• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-10 14:22
Geheim tot veel geld in deze game: Wacht met de Trevor missies tot na de main story je krijgt namelijk bij de laatste heist
spoiler:
36
Miljoen per character (Volgens mij) en vervolgens kun je dat geld laten oplopen tot
spoiler:
1,5 - 2 miljard
als je alle stappen goed volgt. De stappen staan hier beschreven.

Zorg wel dat je onder de
spoiler:
2,147,483,647$
blijft!

[ Voor 9% gewijzigd door Req- op 25-09-2013 14:48 ]

XyritZz schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:39:
15 euro voor een auto die daarna alsnog gejat kan worden is belachelijk. Dat soort bedragen kun je alleen rechtvaardigen als je 'eigen' auto online niet gejat zou kunnen worden en dat vind ik weer niet in GTA passen. Zeker online moet je elkaar lekker kunnen stangen.
Ik verwacht dat je niet zomaar iemand z'n auto kan jatten, net zoals jij nu als Micheal bv niet in de auto van Trevor kan rijden.

In teamverband kan je in APB wel gewoon met iemand ander z'n auto rijden (niet van je tegenstander), maar kan je ook geforceerd eruitgooien door je auto te respawnen.

GTA-online is natuurlijk ook racen en co-op.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Jeroenvde89 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:32:
[...]

Is het teveel moeite om even in het hoesje van GTA V te zoeken naar het papiertje waar de controls worden uitgelegd? :O
Of gewoon even alle knopjes in drukken en kijken wanneer het werkt...

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Krijgen we een apart topic voor gta online?

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Req- schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:41:
Geheim tot veel geld in deze game: Wacht met de Trevor missies tot na de main story je krijgt namelijk bij de laatste heist 36 Miljoen per character (Volgens mij) en vervolgens kun je dat geld laten oplopen tot 1,5 - 2 miljard als je alles goed doet. De stappen staan hier beschreven.

Zorg wel dat je onder de 2,147,483,647$ blijft!
Fijn, bedankt chef. Ooit van spoiler tags gehoord? Ben nog bezig met het verhaal en hoef niet alle opbrengsten nu al te weten..

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verderf schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:32:
[...]

Dichterbij gaan zitten? :P

Ik speel op een 32" en kan alle text prima lezen :)
De vierzit in mijn woonkamer ga ik niet even dichterbij schuiven om een specifiek spel te spelen :p
De zetel staat sowieso al wat dichter bij de televisie dan aangeraden voor een 42". Op een pc monitor had de grootte ideaal geweest, maar voor de woonkamer is het lettertype echt veel te klein.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:50
servival7 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:46:
Krijgen we een apart topic voor gta online?
Dat was volgens mij niet de bedoeling. Gewoon 1 topic voor beiden. Het merendeel van de gamers is volgende week wel klaar met de SP waardoor dat volgens mij geen probleem moet zijn.

Als er echt vraag naar is wil ik hem best opzetten, maar vooralsnog is 1 topic meer dan zat imo

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-10 20:49
Martinspire schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:43:
[...]
Ofwel: 1920 euro voor de golfclub. Imo best wel te weinig voor wat je ervoor betaald. Ik snap dat ze niet meteen 1 miljard willen geven, maar dat houd dus ook in dat de bankovervallen niet zoveel gaan opleveren.
Nee de prijzen van online properties/auto's zijn ook lager dan in het normale spel :
http://www.eurogamer.net/...tion-pack-prices-revealed

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Mensen die uit hun eigen boot springen en niet meer boven water komen, EPIC! 8)7 (beetje raar)

Heerlijke game, GTA V! Ik verheug me nu al op GTA op de next-gen console. Elk huis/gebouw binnenstormen en dingen kunnen doen (sierraden stelen, uit eten, vrouw ontvoeren etc etc), meer interactie met nog meer random people en uiteraard mooiere graphics!
Of gewoon in de bosjes pissen, omdat het KAN! _/-\o_

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Amu-nation heeft blijkbaar geen drive tru. Ik reed met Franklin naar binnen, dat vond de eigenaar niet goed :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

JackL89 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:54:
Elk huis/gebouw binnenstormen en dingen kunnen doen (sierraden stelen, uit eten, vrouw ontvoeren etc etc),
Stelen! Ontvoeren! Uit eten... 8)7

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:07

Luukwa

o/

Nog even de map voor de gene die hem nog niet hebben gezien: http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers&show=tweakers (NIET VAN MIJ!)

Soundcloud!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
LuukwaHD schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:00:
Nog even de map voor de gene die hem nog niet hebben gezien: http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers&show=tweakers (NIET VAN MIJ!)
ooh hij doet het weer.
Leuk idee (nog steeds).

Zijn er nou echt zoveel wrakken met koffertjes of staat hij er gewoon 4x op (waarvan een paar keer op de verkeerde plek)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Serieuze spoiler hieronder (ik zag dit iemand posten op het forum, en ook ik ben exacte bij dit deel). Het ging mij ook allemaal erg snel. Kan iemand dit ophelderen, zonder teveel te verklappen ?

spoiler:
Without giving out too many spoilers, I need some clarification on GTA V's plot. I am at the part when you first torture a guy (Ferdinand K) with the FIB. I am confused though about Michaels relationship with the FIB... Was Michael working with the FIB before the North Yankton heist and Trevor actually doesn't know? Are people supposed to think that Michael is dead? Is the other guy of that North Yankton heist dead but Trevor sends him mail thinking he's alive (which FIB replies to?) ? What is the difference between "The Agency" en "FIB"

Daarnaast, maar dan in het algemeen: FIB = "FBI", maar IAA = "CIA?" of "Internal Affairs van de FBI?".

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Ik zie de microtransacties meer iets als een shortcut dan echt een voordeel. Dus P2W? No way.

[ Voor 10% gewijzigd door Nfear op 25-09-2013 15:14 ]

• Luukwa

Luukwa

o/

StarWolfer schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:12:
Serieuze spoiler hieronder (ik zag dit iemand posten op het forum, en ook ik ben exacte bij dit deel). Het ging mij ook allemaal erg snel. Kan iemand dit ophelderen, zonder teveel te verklappen ?

spoiler:
Without giving out too many spoilers, I need some clarification on GTA V's plot. I am at the part when you first torture a guy (Ferdinand K) with the FIB. I am confused though about Michaels relationship with the FIB... Was Michael working with the FIB before the North Yankton heist and Trevor actually doesn't know? Are people supposed to think that Michael is dead? Is the other guy of that North Yankton heist dead but Trevor sends him mail thinking he's alive (which FIB replies to?) ? What is the difference between "The Agency" en "FIB"

Daarnaast, maar dan in het algemeen: FIB = "FBI", maar IAA = "CIA?" of "Internal Affairs van de FBI?".
Trevor komt er achter, meer wil ik dan niet tegen je zeggen ;)

Soundcloud!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
StarWolfer schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:12:

spoiler:

Ik zal niets spoileren, maar als je hier meer over wil weten zorg dan dat je niet te snel rijdt als je met Michael in de auto zit naast die vent van de FIB. Je hoort dan genoeg achtergrond om zo ongeveer alles dat je in spoiler tags hebt staan te verduidelijken.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:55
Iemand een idee hoe je een gewapend persoon kan ontwapenen zonder een extra gaatje te creëren?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
kw_nl schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:30:
Iemand een idee hoe je een gewapend persoon kan ontwapenen zonder een extra gaatje te creëren?
Waarom zou je dat willen >:) Denk niet dat je de geweldloze weg kan kiezen in vele situaties in GTA

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Een extra gaatje bij hem of bij jou?
Bij jou, gewoon eerder schieten.
Bij hem, m knock out slaan. of zo'n politie knuppel kopen 8)7

PSN: Wauzer010

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:01

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Of met een tazer

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:23
Erheen sneaken L3 (PS3), hem in het vizier houden met R2 (PS3) en daarna slaan met O (PS3). Dat werkt hier vrijwel altijd.

Latin capital letter y with diaeresis

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:55

Ik raakte betrokken bij een straat overval waarbij twee gasten iemand onder schot hielden. Met teargas lukte het niet. Uiteindelijk met de shotgun opgelost :p

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Valt me wel op dat je geen ster krijgt voor het neer maaien van berovers en moordenaars, gisteren een stukje gezien waar de politie een auto aan het beschieten was.

Ik de 2 rovers neer geschoten en vervolgens werd er door de politie geroepen "nobody pick up the money" oid.
Natuurlijk de geld koffers gepakt en er in de auto van de dieven vandoor gegaan :P hoppa 7k erbij!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:45
Kan je niet nu al aandelen kopen via de Bawsaq markt in Ammunation voordat GTA online uit komt?

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:39
HansAnders07 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:04:
Kan je niet nu al aandelen kopen via de Bawsaq markt in Ammunation voordat GTA online uit komt?
Jawel, maar niet met je online character.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vind het dan weer jammer, die microtransactions. Van mij hoeft zoiets niet, het lijkt me de balans in een multiplayer game niet echt goed doen. Vooral in een game waar alles om ingame geld draait vind ik het een beetje loos als je dan simpelweg dat ingame geld met echt geld kan kopen. Klinkt wel erg pay to win imo.
Vaak hoor je het argument dat dit een optie is voor mensen die minder tijd hebben om te gamen dat die toch mee kunnen komen. Als je geen tijd hebt om te 'grinden' verdien je naar mijn mening ook de rewards ervan niet. Maarja.. wie ben ik. Het is toch ook veel toffer om zelf iets vrij te spelen dan gewoon je portemonee te trekken? Dan doe je er toch iets langer over?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:04:
[...]

ooh hij doet het weer.
Leuk idee (nog steeds).

Zijn er nou echt zoveel wrakken met koffertjes of staat hij er gewoon 4x op (waarvan een paar keer op de verkeerde plek)
Klopt hij was stuk door een gebrek aan output escaping wat icm. een tweaker die een raar teken invulde een javascript fout veroorzaakte....

Leuk dat de MAP bevalt!
Ben zelf nu 1 avondje bezig geweest met GTA dus heb enkel nog maar het topje van de ijsberg gezien. Maar ben zeer tevreden!

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

• KaptKeefmenneke
  • Laatst online: 19-09 20:13
Voxalizer schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:16:
Ik vind het dan weer jammer, die microtransactions. Van mij hoeft zoiets niet, het lijkt me de balans in een multiplayer game niet echt goed doen. Vooral in een game waar alles om ingame geld draait vind ik het een beetje loos als je dan simpelweg dat ingame geld met echt geld kan kopen. Klinkt wel erg pay to win imo.
Vaak hoor je het argument dat dit een optie is voor mensen die minder tijd hebben om te gamen dat die toch mee kunnen komen. Als je geen tijd hebt om te 'grinden' verdien je naar mijn mening ook de rewards ervan niet. Maarja.. wie ben ik. Het is toch ook veel toffer om zelf iets vrij te spelen dan gewoon je portemonee te trekken? Dan doe je er toch iets langer over?
Zover ik heb kunnen lezen kun je als je net start niet alles kopen, je moet een bepaalt level hebben om iets te kopen. Zo kun je als je net start alleen een simpel pistool en als auto update alleen simpele banden kopen. Je zult dus nog steeds veel moeten spelen wil je bepaalde dingen willen kopen. Pay 2 win is het dan niet.

PSN: c_caveman1982

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

KaptKeefmenneke schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:27:
[...]

Zover ik heb kunnen lezen kun je als je net start niet alles kopen, je moet een bepaalt level hebben om iets te kopen. Zo kun je als je net start alleen een simpel pistool en als auto update alleen simpele banden kopen. Je zult dus nog steeds veel moeten spelen wil je bepaalde dingen willen kopen. Pay 2 win is het dan niet.
Dat wist ik nog niet, inderdaad klinkt dat al iets beter. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Neem je eigenlijk je geld uit singleplayer mee naar online? Volgens mij is dat niet eens bevestigd of wel?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Verwijderd

Kecin schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:36:
Neem je eigenlijk je geld uit singleplayer mee naar online? Volgens mij is dat niet eens bevestigd of wel?
Nee natuurlijk niet. Online maak je toch een volledig nieuw personage aan die een volledig nieuw verhaal gaat beleven. Tevens staat GTA:Online eigenlijk volledig los van V en is de enige overeenkomst dat het zich in dezelfde wereld afspeelt.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:37:
[...]

Nee natuurlijk niet. Online maak je toch een volledig nieuw personage aan die een volledig nieuw verhaal gaat beleven. Tevens staat GTA:Online eigenlijk volledig los van V en is de enige overeenkomst dat het zich in dezelfde wereld afspeelt.
Waarom maakt iedereen zich zo druk om 2 miljard in SinglePlayer dan :')?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Verwijderd

Kecin schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:41:
[...]

Dit wordt ook wel eens een 'E-Penis' genoemd.

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:39
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:47:
[...]

Dit wordt ook wel eens een 'E-Penis' genoemd.
Haha, wat bereik je er idd mee.

Die golfbaan kun je kopen en dan..........

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Geen idee. Geld is niet van belang voor de storyline en de sidemissies dus het zal me een zorg zijn. Net zoals het zoeken naar de 'perfecte' auto of het tunen ervan. Ik rij de meeste meuk binnen een paar straten aan gort en dan jat ik weer een andere 8)7

Het geld wat je krijgt is ruim genoeg voor alle wapens en die 5000$ die het kost om uit het ziekenhuis te komen per x dat je dood gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door Kaasplank op 25-09-2013 17:11 ]

Na inmiddels 2x de tank te hebben moeten kopen en 3x die helicopter, kan het geld opraken.

(nee, ik had maar ~17mil per persoon - trevor koopt enkel onzin, de andere 2 beleg ik mee).

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2013 17:13 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sjonge...

spoiler:
Vermijd ik alle lestermissies loop ik opeens vast, geen missies meer...Blijkt dat je die hotel missie wel moet spelen.

Wybo schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:36:
Sjonge...

spoiler:
Vermijd ik alle lestermissies loop ik opeens vast, geen missies meer...Blijkt dat je die hotel missie wel moet spelen.
Jup, eerste moet je doen, de rest moet je mee wachten :)

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:27
Hoe werkt dat aandelen nou? Wij hebben aandelen in 1 fastfood keten nu moet je andere fastfood winkels saboteren maar je kan nu geen fastfood shop betreden of is het gewoon net als in echte leven met aandelen gewoon geluk hebben?

Verwijderd

Dit is de game waarvoor je een gameconsole koopt , kort en krachtig

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:18

ettie1990

PSN:ettiesick

Amdwarrior schreef op woensdag 25 september 2013 @ 18:20:
Hoe werkt dat aandelen nou? Wij hebben aandelen in 1 fastfood keten nu moet je andere fastfood winkels saboteren maar je kan nu geen fastfood shop betreden of is het gewoon net als in echte leven met aandelen gewoon geluk hebben?
aandelen in het echte leven is niet louter geluk hebbe :P

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Meuh, zonet fietste (kon effe geen auto vinden) ik door de woestijn, kom ik een kerel tegen die onder schot wordt gehouden. Ik natuurlijk de fiets op de standaard zetten en helpen ... BAM, vijf sterren. Moet je niet willen met je fietsje. Damn wat klappen die coppers er hard op dan zeg! :D

Verwijderd

Het is me voor het eerst gelukt 2 ingame foto's/screenshots te maken:

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6965/3vzvKsezi02eDNjKy5-4-g/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5910/E7mhTh4W6kyrWNeKL-hmYQ/0_0.jpg

Op die eerste foto stond ik in mijn onderbroek, ik was namelijk gekidnapt.... Er verscheen een blauw puntje op mijn map, toen ik er heen ging stond er enkel een lege auto, ik stapte uit mijn eigen auto maar werd plotseling getazerd.

Toen ik weer wakker werd lag ik in mijn onderbroek op de train rails en kwam er een trein aan! Ik kon net op tijd opstaan en weg lopen, echt fking raar....

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Border patrol :+

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 21:20
Die random gebeurtenissen blijven toch wel heel erg dope, geeft de stad ook meteen zoveel levendigheid

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Delete.

[ Voor 98% gewijzigd door Msi92 op 25-09-2013 20:14 ]

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Msi92 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:38:
Weet iemand een website waar GTA V direct leverbaar is voor de XBOX 360?
otto.nl staat 'op voorraad' alleen het verzenden duurt bij hun enkele dagen helaas..

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
MM Rotterdam had er maandag nog stapels liggen, PS3 versie was uitverkocht (zoals overal).

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Donstil
  • Niet online
Pin0 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:17:
[...]

Klopt hij was stuk door een gebrek aan output escaping wat icm. een tweaker die een raar teken invulde een javascript fout veroorzaakte....

Leuk dat de MAP bevalt!
Ben zelf nu 1 avondje bezig geweest met GTA dus heb enkel nog maar het topje van de ijsberg gezien. Maar ben zeer tevreden!
Ga eens snel spelen dan ;)

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Msi92 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:38:
Weet iemand een website waar GTA V direct leverbaar + verzenden is voor de XBOX 360?
Kom zeg, over deze vragen staat een vermelding in de topicwaarschuwing, vragen/discussies over leveringen van GTA 5 (ongeacht het platforum) moeten in dit topic (Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic) geplaatst worden.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Burp

• Martinspire
Meer details over GTA Online:
Some More Details on Grand Theft Auto Online
Dear All,

We are humbled and overwhelmed by the response to Grand Theft Auto V – literally overwhelmed in the case of some of our servers! We sincerely hope you're enjoying your visit to Los Santos and we know many of you have plenty of questions about Grand Theft Auto Online. First, we thought it would be useful to provide some details of the roll out of GTA Online, and how we hope you will be involved in making the game everything it can be.
  • Grand Theft Auto Online is going to be something brand new for us: a fully realized and living world for multiple players that will continue to grow and take shape over time.
  • The ultimate shape of GTA Online will be determined as much by you, the player, as by the work we put in. What you like and don’t like, what you play and what you want will determine how the game develops and what it turns into.
  • Everything we do will be informed by feedback from you all – from the types of missions that roll out to all kinds of future content.
  • We are planning for a constant stream of new content, tweaks and updates in the weeks and months ahead.
  • The first couple of weeks we expect to be heavily focused on tuning the experience as it goes from internal testing to the reality of being played by tons of people in the real world so that all the usual teething problems for an online game are overcome. We hope it will all run incredibly smoothly, but please bear with us if it doesn't, and help us fix any and all problems!
  • After that, we will begin releasing content updates and giving you the opportunity to make your own content.
GTA Community Feedback Needed from Day One
This is vital for the ongoing success of the game. The first few months of Grand Theft Auto Online will be critical as everyone enters this dynamic new world for the first time. Plenty of issues are bound to occur. Remember this interesting character?

One thing we are already aware of, and are trying to alleviate as fast as we can, is the unanticipated additional pressure on the servers due to a significantly higher number of players than we were anticipating at this point – we are working around the clock to buy and add more servers, but this increased scale is only going to make the first few days even more temperamental than such things usually are. This is part of the problem some of you have been experiencing with the iFruit App and some Social Club services – we apologize in advance for this and thank you for your patience in this area.

More than ever, we need your help to report your experiences, findings, likes, loves, dislikes and hates – and we will be looking at your feedback constantly to tune the game into its optimal shape and help guide how Grand Theft Auto Online will grow and evolve past this initial period. We will be checking out how people are playing and what they are not playing or not enjoying, while also monitoring feedback via two other new Rockstar channels:

GTAOnline@rockstargames.com: This email address will be active from launch day as a place to send your input and feedback direct to us relating to the game.

GTA Online Forums at Social Club: At some point this fall after the initial release of GTA Online, we are planning to launch Social Club Forums where players can chat with one another about their online experiences as well as access a GTA Online Suggestion board to post about any suggested features, tweaks and changes you want to see.
Here’s a rough overview of what you can expect on day one as well as initial details about how the GTA Online world will evolve from there.

The Launch of Grand Theft Auto Online:
From launch, up to 16 players can enter the world together to partake in everything from:

Open-World Crime and Chaos: Go on your own or round up your friends to explore the open world together – catch a movie, go mountain biking, hit the shooting range and much more. Want to test the law? Knock over a convenience store, take down a gang or rob an armored truck for easy cash and reputation.

Jobs: Los Santos and Blaine County are ripe with opportunity for the ambitious and criminal minded. Take on Missions and an array of other Jobs as a lone wolf, team up with your Crew or join fellow mercenaries and degenerates to pull off a wide range of robberies and illicit activities together.

Races: Everything from classic street competition and off-road tracks to boat racing on the open ocean, or take to the skies in aerial events. Jump into the madness of a GTA Race, or try out a brand new race type, Rally, where driver and co-pilot work together to navigate treacherous courses at high speeds.

Sports: Join your friends / any random stranger for a game of tennis, a round of golf or go base jumping and more, all for cash and Reputation.

Customization: Create your character using the Character Creator – then earn some cash and spend it getting dressed for success. You can also collect and customize cars for your garage and personalize your full weapons cache.

Reputation and Cash Flow: Reputation is earned from all your online exploits in everything you do in GTA Online – and will help you rank up, providing access to new features, weapons and criminal contacts. Spend cash you’ve gained on cars, clothes, guns, properties and much more. You can either quickly accumulate cash through profitable activities like knocking over armored cars, winning street races, doing stick-ups or a host of other cash-making endeavors – or if you’re the completely instant gratification type, you can choose to buy denominations of GTA$. You will have the option to purchase GTA$ through the in-game Store. The game and its economy have been designed and balanced for the vast majority of players who will not buy extra cash. There is no in-game paywall and nothing that should disrupt the balance of the game. You don’t have to spend real money to attain the cars, guns, clothes, flash and style of a high-roller in Los Santos, but can if you wish to get them a little quicker. The economy is balanced differently from the single player economy, and cash earned in one cannot be taken over to the other. Most players will earn cash much faster Online than in Story Mode.

Growing Pains: There will be the typical growing pains for an online game, including but not limited to crashes, glitches, crazy bugs, gameplay modes and mechanics that need re-balancing and other surprises! Even in GTAV Story Mode, some of you may have seen a few odd and even amusing little glitches out there last week. This sort of thing is inevitable in a massive open-world game and there’ll surely be lots more unexpected oddities like this in the Online world next week – rest assured we’ll be monitoring and actively doing all we can to smooth such things out as they happen, but we need your help to find them, as well as your feedback to help fine tune all of the game's systems so everything is perfectly balanced.

Currently Planned GTA Online Content Updates:
Here is a quick overview of a few initial things we’re working on for the first few weeks of Grand Theft Auto Online, alongside an aggressive period of tuning and finessing the game. We will give you dates for all of this content as soon as we have them – bear in mind that the order of things may well change, and we will probably add some extra stuff as well!

The Content Creator: The Content Creator will launch with tools to tailor and publish your own Deathmatches & Races.

The Beach Bum Pack: Featuring 4 new amazing beach fun vehicles, over 300 new items of incredible down tempo leisure wear and 2 new but not remotely relaxing weapons.

Capture the Flag: GTA Online’s take on the classic CTF mode including the ability to make your own using The Content Creator.

Heists: This update will introduce full-on cooperative Heist missions that will require careful planning, teamwork and sharp execution – along with the Heist Planning Board for your apartment.
Just to be clear, all of these updates will be free. We’ll have more info on this and much more additional content as our plans develop through the launch period, and as we get feedback from you. Please stay tuned for further info and updates. And remember – we need your help to make this experience all it can be.

Thank you everyone,
Rockstar Games
Kan niet wachten!! (nog 6 dagen!)
Net iets later dan Wii4all, maar wel met tekst ;)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik kan atm nog niet echt warm worden van GTAO, ik ga lekker verder met de SP als ik daar echt klaar mee ben ga ik GTAO wel eens checken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Capture the flag.. Lol

Burp

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Chaoss schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:24:
ik akn atm nog niet echt warm worden van GTAO, ik ga lekker verder met de SP als ik daar echt klaar mee ben ga ik GTAO wel eens checken.
Ik heb er wel veel zin in.... Normaal game ik alleen multiplayer games, GTA5 is tot op heden een uitzondering, Wanneer ik online (met mijn vriendjes ;)) de zelfde ervaring van de mooie map kan hebben en diverse acties kan uithalen is het voor mij al geslaagd.

Ik lig trouwens nog steeds dubbel op Trevor... De gene die hem heeft bedacht moeten ze een Game Emmy geven....

Cogitationis poenam nemo patitur

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

dat zal het verschil zijn ik speel eigenlijk nooit MP games.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Dus geen co-op heist vanaf de launch, dat zie je dus pas denk een paar maanden later (eerste weken zal het drama zijn qua serverbelasting :P).

Maar kan je nu wel of geen female character aanmaken? Trailers zag je wel, maar nu zie ik ze nergens meer.

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:53
Rockstar heeft wel zelfspot :p

"There will be the typical growing pains for an online game, including but not limited to crashes, glitches, crazy bugs, gameplay modes and mechanics that need re-balancing and other surprises!"

• Martinspire
SinergyX schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:36:
Dus geen co-op heist vanaf de launch, dat zie je dus pas denk een paar maanden later (eerste weken zal het drama zijn qua serverbelasting :P).

Maar kan je nu wel of geen female character aanmaken? Trailers zag je wel, maar nu zie ik ze nergens meer.
Geen heists vind ik zelf wel enorm jammer. Sure, het hadden er niet meteen 80 hoeven zijn, maar ik heb zo'n idee dat die jobs best wel basic zullen zijn. Zo van "ga hier naar binnen, jat het geld en ga weer weg" ipv de hele planningsfase inclusief inbreken e.d.

Martinspire schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:52:
[...]
Geen heists vind ik zelf wel enorm jammer. Sure, het hadden er niet meteen 80 hoeven zijn, maar ik heb zo'n idee dat die jobs best wel basic zullen zijn. Zo van "ga hier naar binnen, jat het geld en ga weer weg" ipv de hele planningsfase inclusief inbreken e.d.
Secondair zullen er wel domme eisen aan de cops zitten, 3 gaan links, 1 gaat rechts, maar je moet allemaal eerst de cops lozen voordat je missie gehaald heb.

Racen lijkt me alleen niets, zeker niet met huidige besturing. 1 hobbeltje of 1 duw en je maakt weer een vage 360.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Bla bla bla ik wil gewoon met een maat chaos gaan scheppen in de stad xD
Samen de stripclub opblazen etc. ;)

Last.fm | Code Talks

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:57

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Iemand al de playboy mansion gezien inc grot?

check de map van nijdam. bij richman ligt het. links beetje van de map, in de stad

edit staat al op youtube ook 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door ApC_IcE op 25-09-2013 21:06 ]

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand waar je die Auto Tuning toko kunt kopen?
Ik ben er nu bij 3 geweest maar nergens staat een bordje van de makelaar.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben benieuwd in hoeverre de lonewolf optie echt gaat werken in GTO, lijkt me wel leuk om lekker te gaan sniperen :P

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Donstil schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:04:
Weet iemand waar je die Auto Tuning toko kunt kopen?
Ik ben er nu bij 3 geweest maar nergens staat een bordje van de makelaar.
Boven in de map bij Sandy Shores.

Xbox Live: Ofthewell NL

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

spam

[ Voor 93% gewijzigd door Ultraman op 26-09-2013 22:23 ]

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

• Donstil
  • Niet online
Edit: Haha wat vaag, switch ik naar michael, heeft zijn audi ineens dollartekens in de velgen. ]]
Hairball schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:15:
[...]

Boven in de map bij Sandy Shores.
Ooh ik zocht in de stad, ga ik daar kijken. thnx

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 25-09-2013 21:22 ]

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:12

Roshnak

PSN: Roshgill

Na 54 uur en 11 minuten heb ik GTA 5 op 100% :) , nu zoeken naar de Ufo en Jetpack.

Verwijderd

Nog een een foto van mijn kant (Vond hem zelf wel leuk....)

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5127/mDVEsdrgUE27I8wzm6lWJA/0_0.jpg

• Edd
  • Laatst online: 17:32

Edd

Eindelijk werkt de Social club een beetje..
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0567/GqIjyAvJxUmT8J0Isjf6tw/0_0.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Edd op 25-09-2013 22:05 ]

-

Donstil schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:16:
Edit: Haha wat vaag, switch ik naar michael, heeft zijn audi ineens dollartekens in de velgen. ]]
Lees je sms eens ;)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

zit op 61 uur en pas 80%, heb echt veel lopen kloten :P
Vind de game echt heel tof, maar heb nu alles gedaan, en mis nog iets van 50 mil voor de golfbaan(de missies van lester icm stock market ging bij mij vaak mis) maar er is nu weinig te doen, loop beetje wagens te tunen, en beetje skydiven. Ga binnenkort maar eens beginnen aan de xbox versie. En dan zorgen dat ik een miljhard heb aan het einde :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Donstil schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:16:
Had ik ook ja, prachtig, ziet er euh apart uit :P

Last.fm | Code Talks

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45
Say hello to my little friend :7
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9WnwGng.jpg

Uitgespeeld, en nu een dikke miljard op de bank O-)
Heerlijke game, zin om opnieuw te beginnen, ik wil meer! :o

[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 25-09-2013 22:46 ]

Verwijderd

Pff, k vind het maar stom. Ik heb de main story line uitgespeeld en moet nog wat kleine missie's enzo. Maar er is geen manier om 150 miljoen bij elkaar te krijgen als je de lester assasination's niet tot het laatst hebt bewaard? Of is er wel een manier??

• SmokingCrop
  • Niet online
Gewoon stocks die op hun laagste niveau staan inkopen (in vergelijking met de week ervoor dat je op het grafiekje ziet) en ondertussen andere dingen doen & af en toe eens kijken :p
(best een aandeel die veel omhoog en omlaag gaat elke dag, dan moet je normaal niet te lang wachten)

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 25-09-2013 23:09 ]

Verwijderd

Dan nog zijn stocks de enige manier om een beetje geld te verdienen. Ik wil heists doen en daar paar miljoen per keer mee verdienen ofzo. Het is toch GTA

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik heb het spel niet gemaakt :+
Ik wil ook gewoon heists die random generated zijn of user made.. ipv staan wachten op stocks die omhoog/omlaag gaan..

Verwijderd

Haha sorry,

Ja die stocks zijn wel leuk idee, maar om dat nou "de" manier om geld te verdienen te maken.

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Die stocks bij mij zijn echt geen manier om geld te verdienen. Hou ze al een tijdje in de gaten en steeds als ik ze koop op het moment dat ze (erg) laag staan presteren ze het om vanaf dat moment nóg lager te gaan staan. Heb mn geld verspreid over 4 bedrijven en 3 van de 4 staan dik in het rood.
Voorlopig maar ff laten staan in de hoop dat het nog verbetert

• SmokingCrop
  • Niet online
Moest je die aandelen nu ook eens op social club kunnen dealen zonder daarvoor GTA te hoeven spelen :)

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:46

Vis

Klote.. Mijn gepimpte Vapid Sandking XL Off-Road monster wagen past niet in mijn garage... :p

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5338/jxvgOhYN9ECXKMaCbtRnvw/0_0.jpg

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ugh... Volgens mij is het spawn systeem van auto's ook bugged of gewoon slecht gemaakt... Ik zoek al uren een Coil Voltic maar dat ding wil gewoon niet spawnen. Ik heb de hele game nog niet een gezien terwijl sommige mensen ze overal zien. Zo jammer en zo vervelend... Als je rond rijdt zie je zowat alleen auto's van het type waar je zelf in rijdt.
EnigmaNL schreef op donderdag 26 september 2013 @ 00:07:
Ugh... Volgens mij is het spawn systeem van auto's ook bugged of gewoon slecht gemaakt... Ik zoek al uren een Coil Voltic maar dat ding wil gewoon niet spawnen. Ik heb de hele game nog niet een gezien terwijl sommige mensen ze overal zien. Zo jammer en zo vervelend... Als je rond rijdt zie je zowat alleen auto's van het type waar je zelf in rijdt.
Jup, ik heb die hybrid look-a-like met 'guard' ofzo erop, ding zie je nergens, tot je in de stad komt met die wagen.. heey, nog eentje! Oh en nog 1.. nog 1... :/

• Donstil
  • Niet online
Ooh die lees ik nooit eigenlijk 8)7

• Donstil
  • Niet online
Ik las online dat je in de laatste missie
spoiler:
moet kiezen tussen 2 personages, betekend dit dan ook dat je na de credits nog maar met 2 personen kunt spelen?
.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Donstil schreef op donderdag 26 september 2013 @ 00:54:
Ik las online dat je in de laatste missie
spoiler:
moet kiezen tussen 2 personages, betekend dit dan ook dat je na de credits nog maar met 2 personen kunt spelen?
.
Nee, er is ook nog
spoiler:
een derde optie (welke ik gekozen heb en ik heb het gevoel dat deze ook het leukste is)

• Donstil
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 26 september 2013 @ 00:57:
[...]

Nee, er is ook nog
spoiler:
een derde optie (welke ik gekozen heb en ik heb het gevoel dat deze ook het leukste is)
Ooh keurig. Had had ik ff gemist denk ik.
Dan de missie morgen maar eens spelen.

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

spoiler:
wordt de winst van optie A/B van de laatste heist eigenlijk gesplit tussen trevor/franklin of michael/franklin? oftewel als je een popt i.p.v. 3 laat leven (deathwish)

hoi

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:37

Vuvuzela

My spire is forming

Deze consoles hebben wrs. gewoon niet de power om n realistisch aantal verschillende modellen tegelijkertijd te laden. Als je gewoon rondrijdt valt het niet heel erg op/storend.. of het moeten die grote trucks zijn. Maar als je op zoek bent naar een specifiek model is dit wel gaar ja :X ik had laatst zelfs moeite een sedan te vinden om als vluchtauto te gebruiken.. alleen suv's en coupe's overal.

In IV zag je je eigen auto (ongeacht zeldzaamheid) opeens overal dat heb ik in V eigenlijk totaal niet. Als je in de stad met een quad/dune buggy etc rijdt blijf je wel uniek.

I served in a company of heroes.

• Mutatie
  • Laatst online: 21:45
Nooit last van gehad, zoek een sportwagen en rijd eens naar het rijkere gedeelte van de stad en vinewood hills.

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:22
Ik heb een huis gevonden waar de opritdeur automatisch opent. Er staat ook een 'te koop' bord voor, maar die is afgeplakt. Garagedeuren gaan niet open.

Zou deze later, als het kopen van huizen is toegevoegd ook een huis worden?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Verwijderd

Zitten ook taxi missies in he mensen! Deze start je door in een taxi te stappen en op L3 te drukken (PS3). Door met de taxi een heel stuk om te rijden kun je per rit ook meer dan duizend euro ophalen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2013 02:03 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Vis schreef op donderdag 26 september 2013 @ 00:03:
Klote.. Mijn gepimpte Vapid Sandking XL Off-Road monster wagen past niet in mijn garage... :p

[afbeelding]
Mooi petje :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ligt het nu aan mij of hark je met die storyline missies niet veel binnen? Met welke missies verdien je het meeste geld? Heb de tip hier gelezen dat je de Lester missies pas op het laatst moet doen om veel geld te verdienen klopt dat?

Elect a clown, expect a circus.

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Bekijk de video hierboven even.

• Luukwa

Luukwa

o/

Slasher schreef op donderdag 26 september 2013 @ 08:15:
Ligt het nu aan mij of hark je met die storyline missies niet veel binnen? Met welke missies verdien je het meeste geld? Heb de tip hier gelezen dat je de Lester missies pas op het laatst moet doen om veel geld te verdienen klopt dat?
spoiler:
Na de laatste heist heb je ongeveer 30-35 miljoen per character

Soundcloud!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Scrtz schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:37:
Die random gebeurtenissen blijven toch wel heel erg dope, geeft de stad ook meteen zoveel levendigheid
Gisteren reed ik behoorlijk hard met een auto van de berg bij de hills af, crashte echt die wijk binnen. Komt er een auto voorbij "Quick, take pictures of this shit man!". Geweldig :D

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Pagina: 1 ... 30 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.