]
Je kunt elke winkel overvallen. Je moet je wapen trekken en richten op de kassière voordat je de winkel inloopt.
Ja, dat is zobartvk schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:34:
[...]
Is dat zo? Ik liep met getrokken pistool een winkel binnen om het daarna op de kassiere te richten, maar binnen in de winkel was mijn pistool verdwenen. Kom hem pas buiten weer selecteren.
Hij zegt dat hij geen winkels vindt. Niet dat hij niet weet hoe hij deze moet overvallen.EnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:32:
[...]
Je kunt elke winkel overvallen. Je moet je wapen trekken en richten op de kassière voordat je de winkel inloopt.
Maar oké, wat moet ik met al die property dan? Wellicht nog onvoldoende verdiept in de game, maar ik heb nu geld zat voor wapens en armor. Daar heb ik het altijd mee gered in GTA.
Krijg je dan ook nog geld, of alleen een wanted ster? Volgens mij hebben ze het trekken van je wapen namelijk niet voor niets uitgeschakeld in kleding winkels/ammu nation. Lijkt me dat het gewoon niet de bedoeling is om die te gaan overvallenEnigmaNL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:35:
[...]
Ja, dat is zoJe moet echt op de persoon richten, ze beginnen dan direct te piepen en je krijgt een wanted ster.
Je krijgt gewoon geld ja. Alleen bij Ponsonby's want die hebben geen normale kassa's.XyritZz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:36:
[...]
Krijg je dan ook nog geld, of alleen een wanted ster? Volgens mij hebben ze het trekken van je wapen namelijk niet voor niets uitgeschakeld in kleding winkels/ammu nation. Lijkt me dat het gewoon niet de bedoeling is om die te gaan overvallen.
http://youtu.be/thBln0SbyxE
Alleen dat moeilijke gedoe met die deur hoef je niet te doen. Gewoon door het glas richten of schieten.
[ Voor 13% gewijzigd door EnigmaNL op 24-09-2013 16:38 ]
je moet/kan ze van buiten de winkel of in de deuropening killen he. staan zat filmpjes van op Youtube... Ammu nation is wel eentje om wat voorzichtiger te zijn. Eigenaar schiet terug. Rest niet.
Hoezo zou het niet de bedoeling zijn? Alles wat kan in GTA is zo ongeveer niet de bedoeling toch
Hoezo zou het niet de bedoeling zijn? Alles wat kan in GTA is zo ongeveer niet de bedoeling toch
Kledingwinkels een aantal maar verder zo goed als niks inderdaad. Het aantal te overvallen benzinepompen vind ik wel erg matig. Sowieso kom ik maar weinig benzinepompen tegen.bram1984 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:35:
[...]
Hij zegt dat hij geen winkels vindt. Niet dat hij niet weet hoe hij deze moet overvallen.
Alleen Ammunation moet je echt doden, de rest kun je gewoon laten leven. Ik ben wel een aardige gangster hoorGeeEs schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:41:
je moet/kan ze van buiten de winkel of in de deuropening killen he. staan zat filmpjes van op Youtube... Ammu nation is wel eentje om wat voorzichtiger te zijn. Eigenaar schiet terug. Rest niet.
ik ben nu bezig met het voorbereiden van de 3e heist
spoiler:
wat voor getaway car hadden jullie gebruikt en waar hadden jullie 'm gezet? Ze geven niet echt van te voren aan waar hij een beetje in de buurt moet komen te staan dus heb 'm nu maar op een parkeerterrein vlakbij een oprit naar de snelweg gezet. Ook staat er niet duidelijk of ze met z'n 3en in die auto moeten passen of in je eentje, kan nogal verschil maken in de keuze voor een auto. Heb nu maar een landrover achtige auto genomen en die getuned (armor, engine, brakes, etc.) en geen sportscar voor het geval ze er inderdaad met z'n 3en in moeten maar anders had ik natuurlijk een sportscar kunnen gebruiken
gise schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:51:
spoiler:wat voor getaway car hadden jullie gebruikt en waar hadden jullie 'm gezet? Ze geven niet echt van te voren aan waar hij een beetje in de buurt moet komen te staan dus heb 'm nu maar op een parkeerterrein vlakbij een oprit naar de snelweg gezet. Ook staat er niet duidelijk of ze met z'n 3en in die auto moeten passen of in je eentje, kan nogal verschil maken in de keuze voor een auto. Heb nu maar een landrover achtige auto genomen en die getuned (armor, engine, brakes, etc.) en geen sportscar voor het geval ze er inderdaad met z'n 3en in moeten maar anders had ik natuurlijk een sportscar kunnen gebruiken
spoiler:
Het maakt niet uit, er komt geen vette chase of iets dergelijks. Ik had hem ook ergens neergezet langs de snelweg maar eigenlijk is het niet van belang.
Missies, je krijgt verschillende soorten missies via gekochte properties.bram1984 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:35:
[...]
Maar oké, wat moet ik met al die property dan? Wellicht nog onvoldoende verdiept in de game, maar ik heb nu geld zat voor wapens en armor. Daar heb ik het altijd mee gered in GTA.
Je krijgt vlieg missies via vliegveld, krijgt onderzeeër missies via onderzeeër dock, krijgt proporty missies via: coffeeshop, autosloop, etc.
heb nog niet alles gekocht weet dus nog niet welke missies je krijgt bij welke proporty, google is je vriend.
Verder kan je garages, helipad en haven kopen om je auto's, helikopter en boten te stallen als je die hebt gekocht of gestolen zodat je die later kan gebruiken. Bijvoorbeeld een auto die je opgevoerd hebt voor race's.
Hint: niet te ver weg.gise schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:51:
spoiler:wat voor getaway car hadden jullie gebruikt en waar hadden jullie 'm gezet? Ze geven niet echt van te voren aan waar hij een beetje in de buurt moet komen te staan dus heb 'm nu maar op een parkeerterrein vlakbij een oprit naar de snelweg gezet. Ook staat er niet duidelijk of ze met z'n 3en in die auto moeten passen of in je eentje, kan nogal verschil maken in de keuze voor een auto. Heb nu maar een landrover achtige auto genomen en die getuned (armor, engine, brakes, etc.) en geen sportscar voor het geval ze er inderdaad met z'n 3en in moeten maar anders had ik natuurlijk een sportscar kunnen gebruiken
spoiler:
Ik had ook een "rangerover" toevallig in mijn bezit, niets aan getuned oid, neergezet vlak bij de stripclub van Franklin
spoiler:
Probleem is dat je op dat moment volgens mij nog niet weet waar de heist gaat plaatsvinden.
Heb zelf vanwege die onzekerheid ook gekozen voor die snelle vierdeur sedan (Jaguar achtige auto), maar blijkt inderdaad niet nodig te zijn.
Ik heb 'm vlakbij Michael z'n huis in een steegje gezet, beetje rare plek achteraf. Wel een zeer toffe missie overigens
Heb zelf vanwege die onzekerheid ook gekozen voor die snelle vierdeur sedan (Jaguar achtige auto), maar blijkt inderdaad niet nodig te zijn.
Ik heb 'm vlakbij Michael z'n huis in een steegje gezet, beetje rare plek achteraf. Wel een zeer toffe missie overigens
XyritZz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:58:
[...]
spoiler:Probleem is dat je op dat moment volgens mij nog niet weet waar de heist gaat plaatsvinden.
spoiler:
ik had m vlak bij Trevor staan.
Alleen om die popo kwijt te raken was ik al aan de andere kant van de stad belandt
Beetje onlogisch dat je eerst de politie kwijt moet raken en daarna pas naar je getaway vehicle gaat: dat is nu niet echt meer nodig.
En wederom geen geld, net zoals bij heist 2
Alleen om die popo kwijt te raken was ik al aan de andere kant van de stad belandt
Beetje onlogisch dat je eerst de politie kwijt moet raken en daarna pas naar je getaway vehicle gaat: dat is nu niet echt meer nodig.
dutchgio schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:01:
[...]
spoiler:ik had m vlak bij Trevor staan.
spoiler:
Daar zal ik dan tegen een bug aan zijn gelopen, was de pliesie al kwijt voordat ik één straat verder was gereden zo ongeveer. Ben geen politieauto meer tegengekomen met die garbage truck.
Sinds Heist 1 heb ik geen missie meer gedaan die me geld heeft opgeleverd. Dramatisch gewoon, iedereen draait je een poot uit, en iedereen ziet het ook behalve de hoofdrolspelers zelf.
Die Devon had ik het liefst meteen al een kogel gegeven, en die Tonya ook.
Sinds Heist 1 heb ik geen missie meer gedaan die me geld heeft opgeleverd. Dramatisch gewoon, iedereen draait je een poot uit, en iedereen ziet het ook behalve de hoofdrolspelers zelf.
Die Devon had ik het liefst meteen al een kogel gegeven, en die Tonya ook.
spoiler:
ik heb in de vuilniswagen ook geen politie van me af hoeven schudden. Sterren waren weg zodra ik instapte. Ik had de auto willekeurig ergens neergezet omdat ik niet precies snapte wat ze nou bedoelden
Kaasplank schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:17:
spoiler:ik heb in de vuilniswagen ook geen politie van me af hoeven schudden. Sterren waren weg zodra ik instapte. Ik had de auto willekeurig ergens neergezet omdat ik niet precies snapte wat ze nou bedoelden
spoiler:
die auto had ik idd ook helemaal niet nodig, had he mgewoon net buiten LS gezet, ingestapt en mission complete
ik kom genoeg benzinepompen tegen hoorbartvk schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:43:
[...]
Kledingwinkels een aantal maar verder zo goed als niks inderdaad. Het aantal te overvallen benzinepompen vind ik wel erg matig. Sowieso kom ik maar weinig benzinepompen tegen.
krijg je btw iets noemenswaardigs bij zo'n duurdere kledingwinkel oid? of allemaal 100tjes en 1000tjes werk..?
Ja maar je kunt niet bij alle benzinepompen naar binnen om ze te beroven.Scrtz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:33:
[...]
ik kom genoeg benzinepompen tegen hoor
krijg je btw iets noemenswaardigs bij zo'n duurdere kledingwinkel oid? of allemaal 100tjes en 1000tjes werk..?
Verwijderd
Met Far Cry 3 op mijn PS3 heb ik menig vuurgevecht gewonnen....nu zit ik in een missie wat me keer op keer mislukt.
Voor vele van jullie wellicht een eitje....
Daarom wil ik het eens anders aanpakken....geeft het beste kogelwerend vest een beetje weerstand?
Het is jammer dat deze GTA geen verschillende moeilijkheids niveau's kent....dat zou een uitkomst zijn geweest.
Daarom wil ik het eens anders aanpakken....geeft het beste kogelwerend vest een beetje weerstand?
Het is jammer dat deze GTA geen verschillende moeilijkheids niveau's kent....dat zou een uitkomst zijn geweest.
GTA stelt anders weinig voor qua moeilijkheid hoorVerwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:35:
Met Far Cry 3 op mijn PS3 heb ik menig vuurgevecht gewonnen....nu zit ik in een missie wat me keer op keer mislukt.
ik heb zelf geen enkele keer armor gekocht, niet echt nodig gehad anders was de uitdaging er helemaal vanaf.
Als je gewoon fatsoenlijk dekking neemt en vanuit daar een voor een schiet als het erg moeilijk wordt dan kun je af en toe ook even wachten en schuilen om je levensbar weer bij te laten komen.
Je kan je aim settings wel veranderen zodat die wat makkelijker locked op het target. Maar volgens mij staat die standaard al aan.Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:35:
Mocht je er echt niet doorheen komen dan kan je een missie skippen door op het blokje (PS3) te drukken ipv X voor retry.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Schuil je wel achter muurtjes?Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:35:
Verwijderd
Bij mij ontbreken de wapens en armor er ook niet aan.... :-)
De plek waar dit robbertje moet uitgevochten worden kent voor mij weinig goede schuilmogelijkheden.
Die aim-setting lijkt idd een mooie uitkomst.
Soms ben ik niet snel genoeg en komen die rednecks op me af alsof ze geen gevaar voor eigen leven kennnen.
De plek waar dit robbertje moet uitgevochten worden kent voor mij weinig goede schuilmogelijkheden.
Die aim-setting lijkt idd een mooie uitkomst.
Soms ben ik niet snel genoeg en komen die rednecks op me af alsof ze geen gevaar voor eigen leven kennnen.
Ik krijg een witte pagina bij hetgeen wat tweakers hebben gevondenPin0 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:15:
Ik heb wat test markers verwijderd van de Tweakers interactive GTAV map.
Er staan inmiddels al 4 markers op, Leuk!
Ook iets leuks gevonden, geef het hier aan: http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers&show=tweakers
Om enkel te kijken wat tweakers hebben gevonden: http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers
[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 24-09-2013 17:48 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Ik hoop echt niet dat er "pay to win" in GTAO wordt gestopt. Imo komt dat van Take Two (moederbedrijf Rockstar) af en niet van Rockstar zelf (ontwikkelaar).
Je zou de singleplayer als een oefening voor online kunnen beschouwen, want alle toffe dingen (appartementen met helipad, co op heists, grote garages, insurance voor je tuned cars enz) komen allemaal in online.
Probleem is alleen dat R* niet echt een goede reputatie op multiplayer gebied heeft. (RDR had lag, MP3 nog meer lag en veel teleporting door spelers met een lage internet snelheid).
Nu loopt online via hun eigen servers, maar na alle problemen met de social club (snapmatic werkt slecht), denk ik dat zeker in het begin GTAO wel aardig buggy zal zijn.
Je zou de singleplayer als een oefening voor online kunnen beschouwen, want alle toffe dingen (appartementen met helipad, co op heists, grote garages, insurance voor je tuned cars enz) komen allemaal in online.
Probleem is alleen dat R* niet echt een goede reputatie op multiplayer gebied heeft. (RDR had lag, MP3 nog meer lag en veel teleporting door spelers met een lage internet snelheid).
Nu loopt online via hun eigen servers, maar na alle problemen met de social club (snapmatic werkt slecht), denk ik dat zeker in het begin GTAO wel aardig buggy zal zijn.
PSN: riznind
Ik zoek de Aventador (Pegassi Vacca). Iemand weet waar ik die kan vinden. Er zou een huis zijn waar hij spawnt, maar nog niet tegen gekomen...
Gegroet!
Eerste hit op Google:Decennia schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:51:
Ik zoek de Aventador (Pegassi Vacca). Iemand weet waar ik die kan vinden. Er zou een huis zijn waar hij spawnt, maar nog niet tegen gekomen...
Worden die stocks nog meer waard gedurende tijd na een missie met Lester of stijgen ze maar een keer?
Klopt, die had ik al gezien. Gister steeds naar toe gereden, geen enkele keer gezien...
Gegroet!
Ze stijgen gestaag , ik wissel ze in als ze heel traag gaan per minuut (niet ingame)venneke schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 18:02:
Worden die stocks nog meer waard gedurende tijd na een missie met Lester of stijgen ze maar een keer?
Ze dalen daarna om nooit meer naar het hoge niveau te gaan. Min Maxen dus
Gallardo bedoel jeDecennia schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:51:
In voorgaande delen had multiplayer geen of een kleine rol, in gta V lijkt gta Online eigenlijk het belangrijkste element van gta V te worden, de singleplayer is alleen maar een voorproefje lijkt het.Rizn schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:50:
Ik hoop echt niet dat er "pay to win" in GTAO wordt gestopt. Imo komt dat van Take Two (moederbedrijf Rockstar) af en niet van Rockstar zelf (ontwikkelaar).
Best logisch want anders hadden ze alle aangekondigde dingen wel in de singleplayer gestopt, wat ze nu pas toonbaar maken in gta online.
[ Voor 68% gewijzigd door Scrtz op 24-09-2013 18:09 ]
Een mix tussen een Aventador en Gallardo
Gegroet!
Jij bent ook lekker zeg.bram1984 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:55:
[...]
Als mensen de handling van GTA IV terugwillen in de GTA V wereld moeten ze maar GrandTurismo5 gaan spelen en als ze zich bezighouden met de beurs, een niet te verwaarlozen deel van het spel, moeten ze een tycoon game spelen.
Blijven weinig mensen over die nog wel GTA V mogen spelen.
Je mag je oogkleppen wel een beetje afdoen?

[ Voor 7% gewijzigd door DutchManticore op 24-09-2013 18:35 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Verwijderd
Het is mij eindelijk gelukt om een straaljager te jatten! Heb hem gelijk veilig in mijn hangar gezet naast mijn prive jet en vanzelfsprekend gelijk een selfie gemaakt. http://rsg.ms/16XiJjX
Kun je die niet kopen op legendarymotorsport.net?Decennia schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:51:
Anders moet je natuurlijk wel eerst de Epsilon Program doen denk ik.
[ Voor 10% gewijzigd door SidewalkSuper op 24-09-2013 18:55 ]
Jammer dat je er nu nog maar een paar meter mee kunt vliegenVerwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 18:53:
Het is mij eindelijk gelukt om een straaljager te jatten! Heb hem gelijk veilig in mijn hangar gezet naast mijn prive jet en vanzelfsprekend gelijk een selfie gemaakt. http://rsg.ms/16XiJjX
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lol ik kwam Michael tegen in free roaming toen ik met Trevor aan spelen was, eerste instantie probeerde Michael Trevor uit de auto te trekken, maar deuren zaten op slot, daarna begon Michael het op een lopen te zetten, dat kon Trevor niet weerstaan. 
Helaas is de kwaliteit niet zo best als je via de tv probeert op te filmen.
Edit/
Kon trouwens geen wapen trekken, wilde Michael eigenlijk neerschieten maar dat mocht dus niet, kon pas aan einde weer wapen kiezen toen die dood was. Kreeg ook melding bovenin beeld dat Michael gewond was geraakt en was zoals verwacht was hij bij het ziekenhuis en 5k armer.
Helaas is de kwaliteit niet zo best als je via de tv probeert op te filmen.
Edit/
Kon trouwens geen wapen trekken, wilde Michael eigenlijk neerschieten maar dat mocht dus niet, kon pas aan einde weer wapen kiezen toen die dood was. Kreeg ook melding bovenin beeld dat Michael gewond was geraakt en was zoals verwacht was hij bij het ziekenhuis en 5k armer.
[ Voor 27% gewijzigd door mad_max234 op 24-09-2013 19:10 ]
Want? Ik vind 'm het fijnst vliegen van alle toestellen. Zelfs het landen is goed te doen als je een beetje je best doet om een goede approach te maken.Murphy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 18:58:
[...]
Jammer dat je er nu nog maar een paar meter mee kunt vliegen
Ik ben die andere ook al tegengekomen, die ierse gast ben f de naam kwijt
Jij neemt een post wel erg serieus..DutchManticore schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 18:32:
[...]
Jij bent ook lekker zeg.
Als mensen de handling van GTA IV terugwillen in de GTA V wereld moeten ze maar GrandTurismo5 gaan spelen en als ze zich bezighouden met de beurs, een niet te verwaarlozen deel van het spel, moeten ze een tycoon game spelen.
Blijven weinig mensen over die nog wel GTA V mogen spelen.
Je mag je oogkleppen wel een beetje afdoen?
Volg dit nu hardcore. Geweldig!p.w.vandijk schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:37:
spoiler:Er schijnen 8 UFO's in het spel te zitten waarvan er inmiddels 4 zijn ontdekt. Het getal 8 komt op verschillende plaatsen voor (raadsel op een steen in de trant van: One is done, Two was fun .. seven is in heaven, 8 can't wait) en zo zijn er nog enkele aanwijzingen. Verder schijnt 'the all seeing eye' ook een rol te spelen in dit alles, de meest opvallende ontdekking naar mijn mening is het stadion in de vorm van the all seeing eye waarbij de zon dmv schaduw het oog afmaakt op het podium. Dit alles is overigens begonnen met de zoektocht naar een Jetpack waar op verschillende plekken naar wordt verwezen! Men denkt dat deze op het militaire terrein verborgen ligt bij een lift, deze heeft men echter nog niet werkend gekregen. Wel kan men hier 's avonds op het juiste moment een groene cirkel zien, als je daar recht naar boven vliegt kom je een UFO tegen.
Gegroet!
Waar kan ik trouwens een helikopter vinden waar ik in kan? Ik kan nergens een spawnpunt vinden
Koop liever geen wagens als ik ze kan vinden. Lijkt mij niet toch? De Bugatti is ook meteen te vinden...SidewalkSuper schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 18:54:
[...]
Kun je die niet kopen op legendarymotorsport.net?
Anders moet je natuurlijk wel eerst de Epsilon Program doen denk ik.
Gegroet!
Ik deed de game weer aan, en begin als trevor!
Loopt die in een jurk rond!
http://socialclub.rocksta...to/5-ddmLFiJk20nnMh_EjuJQ
Loopt die in een jurk rond!
http://socialclub.rocksta...to/5-ddmLFiJk20nnMh_EjuJQ
In elk geva op de legerbasis, daar is het heel gezellig altijd ookMarkoAlmelo schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:14:
Waar kan ik trouwens een helikopter vinden waar ik in kan? Ik kan nergens een spawnpunt vinden
spoiler:
Geweldig toen ik daar voor die helicopterjat missie heen moest, rij vrolijk het terrein op staat daar nietsvermoedend ineens een tank voor me die meteen kapot knalt
, daarna flink liggen crossen en tanks en hun schoten ontwijken om bij die helicopter te komen
[ Voor 33% gewijzigd door Scrtz op 24-09-2013 19:24 ]
Moet je ook investeren in stocks bij de eerste missie van lester? de gene waarbij je met micheal speelt, de "friend request"( lifeinvader).
Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
.
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]