Ik heb tot nu toe 1 auto in de garage bij het huis van Michael opgeslagen en eentje in de grote garage (niet bij het huis dus) van Michael.Franklin. Beide zijn er vooralsnog als ik ga kijken.
Gisteren begonnen met spelen en ik ben wel aardig onder de indruk. Grafisch zeer indrukwekkend, vooral de draw distance. Als je echter goed kijkt, zie je wel dat het verkeer last heeft van pop-in, maar das mierenneuken. Ook met de FPS heb ik geen enkele moeite.
Het rijden vind ik zoals verwacht een verademing t.o.v. IV. De camera draait veel beter mee, de vering is niet overdreven en ik heb het gevoel echt op asfalt te rijden in plaats van een zeephelling zonder profiel op de banden. Schademodel heb ik ook niet echt moeite mee. Ik ben met een Lamborghini off-road die hoge berg op gereden (hilarisch) en toen naar beneden gestuiterd. Er was niet veel meer van over. Alleen vreemd dat ik 1 ster kreeg toen ik het ding in the middle of nowhere opblies.
Verder nog naar de stripclub geweest:
spoiler:Daar ene Nikki opgepikt en bij haar thuis volgeblaft. Toen ik vervolgens naar buiten liep, kreeg ik van haar een SMS dat ze me al miste met een foto van haar memmen. Briljant.

Ik moet wel even wennen aan de combat controls. Daar waar veel games (CoD en The Last Of Us bijvoorbeeld) met rondje bukken of dekking zoeken, is het hier ineens weer R1. R* houdt er altijd vreemde controls op na. Sprinten met R3/R2 is wat mij betreft ook veel logischer, maar goed.