• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb echt sinds GTA 5 uit is 2 keer 8 uur, en daarna iedere dag 2 uur gegamed en zit nog steeds onder de 50%!

"May our framerates be high and our temperatures low."

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:07
Ik ben ook nog maar op 22% terwijl ik ook elke avond speel. Doe ook niet elke avond missies maar free-roam ook heel veel. Gewoon fun in het spel hebben en niet die-hard erdoor heen gaan.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

36% ofzo

ben veel aan het aankloten, geldtrucks leeghalen, beetje beleggen etc
doe vaak rondje geldtrucks. Gisteren met de Blimp begonnen om maar eens de hele map te verkennen.

Doe het rustig aan. Denk dat ik hem dit weekend wel uitspeel en dan volgend weekend opnieuw ga beginnen voor een optimale playthrough :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Kecin schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:29:
Leuke stream met een gast die probeert de Mt. Chiliad Mural te unlocken en theorien van mensen te kraken/bekijken of ze werken. Iedereen hoopt op een
spoiler:
Jetpack ivm de UFO's enzo:

http://www.twitch.tv/cyberthunder
Ik blijf bij het punt, dat het bellen met dat deuntje een timer is, in die tijd moet je van punt A naar B zien te komen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 16:45
Ik zit ook nog maar op 44% hoor en speel toch ook elke avond wel een paar uurtjes!

In het begin veel missies gedaan, nu meer strangers en freaks en random encounters.
En gister de hele avond lopen kloten om wat leuke leger spullen te verzamelen :D

Had bijna zo'n straaljager, alleen crashde ik met landen op Trevor z'n vliegveld :(
Wie maakt er dan ook zo'n korte landingsstrip met daarachter een brug :D

Ik vind overigens wel dat je snel doodgeschoten wordt wanneer je in gevecht bent met de politie. Daardoor is het me ook nog niet gelukt om 5 sterren politie achter me aan te krijgen.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Tipje: niet ziek worden zodat je het de hele dag kan spelen. Dan gaat het een stuk sneller...

Damn, betrap me er op dat ik toch wel vaak kijk op het forum van die jetpackhunt :7

@hieronder: ja ik dus ook écht

[ Voor 9% gewijzigd door Murphy op 26-09-2013 14:43 ]

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 09:07

Luukwa

o/

Ik was vorige week ook ziek inderdaad, heb het toen uitgespeeld.. best wel jammer.
En ja jongens ik was écht ziek.

Soundcloud!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Hier zijn ze oa het mysterie aan het proberen op te lossen:
http://gtaforums.com/topic/602242-jetpack-hunt-continued

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 15:37
LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:42:
Ik was vorige week ook ziek inderdaad, heb het toen uitgespeeld.. best wel jammer.
En ja jongens ik was écht ziek.
Als je écht ziek was had je ook niet kunnen spelen :+ :9

Ben zelf nu op 25%, heb niet iedere avond gespeeld, maar dat probeer ik in het weekend in te halen :)

Verwijderd

dragoncry schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:47:
[...]

Als je écht ziek was had je ook niet kunnen spelen :+ :9

Ben zelf nu op 25%, heb niet iedere avond gespeeld, maar dat probeer ik in het weekend in te halen :)
Gewoon een beetje op de bank liggen met controller in de hand moet toch kunnen?

Verwijderd

Naar aanhoudende problemen van Bawsaq en Snapmatic toch maar eens gekeken of het probleem niet bij mij lag.
Zo lag de beurs er regelmatig bij mij uit (lees bijna altijd) terwijl hij bij andere gewoon functioneerde.

Dit zelfde geld voor Snapmatic, baalde hier enorm van omdat je juist tijdens de Main-Story leuke momenten tegen kom die je misschien wel wil vast leggen.

Op internet was veel te vinden over GTA 4 met porten forwarden. Heb dit ook maar eens op mijn router (TP-Link) geprobeerd en gekeken of de porten overeenkomen met die van GTA 4.

De volgende porten heb ik geopend (verwijzend naar IP-PS3);
- 88 UDP
- 3074 UDP en TCP

Tot mijn verbazing werkt Bawsaq en Snapmatic vanuit GTA 5 (ps3) naar wens.

Ik hoop hiermee meerdere mensen te helpen aangezien ik het probleem vaak voorbij zie komen.

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Ik zit nu op 55% en heb 1 stukje door gespoeld.
spoiler:
het omhoog gaan van de helicopter met die adrenaline junky waarna je moet skydiven en fietsen van de berg. Hierbij kreeg je ook de mogelijkheid om te skippen door op X te drukken en ik had geen zin om te wachten tot hij op spring hoogte was.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:48:
Naar aanhoudende problemen van Bawsaq en Snapmatic toch maar eens gekeken of het probleem niet bij mij lag.
Zo lag de beurs er regelmatig bij mij uit (lees bijna altijd) terwijl hij bij andere gewoon functioneerde.

Dit zelfde geld voor Snapmatic, baalde hier enorm van omdat je juist tijdens de Main-Story leuke momenten tegen kom die je misschien wel wil vast leggen.

Op internet was veel te vinden over GTA 4 met porten forwarden. Heb dit ook maar eens op mijn router (TP-Link) geprobeerd en gekeken of de porten overeenkomen met die van GTA 4.

- 88 UDP
- 3074 UDP en TCP

Ik hoop hiermee meerdere mensen te helpen aangezien ik het probleem vaak voorbij zie komen.
Hele goeie, gaan we vanavond testen, wellicht veroorzaakt dit ook de problemen met de iFruit app ?

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik was wel degelijk ziek, maar dit is zon never-ending discussie.

Soundcloud!

Verwijderd

LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:51:
Ik was wel degelijk ziek, maar dit is zon never-ending discussie.
Ik heb zelf ook het GTAVirus... :P

• Luukwa

Luukwa

o/

Er zit ook weer iemand te kloten op de interactieve-tweakers-map...

Soundcloud!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
ik vraag me toch altijd af, als je van character wilt verwisselen... zie je één leeg vakje :P Kun je later wellicht met die Alien spelen ofzo^^ ? :D

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

boeles schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:54:
ik vraag me toch altijd af, als je van character wilt verwisselen... zie je één leeg vakje :P Kun je later wellicht met die Alien spelen ofzo^^ ? :D
Dat vakje is/was voor de hond. Ik sluit niet uit dat ze die ook gaan gebruiken voor Multiplayer.

• Dirkxke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-03 15:59
boeles schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:54:
Waarschijnlijk je online character?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

- 88 UDP
- 3074 UDP en TCP

Dat zijn de standaard port forwards voor Xbox Live, die ik al jaren ingesteld heb staan. Echter BAWSAQ werkt nog steeds niet. Met de PS3 heeft het weinig van doen.

Het is ook geen Xbox Live issue, maar een probleem met de Social Club wat R* ook allang heeft bevestigd.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 26-09-2013 14:58 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:48
Deem schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:55:
[...]

Dat vakje is/was voor de hond. Ik sluit niet uit dat ze die ook gaan gebruiken voor Multiplayer.
Ik dacht dat het vanaf het begin was aangegeven dat dit voor je online char is.

To dare is to do

• Dr.Root
o.k :) makes sense

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 10:55
De GTA 5 Pc versie is in frankrijk te pre-orderen: http://www.amazon.fr/Rock...128&sr=8-3&keywords=gta+5

Eigenlijk niet echt nieuws natuurlijk, maar wel een bevestiging dat hij naar de pc gaat komen.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
boombes schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:59:
De GTA 5 Pc versie is in frankrijk te pre-orderen: http://www.amazon.fr/Rock...128&sr=8-3&keywords=gta+5

Eigenlijk niet echt nieuws natuurlijk, maar wel een bevestiging dat hij naar de pc gaat komen.
Zucht, dit is site nummer zoveel die een PC versie te koop set om lekker publiciteit te genereren. Dat wil niet gelijk zeggen dat het ook zo is.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

maar wel een bevestiging dat hij naar de pc gaat komen.
*zucht*

Dat is het helemaal niet 8)7

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Dr.Root

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Boeie.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 15:06
bram1984 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:02:
[...]

Zucht, dit is site nummer zoveel die een PC versie te koop set om lekker publiciteit te genereren. Dat wil niet gelijk zeggen dat het ook zo is.
Maar Amazon is niet zomaar een website?

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-10 18:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Het is niet een of andere schuine Duitse gamezaak (dat was de laastste toch of niet?). Wel een bijzondere fout van Amazon.

• Dr.Root
lubbertkramer schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:03:
[...]

Maar Amazon is niet zomaar een website?
Doen er klaarblijkelijk ook alles aan om zoveel mogelijk te kunnen verkopen. Dus het is wel zomaar een website.

Verwijderd

Gunner schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:56:
[...]

Dat zijn de standaard port forwards voor Xbox Live, die ik al jaren ingesteld heb staan. Echter BAWSAQ werkt nog steeds niet. Met de PS3 heeft het weinig van doen.

Het is ook geen Xbox Live issue, maar een probleem met de Social Club wat R* ook allang heeft bevestigd.
Ahha, najah al met al werkt hij nu wel bij me. Misschien is dit inderdaad tijdelijk, daar zullen we achter komen.
Feit is wel dat mensen in mijn omgeving (PS3) wel op de beurs komen en ik niet.

Wacht het vandaag even af, en dat laat ik het wel weten ;)

EDIT;

Wat ik ook bijzonder vind, wanneer ik met de iFruit buiten de deur inlog (3g/ Wifi school) kan ik er gewoon gebruik van maken.
Maar zodra deze probeer te openen op mijn eigen Wifi (router TP-link) krijg ik nooit verbinding.

Meerdere mensen met dit probleem?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2013 15:12 ]

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Voor de iFruit App is gister een update uitgekomen, wellicht dat ze op de achtergrond ook het eea aangepast hebben het spel zelf? Sinds gister werkt Snapmatic bij mij goed :)

Lastig he, de topic warning lezen bij het maken van een post |:(

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
Pin0 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:00:
De MAP werkt nu ook beter op de iPhone/mogelijk andere telefoons, kan je hem er mooi bijhouden tijdens het gamen!
_/-\o_
Heel fijn. ;)
Ik wilde dat nog als tip opgeven, maar dat is nu dus niet meer nodig ;)

Verwijderd

Meelobee schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:16:
[...]
Lastig he, de topic warning lezen bij het maken van een post |:(
Hebben vele tweakers last van, zo ook in het GTA V Crew topic.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[PS3]

Weten jullie wat bizar is: al m'n drie extra auto's waren pleitte uit de standaard garages. Na 2 dagen (gisteravond) zijn die weer netjes in de oude staat weer zichtbaar. Zou het verdwijnen gewoon een glitch zijn en uiteindelijk de auto's weer uit zichzelf verschijnen?

Want voor zover ik weet is er geen update geweest van 't spel?

[ Voor 10% gewijzigd door BtM909 op 26-09-2013 15:19 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Dr.Root
BtM909 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:18:
[PS3]

Weten jullie wat bizar is: al m'n drie extra auto's waren pleitte uit de standaard garages. Na 2 dagen (gisteravond) zijn die weer netjes in de oude staat weer zichtbaar. Zou het verdwijnen gewoon een glitch zijn en uiteindelijk de auto's weer uit zichzelf verschijnen?

Ik hoop dat ik mijn rolse royce ook weer ga aantreffen.. de garage deur bij michael zijn huis gaat nu ineens niet meer open o,O

Verwijderd

Bij mij waren ze ook een keer verdewenen, toen ik later weer terug kwam stonden ze erweer.

• Luukwa

Luukwa

o/

boeles schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:19:
[...]

Ik hoop dat ik mijn rolse royce ook weer ga aantreffen.. de garage deur bij michael zijn huis gaat nu ineens niet meer open o,O
Je kunt ook binnenlangs he ;)

Soundcloud!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 19:04
Goed plan. Kan dat ook met de auto? :)

• Luukwa

Luukwa

o/

Tommiiee schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:24:
[...]

Goed plan. Kan dat ook met de auto? :)
Nee, maar als je niet via de grote deur bij je auto kan, dan gebruik je die kleine.

Soundcloud!

• Tommiiee
LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:25:
[...]

Nee, maar als je niet via de grote deur bij je auto kan, dan gebruik je die kleine.
En hoe ga je dan naar buiten met die auto...? :/

• Luukwa

Luukwa

o/

Tommiiee schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:30:
[...]

En hoe ga je dan naar buiten met die auto...? :/
Ik neem aan dat de auto de deur van de garage blokkeerd, dus dan rijd je de auto iets naar achteren en misschien opent de deur dan wel.

Soundcloud!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 13:41

Bosmonster

*zucht*

Of je rijdt gewoon door de deur, wat vaak ook wel lukt dan :P (als die er al gedeeltelijk doorheen zit)

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 26-09-2013 15:33 ]

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 10:51

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

BtM909 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:18:
[PS3]

Ik heb ook soortgelijks meegemaakt, ik heb zo vermoeden dat het met een bepaalde soort event/mission te maken heeft, waardoor alles glitched

Land van het eeuwige vuur

• Tommiiee
LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:32:
[...]

Ik neem aan dat de auto de deur van de garage blokkeerd, dus dan rijd je de auto iets naar achteren en misschien opent de deur dan wel.
De garagedeur opent toch naar buiten (zo uit m'n hoofd)?

• Luukwa

Luukwa

o/

Tommiiee schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:35:
[...]

De garagedeur opent toch naar buiten (zo uit m'n hoofd)?
Ja dat klopt, maar als je een SUV of een busje er in hebt staan dan blokkeert hij dat.
Aangezien de deur van buiten naar binnen gaat.

Soundcloud!

• Tommiiee
LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:36:
[...]

Ja dat klopt, maar als je een SUV of een busje er in hebt staan dan blokkeert hij dat.
Aangezien de deur van buiten naar binnen gaat.
Foutparkeerders noemen ze dat :P

• Luukwa

Luukwa

o/

Tommiiee schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:40:
[...]

Foutparkeerders noemen ze dat :P
Haha, maar als je met je volle verstand een SUV in je garage aan het proppen bent.. dan mag je jezelf af gaan vragen waar je nou precies mee bezig bent.

Soundcloud!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

LuukwaHD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:41:
[...]

Haha, maar als je met je volle verstand een SUV in je garage aan het proppen bent.. dan mag je jezelf af gaan vragen waar je nou precies mee bezig bent.
Dat past gewoon..... Ik heb er zelf een truck in gehad, zonder problemen ging de deur open en dicht..

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://socialclub.rockstargames.com/images/games/GTAV/vehicles/974x400/utility-truck2.jpg

-

• Dr.Root
Edd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:44:
[...]

Dat past gewoon..... Ik heb er zelf een truck in gehad, zonder problemen ging de deur open en dicht..

Deze dus:
[afbeelding]
Wauw. die is echt lelijk :D

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Edd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:44:
[...]

Deze dus:
[afbeelding]
Inderdaad, Zo'n Mesa Wrangler achtig geval past er ook prima in. Zelfs als je er al een ander voertuig in hebt staan.

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Heb nog steeds problemen met bepaalde missies. Aim verdwijnt plotseling en kan daardoor niks met een sniper. Nu lukt het me wel om zonder aim mensen neer te schieten, maar blijft lastig. Ben benieuwd of dit een bekend probleem is

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 20:35

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Styx_ schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:51:
Heb nog steeds problemen met bepaalde missies. Aim verdwijnt plotseling en kan daardoor niks met een sniper. Nu lukt het me wel om zonder aim mensen neer te schieten, maar blijft lastig. Ben benieuwd of dit een bekend probleem is
Zult iets duidelijker moeten zijn dan 'aim verdwijnt'. Wat verdwijnt er? Je crosshair?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:01
Heb zojuist ook de game uitgespeeld. ZIt nu in totaal op zo'n 70%. Heb er ongeveer 25 uur over gedaan. Heb net ook alle submarine pieces verzameld, maar als ik had geweten wat je er voor krijgt had ik die moeite niet gedaan. Mijn chars hebben nu ongeveer allemaal 26 miljoen, hoe is het de bedoeling dat je het geld voor het golfpark bij elkaar krijgt?

• Luukwa

Luukwa

o/

Lizardz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:11:
Heb zojuist ook de game uitgespeeld. ZIt nu in totaal op zo'n 70%. Heb er ongeveer 25 uur over gedaan. Heb net ook alle submarine pieces verzameld, maar als ik had geweten wat je er voor krijgt had ik die moeite niet gedaan. Mijn chars hebben nu ongeveer allemaal 26 miljoen, hoe is het de bedoeling dat je het geld voor het golfpark bij elkaar krijgt?
Als je een paar paginas had terug gelezen dan had je geweten dat investeren de beste manier is om geld te verdienen.

Soundcloud!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kijk een echte Ex bankovervaller doet zijn missie's gewoon met een Veyron natuurlijk :P

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2lk9n2b.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Styx_ schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:51:
De sniperrifles hebben geen auto aim ;)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• wh33ly
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-12-2024
Meelobee schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:26:
[...]

De sniperrifles hebben geen auto aim ;)
Je moet inderdaad inzoomen met je linker trigger ;)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Donstil schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:25:
Kijk een echte Ex bankovervaller doet zijn missie's gewoon met een Veyron natuurlijk :P

[afbeelding]
Die veyron is wel een van de bruutste bakken in de game idd. Samen met die Ferrari. Kwam ik laatste na 12 uur spelen voor het eerst tegen :P

Grotti Carbonizzare! Eindelijk gevonden :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 26-09-2013 16:44 ]

• scartissue
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Mijn broertje heeft met de Xbox 360 versie van GTA V een raar probleem. Ik heb al en tijd gegoogled maar niks kunnen vinden.
Hij heeft een Xbox 360 s met 4GB geheugen, dus voor GTA V een 16GB USB stick aangeschaft.
De game is geïnstalleerd op de USB stick en er wordt gespeeld met de playdisc. (disc 2 is dus niet geïnstalleerd.)
In eerste instantie lijkt alles goed t gaan. Je kan makkelijk 5 uur spelen zonder crashes o.i.d.
Maar nadat je de game 2 x herstart is de installatie verdwenen en moet je de game opnieuw installeren.
Iemand enig idee?

• Donstil
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:35:
[...]

Die veyron is wel een van de bruutste bakken in de game idd. Samen met die Ferrari. Kwam ik laatste na 12 uur spelen voor het eerst tegen :P

Welke ferrari is dat?

Je hebt wel die sportwagen met het dak van de California (achterkant van een aston martin) maar die zie ik regelmatig rijden.

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Bosmonster schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:35:
[...]

Wut? ik kom die de hele tijd alleen maar tegen :S
Zo bijzonder is hij in mijn ogen niet meer :p

Freedom for everyone..

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:21
@hierboven

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRhjXndxis7n9ozv6E-xe42eWFUx5YKk8hUW-vQKikRdUTnMNHvtw

Die dus, rijden er bij mij echt tientallen van rond, ben alleen de lamborghini gallardo/aventador nog niet tegengekomen helaas!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
Ambianz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:56:
@hierboven

[afbeelding]

Die dus, rijden er bij mij echt tientallen van rond, ben alleen de lamborghini gallardo/aventador nog niet tegengekomen helaas!
die staat hier als het goed is:

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20130920150442/gtawiki/images/thumb/2/25/GTA_5_Vecca_in_Vinewood_Hills.jpg/185px-GTA_5_Vecca_in_Vinewood_Hills.jpg

ik ga m vanavond ook eens zoeken...

Ik heb die "Ferrari"ook in mn garage staan volledig geupgrade, verruit het mooiste geluid vind ik!

[ Voor 16% gewijzigd door Jeroenit op 26-09-2013 17:05 ]

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

@hierboven

[afbeelding]

Grappig, kwam hem dus laatste voor het eerst tegen :P

De Bugatti kom ik regelmatig tegen, maar dat komt doordat er altijd een geparkeerd staat bij die winkels in het midden.

Lambo ook nog niet gezien.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:32

Vuvuzela

My spire is forming

Hier hetzelfde en ook de Bentley continental nog niet gezien. Die Audi R8 na het begin ook niet meer tegen gekomen.

De Futo is ook best tof.. japans driftautotje (AE86)

I served in a company of heroes.

• Dirkxke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-03 15:59
Ik was best onder de indruk van het geluid van de Mini cabrio look a like.

Het geluid is net hetzelfde als mijn Mini R53 (met name het charger gewhine en de uitlaat)

• pa4jv
  • Laatst online: 08:49
Ik vind die Coil Voltic wel een leuk bakkie, electrisch!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 11:35
Even een vraagje he.

Ik ben altijd PC Gamer geweest maar sinds half jaar gestopt.

Nu heb ik voor GTA V een PS3 gekocht (nieuwste model) maar ik merk toch dat er erg veel frame drops en hickups zijn. Is dat normaal voor ene PS3? Alles is splinternieuw uit de doos ook GTA V (combi pakket) en ik lees dat soms kan komen door stof op het schijfje etc. Maar dit is helemaal niet van toepassing.

Kan het zijn dat dit komt omdat hij het van het schijfje moet aflezen?

Kan ik het niet volledig op de PS3 500GB installeren?

Thanks!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:30

Player1S

Probably out in the dark

Heb toch een vraagje over de
spoiler: heist
heist op de FIB gebouw

spoiler: vraag over die heist
Vlak voor je begint zie je Micheal en Lester in die fabriek van Lester benzine verspreiden en een broodrooster met krant aanzetten. Je ziet echter niet dat het gebouw daadwerkelijk afbrand en als je er later heen gaat is het ook helemaal heel.

Ook heb ik gemist waarom.....dus mijn vraag "Waarom wouden ze het in de fik steken?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb net de laatste Heist gedaan...
Maar heb bij geen één van m'n characters geld er bij gekregen!? :S
Heb met Franklin zelfs nog steeds maar 41k gespaard...

Hoe kan dit?

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ah met Franklink Los Santos Customs kopen en dan gratis auto's modden. Dat is wel even leuk! :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Mu.siQ schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:00:
Ah met Franklink Los Santos Customs kopen en dan gratis auto's modden. Dat is wel even leuk! :)
Ja maar alleen bij die specifieke LS Customs die je dan koopt... in Blaine County

• Svenderson
  • Laatst online: 08-08 13:31
Azerox schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:41:
Even een vraagje he.

Ik ben altijd PC Gamer geweest maar sinds half jaar gestopt.

Nu heb ik voor GTA V een PS3 gekocht (nieuwste model) maar ik merk toch dat er erg veel frame drops en hickups zijn. Is dat normaal voor ene PS3? Alles is splinternieuw uit de doos ook GTA V (combi pakket) en ik lees dat soms kan komen door stof op het schijfje etc. Maar dit is helemaal niet van toepassing.

Kan het zijn dat dit komt omdat hij het van het schijfje moet aflezen?

Kan ik het niet volledig op de PS3 500GB installeren?

Thanks!
Een game volledig installeren is nooit een optie bij de PS3. Het zou ook geen nut hebben, want naar ik begrepen heb leest de blu-ray sneller dan de HD.
Zat die 500GB origineel in de PS3? Anders proberen om te installeren op de HD die bij de PS3 zat, maar lijkt me sterk dat dat helpt. Ik denk dat het gewoon wennen is. Het is nou eenmaal een behoorlijk zware game voor de huidige generatie consoles, met een wat lagere framerate dan je misschien gewend bent op je PC.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 18:42
edgarf28 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:55:
Ik heb net de laatste Heist gedaan...
Maar heb bij geen één van m'n characters geld er bij gekregen!? :S
Heb met Franklin zelfs nog steeds maar 41k gespaard...

Hoe kan dit?
Je krijgt het geld niet direct. Ga gewoon door met de missies en na verloop van tijd krijg je je deel.

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Svenderson schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:05:
[...]

Een game volledig installeren is nooit een optie bij de PS3. Het zou ook geen nut hebben, want naar ik begrepen heb leest de blu-ray sneller dan de HD.
Zat die 500GB origineel in de PS3? Anders proberen om te installeren op de HD die bij de PS3 zat, maar lijkt me sterk dat dat helpt. Ik denk dat het gewoon wennen is. Het is nou eenmaal een behoorlijk zware game voor de huidige generatie consoles, met een wat lagere framerate dan je misschien gewend bent op je PC.
Sneller is overdreven, maar de snelheden liggen dicht bij elkaar. Blu-ray leest met 72Mb/s en je HDD met 80-90Mb/s. Maar als je een volledig spel op de HDD zet dan heb je niet het voordeel dat je van beide media tegelijk kan lezen. Dus 72+80=152

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

Vraagje over een missie met het parkeren van een snelle auto.
Ik zit bij 22% dus mensen die verder zijn, kunnen veilig me spoiler lezen.
Ik loop namelijk helemaal vast !!! omdat het niet duidelijk aangegeven staat wat er gedaan moet worden.

spoiler:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een snelle auto kan klaar zetten.
Wanneer ik in een snelle auto spring, komt er een bericht dat deze auto een gateway car is.
ik moet dan kiezen voor mark a gateway when phoning micheal ?
maar ik heb geen flauw idee hoe dit werkt, het gaat hier om de 3e heist (net na de submarine)
Waar moet ik de auto neer zetten ? moet ik misschien wisselen naar micheal en dan een snelle auto zien te vinden (speel nu met travor). Phoning micheal kan ik alleen kiezen voor hang out en verder niks.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 17:55

fdisk

XBL: fd1sk

Pykow schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:48:
Vraagje over een missie met het parkeren van een snelle auto.
Ik zit bij 22% dus mensen die verder zijn, kunnen veilig me spoiler lezen.
Ik loop namelijk helemaal vast !!! omdat het niet duidelijk aangegeven staat wat er gedaan moet worden.

spoiler:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een snelle auto kan klaar zetten.
Wanneer ik in een snelle auto spring, komt er een bericht dat deze auto een gateway car is.
ik moet dan kiezen voor mark a gateway when phoning micheal ?
maar ik heb geen flauw idee hoe dit werkt, het gaat hier om de 3e heist (net na de submarine)
Waar moet ik de auto neer zetten ? moet ik misschien wisselen naar micheal en dan een snelle auto zien te vinden (speel nu met travor). Phoning micheal kan ik alleen kiezen voor hang out en verder niks.
spoiler:
Michael bellen, dan krijg je in de telefoon die optie, als deze op een geschikte plek staat, dus nit midden op de weg, maar ergens handig en beetje achteraf

[ Voor 5% gewijzigd door fdisk op 26-09-2013 18:51 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

fdisk schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:49:
[...]

spoiler:
Michael bellen, dan krijg je in de telefoon die optie, als deze op een geschikte plek staat, dus nit midden op de weg, maar ergens handig en beetje achteraf
spoiler:
dan ben ik misschien te traag, maar ik krijg alleen hang out als optie of het is een bug.
heb de game nog niet afgesloten, maar zal straks nog eens kijken.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 17:55

fdisk

XBL: fd1sk

Pykow schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:54:
[...]

spoiler:
dan ben ik misschien te traag, maar ik krijg alleen hang out als optie of het is een bug.
spoiler:
Stap je wel eerst uit op de locatie waar je parkeert? Ik had hem ergens onder een viaduct staan geloof ik.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Pykow schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:54:
[...]

spoiler:
spoiler:
Eerst je auto parkeren op een plekje achteraf (GTA geeft dan aan dat je een geschikte plek hebt als je stilstaat), dan pas heb je die optie bij Michael.

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
L1nt schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:53:
Heb toch een vraagje over de
spoiler: heist
heist op de FIB gebouw

spoiler: vraag over die heist
Vlak voor je begint zie je Micheal en Lester in die fabriek van Lester benzine verspreiden en een broodrooster met krant aanzetten. Je ziet echter niet dat het gebouw daadwerkelijk afbrand en als je er later heen gaat is het ook helemaal heel.

Ook heb ik gemist waarom.....dus mijn vraag "Waarom wouden ze het in de fik steken?
spoiler:
Om alle sporen te wissen dat ze daar ooit geweest zijn?

Daarvoor hoeft het pand niet geheel af te branden, maar waarom het helemaal heel is geen idee.

Normaal zou je wel enige brand plekken buiten moeten zien of idd het gehele pand af gebrand zien.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Verwijderd

Van de Offline Club klopt ook niet veel. Alle tellers staan bij mij nu weer op 0. 8)7

Per ongeluk op PS3 gezet i.p.v. XBOX360. :$

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2013 19:30 ]

• Donstil
  • Niet online
Vuvuzela schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:07:
Hier hetzelfde en ook de Bentley continental nog niet gezien. Die Audi R8 na het begin ook niet meer tegen gekomen.

De Futo is ook best tof.. japans driftautotje (AE86)
Continental heb ik ook nog niet gezien idd.

Kwam net wel voor het eerst een Rapide tegen. Gaaf om te zien dat dit ook echt een verlengde coupe is van de V8 vantage kloon.

EDIT: Hoe kom ik bij die gallardo dan. Huis hier volledig dicht. Of moet hij voor de garage staan?

Dat drift ding is kick ja. Heb er een volledig aangepast en rijd super tof.
Mooie jaren 80 kleurstelling erop gedaan en was toen helemaal af.
@hierboven

[afbeelding]

Die idd. Rijd lekker wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 26-09-2013 20:25 ]

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
Hoe maak ik een ' selfie' op de ps3?

PSN ID = steppa87

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
camera -> R3

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Hebben jullie ook al problemen gehad met auto's opslaan? Ik heb die Futo ook prachtig getuned en in de villa van Franklin gezet, de boel opgeslagen. Volgende dag: auto weg...

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Lezen mensen het topic uberhaupt?

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:29

ettie1990

PSN:ettiesick

Nee, dat merk je heel goed, als je dit topic volgt vanaf je vakantieadres mallorca voor de 9e dag op rij ;)

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05:58
Waar vind ik die Futo dan?
Ben elke (super)sport auto wel tegen gekomen maar die Futo nog nooit.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:16

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

tip: doe gewoon een zoekactie boven in voor je een vraag stelt ;) (no offence)
Gummiebeer schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:14:
Waar vind ik die Futo dan?
Ben elke (super)sport auto wel tegen gekomen maar die Futo nog nooit.
http://www.lmgtfy.com/?q=location+futo+gta+v

[ Voor 63% gewijzigd door ApC_IcE op 26-09-2013 20:16 ]

Dat ding spawnt volledig random, ben hem al 2x tegengekomen bij Trevor z'n huis (in het noorden) en 1x vlak voor het vliegveld.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gummiebeer
ApC_IcE schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:14:
tip: doe gewoon een zoekactie boven in voor je een vraag stelt ;) (no offence)

[...]

http://www.lmgtfy.com/?q=location+futo+gta+v
:)

Spawn gevonden. Vind het alleen raar dat ik de Futo nog nooit ben tegen gekomen terwijl velen op zoek zijn naar juist die supersports die ik op elke hoek tegen kom ;)

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:16

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Mooizo ;)

Ik moet nu beginnen aan de laatste heist:

spoiler:
Ik had maar 2 keuzes? 1 met een boor en eentje met geldwagens?

Ik wacht er alleen mee (morgen komt me nieuwe 50 inch LED tv) :P :P

• Gummiebeer
ApC_IcE schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:30:
Mooizo ;)

Ik moet nu beginnen aan de laatste heist:

spoiler:
Ik had maar 2 keuzes? 1 met een boor en eentje met geldwagens?

Ik wacht er alleen mee (morgen komt me nieuwe 50 inch LED tv) :P :P
spoiler:
Ik had de keuze gemaakt met de boor, leuke missie. Ben nu met een nieuwe game bezig en ik ga nu andere keuzes maken. Maar volgens mij maakt het bar weinig uit qua opbrengst hoe je het doet. Al heb je met de keuze met de boor 1 man minder nodig

[ Voor 4% gewijzigd door Gummiebeer op 26-09-2013 20:36 ]

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:35
Lachen zeg !
spoiler:
Man ik, Michael, ben net ontvoerd door aliens ! Had 'n funny milkshake van m'n zoon gekregen en ging helemaal uit m'n dak... Aliens, deden tests enzo, en daarna gooiden ze me uit hun UFO ! Ik zweefde boven de stad die helemaal glom in de mooiste kleuren, man... Helemaal te gek joh..
Wel een kater dat ik in m'n onderbroek op het grasveld wakker werd en m'n zoon er met mijn auto vandoor bleek, trouwens...

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
Hehe wat een mooi spel ook... net even dikke winst gemaakt op de bawzaq.en mijn auto pauper gepimpt.
enige nadeel is dat ik soms wat last heb met het richten ( al in geen 2 jaar een ps3 aangeraakt )
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7786/I0-GVVUDdkG_nn1C424tyw/0_0.jpg

hehe gek onnie

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

EXTRAGRATIS TIP VAN /ME:

NIET die derde triatlon gaan doen. De eerste twee zijn een eitje, die derde is de HEL. Vooral als je al bijna een half uur op X aan het rammen bent (au duim) en dan de nummer 1 doodfietst. Gelijk politie en race afgelopen. FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU :(

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Over hel gesproken, die Epsilon missies met Michael zijn ook een ramp
spoiler:
Vooral die waar je 5 mijl (!) in de woestijn moet lopen. Zo saai. Heb nu maar even mn controller zo neergezet dat de pook naar links wordt ingehouden en de A toets wordt ingedrukt. Duurt echt een half uur voordat je ermee klaar bent. Duurt imo echt te lang. 1 mijl had nog gekunnen, maar 5 is echt teveel. Net als die van 10 dagen dezelfde outfit aan en 5 auto's zoeken die erg lastig te vinden zijn (2 hebben geen vaste spawn voor zover ik weet). Allemaal missies die je echt bezig moeten houden maar waar de uitdaging ver te zoeken is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Gummiebeer
Martinspire schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:00:
spoiler:
Vooral die waar je 5 mijl (!) in de woestijn moet lopen. Zo saai. Heb nu maar even mn controller zo neergezet dat de pook naar links wordt ingehouden en de A toets wordt ingedrukt. Duurt echt een half uur voordat je ermee klaar bent. Duurt imo echt te lang. 1 mijl had nog gekunnen, maar 5 is echt teveel. Net als die van 10 dagen dezelfde outfit aan en 5 auto's zoeken die erg lastig te vinden zijn (2 hebben geen vaste spawn voor zover ik weet). Allemaal missies die je echt bezig moeten houden maar waar de uitdaging ver te zoeken is.
Daar wou ik net mee beginnen.. ;(

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:00:
spoiler:
spoiler:
Duurde 15 minuten bij mij, heb gewoon de hele tijd gerend terwijl ik erbij was. Moet uberhaupt zeggen dat de inspiratie/uitdaging bij de Epsilon-missies heel, heel ver te zoeken was. Maarja, de laatste missie leverde me veel geld op, dus ik was blij :)
Pagina: 1 ... 32 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.