• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

XyritZz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 08:42:
[...]

Gisteren reed ik behoorlijk hard met een auto van de berg bij de hills af, crashte echt die wijk binnen. Komt er een auto voorbij "Quick, take pictures of this shit man!". Geweldig :D
Heb ookal gehad dat iemand van mijn gepimpte auto foto's ging maken haha

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 16:26
Ik zit met een issue, nadat ik het spel gisteren uitgespeeld heb blijf ik met een 1tje staan bij Franklin. Dit word niet aangegeven op de Map waar ik deze missie kan spelen. Het enige wat ik met Franklin gekocht heb ik Taxi en Co maar hier zijn geen missies te bekennen.

Heeft iemand anders dit ook?

PS. ook in zijn huis is niets te vinden van missies die nog gedaan moeten worden.. heel frustrerend :)

Geen informatie beschikbaar

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is dat die ufozoekopdracht niet?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Viper_4111
Zou kunnen, maar om dan een 1tje te laten staan om 50 losse onderdelen te zoeken gaat een beetje ver.

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 09:07

Luukwa

o/

Ik heb met Michael helemaal geen missies meer.. met Trevor wel een hele pleur.

Soundcloud!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10 08:51
Spijt van het kiezen van
spoiler:
het doden van Trevor, ik dacht dat deadwish zelfmoord was ofzo...
maar heb geen zin om overnieuw te beginnen...

• Luukwa

Luukwa

o/

Is
spoiler:
Trevor
dan ook echt
spoiler:
dood
?

Soundcloud!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Ahh shit, heb ik net al die Lester assassination missions gedaan, Lees ik nu dat het handiger was om daarmee te wachten. haha.

"May our framerates be high and our temperatures low."

• macmellow
LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:22:
Is
spoiler:
Trevor
dan ook echt
spoiler:
dood
?
spoiler:
Ja, je kan hem gewoon niet meer spelen en zijn geld wordt verdeeld tussen Michael en Franklin.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-10 11:59

Griffin

Is mythical

Deem schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:23:
Ahh shit, heb ik net al die Lester assassination missions gedaan, Lees ik nu dat het handiger was om daarmee te wachten. haha.
Alleen om NOG meer geld te hebben zodat je alles kan kopen. Maar of je het ook echt allemaal nodig hebt.

• macmellow
Als je met Micheal of Trevor veel wilt tunen kan het handig zijn maar
spoiler:
40 miljoen de man
is genoeg voor mij :)

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik heb voor de 3e optie gekozen, gelukkig.

Soundcloud!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-10 16:22
LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:32:
Ik heb voor de 3e optie gekozen, gelukkig.
En wat is die derrde optie dan?

• Luukwa

Luukwa

o/

CappieL schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:34:
[...]

En wat is die derrde optie dan?
spoiler:
Je gaat een complot bedenken samen met Trevor en Michael tegen de FIB en Devin en hoeft dus geen van bijde chars te killen

Soundcloud!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Vuvuzela schreef op donderdag 26 september 2013 @ 01:20:
[...]

Deze consoles hebben wrs. gewoon niet de power om n realistisch aantal verschillende modellen tegelijkertijd te laden. Als je gewoon rondrijdt valt het niet heel erg op/storend.. of het moeten die grote trucks zijn. Maar als je op zoek bent naar een specifiek model is dit wel gaar ja :X ik had laatst zelfs moeite een sedan te vinden om als vluchtauto te gebruiken.. alleen suv's en coupe's overal.

In IV zag je je eigen auto (ongeacht zeldzaamheid) opeens overal dat heb ik in V eigenlijk totaal niet. Als je in de stad met een quad/dune buggy etc rijdt blijf je wel uniek.
Volgens mij heeft het niet zozeer met power te maken maar meer met programmeerwerk. GTA heeft dit al sinds GTA 3 (dat je heel vaak de auto ziet rijden waar je zelf in rijdt). Er zijn uitzonderingen, zoals inderdaad met de buggy, sommige voertuigen zijn gebonden aan een bepaald gebied, dit was in voorgaande delen ook al zo.

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:35:
[...]

spoiler:
Je gaat een complot bedenken samen met Trevor en Michael tegen de FIB en Devin en hoeft dus geen van bijde chars te killen
spoiler:
Ik heb deze ook gekozen maar toen dacht ik heel de tijd dat Trevor en Michael Franklin door zouden hebben en mij dan vermoorden waardoor je met Trevor en Michael overblijft. Gelukkig was dat niet zo.

PSN: Wippie1880

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Weet iemand of het mogelijk is om te zorgen dat die submarine niet omhoog stijgt wanneer je er onder water uitgaat om rond te zwemmen?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voxalizer schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:40:
Weet iemand of het mogelijk is om te zorgen dat die submarine niet omhoog stijgt wanneer je er onder water uitgaat om rond te zwemmen?
Met de linker stick soms een beetje bijsturen naar beneden. Boven de map linksonder staat hoeveel feet diep je zit.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Wybo schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:43:
[...]

Met de linker stick soms een beetje bijsturen naar beneden. Boven de map linksonder staat hoeveel feet diep je zit.
Dat bedoel ik niet. Als je op de bodem bent bijvoorbeeld, en je verlaat de sub, dan gaat de sub terwijl je er buiten bent automatisch weer naar de oppervlakte. Soms is dit enorm ver omhoog zwemmen, wat irritant is. Ik vraag me dus af of er niet een mogelijkheid is om te zorgen dat de sub gewoon op de bodem blijft, terwijl je buiten rondzwemt in scuba gear.

[ Voor 3% gewijzigd door Voxalizer op 26-09-2013 09:46 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Viper_4111 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:12:
Ik zit met een issue, nadat ik het spel gisteren uitgespeeld heb blijf ik met een 1tje staan bij Franklin. Dit word niet aangegeven op de Map waar ik deze missie kan spelen. Het enige wat ik met Franklin gekocht heb ik Taxi en Co maar hier zijn geen missies te bekennen.

Heeft iemand anders dit ook?

PS. ook in zijn huis is niets te vinden van missies die nog gedaan moeten worden.. heel frustrerend :)
Sommige van die strangers missies (met ? op de map) zijn alleen zichtbaar op een bepaalde ingame tijd. Heb je al een poosje gewacht en ook eens 's nachts rondgekeken?.

Ik stel bijv. bewust die streetraces uit omdat ik ze saai en frustrerend vind, het vraagteken zie ik echter alleen 's avonds en 's nachts op de map staan.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Viper_4111
XyritZz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:47:
[...]
Sommige van die strangers missies (met ? op de map) zijn alleen zichtbaar op een bepaalde ingame tijd. Heb je al een poosje gewacht en ook eens 's nachts rondgekeken?.

Ik stel bijv. bewust die streetraces uit omdat ik ze saai en frustrerend vind, het vraagteken zie ik echter alleen 's avonds en 's nachts op de map staan.
Thnx, dit is een goeie zal hier eens rekening mee houden.

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Wat de F is dit. heb ik een dikke rolse royce, vol gepimpt met chrome velgen en noem het maar op.. Zet ik hem in de garage van michael zijn huis. Vervolgens save ik de game, doe ik een missie. Na afloop van de missie ga ik terug naar michael zijn huis om de dikke wagen op te halen. IS HIJ WEG :OOOOOOOOOOO

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:35

MonkeySleeve

It's just Monkey business

boeles schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:50:
Wat de F is dit. heb ik een dikke rolse royce, vol gepimpt met chrome velgen en noem het maar op.. Zet ik hem in de garage van michael zijn huis. Vervolgens save ik de game, doe ik een missie. Na afloop van de missie ga ik terug naar michael zijn huis om de dikke wagen op te halen. IS HIJ WEG :OOOOOOOOOOO
Is een bug wat bekend is bij R*, zijn ze mee bezig.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Heb sinds gisteren ook ineens erg veel last van verdwijnende voertuigen.
Pak ik de heli om hidden packages te zoeken, ff parkeren terwijl ik er eentje pak en hoppa...heli foetsie.

Echt vreemd dat dit nu ineens na 75% ofzo begint te gebeuren.

• Dr.Root
MonkeySleeve schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:52:
[...]

Is een bug wat bekend is bij R*, zijn ze mee bezig.
Damn, ben ik even me mooie wagen kwijt + geld dus.. :,(

• Hjsurk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-10 17:13
Ik ben dit probleem ook al tegengekomen. Ook heb ik al een paar keer gehad dat veel verder in het verhaal mijn auto er wel weer stond.

• Dr.Root
Heb het gisteren ook gehad dat ik even lekker ging scheuren met de bugatti veyron, dat de game de snelheid van de wagen niet aankon... :S De textures moeten natuurlijk sneller laden als je in zo'n snelle wagen rijdt. Vervolgens een complete vastloper ofzo :/.. Waardoor ik met vollesnelheid op een muur klap, laat tijdens de ''freeze'' nou net een politie wagen geschampt hebben -.- en word ik vermoord...... o.m.g......

• XyritZz
Voorlopig moet je alleen standaard auto's in je garage zetten volgens mij, want het probleem treedt alleen op wanneer je 'm getuned hebt.

Zodra er een patch uit is waarin dit soort dingen gefixt zijn ga ik pas tunen aan extra auto's, en tot die tijd tune ik alleen mijn 'standaard' auto. Voor Trevor dus die rode pickup, en voor Franklin die motor en z'n Dodge.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Misschien dat je hem kan terugkrijgen bij de Impound, maar grote kans dat je hem kwijt bent.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• w0utje89
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07 15:29
XyritZz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:59:
[...]

Voorlopig moet je alleen standaard auto's in je garage zetten volgens mij, want het probleem treedt alleen op wanneer je 'm getuned hebt.

Zodra er een patch uit is waarin dit soort dingen gefixt zijn ga ik pas tunen aan extra auto's, en tot die tijd tune ik alleen mijn 'standaard' auto. Voor Trevor dus die rode pickup, en voor Franklin die motor en z'n Dodge.
ik heb een zwaar gepimpte auto bij Micheal staan. Maar, ik heb het eerder ook met een andere auto gehad dat hij wel weg was..

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:42
Ik heb de verdwenen voertuigen inderdaad ook bij het uitstappen. Tot nu toe blijft alles wat ik getuned heb en in de garage heb gezet netjes bewaard. Maar heel af en toe als je uitstapt en het is een auto die je van de straat hebt gejat wil hij nog wel eens verdwijnen.

Heb het zelfs een keer gehad dat ik een auto inhaalde en die me wel leuk leek. Ik stopte er ongeveer 10 meter ervoor. Uitstappen en camera omdraaien en de auto is vervolgens weg.

Verwijderd

Ik volg dit topic al een ruime tijd, en ben gisteren opnieuw begonnen i.v.m. de lester missies. Kan niet wacht tot dat GTA V Online beschikbaar komt en uiteraard goed speelbaar is.

Nuttige en leuke info die mensen posten, jammer dat ik altijd de spoilers wel wil lezen _O_

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Had toen ik een drukke straat inreed vlak bij het huis van Michael dat ineens ALLE auto's die rondreden verdwenen in één klap.

Verbaast me opzich wel wat ze uit die oude consoles kunnen persen en ben benieuwd waar rockstar ons mee gaat verrassen op de next gen consoles (vervolg op RDR, nieuwe GTA)
Desalniettemin toch soms wel pop-ins van bepaalde objecten, merkte het vooral toen ik op de snelweg reed en het regende, er komt dan een reflectie op het wegdek omdat deze nat is maar deze renderde pas toen ik er bijna overheen reed constant

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik had ook een bugje laatst, reed op de snelweg en telkens op de andere rij-strook reed een auto, een bus erachter dan weer dezelfde auto en een bus.. elke keer weer het zelfde.. vond t opzich wel grappig.

Soundcloud!

• Decennia
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

spoiler:
Gister de tweede heist gespeeld. Vet man! Voelde me net een Juggernaut uit CoD :p

http://gtaforums.com/topi...k-hunt-continued/page-126
Ze komen steeds verder
spoiler:
en hebben al UFO's, Reptileman(?) en allemaal codes gevonden.

Gegroet!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 15:07

Comgenie

Soms heb je dat

Zelf ook af en toe last van pop-ins. En heel soms zelfs dat een heel gebied een tijdje niet in detail geladen wordt (Alles is grote grijze vierkante objecten). Wel grappig.

Maar vergeleken met andere spellen draait GTA eigenlijk prima, stabiel, geen grote of hinderlijke bugs. Er zijn gelukkig nog game developers die weten hoe het moet :)

No animals were harmed in the making of this comment.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Decennia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:25:
spoiler:
Gister de tweede heist gespeeld. Vet man! Voelde me net een Juggernaut uit CoD :p
Dat is niet de tweede heist :P

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Ligt er een beetje aan.
spoiler:
Ik vond de heist met de submarine geen echte heist. Dit is pas de missie waar ik weer geld verdien en iets zelf overval, vandaar. :P

Gegroet!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
Decennia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:31:
[...]

Ligt er een beetje aan.
spoiler:
Ik vond de heist met de submarine geen echte heist. Dit is pas de missie waar ik weer geld verdien en iets zelf overval, vandaar. :P
spoiler:
die met de geldwagen en de vuilwagen telt ook niet :(

Verwijderd

-----SPOILER ALERT-----

Even hacken zoals in Watch Dogs :

Enjoy...

-----SPOILER ALERT-----

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:34:
-----SPOILER ALERT-----

Even hacken zoals in Watch Dogs :

[video]

Enjoy...

-----SPOILER ALERT-----
HAcken als watchdogs ?!?!?!?
Dan heb je de missie niet goed begrepen, je doet er wat in wat ontploft bij bellen. Watchdogs neemt met zijn telefoon alles over.... Snap de vergelijking totaal niet.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Auto's kan je wel veilig in je impount zetten, ben daar nog geen enkele keer een auto kwijt geraakt..

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik heb wel is gehad dat ik mijn auto parkeerde, vervolgens loop ik terug is de auto weg.. gelukkig stond hij in de impound ;)

Soundcloud!

• Uberoon
LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:39:
Ik heb wel is gehad dat ik mijn auto parkeerde, vervolgens loop ik terug is de auto weg.. gelukkig stond hij in de impound ;)
Ik bedoel zo'n garage die je koopt, niet bij je huis en ook niet bij pliessie dus.. my bad.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Moet je die garages kopen of is dat onderdeel van een speciale editie of pre-order ofzo? Ik heb mijn GTA gewoon op dinsdagavond bij de Media Markt gehaald voor €47,- en daar zat een voucher in voor die Blimp. Activeer je met die code ook die garages?

• Luukwa

Luukwa

o/

Uberoon schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:41:
[...]

Ik bedoel zo'n garage die je koopt, niet bij je huis en ook niet bij pliessie dus.. my bad.
Ik refereerde niet naar jou post hoor ;)

Soundcloud!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:37:
[...]

HAcken als watchdogs ?!?!?!?
Dan heb je de missie niet goed begrepen, je doet er wat in wat ontploft bij bellen. Watchdogs neemt met zijn telefoon alles over.... Snap de vergelijking totaal niet.
Ik zie de ruwe vergelijking wel.

_/-\o_

Verwijderd

gise schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:44:
Moet je die garages kopen of is dat onderdeel van een speciale editie of pre-order ofzo? Ik heb mijn GTA gewoon op dinsdagavond bij de Media Markt gehaald voor €47,- en daar zat een voucher in voor die Blimp. Activeer je met die code ook die garages?
Yes met de Atomic Blimp krijg je ook die garages.

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

gise schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:44:
Volgens mij krijg je die als je Socialclub hebt gekoppeld :)

Gegroet!

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
Decennia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:49:
[...]

Volgens mij krijg je die als je Socialclub hebt gekoppeld :)
correct.

lees de draad voordat je blaat

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Dan kun je dus je getunede autos in je garage zetten en verdwijnen ze niet??? :P

PSN: Wauzer010

• Dr.Root
ik heb geen xbox live goldmember lidmaatschap meer. Deze zal ik gaan activeren zodra gta online beschikbaar wordt. Kan ik echter wel inloggen op socialclub zonder goldmember lidmaatschap van Xbox live?

Heb wel de pre-order editie van GTA V, terwijl ik deze op de dag van release heb aangeschaft ipv te pre-orderen. Mooie win-win dus :p

Just wondering :) (ben nu niet thuis namelijk)

[ Voor 21% gewijzigd door Dr.Root op 26-09-2013 10:59 ]

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

wauzer schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:54:
[...]

Dan kun je dus je getunede autos in je garage zetten en verdwijnen ze niet??? :P
In die Garage verdwijnen ze inderdaad niet.

Gegroet!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Decennia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:59:
[...]

Top!

PSN: Wauzer010

• brambo39
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 14:03
boeles schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:58:
ik heb geen xbox live goldmember lidmaatschap meer. Deze zal ik gaan activeren zodra gta online beschikbaar wordt. Kan ik echter wel inloggen op socialclub zonder goldmember lidmaatschap van Xbox live?

Heb wel de pre-order editie van GTA V, terwijl ik deze op de dag van release heb aangeschaft ipv te pre-orderen. Mooie win-win dus :p

Just wondering :) (ben nu niet thuis namelijk)
Van wat ik heb gelezen is de Social club ook een online feature en heb je hier dus ook Gold voor nodig.

• Dr.Root
brambo39 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:01:
[...]

Van wat ik heb gelezen is de Social club ook een online feature en heb je hier dus ook Gold voor nodig.
Thanks. (omdat ik wel mijn xbox 360 kan updaten.. vroeg ik het me dus af:))

[ Voor 12% gewijzigd door Dr.Root op 26-09-2013 11:03 ]

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik kan met mijn xbox silver account gewoon social club gebruiken heur.

Soundcloud!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Decennia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:59:
[...]

Maar in de garages van je gekochte huizen (safehouses) bestaat die kans toch wel?

Met Frankin heb ik de Grove Street Garage, en met Micheal weet ik niet hoe die heet, maar daar heb ik idd nog nooit een auto verloren.

Elect a clown, expect a circus.

• brambo39
boeles schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:02:
[...]

Thanks. (omdat ik wel mijn xbox 360 kan updaten.. vroeg ik het me dus af:))
Ik heb het nog even voor je opgezocht en het is dus belijkbaar maar voor alle functies die cloud sync nodig hebben. Zo zal je pre order bonus ook niet zonder Gold memberschip ingame verschijnen.

• Noob_Saibot
  • Laatst online: 08-10 10:51

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Is hij ook iemand opgevallen? :D
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4545/NLY2kmLqr06-Pp9Lb_Oixg/0_0.jpg

Wie herkent hem?...

Afbeeldingslocatie: http://thenypost.files.wordpress.com/2013/08/untitled-1151107-525x300.jpg?w=524&h=300&crop=1

Land van het eeuwige vuur

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Slasher schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:08:
[...]

Maar in de garages van je gekochte huizen (safehouses) bestaat die kans toch wel?

Met Frankin heb ik de Grove Street Garage, en met Micheal weet ik niet hoe die heet, maar daar heb ik idd nog nooit een auto verloren.
Ik heb het nog geen 1 keer meegemaakt, maar volgens mij in je Gekochte Huizen Garage gebeurt t ook niet, omdat hij daar een save state maakt. Correct me if Im wrong :)

Gegroet!

• Dr.Root
brambo39 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:09:
[...]

Ik heb het nog even voor je opgezocht en het is dus belijkbaar maar voor alle functies die cloud sync nodig hebben. Zo zal je pre order bonus ook niet zonder Gold memberschip ingame verschijnen.
Hartstikke bedankt brambo!

Komt wel per 1 okt dan :) CU ONLINE ALL :D

• brambo39
No problem, en als je nog iemand nodig hebt om eventueel mee te gta'en online voeg me maar toe :P
gamertag: brambo39

• Dr.Root
brambo39 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:15:
No problem, en als je nog iemand nodig hebt om eventueel mee te gta'en online voeg me maar toe :P
gamertag: brambo39
Ja lijkt me leuk ;)

• EnigmaNL
LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:08:
Ik kan met mijn xbox silver account gewoon social club gebruiken heur.
Probeer eens een foto te maken en te uploaden dan? Gaat je niet lukken.

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

EnigmaNL schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:18:
[...]

Probeer eens een foto te maken en te uploaden dan? Gaat je niet lukken.
De sync dingen werken niet, maar wel je stats etc. worden nog bijgehouden.
En dat uploaden van foto's is nog steeds ruk...

Gegroet!

• EnigmaNL
Decennia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:21:
[...]

De sync dingen werken niet, maar wel je stats etc. worden nog bijgehouden.
En dat uploaden van foto's is nog steeds ruk...
Uploaden van foto's is matig maar het werkt vaak wel. Zonder Gold werkt het nooit omdat het niet kan zonder Gold :)

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik upload geen foto's, vind ik totaal geen toegevoegde waarde hebben ;)
Hoop sowieso dat er een split-screen modus komt voor online, zal wel niet maar toch.

Soundcloud!

• EnigmaNL
nusupport schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:10:
[afbeelding]

Wie herkent hem?...

[afbeelding]
Wie is die vent?

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:25
[...]

Ik ben in de garage van Michael z'n safehouse nog nooit een auto of motor kwijtgeraakt.
Wel is het hele auto-save systeem nog wat buggy. Daar schijnt ook al aan gewerkt te worden.
Ik had gisteren de situatie dat als ik bij Michael z'n garage (safehouse, niet dat Vinestreet/wood ding) kwam aanrijden hij niet meer openging. Als ik dan via de voordeur naar de garage ging was íe ook leeg.. -O-

Na een herstart van de game waren m'n chopper en Tesla weer terug... *O*

Ook in Franklin's safehouse-garage verdwijnen soms bikes die dan een dag later ineens weer terug zijn of voor de deur staan... 8)7

Hoop dat ze dat met een patch kunnen verhelpen..

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:25
nusupport schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:10:
[afbeelding]

Wie herkent hem?...

[afbeelding]
Mij valt op dat ze allebei een bril dragen en verder bar weinig overeenkomsten vertonen...

En ik gok dat het je buurman is ???

• Noob_Saibot
  • Laatst online: 08-10 10:51

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

strider1007 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:43:
[...]

Mij valt op dat ze allebei een bril dragen en verder bar weinig overeenkomsten vertonen...

En ik gok dat het je buurman is ???
Nee, hij is een fenomeen uit internet / USA.
http://clatl.com/freshloa...tlantas-kick-ass-mall-cop

Heel bekend in USA :) en op Liveleak etc...

[ Voor 36% gewijzigd door Noob_Saibot op 26-09-2013 11:46 ]

Land van het eeuwige vuur

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Zoveel vind ik hem er ook weer niet op lijken tbh :P

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 16:28

Player1S

Probably out in the dark

[...]

toch weet ik voor 99,9% zeker dat ik met Trevor een auto gekocht heb via internet, deze in zijn garage gedropt was, ik hem getuned heb en deze nu echt kwijt ben. En nee, hij zit niet in de impound.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:32

Vuvuzela

My spire is forming

Decennia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:11:
[...]

Ik heb het nog geen 1 keer meegemaakt, maar volgens mij in je Gekochte Huizen Garage gebeurt t ook niet, omdat hij daar een save state maakt. Correct me if Im wrong :)
Gekochte huizen garage? Ik ben iig 2 gemodde auto's kwijt geraakt die in Michaels huis stonden.. het ging lang goed maar volgens mij vanaf een missie bij M thuis ging het mis en zijn die auto's helemaal verdwenen.

I served in a company of heroes.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
EnigmaNL schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:25:
[...]

Uploaden van foto's is matig maar het werkt vaak wel. Zonder Gold werkt het nooit omdat het niet kan zonder Gold :)
Ja werkt het op de Xbox vaak wel? Op de Ps3 werkt het helaas bijna nooit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• darkkingll
  • Laatst online: 14-08 17:59
Donstil schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:46:
[...]

Ja werkt het op de Xbox vaak wel? Op de Ps3 werkt het helaas bijna nooit.
Bij mij werkt het op de PS3 vaker wel als niet. (ik heb nog maar 1x meegemaakt dat het niet werkte)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
darkkingll schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:47:
[...]

Bij mij werkt het op de PS3 vaker wel als niet. (ik heb nog maar 1x meegemaakt dat het niet werkte)
Misschien game ik op de verkeerde tijdstippen dan (in de avond vooral, dus misschien druk) want hier werkt het zelden. Net zoals de online stock.

Belooft weinig goeds voor 2 oktober helaas.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Uberoon
Donstil schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:52:
[...]

Misschien game ik op de verkeerde tijdstippen dan (in de avond vooral, dus misschien druk) want hier werkt het zelden. Net zoals de online stock.

Belooft weinig goeds voor 2 oktober helaas.
Misschien zetten ze op 2 oktober pas de ECHTE servers live.. geen idee hoor, dit hoop ik alleen maar.

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Het mysterie van de jetpack is nog steeds niet opgelost, en alles lijk erop dat het een deel is van een veel groter geheel.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Ja of dus gewoon juist lekker niet hè? Misschien zitten ze nu bij Rockstar dat forum ook wel te F5'en (of erger nog: te infiltreren) en keihard te lachen om wat iedereen aan het doen is :D

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-10 15:33
Ik snap nog steeds niet hoe het opslaan van die auto's werkt.
Dus als je met je auto in een garage gaat gaan ze niet weg.

Maar als je auto kapot gaat dan is hij wel weg toch ??
Of respawned die dan gewoon weer in je garage, want anders mag je wel heel rustig gaan rijden.

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
syntesia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:12:
Ik snap nog steeds niet hoe het opslaan van die auto's werkt.
Dus als je met je auto in een garage gaat gaan ze niet weg.

Maar als je auto kapot gaat dan is hij wel weg toch ??
Of respawned die dan gewoon weer in je garage, want anders mag je wel heel rustig gaan rijden.
Dat vraag ik me ook af, want een auto upgraden voor ca. $200.000 en hem amper 10 sec. later per ongeluk in de prak rijden en permanent kwijt zijn is nogal zuur.

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
BFmango schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:15:
[...]

Dat vraag ik me ook af, want een auto upgraden voor ca. $200.000 en hem amper 10 sec. later per ongeluk in de prak rijden en permanent kwijt zijn is nogal zuur.
Ik zoek gewoon de dikste bakken op, bewaar ze (ongepimpt) en aan het einde ga ik er helemaal op los.

Dan is het een kwestie van save game laden en je hebt alles weer..

Freedom for everyone..

• Luukwa

Luukwa

o/

Allerlei complot theorien daar.. gaat wel heel ver als je het mij vraagt.

Soundcloud!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 14:40
Ik sla ze altijd op in garages en heb er tot nu toe geen last van gehad dat ik mijn gepimpte auto's plots kwijt raak. Ik las ook dat de missies van Lester beter tot het laatst bewaard konden worden... Waarom eigenlijk? Ik wil die vette heists nu doen! :D

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

GerbenKwakkel schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:27:
Ik sla ze altijd op in garages en heb er tot nu toe geen last van gehad dat ik mijn gepimpte auto's plots kwijt raak. Ik las ook dat de missies van Lester beter tot het laatst bewaard konden worden... Waarom eigenlijk? Ik wil die vette heists nu doen! :D
Heists en Lester missies zijn 2 verschillende dingen. Die Lester missies kun je alleen doen met Franklin, die missies beinvloeden de beurs en kun je veel geld mee verdienen.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Leuke stream met een gast die probeert de Mt. Chiliad Mural te unlocken en theorien van mensen te kraken/bekijken of ze werken. Iedereen hoopt op een
spoiler:
Jetpack ivm de UFO's enzo:

http://www.twitch.tv/cyberthunder

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Luukwa

Luukwa

o/

Rockstar heeft wel zn best gedaan om wat te verstoppen zeg.. petje af.

Soundcloud!

• XyritZz
LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:33:
Rockstar heeft wel zn best gedaan om wat te verstoppen zeg.. petje af.
Of de easter egg werkt alleen in online modus :D.

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Er zijn bv grote stalen deuren in de zee die op bepaalde tijden oplichten.

• Luukwa

Luukwa

o/

XyritZz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:33:
[...]

Of de easter egg werkt alleen in online modus :D.
Of er is helemaal niks, zou ook nog kunnen.

Soundcloud!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:34:
[...]

Of er is helemaal niks, zou ook nog kunnen.
Dat zou Rockstar nooit doen! Toch? :'(

• EnigmaNL
MonkeySleeve schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:52:
[...]

Dat zou Rockstar nooit doen! Toch? :'(
Zou wel de ultieme grap zijn natuurlijk >:)

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Als je zo leest hoeveel er dan involved is rond dit mistery kan ik me bijna niet meer voorstellen dat dit een 'grap' is.

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De MAP werkt nu ook beter op de iPhone/mogelijk andere telefoons, kan je hem er mooi bijhouden tijdens het gamen!

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ik vraag me ook af wat dit te betekenen heeft:
http://ps3life.nl/nieuws/...a-v-bevat-verborgen-info/

• Uberoon
HOE VET, met een blacklight... vet dat ze daar ook zo vroeg al achter komen, geniaal.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Uberoon schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:17:
[...]

HOE VET, met een blacklight... vet dat ze daar ook zo vroeg al achter komen, geniaal.
Is al tijdje bekend, voor de release volgens mij al.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Ben ik de enige die het de hele week al iedere avond speelt en nog maar op 22% zit? :p
Het lijkt alsof iedereen al gigantisch ver is in het spel :)

Is lang geleden dat ik nog zo met een spel ben bezig geweest. Jammer dat ik niet zoveel tijd meer heb als in de tijd van SA.

Twitter

Pagina: 1 ... 31 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.