Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Moet je toevallig voor een heist iets kopen @ ammu-nation? Dat had ik vandaag ook, dan zie je Hs maar niet dat logotje (op de kaart).servival7 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:24:
ik kan geen ammunition met schietbaan meer vinden
I served in a company of heroes.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Je moet naar de afbeelding/locatie in dat mailtje kijken en zelf naar die locatie gaan en hem zoeken.Donstil schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:30:
Hoe zit het met die Hitman missies eigenlijk? Ik ben met travor naar zo een ? Gegaan. Daar zat een mevrouw achter een laptop welke me zou mailen over nieuwe opdrachten , ik kreeg een mailtje maar wat dan? Ze verschijnt niet op mijn radar oid.
Zal enkel in GTA Online zijn, denk ikM3lvinG schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:30:
Wat ik mij afvraag is, hoe je een tank station of een 24/7 kan overvallen.
[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 19-09-2013 22:32 ]
Verwijderd
Je geweer richten op de kassiëre of zelf het geld pakken.M3lvinG schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:30:
Wat ik mij afvraag is, hoe je een tank station of een 24/7 kan overvallen.
Oke bedankt! Trouwens over die beurs:Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:32:
[...]
Je geweer richten op de kassiëre of zelf het geld pakken.

Dusche Gold - Let it rain! (is bier ofzo)
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ooh dan heb ik nog geen mailtje denk ik. Zat geen foto bij.SmokingCrop schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:32:
[...]
Je moet naar de afbeelding/locatie in dat mailtje kijken en zelf naar die locatie gaan en hem zoeken.
[...]
Zal enkel in GTA Online zijn, denk ik
Kan ik alleen met Trevor die missies doen trouwens? Omdat ik met hem naar die griet geweest ben?
Hoe zit het met de stock trouwens. Kan ik met 3 personages aandelen kopen net voor de hit? Profiteren ze dan allemaal?
Ja ze profiteren allemaal maar tijdens een solo missie kun je niet switchem.Donstil schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:41:
[...]
Ooh dan heb ik nog geen mailtje denk ik. Zat geen foto bij.
Kan ik alleen met Trevor die missies doen trouwens? Omdat ik met hem naar die griet geweest ben?
Hoe zit het met de stock trouwens. Kan ik met 3 personages aandelen kopen net voor de hit? Profiteren ze dan allemaal?
Dus wil je aandelen met de andere 2 kopen moet je de missie aborten, switchen naar de andere 2 en dan de missie weer oppakken.
Je moet de naam van sommige producten/winkels eens bekijken..GAIAjohan schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:37:
Wat een reclameborden ook weer![]()
spoiler:Chien perfume - Smell like a dog (ofzo)
Dusche Gold - Let it rain! (is bier ofzo)
Het bier bijvoorbeeld.
Heb zo'n missie nog niet gedaan, maar het toonde waar die ongeveer zat. Dus veronderstel ik dat je het op de map moet vinden & ernaartoe moet gaanDonstil schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:41:
[...]
Ooh dan heb ik nog geen mailtje denk ik. Zat geen foto bij.
Is wel uitdagender.SmokingCrop schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:47:
[...]
Heb zo'n missie nog niet gedaan, maar het toonde waar die ongeveer zat. Dus veronderstel ik dat je het op de map moet vinden & ernaartoe moet gaan
Nou ik ga weer FF spelen. Het is pas 2248
Thnx.
Ik heb al 'dagen' (in-game time) aandelen Ammu-Nation gekocht. Op de grafiek zie ik dan wel een koersverandering maar als ik dan bij My portfolio ga kijken is er niks veranderd met de koers, 0,0% en dus geen winst/verlies.
Edit: ik ben blijkbaar niet de enige als ik zo onderstaande bericht zie:
M3lvinG schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:35:
[...]
Oke bedankt! Trouwens over die beurs:spoiler:ik had aandelen gekocht van burgershot voor 4 dollar per stuk maar er zat geen beweging in te krijgen terwijl de grafiek aangaf dat hij elke dag van 4 naar 27 dollar ging. Heel vreemd.
[ Voor 45% gewijzigd door BFmango op 19-09-2013 22:56 ]
Ik heb alleen aandelen gekocht in die sigarettenzaak (wordt vanzelf duidelijk)BFmango schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:55:
Ik begrijp echt niets van die aandelen.
Ik heb al 'dagen' (in-game time) aandelen Ammu-Nation gekocht. Op de grafiek zie ik dan wel een koersverandering maar als ik dan bij My portfolio ga kijken is er niks veranderd met de koers, 0,0% en dus geen winst/verlies.
Edit: ik ben blijkbaar niet de enige als ik zo onderstaande bericht zie:
[...]
en staan al op rond de 80% winst (heb 1 miljoen er in zitten met michael)
Je moet goed opletten wat lester tegen michael zegt. Die geeft advies.
En dan kan je met al je karakters beleggen. (alleen met diegene met wie je speelt kan je voor (tijdens) de missie beleggen. je kan niet switchen namelijk. als je missie voorbij is met de rest beleggen!! de aandelen stijgen meestal meerdere dagen achter elkaar.
Als je het echt niet snapt mag je best pm-en.
Pas op dat je ze niet te lang hebt want de aandelen gaan na verloop van tijd ook weer omlaag.ApC_IcE schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:03:
[...]
Ik heb alleen aandelen gekocht in die sigarettenzaak (wordt vanzelf duidelijk)
en staan al op rond de 80% winst (heb 1 miljoen er in zitten met michael)
Je moet goed opletten wat lester tegen michael zegt. Die geeft advies.
En dan kan je met al je karakters beleggen. (alleen met diegene met wie je speelt kan je voor (tijdens) de missie beleggen. je kan niet switchen namelijk. als je missie voorbij is met de rest beleggen!! de aandelen stijgen meestal meerdere dagen achter elkaar.
Als je het echt niet snapt mag je best pm-en.
Bekende vogel van het Twitter logo.
Tweets heeten geen tweets, Maar Bleets.
Bleeeehhh(tss)
[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 19-09-2013 23:20 ]
ingame via je gsm.Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:22:
Waar kun je nu aandelen kopen. Via de social website of in-game?
Surf ingame naar Money and Services op de start pagina.
[ Voor 89% gewijzigd door J-M-T op 19-09-2013 23:39 ]
Maar goed... Ik heb het spel dus ook. Gisteravond even gemaild met de plaatselijke Nedgame vestiging of ze nog wat hadden liggen en zo ja: konden reserveren. Vanochtend mail terug dat ze rond 17:00 een nieuwe levering verwachtten en dat ze er 1 apart gingen leggen voor me. Top!
Tsjah... Heerlijk spel weer. Tot nu toe een leuk verhaal, soms over de top maar dat is zeker niet negatief bedoeld, fantastische humor en toffe wagens. Ik neem mezelf nu in bescherming ivm mijn werk morgen en heb de PS3 net uit gezet, maar ik ben bang voor het dinnetje dat ze dit weekend ietsje minder aandacht krijgt als normaal (GTA en PSV - Ajax, mooie combi
ben net begonen dus ga er vanuit dat dat verder gaat in het spel, evenals dat baqsaq nog niet beschikbaar is.
Al iets bekend over de iFruit app voor chop?
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Verwijderd
Je moet op market klikken. Tweede tab.Koos2009 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:43:
vraagje, is het normaal dat je in het begin alleen de eerste 6 aandelen oid kunt scrollen?
ben net begonen dus ga er vanuit dat dat verder gaat in het spel, evenals dat baqsaq nog niet beschikbaar is.
Al iets bekend over de iFruit app voor chop?
PC CD-ROM. Yeah right.Rexcore schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:47:
geen idee hoe betrouwbaar, maar 22 november verschijnt GTA V op PC!?
http://www.spitsnieuws.nl...-v-op-22-november-naar-pc
te preorderen op
http://www.gameseek.co.uk...Grand-Theft-Auto-5-GTA-V-
hehe, zo enkel met Steam installatie file & de code xDAzzKickah schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 00:15:
[...]PC CD-ROM. Yeah right.
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 20-09-2013 00:36 ]
Ik zit ook te wachten op een PC release maar dat is zoals aangegeven inderdaad niet betrouwbaar.Rexcore schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:47:
geen idee hoe betrouwbaar, maar 22 november verschijnt GTA V op PC!?
http://www.spitsnieuws.nl...-v-op-22-november-naar-pc
te preorderen op
http://www.gameseek.co.uk...Grand-Theft-Auto-5-GTA-V-
Hij komt heus wel, de vraag is alleen wanneer.
Feit dat er een nieuwe generatie consoles aankomt, kan nadelig en voordelig zijn voor PC release.
Kan zijn dat ze namelijk eerst op oude consoles releasen, vervolgens op nieuwe, en dan pas op PC aangezien dan de verkopen optimaal zijn.
Waar ik op hoop is dat ze de PC zien als een aparte markt, en dus eerst op de oude consoles releasen, dan op PC, en dan bij of na release van de next-gen consoles ook daar weer voor uitbrengen.
De bedoeling is voor Rockstar, daarom ontkennen ze ook hoog en laag dat releases op andere platformen dan de x360 en de ps3, om zoveel mogelijk geld te verdienen. Hoe doe je dat? Door dezelfde klant het spel meerdere keren te laten kopen.
Als ik nu moest voorspellen hoe het gaat verlopen, dan zou ik het volgende zeggen:
Stap 1. Release op oude consoles. Veel verkochte exemplaren, goed gevestigde markt.
Stap 2. Ontken releases op andere platformen. Veel mensen (PC gamers) die niet op de oude consoles zitten willen niet het risico lopen om iets te missen en schaffen alsnog ( evt. tweedehands) een console aan en kopen het spel. Daarmee boren ze dus klanten aan die eerst niet bestonden.
Stap 3. Release op next-gen consoles is niet snel extreem rendabel. Het duurt even voordat de userbase van de oude consoles overstapt naar de nieuwe. Het is het wachten waard, totdat er veel zijn. Nu wordt de PC versie dus gereleased. Als lokkertjes gelden de moddability, opgepoetste graphics, hogere framerate, hogere resolutie en iets zoals een videoeditor. Sommige mensen uit stap 1 en veel mensen uit stap 2 kopen nu weer dezelfde game.
Stap 4. De consolemarkt is inmiddels redelijk gevestigd, de next-gen consoles ontvangen een vrijwel aan de PC gelijkzijnde versie. Veel mensen uit stap 1 en sommige mensen uit stap 2 kopen het spel voor de tweede of zelfs derde keer.
Stap 5. Profit. Profit. Profit. Dit alles met 1x flinke investeringsuitgaven a $226m. Die is echter in stap 1 al terugverdiend, en ruimschoots ook. De PC en next-gen versies zijn relatief spotgoedkoop te creëren, en leveren vervolgens wel weer enkele miljoenen winst op. Bedrijfsmatig gezien is het dus niet te bedenken dat het spel niet voor zowel PC als next-gen versies uitkomt.
Aangezien Rockstar ook gewoon investeerders en aandeelhouders heeft, ben ik er 80% zeker van dat alles zo gaat lopen. De next-gen en de PC release zouden nog omgedraaid kunnen zijn, maar nogmaals, dat verwacht ik niet omdat men eerst de markt de tijd moet gunnen om voet al wal te krijgen.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Volgens mij zijn dat het aantal beschikbare missies voor elk karakter.Donstil schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 00:26:
Weet iemand wat dat cijfertje is in het karakter switch wheel?
Ooh dat zou wel kunnen ja, dan heb ik nog een hoop in te halen met die donkere meneerRoelandO schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 00:52:
[...]
Volgens mij zijn dat het aantal beschikbare missies voor elk karakter.
Klopt, maar het viel me wel op dat als er voor een bepaalde character geen missies meer op de map staan, dan staat er nog wel "1"RoelandO schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 00:52:
[...]
Volgens mij zijn dat het aantal beschikbare missies voor elk karakter.
Verwijderd
Telkens geeft hij aan dat er geen verbinding mogelijk is met de Social Club van Rockstar.
Ben voor de zekerheid nog eens hierheen geweest om te kijken of alles goed staat ingesteld (account linked). En dit is allemaal voor elkaar.
Ook als ik op de Social Club site naar mijn stats ga van GTA 5 dan zie ik niet de recente resultaten (eerder van 2 dagen geleden).
Bij meerdere mensen dit probleem bekend? Of zie ik iets over het hoofd en doe ik het niet goed?
Ik heb voor GTA Online overigens soortgelijke verwachtingen. Het zal me niet verbazen als ze een beperkte toeloop hebben straks en pas na verloop van tijd meer spelers toelaten. Tenzij ze zijn gaan schalen met bv Amazon of Azure, maar het zal in ieder geval niet geweldig verlopen (gezien de meesten dan ook wel klaar zijn met de SP en toe zijn aan iets nieuws).
Vandaag in ieder geval een prima dag gehad. Leuke missies gedaan, leuke zijmissies en ook leuke random missies. Morgen maar eens kijken of ik het verhaal misschien af kan maken (ben nu op 2/3 volgens mij) en misschien nog wat skills te boosten. Strength moet ik nog bij 2 karakters voor een behoorlijke upgrade, maar omdat je al na 2 dooien de politie achter je aankrijgt, zoek ik eigenlijk een alternatief wat een beetje snel werkt. Iemand nog tips? Ook iets om lekker veel geld te verdienen buiten de missies om zou wel fijn zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 20-09-2013 02:12 ]
Dit heeft te maken met optional missies, zoals de Strangers en Freaks (? op de map) missies of missies waarvoor je iemand belt.rjpurk schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 00:55:
[...]
Klopt, maar het viel me wel op dat als er voor een bepaalde character geen missies meer op de map staan, dan staat er nog wel "1"
Graag wat hulp hiermee, ik weet niet zeker of het een spoiler waard is of niet maar voor de zekerheid:
/E: Buiten de missies om kun je Heists doen heb ik ergens gelezen. Deze brengen, als ik kijk naar de eerste heist die je doet, flink wat geld in het laatje. Misschien de moeite waard om daarnaar te kijken?
Om sterker te worden: Ik ben nog niet zo super ver in de storyline, dus ik weet niet of dit kan: In GTA SA had je gyms om krachttraining te doen. Kan dit hier toevallig ook?
[ Voor 15% gewijzigd door Aekaz op 20-09-2013 02:16 ]
Aekaz schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 02:13:
[...]
Dit heeft te maken met optional missies, zoals de Strangers en Freaks (? op de map) missies of missies waarvoor je iemand belt.
Graag wat hulp hiermee, ik weet niet zeker of het een spoiler waard is of niet maar voor de zekerheid:
spoiler:Ik heb een beetje rondgekloot met Trevor en ben Maude tegengekomen en die geeft bounty hunting missies. De eerste missie die je krijgt, een kerel opsporen, krijg je een mailtje van met de opmerking dat hij het laatst gezien is bij de 'quarry'. Ik heb dus werkelijk geen idee waar dat is en ik wil het niet googlen omdat ik zelf dingen uit wil vinden. Ik zou dus graag willen weten of er een mogelijkheid is om deze info van Maude op je map displayed te krijgen? Of hoe hebben jullie dit opgelost?
Volgens mij zijn die andere heists alleen bij de multiplayer te doen, ik heb in ieder geval nog nergens gelezen dat je ook andere heists kunt doen. Gyms heb je hier niet, maar met activities lijkt het ook te kunnen. Helaas duurt dat wel verrekte traag, dus ik zoek een snellere oplossing./E: Buiten de missies om kun je Heists doen heb ik ergens gelezen. Deze brengen, als ik kijk naar de eerste heist die je doet, flink wat geld in het laatje. Misschien de moeite waard om daarnaar te kijken?
Om sterker te worden: Ik ben nog niet zo super ver in de storyline, dus ik weet niet of dit kan: In GTA SA had je gyms om krachttraining te doen. Kan dit hier toevallig ook?
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 20-09-2013 02:21 ]
Met name het switchen tussen de 3 personages is echt heel goed uitgewerkt.
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Ik vind dat het switchen net iets te lang duurtLas Vegas schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 06:50:
Heerlijk spel zeg! Zit inmiddels op 50/69 missies volgens mij, en heb ruim 24 uur gespeeld. Niet zoveel nog, maar er moet ook nog gestudeerd worden![]()
Met name het switchen tussen de 3 personages is echt heel goed uitgewerkt.
Ik wil de strategy guide ook. Neem aan dat die alleen in het engels beschikbaar is?
Vind de jerry cans ook erg tof in het spel. Alleen is er ook iets van een aansteker of lucifers te koop? Moet het nu telkens met een pistoolschot aansteken, kan dat makkelijker?
De 1e heist was ook tof,
Dit weekend gaat heerlijk worden, en heel veel uren game plezier.
[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 20-09-2013 08:30 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Denk met stocks maar welke?
Wat is Michael toch een 'sick fuck'! Tot nu toe mijn favoriete karakter, maar ben ook nog niet zo ver.
Geweldig spel. Veel beter dan deel IV!
steppy schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 02:19:
eindelijk zover! UITGESPEELD! storyline doorgelopen.. lange dagen / korte nachten.
Gisteren nog een wilde achtervolging gehad in de bergen, uit de bocht gevlogen en zeker 10x, als het niet meer was, over de kop gevlogen! het zag er allemaal zo realistisch uit
[ Voor 30% gewijzigd door Noctonix op 20-09-2013 08:35 ]
Weet iemand het volgende?
http://www.pu.nl/artikelen/feature/gta-v-cheats/
ik gebruik ze niet.
Burp
Verwijderd
Was met dat 2e karakter op een gegeven moment bij een plein, stond een ?,
Paar keer geprobeerd maar die dingen kregen mij steeds te pakken.
Op een gegeven moment niet opnieuw geprobeerd, was het zat. Daarna verdween het ? op de kaart.
Kan ik nu ooit nog eens opnieuw die missie doen?
Vind het mikken op de Xbox trouwens een stuk lastiger dan op de pc.
Iemand daar nog tips voor? (1e keer dat ik überhaupt een game speel op een console...)
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:46:
Iemand dit al gedaan?
Was met dat 2e karakter op een gegeven moment bij een plein, stond een ?,spoiler:krijg ik een joint. Rook die, en vervolgens komen er allemaal aliens op je af...
Op een gegeven moment niet opnieuw geprobeerd, was het zat. Daarna verdween het ? op de kaart.
Iemand daar nog tips voor? (1e keer dat ik überhaupt een game speel op een console...)
Het is bedoening, niet bedoeling
Ja dat kan, via de telefoon en via het menu.Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:46:
Iemand dit al gedaan?
Het schieten is wennen, had ik ook last van.
En je kan een uitgebreide crosshair erop zetten.
Hoe doe je dat? Ik lees dat steeds. Maar ik heb de instellingen al een paar keer doorlopen en kan het gewoon niet vindenMarkoAlmelo schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:48:
En je kan een uitgebreide crosshair erop zetten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik ben nu aan het werk, maar onder opties en dan game de een na laatste optie volgens mij.Wybo schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:51:
[...]
Hoe doe je dat? Ik lees dat steeds. Maar ik heb de instellingen al een paar keer doorlopen en kan het gewoon niet vinden
Mocht je het niet kunnen vinden kan kan ik het je vanavond exact vertellen.
[ Voor 10% gewijzigd door Isane op 20-09-2013 08:53 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
YesWybo schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:58:
Ah gevonden die complex aiming is dat.
Maakt het een stukje makkelijker.
K49 '17
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hmXwsBSd9fo]
Enjoy...
Duurt inderdaad erg lang voor sommige stats, Ammu Nation training gaat snel want heb met 3x een kwartier trainen ofzo nu Franklin maximale score als schutter. Bijkomend voordeel is dat je korting krijgt in de winkelMartinspire schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 02:20:
[...]
spoiler:Ik heb even een guide geraadpleegt, waarbij bleek dat ik een stuk nog niet op mn radar had staan. Je kunt ook de map even downloaden met daarbij de variant zoals je hem ook ingame ziet (sattelietweergave). Vind zelf niet echt duidelijk waar je nou precies moet zijn voor de 2e target, maar de rest is vrij snel te vinden
[...]
Volgens mij zijn die andere heists alleen bij de multiplayer te doen, ik heb in ieder geval nog nergens gelezen dat je ook andere heists kunt doen. Gyms heb je hier niet, maar met activities lijkt het ook te kunnen. Helaas duurt dat wel verrekte traag, dus ik zoek een snellere oplossing.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:46:
Iemand dit al gedaan?
Was met dat 2e karakter op een gegeven moment bij een plein, stond een ?,spoiler:krijg ik een joint. Rook die, en vervolgens komen er allemaal aliens op je af...
Vraagteken komt nog wel terug, ik had hetzelfde bij die race missie van Franklin. 3x geprobeerd maar had een of andere gare Amerikaanse auto die bij elke bocht er uit vloog, 1x bijna gewonnen... stuurfoutje op 1 meter voor de finish en toen was ik het beu
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Lees eens wat voordat je elke simpele vraag hier neergooit. Dit is op de laatste paar pagina's echt al 20x besproken. Zelf wat moeite doen voor een antwoord kan geen kwaad.steppy schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:15:
Hoe kan je nou goed geld verdienen ingame.. heb bijna alle missie uitgespeeld dus wil wel even wat anders doen.

OT: Stock market.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Grappig stuk tekst, dat wel, maar beetje kort door de bocht en ook wel enorm seksistisch! Alsof vrouwen dit soort spellen niet spelen en alleen maar chocolade vreten. Echt veel inhoud heeft het niet. Maar de satire van oorlogen om xbox vs playstation en PLO neerzetten als Playstation Loving Overlords is wel hilarisch en relativerend!Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:16:
Geweldige column. Lees dit even! http://t.co/3DVJ5ZoShF
Haha, ik ging express veel aanraken, door de bouncer de club uitgegooid.Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:02:
Ff een lekker wijf betasten in de stripclub :
[video]
Enjoy...
Toen terug gekomen, Iedereen in die club kapot geschoten
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
De echte spirit van GTA en een gangsterMars18 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:25:
[...]
Haha, ik ging express veel aanraken, door de bouncer de club uitgegooid.
Toen terug gekomen, Iedereen in die club kapot geschoten
Sommige van die vraagtekens zijn tijdsgebonden.XyritZz schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:16:
spoiler:Ja gedaan en in 1x gehaald. Goed op je radar kijken waar die dingen komen, want ze komen na een poosje ook achter je en in de lucht.
Vraagteken komt nog wel terug, ik had hetzelfde bij die race missie van Franklin. 3x geprobeerd maar had een of andere gare Amerikaanse auto die bij elke bocht er uit vloog, 1x bijna gewonnen... stuurfoutje op 1 meter voor de finish en toen was ik het beu. Heb het vraagteken inmiddels weer op de rader zien staan.
Die heb ik zelf ook in 1x gehaald..
-
Weten jullie dat ook weer.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
En ook all extra missies : strangers and freaks / random events kan je daar vinden op de kaart. Goed voor wie wil gaan 100%-en
[ Voor 35% gewijzigd door sleepwalkerbe op 20-09-2013 09:42 ]
Ik vloog er gister perongeluk overheen.. je krijgt één (nouja.. een halve...) waarschuwing en dan is het een paar raketten om je orenAngeloonie schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:39:
Het binnen proberen te komen in de militaire basis met een tractor is overigens een slecht idee.
Weten jullie dat ook weer.
Zo laag mogelijk blijven en je blijft onder de radar.Justdoit schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:41:
[...]
Ik vloog er gister perongeluk overheen.. je krijgt één (nouja.. een halve...) waarschuwing en dan is het een paar raketten om je oren
Ik heb de eerste heist op maximaal gehaald:
Volgens mij levert het afleveren van wapens e/d. via trevor zijn vliegveld wel veel op.. Het snelle geld.. 7k voor lucht dropshipments en 5k via auto.. met de auto ben je net aan 5 minuten bezig, heen en weer. Vliegtuig misschien 10 minuten maar je hebt dan ook meer cash.steppy schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:15:
Hoe kan je nou goed geld verdienen ingame.. heb bijna alle missie uitgespeeld dus wil wel even wat anders doen.
[ Voor 13% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 09:44 ]
Ik kan geen wapen trekken in de club? Moet je hem voordat je de club ingaat dan al trekken? Hehe.. Ik had de portier kapot geslagen. Vervolgens respawnde hij (ofzo) en toen stak ik hem in de fik met benzine.. hahahha HEEL erg..sleepwalkerbe schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:31:
[...]
De echte spirit van GTA en een gangster
check dit dan:
[ Voor 7% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 09:47 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
volg een geldauto richting een gelddepot?steppy schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:50:
Weet toevallig iemand de plek waar alle geld auto's bij elkaar komen?
This video contains content from SME, UMG, BMG_Rights_Management, Sony ATV Publishing, EMI, SACEM, PRS CS and UMPI, one or more of whom have blocked it in your country on copyright grounds.Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:02:
Ff een lekker wijf betasten in de stripclub :
[video]
Enjoy...
WAT?

GTA VI - All aboard the hype train!!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Wat mij opvalt is wanneer ik het aandeel in de gaten houd, de grafiek echt onzinning blijft. Hij zegt dat hij op 8dollar heeft gestaan, maar met dit tempo komt hij er nooit. Er zijn ook al meerdere dagen voorbij gegaan en bij blijft tussen de twee waardes schommelen.
Nu ben ik nog welk even benieuwd of de prijs van dit aandeel bij jullie hetzelfde is, want dan kunnen wij in kaart brengen wat de min en max van een aandeel echt is.
Sir_Hendro schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:53:
[...]
This video contains content from SME, UMG, BMG_Rights_Management, Sony ATV Publishing, EMI, SACEM, PRS CS and UMPI, one or more of whom have blocked it in your country on copyright grounds.
WAT?
SPOILERS:
Als je een kist met geld in de zee vind, raap hem op en save je game. Vervolgens herlaad je het zelfde spel. Als je daarop volgend naar dezelfde plek gaat waar je hem de vorige keer hebt aangetroffen, zal hij daar weer moeten staan. Dit kan je over en over en over again doen
tip2:
Koop vastgoed, als je veel vastgoed hebt krijg je veel ''side-missies'' dus meer geld
tip3:
Je kan de aandelen markt beinvloeden.. Veel radio stations geven aandelen tips die je kan gebruiken. Zoals het in het echte leven ook zou werken:
Koop aandelen, vermoord de CEO als je de grote uitbetaling zou gaan ontvagen vervolgens verkoop je aandelen.
tip4:
Rij veilig, zodat je niet continue in het ziekenhuis beland
tip5:
Ga racen, verdien je ook mee
tip6:
Zet je dure wagens in een garage.. het is zonde als er wat mee gebeurd waardoor je meer geld kwijt bent
tip7:
Ga bij een geld automaat staan. Wacht tot iemand pint en beroof hen
tip 8:
De beveiligde auto's van Gruppe hebben heel veel cash bij zich. Beroof die door bijvoorbeeld de bestuurder onder schot te nemen of de wagen te beschieten. Je kan hem ook van de weg af rijden om vervolgens de achterdeuren op te blazen met springstof.. heeeel veel cash
Tip9:
Koop een autobedrijf en sloop de concurrentie (de auto's van hun)
Consumenten komen erachter dat ze nog alleen bij jouw auto's kunnen kopen, dus cashen maar. (Gebruik springstof, krijg je niet gelijk 3 sterren politie achter je aan. Heb je wel als je alle autos gaat nuken met m16's of granaten. Met springstof blaas je alles gelijk op en ben je lekker snel weg.. Gebruik hiervoor een motor. Rijd richting het water en zorg dat je daar al een bootje hebt klaar gezet;))
tip 10:
investeer in wapens en ammunitie bedrijven, de stad Los santos is nogal luguber, er vliegen altijd wel kogels in de rondte
tip 11:
Verneuk een bedrijf en koop goedkoop aandelen op. Gebruik tip 3 hierbij alleen omgekeerd
Tip12:
Door via lifeinvader bepaalde winkels te stalken, dwing je kortingen af.. dit kan snel oplopen qua bedrag
Winkels:
Warstock
Herr kutz barber
Redwoord cigarets
Legendary motorsport
Los santos customs
Elitas travel
Ink inc.
Sprunk
Hopelijk helpt dit je op weg, om die millionaire te worden
Print hem uit!
PS zie topic: Het snelle geld GTA V
[ Voor 7% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 10:37 ]
Nog even een melding:
Ik heb deze tips & tricks niet zelf verzonnen. Komen van een Engelse site vandaan (kreeg een reactie op mijn post van een andere tweaker.. die dacht dat ik wilde laten weten dat ik dit zelf had bedacht.. NOT). Ik heb het grotendeels vertaald voor de mede-tweakers. Mocht je interesse hebben om het vooralsnog in het Engels te willen lezen, hierbij de link:
http://www.ibtimes.com/gt...rand-theft-auto-5-1407972
DIT TOPIC BEVAT SPOILERS, KIJK OP EIGEN RISICO

-Tips
-Tricks
-Bevindingen
Brand maar los (santos), hier alvast wat tips:
Om heel snel veel geld te maken:
Tips:
Tip 1:
Als je geld in de zee vind, raap het op en save je game. Vervolgens herlaad je het zelfde spel. Als je daarop volgend naar dezelfde plek gaat waar je hem de vorige keer hebt aangetroffen, zal het daar weer moeten liggen. Dit kan je over en over en over again doen
Kleine $12.000 per keer. Als je dit een uur lang volhoud (je word steeds sneller) Kun je echt enorme bedragen bij elkaar schrapen. Wel ontzettend saai, maar het looft natuurlijk wel!
Zie glitch video:
[YouTube: http://youtu.be/bhQNMz-iR8M]
Tip 2:
Koop vastgoed, als je veel vastgoed hebt krijg je veel ''side-missies'' dus meer geld
Tip 3:
Je kan de aandelen markt beinvloeden.. Veel radio stations geven aandelen tips die je kan gebruiken. Zoals het in het echte leven ook zou werken:
Koop aandelen, vermoord de CEO als je de grote uitbetaling zou gaan ontvagen vervolgens verkoop je aandelen. (Toelichting van 4Real: Het is koop B, vermoord CEO A en verkoop B, maar dit zijn missies die door Lester wordt geregeld. Hij geeft hierin ook aan dat het om stock market manipulatie gaat)
Tip 4:
Tip 5:
Ga racen, verdien je ook mee, gemiddeld rond de $200 per race.
Tip 6:
Zet je dure wagens in een garage.. het is zonde als er wat mee gebeurd waardoor je meer geld kwijt bent.
Tip 7:
Tip 8:
De beveiligde auto's van Gruppe hebben heel veel cash bij zich. Beroof die door bijvoorbeeld de bestuurder onder schot te nemen of de wagen te beschieten. Je kan hem ook van de weg af rijden om vervolgens de achterdeuren op te blazen met springstof.. heeeel veel cash
Zie video hoe je zo'n armored truck daadwerkelijk open krijgt!
[YouTube: http://youtu.be/mqTOOPoJCGw]
Tip9:
Consumenten komen erachter dat ze nog alleen bij jouw auto's kunnen kopen, dus cashen maar.
Tip 10:
Investeer in wapens en ammunitie bedrijven, de stad Los santos is nogal luguber, er vliegen altijd wel kogels in de rondte
Walktrough voor het aankopen van vastgoed / bedrijven:
Tip 11:
Verpest een bedrijf en koop goedkoop aandelen op. Gebruik tip 3 hierbij alleen omgekeerd
Tip 12:
Door via LifeInvader bepaalde winkels te stalken, dwing je kortingen af.. dit kan snel oplopen qua bedrag
Winkels:
Warstock
Herr kutz barber
Redwoord cigarets
Legendary motorsport
Los santos customs
Elitas travel
Ink inc.
Sprunk
TIP: SCARFACE:
Als Lester informatie geeft over een aandeel zoals: ''nu moet je investeren'' (dit zegt hij vaak vlak voor de missie of tijdens de missie) vervolgens heeft Scarface hierop de volgende GOUDEN TIP:
''Wat ik doe is de missie met opzet failen en dan met alle characters AL m'n geld in die aandelen steken en daarna de missie doen > verkopen met alle characters > dikke winst''
Hopelijk helpt dit jullie op weg, om die millionaire te worden
Als laatste tip, Print hem uit dan heb je hem lekker bij de hand!
Veel plezier!
Topicstart is nog WIP
[ Voor 49% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 15:42 ]
Wat een spel, dat hier zo over is nagedachtboeles schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:05:
Om heel snel veel geld te maken:
Volgende tip1:
Als je een kist met geld in de zee vind, raap hem op en save je game. Vervolgens herlaad je het zelfde spel. Als je daarop volgend naar dezelfde plek gaat waar je hem de vorige keer hebt aangetroffen, zal hij daar weer moeten staan. Dit kan je over en over en over again doenerg saai
Je kan trouwens ook tussen characters switchen werkt ook
tip2:
tip3:
Koop aandelen, vermoord de CEO als je de grote uitbetaling zou gaan ontvagen vervolgens verkoop je aandelen.
tip4:
tip5:
Ga racen, verdien je ook mee
tip6:
Zet je dure wagens in een garage.. het is zonde als er wat mee gebeurd waardoor je meer geld kwijt bent
tip7:
tip 8:
De beveiligde auto's van Gruppe hebben heel veel cash bij zich. Beroof die door bijvoorbeeld de bestuurder onder schot te nemen of de wagen te beschieten. Je kan hem ook van de weg af rijden om vervolgens de achterdeuren op te blazen met springstof.. heeeel veel cashHeb een keer 25k eruit weten te sleuren..
Tip9:
Consumenten komen erachter dat ze nog alleen bij jouw auto's kunnen kopen, dus cashen maar.
tip 10:
investeer in wapens en ammunitie bedrijven, de stad Los santos is nogal luguber, er vliegen altijd wel kogels in de rondte
tip 11:
Verneuk een bedrijf en koop goedkoop aandelen op. Gebruik tip 3 hierbij alleen omgekeerd
Tip12:
Door via lifeinvader bepaalde winkels te stalken, dwing je kortingen af.. dit kan snel oplopen qua bedrag
Winkels:
Warstock
Herr kutz barber
Redwoord cigarets
Legendary motorsport
Los santos customs
Elitas travel
Ink inc.
Sprunk
Hopelijk helpt dit je op weg, om die millionaire te worden![]()
Print hem uit!het werkt
PS zie topic: Het snelle geld GTA V
VET HE!!!Mars18 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:07:
[...]
Wat een spel, dat hier zo over is nagedacht
[ Voor 16% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 10:08 ]
Leuk!Mars18 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:08:
Handig, ga het dit weekend allemaal eens proberen.
Ik hoop dat er meer mensen wat aan hebben. En zelf natuurlijk ook met ideeën komen etc.
Tevens is het echt snel geld verdienen (mocht je nog niet kunnen duiken / real estate kunnen kopen) Raad ik aan om die geld wagens te beroven. Je kan ook (mits je trevor al hebt vrijgespeeld) een vliegveld kopen
[ Voor 33% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 10:14 ]
Reed voorbij een bank en zag een rood stipje binnen staan (enemy). Hoorde ook een dame roepen dat ze niet dood wilde gaan, dus ik dacht wtf is dit nou weer. Ik loop naar binnen, maar het stipje verplaatste direct een eind verder... snapte dat niet goed dus liep weer naar buiten. Hoor een shot en weg random encounter.
Denk dus dat ik gewoon de held uit had kunnen hangen door een bankoverval te stoppen (als ik het lef had gehad om naar achteren richting de kluis te lopen). Jammer genoeg snapte ik de bedoeling niet helemaal.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Prima.
Also, de BAWSAQ wordt beïnvloed door wat de spelers doen.
tikkietrugjaap schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:14:
Ben zelf een PC gamer dus ik kan nog niks met de info maar wat geweldig dat dit soort dingen kunnen joh. Haha. Kan niet wachten tot 2014

Handige tips! Vooral die van die auto's!~
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Sneller / makkelijker om het op tweakers te houden. Daarom heb ik er nu ook een topic over aangemaakt. Dat het is gekopieerd en vertaald is zal niemand wat interesseren. Het gaat immers om het GELD maken in GTA V. Verder vind ik het leuk om mede tweakers te helpenRaxious schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:17:
Lol, dat lijstje komt van een site af, wrm niet gewoon de site linken?
Also, de BAWSAQ wordt beïnvloed door wat de spelers doen.
[ Voor 19% gewijzigd door Dr.Root op 20-09-2013 10:20 ]
Als ze net in de auto stappen kun je ook de auto stelen. Je moet wel even de politie afschudden want je krijgt gelijk een ster. Ik ben met de truck naar een achterveldje gereden. Even met de pistol op de deuren schieten en er komt zo een koffertje uit de busboeles schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:07:
tip 8:
De beveiligde auto's van Gruppe hebben heel veel cash bij zich. Beroof die door bijvoorbeeld de bestuurder onder schot te nemen of de wagen te beschieten. Je kan hem ook van de weg af rijden om vervolgens de achterdeuren op te blazen met springstof.. heeeel veel cashHeb een keer 25k eruit weten te sleuren..
All-Round nerd | iRacing Profiel
4Real schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:22:
Tip3 kan ik niet bevestigen, vanochtend geprobeerd, maar het lukt niet. Andere websites op internet hebben hier ook al problemen mee.
Er zit een verschil tussen de corporate assassination missies en gewoon een bedrijf aanvallen. Vanochtend een post bedrijf aangevallen, maar het aandeel doet niet.boeles schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:24:
[...]
Bij mij lukte het wel. Je kan ook tip 11 uitvoeren, die zal altijd werken
Dit wordt hier ook bevestigd:
http://gtaforums.com/topi...oilers-stock-tips-thread/Destroying competitors:
If you invest in a company and then go wreck their competitor's stuff, it should increase your stock value. For example: Sink money into AirEMU, prefferably when the stock is already low, then go blow up FlyUS planes. Or buy CluckinBell stock and go rob and destroy a few Burgershot stores. Or invest in one car company, then destroy their competitor's cars, preferably at their dealership. Note: We've been experimenting with this and it doesn't exactly pan out as expected. You can't enter most stores such as Burgershot, and can't find these supposed car dealerships or other company buildings. And we've spent hours blowing up GoPostal and Pisswasser trucks but never really saw their or their competitor's stock fluctuate.
1. Koop aandelen bedrijf A
2. Vermoord CEO bedrijf A
3. Verkoop aandelen bedrijf A
Zal de moord van de CEO niet juist de aandelenkoers doen dalen!?

All-Round nerd | iRacing Profiel
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Correct, het is koop B, vermoord CEO A en verkoop B, maar dit zijn missies die door Lester wordt geregeld. Hij geeft hierin ook aan dat het om stock market manipulatie gaat.w4rguy schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:26:
Ik snap tip 3 niet helemaal...
1. Koop aandelen bedrijf A
2. Vermoord CEO bedrijf A
3. Verkoop aandelen bedrijf A
Zal de moord van de CEO niet juist de aandelenkoers doen dalen!?
Ah, excuses. Elke post op dit forum moet nuttig en relevant zijn natuurlijk. Hoe dom van mij.
Prima.
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags: