• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:24
Ik heb het nog niet gevonden maar kun je ook gejatte auto's verkopen voor geld?

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:07
Heb ik ook inderdaad.

[ Voor 3% gewijzigd door Hedster op 19-09-2013 12:08 ]

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Ik heb gister 3x geprobeerd een foto te maken met SnapMatic. 2x geen verbinding met SocialClub op kunnen zetten en 1x geen bericht dus ik gok dat die gelukt is.
Geen idee eigenlijk of mn PlayStation herrie maakt tijdens het spelen. Ik word zo in het spel gezogen dat ik helemaal niks meer hoor om me heen :P

Verwijderd

In deze video kun je pas zien hoe mooi de graphics zijn in de game op de Xbox 360 :

Ik kan nu al zien hoe mooi de graphics van de Nextgen consoles gaan worden.

Playstation 4 en Xbox One here i come.

_/-\o_

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:09
veldkampj schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:09:
[...]

Ik heb gister 3x geprobeerd een foto te maken met SnapMatic. 2x geen verbinding met SocialClub op kunnen zetten en 1x geen bericht dus ik gok dat die gelukt is.
Geen idee eigenlijk of mn PlayStation herrie maakt tijdens het spelen. Ik word zo in het spel gezogen dat ik helemaal niks meer hoor om me heen :P
Ja, de PS maakt veel herrie. Valt vooral op als ik met koptelefoon speel, want dan heb ik het geluid nooit zo heel hard staan.

Met geluid uit de TV heb ik er eigenlijk geen last van, die zet ik vaak wat harder en dan hoor ik de console niet meer.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Giorito
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 13:34
Gisteren was mijn 60gb 6 jaar oude ps3 overleden, meteen bij mediamarkt een nieuwe slim gehaald en het eerste wat mij opviel was het geluid wat de bluyray drive maakt. Bij de oude fat ps3 die ik had hoorde je die nooit. De slim hoor ik regelmatig opspinnen tijdens het spelen. Oplossing: Geluid van stereoset harder gezet (Sorry buren >:) )

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 16:40
Giorito schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:13:
[...]

Gisteren was mijn 60gb 6 jaar oude ps3 overleden, meteen bij mediamarkt een nieuwe slim gehaald en het eerste wat mij opviel was het geluid wat de bluyray drive maakt. Bij de oude fat ps3 die ik had hoorde je die nooit. De slim hoor ik regelmatig opspinnen tijdens het spelen. Oplossing: Geluid van stereoset harder gezet (Sorry buren >:) )
Ik verwacht steeds het ratelen van een 56k6 modem. ;) het constante skippen van de bd drive is erg irritant en kan ook niet gezond zijn.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 11:28

zAo

GPLv2 Fanboy

Heeft iemand al boven water of je geld krijgt op reguliere basis als je een bedrijf koopt? Ik heb een klein vliegveldje en een Scrap Yard; bij de eerste krijg ik geld door missies te doen, bij de tweede heb ik nog steeds geen idee (ik heb de ideeen hierboven gezien, meer niet).

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:37
Geen idee of ik deze vraag hier wel moet stellen, maar ik doe het toch maar:

Heb gister de Xbox na lange tijd weer eens aangesloten (via HDMI) en GTA V gespeeld. Nou moest ik het geluid van mijn TV echt super hard zetten om fatsoenlijk wat van het spel te horen.

Iemand een idee waar dit aan ligt? De instellingen van het spel staan gewoon goed.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

Jeroenvde89 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:21:
Geen idee of ik deze vraag hier wel moet stellen, maar ik doe het toch maar:

Heb gister de Xbox na lange tijd weer eens aangesloten (via HDMI) en GTA V gespeeld. Nou moest ik het geluid van mijn TV echt super hard zetten om fatsoenlijk wat van het spel te horen.

Iemand een idee waar dit aan ligt? De instellingen van het spel staan gewoon goed.
Ik moest die van mij ook redelijk hard zetten op de PS3 (Niet SUPER hard)

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Verwijderd

Geluid is indd zachter dan andere games

• Jeroenvde89
Chris van der G schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:22:
[...]

Ik moest die van mij ook redelijk hard zetten op de PS3 (Niet SUPER hard)
Mijn Philips LCD-tv gaat tot max. 50 volgens mij, en bij 40 stond hij zeg maar pas 'goed hard'. Normaal zouden de speakers gaan kraken bij dit volume-niveau :9

[ Voor 9% gewijzigd door Jeroenvde89 op 19-09-2013 12:24 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:39
Lolvid frontflip GTAV:

http://www.dumpert.nl/med...je_kan_doen_in_gta_5.html

waha laatste stukje owned :D

[ Voor 12% gewijzigd door bakkie1985 op 19-09-2013 12:29 ]

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Jeroenvde89 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:23:
[...]

Mijn Philips LCD-tv gaat tot max. 50 volgens mij, en bij 40 stond hij zeg maar pas 'goed hard'. Normaal zouden de speakers gaan kraken bij dit volume-niveau :9
Ik heb mijn receiver standaard op 20 staan, moest hem bij GTA op 25 zetten (Max 35) en schrok me wezeloos toen ik daarna naar tv zenders ging.

Maar het ligt (denk ik) niet aan jou!

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:57

Vis

Newjersey schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:07:
Ik heb het nog niet gevonden maar kun je ook gejatte auto's verkopen voor geld?
Hier ben ik ook benieuwd naar...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gaat GTA online crossplatform werken? (m.a.w. kun je online samen gamen met XBox bezitters als je zelf op de PS3 speelt)? Ik schat de kans in als zeer klein, maar hoop van wel (daar waar een vriend op de XBox speelt) :)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:26
Is al lang beantwoord, maar nee dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

To dare is to do

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Vis schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:29:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar...
Nog niet tegen gekomen, maar zou dat het het niet een beetje te easy maken? Bedoel, de aantallen peper dure wagens die ik tegen ben gekomen zonder politie in de buurt is niet meer op meerdere handen te tellen..
Fiddle schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:30:
Gaat GTA online crossplatform werken? (m.a.w. kun je online samen gamen met XBox bezitters als je zelf op de PS3 speelt)? Ik schat de kans in als zeer klein, maar hoop van wel (daar waar een vriend op de XBox speelt) :)
PS3 + PC zou misschien wel een mogelijkheid kunnen worden (Kijk naar EVE + Dust en/of Final Fantasy)

[ Voor 37% gewijzigd door Chris van der G op 19-09-2013 12:31 ]

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:19
Chris van der G schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:27:
[...]

Ik heb mijn receiver standaard op 20 staan, moest hem bij GTA op 25 zetten (Max 35) en schrok me wezeloos toen ik daarna naar tv zenders ging.

Maar het ligt (denk ik) niet aan jou!
O gek, ik heb er geen last van. Bij mij staat ie op 10 al best hard. Terwijl ik normaal tv kijk op 15 a 16.

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Ik heb er ook last van. Heb een PS3 ultra slim en nadat ik op de eerste dag al te maken kreeg met een vastloper wordt ik altijd een beetje zenuwachtig van dat laden/opspringen dat continu door lijkt te gaan. Heb het idee alsof deze game eigenlijk net te zwaar is voor PS3.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 11:28

zAo

GPLv2 Fanboy

Chris van der G schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:30:
[...]
Nog niet tegen gekomen, maar zou dat het het niet een beetje te easy maken? Bedoel, de aantallen peper dure wagens die ik tegen ben gekomen zonder politie in de buurt is niet meer op meerdere handen te tellen..
Was het in GTA4 niet zo dat je bepaalde versies moest halen in bepaalde kleuren? Bijvoorbeeld een groene Tesla Roadster (hoe die ook mag heten in GTA). Dan wordt het al een stuk lastiger.

Edit:
Ik heb een PS3 Slim en echt nergens last van; het ding maakt eigenlijk geen lawaai, behalve als ik het ingame menu oproep; dan hoor ik de drive 'seeken'.

Staat jullie PS3 rechtop? Die van mij wel iig.

[ Voor 16% gewijzigd door zAo op 19-09-2013 12:34 ]

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

zAo schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:33:
[...]

Was het in GTA4 niet zo dat je bepaalde versies moest halen in bepaalde kleuren? Bijvoorbeeld een groene Tesla Roadster (hoe die ook mag heten in GTA). Dan wordt het al een stuk lastiger.

Edit:
Ik heb een PS3 Slim en echt nergens last van; het ding maakt eigenlijk geen lawaai, behalve als ik het ingame menu oproep; dan hoor ik de drive 'seeken'.

Staat jullie PS3 rechtop? Die van mij wel iig.
Na 30 gejatte auto's kon je volgens mij vrij auto's jatten en verkopen. De beter de wagen (en toestand) de meer geld je ervoor kreeg. Dan was het GTAIV over het algemeen wel zeer makkelijk om geld te verdienen.

Bij mij staat de PS3 inderdaad rechtop hierin!, ik heb ook de slim en nergens last van!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Svenderson schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:23:
Gisteren bij de eerste keer beleggen meteen geluk! $100.000 verdiend met aandelen in dierenvoeding ofzo. Da's best veel geld zo vroeg in t spel! :P
Ik heb zojuist net iets anders 100k verdiend (zie spoiler, deze overigens ook vaag gehouden om niks te verklappen)
spoiler:
Grappig, ik heb zojuist ook 100k verdiend maar dan door het uitvoeren van een spontaan event (object/centjes netjes teruggegeven). Flink wat uren later kreeg ik een SMS'je dat de persoon die ik hielp multimiljonair is en mij voor 100k aan aandelen gegeven heeft. Mooie incentive om mensen te helpen. :)

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dit staat niet in de startpost en inmiddels hebben we 40 pagina's
Chris van der G schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:30:

[...]

PS3 + PC zou misschien wel een mogelijkheid kunnen worden (Kijk naar EVE + Dust en/of Final Fantasy)
Thx voor je antwoord :)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Unomomentodado schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:37:
[...]

Ik heb zojuist net iets anders 100k verdiend (zie spoiler, deze overigens ook vaag gehouden om niks te verklappen)
spoiler:
Grappig, ik heb zojuist ook 100k verdiend maar dan door het uitvoeren van een spontaan event (object/centjes netjes teruggegeven). Flink wat uren later kreeg ik een SMS'je dat de persoon die ik hielp multimiljonair is en mij voor 100k aan aandelen gegeven heeft. Mooie incentive om mensen te helpen. :)
Aaah bij nader inzien was het dat bij mij ook ja! Vond het al zo vreemd.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
GTA brengt wel het slechte in mij naar boven. Gisteren hielp ik een vrouwtje die berooft was, buit 2k en toen kwam de keuze of ik het ging terug brengen... Die ziet ze niet meer terug :P

[ Voor 15% gewijzigd door 4Real op 19-09-2013 12:45 ]

• dutchgio
  • Laatst online: 23:25
4Real schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:45:
GTA brengt wel het slechte in mij naar boven. Gisteren hielp ik een vrouwtje die berooft was, buit 2k en toen kwam de keuze of ik het ging terug brengen... Die ziet ze niet meer terug :P
Hint: doe het wel.
Meer zal ik niet verklappen, dat is aan jou . :o

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:48:
[...]

Op die gevolgen ben ik nog steeds aan het wachten ;)

Enige wat ik tot nu toe had was een 10% cut

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Heb er één niet teruggegeven en één wel. Rest maar netjes teruggeven dan :P

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• 4Real
dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:48:
[...]

Karma? Ik heb haar daarna nog doodgeschoten om te kijken of ze nog wat op zak had.... :')

• dutchgio
sleepwalkerbe schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:49:
[...]

Op die gevolgen ben ik nog steeds aan het wachten ;)

Enige wat ik tot nu toe had was een 10% cut
Ik kan her in spoiler tags zetten, maar dat doe ik niet.
Hou het er maar op dat ik voortaan alles netjes terug geef, en dat heeft zo zijn redenen.. >:)

• 4Real
dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:53:
[...]

Ik kan her in spoiler tags zetten, maar dat doe ik niet.
Hou het er maar op dat ik voortaan alles netjes terug geef, en dat heeft zo zijn redenen.. >:)
Mocht ik je ooit tegen komen, BAM nigga! Echt, schraap je hersens van mijn schoen af!! :(

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Vieze achterbank prijsjes als beloning van de oude omaatjes?

• dutchgio
4Real schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:54:
[...]
Mocht ik je ooit tegen komen, BAM nigga! Echt, schraap je hersens van mijn schoen af!! :(
Je vroeg er zelf naar.
Ik laat mijn portemonnee maar nergens slingeren dacht ik zo.

• 4Real
dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:56:
[...]

Je vroeg er zelf naar.
Ik laat mijn portemonnee maar nergens slingeren dacht ik zo.
Ik zal er eens over nadenken, misschien eens wat goede acties uitvoeren om te kijken wat het resultaat is. Grote geld zit toch in de missies en in het beleggen.

Verwijderd

Even een vraagje over de auto's, als je een auto in de stad laat slingeren gaat hij dus altijd naar de impound? En zit hier ook een maximum aan? Bijvoorbeeld 5 auto's?

En wie weet hoeveel auto's je kan parkeren bij het huis van Michael, je kan 2 in de garage. Dan staat er standaard altijd een rode voor zijn huis, als je daar een andere voor in de plaats zet komt hij weer terug... En dan heb je nog het afdakje rechts van het huis, kan je daar ook een auto onder zetten?

PS: Ik heb een Rolce-royce, meerdere mensen die auto al tegen gekomen?

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 09:56
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:59:
Even een vraagje over de auto's, als je een auto in de stad laat slingeren gaat hij dus altijd naar de impound? En zit hier ook een maximum aan? Bijvoorbeeld 5 auto's?

En wie weet hoeveel auto's je kan parkeren bij het huis van Michael, je kan 2 in de garage. Dan staat er standaard altijd een rode voor zijn huis, als je daar een andere voor in de plaats zet komt hij weer terug... En dan heb je nog het afdakje rechts van het huis, kan je daar ook een auto onder zetten?

PS: Ik heb een Rolce-royce, meerdere mensen die auto al tegen gekomen?
rolls royce ben ik ook tegen gekomen. heel appart het lijkt met alsof ze allemaal tegelijk spawnen want ik eerst zag ik ze nooit net zoals die pagani zonda. opeens zag ik er 1 ( meteen gejat natuurlijk) en daarna zag ik ze overal rijden.

trouwens ik ben al net zo vaak uit het raam gevlogen met auto rijden 8)7

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
syntesia schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:09:
[...]

Als je even stil blijft staan na het instappen doet ie zn gordel om en heb je daar geen last meer van :) Net als op de motor dat ie dan zn helm op doet.

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

In vergelijking met GTA SA op PC is het veeel moeilijker: de politie speel je niet zomaar kwijt en je gaat direct dood :( Iemand tips?

- kan ik een andere crosshair kiezen?
- kan je de tijd ergens (continu) op het scherm laten zien?

[ Voor 27% gewijzigd door ? ? op 19-09-2013 13:18 ]

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Randmr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:16:
In vergelijking met GTA SA op PC is het veeel moeilijker: de politie speel je niet zomaar kwijt en je gaat direct dood :( Iemand tips?
spoiler:
Veel straatjes in slaan, en als ze je "kwijt" zijn maar nog wel aan het zoeken, ga met je auto ergens in een steegje staan. dan zien ze je niet in sommige gevallen en rijden ze je voorbij.

Verder is het pure luck :p

Freedom for everyone..

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 21:46

MonkeySleeve

It's just Monkey business

4Real schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:45:
Hoe doe je dat uberhaut?? Ik heb nu echt 2x gehad dat een ventje een portomennee had gejat, vervolgens rijd ik hem omver en pak ik dat ding op maar kan er verder niks mee ofzo :?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

[...]

rolls royce ben ik ook tegen gekomen. heel appart het lijkt met alsof ze allemaal tegelijk spawnen want ik eerst zag ik ze nooit net zoals die pagani zonda. opeens zag ik er 1 ( meteen gejat natuurlijk) en daarna zag ik ze overal rijden.

Ah man, hebben ze dat nog steeds niet opgelost?!

Jat je een exclusieve auto, 2 seconden later zie je er een op elke hoek van de straat.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
[...]

De wagens zijn volgens mij niet meer afhankelijk van waar jij mee rijdt maar wel waar je bent. In de stad vind je geen buggies en in arme wijken alleen crappy autos 8)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Verwijderd

Probeer uit het gezichtsveld te komen van de Politie en dan een andere auto jatten. Dan weten ze niet in wat voor auto je rijd en kun je gewoon langs ze rijden. Tenzij je een gave auto hebt die je wilt houden is dit de makkelijkste oplossing vind ik.

• tiswat
ThE_OwNeR schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:19:
[...]

Hoe doe je dat uberhaut?? Ik heb nu echt 2x gehad dat een ventje een portomennee had gejat, vervolgens rijd ik hem omver en pak ik dat ding op maar kan er verder niks mee ofzo :?
Terug naar haar lopen.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Ja fu, alsof ik nog weet waar dat is :X Heb hem eerst 3 blokken achterna zitten rennen, lukte niet om hem in te halen. Toen maar auto gepakt en overreden.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Had ik gister eindelijk eens een dikke wagen, volgens mij een zonda, crash ik vervolgens en vlieg ik door het voorruit. Resultaat? Wasted =(

[ Voor 8% gewijzigd door Dj-sannieboy op 19-09-2013 13:32 ]

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26

- kan ik een andere crosshair kiezen?
- kan je de tijd ergens (continu) op het scherm laten zien?
- ja (ik heb ook de andere crosshair ingesteld aangezien ik de standaard de helft van de tijd niet zag.)
- nee

Ook vindt ik de tekst op de phones een beetje aan de kleine kant.
Het moeilijker vindt ik niet echt een probleem dat verkleint runing in guns blazing gehalte.

[ Voor 8% gewijzigd door Flex0r op 19-09-2013 13:36 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 15:16
Flex0r schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:31:
[...]

- ja (ik heb ook de andere crosshair ingesteld aangezien ik de standaard de helft van de tijd niet zag.)
- nee

Ook vindt ik de tekst op de phones een beetje aan de kleine kant.
Andere crosshair mogelijk ja? Vanmiddag ff de instellingen nakijken dan

• tiswat
ThE_OwNeR schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:30:
[...]

Ja fu, alsof ik nog weet waar dat is :X Heb hem eerst 3 blokken achterna zitten rennen, lukte niet om hem in te halen. Toen maar auto gepakt en overreden.
:? Ik schiet die gast gewoon neer na 10 stappen lopen.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

tiswat schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:36:
[...]

:? Ik schiet die gast gewoon neer na 10 stappen lopen.
De vorige keer dat ik dat dus deed vond dat vrouwke dat niet zo leuk, en rende weg :P

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
ThE_OwNeR schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:19:
[...]

Wat dacht je van teruggeven aan de eigenaar? :)

Verwijderd

Hmm, is natuurlijk een heel coole game, maar moet na ~1,5 dag bijna non stop spelen toch wat dingen kwijt die ik als minpunten ervaar en erg graag in reviews had terug zien komen;

1] Waarom kan ik niet meer links en rechts kijken voor driveby schieten?? erg jammer.
2] Wat is er in godsnaam gebeurd met auto schade? ziet er stukken minder goed uit (vervormd veel minder) andere autos klappen sneller uit elkaar, maar je eigen auto gaat bijna niet kapot, tot ie in 1x ontploft?
3] Ik heb al zeker 150 fotos geschoten van de omgeving en lollige momenten, maar er staan er maar 3(!!!) in m'n R* social club account, want 99 van de 100 keer is de server overbelast, dat hadden ze toch kunnen voorzien lijkt me, en laat me dan in ieder geval lokaal opslaan en later uploaden ofzo..
4] Het nieuwe 'richt mechanic' is teleurstellend, je zal (op consoles) nog vaker dan in 4 geen werkende autoaim hebben, en het auto-aimen en vervolgens iets omhoog voor een headshot zoals in 4 werkt vaak niet, omdat de autoaim op dat moment gewoon 'los laat' van de target, oh en het is me al vaak gebeurd dat ik de 'crosshair' (het puntje) niet zie.. mn tv is al jaren oud dus niet echt hd te noemen, volgens mij 'hd ready', maar dus niet gta5 ready.
5] "Rijden is beter dan in 4" (riep R*)? daar ben ik het niet echt mee eens, het is nog vreemder geworden, het begint nu een beetje te wennen, maar om nou te zeggen beter? nee.
6] Taxis, gaaf dat er weer taxi missies zijn, jammer dat je vanaf de achterbank niet meer naar first person kan (vond het altijd wel leuk door t raampje naarbuiten te turen en te horen wat de taxichaffeur te vertellen had) en vreemd hoe je in een willekeurig voorbij rijdende taxi niet meer achterin kan stappen (of uberhaupt roepen dat hij moet stoppen)
7] Om de haverklap krijg ik "DOWNLOAD NU DE iFRUIT APP OM MEER TE KUNNEN!" maar deze bestaat alleen voor iOS?? snotverdomme R*, wat een actie weer, op z'n MINST moet er een Android versie zijn, maar van zon grote game met zon groot producent verwacht ik minimaal alle platformen, dus ook windows mobile, blackberry, symbian, etc.
8] Het gebruik van HDR (ofzo) is een beetje te sterk in mijn ogen, veel tunnels zijn overdag zwart van binnen tot je erin rijd, en dan prompt op een ander voertuig klapt omdat je die niet kon zien :P iets minder contrast tussen zon en schaduw mag wel.
9] Zal wel aan mij liggen, maar vind de special powers eigenlijk helemaal niet thuis horen in gta, heeft mij een veel te hoog gimmick gehalte, en het word tot op zekere hoogte nog door je strot gedrukt ook, door bijvoorbeeld bij franklin veel 'storend verkeer' te hebben (tijdens missie achtervolgingen), met trevor de hele tijd van een paar meter afstand met shotguns worden bestookt, en met michael de hele tijd (van dichtbij) onverwacht aangevallen worden.
10] En als laatste, de camera tijdens vliegen (vliegtuig of heli) hadden ze van mij lekker mogen laten zoals het in gta vc tot iv was.

Als laatste toevoeging aan bovenstaande lijst, hoewel nou ook niet echt een minpunt te noemen, holy crap npc's kunnen opeens VEEL beter schieten, ik heb al ontzettend vaak in het begin van een missie gehad dat ik bij het eerste vuurgevecht meteen dood was, ondanks vol health en armour, omdat npc's nu op je hoofd richten en nog raak schieten ook, maakt de game een behoorlijk stuk moeilijker.

Maar, ik heb gelukkig ook een waslijst aan pluspunten, zal m'n post niet nog veel langer maken maar o.a. alles wat in SA zat ben ik blij om terug te zien, de enorme stad en de 3 characters (en de dynamiek tussen elkaar) zijn geweldig, wapens 'tweaken' is cool, en de 'random freaks' & 'kleinere events' zijn geweldig.

Voorbeeld van zon 'kleiner event', Ik reed een beetje door de stad, stond zon gast te schreeuwen dat zn fiets werd gestolen,
spoiler:
ik terug gebracht, hij alleen bedanken en geen reward, naja jammer dacht ik, krijg ik (ingame) een dag later een email, geeft ie me 100.000 dollar aan aandelen in zn bedrijf! awesome!

Oh en vind het ook geweldig hoe
spoiler:
je de LOST MC uitmoord, en hoe je Packie McReary tegenkomt en mee kan nemen op heists

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2013 02:43 . Reden: 2 franklins klopt natuurlijk niet, en was punt 10 vergeten ]

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

ThE_OwNeR schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:30:
[...]

Dat is best knap...
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:55:
6] Taxis, gaaf dat er weer taxi missies zijn, jammer dat je vanaf de achterbank niet meer naar first person kan (vond het altijd wel leuk door t raampje naarbuiten te turen en te horen wat de taxichaffeur te vertellen had) en vreemd hoe je in een willekeurig voorbij rijdende taxi niet meer achterin kan stappen (of uberhaupt roepen dat hij moet stoppen)
Kan dat niet door naar rechts op de D-Pad te doen als er een taxi voorbij rijdt?

Kan je op de PS3 een headset aansluiten en daar het geluid van de game zelf (dus niet alleen voice) over laten afspelen? M'n monitor heeft nl geen speakers en de speakerset van m'n pc past niet aan de PS3..

[ Voor 34% gewijzigd door Meelobee op 19-09-2013 14:01 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• heihar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-07-2024
Paar vraagjes, ik merkte dat de eerste twee karakters waarmee je kan 'spelen' al een extra garage hebben, dus buiten de garage naast je save house zeg maar.
Heb ik die perongeluk geunlocked?
Is er een verschil tussen de functionaliteit van de garage bij je save house en de garage waar dus meerdere autos in kunnen zonder een save house.

• brend5
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
Meelobee schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:58:
[...]

Dat is best knap...

[...]

Kan dat niet door naar rechts op de D-Pad te doen als er een taxi voorbij rijdt?

Kan je op de PS3 een headset aansluiten en daar het geluid van de game zelf (dus niet alleen voice) over laten afspelen? M'n monitor heeft nl geen speakers en de speakerset van m'n pc past niet aan de PS3..
Als je headset ondersteund om meer dan alleen voice te ontvangen dan kan dat natuurlijk, anders moet je ff een tulp(rood-wit stekertje) naar aux adaptortje kopen, zat al bij me turtlebeach headset maar dan kan je gewoon speakers aansluiten op je PS3.

• XyritZz
[...]

4] Het nieuwe 'richt mechanic' is teleurstellend, je zal (op consoles) nog vaker dan in 4 geen werkende autoaim hebben, en het auto-aimen en vervolgens iets omhoog voor een headshot zoals in 4 werkt vaak niet, omdat de autoaim op dat moment gewoon 'los laat' van de target, oh en het is me al vaak gebeurd dat ik de 'crosshair' (het puntje) niet zie.. mn tv is al jaren oud dus niet echt hd te noemen, volgens mij 'hd ready', maar dus niet gta5 ready.

[...]
Als het donker is om je heen werkt de auto-aim alleen als je een zaklamp aan je wapen hebt geplakt in een ammu-nation.

Persoonlijk vind ik die zaklamp weer erg irritant overdag (want ook dan zie je 'm nog), dus ik draag verschillende soorten wapens bij me. Handgun voor overdag zonder zaklamp, en handgun voor 's nachts met zaklamp.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

brend5 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:03:
[...]

Als je headset ondersteund om meer dan alleen voice te ontvangen dan kan dat natuurlijk, anders moet je ff een tulp(rood-wit stekertje) naar aux adaptortje kopen, zat al bij me turtlebeach headset maar dan kan je gewoon speakers aansluiten op je PS3.
Ik heb een Logitech USB headset, de PS3 herkend deze ook, maar ik zie nergens een instelling waarmee ik kan aangeven dat het gamegeluid over de headset moet.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Je kunt een andere crosshair instellen die ietsje beter zichtbaar is. Vindt ik iig, nog steeds niet erg duidelijk maar ik raak hem minder vaan k kwijt dan dat standaard miniscule stipje.

Taxi's kun je gewoon roepen met > (zo uit mn hoofd)

Android versie wordt aan gewerkt.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 19:45
Hmm, is natuurlijk een heel coole game, maar moet na ~1,5 dag bijna non stop spelen toch wat dingen kwijt die ik als minpunten ervaar en erg graag in reviews had terug zien komen;
Ja ik kan me er wel in vinden wat je nu allemaal zegt, Vooral die auto aim die weigert of spastisch doet irriteert me zwaar.
Ook die crosshair die soms amper zichtbaar is. (ligt echt niet aan de tv gta5 is trouwens 720p en geen full hd dus of je nou een hd ready tv hebt of full hd maakt niet veel uit, ik heb er ook last van op een full hd tv)

• dutchgio
Ook aan een Windows phone versie zelfs.
Symbian en blackberry vermoed ik niet. Who cares. ;)

• brend5
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
Meelobee schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:06:
[...]

Ik heb een Logitech USB headset, de PS3 herkend deze ook, maar ik zie nergens een instelling waarmee ik kan aangeven dat het gamegeluid over de headset moet.
Ik heb het even opgezocht op internet maar de PS3 ondersteund blijkbaar geen game geluid via USB. Dus dat word bluetooth of via je tulp stekker.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:14
Ach die auto aim is nog tot daar aan toe. Dat handmatig aimen terwijl je vol gas aan het rijden bent is pas irritant :X

• XyritZz
jip_86 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:12:
Ach die auto aim is nog tot daar aan toe. Dat handmatig aimen terwijl je vol gas aan het rijden bent is pas irritant :X
True, ook dat je niet kunt aimen zonder te schieten :').

Wel grappig: Als je bewust geen wapen selecteert, en je drukt op de 'schieten' knop in een auto dan steek je volgens mij je middelvinger op :D.

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Om de crosshair te veranderen moet je aimen op "Complex" zetten.
Trouwens iemand die weet hoe je toetert met de auto op PS3?

[ Voor 32% gewijzigd door ? ? op 19-09-2013 14:15 ]

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

XyritZz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:13:
[...]

True, ook dat je niet kunt aimen zonder te schieten :').

Wel grappig: Als je bewust geen wapen selecteert, en je drukt op de 'schieten' knop in een auto dan steek je volgens mij je middelvinger op :D.
En als je per ongeluk geen wapen selecteert dan?

En inderdaad, op de map letten + volle gas vooruit + aimen gaat niet goed in combinatie met koppige lantaarnpalen die je niet omver kunt rijden.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Michael kan best ver rennen ;)

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ging vast over het "zitten rennen" O-)

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
brend5 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:11:
[...]

Ik heb het even opgezocht op internet maar de PS3 ondersteund blijkbaar geen game geluid via USB. Dus dat word bluetooth of via je tulp stekker.
Ik kan jullie de Sony Wireless Headset 7.1 zwaar aanraden. Is van sony zelf puur voor PS3. Dongeltje in je USB van je ps3 en headset aan en klaar! Mooi info rechtsboven in je scherm etc. Mic mute, battery status etc als je een knop induwt op je headset.. kortom Ideaal. <89 Euro

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:01
Randmr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:14:

Trouwens iemand die weet hoe je toetert met de auto op PS3?
L3.
Damnit ik heb zin om weer verder te gaan. Was ik nog maar student!

[ Voor 15% gewijzigd door Southern Sun op 19-09-2013 14:24 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zit al half uur te zoeken wat eigelijk het verschil is tussen Assisted Aiming en de Traditional. Welke gebruiken jullie?

Assisted is precies minder als GTA traditional...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Th_mas
  • Laatst online: 24-09 13:33
OMG echt wat een fail dat je twee klappen krijgt en dood bent.. echt WTF! Nu twee keer doodgegaan in dat godvergeten Sandy Shores, eerst aanrijding met een motor tegen een auto, voordat ik op kan staan geeft die gast me twee klappen.. Wasted. Ik kom uit het ziekenhuis ga op zoek naar een auto, hond komt op me af bijt me twee keer ik eindig op grond hoppa.. Wasted.

Ja, dat is echt heel reëel gemaakt Rockstar.. NOT

• dutchgio
PrimalFury schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:21:
[...]

Ik kan jullie de Sony Wireless Headset 7.1 zwaar aanraden. Is van sony zelf puur voor PS3. Dongeltje in je USB van je ps3 en headset aan en klaar! Mooi info rechtsboven in je scherm etc. Mic mute, battery status etc als je een knop induwt op je headset.. kortom Ideaal. <89 Euro
Menig turtle beach headset is goedkoper..
Heeft sony al bekend gemaakt of die headsets ook gaan werken op de ps4?!
Anders kun je er dan weer een nieuwe bij aanschaffen

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

De Rikster schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:21:
[...]

Ging vast over het "zitten rennen" O-)
Ik zit, hij rent. Hij rent niet zonder mij, ik moet op de knop rammen. Anyway snap je punt :P

• Jeroenvde89
Th_mas schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:25:
OMG echt wat een fail dat je twee klappen krijgt en dood bent.. echt WTF! Nu twee keer doodgegaan in dat godvergeten Sandy Shores, eerst aanrijding met een motor tegen een auto, voordat ik op kan staan geeft die gast me twee klappen.. Wasted. Ik kom uit het ziekenhuis ga op zoek naar een auto, hond komt op me af bijt me twee keer ik eindig op grond hoppa.. Wasted.

Overdrijven is ook een vak.. Heb vaak genoeg meerdere klappen gehad tijdens het spelen, dit alles zonder dood te gaan. ;w

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Jeroenvde89 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:27:
[...]

Overdrijven is ook een vak.. Heb vaak genoeg meerdere klappen gehad tijdens het spelen, dit alles zonder dood te gaan. ;w
Ik ben helemaal tot moes geslagen en ik heb nog net kunnen ontkomen. Dus ja, twee klappen is wel een beetje overdreven.. :X

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03

Het is redelijk reëel dat als je met je motor crashed en daarna klappen krijgt dat je dat niet overleeft |:(

Verwijderd

Get yoself a gun nigga

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 12:29
revertive schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:39:
[...]

Het is redelijk reëel dat als je met je motor crashed en daarna klappen krijgt dat je dat niet overleeft |:(
+1 :), maar inderdaad, ik ben zelf ook aangevallen door honden (en wolven) maar je moet wel extreem traag reageren wil je daaraan doodgaan...

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Denk dat je irl ook wel buiten westen zou zijn als je eerst een aanrijding hebt op een moto en dat er je dan nog iemand 2 harde klappen gaat geven..

wel grappig van die hond, lol oOo

Verwijderd

Hoe kun je een email of een sms beantwoorden? Met welke controls?

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:47:
Hoe kun je een email of een sms beantwoorden? Met welke controls?
Op de xbox moet je gewoon 'A' (groen) drukken als je het mailtje / sms aan het lezen bent. Het kan alleen bij sommige berichten, er staat dan ook iets van een (groen?) plusje onder het bericht.

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Op de PS3 op X

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Verwijderd

Thx allemaal voor de tips over crosshair veranderen, wapen met zaklamp nodig voor autoaim snachts, en het toch wel kunnen 'roepen' van taxis! ik ga het vanavond meteen proberen :)
heihar schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:59:
Paar vraagjes, ik merkte dat de eerste twee karakters waarmee je kan 'spelen' al een extra garage hebben, dus buiten de garage naast je save house zeg maar.
Heb ik die perongeluk geunlocked?
Is er een verschil tussen de functionaliteit van de garage bij je save house en de garage waar dus meerdere autos in kunnen zonder een save house.
Hmm, weet niet precies hoe dit zit en ben nou wel benieuwd, want heb volgens mij alleen voor Franklin die overdekte garage.
Verschil is er niet echt, behalve dat de afgesloten garages ook speciale voertuigen hebben
(bijvoorbeeld van de special edition pre-order, in ieder geval weet ik dat Franklin er 1 heeft, die ik ondertussen trouwens voor ruim 2 ton verbouwd heb hehe, ding schiet nu vet hard weg bij klein beetje gas, en is vrijwel geheel bulletproof) en dat je in die afgesloten garage geen telefoon mag gebruiken, jammer, want had je vast leuke pics van kunnen maken.

Trouwens, over de sms/email vraag hierboven, een toevoeging aan de vraag, als je kan antwoorden, krijg je een textje dat begint met 'Pick a response' maar ik kan nooit iets kiezen??? alle knoppen geprobeerd, altijd maar 1 keuze? doe ik iets fout of klopt er iets niet? ik speel PS3 versie.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2013 14:54 ]

Verwijderd

Als je bent opgepakt door de politie, is het dan ook mogelijk om je wapens nog terug te halen?

• Vengeful
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:00:
Als je bent opgepakt door de politie, is het dan ook mogelijk om je wapens nog terug te halen?
Doen ze nog wat anders dan je recht voor je bakkes schieten dan? ;) Ik meende ergens gelezen te hebben dat je altijd je wapens bij je hield.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 14:36
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:00:
Bij de vorige delen allemaal niet. Dus ik verwacht hier ook niet.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:26
Je wapens zijn niet weg, alleen je ammo.

To dare is to do

Verwijderd

Je wapens mag je houden inderdaad, alleen alle ammo is weg. Maar dat is dus ook niet terug te halen? :+

Verwijderd

Lol wat ik net meemaakte:

spoiler:
Ik speelde met Franklin en was net met Chop (De hond) even ergens gaan wandelen. Kom ik terug met de auto en parkeer ik hem in de garage, maar toen Chop uitstapte vloog hij omhoog door het plafond. Hij was opeens weg, dus ik ging buiten kijken bleek hij opeens op het dak van mijn garage te staan...

Verwijderd

Er was een GTA waar je je wapens terug kon kopen toch? VCS of LCS dacht ik.

Verwijderd

Xbox 360 Elite met 2 controllers en Black Ops 2 maar gekocht voor 5 tientjes puur voor GTA V :P

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:02
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:06:
Xbox 360 Elite met 2 controllers en Black Ops 2 maar gekocht voor 5 tientjes puur voor GTA V :P
en dan de hele dag gaan blackopsen zeker :)

Verwijderd

Nee hekel aan COD op console :( Geef mij maar de PC versie

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:06:
Ah verrek, ben net begonnen met het zoeken naar een Xbox voor een paar tientjes

• Vis

Vis

Enige minpuntje wat toch wel stoort, is dat de politie te snel komt... Als je 1 schot hebt gelost of iemand op zijn pitje hebt geslagen in een achterbuurt waar alleen maar gangstas lopen had ik toch wel wat meer tijd gehad totdat de politie ervan op de hoogte zou zijn... Beetje jammer
Maar verder niets dan lof voor R*

[ Voor 6% gewijzigd door Vis op 19-09-2013 15:11 ]

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Als ik bij mijn "nette" buurt thuis een kogel zou schieten zou er ook heel snel een politie staan denk ik.
Niet vreemd toch?
Vis schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:09:
Enige minpuntje wat toch wel stoort, is dat de politie te snel komt... Als je 1 schot hebt gelost in een achterbuurt waar alleen maar gangstas lopen had ik toch wel wat meer tijd gehad totdat de politie ervan op de hoogte zou zijn... Beetje jammer
Maar verder niets dan lof voor R*

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

• Vis

Vis

xenonNn schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:11:
Als ik bij mijn "nette" buurt thuis een kogel zou schieten zou er ook heel snel een politie staan denk ik.
Niet vreemd toch?

[...]
Wel vreemd ;) omdat het verschil tussen een nette buurt en achterbuurt best wel merkbaar mag zijn vind ik...
In een ghetto is de normaalste zaak van de wereld, word ons verteld toch?

• Qequero
  • Laatst online: 20-02-2023
Vis schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:15:
[...]

Wel vreemd ;) omdat het verschil tussen een nette buurt en achterbuurt best wel merkbaar mag zijn vind ik...
In een ghetto is de normaalste zaak van de wereld, word ons verteld toch?
Nette staat toch tussen quote's 8)7 dat betekend dat zijn buurt ook niet zo heel netjes is ;)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sowieso denk ik dat de concentratie agenten in de buurt met veel trammelant hoger is dan in een echt nette buurt waar zelden iets gebeurd. :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1 ... 13 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.