Haha same here, succes!Chris van der G schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:09:
[...]
Ah verrek, ben net begonnen met het zoeken naar een Xbox voor een paar tientjes
Ik heb nu 2 avondjes in total 3 uur zitten spelen en ik ben erg onder de indruk van het spel.
Alle elementen kennen voldoende diepgang en grafisch vind ik het op de Xbox 360 prima.
Qua sfeer en graphics doet het met erg denken aan Driver: San Francisco maar dan uitgebreider.
De handling is inderdaad anders van GTA4, maar daar leek het alsof de auto's vering van elastiek hadden, in V is het wel erg arcade maar prima om leuk mee te spelen.
Het was me al gelukt om een vliegtuig te jatten maar ik kon er nog niet mee vliegen? Dit zal wel goedkomen later in het spel.
Ik had geen pre-order maar heb toch de atomic blimp in m'n doosje zitten.
Alle elementen kennen voldoende diepgang en grafisch vind ik het op de Xbox 360 prima.
Qua sfeer en graphics doet het met erg denken aan Driver: San Francisco maar dan uitgebreider.
De handling is inderdaad anders van GTA4, maar daar leek het alsof de auto's vering van elastiek hadden, in V is het wel erg arcade maar prima om leuk mee te spelen.
Het was me al gelukt om een vliegtuig te jatten maar ik kon er nog niet mee vliegen? Dit zal wel goedkomen later in het spel.
Ik had geen pre-order maar heb toch de atomic blimp in m'n doosje zitten.
PrimalFury schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:21:
[...]
Ik kan jullie de Sony Wireless Headset 7.1 zwaar aanraden. Is van sony zelf puur voor PS3. Dongeltje in je USB van je ps3 en headset aan en klaar! Mooi info rechtsboven in je scherm etc. Mic mute, battery status etc als je een knop induwt op je headset.. kortom Ideaal. <89 Euro
Na een jaar overwegen en andere headsets gebruiken, deze Sony Wireless 7.1 Headset gekocht. Dit had ik op dag één dat hij beschikbaar was moeten doen, wat een verademing. Geluid is enorm goed en je kan zelf bepalen wat er aan/uit of hoe het gemixed staat in game audio 7.1 of 2.0 of vocie chat. Tevens is al bevestigd dat de Sony Playstation deze headset gaat ondersteunen.dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:25:
[...]
Menig turtle beach headset is goedkoper..
Heeft sony al bekend gemaakt of die headsets ook gaan werken op de ps4?!
Anders kun je er dan weer een nieuwe bij aanschaffen
Het wordt straks een ideaal accessoire voor GTA V Online.
[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 19-09-2013 15:42 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik hoor een boel mensen over de handling van auto's, die vind ik prima. Ik hoor niemand over de handling van vliegtuigjes,m die vind ik pas irritant! Ik ben Battlefield 3 gewend, daar zijn de physics waanzinnig goed en intuïtief. GTA V vind het echter nodig om jou te 'corrigeren'. De neus zakt continue automatisch naar de grond en de physics zijn onlogisch. Ook de turbulentie is irritant als je laag vliegt. Leuk bedacht, maar heeft teveel impact op de richting waarin je vliegt. Een crosshair (of dat puntje) zou ook wel fijn zijn, dan heb je een betere referentie waar je naartoe vliegt.
Hadden ze maar beter naar BF3 gekeken voor heli en vliegtuigen physics
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Is het niet zo dat naar mate je meer vliegt, je daarin ook beter wordt en je dus minder last hebt van bijvoorbeeld die turbulentie? Heb nog maar heel even gevlogen en toen viel het mij ook op dat je met geen mogelijkheid in een rechte lijn kunt vliegen, maar wellicht komt dat wanneer je wat verder bent en meer vliegervaring hebt.Jeroenimoes schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:41:
Ik hoor een boel mensen over de handling van auto's, die vind ik prima. Ik hoor niemand over de handling van vliegtuigjes,m die vind ik pas irritant! Ik ben Battlefield 3 gewend, daar zijn de physics waanzinnig goed en intuïtief. GTA V vind het echter nodig om jou te 'corrigeren'. De neus zakt continue automatisch naar de grond en de physics zijn onlogisch. Ook de turbulentie is irritant als je laag vliegt. Leuk bedacht, maar heeft teveel impact op de richting waarin je vliegt. Een crosshair (of dat puntje) zou ook wel fijn zijn, dan heb je een betere referentie waar je naartoe vliegt.
Hoe groter je vliegtuig, hoe minder last je ondervind van turbulentie toch?p.w.vandijk schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:44:
[...]
Is het niet zo dat naar mate je meer vliegt, je daarin ook beter wordt en je dus minder last hebt van bijvoorbeeld die turbulentie? Heb nog maar heel even gevlogen en toen viel het mij ook op dat je met geen mogelijkheid in een rechte lijn kunt vliegen, maar wellicht komt dat wanneer je wat verder bent en meer vliegervaring hebt.
Klopt, maar ik vraag me af of het daadwerkelijk turbulentie moet voorstellen of dat het komt omdat je nog te weinig vliegskills hebt. Ik doel hier dus op het niet in een rechte lijn kunnen vliegen.boeles schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:46:
[...]
Hoe groter je vliegtuig, hoe minder last je ondervind van turbulentie toch?
[ Voor 8% gewijzigd door pwvd op 19-09-2013 15:49 ]
Uit San Andreas herinner ik mij de vigilante (+armor) , paramedic (+health), airfield ( hydra ) uitdagingen.
Kan iemand mij vertellen of vigilante/paramedic in het spel zit of dat er gelijkaardige bonussen in het systeem zitten? Ik heb de indruk dat er geen echte 'rewards' in het spel zitten die je persoon verbeteren. Buiten de stat increases natuurlijk.
Kan iemand mij vertellen of vigilante/paramedic in het spel zit of dat er gelijkaardige bonussen in het systeem zitten? Ik heb de indruk dat er geen echte 'rewards' in het spel zitten die je persoon verbeteren. Buiten de stat increases natuurlijk.
Beiden. Het word minder naarmate je meer vliegskills hebt, maar gaat niet helemaal weg. Ik heb zowel met Trevor als Franklin 100/100 flightskill en nog steeds is het soms een hobbelige vlucht. Maar, ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dat niet het probleem is van die kleine propellorvliegtuigjes. Ik heb nog geen grotere vliegtuigen bestuurd, ook die straaljager niet.p.w.vandijk schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:48:
[...]
Klopt, maar ik vraag me af of het daadwerkelijk turbulentie moet voorstellen of dat het komt omdat je nog te weinig vliegskills hebt. Ik doel hier dus op het niet in een rechte lijn kunnen vliegen.
Die helicopter in de flight school, de tering. Valt niet mee te vliegen man. Is bijkant een pingpongbal.

Wanneer krijg je toegang tot de flight school?Vengeful schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:52:
[...]
Beiden. Het word minder naarmate je meer vliegskills hebt, maar gaat niet helemaal weg. Ik heb zowel met Trevor als Franklin 100/100 flightskill en nog steeds is het soms een hobbelige vlucht. Maar, ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dat niet het probleem is van die kleine propellorvliegtuigjes. Ik heb nog geen grotere vliegtuigen bestuurd, ook die straaljager niet.
Die helicopter in de flight school, de tering. Valt niet mee te vliegen man. Is bijkant een pingpongbal.
als je een skill van 100/100 hebt krijg je dan nog steeds politie achter je aan als je het vliegveld op gaat?Vengeful schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:52:
[...]
Beiden. Het word minder naarmate je meer vliegskills hebt, maar gaat niet helemaal weg. Ik heb zowel met Trevor als Franklin 100/100 flightskill en nog steeds is het soms een hobbelige vlucht. Maar, ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dat niet het probleem is van die kleine propellorvliegtuigjes. Ik heb nog geen grotere vliegtuigen bestuurd, ook die straaljager niet.
Yep, volgens mij (tot zover ik nu weet ~25%) is er geen mogelijkheid om zonder politie 'vrij' op het vliegveld te zijn.servival7 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:56:
[...]
als je een skill van 100/100 hebt krijg je dan nog steeds politie achter je aan als je het vliegveld op gaat?
Weet iemand hoe je missions opnieuw kan doen.
En of je ook daarmee geld weer ontvangt?
Dat kan via je mobiel, kom op het lijkt wel een helpdesk hierDirtyrockers schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:02:
Weet iemand hoe je missions opnieuw kan doen.

Zit nu ergens op 30%, maar als er 1 punt is waarom de game geen 10 gaat halen, de politie.
Hoe de .... kunnen ze nu weten als ik C4 op 4 auto's plat, 4 blokken verderop ga staan en boom doe, ik meteen 3 sterren wanted heb? Rij ik ergens een steegje in, garage box in, denk 6 politieauto's en 2 heli's om me heen en wanted begint te knipperen (had beter geweest als ze daar duidelijk timer hadden, maargoed). Vanuit het niets, 'zien' ze me..
Rij ik weg, lange rit naar die hoge berg, meest deserted weggetjes op de map rijden 'toevallig' 3 politieauto's
Zelfde met die missie waar michael iemand op afstand neer moet schieten (icm met trevor), niemand die daar iets van merkt, maar ga je daarna terug naar die locatie en schiet je precies vanaf hetzelfde punt.. boem 1ster
Hoe de .... kunnen ze nu weten als ik C4 op 4 auto's plat, 4 blokken verderop ga staan en boom doe, ik meteen 3 sterren wanted heb? Rij ik ergens een steegje in, garage box in, denk 6 politieauto's en 2 heli's om me heen en wanted begint te knipperen (had beter geweest als ze daar duidelijk timer hadden, maargoed). Vanuit het niets, 'zien' ze me..

Rij ik weg, lange rit naar die hoge berg, meest deserted weggetjes op de map rijden 'toevallig' 3 politieauto's

Zelfde met die missie waar michael iemand op afstand neer moet schieten (icm met trevor), niemand die daar iets van merkt, maar ga je daarna terug naar die locatie en schiet je precies vanaf hetzelfde punt.. boem 1ster

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ben ik helemaal met je eens. Het zou mooier zijn als de politie naar de plek van het ongeval komt en dan gelijk in 'search mode' springt (net zoals wanneer je ze hebt afgeschud). Uiteraard als er getuigen zijn is het wat anders, maar ze weten nu altijd precies wie het heeft gedaan, en waar je verborgen bent
Haha had ook iets vaags:
spoiler:
Had een heli als trevor en deze op dak geparkeerd bij zijn safehouse in de stad. ik reload de game en heli staat in de car port haha, met geen mogelijkheid meer uit te krijgen dan erin te stappen en boem te laten gaan:)
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Zaklamp kan je ook uitzetten. Als je richt met LT (x360) en dan d-pad naar rechts duwt zet je hem aan en uit.XyritZz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:05:
[...]
Als het donker is om je heen werkt de auto-aim alleen als je een zaklamp aan je wapen hebt geplakt in een ammu-nation.
Persoonlijk vind ik die zaklamp weer erg irritant overdag (want ook dan zie je 'm nog), dus ik draag verschillende soorten wapens bij me. Handgun voor overdag zonder zaklamp, en handgun voor 's nachts met zaklamp.
5760 WP ET-Solar met SB 5000-tl21 en 4080 WP Yingli met StecaGrid Coolcept 3600, ZW, 20gr hellend dak, Zonneplan nexus 20 kWh, Warmtepomp 14Kw Waterstage HT
Durf ik niet met zekerheid te zeggen, in elk geval nadat je Trevor ontmoet hebt.green-tea schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:54:
[...]
Wanneer krijg je toegang tot de flight school?
Viel me gister op dat ik in de ~12 uur die ik nu gespeeld heb maar een stuk of 4 politieauto's tussen het normale verkeer heb gespot, maar zodra gezocht wordt komen ze uit alle hoeken en gaten.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Verwijderd
Ik heb ergens gelezen dat wanneer je de hangar bij het vliegveld van LS koopt, je legitiem toegang tot het vliegveld krijgt. Ik kan niet bevestigen of dit klopt.Razr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:57:
[...]
Yep, volgens mij (tot zover ik nu weet ~25%) is er geen mogelijkheid om zonder politie 'vrij' op het vliegveld te zijn.
Gek he, ik zie de brandweer ook nooit rijden, maar als er ergens brand is komen ze allemaal!Flex0r schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:12:
Viel me gister op dat ik in de ~12 uur die ik nu gespeeld heb maar een stuk of 4 politieauto's tussen het normale verkeer heb gespot, maar zodra gezocht wordt komen ze uit alle hoeken en gaten.
Revive the guild!
HahaJelte,89 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:19:
[...]
Gek he, ik zie de brandweer ook nooit rijden, maar als er ergens brand is komen ze allemaal!
Al met al vindt ik het wel knap wat Rockstar nog uit de PS3 heeft weten te persen.
[ Voor 16% gewijzigd door Flex0r op 19-09-2013 16:25 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Haha! Juist, maar dit is niet recht te lullen. Ik snap het moeilijk is in een spel, maar het zou leuk zijn als je wat meer stealth mogelijkheden hebt om wat te kloten in de stad.Jelte,89 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:19:
[...]
Gek he, ik zie de brandweer ook nooit rijden, maar als er ergens brand is komen ze allemaal!
Of je nu op de hoogste berg iemand neerschiet, of ergens super afgelegen een 4 blokken verderop geplaatste sticky laat ontploffen. Ze zijn altijd binnen 10/20 seconden bij je (ja ze weten precies waar je zit) met een aantal auto's.
Razr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:27:
[...]
Haha! Juist, maar dit is niet recht te lullen. Ik snap het moeilijk is in een spel, maar het zou leuk zijn als je wat meer stealth mogelijkheden hebt om wat te kloten in de stad.
Of je nu op de hoogste berg iemand neerschiet, of ergens super afgelegen een 4 blokken verderop geplaatste sticky laat ontploffen. Ze zijn altijd binnen 10/20 seconden bij je (ja ze weten precies waar je zit) met een aantal auto's.
[/quote]
Precies, dit bedoelde ik dus ook een paar posts eerder.
Enigste minpunt
[...]
Haha! Juist, maar dit is niet recht te lullen. Ik snap het moeilijk is in een spel, maar het zou leuk zijn als je wat meer stealth mogelijkheden hebt om wat te kloten in de stad.
[/quote]
Precies, dit bedoelde ik dus ook een paar posts eerder.
Enigste minpunt
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Onderschat de power van de NSA niet he
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
PRISM ftw

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Het was toch ook mogelijk om het spel te downloaden?
Ja.geldermalsen schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:38:
Via PSN en Marketplace ja, of zoek je meer de 'alternatieve' manier?geldermalsen schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:38:
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
via marktplace moet je dan een creditcard hebben?
Nee je kunt tegenwoordig ook gewoon via iDeal geld toevoegen aan je portomonnee, of via value cards uit de winkel.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Zit hier nog haken en ogen aan waarom ik het niet moet doen?
Het is duurder, je hebt geen disc, je moet wachten tot het downloaden klaar is... etc.etc.etc. Daar in tegen als je disc kapot moet je een nieuwe kopen.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Maar het laden is bijvoorbeeld even snel?
en hoeveel prijs verschil zit erin? ( kost 20 euro meer ik haal hem wel bij de MM
en hoeveel prijs verschil zit erin? ( kost 20 euro meer ik haal hem wel bij de MM
[ Voor 55% gewijzigd door geldermalsen op 19-09-2013 17:12 ]
Daarnet tot twee maal toe gezien hoe een NPC vol inreed op een rij auto's die stilstonden voor een verkeerslicht. Dan sta je ook raar te kijken.
Ik had net ook wat vaags met de eerste missie met Trevor
En, de opbrengst van de eerste heist was ook niet verkeerd
Nu alleen nog wachten op de uitbetaling, maar is toch best lekker....
spoiler:
Had het busje achtervolgd, de 2 motoren al uitgeschakeld tijdens de rit, en vervolgens alle bikers gekilled.
Maarja wat nu? Nergens meer waren mijn 2 vrienden te zien die aan het begin zouden wachten, dus ik liep daar maar eindeloos rond.
Uiteindelijk maar opnieuw geload, maarja, nu ga ik natuurlijk steeds dood tijdens het uitschakelen van die bikers, zul je altijd zien
Maarja wat nu? Nergens meer waren mijn 2 vrienden te zien die aan het begin zouden wachten, dus ik liep daar maar eindeloos rond.
Uiteindelijk maar opnieuw geload, maarja, nu ga ik natuurlijk steeds dood tijdens het uitschakelen van die bikers, zul je altijd zien
spoiler:
winkel compleet leeg kunnen halen a 4.9m $
www.google.nlgeldermalsen schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:10:
Maar het laden is bijvoorbeeld even snel?
En er zijn texture issues bij de PSN versie. Kun je ook Googlen.
Ik vind het ook irritant dat je bij het opstarten taal moet kiezen, en vanaf dan gaat hij pas echt laden.
I served in a company of heroes.
Iemand die een goed (beter) alternatief voor de PS3 controller weet, dat ding is erg gevoelig... En mijn Logitech F710 werkt niet in GTA V.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
JeroenV_ schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:18:
spoiler:winkel compleet leeg kunnen halen a 4.9m $
spoiler:
Daar moet je wel nog 2,5 miljoen van afstaan aan die kerel voor dat huis te herbouwen
& nog % aan andere crewleden. Maar is wel nice amount of geld voor zo vroeg in het spel
[ Voor 31% gewijzigd door SmokingCrop op 19-09-2013 17:55 ]
Iemand een idee hoe je je strenght opkrikt? Overigens was ik gisteren aan het duiken...
easter egg:
E: Om even op hierboven in te haken
easter egg:
spoiler:
Ik vond een UFO. Je kan de locatie op internet vinden maar dat had ik niet gedaan, eerste keer dat ik zelf eens zo'n egg ontdek in GTAV. Submarine en scuba gear krijg je door met Michael de Sonar Collection Dock te kopen voor 250k.
E: Om even op hierboven in te haken
spoiler:
Erg fijn ja om zo snel al vrij veel geld te hebben. Ik dacht eerst "hoe kan ik ooit zo'n duur pak kopen of zo'n dure auto, ik verdien maar 500 per overvallen 7/11 
[ Voor 24% gewijzigd door Thomas op 19-09-2013 17:56 ]
Verwijderd
ik vind het een geweldig spel qua gameplay...grafisch gezien is het niet zo dendert wat je in deze tijd mag verwachten, maar logisch als het op een ps3/360 gespeeld wordt. Als dit met 1080p met 60fps gespeeld kan worden en opgefrist wordt speciaal voor de next gen/pc dan is het helemaal goed.
Op de non-stop-pop radio hoor je nog vrij recente, bekende nummers voorbijkomen.
Onder andere een bekend nummer van Rihanna en Lady(hear me tonight) kwamen mij bekenc voor
Rebel radio luisterd ook wel lekker als alternatief van K ROSE.
Ik kan alleen 1 optionele missie niet halen
Onder andere een bekend nummer van Rihanna en Lady(hear me tonight) kwamen mij bekenc voor
Ik kan alleen 1 optionele missie niet halen
spoiler:
kut aliens. Iemand nog tips?
Don't do drugs!dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:16:
Op de non-stop-pop radio hoor je nog vrij recente, bekende nummers voorbijkomen.
Ik kan alleen 1 optionele missie niet halen![]()
spoiler:kut aliens. Iemand nog tips?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Tja dat gaat een beetje lastig he
Ik kan niet zonder,..
If you know what I mean
Niet echt lastig die heist idd. Ik had ook de hele winkel en nog makkelijk 30seconden oid over.JeroenV_ schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:18:
Ik had net ook wat vaags met de eerste missie met Trevor
spoiler:Had het busje achtervolgd, de 2 motoren al uitgeschakeld tijdens de rit, en vervolgens alle bikers gekilled.
spoiler:winkel compleet leeg kunnen halen a 4.9m $
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Juist geweldig. Vooral als ze dan op elkaar staan te schelden. Geweldig dat de wereld zo 'dynamisch' is, en dat niet alleen jij als speler een tornado van vernietiging bent in het spel.Yonix schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:10:
Daarnet tot twee maal toe gezien hoe een NPC vol inreed op een rij auto's die stilstonden voor een verkeerslicht. Dan sta je ook raar te kijken.
Ook leuk om te zien dat de politie achter andere boeven aanzit. Alleen jammer dat je niet mag 'assisteren'. Ongeacht het feit dat ze de criminelen zelf ook overhoop rijden (of knallen), gaat het weer te ver als jij dat voor ze doet
Wat me wel opvalt is dat de politie meteen erg hard van stapel loopt. Ik knalde met een fietsje perongeluk tegen een wagen op. Ze schoten achter me aan, en reden me met volle vaart van achter aan, waarna ik dus 'Wasted' was. Leuk, vermoord worden voor een fenderbender met een fietsje. Dat had ook gewoon een waarschuwing of een boete mogen zijn hoor, oom agent!
Ik vind de vliegtuigen prima te doen. Je moet in ieder geval blijven opletten, wat het nog wel enigzins uitdagend maakt. Verder is het landen of truckjes doen prima. Wat ik wel haat is het vliegen met helicopters. Dat schommelt en dat schommelt maar. Niet te doen. Ik heb dan ook nog niet overal goud bij de vliegschool (alle heli-elementen op 1 na heb ik maar op silver).
Verder prima vermaakt vandaag. Wat missies gedaan, wat zijmissies en wat random dingen. Ik was klaar met een missie en dacht effe lol te hebben dus sla even 2 man in elkaar. Kwam blijkbaar politie achter me aan maar who cares. Dus ik stap in een big rig. Rij rustig rond om een oplegger te zoeken en koppel die (briljant trouwens dat dat eindelijk kan) en ga gewoon rustig rondrijden. Had een missie ver weg dus dacht dat het wel cool was als ik gewoon een lang stuk achtervolgd zou worden. Dus ik rijden met dat ding en die aanhanger kreeg aardig wat te verduren tijdens mijn rijkunsten en op een gegeven moment maak ik een scherpe bocht, aanhanger gaat vliegen en valt gewoon midden op een grote gastank van een andere vrachtwagen. Grote boem en dood
En daarna ook weer iets, met Trevor de buurt van Franklin in, ik jat een auto, komt de hele hood achter me aan lol
Benzinepomp beroven levert ook niet echt veel op. 485 dollar was de buit. Het gaat wel sneller als je even schiet naast de bediende, maar het levert je maar bar weinig op. Zelf zoek ik nog wat manieren om naast het hoofdverhaal aan geld te komen. Iemand een leuke inkomstenbron gevonden?
Weet iemand trouwens of als je een heist overnieuw doet, je ook weer het volledige geldbedrag krijgt?
En nog een vraag, kun je (buiten Ammunation om) ook op een andere manier je silencer eraf halen of je lampje aan/uitzetten? Misschien dat ik iets gemist heb, maar het is niet altijd nodig imo.
Ik heb trouwens gemerkt dat als je een auto getuned hebt, je deze eigenlijk altijd terug kunt vinden in de impound van de politie. Kost je wel 250 dollar, maar scheelt je weer een auto tunen (mocht je hem niet opgeslagen hebben)
Verder prima vermaakt vandaag. Wat missies gedaan, wat zijmissies en wat random dingen. Ik was klaar met een missie en dacht effe lol te hebben dus sla even 2 man in elkaar. Kwam blijkbaar politie achter me aan maar who cares. Dus ik stap in een big rig. Rij rustig rond om een oplegger te zoeken en koppel die (briljant trouwens dat dat eindelijk kan) en ga gewoon rustig rondrijden. Had een missie ver weg dus dacht dat het wel cool was als ik gewoon een lang stuk achtervolgd zou worden. Dus ik rijden met dat ding en die aanhanger kreeg aardig wat te verduren tijdens mijn rijkunsten en op een gegeven moment maak ik een scherpe bocht, aanhanger gaat vliegen en valt gewoon midden op een grote gastank van een andere vrachtwagen. Grote boem en dood
En daarna ook weer iets, met Trevor de buurt van Franklin in, ik jat een auto, komt de hele hood achter me aan lol
Benzinepomp beroven levert ook niet echt veel op. 485 dollar was de buit. Het gaat wel sneller als je even schiet naast de bediende, maar het levert je maar bar weinig op. Zelf zoek ik nog wat manieren om naast het hoofdverhaal aan geld te komen. Iemand een leuke inkomstenbron gevonden?
Weet iemand trouwens of als je een heist overnieuw doet, je ook weer het volledige geldbedrag krijgt?
En nog een vraag, kun je (buiten Ammunation om) ook op een andere manier je silencer eraf halen of je lampje aan/uitzetten? Misschien dat ik iets gemist heb, maar het is niet altijd nodig imo.
Ik heb trouwens gemerkt dat als je een auto getuned hebt, je deze eigenlijk altijd terug kunt vinden in de impound van de politie. Kost je wel 250 dollar, maar scheelt je weer een auto tunen (mocht je hem niet opgeslagen hebben)
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 19-09-2013 19:01 ]
dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:16:
Ik kan alleen 1 optionele missie niet halen![]()
spoiler:kut aliens. Iemand nog tips?
spoiler:
lopen, uit de straal lopen. Ik bleef eerst steeds staan. Tot ik steeds uit de straal liep. Je wordt namelijk niet gevolgd door de stralen. Hooguit weer geraakt door een ander, maar ook daar weer uit lopen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb ze wel zien rijden! Heb de kazerne ook gezien!Jelte,89 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:19:
[...]
Verwijderd
Is er iemand die het taxi bedrijf heeft gekocht? Kosten waren $200.000, je kreeg hierna $2000 per week. Omgerekend heb je het dus pas terugverdiend na 280 real-life uur speeltijd! Lijkt me niet echt rendabel om het te kopen dus.
Is het dan niet zo dat je dingen moet doen om je inkomsten te begroten? Bijvoorbeeld andere taxi's slopen? (ik kan de game pas vanavond spelen, maar gluur stiekem mee in dit topic xD )Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 19:10:
Is er iemand die het taxi bedrijf heeft gekocht? Kosten waren $200.000, je kreeg hierna $2000 per week. Omgerekend heb je het dus pas terugverdiend na 280 real-life uur speeltijd! Lijkt me niet echt rendabel om het te kopen dus.
Het aantal moet omhoog gaan als je er missies voor doet (je wordt dan gebeld). Volgens mij is het bij mij nu 5000 per week, maar dergelijke businesses zijn investeringen die zichzelf niet direct terugverdienen.Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 19:10:
Zelf zoek ik ook nog iets wat ik kan doen wat meer geld in het laatje brengt dan slechts enkele duizenden, want ik zie veel dingen voor vele miljoenen staan, maar volgens mij red je dat ook niet aan het eind van de game.
Ik ben zelf ook geen fan van het rijgedrag (geef mij gta4 maar). Maar behalve dat is de game een stuk beter.
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 19-09-2013 19:34 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
De lampen die je op wapens zet kun je gewoon aan en uit zetten.Martinspire schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:59:
Ben me niet meer zeker welke knop het was maar op de PS3 was het geloof ik L3.
bij mij doet de bawsaq stock het niet. Meer mensen die daar last van hebben?
Ik heb het ook, maar heb dan ook geen xbox live, maakt dat misschien wat uit?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
ik heb wel xbox live dus dat zou niet uit moeten maken.Donnie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 19:37:
Ik heb het ook, maar heb dan ook geen xbox live, maakt dat misschien wat uit?
Edit: nvm hij doet het alweer
[ Voor 6% gewijzigd door servival7 op 19-09-2013 19:41 ]
Verwijderd
Denk je dat bedrag nog hoger wordt? Dan is het het kopen nog wel waard. Inderdaad, die golfbaan bijvoorbeeld 140 miljoenMartinspire schreef op donderdag 19 september 2013 @ 19:13:
[...]
Het aantal moet omhoog gaan als je er missies voor doet (je wordt dan gebeld). Volgens mij is het bij mij nu 5000 per week, maar dergelijke businesses zijn investeringen die zichzelf niet direct terugverdienen.
Zelf zoek ik ook nog iets wat ik kan doen wat meer geld in het laatje brengt dan slechts enkele duizenden, want ik zie veel dingen voor vele miljoenen staan, maar volgens mij red je dat ook niet aan het eind van de game.
Bij mij deed de Bawsaq het gisteren wel, straks weer even checken. Doet Snapmatic het al bij jullie? (PS3?) Ik wil foto's maken van vanalles!
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Verwijderd
Bij mij doen beide het niet.Svenderson schreef op donderdag 19 september 2013 @ 19:41:
Bij mij deed de Bawsaq het gisteren wel, straks weer even checken. Doet Snapmatic het al bij jullie? (PS3?) Ik wil foto's maken van vanalles!
Komen jullie in een tatoo shop ?
Is bij mij steeds dicht, ookal brand er licht binnen?
Politie is inderdaad wel erg snel te plaatsen.
Maar meestal kan je vrij snel er aan ontkomen als je even goed op de map kijkt.
Zie je waar ze vandaan komen, en zie je ook de cone of vision.
Politie is inderdaad wel erg snel te plaatsen.
Maar meestal kan je vrij snel er aan ontkomen als je even goed op de map kijkt.
Zie je waar ze vandaan komen, en zie je ook de cone of vision.
[ Voor 61% gewijzigd door nFo op 19-09-2013 20:07 ]
Het helpen van onbekende kan best wel lonen. Iemand zijn fiets was gestolen en die bracht ik terug. Vervolgens kreeg ik een tijd later 100000 in aandelen van zijn bedrijf.
Ja inderdaad wel fijn als je weinig geld hebt.zynex schreef op donderdag 19 september 2013 @ 20:04:
Het helpen van onbekende kan best wel lonen. Iemand zijn fiets was gestolen en die bracht ik terug. Vervolgens kreeg ik een tijd later 100000 in aandelen van zijn bedrijf.
1 aandeel was iets van 170 dollar maal 568 stuks, dus een aantal verkocht.
Als je een auto hebt gecustomized via iFruit, waar kun je de bestelling ingame ophalen???
Dat kan nadat je wat meer missies hebt gespeeld, je ziet vanzelf wel wanneer dat zo is...nFo schreef op donderdag 19 september 2013 @ 20:01:
Komen jullie in een tatoo shop ?
ja check je settingsVerwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 20:55:
Kun je dat puntje waarmee op iemand richt ook iets vergroten?
GTA V gekocht, hoesje open, install disc, leuk prima oke ik installeer em op de Xbox hard disk, na zo'n 15 minuten krijg ik de melding insert disc 2, gedaan prima allemaal game installed.
Ik start het spel, ik kan nog niet eens de eerste missie spelen of het spel bevriest om de haverklap, iPad erbij en gegoogled, blijkt bekend probleem nhja herinstalleren op andere dingen dan maar, dus een USB 3 stick geprobeerd, een externe schijf maar alles tevergeefs het spel blijft freezen op een willekeurig moment, daar heb je dan 53 euro voor betaald.
Dat wordt morgen het spel terug brengen en mn geld terug eisen, ik werk verder elke dag en ga niet uitgebreid zitten zoeken waar het probleem ligt, sorry ben gekke henkie niet.
Platform is trouwens een Xbox, en GTA V is het enige spel met problemen.
Ik start het spel, ik kan nog niet eens de eerste missie spelen of het spel bevriest om de haverklap, iPad erbij en gegoogled, blijkt bekend probleem nhja herinstalleren op andere dingen dan maar, dus een USB 3 stick geprobeerd, een externe schijf maar alles tevergeefs het spel blijft freezen op een willekeurig moment, daar heb je dan 53 euro voor betaald.
Dat wordt morgen het spel terug brengen en mn geld terug eisen, ik werk verder elke dag en ga niet uitgebreid zitten zoeken waar het probleem ligt, sorry ben gekke henkie niet.
Platform is trouwens een Xbox, en GTA V is het enige spel met problemen.
Euh. Eigenlijk is dat al veel?Martinspire schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:59:
Meeste tankstations hebben in Nederland in ieder geval maximaal 250 euro in de kassa.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Zat ff CNN t kijken, daar hebben ze het zo over GTA V
Heeft al 800miljoen opgebracht

See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Het zijn dollars.DutchManticore schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:24:
[...]
Euh. Eigenlijk is dat al veel?
Meeste tankstations hebben in Nederland in ieder geval maximaal 250 euro in de kassa.
En het is Amerika.
En het is GTA V; geen realistische afpspiegeling van hoeveel geld tanksations in hun lades hebben zitten.

Hoe weet je dat uberhaupt? Wel eens GTA-stijl een tanksation ingelopen?
Daar hoef je geen CNN voor te kijkenCthulhu schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:25:
Zat ff CNN t kijken, daar hebben ze het zo over GTA V
Nederland bericht er ook over.
Nu.nl, gamer.nl en het heeft zelfs het NOS journaal gehaald vanochtend
[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 19-09-2013 21:29 ]
Ik was op vakantie, nu net terug en de Special edition en LTD edition hardcover strat guide liggen klaar!
En wat is die strat guide vet zeg! Als je er nog ergens 1 kunt bestellen, DOEN!
EDIT: Plaatje!
En wat is die strat guide vet zeg! Als je er nog ergens 1 kunt bestellen, DOEN!
EDIT: Plaatje!

[ Voor 23% gewijzigd door dannbla op 19-09-2013 21:38 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Zo geweldig hoe ze de Amerikaanse politiek in de zeik nemen.
"It is not like the Feds are gonna supply the Mexicans with weapons".
Dit is dus juist wel gebeurd in het echt onlangs (de Amerikaanse FBI wilde drugsdealers erin luizen maar vergat de wapens die ze de drugsdealers gaven te tracken waardoor ze dus EN geen arrestaties konden maken EN in feite wapens hebben geleverd aan drugskartels.
Overigens valt het me wel op dat het niet zo gemakkelijk is om aan veel geld te komen, en de beurs is geen peil op te trekken (net zoals in het echt)
Dit is dus juist wel gebeurd in het echt onlangs (de Amerikaanse FBI wilde drugsdealers erin luizen maar vergat de wapens die ze de drugsdealers gaven te tracken waardoor ze dus EN geen arrestaties konden maken EN in feite wapens hebben geleverd aan drugskartels.
Overigens valt het me wel op dat het niet zo gemakkelijk is om aan veel geld te komen, en de beurs is geen peil op te trekken (net zoals in het echt)
Zo vandaag iets van 8 uur gespeeld. My god wat een dikke game. Lang geleden dat ik zo verslafd ben. (Denk rdr en daarvoor san andreas) game is echt super. Al hoop random eventsbgedaan en die leveren veel op, zo krijg je soms beurs tips of aandelen. Enige jammere vind ik eigenlijk trevor. Tis allemaal zo overdreven geweldadig terwijl ik juist in begin ditet franklin en micheal wel vond meevallen. Zit nu op 32% en geniet er vollop van.
Vooral hoe de stad leeft en hoe natuurlijk het eruit ziet. Het is echt de beste game van deze gwneratie. En laat die bittere smaak van gta4 gelukkig verdwijnen, vond dat wel de tegenvaller van deze generatie.
Vooral hoe de stad leeft en hoe natuurlijk het eruit ziet. Het is echt de beste game van deze gwneratie. En laat die bittere smaak van gta4 gelukkig verdwijnen, vond dat wel de tegenvaller van deze generatie.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
geen idee hoe betrouwbaar, maar 22 november verschijnt GTA V op PC!?
http://www.spitsnieuws.nl...-v-op-22-november-naar-pc
te preorderen op
http://www.gameseek.co.uk...Grand-Theft-Auto-5-GTA-V-
te preorderen op
http://www.gameseek.co.uk...Grand-Theft-Auto-5-GTA-V-

[ Voor 26% gewijzigd door Rexcore op 19-09-2013 21:50 ]
Hihi dit zijn gewoon placeholders. En leuke reclame voor zo'n webshop.Rexcore schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:47:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Haha gebaseerd op een willekeurige webshop.Rexcore schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:47:
Al het gta5 nieuws is nieuws moeten ze gedacht hebben bij SpitsNieuws.
Er zijn een paar missies welke werking hebben op de aandelen markt.Pyrone89 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:33:
Zo geweldig hoe ze de Amerikaanse politiek in de zeik nemen.
Bv je doet iets wat negatief effect heeft op bedrijf X. Als jij dan voordat dit gebeurt aandelen in bedrijf Y koopt en na de missie een tijdje wacht kun je gewoon 60 tot 80% winst pakken op je aandelen.
Ik heb net 2 missies achter elkaar gedaan waar dit speelde en maakte zo van iets meer dan een ton het lekkere bedrag van 249.000.
Ik heb geprobeerd de aandelen in free-roam te manipuleren door op het vliegveld bepaalde dingen uit te vreten maar ik zie daar 0 effect van terug in de aandelen.,
Bensimpel
Positieve meneer
BAWSAQ werkt samen met socialclub, wat gamers in gta v doen heeft effect op BAWSAQ (dus online)Deadsy schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:50:
[...]
Er zijn een paar missies welke werking hebben op de aandelen markt.
Bv je doet iets wat negatief effect heeft op bedrijf X. Als jij dan voordat dit gebeurt aandelen in bedrijf Y koopt en na de missie een tijdje wacht kun je gewoon 60 tot 80% winst pakken op je aandelen.
Ik heb net 2 missies achter elkaar gedaan waar dit speelde en maakte zo van iets meer dan een ton het lekkere bedrag van 249.000.
Ik heb geprobeerd de aandelen in free-roam te manipuleren door op het vliegveld bepaalde dingen uit te vreten maar ik zie daar 0 effect van terug in de aandelen.,
De liberty city exchange is offline
😆 - Denk ook eens om ;)
Zo had ik voor 50k aandelen gekocht in dat Facebook bedrijf.
Dacht dat staat nu zo laag dat gaat alleen maar stijgen.
Gebeurt helaas niets mee
Dacht dat staat nu zo laag dat gaat alleen maar stijgen.
Gebeurt helaas niets mee
Heeft er al iemand een kaart gevonden waar voertuigen/motoren opstaan? Ik wil graag eens met een quad/crossbike Mt Chiliad opknallen, maar na 10 minuten zoeken ben ik er nog geen een tegengekomen.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Veel zoeken in de dorpjes in het noorden en Trevor's 'hometown'Erulezz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:55:
Heeft er al iemand een kaart gevonden waar voertuigen/motoren opstaan? Ik wil graag eens met een quad/crossbike Mt Chiliad opknallen, maar na 10 minuten zoeken ben ik er nog geen een tegengekomen.
Die plek waar Trevor woont heb ik net hele tijd lopen zoeken, zal nu eens naar het noorden gaan.dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:58:
[...]
Veel zoeken in de dorpjes in het noorden en Trevor's 'hometown'
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Weet niet of het de bedoeling is, maar je bericht draagt een erg vervelend en denigrerend toontje. Zeker in combinatie met de smileys. Nogal onbeschoft en onvriendelijk.dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:28:
[...]
Het zijn dollars.
En het is Amerika.
En het is GTA V; geen realistische afpspiegeling van hoeveel geld tanksations in hun lades hebben zitten.![]()
Hoe weet je dat uberhaupt? Wel eens GTA-stijl een tanksation ingelopen?
Ik weet heel goed dat ze in Amerika dollars gebruiken, maar je kunt er geen directe valuta-conversie op toepassen en dus zeggen dat als in NL €250 euro normaal is, dan in Amerika dan $338 normaal is.
Kas inhoud wordt bepaald, per bedrijf of sector, met inachtname van hoeveel klanten er verwacht worden, wat het gemiddelde is wat een klant uitgeeft, of het normaal is om contant te betalen of per pin etc etc etc.
Zeggen dat het Amerika is, maakt weinig verschil. Weet niet of je er wel eens bij na hebt gedacht, maar tankstation houders bepalen niet zelf de maximale kasinhoud, dat doet de franchise of beter gezegd de verzekersmaatschappij van de franchise.. Of dit nu BP, Texaco of wat dan ook is. Aangezien de meeste, in Nederland actief zijnde, oliemaatschappijen en distributeurs origineren uit Amerika is de parallel niet zo gek getrokken. Immers een mondiale dekking bij dezelfde maatschappij levert een behoorlijk makro/bulk-korting op, op de toch al niet geringe verzekeringspremies. De kasinhoud is dus bij zo'n beetje alle ontwikkelde landen (van de maatschappijen die ik geadviseerd heb) vergelijkbaar, behalve dat ze voor de betreffende domestische valuta zijn gecorrigeerd.
Zeggen dat het niet realistisch hoeft te zijn want het is fictie is allemaal leuk en aardig, maar dat kun je oneindig zeggen. Dan kun je nooit bepalen of iets veel of weinig is, want je kunt altijd zeggen "JA MAAR HET IS EEN SPEL". Veel of weinig is subjectief. Daar heb je dus een vergelijking voor nodig. Het enige dat ik zeg is dat dat in vergelijking met de echte situatie dat veel geld is.
En dat weet ik, omdat ik een adviesbureau heb opgericht en verkocht dat zich bezighield met het adviseren van pomphouders en franchisers.
[ Voor 9% gewijzigd door DutchManticore op 19-09-2013 22:17 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Spoiler wat betreft werking van de beurs, en bepaalde missies.Pyrone89 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:33:
spoiler:
Als je in bepaalde assassin missies CEOs van grote bedrijven moet vermoorden, koop dan zodra de koers keldert enorm veel aandelen van dat bedrijf. Zoveel als je kunt betalen. Je kan namelijk zeker wel peil op de beurs trekken, ook in het echt, geloof me. Vaak worden investeerders wild van het feit dat er een nieuwe bestuurder aankomt, na de eerste schok van de dood van de bestuurder,zo ook in GTA V, en de beurs vliegt dan na korte tijd omhoog. Werking ingame is door mijzelf getest en bevestigd. Paar miljoen mee binnengehaald. Het ligt er ook aan of men de bestuurder juist erg mag, of dat men de bestuurder juist helemaal niet mag. Je kan 't dus niet blind doen en zult een beetje op de berichten moeten letten.
[ Voor 13% gewijzigd door DutchManticore op 19-09-2013 22:21 ]
Jongens houden we het wel vriendelijk 
Ik zit nu in voorbereiding op mijn 2e heist. Hoop dat ik de goede aanpak heb gekozen want ze klonken allebei wel behoorlijk aantrekkelijk.
Ik zit nu in voorbereiding op mijn 2e heist. Hoop dat ik de goede aanpak heb gekozen want ze klonken allebei wel behoorlijk aantrekkelijk.
Dar ben ik nu ook, ze klonken inderdaad beide goed. Ik heb gekozen voor optie 1.
To dare is to do
DutchManticore schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:11:
[...]
Spoiler wat betreft werking van de beurs, en bepaalde missies.
spoiler:Als je in bepaalde assassin missies CEOs van grote bedrijven moet vermoorden, koop dan van tevoren enorm veel aandelen van dat bedrijf. Zoveel als je kunt betalen. Je kan namelijk zeker wel peil op de beurs trekken, ook in het echt, geloof me. Vaak worden investeerders wild van het feit dat er een nieuwe bestuurder aankomt, dit ook in GTA V, en de beurs vliegt dan na korte tijd omhoog. Werking ingame is door mijzelf getest en bevestigd. Paar miljoen mee binnengehaald.
spoiler:
um, wanneer die kerel van "facebook" omplofte tijdens z'n speech, gingen die aandelen gewoon -66% ..
Verwijderd
Thats my boat!! Wat een missie haha. Vind t nu al vet. Het echte werk moet nog komen.
MBT de kassalade. Check de manual eens. Daar staat dat de lades altijd genoeg wisselgeld hebben.
MBT de kassalade. Check de manual eens. Daar staat dat de lades altijd genoeg wisselgeld hebben.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2013 22:19 ]
SmokingCrop schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:17:
[...]
spoiler:um, wanneer die kerel van "facebook" omplofte tijdens z'n speech, gingen die aandelen gewoon -66% ..
spoiler:
Klopt? Dan is dat toch het perfecte moment om in te kopen!! Buy low, sell high! Na de daling zal de koers altijd weer normalizeren.
Edit;//
Zie nu dat ik in mijn eerste post alles precies verkeerd om heb gezet...
Excuses, het was een lange dag
[ Voor 12% gewijzigd door DutchManticore op 19-09-2013 22:20 ]
ik heb ook gekozen voor optie 1Slaapje schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:16:
Dar ben ik nu ook, ze klonken inderdaad beide goed. Ik heb gekozen voor optie 1.
@hierboven:
spoiler:
bij mij staan ze anders nog steeds op -90%
[ Voor 14% gewijzigd door servival7 op 19-09-2013 22:20 ]
Ik ken de missies en heb ze al gedaan en wat je zegt klopt niet.DutchManticore schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:11:
[...]
Spoiler wat betreft werking van de beurs, en bepaalde missies.
spoiler:Als je in bepaalde assassin missies CEOs van grote bedrijven moet vermoorden, koop dan van tevoren enorm veel aandelen van dat bedrijf. Zoveel als je kunt betalen. Je kan namelijk zeker wel peil op de beurs trekken, ook in het echt, geloof me. Vaak worden investeerders wild van het feit dat er een nieuwe bestuurder aankomt, dit ook in GTA V, en de beurs vliegt dan na korte tijd omhoog. Werking ingame is door mijzelf getest en bevestigd. Paar miljoen mee binnengehaald.
Je kunt beter aandelen in de concurrent kopen want die schieten juist na de missie met 60 tot 80% omhoog.
spoiler:
De aandelen van het bedrijf waarvan jij die CEO vermoord gaan na de missie juist flink omlaag. Dus als jij voor de missie aandelen in het bedrijf koopt dan zijn deze na de missie vaak geen zak meer waard.
Als je al iets met het bedrijf wilt doen waarvan jij de CEO vermoord dan kun je beter de aandelen van dat bedrijf kopen na de missie wanneer de aandelen gigantisch in waarde gezakt zijn.
Als je al iets met het bedrijf wilt doen waarvan jij de CEO vermoord dan kun je beter de aandelen van dat bedrijf kopen na de missie wanneer de aandelen gigantisch in waarde gezakt zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Deadsy op 19-09-2013 22:23 ]
Nja, whatever.
Ik kan het nu niet meer controleren want heb mijn spel weggegeven.
Was zelf destijds in ieder geval verbaasd over de mooie en voorspelbare beurseffecten in een spel als GTA V.
Ik kan het nu niet meer controleren want heb mijn spel weggegeven.
Was zelf destijds in ieder geval verbaasd over de mooie en voorspelbare beurseffecten in een spel als GTA V.
[ Voor 85% gewijzigd door DutchManticore op 19-09-2013 22:24 ]
ah Zo =^p
Hier is een lijstje van bedrijven en hun concurrentie, lijkt me wel handig om te weten zonder zelf alle bedrijven hun info te bekijken
(komt blijkbaar van reddit)
Hier is een lijstje van bedrijven en hun concurrentie, lijkt me wel handig om te weten zonder zelf alle bedrijven hun info te bekijken
spoiler:
CoolBeans - BeanMachine
Burgershot - Up-An-Atom
Clucking Bell - TacoBomb
FlyUS - AirEmu
GoPostal - PostOP
Bilkington - DollarPills
Pisswasser - Logger
MazeBank - BankOfLiberty
Redwood - Debonaire
Slaughter, Slaughter & Slaughter - Bullhead
RadioLosSantos - WorldwideFM
eCola - Raine
Burgershot - Up-An-Atom
Clucking Bell - TacoBomb
FlyUS - AirEmu
GoPostal - PostOP
Bilkington - DollarPills
Pisswasser - Logger
MazeBank - BankOfLiberty
Redwood - Debonaire
Slaughter, Slaughter & Slaughter - Bullhead
RadioLosSantos - WorldwideFM
eCola - Raine
[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 19-09-2013 22:24 ]
Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
.
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]