Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:18:
Bestaat er een makkelijke manier om geldwagen uit te schakelen?
Ik hen nog weinig wapens tot m'n beschikking...
spoiler:
voor die missie?
Gewoon chauffeur uit z'n truck gooien, lol

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 20-09-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:12
Ik ben nu een beetje bezig met autos kopen (lees: stelen) en tunen en vervolgens in mn garages te zetten.

Is iemand er al achter of je velggrootte aan kunt passen? Ik heb het nog niet voorbij zien komen en ik wil graag de velgen wat groter op mn muscle cars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:27:
[...]

spoiler:
voor die missie?
Gewoon chauffeur uit z'n truck gooien, lol
Niet voor een missie puur voor de lol....en de cash natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:45:
[...]

Niet voor een missie puur voor de lol....en de cash natuurlijk.
Gewoon een paar missies doen en dan krijg je al relatief snel access tot
spoiler:
sticky bombs enz. in de Ammu-nation

Om toch maar geen spoilers neer te zetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Opeens heb ik geen aim meer, als ik met een sniper inzoom lijkt het net alsof ik door een verrekijker kijk. Ik kan niet zien waar ik schiet. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Styx_ schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:59:
Opeens heb ik geen aim meer, als ik met een sniper inzoom lijkt het net alsof ik door een verrekijker kijk. Ik kan niet zien waar ik schiet. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
opnieuw starten!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
Al gedaan, werkte ook niet. Nu even disc uitgehaald en kijken of het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Styx_ schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:02:
Al gedaan, werkte ook niet. Nu even disc uitgehaald en kijken of het helpt.
Ook met andere character?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Styx_ schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:59:
Naar de ammunation gaan en je scope op je sniper even eraf halen, en er weer op zetten.

Ik vind trouwens Franklin wel een leuk character. Micheal is ook prima.
Maar die Trevor is nogal overdreven agressief

[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 20-09-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:48:
[...]

Gewoon een paar missies doen en dan krijg je al relatief snel access tot
spoiler:
sticky bombs enz. in de Ammu-nation

Om toch maar geen spoilers neer te zetten :9
Ik hoopte eigenlijk dat ik het al zonder die dingen kon gaan doen... ;)
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
Ja ik heb het ook met andere personages. Begin van de missie heb ik het in beeld. Dan verdwijnt het opeens weer. Kan zo ook deze missie niet afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Wat er gebeurd als je Franklin het Los Santos vastgoed laat kopen:
spoiler:
Alle upgrades op alle auto's voortaan gratis!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan zo een uur kwijt zijn aan het verkennen van de map. Dat doe ik natuurlijk in leuke wagens. De Veyron heb ik al gevonden. Nu ben ik op zoek geweest naar de Carbonizzare, een soort Ferrari look-a-like. Maar ik heb deze nog niet kunnen vinden. Van een snelle zoekactie op internet word ik ook niet slimmer. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:29:
Ik kan zo een uur kwijt zijn aan het verkennen van de map. Dat doe ik natuurlijk in leuke wagens. De Veyron heb ik al gevonden. Nu ben ik op zoek geweest naar de Carbonizzare, een soort Ferrari look-a-like. Maar ik heb deze nog niet kunnen vinden. Van een snelle zoekactie op internet word ik ook niet slimmer. Iemand een idee?
Ik zie zelf in het midden van LS veel sportauto's rondrijden; iets boven knooppunt midden in LS waar de snelwegen samen komen.
Je zou ook in Richman(in het noorden van LS) de huizen bij langs kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:51

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Zonder wanted level op het vliegveld komen

spoiler:
Bij de linker ingang naar het vliegveld waar je ook een hangar kan kopen staat een schans van een container. Neem de schans met een auto en met een succesvolle landing sta je op het vliegveld zonder wanted level.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:48:
[...]

Ik zie zelf in het midden van LS veel sportauto's rondrijden; iets boven knooppunt midden in LS waar de snelwegen samen komen.
Je zou ook in Richman(in het noorden van LS) de huizen bij langs kunnen gaan.
Het gebied waar Michael woont en een stukje daarboven heb ik al goed doorzocht. Zal nog eens boven het kruispunt gaan kijken. Thanks :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Laatst online: 24-09 13:33
Echt.. Ik zit te genieten van GTA, Trevor geunlockt en kom je bij die eerste vliegmissie,...., is dit een indicatie voor het verdere verloop van het spel? Sjonge jonge, ca. 10x retry en elke keer zit ik weer naast de baan en crash. Ik geef het denk ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Th_mas schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:00:
Echt.. Ik zit te genieten van GTA, Trevor geunlockt en kom je bij die eerste vliegmissie,...., is dit een indicatie voor het verdere verloop van het spel? Sjonge jonge, ca. 10x retry en elke keer zit ik weer naast de baan en crash. Ik geef het denk ik op.
Ik ben nu op ongeveeer 50% en kan je vertellen dat er nog wel wat andere vliegmissies komen, die zijn wel wat moeilijker dan die. Je krijgt het vanzelf door.... Hoop ik voor je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:46
Na 3 lange speel sessies het spel uitgespeeld. Van wat ik tot nu toe allemaal van het spel heb gezien is het zeker wel de hoge cijfers waard. Nu voor de 100% gaan voordat de multiplayer uit komt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QmN0RVwl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:23
Gaat het alleen om het landen waar je problemen mee hebt? Om te landen in ieder geval gewoon rustig aan en recht op de landingsbaan afgaan. Soms is de rudder handig, met LB en RB (xbox) (L1 en L2 op ps3?) Rudder stuurt je vliegtuig in rechte positie naar links of rechts, via de verticale achtervleugel. Op de grond kan je alleen maar sturen met de rudder trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Kan iemand me vertellen met welke knop je een vliegtuig bestuurt? Ik sta aan de grond en moet naar de hangar maar ik kan geen kant op met dit ding, alleen rechtdoor en achteruit..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:40

OMD

Uitgespeeld? Gefeliciteerd, denk dat je de een van de weinige bent met een 100% completiion of heb je de story voltooid

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Th_mas schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:12:
Kan iemand me vertellen met welke knop je een vliegtuig bestuurt? Ik sta aan de grond en moet naar de hangar maar ik kan geen kant op met dit ding, alleen rechtdoor en achteruit..?
Net vlak boven je post heb ik het antwoord gegeven... met rudder stuur je op de grond, LB en RB op xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:00
Th_mas schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:12:
R1 en L1 bestuur je de vliegtuig als je op de grond staat...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 06-10 19:40

OMD

Ik snap echt sommige vragen niet hier... Hoe speelt iedereen dit spel dan?

2 voorbeelden:

- flashlight aan/uit zetten
- sturen van vliegtuigen op de grond.

Alles wordt uitgelegd in het spel, skipt iedereen alle cutscenes en uitleg ofzo?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het nergens vinden, maar kan je ook een huis kopen? Ik zie wel huizen te koop staan op:
www.lennyavery-realty.com maar kan ze nergens kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Je moet even de startpost aanpassen, deel over doodgaan.

Dat kost je 5% van in geld wat je opzak hebt, met cap van 5K. Oftewel, heb je minder dan 100K opzak kost het je 5% en boven de 100K kost het je 5K.

tip gooi je geld in stocks, bijv. ammu nation stock die zal niet snel dalen maar ook niet snel groeien(althans op dit moment), en zorg dat je bijna niks opzak hebt, kost doodgaan ook bijna niks, wat zakgeld voor munitie meer is vaak niet nodig.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:46
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:18:
Ik kan het nergens vinden, maar kan je ook een huis kopen? Ik zie wel huizen te koop staan op:
Kan niet. Je kan ze waarschijnlijk wel kopen in de multiplayer. Maar zover ik weet niet in de single player. Heb de nummers ook gebeld die op sommige borden staan. Maar dan zie je alleen het plaatje van het bedrijf en word er niet opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Valandil schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:16:
[...]

R1 en L1 bestuur je de vliegtuig als je op de grond staat...
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:18:
Soon... ;)
Maar niet allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Had hetzelfde vanavond, al had ik gelukkig aan twee tries genoeg. :P Het is nog best lastig ja.

Voelde me overigens net even een heuse serialkiller met Trevor. :+
spoiler:
Kwam 's nachts in een dorpje bij een bar een koppeltje tegen wat te dronken was om naar hun motel te rijden.
Of ik ze er dus even heen wilde brengen...
Maar je kunt ze blijkbaar ook afzetten bij zo'n sekte, de Altruist Cult. Hele rit ernaartoe over smalle bergweggetjes, in het pikkedonker. Ze maakten al opmerkingen dat hun motel toch echt niet in de bergen lag en dat het wel erg lang duurde. :9 Heerlijk creepy sfeertje haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
superbassie schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:35:
[...]

Had hetzelfde vanavond, al had ik gelukkig aan twee tries genoeg. :P Het is nog best lastig ja.

Voelde me overigens net even een heuse serialkiller met Trevor. :+
spoiler:
Kwam 's nachts in een dorpje bij een bar een koppeltje tegen wat te dronken was om naar hun motel te rijden.
Of ik ze er dus even heen wilde brengen...
Maar je kunt ze blijkbaar ook afzetten bij zo'n sekte, de Altruist Cult. Hele rit ernaartoe over smalle bergweggetjes, in het pikkedonker. Ze maakten al opmerkingen dat hun motel toch echt niet in de bergen lag en dat het wel erg lang duurde. :9 Heerlijk creepy sfeertje haha.
Same here.

Reactie op jouw spoiler:
spoiler:
En ze gaan zelfs tijdens dat je ze erheen rijdt nog even vrolijk 'bezig' op de achterbank. Toen had ik mijn keus snel gemaakt: geen motel voor jullie vanavond. En de rest van het jaar. En dat daarna. :*) een bergwandelingetje misschien. :o
Verdiend nog goed ook, om ze erheen te brengen.

Een 'echte' spoiler:
spoiler:
later krijg je er nog 1: een dochter van een maffiabaas (?!) die opgesloten zit in de gevangenis. Als je haar terugbrengt zal haar pappie zeker te weten komen, dat je haar hebt geholpen.
En als je haar ook naar doe Cult brengt? Geen idee ;)
Tot dusver nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 08:41

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Even vraagje: de Blimp code, heb ik aangeboden gekregen van een xBox user sie de code niet hoeft, maar kan ik deze op mijn PS3 invoeren of niet?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Je kan in GTA een watertaxi pakken (no spoiler)

[ Voor 5% gewijzigd door Unomomentodado op 20-09-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:42:
Wat trouwens ook nep is, als je dat ding jat en je rijd de stad in, zie je opeens 10 van die auto's rondrijden 8)7
Altijd al zo geweest in GTA games en eigenlijk helemaal niet verkeerd ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb last van een bug in GTA bij een missie. Ik doe die 'fotograaf' missie met Franklin (Side missie), dan moet ik een foto maken met mijn mobiel, maar zodra ik dat wil doen zegt hij 'Storage Loading', dit gaat een hele tijd door en dan zegt hij dat hij niet kan verbinden met Rockstar Social club.... Andere mensen hier ook last van? Ik kan de missie nu gewoon niet doen aangezien ik geen foto kan maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe synct de r* social club? Synct hij elke keer hetgeen wat je ook op je save files hebt qua stats of onthoud hij alles wat je doet? Ik save soms en ga dan nog een kwartier beetje lollen en knallen zonder te saven. Komen de stats daaruit wel in social club of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 23:46:
Ik heb last van een bug in GTA bij een missie. Ik doe die 'fotograaf' missie met Franklin (Side missie), dan moet ik een foto maken met mijn mobiel, maar zodra ik dat wil doen zegt hij 'Storage Loading', dit gaat een hele tijd door en dan zegt hij dat hij niet kan verbinden met Rockstar Social club.... Andere mensen hier ook last van? Ik kan de missie nu gewoon niet doen aangezien ik geen foto kan maken....
Je moet met vierkantje op 'send' drukken en niet op X om m te uploaden op SocialClub.
Niks geem bug, gewoon even de instructies volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 23:54:
[...]

Je moet met vierkantje op 'send' drukken en niet op X om m te uploaden op SocialClub.
Niks geem bug, gewoon even de instructies volgen.
Daar kom ik nog niet, ik klik op de camera om een foto te maken maar dat lukt nog geen eens.

• Unomomentodado
Dat je fotootjes kan maken is zo briljant!
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/

Edit: en dus zooooo jammer dat Social Club failt bij mij op de PS3.......

[ Voor 27% gewijzigd door Unomomentodado op 21-09-2013 00:05 ]

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:03

Edd

Unomomentodado schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 00:01:

Beetje jammer alleen dat het niet altijd werkt... ;(

-

Verwijderd

Waar kan ik de code om de blimp te ontvangen (PS3) in de manual vinden?
Bvd

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Spoilers over het verhaal (story) moeten ALTIJD tussen spoiler tags.

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
kuusj98 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:58:
Even vraagje: de Blimp code, heb ik aangeboden gekregen van een xBox user sie de code niet hoeft, maar kan ik deze op mijn PS3 invoeren of niet?
Lijkt me niet. Maar hoezo had je zelf geen code dan? Ik dacht dat iedereen die er bij iedereen wel bij zat?
Ik dacht trouwens dat er ook wel een manier was om die blimp te kunnen aanvragen als je de code niet invoert, hoorde zoiets op dit forum, geen idee hoe.

Iemand al vreemde glitches tegengekomen? Ik had laatst een nogal hoekige branding, vlakbij de vuurtoren:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/6170711/zee.jpg

En laatst liep de game vast, nadat ik Michael en Franklin samen naar de stripclub had gestuurd. Ik was van Michael naar Franklin geswitched, en toen ik met Franklin naar buiten liep, liep Michael de andere kant op, en kon ik niet meer naar hem terug switchen! Ik kon toen met Franklin wel naar het eindpunt van de 'date' rijden, waar ze normaal gesproken elkaar nog ff gedag zeggen. Ik stapte uit, maar Michael was niet te bekennen, dus Franklin bleef voor zich uit staan kijken. Ik kon niks meer doen! Controls en hub waren weg! Kon alleen nog maar de laatste savegame laden.
Kortom, een tip: niet te veel switchen tijdens een date naar de stripclub! 8)7

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Topic "Het snelle geld GA V" gemerged met het algemene GTA 5-topic.

Verwijderd

Svenderson schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 00:11:
[...]
Iemand al vreemde glitches tegengekomen? Ik had laatst een nogal hoekige branding, vlakbij de vuurtoren:
Twee keer heb ik dat gehad. De eerste keer dat ik met Michael kon spelen en in zijn huis ging stond zijn vrouw op het aanrecht en zijn dochter op de bank. Ze waren er ook niet af te krijgen.

En toen ik de eerste keer een bioscoop inging (ik kon nergens een kaartje kopen? terwijl het icon van bios wel in beeld stond), ik liep een beetje rond en de drempel van deur om het zo te zeggen (lastig uit te leggen welk deel ik precies bedoel) was een blok van pixels met alle kleuren van de regenboog, de texture ofzo was niet goed geladen denk ik. Want na het openen en sluiten van de deur zag ik wel gewoon de drempel, ik heb het dus niet nog een keer kunnen creëren.

Wat ik zelf heel erg waardeer in dit nieuwste deel van GTA is als je zelf op pad gaat buiten de missies om, je hebt nu wel echt het gevoel dat je in een levende wereld rondloopt of -rijd, dat heb ik bij de vorige delen nooit gehad en was het eigenlijk altijd een beetje leeg. Tuurlijk was het leuk om auto's kapot te knallen en een file te veroorzaken en vervolgens alles op te blazen, maar ik heb nog nooit eerder het gevoel gehad dat je echt een onderdeel van de wereld bent waarin je vanalles uitprobeert en doet.

Heb het spel sinds de dag van release en zit op 12.5 % van de missies, ik ga lekker rustig doorspelen en veel freeroamen en dan kan ik nog lange tijd vooruit voordat ik het spel/de hoofdmissies heb uitgespeeld. Lijkt me toch ook veel leuker gamen en genieten van het spel dan wanneer ik nu berichten lees van mensen die zo trots zijn dat ze de game zo snel mogelijk hebben uitgespeeld. Ik vind het wel een fijn gevoel dat ik lekker aan het gamen ben dat wanneer ik zin heb ook echt verder kan in het spel en het verhaal, en niet dat je dus eigenlijk alleen nog maar kan rondklooten omdat je geen missies meer kan doen.

• Donstil
  • Niet online
Unomomentodado schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 00:01:

Had ik ook. Bleek mijn psn koppeling eruit. Opnieuw gemaakt en nu werkt alles al twee dagen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Svenderson schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 00:11:
[...]

Ik vloog in een Jumbojet met franklin.
Switch ik van character naar michael, en even later weer terug naar franklin.
Staat de jumbojet in een veel te kleine garage, Franklin wordt eruit gelanceerd door het spel, en vervolgens kwam ik onder de grond terecht (GTA III anyone?) en moest ik mijn PS3 rebooten voor ik weer iets kon :P

• Svenderson
Donstil schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 00:38:
[...]

Had ik ook. Bleek mijn psn koppeling eruit. Opnieuw gemaakt en nu werkt alles al twee dagen.
Oh! Hoe kwam je daar achter en hoe heb je je psn opnieuw gekoppeld? Gekoppeld aan Social Club neem ik aan? Ik sta al dagen te springen om foto's te maken van alles wat los en vast zit. Tot nu toe maar twee keer gelukt. :(

Verwijderd

Je bent niet de enige bij wie het niet werkt hoor, ik heb nog geen enkele foto kunnen maken. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik het niet continu probeer.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:30

nFo

Svenderson schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 00:52:
[...]

Oh! Hoe kwam je daar achter en hoe heb je je psn opnieuw gekoppeld? Gekoppeld aan Social Club neem ik aan? Ik sta al dagen te springen om foto's te maken van alles wat los en vast zit. Tot nu toe maar twee keer gelukt. :(
Ze zijn er mee bezig: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200357093

Werkt bij mij ook niet.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:14

Vis

Wat zag ik net? Moet je meer 'zorg' geld betalen als je rijker bent?

Franklin heeft om en nabij de ton, en Michael nog geen 2000 ... En Franklin betaalde gewoon ruim 4000 euro toen ie even dood was en spawnde bij t ziekenhuis ...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Donstil
  • Niet online
Svenderson schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 00:52:
[...]

Had het niet moeten zeggen. Werkte nu niet 8)7
Koppeling moet je maken op de SocialClub website.

Lijkt dus nu wel down te liggen. In de game wereld noemen we dat een Simcity'tje ;)

Verwijderd

Weet niet of iemand deze random encounter al is tegen gekomen.

spoiler:
Ik reed met Franklin redelijk boven in de map, in the middele of nowhere.
Kom ik opeens een groepje gasten tegen, die een vrouw hadden vastgebonden en probeerde te ontvoeren.
Ik die gasten kapot geschoten en die vrouw gered, vroeg ze of ik haar naar haar Pa kon brengen aan de andere kant van de map.

Naja prima, heb toch niets beters te doen. Blijkt haar vader grote en bekende gangster te zijn.
Paar uur later krijg ik een telefoontje, bedankt voor het redden van me dochter. Hier heb je $60.000. :9

Nou dat is nog eens lekker geld verdienen!

• Svenderson
Hahah heel fijn, die random encounters. Goed dat ze dat meegenomen hebben uit Red Dead Redemption.

Ik had net een hele suffe, wist niet wat ik er verder mee moest:
spoiler:
Op de hoek van de straat stond een zombie, kon hem aanspreken, hij riep wat terug, maar verder gebeurde er niks, terwijl het blauwe stipje bleef staan. Heb m maar op gewoon op z'n bek geslagen, blauwe stipje weg. :P

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zit inmiddels over de 50% en vind super game. Alleen tis me al te vaak voorgekomen dat ik geld misloop icm de stockmarket. Dus tip : doe geen missies vlak nadat je via lester de markt bemiddeld hebt. Want na die missie waren mn stocks ineens weer standaard waard. Ben nu al op de hwlft en heb nog steeds weinig geld. Ben paar keer geld kwijt gwraakt door te lang wachten met stocks. Als ze eenmaal een tijdje stabiel zijn gelihk verkopen. Anders dropt iw weer en ben je alles kwijt zoals ik al heel vaak heb. En begin ook wel beetje zat te worden dat ik geen geld ( of nagenoeg niet) krijg voor missies, dat motiveert niet echt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Donstil
  • Niet online
Hij doet het weer hoor ;)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2qt9u12.jpg
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 01:38:
Weet niet of iemand deze random encounter al is tegen gekomen.

spoiler:
Ik reed met Franklin redelijk boven in de map, in the middele of nowhere.
Kom ik opeens een groepje gasten tegen, die een vrouw hadden vastgebonden en probeerde te ontvoeren.
Ik die gasten kapot geschoten en die vrouw gered, vroeg ze of ik haar naar haar Pa kon brengen aan de andere kant van de map.

Naja prima, heb toch niets beters te doen. Blijkt haar vader grote en bekende gangster te zijn.
Paar uur later krijg ik een telefoontje, bedankt voor het redden van me dochter. Hier heb je $60.000. :9

Nou dat is nog eens lekker geld verdienen!
Die is wel cool ja, ik ben niet veel verder gekomen dan 200,- wat ik ontving omdat ik iemand zijn beurs terug bracht.

En ik ben een keer overvallen, althans ze probeerde het. Ik ben schietend ten onder gegaan.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vond zelf deze snapmatic wel geinig (zelf gemaakt, uiteraard).

http://rsg.ms/1dwRHkU

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9950/tlqMqVorqUaUMRy1iY0hmw/0_0.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Thomas op 21-09-2013 02:47 ]

• Donstil
  • Niet online
Thomasx4 schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 02:46:
Vond zelf deze snapmatic wel geinig (zelf gemaakt, uiteraard).

http://rsg.ms/1dwRHkU

[afbeelding]
Die selfies zijn wel grappig idd, zeker als je "jezelf" op de plaat zet bij iets wat spontaan gebeurd. De rest van die camera geloof ik wel.

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 00:09:
Waar kan ik de code om de blimp te ontvangen (PS3) in de manual vinden?
Bvd
Bij mij zit er een los kaartje in het doosje van GTA 5 waar de code op staat.

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10 08:51
Na 20 uur uitgespeeld. Nu de zijmissies nog :)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Raak vaak auto's kwijt in Franklin zijn garage van zijn safehouse.... wat gaat er fout?

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Jopth schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 08:48:
+ online missies _/-\o_

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 23:49
Slasher schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 08:53:
Raak vaak auto's kwijt in Franklin zijn garage van zijn safehouse.... wat gaat er fout?
Daar heb ik ook last van, maar dan Michael zijn garage.

Dacht eerst dat ik niet gesaved had, maar via een ATM machine zijn wel alle Los Santos Customs transacties afgeschreven.

Riekt naar een bug.. :( 1 auto saven gaat nog goed, bij meer dan 1 gaat het fout.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Jopth schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 08:48:
Online missies worden er al 500 dus dat speel je niet zomaar even uit.
En er worden uiteraard later nog meer missies bijgevoed dus als je het echt een leuke game vind ben je daar voorlopig nog niet mee klaar.

[ Voor 10% gewijzigd door calsonic op 21-09-2013 09:03 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb tot nu toe 1 auto in de garage bij het huis van Michael opgeslagen en eentje in de grote garage (niet bij het huis dus) van Michael.Franklin. Beide zijn er vooralsnog als ik ga kijken.

Gisteren begonnen met spelen en ik ben wel aardig onder de indruk. Grafisch zeer indrukwekkend, vooral de draw distance. Als je echter goed kijkt, zie je wel dat het verkeer last heeft van pop-in, maar das mierenneuken. Ook met de FPS heb ik geen enkele moeite.

Het rijden vind ik zoals verwacht een verademing t.o.v. IV. De camera draait veel beter mee, de vering is niet overdreven en ik heb het gevoel echt op asfalt te rijden in plaats van een zeephelling zonder profiel op de banden. Schademodel heb ik ook niet echt moeite mee. Ik ben met een Lamborghini off-road die hoge berg op gereden (hilarisch) en toen naar beneden gestuiterd. Er was niet veel meer van over. Alleen vreemd dat ik 1 ster kreeg toen ik het ding in the middle of nowhere opblies.

Verder nog naar de stripclub geweest:

spoiler:
Daar ene Nikki opgepikt en bij haar thuis volgeblaft. Toen ik vervolgens naar buiten liep, kreeg ik van haar een SMS dat ze me al miste met een foto van haar memmen. Briljant. :P

Ik moet wel even wennen aan de combat controls. Daar waar veel games (CoD en The Last Of Us bijvoorbeeld) met rondje bukken of dekking zoeken, is het hier ineens weer R1. R* houdt er altijd vreemde controls op na. Sprinten met R3/R2 is wat mij betreft ook veel logischer, maar goed.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wasp schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 08:59:
[...]

Daar heb ik ook last van, maar dan Michael zijn garage.

Dacht eerst dat ik niet gesaved had, maar via een ATM machine zijn wel alle Los Santos Customs transacties afgeschreven.

Riekt naar een bug.. :( 1 auto saven gaat nog goed, bij meer dan 1 gaat het fout.
Hopelijk gaat het opgelost worden: http://support.rockstarga...garage-or-losing-upgrades

Elect a clown, expect a circus.

• ArthurMorgan
  • Niet online
spoiler:
Ik krijg die race van franklin echt niet voor elkaar. Ik heb totaal geen grip, net alsof ik opeens GTA IV auto heb. Als ik daarna bij de race weg ga rijdt hij opeens weer veel prettiger. Zit te denken om in de buurt van Michael een betere auto te zoeken. Werkt dat?
Overigens maak ik al wel gebruik van zijn speciality, maar dan nog verpruts ik het steeds in de bochten.

En wat betreft GTA Online. Iemand die toevallig weet of je dat (normaal) kunt spelen zonder headset? Ik ben zeer slechthorend dus dat is voor mij verder geen optie. Maar als dat niet kan dan blijf ik daar gewoon weg :)

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-09-2013 09:20 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• bram1984
Wybo schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 09:19:
spoiler:
Ik krijg die race van franklin echt niet voor elkaar. Ik heb totaal geen grip, net alsof ik opeens GTA IV auto heb. Als ik daarna bij de race weg ga rijdt hij opeens weer veel prettiger. Zit te denken om in de buurt van Michael een betere auto te zoeken. Werkt dat?
Overigens maak ik al wel gebruik van zijn speciality, maar dan nog verpruts ik het steeds in de bochten.

En wat betreft GTA Online. Iemand die toevallig weet of je dat (normaal) kunt spelen zonder headset? Ik ben zeer slechthorend dus dat is voor mij verder geen optie. Maar als dat niet kan dan blijf ik daar gewoon weg :)
Bedoel je die eerste race in die rode auto die al klaar staat? Heb ik 2x over gedaan, niet bijzonder moeilijk vond ik die.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja die bedoel ik, ik heb hem nu al iets van 20 keer gedaan.

spoiler:
Na 10 keer bedacht ik dat ik die speciality, toen kwam ik wel op plek 1 maar een stuk verder vlieg ik de bocht uit. Als ik rem word ik ingehaald, als ik uitrij word ik ingehaald of vlieg alsnog de bocht uit...
Sowieso staat mijn auto na elke botsing bijna achterstevoren..
Slim zijn en de anderen afknallen, mocht ook al niet :D

Terwijl ik tijdens freeroamen er veel minder last van heb,

Verwijderd

Pfff die flight school is wel hard, zeker die laatste les

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 09:38:
Pfff die flight school is wel hard, zeker die laatste les
Die vond ik wel meevallen..
Ben bij die helicopterles alleen niet tussen de brug doorgevlogen, heb zo 10 sec laten liggen, maar ik kreeg de heli maar niet goed uitgelijnd voor dat gat.

• bram1984
Wybo schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 09:30:
Ja die bedoel ik, ik heb hem nu al iets van 20 keer gedaan.

spoiler:
Na 10 keer bedacht ik dat ik die speciality, toen kwam ik wel op plek 1 maar een stuk verder vlieg ik de bocht uit. Als ik rem word ik ingehaald, als ik uitrij word ik ingehaald of vlieg alsnog de bocht uit...
Sowieso staat mijn auto na elke botsing bijna achterstevoren..
Slim zijn en de anderen afknallen, mocht ook al niet :D

Terwijl ik tijdens freeroamen er veel minder last van heb,
Vreemd. Je kan overigens draften hè, dus in de slipstream van een tegenstander rijden, dan ga je sneller.

Ook geen handrem gebruiken, en je kan vrij gemakkelijk winnen. Heb je geen andere auto voor nodig. :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok, dat is wel handig, ik ga er vaak naast rijden om er voorbij te gaan, maar dat moet dus meer op het laatste moment. Ga ik dan straks eens proberen.

Verwijderd

De auto's gaan nu realistisch kapot en vliegen niet meer zo snel in brand zoals in gta 4.

Op het einde viel de motor uit en kon ik de auto niet meer starten.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
spoiler:
Gisteren eindelijk Trevor erbij gekregen, eerste heist gewoon de beste mensen genomen en alles leeggehaald ook geen motor ongelukken onderweg. Had ruim de tijd.

Had in Michaels garage twee auto's staan maar er wordt er maar 1 opgeslagen.

Enkele stranger missies gedaan waaronder een stelletje wat dronken was naar het motel brengen in de auto gingen ze helemaal los

Burp

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
darkkingll schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 09:49:
[...]

Die vond ik wel meevallen..
Ben bij die helicopterles alleen niet tussen de brug doorgevlogen, heb zo 10 sec laten liggen, maar ik kreeg de heli maar niet goed uitgelijnd voor dat gat.
die helikopter inderdaad. Wat een drama dingen zijn dat.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 21:41
Gister de credits over mn scherm heen. Hele toffe game zeg. Pluim voor Rockstar.

Overigens duurde dat kijken van de credits wel megalang. Duurt ongeveer een half uur! Eerste kwartier is gewoon de medewerkers en daarna komt de muziek uitgebreid per radiozender en dan ook echt alle info erbij. Komt verder niets speciaals na, dus je mist niets als je hem wegklikt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

FYI:

Bart Smit in Arnhem krijgen op de volgende dagen weer GTA V's:

Centrum: Woensdag
Kronenburg: Donderdag

Kronenburg had vanochtend nog een aantal exemplaren voor de XboX 360.

Net zelf een kopietje opgehaald in Deventer of all places :)

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

servival7 schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 10:17:
[...]
die helikopter inderdaad. Wat een drama dingen zijn dat.
Dacht dat ik de enige was. Bij mij beginnen doe helikopters altijd een beetje van links naar rechts ( en weer terug) te slingeren, vet vervelend.

• Ircghost
  • Laatst online: 06-10 09:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 10:05:
[video]

De auto's gaan nu realistisch kapot en vliegen niet meer zo snel in brand zoals in gta 4.

Op het einde viel de motor uit en kon ik de auto niet meer starten.
Realistisch? Die auto is zo sterk als een tank, zelfs na een volledige slide in je zijkant zat er geen deuk in :P

• Playa del C.
Ircghost schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:16:
[...]

Realistisch? Die auto is zo sterk als een tank, zelfs na een volledige slide in je zijkant zat er geen deuk in :P
Inderdaad. Ik vind het spel heel goed, alleen het enige waar ik me aan stoor zijn de botsingen en het schademodel. Niet realistisch en dat hoeft ook niet, maar ook geen fun-factor. Aangezien het spel toch wel veel rijden betreft, vind ik dat toch wel een zwaar minpunt.

Trouwens ook met het lopen viel me iets op. In GTA4 kunnen je voeten beide op een andere hoogte op de grond staan, ook terwijl je loopt, bijvoorbeeld op de stoeprand en op het asfalt. In GTA 5 zweeft er dan een voet boven de grond.

• 6pack15
Ik vond zelf het schademodel in IV ook vermakelijker. Als je je best deed kreeg je elke auto in een luciferdoosje. Nu kan je met 300 tegen een muur aanrijden en valt je lamp eruit en heb je een deuk in de bumper.

Voor de rest blijft dit spel 1000x beter hehe

[ Voor 10% gewijzigd door 6pack15 op 21-09-2013 12:52 ]

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:48
Even een vraag over iFruit. Hoe kan je in godsnaam de strond (turd) van die hond weggooien? Ik kan het alleen een beetje opzij schuiven maar dat is het. Er staat pinch erboven maar dan loopt de hond er naar toe. Dus wat moet je in godsnaam doen?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Verwijderd

Is hier al iemand die een erg duur pand (10.000.000+) heeft gekocht? Zo ja, hoe heb je dat in godsnaam kunnen betalen...

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
MrBlueEyes schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:51:
Even een vraag over iFruit. Hoe kan je in godsnaam de strond (turd) van die hond weggooien? Ik kan het alleen een beetje opzij schuiven maar dat is het. Er staat pinch erboven maar dan loopt de hond er naar toe. Dus wat moet je in godsnaam doen?
Geen idee wat god hiermee te maken heeft, maar je pinch de strond gewoon en dan kun je het boven de afvalbak schuiven.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:57:
Is hier al iemand die een erg duur pand (10.000.000+) heeft gekocht? Zo ja, hoe heb je dat in godsnaam kunnen betalen...
Gewoon heists doen. verdient nog het meeste

[ Voor 22% gewijzigd door rjpurk op 21-09-2013 12:58 ]

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

rjpurk schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:57:
[...]
Kun je die een paar keer achter elkaar doen dan? Zoveel geld heb ik namelijk nog niet met die heists gekregen in totaal ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:48
rjpurk schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:57:
[...]

Geen idee wat god hiermee te maken heeft, maar je pinch de strond gewoon en dan kun je het boven de afvalbak schuiven.

[...]

Hmm sorry werd er een beetje gek van omdat het gewoon niet wilt lukken. Waar ik ook maar klik. Met veel moeite kan ik het een beetje opzij schuiven met 10x over het beeldscherm vegen. En nog steeds lukt niet veel meer. Als ik erop klik krijg ik alleen de melding wat ik moet doen.

Laat maar ik heb het al door, met 2 vingers was de bedoeling 8)7 dat had ik ff niet door.

[ Voor 7% gewijzigd door MrBlueEyes op 21-09-2013 13:09 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Verwijderd

Grand Theft Auto V moet je gewoon gespeeld hebben als gamer .
Ook al zijn er van die mensen die alleen op PC gamen dan wil ik die mensen laten weten dat dat een gameconsole kopen alleen voor Grand Theft Auto V zeker de moeite waard is .
Je beleeft zoveel gameplezier aan deze groten titel dat je er niet snel uitgekeken raakt .
Ik heb bijvoorbeeld begin augustus 2013 een Xbox 360 Slim 250GB aangeschaft speciaal voor Grand Theft Auto V en het spel word alleen maar mooier hoe langer je het speelt .
Zeker genieten van kleine dingen zoals uitzicht op bepaalde punten zijn zooooo fantastisch mooi .
Grand Theft Auto V is voor mij even lekker wegdromen in een andere wereld dan de hedendaagse hectische wereld .

• 6pack15
spoiler:
Bij de missies van Lester, waarbij je bijv de CEO van LifeInvader moet vermoorden, moet je goed luisteren naar zijn "beursadvies", en dan vol inkopen op dat ene bedrijf > missie doen > wachten maar en kijken hoe je geld groeit. Heb zo met Franklin bijna 300.000 verdiend met de 200.000 die hij had. Als je dit ook doet met je andere characters gaat het erg snel. Michael had bijv een mooie miljoen op zn rekening staan na de eerste heist, dat tikt aan als je de juiste aandelen koopt.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10 22:06

ScreamGT

joejoe

Gisteren uitgespeeld! Vraagje:

spoiler:
Kun je nu ook nog steeds heists doen nadat je het spel hebt uitgespeeld?

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• peauke
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
met de money glitch.

5760 WP ET-Solar met SB 5000-tl21 en 4080 WP Yingli met StecaGrid Coolcept 3600, ZW, 20gr hellend dak, Zonneplan nexus 20 kWh, Warmtepomp 14Kw Waterstage HT

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Playa del C. schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:32:
[...]

Inderdaad. Ik vind het spel heel goed, alleen het enige waar ik me aan stoor zijn de botsingen en het schademodel. Niet realistisch en dat hoeft ook niet, maar ook geen fun-factor. Aangezien het spel toch wel veel rijden betreft, vind ik dat toch wel een zwaar minpunt.

Trouwens ook met het lopen viel me iets op. In GTA4 kunnen je voeten beide op een andere hoogte op de grond staan, ook terwijl je loopt, bijvoorbeeld op de stoeprand en op het asfalt. In GTA 5 zweeft er dan een voet boven de grond.
Goed opgemerkt, was me nog niet opgevallen.

Ik denk dat Rockstar concessies gemaakt heeft m.b.t. de physics en de real-time vervorming van bijv. auto's bij schade, om het spel vloeiender te laten lopen. Ik heb de 360 en PS3 versie van GTA5, en ik merk dat de PS3 versie iets minder soepel loopt maar alsnog een stuk soepeler dan GTA4 op de PS3.

• 6pack15
Playa del C. schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:32:
[...]

Bij mij zetten ze wel het voetje op een andere hoogte? Misschien dat bepaalde stoepjes niet werken

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:54
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:08:
Ook al zijn er van die mensen die alleen op PC gamen dan wil ik die mensen laten weten dat dat een gameconsole kopen alleen voor Grand Theft Auto V zeker de moeite waard is .
Je beleeft zoveel gameplezier aan deze groten titel dat je er niet snel uitgekeken raakt .
Ik heb bijvoorbeeld begin augustus 2013 een Xbox 360 Slim 250GB aangeschaft speciaal voor Grand Theft Auto V en het spel word alleen maar mooier hoe langer je het speelt .
Zeker genieten van kleine dingen zoals uitzicht op bepaalde punten zijn zooooo fantastisch mooi .
Grand Theft Auto V is voor mij even lekker wegdromen in een andere wereld dan de hedendaagse hectische wereld .
Mooi geformuleerd! Zo denk ik er ook over, vanavond ga ik weer lekkr genieten en wegdromen _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• servival7
6pack15 schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:12:
[...]

spoiler:
Bij de missies van Lester, waarbij je bijv de CEO van LifeInvader moet vermoorden, moet je goed luisteren naar zijn "beursadvies", en dan vol inkopen op dat ene bedrijf > missie doen > wachten maar en kijken hoe je geld groeit. Heb zo met Franklin bijna 300.000 verdiend met de 200.000 die hij had. Als je dit ook doet met je andere characters gaat het erg snel. Michael had bijv een mooie miljoen op zn rekening staan na de eerste heist, dat tikt aan als je de juiste aandelen koopt.
Dan moet die Bawsaq koers het wel doen :( 9 van de 10 keer is die down bij mij

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 19:16
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:08:
Of we wachten nog even op de pc-versie :-)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:43
Gelukkig zijn er meer mensen die kritiek hebben op de game, en hoewel mijn collega het echt super vet vind zal ik in ieder geval zijn review aanvullen met mijn kritische blik. Het is bij lange na geen 9+ waard in mijn ogen, en al helemaal niet de beste game van het jaar, laat staan ooit. Teveel steken laten vallen en te weinig vernieuwing, bovenop een verouderde engine en mechanics die al 10 jaar verrot zijn.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Svenderson
servival7 schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:41:
[...]

Dan moet die Bawsaq koers het wel doen :( 9 van de 10 keer is die down bij mij
Nee, voor in-game beursschommelingen moet je de LCN hebben, die werkt altijd. Bawsaq is de online beurs, waarbij de koers afhankelijk is van wat andere spelers doen.. wanneer het een keer werkt tenminste, komt nog wel.

• servival7
Svenderson schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:53:
[...]

Nee, voor in-game beursschommelingen moet je de LCN hebben, die werkt altijd. Bawsaq is de online beurs, waarbij de koers afhankelijk is van wat andere spelers doen.. wanneer het een keer werkt tenminste, komt nog wel.
maar vaak staan de bedrijven van Lester wel op die beurs en niet op LCN
Pagina: 1 ... 18 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.