Wauw, gisteren GTA V gekocht voor de Xbox 360. Wel vind ik af en toe dat het een klein beetje lagged (Luxe probleem denk ik)
Mijn vrouw vind het zelfs leuk om te spelen.. De volgende scenario:
Ze kaapt een bus, jawel een bus.. met mensen erin. Vervolgens rijdt ze deze ''per ongeluk'' van een viaduct af en krijgt hierbij een stunt bonus! lol.
My turn, ik sla een willekeurige kerel op straat zijn harses in. Hij zakt op de grond en ik trek het pistool. Reactie van mijn vrouw: ''WTF, waarom doe je dat, die kerel deed niks mis'' Ik: "Gewoon omdat het kan en ik trek de trekker over, BOOM hopsakee weer 17$ rijker'' Vrouw: ''Jij bent ECHT psycho'' hehehe..
Het geeft een beeld dat rockstar er weer subliem in geslaagd is, om bepaald realisme in het spel te brengen. De gave gameplay doet mij de soms iets wat lagere framerates vergeten. Wel ben ik benieuwd naar hoe het er op de P.C. zal uitzien. Ze trekken de huidige consoles écht naar hun maximale performance, het ziet er in mijn opinie dan ook grandioos uit. Vooral de licht effecten doen het hem!
Als klap op de vuurpijl, begrijp ik het statement van Rockstar ''Relationship breaker'' Gelukkig vind mijn vrouw het leuk. Maar gisteren ben ik de tijd volledig uit het oog verloren! Fantastisch gedaan Rockstar! Ik ging om 2.30 uur s'nachts mijn mandje in :):):)
Aldus mijn eerste ervaring dag met GTA V