Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 08:44
Leuke video.
Ik zie dat je trouwens nog de 4.2.2 op de G Pad hebt staan, intussen is er dus 4.4.2.
Misschien is het leuk om de resultaten die de G Pad nu haalt te vergelijken met de resultaten na de upgrade naar 4.4.2.
De Nexus 7 en de G Pad op kitkat creëert ook een eerlijkere vergelijking.

Heb nog wel een paar tips...
- Probeer de video's een beetje voor te bereiden, weet wat je wil gaan doen, dan hoef je tijdens de vergelijking niet allerlei dingen te downloaden...
- Zet de rotatie uit, als je de tablets een beetje kantelt, draait direct het hele scherm mee, wat best vervelend kan zijn.

Het zijn slechts tips, want het is wel een hele leuke en toffe video, zeker al die benchmark testen die we te zien krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 11:33

TheTeek

TheTeek

RJ-NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:19:
Als aanvulling op de firmware update naar Android 4.4.2 wil ik nog even kwijt dat het geluid van de speakers een stuk beter is geworden. Merken meer mensen het verschil?
IDD, dat is mij ook opgevallen!!
En verder vind ik de tab een stuk sneller, hij lijkt iig een stuk meer responsive.
Al met al was ik toch al blij met de aankoop, ik laat de Ipad (4) nu geregeld links liggen, mijn vrouw en kinderen gebruiken de ipad dan weer liever dan ik..;)

Enige waar ik mij nog aan "erger" is de lelijke iconen van de standaar LG crap, denk toch dat ik een android versie van XDA maar eens ga proberen..., maar welke, Mahdi of Infected.... twijfel...

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Icoontjes zijn ook simpelweg te vervangen met allerlei launchers of apps, als dat alles is...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
Daarnaast heeft LG ook nog wat launcher thema's in de smartworld staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

klopt en klopt, maar dat haalt niet de rommel weg die standaard door LG wordt mee geïnstalleerd.
Tot nu toe vind ik dat geen probleem, ik wil eigenlijk ook eens een andere ROM proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

TheTeek schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:21:
[...]

IDD, dat is mij ook opgevallen!!
En verder vind ik de tab een stuk sneller, hij lijkt iig een stuk meer responsive.
Al met al was ik toch al blij met de aankoop, ik laat de Ipad (4) nu geregeld links liggen, mijn vrouw en kinderen gebruiken de ipad dan weer liever dan ik..;)

Enige waar ik mij nog aan "erger" is de lelijke iconen van de standaar LG crap, denk toch dat ik een android versie van XDA maar eens ga proberen..., maar welke, Mahdi of Infected.... twijfel...
Vreselijk al die Crap van LG, en is ook een stuk slomer door.
Ik heb hem van Mahdi en die bevalt heel goed. Infected schijnt ook goed en snel te zijn.

Nu merk je pas wat het tablet kan.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-09 20:50
Pinin schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:26:
[...]

Vreselijk al die Crap van LG, en is ook een stuk slomer door.
Ik heb hem van Mahdi en die bevalt heel goed. Infected schijnt ook goed en snel te zijn.

Nu merk je pas wat het tablet kan.
+1

Hier ook Mahdi draaiend: ziet er superstrak uit, geweldig standby accuverbruik & is lekker soepel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:05
Volgens mij moeten we eens een poll houden wie er Mahdi gebruikt, CM11 en Stock :P

Ik heb nu al een hele tijd CM11, maar ik hoor hier wel heel erg positieve geluiden over Mahdi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

Infected heeft drie smaken, CM11, AOKP en Slimkat.

En dan is er nog Mahdi waar veel mensen tevreden over zijn.
Ik ben zelf voor een Infected variant, Infected is een vrij bekende ROM bakker en daar heb ik dan ook wel meer vertrouwen in.
Zeker gezien zijn opzet en uitleg over hoe de ROM tot stand is gekomen.
Dan is er alleen nog de vraag welke variant..., CM11 is populairder, iig zo lijkt het gezien de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ach heel veel zullen deze roms elkaar niet ontlopen, het verschil tussen stock LG-Rom en een AOKP-achtige rom is veel groter

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

haha, dat is waar, In dit topic zijn alle smaken al getest zo te zien, de een vind de AOKP beter dan de CM en Mahdi, de ander loopt weg met Slimkat die weer van AOKP is afgekomen.

Vooralsnog lijkt onderstaande volgorde de stappen die een aantal hebben gemaakt:
Chronologisch Mahdi->CM11->AOKP->Slimkat

Maw, Slimkat lijkt de oplossing..., ik ga deze gewoon proberen...;)

Edit 1: Euh... ik krijg de recovery er nog niet op... had de laatste update al, nu werkt de loki methode niet.... damn.. nog even zoeken.

Edit 2:
Gevonden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2698267
Deze nu aan het proberen...-> Gelukt, wel eerst de LG mobile drivers installeren (zie LG support Site).
Daarna een patch naar TWRP 2.7.0.1 en dan werkt ook het mounten van de microSD weer!

Edit 3: Nu toch CM11 geïnstalleerd, iets meer ondersteuning en eigenlijk net zo soepel voor zover ik kan zien. maar eens een tijdje gaan testen.... O-)

[ Voor 45% gewijzigd door TheTeek op 05-05-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
ik2125 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:07:
Voor degene die nog een case voor de G Pad willen bestellen:

De Nillkin Sparkle Case kost maar 8.67 euro :) !

Waar je hem kan kopen:
http://www.ebay.com/itm/191096224362

Meer info over de case:
http://www.nillkin.com/en...=1&scid=13&id=3916&page=1

[afbeelding]

;)
Ik heb hem ook gekocht, op youtube zijn enkele reviews te vinden voor 'dezelfde' case voor de Nexus 7 en Galaxy Tab. Die komen er erg goed uit volgens de verschillende reviewers. Ben benieuwd naar deze. Iemand alvast ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

StraightOn.NL schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:37:
[...]

Ik heb hem ook gekocht, op youtube zijn enkele reviews te vinden voor 'dezelfde' case voor de Nexus 7 en Galaxy Tab. Die komen er erg goed uit volgens de verschillende reviewers. Ben benieuwd naar deze. Iemand alvast ervaringen hiermee?
Ja ik heb er ervaring mee, ook via ebay gekocht.
  • Erg fijne cover en lekker dun.
  • Tablet gaat automatisch aan/uit bij open/sluiten cover (ook bij custom rom)
  • Hij lijkt wel wat op zo'n ipad cover, maar deze cover scharniert niet zo mooi bij de "tussenscharnieren" deze zijn dus erg stug waardoor je hem niet makkelijk neerzet om bijv. filmpje te kijken. (maar ik gebruik deze stand nooit)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:01
Hebben jullie die €50,- van de cashback al terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 22:14
Roodey schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:08:
Hebben jullie die €50,- van de cashback al terug?
Ja, ik sinds vorige week met nog een paar mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
RJ-NL schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:13:
[...]

Ja, ik sinds vorige week met nog een paar mensen :)
Hmm..ik niet, heb 10 feb mail gehad met cashback id.
Wacht nog wel even af dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Pinin schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:43:
[...]

• Erg fijne cover en lekker dun.
  • Tablet gaat automatisch aan/uit bij open/sluiten cover (ook bij custom rom)
  • Hij lijkt wel wat op zo'n ipad cover, maar deze cover scharniert niet zo mooi bij de "tussenscharnieren" deze zijn dus erg stug waardoor je hem niet makkelijk neerzet om bijv. filmpje te kijken. (maar ik gebruik deze stand nooit)
Thanks, ben benieuwd, mijne zit nu op de 'vracht' zal wel een tijdje duren voordat ik hem heb, maar ik zal ook mijn ervaringen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:50
Die case heb ik ook. Werkt prima.

Ben ook nog steeds zwaar impressed over de batterij. 10 dagen met 3 uur schermtijd en nog steeds 35 procent. Helemaal top.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/200tpjc.png

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:08

Quad

Doof

3 uur schermtijd over 10 dagen? Dat is niks, nog lichter dan licht gebruik. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:12
Batterijduur in stand-by is erg goed ja.
Maar de batterijduur wanneer je hem wel gebruikt is maar heel matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
ASW1 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:48:
Batterijduur in stand-by is erg goed ja.
Maar de batterijduur wanneer je hem wel gebruikt is maar heel matig.
Het scherm verbruikt in verhouding gigantisch veel. En de helderheid is ook niet bijzonder hoog. Dat heb ik altijd wel vreemd gevonden. Maar meer dan tevreden over het geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
Ik heb dit hoesje:

http://www.tabletcenter.n...8-3-book-cover-black.html.

Zit prima, en het magneetje doet zijn werk, alleen jammer dat je maar 1 positie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Pfff, wat een prijs.
Dan zou ik gewoon een nillkin laten opsturen van 8 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
ach, toen wist ik nog niet dat die nillkin er was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:20
Ik heb dat dure hoesje ook, zat bij mijn tablet toen ik hem kocht. Wel een prima ding, maar het geld inderdaad niet waard, niet zo functioneel als het hoesje wat je bij een ipad koopt maar wel bijna net zo duur. Overigens de tablet nu een paar dagen in mijn bezit, paar dingen die me opvallen:

- stock rom is knap waardeloos, onduidelijke settings, dingen die je er niet vanaf kunt pleuren enz, dus paranoid android erop gegooid.
- accuduur valt tegen (ik ben een ipad gewend).
- formaat is prima, houd lekker vast, gewicht is ook niet te hoog.
- scherm is prima, maar niet heel geschikt voor het lezen van documenten, wel voor films e.d..
- On screen buttons/balk i.c.m. een 16:10 scherm in landscape geeft claustrofobische neigingen, dus paranoid android.
- 50gb cloud storage bij box is ook wel netjes.

Al met al wel tevreden, mits je hem voorziet van een andere rom. Maar als ik 'm niet tweedehands voor een nette prijs op de kop had kunnen tikken zou ik wat anders halen, de tabpro 8.4 is eigenlijk op praktisch elk front beter en zit er nu qua prijs vlak bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinin schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:43:
[...]

Al eerder gevraagd maar nog geen antwoord gezien: in hoeverre biedt deze Nillkin cover bescherming tegen vallen / stoten, bijv. als je hem los in een tas hebt zitten (dus niet in een speciaal beschermvak)? Uit de beschrijving van de fabrikant wordt ik eigenlijk niks wijzer ...
Ik wil de cover met name gebruiken voor bescherming van de tablet tijdens transport, bijv. als hij onderweg in mijn fototas zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:31:
[...]

Al eerder gevraagd maar nog geen antwoord gezien: in hoeverre biedt deze Nillkin cover bescherming tegen vallen / stoten, bijv. als je hem los in een tas hebt zitten (dus niet in een speciaal beschermvak)? Uit de beschrijving van de fabrikant wordt ik eigenlijk niks wijzer ...
Ik wil de cover met name gebruiken voor bescherming van de tablet tijdens transport, bijv. als hij onderweg in mijn fototas zit.
Je klikt je tablet in een plastic hoes, dun maar wel stevig ook de zijkanten van je tablet zijn goed beschermt maar je kan wel al je stekkers en knopjes blijven gebruiken. De voorklap is ook stevig en dun in een tas hij is meer dan voldoende beschermt. Echter zit de voorklap (gelukkig imho) niet vast met een drukkertje ofzo, dus in je tas zou er iets tussen klap en scherm kunnen komen (maar bij welke hoes niet)
Het is een elegante en stevige hoes

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-09 16:45
Ik heb een vergelijkbaar hoesje (http://www.amazon.de/IVSO...eywords=ivso+lg+g+pad+8.3) en ik vervoer mijn tablet hier al enkele maanden in zonder problemen. Ik steek hem ook gewoon zo in mijn rugzak tussen mijn boeken, kabels en andere rommel. Tablet ziet er nog steeds als nieuw uit.

[ Voor 23% gewijzigd door Linus_BE op 10-05-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de reactie Pinin en Linus_BE; dan ga ik ook maar zo'n cover bestellen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Gisteren avond de G Pad voorzien van root met supersu en TPRP (2.7...). Hierna heb ik gekozen voor de AOPK rom, omdat iemand in dit forum hierover tevreden was. Ik kan niet anders zeggen dat de tablet stukken vloeiender draait! Minpunt is dat dubbel tap unlock/lock niet meer werkt, maar voor mij weegt dat niet op tegen de voordelen.

Minpunt van de rom is dat wanneer in de tablet aanzet na het LG logo de helderheid bijna helemaal uit gaat...? Ik kan hem in Android dan weer omhoog zetten, of opnieuw op automatic? 8)7

Verder uiterst tevreden :)

[ Voor 196% gewijzigd door RJ-NL op 16-05-2014 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

Voor dat probleem is een alternatieve kernel, Maar experimenteel!!

Ik heb deze zelf op een cm11 build van infected en doet het prima.
Infected is overigens erg lekker bezig met zijn builds.

In de CM11 build is het mogelijk de knock on functie aan te zetten. Dubbel tikken in de notificatie balk zet de tab weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
TheTeek schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:28:

Ik heb deze zelf op een cm11 build van infected en doet het prima.
Infected is overigens erg lekker bezig met zijn builds.

In de CM11 build is het mogelijk de knock on functie aan te zetten. Dubbel tikken in de notificatie balk zet de tab weer uit.
Thanks. Misschien van het weekend CM11 ook nog even testen, echter zie ik alleen maar Nightly build staan en die vertrouw ik nooit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheriff
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04-2016
TheTeek schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:28:
Het probleem heb ik ook, maar het is alleen als de tablet start, eenmaal scherm uit (screensaver) en weer aan en de helderheid is wel normaal / automatisch.

Ik gebruik de Mahdi rom, kan ik die experimentele kernel daarvoor ook gewoon gebruiken of is die speciaal CM11 ? en waar kan ik die evt kan vinden ?

Doe jij je ogen maar eens dicht, dan zie je wat er hier allemaal van jouw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

Ik denk dat deze link wel mag:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2741405

Lees goed of deze ook voor jou ROM geschikt is.
Op zich kan het ook geen kwaad, herinstalleren van je normale ROM vervangt de alternatieve kernel weer.
Bij mij werkt de tab zelfs vloeiender met deze kernel.
Ik heb de dev infected al gevraagd of dit een mogelijk alternatief is voor zijn ROMs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheriff
Thanks, geinstalleerd icm Mahdi rom en het ziet er goed uit, geen gedimd scherm meer na booten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
Ik weet niet of jullie de presentatie van de G3 gezien hebben gisteren, maar de software voor de G3 is echt awesome!
Ik hoop echt dat ze die ook naar de G Pad brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Yeah. Nilkin case is binnen. Super voor 8 euro. Past perfect en ziet et goed uit. Je kan hem alleen niet vouwen tot een stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

WALUIGI96 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:38:
Ik weet niet of jullie de presentatie van de G3 gezien hebben gisteren, maar de software voor de G3 is echt awesome!
Ik hoop echt dat ze die ook naar de G Pad brengen
Idd ik hoop dat ze die skin ook toevogen aan een update voor de gpad en eventueel g2 _/-\o_

[ Voor 104% gewijzigd door TheTeek op 01-06-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
Ik heb zelf ook nog een LG Optimus L7 II, zou ook vet zijn als daar de update voor komt, dan is LG meteen het beste bedrijf ter wereld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

Nu al een tijdje op een ROM van infected, eerst CM11, daarna slimkat.
Mijn bevindingen tot nu toe, de cm11 heeft mijn voorkeur, bevat veel slimme aanpassingen, veranderen van cpu governer, SU, grote community, nightly updates, CM11 theme engine (nog vol in ontwikkeling)... Enz...
Maar, de infected roms die ik heb getest, zoals de CM11 en Slimkat hebben last van korte haperingen, micro stutters. Het gebeurd niet vaak, maar eens per uur, soms vaker, vooral merkbaar bij het spelen van een game of kijken van video's via mx player of youtube.

Nu toch eens mahdi ROM geïnstalleerd.

[ Voor 39% gewijzigd door TheTeek op 01-06-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
TheTeek schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:47:
Nu al een tijdje op een ROM van infected, eerst CM11, daarna slimkat.
Mijn bevindingen tot nu toe, de cm11 heeft mijn voorkeur, bevat veel slimme aanpassingen, veranderen van cpu governer, SU, grote community, nightly updates, CM11 theme engine (nog vol in ontwikkeling)... Enz...
Maar, de infected roms die ik heb getest, zoals de CM11 en Slimkat hebben last van korte haperingen, micro stutters. Het gebeurd niet vaak, maar eens per uur, soms vaker, vooral merkbaar bij het spelen van een game of kijken van video's via mx player of youtube.

Nu toch eens mahdi ROM geïnstalleerd.
Ik heb er ook last van, is ook al behoorlijk wat over geschreven op XDA, schijnt in de kernel te zitten...Maar het is slechts zo sporadisch dat ik het geen probleem vind. Mahdi is volgens mij wel the next best thing of misschien wel beter. Ik hoor graag je ervaringen.

Ik vind CM11 top in ieder geval. Ik had in eerdere builds wel altijd het idee dat hij na een paar dagen uptime log / stroperig begon te worden. Met de builde van 28/5 heb ik daar tot nu toe geen last meer van...maar het lijkt nu alsof het een seconde of 5 duurt voordat de WiFi uit 'slaapstand' komt. Overigens ook totaal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:25
Sinds een dagje ook in het bezit van de LG G Pad 8.3, (helaas doet mijn cashback het niet).

Na een half uur met de stock rom gespeeld te hebben en alle upgrades uitgevoerd te hebben toch maar geroot en CM 11 erop gezet (nightly van 01-06). Daarmee: lekker snel en een mooi scherm!

Enige bugje is de lage brightness na een reboot, verder werkt ie vooralsnog prima!

Ps: het is de vervanging van een iPad mini retina waar ik niet aan kon wennen (ik ben een Android gebruiker van het eerste uur).

[ Voor 15% gewijzigd door bas-r op 03-06-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
Cashback actie is ook afgelopen, als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
WALUIGI96 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:42:
Cashback actie is ook afgelopen, als ik me niet vergis.
Je vergist je wel: http://www.lg.com/nl/gpad-promo
Actieperiode: 30/1/2014 t/m 30/6/2014 (uitloop van inzending tot 11/7/2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
Ik had 'm in maart gekocht en toen stond er nog dat de casback tot 31 maart duurde...
Maar het zou moeten werken dat registreren voor cashback...
Als je 'm hebt ingevuld krijg je een mailtje, en dan moet je nog wat dingen opsturen.
En na 10 weken heb je 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MamaMouse
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
De eerste keer dat ik over die cashback actie las, liep die nog tot 31 maart.

Eind april toch overstag gegaan voor de LG, en tot mijn verbazing vraagt de verkoper aan mij of ik de factuur 2x uitgeprint wil hebben voor de cashback actie?!

Op de website stond toen dat de cashback tot eind mei zou duren.

Mijn cashback is een paar weken geleden ook goedgekeurd, maar duurt idd tot 10 weken dat ze uitbetalen...

Update LG dus nu elke maand hun promo website, met een nieuwe verlengdatum??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Zojuist geregistreerd voor de cashback. Ging probleemloos. Nu wachten op de email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
MamaMouse schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:45:
De eerste keer dat ik over die cashback actie las, liep die nog tot 31 maart.

Eind april toch overstag gegaan voor de LG, en tot mijn verbazing vraagt de verkoper aan mij of ik de factuur 2x uitgeprint wil hebben voor de cashback actie?!

Op de website stond toen dat de cashback tot eind mei zou duren.

Mijn cashback is een paar weken geleden ook goedgekeurd, maar duurt idd tot 10 weken dat ze uitbetalen...

Update LG dus nu elke maand hun promo website, met een nieuwe verlengdatum??
Heb je nog na het opsturen per post een reactie gekregen?
Ik namelijk niet...

[ Voor 0% gewijzigd door WALUIGI96 op 03-06-2014 21:50 . Reden: grammatica ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Pas heb ik nog even met LG gebeld en kreeg daar ook het telefoonnummer van ODC (handelt betaling af)
Mijn aanvraag is 18 maart ingestuurd en bevestigd, pas op 12 april is hij goedgekeurd en dan duurt het nog 10 weken *gaap*

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MamaMouse
  • Niet online
WALUIGI96 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:49:
[...]

Heb je nog na het opsturen per post een reactie gekregen?
Ik namelijk niet...
Ik heb t eind april opgestuurd, en eind mei kreeg ik per email bericht dat t was goedgekeurd en dat t tot 10 weken kan duren eer t is overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
Mijn G Pad blijkt door topprice24.nl uit Italië geïmporteerd te zijn en daar geldt de cashback helaas niet voor. Geen zin om dit ding weer terug te sturen, nieuwe bij een andere winkel te bestellen etc. Ik doe het er maar mee.
Erg tevreden met het ding trouwens, na de cyanogenmod installatie, dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheriff
bas-r schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:28:
Enige bugje is de lage brightness na een reboot, verder werkt ie vooralsnog prima!
Ik had hetzelfde probleem, gebruik nu deze kernel en dan is het probleem opgelost. (new installer)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2741405

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey all,

ik snap het niet goed...

die ROMS van infected (cyanogenmod & AOPK dan vooral), zijn dit de originele roms die je kan vinden via http://download.cyanogenmod.org/?device=v500 bijvoorbeeld? Of is dat NOG iets anders)? Is dat die persoon Infected, die de reeds aangepaste roms van CM & AOPK, reeds aangepast voor de LG G Pad v500, NOG eens aanpast ?

Zo ja, wat is het voordeel daar dan van?

Heb een hele tijd CM11 geïnstalleerd op mijn LG G Pad, was daar wel tevreden over.

Mij lijkt de beste rom CM11, zoals je ze downloadt van de link die ik hierboven reeds meegaf.

Mvg,

Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBangVampa
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 19:32
Voor mensen die van plan zijn een LG G Pad te kopen en niet opzien tegen een verplaatsing naar Gent:

Naar aanleiding van de opening van de nieuwe Mediamarkt (op de Korenmarkt) wordt de G Pad er verkocht voor slechts 199€. Trek daar nog de cashback van af en je hebt voor slechts 149€ deze prachtige tablet...

Er was nog een grote voorraad, maar ik weet wel niet hoelang deze actie geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 23:54
Zijn er nog mensen die de 50 EUR cashback nog niet ontvangen hebben?

Ik zou deze normaal al lang moeten ontvangen hebben. Heb de tablet in maart gekocht en toen ook direct voor de cashback geregistreerd...

Heb al eerder een mailtje gestuurd en toen zeiden ze dat ik ten laatste week 24 het geld op mijn rekening zou moeten hebben.
We zijn ondertussen bijna eind week 25 en nog steeds is er niets gestort.

Nu antwoorden ze ook niet meer wanneer ik informeer over de status van de terugbetaling (e-mail van begin deze week).
Wat een slechte opvolging zeg :/
Als je bij elke cashback er zo moet achteraan zitten om je geld te krijgen... |:(

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 12:58
Het zelfde verhaaltje hier :-(

Toen ik de G-Pad ging halen heb ik dit al in mijn achterhoofd gehouden dat dit zou gebeuren..
wel jammer eigenlijk ik zal niet weer snel meedoen met een actie van LG .
Maar mischien komt het nog goed gewoon geduld hebben denk ik .
Carreon schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 00:33:

Ik zou deze normaal al lang moeten ontvangen hebben. Heb de tablet in maart gekocht en toen ook direct voor de cashback geregistreerd...

Heb al eerder een mailtje gestuurd en toen zeiden ze dat ik ten laatste week 24 het geld op mijn rekening zou moeten hebben.

Nu antwoorden ze ook niet meer wanneer ik informeer over de status van de terugbetaling (e-mail van begin deze week).
Als je bij elke cashback er zo moet achteraan zitten om je geld te krijgen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
Ook hier...
Heb volgens mij nooit een bevestiging gehad dat ze het ontvangen hebben.
Ik wacht het maar af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:26
Zojuist ook aangeschaft voor 193 euro incl. hoesje, 16GB kaartje, screenprotector en touchpen. Maar ik zit in Taiwan en naar mijn weten is de 4.4.2 update hier nog niet uitgerold. Iemand een idee waar ik die toch even vandaan kan trekken? Gewoon van XDA ergens, of is er nog een 'officieel' kanaal?

[ Voor 10% gewijzigd door Malfoi op 20-06-2014 09:40 ]

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
Ik denk dat je dan naar Europa moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
WALUIGI96 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:49:
Ik denk dat je dan naar Europa moet...
Hm, over twee maanden pas weer. Even een tussenoplossing zoeken dan maar. CM11 mod is dus wel aan te raden lees ik hier en daar.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsint
  • Laatst online: 17-08 10:23
Hoe zit dat eigenlijk met die cashback als je hem via amazon.de koopt.
Accepteren ze het Duitse serienummer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 23:53
Malfoi schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:04:
[...]
Hm, over twee maanden pas weer. Even een tussenoplossing zoeken dan maar. CM11 mod is dus wel aan te raden lees ik hier en daar.
Ik heb sinds vannacht slimkat erop draaien, werkt zeer soepel, beter dan stock. Aanrader.
Anders staat de koreaanse versie van 4.4.2 wel op xda, maar die is volgens mij specifiek voor koreo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-09 20:13
WALUIGI96 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:45:
Ook hier...
Heb volgens mij nooit een bevestiging gehad dat ze het ontvangen hebben.
Ik wacht het maar af...
Ik zou dan toch even mailen naar info@lg-gpad.nl of ze al iets hebben ontvangen. Ik kreeg wel een bevestiging dat alles ontvangen is. Wel duurde het 9 weken voordat ik de cashback zelf kreeg (ze geven een maximale termijn van 10 weken).

Trouwens voor de geïnteresseerden, de Sandisk Ultra 128GB werkt gewoon. Handig voor als je wat extra opslagruimte nodig hebt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
Nog een beetje duur.

Ik ben van plan zo'n USB OTG kabeltje te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Toch de 4.4.2. update ontvangen. Gezien ik morgen op vakantie ga hou ik hem maar even op de stock rom. Geen zin in gehannes zo kort voor vertrek. Maar kwam er nu achter dat ie geen NTFS sd kaarten accepteert? Beetje gezocht maar geen manier om te omzeilen. Iemand een idee? Heb een paar HD films van 4GB< dus die wil ik wel meenemen.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
wellicht werkt exFAT, dat is min of meer de opvolger van FAT32...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2581468

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Ik ga het eens proberen, bedankt!

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Carreon schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 00:33:

Ik wordt er ook gek van, is nu al bijna 4 maanden geleden dat ik het heb opgestuurd.
Twee weken geleden nogmaals gebeld en werd mij verzekerd dat het binnen een week afgehandeld zou worden en dat ik een email er over zou krijgen, maar niks ontvangen..
Nu als ik bel krijg ik een antwoord apparaat er aan waar je een bericht kan achter laten :/

Edit: ben net terug gebeld door ze. Het geld wordt zogenaamd deze week aan iedereen over gemaakt. Ben benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Meessen op 23-06-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
Ik ben ook benieuwd

[ Voor 15% gewijzigd door WALUIGI96 op 23-06-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56
Dit werkt wel inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Of, voor de mensen zonder Windows, of die liever geen proprietary gebruiken: F2FS. Opensource en werkt standaard op vrijwel elk modern OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
Meessen schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:39:
[...]

Ik wordt er ook gek van, is nu al bijna 4 maanden geleden dat ik het heb opgestuurd.
Twee weken geleden nogmaals gebeld en werd mij verzekerd dat het binnen een week afgehandeld zou worden en dat ik een email er over zou krijgen, maar niks ontvangen..
Nu als ik bel krijg ik een antwoord apparaat er aan waar je een bericht kan achter laten :/

Edit: ben net terug gebeld door ze. Het geld wordt zogenaamd deze week aan iedereen over gemaakt. Ben benieuwd.
Ik heb nog steeds niets ontvangen hoor.. Moet zeggen dat ik dit wel héél beu aan het worden ben :(
Is er een klachtendienst bij LG waarmee men terecht kan met dit soort zaken?
Want ik denk dat het info@lg-gpad.nl adres gewoon bij ODC Benelux terecht komt, en die doen nog niet eens de moeite om te antwoorden op e-mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Carreon schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:30:
[...]

Ik heb nog steeds niets ontvangen hoor.. Moet zeggen dat ik dit wel héél beu aan het worden ben :(
Is er een klachtendienst bij LG waarmee men terecht kan met dit soort zaken?
Want ik denk dat het info@lg-gpad.nl adres gewoon bij ODC Benelux terecht komt, en die doen nog niet eens de moeite om te antwoorden op e-mails.
Ik heb zoals verwacht ook niks ontvangen. Heb er echt genoeg van, maar je kan er helaas zo weinig aan doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Tsja, je zou bij het hoofdkantoor in Korea of de Europese importeur dan moeten klagen over LG Nederland.

Maar dit is echt bar- en barslechte service van LG, ik wacht ook nog steeds de cashback.
Je zou verdorie rente moeten gaan berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit met een klein probleempje hier.. Heb eindelijk eens tijd om wat te gaan stoeien met Custom Roms, maar nu zit ik vast in TWRP 2.7.1.0. Ik kan installeren wat ik wil kom weer terug in TWRP.

Ik heb eerst geroot met ioRoot25, daarna twrp geflashed met een script van XDA, daar kom ik ook gewoon in. Dan wil ik gaan Wipen en krijg ik allerlei meldingen "unable to mount /data" toch maar rom proberen te flashen, wat resulteerd in "SUCCES" maar daarna een reboot zorgt ervoor dat ik terugkom in TWRP.

Help!

Opgelost, met de LG tool, tablet in download mode gezet.. en LG tool stock rom laten flashen..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2014 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

ASW1 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:21:
Tsja, je zou bij het hoofdkantoor in Korea of de Europese importeur dan moeten klagen over LG Nederland.

Maar dit is echt bar- en barslechte service van LG, ik wacht ook nog steeds de cashback.
Je zou verdorie rente moeten gaan berekenen.
Ik heb nu ook een paar keer gesproken met LG zelf, deze ( incl. leidinggevende) hebben het uitgezocht en geven gewoon door wat ODC doorgeeft, volgende week is de betaling mijnheer, right...
We worden zo gruwelijk aan het lijntje gehouden.

Vandaag krijg ik het advies van een LG medewerker om gewoon even rustig te wachten 8)7

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Vandaag de cashback op mijn rekening gekregen van LG.
Een maand of 5 heeft het geduurd geloof ik. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
ik heb het ook gekregen, bij mij duurde het een maand of 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

hehe eindelijk, ik nu ook 4 maanden

wat een rot firma (odc of LG)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Jaaaaa... het heeft even geduurd, maar heb eindelijk m'n cashback vandaag op m'n rekening gezien!

Blijf het echter vreemd vinden dat ik nooit een bevestiging per mail heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 12:58
Zelfde hierzo maar eindelijk heb ik ook mijn centjes binnen .
Ik voel me weer Happy :*)

Maar weer meedoen met een LG cashback actie weet niet of ik dat weer zo snel zal doen..
Jorn1986 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:34:
Jaaaaa... het heeft even geduurd, maar heb eindelijk m'n cashback vandaag op m'n rekening gezien!

Blijf het echter vreemd vinden dat ik nooit een bevestiging per mail heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
diquan2001 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:50:
Zelfde hierzo maar eindelijk heb ik ook mijn centjes binnen .
Ik voel me weer Happy :*)

Maar weer meedoen met een LG cashback actie weet niet of ik dat weer zo snel zal doen..

[...]
Naar mijn idee is het gewoon een extraatje.

EDIT:
Deed gisteren een keer klikken op 'Zoek naar updates' en er was een update:
Knock-Code werkt er nu ook op en het werkt zeer goed.

[ Voor 16% gewijzigd door WALUIGI96 op 03-07-2014 12:08 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsint
  • Laatst online: 17-08 10:23
Ja de knock on werkt ook echt stukken beter.
Ik ben van de week ook even geschwitcht naar de ART compiler en ik heb wel het gevoel dat het allemaal net ietsjes sneller opstart en ietsjes minder accu vreet....maar het is subjectief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik kom ook nog even melden dat ik na maanden wachten vandaag het geld van de cashback heb mogen ontvangen. Het heeft inderdaad wel even geduurd, maar dat vind ik niet zo heel erg. Ben vooral blij met het apparaat zelf, topdingetje voor een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
Misschien werkt LG gewoon met dagen dat een apparaat in het zonnetje staat.
Gisteren was dus de G Pad 8.3 aan de beurt.
Mensen kregen die cashback en mensen kunnen de knockcode update uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Meessen schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:16:
[...]

Ik heb zoals verwacht ook niks ontvangen. Heb er echt genoeg van, maar je kan er helaas zo weinig aan doen :/
Ook de cashback eindelijk ontvangen. De volgende keer denk ik er toch wel eerst eens goed over na voordat ik een LG product met cashback koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Pfff.... standaard mailtje gekregen in het Nederlands en Frans.
Weer 10 weken wachten?

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2jbwjt0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
zAo schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 10:18:
[...]

Of, voor de mensen zonder Windows, of die liever geen proprietary gebruiken: F2FS. Opensource en werkt standaard op vrijwel elk modern OS.
Is dat dan merkbaar beter dan ext4 zonder journal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meessen schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:16:
[...]

Bellen met 036-7601670 bereikbaar van 13.00 tot 17.00 uur voor vragen over cashback actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:56:
[...]

Bellen met 036-7601670 bereikbaar van 13.00 tot 17.00 uur voor vragen over cashback actie
Met extra gratis, elke week een nieuwe smoes, afwisselend van vakantie, storing aan systeem, collega niet beschikbaar, volgende week echt, nee deze week, enz.
Succes... het komt wel .... ooit

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
Ik kan eindelijk melden dat ik mijn cashback geld heb ontvangen op 02/07.
Heeft veel langer geduurd dan het zou mogen... Ben toch blij dat ik eindelijk kan stoppen met mailtjes te sturen naar hen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MamaMouse
  • Niet online
Goh, LG, ik weet niet meer wat ik moet denken :-)

Mijn cashback emailtje (met daarin de goedkeuring, en de boodschap dat het binnen 10 weken overgemaakt zou worden) dateert van 19 mei j.l...

En vandaag (15 juli) staat het op mijn rekening :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Dat is nog vrij voorspoedig, zelfs eerder dan beloofd!
Bij mij duurde het iets van 12 weken o.i.d.

Of lees ik het sarcasme niet en is dat juist je hele punt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:17
Ik heb mijn cashback ook eindelijk ontvangen :) Ze kunnen voorbeeld nemen aan samsung. Die keren veel sneller uit en houden je op hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

De Google Editie is nu te bestellen voor 185,-- Euro in de USA. Wie durft dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik stel voor dat jij hem gaat bestellen.
Laat je ons weten wat je in totaal betaalt inclusief shipping en douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

ASW1 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:26:
[...]
Ik stel voor dat jij hem gaat bestellen.
Laat je ons weten wat je in totaal betaalt inclusief shipping en douane?
Leuk voorstel, maar ik durf het dus niet. Het is overigens inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik durf het wel, maar ik hoef hem niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:17
karakedi schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:12:
Bij het upgraden naar Kitkat krijg ik een error melding "Err004f". Heeft iemand anders dit ook gehad. Hierna is de tablet in een bootloop gekomen. Door paar keer aan en uit te zetten, werkt hij weer normaal.
Heeft iemand tips?
Op 1 mei heb ik de bovenstaande gemeld. Hoewel ik de upgrade heb geinstalleerd ben ik niet tevreden.
Bij mijn eerste poging om de update te installeren in april, kreeg in de foutmelding "Err004f". Tot 1 mei heb ik niet meer geprobeerd up te graden. Maar na de mislukte update poging kreeg ik random melding dat diverse apps werden gesloten. Zoals de browser, nu.nl netflix.

In mei is het alsnog gelukt om kitkat te gaan installeren en hoopte ik ook dat het afgelopen zou zijn met de random freezes. Maar helaas. Ik heb de tablet later nogmaals geflasht met kitkat en dit bood ook geen oplossing.

Persoonlijk denk ik dat een deel van de ram geheugen is beschadigd. Maar ik kan dit niet bevestigen of controleren.
Een ander optie zou zijn, om custum firmware te gaan installeren.Helaas heb ik geen ervaringen met rooten en custum firmware te installeren.

Wat raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Je hebt toch garantie?
Maak er gebruik van.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste