Kaasplank schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:07:
[...]
Rockstar maakt het spel niet alleen voor jou. Er zijn er zat die dik tevreden zijn met de besturing.
Ja het is anders dus wen er aan of ga wat anders doen. Zo belangrijk is GTA nou ook weer niet

En een andere besturing van auto's is echt niet het einde van de wereld. Al doe je het wel zo lijken.
Beetje flauw toontje in je post.
Ik ben sinds de eerste GTA een supporter en betaal gewoon geld voor elke release. Alle releases zo mogelijk nog multi-platform gekocht, en sommige platforms zelfs dubbel.
Ik heb nu ook weer een console aangeschaft, en ga ook de onvermijdelijke PC versie kopen. (Dit had ik gedaan ongeacht of handling zo was zoals nu of anders)
Ik uit alleen mijn ongenoegen. Let ook even op dat ik ook nergens eis dat het veranderd wordt en dat iedereen die nu tevreden is maar moet wijken voor mijn preferenties. Ik stel voor beide gamers tegemoet tekomen door een tweede set handling.dat beschikbaar te stellen die via het menu gekozen kan worden zodat iedereen blij is. Ik ben één van de weinigen die het zo vocaal uit, maar er zijn veel mensen die ontevreden zijn over de handling getuige de polls op GTAForums. Wetende dat dat één groot blind fanboy forum is, zegt dat redelijk wat.
GTA is ook niet zo belangrijk inderdaad, maar we hebben het hier nu toch over een spel of niet? Dan is het toch niet zo gek dat ik het heb over de punten die mij bevallen of de punten die mij tegenstaan? Het is behoorlijk flauw en rare bewering om elke vorm van kritiek op het spel dat jij wel geweldig vindt af te doen als zeuren en onterecht.
Nog een drogreden is dat een andere besturing niet het einde van de wereld is. Nee natuurlijk niet, dat beweer ik ook nergens. Nogmaals ik uit alleen ongenoegen. Alleen omdat ik een andere mening heb dan jij betekent dat niet dat ik overdrijf.
Er zijn meerdere mensen die teleurgesteld zijn, en aangezien die ook gewoon betaald hebben hebben die goed recht om daarover te klagen. Zeker aangezien in de reviews niets gezegd is over de veranderde handling, en
al helemaal aangezien de uitspraken die Rockstar gedaan heeft:Car handling also enhanced significantly. Grand Theft Auto always relied on great driving, but V tightens the controls and upgrades the car physics. While the game isn't so realistic that it isn't fun, you'll still have to think about how real cars handle when you drive, thus sharp turns at 90 miles an hour take finesse.
Met andere woorden. De handling is geupgrade (tov van GTA IV suggereert men). Goed, dit kan men twee kanten op uitleggen, immers wat is nou verbeteren?
Maar als men dan belooft dat scherpe bochten met 150 kilometer per uur finesse vereisen en dat het nu ingame gewoon zo blijkt te zijn dat je de stick in welk voertuig dan ook alle kanten op kunt gooien en je gewoon de bocht omgaat, zelfs al rij je volgas dan heb ik volgens mij het recht om ontevreden te zijn en te klagen?
[
Voor 13% gewijzigd door
DutchManticore op 18-09-2013 18:58
]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.