I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Heeft iemand anders dit ook?
PS. ook in zijn huis is niets te vinden van missies die nog gedaan moeten worden.. heel frustrerend
Geen informatie beschikbaar
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
"May our framerates be high and our temperatures low."
LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:22:
Isspoiler:dan ook echtTrevorspoiler:?dood
Alleen om NOG meer geld te hebben zodat je alles kan kopen. Maar of je het ook echt allemaal nodig hebt.Deem schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:23:
Ahh shit, heb ik net al die Lester assassination missions gedaan, Lees ik nu dat het handiger was om daarmee te wachten. haha.
En wat is die derrde optie dan?LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:32:
Ik heb voor de 3e optie gekozen, gelukkig.
Volgens mij heeft het niet zozeer met power te maken maar meer met programmeerwerk. GTA heeft dit al sinds GTA 3 (dat je heel vaak de auto ziet rijden waar je zelf in rijdt). Er zijn uitzonderingen, zoals inderdaad met de buggy, sommige voertuigen zijn gebonden aan een bepaald gebied, dit was in voorgaande delen ook al zo.Vuvuzela schreef op donderdag 26 september 2013 @ 01:20:
[...]
Deze consoles hebben wrs. gewoon niet de power om n realistisch aantal verschillende modellen tegelijkertijd te laden. Als je gewoon rondrijdt valt het niet heel erg op/storend.. of het moeten die grote trucks zijn. Maar als je op zoek bent naar een specifiek model is dit wel gaar jaik had laatst zelfs moeite een sedan te vinden om als vluchtauto te gebruiken.. alleen suv's en coupe's overal.
In IV zag je je eigen auto (ongeacht zeldzaamheid) opeens overal dat heb ik in V eigenlijk totaal niet. Als je in de stad met een quad/dune buggy etc rijdt blijf je wel uniek.
LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:35:
[...]
spoiler:Je gaat een complot bedenken samen met Trevor en Michael tegen de FIB en Devin en hoeft dus geen van bijde chars te killen
PSN: Wippie1880
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Met de linker stick soms een beetje bijsturen naar beneden. Boven de map linksonder staat hoeveel feet diep je zit.Voxalizer schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:40:
Weet iemand of het mogelijk is om te zorgen dat die submarine niet omhoog stijgt wanneer je er onder water uitgaat om rond te zwemmen?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dat bedoel ik niet. Als je op de bodem bent bijvoorbeeld, en je verlaat de sub, dan gaat de sub terwijl je er buiten bent automatisch weer naar de oppervlakte. Soms is dit enorm ver omhoog zwemmen, wat irritant is. Ik vraag me dus af of er niet een mogelijkheid is om te zorgen dat de sub gewoon op de bodem blijft, terwijl je buiten rondzwemt in scuba gear.Wybo schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:43:
[...]
Met de linker stick soms een beetje bijsturen naar beneden. Boven de map linksonder staat hoeveel feet diep je zit.
[ Voor 3% gewijzigd door Voxalizer op 26-09-2013 09:46 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Sommige van die strangers missies (met ? op de map) zijn alleen zichtbaar op een bepaalde ingame tijd. Heb je al een poosje gewacht en ook eens 's nachts rondgekeken?.Viper_4111 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:12:
Ik zit met een issue, nadat ik het spel gisteren uitgespeeld heb blijf ik met een 1tje staan bij Franklin. Dit word niet aangegeven op de Map waar ik deze missie kan spelen. Het enige wat ik met Franklin gekocht heb ik Taxi en Co maar hier zijn geen missies te bekennen.
Heeft iemand anders dit ook?
PS. ook in zijn huis is niets te vinden van missies die nog gedaan moeten worden.. heel frustrerend
Ik stel bijv. bewust die streetraces uit omdat ik ze saai en frustrerend vind, het vraagteken zie ik echter alleen 's avonds en 's nachts op de map staan.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Thnx, dit is een goeie zal hier eens rekening mee houden.XyritZz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:47:
[...]
Sommige van die strangers missies (met ? op de map) zijn alleen zichtbaar op een bepaalde ingame tijd. Heb je al een poosje gewacht en ook eens 's nachts rondgekeken?.
Ik stel bijv. bewust die streetraces uit omdat ik ze saai en frustrerend vind, het vraagteken zie ik echter alleen 's avonds en 's nachts op de map staan.
Is een bug wat bekend is bij R*, zijn ze mee bezig.boeles schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:50:
Wat de F is dit. heb ik een dikke rolse royce, vol gepimpt met chrome velgen en noem het maar op.. Zet ik hem in de garage van michael zijn huis. Vervolgens save ik de game, doe ik een missie. Na afloop van de missie ga ik terug naar michael zijn huis om de dikke wagen op te halen. IS HIJ WEG :OOOOOOOOOOO
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Pak ik de heli om hidden packages te zoeken, ff parkeren terwijl ik er eentje pak en hoppa...heli foetsie.
Echt vreemd dat dit nu ineens na 75% ofzo begint te gebeuren.
Damn, ben ik even me mooie wagen kwijt + geld dus.. :,(MonkeySleeve schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:52:
[...]
Is een bug wat bekend is bij R*, zijn ze mee bezig.

Voorlopig moet je alleen standaard auto's in je garage zetten volgens mij, want het probleem treedt alleen op wanneer je 'm getuned hebt.boeles schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:50:
Wat de F is dit. heb ik een dikke rolse royce, vol gepimpt met chrome velgen en noem het maar op.. Zet ik hem in de garage van michael zijn huis. Vervolgens save ik de game, doe ik een missie. Na afloop van de missie ga ik terug naar michael zijn huis om de dikke wagen op te halen. IS HIJ WEG :OOOOOOOOOOO
Zodra er een patch uit is waarin dit soort dingen gefixt zijn ga ik pas tunen aan extra auto's, en tot die tijd tune ik alleen mijn 'standaard' auto. Voor Trevor dus die rode pickup, en voor Franklin die motor en z'n Dodge.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Misschien dat je hem kan terugkrijgen bij de Impound, maar grote kans dat je hem kwijt bent.boeles schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:50:
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
ik heb een zwaar gepimpte auto bij Micheal staan. Maar, ik heb het eerder ook met een andere auto gehad dat hij wel weg was..XyritZz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:59:
[...]
Voorlopig moet je alleen standaard auto's in je garage zetten volgens mij, want het probleem treedt alleen op wanneer je 'm getuned hebt.
Zodra er een patch uit is waarin dit soort dingen gefixt zijn ga ik pas tunen aan extra auto's, en tot die tijd tune ik alleen mijn 'standaard' auto. Voor Trevor dus die rode pickup, en voor Franklin die motor en z'n Dodge.
Heb het zelfs een keer gehad dat ik een auto inhaalde en die me wel leuk leek. Ik stopte er ongeveer 10 meter ervoor. Uitstappen en camera omdraaien en de auto is vervolgens weg.
Verwijderd
Nuttige en leuke info die mensen posten, jammer dat ik altijd de spoilers wel wil lezen
Verbaast me opzich wel wat ze uit die oude consoles kunnen persen en ben benieuwd waar rockstar ons mee gaat verrassen op de next gen consoles (vervolg op RDR, nieuwe GTA)
Desalniettemin toch soms wel pop-ins van bepaalde objecten, merkte het vooral toen ik op de snelweg reed en het regende, er komt dan een reflectie op het wegdek omdat deze nat is maar deze renderde pas toen ik er bijna overheen reed constant
http://gtaforums.com/topi...k-hunt-continued/page-126
Ze komen steeds verder
Gegroet!
Maar vergeleken met andere spellen draait GTA eigenlijk prima, stabiel, geen grote of hinderlijke bugs. Er zijn gelukkig nog game developers die weten hoe het moet
No animals were harmed in the making of this comment.
Dat is niet de tweede heistDecennia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:25:
spoiler:Gister de tweede heist gespeeld. Vet man! Voelde me net een Juggernaut uit CoD
Ligt er een beetje aan.
Gegroet!
Decennia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:31:
[...]
Ligt er een beetje aan.spoiler:Ik vond de heist met de submarine geen echte heist. Dit is pas de missie waar ik weer geld verdien en iets zelf overval, vandaar.
Verwijderd
Even hacken zoals in Watch Dogs :
Enjoy...
-----SPOILER ALERT-----
HAcken als watchdogs ?!?!?!?Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:34:
-----SPOILER ALERT-----
Even hacken zoals in Watch Dogs :
[video]
Enjoy...
-----SPOILER ALERT-----
Dan heb je de missie niet goed begrepen, je doet er wat in wat ontploft bij bellen. Watchdogs neemt met zijn telefoon alles over.... Snap de vergelijking totaal niet.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik bedoel zo'n garage die je koopt, niet bij je huis en ook niet bij pliessie dus.. my bad.LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:39:
Ik heb wel is gehad dat ik mijn auto parkeerde, vervolgens loop ik terug is de auto weg.. gelukkig stond hij in de impound
Ik refereerde niet naar jou post hoorUberoon schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:41:
[...]
Ik bedoel zo'n garage die je koopt, niet bij je huis en ook niet bij pliessie dus.. my bad.
Verwijderd
Ik zie de ruwe vergelijking wel.v8power67 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:37:
[...]
HAcken als watchdogs ?!?!?!?
Dan heb je de missie niet goed begrepen, je doet er wat in wat ontploft bij bellen. Watchdogs neemt met zijn telefoon alles over.... Snap de vergelijking totaal niet.
Verwijderd
Yes met de Atomic Blimp krijg je ook die garages.gise schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:44:
Moet je die garages kopen of is dat onderdeel van een speciale editie of pre-order ofzo? Ik heb mijn GTA gewoon op dinsdagavond bij de Media Markt gehaald voor €47,- en daar zat een voucher in voor die Blimp. Activeer je met die code ook die garages?
Volgens mij krijg je die als je Socialclub hebt gekoppeldgise schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:44:
Moet je die garages kopen of is dat onderdeel van een speciale editie of pre-order ofzo? Ik heb mijn GTA gewoon op dinsdagavond bij de Media Markt gehaald voor €47,- en daar zat een voucher in voor die Blimp. Activeer je met die code ook die garages?
Gegroet!
correct.Decennia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:49:
[...]
Volgens mij krijg je die als je Socialclub hebt gekoppeld
lees de draad voordat je blaat
Dan kun je dus je getunede autos in je garage zetten en verdwijnen ze niet???
PSN: Wauzer010
Heb wel de pre-order editie van GTA V, terwijl ik deze op de dag van release heb aangeschaft ipv te pre-orderen. Mooie win-win dus
Just wondering
[ Voor 21% gewijzigd door Dr.Root op 26-09-2013 10:59 ]
In die Garage verdwijnen ze inderdaad niet.wauzer schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:54:
[...]
Dan kun je dus je getunede autos in je garage zetten en verdwijnen ze niet???
Gegroet!
Top!Decennia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:59:
[...]
In die Garage verdwijnen ze inderdaad niet.
PSN: Wauzer010
Van wat ik heb gelezen is de Social club ook een online feature en heb je hier dus ook Gold voor nodig.boeles schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:58:
ik heb geen xbox live goldmember lidmaatschap meer. Deze zal ik gaan activeren zodra gta online beschikbaar wordt. Kan ik echter wel inloggen op socialclub zonder goldmember lidmaatschap van Xbox live?
Heb wel de pre-order editie van GTA V, terwijl ik deze op de dag van release heb aangeschaft ipv te pre-orderen. Mooie win-win dus
Just wondering(ben nu niet thuis namelijk)
Thanks. (omdat ik wel mijn xbox 360 kan updaten.. vroeg ik het me dus af:))brambo39 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:01:
[...]
Van wat ik heb gelezen is de Social club ook een online feature en heb je hier dus ook Gold voor nodig.
[ Voor 12% gewijzigd door Dr.Root op 26-09-2013 11:03 ]
Maar in de garages van je gekochte huizen (safehouses) bestaat die kans toch wel?Decennia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:59:
[...]
In die Garage verdwijnen ze inderdaad niet.
Met Frankin heb ik de Grove Street Garage, en met Micheal weet ik niet hoe die heet, maar daar heb ik idd nog nooit een auto verloren.
Elect a clown, expect a circus.
Ik heb het nog even voor je opgezocht en het is dus belijkbaar maar voor alle functies die cloud sync nodig hebben. Zo zal je pre order bonus ook niet zonder Gold memberschip ingame verschijnen.boeles schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:02:
[...]
Thanks. (omdat ik wel mijn xbox 360 kan updaten.. vroeg ik het me dus af:))

Wie herkent hem?...

Land van het eeuwige vuur
Ik heb het nog geen 1 keer meegemaakt, maar volgens mij in je Gekochte Huizen Garage gebeurt t ook niet, omdat hij daar een save state maakt. Correct me if Im wrongSlasher schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:08:
[...]
Maar in de garages van je gekochte huizen (safehouses) bestaat die kans toch wel?
Met Frankin heb ik de Grove Street Garage, en met Micheal weet ik niet hoe die heet, maar daar heb ik idd nog nooit een auto verloren.
Gegroet!
Hartstikke bedankt brambo!brambo39 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:09:
[...]
Ik heb het nog even voor je opgezocht en het is dus belijkbaar maar voor alle functies die cloud sync nodig hebben. Zo zal je pre order bonus ook niet zonder Gold memberschip ingame verschijnen.
Komt wel per 1 okt dan
gamertag: brambo39
Ja lijkt me leukbrambo39 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:15:
No problem, en als je nog iemand nodig hebt om eventueel mee te gta'en online voeg me maar toe
gamertag: brambo39
Probeer eens een foto te maken en te uploaden dan? Gaat je niet lukken.LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:08:
Ik kan met mijn xbox silver account gewoon social club gebruiken heur.
De sync dingen werken niet, maar wel je stats etc. worden nog bijgehouden.EnigmaNL schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:18:
[...]
Probeer eens een foto te maken en te uploaden dan? Gaat je niet lukken.
En dat uploaden van foto's is nog steeds ruk...
Gegroet!
Uploaden van foto's is matig maar het werkt vaak wel. Zonder Gold werkt het nooit omdat het niet kan zonder GoldDecennia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:21:
[...]
De sync dingen werken niet, maar wel je stats etc. worden nog bijgehouden.
En dat uploaden van foto's is nog steeds ruk...
Hoop sowieso dat er een split-screen modus komt voor online, zal wel niet maar toch.
Wie is die vent?nusupport schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:10:
Is hij ook iemand opgevallen?![]()
[afbeelding]
Wie herkent hem?...
[afbeelding]
Ik ben in de garage van Michael z'n safehouse nog nooit een auto of motor kwijtgeraakt.Slasher schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:08:
[...]
Maar in de garages van je gekochte huizen (safehouses) bestaat die kans toch wel?
Wel is het hele auto-save systeem nog wat buggy. Daar schijnt ook al aan gewerkt te worden.
Ik had gisteren de situatie dat als ik bij Michael z'n garage (safehouse, niet dat Vinestreet/wood ding) kwam aanrijden hij niet meer openging. Als ik dan via de voordeur naar de garage ging was íe ook leeg..

Na een herstart van de game waren m'n chopper en Tesla weer terug...

Ook in Franklin's safehouse-garage verdwijnen soms bikes die dan een dag later ineens weer terug zijn of voor de deur staan...

Hoop dat ze dat met een patch kunnen verhelpen..
Mij valt op dat ze allebei een bril dragen en verder bar weinig overeenkomsten vertonen...nusupport schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:10:
Is hij ook iemand opgevallen?![]()
[afbeelding]
Wie herkent hem?...
[afbeelding]
En ik gok dat het je buurman is ???
Nee, hij is een fenomeen uit internet / USA.strider1007 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:43:
[...]
Mij valt op dat ze allebei een bril dragen en verder bar weinig overeenkomsten vertonen...
En ik gok dat het je buurman is ???
http://clatl.com/freshloa...tlantas-kick-ass-mall-cop
Heel bekend in USA
[ Voor 36% gewijzigd door Noob_Saibot op 26-09-2013 11:46 ]
Land van het eeuwige vuur
toch weet ik voor 99,9% zeker dat ik met Trevor een auto gekocht heb via internet, deze in zijn garage gedropt was, ik hem getuned heb en deze nu echt kwijt ben. En nee, hij zit niet in de impound.Slasher schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:08:
[...]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Gekochte huizen garage? Ik ben iig 2 gemodde auto's kwijt geraakt die in Michaels huis stonden.. het ging lang goed maar volgens mij vanaf een missie bij M thuis ging het mis en zijn die auto's helemaal verdwenen.Decennia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:11:
[...]
Ik heb het nog geen 1 keer meegemaakt, maar volgens mij in je Gekochte Huizen Garage gebeurt t ook niet, omdat hij daar een save state maakt. Correct me if Im wrong
I served in a company of heroes.
Ja werkt het op de Xbox vaak wel? Op de Ps3 werkt het helaas bijna nooit.EnigmaNL schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:25:
[...]
Uploaden van foto's is matig maar het werkt vaak wel. Zonder Gold werkt het nooit omdat het niet kan zonder Gold
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bij mij werkt het op de PS3 vaker wel als niet. (ik heb nog maar 1x meegemaakt dat het niet werkte)Donstil schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:46:
[...]
Ja werkt het op de Xbox vaak wel? Op de Ps3 werkt het helaas bijna nooit.
Misschien game ik op de verkeerde tijdstippen dan (in de avond vooral, dus misschien druk) want hier werkt het zelden. Net zoals de online stock.darkkingll schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:47:
[...]
Bij mij werkt het op de PS3 vaker wel als niet. (ik heb nog maar 1x meegemaakt dat het niet werkte)
Belooft weinig goeds voor 2 oktober helaas.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Misschien zetten ze op 2 oktober pas de ECHTE servers live.. geen idee hoor, dit hoop ik alleen maar.Donstil schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:52:
[...]
Misschien game ik op de verkeerde tijdstippen dan (in de avond vooral, dus misschien druk) want hier werkt het zelden. Net zoals de online stock.
Belooft weinig goeds voor 2 oktober helaas.
Dus als je met je auto in een garage gaat gaan ze niet weg.
Maar als je auto kapot gaat dan is hij wel weg toch ??
Of respawned die dan gewoon weer in je garage, want anders mag je wel heel rustig gaan rijden.
Dat vraag ik me ook af, want een auto upgraden voor ca. $200.000 en hem amper 10 sec. later per ongeluk in de prak rijden en permanent kwijt zijn is nogal zuur.syntesia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:12:
Ik snap nog steeds niet hoe het opslaan van die auto's werkt.
Dus als je met je auto in een garage gaat gaan ze niet weg.
Maar als je auto kapot gaat dan is hij wel weg toch ??
Of respawned die dan gewoon weer in je garage, want anders mag je wel heel rustig gaan rijden.
Ik zoek gewoon de dikste bakken op, bewaar ze (ongepimpt) en aan het einde ga ik er helemaal op los.BFmango schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:15:
[...]
Dat vraag ik me ook af, want een auto upgraden voor ca. $200.000 en hem amper 10 sec. later per ongeluk in de prak rijden en permanent kwijt zijn is nogal zuur.
Dan is het een kwestie van save game laden en je hebt alles weer..
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Heists en Lester missies zijn 2 verschillende dingen. Die Lester missies kun je alleen doen met Franklin, die missies beinvloeden de beurs en kun je veel geld mee verdienen.GerbenKwakkel schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:27:
Ik sla ze altijd op in garages en heb er tot nu toe geen last van gehad dat ik mijn gepimpte auto's plots kwijt raak. Ik las ook dat de missies van Lester beter tot het laatst bewaard konden worden... Waarom eigenlijk? Ik wil die vette heists nu doen!
http://www.twitch.tv/cyberthunder
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Of de easter egg werkt alleen in online modusLuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:33:
Rockstar heeft wel zn best gedaan om wat te verstoppen zeg.. petje af.
Of er is helemaal niks, zou ook nog kunnen.XyritZz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:33:
[...]
Of de easter egg werkt alleen in online modus.
Dat zou Rockstar nooit doen! Toch?LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:34:
[...]
Of er is helemaal niks, zou ook nog kunnen.
Zou wel de ultieme grap zijn natuurlijkMonkeySleeve schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:52:
[...]
Dat zou Rockstar nooit doen! Toch?
http://ps3life.nl/nieuws/...a-v-bevat-verborgen-info/
HOE VET, met een blacklight... vet dat ze daar ook zo vroeg al achter komen, geniaal.Deem schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:09:
Ik vraag me ook af wat dit te betekenen heeft:
http://ps3life.nl/nieuws/...a-v-bevat-verborgen-info/
Is al tijdje bekend, voor de release volgens mij al.Uberoon schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:17:
[...]
HOE VET, met een blacklight... vet dat ze daar ook zo vroeg al achter komen, geniaal.
Het lijkt alsof iedereen al gigantisch ver is in het spel
Is lang geleden dat ik nog zo met een spel ben bezig geweest. Jammer dat ik niet zoveel tijd meer heb als in de tijd van SA.
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags: