Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

stevevr schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:15:
Ik deed de game weer aan, en begin als trevor!

Loopt die in een jurk rond!
http://socialclub.rocksta...to/5-ddmLFiJk20nnMh_EjuJQ
spoiler:
Haha dat had ik ook! :D Ik switchte naar Trevor lag ie boven op een berg, jurk aan, fles ernaast en 4 lichamen om 'm heen :D

Game "uitgespeeld" tot de credits trouwens.. Voor m'n gevoel heel kort, qua statistieken iets langer (24 uur ongeveer).. GTA Online.. Can't wait!

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 12:45
Scrtz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:21:
[...]

In elk geva op de legerbasis, daar is het heel gezellig altijd ook :D

spoiler:
Geweldig toen ik daar voor die helicopterjat missie heen moest, rij vrolijk het terrein op staat daar nietsvermoedend ineens een tank voor me die meteen kapot knalt :D, daarna flink liggen crossen en tanks en hun schoten ontwijken om bij die helicopter te komen
:D

Ergens een veiliger plek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 21:20
sigon schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:29:
Moet je ook investeren in stocks bij de eerste missie van lester? de gene waarbij je met micheal speelt, de "friend request"( lifeinvader).
je moet niks. waar doel je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Als trevor zijnde heb je in die desert een helicopter staan als het goed is, iig dat was bij alle missies zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:50
sigon schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:29:
Moet je ook investeren in stocks bij de eerste missie van lester? de gene waarbij je met micheal speelt, de "friend request"( lifeinvader).
Nee.
Alhoewel: je zou het bij de 'twitter' van GTA V kunnen proberen..
Weebly ofzo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Pin0 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:15:
Ik heb wat test markers verwijderd van de Tweakers interactive GTAV map.
Er staan inmiddels al 4 markers op, Leuk!

Ook iets leuks gevonden, geef het hier aan: http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers&show=tweakers
Om enkel te kijken wat tweakers hebben gevonden: http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers
Even tussendoor. Is de HUD van de map aan te passen dat je dus alleen points van parachuting of van tweakers ziet? Soort lagenda? Zou het een stuk makkelijker maken! :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Shit he. Doe ik die heist met die
spoiler:
armor pakken. Moet ik voor de zoveelste keer bijna alles inleveren. Blijft dat zo? Ben daar wel een beetje klaar mee.

Nu kreeg de FIB weer een deel van bijna 80%

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:45:
spoiler:
armor pakken. Moet ik voor de zoveelste keer bijna alles inleveren. Blijft dat zo? Ben daar wel een beetje klaar mee.

Principe wel
spoiler:
Eerste heist is om die 2,5 miljoen af te betalen, bij de bank krijgt FIB enorme cut waaronder collateral damage, de laatste ben je veel kwijt als je top-huurmannetjes gebruikt

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Donstil schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:45:
spoiler:

spoiler:
Bij mij had de FIB zo'n 80% ingehouden:
Heist Overview
Take$8,016,020
Deductions-$6,262,471
Crew Share$1,753,549

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Wat ik echt mis is de mogelijkheid om de motor te laten draaien van een auto wanneer je uit stapt. Alles gaat uit incl de lichten, dit was in IV niet zo. Aangezien je ook weer kunt tunen, had ik graag gezien dat je de wielen kon indraaien bij het parkeren. Dit kan in Mafia 2 bijvoorbeeld wel, de wielen bleven zo staan als dat jij ze in had gedraaid bij het parkeren.

Ik wil graag mooie shots maken van mn gepimpte auto's. Wat mij betreft een groot gemis in V!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
okaydanny schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:54:
Wat ik echt mis is de mogelijkheid om de motor te laten draaien van een auto wanneer je uit stapt. Alles gaat uit incl de lichten, dit was in IV niet zo. Aangezien je ook weer kunt tunen, had ik graag gezien dat je de wielen kon indraaien bij het parkeren. Dit kan in Mafia 2 bijvoorbeeld wel, de wielen bleven zo staan als dat jij ze in had gedraaid bij het parkeren.

Ik wil graag mooie shots maken van mn gepimpte auto's. Wat mij betreft een groot gemis in V!
Dat kan toch ook?
Bij mij blijven de lampen/radio wel aanstaan, al is dat niet altijd zo :(
Wielen heb ik nog niet op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
dutchgio schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:57:
[...]

Dat kan toch ook?
Bij mij blijven de lampen/radio wel aanstaan, al is dat niet altijd zo :(
Wielen heb ik nog niet op gelet.
In IV was het zo, kort indrukken (uitstappen) en je liet alles aan staan, lang indrukken ging alles uit.
Dit kan niet meer in V hoor..

[ Voor 4% gewijzigd door dannbla op 24-09-2013 20:58 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
okaydanny schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:54:

Benzine erover, blijft aardig tijdje branden zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
darkkingll schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:52:
[...]

spoiler:
Bij mij had de FIB zo'n 80% ingehouden:
Heist Overview
Take$8,016,020
Deductions-$6,262,471
Crew Share$1,753,549
SinergyX schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:49:
[...]

Principe wel
spoiler:
Eerste heist is om die 2,5 miljoen af te betalen, bij de bank krijgt FIB enorme cut waaronder collateral damage, de laatste ben je veel kwijt als je top-huurmannetjes gebruikt
Jammer. Had wel wat meer opbrengsten verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Donstil schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:02:
[...]

[...]

Jammer. Had wel wat meer opbrengsten verwacht.
Dat komt pas bij de laatste missie als ik de comments hier moet geloven...
Overigens heb ik van het geld van die heist wel mooi de Los Santos Customs gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als het echt zo wordt dat je bij GTA Online straks een pay-2-win krijgt zou dat echt heel erg jammer zijn. Je betaalt meer dan 50 euro voor een spel en dan krijg je zoiets.

(ik luister net die game zooi op SLAM!FM en daar praten ze alsof ze zeker weten dat "als je betaalt krijg je voordelen tov niet-betalende gamers).". Dus niet dat je alleen een petje/shirt kan kopen maar echt dingen waardoor je voordeel behaald tov andere spelers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:50
Dat zuigen ze dan uit hun duim want vooralsnog is alleen bekend dat je ingame credits kunt kopen. Ofwel geld wat je ook verdient door heists te doen e.d.

Dus het is zeker geen pay2win imo. Verder is pvp een klein gedeelte van de MP, naast coop missies en coop aankloten dus.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:05:
[...]

Overigens heb ik van het geld van die heist wel mooi de Los Santos Customs gekocht.
Ik ben aan het sparen voor de Lester missies.
Dus sjops enz koop ik later pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:53

Christiano007

Ich bin der champion

Heb nu alle 3 de karakters vrij speelbaar (dus na de laatste trevor missie) en het is wel erg tof om te spelen zeg :) De aandelen begrijp ik nog steeds geen bal van, heb mijn Lifenogwat aandelen maar verkocht want die waren zelfs na de 97% nog gedaald naar 490%. Ik zie zelf ook weinig logica in de namen op de beurs.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:05:
[...]

Dat is wel aanzienlijk meer dan de vorige 2, maar zonder de 'Lester methode', heb je nog maar krap 20 miljoen per character (tegen 100+ via de Lester methode).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Donstil schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:18:
[...]

Ik ben aan het sparen voor de Lester missies.
Dus sjops enz koop ik later pas :)
Ik heb die saaie, witte bak van Franklin veranderd in een volledig upgegrade sport/muscle car.
Foto is misschien wat donker(het is 's nachts, op mn TV prima zichtbaar), maar het levert wel wat op hoor:
Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/v4lanmb0x/image.jpg

1 auto volledig upgraden kost al snel 140K, dus die 300K voor de LS customs is het meer dan waard. En je krijg wekelijks nog een bedrag op je rekening gestort ook. ;)

Kan je de auto's van Trevor en Franklin 'tijdelijk lenen' om ze met Franklin te upgraden?!

[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 24-09-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie best vaak reacties van mensen die niets snappen van de stock market. Hierbij een korte uitleg die je hopelijk wat wijzer maakt.

Wanneer je op een aandeel klikt, wordt er een high value en low value aangegeven. Deze low value geeft de laagste prijs aan die het aandeel ooit heeft bereikt. De high value geeft dus aan wat de hoogste prijs is die het aandeel ooit heeft bereikt.

Het ideale aandeel om te kopen is een aandeel met een actuele waarde die dicht bij de low value ligt maar het moet wel een groei doormaken. Dit aandeel heeft dan namelijk de potentie om te groeien richting de high value die het eerder al heeft bereikt.

Het verkopen wijst dan denk ik zichzelf. Hoe dichter je bij de high value komt, hoe hoger de kans is dat de waarde van het aandeel gaat dalen. Tijdig verkopen is dus net zo belangrijk als het kopen van een aandeel.

Ik denk dat dit de methode is die je moet hanteren bij het kopen van aandelen, dit wil niet zeggen dat dit de beste is. Daarnaast blijft het naar mijn mening een gok. In het begin deed ik maar wat en heb ik er 300.000 mee verdiend.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

.

[ Voor 102% gewijzigd door Sua op 24-09-2013 22:04 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Eerder in dit topic stond er al een link over easter eggs. Nu is er wat gekalkt en genoemd over UFO's. Check dan vooral het topic hier: http://gtaforums.com/topi...ck-hunt-continued/page-11

Wel spoilers, niet zo zeer met missies maar wel spoilerig. Zeer interessant en het lijkt erop dat R* een zeer grote easteregg heeft gemaakt in de game. Pfff!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:42:
[...]

Ik heb die saaie, witte bak van Franklin veranderd in een volledig upgegrade sport/muscle car.
Foto is misschien wat donker(het is 's nachts, op mn TV prima zichtbaar), maar het levert wel wat op hoor:
[afbeelding]

1 auto volledig upgraden kost al snel 140K, dus die 300K voor de LS customs is het meer dan waard. En je krijg wekelijks nog een bedrag op je rekening gestort ook. ;)

Kan je de auto's van Trevor en Franklin 'tijdelijk lenen' om ze met Franklin te upgraden?!
Ooh dan is de LS Costoms tent kopen misschien niet eens zo een gek idee.
Ga ik zeker even doen als ik miljoenen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
haha ja heerlijk, standaard auto's en motors opvoeren blijft gewoon leuk, en al helemaal omdat het gratis is bij LS customs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de Lester missie's nog open hebben staan aan het einde van de story-line.
Kwam deze link tegen hoe je toch echt veel geld kan maken.

Let op, bevat spoilers;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:36:
Voor de mensen die de Lester missie's nog open hebben staan aan het einde van de story-line.
Kwam deze link tegen hoe je toch echt veel geld kan maken.

Let op, bevat spoilers;

Haha leip. Die sla ik FF op.

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hehe voorspelbaar: http://www.reddit.com/r/G...has_the_wrong_priorities/

[ Voor 56% gewijzigd door Martinspire op 24-09-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Donstil schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 23:01:
[...]

Waarom heeft hij een dude op zijn linker scherm? 8)7
Haha, dat was van zn werk geloof ik (fotograaf, is ook de reden dat ie zo'n vriendin heeft volgens mij :+ ) Maar als daar je aandacht direct naar uit gaat, dan denk ik dat het probleem niet bij hem ligt :>

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 24-09-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Martinspire schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 23:02:
[...]
Haha, dat was van zn werk geloof ik (fotograaf, is ook de reden dat ie zo'n vriendin heeft volgens mij :+ ) Maar als daar je aandacht direct naar uit gaat, dan denk ik dat het probleem niet bij hem ligt :>
Even een model opgedraaid die hij die dag toevallig moest fotograferen :P

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:55:
Ik zie best vaak reacties van mensen die niets snappen van de stock market. Hierbij een korte uitleg die je hopelijk wat wijzer maakt.

Wanneer je op een aandeel klikt, wordt er een high value en low value aangegeven. Deze low value geeft de laagste prijs aan die het aandeel ooit heeft bereikt. De high value geeft dus aan wat de hoogste prijs is die het aandeel ooit heeft bereikt.

Het ideale aandeel om te kopen is een aandeel met een actuele waarde die dicht bij de low value ligt maar het moet wel een groei doormaken. Dit aandeel heeft dan namelijk de potentie om te groeien richting de high value die het eerder al heeft bereikt.

Het verkopen wijst dan denk ik zichzelf. Hoe dichter je bij de high value komt, hoe hoger de kans is dat de waarde van het aandeel gaat dalen. Tijdig verkopen is dus net zo belangrijk als het kopen van een aandeel.

Ik denk dat dit de methode is die je moet hanteren bij het kopen van aandelen, dit wil niet zeggen dat dit de beste is. Daarnaast blijft het naar mijn mening een gok. In het begin deed ik maar wat en heb ik er 300.000 mee verdiend.
Hoe lang kan het duren voordat aandelen weer stijgen? Ik heb aandelen gekocht die op het laagst stonden en ik kijk nu af en toe op mijn telefoon maar ze blijven nu al een aantal ingame dagen op het diepte punt hangen.

Ik mis in GTA 5 wel een beetje de dingen om geld te verdienen dit kan eigenlijk alleen met de mainquest en de aandelen. Waarom geen mogelijkheid om auto's te verkopen of wat meer sidequests die wat geld opsmijten. Ik wil gewoon wat geld verdienen op een manier die engsinds de moeite is dus geen hoertjes vermoorden voor 200 dollar.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Inderdaad, als je de aandelen nou duidelijk kon beinvloeden zou dat geweldig zijn. Gelijk een goede reden om een ravage aan te richten op wagens van bedrijf A terwijl je aandelen hebt van bedrijf B etc. Nu is dat hele aandelen systeem eigenlijk random en niet zo spannend.

Misschien dat het straks met GTA Online allemaal wel wat verbeterd.

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

mad_max234 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:21:

Je krijg daar ook nog missie van stranger, moet je onderzeeër onderdelen zoeken van de onderzeeër van haar man die onder verdachte omstandigheden is verongelukt, ze heeft levensverzekering afgesloten en die wilt ze met je delen, weet nog niet hoeveel geld dat zal zijn ben er nog mee bezig.
spoiler:
10 dollar en een foto :+ .Overigens zijn bij die onderdelen wel vaak hidden packages met geld en diverse wapens te vinden

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Ircghost
  • Laatst online: 15:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Heeft iemand hier de oudere xbox 360 (2008) variant met 10gb HDD? Ik kan deze voor een aantrekkelijke prijs overnemen en ben benieuwd hoe het hier op loopt. :)

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:49
Trevor net:
spoiler:
"No clothes, no car, who cares"
Lag hij dronken op de rand van een brug in z'n onderbroek :')

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Royeboi
  • Laatst online: 03-10 01:06
Ircghost schreef op woensdag 25 september 2013 @ 01:18:
Heeft iemand hier de oudere xbox 360 (2008) variant met 10gb HDD? Ik kan deze voor een aantrekkelijke prijs overnemen en ben benieuwd hoe het hier op loopt. :)
Ik denk dat je 20GB bedoelt? En ja dat draait hier prima.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Ircghost
  • Laatst online: 15:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Volgens mij had ik gezien dat die 10gb aan besteedbare ruimte had, maar ik zou mij kunnen vergissen.

[ Voor 6% gewijzigd door Ircghost op 25-09-2013 02:14 ]

Verwijderd

Een huis slopen doe je zo :

Enjoy...

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 06:05:
Een huis slopen doe je zo :

Enjoy...
Haha jij doet t er echt om he, om veel mensen hier te irriteren.

PSN: Wauzer010

Verwijderd

wauzer schreef op woensdag 25 september 2013 @ 07:14:
[...]

Nee hoor , ik ben gewoon lekker van mijn leven aan het genieten.

:P

• wauzer
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 07:17:
[...]

Nee hoor , ik ben gewoon lekker van mijn leven aan het genieten.

:P
Wel chill van je dat je daar iedereen verplicht daar in mee laat delen ;-)

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
wauzer schreef op woensdag 25 september 2013 @ 07:14:
[...]

Wat is er zo irritant aan het filmpje? Het is toch gewoon een van de eerste missies?

• wauzer
EnigmaNL schreef op woensdag 25 september 2013 @ 07:21:
[...]

Wat is er zo irritant aan het filmpje? Het is toch gewoon een van de eerste missies?
Ik kan me er niet zo aan storen, alleen gister (of eergister) werd ie al uitgekafferd door tal van mensen voor t filmpjes posten die weinig nieuws toevoegen voor 99% van de mensen.
Dus ik kan er de humor ook wel van inzien dat ie stug doorgaat >:)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik snap het gedoe ertegen ook steeds niet :) Als je het niks vind kijk je gewoon niet wat mij betreft.

Alleen zet er graag even duidelijker bij dat het om een missie gaat. (Ja staat in het filmpje bovenaan, maar ik zou het in tekst ook prettig vinden als het kan.) Ik denk vaak dat het om iets speciaals gaat. En dan kom ik er pas tijdens het kijken achter dat ik dat zelf al gedaan heb ;) :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
wauzer schreef op woensdag 25 september 2013 @ 07:24:
[...]

Ik kan me er niet zo aan storen, alleen gister (of eergister) werd ie al uitgekafferd door tal van mensen voor t filmpjes posten die weinig nieuws toevoegen voor 99% van de mensen.
Dus ik kan er de humor ook wel van inzien dat ie stug doorgaat >:)
Ja, het voegt weinig (of eigenlijk helemaal niets) toe omdat we dit allemaal al gezien hebben en er niets bijzonders gebeurd in het filmpje. Ik stoor me er alleen niet echt aan, het is meer jammer van zijn tijd :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 25 september 2013 @ 00:17:
[...]

Hoe lang kan het duren voordat aandelen weer stijgen? Ik heb aandelen gekocht die op het laagst stonden en ik kijk nu af en toe op mijn telefoon maar ze blijven nu al een aantal ingame dagen op het diepte punt hangen.
Ik had laatst een keer een paar uur genomen om eens te gaan handelen op de beurs. HJK aandelen helemaal uitgevogeld. Op het minimum van uren gekocht (9.26) alle 3 de karakter maximaal laten investeren... zakten ze naar rond de 8... en ingame een week later waren ze nog niet gestegen.

Volgens mij is er geen pijl op te trekken. Ook geprobeerd aandelen te beïnvloeden door bedrijfsauto's en personeel kapot te maken, geen resultaat.

Enige wat voor mij een beetje werkt maar niet heel veel oplevert is geld spreiden over een paar aandelen (3 a 4), en zo af en toe kijken. staat een aandeel op plus 3% dan verkoop ik alles en koop ik een willekeurig ander aandeel van dat geld.

via savegames gekeken of aandelen hetzelfde deden erna, nope...

Verwijderd

Ik ga er inderdaad SPOILER bij zetten vanaf nu.

Goeie tip , bedankt.

Verwijderd

Hebben jullie ook al gehad dat je auto ineens pleite is? Heb de main missions uitgespeeld dus wat euros op de bank had ik een autootje gekocht en een dikke 300k in gestoken.
Daarna vliegtuigje gekocht en daarheen gereden in me nieuwe aanwinst zet em in de hangar en wil gaan vliegen, wordt overreden door een boeing bam dood. Maar nergens meer me auto te vinden niet in de garage niet in de impound dagg 1 milj. ;(

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:38
wauzer schreef op woensdag 25 september 2013 @ 07:18:
[...]

Wel chill van je dat je daar iedereen verplicht daar in mee laat delen ;-)
Hoezo verplicht dan? Hij post een linkje, jij kiest er geheel vrijwillig voor om er wel of niet op te klikken. Als je over elk linkje gaat vallen dat voor jou niet zinvol is... ( Tip, blijf weg van Youtube !)

@ dennis585: Ga lekker door. Fora zijn er om dingen die jou boeien of aanspreken te delen met mensen waarvan je denkt dat ze het ook kunnen waarderen. Ik kijk de linkjes na, en natuurlijk deze had ik ook zelf al gezien. En dan klik ik hem weg en ga naar de volgende reaktie...

OT. Ik speel nu al een tijdje met Michael en Franklin. Gewoon free-roamen en af en toe wat mayhem schoppen. Ik zie alleen niet dat de main story verder loopt. Gaat die uit zichzelf verder of is die van specifieke missies afhankelijk?

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:19
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 07:51:
Hebben jullie ook al gehad dat je auto ineens pleite is? Heb de main missions uitgespeeld dus wat euros op de bank had ik een autootje gekocht en een dikke 300k in gestoken.
Daarna vliegtuigje gekocht en daarheen gereden in me nieuwe aanwinst zet em in de hangar en wil gaan vliegen, wordt overreden door een boeing bam dood. Maar nergens meer me auto te vinden niet in de garage niet in de impound dagg 1 milj. ;(
Het is een bug in de game waar Rockstar op dit moment mee bezig is om het uit te zoeken en op te lossen.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• wauzer
strider1007 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:11:
[...]

Hoezo verplicht dan? Hij post een linkje, jij kiest er geheel vrijwillig voor om er wel of niet op te klikken. Als je over elk linkje gaat vallen dat voor jou niet zinvol is... ( Tip, blijf weg van Youtube !)

@ dennis585: Ga lekker door. Fora zijn er om dingen die jou boeien of aanspreken te delen met mensen waarvan je denkt dat ze het ook kunnen waarderen. Ik kijk de linkjes na, en natuurlijk deze had ik ook zelf al gezien. En dan klik ik hem weg en ga naar de volgende reaktie...

OT. Ik speel nu al een tijdje met Michael en Franklin. Gewoon free-roamen en af en toe wat mayhem schoppen. Ik zie alleen niet dat de main story verder loopt. Gaat die uit zichzelf verder of is die van specifieke missies afhankelijk?
Als je de rest van mn reacties ook had gelezen had je zelf al opgemerkt dat mn antwoord niet zo serieus is, en vol sarcasme zit. t kan mij niet zo boeien dat ie dat plaatst.

Overigens is een forum niet om van alles te delen wat je leuk vindt, maar om bepaalde onderwerpen te bespreken. Maar voel je vooral niet aangevallen.

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Ircghost schreef op woensdag 25 september 2013 @ 01:18:
Wellicht een tip om in de Vraag & Aanbod categorie te kijken.. het is hier geen Martkplaats :+

[ Voor 6% gewijzigd door Noctonix op 25-09-2013 08:18 ]

Freedom for everyone..

• ArthurMorgan
  • Niet online

Even op de map kijken. Daar staan letters met kleurtjes, de kleurtjes horen bij de karakters. Als je met het goede karakter naar die letter gaat zul je verder gaan. Ik denk dat je met Franklin naar het huis van Michael zult moeten...

• ArthurMorgan
  • Niet online
Noctonix schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:18:
[...]

Wellicht een tip om in de Vraag & Aanbod categorie te kijken.. het is hier geen Martkplaats :+
Hij vraagt niet om het apparaat, maar of het een apparaat is waarmee je goed dit spel kunt spelen. Hij heeft er al een op het oog staat in die post :P

" Ik kan deze voor een aantrekkelijke prijs overnemen"

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-09-2013 08:20 ]

• wauzer
Wybo schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:19:
[...]

Even op de map kijken. Daar staan letters met kleurtjes, de kleurtjes horen bij de karakters. Als je met het goede karakter naar die letter gaat zul je verder gaan. Ik denk dat je met Franklin naar het huis van Michael zult moeten...
Je kan ook "naar beneden" drukken, dan zie je per character hoeveel missies je op dat moment kan doen.

• ArthurMorgan
  • Niet online
wauzer schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:20:
[...]

Je kan ook "naar beneden" drukken, dan zie je per character hoeveel missies je op dat moment kan doen.
Klopt, maar daar zitten ook de sidemissies bij. (de vraagtekens op de map)

/edit: Overigens hebben de 'befaamse' lestermissies geen vraagteken. Daar moet je dus wel even mee oppassen.

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-09-2013 08:26 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Je krijgt geloof ik niks als je alles onderdelen van de vliegschool haalt toch?

Burp

• Uberoon
Wii4all schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:26:
Je krijgt geloof ik niks als je alles onderdelen van de vliegschool haalt toch?
Nope, dacht ik ook.. Alles goud halen en dan kan ik gewoon over vliegveld rijden.. NOPE .

• strider1007
Wybo schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:19:
[...]

Ik ben al met Franklin en Micheal samen op pad geweest... Als ik nu als Franklin rondloop en ik kijk op de kaart zie ik geen enkele missie oid opduiken. Alleen de L van Lester, maar die is niet voor Franklin, en ook niet verplicht geloof ik. (Michael heeft de eerste missie voor Lester al met succes gedaan.)
Kan het zijn dat ik als Michael eerst verder moet voor Franklin weer missies krijgt of lopen die los van elkaar?

Als ik op de naar-beneden-pijl druk ( waar ik kan wisselen van karakter) zie ik alleen de stats, maar niks over missies... In m'n telefoon zie ik wel iets over open missies enzo, maar daar kan ik verder geen info over vinden. :?

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als je met de pijl naar beneden drukt dan zie je naast de beschikbare karakters getallen staan, dat zijn de beschikbare missies.

Ik denk dat je inderdaad even met Michael verder moet. Hoewel je vrij veel vrijheid hebt, blijft het een behoorlijk scripted spel.

• strider1007
Wybo schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:36:
Als je met de pijl naar beneden drukt dan zie je naast de beschikbare karakters getallen staan, dat zijn de beschikbare missies.

Ik denk dat je inderdaad even met Michael verder moet. Hoewel je vrij veel vrijheid hebt, blijft het een behoorlijk scripted spel.
Thx, die getalletjes in de fotootjes had ik gemist. Bij beiden staat een 1, dus dat wordt even zoeken...

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De interactieve GTAV map was even stuk doordat ik was vergeten de output te escapen. Dit werkt nu weer!
Er staan al heel wat leuke markers op, maar er kunnen er nog meer bij!

http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers&editmode=tweakers
Er zijn nog een aantal functionaliteiten die ik wil toevoegen:
* verplaatsen markers
* verwijderen markers
* toggle tussen tweakers markers, alles en alleen de standaard points of interest

Maar ja sinds gisteren is mijn kopietje ook binnen dus wanneer ik er tijd voor heb...?

Maar wat een cool spel! Na de missies die je moet doen alleen nog maar rondgereden ed. En mij verbaast hoe mooi en gedetailleerd alles is! Vliegtuig stelen is nog niet gelukt...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/o5niic.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Murphy op 25-09-2013 09:03 ]

• Uberoon
Pin0 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:45:
De interactieve GTAV map was even stuk doordat ik was vergeten de output te escapen. Dit werkt nu weer!
Er staan al heel wat leuke markers op, maar er kunnen er nog meer bij!

http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers&editmode=tweakers
Er zijn nog een aantal functionaliteiten die ik wil toevoegen:
* verplaatsen markers
* verwijderen markers
* toggle tussen tweakers markers, alles en alleen de standaard points of interest

Maar ja sinds gisteren is mijn kopietje ook binnen dus wanneer ik er tijd voor heb...?

Maar wat een cool spel! Na de missies die je moet doen alleen nog maar rondgereden ed. En mij verbaast hoe mooi en gedetailleerd alles is! Vliegtuig stelen is nog niet gelukt...
Vliegtuig stelen op airport is tricky inderdaad, werd aangereden/vlogen door een groot vliegtuig die vervolgens op de landingsbaan crashde, BRUUT .

Check dit filmpje als je snel en makkelijk een fighter jet wil : YouTube: GTA 5 - How to get a Fighter Jet! (GTA V) ..

Gewoon stelen en recht omhoog vliegen en weg ben je.. >:)

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Gisteren voor het eerst in de Atomic Blimp gevlogen. Aangenomen dat ik wel een parachute kreeg als ik eruit sprong. Never have I been so wron ;-)

Hoe krijg je een parachute ? (Zonder cheats)

• dawauz
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

ik heb nu het geld van de eerste heist terug, en een beetje in aandelen gestopt bij alle characters om te voorkomen dat ziekenhuisbezoekjes etc teveel afpakken.
Maar kan ik dat geld nou het beste bewaren totdat hij uitgespeeld is, of alvast wat property gaan kopen?
Het leek mij wel cool om LS customs te gaan kopen ofzo.
Met trevor heb ik al het vliegveld gekocht.

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:35
Ik zit nu op 43% en heb 1 Lester missie gehad, echter is het bij die ene missie gebleven
spoiler:
de eerste assasination missie van de sigarettenmerken
. Toen ben ik verder gegaan met de main story, maar nou hoor ik net van iemand dat hij daarna direct de volgende Lester missie kon doen. Ik zie hem echter nergens meer op de kaart staan. Is dit een bug of zie ik iets over het hoofd?

• Scrtz
dawauz schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:06:
ik heb nu het geld van de eerste heist terug, en een beetje in aandelen gestopt bij alle characters om te voorkomen dat ziekenhuisbezoekjes etc teveel afpakken.
Maar kan ik dat geld nou het beste bewaren totdat hij uitgespeeld is, of alvast wat property gaan kopen?
Het leek mij wel cool om LS customs te gaan kopen ofzo.
Met trevor heb ik al het vliegveld gekocht.
Maakt niet zoveel uit, alhoewel ik gebruik zou gaan maken van de Lester assassination missies om meer geld te vangen dmv stock market

• DateTime.Now
  • Niet online
Trouwens kreeg gister een tip om in
spoiler:
Twinkle te investeren na het terugbrengen van Jopie de berggeit
, maar die staat in BAWSAQ. Bij mij werkt die niet, ben wel online maar heb geen Xbox Live GOLD. Is dat nodig voor BAWSAQ ?

• dawauz
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

Ok maar zijn er dan nog verschillende soorten Lester missies, de 1 praat over Lester missies en de ander over assassination missies enz...

Ik wil na het uitspelen wel wel meer propertys kunnen kopen zonder moeilijk te doen om aan geld te komen

• Uberoon
thomasv93 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:10:
Trouwens kreeg gister een tip om in
spoiler:
Twinkle te investeren na het terugbrengen van Jopie de berggeit
, maar die staat in BAWSAQ. Bij mij werkt die niet, ben wel online maar heb geen Xbox Live GOLD. Is dat nodig voor BAWSAQ ?
Op PS3 werkt deze ook niet, denk niet dat gold vereist is dus.

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
strider1007 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:34:
[...]

Ik ben al met Franklin en Micheal samen op pad geweest... Als ik nu als Franklin rondloop en ik kijk op de kaart zie ik geen enkele missie oid opduiken. Alleen de L van Lester, maar die is niet voor Franklin, en ook niet verplicht geloof ik. (Michael heeft de eerste missie voor Lester al met succes gedaan.)
Kan het zijn dat ik als Michael eerst verder moet voor Franklin weer missies krijgt of lopen die los van elkaar?
Ik ben ook nog niet zo ver in de main story, en heb volgens mij net gedaan waar jij nog aan moet beginnen.
Staan er bij Michael geen 'H' icoontjes op de map? Als er een blauwe letter 'M' staat bij Michael zijn huis, betekent dit ook dat daar op dat moment een missie is.

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-10 17:31

bonyuri

Investigator!

Misschien een stomme vraag, maar hoe krijgen jullie de navigatie werkend?
Ik kan wel een waypoint instellen, maar moet dan nog steeds zelf mijn route bepalen :s

What Do You Call An Alligator In A Vest?

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Zo verhaallijn uitgespeeld, vond hem zeker de moeite!
nu alles er omheen aan het halen, blijft leuk om wat aan te klote.

Paar dingen vind ik irritant, wellicht een oplossing voor:

Aandelen kopen, en wil er 1000 hebben zit ik als een Pietrbaanpatient op dat knopje te hengsten.

Met Franklin kun je met al je geld alle propertys makkelijk kopen(op golfclub na), Michael heeft daarintegen alleen maar echt dure. Staat mijn inziens niet in verhouding.

Dat staan de opbrengsten overigens ook bij het kopen van een property.

Het is nu gaan voor de 100%, maar het geld is eigenlijk helemaal niet boeiend meer, of zie ik iets over het hoofd?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
bonyuri schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:36:
Ik kan wel een waypoint instellen, maar moet dan nog steeds zelf mijn route bepalen :s
ergens bij settings kan je dat aanpassen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:34
Als je in een auto stapt zou de navigatie moeten werken. Lopend moet je inderdaad zelf je weg vinden

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Ricloo86 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:37:
Aandelen kopen, en wil er 1000 hebben zit ik als een Pietrbaanpatient op dat knopje te hengsten.
Gewoon X inhouden (op de PS3 dan.) gaat hij vanzelf optellen. Zit welk kleine vertraging in. Dus even ingedrukt houden.

• Mars18
Ik dacht dat het mogelijk was als je de vliegschool 100% heb uitgespeeld om vliegtuigen legaal te huren.
Maar ik ging naar het airport gister, en kreeg nog politie achter me aan.

Wat doe ik fout?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:02

MetalPool

Boe!

@Utoka: Misschien handig om te weten.....mocht je het rijden naar missies toe nou zat zijn.....selecteer een waypoint (paarse lijn) dus bijvoorbeeld voor een missie.....bel een taxi met je telefoon...selecteer waypoint (staat ie meestal automatisch al op) als je in de taxi zit en skip het rijden.....zo ben je binnen 3 seconden op plaats van bestemming en scheelt een hoop tijd :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:01

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Mars18 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:41:
Ik dacht dat het mogelijk was als je de vliegschool 100% heb uitgespeeld om vliegtuigen legaal te huren.
Maar ik ging naar het airport gister, en kreeg nog politie achter me aan.

Wat doe ik fout?
Is niet mogelijk. Althans heb nog van niemand gehoord dat dit kan.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• wauzer
Als je in je map zit, heb je 2 opties. Waypoint instellen en een Point of Interest.
Ik denk dat jij die 2e doet. Bij een waypoint krijg ik gewoon een paarslijntje naar locatie.
Alleen niets als je lopend ben

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:30

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

ThE_OwNeR schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:41:
[...]

Is niet mogelijk. Althans heb nog van niemand gehoord dat dit kan.
Word het vliegveld niet toegankelijk na die auto steel missies voor die rijke dude? Ik heb er een garage en kan volgens mij zo het vliegveld op rijden..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:38

Maxow

Hidden Sound System

thomasv93 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:06:
Gisteren voor het eerst in de Atomic Blimp gevlogen. Aangenomen dat ik wel een parachute kreeg als ik eruit sprong. Never have I been so wron ;-)

Hoe krijg je een parachute ? (Zonder cheats)
Een plek waarvan ik weet waar een parachute ligt is als je met de kabelbaan naar boven gaat en in dat gebouwtje waar je dan aankomt ligt er 1. :)

• Mars18
wauzer schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:41:
[...]

Als je in je map zit, heb je 2 opties. Waypoint instellen en een Point of Interest.
Ik denk dat jij die 2e doet. Bij een waypoint krijg ik gewoon een paarslijntje naar locatie.
Alleen niets als je lopend ben
Bij mij stond die opeens uit en zag ik hem ook niet meer. Maar bij de settings kan je dat weer aanzetten.

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:01

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Meelobee schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:51:
[...]

Word het vliegveld niet toegankelijk na die auto steel missies voor die rijke dude? Ik heb er een garage en kan volgens mij zo het vliegveld op rijden..
Dat zou best kunnen :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Verwijderd

Het vliegveld wordt vrij toegankelijk wanneer je een hangar op het vliegveld koopt.

• Isane
[...]

Ik heb een hangar gekocht, en ik kan het vliegveld zonder politie oprijden

• Qequero
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2023
MarkoAlmelo schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:07:
[...]

Ik heb een hangar gekocht, en ik kan het vliegveld zonder politie oprijden
Hoe duur is deze hangar en met wie moet je deze kopen? Spoiler tags please voor mensen die het niet willen weten ;)

• masterdog999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
[spoiler]met iedereen maar de prijs weet ik niet precies[spoiler]

• Isane
Qequero schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:08:
[...]

Hoe duur is deze hangar en met wie moet je deze kopen? Spoiler tags please voor mensen die het niet willen weten ;)
spoiler:
met iedereen, kost iets van 1.4 milj

• dutchgio
Qequero schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:08:
[...]

Ruim 1 miljoen.
Met wie maakt niet uit, al is het ene character natuurlijk logischer dan de ander

• DateTime.Now
  • Niet online
[...]

spoiler:
Bedankt voor het niet toevoegen van spoilertags..

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Is er niemand die de easteregg hunt volgt over:
spoiler:
Ufo's, ufo's die tevoorschijn komen (dus vliegen), in zee liggen, SSTV code's in zee, mogelijkheden tot jetpack?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• ArthurMorgan
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:11:
[...]

Ruim 1 miljoen.
Met wie maakt niet uit, al is het ene character natuurlijk logischer dan de ander
En is het dan vrij oprijden voor iedereen of alleen voor de koper?

• dutchgio
Kecin schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:11:
Is er niemand die de easteregg hunt volgt over:
spoiler:
Ufo's, ufo's die tevoorschijn komen (dus vliegen), in zee liggen, SSTV code's in zee, mogelijkheden tot jetpack?
spoiler:
het word een soort dune buggy
Wybo schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:12:
[...]

En is het dan vrij oprijden voor iedereen of alleen voor de koper?
Niet geprobeerd, zo rijk ben ik nog niet :(

[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 25-09-2013 10:13 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

[...]

Ik weet waar je zit (want je het travor nog niet vrijgespeeld)
Je moet als Micheal twee missies voltooien. dat is een wat kleinere blauwe letter op je minimap.
spoiler:
Als je het laatste filmpje hebt gevolgd, dan weet je dat je een busje en een bepaald verdovende gas moet stelen voor je eerste heist in de juwelier winkel. Missie daarvoor heb je ook nog moeten aangeven of je het stil of brutaal wilt aanpakken en met welke crew.

Na deze missie krijg je weer grote letters en gaat het verhaal verder.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
spoiler:
*iemand een idee wat ik nu moet doen met die weed areas? twee grote groenen stippen in de map. en waar kan ik de van vinden (voor Trevor zijn ma) met die verdovende middelen? ben het zoeken zat haha*

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• masterdog999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
spoiler:
*het busje met de verdovende middelen staat meestal bij een ziekenhuis volgensmij. en zijn die groene stippen niet voor het wiet van die rare gast die je aliens laat kapot schieten enzo*
Pagina: 1 ... 28 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.