• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
masterdog999 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:22:
spoiler:
*het busje met de verdovende middelen staat meestal bij een ziekenhuis volgensmij. en zijn die groene stippen niet voor het wiet van die rare gast die je aliens laat kapot schieten enzo*
spoiler:
* bij het ziekenhuis gekeken, maar zie niets. het was ook nacht wellicht ligt het daaraan. Ja maar wat moet ik doen voor die wazige gast dan? mij niet helder. *

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Ricloo86 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:25:
[...]

spoiler:
* bij het ziekenhuis gekeken, maar zie niets. het was ook nacht wellicht ligt het daaraan. Ja maar wat moet ik doen voor die wazige gast dan? mij niet helder. *
Moet je die wiet ook niet zelf oproken ;-) wordt t vanzelf wat helderder

PSN: Wauzer010

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

dutchgio schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:12:
[...]

spoiler:
het word een soort dune buggy
spoiler:
Met die missing pieces wel ja, maar uiteindelijk krijg je boven Chilliad ook een UFO te zien. Op GTAForums gaan ze nu helemaal los met de easteregg hunt. Die UFO boven Chilliad heeft de letters FIB erop lol.

Crappy foto die ik snel kon vinden (maar heb ook wel YT video gezien): http://i1.ytimg.com/vi/9jb2KznJ1Xc/maxresdefault.jpg

Verder komt er heel hoog boven de legerbasis een Stealth UFO waarop je kan landen met een heli maar niet kapot kan maken, daarop staat weer iets met "sort and rearange" ofzo dat weer een anagram is voor EasterEgg

[ Voor 21% gewijzigd door Kecin op 25-09-2013 10:28 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Ricloo86
wauzer schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:26:
[...]

Moet je die wiet ook niet zelf oproken ;-) wordt t vanzelf wat helderder
whahaha _/-\o_

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Ricloo86 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:25:
[...]

spoiler:
spoiler:
is het niet zo dat je auto's moet vinden in de groene stippen voor de weed-guy. Die auto's moet je daarna naar zijn huis brengen? In die auto's zit een grijze koffer in de achterbak

[ Voor 43% gewijzigd door Lonestander op 25-09-2013 10:29 ]

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Lonestander schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:27:
spoiler:
is het niet zo dat je auto's moet vinden in de groene stippen voor de weed-guy. Die auto's moet je daarna naar zijn huis brengen? In die auto's zit een grijze koffer in de achterbak
Klopt helemaal!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Ricloo86
Ja maar waar vind je die? aardig groot gebied....

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Ricloo86 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:31:
[...]

Ja maar waar vind je die? aardig groot gebied....
Elke cirkel heeft een punt in het midden, toch?? ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• Ricloo86
Bullet NL schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:33:
[...]

Bullet, punt, midden. jij doet je naam eer aan ;)
ga het even proberen, thnx

• Lonestander
[...]

spoiler:
Wat ik me nog kan herrineren is dat er 1 op een scrapyard is, die je weg moet takelen, een andere is een soort van offroad truck op een industrieterein

• Swaxie
  • Laatst online: 13:21
[...]

Klopt inderdaad. word gewoon netjes aangegeven. staat meestal op een afgesloten terrein ergens geloof ik.

• masterdog999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
kan ik die scrap pieces met iedereen vinden?

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Swaxie schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:35:
[...]

Klopt inderdaad. word gewoon netjes aangegeven. staat meestal op een afgesloten terrein ergens geloof ik.
Het is soms wel even zoeken hoor in die stip, de eerste had ik toevallig meteen raak omdat ik van een viaduct af donderde met m'n auto en bijna bovenop de auto terecht kwam die ik mee moest nemen :P.

Die tweede heb ik even voor rond moeten rijden, zat op het juiste stuk van het industrieterrein maar aan de verkeerde kant van een muur, je hebt dan geen direct zicht op de auto en dan triggert de missie ook niet. Rottige missie trouwens, heeft me een poging of 3 gekost om met die trage bak van de popo af te komen en op tijd bij het doel te zijn.
dutchgio schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:12:
[...]

spoiler:
het word een soort dune buggy
spoiler:
Die kun je jatten van die vent die je de opdracht geeft om 50 stukken van een ufo te verzamelen. Doet verder niets bijzonders, is gewoon een buggy die vol hangt met neon verlichting.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:16
thomasv93 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:06:
Gisteren voor het eerst in de Atomic Blimp gevlogen. Aangenomen dat ik wel een parachute kreeg als ik eruit sprong. Never have I been so wron ;-)

Hoe krijg je een parachute ? (Zonder cheats)
Die kun je kopen in een armor shop

• Lonestander
LightStar schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:40:
[...]

Die kun je kopen in een armor shop
spoiler:
wordt toch pas vrijgespeeld wanneer je voor het eerst uit een vliegtuig moet springen als trevor zijnde, wanneer je dat vrachtvliegtuig in de lucht steelt?

Verwijderd

Heb helaas niet de mogelijkheid nu te gamen...
Vandaar het volgende; hoeveel sticky bombs ben je eigenlijk nodig om een geldwagen (incl. Beveiliging) uit te schakelen?

• masterdog999
Lonestander schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:46:
[...]

spoiler:
wordt toch pas vrijgespeeld wanneer je voor het eerst uit een vliegtuig moet springen als trevor zijnde, wanneer je dat vrachtvliegtuig in de lucht steelt?
je kan hem beter boven mount chilliat halen of op een van de bouw kranen in de stad

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:07

Luukwa

o/

Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:47:
Heb helaas niet de mogelijkheid nu te gamen...
Vandaar het volgende; hoeveel sticky bombs ben je eigenlijk nodig om een geldwagen (incl. Beveiliging) uit te schakelen?
1 is voldoende ;)

Soundcloud!

• masterdog999
voor de mensen die het verhaal al uitgespeeld hebben of al bezig zijn met cheats
dit is de beste cheat die er tot nu toe is. ik ga niet zeggen wat hij doet daar moet je zelf maar achter komen

l1 l2 r1 r2 links rechts links rechts en dat 2x achter elkaar

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
masterdog999 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:53:
voor de mensen die het verhaal al uitgespeeld hebben of al bezig zijn met cheats
dit is de beste cheat die er tot nu toe is. ik ga niet zeggen wat hij doet daar moet je zelf maar achter komen

l1 l2 r1 r2 links rechts links rechts en dat 2x achter elkaar
Vertel wat het is, in gta SA was dit jetpack ofniet

[ Voor 4% gewijzigd door Uberoon op 25-09-2013 10:54 ]

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
5x shotgun heeft mijn voorkeur. Verder ren ik altijd te voet weg en hide me in de grijze steegjes(vanauit de minimap gezien) Werkt altijd :)

• masterdog999
Uberoon schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:54:
[...]

Vertel wat het is, in gta SA was dit jetpack ofniet
je krijgt niets maar er gebeurd iets.
ik raad je echt aan dit niet te lezen:

spoiler:
*je word een paar honderd meter hoger gespawnd en dan zweef je door de lucht*

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:01

MonkeySleeve

It's just Monkey business

masterdog999 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:56:
[...]

spoiler:
spoiler:
De free fall dus... Dacht echt; Nu komt het hoor! Iets wat nog niet bekend was!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:50
masterdog999 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:56:
[...]

spoiler:
Je gaat dood
Zo erg is dat toch niet?!

• Ricloo86
Onderstaand een hele eenvoudige methode om van de politie af te komen.

spoiler:
* gewoon in de bosjes gaan staan*

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Kunnen we de spoiler tags weer gewoon gebruiken voor spoilers m.b.t. het verhaal, in plaats van cheats waardoor je de lucht in geschoten wordt e.d. Dat zijn namelijk geen spoilers.

edit: @ Hierboven: in de bosjes staan om van je sterren af te komen is ook geen spoiler. :F

[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 25-09-2013 11:04 ]

• masterdog999
nee maar het is de verrassing als je de cheat niet kent die de cheat zo grappig maakt

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
masterdog999 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:05:
nee maar het is de verrassing als je de cheat niet kent die de cheat zo grappig maakt
Ja bram1984 is buzzkiller.

Ga hem door een maat laten invoeren zonder te vertellen wat het is, kijken wat de reactie is.. dat is het leukst inderdaad _/-\o_
bram1984 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:03:

edit: @ Hierboven: in de bosjes staan om van je sterren af te komen is ook geen spoiler. :F
En is al deels ontkracht, werkt alleen als politie op voet niet jouw kant op komt, anders zien ze je alsnog.

Stond btw al eerder in het topic, filmpje van GTA5 mythbusters.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2013 11:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Gewoon de metro induiken. klaar

• masterdog999
of als er water in de buurt is onderwater te gaan schuilen

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Heb ook al een keer gehad dat ik vanaf de weg afsloeg naar een dichte parkeergarage, waarvan de inrit omlaag liep.
Stond ik daar onderaan te balen dat ik er niet in kon om vervolgens te zien hoe de smeris vol gas over de weg door bleef scheuren. Blijkbaar hadden ze even gemist dat ik daar naar beneden was gereden :P

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:34

Scrummie

Think different

SinergyX schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:11:
[...]

En is al deels ontkracht, werkt alleen als politie op voet niet jouw kant op komt, anders zien ze je alsnog.

Stond btw al eerder in het topic, filmpje van GTA5 mythbusters.
Je kan wel ontzettend vet te voet ontsnappen. Pas puur op basis van hun wat hun zien me zitten verschuilen, was ik even niet in hun zicht, snel van plek verwisselen. Paar keer mis gegaan dat ze me net wel zagen, kleine vuurgevechten en weer door.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Verwijderd

Bedankt!
Na het plaatsen van een sticky bom ( en het onschadelijk maken) op een geldwagen...krijg je dan alsnog de politie achter je aan?
Het is immers minder opvallend dan het gebruik van een raket.
Ik ga gewoon door tot 5 ster, dan in suicide bomber style enkeltje ziekenhuis, al m'n geld toch altijd in aandelen zitten :) Dan even een security van pakken, doodgaan, heb ik weer 3,5k winst voor m'n ammo.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2013 11:21 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• strider1007
  • Laatst online: 18:30
Met behulp van de nijdam-map net een poosje onderwater gekeken. Met de dinghy rechts naast het vliegveld (marker staat flink verkeerd trouwens, moet net boven de marker van het wrak staan) naar het wrak gevaren, uitgestapt waarbij je meteen de scuba gear aankrijgt en toen zoeken. Best nog tricky om dat koffertje te vinden dan...

Vraagje : Ik heb nu als Franklin een koffertje opgedoken. Kan ik dat als Michael nu ook nog doen? Ik heb wel eens iets gelezen over respawnende koffertjes ed...

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Valt me op hoe makkelijk it soms is om te verdwijnen voor de politie.

Gister een rampage gehouden in de stad, 3 sterren dus ffkes verplaatsen en tijdens verplaatsen raak ik die politie alweer kwijt. Kan me heugen dat ik vroeger meer moeite had om te verdwijnen zonder de spray garages in te rijden.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
SinergyX schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:21:
Ik ga gewoon door tot 5 ster, dan in suicide bomber style enkeltje ziekenhuis, al m'n geld toch altijd in aandelen zitten :) Dan even een security van pakken, doodgaan, heb ik weer 3,5k winst voor m'n ammo.
Heeft iemand eigenlijk al geprobeert om te sterven met 0$ op zak?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ook grappig als je met Trevor over een konijntje (dacht ik) heen rijdt, zegt ie gortdroog "they're cute... but stupid". Dat soort details maken het af :)
sleepwalkerbe schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:22:
Wel met $12, toen moest ik $1 betalen.

• StefanG85
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:38
Als ik via mijn telefoon de atomic blimp bestel wordt er aangegeven dat deze op de dichtstbijzijnde punt beschikbaar is. Ik zie alleen niet waar dat dichtstbijzijnde punt is. Zie ook geen icoontje op mijn map staan. Hoe vind ik die locatie?

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
SinergyX schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:26:
[...]

Wel met $12, toen moest ik $1 betalen.
Mja in principe is 0$ gelijk aan game over als je sterft, zo zou ik toch redeneren...

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• masterdog999
SinergyX schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:21:
spoiler:
*na de laatste missie is die techniek niet meer te gebruiken want dan heb je zo veel geld dat je 4 uur lang bezig bent om aandelen te kopen*

• Qequero
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2023
masterdog999 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:29:
[...]

spoiler:
*na de laatste missie is die techniek niet meer te gebruiken want dan heb je zo veel geld dat je 4 uur lang bezig bent om aandelen te kopen*
Je kan ook je knopje vast houden he ;) je hoeft niet elke keer te klikken :X
masterdog999 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:29:
spoiler:
Ik zit al op ruim 5 miljoen winst :) Van 17 naar 22, vanavond poging om de 30 aan te tikken.

• masterdog999
SinergyX schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:34:
[...]

Ik zit al op ruim 5 miljoen winst :) Van 17 naar 22, vanavond poging om de 30 aan te tikken.
waar investeer jij in :o

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

strider1007 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:21:
Met behulp van de nijdam-map net een poosje onderwater gekeken. Met de dinghy rechts naast het vliegveld (marker staat flink verkeerd trouwens, moet net boven de marker van het wrak staan) naar het wrak gevaren, uitgestapt waarbij je meteen de scuba gear aankrijgt en toen zoeken. Best nog tricky om dat koffertje te vinden dan...

Vraagje : Ik heb nu als Franklin een koffertje opgedoken. Kan ik dat als Michael nu ook nog doen? Ik heb wel eens iets gelezen over respawnende koffertjes ed...
Die marker heb ik geplaats volgens mij, bij mij ligt hij echt op dat punt namelijk :)
Weet wel dat hij er bij mij ook pas lag nadat ik met trevor in Los Santos terug was met Micahel de missie gedaan had waarbij hij trevoer weer ontmoet zeg maar, daarvoor ligt de dingy daar neit
Het is trial and error, Ben zelf pas bezig met de 2e heist plannen, maar heb op Franklin al Los santos customs, taxibedrijf, scrapyard en hookies gekocht.

Kost wat moeite en wat reloads maar het lukt wel :)

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 25-09-2013 11:37 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
StefanG85 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:26:
Als ik via mijn telefoon de atomic blimp bestel wordt er aangegeven dat deze op de dichtstbijzijnde punt beschikbaar is. Ik zie alleen niet waar dat dichtstbijzijnde punt is. Zie ook geen icoontje op mijn map staan. Hoe vind ik die locatie?
Kijk je wel goed? Op je map staat direct na het telefoontje een blimp icoon. Meestal bij de racetrack of op het vliegveld onderin.

• strider1007
  • Laatst online: 18:30
Bokkie schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:35:

Die marker heb ik geplaats volgens mij, bij mij ligt hij echt op dat punt namelijk :)
Weet wel dat hij er bij mij ook pas lag nadat ik met Trevor in Los Santos terug was met Michael de missie gedaan had waarbij hij Trevor weer ontmoet zeg maar, daarvoor ligt de dinghy daar niet.
Dan betekent dat dus dat er misschien twee dinghy's daar in de buurt liggen...Neem ik mijn opmerking terug. Ik heb Trevor nog niet vrijgespeeld, dus vandaar...

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:14

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ricloo86 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:03:
Onderstaand een hele eenvoudige methode om van de politie af te komen.

spoiler:
* gewoon in de bosjes gaan staan*
Myth confirmed! :D Ik zag de video ook,
spoiler:
en mn mond viel open van verbazing, zo makkelijk is dat dus

www.youtube.com/DerOllie

• XyritZz
Cybpraetorian schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:58:
[...]

Myth confirmed! :D Ik zag de video ook,
spoiler:
en mn mond viel open van verbazing, zo makkelijk is dat dus
Soms zien ze je wel gewoon hoor in bosjes, net zoals dat je soms onder water ook gespot wordt.

Leuk trouwens om te doen: Met Franklin een towtruck gebruiken, en zodra er een auto achter hangt Franklin z'n special gebruiken om een bochtje te nemen :D. Deed dat tijdens één van die missies met Tonya, die auto die je takelt vliegt werkelijk waar alle kanten op.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:19:
[...]

Na het plaatsen van een sticky bom ( en het onschadelijk maken) op een geldwagen...krijg je dan alsnog de politie achter je aan?
Het is immers minder opvallend dan het gebruik van een raket.
Iemand een idee of je hierdoor ( bovenstaande) politie achter je aankomt?

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:19:
[...]
Na het plaatsen van een sticky bom ( en het onschadelijk maken) op een geldwagen...krijg je dan alsnog de politie achter je aan? Het is immers minder opvallend dan het gebruik van een raket.
Ook dan krijg je de politie achter je aan.

• masterdog999
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:05:
[...]

Iemand een idee of je hierdoor ( bovenstaande) politie achter je aankomt?
ja natuurlijk als je te dicht tegen iemand aan staat krijg je soms nog politie achter je aan dus als er een
keiharde explosie is en 2 doden krijg je zeker politie

van de 12 keren dat ik een busje heb overvallenen heb ik 12 x politie gehad

Verwijderd

Unomomentodado schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:07:
[...]

Ook dan krijg je de politie achter je aan.
Dankje, niet verwacht omdat je dit relatief sneaky kunt doen.

• Ricloo86
masterdog999 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:07:
[...]

ja natuurlijk als je te dicht tegen iemand aan staat krijg je soms nog politie achter je aan dus als er een
keiharde explosie is en 2 doden krijg je zeker politie

van de 12 keren dat ik een busje heb overvallenen heb ik 12 x politie gehad
nog niet geprobeerd, wat levert zoiets gemiddeld op?

• masterdog999
ik heb een keer 400 dollar gekregen maar ook een keer 7600 dus volgens mij is het random

• Unomomentodado
(even uit mijn hoofd) Tussen de 4 en 7k.

• Qequero
Ricloo86 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:09:
[...]

nog niet geprobeerd, wat levert zoiets gemiddeld op?
4-5k

• Ricloo86
Schiet dus niet op! haha

Kan iemand mij vertellen wat de meerwaarde van veel geld en propertys is?
of gewoon leuk voor de heb?

Verwijderd

Ricloo86 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:12:
Schiet dus niet op! haha

Ach, als je zoals ik nog maar in het begin vh spel zit, is dat heerlijk cashen.

• XyritZz
Ricloo86 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:12:
Schiet dus niet op! haha

Leuk voor de heb, en je krijgt bij property soms ook missies.

Vraagje: Het valt me op dat op de blueprint map erg veel iconen staan voor een 'safe-house' terwijl ik die totaal niet heb in de game. Zouden dit safe-houses zijn voor online gameplay? Net zoals dat je in de docks helemaal geen auto's kunt verkopen terwijl dat wel op die kaart staat aangegeven...

Stuk of 8 heb ik continue in beeld, weet de min/max, dus instappen kan ik altijd vrij gecontroleerd. Gelijktijdig aankloten met invloed op de koers :P
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:17:
Ach, als je zoals ik nog maar in het begin vh spel zit, is dat heerlijk cashen.
Hookies is volgens mij best betaalde, dacht 7k ofzo per week. Maar doe je 1x die missie niet, krijg je die week niets. Zijn niet echt grote bedragen :P

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2013 12:18 ]

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:23
sleepwalkerbe schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:22:
[...]

Wel met 5 op zak een missie gestart, daarna moest ik 50 betalen en stond ik op -45. Hierna mijn aandelen terug gehaald (zo'n 6 ton), maar bleef op -45 staan. Toen maar een save game geladen.

Vanavond maar eens opnieuw beginnen met de game en dan wel de L missies tot het einde bewaren. Kijken of we dan genoeg geld hebben om alle property te kopen.

Latin capital letter y with diaeresis

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:22
Ik heb een vreemd probleem, ik heb als Michael een privejet gekocht, maar hij komt maar niet in mijn hanger te staan.

Ook heb ik als Travor zo'n gevechtshelicopter gekocht, deze kan ik ook niet terugvinden op zijn vliegveld.

Heeft iemand hier ook vreemde dingen mee gehad?

Verwijderd

Danielson schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:21:
Ik heb een vreemd probleem, ik heb als Michael een privejet gekocht, maar hij komt maar niet in mijn hanger te staan.

Ook heb ik als Travor zo'n gevechtshelicopter gekocht, deze kan ik ook niet terugvinden op zijn vliegveld.

Heeft iemand hier ook vreemde dingen mee gehad?
Bij mij worden mijn bestellingen pas geleverd als ik een keer dood ben gegaan. Vraag me niet waarom...

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:23
Je kunt daar ook wel op het pijltje naar rechts (of links(PS3)) moeten klikken om een ander voertuig te selecteren als er al iets staat op die helicopter plek.

Latin capital letter y with diaeresis

• Danielson
  • Laatst online: 13:22
Kun je eigenlijk die laatste heist nog een keer doen om weer leuk te cashen? :)

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Danielson schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:25:
Kun je eigenlijk die laatste heist nog een keer doen om weer leuk te cashen? :)
Goede vraag, volgens mij is die hier nog niet langs gekomen..
Is al langs geweest, kan niet.

Vraag me wel af wat ze gaan doen met Online, gaat je geld 1:1 over om online te gebruiken, of wordt het apart? Zou lullig zijn als je dus hetzelfde geld mag gebruiken, dan zou je bijna verplicht zijn om die lester methode te gebruiken om maximaal startkapitaal te hebben.

[ Voor 82% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2013 12:31 ]

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
SinergyX schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:28:

Vraag me wel af wat ze gaan doen met Online, gaat je geld 1:1 over om online te gebruiken, of wordt het apart? Zou lullig zijn als je dus hetzelfde geld mag gebruiken, dan zou je bijna verplicht zijn om die lester methode te gebruiken om maximaal startkapitaal te hebben.
Het lijkt me dat het apart wordt. Anders kun je nu snel geld farmen en als online uitkomt alles meteen kopen.

Btw, hoe laat je een sticky bom exploderen als je in de auto zit? Er staat dat je dan D-pad naar links moet drukken (xbox 360), maar daarmee verander je je radio.. :S

• Unomomentodado
Je kan niet in een voertuig zitten of b.v. in camera-modus om een sticky bom af te laten gaan.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

SinergyX schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:28:

Apart, want je character die je gebruikt in Online is een apart figuurtje in de cirkel rechtsonderin :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Michielodc schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:35:
Btw, hoe laat je een sticky bom exploderen als je in de auto zit? Er staat dat je dan D-pad naar links moet drukken (xbox 360), maar daarmee verander je je radio.. :S
Werkt bij mij wel gewoon, moet je in je auto ook je sticky equipen (X knop).

Zo blaas ik altijd m'n vliegtuigen en armor-vans op.
Jerry schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:40:
Apart, want je character die je gebruikt in Online is een apart figuurtje in de cirkel rechtsonderin :).
Ik heb geen idee, ze zijn er nog niet echt open over wat nu precies hoe gaat werken, of welke fixes er nog komen. (gezien Social al continue plat lag met launch, verwacht ik 1 oktober het nog erger te worden :P).

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2013 12:46 ]

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Weet iemand hoe je de grootte van de tekst kan aanpassen? Op men 42" televisie is alles zeer klein en moet ik men ogen inspannen om men telefoon te lezen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:07
boe2 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:53:
Weet iemand hoe je de grootte van de tekst kan aanpassen? Op men 42" televisie is alles zeer klein en moet ik men ogen inspannen om men telefoon te lezen.
Is niet mogelijk dacht ik, ik speel zelf op een 32" televisie en als er tekst op het scherm komt moet ik soms toch ook even op het puntje van de zetel gaan zitten om het te kunnen lezen.

• Qequero
http://anyhelp.nl/tvscherm-p-525.html?osCsid=313c6f723f986a8c6e71955dfc40f128 :X

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
SinergyX schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:45:
[...]

Werkt bij mij wel gewoon, moet je in je auto ook je sticky equipen (X knop).

Zo blaas ik altijd m'n vliegtuigen en armor-vans op.
Waarschijnlijk is dat het probleem. Zal het straks is proberen :D

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:07
Weet iemand ook of je de dialoog zachter kunt zetten? Heb wel gevonden dat je de radio even luid kunt laten doorgaan tijdens gesprekken, maar meer niet..

Verwijderd

XyritZz schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:17:
[...]

Leuk voor de heb, en je krijgt bij property soms ook missies.

Vraagje: Het valt me op dat op de blueprint map erg veel iconen staan voor een 'safe-house' terwijl ik die totaal niet heb in de game. Zouden dit safe-houses zijn voor online gameplay? Net zoals dat je in de docks helemaal geen auto's kunt verkopen terwijl dat wel op die kaart staat aangegeven...
Dit zijn volgens mij de Safe-Houses die je zometeen online kunt kopen.
Heb dit ergens gelezen, hoop dat iemand het kan bevestigen:).

• Martinspire
  • Laatst online: 11:50
De geruchten zijn waar: er zitten microtransacties in Grand Theft Auto Online. De vier eerder genoemde pakketten zitten erin en gaan tussen de 2,50 euro en 16,00 euro kosten. Hieronder de prijzen voor de geldpakketten:

$100,000 Red Shark Cash Card - €2,50
$200,000 Tiger Shark Cash Card - €4,00
$500,000 Bull Shark Cash Card - €8,30
$1,250,000 Great White Shark Cash Card - €16,00
Ofwel: 1920 euro voor de golfclub. Imo best wel te weinig voor wat je ervoor betaald. Ik snap dat ze niet meteen 1 miljard willen geven, maar dat houd dus ook in dat de bankovervallen niet zoveel gaan opleveren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Opzich, stel je koopt meteen op 1 okt 1,25 mil aan geld (16 eu).
En je inversteerd meteen in ammunation, iedereen wil meteen wapens hebben online om zich te verdedigen.

Denk dat je dan flink kan verdienen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:50:
Opzich, stel je koopt meteen op 1 okt 1,25 mil aan geld (16 eu).
En je inversteerd meteen in ammunation, iedereen wil meteen wapens hebben online om zich te verdedigen.

Denk dat je dan flink kan verdienen?
Hier zit ik dus ook aan te denken. Gelijk investeren en prima gear kopen om een onmiddellijke voorsprong op te bouwen.

• Isane
  • Nu online
nog meer geld betalen voor een online spel? koekoek 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Isane op 25-09-2013 13:56 ]

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Hoeft niet maar kan ;)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:50
Had gewoon 20 euro voor de download van GTA Online gevraagd zonder micro-transacties....

• XyritZz
dutchgio schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:00:
Had gewoon 20 euro voor de download van GTA Online gevraagd zonder micro-transacties....
Ja, want na een investering van 250 miljoen er ruim een miljard uit terug halen is nog niet voldoende....

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Kwam net een rare bug (?) tegen, liep op de golf course tegen een stilstaande golfcart aan en was gelijk wasted

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:54:
[...]

Hier zit ik dus ook aan te denken. Gelijk investeren en prima gear kopen om een onmiddellijke voorsprong op te bouwen.
Ja alleen kan je je online credit dan weer niet terug omzetten in echt geld :(
Martinspire schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:43:
[...]
Ofwel: 1920 euro voor de golfclub. Imo best wel te weinig voor wat je ervoor betaald. Ik snap dat ze niet meteen 1 miljard willen geven, maar dat houd dus ook in dat de bankovervallen niet zoveel gaan opleveren.
Ik mag verwachten dat de online principe aanzienlijk lager liggen dan de singleplayer cijfers.

Andere kant, een auto kost dan 5-15 euro, valt an sich wel mee. (vergelijkbaar met APB, waar de top auto's tot 20 euro gaan).

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Wat zijn die cijfers die bij je mannetje staat, als je switch van persoon???

• Isane
  • Nu online
downing schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:07:
Wat zijn die cijfers die bij je mannetje staat, als je switch van persoon???
Volgens mij openstaande missies

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:07

Luukwa

o/

SinergyX schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:06:
[...]

Ik mag verwachten dat de online principe aanzienlijk lager liggen dan de singleplayer cijfers.

Andere kant, een auto kost dan 5-15 euro, valt an sich wel mee. (vergelijkbaar met APB, waar de top auto's tot 20 euro gaan).
APB is ook pay-to-win.. hoop niet dat GTA:Online daar ook in gaat veranderen.

Soundcloud!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Even een gedachte kronkel; Als GTA Online Pay-2-win wordt, dan is het toch vele male goedkoper als jullie denken? Want je speelt toch in crews? Dus als Crew zijnde... 1 iemand veel geld koopt. Profiteer je daar als crew van toch? Meen iets gelezen te hebben met het delen van wapens e.d. met je crew.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 21:20
Martinspire schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:43:
[...]
achja, het lijkt me dan wel weer leuk dat je ook echt moeite moet doen om een beetje een groot huis of auto of wat dan ook te hebben, in gta IV online was je zo uitgespeeld, bedoel het doodknallen van rivalende crewmembers etc gaat na een week ook al vervelen in een game met autoaim.

Ben benieuwd hoe zedat gaan doen als die stockmarket echt daadwerkelijk samen gaat met wat mensen doen online, dan wordt het wel erg makkelijk > investeren in ammunation en life insurance, zou een beetje jammer zijn en lijkt me ook wel erg voordehand liggend

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:47
Hoe wissel je eigenlijk van wapen als je in de auto zit? (PS3) Soms druk ik er wel eens per ongeluk op, maar welke het nu is ben ik nog niet achter.

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:01

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Tijs_a schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:26:
Hoe wissel je eigenlijk van wapen als je in de auto zit? (PS3) Soms druk ik er wel eens per ongeluk op, maar welke het nu is ben ik nog niet achter.
Vierkantje.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Dichterbij gaan zitten? :P

Ik speel op een 32" en kan alle text prima lezen :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Jeroenvde89
  • Laatst online: 18:26
Tijs_a schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:26:
Is het teveel moeite om even in het hoesje van GTA V te zoeken naar het papiertje waar de controls worden uitgelegd? :O

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• XyritZz
SinergyX schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:06:
[...]

Ik verwacht dat je sowieso de golfbaan niet kunt kopen, wat moet je dan immers doen als meerdere mensen dat ding willen hebben... sowieso vraag ik me af hoe ze dat met safehouses etc gaan doen.

Overigens in de previews/trailers van GTA Online wekken ze wel de indruk dat je serieus lang moet spelen voordat je huizen of appartementen kunt kopen.
15 euro voor een auto die daarna alsnog gejat kan worden is belachelijk. Dat soort bedragen kun je alleen rechtvaardigen als je 'eigen' auto online niet gejat zou kunnen worden en dat vind ik weer niet in GTA passen. Zeker online moet je elkaar lekker kunnen stangen.

Pagina: 1 ... 29 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.