Niet alle, want je houd altijd problemen die device-gerelateerd zijn.
Zoek bijvoorbeeld maar eens op "5 GHz WiFi android 7 Nexus 5x". Daarbij is het probleem dat de mobiel zich niet goed afmeld bij de "doze-mode", oftewel als 'ie gaat slapen. (in 2.4 GHz mode werkt het wel goed/beter)
Maar met fatsoenlijke accesspoints kun je wel heel veel WiFi problemen voorkomen en is de stabiliteit wel prima.
En indien mogelijk, probeer dan ook fatsoenlijke WiFi in de apparaten te krijgen. Zo heb ik bijv. de el-cheapo wifi module van mijn Asus laptop vervangen voor een Intel dual-band module en sindsdien heb ik eigenlijk ook geen behoefte meer gehad aan draad voor die laptop. (40 MByte/sec over WiFi en rete stabiel)
Neemt niet weg dat in de HomeWizard nog steeds een WiFi module zit die heel veel versies achter loopt qua firmware (fabrikant van de module heeft nieuwere versies online staan) en dus is het niet ondenkbaar dat je nog steeds af en toe issues kunt hebben, al zal een fatsoenlijke accesspoint wel meewerken om het aantal keren met problemen aanzienlijk terug te brengen.
Ikzelf heb de WiFi hier in huis geregeld met de Fritzbox repeater 1750e. Volgens mij had Ubuquiti ook wel spul in het assortiment wat in een vergelijkbare prijsklasse zit. Die repeater(s) die ik heb, zijn uiteraard wel via draad aangesloten op de router, dus ik gebruik ze puur als losse accesspoints.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)