Ik heb mijn homeLoxx inmiddels binnen en gemonteerd.
Het monteren was achteraf kinderspel.
Ik had gisteren al mijn deurklink al verwijderd omdat het vierkante staafje wat draait als je de klink naar beneden doet vast zat aan de deur knop aan de buitenkant.
Toen ik die los haalde moest ik de deur knop vast zetten met een bout. Die was nergens te verkrijgen.
Gelukkig konden ze op mijn werk nieuw schroefdraad er in tappen en kon ik de deur knop vast zetten.
Achteraf gezien was dat niet nodig want bij de HomeLoxx zitten verschillende maten bouten die dat probleem oplossen. Stom van mij want als ik de loxx er een keer afhaal kan ik de oude situatie niet meer herstellen.
Een paar kleine aandachtspunten;
De ijzeren montage plaat van Loxx moet je met de bolle kant naar je toe monteren. Daar mee bedoel ik de schroefgaten waarmee de loxx vast geschroefd wordt.
Draai de loxx ook niet te vast op de montage plaat want dan komt er te veel spanning op te staan en doet ie het niet. Hand vast is genoeg. §
En als je de batterijen er uit haalt moet je hem weer opnieuw kalibreren niet dat dat zo veel werk is maar wel handig om te weten.
Het is mij nog niet gelukt om de loxx te koppelen aan de homewizard. Ik heb daar over al een mailtje gestuurd naar Homewizard.
[
Voor 7% gewijzigd door
Jovink538 op 23-12-2014 16:11
]