Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
remanus schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:47:
Alleen wel een vraagje, is er een manier om flash player op deze tablet te gebruiken?
Dolphin + Jetpack + geschikte Flashplayer = profit :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
GetaGrip schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:39:
Net een mail terug gehad van LG met de volgende inhoud:

[...]

Dus we kunnen weer on-topic gaan en het gewoon over de G Pad hebben. _/-\o_
Eindelijk een oplossing. Ook maar eens op de post doen vandaag. :) Heb wel 10 keer afgelopen 2 weken dat formulier ingevuld met iedere keer die melding. Hoe moeilijk kan het zijn om het formulier aan te passen? Minpunten voor het bedrijf ODC Benelux... :F
EDIT: alleen al de toon die een mevrouw aan de lijn tegen me aansloeg van het bedrijf ODC Benelux toen ik belde: echt DIKKE minpunten.
7o9 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:45:
[...]

Het blijkt dat we niet veel te zeggen hebben zonder discussie over de cashback actie :)

Ik ben zelf heel tevreden over mijn G Pad. Wel vanaf dag 1 ge-root omdat ik niet gewend ben om zonder adblock te browsen maar verder op de originele software.

Heeft iemand hier ervaring met Cyanogenmod 11 op deze tablet? Ik denk dat ik het eens ga proberen te installeren om te kijken hoe het ding werkt zonder alle LG software maar ik moet zeggen dat de LG 'bloatware' me tot op heden niet echt in de weg zit. Een beetje experimenteren kan echter geen kwaad toch?
Hier ook heel tevreden met de LG G Pad tot nu toe. Ik was eigenlijk van plan hem te rooten en flashen naar de V510 Google Play Edition, maar zie de noodzaak er eigenlijk helemaal niet meer toe: LG levert niet gek veel "zooi" er op mee, en heel veel daarvan kan je gewoon uitzetten, zoals de "knock on" feature (instellingen -> weergave -> "zet het scherm aan"). Daarentegen wil ik wel graag naar Android 4.4: wanneer zou die update eens komen? Niet dat 4.2.2 niet lekker draait, maar blijf graag up-to-date qua firmware.
Verder vindt ik sommige LG dingen zelfs wel handig, zoals een Taakbeheer, Polaris Office voor wat Office-bestanden, de infrarood afstandsbediening app, de voice recorder, memo, notebook...
Begin de reden dus niet meer helemaal te zien waarom ik naar een Google Play Edition zou moeten flashen: het is gelukkig geen Samsung dat vol zit met ****...

[ Voor 3% gewijzigd door Jorn1986 op 14-02-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook heel tevreden met de LG G Pad tot nu toe. Ik was eigenlijk van plan hem te rooten en flashen naar de V510 Google Play Edition, maar zie de noodzaak er eigenlijk helemaal niet meer toe: LG levert niet gek veel "zooi" er op mee, en heel veel daarvan kan je gewoon uitzetten, zoals de "knock on" feature (instellingen -> weergave -> "zet het scherm aan"). Daarentegen wil ik wel graag naar Android 4.4: wanneer zou die update eens komen? Niet dat 4.2.2 niet lekker draait, maar blijf graag up-to-date qua firmware.
Verder vindt ik sommige LG dingen zelfs wel handig, zoals een Taakbeheer, Polaris Office voor wat Office-bestanden, de infrarood afstandsbediening app, de voice recorder, memo, notebook...
Begin de reden dus niet meer helemaal te zien waarom ik naar een Google Play Edition zou moeten flashen: het is gelukkig geen Samsung dat vol zit met ****...
Ik had vooraf ook gedacht dat een andere ROM wel snel noodzakelijk zal zijn, maar tot nu toe stoor ik mij er ook niet aan, onverwachte meevaller! :)

Alleen jammer dat die smartcover van LG er echt niet is, zal dan toch de IVSO worden denk ik... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 22:14
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:46:
[...]

Ik had vooraf ook gedacht dat een andere ROM wel snel noodzakelijk zal zijn, maar tot nu toe stoor ik mij er ook niet aan, onverwachte meevaller! :)

Alleen jammer dat die smartcover van LG er echt niet is, zal dan toch de IVSO worden denk ik... :/
De IVSO bevalt mij erg goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:53
Jorn1986 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:17:
Ik was eigenlijk van plan hem te rooten en flashen naar de V510 Google Play Edition, maar zie de noodzaak er eigenlijk helemaal niet meer toe.
Dat is maar goed ook dan, want dat was je niet gelukt.
Of misschien zou het je wel gelukt zijn, als eerste. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Jorn1986 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:17:
[...]

Eindelijk een oplossing. Ook maar eens op de post doen vandaag. :) Heb wel 10 keer afgelopen 2 weken dat formulier ingevuld met iedere keer die melding. Hoe moeilijk kan het zijn om het formulier aan te passen? Minpunten voor het bedrijf ODC Benelux... :F
EDIT: alleen al de toon die een mevrouw aan de lijn tegen me aansloeg van het bedrijf ODC Benelux toen ik belde: echt DIKKE minpunten.
Ach... het is het eind van de week en zal de nodige 'opbouwende kritiek' wel gehad hebben intern, dus als je dan eens uitschiet over de telefoon begrijp ik dat wel.

Dit soort zaken doe ik altijd over de mail en kan zeggen dat elk mailtje wat ik had verstuurd deze week is beantwoord - wel een hoop copy en paste gehalte, maar duidelijk :+

[.]
Lol, ik heb geen eens gekeken naar de rom, teveel asian sauce met rare unlock screens en oversaturned wallpapers en dan heb ik het nog geen eens over 'Life is Gooooooood' smurfen toontje wat te pas en te onpas afging.

Ik draai Mahdi-Rom [4.4.2] [V500] en bevalt mij prima, wel met Apex Launcher en als mensen willen gaan rooten hier is een guide:

Selfie... ;)

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-BLOZFALLRMw/Uv4boDPw7vI/AAAAAAAAJAo/RPWXVtofXEw/w685-h565-no/LG-G-Pad-8.3.png

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
RJ-NL schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:55:
[...]

De IVSO bevalt mij erg goed. :)
Heb hem hier ook op m'n G-Pad heen: bevalt mij ook erg goed.
ASW1 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:33:
[...]

Dat is maar goed ook dan, want dat was je niet gelukt.
Of misschien zou het je wel gelukt zijn, als eerste. 8)
Nee klopt, maar heb hem wel een beetje met dit in m'n achterhoofd gekocht, wat dus achteraf helemaal niet nodig blijkt te zijn.
Ik vermoed dat dit overigens nog wel uit zal komen binnen een paar maanden.

EDIT: @GetaGrip: mocht deze LG skin me gaan vervelen zal ik er eens verder naar kijken. Voorlopig tevreden zo.
Met selfie bedoel je dat je jouw screenshot hebt geplakt in het fabrikant-plaatje?

[ Voor 12% gewijzigd door Jorn1986 op 14-02-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Jorn1986 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:37:
Met selfie bedoel je dat je jouw screenshot hebt geplakt in het fabrikant-plaatje?
Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
GetaGrip schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:37:
met rare unlock screens en oversaturned wallpapers en dan heb ik het nog geen eens over 'Life is Gooooooood' smurfen toontje wat te pas en te onpas afging.
Je kunt zelf een wallpaper instellen.
Dat toontje kan ook uit, of je kunt een ander geluidje instellen.

Heb ook Mahdi erop gezet, en ik twijfel nog.
Het is een mooie cleane ROM, bijna puur android met nog wat extra mogelijkheden.
Wat me er wel aan bevalt is het verbeterde geluid en de DSP manager.

De batterijduur is in mijn beleving gelijk, niet geweldig dus.
Wat ik mis aan stock is de IR afstandbediening, face detection die zorgt dat het scherm aanblijft, en de auto brightness functie die beter is aan te passen. Ook reageert de auto brightness in Mahdi erg sterk op lichtwisselingen(als ik bijvoorbeeld mijn hand even boven de tablet hou), in stock niet.
Ik zit er over te twijfelen om weer terug naar stock te gaan. Wel geroot en met Xposed+G2 module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

ASW1 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:56:
[...]

Je kunt zelf een wallpaper instellen.
Dat toontje kan ook uit, of je kunt een ander geluidje instellen.
Tuurlijk kan dat, maar ik blijf toch liever standaard zo dicht mogelijk bij Google editie's qua UI
Heb ook Mahdi erop gezet, en ik twijfel nog.
Het is een mooie cleane ROM, bijna puur android met nog wat extra mogelijkheden.
Wat me er wel aan bevalt is het verbeterde geluid en de DSP manager.
Ik had daar wat problemen mee omdat de DSP manager niet werkte bij bv TuneIn Radio Pro of InfiniTracks, Google Play Music was het enige die wel werkte.

Heb dit uiteindelijk opgelost door deze post op XDA.

Om uiteindelijk toch maar Viper4Android te gaan gebruiken, wat zeer aan te raden is.
De batterijduur is in mijn beleving gelijk, niet geweldig dus.
Geen enkel probleem, 16/17 uur met continue gebruik van radio/google play music en hier en daar wat de krant lezen of browsen. Dan nog steeds 25-30% over.
Wat ik mis aan stock is de IR afstandbediening, face detection die zorgt dat het scherm aanblijft, en de auto brightness functie die beter is aan te passen. Ook reageert de auto brightness in Mahdi erg sterk op lichtwisselingen(als ik bijvoorbeeld mijn hand even boven de tablet hou), in stock niet.
Misschien eens Lux Auto Brightness gebruiken?
Ik zit er over te twijfelen om weer terug naar stock te gaan. Wel geroot en met Xposed+G2 module.
Ik zou nog even blijven 'hangen' - ze zijn druk bezig met de kernel van de rom te updaten, wanneer dit gereleased gaat worden is nog niet bekend, maar er wordt hard aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhombreloco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-09 20:58
Hallo nu met de cashback actie sta ik enorm te twijfelen tussen de gpad en de Nexus 7
+- 250 euro in belgie

maar ik vraag me af of iemand beide devices heeft of beide uitbundig heeft getest ?
Het enige wat me doe twijfelen aan de Gpad is de verminderde helderheid en batterij.
Is dit inderdaad dan zon serieus probleem zoals ik al op veel paginas lees ?
Groetjes Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
GetaGrip schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:55:
Geen enkel probleem, 16/17 uur met continue gebruik van radio/google play music en hier en daar wat de krant lezen of browsen. Dan nog steeds 25-30% over.
Maar dat is qua gebruik niet erg representatief lijkt me.
Het is vooral het scherm dat een gulzige stroomverbruiker is. Wat langer browsen of lezen hakt er echt in.
In die zin denk ik ook niet daar een significante verbetering te verwachten in met andere software.

Eigenlijk bevalt Mahdi prima, maar mijn enigszins getweakte en geroote stock beviel ook goed.
Tsja, die Qremote functie, ik was er net aan gewend die te hebben en het is de enige functie van stock waarvoor ik eventueel terug zou willen.

Moest bij Mahdi nog wel even de DPI aanpassen want alles werd wel erg klein weergegeven op het scherm, ben van 270 naar 320 gegaan en nu is het prima, vergelijkbaar met stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-09 20:13
elhombreloco schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:09:
Hallo nu met de cashback actie sta ik enorm te twijfelen tussen de gpad en de Nexus 7
+- 250 euro in belgie

maar ik vraag me af of iemand beide devices heeft of beide uitbundig heeft getest ?
Het enige wat me doe twijfelen aan de Gpad is de verminderde helderheid en batterij.
Is dit inderdaad dan zon serieus probleem zoals ik al op veel paginas lees ?
Groetjes Tim
Ik heb beide tablets naast elkaar gehad, maar ik vind de lg gpad fijner. De helderheid is echt niet zo dramatisch, ja de nexus 7 is iets helderder maar het maakt niet veel uit vind ik. De batterij valt volgens mij ook wel mee. Ik kan toch zeker 6 uur non stop met mijn tablet doen terwijl ik bijvoorbeeld alleen maar spelletjes aan heb staan. Met browsen en ander lichter gebruik kan ik natuurlijk langer.

Wat voor mij de doorslag gaf, was het aanzienlijk grotere scherm. Hoewel de tablet zelf maar ietsje groter is, is het een wereld van verschil qua scherm formaat als je ze naast elkaar legt. Het enige minpunt van de lg pad kan zijn dat het geen stock android is, maar dat vindt ik zelf niet zo erg. Zoals hierboven al eerder is gezegd, is dat de lg skin niet hinderlijk is en voor sommige mensen zelfs toevoegingen heeft.

Als bonus heeft de LG Pad trouwens een micro sd slot. Dus je kan tot 80GB opslag krijgen. Handig als je ook series erop wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayblue
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:00
Volgens mij hebben ze eindelijk de website met de cashback actie gefixed. Afgelopen 2 weken dezelfde foutmeldingen gehad zoals eerder omschreven. Nu weer net even geprobeerd, en ja hoor, hij is met succes verzonden, en netjes een bevestingsmail ontvangen, waarin staat:
Hartelijk dank voor uw aanvraag van de € 50, - cashback op de LG GPad.

Om uw aanvraag snel en correct af te handelen vragen wij u het volgende te doen:

Print deze bevestigingsmail uit
Maak een kopie van uw aankoopbewijs (factuur, kassabon etc.)
Knip de sticker met het serienummer(S/N) uit de kartonnen verpakking van uw LG G-Pad.

Let op!! Alleen de kartonnen uitgeknipte S/N nummers worden geaccepteerd, dus geen stickers!!!
Beetje jammer dat je daarna nog 10 weken op je geld moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:30
Het lijkt wel total random dat de site soms wel en soms weer niet werkt ,
Net even geprobeerd en weer hetzelfde foutmeldingkje gehad .

Raar hoor ..
Maar goed het envelopje is ook al onderweg naar LG. :)
Jayblue schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:58:
Volgens mij hebben ze eindelijk de website met de cashback actie gefixed. Afgelopen 2 weken dezelfde foutmeldingen gehad zoals eerder omschreven. Nu weer net even geprobeerd, en ja hoor, hij is met succes verzonden, en netjes een bevestingsmail ontvangen, waarin staat:

[...]

Beetje jammer dat je daarna nog 10 weken op je geld moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:15
Ik zag in het mediamarkt krantje staan dat hij nu 288 euro is. En dan de 50 euro cashback komt hij op 238 euro. Maar er stond ook bij dat je gratis de lg smartcover erbij krijgt.. Al met al geen slechte deal lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph2m
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:54

ph2m

PopcornHour A-200+Synology 109

Lieuwe15 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:35:
Ik zag in het mediamarkt krantje staan dat hij nu 288 euro is. En dan de 50 euro cashback komt hij op 238 euro. Maar er stond ook bij dat je gratis de lg smartcover erbij krijgt.. Al met al geen slechte deal lijkt mij.
Link: http://folder.mediamarkt.nl/wk08/product/58910 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8_ball
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 19:22
Het lijkt erop dat je bij de mediamarkt de keuze hebt uit de cover of de 50 euro retour.
Tenminste als je d plaatjes uit de webshop mag geloven.

Het lijkt mij dat de cash back actie hier los van staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

8_ball schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:59:
Het lijkt erop dat je bij de mediamarkt de keuze hebt uit de cover of de 50 euro retour.
Tenminste als je d plaatjes uit de webshop mag geloven.

Het lijkt mij dat de cash back actie hier los van staat
Lijkt mij toch niet? - http://www.mediamarkt.nl/...7,1154513.html?langId=-11

LG V500 G Pad 8.3 Zwart + Cover = €288,- - €50,- cashback = €238,- zoals geadverteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

diquan2001 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:40:
Het lijkt wel total random dat de site soms wel en soms weer niet werkt ,
Net even geprobeerd en weer hetzelfde foutmeldingkje gehad .
Idem, krijg nog steeds 'Het ingevoerde nummer is niet geldig' als melding. Meerdere browsers geprobeerd maar geen verschil. ook handig dat niet aangegeven wordt welk invoerveld niet geldig is maar ik veronderstel dat dit om het serienummer veld gaat.

Morgen eens een envelop vullen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Laatst online: 14-03-2024
7o9 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:14:
[...]

Idem, krijg nog steeds 'Het ingevoerde nummer is niet geldig' als melding. Meerdere browsers geprobeerd maar geen verschil. ook handig dat niet aangegeven wordt welk invoerveld niet geldig is maar ik veronderstel dat dit om het serienummer veld gaat.

Morgen eens een envelop vullen dan.
Bij mij werkt het ook nog steeds niet, zeer frustrerend, stel prutsers daar bij LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik heb het opgegeven.
Gisteren een screendump geprint, kopie en barcode erbij en in een envelop naar Zeewolde gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeTweaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-03-2024
Hier een vergelijking met de nieuwe:
Samsung Galaxy Tab Pro 8.4

Maar deze begint wel met een prijs van rond de €380,-

YouTube: Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 vs LG G Pad 8.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik zou graag een sammie pro 8.4 willen hebben maar het lijkt erop dat hij zal flink aan de prijs zal zijn.

Binnen een jaar of twee is een tablet hopeloos verouderd en wil je een nieuwere.
Het is maar net hoeveel je er jaarlijks op af wilt schrijven.
In die zin was de LG Gpad met btw korting en cashback voor 200 euro een mooie aanbieding natuurlijk, bijna de helft van wat de samsung zal gaan kosten.

Maar wie weet is er over een halfjaar een dergelijke aanbieding voor de sammie.
Alleen zal er tegen die tijd wel weer iets beters zijn, een nexus 8 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Ben van plan een tablet te halen en deze spreekt me toch wel erg aan, heb natuurlijk al genoeg speurwerk gedaan (wacht nog ff tot de MWC voordat ik m'n keuze maak) maar wat zijn volgens jullie de voor en nadelen?
Er zijn natuurlijk genoeg reviews maar die worden meestal geschreven na kort gebruik.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Voor is de aantrekkelijke prijs, het goede formaat en de snelheid.
Schermhelderheid en batterijduur zijn matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
MicroSD-kaartslot ook een plus, skin is minpunt

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:05
CLB schreef op zondag 23 februari 2014 @ 23:58:
MicroSD-kaartslot ook een plus, skin is minpunt
Gewoon KitKat launcher gebruiken uit de playstore gebruiken, dat verbetert al een hoop. Maar je blijft zitten met nare / blije systeemgeluiden en meldingen en dat je niet handig kan wisselen tussen apps is een echt gemis. Verder erg tevreden met de tablet. Voor €200, absoluut de beste koop (MM actie + cashback)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Remcom00 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 22:36:
Ben van plan een tablet te halen en deze spreekt me toch wel erg aan, heb natuurlijk al genoeg speurwerk gedaan (wacht nog ff tot de MWC voordat ik m'n keuze maak) maar wat zijn volgens jullie de voor en nadelen?
Er zijn natuurlijk genoeg reviews maar die worden meestal geschreven na kort gebruik.
Ik vind dat de kwaliteit van het geluid uit de speakers te wensen over laat.
Vooral als je even wat muziek wilt luisteren/kijken via YouTube.
Ik heb er minder last van bij het kijken van een serie of film.

[ Voor 50% gewijzigd door Trasos op 24-02-2014 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
StraightOn.NL schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:01:
[...]

Gewoon KitKat launcher gebruiken uit de playstore gebruiken, dat verbetert al een hoop. Maar je blijft zitten met nare / blije systeemgeluiden en meldingen en dat je niet handig kan wisselen tussen apps is een echt gemis. Verder erg tevreden met de tablet. Voor €200, absoluut de beste koop (MM actie + cashback)
Ik denk dat je vergeten bent een en ander uit te zetten of aan te passen, want ik heb geen idee over welke systeemgeluiden jij het hier hebt.

En wat bedoel je met "niet handig wisselen tussen apps", ik heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
ASW1 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:35:
[...]
Ik denk dat je vergeten bent een en ander uit te zetten of aan te passen, want ik heb geen idee over welke systeemgeluiden jij het hier hebt.

En wat bedoel je met "niet handig wisselen tussen apps", ik heb nergens last van.
Het screen unlock geluid, iets dat lijkt op kabbelend water en een kanarie die klem zit bijvoorbeeld. Kan je vast wel uitzetten, maar nog niet onderzocht hoe. Door een andere launcher te gebruiken is dat in ieder geval niet aangepast (logisch).

Maar ik wilde voornamelijk bevestigen dat de LG skin niet de beste is :) Doe mij maar gewoon vanilla Nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:34
ASW1 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:35:
[...]

Same here. Is gewoon uit te zetten en door de homeknop iets langer ingedrukt te houden krijg je je taskmanager.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Goed om te weten :).
Gebruik toch meestal een koptelefoon en de tablet word meestal thuis gebruikt of er is stroom of een batterypack in de buurt, en ik ga een custom rom flashen dus van die LG meuk heb ik ook geen last :).

Maar hoe zat het nou met die actie van de MM, toch 288 euro en dan nog 50 euro cashback via LG en een gratis cover ofzo?
Kan het namelijk niet vinden, anders haal ik m van Amazon voor 200 pond.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertusbrutus
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:43
Ik heb dsp manager geinstalleerd en systeem eq aangepast.
Scheelt een hoop, haalt het doffe geluid weg bij laag volume en gedeelte van het resoneren.
Ben nu aan het kijken naar de originele quickpad hoes, via ebay 63 euro inclusief verzenden......
Lastig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertusbrutus
Btw, iemand last van wifi connection timeout op de lg pad?
Al mijn andere wifi apparaten doen het prima, maar de lg pad blijft met enige regelmaat hangen. Heb al factory reset geprobeerd en modem/router resets maar probleem blijft na verloop van tijd bestaan. Moet dan altijd ff wifi aan en uit zetten en dan werkt het weer. Iemand een idee? Schijnt iig vaker voor te komen bij android lees ik her en der.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Voronwë schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:20: Is gewoon uit te zetten en door de homeknop iets langer ingedrukt te houden krijg je je taskmanager.
Ik heb het aangepast, 1x tikken op de rechter button geeft bij mij de task manager.
Is een van de meestgebruikte acties denk ik.
Moet je wel geroot zijn om dat in te kunnen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertusbrutus
Remcom00 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:27:
Goed om te weten :).
Gebruik toch meestal een koptelefoon en de tablet word meestal thuis gebruikt of er is stroom of een batterypack in de buurt, en ik ga een custom rom flashen dus van die LG meuk heb ik ook geen last :).

Maar hoe zat het nou met die actie van de MM, toch 288 euro en dan nog 50 euro cashback via LG en een gratis cover ofzo?
Kan het namelijk niet vinden, anders haal ik m van Amazon voor 200 pond.
Dat was vorige week die actie van 288. Kost nu 319 zonder cashback met die cover (die overigens niet echt functioneel is).
Weet niet of je via amazon ook cash back kan doen...
Moet je LG eens vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Gisteren kreeg ik de onderstaande mail van LG:

Geachte heer/mevrouw,

Om uw aanvraag snel en correct af te handelen vragen wij u het volgende te doen:

Knip de sticker met het serienummer(S/N) uit de kartonnen verpakking van uw LG G-Pad.
Let op!! Alleen de kartonnen uitgeknipte S/N nummers worden geaccepteerd, dus geen stickers!!!

Stop de

□ bevestigingsmail
□ kopie aankoopbewijs
□ kartonnen sticker met serienummer (S/N)

in een voldoende gefrankeerde envelop en stuur dit naar:

ODC Benelux
T.a.v. LG G-Pad
Postbus 1252
3890 BB Zeewolde
NEDERLAND

Wij streven ernaar om het bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 weken na goedkeuring, op het opgegeven bankrekeningnummer, ingevuld op het online registratieformulier, te storten..

Mocht u nog vragen hebben betreffende deze actie dan kunt u per e-mail contact opnemen met onze speciale LG Cashback helpdesk. Het e-mailadres is: info@lg-gpad.nl.

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe LG GPad!

CashbackID 300000XXX (geplaatst op 24 februari 2014 15:45:05 CET)

Dit terwijl de online cashback mij nooit is gelukt en ik alles zelf maar vorige week heb opgestuurd. Daarom neem ik aan dat dit een soort ontvangt mail is dat ze mijn papieren hebben ontvangen. Ik kan namelijk moeilijk alles nogmaals sturen, aangezien ik de het uitgeknipte imei nummer niet meer heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Jeetje das mooi Kl*te heb ik 2 weken geleden alleen het stickertje zonder het karton opgestuurd .
Word weer een gedoe deze cashback actie van LG.
Aan de telefoon is dat mijn niet verteld dat het hele kartonnen achterkant mee moet in de envelop. :?
RJ-NL schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:03:

Geachte heer/mevrouw,

Stop de

□ bevestigingsmail
□ kopie aankoopbewijs
□ kartonnen sticker met serienummer (S/N)

in een voldoende gefrankeerde envelop en stuur dit naar:

ODC Benelux
T.a.v. LG G-Pad
Postbus 1252
3890 BB Zeewolde
NEDERLAND

Wij streven ernaar om het bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 weken na goedkeuring, op het opgegeven bankrekeningnummer, ingevuld op het online registratieformulier, te storten..

Mocht u nog vragen hebben betreffende deze actie dan kunt u per e-mail contact opnemen met onze speciale LG Cashback helpdesk. Het e-mailadres is: info@lg-gpad.nl.

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe LG GPad!

CashbackID 300000XXX (geplaatst op 24 februari 2014 15:45:05 CET)

Dit terwijl de online cashback mij nooit is gelukt en ik alles zelf maar vorige week heb opgestuurd. Daarom neem ik aan dat dit een soort ontvangt mail is dat ze mijn papieren hebben ontvangen. Ik kan namelijk moeilijk alles nogmaals sturen, aangezien ik de het uitgeknipte imei nummer niet meer heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Voor mij identieke ervaring; ik had zelf de spullen een week of twee geleden al opgestuurd na vele vergeefse online registratie pogingen. Heb nog even een mailtje gestuurd naar LG om te checken, maar jouw verklaring lijkt me het meest aannemelijk. Waarschijnlijk werken er twee afdelingen/bedrijven een beetje langs elkaar heen maar komt het uiteindelijk allemaal goed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Daarom neem ik aan dat dit een soort ontvangt mail is dat ze mijn papieren hebben ontvangen.
Dat lijkt me ook; dat je nu een email krijgt zal betekenen dat ze je in hun systeem hebben ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
ASW1 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:00:
[...]

Dat lijkt me ook; dat je nu een email krijgt zal betekenen dat ze je in hun systeem hebben ingevoerd.
Ja dat leek me dus ook. LG is niet heel duidelijk in het communiceren en het houden van een cashback actie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RJ-NL schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:15:
[...]

Ja dat leek me dus ook. LG is niet heel duidelijk in het communiceren en het houden van een cashback actie 8)7
Inmiddels is bij mij bevestigd dat de email een bevestiging is dat de spullen ontvangen zijn, alles geregeld dus :-)

Even iets anders: ik probeer al een tijd een optimale picture viewer voor mijn GPad te vinden. De standaard Gallery heeft ernstige beperkingen, JustPictures leek me kwa features ideaal maar bleek doorlopend te crashen (schijnt standaard te zijn bij grotere aantallen foto's). Het bekende QuickPic lijkt me voorlopig dan toch de beste keus.

Maar ook QuickPic heeft een vervelende beperking: er is altijd een witte balk onderin beeld (feitelijk voor return/home/settings), zowel bij bekijken van individuele beelden als tijdens slideshow etc. Totaal overbodig en zeer hinderlijk (de standaard Gallery laat zien dat dit niet hoeft). Zou daar nog iets aan te doen zijn (niet te vinden in de settings) of zijn dit typisch problemen die met het Android platform samenhangen, en die misschien per tablet of Android versie anders uitpakken?

Ik vind die balk hinderlijk omdat je een aanzienlijk deel van je scherm zo verspilt, maar vooral omdat die witte balk buitengewoon storend is bij het bekijken van beelden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:44:
[...]

Inmiddels is bij mij bevestigd dat de email een bevestiging is dat de spullen ontvangen zijn, alles geregeld dus :-)

Even iets anders: ik probeer al een tijd een optimale picture viewer voor mijn GPad te vinden. De standaard Gallery heeft ernstige beperkingen, JustPictures leek me kwa features ideaal maar bleek doorlopend te crashen (schijnt standaard te zijn bij grotere aantallen foto's). Het bekende QuickPic lijkt me voorlopig dan toch de beste keus.

Maar ook QuickPic heeft een vervelende beperking: er is altijd een witte balk onderin beeld (feitelijk voor return/home/settings), zowel bij bekijken van individuele beelden als tijdens slideshow etc. Totaal overbodig en zeer hinderlijk (de standaard Gallery laat zien dat dit niet hoeft). Zou daar nog iets aan te doen zijn (niet te vinden in de settings) of zijn dit typisch problemen die met het Android platform samenhangen, en die misschien per tablet of Android versie anders uitpakken?

Ik vind die balk hinderlijk omdat je een aanzienlijk deel van je scherm zo verspilt, maar vooral omdat die witte balk buitengewoon storend is bij het bekijken van beelden ...
Is dit misschien iets.... een beetje off-topic want je vraag moet eigenlijk hier.

Google Play: Full Screen Pic Picture Viewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Ik heb gisteren ook nog LG gebeld en het klopt dat ik een soort van bevestiging heb gehad. Dit kwam omdat een medewerker van LG de cashback handmatig zelf heeft aangevraagd via de website, wat bij mij dus niet ging? 8)7

Toen moest ik van binnen wel heel hard lachen. Punt is wel dat het geld nu eindelijk onderweg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
LG heeft een nieuwe uitbreiding voor de G PAD ontwikkeld: de Homeboy.
In feite een Bluetooth speaker annex dock.
Niet bepaald het meest sierlijke apparaat wat ik ooit gezien heb.
Maar er gebeurt in ieder geval iets aan het LG G Pad front...

http://www.androidcentral...you-mobile-world-congress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janha
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:44:
[...]

Het is wel degelijk mogelijk om de navigatie buttons uit te schakelen in Quick Pic: via het menu ga je naar Settings, vervolgens View dan Auto Hide Soft Keys ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janha schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:31:
[...]

Het is wel degelijk mogelijk om de navigatie buttons uit te schakelen in Quick Pic: via het menu ga je naar Settings, vervolgens View dan Auto Hide Soft Keys ;)
OK, het werkt bij mij nu ook! Ik had het eerder geprobeerd maar vermoedelijk teveel dingen door elkaar gewijzigd, want toen kreeg ik de navigatie balk niet weg ;-(

Het werkt nog niet helemaal zoals ik zou willen, want zodra je de afbeelding doorschuift komt de balk tijdelijk weer terug. Maar misschien wordt dat met een Android 4.4 update verholpen? (gezien de cryptische opmerking als je Auto Hide activeert).

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Over 4.4 Kitkat gesproken. Heeft iemand een goeie guide, tips of documentatie over het flashen naar Kitkat. Er is een GPE versie van de 8.3 dus het is mogelijk. Maar wat ik tot nu toe gelezen heb is hiet nog niemand met een V500 gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik heb zelf een tijdje kitkat gedraaid.
Ben weer terug naar stock omdat ik de ir-remote niet wil missen.
Je moet eerst rooten en er een custom recovery opzetten.
Dan een back up maken van je huidige systeem op een sd kaartje.
Daarna kun je een kitkat rom flashen, ik adviseer Mahdi, die draait stabiel.
Als het niet bevalt kun je altijd weer terug naar je back up.

[ Voor 9% gewijzigd door ASW1 op 26-02-2014 23:44 ]

• CrackSlet
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

StraightOn.NL schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:10:
Over 4.4 Kitkat gesproken. Heeft iemand een goeie guide, tips of documentatie over het flashen naar Kitkat. Er is een GPE versie van de 8.3 dus het is mogelijk. Maar wat ik tot nu toe gelezen heb is hiet nog niemand met een V500 gelukt...
Ik heb zelf via deze guide mn 8.3 geflashed naar de Mahdi ROM:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2554121

Had liever de GPE edition gehad, maar het schijnt toch niet zo makkelijk te zijn om die 1 op 1 te kopieren naar een v500 (iig toen ik er mee bezig was). Maar ik moet zeggen dat ik de Mahdi ROM ook zo goed als stock vind (heb ook een Nexus 5) plus wat andere handige customization dingetjes. En met de bijgevoegde Mahdi installer kan je ook makkelijk updates binnenhalen en flashen.

• 7o9
  • Niet online

7o9

Is het niet gewoon volstrekt onmogelijk tot op heden?

Ik heb nog nergens gezien dat het iemand gelukt is de GPE ROM te flashen op een V500.

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

Trasos schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:04:
[...]

Ik vind dat de kwaliteit van het geluid uit de speakers te wensen over laat.
Vooral als je even wat muziek wilt luisteren/kijken via YouTube.
Ik heb er minder last van bij het kijken van een serie of film.
Ik vind het geluid eigenlijk best goed voor een tablet, je kan het geluid flink verbeteren door hem onder een hoek op een harde ondergrond te plaatsen, dus speakers aan de onderkant (knoppen boven) en dan zorgen de er onder de bovenkant iets ligt waardoor hij chuin ligt. De bas wort er een stuk voller van.

Stuk beter geluid dan m'n dell laptop

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• ASW1
Ik heb nog nergens gezien dat het iemand gelukt is de GPE ROM te flashen op een V500.
Dat is ook niet nodig.
De GPE is bijzonder moeilijk te verkrijgen en nog duur ook.
Geen enkele reden om die te kopen wanneer je ook de LGE versie kunt halen en daar Mahdi of een andere 4.4 rom op kunt flashen.
Mahdi is puur kitkat zonder skin, met nog wat extra mogelijkheden om te customizen(maar dat hoeft niet uiteraard)

Ik denk overigens wel dat er dit jaar een upgrade van de stock LG-rom komt naar kitkat.
De LG skin blijft er dan uiteraard wel bovenop liggen.

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Is er ook geen manier om 4.4 met IR werkende te krijgen?

hoidoei

• ASW1
Nee, de IR blaster is locked.
Op de GPE versie werkt deze ook niet trouwens.

Als je en 4.4 wilt en de IR blaster dan zul je moeten afwachter of en wanneer LG met een update komt.

• Deckkie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08 10:12
Ik ben momenteel in de markt voor een tablet. En de LG g pad lijkt het beste uit de bus te komen, totdat je het tweakers review leest dan. Accuduur is slecht (kan ik nog overheen komen), en de processor prestaties laten te wensen over. Nu las ik in de reactie dat dit heel misschien met een software update opgelost kon worden. Weten jullie of dit reeds is gebeurt?

Heeft LG updates uitgevoerd waardoor de processor zijn naam waardig wordt?

Hartelijk dank.

• RJ-NL
Deckkie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:01:
Ik ben momenteel in de markt voor een tablet. En de LG g pad lijkt het beste uit de bus te komen, totdat je het tweakers review leest dan. Accuduur is slecht (kan ik nog overheen komen), en de processor prestaties laten te wensen over. Nu las ik in de reactie dat dit heel misschien met een software update opgelost kon worden. Weten jullie of dit reeds is gebeurt?

Heeft LG updates uitgevoerd waardoor de processor zijn naam waardig wordt?

Hartelijk dank.
Ik heb de G Pad nu enkele weken en ik kan me niet echt vinden in de review van Tweakers. De accuduur is voor mij prima, kan natuurlijk altijd beter en de processor presteert voor mij ook prima. Wellicht dat als Android 4.4 beschikbaar komt van LG dat alles nog wat beter wordt? :)

• ASW1
Accuduur is een uur of 5, hooguit 6 met het scherm aan.
Dat is niet geweldig wanneer je het met andere tablets vergelijkt.
Met 4.4 wordt dat ook niet beter.

Verder vind ik hem soepel werken, weinig tot geen lag. Dat verbetert nog wel wat met 4.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

ASW1 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:47:
[...]

De GPE is bijzonder moeilijk te verkrijgen en nog duur ook.
Geen enkele reden om die te kopen wanneer je ook de LGE versie kunt halen en daar Mahdi of een andere 4.4 rom op kunt flashen.
Ik bedoelde ook niet het kopen van de GPE versie maar het flashen van de GPE rom op de LGE versie.

Een custom ROM zou inderdaad kunnen en ik lees veel goeds over die van Mahdi maar dat was niet wat ik bedoelde.

Ik vind het verder prima zo, de LGE toevoegingen zitten mij niet in de weg. Als er eens een keer een officiele Kitkat ROM komt van LG voor de V500 dan wil ik die proberen, daarna is het voor mij tijd voor custom ROMs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Wat denk je dan dat het flashen van een GPErom jou kan bieden dat een rom als mahdi je niet kan bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

ASW1 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:46:
Wat denk je dan dat het flashen van een GPErom jou kan bieden dat een rom als mahdi je niet kan bieden?
De standaard GPE functionaliteit zonder de toevoegingen/wijzigingen door mahdi.

Eerlijk gezegd is het me niet helemaal duidelijk welke features uit de lijst van dingen die de Mahdi ROM doet standaard AOSP zijn. Op XDA zie ik een opsomming van functionaliteit maar niet of dit standaard AOSP, Cyanogenmod, Code Aurora of iets anders is. Voor iemand die de Mahdi ROM niet getest heeft is het dus lastig om ROMs te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ga er maar vanuit dat het bijna barebone stock android is.
Alleen onder settings zit nog een extra instelling genaamd "customization" waar nog wat extra mogelijkheden zitten die je in stock niet vindt.
Maar je hoeft dat niet te gebruiken uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhombreloco
  • Laatst online: 02-09 20:58
Naar het shijnt zijn er al users die Android 4.4 KitKat krijgen. Maar dit zijn blijkbaar uitzonderingen aan de hand van de xda thread.

http://forum.xda-develope...ntid=2580689&d=1392465658

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

elhombreloco schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:41:
Naar het shijnt zijn er al users die Android 4.4 KitKat krijgen. Maar dit zijn blijkbaar uitzonderingen aan de hand van de xda thread.

http://forum.xda-develope...ntid=2580689&d=1392465658
Volgens die thread had 1 gebruiker kort een update die bijna direct weer teruggedraaid werd. Maar goed dat ze er mee bezig zijn en blijkbaar dichter bij een release komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
7o9 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:49:
[...]Volgens die thread had 1 gebruiker kort een update die bijna direct weer teruggedraaid werd.
Dat dus; foutje bedankt.
Maar het geeft in ieder geval aan dat er wel een update zal komen vermoedelijk, alleen weet niemand wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:21
Ook ik meld me maar in dit topic, vandaag gratis de PAD gekregen bij de aanschaf van een LG was/droger. Eerste indruk is dat het een prima ding is :) (waardig vervanger van mijn veels te oude HTC flyer die een beetje in de kast ligt).

Hopelijk komt de kitkat update er snel aan.

Bij het instellen van de remote controller zag ik nergens de optie om de PVR in te stellen, iemand een idee hoe dat werkt?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik heb twee weken geleden de streepjescode per post opgestuurd voor de cash-back actie, maar nog niets gehoord.
Hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:48
ASW1 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:58:
Ik heb twee weken geleden de streepjescode per post opgestuurd voor de cash-back actie, maar nog niets gehoord.
Hoe zit dat bij jullie?
ik heb ze een mail gestuurd met hetzelfde verhaal als jou. De reactie was dat ze toestemming moeten vragen bij LG voor de uitbetaling want mijn serienummer is niet bekend voor de actie.

Zou grijze import of een te oude/nieuwe serienummer zijn.

Hetzelfde als met de dolce gusto cashback. Een hoop gedoe om dat het niet goed geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
ASW1 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:58:
Hoe zit dat bij jullie?
Idem hier: maar even afwachten of LG voor dit "onbekende" ser.nr. ook cashback gaat geven.
Ik zou het dan wel weer raar vinden als LG het bestempeld als "grijze import" aangezien in mijn geval op het label duidelijk stond dat het een G Pad is die geproduceerd is voor de Nederlandse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Ik heb mijn gpad succesvol geflashed naar 4.4.2 CM11

Hier is hoe ik het gedaan heb:

1. Rooten: YouTube: How to Root the LG G Pad 8.3
2. TWRP Recovery: YouTube: LG G Pad 8.3 TWRP Recovery Install & nandroid
3. CM11 flashen: YouTube: LG G Pad 8.3 CyanogenMod 11 android 4.4.2 KitKat install and review

Alle benodigdheden zitten bij de videos en/of zijn op XDA te downloaden. Heel eenvoudig, 30 minuten werk max. en het draait als een zonnetje! Heel heel soepel en voor wat ik nu zie super accu duur.

Wifi ontvangst lijkt iets minder sterk, maar binnen en buitenshuis nog steeds geen probleem met ontvangst met mijn Ziggo Ubee modem op 2.4G dat in de meterkast hangt, dus ik vind het echt prima!

Het verschil met de stock is heel duidelijk in hoe soepel nu alles draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die een GPad 8.3 én een recente Samsung TV heeft en die mij kan uitleggen hoe ik het beste screen mirroring kan toepassen, om afbeeldingen van mijn tablet beeldvullend op TV af te spelen, of waar ik daarvoor een goede handleiding kan vinden?
Ik gebruik een Samsung 40F6400 (heeft Wifi, maar is niet aangesloten op bedraad of draadloos internet). De apparaten kunnen elkaar zien in het instellingen scherm via o.a. Bluetooth of Wifi direct, maar daarmee houdt het wel ongeveer op. Ik ben nog niet verder gekomen dan éénmalig een paar (verkleinde) afbeeldingen van mijn tablet op TV vertonen, en meestal wordt er helemaal niks verstuurd. Vermoedelijk zie ik iets over het hoofd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Ook hier maar even met LG gebeld.
En ja hoor mijn serie nr is ook onbekend bij LG.

Ze moeten eerst goedkeuring van LG hoofdkantoor krijgen voor ze er verder mee gaan.

Jammer dat het zo slecht geregeld is.

Niks anders te doen en te wachten dat ze het goedkeuren.
Jorn1986 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:06:
[...]

Idem hier: maar even afwachten of LG voor dit "onbekende" ser.nr. ook cashback gaat geven.
Ik zou het dan wel weer raar vinden als LG het bestempeld als "grijze import" aangezien in mijn geval op het label duidelijk stond dat het een G Pad is die geproduceerd is voor de Nederlandse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jp13357
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-04 22:16
Een goed accu zit er wel in hoor. Maar er zit een productie fout in. Ik had zelf 1 maar die gaf een blauwe lijn dode pixels in het scherm. 1 maand bij saturn die ontkent het. Dan had ik gisteren weer een nieuwe die heeft het zelfde probleem ook. Een blauwe lijn dode pixels op full load gebruik. De demo apparaat ook bij saturn had het ook. voor de rest mooi apparaat. Goed scherm. Stevig in elkaar gezet. Samsung tab pro 8.4 oververhit zich zelf bij normale gebruik heb ik ook gelezen. Nexus 7 is te klein. Ik haat apple. Wie kan mij helpen voor een goede tablet met een qualcomm quad core krait chipset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

hi, Ik ben ook op zoek naar een verv. van mijn 10: asus en kom uit op een nexus 7 of deze 8.3 g-pad.
Ik ben hierin niet de enige, eigenlijk neig ik in op een aantal punten naar de g-pad maar een aantal andere naar de nexus 7.

De meeste reviews die ik gelezen heb schrijven over tegenvallende prestaties, en het gebrek aan android 4.3 (of 4.4) Maar hoe zijn de huidige ervaringen nu de "kinderziektes"er misschien wel uit zijn, en hoe hoog schatten jullie de kans in op een 4.4 update?

Het grote voordeel van de nexus 7 is natuurlijk de software en zijn snelheid.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Heb het toestel nu een week in gebruik en het bevalt me prima. 8.3 inch is echt ideaal. Had hiervoor een HTC flyer en die 1.3 inch is echt wel merkbaar. De iets lagere ppi zou ik me niet druk om maken, het beeld is echt haarscherp. Helderheid is binnen in ieder geval genoeg, buiten weet ik niet aangezien de tablet nog niet buiten gebruikt is.

Heb er gelijk een 32 gb kaartje in gedaan en dit werkt prima.

Prestaties zijn prima, of er een 4.4 update komt weet ik niet, maar op mijn HTC one was dit geen schokkende update. Wel is die LG crap redelijk irritant, maar het meeste kan je uitzetten en verbergen in het menu. Een andere optie is om te rooten en er een custom recovery op te zetten, op xda werken ze er hard aan om de play versie geschikt te maken. Dan hen je dus een 8.3 inch "nexus". Ik ga dit zelf noet doen omdat er ondanks alle troep ook wat nuttige dingen tussenstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Begin feb werkte de cashback niet en dus heb ik het maar beetje afgewacht, en dacht ga het nu maar eens invullen en het werkt nog steeds niet, hij zegt nog altijd dat het serienummer niet bestaat... wordt er een beetje gek van!

Moet ik ze nu gaan bellen of mailen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik schat de kans dat er een kitkat update komt op 95%.
Niets is definitief maar alles wijst erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:35:
Begin feb werkte de cashback niet en dus heb ik het maar beetje afgewacht, en dacht ga het nu maar eens invullen en het werkt nog steeds niet, hij zegt nog altijd dat het serienummer niet bestaat... wordt er een beetje gek van!

Ik heb zelf - omdat de online aanvraag tijdenlang niet werkte (S/N niet geldig) - uiteindelijk maar het online formulier uitgeprint en alles per post opgestuurd. Op 24/2 kreeg ik bevestiging van akkoord voor mijn cashback aanvraag, navraag bij LG leerde dat dit op basis van de per post opgestuurde spullen was. Dus gewoon per post opsturen moet voldoende zijn. We zijn nu drie weken verder en ik heb nog geen cashback ontvangen maar ja ... volgens de mail kan dit na goedkeuring nog 10 weken duren; hopelijk gaan ze in de tussentijd niet failliet ;-)

Ik ben ook al tijden verwikkeld in een procedure om de beloofde gratis Netflix abo voor mijn Samsung TV te krijgen; het lijkt wel of ze het zo moeilijk mogelijk maken voor de consument bij dit soort acties :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Cyclonic schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:35:

Je had ook gewoon even zoeken, het topic staat er vol mee wat je precies moet doen..... :)

GetaGrip in "LG G Pad 8.3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Er is voor de GPad 8.3 nog geen prijzen/levertijden topic (mag hier: Telecomproviders) Daar horen echter wel discussies over cashback acties. Dus graag daar een topic maken om zaken als cashback acties te bespreken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASW1 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:46:
Ik schat de kans dat er een kitkat update komt op 95%.
Niets is definitief maar alles wijst erop.
Op Tabletworld staat het volgende: "[...] Tevens meldde de Duitse tak van LG op Facebook dat de Android 4.4 KitKat-update vanaf het tweede kwartaal uitgerold zal worden voor de tablet."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56
Ondertussen blijft Mahdi genoeg updates uitbrengen en voor mijn gevoel is met de laatste update ook de accuduur ietsje beter geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Mijn Gpad maar geroot. Vind het (heb hem gratis gekregen) echt een topding. Laptop ligt een beetje eenzaam in de kast nu. Na het wijzigen van de schermanimaties naar 0,5x in de ontwikkelopties heb ik geen hapering meer gezien.

Antutu score van ruim 25000 is ook prima voor een stock rom, bijna net zo snel alls mijn HTC one. En die draait op kitkat. Dus als LG een update uitbrengt is die wellicht sneller als de One :)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/30bpny9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Hoe kom ik bij instellingen? Ik krijg het enkel te voorschijn via de app. Maar niet via notification bar naar beneden te sliden.
En kan qslides balk verbergen?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Pinin schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:12:
Hoe kom ik bij instellingen? Ik krijg het enkel te voorschijn via de app. Maar niet via notification bar naar beneden te sliden.
En kan qslides balk verbergen?
In mijn notification bar zit er een tandwieltje naast de datum (onder volume).
QSlide zou ik niet weten. Je kunt alleen alle apps weghalen, maar de Bewerken knop blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Supremo schreef op zondag 16 maart 2014 @ 21:24:
[...]

In mijn notification bar zit er een tandwieltje naast de datum (onder volume).
Gut, blinde vink die ik ben.
Verder een mooi tabltpet met heel veel bende van LG maar met een paar aardige dingen zoals het toetsenbord en ir

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
Na het rooten en installeren van Mahdi, blijkt opeens OneNote niet meer compatible te zijn met mijn Gpad. Al wat rondgegoogled, maar kom alleen maar nieuws over een update tegen van OneNote die ooit compatibiliteits problemen had.
Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Voronwë schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:49:
Na het rooten en installeren van Mahdi, blijkt opeens OneNote niet meer compatible te zijn met mijn Gpad. Al wat rondgegoogled, maar kom alleen maar nieuws over een update tegen van OneNote die ooit compatibiliteits problemen had.
Iemand een suggestie?
Dit heeft waarschijnlijk met je dpi settings te maken in je build.prop.
Deze vindt je op locatie: System/build.prop - hier vindt je een regel: ro.sf.lcd_density=273 (of 240/320)
Deze kan je aanpassen naar 240/273/320 - Hoe hoger de dpi, hoe groter alles wordt.....

Doordat deze afwijkt van de originele setting zal de app aangeven dat het incompatible is, meer apps hebben dit euvel, oplossing vindt je op XDA - http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2581988

Maar ik heb even voor je getest en de apk gedownload en geïnstalleerd op mijn GPad met een dpi van 273 en deze deed het gewoon. OneNote_15_0_2416_2300.apk heb ik getest met Eset AV en is schoon, zal deze 1 dag laten staan en dan weer verwijderen.

Hoop dat het je probleem oplost... :)

[ Voor 0% gewijzigd door GetaGrip op 18-03-2014 07:54 . Reden: Edit: link verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
Thnx! Daar ga ik mee aan de slag. Ik probeer eerst die DPI setting voordat ik je apk installeer. (Die is binnen, dus je mag hem verwijderen) Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Voronwë schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 07:28:
Thnx! Daar ga ik mee aan de slag. Ik probeer eerst die DPI setting voordat ik je apk installeer. (Die is binnen, dus je mag hem verwijderen) Mijn dank is groot!
Je hoeft het niet te doen, app zal gewoon installeren. Maar als je de dpi settings gaat wijzigen is dit een goede tool. Root explorer zal automatisch een backup maken van je file.

Google Play: Root Explorer

Na de wijziging wel even opnieuw opstarten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Vorige week deze case besteld, en nu al in huis!!!

http://www.ebay.com/itm/M...LG-G-Pad-Lot/400662480766

Tablet zit er prima in, Cover functie werkt (aan/uit bij openen) en er zat zelfs een stylus (van baggerkwaliteit ;) bij). Al met al een prima koop voor 10 euro! Wellicht niet zo mooi en chique als de originele cover maar mij hoor je niet klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ik hoop binnenkort die Nillkin sparkle te krijgen (ook 10euro) die lijkt er wel heel erg op

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Rene schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:48:
Vorige week deze case besteld, en nu al in huis!!!

http://www.ebay.com/itm/M...LG-G-Pad-Lot/400662480766

Tablet zit er prima in, Cover functie werkt (aan/uit bij openen) en er zat zelfs een stylus (van baggerkwaliteit ;) bij). Al met al een prima koop voor 10 euro! Wellicht niet zo mooi en chique als de originele cover maar mij hoor je niet klagen!
Die heb ik ook! Super cover voor idd weinig geld. Tablet gaat er makkelijk in en uit, maar niet te makkelijk.
Vanwege het extra gewicht haal ik de tablet thuis meestal uit de cover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

edit: gelukt

[ Voor 107% gewijzigd door Pinin op 20-03-2014 13:50 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Er is weer een 50 euro cashback actie van LG t/m 30 april zag ik op wehkamp.
Prijs komt dan op 237 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Laat LG maar eerst de huidige cashback actie goed verlopen en daarna mogen ze weer met een andere actie beginnen zou ik zeggen 8)7

Het is al bijna april en het gaat al vanaf het begin fout met deze cashback actie .
Nu zijn ze weer aan het checken of onze serie nrs wel mee mogen doen met de actie .

Verder totaal geen feedback van LG of je moet weer eens zelf gaan bellen .
Om vervolgens te horen dat ze er nog mee bezig zijn :'(

Prutsback actie :(
ASW1 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 22:24:
Er is weer een 50 euro cashback actie van LG t/m 30 april zag ik op wehkamp.
Prijs komt dan op 237 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Hmmm, ik ben de mahdi rom aan het flasen, maar nu blijft hij hangen in de boot (wss omdat ik geen factory reset heb gedaan) Hoe kom ik in recovery? vol. down en power lijkt niet te werken, of doe ik deze handeling niet goed?

recovery is twrp2.6.3

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Pinin schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:38:
Hmmm, ik ben de mahdi rom aan het flasen, maar nu blijft hij hangen in de boot (wss omdat ik geen factory reset heb gedaan) Hoe kom ik in recovery? vol. down en power lijkt niet te werken, of doe ik deze handeling niet goed?

recovery is twrp2.6.3
inmiddels geholpen op xda

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

Pinin schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:33:
[...]
inmiddels geholpen op xda
Het zou handiger zijn als je ook de oplossing zou melden. Dan heeft iemand met dezelfde vraag er ook wat aan.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste