• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 20:35

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Nog 20 missies :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Verwijderd

Koop ik zo'n tank voor 3 miljoen, krijg je bericht dat hij geleverd is. Rijd ik naar mijn garage, is hij nergens te bekennen. Doei 3 miljoen...

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:09
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:40:
Koop ik zo'n tank voor 3 miljoen, krijg je bericht dat hij geleverd is. Rijd ik naar mijn garage, is hij nergens te bekennen. Doei 3 miljoen...
tank wordt in je hangar geleverd op het vliegveld, niet in een normale garage dus.

Zojuist van 24 mil 67 mil gemaakt in stock market :D nu weer die 67 miljoen geinvesteerd, hopen op nogmaals het dubbele om die golfclub te kunnen kopen!

Verwijderd

Scrtz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:49:
[...]

tank wordt in je hangar geleverd op het vliegveld, niet in een normale garage dus.

Zojuist van 24 mil 67 mil gemaakt in stock market :D nu weer die 67 miljoen geinvesteerd, hopen op nogmaals het dubbele om die golfclub te kunnen kopen!
Ow oke, vroeg me al af of dat wel ging passen :)

Dat geld verdubbel jij door de Lester missies? Of heb jij een andere techniek?

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:34
Heb vandaag de trophy San Andreas Sightseing gehaald. Was al bezig met rondjes vliegen om het eiland en met een soort Ford F-150 over de bergen.
Moet alleen de laatste triatlon nog, die een half uur gaat duren en dan heb ik alles denk ik. Behalve al die "stunt jumps" en "under the bridge" toestanden etc.

Nog tips voor de aandelenbeurs? Ik krijg niet veel meer winst dan 1-2%. Heb in Merryweather geinvesteerd omdat die nu zo laag staan bij mij. Net zoals Lifeinvader. Daar haal ik wel wat, maar geen extra miljoenen met een inleg van 10Miljoen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:40:
In mijn hangar staat ie anders niet. Zowel bij die van Trevor als die van Michael

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:08
Komen die lester missies later pas terug? Heb de eerste gedaan, maar nu heel wat hoofdmissies later zie ik geen L meer op de kaart terug komen

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 18:44
Thomasx4 schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:33:
[...]

Hoe bedoel je? Diezelfde jet waarvan de motor uitviel? Of heb je toen een nieuwe gehaald met trevor? Misschien moet ik snel maar eens met michael nog zo'n ding gaan halen en hem dan in m'n hangar zetten (als je die koopt heb je ook geen last meer van politie op Los Santos International)..
Vlieg zeer hoog over de basis met parachute. boven de basis spring je eruit en probeer je zowat naast die jet te landen(met armor) en dan niet naar de landingsbaan maar gelijk opsteigen.

Suh dude

• max913
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-02-2022
amunation stocks staan op 0 :o omg hoe kan dit

• Scrtz
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:51:
[...]

Ow oke, vroeg me al af of dat wel ging passen :)

Dat geld verdubbel jij door de Lester missies? Of heb jij een andere techniek?
Nope, bij bawsaw was HAL heel erg laag, 2 dollar ofzo, dus 24 mil aan stocks gekocht en dag later was het 4 dollar nogwat :P

BAWSAW staat ook echt bij powered by social club, of het echt informatie vergaart van spelers betwijfel ik maar de stocks gaan iig wel gewoon door zelfs al ben je niet aan het spelen. Je kunt dus ook op je socialclub inloggen op de site om te zien of je stocks positief gaan.

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Scrtz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:06:
[...]

Nope, bij bawsaw was HAL heel erg laag, 2 dollar ofzo, dus 24 mil aan stocks gekocht en dag later was het 4 dollar nogwat :P

BAWSAW staat ook echt bij powered by social club, of het echt informatie vergaart van spelers betwijfel ik maar de stocks gaan iig wel gewoon door zelfs al ben je niet aan het spelen. Je kunt dus ook op je socialclub inloggen op de site om te zien of je stocks positief gaan.
FJHGJGJLGiugty, heb gisteren al mijn geld in HAL gestoken voor 1.03, kom net thuis en wil alles verkopen, kom ik niet in bawsaq :(

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
wh33ly schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:30:
[...]

Je moet inderdaad inzoomen met je linker trigger ;)
Dat bedoel ik niet, alles verdwijnt. Ik zie zelf het groene rondje bij de sniper niet meer. Bij geen enkele wapen trouwens. Normaal zie je een wit puntje dat verdwijnt ook.

Ondertussen spel uitgespeeld.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net een 747 te pakken gekregen, zonder politie. Helaas raakte ik binnen 2 minuten al een object waardoor het ding neerging, maar dan nog :+

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou ik ben nu een aantal keer op de "gallardo" plek geweest maar er staat nooit iets.

Zijn er mensen uit dit topic die hem daar ook daadwerkelijk vandaan hebben kunnen halen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Hoi
spoiler:
Heb de flight school ghedaan en nu zou ik toch moeten kunnen beginnen met de merryweather heist?
Ben naar trevor gegaan die weer buitengeflikkerd was want; If you lose a fight you still are in a gight :)
Helaas zag ik geen begin zeg maar behalve de vele vragtekens.
De sub en heli heb ik al.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bij de ufo (missie) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:24

Vuvuzela

My spire is forming

Donstil schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:50:
Nou ik ben nu een aantal keer op de "gallardo" plek geweest maar er staat nooit iets.

Zijn er mensen uit dit topic die hem daar ook daadwerkelijk vandaan hebben kunnen halen?
Ik heb er ook paar keer gekeken maar nog zonder succes.

Nu ik voor de 2e keer speel merk ik trouwens dat ik hiervoor blijkbaar een bug had @ ammu-nation. Ik kan nu max 500 nog wat kogels kopen, eerder kocht ik van elk wapen 2000+ en in 1x volledig bijvullen was 30k oid :P

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Altijd lekker 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img31.imageshack.us/img31/5676/hxtz.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het een Bug is en of het al gepost is, maar als ik een Ammu-Nation overval krijg ik nooit een wanted level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Zo, ik had eerder moeten stoppen deze avond, maar het einde was in gang gezet en ik ben maar doorgegaan. De credits rollen nu al een half uur.

Spoiler voor de mensen die het verhaal uitgespeeld hebben:
spoiler:
Ik heb einde C gekozen, uiteraard. Waarom zou ik de FIB assholes of die andere eikel beschermen?

Daarna op youtube eindes A en B gekozen en zeker weten dat ik de juiste heb gekozen. Ook leuker dat ik alledrie de characters nog heb nu.

Wat mij wel interessant had geleken was als je bij het einde had moeten kiezen wie er blijft leven. Dus dat de andere twee er aan gaan. Puur voor het zwaardere dillema.

Nu de collectables en random encounters en dergelijke nog. Ik heb ook de assassin missions bewaard voor als ik op BAWSAQ kan en ook kapitaal heb om hier profijt uit te slaan.

En GTA online natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

----SPOILER ALERT-----

Met mijn vrouw aan de politie ontsnappen :

Enjoy...

-----SPOILER ALERT-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovenstaande missie heb ik nooit gehad en ik heb de story-mode wel uitgespeeld.
Blijkbaar geen Main maar een optionele missie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:40
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 06:50:
Bovenstaande missie heb ik nooit gehad en ik heb de story-mode wel uitgespeeld.
Blijkbaar geen Main maar een optionele missie ofzo?
Het is een optionele missie. Amanda belt Michael dan met de vraag of hij haar wil komen helpen, want ze wordt van iets verdacht (winkeldiefstal?). Ik heb toen het telefoontje weggedrukt en kreeg later een mooie rekening van de advocaten die ze had ingeschakeld om de rechtzaak te bevechten. :P

Ik vermaak mij nog steeds enorm met het spel! Gisteren mijn eerste submarine-missie gehad. Erg cool! Voor mijn gevoel heb ik nog maar een fractie van het spel verkend en dat na 10 dagen ...

Eén ding blijf ik wel vervelend vinden: het verdwijnen van mijn wagens ... Als ik vervolgens naar de impound ga staan daar de verkeerde auto's opgeslagen. Verry strange!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:48

MeagaShira

MeagaShira_NL

Als antwoord op hierboven

spoiler:
Kan geen filmpjes bekijken hier op mijn werk maar als dit een missie met michael is dan is het geen optionele missie. Je wordt gebeld door zijn vrouw met de mededeling dat ze in de problemen zit. Hier krijg je een keuze. Good Husband or Bad Husband

Edit.....pagina niet op tijd ververst.......

[ Voor 12% gewijzigd door MeagaShira op 27-09-2013 07:34 ]

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het wel een leuke (optionele) missie.

De politie van je af krijgen kun je mooi oefenen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Uitgespeeld, althans de storyline...

Kreeg wel een beetje het idee dat het einde wat gehaast gemaakt is, waar alle characters langzaam geintroduceerd worden is het einde een beetje het tegenovergestelde en blijven er flink wat dingen met een open eind..

Wel echt enorm genoten van het verhaal en alle gekke random dingen in de game. Vanavond maar een keer opnieuw beginnen om de andere keuzes bij de heists te maken :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:47
Best handig, met Franklin die Los Santos Customs kopen. Gratis je auto tunen, alleen jammer dat het zo ver buiten de stad ligt en alleen voor die ene vestiging geldt.

Wat wel mooi is, is dat als je je standaard auto en motor pimpt, dit ook zo blijft als je hem ergens achter laat en hij later weer voor je huis staat.
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1172/gmzAvZVGWEmGU_QlXxmwMA/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0860/9jFdzPap2E28bfbyup_pFA/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
JeroenV_ schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:32:
Best handig, met Franklin die Los Santos Customs kopen. Gratis je auto tunen, alleen jammer dat het zo ver buiten de stad ligt en alleen voor die ene vestiging geldt.

Wat wel mooi is, is dat als je je standaard auto en motor pimpt, dit ook zo blijft als je hem ergens achter laat en hij later weer voor je huis staat.
[afbeelding]

[afbeelding]
Klopt, kan ook vervelend zijn, ik vind die oudewetse bakken veel dikker en nu staat die auto steeds weer voor m'n deur..

Stap dan meestal in en rij een stukje enspring er dan uit zodat ie met een rot vaart die berg af rolt, leuk om te zien ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik gister naar Trevor switchen, ligt hij laveloos in zijn onderbroek op een onbewoond eiland. Kom op, moest ik 10 min. zwemmen en een plek vinden waar hij weer naar land kon en nog 10 min. lopen voor ik een voertuig had xD

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Laatst online: 11:27
JeroenV_ schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:32:
Maar wat nou als je dat met 20 auto's doet? Heb je dan de straat vol? Is er ook een manier om toch een keer van zo'n auto af te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Is het iemand al gelukt om met een lage supercar onder een vrachtwagen door te rijden? :P

Er is 1 z'n vrachwagen waar er genoeg ruimte lijkt te zijn, maar het is me tot heden niet gelukt. Met Franklin is dit het beste te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Afvalzak schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:41:
Ik gister naar Trevor switchen, ligt hij laveloos in zijn onderbroek op een onbewoond eiland. Kom op, moest ik 10 min. zwemmen en een plek vinden waar hij weer naar land kon en nog 10 min. lopen voor ik een voertuig had xD
Bij een paar van die lost angels??
Bij mij stond er gewoon een boot in de buurt ;-)

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Vuvuzela schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 00:50:
[...]

Nu ik voor de 2e keer speel merk ik trouwens dat ik hiervoor blijkbaar een bug had @ ammu-nation. Ik kan nu max 500 nog wat kogels kopen, eerder kocht ik van elk wapen 2000+ en in 1x volledig bijvullen was 30k oid :P
Je moet even kijken in die duure winkelstraat. Je herkent deze door een Chrome standbeeld (de straat ligt vlakbij michael zijn woning) van een paard. Daar kun je ook als je ECHT geluk hebt een bugatti veyron aantreffen. Ik raad aan, als je droomauto er niet gelijk staat om even een rondje te rijden, dan refreshen alle auto's weer namelijk!!! :D Als je een snellere auto ziet staan, pak deze. Rijd vervolgens weer een rondje en de straat zal vol staan met snelle wagens.. Toen ik in de ''soort'' ferrari reed, trof ik ineens de bugatti aan :):) Nadat ik ongeveer 6 lambo's voorbij heb zien komen. De lamborghini's rijden overigens ook erg lekker ivm laag, dus goede wegligging.. de bugatti, takes it to a whole new level :P

[ Voor 23% gewijzigd door Dr.Root op 27-09-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

Vuvuzela schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 00:50:
[...]

Ik heb per wapen ong 8000 kogels... is dus een bug ?!? Vond het wel handig want ze raken amper op, kost ook aardige duit. Bij trevor heb ik zelfs 9000 kogels :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Afvalzak schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:41:
hahaha toen ik dat had ben ik maar weer teruggeswitcht naar michael of franklin, had ik dus geen zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Scrtz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:54:
[...]

hahaha toen ik dat had ben ik maar weer teruggeswitcht naar michael of franklin, had ik dus geen zin in :P
ff geld in de stocks investeren , verdrinken en klaar :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

wauzer schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:47:
[...]

Bij een paar van die lost angels??
Bij mij stond er gewoon een boot in de buurt ;-)
:o niet gezien waarschijnlijk :') :'(

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 15:23
v8power67 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:50:
[...]

Ik heb per wapen ong 8000 kogels... is dus een bug ?!? Vond het wel handig want ze raken amper op, kost ook aardige duit. Bij trevor heb ik zelfs 9000 kogels :P
Ik heb van de week de storyline uitgespeeld en eigenlijk nooit ammo gekocht, alleen toen het moest voor een missie, maar toen ook maar weinig. Tijdens de shootouts gewoon veel over neergevallen wapens lopen. Had bij Michael voor een assault rifle toen bijna 9800 bullets, zonder ook maar iets gekocht te hebben.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
YdieresiS schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:03:
[...]

Ik heb van de week de storyline uitgespeeld en eigenlijk nooit ammo gekocht, alleen toen het moest voor een missie, maar toen ook maar weinig. Tijdens de shootouts gewoon veel over neergevallen wapens lopen. Had bij Michael voor een assault rifle toen bijna 9800 bullets, zonder ook maar iets gekocht te hebben.
Ik ben er gister achter gekomen dat je van elk wapen ook nog eens 3 of zelfs 4 categorieen hebt.. Zo had ik een jerry can, granaten, en stickybombs .. :P

Ben al op 47% maar ben dan ook niet zo gewelddadig dat ik al die wapens nodig heb.. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Uberoon schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:07:
[...]

Ik ben er gister achter gekomen dat je van elk wapen ook nog eens 3 of zelfs 4 categorieen hebt.. Zo had ik een jerry can, granaten, en stickybombs .. :P

Ben al op 47% maar ben dan ook niet zo gewelddadig dat ik al die wapens nodig heb.. })
Ik heb hetzelfde gehad.. hahha had ik ineens een raketwerper ohhh my god. Toch knap, dat toen ik met trevor in zijn boxorshort stond, werd aangevallen door een soort ''maffia?'' dat ik een geheel wapen arsenaal in me onderbroek had verstopt.... LOL :D vond het wel even een mooi momentje om te delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
YdieresiS schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:03:
[...]

Ja klopt, als je het uitgespeeld hebt heb je op elke char gewoon 8-9k aan gratis kogels middels al die missies :P

Zojuist weer winst gemaakt met stock market, zit nu op 79 mil met franklin, nog maar een beetje te gaan voor de golf club :) ( zonder assassination missies )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Fantomas schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:08:
[...]

FJHGJGJLGiugty, heb gisteren al mijn geld in HAL gestoken voor 1.03, kom net thuis en wil alles verkopen, kom ik niet in bawsaq :(
Hoe krijg je die trading tips? Ik heb met Michael veel geld gestoken in Tinkle na een Strangers and Freaks missie.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Slasher schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:27:
[...]

Hoe krijg je die trading tips? Ik heb met Michael veel geld gestoken in Tinkle na een Strangers and Freaks missie.
Onder andere:
Goed opletten wat ze op de radio zeggen e/d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MonkeySleeve schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:42:
Is het iemand al gelukt om met een lage supercar onder een vrachtwagen door te rijden? :P

Er is 1 z'n vrachwagen waar er genoeg ruimte lijkt te zijn, maar het is me tot heden niet gelukt. Met Franklin is dit het beste te doen.
Mij wel al gelukt met zo'n Lambo frontaal tegen een pickup-truck te rijden en die te lanceren :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wheye
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-09 00:04
SinergyX schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:31:
[...]

Mij wel al gelukt met zo'n Lambo frontaal tegen een pickup-truck te rijden en die te lanceren :P
Blijft prachtig dit! Mijn eerste 5 minuten ingame. Met een R8 frontaal op zo'n oude Cadillac rijden en die de lucht in lanceren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar hoe koppel je je social club aan je game in PS3? Gaat dat automatisch als je je PSN linkt aan social club en je PS3 inlogt op je PSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 19:04
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:47
strider1007 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:41:
[...]

Maar wat nou als je dat met 20 auto's doet? Heb je dan de straat vol? Is er ook een manier om toch een keer van zo'n auto af te komen?
Nee, andere auto's gaan naar de impound en kun je daar tegen betaling weer ophalen, of niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 09:58
Ik vind die autobug nu wel erg irritant worden. Ik had met Trevor zo'n Pontiac Trans-Am helemaal gepimpt.
Daarna rij ik naar de impound om de impound leeg te halen. Ik parkeer netjes de TA en haal een auto uit de impound, is die Trans-Am weg. Ja godnondeju :X

De auto's die in de impound gaan vind ik ook raar. Een SUV die je gestolen hebt een misschien een minuutje of 5 in hebt gereden wordt wel gestored, maar een auto waar je veel geld in hebt gestoken niet.

Ook had ik de Veyron gestolen (met Michael) en rij naar zijn huis. Alleen stond voor de garage een mission marker. Die missie begon automatisch en daarna was de Veyron weg.

Maar voor de rest een topspel. Main story line al uitgespeeld, nu nog de random/strangers events en collectables enzo voor 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom hadden ze niet gewoon helipad principe genomen? Er staat er altijd 1, wil je ander, D-pad rechts -> lijstje, kiezen maar.

4 auto's in je extra garage vind ik erg karig, je huis-garage is te twijfelachtig, op z'n best 4-5 auto's die je kan gebruiken. Trevor heeft dan nog extra spots bij de 'andere locatie'.
spoiler:
stripclub

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 27-09-2013 11:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Ik snap niet waarom men nog uberhaut bezig zijn met auto's pimpen en verzamelen als ze weten van deze bug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:01

Scrummie

Think different

Ik heb die helipad gekocht met Michael maar waar vind ik nou heli's dan? Snap dat je die of moet kopen of ergens moet jatten, maar kopen vind ik nog te duur, en jatten, ik zie ze alleen maar vliegen.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mits de garages goed werken, kan je je opgeslagen auto's dan oneindig blijven spawnen in je garage (a la saints row), of is het a la GTA4 dat als je een opgeslagen auto wegrijd deze echt weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:00:
Mits de garages goed werken, kan je je opgeslagen auto's dan oneindig blijven spawnen in je garage (a la saints row), of is het a la GTA4 dat als je een opgeslagen auto wegrijd deze echt weg is?
Dat lijkt het vreemde te zijn. Bij heli, boten en hangar wel, maar bij de garages niet.

Tenminste, ik heb bij zowel de garage van de karakters als dat losse ding waar je 4 auto's in kunt zetten, dat ik hem kwijt raak zodra ik hem eruit haal. Imo de grootste irritatie (naast de bug)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel of ik nu al opnieuw zal beginnen met de Story-Mode. Ik hem heb wel al uitgespeeld maar nog niet 100%. De reden is dat ik niet echt veel geld heb. Heb tijdens de Heists niet het maximale gehaald en de Lester Missies al direct gedaan en maar weinig kunnen investeren.

Dan kan ik beter nu opnieuw beginnen dan wanneer ik op 100% zit denk ik.

Daarnaast over die auto/garage/impound bug. Ik heb er echt de gehele tijd dat ik heb gespeeld geen last van gehad. Blijven na het saven altijd netjes in de garage staan. Daarnaast moet je goed kijken waar je de auto parkeerd. Parkeer je hem op de stoep, bij een brandkraan of langs een rode streep etc dan wordt hij weg gesleept het verschijnt hij bij mij altijd bij de impound. Parkeer ik hem op een plek waar ik daadwerkelijk mag staan dan blijft hij mij mij ook staan.

Ook wordt de auto als je hem op de stoep achterlaat wel eens verplaatst naar de dichtsbijzijnde parkeerplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:02:
[...]
Dat lijkt het vreemde te zijn. Bij heli, boten en hangar wel, maar bij de garages niet.

Tenminste, ik heb bij zowel de garage van de karakters als dat losse ding waar je 4 auto's in kunt zetten, dat ik hem kwijt raak zodra ik hem eruit haal. Imo de grootste irritatie (naast de bug)
Precies, daar had ik ook last van. Terwijl het bij vliegtuigen zo goed geregeld is

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 10:32

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:03:
[...]

Precies, daar had ik ook last van. Terwijl het bij vliegtuigen zo goed geregeld is
Oh, daarom ben ik dus mijn hard bevochten jetfighter kwijt :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:02:
Ik twijfel of ik nu al opnieuw zal beginnen met de Story-Mode. Ik hem heb wel al uitgespeeld maar nog niet 100%. De reden is dat ik niet echt veel geld heb. Heb tijdens de Heists niet het maximale gehaald en de Lester Missies al direct gedaan en maar weinig kunnen investeren.

Dan kan ik beter nu opnieuw beginnen dan wanneer ik op 100% zit denk ik.

Daarnaast over die auto/garage/impound bug. Ik heb er echt de gehele tijd dat ik heb gespeeld geen last van gehad. Blijven na het saven altijd netjes in de garage staan. Daarnaast moet je goed kijken waar je de auto parkeerd. Parkeer je hem op de stoep, bij een brandkraan of langs een rode streep etc dan wordt hij weg gesleept het verschijnt hij bij mij altijd bij de impound. Parkeer ik hem op een plek waar ik daadwerkelijk mag staan dan blijft hij mij mij ook staan.

Ook wordt de auto als je hem op de stoep achterlaat wel eens verplaatst naar de dichtsbijzijnde parkeerplaats.
mwah kun je inderdaad doen maar kost je wel weer +- 30 uur, als je een beetje oplet bij stock market wat heel erg laag dropt en voorheen veel hoger is geweest zou ik daar in investeren, vooral BAWSAQ is erg interessant aangezien die gewoon doorgaat zonder dat je het spel hebt draaien.

Zo heb ik in een paar dagen van 25 mil 105 mil gemaakt zojuist, nog maar 45 dus en ik heb de golfclub in me bezit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-10 19:17
Heb GTAV net binnen voor de xbox, wordt het nog steeds aangeraden om de play disc niet te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
L1nt schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:31:
[...]

Oh, daarom ben ik dus mijn hard bevochten jetfighter kwijt :X
Had je die op de stoep geparkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Scrtz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:35:
Zo heb ik in een paar dagen van 25 mil 105 mil gemaakt zojuist, nog maar 45 dus en ik heb de golfclub in me bezit :)
Erg benieuwd, hoe doe je dat? :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Laatst online: 29-04-2022
Michael's Portfolio

Shares
7811504

Total Value
$77,334,601.21

Change $
+$27,527,273.60

Thanks Ammu-Nation en Hawk & Little :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veldkampj schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:52:
Michael's Portfolio

Shares
7811504

Total Value
$77,334,601.21

Change $
+$27,527,273.60

Thanks Ammu-Nation en Hawk & Little :9
Nice, hoe lang heb je daarover gedaan? In dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 14:33
Damn m'n HaL aandelen veel te vroeg verkocht |:(

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Flex0r schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:55:
Damn m'n HaL aandelen veel te vroeg verkocht |:(
Ach heb je toch.

Volgens mij is de trick gewoon iets te zoeken wat goed onderuit is gezakt (dus -25%) ofzo. Aandelen van een paar dollar per stuk. Vol jezelf er insteken. Dan hoeven ze maar met een paar dollar te stijgen en dan heb je je geld zo verdubbeld :) Bij duurdere aandelen gaat dit veel langzamer!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Laatst online: 29-04-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:54:
[...]

Nice, hoe lang heb je daarover gedaan? In dagen?
Nog niet eens 1 dag

spoiler:
Na de laatste heist had ik 38 miljoen p.p. Hierna heb ik de Bus Assassination van Lester gedaan, waarna mn inleg verdubbeld was. Per character had ik toen zo'n 77/78 miljoen. Bij elk character heb ik gisteravond voor 35 miljoen Ammu-Nation en 35 miljoen Hawk & Little stocks gekocht en vandaag blijven ze vrolijk verder stijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:01

Roshnak

PSN: Roshgill

YouTube: Los Tigres Del Norte - La Granja Dit nummer blijft echt in m'n kop hangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 10:32

Player1S

Probably out in the dark

Uberoon schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:40:
[...]

Had je die op de stoep geparkeerd ?
Netjes in de hangar en stond er ook elke keer als ik de game weer startte tot

spoiler:
Je als Trevor terug komt uit North Yankton en land op z'n vliegveld

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

ProfoundValue schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:07:
[...]

spoiler:
Duurde 15 minuten bij mij, heb gewoon de hele tijd gerend terwijl ik erbij was. Moet uberhaupt zeggen dat de inspiratie/uitdaging bij de Epsilon-missies heel, heel ver te zoeken was. Maarja, de laatste missie leverde me veel geld op, dus ik was blij :)
spoiler:
Die hele Epsilon missiereeks is volgens mij gewoon 1 grote troll-actie van Rockstar.

Wel mooi overigens dat bij de laatste missie het zo kunt laten lopen dat het uiteindelijk een heist van Michael was, je kunt namelijk de auto vol geld jatten ipv. braaf de escorte te volgen. Ik heb alleen even gemist hoeveel ik er nou voor gekregen heb aangezien net toen het geld rechtsbovenin beeld bijgeteld werd de trophy popte.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:35
L1nt schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:15:
[...]

Netjes in de hangar en stond er ook elke keer als ik de game weer startte tot

spoiler:
Je als Trevor terug komt uit North Yankton en land op z'n vliegveld
Same here.
Ik baalde ook.. :(
Straks maar weer een poging doen om een nieuwe te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gummiebeer schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:35:
[...]

spoiler:
Ik had de keuze gemaakt met de boor, leuke missie. Ben nu met een nieuwe game bezig en ik ga nu andere keuzes maken. Maar volgens mij maakt het bar weinig uit qua opbrengst hoe je het doet. Al heb je met de keuze met de boor 1 man minder nodig
spoiler:
Ik had die boor netjes gejat, politie afgeschud en toen reed ik me klem net naast de parkeerplaats. Trailer er af en kreeg dat ding met geen mogelijkheid meer aan de truck.

Toen heb ik de controller wel even netjes in de verre uithoek van de kamer neergelegd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 09:07

Luukwa

o/

Is bawsaq sneller dan die andere? (LNC)

[ Voor 8% gewijzigd door Luukwa op 27-09-2013 13:53 ]

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je xbox-live Gold nodig om gebruik te maken van Snapmatic?
Ik krijg de hele tijd de melding "online service is disabled on your account"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Same here.

Staan dit soort nummers eigenlijk ook op die soundtrack cd's die zijn vrijgegeven door R*, of staat daar alleen de muziek op die speciaal voor GTA V gecomponeerd is?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Laatst online: 28-10-2024
Soms mis ik toch wel "Sims-interactie" met je vrienden of vreemde mensen.
Voorbeeld: Je bent al 3 keer naar die hoer geweest, dat gaat 'vervelen' op een gegeven moment.
Hoe ik het zou willen zien? Dat je de mogelijkheid hebt om bijvoorbeeld een relatie te krijgen met die hoer of dat je die hoer voor jou laat werken, voor extra inkomsten.

Dit zal technisch allemaal nog niet mogelijk zijn nu, maar op de PS4 wel? HOPE SO!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Kill Bill Pussy Wagon GTA V style ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.pulpfictionwallets.com/images/umawagon.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2957/ml_RIXQWiE-N9ZH0IabG-Q/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

JackL89 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:25:
Voorbeeld: Je bent al 3 keer naar die hoer geweest, dat gaat 'vervelen' op een gegeven moment.
Hoe ik het zou willen zien? Dat je de mogelijkheid hebt om bijvoorbeeld een relatie te krijgen met die hoer of dat je die hoer voor jou laat werken, voor extra inkomsten.

Dit zal technisch allemaal nog niet mogelijk zijn nu, maar op de PS4 wel? HOPE SO!!
Apart voorbeeld gast :*)
Heerlijk fout, ook dat jurkje van Trevor natuurlijk. Heb me trouwens kapotgelachen toen ik naar hem overschakelde en ie
spoiler:
wakker werd naast een paar flessen drank op een eilandje met dat jurkje aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
JackL89 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:25:

Dat hele relatiegebeuren is juist uit het spel gehaald omdat iedereen het zo irritant vond. In San Andreas en in GTA IV ging je telefoon om de haverklap omdat iemand met je af wilde spreken, en als je dat negeerde waren ze geen goede vriendjes meer van je en kreeg je geen extra's meer uit die vriendschap.

In GTA San Andreas kon je de vrouwen nog negeren en de hele relatie niet beginnen om zo ook geen gezeur te hebben, maar in GTA IV werd heel die vriendschap met jan en alleman door je strot heen geduwd.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:31:
[...]

Dat hele relatiegebeuren is juist uit het spel gehaald omdat iedereen het zo irritant vond. In San Andreas en in GTA IV ging je telefoon om de haverklap omdat iemand met je af wilde spreken, en als je dat negeerde waren ze geen goede vriendjes meer van je en kreeg je geen extra's meer uit die vriendschap.

In GTA San Andreas kon je de vrouwen nog negeren en de hele relatie niet beginnen om zo ook geen gezeur te hebben, maar in GTA IV werd heel die vriendschap met jan en alleman door je strot heen geduwd.
Toch moet je eens proberen de "touch-meter" vol te krijgen in de stripclub en je telefoon in de gaten te houden... het wordt je niet door je strot geduwd zoals in IV, maar ik kan me er goed mee vermaken oOo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 14:37 . Reden: typo... :$ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:36:
[...]

maar ik kan me er goed mee vermaken
Klinkt heel fout..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:36:
[...]

Toch moet je eens proberen de "touch-meter" vol te krijgen in de stripclub en je telefoon in de gaten te houden... het wordt je niet door je strot geduwd zoals in IV, maar ik kan me er goed mee vermaken oOo
XyritZz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:31:
[...]

Murphy schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:30:
[...]

Apart voorbeeld gast :*)

[...]
Toch mis ik het nu wel :') . Zoveel moeite doen om die "like" balk vol te krijgen, mag je soms niet eens naar haar huis haha. En soms ook wel (bv Sapphire), maar dan blijft het bij een wip. En ja, je kan vaker langs gaan voor een wip. Voor mij zou het spel nog vetter worden met meer interactie, dat niet door de strot wordt geduwd. Ik ga soms wel chillen met vrienden, maar dat zijn een soort "slaven" die achter je aan lopen. Een potje tennis is niet al te boeiend. Weer snel door naar leuke missies!

Daarnet met een lijkenwagen iemand doodgereden, maar helaas kon ik het lijk niet dumpen in de wagen. Gemiste kans, Rockstar. :9

[ Voor 6% gewijzigd door JackL89 op 27-09-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
JackL89 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:46:
[...]

[...]

[...]

Toch mis ik het nu wel :') . Zoveel moeite doen om die "like" balk vol te krijgen, mag je soms niet eens naar haar huis haha. En soms ook wel (bv Sapphire), maar dan blijft het bij een wip. En ja, je kan vaker langs gaan voor een wip, maar daarin mis ik nu wel de diepgang. Voor mij zou het spel nog vetter worden met meer interactie, dat niet door de strot wordt geduwd.
*checkt profiel: Geslacht Niet opgegeven*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
Cerberi schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:48:
[...]

*checkt profiel: Geslacht Niet opgegeven*
Haha. _/-\o_
M/V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:40

Bosmonster

*zucht*

Als je diepgang mist ligt dat toch echt aan jezelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Bosmonster schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:17:
Als je diepgang mist ligt dat toch echt aan jezelf :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OXIrx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
Welk personage vinden jullie het leukst om mee te spelen? Zo ja, waarom?
Voor mij persoonlijk Michael, tot nu toe dan (30% van de game). Humoristische dialogen met zijn gezinnetje, boeiende missies en zo nu en dan ook leuke missies met freaks en vreemde mensen.

Ik ga er verder niet te "diep" op in.. :')

[ Voor 27% gewijzigd door JackL89 op 27-09-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij ook Micheal, vooral door de high life en de wijk waarin zijn woning zit. Franklin-achtige missies en buurt heb ik in GTA:SA al teveel gespeeld en trevor vind ik (tot nu toe, 25% complete) nog wat te bot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij Trevor. Als ik er even klaar mee ben, nog even switchen naar Trevor. Die scenes die je dan ziet zijn echt hilarisch. Zo ver over de top, zo ver overdreven, zo waanzinnig lomp, zo heerlijk uitgewerkt door R*.
spoiler:
Wie komt er nu met een minigun een bank uitlopen "Let's shoot our way out"...

Past echt in geen enkele game beter dan in de GTA serie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Trevor, by far :) Zo heerlijk fucked up als hij is, echt gewoon geweldig :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:58
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:39:
Voor mij Trevor. Als ik er even klaar mee ben, nog even switchen naar Trevor. Die scenes die je dan ziet zijn echt hilarisch. Zo ver over de top, zo ver overdreven, zo waanzinnig lomp, zo heerlijk uitgewerkt door R*.
spoiler:
Wie komt er nu met een minigun een bank uitlopen "Let's shoot our way out"...

Past echt in geen enkele game beter dan in de GTA serie...
Dit dus! Zit gewoon vaak in m'n eentje te lachen om deze idioot! :9

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 10:13

Frits Flits

SOUND! Designer

Franklin. Stoere gast, jankt niet, kan goede autorijden. Trevor en Michael (voornamelijk) zijn af en toe winers. Trevor is bruut, lekker losgaan, maar soms iets over de top. Michael vind ik soms saai, vooral toen:
spoiler:
zijn familie even weg was
. Maar het is fijn om te wisselen tussen drie karakters. Met Michael zou ik nooit een prostituee oppikken, laat staat kapot rijden. Dat kan weer met Trevor. Michael vind ik een echte sportman. Leuk voor mountainbiken en tennis.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 14:33
Phase schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:40:
Trevor, by far :) Zo heerlijk fucked up als hij is, echt gewoon geweldig :)
Dit dus. Heerlijk geflipt die gast. :Y

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een uur geleden geinvesteerd in Pisswasser, waarde al met 13% gestegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
Meesterzet van Rockstar, om 3 hoofdpersonages te gebruiken. En straks ook nog een 4e, je online personage. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de servers overbelast gaan raken op dag 1, 2, 3, 4 etc.

Pisswasser, haha, ik zal het onthouden. Je kan beter niet investeren in LifeInvader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Michael voor zijn huis, komisch gedoe met zijn gezin en vooral zijn auto.
Trevor natuurlijk omdat ie zo heerlijk lomp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Volgens mij heeft Michael veel minder side missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

JackL89 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:10:
Meesterzet van Rockstar, om 3 hoofdpersonages te gebruiken. En straks ook nog een 4e, je online personage. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de servers overbelast gaan raken op dag 1, 2, 3, 4 etc.

Pisswasser, haha, ik zal het onthouden. Je kan beter niet investeren in LifeInvader!
Ik heb na die missie met de LifeInvader keynote een paar miljoen aandelen gekocht.
Ze moeten toch ooit weer omhoog? :*)
hoop ik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Randmr schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:23:
[...]

Ik heb na die missie met de LifeInvader keynote een paar miljoen aandelen gekocht.
Ze moeten toch ooit weer omhoog? :*)
hoop ik ;(
Is helaas nog bij niemand het geval geweest haha
Pagina: 1 ... 33 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.