Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:02
Ik denk dat het maandag als alle medewerkers er weer zijn, dat het opgelost is aangezien ze zeker tientallen mailtjes en tweets hebben ontvangen over de cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Veel mensen zijn kennelijk erg ongeduldig. :o
Zelfs al kon je nu de cashback aanvragen, zal je vele weken moeten wachten op het geld.
Ik heb meer dan een jaar geleden een LG smartphone gekocht waar ook een cashback regeling op zat.
Dat heeft zeker anderhalve maand geduurd tussen aanvragen en daadwerkelijk geld krijgen.
Daar kan een weekendje nog wel bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Die IVSO bookcover zou ik graag willen hebben, maar die is alleen te verkrijgen op Amazon? Op Amazon moet je persé afrekenen met een credit-card en die heb ik niet.
Weet iemand waar je hem anders nog kan kopen? Of een vergelijkbare goede case? Heb zowat een uur lopen Googlen maar kom weinig goede bookcovers tegen voor een LG G Pad 8.3.
Ben bezig met een bestelling bij Amazon en kan er een voor je mee laten komen als je wilt.

[ Voor 9% gewijzigd door TheBoneCollector op 02-02-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Gerubu schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:43:
Zijn er ook mensen waarbij de cashback registratie wel gelukt zijn?

Ik heb het nu een aantal keer geprobeerd ook via andere computers en browsers zonder succes
Ik vind het een slechte actie van LG je kan ze niet eens bereiken.
Zelfs de uitleg op de website om je serienummer op te zoeken klopt niet.
En als je op link hieronder klikt(Gpad-promo) staat er (HET SPIJT ONS. DE DOOR U OPGEVRAAGDE PAGINA IS NIET BESCHIKBAAR)

En als je de actie voorwaarden leest moet je ook de serienummer uit de doos knippen en een kopie van de bon sturen.(zie hieronder)
Ja ze hebben de actiepagina inmiddels "down" gehaald, en ook het e-mail adres. Ze zullen wel overspoeld zijn op hun mailserver met mailtjes met daarin PDF/JPEG bijlages van mensen met ingescande facturen en doos-stickers.
Ze zullen het vast wel fixen in de loop van volgende week?

Je bent er inderdaad nog niet na het invullen van het webformulier: je moet inderdaad ook nog een kopie van de bon en de uitgeknipte streepjescode opsturen naar:
ODC Benelux
T.a.v. LG G-Pad
Postbus 1252
3890 BB Zeewolde
Nederland

Bron: Algemene Voorwaarden
TheBoneCollector schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:15:
[...]

Ben bezig met een bestelling bij Amazon en kan er een voor je mee laten komen als je wilt.
DM gestuurd ;)

EDIT: Website werkt weer?

EDIT2: Maar de website blijft weer op hetzelfde hangen: "Het imeinummer is niet geldig" :-(

[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 02-02-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
Ik gok dat ze een formulier hebben hergebruikt voor een cashback actie van een telefoon, waar het formulier checkt of je het imei nummer hebt ingevuld. Ze hebben wel het veld weggehaald voor imei nummer omdat het niet van toepassing is, maar niet de check weggehaald, waardoor je altijd een foutmelding krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi !
Ik heb na het zien van de cashback + btw dagen ook besloten om een gpad aan te schaffen, echt een super mooi ding zeg.
Dit is mijn eerste stap in de wereld van smartphones/tablets dus er gaat een wereldje voor me open, haha.
Jammer dat die cashback actie niet zo smooth verloopt als het zou kunnen, ik ga ze ook een mailtje sturen. naja de actie geld tm april dus we hebben nog even.
Ik heb erg getwijfeld tussen de gpad en de ipad air, ik wil heel graag ''on the go'' digitaal kunnen tekenen en was geneigd naar de iets krachtigere batterij en scherm resolutie. maar ik wacht het volgende model af, de ipad pro ? groter scherm = is meer capaciteit voor tekenen en met eventueel 4k resolutie en de vernieuwde wifi, de fingerprint kan handig zijn [omdat ik veel reis.
Gpad was naar mijn mening voor mijn doelen -handzaamheid,scherm kwaliteit en formaat (lezen en comics, films) + microsd dan de allerbeste tablet die ik kon nemen.

Bone collector ik sluit me graag aan voor het hoesje, ik stuur je een pm.

Ps: omdat ik hem echt elke dag bij me zal hebben en altijd gebruik maak van mountainbike om naar en van werk te komen, veel buiten ben en train zat ik te denken aan een 3 jarig verzekering - kost 70 euro. vanwegen de kortingen leek het meteen een relatief groot bedrag maar toch ga ik ervoor.
Heeft iemand anders ook een verzekering afgesloten en zo niet waarom ?

Groetjes en spreek jullie

edit1- Oja ! voor allen die ongetwijfeld vroeg of laat gebruik willen gaan maken van de micro sd kaart dan zijn deze 2 wel een van de beste keuzes Samsung Pro MB-MGCGB 64gb 50 incl verzend kosten
http://azerty.nl/winkelma...uct%5B566922%5D=1&bestel=
enz de adata 32gb voor 23 euro incl verzendkosten
http://www.4allshop.nl/10...osdhc-uhs-i-class-10.html

voor de hele test van 49 kaartjes verwijs ik jullie naar deze test http://nl.hardware.info/r...iew-alle-kaarten-op-tafel

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Riel88, ik heb geen verzekering genomen, aangezien mijn inboedelverzekering dit ook verzekerd.
Je moet goed kijken in de verzekeringsvoorwaarden of vallen en stoten in meeverzekerd.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:31:
...
Ik heb erg getwijfeld tussen de gpad en de ipad air, ik wil heel graag ''on the go'' digitaal kunnen tekenen en was geneigd naar de iets krachtigere batterij en scherm resolutie. maar ik wacht het volgende model af, de ipad pro ? groter scherm = is meer capaciteit voor tekenen en met eventueel 4k resolutie en de vernieuwde wifi, de fingerprint kan handig zijn [omdat ik veel reis.
...
Waarom geen Note 2014?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pAmd freak : Vallen en stoten was niet gedekt, dus toch maar ervoor gekozen om deze erbij te nemen. Hij is 3 jaar geldig... op maand basis gezien is het het voor mij waard.
Dtech : ik heb goed naar de note gekeken, net een slag duurder als de gpad.. wel meer mogelijkheden maar voelde me dan toch geneigd om dan ''all the way'' te gaan voor de ipad air 128 gig.
Toen nog eens goed nagedacht en besloten om de gpad die handzamer is waardoor ik hem echt altijd bij me kan hebben te kopen met de extra kortingen en hierna te investeren in een groter formaat tablet met een groter scherm (12 inch word blijkbaar de nieuwe stap) een hogere resolutie 4 k ? (beter voor tekenen) en krachtigere interne componenten. eigenlijk een laptop in tablet vorm.
Ik heb gekeken naar die nieuwe van windows en ik ben benieuwd naar hoe de competitie erop reageert.
Wel heb ik zoiets dat apple nu moet komen uitbreidbaar geheugen. ik begrijp de verkoop mechaniek erachter maar toch.

Waarvoor gebruiken jullie je gpad vooral ? en hebben jullie al geroot of andere roms erop gezet ?

Groetjes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 22:14
Voor mensen die problemen hebben met de cashback heb ik wat informatie.
Ik heb net een Live Chat gehad met een medewerker van LG en die gaf mij een telefoonnummer wat speciaal bestemd is voor de cashback. Bereikbaar van 13.00 tot 17.00.

036 - 760 1670

Ik heb dit nummer nergens op de site gezien maar wellicht biedt dit uitkomst tot de problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:30
Dit berichtje net gekregen van de LG Care service..

Bedankt voor uw mail.

Fijn om te vernemen dat uw keuze is gevallen op onze G pad 8.3. Vervelend om te vernemen dat nog niet wilt lukken met het aanmelden van uw cash back.

Het probleem is bij ons bekend, wij proberen het zo snel mogelijk te verhelpen. Wij adviseren u in de loop van de dagen te blijven proberen.

Mocht u nog vragen hebben over de cashback actie, dan adviseren wij u om contact op te nemen met de cashback helpdesk. Het telefoon nummer is 036-7601670 en bereikbaar van 13:00 tot 17:00 uur op werkdagen.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag van u.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics Benelux

Samir Essayah
Customer Service Representative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Ik ben zelf ook op zoek naar een mooie case met auto wake functie. De case die hierboven wordt genoemd en te koop is bij Amazon kan ik niet bestellen? Leveren niet aan NL.

Echter kwam ik op eBay deze case tegen:

http://www.ebay.com/itm/H...&var=&hash=item2ecd8930e0

Ziet er hetzelfde uit maar er staat niet bij vermeld of er een auto wake in zit. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
RJ-NL schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:35:
Ik ben zelf ook op zoek naar een mooie case met auto wake functie. De case die hierboven wordt genoemd en te koop is bij Amazon kan ik niet bestellen? Leveren niet aan NL
Amazon.de stuurt gewoon naar NL toe, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
TheBoneCollector schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:42:
[...]

Amazon.de stuurt gewoon naar NL toe, geen probleem.
Ik krijg de melding tijdens het afrekenen dat dat niet kan? 8)7

We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order.

[ Voor 24% gewijzigd door RJ-NL op 03-02-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Geef eens een link van die case...

Overigens is dit een handig lijstje originele firmwares voor de G Pad.
http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
cornfed99111 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:04:
Geef eens een link van die case...

Overigens is dit een handig lijstje originele firmwares voor de G Pad.
http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=39
Dit is de link:

http://www.amazon.com/Sma...et-Function/dp/B00GSK46D8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
OK. Dat is de Amerikaanse Amazon. Die versturen zelden naar Nederland.

Misschien is dat wat: http://www.amazon.de/IVSO...ywords=IVSO+Slim+Smart+lg

[ Voor 54% gewijzigd door cornfed99111 op 03-02-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
cornfed99111 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:12:
OK. Dat is de Amerikaanse Amazon. Die versturen zelden naar Nederland.

Misschien is dat wat: http://www.amazon.de/IVSO...ywords=IVSO+Slim+Smart+lg
Via de Duitse Amazon kan het wel! Helaas geen Paypal dus ik kan hem pas vanavond bestellen.

[ Voor 17% gewijzigd door RJ-NL op 03-02-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FGroentje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 22:04
Sinds de MM BTW-dagen heb ik nu ook een G Pad.

Prima ding maar ik heb 1 probleem: wanneer de pad wat langer gebruikt wordt (en dus warmer wordt) treedt er linksboven en linksonder (in portrait-mode) wat verkleuring op. Vooral met wit en grijs valt dit op. De verkleuring is licht oranje.

Hebben meer mensen hier last van of dit wellicht ergens voorbij zien komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
FGroentje schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:11:
Sinds de MM BTW-dagen heb ik nu ook een G Pad.

Prima ding maar ik heb 1 probleem: wanneer de pad wat langer gebruikt wordt (en dus warmer wordt) treedt er linksboven en linksonder (in portrait-mode) wat verkleuring op. Vooral met wit en grijs valt dit op. De verkleuring is licht oranje.

Hebben meer mensen hier last van of dit wellicht ergens voorbij zien komen?
De enige keer dat ik hem nu een paar uur achter elkaar gebruikt heb was voor video (stream) kijken en daarbij werd hij niet warm en heb ook geen verkleuring opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FGroentje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 22:04
dbm_ schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:14:
[...]

De enige keer dat ik hem nu een paar uur achter elkaar gebruikt heb was voor video (stream) kijken en daarbij werd hij niet warm en heb ook geen verkleuring opgemerkt.
Mijn pad wordt ook niet echt voelbaar warm(er).
Maar de verkleuring is er niet wanneer ik hem bijvoorbeeld 's-morgen aanzet. Na +/- een kwartier/half uur treedt de verkleuring op. Dus ik denk zelf dat een warmte issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Zojuist even het nummer gebeld van de cashback actie. Ze zijn ermee bezig en mij werd aangeraden het morgen nogmaals te proberen of anders weer te bellen voor wellicht een andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier alweer een nieuwe GPad eigenaar dankzij de MM BTW dagen :-) Ik wil de tablet vooral gaan gebruiken voor mijn foto hobby, o.a. als portable foto archief en voor remote control van camera.

Ik heb er gelijk een mSD kaartje met (tien)duizenden foto's ingestopt (gemaakt op mijn Win7 PC) maar daarbij loop ik tegen een aantal beperkingen van Android / Gallery aan. Misschien heeft iemand tips of dit 'normaal' is resp. of er wat aan te doen valt:
- weergave van meeste afbeeldingen is snel en met heel mooie kwaliteit. Ik gebruik meestal 1800x1200 of 1920x1080 pixels wat goed uitkomt met de schermresolutie. Maar sommige andere pixelafmetingen geven een heel onscherp beeld (dat onscherp blijft, ook na even wachten). Bij uitvergroten wordt de afbeelding dan wel redelijk scherp; dit gebeurt o.a. bij afmeting van 1800x1350 en 3000x2000 pixels. Gallery scaling bug?
- De diashow functie in Gallery geeft een zeer onscherp beeld vergeleken met individuele beelden, ik denk halve schermresolutie of misschien nog minder. Ook geen mogelijkheid om het hele scherm te gebruiken, wat voor diashows gangbaar is. Voor fotografen eigenlijk onbruikbaar zo, zonde ...
- sorteerproblemen: Gallery negeert de folder structuur op mijn kaartje; heel vervelend want die structuur is de organisatie van mijn archief, nodig om snel een foto terug te vinden. Ik krijg de folders van het kaartje allemaal onder elkaar in soort alfabetische volgorde. Verder kan ik afbeeldingen binnen een folder alleen op aanmaakdatum sorteren, maar niet op naam wat voor fotografen vaak zinvoller is. De datum waarop een foto bewerkt is zegt niet zoveel ...

Ik las na wat zoeken dat de JustPictures App een en ander wél goed doet, maar die schijnt niet zo degelijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Kijk eens naar deze alternatieven: http://www.talkandroid.co...for-android-october-2013/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt :) QuickPic en JustPictures maar eens proberen dan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Ok nu krijg ik bij de LG promo site niet meer de melding IMEI nr klopt niet . :)

Maar het ingevoerde nr is niet geldig ?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
diquan2001 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 08:01:
Ok nu krijg ik bij de LG promo site niet meer de melding IMEI nr klopt niet . :)

Maar het ingevoerde nr is niet geldig ?? 8)7
Dat had ik gisten middag ook. Er wordt aan gewerkt zeiden ze via de telefoon...

Bij mij werkt de Cashback ook nog steeds niet... Vanmiddag maar weer eens bellen :?

[ Voor 11% gewijzigd door RJ-NL op 04-02-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke microSD-kaart 32 of 64GB is het beste te gebruiken in de LG Gpad en waar zijn deze betaalbaar.

Nog bedankt voor de tips.....Heb nu de Samsung 64GB micro SD Pro Class 10 UHS-I 70MB/s met adapter voor EU 47,90 besteld.

Morgen maar eens kijken voor een Slimfit beschermhoes.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:58:
Welke microSD-kaart 32 of 64GB is het beste te gebruiken in de LG Gpad en waar zijn deze betaalbaar
Volgens mij maakt het merk en type niet veel uit. Kwa prijs is het misschien gemakkelijk de Pricewatch te gebruiken? :P

http://tweakers.net/categ...media-geheugen/producten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Riel88 heeft 1 pagina geleden een hele review van HW.info gepost:
http://nl.hardware.info/r...aarten-op-tafel-conclusie

Komt er volgens mij op neer dat die Samsung kaartjes een prima prijs/kwaliteit hebben.
Ook deze Adata komt er wel aardig uit:
pricewatch: Adata Premier microSDHC UHS-I U1 Class10 + SD adapter 32GB

Enige puntje is dat er alleen een 32gb versie van is, maar voor €17,- kan het best zijn dat ik die binnenkort ff scoor. Zo eindeloos veel opslag hoef ik nou ook weer niet.

[ Voor 43% gewijzigd door CrackSlet op 04-02-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes sir ! heb vandaag mijn samsung kaartje van 64 gb (zie welke type adh van de review) binnen. Nu maar eens mijn gpad rooten dan de ''gl to sd'' app instaleren en al mijn bestanden nu vooral games verplaatsen naar de sd kaart.
Kaartje vullen met wat boeken, luisterboeken en comics en eens beginnen met genieten van dit heerlijke apparaat !
Will keep you all posted.

Groet

*hey cracky

Ja die 17 euro prijs klinkt aantrekkelijk, maar met verzendkosten erbij komt ie alsnog rond de 23 euro.
Zelf toen gekozen om net iets meer als het dubbele te besteden (50 euro incl verzendkosten) om zodoende al mijn bestanden op 1 kaartje te hebben.
De cover die ik ga bestellen heeft een card houder en caselogic tasje dat ik nu gebruik en zal gebruiken wanneer ik de tablet ga vervoeren heeft ook een slit voor assesoires.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Heb voor mijn vriendin een Lg G pad gekocht en ik vind het toch wel een super fijn aparaat. Heb vandaag mijn Ipad moeten omruilen omdat deze defect was, nu heb ik hier een gesealde Ipad air liggen. En twijfel of ik ook liever een G pad haal, echter is nu geen btw korting meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
Heb ook de GPad op de kop getikt op de btw dagen van de MM. En ben er super tevreden mee! Vooral het formaat is echt super, past precies in de binnenzak van mijn jassen. Misschien had het scherm wel iets feller gemogen en had android wel wat cleaner gemogen maar geen tablet is natuurlijk perfect. De cashback aanvraag ging bij mij vlekkeloos al moet ik het geld nog wel gestort krijgen.
Nu zoals anderen opzoek naar een goede case. De IVSO case ziet goed uit maar eigenlijk zou ik het liefst alleen een soort Apple Ipad smartcover willen die alleen het scherm beschermd en het apparaat niet te dik maakt, als er krasjes op de achterkant komen vind ik niet zo erg. Ben benieuwd of zoiets bestaat voor deze tablet. Of zou het mogelijk zijn om een ipad (2, 3 of air) smartcover aan kunnen passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Dus al ik het goed begrijp heeft alleen LLEEDD de cashback aangevraagd, verder is het niemand gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ze zijn er mee bezig, komt heus wel goed, wees gerust :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
CLB schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 08:16:
Ze zijn er mee bezig, komt heus wel goed, wees gerust :)
Haha, dat zal ook wel. Vind het gewoon raar dat het één iemand is gelukt en verder niemand 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 20:43
Het is mij gisteravond in 1 keer gelukt.

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb jij ingevuld CSN of het S/N nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Nou het word wel irritant probeer al vanaf de 31ste de cashback te regelen maar werkt voor geen meter hoor.niet met csn nr of s/n nr niks niet..

Verschillende browsers mozilla,chrome,iexplorer werkt ook niet.

denk dat ik maar voor optie B ga nu ..

Om in aanmerking te komen voor deze promotie dienen deelnemers aan de volgende voorwaarden te voldoen: a) koop het promotieproduct, tussen 30 januari 2014 en 31 maart 2014 bij een van de geautoriseerde verkooppunten; en (b) Vul het online invulformulier in op www.lg.com/nl/Gpad-promo. Upload een foto van de originele streepjescode van de doos en een kopie van de kassabon voor 13 april 2014 op de actiewebsite. Om in aanmerking te komen voor de cashback campagne dienen deelnemers de originele streepjescode van de doos uit te knippen en een kopie van de kassabon voor 13 april 2014 in een voldoende gefrankeerde envelop op te sturen naar onderstaand adres:

ODC Benelux
T.a.v. LG G-Pad
Postbus 1252
3890 BB Zeewolde
Nederland

Vergeet a.u.b. niet voldoende te frankeren!

[ Voor 66% gewijzigd door diquan2001 op 05-02-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:14:
Wat heb jij ingevuld CSN of het S/N nummer?
Ik heb het S/N-nummer ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

diquan2001 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:19:denk dat ik maar voor optie B ga nu ..
Dat is niet precies een optie, je moet het allebei doen. Online registreren EN streepjescode/bon opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Top had ik niet eens goed gelezen ..
Maar goed dan is het alsnog belangrijk dat de LG site normaal werkt.
7o9 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:29:
[...]

Dat is niet precies een optie, je moet het allebei doen. Online registreren EN streepjescode/bon opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Hebben meer mensen last van het feit dat de 50 GB van Box niet werkt? Ik heb al 50 GB opslag vanwege een BB PlayBook maar dit lijkt me geen probleem.

Als ik de Box app download via LG Smartworld en heb open krijg ik de melding over de 50 GB, ik moet de app eerst updaten via de Play Store en inloggen. Echter heb ik dan nog steeds 50 GB, niet dat dat niet genoeg is maar toch :P

EDIT:

Ik lees op een forum dat je eenmalig 50 GB gratis krijgt... "opstapelen" kan dus niet :'(

[ Voor 12% gewijzigd door RJ-NL op 05-02-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
7o9 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:29:
[...]

Dat is erg slecht vermeld. In de bevestigingsmail staat hier ook niets over genoemd.
Ik heb de vraag maar even bij LG neergelegd.

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

BartV schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:25:
[...]
Dat is erg slecht vermeld. In de bevestigingsmail staat hier ook niets over genoemd.
Ze zullen het ongetwijfeld doen om te voorkomen dat mensen de cashback indienen en dan het apparaat met doos en al terug brengen naar de verkoper.

Het moeten opsturen van een digitale versie van de bon en het serienummer is dan wel redelijk onzinnig imo.

Ik hoor graag wat LG hierover antwoordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer contact gehad met 036-7601670 en de mevr. aan de telefoon heeft het zelf nog geprobeerd mijn gegevens in te vullen maar dat lukte haar ook niet.
Nu vroeg ze mij om het zelf nog eens te proberen en er een print van te maken en dit samen met kopie bon en de originele streepjescode van de doos op te sturen naar

ODC Benelux
T.a.v. LG G-Pad
Postbus 1252
3890 BB Zeewolde
Nederland

zelf stuur ik het aangetekend op je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:55:
Ik heb weer contact gehad met 036-7601670 en de mevr. aan de telefoon heeft het zelf nog geprobeerd mijn gegevens in te vullen maar dat lukte haar ook niet.
Nu vroeg ze mij om het zelf nog eens te proberen en er een print van te maken en dit samen met kopie bon en de originele streepjescode van de doos op te sturen naar

ODC Benelux
T.a.v. LG G-Pad
Postbus 1252
3890 BB Zeewolde
Nederland

zelf stuur ik het aangetekend op je weet maar nooit.
Ik zou nog even wachten, je hebt nog tijd..... :)

Ze moeten zoveel reacties gehad hebben via de mail, dat er nu wel iemand wakker geschrokken moet zijn en het probleem gaat verhelpen.

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Heb net ook een gpad. Voor de mooie prijs bij de mediamarkt, icm cashback. De vrouw van de mediamarkt had net LG aan de lijn, ze werken aan de fout en raden iedereen aan eind van de week cashback aan te vragen.

Heb net even de infrarood remote gebruikt, handig maar beperkt is nog een groot woord voor zo weinig functionaliteit. Andere opties zijn er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
@HeyJIJdaar: al eens expand gedaan? Verder kun je switchen tussen het numerieke pad en het "menu". Wat mis jij dan? Enige wat ik niet zie is teletekst, voor de rest is het toch gewoon een volwaardige afstandsbediening op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Hebben jullie ook last van bleeding links boven in het scherm van de LG Pad??

Het valt niet gelijk op maar wel als een een donker of zwart scherm hebt.

Wel een beetje irritant vind ik eigenlijk.
En kan ik hiervoor terug naar de MM ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertusbrutus
  • Laatst online: 12-09 13:43
diquan2001 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:41:
Hebben jullie ook last van bleeding links boven in het scherm van de LG Pad??

Het valt niet gelijk op maar wel als een een donker of zwart scherm hebt.

Wel een beetje irritant vind ik eigenlijk.
En kan ik hiervoor terug naar de MM ??
Heb daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diquan 2001 : nee man ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Dank voor de reactie's denk toch maar dat ik even terug ga.

Net een nieuwe opgehaald bij de MM en nog steeds zelfde bleeding . |:(
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:04:
diquan 2001 : nee man ook geen last van.

[ Voor 15% gewijzigd door diquan2001 op 06-02-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn cover binnen gekregen van Gecko Covers voor 24,95 ziet er echt geweldig uit, kan de LG G nog in twee standen zetten. Gisteren besteld en vandaag in de bus.
Dit is gezien de prijs een aanrader...

Het scherm gaat automatisch uit als je die cover dicht doet.

http://www.geckocovers.nl/tablet-hoezen/lg-tablet.html

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Gaat het scherm ook automatisch uit als je die cover dicht doet?

Vandaag de IVSO cover binnen gekregen van Amazon.de, bevalt prima! Mooie cover en sluit goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:58
Heeft er nu al iemand succesvol geregistreerd voor de cash-back, en moet je dan wel of niet ook per post de streepjescode opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:42

RobertowNL

For your gear!

TheBoneCollector schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:24:
Gaat het scherm ook automatisch uit als je die cover dicht doet?

Vandaag de IVSO cover binnen gekregen van Amazon.de, bevalt prima! Mooie cover en sluit goed aan.
Ja hier ook, prima cover.
ASW1 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:10:
Heeft er nu al iemand succesvol geregistreerd voor de cash-back, en moet je dan wel of niet ook per post de streepjescode opsturen?
Ja ik, direct de eerste dag dat ik hem bij de MM had gekocht:
Geachte heer/mevrouw Robert ........ ,

Hartelijk dank voor uw aanvraag van de € 50, - cashback op de LG GPad.

Wij streven ernaar om het bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 weken na goedkeuring, op het opgegeven bankrekeningnummer, ingevuld op het online registratieformulier, te storten..

Mocht u nog vragen hebben betreffende deze actie dan kunt u per e-mail contact opnemen met onze speciale LG Cashback helpdesk. Het e-mailadres is: info@lg-g2.be.

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe LG GPad!
Zat in mijn mail dus ik ga er vanuit dat het goed komt ;) (en heb niets over opsturen gezien in het proces).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Vandaag is de Slimport HDMI adapter aangekomen en hij werkt perfect.
Werkt direct en een fraai beeld. Mooie eerste toevoeging voor de G Pad.

http://www.ebay.com/itm/S...ageName=ADME:L:OU:NL:3160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Mijn IVSO case van Amazon is ook vandaag geleverd. Erg mooie case die goed aansluit, auto-wake werkt ook goed en de prijs is ook nog eens prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ook vandaag de IVSO case binnengekregen dankzij medetweaker TheBoneCollector: fijne book cover.

Verder vandaag de LG cashback actie nog eens geprobeerd, maar weer dezelfde melding hoor:
Het ingevoerde nummer is niet geldig.
Nog maar een week wachten dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Jorn1986 op 07-02-2014 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Heb gelezen dat het metaal op die IVSO case heel snel over het scherm krast als je hem in een tas of ergens anders in opbergt of zelfs verkeerd vastpakt, daarom nog altijd huiverig om deze case te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertusbrutus
  • Laatst online: 12-09 13:43
Ik verkoop de Voia cover voor 25 euro mocht iemand geïnteresseerd zijn:
http://link.marktplaats.nl/776225773

[ Voor 21% gewijzigd door Bertusbrutus op 08-02-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Ik moest vandaag de cashback maar eens opnieuw proberen van een medewerker dan zou het wel werken, maar helaas nog steeds niets... hoe moeilijk kan het zijn? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Bertusbrutus schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 09:22:
Ik verkoop de Voia cover voor 25 euro mocht iemand geïnteresseerd zijn:
http://link.marktplaats.nl/776225773
Heb je even een DM gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RJ-NL schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:58:
Ik moest vandaag de cashback maar eens opnieuw proberen van een medewerker dan zou het wel werken, maar helaas nog steeds niets... hoe moeilijk kan het zijn? :S
Kun je ook aangeven waar het bij jou fout gaat? Ik liep bij de aanvraag ook tegen een paar problemen aan, bijvoorbeeld bij het serienummer en de extensie van de te versturen bestanden. Eel, eel, eel, eel misschien kunnen we jou verder helpen als je wat meer informatie geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:26:
[...]

Kun je ook aangeven waar het bij jou fout gaat? Ik liep bij de aanvraag ook tegen een paar problemen aan, bijvoorbeeld bij het serienummer en de extensie van de te versturen bestanden. Eel, eel, eel, eel misschien kunnen we jou verder helpen als je wat meer informatie geeft...
Ik krijg alleen de melding: het ingevoerde nummer is ongeldig bij het serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 15:48
Ik krijg dezelfde melding ook al heel de week. En ook wordt er niet op email gereageerd.

Aan de telefoon waren ze ook al niet echt behulpzaam. Antwoord was we zijn ermee bezig probeer het later nog maar eens.

Ik hoop niet dat ik verdere support nodig ga hebben van LG, want dit ziet er niet best uit.

Verder zeer tevreden over de g pad op het geluid na dan. En dat voor een echte "apple fanboy"

Ik heb de IVSO hoes besteld op Amazon.de en deze bevalt goed. Hij sluit goed, aan/uit functie werkt goed en ziet er zeker degelijk uit. Beetje huiverig over de ijzeren sluit klip, maar ik denk dat het wel meevalt met krassen(we zullen zien.)

[ Voor 35% gewijzigd door remanus op 09-02-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjitter
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-08-2021
Ik heb deze lederen case besteld op ebay. Binnen een week in huis (5 werkdagen):

http://www.ebay.com/itm/H...&var=&hash=item35d158855b

Zeer tevreden mee. Case sluit goed aan en ziet er degelijk en chique uit. Geen auto off feature, maar dat vond ik persoonlijk niet zo boeiend.

Verder ben ik over de tablet zeer tevreden. De lg skin vind ik niet hinderlijk. Het went snel. Ik ervaar geen lag. Ik had wel een issue met wifi maar dat bleek aan mijn router te liggen. Met de bandbreedte op 40mhz kan ik nu ook probleemloos fullhd films streamen naar de tablet.

Nu nog die cashback regelen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RJ-NL schreef op zondag 09 februari 2014 @ 16:18:
[...]
Ik krijg alleen de melding: het ingevoerde nummer is ongeldig bij het serienummer.
Welk serienummer heb jij ingevuld? Ik heb even teruggelezen en volgens mij heb jij het tablet, net als ik, bij de Mediamarkt gekocht. Als je het serienummer overneemt van de MM-rekening ga je de mist in. Ik heb het S/N-nummer van de doos overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Verwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 22:58:
[...]

Welk serienummer heb jij ingevuld? Ik heb even teruggelezen en volgens mij heb jij het tablet, net als ik, bij de Mediamarkt gekocht. Als je het serienummer overneemt van de MM-rekening ga je de mist in. Ik heb het S/N-nummer van de doos overgenomen.
Ik heb gewoon het serienummer van de doos en wat acherop de tablet staat gebruikt.

Zojuist weer een live chat gehad met een medewerker. Probleem speelt zich nog steeds af en ze zijn er hard mee bezig. Ik moet nog geduld hebben >:)

[ Voor 14% gewijzigd door RJ-NL op 10-02-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

RJ-NL schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:04:
[...]
Probleem speelt zich nog steeds af en ze zijn er hard mee bezig. Ik moet nog geduld hebben >:)
Ze zijn meer tijd kwijt met support vragen dan dat het kan kosten om het daadwerkelijk op te lossen. Niet zo handig om een cashback actie te doen zonder eerst het formulier ook te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
7o9 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:47:
[...]

Ze zijn meer tijd kwijt met support vragen dan dat het kan kosten om het daadwerkelijk op te lossen. Niet zo handig om een cashback actie te doen zonder eerst het formulier ook te testen.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Laatst online: 10-09 20:30
+2 beetje amateuristisch voor zo`n grote speler.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Net nog geprobeerd, het werk niet. Maar even op twitter gegooid... Wellicht zijn ze daar wel gevoelig voor.

Ik heb ook linksbovenin wat bleeding, alleen te zijn bij zwart scherm. Denk dat dit inherent is aan het display IPS. We zijn wat verwend met de amoled schermen tegenwoordig. Het zwart is ook niet zo mooi zwart als ik de bleeding zie. Ik vond het niet storend. Heb een bekraste 8.3 omgeruild bij de mediamarkt en die had er meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
HeyJIJdaar schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:55:
Net nog geprobeerd, het werk niet. Maar even op twitter gegooid... Wellicht zijn ze daar wel gevoelig voor.

Ik heb ook linksbovenin wat bleeding, alleen te zijn bij zwart scherm. Denk dat dit inherent is aan het display IPS. We zijn wat verwend met de amoled schermen tegenwoordig. Het zwart is ook niet zo mooi zwart als ik de bleeding zie. Ik vond het niet storend. Heb een bekraste 8.3 omgeruild bij de mediamarkt en die had er meer last van.
Ik heb linksboven ook een kleine beetje backlit bleeding. Ook alleen te zien bij een zwart scherm. Meer mensen hebben hier last van dus ik erger me er niet zo aan. De speakers zijn het grootste minpunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RJ-NL schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:58:
[...]

Ik heb linksboven ook een kleine beetje backlit bleeding. Ook alleen te zien bij een zwart scherm. Meer mensen hebben hier last van dus ik erger me er niet zo aan. De speakers zijn het grootste minpunt...
Bij mij idem, ik zie het ook bij foto's die het scherm niet helemaal vullen en dus zwarte bandjes aan weerszijden hebben. Maar ik vind het niet storend, en ik ben vrij een kritische gebruiker (foto hobbyist). Voor een perfecte weergave moeten we nog een paar jaar wachten, tot OLED standaard is op een tablet (hopelijk dan ook met Rec 2020 color etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RJ-NL schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:04:
[...]

Ik heb gewoon het serienummer van de doos en wat acherop de tablet staat gebruikt.
dit werkt dus nog steeds niet ... tablet van MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:36:
[...]

dit werkt dus nog steeds niet ... tablet van MM.
We moeten nog maar geduldig afwachten... ik doe een cashback altijd liever zo vroeg mogelijk want dan kan je nog 8 weken wachten op je geld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheriff
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04-2016
Afgelopen vrijdag heb ik normaal kunnen registreren voor de cashback via de website, tevens netjes een bevestiging in de mail gehad.

Nummer wat ik gebruikt heb is het nummer wat op de doos staat tussen de barcodes. (S/N:) En dan alleen het nummer dus zonder S/N:. Dit nummer staat ook heel klein op het stickertje achterop de tablet.

Dus NIET CSN: nummer wat begint met LG, deze staat trouwens ook op de bon van mediamarkt.

Wat me nog niet helemaal duidelijk is of het werkelijk nodig is om de barcode uit te knippen van de doos en een papieren versie van de rekening op te sturen. Een digitale versie daarvan is immers al meegestuurd met de webaanvraag. (volgens voorwaarden moet dit wel, echter op de webpagina en in de bevestigingsmail is daar geen melding over.)
Heb dit nog wel in een mail gevraagd aan info@lg-g2.be maar daarop nog geen antwoord gekregen.

Doe jij je ogen maar eens dicht, dan zie je wat er hier allemaal van jouw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Laatst online: 01-09 21:12
RJ-NL schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:45:
[...]

We moeten nog maar geduldig afwachten... ik doe een cashback altijd liever zo vroeg mogelijk want dan kan je nog 8 weken wachten op je geld >:)
Volgens mij werkt dat niet zo, want die terugboekingen worden in batches geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sheriff schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:48:
Nummer wat ik gebruikt heb is het nummer wat op de doos staat tussen de barcodes. (S/N:) En dan alleen het nummer dus zonder S/N:. Dit nummer staat ook heel klein op het stickertje achterop de tablet.
Ik doe hetzelfde (en anderen ook zo te lezen) maar krijg dan toch de melding dat het serienummer ongeldig is. Het lijkt erop dat bepaalde serienummers om een of andere reden niet geaccepteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

sheriff schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:48:
Wat me nog niet helemaal duidelijk is of het werkelijk nodig is om de barcode uit te knippen van de doos en een papieren versie van de rekening op te sturen. Een digitale versie daarvan is immers al meegestuurd met de webaanvraag. (volgens voorwaarden moet dit wel, echter op de webpagina en in de bevestigingsmail is daar geen melding over.)
Heb dit nog wel in een mail gevraagd aan info@lg-g2.be maar daarop nog geen antwoord gekregen.
Actievoorwaarden - Nederlands - http://www.lg-promotion.nl/gpad_nl/algemenevoorwaarden

4. Om in aanmerking te komen voor deze promotie dienen deelnemers aan de volgende voorwaarden te voldoen: a) koop het promotieproduct, tussen 30 januari 2014 en 31 maart 2014 bij een van de geautoriseerde verkooppunten; en (b) Vul het online invulformulier in op www.lg.com/nl/Gpad-promo. Upload een foto van de originele streepjescode van de doos en een kopie van de kassabon voor 13 april 2014 op de actiewebsite. Om in aanmerking te komen voor de cashback campagne dienen deelnemers de originele streepjescode van de doos uit te knippen en een kopie van de kassabon voor 13 april 2014 in een voldoende gefrankeerde envelop op te sturen naar onderstaand.

adres:

ODC Benelux
T.a.v. LG G-Pad
Postbus 1252
3890 BB Zeewolde
Nederland

Vergeet a.u.b. niet voldoende te frankeren!

Actievoorwaarden - België - http://www.lg-promotion.nl/gpad_be_fr/algemenevoorwaarden

Pour entrer en ligne de compte pour cette promotion, les participants doivent satisfaire aux conditions suivantes : a) acheter le produit en promotion entre le 1 février 2014 et le 31 mars 2014 dans l'un des points de vente autorisés et (b) remplir le formulaire de participation en ligne sur le site www.lg.com/nl/Gpad-promo. Télécharger une photo du code barre original présent sur la boîte et une copie du ticket de caisse avant le 13 avril 2014 vers le site de la promotion. Enfin pour pouvoir participer entièrement à la campagne promotionnelle , le numéro IMEI du produit et mentionné sur l’emballage doit être découpé et envoyé dans une enveloppe suffisamment affranchie , accompagné d’une copie de la prevue d’achat avant le 13 avril 2014 à l adresse ci-dessous:

ODC Benelux
À l'att. de LG G-PAD Action Cashback
BP 1252
3890 BB Zeewolde
Pays Bas

N' oubliez pas d'affranchir suffisamment l’enveloppe!

Wat is er niet helemaal duidelijk? Stel dat ze het niet doen, koop ik 5 van die dingen, vul het online formulier in en breng deze weer terug naar de winkel. Dat zou nog eens een cashback actie zijn! :+

Maar op dit moment werkt het bij mij ook nog steeds niet...... nog even wachten dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Er staat nergens in de instructies dat je de boel ook per post moet opsturen.
Alleen wanneer je doorklikt naar de actievoorwaarden en de kleine lettertjes leest staat daar iets over, zoals je hierboven gekwoot hebt.
Daarnaast lijkt het me onzin dat je eerst je code moet gaan scannen en je factuur, en deze dan ook nog op moet sturen. Mijn gezond verstand zou zeggen dat je of het ene, of het andere doet.

Kortom het lijkt me onduidelijk genoeg.

[ Voor 0% gewijzigd door ASW1 op 12-02-2014 10:18 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
ASW1 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:17:
Alleen wanneer je doorklikt naar de actievoorwaarden en de kleine lettertjes leest staat daar iets over, zoals je hierboven gekwoot hebt.
Daarnaast lijkt het me onzin dat je eerst je code moet gaan scannen en je factuur, en deze dan ook nog op moet sturen. Mijn gezond verstand zou zeggen dat je of het ene, of het andere doet.

Ik sluit me helemaal bij ja aan! Het lijkt net of LG voor het eerst een cashback actie heeft? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

ASW1 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:17:

RJ-NL schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:22:
[...]

Ik sluit me helemaal bij ja aan! Het lijkt net of LG voor het eerst een cashback actie heeft? 8)7
Sony werkt zo, Lenovo werkt zo, Samsung werkt zo..... Lijkt mij eerder dat jullie voor het eerst een Cashback actie meemaken. :+

Maar oké, stuur je toch niets in...... eens kijken hoe snel ze naar de voorwaarden wijzen.
Ik geef je gelijk dat het wel wat duidelijker vermeld mag worden. (LG kom er maar in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Voorlopig komt er hier helemaal niets goed omdat de website mijn aanvraag weigert te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
GetaGrip schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:47:
Lijkt mij eerder dat jullie voor het eerst een Cashback actie meemaken.
Ah ja, en om aan een cash back actie mee te kunnen doen is het natuurlijk een voorwaarde dat je aan eerdere cash back acties hebt deelgenomen zodat je alvast weet hoe het werkt zodat de importeur daar verder niet duidelijk over hoeft te zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Sony werkt zo, Lenovo werkt zo, Samsung werkt zo..... Lijkt mij eerder dat jullie voor het eerst een Cashback actie meemaken. :+
En Nespresso werkt zo, twee dagen na ingediende cash back het geld al op de rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
[...]

[...]

Maar oké, stuur je toch niets in...... eens kijken hoe snel ze naar de voorwaarden wijzen.
Ik geef je gelijk dat het wel wat duidelijker vermeld mag worden. (LG kom er maar in)
Ik heb al twee keer eerder een cashback ingediend bij Samsung maar daar had ik deze problemen niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Vorige week van een Siemens droger cashback ingevuld, gewoon formulier op website invullen, bon inscannen done! 3 dagen later geld op de rekening. Het kan dus wel makkelijk en snel :D

Misschien de mensen van LG eens aan Siemens vragen hoe ze het doen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Cyclonic op 12-02-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Net een mail terug gehad van LG met de volgende inhoud:
Geachte heer/mevrouw,

Allereerst onze excuses voor de eventuele overlast.

Wij zullen deze aanvraag handmatig aan de actie toevoegen.

Om uw aanvraag snel en correct af te handelen vragen wij u het volgende te doen:

Maak een printscreen van het ingevulde scherm van de registratiepagina (met alle gegevens)
Maak een kopie van uw aankoopbewijs (factuur, kassabon, etc.)
Knip de sticker met het serienummer (S/N) uit de kartonnen verpakking van uw LG G-Pad.
Let op!! Alleen de kartonnen uitgeknipte S/N nummers worden geaccepteerd, dus geen stickers!!!

Stop de □ Printscreen met uw gegevens
□ Kopie aankoopbewijs
□ Kartonnen sticker met serienummer (S/N)
in een voldoende gefrankeerde envelop en stuur dit naar:

ODC Benelux
T.a.v. LG G-Pad
Postbus 1252
3890 BB ZEEWOLDE

Conform punt 4 van de algemene voorwaarden dient iedere consument die wil deelnemen aan deze actie deze bewijsstukken (m.u.v. de printscreen) naar ons op te sturen. Het maakt in deze dus niet uit of de online registratie gelukt is of niet.

Wij streven er naar om het bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 weken na ontvangst van de stukken, op uw rekening over te maken.

Hiermee hoop ik u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen en / of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Joan
LG Electronics cashback acties
Dus we kunnen weer on-topic gaan en het gewoon over de G Pad hebben. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
BartV schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:25:
[...]
Eindelijk ook een reactie op mijn vraag van LG:
Conform punt 4 van de algemene voorwaarden dient iedere consument die wil deelnemen aan deze actie deze bewijsstukken naar ons op te sturen. Helaas staat dit niet (duidelijk) in de bevestigingsmail weergegeven. Wij hebben opdracht gegevens om dit per direct te wijzigen.
Inderdaad dus ook de boel opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheriff
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04-2016
Zo dan toch ook maar de papieren versie ook nog opgestuurd.
Ik vind het altijd jammer om de doos kapot te moeten knippen omdat ik die meestal nog bewaar.

Ik dacht dat het opsturen per post meer gedaan was voor claims die niet via de website gedaan worden, dus mensen die geen scanner, kopieerapparaat hebben en dergelijks.

Doe jij je ogen maar eens dicht, dan zie je wat er hier allemaal van jouw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

sheriff schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:53:
Ik dacht dat het opsturen per post meer gedaan was voor claims die niet via de website gedaan worden, dus mensen die geen scanner, kopieerapparaat hebben en dergelijks.
De meeste mensen die mee zullen doen hebben een tablet met een camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
GetaGrip schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:39:

[...]

Ook maar gedaan, morgen direct posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

GetaGrip schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:39:
[...]
Het blijkt dat we niet veel te zeggen hebben zonder discussie over de cashback actie :)

Ik ben zelf heel tevreden over mijn G Pad. Wel vanaf dag 1 ge-root omdat ik niet gewend ben om zonder adblock te browsen maar verder op de originele software.

Heeft iemand hier ervaring met Cyanogenmod 11 op deze tablet? Ik denk dat ik het eens ga proberen te installeren om te kijken hoe het ding werkt zonder alle LG software maar ik moet zeggen dat de LG 'bloatware' me tot op heden niet echt in de weg zit. Een beetje experimenteren kan echter geen kwaad toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 15:48
7o9 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:45:
[...]
Het blijkt dat we niet veel te zeggen hebben zonder discussie over de cashback actie :)
Inderdaad niks te klagen over mijn g pad.

Alleen wel een vraagje, is er een manier om flash player op deze tablet te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7o9 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:45:
[...]
Een beetje experimenteren kan echter geen kwaad toch?
Daarvoor zijn we toch tweakers? :*)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste