Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:14:
Hoe kan je zon duik naar voren maken?
X (360) of Vierkantje (PS3) bij water

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_026
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-07 13:42
Olivinio schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:50:
Weet iemand van jullie of de strategy guide ook bij een Media Markt of Saturn wordt verkocht. Bij bol.com kan deze wel worden besteld alleen levertijd is 3-4 werkdagen. Wil het eigenlijk voor as weekend hebben.

Andere tips zijn uiteraard ook welkom ;)
De guide is bij de Media Markt te koop. Had hem in me handen maar toch weer teruggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktipr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-10-2023

ktipr

Ondertitel

(jarig!)
Martinspire schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:14:
[...]
X (360) of Vierkantje (PS3) bij water
Nope springen, en dan slaan (vierkantje, en dan rondje op de PS3; sorry geen idee voor de XBOX, maar ik denk dat je dat wel kunt uitvogelen)

And that's the way the cookie crumbles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
ktipr schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:15:
[...]

Nope springen, en dan slaan (vierkantje, en dan rondje op de PS3; sorry geen idee voor de XBOX, maar ik denk dat je dat wel kunt uitvogelen)
Bij de Xbox, rennen / X drukken (natuurlijk wel bij de rand van water/afgrond)

[ Voor 7% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktipr

ktipr

Ondertitel

(jarig!)
boeles schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:18:
[...]

Bij de Xbox, rennen / X drukken (natuurlijk wel bij de rand van water/afgrond)
Ik denk niet dat de persoon die dat vroeg een duik in het water bedoelt, maar een duik op de straat. Zoals in onderstaand filmpje uitgebreid wordt getoond.

Front flip for style:

Zoals ik zei met PS3 is het vierkantje -> rondje, en ik ben toch zo lief geweest om het voor de xbox uit te zoeken: X en dan B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Iemand een idee waarom de assault SMS bij Trevor gratis is, inclusief alle extra attachements?

spoiler:
aandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Is er ook een sportschool ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 15:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
dutchgio schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:27:
Iemand een idee waarom de assault SMS bij Trevor gratis is, inclusief alle extra attachements?

spoiler:
aandelen?
Bedoel je die SMG die je van de social club krijgt? Die is voor iedereen gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
EnigmaNL schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:28:
[...]

Bedoel je die SMG die je van de social club krijgt? Die is voor iedereen gratis.
Oh kan ook ;)
Heb het nergens zien staan ofzo, ik had ineens een gratis gun tot mijn beschikking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 10:09
Als je al veel geld hebt kun je de aandelenkoers echt beïnvloeden door alles te investeren in een aandeel wat al een klein beetje omhoog gaat. Met miljoenen maak je heel snel ettelijke miljoenen :)

Met de onderzeeër kun je heel veel geld verdienen door nuclear waste te verzamelen. Vrij langzaam en saai, want ze liggen letterlijk rond de hele map verspreid in de zee, maar ik dacht iets van 23k per nuclear waste (30 stuks). Deze missie is alleen te bereiken door de dock te kopen voor 250k (waarna je ook de scuba gear tot je beschikking hebt). Dat is dus een winst van 440k.

[ Voor 75% gewijzigd door SidewalkSuper op 20-09-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peauke
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Net even gespeeld en verbaas mij inderdaad nog steeds wat er allemaal mogelijk is.

bij voorbereiding van de 2de Heist (Trevor) heb ik het volgende gedaan :

spoiler:
Je moet de sub gaan halen in de haven. Dus ik daar naar toe en zag hem dus hangen aan de kraan bij het vrachtschip. Hoe gaan we deze pakken. gewoon het schip op en kijken hoe ding naar beneden komt of toch anders. Ik denk ga eens een kraan omhoog om te kijken of deze kunnen bedienen. Dat ging dus niet maar had wel een goede view over het schip en sub. Sniper gepakt om te kijken naar de sub en zag dat deze met touw was vastgemaakt. Dus ik denk schiet er eens op en ja hoor het touw knapt en sub viel mooi het water in. Af de kraan in het water en sub in de pocket. Geniaal toch :P

5760 WP ET-Solar met SB 5000-tl21 en 4080 WP Yingli met StecaGrid Coolcept 3600, ZW, 20gr hellend dak, Zonneplan nexus 20 kWh, Warmtepomp 14Kw Waterstage HT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
SidewalkSuper schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:44:
Als je al veel geld hebt kun je de aandelenkoers echt beïnvloeden door alles te investeren in een aandeel wat al een klein beetje omhoog gaat. Met miljoenen maak je heel snel ettelijke miljoenen :)

Met de onderzeeër kun je heel veel geld verdienen door nuclear waste te verzamelen. Vrij langzaam en saai, want ze liggen letterlijk rond de hele map verspreid in de zee, maar ik dacht iets van 23k per nuclear waste (30 stuks). Deze missie is alleen te bereiken door de dock te kopen voor 250k (waarna je ook de scuba gear tot je beschikking hebt). Dat is dus een winst van 440k.
NIce! alleen ben ik nog niet zo ver.. :( Vanmiddag weer ff verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Laatst online: 24-09 13:33
Hoe zit dat eigenlijk met die UFO sidemissie van Michael? Ik heb wel 5x een retry gedaan maar kom er niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Th_mas schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:55:
Hoe zit dat eigenlijk met die UFO sidemissie van Michael? Ik heb wel 5x een retry gedaan maar kom er niet doorheen.
Ik heb m maar gelaten zo als het is, na de 1e keer was ik er al klaar mee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
peauke schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:50:
Net even gespeeld en verbaas mij inderdaad nog steeds wat er allemaal mogelijk is.

bij voorbereiding van de 2de Heist (Trevor) heb ik het volgende gedaan :

spoiler:
Je moet de sub gaan halen in de haven. Dus ik daar naar toe en zag hem dus hangen aan de kraan bij het vrachtschip. Hoe gaan we deze pakken. gewoon het schip op en kijken hoe ding naar beneden komt of toch anders. Ik denk ga eens een kraan omhoog om te kijken of deze kunnen bedienen. Dat ging dus niet maar had wel een goede view over het schip en sub. Sniper gepakt om te kijken naar de sub en zag dat deze met touw was vastgemaakt. Dus ik denk schiet er eens op en ja hoor het touw knapt en sub viel mooi het water in. Af de kraan in het water en sub in de pocket. Geniaal toch :P
spoiler:
ik vond het al vreemd dat 1 van de doelen van die missie was om niet op de bood te komen. Maar dit was dus de manier haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Ik heb er wel een gezien, maar daar kon je niet naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
spoiler:
Je loopt naar de Aliens toe (niet direct, maar na een Alien of 10).

Het doel is dat je staat waar de eerste reeks spawned, op het moment dat de laatste dood is... Dan draai je je om, en bestook je vanaf daar (half achter beschutting/palen/delen van het gebouw -> evt. gewoon verder naar achter lopen en beschutting zoeken) de Aliens die achter je zouden spawnen als je zou blijven staan. Eerst uiteraard degenen die naar je toe lopen/rennen, dan degenen die ergens op staan.

Als je in dat middelpunt blijft staan van het begin kun je het inderdaad wel vergeten, want dan kunnen ze je allen vanaf daar aanvallen (en dan bedoel ik ook de Aliens die blijven staan op een gebouw). De meesten daarvan hebben bij 'mijn methode' geen Line of Sight meer) :) .

edit typo's

[ Voor 5% gewijzigd door StarWolfer op 20-09-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:07
Zo weekend. Ik ga naar huis rijden en me PS3 aanzetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-02 12:02
SidewalkSuper schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:44:
Is dat op de LCN-Exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Inmiddels heb ik met Franklin 3x vastgoed (properties) gekocht: Taxibedrijf, Wietshop en een kroeg NW van het eiland. Daarna probeerde ik met Trevor wat vastgoed te kopen (Los Santos Customs), maar kreeg aldaar de melding dat deze alleen door Franklin gekocht kon worden. Als ik door het vastgoed scroll op de kaart dan zie ik:
* Vastgoed waarbij geen prijs verschijnt.
* Vastgoed waarbij wel een prijs verschijnt (14 stuks waar je doorheen kan scrollen).

Hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Je kan het aan de icoontjes op de map zien, de properties die kunt kopen met je huidige character hebben een wit $ teken.
De anderen hebben een grijs $ teken.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Jazeker, BAWSAQ is afhankelijk van de community voor zover ik weet. LCN is gewoon ingame.

[ Voor 29% gewijzigd door SidewalkSuper op 20-09-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Heeft iemand al geprobeerd om een heist overnieuw te doen (via Replay mission in het menu)? Zo ja: krijg je dan het geld nogmaals, het verschil of helemaal niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Reddit topic waar mensen hun selfies posten :)
http://www.reddit.com/r/gtaselfies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Kom ik aan met mijn geld farmen. Zit nu met Trevor rond de 350k (vind de vlieg missies wel leuk, nadat ik het vliegveld gekocht heb) Franklin op 34k (door de duik glitch) en Michael zit op 215 dollar. LOL :D Game zit dan ook pas op 5% ofzo. :p

Verder, de wereld is zo groot, dat je gewoon super selectief bezig moet zijn om snel geld te verdienen. Anders rijd je gewoon een slag in de rondte.. GENIAAL.

[ Voor 45% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Laatst online: 20-09 15:56
Ik moest anders van Lester in BAWSAQ investeren, en na de missie was er een duidelijke stijging. Het is dus niet helemaal community based.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Is een property specifiek aan een character toegewezen? Of kun je ze ook delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 21:41
Kan je ook geld van character naar character sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 21:41
kan je ook onderling geld versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
NoFearz schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:17:
Is een property specifiek aan een character toegewezen? Of kun je ze ook delen?
Sommige property is inderdaad aan specifieke character toegewezen. Zoals de koffieshop, die behoort bij Franklin.. lol. Delen kan geloof ik niet. Geld aan een ander Char overmaken kan geloof ik ook niet? of wel :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
SCARfaceE schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:16:
Ik moest anders van Lester in BAWSAQ investeren, en na de missie was er een duidelijke stijging. Het is dus niet helemaal community based.
Sowieso altijd goed naar stock tips luisteren idd of het nou op BAWSAQ of LCN is. Dat BAWSAQ community based is heb ik ook maar gelezen, maar ik zag persoonlijk ook vrij weinig positieve fluctuatie aan die kant van de beurs.
wh00pz schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:18:
kan je ook onderling geld versturen?
Nee dat kan niet, maar je kan natuurlijk wel met alle 3 investeren op hetzelfde aandeel en dan hopen dat ie de goeie kant op schiet ;)

[ Voor 23% gewijzigd door SidewalkSuper op 20-09-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
boeles schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:18:
[...]

Sommige property is inderdaad aan specifieke character toegewezen. Zoals de koffieshop, die behoort bij Franklin.. lol. Delen kan geloof ik niet. Geld aan een ander Char overmaken kan geloof ik ook niet? of wel :)
Wat als twee characters dezelfde property kunnen kopen? Moet je dan kiezen of komt dit al helemaal niet voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
SidewalkSuper schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:19:
[...]

Sowieso altijd goed naar stock tips luisteren idd of het nou op BAWSAQ of LCN is. Dat BAWSAQ community based is heb ik ook maar gelezen, maar ik zag persoonlijk ook vrij weinig positieve fluctuatie aan die kant van de beurs.
Lester vertelde na de missie om inderdaad te investeren. Omdat de markt beinvloed was door gebeurtenissen.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:41
Net m'n eerste winkel beroofd ! Yeeaahhh (best wel zorgwekkend, eigenlijk..)

Op een fiets ontsnapt via paadjes waar de politieauto's niet door konden... Behoorlijk snel van m'n twee sterren af.

En nu de map ontdekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
NoFearz schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:19:
[...]

Wat als twee characters dezelfde property kunnen kopen? Moet je dan kiezen of komt dit al helemaal niet voor?
Dit komt voor, dan moet je gewoon kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Laatst online: 20-09 15:56
boeles schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:20:
[...]

Lester vertelde na de missie om inderdaad te investeren. Omdat de markt beinvloed was door gebeurtenissen.. toch?
Inderdaad, als Lester zegt investeer in iets (of hij zegt ik hou deze markt in de gaten etc), moet je het ook doen.

Wat ik doe is de missie met opzet failen, en dan met alle characters AL mn geld in die aandelen steken, en daarna de missie doen > verkopen met alle characters > dikke winst.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
NoFearz schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:19:
[...]

Een roze huis met dollar teken kun je met meerdere characters aanschaffen.

Als je een huis ziet wat alleen gekocht kan worden met één character zie je het huis in de kleur van de character:
Franlin = groen, trevor oranje, michael is blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:28

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

wh00pz schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:17:
Kan je ook geld van character naar character sturen?
damn gast, beetje moeite mag je zelf ook wel doen...letterlijk een paar post boven je staat exact dezelfde vraag + antwoord... |:(

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
SCARfaceE schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:22:
[...]

Inderdaad, als Lester zegt investeer in iets (of hij zegt ik hou deze markt in de gaten etc), moet je het ook doen.

Wat ik doe is de missie met opzet failen, en dan met alle characters AL mn geld in die aandelen steken, en daarna de missie doen > verkopen met alle characters > dikke winst.
Precies, bij uitstek de beste manier tot snel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Meelobee schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:28:
[...]

damn gast, beetje moeite mag je zelf ook wel doen...letterlijk een paar post boven je staat exact dezelfde vraag + antwoord... |:(
Lezen is voor sommige te veel moeite :F

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:07
Ook mooi om te zien, dat als je een "dikke bak" hebt. dat mensen op de stoep er commentaar over hebben "nice ride"etc. Had gisteren zelfs iemand die een foto maakte van de auto toen ik stil stond.

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Meelobee schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:28:
[...]

Ik lees nu zo'n drie dag mee en het is wel lachwekkend:

- kan je de crosshair ook veranderen?
- kan je de lamp op je gun uitzetten?
- kan je de auto's in je garage opslaan?
- kan je heists opnieuw doen en het geld houden?
- verhaal over aliens, beloningen en helicoptercontrols

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
SidewalkSuper schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:29:
[...]

Precies, bij uitstek de beste manier tot snel geld.
Wauw, dat ga ik eens even proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Serieus, geen shoulder swapping? Klotezooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
De Rikster schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:31:
[...]

Je had maandag en dinsdag de paniek moeten zien in het slowchat topic over of de game wel op tijd geleverd zou worden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktipr

ktipr

Ondertitel

(jarig!)
[...]

Misschien een goed idee om een soort FAQ sectie te maken? Misschien een beetje overdreven om NOG een GTA V topic te maken, maar anders maken we van het "Snelle geld"-topic een algemener "Strategy-Guide"-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
[...]

Je vergeet de discussie over graphics, framerate en de besturing van auto's ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
ktipr schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:41:
[...]

Misschien een goed idee om een soort FAQ sectie te maken? Misschien een beetje overdreven om NOG een GTA V topic te maken, maar anders maken we van het "Snelle geld"-topic een algemener "Strategy-Guide"-topic
Mensen kunnen ook gewoon de manual lezen of downloaden http://www.rockstargames.com/V/downloads

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47
voxxel schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:42:
[...]

Je vergeet de discussie over graphics, framerate en de besturing van auto's ;)
Dat is van alle tijden, kan meer lachen om mensen die vragen stellen die in het spel worden beantwoord, je zelf kan bedenken, al 100 keer zijn gesteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
ktipr schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:41:
[...]

Of we maken een heel nieuw subforum aan voor alleen GTA V, gezien de animo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kan je niet je "bullet time" gebruiken? Anders even in de settings ipv standard GTA auto aim aanzetten (weet niet of dat makkelijker is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
boeles schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:44:
[...]

Of we maken een heel nieuw subforum aan voor alleen GTA V, gezien de animo :p
Precies dat was met SimCity ook top toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik wil niet lullig doen, maar vragen over of je geld overnieuw krijgt en in/uitschakelen van silencers/lampjes heb ik anders nog niet beantwoord gezien en is voor zover ik weet nog nergens te vinden tenzij mensen het hebben uitgeprobeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Samen met Lester de juwelier zaak bekeken, klote dak op geweest en eraf gedonderd ook. (wonderbaarlijk leefde ik nog). maar 2 dagen is het verstreken en Lester zou me opbellen wanneer hij het gas en wagen had.
Duurt wel erg lang met manke nelis! :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 14:36
Martinspire schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:46:
Ik wil niet lullig doen, maar vragen over of je geld overnieuw krijgt en in/uitschakelen van silencers/lampjes heb ik anders nog niet beantwoord gezien en is voor zover ik weet nog nergens te vinden tenzij mensen het hebben uitgeprobeert
Heb vrijwel alles gelezen de laatste dagen en heb toch al een aantal keren voorbij zien komen dat geld niet terug kwam en dat je de lamp kan uitschakelen met het pijtje naar rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:51
Xtr3me4me schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:46:
Samen met Lester de juwelier zaak bekeken, klote dak op geweest en eraf gedonderd ook. (wonderbaarlijk leefde ik nog). maar 2 dagen is het verstreken en Lester zou me opbellen wanneer hij het gas en wagen had.
je moet het zelf regelen vriend....

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Geld over opnieuw krijgt? Silencer kan je niet on the go uitschakelen, volgens mij alleen bij ammu nation waar je je wapens kan customizen. Flashight kan wel uit op je wapen (wanneer je hem gewoon gebruikt).

E: Oh, als je een missie over doet bedoel je? Nee helaas. Je doet de missie over en wordt dan teruggezet op de plek in de verhaallijn waar je al was. Het opnieuw doen van missies is alleen voor de lol of om een hogere medaille te krijgen (brons, zilver of goud).

[ Voor 20% gewijzigd door Thomas op 20-09-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 14:36
ourplayground schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:47:
[...]

Je word op een begeven moment gebeld waar je de shit kan regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:51
Swaxie schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:47:
[...]

Heb vrijwel alles gelezen de laatste dagen en heb toch al een aantal keren voorbij zien komen dat geld niet terug kwam en dat je de lamp kan uitschakelen met het pijtje naar rechts.
en de silencer kan alleen in de ammunation vervangen worden

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
komt wel voor , heb het in ieder geval wel gezien, nog niet gekocht,
maar lijkt me wel dat je dan moet kiezen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Xtr3me4me schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:46:
Volgens mij zie je op een gegeven moment op de kaart H2O staan , dat zijn de truck(s) die je zoekt. In de haven staat er dan 1tje die je kunt jatten.
Misschien heb je het belletje gemist, er zit erg veel dialoog in het spel en misschien was je toen net naar de wc ;)

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Gewoon in de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wil trouwens niet vervelend doen, maar kunnen jullie de verhaallijn (dus ook die juwelliersheist) even tussen spoiler tags doen? Zou het zelf heel vervelend vinden om dit allemaal te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ourplayground schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:47:
[...]

Wtf..waarom zegt hij duidelijk dat hij de shit regelt en zegt daarna ook vrolijk: Ik bel je wel en nu oprotten.
Mja, ben zo dieptreurig geweest hoe hij me behandelde dat ik maar richting de kroeg ging en mezelf helemaal lamlazerus heb gezopen, mijn auto total loss heb gereden en paar mensen overreden tijdens mij rij proces.

Daarna richting de striptent gerend (ja ja bezopen en al), daar aangekomen was ik opeens nuchter, toen maar verder gaan zuipen en mezelf lekker lichtelijk in het hoofd laten voelen.

Toen lapdance aangevraagd en continue wanneer die kerel kwam aan dat mokkel gezeten, word ik er opeens uitgegooid. Dan zegt die gast die buiten stond dat ik niet moest wagen binnen te komen. Dus ik pakte me gun, schoot hem dood en liep vrolijk weer naar binnen.
Word ik opeens door 3 gasten aangevallen. Alle 3 neergeknald, oh nee 4, de barvrouw ook. Ze schonk te weinig in voor 10 dollar per glaasje.

Toen naar buiten gegaan, auto gepakt en keihard gereden, waarbij ik uiteindelijk in een berm belandde waar ik dus klem kwam te zitten en wel moest uitstappen.
Wilde dus naar de overkant lopen, word ik in eens aangereden door een bus en nog even overreden ook met zo'n gevaarte dat mijn geweldige beruchte leventje plots eindigde.
Toen heb ik hem maar uitgezet en op de klok gekeken en was het tien over 4 in de nacht en me wekker ging weer om 5 uur!

Moraal van het lange drama verhaal: GTA 5 IS THE BOMB!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Xtr3me4me schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:55:
[...]

Wtf..waarom zegt hij duidelijk dat hij de shit regelt en zegt daarna ook vrolijk: Ik bel je wel en nu oprotten.
Hij regelt sommige shit en jij regelt andere. Dat zegt hij ook duidelijk :)

spoiler:
Hij regelt die gasten en jij moet gas halen en nog wat andere shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EnigmaNL schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:06:
[...]

Hij regelt sommige shit en jij regelt andere. Dat zegt hij ook duidelij :)

spoiler:
Hij regelt die gasten en jij moet gas halen en nog wat andere shit
Ahhh cool, mooi vanavond eens daarmee aan de slag gaan dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al uren rond gereden, maar ik kan nergens die geldtrucks vinden. Heb er alleen 1 in het begin van de game gezien, maar nu zie ik ze niet meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Zow! Net de credits gezien, nou maar alle strangers en freaks doen :D

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 14:49
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:24:
Heb al uren rond gereden, maar ik kan nergens die geldtrucks vinden. Heb er alleen 1 in het begin van de game gezien, maar nu zie ik ze niet meer.....
Ze zijn echt heel erg zeldzaam, niet zoals in eerdere GTA's. Ik heb er in de afgelopen 10 uur speeltijd nu 2 gezien en beroofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

En wat is de gemiddelde opbrengt van zo'n geldtruck dan? :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:24:
spoiler:
Ik speelde net met Franklin en toen zag ik op mijn map (de grote map; via 'Start') twee groene cirkels. Een van de twee bleek een geldwagen te zijn (toen ik bij de cirkel was verdween deze en kwam er een blauw puntje voor terug).

Echter heb ik ook een keer gehad dat de cirkel voor een vrachtwagen stond die ik bij iemand moest afleveren; soort side missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Showshone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
Mu.siQ schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:34:
En wat is de gemiddelde opbrengt van zo'n geldtruck dan? :)
helemaal niet zoveel, max 10k denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Nou met die prijzen die je links en rechts tegen komt valt me dan het verdienen van geld nog wel wat tegen. Die heists zijn elke keer wel leuk maar je bent 70% meteen al kwijt aan andere troep -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
AAAAAAAHHH krijg ik een vraag om de missie te skippen, dat doe ik en ..............VASTLOPER :(
Een icoontje en 20 minuten helemaal niets.....boehoe ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Mr-Music schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:53:
AAAAAAAHHH krijg ik een vraag om de missie te skippen, dat doe ik en ..............VASTLOPER :(
Een icoontje en 20 minuten helemaal niets.....boehoe ;w
Karma voor missie te skippen >:)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Showshone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
als je een missie gaat skippen ben je ook echt een lamo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razr schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:34:
[...]

spoiler:
Ik speelde net met Franklin en toen zag ik op mijn map (de grote map; via 'Start') twee groene cirkels. Een van de twee bleek een geldwagen te zijn (toen ik bij de cirkel was verdween deze en kwam er een blauw puntje voor terug).

Echter heb ik ook een keer gehad dat de cirkel voor een vrachtwagen stond die ik bij iemand moest afleveren; soort side missie.
spoiler:
Dat is de missie waar je 2 auto's met drugs moet vinden, 1 ervan moet je met een tow-car weghalen, de ander komt politie direct achter je aan. Bij die auto met de tow-car heb je iets ervoor een klein parkeertereintje waar ik nu al 2x zo'n geldwagen heb gezien.

Hierna de wagen naar de middle-of-nergens gereden (rechtsbovenin op de berg), blaas dat ding op, pak geld en race weg, vanuit niets 'spawnen' er politieauto's op zandwegen waar al jaren niemand meer geweest was.

Vervolgens 1 gejat, weggezet en politie afgeschud (steegje verderop), ga ik terug, C4 erop, loop 100 meter verder naar een garage (in steegje), boom. En politie komt direct achter mij aan. hoe de ... weten ze nu dat een <random neger> ergens in een steegje nu die C4 liet ontploffen? :?

Hele politie-systeem-logica begint nu echt een gamebreaker te worden :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
SinergyX schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:56:
[...]

Hierna de wagen naar de middle-of-nergens gereden (rechtsbovenin op de berg), blaas dat ding op, pak geld en race weg, vanuit niets 'spawnen' er politieauto's op zandwegen waar al jaren niemand meer geweest was.

Vervolgens 1 gejat, weggezet en politie afgeschud (steegje verderop), ga ik terug, C4 erop, loop 100 meter verder naar een garage (in steegje), boom. En politie komt direct achter mij aan. hoe de ... weten ze nu dat een <random neger> ergens in een steegje nu die C4 liet ontploffen? :?

Hele politie-systeem-logica begint nu echt een gamebreaker te worden :/
Dat doen ze toch omdat iedereen anders zijn geldautos in the middle of nowhere opblaast. Misschien niet realistisch maar anders wordt het te makkelijk denk ik .

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Lukte niet om safe te landen.....pats alles weg potjandorie toch..heel de missie weer over doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:58:
Dat doen ze toch omdat iedereen anders zijn geldautos in the middle of nowhere opblaast. Misschien niet realistisch maar anders wordt het te makkelijk denk ik .
Dat is random voorbeeld, ook in de stad is het compleet onlogisch dat de politie altijd mij weet te vinden.

Maakt dan niet uit of ik 10x van auto ben gewisseld of niet eens gezien ben bij een schot/C4-opblazing, kom je in dat 'view ding' van een politieauto pakken ze je standaard.

En dan spawnen er ook gewoon random politieauto's waar je dan ook bent, het maakt niet uit waar je bent, altijd zijn er minimaal 2-3 politieauto's op wegen waar normaal helemaal niemand is.

Zo ben ik teruggegaan waar
spoiler:
Trevor het trailerpark opblaast en waar Michael die linkshandige-gast met baard moet neerschieten

Doe je daar precies hetzelfde, minimaal 2 sterren :/

Of die gang in Franklin's huis, zij mogen vrij op je schieten (zat achter muurtje), maar ik schiet 1 gast overhoop, politie meteen ter plaatse en loopt op mij te schieten, die gangsters laten ze gewoon doorschieten :/

Om maar niets te zeggen over de 'eigenschappen' van zo'n politieauto als zij er inzitten en als jij er eentje weet te bemachtigen. Opeens trekt dat ding niet supersonisch op of kan perfect 90 bochten maken op hoge snelheid. (zij tikken je van achteren, meteen in de slip, doe hetzelfde bij hun.. alsof je een tank van de weg probeert te rijden).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 20-09-2013 17:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Ik probeer al 24 uur lang op Rockstar Games Social Club in te loggen, maar het lukt maar niet. "The Social Club service is not available. Please try again later."

Is het bij mij fout verkeerd geconfigureerd of ligt de Rockstar server plat?

Verder thumbs up voor Rockstar voor het maken van een schitterend spel. Ook geweldig dat het mogelijk is om erg clean te spelen. Heb tot nu toe nog geen enkele voetganger doodgereden en slechts tweemaal een auto gestolen (als het voor een missie moest), en dat terwijl ik al 25 missies achter de rug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
over heist #2 (merryweather)
spoiler:
20 miljoen verdienen maar weer terug moeten geven. jammer :P

De politie snap ik nu wel redelijk. Snel rijden tot je buiten hun bereik bent en dan de auto in een steegje verstoppen of uit de auto stappen en ergens een trap oprennen en je dan verstoppen is volgens mij de beste tactiek. Buiten de stad ben je volgens mij wel redelijk fucked met 3+ sterren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Kaasplank schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 17:17:
over heist #2 (merryweather)
spoiler:
20 miljoen verdienen maar weer terug moeten geven. jammer :P
PAS OP, WEL SPOILER VOOR JE!
spoiler:
Ja, en dat gebeurt dus nog een keer, zij het in iets ander proporties en hou je er nog wel iets meer aan over, maar toch....balen

[ Voor 3% gewijzigd door Mu.siQ op 20-09-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:15
Net gewoon ff domweg rond aan het rijden in de middle of nowhere, verschijnen er plotseling 3 rode stippen op de radar. Toch ff kijken, blijkt het een of andere overval/ontvoering gone bad.
spoiler:
Ligt er beneden een koffer met 25k erin, die dus maar ff meegenomen.
1 vd gasten waarschuwt nog wel, maar genegeerd, en bij wegrijden nog 2 motoren die ff lastig doen.
Maar gewoon lekker gehouden natuurlijk, altijd leuk zoiets te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Laatst online: 24-09 13:33
Weet iemand wat je moet doen om met Chop te gaan lopen? Staat druk op R1 maar als ik dat doe zoekt hij alleen maar dekking (Franklin).

[ Voor 4% gewijzigd door Th_mas op 20-09-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Th_mas: Bij de 360 is het linkertrigger eerst ingedrukt houden en dan RB, voor de Playstation versie waarschijnlijk een soortgelijk iets. RB is normaal gesproken bij 360 ook dekking zoeken, en het lukte mij eerst ook niet om Chop mee te nemen. Dus ik gok dat jij ook eerst linkertrigger ingedrukt moet houden, of een andere trigger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-10 19:19

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

*knip, niet hier de bedoeling* - Uniciteit

[ Voor 77% gewijzigd door Uniciteit op 21-09-2013 00:10 ]

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 06:30

nFo

D-pad rechts kun je je lamp aan/uit zetten, netals met de auto.
silencer kan bij de ammunation.

Golfclub is trouwens ook een bazen wapen, 1 hit kill. :D
Met een swing twee vrouwen neer geslagen.
D-pad rechts indrukken voor reacties van Franklin en vrouwen lastig vallen. :P

[ Voor 16% gewijzigd door nFo op 20-09-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
lekker dan. heb ik bijna een ton in een auto gestoken is hij spontaan uit mijn garage verdwenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

servival7 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 19:15:
lekker dan. heb ik bijna een ton in een auto gestoken is hij spontaan uit mijn garage verdwenen :(
Heerlijk is dat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
servival7 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 19:15:
Zeker gejat ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
De medische kosten voor als je dood gaat worden volgens mij geschaald naar je inkomen...
Eerder kostte het me maar 500 dollar, nu was ik 5000 kwijt aan een ziekenhuisbezoek.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:44
5 % van je banksaldo, diverse malen besproken inmiddels :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
De dialogen zijn echt heerlijk:
Franklin 2 Michael "Man, you always complaining and bitching. Poor me this, poor me that. Pour me a drink niggah!" :)

ps: social club werkt inmiddels op de PS3. kon zojuist een fotootje opslaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Unomomentodado op 20-09-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
bacardicoconut schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:05:
5 % van je banksaldo, diverse malen besproken inmiddels :-p
De berichtenstroom gaat hier zo hard, ik kan niet alles lezen... ;)

Hoe je een silencer van je wapen haalt en het de flashlight uitzet is me echter niet ontgaan ;)

Ps: die elektrische Lotus Elise/Tesla Roadster rijdt echt geweldig, alleen mis je het geluid van een brullende V8 omdat ie elektrisch is...

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 20-09-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een makkelijke manier om geldwagen uit te schakelen?
Ik hen nog weinig wapens tot m'n beschikking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat ik nou niet kan vinden, zijn die hitman missie's alleen voor Trevor?
Ik wil eigenlijk het liefst veel met michael spelen maar moet nu steeds naar Trevor switchen hiervoor.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/iodj6s.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 20-09-2013 20:20 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Laatst online: 16-10-2024
Donstil schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:19:
Wat ik nou niet kan vinden, zijn die hitman missie's alleen voor Trevor?
Ik wil eigenlijk het liefst veel met michael spelen maar moet nu steeds naar Trevor switchen hiervoor.
Ik had steeds hetzelfde probleem, michael heeft toch nog de leukste missies. Ik heb met elke character toch even veel speel uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
rjpurk schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:20:
[...]

Ik had steeds hetzelfde probleem, michael heeft toch nog de leukste missies. Ik heb met elke character toch even veel speel uren.
Ooh dat zou ik eens moeten bekijken.
Michael spreekt me meer aan, trevor gaat nog wel maar vooral die negert speel ik alleen mee als het echt moet.

Dat hele hood gebeuren heeft me nooit gepakt, niet in games, niet in films, niet in muziek.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 ... 17 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.