• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als je in SaintsRow een Geld wagen steelt, deze vervolgens niet open breekt maar naar je garage rijd en opslaat kun je deze elke keer weer leeg roven als je hem "Laad" in je garage.

Iemand dit al in GTA5 geprobeerd toevallig?

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 18-09-2013 21:03 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 12:36
Okay er is vast genoeg over gezegd, maar ik heb zojuist m'n eerste uurtje gespeeld en dit heb ik even te zeuren (moet het kwijt :p):

- best veel framerate drops, spel loopt niet smooth (Xbox360)
- de steering deadzone is erg/ te groot
- te hoge steering sensitivity (en niet aanpasbaar; waarom niet?!); smooth door de bocht is lastig. Bochtenwerk lijkt alsof je met een toetsenbord rijdt (met tikjes)
- input lagg (bijv. bij achteruit kijken en toeteren)

[ Voor 7% gewijzigd door Barns op 18-09-2013 21:15 ]

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Barns schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:05:
Okay er is vast genoeg over gezegd, maar ik heb zojuist m'n eerste uurtje gespeeld en dit heb ik even te zeuren (moet het kwijt :p):

- te hoge steering sensitivity (en niet aanpasbaar; waarom niet?!); smooth door de bocht is lastig. Bochtenwerk lijkt alsof je met een toetsenbord rijdt (met tikjes)

Framedrops tijdens rijden en firefights zijn het irritants.. verder niet echt veel problemen met het rijden, gewoon even aan wennen.

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Ik speel dan op de PS3 maar deel dit met je.
Toch moet ik zeggen dat naarmate je wat meer speelt die gewenning wel komt.
Mooie plaat en die bak rijdt als een lier, vooral het geluid stemt mij zeer content.

[ Voor 28% gewijzigd door HaveHam op 18-09-2013 21:21 ]

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

• Barns
HaveHam schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:14:
[...]

Ik speel dan op de PS3 maar deel dit met je.
Toch moet ik zeggen dat naarmate je wat meer speelt die gewenning wel komt.
Ik ga dus lekker verder de komende dagen. Fantastische game namelijk! _/-\o_

• Donstil
  • Niet online
Whow had FF een momentje net. Wist wel dat er cabriodaken in het spel zaten maar ik had net een auto met een stalen klapdak.

Zelfs de manier van scharnieren leek op de Ferrari California waar hij op moest lijken.

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb een tijdje geleden McKenzie's Airfield gekocht en een paar vliegtuig en buggy missies gedaan. Opeens kreeg ik een email van Minotaur Finance dat er $19125 verdiend was, waar en hoe kan ik dit geld ophalen? Bij 't vliegveld zie ik het niet!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

RMB schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:34:
Ik heb een tijdje geleden McKenzie's Airfield gekocht en een paar vliegtuig en buggy missies gedaan. Opeens kreeg ik een email van Minotaur Finance dat er $19125 verdiend was, waar en hoe kan ik dit geld ophalen? Bij 't vliegveld zie ik het niet!
Gaat automatisch als t goed is. Zeflde met bijvoorbeeld cab depot :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Het cinematic beeld bij willekeurige achtervolgingen is echt werelds vet gemaakt!
Dit is geen spoiler maar wil toch iedereen even informeren en als tip meegeven om als je tijdens een achtervolging (missie of niet) op t rondje (PS3) te drukken. Je ziet dan echt gave beelden!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Kunnen jullie de BAWSAQ website ook soms niet bereiken in-game? Bij mij worden de gegevens niet geupdate en daarna kom ik op een soort 404 not found pagina. Ik kan ook af en toe de website van Eyefind niet bereiken. Ligt dit aan mij of hoort het bij het verhaal. De website van LCN kan ik wel bereiken.

Het is bedoening, niet bedoeling

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Gaat hier prima. Man er zijn zoveel dingen die ik nog wel wil doen maar gewoon niet aan 'toekom' omdat ik met andere dingen bezig ben, lol

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:44
martijntjuhh schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:40:
Kunnen jullie de BAWSAQ website ook soms niet bereiken in-game? Bij mij worden de gegevens niet geupdate en daarna kom ik op een soort 404 not found pagina. Ik kan ook af en toe de website van Eyefind niet bereiken. Ligt dit aan mij of hoort het bij het verhaal. De website van LCN kan ik wel bereiken.
Nope, dat moet van de Rockstar Social afkomen en dat werkt brak. Ingame camera werkt ook vaak niet (tenzij het voor missies nodig is). Denk dat het binnenkort wel komt, maar nu is het nog gewoon te druk. Volgens mij moeten dit aandelen zijn waarvan de waarde door de community worden bepaald.

Wat ook nog kan is dat dit alleen werkt met GTA Online, maar dat weet ik niet zeker.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Blue2k schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:58:
Misschien een leuk wetenswaardigheidje: Ik heb 7 jaar in LA gewoond (Marina Del Rey) en het was eng hoe herkenbaar het is in GTA V. Ze hebben letterlijk gebouwen nagemaakt en op de juiste plaats neergezet. Het is zelfs zo gedetailleerd dat ik kon aanwijzen in welk gebouw ik gewoond heb! Als je toevallig langs de Marina rijdt... Er zijn daar wat half ronde hogere gebouwen aan de weg, daarna een schuin oplopend appartementen gebouw en dan een 'poot' van de marina met water. Aan de overkant van dat water woonde ik...

Het gevoel van LA komt erg goed over. De eerste keer dat ik langs de kust reed weg van LA (in GTA V) was in de nacht en de sfeer is exact hetzelfde als in het echt. Eenmaal verder is het allemaal anders natuurlijk, maar de eerste indruk is ongelooflijk sterk. Hoop dat de volgende GTA zich in een alternatief Seattle afspeeld (mijn huidige locatie)!
Leuk om te lezen, thnx! :)

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15

- input lagg (bijv. bij achteruit kijken en toeteren)
- Eerste keer bij het opstarten een taal kiezen.
- Laadscherm als je wil pauzeren.

En zo zijn er nog wel wat dingen (meestal bugs) waar ik me aan erger.
Maar begrijp me niet verkeerd hoor, want dit is zo'n vette game. De eerste game waarbij ik 95% van de cutscenes heb gekeken :D. Komt deels omdat de overgang van gameplay naar cutscene en andersom, heel smooth gaat.

Het is bedoening, niet bedoeling

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Heb me eigenlijk nog nergens aan geirriteerd na 15 uur spelen wel een klein dingetje wat mij opvalt is als ik langs de kust rij de palmbladeren al wel te zien zijn terwijl de boom nog niet zichtbaar is.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
RaiseCain schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:08:
[...]

[video]

Framedrops tijdens rijden en firefights zijn het irritants.. verder niet echt veel problemen met het rijden, gewoon even aan wennen.
Bedankt hiervoor :)
Amazin', het is meestal zelf niet eens 30 fps, eerder 20-30 fps :X
No wonder dat ik het heel erg wennen vind..

die deadzone bij het rijden is inderdaad ook vreselijk.. Jammer, want GTA V is gewoon zo'n goede game op zowat alle vlakken.

• Donstil
  • Niet online
Hoe moet je eigenlijk dat SocialClub koppelen met je PSN.
Heb dat nooit gedaan verder.

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
Je kan gewoon de atomic blimp besturen met een standaard editie. Je kunt met een heli op de blimp landen en vervolgens in de blimp stappen. Wel een beetje lame van R* omdat dit als argument werd gebruikt om de special of preorder te kopen. De blimp staat overigens daarna ook in je telefoon om te bestellen...

[ Voor 12% gewijzigd door PrimalFury op 18-09-2013 23:38 ]

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 19:59
PrimalFury schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:34:
Je kan gewoon de atomic blimp besturen met een standaard editie. Je kunt met een heli op de blimp landen en vervolgens in de blimp stappen. Wel een beetje lame van R* omdat dit als argument werd gebruikt om de special of preorder te kopen. De blimp staat overigens daarna ook in je telefoon om te bestellen...
Ik denk dat het voordeel is dat je de blimp dan vanaf de grond kan bereiken. Verder zie ik er weinig voordelen in idd.

• PrimalFury
M3lvinG schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:40:
[...]

Ik denk dat het voordeel is dat je de blimp dan vanaf de grond kan bereiken. Verder zie ik er weinig voordelen in idd.
Easy om ff een heli te pakken en erop te landen. Hoeft ook maar 1x want daarna kun je hem gewoon bestellen.

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-10 22:30
Is het eigenlijk mogelijk om van een vrachtwagen met een car carrier de klep open te maken zodat je er zelf auto's op kan zetten? Op promo screenshots was dit wel het geval, maar ik krijg het zelf niet voor elkaar.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
PrimalFury schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:34:
Zelfs zonder pre order heb ik de code van de blimp gekregen dus tja er gaat wel eens wat mis niet dat ik dat ik dat erg vind :+

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ze zeggen gewoon pre-order zodat je zeker een doosje zou hebben met die code erin ;) (moest alles direct uitverkocht zijn :P)
De eerste batch van gta v heeft gewoon zo'n code erin.

Gebeurt zowat altijd bij zo'n pre-order exlusives.

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 19-09-2013 00:05 ]

Verwijderd

Nu jullie allen een tijdje aan het spelen zijn......
Kunnen jullie je vinden in de reviews, wat zou je deze game zelf voor cijfer geven?

• PrimalFury
De code voor de blimb heeft dus eigen geen meerwaarde nu. Je hebt de code niet nodig.

• Donstil
  • Niet online
PrimalFury schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:12:
De code voor de blimb heeft dus eigen geen meerwaarde nu. Je hebt de code niet nodig.
Je hebt de code wel degelijk nodig. Je kunt geen Blimp bestellen zonder dat telefoonnummer in je contacts.

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
RaiseCain schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:08:
[...]

[video]

Is toch om te huilen :'(

Ik speel op een 50inch tv en ik kan het puntje van de corsair amper zien, het zijn 4 pixels oid. Ook vijanden in de verte zijn ongeveer 20 pixels. Kan niet zien of het een bosje of een persoon is.

Half jaartje wachten op 1080p, 60fps, AA, super view distance, muis toetsenbord en mods dan maar |:(

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• pclinde
  • Laatst online: 03-10 14:28

pclinde

TechGaming.nl

rickyy schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:21:
[...]

Is toch om te huilen :'(

Ik speel op een 50inch tv en ik kan het puntje van de corsair amper zien, het zijn 4 pixels oid. Ook vijanden in de verte zijn ongeveer 20 pixels. Kan niet zien of het een bosje of een persoon is.

Half jaartje wachten op 1080p, 60fps, AA, super view distance, muis toetsenbord en mods dan maar |:(
Ik heb het ook hier. Zie het puntje moeilijk op een 42inch Led TV. Moet wel zeggen, wat een heerlijke game! Heb al lang niet meer zo erg genoten van mijn 360 sinds Fable 2/3.

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
pclinde schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:24:
[...]

Ik heb het ook hier. Zie het puntje moeilijk op een 42inch Led TV. Moet wel zeggen, wat een heerlijke game! Heb al lang niet meer zo erg genoten van mijn 360 sinds Fable 2/3.
Vind het verhaal en de personages inderdaad top, verhaal is leuk en speelt lekker weg, vooral dat switchen met characters. Het voelt echt alsof je nooit alleen bent in de wereld, dit had ik bij IV en SA nog wel eens. Hier ben je vrijwel nooit doelloos.

Maar de graphics en vehicle physics zijn voor mij toch een enorme blokkade.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• pclinde
  • Laatst online: 03-10 14:28

pclinde

TechGaming.nl

rickyy schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:27:
[...]

Vind het verhaal en de personages inderdaad top, verhaal is leuk en speelt lekker weg, vooral dat switchen met characters. Het voelt echt alsof je nooit alleen bent in de wereld, dit had ik bij IV en SA nog wel eens. Hier ben je vrijwel nooit doelloos.

Maar de graphics en vehicle physics zijn voor mij toch een enorme blokkade.
Inderdaad, dat heb ik ook. Een geweldig verhaal tot zover en leuke GTA humor. De graphics zijn inderdaad af en toe wennen. Maar ik moet eerlijk zijn. Met de EOL 'mijn persoonlijke' benadering van de 360. Vind ik het toch fijn dat ze dit nog er weten uit te persen. We zijn ook verwende PC gamers :9~ !

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• zynex
  • Laatst online: 05-10 22:30
Heeft het nu om een auto te kopen of is er geen verschil tussen het kopen/stelen van een auto. De leuke auto's zijn namelijk rond de 4ton, maar ik heb die dingen al bijna allemaal in mijn garage staan. Wat is er dan anders aan een auto kopen?

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:22
zynex schreef op donderdag 19 september 2013 @ 01:51:
Heeft het nu om een auto te kopen of is er geen verschil tussen het kopen/stelen van een auto. De leuke auto's zijn namelijk rond de 4ton, maar ik heb die dingen al bijna allemaal in mijn garage staan. Wat is er dan anders aan een auto kopen?
Dan ben je legit :P

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:10:
Nu jullie allen een tijdje aan het spelen zijn......
Kunnen jullie je vinden in de reviews, wat zou je deze game zelf voor cijfer geven?
Reviewers deelden 9,5 of 10 uit als cijfer. Ik zou een 8,5 of (hooguit) 9 geven.

Er zijn toch wat dingen waaraan ik me stoor, vooral bij het autorijden. GTA IV mocht dan overdreven gevoelig zijn in dat opzicht, GTA V is weer het andere uiterste.

Daarnaast is het ook gewoon een feit dat er zeer binnenkort spellen uit gaan komen waar GTA V grafisch niet aan kan tippen (next-gen), ze hadden er beter 4 jaar ipv 5 over kunnen doen om dit spel te ontwikkelen.

Maar over het algemeen is het erg goed, de diversiteit is haast fenomenaal, zowel bij de 3 hoofdrolspelers als de omgeving. De minpunten zijn i.m.o. geen deal breakers.

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-10 22:22

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik heb er nu al een uur of 6 op zitten waarvan de laatste 4 uur geen verhaal missie meer gekregen. De laatste die ik kreeg was de missie met Chop. Symeon is al die tijd dicht, daar kan ik dus niet meer terecht. Nu zit ik dus klem met alleen Franklin speelbaar, strangers/freaks missies spelen en een beetje eiland verkennen.
Hoe kan ik de Father Son missie waarin Michael speelbaar wordt triggeren?

https://untappd.com/user/OzzBier

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
AD:

Grand Theft Auto V, het langverwachte nieuwe spel van Rockstar Games, heeft op de eerste dag van de verkoop zo'n 800 miljoen dollar opgebracht. Geen enkele andere game heeft op de eerste dag zo'n hoog bedrag opgebracht, meldt VentureBeat.

Take-Two Interactive Software, het moederbedrijf van Rockstar Games, heeft laten weten dat de nieuwe game in de 'GTA'-reeks elk eerder record van de serie heeft verpulverd. Op de eerste dag van de verkoop ging het spel in totaal voor maar liefst 800 miljoen dollar over de toonbank.

Het spel is niet alleen een commercieel succes. Ook recensenten zijn erg te spreken over de nieuwe editie. Zo krijgt 'GTA V' voor Xbox 360 maar liefst 98 op 100 op website MetaCritic, dat de recensies van tientallen websites combineert tot een gemiddelde.

--
Die 265 miljoen is dus snel terugverdiend :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Hebben jullie de hele map al beschikbaar?
Ik nog lang niet, en heb al 9 uur gespeeld nu. :)

Missies zijn erg tof.
Blijft ook heerlijk om gewoon rond te rijden.

[ Voor 30% gewijzigd door Mars18 op 19-09-2013 07:34 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 16:34
Mars18 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:33:
Hebben jullie de hele map al beschikbaar?
Ik nog lang niet, en heb al 9 uur gespeeld nu. :)

Missies zijn erg tof.
Blijft ook heerlijk om gewoon rond te rijden.
Volgens mij kun je gewoon overal heen rijden waar je wilt. De "map" is nog niet ingevult (blanco) maar dat moet je gewoon "verkennen" net als in age of empires of assassins creed

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:51

Griffin

Is mythical

Gister 0,0 tijd gehad om te spelen. Vanavond (en zaterdag) maar eens even inhalen.

• ArthurMorgan
  • Niet online
kid1988 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:43:
[...]

Volgens mij kun je gewoon overal heen rijden waar je wilt. De "map" is nog niet ingevult (blanco) maar dat moet je gewoon "verkennen" net als in age of empires of assassins creed
Ik denk dat hij dat bedoelt :)

Nee ik zit op ongeveer de helft nu. Waarvan ook een deel door de Atomic Blimp gedaan is. Dat vond ik echt mooi... al vloog ik op het laatst tegen een electriciteitskabel op :D

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Zijn er al mensen die de iFruit app op iOS kunnen gebruiken?
Ik heb mijn PSN account gekoppeld aan mijn Rockstar Social Club account, dat werkt nu wel want kan via de website allerlei stats en mijn progress bekijken. Alleen met de iFruit app zelf kan ik nog steeds niet inloggen.

Verder echt een geweldige game. Vind het erg knap hoe ze met de current gen consoles zoveel sfeer en feeling weten over te brengen.

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:05

MazeWing

The plot thickens...

De schaal waarin GTA 5 alles presenteerd is denk ik niet iets wat snel door de eerste next-gen games benaderd zal kunnen worden. Misschien zal het er grafisch op bepaalde vlakken beter uit zien, echter zal het veel en veel klein schaliger zijn. Wat dat betreft is het ronduit knap dat Rockstar GTA 5 in zijn huidige vorm op consoles van 7-8 jaar kan laten draaien. Dat daarbij de framerate af en toe inkakt en het er in de verte niet altijd even gedetailleerd uit zien, neem ik heel graag voor lief!

Verder vind ik de handling van auto's STUKKEN beter dan de wagens uit GTA 4. Ik heb zelden zo'n slechte wagens bestuurd dan in GTA 4. Realisme my ass! Als ik ooit een auto onder mijn kont zou hebben die zou sturen zoals in GTA 4, zou ik meteen uitstappen. De handling van auto's in GTA 5 heeft dan ook in mijn optiek de perfecte balans tussen arcade en geloofwaardigheid.

Ik heb er nu denk ik 15 uur op zitten en ik ben eigenlijk nog niets tegengekomen waarbij ik vond dat ze dat beter hadden kunnen doen. Iets wat ik nog bij geen enkele game heb gehad.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• iambig
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-10 08:40

iambig

* z.o.z *

pclinde schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:24:
[...]

Beetje late reactie, maar je kunt in de settings de crosshair/reticle aanpassen, de tweede setting krijg je een groter rondje. Heet iets van Complex aiming ofzo.

NEE: dit is geen signature...

• Edd
  • Laatst online: 16:20

Edd

nickvanozzie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:03:
Die werd bij mij getriggerd door terug te gaan naar zijn huis.

-

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik heb er nu al een uur of 6 op zitten waarvan de laatste 4 uur geen verhaal missie meer gekregen. De laatste die ik kreeg was de missie met Chop. Symeon is al die tijd dicht, daar kan ik dus niet meer terecht. Nu zit ik dus klem met alleen Franklin speelbaar, strangers/freaks missies spelen en een beetje eiland verkennen.
Pak je wel de achter ingang bij Symeon?

• OzzieMann

OzzieMann

servival7 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:05:
[...]

Pak je wel de achter ingang bij Symeon?
Jep, garagedeur zit naar beneden, kan niet openen. Ik denk dat ik op de een of andere manier de missie "complications" heb gemist. Zit net ff door een video walktrough te kijken en die missie kan ik me niet herinneren, in de walktrough zit ie in elk geval voor de Chop missie.
Vanavond ff spieken in de replay lijst, ik hoop dat daar mijn knelpunt zit.

• tiswat
  • Laatst online: 13:55
Sanny_83 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:58:
Ik heb mijn PSN account gekoppeld aan mijn Rockstar Social Club account, dat werkt nu wel want kan via de website allerlei stats en mijn progress bekijken. Alleen met de iFruit app zelf kan ik nog steeds niet inloggen.

Verder echt een geweldige game. Vind het erg knap hoe ze met de current gen consoles zoveel sfeer en feeling weten over te brengen.
iFruit ligt er om de haverklap uit, jammer genoeg. Weet iemand waar trouwens de racefietsen ergens te halen zijn binnen de map? Überhaupt fietsen... want ik zie ze bijna nergens.

• Edd

Edd

nickvanozzie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:10:
[...]

Jep, garagedeur zit naar beneden, kan niet openen. Ik denk dat ik op de een of andere manier de missie "complications" heb gemist. Zit net ff door een video walktrough te kijken en die missie kan ik me niet herinneren, in de walktrough zit ie in elk geval voor de Chop missie.
Vanavond ff spieken in de replay lijst, ik hoop dat daar mijn knelpunt zit.
Heb je al geprobeerd te switchen naar Michael? Want die wordt speelbaar nadat je hem voor het eerst hebt ontmoet..

-

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:05
Gisteren voor het eerst even de eerste paar missies gedaan :) heb eigenlijk nog maar 1 minpuntje, en dat is dat ik het grafisch toch iets vind tegenvallen. Op sommige momenten is het weer mooi, maar lang niet altijd. Wat me juist weer reuze mee valt is het rijden. Toen ik filmpjes zag vreesde ik het ergste, maar die mensen konden blijkbaar niet rijden :') morgenavond helaas pas weer tijd om verder te gaan.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:50
Donstil schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:13:
[...]

Je hebt de code wel degelijk nodig. Je kunt geen Blimp bestellen zonder dat telefoonnummer in je contacts.
Als je nou iets verder terug leest zie je dus dat dat niet nodig is.
Sanny_83 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:58:

Yup, ik kan ifruit af en toe gebruiken met moeite. Wel voor elkaar gekregen om mijn nummerbord aan te passen 8) .
tiswat schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:13:
[...]

iFruit ligt er om de haverklap uit, jammer genoeg. Weet iemand waar trouwens de racefietsen ergens te halen zijn binnen de map? Überhaupt fietsen... want ik zie ze bijna nergens.
Je hebt fietsen vlakbij de pier, ook heb ik mountainbikes gevonden bij de kabelbaan aan het begin.

To dare is to do

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
blijf het kut vinden om te rijden en te schieten....missie met die zeilboot wel 8 x moeten doen.

tip: Geen politie auto in je garage opslaan... de volgende keer is tie weg....

Bij de pier heb ik zo'n gave verhoogde pickup truck gepakt geweldig ding...

Burp

Verwijderd

Spel nu even twee uurtjes gespeeld maar ik kan gewoon niet tegen die lage framerate van de consoles, ik trek het gewoon niet. Zo jammer, hoop echt dat 'ie op de PC komt... :(

• OzzieMann

OzzieMann

Edd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:13:
[...]

Heb je al geprobeerd te switchen naar Michael? Want die wordt speelbaar nadat je hem voor het eerst hebt ontmoet..
Als ik wil switchen zie ik alleen maar Franklin, ik heb Michael namelijk niet ontmoet... Ik denk dat er ergens iets niet helemaal goed gegaan is toen de stroom even uit viel mijn eerste speel sessie. Dat was net op een moment dat ik een telefoontje gehad had, die ik niet af kon luisteren omdat ik dood ging :P en toen ik het ziekenhuis uit kwam wilde ik terugbellen en BAM stroom eruit. 10 minuten later weer verder gaan spelen, dacht dat telefoontje komt wel weer maar tot op heden helemaal niks.

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 15:10
nickvanozzie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:24:
[...]

Als ik wil switchen zie ik alleen maar Franklin, ik heb Michael namelijk niet ontmoet... Ik denk dat er ergens iets niet helemaal goed gegaan is toen de stroom even uit viel mijn eerste speel sessie. Dat was net op een moment dat ik een telefoontje gehad had, die ik niet af kon luisteren omdat ik dood ging :P en toen ik het ziekenhuis uit kwam wilde ik terugbellen en BAM stroom eruit. 10 minuten later weer verder gaan spelen, dacht dat telefoontje komt wel weer maar tot op heden helemaal niks.
Dat klinkt alsof je weer vanaf het begin / oude savegame mag gaan starten :+

• kid1988
nickvanozzie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:24:
[...]

je kunt ook niet alsnog terugbellen?

Schijnt dat wanneer telefoongesprekken worden afgebroken om wat voor reden dan ook, dat je de mensen terug kan bellen om het gesprek overnieuw te voeren.

[ Voor 10% gewijzigd door kid1988 op 19-09-2013 08:28 ]

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Staat Symeon nog wel op de kaart of is hij ook daar helemaal weg? Mocht die S nog wel op de kaart staan dan moet je wellicht even een rondje om zijn gebouw lopen, ik ben hem ook wel eens op andere plekken tegengekomen, en ik heb ook wel eens bij het verkeerde rolluik gestaan |:(

Mocht die S echt weg zijn dan moet je ofwel bij Michael zijn ofwel je hebt een missie van Symeon wel gestart maar je bent nog niet onderweg :)
spoiler:
En dan moet je ook naar het huis van Michael

Verwijderd

De politie is erg moeilijk weg te krijgen in dit deel :

In GTA IV was ik hier beter in.

Wat hebben ze allemaal veranderd?

• glennvho
  • Laatst online: 05-10 20:37
Hoe moet je nu eigenlijk je xbox account koppelen aan je rockstar account? In het spel zelf vind ik daar nergens een optie voor terug, ook niet in de telefoon van je karakter.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 15:16
glennvho schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:34:
Hoe moet je nu eigenlijk je xbox account koppelen aan je rockstar account? In het spel zelf vind ik daar nergens een optie voor terug, ook niet in de telefoon van je karakter.
via social club

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:34
Gisteren een vreemde bug in de missie Complications. Mijn CPU mede speler wilde (Lamar?) wilde niet over het hek springen om het terrein op te gaan, dus ik kon de missie niet starten. Ik speel op de PS3.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Th_mas schreef op donderdag 19 september 2013 @ 02:38:
[...]

Reviewers deelden 9,5 of 10 uit als cijfer. Ik zou een 8,5 of (hooguit) 9 geven.

Er zijn toch wat dingen waaraan ik me stoor, vooral bij het autorijden. GTA IV mocht dan overdreven gevoelig zijn in dat opzicht, GTA V is weer het andere uiterste.

Daarnaast is het ook gewoon een feit dat er zeer binnenkort spellen uit gaan komen waar GTA V grafisch niet aan kan tippen (next-gen), ze hadden er beter 4 jaar ipv 5 over kunnen doen om dit spel te ontwikkelen.

Maar over het algemeen is het erg goed, de diversiteit is haast fenomenaal, zowel bij de 3 hoofdrolspelers als de omgeving. De minpunten zijn i.m.o. geen deal breakers.
Je kan de score van de game op current-gen natuurlijk op grafisch vlak niet baseren op de kracht van de next-gen, dan zou als de PS4 uitkomt iedere PS3 game een slechte review moeten krijgen.

Ik vind het uitdelen van al die tienen ook wat onzinnig. Toen GTA IV al die tienen kreeg was ik een beetje klaar met de gamejournalistiek, sure het was een goede game maar de lage framerate en resolutie vond ik hinderlijk, net als de implementatie van zwaartekracht waardoor Niko te voet een megadraaicirkel had, rete irritant. Anyhow, GTA V vind ik wel duidelijk beter dan IV, dus een hoger cijfer dan IV had is niet raar, en aangezien iedereen toen zijn tienen al uitgedeeld had konden ze GTA V moeilijk anders scoren.

Tweakers gaf zowel IV als V een 9.5, in het geval van V vind ik dat wel kloppen maar IV ligt daar naar mijn mening toch wel een stukje onder.

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:34:

[video]

Volgens mij (maar ik heb GTA IV al een tijd niet meer gespeeld) hebben ze het "zoeken" van de politie verbeterd. Maar ook zijn ze een stuk agressiever geworden lijkt wel. Ik vind het in ieder geval dikke pret.
Zat gisteren nog in een dikke achtervolging omdat ik iemand die mij begon lastig te vallen een kogel door zijn bakkes had gejaagd. Helaas eindigde het in een vliegles door de voorruit van mijn wagen vol met mijn hoofd tegen een lantaarnpaal. Was ook gelijk dood haha. Als je in een auto springt en direct vol gas wegrijdt doet hij volgens mij de gordel niet om :+

Ik was overigens nog een Tatoo shop tegengekomen, je ziet dat je er naar binnen zou moeten kunnen alleen ik kon dat helaas nog niet. Wellicht iets wat later nog unlocked wordt?

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Wauw, gisteren GTA V gekocht voor de Xbox 360. Wel vind ik af en toe dat het een klein beetje lagged (Luxe probleem denk ik)

Mijn vrouw vind het zelfs leuk om te spelen.. De volgende scenario:
Ze kaapt een bus, jawel een bus.. met mensen erin. Vervolgens rijdt ze deze ''per ongeluk'' van een viaduct af en krijgt hierbij een stunt bonus! lol.

My turn, ik sla een willekeurige kerel op straat zijn harses in. Hij zakt op de grond en ik trek het pistool. Reactie van mijn vrouw: ''WTF, waarom doe je dat, die kerel deed niks mis'' Ik: "Gewoon omdat het kan en ik trek de trekker over, BOOM hopsakee weer 17$ rijker'' Vrouw: ''Jij bent ECHT psycho'' hehehe.. :>

Het geeft een beeld dat rockstar er weer subliem in geslaagd is, om bepaald realisme in het spel te brengen. De gave gameplay doet mij de soms iets wat lagere framerates vergeten. Wel ben ik benieuwd naar hoe het er op de P.C. zal uitzien. Ze trekken de huidige consoles écht naar hun maximale performance, het ziet er in mijn opinie dan ook grandioos uit. Vooral de licht effecten doen het hem!

Als klap op de vuurpijl, begrijp ik het statement van Rockstar ''Relationship breaker'' Gelukkig vind mijn vrouw het leuk. Maar gisteren ben ik de tijd volledig uit het oog verloren! Fantastisch gedaan Rockstar! Ik ging om 2.30 uur s'nachts mijn mandje in :):):)

Aldus mijn eerste ervaring dag met GTA V :)

• Edd

Edd

Jheroun schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:31:
[...]

Staat Symeon nog wel op de kaart of is hij ook daar helemaal weg? Mocht die S nog wel op de kaart staan dan moet je wellicht even een rondje om zijn gebouw lopen, ik ben hem ook wel eens op andere plekken tegengekomen, en ik heb ook wel eens bij het verkeerde rolluik gestaan |:(

Mocht die S echt weg zijn dan moet je ofwel bij Michael zijn ofwel je hebt een missie van Symeon wel gestart maar je bent nog niet onderweg :)
spoiler:
En dan moet je ook naar het huis van Michael
spoiler:
Als die S er nog staat en de rolluiken achter zijn dicht, dan moet je voor om de parkeerplaats oprijden. Dan begint automatisch de cut-scene voor de nieuwe missie, waar je Michael ontmoet.

-

• Mars18
Sanny_83 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:39:
[...]

Volgens mij (maar ik heb GTA IV al een tijd niet meer gespeeld) hebben ze het "zoeken" van de politie verbeterd. Maar ook zijn ze een stuk agressiever geworden lijkt wel. Ik vind het in ieder geval dikke pret.
Zat gisteren nog in een dikke achtervolging omdat ik iemand die mij begon lastig te vallen een kogel door zijn bakkes had gejaagd. Helaas eindigde het in een vliegles door de voorruit van mijn wagen vol met mijn hoofd tegen een lantaarnpaal. Was ook gelijk dood haha. Als je in een auto springt en direct vol gas wegrijdt doet hij volgens mij de gordel niet om :+

Ik was overigens nog een Tatoo shop tegengekomen, je ziet dat je er naar binnen zou moeten kunnen alleen ik kon dat helaas nog niet. Wellicht iets wat later nog unlocked wordt?
Ik heb de politie al een paar keer geholpen, komt er een politie met zwaailicht voorbij die een auto achtervolgt. ik meerijden, die andere auto beuken. :+

En als het een schietpartij is meekijken, meestal schieten ze de cops dan neer ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Barns
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:34:

[video]

Wat vooral niet meer werkt is hard wegrijden op bijv. de snelweg. Veel straatjes links en rechts pakken en dan ergens verstoppen werkt het beste. Dan nog geven ze niet snel op haha. Politie (incl. hun snelheid) doet me (helaas) een beetje denken aan NFS soms.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:09
Yonix schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:28:
Wat een heerlijk spel is het toch. _/-\o_ In totaal heb ik er nog maar zo'n een kleine 4 uur gespeeld en nog maar een paar missies afgerond, maar het feit dat ik mij het afgelopen uur heb vermaakt met een takelwagen, tennis en golf (wat nog best moeilijk kan zijn) wil toch wel iets zeggen. ;) I love it! :*)

spoiler:
De eerste missie van Micheal - het achterna zitten van zijn jacht - was ook erg gaaf trouwens! De toevoeging van een cinematische camera maakt van het spel een heuse film. Heel tof gedaan. :)
Vond het wel erg wennen dat je die cinematic camera zelf weer uit moet schakelen op het moment dat er actie van je wordt verwacht.
Martinspire schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:53:
Kun je eigenlijk ingame (dus niet in de winkel) nog je silencer of flashlight erop/eraf halen? Ik vind hem namelijk wel irritant maar lijkt me dat hier wel een shortcut voor is? Ook ben ik nog steeds op zoek naar een shortcut om meteen je kaart te openen, maar ik gok dat het altijd start+map moet blijven... Of heeft iemand nog wat tips?
Die map vind ik ook irritant, ik heb ergens hardcoded in m'n hoofd zitten dat select de map opent (komt misschien uit Saints Row ofzo?) en zit dus de hele tijd de camerapositie te veranderen. Zou het liever andersom zien; select opent map en camerapositie stel je ergens in het menu in.
Die start op het parkeerterrein van Symeon, de achterkant is dan inderdaad dicht.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Verwijderd

Wybo schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:26:
AD:

Grand Theft Auto V, het langverwachte nieuwe spel van Rockstar Games, heeft op de eerste dag van de verkoop zo'n 800 miljoen dollar opgebracht. Geen enkele andere game heeft op de eerste dag zo'n hoog bedrag opgebracht, meldt VentureBeat.

Take-Two Interactive Software, het moederbedrijf van Rockstar Games, heeft laten weten dat de nieuwe game in de 'GTA'-reeks elk eerder record van de serie heeft verpulverd. Op de eerste dag van de verkoop ging het spel in totaal voor maar liefst 800 miljoen dollar over de toonbank.

Het spel is niet alleen een commercieel succes. Ook recensenten zijn erg te spreken over de nieuwe editie. Zo krijgt 'GTA V' voor Xbox 360 maar liefst 98 op 100 op website MetaCritic, dat de recensies van tientallen websites combineert tot een gemiddelde.

--
Die 265 miljoen is dus snel terugverdiend :D
Met dergelijke bedragen kan er vast wel een gratis DLC af, als geste naar je fans.

--------

Thnx Th_mas!

• Dr.Root
Barns schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:53:
[...]

Wat vooral niet meer werkt is hard wegrijden op bijv. de snelweg. Veel straatjes links en rechts pakken en dan ergens verstoppen werkt het beste. Dan nog geven ze niet snel op haha. Politie (incl. hun snelheid) doet me (helaas) een beetje denken aan NFS soms.
Ik reed HEEL hard en ben ontkomen..

Wat ook werkt is richting een terras aan het water te gaan. Vervolgens het water in jumpen en ze vinden je niet meer.

Wat ook werkt is onder een viaduct gaan staan (3sterren helikopter etc)
En in een verlaten pand / pand in aanbouw of garage :) Zo ontkom ik steeds binnen 1 a 5 minuten aan de police.

• dutchgio
  • Laatst online: 13:15
Blijven rijden.
Ga je stil staan, dan vinden ze je na lang zoeken.
Dus gewoon vol gas en blijven kijken op je radar voor inkomende Politie, en zodra je er 1 ziet een andere richting op rijden.
En je kunt ze ook voorbij laten rijden als je in een steegje ofzo staat, want ze kijken echt alleen op de weg.

Ik reed ook een keer op de snelweg zo ver mogelijk op de rechterrijbaan, om politie die net de snelweg op kwam rijden aan de andere kant van de snelweg te ontwijken: ze zagen me niet en reden door.

Maar over het algemeen is het lastiger om de politie kwijt te raken dan in IV.

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 19-09-2013 09:22 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als je stil gaat staan gewoon je auto uit stappen. Net als in IV helpt dat vaak. Wel op blijven letten dat ze niet te dicht in de buurt zijn.

/edit: Grappig, ik vind het zelf makkelijker dan in IV :)
Alleen schieten ze nu veel sneller.

[ Voor 25% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-09-2013 09:23 ]

• XyritZz
dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:21:
Blijven rijden.
Ga je stil staan, dan vinden ze je na lang zoeken.
Dus gewoon vol gas en blijven kijken op je radar voor inkomende Politie, en zodra je er 1 ziet een andere richting op rijden.
En je kunt ze ook voorbij laten rijden als je in een steegje ofzo staat, want ze kijken echt alleen op de weg.

Ik reed ook een keer op de snelweg zo ver mogelijk op de rechterrijbaan, om politie die net de snelweg op kwam rijden aan de andere kant van de snelweg te ontwijken: ze zagen me niet en reden door.
Duurt wel lang in mijn ervaring om van die knipperende wanted sterren af te komen. Verstoppen werkt voor mij tot nu toe ook nog het beste.

Lijkt ook alsof je ze sneller kwijt raakt na een wissel van auto.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• kid1988
Wybo schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:23:
Als je stil gaat staan gewoon je auto uit stappen. Net als in IV helpt dat vaak. Wel op blijven letten dat ze niet te dicht in de buurt zijn.

/edit: Grappig, ik vind het zelf makkelijker dan in IV :)
Alleen schieten ze nu veel sneller.
Gisteravond, met franklin en zijn iets subtielere manier van auto's jatten:
Uit zicht van de politie komen, stoppen om een andere auto te jatten, en dan netjes weg rijden.

Politie reed me straal voorbij op zoek naar de andere auto. Volgens mij rijden ze eerst naar waar je de auto hebt laten staan en gaan ze vervolgens weer naar je op zoek.

• PrimalFury
http://www.rockstargames.com/V/downloads

Helemaal onderin de pagina. zeer mooie app voor de iphone en ook voor op PC of MAC.

Sateliet view map street en geo! zeer vet!

• dutchgio
  • Laatst online: 13:15
XyritZz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:23:
[...]

Duurt wel lang in mijn ervaring om van die knipperende wanted sterren af te komen. Verstoppen werkt voor mij tot nu toe ook nog het beste.

Klopt, die sterren knipperen erg lang door.
Dan rijd je de hele stad door en ben je ze uiteindelijk kwijt, dan kun je weer terugrijden..

• Dr.Root
PrimalFury schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:29:
http://www.rockstargames.com/V/downloads

Helemaal onderin de pagina. zeer mooie app voor de iphone en ook voor op PC of MAC.

Sateliet view map street en geo! zeer vet!
niet voor android? :(

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:29:
[...]
Klopt, die sterren knipperen erg lang door.
Dan rijd je de hele stad door en ben je ze uiteindelijk kwijt, dan kun je weer terugrijden..
Zodra ik me met R1 ergens uit het zicht verstop zijn de sterren bij mij vaak heel snel weg.
En dan hoeft je ook niet de hele stad door te crossen.
Je moet wel eerst uit het "directe" zicht van de politie ontsnappen. zodat ze in de "zoek" modus gaan.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 14:36
Gisteravond nog even een beetje gegamed totdat je bij Trevor komt, daar heb ik de eerste paar missies mee gedaan. En POEH HE. Wat is dat een held, gewoon geen gezeur en gewoon erop los beuken en schieten. Heerlijk character!

• OzzieMann

OzzieMann

XyritZz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:59:
[...]

Die start op het parkeerterrein van Symeon, de achterkant is dan inderdaad dicht.
Thanks allen voor de tips. Ik ga vanavond of morgenochtend eens voor de winkel van Symeon kijken. De S staat nog wel op de map, dat ik daar nog niet aan gedacht heb |:(

Trouwens als ik Symeon nu bel dan krijg ik zijn voicemail dat ie wel een keertje terugbel. :/ Ik laat jullie morgen weten of ik verder ben gekomen ;)

Verwijderd

Iemand tips om met Michael wat geld bij te verdienen?
spoiler:
Heb net de lifeinvader CEO gephonebombed :) en moet voor de volgende missie een deftige suit hebben zegt Trevor, maar heb geen geld hiervoor

• servival7
spoiler:
Wat is het nut van de vliegschool? Ik heb daar alles minimaal bronze gehaald maar heb nou niet echt iets extra's gekregen ofzo. Dacht dat ik net als in SA wel een vliegbrevet zou krijgen ofzo :(

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 15:16
Swaxie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:34:
Gisteravond nog even een beetje gegamed totdat je bij Trevor komt, daar heb ik de eerste paar missies mee gedaan. En POEH HE. Wat is dat een held, gewoon geen gezeur en gewoon erop los beuken en schieten. Heerlijk character!
Ik ben daar nu net mee bezig. dat 1e filmpje..dat hij één neer maait. geweldig.

• servival7
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:37:
spoiler:
Heb net de lifeinvader CEO gephonebombed :) en moet voor de volgende missie een deftige suit hebben zegt Trevor, maar heb geen geld hiervoor
spoiler:
Michael heeft suits in zijn kast liggen. Die hoef je niet te kopen

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 17:21

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:37:
spoiler:
spoiler:
Je bedoelt Lester, en je kunt gewoon in je eigen huis een volledig outfit kiezen ;) Gratis.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Verwijderd

Lol ... thanks, daar had ik nog niet aan gedacht :)

• Dr.Energy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik zit ook te wachten op een android versie. Weet iemand of er iets bekend is over wanneer dat dit komt? Ik zag wel ergens staan dat ze bezig zijn met de iFruit app voor android.

• Mars18
XyritZz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:23:
[...]

Wisselen van auto is ook wel logisch

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 10:40
Gister ook begonnen aan het spel. Ik was nog geen 5 seconden zelf aan het spelen of ik had al "Mission Failed". ;) })

Verder bevalt me de sfeer wel van het spel. Een stuk beter dan deel 4.

PSN: Leech1984

• XyritZz
Mars18 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:47:
[...]

Wisselen van auto is ook wel logisch
Dat zeker, maar had bij vorige GTA versies nooit de indruk dat het zo'n grote invloed had. Vind heel de politie achtervolgingen een stuk beter dan in vorige GTA versies.

• PrimalFury
Nee dat snap ik ook niet waarom dat zo is. R* zegt dat dit later komt.

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
OMG wat een vet spel toch. Rocks weet het ook elke keer voor mekaar te krijgen...

spoiler:
Net een vette Mansionnn gekregen voor Franklin in Vinewood.. OMG wan een crib, i wanna give paryt

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:05
Ook leuk dat je in het spel zo gespamt wordt over iFruit en de social club, maar kan me na 10 pogingen nog steeds niet aanmelden :') Volgende week nog maar eens proberen dan.

Verwijderd

leech1984 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:47:
Gister ook begonnen aan het spel. Ik was nog geen 5 seconden zelf aan het spelen of ik had al "Mission Failed". ;) })

iedereen dood gemaakt?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Die iFruit app komt ook voor de Vita. Dat vind ik dan toch ook wel geinig :)

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
leech1984 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:47:

Dit had ik dus ook!

spoiler:
Op het moment dat je die hostages onder schot moest houden wilde ik target locken en dan à la GTA San Andreas switchen tussen targets met L2/R2. Blijkt dus dat R2 schieten is en ik knal er zo één door z'n kop: Mission Failed. :D

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:33
Gister echt een uur lang op een Quad door de bergen gereden haha, fantastisch.
Toen kwam ik opeens in een plaatsje waar ik een auto wilde jatten, begon de hele bevolking op me te schieten :D

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:39
HansAnders07 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:00:
Gister echt een uur lang op een Quad door de bergen gereden haha, fantastisch.
Toen kwam ik opeens in een plaatsje waar ik een auto wilde jatten, begon de hele bevolking op me te schieten :D
Kampers :D?

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Heeft iemand de reuze dino al gevonden? :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

sleepwalkerbe schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:03:
Heeft iemand de reuze dino al gevonden? :)
Oehh is er een reuze dino? hahaha :D

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• johanvdv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06-2024
Hoi,

Ik heb 2 xbox 360. Hoe kan ik mijn savegame van Xbox 1 openen op xbox 2 ?

thnx
Johan

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Xtr3me4me schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:09:
[...]

Oehh is er een reuze dino? hahaha :D
Staat zelf op je kaart :D

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Pagina: 1 ... 11 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.