Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Gister ook een random encounter waar een auto gestolen werd, na een toch redelijk lange achtervolging(auto bleek sneller dan verwacht) de daders te pakken gekregen.
Weer terug gereden nergens het slachtoffer weer kunnen vinden. :?

Ook was ik in een trage auto een beetje aan het cruisen door de stad, hoor ik dat er iemand overvallen wordt en zie ik de daders er op een chopper vandoor gaan.
Ondanks dat ik kansloos was om ze bij te houden met m'n trage bak het tegen beter weten in toch proberen.
Twee keer redelijk dichtbij gekomen om vervolgens in volle vaart op voor het stoplicht wachtende auto's te knallen. Misschien kan ik beter zulk soort acties met Franklin proberen.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
4Real schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:28:
[...]
Correct, het is koop B, vermoord CEO A en verkoop B, maar dit zijn missies die door Lester wordt geregeld. Hij geeft hierin ook aan dat het om stock market manipulatie gaat.
Sorry voor de misvatting in volgorde! Maar het gaat idd, B > A > B > WIN WIN WIN :)

staat nu verder toegelicht (gebruik jouw uitleg ;-))

[ Voor 6% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
BaRF schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:27:
mogen die tips eigenlijk niet tussen spoilers? :P
Weet niet hoe dat moet.. Misschien kan een MOD daarmee helpen ? (in het snelle geld topic heb ik het wel vermeld namelijk)

mijn excuses!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
boeles schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:29:
[...]

Sorry voor de misvatting in volgorde! Maar het gaat idd, B > A > B > WIN WIN WIN :)
Maar het gaat hier echt om missies, dus dit kan niet altijd gedaan worden. Deze missies moet je doen als je bakken met geld hebt, zodat je met meer vermogen kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 15:16
[...]

Weet niet hoe dat moet.. Misschien kan een MOD daarmee helpen ? (in het snelle geld topic heb ik het wel vermeld namelijk)

mijn excuses!!!
Zie boven het reactie venster ? :P

[ Voor 16% gewijzigd door Isane op 20-09-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
4Real schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:31:
[...]
Maar het gaat hier echt om missies, dus dit kan niet altijd gedaan worden. Deze missies moet je doen als je bakken met geld hebt, zodat je met meer vermogen kunt spelen.
Met geld maak je geld. Je kan gewoon geld transport auto's beroven. Je kan met trevor zijn vliegveld geld verdienen. Je kan scuba diven en geld kisten opduiken.. Met dat verzamelde vermogen, kun je dus verder bouwen!! duh :p

Mocht je ECHT geen geld meer hebben. Ga naast een geldmachine staan en wacht tot mensen moeten pinnen :D

PS nog een tip:
Investeer niet in Lifeinvader aandelen, die zuigen ECHT!!! :( :( :(

[ Voor 15% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
MarkoAlmelo schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:31:
[...]

Zie boven het reactie venster ? :P
O.M.G, thnx dude -.- >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

Inderdaad, het staat gewoon boven het reply knopje beschreven.

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:30
Gister avond mijn spel binnen gekregen, dit deel is echt geniaal!
Heb een aantal missies gedaan, maar vooral verkend.

Ben ook met een waterscooter naar het "einde" van de wereld gegaan. Toen ik offmap was, sloeg de moter af en zonk mijn waterscooter.

Al met al GTA 5 is het zeker waard! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
[...]

mijn excuses!!!
Dit doe je door aan het begin [ spoiler ] DIT STAAT IN HET ZWART [ /spoiler ] en dan zonder spaties tussen de brackets en het woord spoiler/spoiler

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
tikkietrugjaap schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:28:
[...]

Ah, excuses. Elke post op dit forum moet nuttig en relevant zijn natuurlijk. Hoe dom van mij.
Je snapt toch hoop ik wel dat hij de tips in de TS bedoelt hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
bram1984 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:49:
[...]

Je snapt toch hoop ik wel dat hij de tips in de TS bedoelt hè?
Hou het Aub ontopic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Hoe zit het nu precies met die vehicle impound. Moet je een auto eerst in je garage gehad hebben om hem op te kunnen halen?

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Afbeeldingslocatie: http://s.mcstatic.com/thumb/2343596/9534031/4/flash_player/2/1/gta_iv_geld_wagen.jpg

Dit is de geldauto in gta5? of zijn er ook andere versies

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Laatst online: 21:11
Kun je niet ook de chauffeur uit een taxi trekken, zijn auto stelen en dan ritjes doen ?

Wel niet zo erg geweldadig en het levert niet erg veel op, maar van wachten bij een ATM wordt je ook niet snel rijk van geloof ik .. En je kunt weer stukken map verkennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Kennen jullie inmiddels de weg al in het centrum?
Ik ken het nog eigenlijk nergens ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Mars18 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:14:
Ik hoef de weg toch helemaal niet te kennen ik heb een tomtom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Je hebt zon groot centrum, en de map is zo groot, dan duurt echt wel ff voordat je de weg weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik herken wel het e.e.a., maar vooral bezig met te hard rijden, dus veel tijd om de omgeving te bekijken is er dan niet :)

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Mars18 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:12:
[afbeelding]

Dit is de geldauto in gta5? of zijn er ook andere versies
Dat zijn ze! Schiet tussen de deurtjes aan de achterkant.. keer of 5 met een shotgun. Je kan hem ook openblazen met c4 of parkeer een auto achter de deurtjes en blaas die auto op.. Vervolgens valt er een koffer uit met geld ;-)

[ Voor 11% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik begin nu pas af en toe wat bekende plekjes te herkennen, maar ik ken de stad nog lang niet zo goed dat ik zelf mijn route kan bedenken om zo snel mogelijk van A naar B te rijden.

Denk dat dit ook te maken heeft met het feit dat de wereld zo gedetailleerd is. Er is gewoon te veel om op te letten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 15:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

strider1007 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:13:
Kun je niet ook de chauffeur uit een taxi trekken, zijn auto stelen en dan ritjes doen ?

Wel niet zo erg geweldadig en het levert niet erg veel op, maar van wachten bij een ATM wordt je ook niet snel rijk van geloof ik .. En je kunt weer stukken map verkennen...
Mwah. niet geweldig is is ook relatief :)
ALs ik in het echt ergens een taxi bedrijf kan vinden waar ik tussen de 2 en 3K per uur verdien, ziet mijn baas me ook niet meer terug :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 23:49
Pfff...wat ik gisteren meemaakte, geniaal!

Ik ben lekker aan het free-roamen, en op een gegeven moment zie ik een politieachtervolging. Ik heb een snelle auto dus ik dacht, laat ik eens kijken hoe dat afloopt. Politieauto+boeven hebben de vaart er goed inzitten, en rijden op een spoorwegovergang af met de bomen naar beneden. En ja hoor, beide auto's rammen vol tegen de voorbijrazende trein aan, waardoor beide auto's ontploffen!

Hoewel dat al een leuk opzichzelfstaande gebeurtenis was, overleven de agenten en twee van de boeven het wonderbaarlijk, maar door de explosie staan beide agenten in de fik. 1 van de boeven bedenkt zich niet en begint in te beuken op een in brand staande agent, maar in de tussentijd was de brandweer aangekomen en was begonnen met blussen van de vuurzee. Blijkbaar vond die boef dat geen strakke actie, want nadat de agent doodgetrapt was trok de boef de blussende brandweerman uit zijn wagen. Dat pikten zijn collega's op hun beurt niet, waardoor er een vechtpartij uitbrak tussen de boeven en de brandweerlieden.

Uiteindelijk kwam zelfs de ambulance er ook nog bij, waardoor er rel van een man of 10 aan de gang was, ik heb nog nooit zo hard gelachen :D

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Hebben jullie ook dat je gewoon teveel wilt kopen maar er gewoon simpelweg geen geld voor hebt.

spoiler:
dat huis wat Franklin van Lester krijgt is echt een shitterend ding. Wat zou ik daar graag willen wonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:46

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Wasp schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:20:
Pfff...wat ik gisteren meemaakte, geniaal!

Ik ben lekker aan het free-roamen, en op een gegeven moment zie ik een politieachtervolging. Ik heb een snelle auto dus ik dacht, laat ik eens kijken hoe dat afloopt. Politieauto+boeven hebben de vaart er goed inzitten, en rijden op een spoorwegovergang af met de bomen naar beneden. En ja hoor, beide auto's rammen vol tegen de voorbijrazende trein aan, waardoor beide auto's ontploffen!

Hoewel dat al een leuk opzichzelfstaande gebeurtenis was, overleven de agenten en twee van de boeven het wonderbaarlijk, maar door de explosie staan beide agenten in de fik. 1 van de boeven bedenkt zich niet en begint in te beuken op een in brand staande agent, maar in de tussentijd was de brandweer aangekomen en was begonnen met blussen van de vuurzee. Blijkbaar vond die boef dat geen strakke actie, want nadat de agent doodgetrapt was trok de boef de blussende brandweerman uit zijn wagen. Dat pikten zijn collega's op hun beurt niet, waardoor er een vechtpartij uitbrak tussen de boeven en de brandweerlieden.

Uiteindelijk kwam zelfs de ambulance er ook nog bij, waardoor er rel van een man of 10 aan de gang was, ik heb nog nooit zo hard gelachen :D
Het enige wat dit verhaal nog toffer had kunnen maken, was een video _/-\o_

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Je kan ook gewoon winkels beroven. Loop met een wapen gericht op de casierre af en grijp het geld :)

Tip: Zoek alvast een schuilplaats in de buurt / ontsnappingsplan. Als je overigens op de kassa lades schiet vliegt er soms ook nog wat geld uit :)

tevens zie je geldwagens op je minimap aangeduid worden.

Je kan ook de hond CHOP van franklin gebruiken om waardevolle spullen te vinden. Als je eenmaal een soort ''geld kist'' hebt gevonden, kun je deze bereiken met alle karakters. Dus meer money ;)

Overigens ligt de zee vol met gecrashte vliegtuigen / gezonken schepen e.d. Koop dus wat scuba diving gear :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

servival7 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:22:
Hebben jullie ook dat je gewoon teveel wilt kopen maar er gewoon simpelweg geen geld voor hebt.

spoiler:
dat huis wat Franklin van Lester krijgt is echt een shitterend ding. Wat zou ik daar graag willen wonen
Same here ;(

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
servival7 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:22:

spoiler:
spoiler:
Echter elke dag de berg op moeten fietsen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
boeles schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:25:
Je kan ook gewoon winkels beroven. Loop met een wapen gericht op de casierre af en grijp het geld :)

Tip: Zoek alvast een schuilplaats in de buurt / ontsnappingsplan. Als je overigens op de kassa lades schiet vliegt er soms ook nog wat geld uit :)

tevens zie je geldwagens op je minimap aangeduid worden.

Je kan ook de hond CHOP van franklin gebruiken om waardevolle spullen te vinden. Als je eenmaal een soort ''geld kist'' hebt gevonden, kun je deze bereiken met alle karakters. Dus meer money ;)

Overigens ligt de zee vol met gecrashte vliegtuigen / gezonken schepen e.d. Koop dus wat scuba diving gear :p
ik vind (logisch wel) dat er niet zoveel winkels zijn waar je naar binnen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41
Mars18 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 07:55:
Heerlijk weer gespeeld gister. Mijn zwager heeft al 25 uur gespeeld, maar die heeft een week vakantie :P

Ik wil de strategy guide ook. Neem aan dat die alleen in het engels beschikbaar is?

Vind de jerry cans ook erg tof in het spel. Alleen is er ook iets van een aansteker of lucifers te koop? Moet het nu telkens met een pistoolschot aansteken, kan dat makkelijker?

De 1e heist was ook tof,
spoiler:
Vooral het ontsnappen, heb het geld alleen nog niet. Komt wel las ik. Ik had voor alles de dure mensen gekozen, maar lijkt mij dat de goedkopere net zo goed zijn?
.

Dit weekend gaat heerlijk worden, en heel veel uren game plezier.
spoiler:
Met slechtere mensen gaat het veel minder vloeiend hoor. Met een slechtere hacker kun je minder lang binnen blijven, met een slechte rijder zal je de weg niet goed weten en verkeerde voertuigen klaarzetten en mogelijk verkeerd rijden of langer de politie achter je aanhebben, met een slechte gunman zal je niet alles pakken en mogelijk laat ie de buit vallen. Zo kun je van een buit van bijna 5 miljoen misschien maar 3 of 2 miljoen binnenharken, waardoor je misschien wel minder hoeft af te dragen maar ook minder binnenhaalt
Ik ben in ieder geval fan van strakke acties waar je dan ook het meeste mee binnenhaalt.Slechte crew wordt overigens wel beter
green-tea schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:34:
Zal straks maar eens kijken hoe het met me aandelen staat. Heb al het geld van de eerste heist er in gestopt.

Weet iemand het volgende?
spoiler:
Wanneer kan je het huis met pier (en submarine) kopen?
spoiler:
Volgens mij hoef je die toch alleen te unlocken door hem zichtbaar te hebben op de kaart? Al kan het ook zijn dat het pas na de duikmissie is, maar dat weet ik dus niet zeker

Ik vind de tips om geld te verdienen trouwens maar matig. Het zijn vooral dingen die je tijdens missies doet of eigenlijk maar eenmalig kunt doen, waardoor je er na het uitspelen weinig meer aan hebt. Verder is het zo dat je ten tijde van die missies ook niet genoeg krijgt om in aandelen te investeren waardoor je er ook al weinig mee binnenhaalt. 25k binnenhalen per keer door een glitch vind ik ook eigenlijk wel wat weinig. Dat is dus 40x voor 1 miljoen. Ook niet echt snel dus.

Ik heb nu bijna alle bedrijven opgekocht die missies voor je leveren, maar vind het per stuk nog maar erg traag gaan waardoor ik me afvraag hoe je in hemelsnaam aan zoveel miljoenen kunt komen voor bv de golfclub of andere huizen van vele miljoenen, naast auto's van vele miljoenen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 14:36
Gisteren stond er een of ander chickie aan de weg wat om hulp te vragen. Ik zo goed als ik ben natuurlijk toch maar even kijken wat er aan de hand is. word er achterom bij een huis iemand overvallen. Komen 3 overvallers op me af. ik schiet die lekker overhoop... ik denk nu breng ik dat geld even terug naar diegene wat overvallen is. is er helemaal niemand te vinden... strange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Mars18 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:30:
[...]
ik vind (logisch wel) dat er niet zoveel winkels zijn waar je naar binnen kan.
Ja, jammer.. er gaat toch nog wel wat tijd in zitten om een fortuin te creëren. Gelukkig sneller dan in het echte leven, maar goed :P ha ha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Martinspire schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:30:
[...]

spoiler:
Met slechtere mensen gaat het veel minder vloeiend hoor. Met een slechtere hacker kun je minder lang binnen blijven, met een slechte rijder zal je de weg niet goed weten en verkeerde voertuigen klaarzetten en mogelijk verkeerd rijden of langer de politie achter je aanhebben, met een slechte gunman zal je niet alles pakken en mogelijk laat ie de buit vallen. Zo kun je van een buit van bijna 5 miljoen misschien maar 3 of 2 miljoen binnenharken, waardoor je misschien wel minder hoeft af te dragen maar ook minder binnenhaalt
Ik ben in ieder geval fan van strakke acties waar je dan ook het meeste mee binnenhaalt.Slechte crew wordt overigens wel beter

[...]
spoiler:
Volgens mij hoef je die toch alleen te unlocken door hem zichtbaar te hebben op de kaart? Al kan het ook zijn dat het pas na de duikmissie is, maar dat weet ik dus niet zeker

Ik vind de tips om geld te verdienen trouwens maar matig. Het zijn vooral dingen die je tijdens missies doet of eigenlijk maar eenmalig kunt doen, waardoor je er na het uitspelen weinig meer aan hebt. Verder is het zo dat je ten tijde van die missies ook niet genoeg krijgt om in aandelen te investeren waardoor je er ook al weinig mee binnenhaalt. 25k binnenhalen per keer door een glitch vind ik ook eigenlijk wel wat weinig. Dat is dus 40x voor 1 miljoen. Ook niet echt snel dus.

Ik heb nu bijna alle bedrijven opgekocht die missies voor je leveren, maar vind het per stuk nog maar erg traag gaan waardoor ik me afvraag hoe je in hemelsnaam aan zoveel miljoenen kunt komen voor bv de golfclub of andere huizen van vele miljoenen, naast auto's van vele miljoenen.
Bedankt voor je uitleg.
Bij een ondergronds metrostation liep ik wat rond, schoot de bestuurder van de metro dood. Toch vertrok de metro even later ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 12:11
Iemand enig idee wanneer de JB700 auto vrijkomt voor sale? Ik MOET die gewoon hebben. Koste wat het kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zegt degene die GTA topic nummer zoveel opent. Had prima in de TS van het bestaande GTA topic gekund, maar dat terzijde.

En verder reageer ik op iemand die blijkbaar een post van iemand anders niet juist interpreteert, welke weer op de TS slaat. Hoezo is dat niet on-topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Kwam gister ook een vrouwtje naar mij toe met de mededeling dat ik haar vriend moest helpen. Vervolgens denken die 2 mij te kunnen overvallen. :( Ik heb ze vol met lood gepompt. Ondankbare lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 16:18
Ghehe, dat heb je ook vaak in Sleeping Dogs. Dan staat er iemand langs de weg, help je, word je beroofd en mag je de dief in elkaar meppen :p

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
corporalnl schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:40:
Gister avond mijn spel binnen gekregen, dit deel is echt geniaal!
Heb een aantal missies gedaan, maar vooral verkend.

Ben ook met een waterscooter naar het "einde" van de wereld gegaan. Toen ik offmap was, sloeg de moter af en zonk mijn waterscooter.

Al met al GTA 5 is het zeker waard! :D
Moest je zeker wel veel terugzwemmen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
ik weet niet of dit een spoiler waard is, maar heeft het gaat in ieder geval over wat er kan gebeuren als je slechtere mensen inhuurt tijdens een heist.

spoiler:
Ik heb bij de eerste heist overal de slechtste genomen. Simpelweg omdat ik meer geld wou hebben :9. Wat er bij gebeurde was dat ik kon minder lang de winkel in om sieraden te jatten, dus de 'take' was minder. vervolgens moest ik weg rijden en voordat we de tunnel inreden viel één van die ingehuurde chauffeurs om en verlies je een flink deel van de totale 'take'. ik reed gelukkig achter hem en kon dus nog de tas met de buit oppakken, dus ik had alsnog 100% van de 'take' kunnen binnen brengen.

Bij de heist dat je die ene bank in kleine stadje aan het strand moet overvallen overkwam mij precies hetzelfde. Ik had de slechtste schutter ingehuurd en dat viel ook te merken tijden het ontsnappen, hij zat meer achter een auto te schuilen dan dat hij schoot en vervolgens onder het rennen word hij neer geschoten. Ik wist niet dat hij ook een deel van de 'take' bij hem had dus ik was gewoon door gelopen. vervolgens kon ik terug lopen, omdat ik dus 3 miljoen miste :P.

Maar ik had wel gehoord dat die slechtere crew leden minder geld vragen, maar dat ze wel elke keer beter worden. Dus neem je 2 keer een slechte mee die maar 4% vraagt bijvoorbeeld, dan zal hij na die heisten net zo goed als iemand zijn die 16% vraagt, maar hij blijft even duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Wii4all schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:41:
[...]

Moest je zeker wel veel terugzwemmen
Vast niet, gewoon verzuipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:39
Voor mensen die willen weten wat er op de achterkant van de blauwdruk staat, ik heb hem onder een UV-lamp gehouden:
https://db.tt/xdqq4bpe

Ik heb nog geen tijd gehad om de Easter Egg ingame uit t zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Ik was gister met Trevor bezig, en wilde naar Cletus gaan bovenaan de map. Ineens random encounter;
spoiler:
Een vrouwke wilde een lift. Fuck it dacht ik, even kijken wat ze wilt. Wilt ze verdomme HELEMAAL naar een of andere huisje bij het Vinewood sign omdat der vriendje daar zit. Duurde faking lang om daar te komen, eenmaal aangekomen wordt dat vriendje ineens een enemy(you jelly?) en begint me te slaan. Fuck dat natuurlijk, schop hem helemaal in elkaar en dat vrouwke ineens; OH NO WHAT HAVE YOU DONE?!

Bitch, hij viel mij eerst aan, heb je verdomme helemaal hier heen gereden, en niet eens een dankjewel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Hij is binnen hier! Moet ik voor de PS3 versie nog rekening houden met welke disk geinstalleerd kan worden op de hdd en welke niet? Verder nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Ha die heb ik gister ook gedaan ook exact hetzelfde gedaan.

[ Voor 51% gewijzigd door Flex0r op 20-09-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
NickH schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:44:
Hij is binnen hier! Moet ik voor de PS3 versie nog rekening houden met welke disk geinstalleerd kan worden op de hdd en welke niet? Verder nog tips?
PS heeft maar 1 disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
spoiler:
Weet iemand hoe ik die wiet plantage random event trigger?
Wil dat ding eigenlijk gewoon wekelijks overvallen voor tussen de 40 en 100k maar ik blijf maar op die lokatie komen zonder dat het wietblaadje er staat en dan kan ik het random event dus niet spelen. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Nasty Nate op 20-09-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Laatst online: 21:11
boeles schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:25:
Bestaat daarbij ook de kans dat je haaienvoer wordt? Ik heb op youtube Jaws al een paar keer langs zien komen... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Laatst online: 08-04 06:58
Ah, thanks, dat wist ik niet 8)7 Komt dan door alle xbox verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Flex0r schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:42:
[...]

Vast niet, gewoon verzuipen.
Nee shark attack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
ThE_OwNeR schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:43:
Ik was gister met Trevor bezig, en wilde naar Cletus gaan bovenaan de map. Ineens random encounter;
spoiler:
Een vrouwke wilde een lift. Fuck it dacht ik, even kijken wat ze wilt. Wilt ze verdomme HELEMAAL naar een of andere huisje bij het Vinewood sign omdat der vriendje daar zit. Duurde faking lang om daar te komen, eenmaal aangekomen wordt dat vriendje ineens een enemy(you jelly?) en begint me te slaan. Fuck dat natuurlijk, schop hem helemaal in elkaar en dat vrouwke ineens; OH NO WHAT HAVE YOU DONE?!

Bitch, hij viel mij eerst aan, heb je verdomme helemaal hier heen gereden, en niet eens een dankjewel?
Die random encounters vind ik echt lachen.

Had er één waar een vrouwtje onder schot gehouden werd voor haar geld. ik liep daar toevallig dus ik knal die gozer recht voor dat vrouwtje door zijn kop. Ik dat geld terug geven zegt ze ook nog: "Thank you, you are a hero. If there where more people like you then the world would be a better place" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
bram1984 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:36:
[...]

Zegt degene die GTA topic nummer zoveel opent. Had prima in de TS van het bestaande GTA topic gekund, maar dat terzijde.

En verder reageer ik op iemand die blijkbaar een post van iemand anders niet juist interpreteert, welke weer op de TS slaat. Hoezo is dat niet on-topic?
GTA nummer zoveel: Is in het beheer van Tweakers, schendt dit de regelgeving. Sluiten zij het topic.
In mijn beleving had het niet in het gewone GTA topic gepast aangezien geld verdienen in GTA niet evenredig staat aan ''de meeste reacties'' in het ''gewone'' GTA V topic. Althans, mijn mening.

Jij reageert verder op een post van iemand anders, die in jouw beleving verkeerd interpreteert wat een mede-tweaker zegt. Het is jouw interpretatie dat deze op de TS zou slaan. Dus irrelevant aan het topic ''Het snelle geld GTA V'', aangezien het over GELD verdienen in GTA V gaat. Niet over het feit hoe iemand anders een post interpreteert (Die volledig afwijkt van het topic). Mocht deze persoon het topic / gegeven tips niet willen gebruiken, moet deze in gedachte houden dat er een hoop mensen zijn die deze tips WEL willen gebruiken. Tips die men wel als waardevol beschouwen. Mocht de beste persoon WEL bruikbare tips hebben, aangezien hij de gegeven tips als niet waardevol beschouwd, dan is dat toch gewoonweg welkom. Daarbij nog terzijde dat het een (mocht het een negatieve reactie zijn op het topic) ongefundeerde reactie was, zonder enige uitleg of toelichting.

Het is een puur meningsverschil. Meningsverschillen die afdwalen van de intentie van het topic, beschouw ik als irrelevant DUS offtopic. Overigens zie ik aan jouw geschiedenis aan reacties, dat jij het moeilijk vindt om ontopic te blijven. Lees de regels anders, misschien begrijp je het dan.

PS

Ja die haaien zijn gevaarlijk! Je kan een harpoen kopen (weet even niet waar, maar weet dat het mogelijk is)

[ Voor 8% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05:49
rjpurk schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:48:
[...]

Die random encounters vind ik echt lachen.

Had er één waar een vrouwtje onder schot gehouden werd voor haar geld. ik liep daar toevallig dus ik knal die gozer recht voor dat vrouwtje door zijn kop. Ik dat geld terug geven zegt ze ook nog: "Thank you, you are a hero. If there where more people like you then the world would be a better place" :P
Ik hoorde een vrouwtje schreeuwen dat een man zijn vriendin in elkaar aan het slaan was, of iemand kon helpen.
Ik ren haar achterna, pak een pistool. Zegt ze: "als je het zo op wilt lossen hoeft het niet meer!" Rent ze weg :| Nou, dan niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 14:36
Yonix schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:42:
Voor mensen die willen weten wat er op de achterkant van de blauwdruk staat, ik heb hem onder een UV-lamp gehouden:
https://db.tt/xdqq4bpe

Ik heb nog geen tijd gehad om de Easter Egg ingame uit t zoeken.
Ik moet zeggen dat ik het niet zo heel erg goed kan lezen. maar je kan er iig 500k cash mee verdienen volgens mij. dus iemand een goede vertaling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Swaxie schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:53:
[...]

Ik moet zeggen dat ik het niet zo heel erg goed kan lezen. maar je kan er iig 500k cash mee verdienen volgens mij. dus iemand een goede vertaling!
Nee je moet 500K meenemen naar een bepaalde plek op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je, wanneer je een Heist opnieuw doet je er dan ook weer geld voor krijgt?
Of krijg je alleen het verschil, als je de tweede keer een grotere buit hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brend5
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
Gister had ik echt een awesome strangers and freaks gevonden.

spoiler:
Ik speelde met Michael en kwam een vage gast tegen in een parkje bij de FIB en IAA hoofdgebouwen, hij begon een verhaal te houden over drugs die je dichter bij de hemel zou brengen. Michael moest er eerst niks van weten, maar nam toch maar een hijs op dat moment zeg ie iets over monsters waarbij je uit de buurt moet blijven als je trip begint. Michael begint hem dus te spacen en opeens zie je allemaal mooie kleurtjes en sta je met een minigun in je handen :P. Moet je dus Aliens dood schieten met een minigun. Eerst komen die aliens alleen op je afgerend daarna beginnen ze ook met iets van lasers te schieten, dee niet heel veel damage maar toch. eenmaal die aliens kapot gemaakt te hebben >:) kom je weer uit je trip en blijkt michael terwijl je aliens aan het schieten was een heel gesprek met die gast gehouden te hebben :9 . Michael snapt der helemaal niks van en wil niks meer van die gozer te weten hebben en loopt weg

Was wel de vetste stranger en freaks die ik tegen gekomen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:39
Swaxie schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:53:
[...]

Dit is wat ik eruit op kan maken:

spoiler:
Great Ocean Highway
Through North Chamash
0.5 miles past Raton Orange
<- When guard rail ends
follow dirt road
down to docks

bring $ 500.000 cash

Xxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
E2TK schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:50:
[...]
Ik hoorde een vrouwtje schreeuwen dat een man zijn vriendin in elkaar aan het slaan was, of iemand kon helpen.
Ik ren haar achterna, pak een pistool. Zegt ze: "als je het zo op wilt lossen hoeft het niet meer!" Rent ze weg :| Nou, dan niet!
Wat grappig, ik had iets dat hier heel erg op leek.

spoiler:
Ik kwam ook een vrouw tegen dat een man haar vriendin in elkaar aan het slaan was. Ik loop achter haar aan, trek voor de zekerheid een wapen, en dat was ook een goed idee want opeens komen er 4 gewapende mannen om de hoek lopen die me willen beroven. Ik schiet ze snel allemaal overhoop en pak hun wapens/geld. De vrouw was snel de hoek om gerend.

Dus het lijkt alsof er een heleboel variaties zijn op deze scenarios met verschillende afloop. Grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hoe zit het auto-systeem nou in mekander?

Elke character heeft zijn eigen standaard auto. Kan deze gewijzigt woorden door een auto te kopen ?

Wat gebeurt er met de auto die je koopt, kun je die toewijzen aan een garage of verdwijnt hij als je hem ergens laat staan of ontploft ? Heb geen zin om upgrades te kopen als ding toch verwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brend5 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:57:
Elke character heeft deze contact als missie, Trevor is nog leuker :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:04
Ik heb nu al aardig wat missies gedaan maar het nog steeds niet Trevor vrijgespeelt:
spoiler:
Is dit na de missie met Lester?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Laatst online: 06-10 15:09
Swaxie schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:30:
Gisteren stond er een of ander chickie aan de weg wat om hulp te vragen. Ik zo goed als ik ben natuurlijk toch maar even kijken wat er aan de hand is. word er achterom bij een huis iemand overvallen. Komen 3 overvallers op me af. ik schiet die lekker overhoop... ik denk nu breng ik dat geld even terug naar diegene wat overvallen is. is er helemaal niemand te vinden... strange...
Er is dan ook niemand overvallen, dat chickie lokt je in de val. Had precies dezelfde encounter, en als je goed luistert hoor je ze ook iets roepen als "We hebben er weer één".

Geweldig trouwens: Random encounter in het rijke gedeelte van de stad: 20 paparazzi staan een meisje in een steegje op te wachten, en ik rij met m'n motor die steeg in. Ze vraagt of ze mee mag en of ik die paparazzi af wil schudden omdat ze heel beroemd is en geen make-up op heeft.

Schud je die lui af, begint ze een heel gesprek over hoe zwaar het is om beroemd te zijn. Dat ze haar hele familie af heeft moeten stoten omdat ze haar naar beneden halen, dat ze veel te dik is omdat ze te vaak friet eet en dan vervolgens gaat ze uitleggen dat ze die friet niet echt opeet maar alleen aflikt en daarna weer uitspuugt, "Maarja, daar zit ook nog wel minimaal 100 calorieën in" :D

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Newjersey schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:09:
Ik heb nu al aardig wat missies gedaan maar het nog steeds niet Trevor vrijgespeelt:
spoiler:
Is dit na de missie met Lester?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 19:01
brend5 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:57:

spoiler:
Ik speelde met Michael en kwam een vage gast tegen in een parkje bij de FIB en IAA hoofdgebouwen, hij begon een verhaal te houden over drugs die je dichter bij de hemel zou brengen. Michael moest er eerst niks van weten, maar nam toch maar een hijs op dat moment zeg ie iets over monsters waarbij je uit de buurt moet blijven als je trip begint. Michael begint hem dus te spacen en opeens zie je allemaal mooie kleurtjes en sta je met een minigun in je handen :P. Moet je dus Aliens dood schieten met een minigun. Eerst komen die aliens alleen op je afgerend daarna beginnen ze ook met iets van lasers te schieten, dee niet heel veel damage maar toch. eenmaal die aliens kapot gemaakt te hebben >:) kom je weer uit je trip en blijkt michael terwijl je aliens aan het schieten was een heel gesprek met die gast gehouden te hebben :9 . Michael snapt der helemaal niks van en wil niks meer van die gozer te weten hebben en loopt weg

Was wel de vetste stranger en freaks die ik tegen gekomen was.
Haha die had ik gisteren ook.

spoiler:
Als de Aliens van je winnen krijg je een waarschuwing dat je ontvoerd gaat worden. Heb dat dus maar eens laten gebeuren. Vervolgens gaat het scherm op zwart en flikker je vanuit de lucht naar beneden. "you have been abducted by aliens" staat er vervolgens als je dood op straat valt :P Dit soort dingen en random encouters maken het weer echt enorm vermakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:04
Cool :D straks even verder spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vraagje. Je hebt altijd een standaard auto die dan terug verschijnt bij je huis of in een compound, zoals die witte buffalo voor Franklin en die truck voor Trevor. Hoe kan je deze auto zegmaar wijzigen? Dat je een andere auto (of nog een auto) hebt die altijd terugkomt? Als je een auto jat en customized ben je hem namelijk kwijt als je hem ergens laat staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Yonix schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:57:
[...]

Dit is wat ik eruit op kan maken:

spoiler:
Great Ocean Highway
Through North Chamash
0.5 miles past Raton Orange
<- When guard rail ends
follow dirt road
down to docks

bring $ 500.000 cash

Xxxxxx
spoiler:
T.P.E - Trevor Philips Enterprises. Weaponry, narcotics, intimidation and casual wear. Lago Zan Cudo. Great Ocean, Highway north, through north Chumash, 0.5 miles past Raton Canyon. When guard rail ends, follow the dirt road down the docks. Bring $500,000 cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomasx4 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:12:
Vraagje. Je hebt altijd een standaard auto die dan terug verschijnt bij je huis of in een compound, zoals die witte buffalo voor Franklin en die truck voor Trevor. Hoe kan je deze auto zegmaar wijzigen? Dat je een andere auto (of nog een auto) hebt die altijd terugkomt? Als je een auto jat en customized ben je hem namelijk kwijt als je hem ergens laat staan...
Zover ik heb gevonden dus niet, zelfs die 'special car' (EZ8?)
spoiler:
die krijg je als elke character een extra garage erbij krijgt, athans voor Franklin moest ik die 30k versie kopen, maar Trevor en Micheal hadden er opeens 1 beschikbaar

raak je dus kwijt op die manier :/ Bij de compound staat er altijd maar 1 auto, terwijl ik er 4 in m'n garage had staan (waaronder die Diablo look-alike en 2 politie auto's :P).

Wat me wel opviel, Micheal's auto is ingenomen, nu staat er steeds een rode auto bij z'n huis (missies), welke afaik 1 was die ik aan het begin had geparkeerd in de garage.

En voor de 'lap girls'
spoiler:
Met franklin alle 3 de lap-girls op maximale like gekregen, 1 van de 3 wil dan wel met je naar huis. Krijg je GTA4 style nog wat nachtelijke activiteiten te horen.

Daarna krijg je haar nummer, als je haar belt 'sorry doctor said i cant have cock for a while'.. teh fook? :P

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 20-09-2013 12:20 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Thomasx4 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:12:
Die standaard auto kun je volgens mij tunen, dat wordt opgeslagen en de auto zal dan altijd in die getunede vorm terug komen.

Een andere auto je 'standaard' auto maken kan volgens mij niet. Auto's die je in je garage zet verdwijnen volgens mij nooit; als je 'm laat staan of als ie gestolen wordt kun je de auto bij de impound terug halen. Als je 'm sloopt komt ie volgens mij weer terug in je garage.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bij mij was er één dus wel gewoon gestolen/verdwenen. Ja die rode auto bij michael heb ik ook, maar heb het gevoel dat je je oude wagen nog wel terug krijgt. Nouja, ik tune dan wel lekker die standaard wagens... Wel jammer van dat geld dat ik in een coquette heb gestoken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Ik ben op zoek naar de Grotti Carbonizzare, dat is voor zover ik kan vinden de snelste auto qua top speed en acceleratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Thomasx4 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:20:
Bij mij was er één dus wel gewoon gestolen/verdwenen. Ja die rode auto bij michael heb ik ook, maar heb het gevoel dat je je oude wagen nog wel terug krijgt. Nouja, ik tune dan wel lekker die standaard wagens... Wel jammer van dat geld dat ik in een coquette heb gestoken :P.
Bij mij ook net turbo aangeschaft voor t kreng. Voorlopig dus alleen standaard autos tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Nasty Nate schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:26:
Ik ben op zoek naar de Grotti Carbonizzare, dat is voor zover ik kan vinden de snelste auto qua top speed en acceleratie.
Wat ik tot nu toe heb gelezen is die Veyron achtige auto de snelste, kwam die tijdens een missie tegen voor een hotel, POI aangemaakt op de kaart en daar heb ik 'm een poosje later nog terug kunnen vinden :). Ben er alleen niet echt van onder de indruk, ik vind zelf bijv. die Porsche veel lekkerder rijden en voor m'n gevoel is die ook sneller (Comet ingame volgens mij, kun je bij je Psych jatten als Michael).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwolluf
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 10:29
Ik had een politie auto in de garage van michael bewaard, maar later was deze verdwenen :(

Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Het vliegen met helikopters vind ik niet zo fijn als in GTA IV. De helikopters voelen heel erg wiebelig en als je veel bochten moet maken is het haast onmogelijk om stabiel te blijven vliegen. Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
XyritZz schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:30:
[...]

Wat ik tot nu toe heb gelezen is die Veyron achtige auto de snelste, kwam die tijdens een missie tegen voor een hotel, POI aangemaakt op de kaart en daar heb ik 'm een poosje later nog terug kunnen vinden :). Ben er alleen niet echt van onder de indruk, ik vind zelf bijv. die Porsche veel lekkerder rijden en voor m'n gevoel is die ook sneller (Comet ingame volgens mij, kun je bij je Psych jatten als Michael).
Hmm die heb ik nog niet gezien geloof ik, missie voor een hotel ook nog niet gehad geloof ik.
Ik baseer mijn bewering op de strategy guide...heb de stats van alle auto's daarin ff vergeleken en deze leek het snelst!

http://www.grandtheftwiki...zzare-GTAV-prerelease.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

ik had een auto die gaf geen motorgeluid, ik dacht eerst dat het mss een bug was, maar andere auto gaf wel. weer terug en geen motorgeluid, is dat soms een electrische auto ofzo? helaas vergeten hoe die heet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
dawauz schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:38:
ik had een auto die gaf geen motorgeluid, ik dacht eerst dat het mss een bug was, maar andere auto gaf wel. weer terug en geen motorgeluid, is dat soms een electrische auto ofzo? helaas vergeten hoe die heet :S
Ik weet wel dat er een Hybride auto is ( Civic look a like ) Die hoor je bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ja dat klopt, Tesla Roadster kloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:39

Edd

De Rikster schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:39:
[...]

Ja dat klopt, Tesla Roadster kloon.
Of de Chevy Volt/Opel Ampera kloon.. Die had ik gister ook te pakken.. :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Toyota hybride look-alike is een electrische, die hoor je niet.

Aantal auto's hebben vaste locaties, locatie van die diablo look-alike bijvoorbeeld.

Wat trouwens ook nep is, als je dat ding jat en je rijd de stad in, zie je opeens 10 van die auto's rondrijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
SinergyX schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:17:
[...]

En voor de 'lap girls'
spoiler:
Met franklin alle 3 de lap-girls op maximale like gekregen, 1 van de 3 wil dan wel met je naar huis. Krijg je GTA4 style nog wat nachtelijke activiteiten te horen.

Daarna krijg je haar nummer, als je haar belt 'sorry doctor said i cant have cock for a while'.. teh fook? :P
spoiler:
Zij gaat je random MMS-jes sturen, daarop moet je reageren door te bellen. Dan moet je haar weer oppikken bij de stripclub. Volgens mij hoef je ze ook niet alle3 te hebben. Er is er 1 die op een gegeven moment iets zegt in de trant van "we should get together after" of zoiets en die gaat met je mee als je een volle balk hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door CyPh op 20-09-2013 12:47 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

coil voltic
vind ik net terug in de social club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
De speciaal aangegeven plaatsen op de blauwe kaart met verschillende Easter Eggs.

Zouden deze Easter Eggs ook online hetzelfde zijn? Zoja dan is het wel leuk om met een paar vrienden alles af te zoeken. Weet iemand misschien het antwoord hierop

[ Voor 63% gewijzigd door Styx_ op 20-09-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 21:23
Weet iemand van jullie of de strategy guide ook bij een Media Markt of Saturn wordt verkocht. Bij bol.com kan deze wel worden besteld alleen levertijd is 3-4 werkdagen. Wil het eigenlijk voor as weekend hebben.

Andere tips zijn uiteraard ook welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
EnigmaNL schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:33:
Het vliegen met helikopters vind ik niet zo fijn als in GTA IV. De helikopters voelen heel erg wiebelig en als je veel bochten moet maken is het haast onmogelijk om stabiel te blijven vliegen. Hebben anderen hier ook last van?
Zeker! Met GTA IV kon ik aardig overweg met helicopters, maar toen ik hier met de vlieglessen bezig was begon ik toch echt aan mezelf te twijfelen :D Wat een *** besturing zeg (ik heb de vliegskill 100/100, daar ligt het niet aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:39

Edd

dawauz schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:43:
coil voltic
vind ik net terug in de social club
De volt-kloon waar ik het over heb is de Cheval Surge.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktipr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-10-2023

ktipr

Ondertitel

(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:56:
Weet iemand of je, wanneer je een Heist opnieuw doet je er dan ook weer geld voor krijgt?
Of krijg je alleen het verschil, als je de tweede keer een grotere buit hebt?
Dit vroeg ik mij gister ook af. Via het menu kun je missies opnieuw spelen, waaronder dus ook het heist. Het fijne is dan dat je wel opnieuw alle keuzes kunt maken: je kunt dus de andere approach eens proberen, of met een andere crew. Het jammere is echter wel dat je het geld niet houd.

Helaas pindakaas het lijkt er dus op dat dit niet de manier is om snel even wat geld te verzamelen. Daarentegen is het misschien wel een manier om je crew te trainen voor de tweede heist. Ik ben nu net bij de tweede heist dus ik ga het vanavond even proberen, want het zou wel cool zijn als je gewoon een aantal keer de eerste heist kunt doen waardoor je "goedkope" crew wat professioneler wordt.

spoiler:
Ja ik had dus wel de fout gemaakt om bij de eerste heist de ALLER goedkoopste crew te nemen. Mijn hacker was die prutser van LifeInVader die niet eens zijn eigen porno popups weg kan klikken. Resultaat: Ik moest ontzettend rushen waardoor ik in totaal 2.7M had. Gunman flikkerde wel van zijn bike af waardoor hij helemaal geen aandeel had, maar ik moest wel zijn begravenis dokken. Bij Micheal resulteerde dit geloof ik dat hij slechts 80K overhield, en Franklin zelfs maar 30K.

And that's the way the cookie crumbles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Exact, net als modereren in het beheer van Tweakers is. Niet nodig dus om iedere reactie te gaan beoordelen.

Laat ook maar. :)

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 20-09-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Heb net een bug gevonden:
Als je gaat duiken met een char en je zuurstof raakt op (zonder duik gear) switch naar een andere char en vervolgens weer terug.. dan heb je volledige oxygen. Zo kan je dus duiken zonder scuba gear :D (12.000 dollartjes gevonden in één keer :D )

[ Voor 9% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ktipr schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:53:
[...]

Dit vroeg ik mij gister ook af. Via het menu kun je missies opnieuw spelen, waaronder dus ook het heist. Het fijne is dan dat je wel opnieuw alle keuzes kunt maken: je kunt dus de andere approach eens proberen, of met een andere crew. Het jammere is echter wel dat je het geld niet houd.

Helaas pindakaas het lijkt er dus op dat dit niet de manier is om snel even wat geld te verzamelen. Daarentegen is het misschien wel een manier om je crew te trainen voor de tweede heist. Ik ben nu net bij de tweede heist dus ik ga het vanavond even proberen, want het zou wel cool zijn als je gewoon een aantal keer de eerste heist kunt doen waardoor je "goedkope" crew wat professioneler wordt.

spoiler:
Ja ik had dus wel de fout gemaakt om bij de eerste heist de ALLER goedkoopste crew te nemen. Mijn hacker was die prutser van LifeInVader die niet eens zijn eigen porno popups weg kan klikken. Resultaat: Ik moest ontzettend rushen waardoor ik in totaal 2.7M had. Gunman flikkerde wel van zijn bike af waardoor hij helemaal geen aandeel had, maar ik moest wel zijn begravenis dokken. Bij Micheal resulteerde dit geloof ik dat hij slechts 80K overhield, en Franklin zelfs maar 30K.
Vreemd, want bij mij:

spoiler:
Ik had ook de goedkoopste crew, ik had echter voldoende tijd om alles te jatten. Mijn gunman flikkerde ook van zijn bike maar ik had wel gewoon een dikke buit van 300K/900K oid.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een wilde rit met een zwarte truck door de stad :

Enjoy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Nasty Nate schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:37:
[...]

Hmm die heb ik nog niet gezien geloof ik, missie voor een hotel ook nog niet gehad geloof ik.
Ik baseer mijn bewering op de strategy guide...heb de stats van alle auto's daarin ff vergeleken en deze leek het snelst!

http://www.grandtheftwiki...zzare-GTAV-prerelease.png
Oh sorry ik bedoelde ook geen missie voor een hotel, maar dat ik tijdens een gewone missie toevallig voorbij een hotel reed waar die auto stond (erg early game, volgens mij de missie waarin Michael unlocked wordt en je dus niet uit kunt stappen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Razr schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:50:
[...]

Zeker! Met GTA IV kon ik aardig overweg met helicopters, maar toen ik hier met de vlieglessen bezig was begon ik toch echt aan mezelf te twijfelen :D Wat een *** besturing zeg (ik heb de vliegskill 100/100, daar ligt het niet aan).
Met die les heli kan ik ook niet fatsoenlijk vliegen, de heli besturing hadden ze wat mij betreft gelijk idd mogen houden aan GTA IV.
Ik heb nog geen andere heli's gevlogen dus ik weet niet of elke hele zo beroerd vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Angeloonie schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:00:
[...]

Vreemd, want bij mij:

spoiler:
Ik had ook de goedkoopste crew, ik had echter voldoende tijd om alles te jatten. Mijn gunman flikkerde ook van zijn bike maar ik had wel gewoon een dikke buit van 300K/900K oid.
spoiler:
Zo grappig wat een verschillen er zijn met die eerste heist. Had de goedkoopste crew met de dure vrouwelijke hacker. Had de hele winkel leeg en nog 30 seconden over met 5,4 miljoen buit. Gunman reedt zichzelf kapot maar Franklin had de buit opgeraapt. Michael zijn deel was 800.000 na de 2,4 miljoen van het huis te betalen.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktipr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-10-2023

ktipr

Ondertitel

(jarig!)

And that's the way the cookie crumbles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
SinergyX schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:17:
[...]

Zover ik heb gevonden dus niet, zelfs die 'special car' (EZ8?)
spoiler:
die krijg je als elke character een extra garage erbij krijgt, athans voor Franklin moest ik die 30k versie kopen, maar Trevor en Micheal hadden er opeens 1 beschikbaar

raak je dus kwijt op die manier :/ Bij de compound staat er altijd maar 1 auto, terwijl ik er 4 in m'n garage had staan (waaronder die Diablo look-alike en 2 politie auto's :P).

Wat me wel opviel, Micheal's auto is ingenomen, nu staat er steeds een rode auto bij z'n huis (missies), welke afaik 1 was die ik aan het begin had geparkeerd in de garage.

En voor de 'lap girls'
spoiler:

Wat betreft die lap girl. Bel haar opnieuw, you will see.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:02:
Een wilde rit met een zwarte truck door de stad :

[video]

Enjoy...
Om eerlijk te zijn vind ik hem een beetje saai, ik had gehoopt dat je de hele stad op z'n kop zou zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41
Filmpjes van Dennis585 zijn altijd saai ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je zon duik naar voren maken?
Pagina: 1 ... 16 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.