Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Randmr schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:23:
[...]

Ik heb na die missie met de LifeInvader keynote een paar miljoen aandelen gekocht.
Ze moeten toch ooit weer omhoog? :*)
hoop ik ;(
Haha nope, -500% staat hij nu bij mij...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik ook :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:40

Bosmonster

*zucht*

Ik heb ook al mn centjes in Life Invader zitten :P

Volgens YouTube gaat ie wel weer omhoog uiteindelijk.

-500% is wel heel extreem :o

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 27-09-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net iemand langs de weg tegen met een kapotte auto. Hij begint te praten over zijn goede (financiële) leven en als ik hem afzet geeft hij me maar 100 dollar. Als hij weg loopt roept hij nog iets van: Okay, here's my tip. Buy shares in Tinkle now, you won't regret it!

Iemand ervaring met deze gozer?
Edit: Tinkle bevindt zich in de Bawsaq. Kan dus een tip voor iedereen zijn. Neem aan dat die tip wel te vertrouwen is.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
-500%?? Ik heb een wiskundeles gemist denk ik, maar is het aandeel een negatief bedrag waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
MonkeySleeve schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:25:
[...]

Haha nope, -500% staat hij nu bij mij...
Bij mij ook zoiets en toen heb ik mijn aandelen van LifeInvader maar verkocht. Volgende keer beter! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:40:
Ik kom net iemand langs de weg tegen met een kapotte auto. Hij begint te praten over zijn goede (financiële) leven en als ik hem afzet geeft hij me maar 100 dollar. Als hij weg loopt roept hij nog iets van: Okay, here's my tip. Buy shares in Tinkle now, you won't regret it!

Iemand ervaring met deze gozer?
Edit: Tinkle bevindt zich in de Bawsaq. Kan dus een tip voor iedereen zijn. Neem aan dat die tip wel te vertrouwen is.
Ik vond het te ver rijden en heb hem gedumpt. Maar als hij dat zei zou ik meteen al m'n geld investeren in dat aandeel!

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenvde89 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:48:
[...]

Ik vond het te ver rijden en heb hem gedumpt. Maar als hij dat zei zou ik meteen al m'n geld investeren in dat aandeel!
Hij stijgt als een gek. Gekocht voor 367 toen ik dit bericht plaatste, inmiddels staat hij al op 415,7. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:39
Cerberi schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:40:
-500%?? Ik heb een wiskundeles gemist denk ik, maar is het aandeel een negatief bedrag waard?
Sowieso is een percentage geen bedrag, de mutatie in de waarde is -500% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:40

Bosmonster

*zucht*

Wat betekent dat ie nu een negatief bedrag waard is :P

Negatieve mutatie kan wat dat betreft natuurlijk niet boven de 100% uitkomen bij aandelen.

[ Voor 46% gewijzigd door Bosmonster op 27-09-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:36:
[...]

Toch moet je eens proberen de "touch-meter" vol te krijgen in de stripclub en je telefoon in de gaten te houden... het wordt je niet door je strot geduwd zoals in IV, maar ik kan me er goed mee vermaken oOo
Dat is me wel gelukt ja, mocht mee naar huis maar verder niets meer van vernomen en altijd in gesprek als ik zelf bel. Wil die achievement van booty call nog wel hebben :P.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

XyritZz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 17:04:
[...]

Dat is me wel gelukt ja, mocht mee naar huis maar verder niets meer van vernomen en altijd in gesprek als ik zelf bel. Wil die achievement van booty call nog wel hebben :P.
Gewoon afwachten, uiteindelijk krijg je wel een berichtje. Met Franklin ben ik al met 2 verschillende naar huis geweest.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Percentage doet ook verder niets en is berekend op de laatste 'fixed point' van de game (ws als je de laatste story missie doet). AUG bv zal nooit meer zo groot wisselen (mijn geval) van 174 naar 383, of FlyUS van 5 naar 24.

Maar die 'last price' is fixed en veranderd niet meer, daarom kloppen die percentages ook niet.

(net als die grafieken, die zijn compleet fictief).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik en een hoer deel 1 :

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=b10LRxp24tc]

Enjoy...

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:40
Meet the family:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2191/Hll5Axj3O0G7o-GblcU0Rg/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7540/Z5WLk_4vvkCXMVdwnPMNog/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1137/NTDbYEgPMUudABi-T9hfiw/0_0.jpg

Trouwens, wisten jullie dat je een bezinespoor ook kunt ontsteken door er een burnout op te maken met alleen de velg? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:49:
[...]

Hij stijgt als een gek. Gekocht voor 367 toen ik dit bericht plaatste, inmiddels staat hij al op 415,7. _/-\o_
Waar vond je die beste man?
(lijkt me trouwens sterk dat wij Nu ook moeten inzetten op dat aandeel. Is bij mij iets heel anders waard namelijk. )
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:39:
Voor mij Trevor. Als ik er even klaar mee ben, nog even switchen naar Trevor. Die scenes die je dan ziet zijn echt hilarisch. Zo ver over de top, zo ver overdreven, zo waanzinnig lomp, zo heerlijk uitgewerkt door R*.
spoiler:
Wie komt er nu met een minigun een bank uitlopen "Let's shoot our way out"...

Past echt in geen enkele game beter dan in de GTA serie...
Dat deden twee bank overvallers eind jaren 90 in Hollywood.
Pakken gemaakt van kevlar en staal. Dachten hun weg naar buiten te kunnen schieten.

Hebben het buiten de bank nog 40 minuten volgehouden.

Daar heeft Rockstar duidelijk de inspiratie vandaan. (lees:gepikt)

Wikipedia: North Hollywood shootout

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 27-09-2013 18:23 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

XyritZz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 17:04:
[...]

welke achievement is dat dan? Zie hem nergens staan op xbox360achievments.org

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een aantal missies hebben duidelijk inlvoeden van de film Heat. wat in GTA IV ook al zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-10 18:49
Is het normaal dat de gamedisk contant blijft draaien tijdens het spelen? Ik word gek van de herrie die mijn xbox maakt, echt super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Heb ik ook op de ps3. Meestal stopt het wel na een tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-10 18:49
Bij mij dus helemaal niet, ook niet na een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
USB install van tweede disc misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:31

ettie1990

PSN:ettiesick

Donstil schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 18:20:
[...]

Waar vond je die beste man?
(lijkt me trouwens sterk dat wij Nu ook moeten inzetten op dat aandeel. Is bij mij iets heel anders waard namelijk. )

[...]

Dat deden twee bank overvallers eind jaren 90 in Hollywood.
Pakken gemaakt van kevlar en staal. Dachten hun weg naar buiten te kunnen schieten.

Hebben het buiten de bank nog 40 minuten volgehouden.

Daar heeft Rockstar duidelijk de inspiratie vandaan. (lees:gepikt)

Wikipedia: North Hollywood shootout
daar is nog een film over gemaakt met michael madsen in de hoofdro :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1021/hZL1qaicek6O1xRou11w7g/0_0.jpg

Sorry Michael >:) Daarna wel naar Franks customs gereden en M's auto gratis gemod :)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvc
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 22:13
Bosmonster schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:56:
Wat betekent dat ie nu een negatief bedrag waard is :P

Negatieve mutatie kan wat dat betreft natuurlijk niet boven de 100% uitkomen bij aandelen.
Misschien toch maar aansluiten bij de wiskunde bijles van Cerberi? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 10:13

Frits Flits

SOUND! Designer

Vuvuzela schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 19:12:
[afbeelding]

Sorry Michael >:) Daarna wel naar Franks customs gereden en M's auto gratis gemod :)
Als je daarna weer met Michael speelt heeft hij wederom een ongetunede auto. Werkt helaas niet.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:18

Edd

Guess what I just did..
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8883/lGOEluW9nU6Cr_fh9sHA_g/0_0.jpg

Enne ik vond ook nog een nieuw vriendinnetje voor m..
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7625/IFz2swKIOEW9Kk1MwJl6yg/0_0.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:51
Mijn ps3 maakt ook een laaiende herrie, die cd blijft maar draaien draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:51
Haha tof, lopen die gewoon rond buiten bij die strip club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Hoi, heb dus de flight school gbehaald en de sub en heli. nu zag ik bij trevor niks nieuws kwa missies en bij micheal alleen de B. nu die maar gestart en we zullen wel zien of ik daarna de heist van dat vrachtschip kan doen.

Iemand een idee?

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
Iemand al een schat gevonden onder water?
En ik had ook gehoord dat je auto's die je achterlaat weer ergens terug kan vinden? Klopt dat?

Edit: Bij Vehicle Impound kan je auto's terugkrijgen voor een prikkie. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door JackL89 op 27-09-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Mijn nieuwe favo zender: Soulwax FM. Heerlijk om daarmee 's avonds door de stad te cruisen met een gepimpte bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Zojuist even wezen farmen voor bugatti's :-p (load zo ff fotootjes up in me profiel)

Ps hoe doe ik dit ;-) gallerij aanmaken?

[ Voor 21% gewijzigd door Dr.Root op 27-09-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Vandaag aardig wat progress richting de 100%. Under The Bridge was aardig makkelijk achteraf (alles zit redelijk dicht bij elkaar en met de Buzzard (attack chopper) gaat het snel. Daarna de Knife Flights gedaan. Toch aardig wat keren aan dood gegaan, maar nu aardig onder de knie. En vervolgens het o zo saaie Nuclear Waiste opruimen wat zeker een uur heeft geduurd. Het domme was dat dit niet eens nodig is voor de 100% ingame. FML

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Kan je de assassination missies niet meer bewaren voor na de storyline? Lees overal dat het zou kunnen en ben met een save verder gegaan van voor de eerste assassin missie en ben verder gegaan met de story en nu zegt franklin dat hij eerst die missies MOET doen wtf.

EDIT

Ahh alleen de 1e moet om verder te kunnen, pfew

[ Voor 9% gewijzigd door jezzer op 27-09-2013 22:41 ]

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, Hotel missie moet je doen. Hierna zal dit niet meer gevraagd worden.

spoiler:
Hierna hou je nog 4 Lester missies over..

Edit;
Net te laat zie ik :X

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4367/1NumYo3G_keC7UX8p3hInw/0_0.jpg

die gast bleef maar over UFO's lullen :p

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
Die film over die eenzame robot, geniaal! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JackL89 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:55:
Iemand al een schat gevonden onder water?
En ik had ook gehoord dat je auto's die je achterlaat weer ergens terug kan vinden? Klopt dat?

Edit: Bij Vehicle Impound kan je auto's terugkrijgen voor een prikkie. ;)
Ja ik heb wat van die schatten gevonden. 2x 12000 en bij eentje zelfs 25000.

Trouwens. Als je met 1 karakter de 25000 vind. Blijf dan zwemen op die plek. Switch naar een ander, dan direct weer terug en je vind weer 25000.

Dit kun je zolang herhalen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:57
Hallo,

Sinds vanmiddag ben ik ook bezig met de game. Het is echt top! Echter heb ik +- 3 uurtjes gespeeld en de console uitgedaan. Vervolgens wou ik vanavond weer verder spelen.. Blijkt dat ik ALLE missies weer opnieuw moet doen??? Ik baal echt als een stekker. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? De missies die ik had gedaan waren allemaal succesful. Nu kan ik alles weer opnieuw doen :(

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt jammer dat je geen huis kunt kopen met een hele grote garage waar je 10/20 auto's in kunnen. Of een erg grote parkeer plaats naast je huis waar alle auto's op blijven staan.

2 auto's in je garage is echt te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
Er is dus een Kifflom achievement. Ik dacht dus dus even te gaan doen. Daarbij moet je op een gegeven moment 5mijl rennen door de woestijn. Dus ik mijn pook naar voren drukken en a rammen en tussendoor naar mijn laptop kijken. 5mijl duurt namelijk echt lang ... Ga ik na 3mijl dood door een hond ofzo, omdat ik even niet keer. Kan ik dus helemaal opnieuw beginnen... Werd echt helemaal gek xD Had uiteindelijk meer dan een half uur door de woestijn gerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 20:01

Shoarma kip

IceDFire

Michielodc schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:38:
Er is dus een Kifflom achievement. Ik dacht dus dus even te gaan doen. Daarbij moet je op een gegeven moment 5mijl rennen door de woestijn. Dus ik mijn pook naar voren drukken en a rammen en tussendoor naar mijn laptop kijken. 5mijl duurt namelijk echt lang ... Ga ik na 3mijl dood door een hond ofzo, omdat ik even niet keer. Kan ik dus helemaal opnieuw beginnen... Werd echt helemaal gek xD Had uiteindelijk meer dan een half uur door de woestijn gerend.
Ben ik ook mee bezig, die hele reeks. Zodra ik bij dat punt kom: touwtje om mijn controller en pookje links of rechts. Dat vind ik zulke zinloze opdrachten he!

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 17:55
Possible schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:27:
Hallo,

Sinds vanmiddag ben ik ook bezig met de game. Het is echt top! Echter heb ik +- 3 uurtjes gespeeld en de console uitgedaan. Vervolgens wou ik vanavond weer verder spelen.. Blijkt dat ik ALLE missies weer opnieuw moet doen??? Ik baal echt als een stekker. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? De missies die ik had gedaan waren allemaal succesful. Nu kan ik alles weer opnieuw doen :(
Autosave niet aan staan?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Possible schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:27:
Hallo,

Als je weer laad, pakt hij je laatste normal saving.

Gewoon pauze -> game -> load en pak de autosave (er staat een datum/tijd bij). Mits je natuurlijk autosave hebt aanstaan ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik wil geen gebruik meer maken van mijn mes, hoe kan ik deze uit het 'wapenwiel' halen?

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Wow haha R* brengt het toch wel heel mooi hoor!

spoiler:
wanneer je in die trip komt met Michael en dan via t alien spaceship naar onder valt.. Over de stad 'spaced' haha geweldig gedaan, muziek erbij ook top!

Verbaas me echt hoe vaak ik kippenvel krijg door t spelen van GTA en zijn storyline :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Verwijderd

-----SPOILER ALERT-----

Ff een juwelier checken :

Enjoy...

-----SPOILER ALERT-----

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Mezelf een vliegtuigje gehaald en helemaal heel :)

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2713/RyUoZ8FewES_Q-EsLOpSow/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8527/sqoOphD7PU-Ut5fOaD_K0Q/0_0.jpg

Ik moet nog kijken hoe ik een tank kan krijgen :)

Franklin is bugged. Moest een weed truck ophalen, maar was bezig met andere shit. Toen kreeg ik een message dat ik ontevreden smokers had en that's it.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:27
Als je een random event niet doet of niet haalt, dan komt het event wel terug neem ik aan?

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Rody schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 09:13:
Franklin is bugged. Moest een weed truck ophalen, maar was bezig met andere shit. Toen kreeg ik een message dat ik ontevreden smokers had en that's it.
Viel bij mij wel mee. Ook een keer een melding dat ik een weed-shipment voor m'n winkeltje moest ophalen, maar geen tijd (Bezig mayhem te maken). Kort daarna de melding dat het een saaie week voor mijn klanten zou worden. Poosje later de melding dat een levering gekaapt was, en gewoon die truck teruggehaald. Lijken mij random meldingen/events te zijn...

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik vermaak me nog steeds prima met GTA, veel afwisselender dan GTA4... heb in de vlee speeluren 2 vastlopers gehad verder technisch ook een prima game op de framedrops in de stad na.

Puntje van ergernis blijft voor mij dat heel veel main- en side-missions gewoon geen geld opleveren, ben je voor alles en iedereen klusjes aan het opknappen maar geld krijgen ho maar... wat voor slechte crimineel ben je dan :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

MarkoAlmelo schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 09:31:
Als je een random event niet doet of niet haalt, dan komt het event wel terug neem ik aan?
Yup, bij mij komen ze zelfs terug terwijl ik ze wel alle 14 al gedaan heb :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

klopt het trouwens dat je als Franklin in redneck country gewoon om racistische redenen aangevallen wordt? :P Ik reed daar een keer op de snelweg komen er 3 "lost" gasten op motoren aan, ik stap uit krijg wat vreemde opmerkingen te horen (kon het niet helemaal verstaan) en vervolgens schieten ze me neer

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• RubbeR01
  • Laatst online: 21-08-2023
Tip voor de BAWSAQ stock market ;
spoiler:
Pisswasser, van 148 gezakt naar 2,25 en begint nu aan een comeback.

[ Voor 13% gewijzigd door RubbeR01 op 28-09-2013 10:18 ]

I am RubbeR, You are Glue

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik vroeg me af, met franklin zou ik graag de garage kopen in blaine county, daar kan je dan gratis jouw auto tunen.

Nu heb ik het geld nog niet, alleen ik kan hem ook niet vinden op de map. Komt dat later?

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
@rody; waar en hoe heb je die geregeld, en waar stal je die kist zodat hij blijvend is?

/edit
Doh. http://www.ibtimes.com/gt...heft-auto-5-video-1410410

[ Voor 38% gewijzigd door UltraSub op 28-09-2013 10:33 ]

• RubbeR01
  • Laatst online: 21-08-2023
Phase schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 09:56:
[...]

Yup, bij mij komen ze zelfs terug terwijl ik ze wel alle 14 al gedaan heb :P
er zijn er in totaal 57, je hoeft er maar 14 te doen voor 100%.

I am RubbeR, You are Glue

• Yonix
  • Laatst online: 10:40
Ik ben op zoek naar de wagen waarmee ik containers kan verzetten. Is deze ook buiten de
spoiler:
scouting the port-missie
te spelen?

• Martinspire
Hier een vette achtervolging op Mount Chiliad:

Erg gaaf gedaan
offtopic:
Kijk Dennis585, zo maak je boeiende filmpjes

Verwijderd

Ik en een hoer deel 2 :

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=P92WVpBgWsU]

De 70 en 100 dollar doen hetzelfde.

Morgen even kijken wat je voor 50 dollar krijgt.

_/-\o_

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Jammer dat je niet vanaf mobiel/computer stocks kan kopen

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Wat een heerlijke game! Gisteren eindelijk kunnen kopen en nu paar uurtjes verder. Net:

spoiler:
Ingebroken in huis van Michael om de SUV te stelen. Dacht ik dat ik achterom moest, dus elke keer ziet die tuinman me aankomen. Moest je gewoon over de deur aan de voorkant klimmen :D Lekker onopvallend. Daarna door het raam gereden en nu verder als Michael, hoe tof! :D

Tennis speelt ook opvallend lekker zeg! Erg relaxed hoe je zo even een balletje kunt slaan. Al zal het op de hogere moeilijkheidsgraden wat preciezer aankomen qua richten zeker?

Die random events zijn erg leuk! Je ziet echt dat ze sinds GTA IV nog een paar toffe games hebben gemaakt en alle goede dingen nu in deze game hebben kunnen verwerken. d:)b

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 23:45

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik speel nu sinds gisteren GTA5 maar ik kan alleen maar met Franklin spelen?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

CAP-Team schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:40:
Nog wel ja, de andere karakters moet je nog vrij spelen, you'll find out soon enough :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• dannbla
  • Laatst online: 29-09 13:15
CAP-Team schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:40:
|:(

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:22
Martinspire schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:06:
Hier een vette achtervolging op Mount Chiliad:
[video]
Erg gaaf gedaan
offtopic:
Kijk Dennis585, zo maak je boeiende filmpjes
Dafuq!! _/-\o_

Haha Dennis585... :O

Dit is gewoon The Matrix :X
En ik wil erin blijven, I guess ignorance is bliss. :o

Er had van mij wel meer een dieper rpg systeem achter gemogen met meer "quests" e.d., iets ala Skyrim bv maar ik klaag absoluut niet.
Echt geweldig hoe realistisch het is gemaakt, ik beklom bv de hijskraan en kreeg een klein beetje de kriebels van de hoogte. De enige game waarmee ik dat eerder had was HL2, het deel onder de brug.
Niet perse om de gfx maar hoe realistisch en totaal de wereld overkomt denk ik.

Ik gok/hoop dat Rockstar heel wat uitbreidingen in de pijplijn heeft :)
UltraSub schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:31:
@rody; waar en hoe heb je die geregeld, en waar stal je die kist zodat hij blijvend is?

/edit
Doh. http://www.ibtimes.com/gt...heft-auto-5-video-1410410
Hmm ik doe het sneller en makkelijker. Gewoon bij de noordelijke ingang vol gas naar binnen rechtdoor en bij de eerste parkeerplaatsen direct voorbij de ingang rechtsaf dwars door hekken over de parkeerplaatsen, meteen linksaf, de hangar voor je in, vliegtuig pakken en weg! Je hoeft niet moeilijk te doen qua opstijgen, volg gas, iets naar links en liftoff.
Er kan een tank met 1 knal roet in eten gooien natuurlijk maar meestal gaat het goed.

[ Voor 28% gewijzigd door Mutatie op 28-09-2013 12:07 ]

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:12

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Heerlijke achtervolgingsscene martinspire, mooi ge-edit!

Verwijderd

Vannacht 35 miljoen gemaakt door aandelen. Het is eigenlijk heel simpel. Selecteren op lage current price en dan investeren in een met een redelijke groei. Profit!

• Martinspire
Ircghost schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:00:
Heerlijke achtervolgingsscene martinspire, mooi ge-edit!
Hij is niet van mij hoor ;)

Ze zijn bij IGN ook tot de conclusie gekomen dat er buiten enkele missies om geen enkele manier is om de stockmarket te beïnvloeden (inclusief demonstratie):

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mannen ik weet zelf helemaal niks van PS3 of xbox maar een maat van mij (die nog ouder is dan ik, 41) heeft eindelijk zijn gta5 versie (na een beetje trammelant maken in de winkel de ouwe gek) maar nu zegt hij dat de game alleen maar te installeren is in het duits?

Ga zo naar hem toe want verwacht natuurlijk dat het gewoon ergens in de instellingen zit maar goed wie weet is het wat anders, heb zelf geen idee namelijk.

Hoop vanmiddag toch de game eindelijk eens zelf in actie te zien en ff te spelen ;)

• rapsac
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 21:16
Even een kleine waarschuwing voor free roamers zoals ik. Ik heb voornamelijk voor de fun rond gereden en alle random events e.d. gedaan die ik tegen kwam. Ook ben ik zo bij de flight school terecht gekomen en heb ik die ook gedaan. Nu wil het spel niet meer verder terwijl ik pas op 22% van de missies zit :(
Het enige wat er nog op de map staat is een blauwe 'B' voor een fib missie (waar ik niet aan kan beginnen, er is geen gele marker om hem te starten) en een gele doodskop voor een side mission voor Trevor. Het laatste wat ik voor de missies heb kunnen doen is de sub stelen van het vrachtschip in de haven. Blijkbaar zit er een bug in gta5 wat dit veroorzaakt. Rest me niks anders dan opnieuw te beginnen :(

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

• Martinspire
rapsac schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:17:
Even een kleine waarschuwing voor free roamers zoals ik. Ik heb voornamelijk voor de fun rond gereden en alle random events e.d. gedaan die ik tegen kwam. Ook ben ik zo bij de flight school terecht gekomen en heb ik die ook gedaan. Nu wil het spel niet meer verder terwijl ik pas op 22% van de missies zit :(
Het enige wat er nog op de map staat is een blauwe 'B' voor een fib missie (waar ik niet aan kan beginnen, er is geen gele marker om hem te starten) en een gele doodskop voor een side mission voor Trevor. Het laatste wat ik voor de missies heb kunnen doen is de sub stelen van het vrachtschip in de haven. Blijkbaar zit er een bug in gta5 wat dit veroorzaakt. Rest me niks anders dan opnieuw te beginnen :(
Staat die marker dan niet hoger of lager dan waar je hebt gekeken? Kan zijn dat je een verdieping te hoog of laag zit ;)
Laat anders even weten waar die marker staat op de kaart. Misschien dat iemand je kan helpen hem te vinden. FIB missies waren bij mij een paar keer wel de missies die vervolgens nieuwe dingen opende.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 28-09-2013 12:21 ]

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Of je moet nu eerst even die FIB missie doen, en daarna komt er weer vanalles?

Ik had ook iets vaak. Op een gegeven moment moest ik de 2e assasination missie doen met Franklin voordat ik verder kon. Erg vaag.

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
in ieder geval met Michael naar de marker gaan anders gebeurd er zeker niets...

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

• rapsac
in ieder geval met Michael naar de marker gaan anders gebeurd er zeker niets...
Helaas is er geen marker, in ieder geval zie ik er geen.

Verwijderd

Is het geen missie waar je voorbereidingen voor moet treffen?
spoiler:
Bijvoorbeeld een bepaald soort voertuig stelen of iets in die richting? Denk bijvoorbeeld aan een brandweerwagen of getaway vehicle.

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
rapsac schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:24:
[...]

Het kan wezen dat het een niveau hoger is. Dat ik ook met 1 van FIB missies, met navigatie kwam ik op de weg beneden uit. Maar de marker was er boven..

Gamertag for Xbox: R0SSI

• Martinspire
rapsac schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:24:
[...]

Maar waar zit die marker dan op de kaart? Maak desnoods effe een foto en zet hem op imgur.com of iets dergelijks. Er was bij mij ook een FIB marker die je ergens in de bergen bij zo'n groot complex moest zoeken, maar die was dus een verdieping hoger blijkbaar.

• rapsac
Ik was net begonnen aan de 'merryweather' missie. De voorbereiding daarvoor is
spoiler:
het verkennen van de haven en het stelen van de mini sub van het vrachtschip in de haven
.
Dit heb ik gedaan en toen was het afgelopen. Wat ik van deze bug heb begrepen is dat het verband houdt met de flightschool? Je mag die pas doen als je daarvoor bericht krijgt op je telefoon.

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Is geen bug, je moet met Michael (dacht ik) naar de flightschool en tenminste 1 bronze medaille halen. Wellicht heb je wat gemist in de dialogen want het wordt letterlijk gezegd.

[ Voor 27% gewijzigd door BFmango op 28-09-2013 12:34 ]

Verwijderd

Golfbaan komt steeds dichterbij :)
Michael:
CHANGE $
+$33,230,312.61
TOTAL VALUE
$67,953,221.94

Franklin:
CHANGE $
+$26,369,126.57
TOTAL VALUE
$86,307,091.16

• rapsac
BFmango schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:33:
Is geen bug, je moet met Michael (dacht ik) naar de flightschool en tenminste 1 bronze medaille halen. Wellicht heb je wat gemist in de dialogen want het wordt letterlijk gezegd.
Ik heb met flinke tegenzin met alle 3 de karakters inmiddels de flightschool afgemaakt, zonder resultaat. In het gta forum staat een korte melding over deze bug waarbij verteld wordt dat wanneer je met trevor? uit zijn safe house gaat je dan 6 minuten daarna alsnog een bericht op je telefoon moet krijgen, wat helaas niet gebeurt.

• rapsac
Nog een tip voor in het begin van het spel. Wanneer je met franklin in de stad bent in de buurt van de grotti dealer en juwelierswinkel dan kan je daar rondjes gaan lopen en de voetgangers neerslaan. Full speed rennen zodat je niet blijft stilstaan en je kan altijd om hetzelfde blok blijven lopen. De politie krijgt je dan niet of nauwelijks te pakken en je krijgt zo snel enkele duizenden dollars (en een lamme rechter duim). Telkens als je dood gaat of de politie hebt afgeschud je verzamelde geld in aandelen stoppen zodat het ziekenhuis er niet met de winst vandoor gaat.
De conditie en vechtlust van franklin worden zo ook verbetert, franklin kan dan vanaf 10 meter afstand iemand neermeppen uit stand en ook wanneer hij op volle snelheid aan het rennen is :P

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Frits Flits schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:28:
[...]
Als je daarna weer met Michael speelt heeft hij wederom een ongetunede auto. Werkt helaas niet.
Heb al een paar keer geswitched en een missie met Michael gespeeld maar hij is nog steeds getuned.
Na het tunen wilde ik de auto met M overnemen en ff resprayen maar tijdens het wisselen van M en F om te kijken waar ik ze samen kon laten komen verdween die auto van Michael opeens bij Franklin en had ik opeens Franklinks auto maar dan gereset naar standaard.

I served in a company of heroes.

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Ik heb zowel een XBOX360 als een PS3. Welk platform is het 'best' voor gta 5 of maakt het geen fluit uit?

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:02
Wtf, switchte naar michael die in sandy shores bleek te chillen, ff snel aandelen kijken op de ifruit, telefoon weer wegstoppen... Vervolgens wordt ik direct aangevallen door een puma. Meteen dood en naar ziekenhuis, 1400 dollar lichter haha

Ook wel geweldig gedaan dat michael een ifruit heeft, franklin een android en trevor overduidelijk een windows phone...

[ Voor 20% gewijzigd door Trishul op 28-09-2013 13:13 ]

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 10:13

Frits Flits

SOUND! Designer

Als je soms een missie opnieuw doet (replay) worden niet alle even goed geladen. Soms heb je een lege speelwereld en kan je niets meer doen.

specs

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:40
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:35:
Golfbaan komt steeds dichterbij :)
Michael:
CHANGE $
+$33,230,312.61
TOTAL VALUE
$67,953,221.94

Franklin:
CHANGE $
+$26,369,126.57
TOTAL VALUE
$86,307,091.16
Hoe kom jij aan zo veel geld dan? Ik heb per karakter ongeveer 20 miljoen... En alle missies e.d. gedaan dus ook geen manieren om snel meer aan geld te komen. Of mis ik iets?

Verwijderd

Hatsjoe schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:10:
[...]

Hoe kom jij aan zo veel geld dan? Ik heb per karakter ongeveer 20 miljoen... En alle missies e.d. gedaan dus ook geen manieren om snel meer aan geld te komen. Of mis ik iets?
Stock market...

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:40
Ik heb al daarmee lopen kutten (investeren in bedrijf A en dan concurrent B dwars zitten d.m.v. vrachtwagens of vliegtuigen slopen) maar dat schoot bij mij niet veel op. Van de 15 miljoen die ik geïnvesteerd had in bedrijf A, maakte ik ongeveer 10.000 winst :+

Welke bedrijven zijn het makkelijkst/snelst te beïnvloeden? En is het ook zo dat na verloop van tijd de stock market weer terug gaat naar de oude prijzen? Dus dat je het kan blijven herhalen, om op die manier dus in feite oneindig veel geld te verdienen?

Verwijderd

Hatsjoe schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:10:
[...]

Ik had ongeveer 36 miljoen per character aan het einde van het spel.
spoiler:
Trevor heeft het helaas niet overleefd :P
. Gisteren heb ik al mijn geld in Pisswater gestopt nadat ik al wat had verdiend door een tip van een zakenman die ik naar het vliegveld bracht.
Pisswater aandelen heb ik gekocht voor $3 en staan inmiddels op $5.37 en stijgen nog steeds.

• MrRonniezZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09-2021

MrRonniezZ

PSN : RonniezZ

Ik volg de bawsaq via de social club online daar kan je bepaalde bedrijven aanklikken en zien wat hoogste en laagste notering is , woensdag met 200.000 begonnen zit nu op 2 miljoen. Piswasser & hawk and little probeer maar eens! Investeren moet wel via het spel helaas. De bawsaq koers verandert ongeveer om de 2 uur als ik het via de social club volg.

There is no School like the Old school

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 13:19
Inderdaad ik ben ook gister op HAL ingestapt met zo’n 450 miljoen verdeeld over de 3 characters, zit nu mooi op de +270 miljoen Return of Investment. Hopelijk zakt ie niet voor morgenavond in, want dan kan ik pas mijn aandelen van BawSaq afplukken.

Oh en voor diegene met geld in Ammunation, haal het er snel uit! Het aandeel is vandaag met 35% in waarde gedaald. |:(

[ Voor 19% gewijzigd door spekkie1994 op 28-09-2013 15:13 . Reden: info ammunation toegevoegd ]

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

ScreamGT

joejoe

Ik heb Hawk voor 5miljoen gekocht toen hij op 1$ stond. Hij gaat lekker op het moment :D

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Donstil
  • Niet online
Hoe zit dat nou precies met die SocialClub beurs noteringen. Ik zie allemaal andere prijzen ingame dan ik hier lees.

Heeft het toch een soort van verband met je Gameplay oid?

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:27:
Hoe zit dat nou precies met die SocialClub beurs noteringen. Ik zie allemaal andere prijzen ingame dan ik hier lees.

Heeft het toch een soort van verband met je Gameplay oid?
Bawsaq is gelinkt aan Social Club, de andere (ink?) staat hier echter los van.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Navuri schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:02:
Ik heb zowel een XBOX360 als een PS3. Welk platform is het 'best' voor gta 5 of maakt het geen fluit uit?
360 imho, minder framedrops. Maar het is niet dermate storend dat ik me erger aan de PS3 versie.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kijk jongens, dit zijn pas reviews _/-\o_ Mark Bussler van ClassicGameRoomHD is terug met een GTA review :)
Part 1..

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 28-09-2013 16:45 ]

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Even wat gespeeld met de eerste Lester missie, toch mooi 2 miljoen verdiend! Nu laat ik die missies voor wat ze zijn, eerst de storyline uitspelen zodat ik meer geld heb.

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Pagina: 1 ... 34 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.