-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Als je gold hebt kun je je savegame in de cloud opslaan, en anders een usb in je xbox proppen, en daar op saven/loadenjohanvdv schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:09:
Hoi,
Ik heb 2 xbox 360. Hoe kan ik mijn savegame van Xbox 1 openen op xbox 2 ?
thnx
Johan
Hahaha ik heb nog zoooooooooveeeeeeeel te ontdekken
Gaat alleen erg sloom
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Volgens mijn stats heb ik maar 45 min gespeeld, laat dat nu toch net iets langer zijn
Scheelt, dan lijkt het alsof je je main story in twee uurtjes hebt uitgespeeld. Perfect way to bragsleepwalkerbe schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:19:
Wat ik wel jammer vind aan de social club : de hele boel werkt gewoon niet lekker!
Volgens mijn stats heb ik maar 45 min gespeeld, laat dat nu toch net iets langer zijn
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Ik heb dit probleem ook, maar dan moet je of een Cloud Save doen (Live Gold) of saven naar USB stick.johanvdv schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:09:
Hoi,
Ik heb 2 xbox 360. Hoe kan ik mijn savegame van Xbox 1 openen op xbox 2 ?
thnx
Johan
/had geen refresh gedaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Exorcist op 19-09-2013 10:21 ]
Ik zag ook dat Bawsaq inmiddels werkt (hahaha mn autocorrect wilde er al Nasdaq van maken), maar hoe dat gaat lopen snap ik nog niet helemaal.
Werkt bij jullie Snapmatic op je telefoon al? Ik zie her en der online allemaal vette plaatjes verschijnen, maar ik ben er nog steeds niet in gekomen (PS3).
Edit: nog iets, de blu-ray drive van mn PS3 (eerste Slim) is nogal lawaaierig, is tijdens het spelen echt constant aan t zoeken ofzo. Heb dat nog nooit zo erg gehad als bij GTAV. Beetje irritant voor mn vriendin in de kamer, terwijl ik met koptelefoon speel. Hoe erg is dit bij jullie?
[ Voor 24% gewijzigd door Svenderson op 19-09-2013 10:28 ]
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Leken me meer Rednecks ofzo haha, werd zelfs aangevallen door een behoorlijk gezette vrouw, die begon op me in te slaan.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Weet iemand dit?servival7 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:38:
spoiler:Wat is het nut van de vliegschool? Ik heb daar alles minimaal bronze gehaald maar heb nou niet echt iets extra's gekregen ofzo. Dacht dat ik net als in SA wel een vliegbrevet zou krijgen ofzo
Je level omhoog werken gok ik
All-Round nerd | iRacing Profiel
Je skills gaan toch omhoog? Af en toe zie je dan linksonderin het balkje van 80/100 naar 90/100 etc. gaan.
Overigens best een geniale game, oog voor detail is echt fenomenaal. Auto's sturen helaas wel best ruk, al lijkt dit vooral in de steering sensitivity te zitten. Na een tijdje wen je er wel aan, maar in GTA 4 reden de auto's een stuk makkelijker.
Maar goed, op dat en een paar kleine bugs (foto's maken wat nog niet werkt en een missie waar ik van auto moest wisselen maar dat ging niet omdat ik met mijn vuilniswagen niet in de parkeergarage kon) is het echt een absurd goede game. Totaal geen last van framedrops op de ps3 overigens (nu kon die van mij ook goed uitgerust aan gta 5 beginnen
[ Voor 82% gewijzigd door Bastard op 19-09-2013 10:43 ]
Dat wel. Maar ik had gehoopt dat als je alles gehaald had dat je dan wel gewoon het vliegveld op kunt ipv dat je 3 wanted sterren krijgt. Maar dit is dus niet het geval.Razr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:35:
[...]
Je skills gaan toch omhoog? Af en toe zie je dan linksonderin het balkje van 80/100 naar 90/100 etc. gaan.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Geld is wel gedeeld toch?Appleman schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:43:
Die moet je allemaal apart trainen. Lijkt me ook logisch he. Als je broer gaat trainen en spiermassa krijgt, dan krijg jij ze ook niet als je met je spek in je hand thuis blijft
.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ook niet. Ik snap niet waarom dat überhaupt mogelijk zou moeten zijn? Het zijn gewoon 3 characters met ieder zijn eigen leven, familie, problemen, missies, vrienden en geld.
Geel is special ability. Dit activeer je op de PS3 door L3 en R3 allebei in te drukken. Iedere persoon heeft zijn eigen special ability. Blauwe balkje is je conditie/stamina.FireFoz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:46:
Ik heb het denk ik even gemist hoor, maar links onderin staat je health in een groen balkje. Daarnaast staat er ook een blauw en geel balkje, maar waar zijn deze voor? Kan er echt niks uit opmaken, volgensmij zijn ze ook altijd even groot
[ Voor 44% gewijzigd door Khayma op 19-09-2013 10:48 ]
Je hebt health, stamina en je special ability. Wellicht dat armor er ook nog ergens bijzit maar dat heb ik nog niet getestFireFoz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:46:
Ik heb het denk ik even gemist hoor, maar links onderin staat je health in een groen balkje. Daarnaast staat er ook een blauw en geel balkje, maar waar zijn deze voor? Kan er echt niks uit opmaken, volgensmij zijn ze ook altijd even groot
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
dat heb ik met het aflezen van berichten op de telefoon. Net iets te klein.Afvalzak schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:49:
Moet zeggen dat ik die wel heel klein vind (dat balkje) heb niet zo'n groot scherm (32") misschien ligt het daaraan, maar ook teksten zijn soms niet te lezen.
Burp
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Health, armor en special ability. En dat komt van iemand die de game vanwege vakantie nog niet eens gespeeld heeft.FireFoz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:46:
Misschien enige moeite steken in zelf eerst even zoeken?
Hmm, misschien ligt het aan je activiteit dan. Ik zou zweren dat toen ik aan het zwemmen was een blauw balkje had met conditie/lucht. Maar dat zou dan wel alleen met het zwemmen verschijnen
Die verschijnt inderdaad alleen bij het zwemmen.Razr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:54:
[...]
Hmm, misschien ligt het aan je activiteit dan. Ik zou zweren dat toen ik aan het zwemmen was een blauw balkje had met conditie/lucht. Maar dat zou dan wel alleen met het zwemmen verschijnen
klopt, exactRazr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:54:
[...]
Verwijderd
In het menu waar je van karakter wisselt krijg je balkjes hoe ver je per karakter bent.brend5 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:56:
Waar aan kan je zien hoeveel stammina je hebt? want laatst toen ik aan het rennen was kreeg ik opeens zo een melding dat als je teveel stammina gebruikt je health omlaag gaat.
Als je gaat rennen gaat het gewoon van je health af. En kun je jezelf dus dood rennen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2013 11:02 ]
ThE_OwNeR schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:50:
Betreft Michael en zijn psychiater:
spoiler:Wat kiezen jullie telkens bij zijn adviezen? Ik accept telkens maar heb het idee dat hij me aan het oplichten is
Overigens: Je kunt ook reageren op emails, dan krijg je ook weer leuke reacties terug. Op PS is het volgens mij gewoon X om te reageren (je kunt alleen reageren als er een blauwe pijl onder het emailtje staat). Vervolgens staat er 'Choose reponse', maar ik heb nog nooit iets te kiezen gehad. Je verstuurt t mailtje en binnen 5 min heb je antwoord.
Als je stamina gebruikt zie je nergens een balkje leeglopen volgens mij; wel wordt je healthbar rood zodra je stamina op is. Als je dan door gaat met stamina gebruiken gaat idd je health er aan.brend5 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:56:
Waar aan kan je zien hoeveel stammina je hebt? want laatst toen ik aan het rennen was kreeg ik opeens zo een melding dat als je teveel stammina gebruikt je health omlaag gaat.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Gister Trevor erbij gekregen en wat een ongelooflijke baas is dat toch
Die eerste heist vond ik ook fantastisch om te doen.
Voor de release dacht ik nog: GTA mag wel van heel goede huize komen wil het een betere game worden dan The Last Of Us, maar wat mij betreft zijn ze met vlag en wimpel geslaagd.
Hoe heb je die 1e heist gedaan?veldkampj schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:07:
Wat een spel
Gister Trevor erbij gekregen en wat een ongelooflijke baas is dat tochPrachtvent!
Voor de release dacht ik nog: GTA mag wel van heel goede huize komen wil het een betere game worden dan The Last Of Us, maar wat mij betreft zijn ze met vlag en wimpel geslaagd.
XyritZz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:05:
[...]
spoiler:Ik accept z'n advies nooit en ga er lekker tegenin. Hij is je zeker aan het oplichten, bekijk die e-mails van hem maar eens. Hoi Michael, ik moet m'n tarieven weer met 75% verhogen en zulk soort berichten.
Overigens: Je kunt ook reageren op emails, dan krijg je ook weer leuke reacties terug. Op PS is het volgens mij gewoon X om te reageren (je kunt alleen reageren als er een blauwe pijl onder het emailtje staat). Vervolgens staat er 'Choose reponse', maar ik heb nog nooit iets te kiezen gehad. Je verstuurt t mailtje en binnen 5 min heb je antwoord.
[ Voor 11% gewijzigd door MonkeySleeve op 19-09-2013 11:10 ]
Ik heb hem gisteren voor de xbox 360 gekocht. Prima! geen spijt, geen momentRyan_ schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:10:
Ik ben echt aan het twijfelen. Of GTA kopen voor mijn oude XBox of toch nog even te wachten op de nieuwe generatie consoles. Heeft er nog niemand spijt gehad?
[ Voor 3% gewijzigd door Dr.Root op 19-09-2013 11:11 ]
Same here!boeles schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:11:
[...]
Ik heb hem gisteren voor de xbox 360 gekocht. Prima! geen spijt, geen moment
NeeRyan_ schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:10:
Ik ben echt aan het twijfelen. Of GTA kopen voor mijn oude XBox of toch nog even te wachten op de nieuwe generatie consoles. Heeft er nog niemand spijt gehad?
Verwacht Q2 2014, next gen consoles GTA V + p.c.Razr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:11:
[...]
Nee. Ik geloof niet dat binnen een half jaar / jaar een PS4 / PC release is o.i.d. Dan moet je jezelf afvragen hoelang je wil gaan wachten. Ik vond het wachten op de postbode al lang dinsdag
.
Verwijderd
Euh ik heb geen spijt gehad ... alleen dat mijn oude xbox na de installatie stuk is gegaan ... dus ik moet nu wachten op de nieuwe xbox 360Ryan_ schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:10:
Zowiso Double Dip als hij op pc komt.Ryan_ schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:10:
Geen seconde spijt maar benieuwd wat de power van een pc kan teweeg brengen in die wereld
Ja, alleen heb je niet zoveel aan verwachten. Voor hetzelfde geld komt hij helemaal niet naar de next gens.boeles schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:12:
[...]
Verwacht Q2 2014, next gen consoles GTA V + p.c.
[ Voor 45% gewijzigd door Slaapje op 19-09-2013 11:13 ]
To dare is to do
Gekozen voor de sneaky manier, dus gas via het ventilatie systeem naar binnen laten lopen en op je gemak de vitrines aan gort slaan
Tijdens de vlucht is de gunman van zijn motor gedonderd, maar gelukkig wist Franklin zijn buit op te vangen dus meer voor ons
Bij het opstarten wat kracht zetten op de HDD doet wonderen
veldkampj schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:13:
[...]
spoiler:Ik had de duurste driver gekozen en de goedkoopste gunman en hacker (die van lifeinvader). Die 2 goedkoopste heb ik gekozen met het idee: dan worden ze beter en de eerste heist zal vast nog niet zo schokkend moeilijk zijn. Wel de duurste driver omdat het me niet zal gebeuren dat ik nog gepakt wordt zodra ik op de vlucht ben
Gekozen voor de sneaky manier, dus gas via het ventilatie systeem naar binnen laten lopen en op je gemak de vitrines aan gort slaan
Tijdens de vlucht is de gunman van zijn motor gedonderd, maar gelukkig wist Franklin zijn buit op te vangen dus meer voor ons
WatRyan_ schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:15:
Bij het opstarten wat kracht zetten op de HDD doet wonderen![]()
Tja, hij lijkt wat moeite te hebben om de HDD te lezen. Dus hard indrukken werkt meestal wel
[ Voor 8% gewijzigd door Ryan_ op 19-09-2013 11:18 ]
EnigmaNL schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:16:
[...]
spoiler:Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat Franklin de buit opving van die vent? Ik heb het op dezelfde manier gedaan en bij was er gewoon een deel van de opbrengst weg. Die vent knalt tegen de muur en iedereen rijd gewoon verder, of is Franklin afgestapt bij jou?
Heerlijk om te zien hoeveel mogelijkheden er zijn er dat erop gereageerd wordt. Wil je haast het spel 20x doen op verschillende manierenveldkampj schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:18:
[...]
spoiler:Ik reed zelf met Franklin vlak achter die kerel toen ie er vanaf donderde. Doordat ik nogal haast had op dat moment heb ik niet echt gelet of ik m ook daadwerkelijk naar die tas zag grijpen, maar na afloop van de heist vroeg Michael waar de gunman was en toen werd gezegd dat ie gesneuveld was vroeg ie direct naar zijn opbrengst van de buit. Franklin zei toen dat hij die had opgeraapt.
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
[ Voor 3% gewijzigd door Razr op 19-09-2013 11:20 ]
Hoe groot moet de USB zijn?Razr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:20:
Het is trouwens wel een aanradar (voor de xbox'ers) om de play disc op een USB stick te installeren (niet op de HDD / zelfde drive waar de install disc staat). Ik heb het idee dat sommige dingen een fractie sneller gaan (pauze menu bijv.), maar het beste is dat je van het geluid van je DVD drive verlost bent.
ik denk dat het grafische nog niet eens de reden is om de game te spelen. het is de wereld en de karakters die de game geniaal maken. Als ze grafisch hetzelfde als San Andreas hadden gedaan was het imo nog steeds een kraker.Ryan_ schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:10:
16 GB en minimaal 15mb/s lees snelheid is voldoende.
GTA V: Xbox 360 Installation Issue Solved With USB Drive ~ Bring at least 8GB, more if possible.
[ Voor 39% gewijzigd door Ryan_ op 19-09-2013 11:25 ]
Ik heb wel een USB harde schijf, maar eens proberenRazr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:22:
[...]
Als je iets van ~8 GB vrij hebt lukt het wel denk ik.
Croissant in hand, I was alone.
Meer als 8GB lijkt me wel aan te raden die installatie op mijn PS3 was al 8GB, op Xbox zal het wel vergelijkbaar zijn.Razr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:22:
[...]
Als je iets van ~8 GB vrij hebt lukt het wel denk ik.
Bron?boeles schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:12:
[...]
Verwacht Q2 2014, next gen consoles GTA V + p.c.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Trevor is echt briljantveldkampj schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:07:
Wat een spel
Gister Trevor erbij gekregen en wat een ongelooflijke baas is dat tochPrachtvent!
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik fietste gisteren Mt. Chilliad op (met Franklin) en je hoorde hem wel zuchten maar geen health drop oid. Terwijl sommige stukken echt onmens steil waren en dat kilometers achter elkaar.Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:01:
[...]
In het menu waar je van karakter wisselt krijg je balkjes hoe ver je per karakter bent.
Als je gaat rennen gaat het gewoon van je health af. En kun je jezelf dus dood rennen.
Of geldt het weer niet als je fietst?
Ben met Michael een keer aan het rennen geweest totdat hij neerviel. Je gaat er iig niet dood van, met nog 10% health ofzo val je gewoon op de grond en is het klaar met rennen.Th_mas schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:30:
[...]
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik fietste gisteren Mt. Chilliad op (met Franklin) en je hoorde hem wel zuchten maar geen health drop oid. Terwijl sommige stukken echt onmens steil waren en dat kilometers achter elkaar.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Volgens mij alleen als je 'sprint', dus (bij Xbox) heel snel op 'A' tappen.Th_mas schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:30:
[...]
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik fietste gisteren Mt. Chilliad op (met Franklin) en je hoorde hem wel zuchten maar geen health drop oid. Terwijl sommige stukken echt onmens steil waren en dat kilometers achter elkaar.
Ik weet dat het met hardlopen iig wel kan. Ik rende achter iemand aan die tegen me aan was gebotst om hem even een lesje te leren (Th_mas schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:30:
[...]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
AMSTERDAM -
Grand Theft Auto (GTA) V, de langverwachte opvolger van de succesgame GTA IV, heeft op de eerste dag van verkoop alle records gebroken. Naar verwachting wordt de magische grens van 1 miljard euro een dezer dagen overschreden. De gamesindustrie floreert al langer. De redactie van De Telegraaf is daarom op zoek naar echte spelletjesfanaten.
Zit u of uw partner dagelijks meer uren u lief is achter de spelcomputer? Kunt u de smartphone niet wegleggen omdat u verslaafd bent aan online games? Ziet u uw partner nauwelijks meer omdat hij of zij geobsedeerd is door spelletjes? Dan komt de redactie van De Telegraaf graag met u in contact!
http://www.telegraaf.nl/b...P__Gamesverslaafd___.html
veldkampj schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:18:
[...]
spoiler:Ik reed zelf met Franklin vlak achter die kerel toen ie er vanaf donderde. Doordat ik nogal haast had op dat moment heb ik niet echt gelet of ik m ook daadwerkelijk naar die tas zag grijpen, maar na afloop van de heist vroeg Michael waar de gunman was en toen werd gezegd dat ie gesneuveld was vroeg ie direct naar zijn opbrengst van de buit. Franklin zei toen dat hij die had opgeraapt.
Al zou het zo zijn, dan zeggen ze het niet..anders gaan sommigen wachten en kopen hem uiteindelijk wellicht alsnog niet (het momentum is nu). Maar..San Andreas kwam bijv. ook uit in 2005, de 360 kwam datzelfde jaar uit en ook toen volgde er geen release op de 360.Kokoryuu schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:32:
Geen plannen voor ps4 versie:
http://www.psu.com/a02102...TA-V-on-PS4-says-Rockstar
Dus..wachten op GTA VI op de next-gen dan. Meer dan prima ook imho, GTA V is een waardige afsluiter voor de current-gen.
Verwijderd
Stel jij bent Rockstar en jij bent nu een game aan het vermarkten. Jij wilt dat iedereen jouw game koopt op dit moment. Denk je dan dat het handig is als zij zeggen dat er over 6 maanden een mooiere en betere versie beschikbaar komt. Dan ben je iedereen die twijfelt en overweegt om te wachten sowieso kwijt als potentiële klant. Er zijn nog verschrikkelijk veel mensen die zeggen te wachten op de next-gen versie en toch de aankomende weken de verleiding niet aankunnen en toch overgaan tot aankoop van een current-gen versie.Kokoryuu schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:32:
servival7 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:34:
[...]
spoiler:Ik had precies hetzelfde met franklin. Ik had ook de goedkope gunman. Ik had alleen wel de dure hacker. Hoeveel geld heb je nu buitgemaakt met de goedkope?
Hoeveel had jij?
servival7 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:34:
[...]
spoiler:Ik had precies hetzelfde met franklin. Ik had ook de goedkope gunman. Ik had alleen wel de dure hacker. Hoeveel geld heb je nu buitgemaakt met de goedkope?
Zoals hierboven gezegd, met San Andreas was het hetzelfde liedje. Toen kwam er ook geen versie voor de 360. Dus zo gek is het allemaal niet, misschien komt er wel gewoon geen release voor de PS4/Xbone maar wel PC oid.Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:36:
[...]
Stel jij bent Rockstar en jij bent nu een game aan het vermarkten. Jij wilt dat iedereen jouw game koopt op dit moment. Denk je dan dat het handig is als zij zeggen dat er over 6 maanden een mooiere en betere versie beschikbaar komt. Dan ben je iedereen die twijfelt en overweegt om te wachten sowieso kwijt als potentiële klant. Er zijn nog verschrikkelijk veel mensen die zeggen te wachten op de next-gen versie en toch de aankomende weken de verleiding niet aankunnen en toch overgaan tot aankoop van een current-gen versie.
RMX schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:38:
[...]
spoiler:Ik had van alles de goedkope gekozen + de Lifefinder dude. En ik had alle buit kunnen meenemen. Uiteindelijk 4.5 miljoen buit, waarvan ik gisteren 1.1 miljoen witgewassen van Lester kreeg.
Ik kan mij best voorstellen dat er geen nextgen variant komt. Dan begin je liever op 0 en maak je dan alles qua verhaal veel groter. Nu persen ze alles uit de current gens, dat kost al tijd genoeg.Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:36:
[...]
Stel jij bent Rockstar en jij bent nu een game aan het vermarkten. Jij wilt dat iedereen jouw game koopt op dit moment. Denk je dan dat het handig is als zij zeggen dat er over 6 maanden een mooiere en betere versie beschikbaar komt. Dan ben je iedereen die twijfelt en overweegt om te wachten sowieso kwijt als potentiële klant. Er zijn nog verschrikkelijk veel mensen die zeggen te wachten op de next-gen versie en toch de aankomende weken de verleiding niet aankunnen en toch overgaan tot aankoop van een current-gen versie.
Blikjes drinken(vending machines), energy bars(winkeltje bij tankstations) kopen of slapen.Nickrsd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:34:
hoe restore je health?
Stel je bent Rockstar en je bent koning in het creëren van een hype en je wil een PS4/XBone versie van je game uitbrengen. Wat doe je dan? De hype in leven houden en geheimzinnig doen door je mondje te houden over een next-gen versie, of ontkennen dat die next-gen versie er komt.Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:36:
[...]
PC versie geloof ik wel, maar als R* ontkent dat er een PS4 versie komt dan denk ik ook echt dat die er niet gaat komen.
Waarschijnlijk wel in RDR kon je na de story nog rond dwalen.veldkampj schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:41:
Weet iemand trouwens of je na de storyline ook nog zelf heists kunt uitvoeren?
Een beetje zoals Half Life 3 dus?XyritZz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:41:
[...]
Stel je bent Rockstar en je bent koning in het creëren van een hype en je wil een PS4/XBone versie van je game uitbrengen. Wat doe je dan? De hype in leven houden en geheimzinnig doen door je mondje te houden over een next-gen versie, of ontkennen dat die next-gen versie er komt.
PC versie geloof ik wel, maar als R* ontkent dat er een PS4 versie komt dan denk ik ook echt dat die er niet gaat komen.
[ Voor 6% gewijzigd door servival7 op 19-09-2013 11:50 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Kleine omschrijving van wat er in kan zitten, zodat je kunt bepalen of je het wil zien ja of nee.Donnie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:48:
Misschien handig om te zeggen wat je uberhaupt vraagt in je spoiler, nu zie je natuurlijk helemaal niks...
Bv:
Handig tip waar je bij heist rekening moet houden, werd pas gegeven na de eerste heist, maar is zeker waard om over na te denken VOOR de eerste heist.
heb het even aangepastDonnie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:48:
Misschien handig om te zeggen wat je uberhaupt vraagt in je spoiler, nu zie je natuurlijk helemaal niks...
Maar als je goed leest wordt daar alleen gezegd dat ze op dit moment geen plannen hebben voor een nieuw GTA spel voor de next-gens... Er staat niks over het uitbrengen van de bestaande spellen voor de nextgen. Bovendien sluiten ze niks uit, ze zeggen alleen dat ze op dit moment geen plannen hebben.Kokoryuu schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:32:
Het lijkt me ook niet echt iets dat ze uberhaupt hoog van de toren willen blazen, op het moment dat de nextgens uit komen is de GTA V hype allang voorbij, het draait dan alleen nog maar om het meepikken van wat extra graantjes van al ontwikkelde content. Echt een verkoopklapper gaat de nextgen versie niet worden want de echte fans hebben het tegen die tijd allang al 3x uitgespeeld. Bovendien is de installed base van de nextgen consoles daar tegen die tijd nog veel te laag voor.
Ik denk ook dat dit de reden is dat ze niet gewacht hebben op de nextgen en dan als launchgame releasen. Die 600 miljoen die ze nu hebben binnen geharkt was ze nooit gelukt met de nextgen, de enorme installed base van honderden miljoenen PS3's en Xbox 360's heeft een veel groter potentieel dan een console die net uit is en er nog maar weinig van in de huiskamers staan.
Echter wat ik redelijk irritant vind is dat ik naar huis ga, en wil gaan slapen om op te slaan en af te sluiten, er gelijk weer een nieuwe missie begint. Is dat op een of andere manier te omzeilen?
je kan een quick save doen op je mobiel. middelste icoontje aan de linker kant.Toppertje schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:54:
Gister en eergisteren heb ik een aantal uurtjes topvermaak gehad met GTA V op de PS3.
Echter wat ik redelijk irritant vind is dat ik naar huis ga, en wil gaan slapen om op te slaan en af te sluiten, er gelijk weer een nieuwe missie begint. Is dat op een of andere manier te omzeilen?
Quick save via de telefoon..Toppertje schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:54:
Gister en eergisteren heb ik een aantal uurtjes topvermaak gehad met GTA V op de PS3.
Niemand?Svenderson schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:23:
Werkt bij jullie Snapmatic op je telefoon al? Ik zie her en der online allemaal vette plaatjes verschijnen, maar ik ben er nog steeds niet in gekomen (PS3).
Edit: nog iets, de blu-ray drive van mn PS3 (eerste Slim) is nogal lawaaierig, is tijdens het spelen echt constant aan t zoeken ofzo. Heb dat nog nooit zo erg gehad als bij GTAV. Beetje irritant voor mn vriendin in de kamer, terwijl ik met koptelefoon speel. Hoe erg is dit bij jullie?
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags: