• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:25
syntesia schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:32:
[...]

welk icoontje is dat ik zie alleen die impound garage,

Trouwens gvd blaas ik net weer mijn auto op weer 20k weg. ben nu blut !!
Geld auto beroven

Heerlijk spel, super groot. Alleen jammer dat de schade bij de auto's niet zo groot is. Dat komt denk ik door het customizen van je auto's. Zou denk ik teveel berekeningen zijn voor de PS3/XBOX 360. Wie weet voor de pc of nextgen }:O

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Rhemme schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:33:
[...]

Je zou het kunnen beleggen. Dan heb je 't niet meer op zak en telt het niet meer mee. Ong 5% moet je afdragen aan het ziekenhuis, ook al doe je een slechte investering dan zul je vast nog een beter rendement hebben dan -5%
Toen ik beleggen zag staan wist ik het al. Als de investering slecht gaat laat je hem nog tijdje staan, ik verwacht namelijk bij sommige zaken een golf beweging. Anders moet je kijken hoe je de concurrent naar beneden kan halen, zodat je aandeel omhoog gaat.

Zag al dat wanneer je aandelen van een vliegmaatschappij koopt en die concurrent uit te lucht schiet jouw aandeel omhoog gaat. Rara wat deze jongen over een tijdje gaat doen :P

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vis schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:29:
Greetings from Mount Chiliad 8) _/-\o_

[afbeelding]

Social Club website doet t weer, dus we kunnen weer Snapmatic gebruiken :*)
#Selfie :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
servival7 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:34:
[...]

Al geprobeerd de schietknop niet meteen helemaal in te drukken?
Vanuit de auto schieten is LB (Of L1 op PS geloof ik) die kun je niet half indrukken.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 10:31

Luukwa

o/

Hoe beroof je een geld auto? Ik had er 1 gejat en was ontkomen van de politie maar wist niet hoe ik hem open moest krijgen :s

Soundcloud!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat zijn nou goede tips om van 3+ sterren af te komen. Ik moest een politieding jatten en heb zo'n kwartier lang het halve eiland afgereden maar ze bleven me maar vinden. Zelfs op het meest kleine landweggetje waar ik ineens indook stond wel een politieblokkade :(
4Real schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:37:
[...]
Auto's wisselen schijnt te helpen.
vast wel maar ik had nou juist _die_ nodig voor een heist :+

[ Voor 29% gewijzigd door Kaasplank op 18-09-2013 14:38 ]

• RRCreations
LuukwaHD schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:35:
Hoe beroof je een geld auto? Ik had er 1 gejat en was ontkomen van de politie maar wist niet hoe ik hem open moest krijgen :s
Achterklep schieten totdat het opengaat

• 4Real
Met geweld, RPG, granaat, sticky bomb.. Las ook ergens dat je de achterdeur kunt openschieten, misschien met paar goede shotgun kogels?

• 4Real
Kaasplank schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:36:
Wat zijn nou goede tips om van 3+ sterren af te komen. Ik moest een politieding jatten en heb zo'n kwartier lang het halve eiland afgereden maar ze bleven me maar vinden. Zelfs op het meest kleine landweggetje waar ik ineens indook stond wel een politieblokkade :(
Auto's wisselen schijnt te helpen.

• Luukwa

Luukwa

o/

Vanavond maar weer is 1tje zoeken dan :)

Soundcloud!

Verwijderd

Ik verstop me altijd in een steegje of onder een brug. En dan goed op je mini map kijken of je niet in het zicht komt van een agent.

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:56
ik was juist bezig met een geld wagen te beroven, gooi ik er een sticky op laat ik hem naast mij ontploffen :')

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
syntesia schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:37:
ik was juist bezig met een geld wagen te beroven, gooi ik er een sticky op laat ik hem naast mij ontploffen :')
_O- _O- _O- doei doei geld. Hallo ziekenhuisrekening

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-10 19:21

MonkeySleeve

It's just Monkey business

[...]

vast wel maar ik had nou juist _die_ nodig voor een heist :+
Ga ondergronds, ik kwam ineens in een tram stelsel, raakte ze zo kwijt :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• 4Real
ThE_OwNeR schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:39:
[...]

Ga ondergronds, ik kwam ineens in een tram stelsel, raakte ze zo kwijt :P
En dan schiet je iemand op een afgelegen bergtop neer, heb je zo een auto naast je staan :P

Verwijderd

Waar zijn nou precies te letters "M" & "S" voor die op de map staan?

Verwijderd

de stats op de social club tellen zeker door ook al save je je game niet. heb gister na de eerste missies wat herrie geschopt en paar keer doodgegaan zonder daarna te saven, maar mijn stats zien er uit of dat dat er wel bij is geteld

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:13

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/7aadccf01e270a854d0f2a450b005c16.png
Auto van Franklin aangepast helaas komt de order er niet door via de Ifruit app..

• 4Real
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:40:
Waar zijn nou precies te letters "M" & "S" voor die op de map staan?
Michael en die maffe auto handelaar waar je repo missies voor moet uitvoeren.

Verwijderd

Inmiddels de tweede heist gedaan met Trevor en de rest van de Characters. Maar wat is nu eigenlijk de Special ability van Michael? Krijg ik die pas veel later in de game, of heb ik iets gemist.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 15:16
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:42:
de stats op de social club tellen zeker door ook al save je je game niet. heb gister na de eerste missies wat herrie geschopt en paar keer doodgegaan zonder daarna te saven, maar mijn stats zien er uit of dat dat er wel bij is geteld
Ik heb gister een stranger missie voltooid, en dat staat zelfs niet als voltooid op social club.. maja. vanmiddag ff nakijken in het spel

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:02
4Real schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:43:
[...]
Michael en die maffe auto handelaar waar je repo missies voor moet uitvoeren.
Simeon Yetarian.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:37:
[...]

Ik verstop me altijd in een steegje of onder een brug. En dan goed op je mini map kijken of je niet in het zicht komt van een agent.
Sterker nog, dat wordt als tip gegeven in het begin. De sterren knipperen dan grijs, dan ben je uit het zicht.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

4Real schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:40:
[...]
En dan schiet je iemand op een afgelegen bergtop neer, heb je zo een auto naast je staan :P
Satelliet? ;)

• Luukwa

Luukwa

o/

Special ability van Michael is bullet time uit Max Payne 3.

Soundcloud!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:42

Vis

Juist ;) fijne baard hè.. Amanda geeft er toch niets om hahaha

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Luukwa

Luukwa

o/

Wat zag ik, kan je nou
spoiler:
sex
hebben met Amanda in de tuin 0.o

Soundcloud!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Je kunt schijnbaar ook wachten tot z'n guard de geldzak naar buiten brengt naar de winkel, hem dan neerschieten, geld pakken en maken dat je weg komt :P

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:42

Vis

LuukwaHD schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:47:
Wat zag ik, kan je nou
spoiler:
sex
hebben met Amanda in de tuin 0.o
Ow? Explain? Zonder dat mijn baard eraf moet :9

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik zag dat in een kort filmpje op reddit.. ik weet niet hoe.

Soundcloud!

• Jumpman
Ik heb het ook al gezien in screenshots in de Whats App.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Is een missie volgens mij (zie VKmag).

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 12:44
steppy schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:42:
[afbeelding]
Auto van Franklin aangepast helaas komt de order er niet door via de Ifruit app..
Heb ik ook last van!

Iphone 5 -- eerste Iphone

• Rhemme
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-02 12:02
Exorcist schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:51:
Klopt.

spoiler:
Is een paparazzi "?" missie met Franklin. Maar het is dus niet Amanda en Michael dacht ik

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Exorcist schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:51:
Jup, uitleg:
spoiler:
Franklin leert op een gegeven moment bij een ? (vraagteken) missie een paparazzi fotograaf kennen, deze geeft je om de tijd allerlei missies om foto's te maken en/of voertuigen te besturen terwijl hij foto's maakt. De scene die je ziet heeft niets te maken met Michael, is een bekend persoon denk ik

It's not who you are , it's who you know.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 20:05

Maxow

Hidden Sound System

steppy schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:42:
[afbeelding]
Bij mij (xbox360) duurde het een poosje en toen kreeg ik op m'n ingame telefoon de melding dat ik bij LS Customs langs kon om de upgrade uit te laten voeren. Duurde wel een aantal minuten.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:00:
Schadesysteem is w.m.b. beter als in de vorige GTA, nu heb je soms dat je auto 'raar' doet. In GTA4 ging ie gewoon langzamer rijden en dat was het dan. Heb nu ook dat je merkt dat 1 wiel het niet doet (en is niet lekgeschoten). Het duurt wel wat langer dat je schade hebt!
Dat was in GTA4 ook gewoon zo hoor. Lekgeschoten band of geblokkeerd wiel had heel veel invloed op het rijgedrag. Als je twee voorste wielen stuk waren ging je helemaal nergens meer naartoe. De schade aan je auto was heel gedetailleerd, ieder onderdeel kon individueel beschadigd worden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Het valt me weer op wat ik in GTA 4 ook al tegen kwam dat gesprekken tussen characters na een missie of aan het begin van een missie weer vaak te lang duren. Dan ben ik al aangekomen op mijn bestemming en zijn ze nog lang niet uit gepraat, dan zit ik dus te wachten op het gesprek tot ik verder kan.

Hier is echt slecht over nagedacht als er überhaupt wel over is nagedacht.

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 22:49

guReMcO

Praat mar frysk

troyk schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:53:
[...]

Jup, uitleg:
spoiler:
Franklin leert op een gegeven moment bij een ? (vraagteken) missie een paparazzi fotograaf kennen, deze geeft je om de tijd allerlei missies om foto's te maken en/of voertuigen te besturen terwijl hij foto's maakt. De scene die je ziet heeft niets te maken met Michael, is een bekend persoon denk ik
spoiler:
Correct, is een bekend persoon in de gta wereld. Die paparazzi missies zijn geweldig. XD Sowieso kan ik het aanraden die "?" missies te doen.

Croissant in hand, I was alone.

• 4Real
kaasaanfiets schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:57:
Het valt me weer op wat ik in GTA 4 ook al tegen kwam dat gesprekken tussen characters na een missie of aan het begin van een missie weer vaak te lang duren. Dan ben ik al aangekomen op mijn bestemming en zijn ze nog lang niet uit gepraat, dan zit ik dus te wachten op het gesprek tot ik verder kan.

Hier is echt slecht over nagedacht als er überhaupt wel over is nagedacht.
Ik zie het ook dat je maar 1.5mile hoeft te overbruggen en dat je er zo bent, maar je kunt al wel aan de missies starten. Door bijvoorbeeld uit te stappen, wil je alles horen dan moet je wachten, of rustiger rijden naar je bestemming.

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:27
4Real schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:16:
[...]

Daarom ben ik ook benieuwd of je deel van je geld ergens kunt achter laten. Ik zet liever grote deel van mijn geld op de bank en loop met 10k op zak dan dat ik 500.000 moet betalen voor een ziekenhuis bezoek.
Je kunt toch aandelen kopen?
Raak je ook van je geld af, en als je het nodig hebt verkoop je het weer.

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
syntesia schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:32:
[...]

welk icoontje is dat ik zie alleen die impound garage,

Trouwens gvd blaas ik net weer mijn auto op weer 20k weg. ben nu blut !!
Voor Franklin is het een groen huis (met horizontale streepjes erin) icoon. Daar kun je ook je gekochte auto's terugvinden. Als je de garage ingaat, krijg je een zwart laadscherm, dus je kunt er niet direct in rijden.

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Wat een vette game. Gister in een heftruck rondgescheurd. Die lepels kun je ook echt op en neer doen en dingen meer optillen :D tijden mee vermaakt.

Vraag: Kwam langs de weg een fruitkraampje tegen, maar kan er niet achterkomen hoe ik contact met iemand kan maken. Of kan dat niet (appeltje kopen ofzo)?

• dawauz
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

kan nog steeds niet in die Ifruit, hopeloos pff wil ook mijn auto voor nop pimpen haha

• cypher21
Yep

L = Leroy missie.
S = Simeon
H = Heist

M = Michael
F = Franklin
T = Trevor

Op zich vind ik het af en toe wel verwarrend. Want al deze missies zijn voor de story mode. Geen side missies.
Hadden ze als het aan mij ligt gewoon allemaal dezelfde letter moeten geven.

• dawauz
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

ok je post wat, probeer nog 10x en ja lukt nu wel :)

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:03
kun je weer vrachtwagen koppelen aan opleggers? dit kon in gta 4 volgens mij niet.

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Rudolf schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:04:
kun je weer vrachtwagen koppelen aan opleggers? dit kon in gta 4 volgens mij niet.
ja :D Je kan ook auto's wegtakelen met een takelwagen :D. Ik had een vrachtwagen achter een takelwagen gekoppeld (zo'n bestelbusje). Heen en weer zwalken en bestelbusje op zijn kant :D

All-Round nerd | iRacing Profiel

• 4Real
Rudolf schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:04:
Ik heb filmpjes gezien waar je je vrachtwagen weer aan de oplegger kunt koppelen. Echter dit was in de situatie waar de oplegger van dezelfde truck was los gekomen.

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 12:44
dawauz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:04:
ok je post wat, probeer nog 10x en ja lukt nu wel :)
Bij mij ligt het eruit ........ conclusie de app werkt niet echt zols het zou moeten!

Iphone 5 -- eerste Iphone

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

4Real schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:05:
[...]

Ik heb filmpjes gezien waar je je vrachtwagen weer aan de oplegger kunt koppelen. Echter dit was in de situatie waar de oplegger van dezelfde truck was los gekomen.
Ik kon gisteren met een willekeurige truck een willekeurige oplegger koppelen. Achteruit rijden en - dacht ik - rechts op je vierpuntsdruktoets drukken, net zoals bij de takelwagen.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Exorcist schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:06:
[...]

Ik kon gisteren met een willekeurige truck een willekeurige oplegger koppelen. Achteruit rijden en - dacht ik - rechts op je vierpuntsdruktoets drukken, net zoals bij de takelwagen.
Voor het aankoppelen is het niet nodig om op een knop te drukken. Voor het loskoppelen wel

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

w4rguy schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:09:
[...]

Voor het aankoppelen is het niet nodig om op een knop te drukken. Voor het loskoppelen wel
Ik ramde gister de truck in z'n achteruit eronder, maar die stond vast, waardoor de truck met de achterwielen tegen de grond werd gedrukt, ook vast :P

• RRCreations
Is het jullie gelukt om een trein te stelen?

Verwijderd

MarkoAlmelo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:44:
[...]

Ik heb gister een stranger missie voltooid, en dat staat zelfs niet als voltooid op social club.. maja. vanmiddag ff nakijken in het spel
Die missie met Franklin dat je die motor moet terug halen heb ik ook wel wat afgekilled btw. In de stats staat dat ik pas 3 kills heb en dat zijn dan onschuldige. Zijn er dus veel meer, dus stats kloppen niet helemaal.

• Isane
RRCreations schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:18:
Is het jullie gelukt om een trein te stelen?
niet mogelijk, helaas.

• PrimalFury
  • Laatst online: 15-08 10:50
Zie hier plaatsjes van mij zowel in donker als in nacht van de atomic blimb die steeds hoger gaat.
en ja! ook een filmpje dat ik eruit spring op max hoogte). Heb wel een uur "geklommen" had opgegeven moment het idee dat dit echt max hoogte was.

http://www.famkarel.nl/ph...um_47544120536b7964697665

• syntesia
welke winkels kan je nou beroven, ik kan nergens naar binnen en de kleding winkel kan ik mijn geweer niet trekken. ik moet geld hebben ! :p

• PrimalFury
denk dat ik het toch maar even op youtube zet. Anders mijn upload naar de klote.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

PrimalFury schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:22:
Zie hier plaatsjes van mij zowel in donker als in nacht van de atomic blimb die steeds hoger gaat.
en ja! ook een filmpje dat ik eruit spring op max hoogte). Heb wel een uur "geklommen" had opgegeven moment het idee dat dit echt max hoogte was.

Zie niks :X

• Isane
PrimalFury schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:22:

Werkt bij mij niet :P

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

syntesia schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:23:
welke winkels kan je nou beroven, ik kan nergens naar binnen en de kleding winkel kan ik mijn geweer niet trekken. ik moet geld hebben ! :p
7/11 sowieso. Ik had er één langs een snelweg beroofd. Lekker makkelijk. Duit pakken, auto in, wegwezen. Wel bloedirritant dat die vent achter de kassa er zo lang over deed. Twijfelde of hij niet de politie had gealarmeerd. Ze komen trouwens wel gelijk aanrijden met toeters en bellen! :D

• PrimalFury

• TacticalRooster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-10 20:12
Ben ik de enige die toch lichtelijk teleurgesteld en gefrustreerd is over het rijgedrag van de voertuigen?

Edit: Laat maar, not here to start a riot, gewoon iets wat me opviel

[ Voor 25% gewijzigd door TacticalRooster op 18-09-2013 15:31 ]

• PrimalFury
TacticalRooster schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:29:
Ben ik de enige die toch lichtelijk teleurgesteld en gefrustreerd is over het rijgedrag van de voertuigen?
Not that shit again :X

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Lees het topic even door, of zoek er even op aub?

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

:Y ja :w

Verwijderd

Haha. Dat dacht ik ook al :P

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-09 11:40

Scrummie

Think different

Vinden meer mensen het trouwens duidleijk dat er heel veel is geleend van die andere topper van Rockstar, Red Dead Redemption? Ik krijg vooral dat gevoel bij de hele wereld, qua scenery en belichting van diezelfde wereld. Dus zonsondergang, de bergen, wolken, etc. Kan het ze ook niet kwalijk nemen want als er iets sfeervol was qua uiterlijk was dat Red Dead Redemption wel :).

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Verwijderd

Ze hebben ook van maxpane 3 geleend. Ze doen gewoon overal ervaring op en passen dat weer op die game toe. Maxpane heeft weer het wapen selecteer systeem van RDR gekregen. En GTA 5 heeft dat nu ook weer.

• Isane

• peauke
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
w4rguy schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:25:
[...]

7/11 sowieso. Ik had er één langs een snelweg beroofd. Lekker makkelijk. Duit pakken, auto in, wegwezen. Wel bloedirritant dat die vent achter de kassa er zo lang over deed. Twijfelde of hij niet de politie had gealarmeerd. Ze komen trouwens wel gelijk aanrijden met toeters en bellen! :D
Heb gelezen (GTA 5 manual app) dat wanneer je een keer naast de vent achter de kassa schiet dat hij dan sneller het geld uitneemt.

5760 WP ET-Solar met SB 5000-tl21 en 4080 WP Yingli met StecaGrid Coolcept 3600, ZW, 20gr hellend dak, Zonneplan nexus 20 kWh, Warmtepomp 14Kw Waterstage HT

• 4Real
peauke schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:40:
[...]

Heb gelezen (GTA 5 manual app) dat wanneer je een keer naast de vent achter de kassa schiet dat hij dan sneller het geld uitneemt.
Iemand zei ook nog dat als er een tweede kassa is en je schiet hierop dat je nog meer geld kunt krijgen.

• PrimalFury
ThE_OwNeR schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:32:
[...]

Sta je er nou op? Kan dat dan? :p
Ja dat zal ik even uitleggen. Ik landde met mijn atomic op een andere atomic. Wat lukte. Ik dacht ik stap uit. ook dat lukte. inmiddels was mijn atomic er al afgeschoven en weg. Toen dacht ik: Wat als ik "instap"knop indruk? Ja hoor ! ik zat in die andere!

Nu rest natuurlijk de vraag: wat gebeurt er als je een non-special edition hebt en met een heli op de Atomic landt en weer instapt ? Wie kan dat testen ?

[ Voor 1% gewijzigd door PrimalFury op 18-09-2013 15:47 . Reden: typos ]

Verwijderd

Weet iemand trouwens..

spoiler:
Waar je geld oppikt bij de mckenzie airfield? met trevor.. ik heb hem gekocht en nu ligt er ergens $5000 te wachten maar ik kan niet vinden waar of hoe ik dat geld krijg :S

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Edit: Laat maar, not here to start a riot, gewoon iets wat me opviel
Nee hoor, maar als je die mening bent aangedaan moet je je mond houden. Ofzo.
Ik denk er iig hetzelfde over :>

• Jumpman
PrimalFury schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:42:
[...]

Ja dat zal ik even uitleggen. Ik landde met mijn atomic op een andere atomic. Wat lukte. Ik dacht ik stap uit. ook dat lukte. inmiddels was mijn atomic er al afgeschoven en was bezig met neerstorten. Toen datcht ik: Wat als ik "instap"knop indruk? Ja hoor ! ik zat in die andere!

Nu rest natuurlijk de vraag: wat gebeurd er als je een non-special edition hebt en met een heli op de Atomic land en weer instap ? Wie kan dat testen ?
Ik heb de code van de Atomic Blimp nog niet ingevoerd, en ik heb nog nergens een Atomic Blimp gezien. Ik denk dus dat het hele voertuig/vaartuig/vliegtuig niet geactiveerd wordt, als wer geen code is ingevoerd.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jumpman schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:46:
[...]

Ik heb de code van de Atomic Blimp nog niet ingevoerd, en ik heb nog nergens een Atomic Blimp gezien. Ik denk dus dat het hele voertuig/vaartuig/vliegtuig niet geactiveerd wordt.
Na de code krijg je de mogelijkheid te bellen naar de Blimp-lijn (), dan staat het ding ergens klaar.

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik zal m straks ook even invullen :)

Soundcloud!

• PrimalFury
Jumpman schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:46:
[...]

Ik heb de code van de Atomic Blimp nog niet ingevoerd, en ik heb nog nergens een Atomic Blimp gezien. Ik denk dus dat het hele voertuig/vaartuig/vliegtuig niet geactiveerd wordt, als wer geen code is ingevoerd.
Hij vliegt zeker wel rond als je geen special hebt. Heb de eerste uren niet mijn Special edition geactiveerd. En hij vloog wel zeker rond!

[ Voor 3% gewijzigd door PrimalFury op 18-09-2013 15:53 ]

• BFmango
  • Laatst online: 15-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:43:
Weet iemand trouwens..

spoiler:
Waar je geld oppikt bij de mckenzie airfield? met trevor.. ik heb hem gekocht en nu ligt er ergens $5000 te wachten maar ik kan niet vinden waar of hoe ik dat geld krijg :S
Foregive me if I'm wrong maar...
spoiler:
ik ben daar dus ook ingetrapt. Je betaalt $150k maar je krijgt pas geld als je zelf elke keer zo'n missie doet... dan moet je met een wagentje of vliegtieg pakjes droppen/ophalen... en dat moet je dan enorm vaak doen om winst te maken. Echt jammer.

• Night-Reveller
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 13:50
Zullen we een polletje doen, wanneer de eerste persoon laat zien dat hij hem heeft uitgespeeld? Ik gok zelf dat zaterdag de eerste mensen de main storyline hebben uitgespeeld. :D

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Night-Reveller schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:54:
Zullen we een polletje doen, wanneer de eerste persoon laat zien dat hij hem heeft uitgespeeld? Ik gok zelf dat zaterdag de eerste mensen de main storyline hebben uitgespeeld. :D
Dit is al lang gebeurd :P, zelfs in dit topic zag ik al een screen van de aftiteling/achievement voorbij komen. Zoek in dit topic maar op iets als 'uitgespeeld' oid.

[ Voor 6% gewijzigd door Razr op 18-09-2013 15:56 ]

Verwijderd

BFmango schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:52:
[...]

spoiler:
ik ben daar dus ook ingetrapt. Je betaalt $150k maar je krijgt pas geld als je zelf elke keer zo'n missie doet... dan moet je met een wagentje of vliegtieg pakjes droppen/ophalen... en dat moet je dan enorm vaak doen om winst te maken. Echt jammer.
spoiler:
Oke dat is jammer dan ik dacht dat het hetzelfde was als vice city (zo he dat is lang geleden :P )

in ieder geval bedankt :D

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:50
Op dit moment kan ik de Snapmatic functie niet gebruiken, omdat er geen verbinding gemaakt kan worden met Social Club. Hebben meer mensen hier last van?

• cypher21
BFmango schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:52:
[...]

spoiler:
spoiler:
Ahh crap. Ik heb dat vliegveld ook gekocht. Maar heb geen zin in constant die sidemissies. Balen, 150k kwijt dus :(
i

• PrimalFury
Zie hier mijn sprong van max height uit de atomic.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QZKKfy2_jSk]

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
spoiler:
ik ben nog steeds wel blij met mijn vliegveldje hoor

• Isane
PrimalFury schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:02:

[video]
cool :D dat vliegen met de parachute gaat nog best realistisch

[ Voor 10% gewijzigd door Isane op 18-09-2013 16:06 ]

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09

[video]
Heb je een uur zitten kijken op je blimp die de hoogte in ging???? 8)7

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• GamezMaster
cypher21 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:00:
[...]

spoiler:
Ahh crap. Ik heb dat vliegveld ook gekocht. Maar heb geen zin in constant die sidemissies. Balen, 150k kwijt dus :(
i
spoiler:
Nee joh, gewoon altijd een vliegtuig tot je beschikking als je daar zin in hebt! :D
Die zijn ook best duur om te kopen hoor..
Voordelen, voordelen..

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

[video]
Vast een domme vraag .. maar hoe selecteer je de parachute? xD. Heb er één gepakt op Mt. Chiliad maar kan hem niet selecteren. Zie hem wel in het wapenwiel

• GamezMaster
w4rguy schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:07:
[...]

Vast een domme vraag .. maar hoe selecteer je de parachute? xD. Heb er één gepakt op Mt. Chiliad maar kan hem niet selecteren. Zie hem wel in het wapenwiel
Gaat automatisch, als je ergens vanaf (of uit) jumpt komt ie tevoorschijn,
daarna op X drukken om te openen (op PS3)

[ Voor 8% gewijzigd door GamezMaster op 18-09-2013 16:08 ]

• heihar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-07-2024
Yonix schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:00:
Op dit moment kan ik de Snapmatic functie niet gebruiken, omdat er geen verbinding gemaakt kan worden met Social Club. Hebben meer mensen hier last van?
Ja heb ik ook. Soms wel maar maar vaker niet dan wel.
Geen idee hoe je ze kan zien overigens. (Die gene die wel lukte)

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

heihar schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:08:
[...]

Ja heb ik ook. Soms wel maar maar vaker niet dan wel.
Geen idee hoe je ze kan zien overigens. (Die gene die wel lukte)
In je gallery in het menu

• PrimalFury
sleepwalkerbe schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:06:
[...]

Heb je een uur zitten kijken op je blimp die de hoogte in ging???? 8)7
Nee ondertussen ook wat anders IRL aan het doen. maar wel r2 continue ingehouden binnen bereik :-p

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:05
PrimalFury schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:16:
[...]

Nee ondertussen ook wat anders IRL aan het doen. maar wel r2 continue ingehouden binnen bereik :-p
Plakbandje??

• PrimalFury
Laten we het erophouden dat ik wel een lamme vinger kreeg :-p :X

• syntesia
Die aandelen he, die werken alleen offline toch. het is toch niet zo dat die vanaf 1 oktober online gaat, dus dat iedereen dezelfde koersen krijgen ?
Pagina: 1 ... 9 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.