ik ga van Lijbrandt naar Telfort. De aanvraag is nu bij" portering aangevraagd".
Zal de oplevering nog lang duren?
Zal de oplevering nog lang duren?
Ze zeggen dat het mogelijk is om 3 Amino 140's aan te sluiten of een 540 + 140.mb1 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 17:51:
Iemand ervaring met meer dan de drie officieel ondersteunde Amino's?
Of wel hoeveel kan ik er maximaal aansluiten op één Genexis middels een switch?
[ Voor 6% gewijzigd door NDSFREAK op 17-02-2014 18:29 ]
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Als je het goed wil testen zou je dus ook geen zelfde zenders mogen kijken cq opnemen..........NDSFREAK schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:29:
Hmmmm dit kan een leuk testje worden.
Heb hier 2 amino 540 deze zal eens allemaal aanzetten en opnemen.
Dan zal ik ook nog de amino 140 er bij aanzetten. Kijken wat het effect op een 100 Mbps verbinding op een WBA+ netwerk.
Have Fun Funske
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Met andere woorden... ik als jarenlange vaste klant van zowel Lijbrandt als Telfort moet maar wachten totdat m'n Lijbrandt account is omgezet naar Telfort, alvorens ik aanspraak kan maken op de combi-korting.Hartelijk dank voor uw bericht aan Telfort. Naar aanleiding van uw e-mail, waarin u vraagt of u ook in aanmerking komt voor de vaste klanten actie, sturen wij u deze e-mail.
Telfort is op dit moment bezig met het introduceren van verschillende acties voor klanten met een vaste aansluiting en voor klanten met een mobiele aansluiting. Dit aanbod kan op het moment dat u klant wordt bij Telfort met een vaste aansluiting verschillen. Om die reden willen wij u adviseren om de website van Telfort in de gaten te houden, zodat u kunt zien van welke acties u gebruik kunt maken.
Je kunt blijven stapelen tot je bandbreedte op is. Kijk je alleen naar SD zender dan kun je binnen een 100Mbit gebied tot 13 amino's stapelen (overhead meegerekend) maar dan moet je niet denken dat je nog snel internet hebtBasRR schreef op maandag 17 februari 2014 @ 17:57:
Ze zeggen dat het mogelijk is om 3 Amino 140's aan te sluiten of een 540 + 140.
Technisch gezien moeten er 4 Amino 140's mogelijk zijn of 2 x 540's.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Als het goed werkt weleymey schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 08:40:
Ok, dus er zit al multicast inteligentie in de NT? Dat is wel fijn.
prima, bedankt.. dat is wel handig voor de slaapkamer bv. dan.Barre73 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:54:
Klopt. Je kan em gewoon blijven gebruiken. En ik neem niet aan dat hij terug moet naar LIjbrandt. Volgens mij is dat bij Lijbrandt nooit het geval geweest.
De streams zijn multicast, dus 2 Amino's die naar hetzelfde kanaal kijken is per definitie dezelfde stream na na het glasvezel-modem (vanaf de Amino gezien). Dat is niet alleen theoretisch zo, maar ook praktisch.eymey schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:01:
Ik weet overigens niet of de aanname van "Funske" juist is. Maar dat is mss ook een leuke test. Hangt er een beetje van af hoe de verbinding met het IPTV netwerk is opgebouwd. Theoretisch zouden 2 Amino's op dezelfde stream slechts 1x de bandbreedte moeten vreten. Aan de andere kant, tenzij je een switch/router hebt die IGMP joins/leaves kan herkennen en relayen naar de IGMP router van KPN zal de IGMP router van KPN waarschijnlijk gewoon 2 MAC adressen (van de Amino's) zien waar de stream heen moet.
[ Voor 9% gewijzigd door eymey op 20-02-2014 09:08 ]
Ik woon in Nootdorp en we hebben hier zeker Reggefiber, de winkel is al weer weg, maar alle communicatie en planning was van Reggefiber. Zoals je kan vermoeden heb ik het met enige interesse gevolgd. Mijn Internet is zeker via KPN ISP fabriek, zieeymey schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:07:
Goed plan. Als ik nog eens wat tijd heb zal ik thuis ook nog eens wat captures maken.
Maar als er bij jou al gigabit geleverd kan worden, dan veronderstel ik ook dat je niet in een gebied met een Reggefiber netwerk woont? Of wel Reggefiber maar iig niet KPN als operator.
[ Voor 0% gewijzigd door pablo_p op 28-02-2015 19:43 . Reden: Aanpassen website adres ]
Ik zie inderdaad dat ik een cruciale punt (.) was vergeten in het CNAME DNS records van www.vanderwiele.it. Is gefixed. De TTL bij TransIP is 5 minuten dus nog heel even geduld hebben.
[ Voor 24% gewijzigd door Fairy op 20-02-2014 13:07 ]
Fairy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:48:
Mijn god wat een club
Gisteravond een dreigbrief op de mat van Lijbrandt. Ze vonden met alle geweld nodig dat ik abonnementsgeld ging betalen ook ná de opzegtermijn, wat ik uiteindelijk heb gestorneerd. Netjes gebeld en gemailed en gevraagd om een nieuwe rekening, die ze weigeren op te maken.
Terwijl ik dat geld al láng betaal heb, maar dat schijnen ze niet terug te kunnen vinden in hun administratie. Ze beloofden me een rekening te maken (heb ik zelfs opname van omdat ze mijn werktelefoon belden) en daarna beweerden ze dat het niet waar was, handig om dan bewijs te hebben. Uiteindelijk bleven ze weigeren en kreeg ik bij de gratie telefonisch te horen welk bedrag ze van me wilden hebben.
Nu hebben ze het bedrag ook nog eens verhoogd wegens 'administratiekosten' en hebben ze mijn verbinding afgesloten en mag ik 40 euro extra betalen om mij weer aan te laten sluiten. Dus een 'boete' van 50 euro!
Da's wel typisch want ik zit al sinds 6 januari op UPC
Wat een ellende!
Nu hebben ze ook nog eens een kreditnota gestuurd en gaan ze me binnenkort geld toestoppen, om vervolgens de maand erop weer een dreigbrief te sturen dat ik die kreditnota terug te betalen.
Lijbrandt, opzeggen... KLAAR! Ow wacht
Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi
Wat ik me wel afvraag, mogen ze je zomaar afsluiten als je geld storneert? Zeker al zo snel? Ik weet dat het bij elektra namelijk helemaal niet zo makkelijk gaat.fiberdordrecht schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:07:
thja, dit gebeurt al jaren lang, ooit met adsl meegemaakt......dreigen laatste dag om te betalen enz...
Laat maar komenheb hier mijn admin bewaart al vanaf 1990 inbellen
[...]
Die werken dus níet met KPN als operator.... dat laatste vermeldde ik er duidelijk bij
[ Voor 34% gewijzigd door eymey op 20-02-2014 13:21 ]
Ik heb zo'n gelijkwaardig verhaal gehad bij UPC... Heeft in totaal 6 jaar geduurd. Ik heb 3 incassobureaus meegemaakt die het alle 3 hebben opgegeven omdat ze zagen dat ik het bij het rechte eind had... Administratie en bankafschriften bewaren is dan een groot pluspunt...Fairy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:48:
Mijn god wat een club
Gisteravond een dreigbrief op de mat van Lijbrandt. Ze vonden met alle geweld nodig dat ik abonnementsgeld ging betalen ook ná de opzegtermijn, wat ik uiteindelijk heb gestorneerd. Netjes gebeld en gemailed en gevraagd om een nieuwe rekening, die ze weigeren op te maken.
Terwijl ik dat geld al láng betaald heb, maar dat schijnen ze niet terug te kunnen vinden in hun administratie. Ze beloofden me een rekening te maken (heb ik zelfs opname van omdat ze mijn werktelefoon belden) en daarna beweerden ze dat het niet waar was, handig om dan bewijs te hebben. Uiteindelijk bleven ze weigeren en kreeg ik bij de gratie telefonisch te horen welk bedrag ze van me wilden hebben.
Nu hebben ze het bedrag ook nog eens verhoogd wegens 'administratiekosten' en hebben ze mijn verbinding afgesloten en mag ik 40 euro extra betalen om mij weer aan te laten sluiten. Dus een 'boete' van 50 euro!
Da's wel typisch want ik zit al sinds 6 januari op UPC
Wat een ellende!
Nu hebben ze ook nog eens een kreditnota gestuurd en gaan ze me binnenkort geld toestoppen, om vervolgens de maand erop weer een dreigbrief te sturen dat ik die kreditnota terug moet betalen.
Lijbrandt, opzeggen... KLAAR! Ow wacht
Anderen die ervaring hebben met opzeggen van Lijbrandt? Mijn vader zit in hetzelfde schuitje, die heeft al een hele poos KPN en ze blijven maar rekeningen sturen
[ Voor 0% gewijzigd door mb1 op 22-02-2014 12:50 . Reden: typo ]
Hebben jullie nog een voorbeeld daarvan nodig? Enigszins jammer dat ik dit dus al in 2012 gemeld heb en dat het nu pas echt serieus wordt opgepakt.denan schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 08:46:
[...]
Als het goed werkt welEr is een reeks van genexis die dus in de war kan raken, maar men is dat al aan het onderzoeken.
jaFairy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:10:
[...]
Wat ik me wel afvraag, mogen ze je zomaar afsluiten als je geld storneert?
[ Voor 49% gewijzigd door White_Collar op 22-02-2014 15:02 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Kijk even of de nieuwe erg heet is na 12 uur aangesloten te zijn. Wellicht last van mantelstroom, dan verbrand je de module aardig snel. Mantelstroomfiltertjes zouden bij de SP beschikbaar moeten zijn. En anders kun je die voor een paar euro in de winkel halen.mb1 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:52:
ik denk dat ik aan de derde Genexis toe ben.........
Analoge module geeft geen signaal meer af!
Alleen nog ruis, dit maal is bij de buren het signaal in orde dus het betreft alleen mijn aansluiting.
Na 3 jaar op glas staat er nog steeds signaal op mijn UPC aansluiting dus deze nu maar even als back-up ingezet voor de kinderkamer tv's.
Helpdesk gebeld en deze zetten het door naar de klantenservice van de netwerkbeheerder, met de mededeling maximaal 5 werkdagen.
Vorige keer waren ze echter binnen 48 uur geweest dus komt wel goed denk ik.
Toch wel vreemd dat die analoge module het niet langer dan een maand of 14 uit blijkt te houden.....
Ik ben echt niet de enige hier in de regio met inmiddels de tweede of derde!
Tja,.. wishlist. Dat is in ieder geval meegenomen.Hij staat hier ook op de wishlist. In principe is het al geconfigureerd maar de KPN streams hebben
(bijna) geen feeds met multiple audio.
Zit er een versterker of multitap aangesloten op de CATV-module of zijn de dozen in huis doorgelust? Is het een sterknetwerk of een ringnetwerk? Vergeet ook niet ergens het netwerk te aarden. Het beste is bijvoorbeeld om de versterker te aarden. Dit voorkomt in ieder geval dat er te hoge ongewenste stromen door de mantel gaan lopen van de coax-kabels. Verder moet je zeker zijn dat er niet ergens een stekkerte of doos in het netwerk is waarvan de mantel contact maakt met de kern. 1 klein draadje van de mantel maakt al 'sluiting', zorgt voor storing.mb1 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:52:
ik denk dat ik aan de derde Genexis toe ben.........
Analoge module geeft geen signaal meer af!
Alleen nog ruis, dit maal is bij de buren het signaal in orde dus het betreft alleen mijn aansluiting.
Na 3 jaar op glas staat er nog steeds signaal op mijn UPC aansluiting dus deze nu maar even als back-up ingezet voor de kinderkamer tv's.
Helpdesk gebeld en deze zetten het door naar de klantenservice van de netwerkbeheerder, met de mededeling maximaal 5 werkdagen.
Vorige keer waren ze echter binnen 48 uur geweest dus komt wel goed denk ik.
Toch wel vreemd dat die analoge module het niet langer dan een maand of 14 uit blijkt te houden.....
Ik ben echt niet de enige hier in de regio met inmiddels de tweede of derde!
[ Voor 12% gewijzigd door Conzales op 23-02-2014 13:24 ]
Thanks ik denk dat je idd wel eens gelijk kan hebben wbt de mantelstroom.......denan schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:58:
[...]
Kijk even of de nieuwe erg heet is na 12 uur aangesloten te zijn. Wellicht last van mantelstroom, dan verbrand je de module aardig snel. Mantelstroomfiltertjes zouden bij de SP beschikbaar moeten zijn. En anders kun je die voor een paar euro in de winkel halen.
Ik ga er vanuit dat je de f-connector bedoelt die normaal op de CATV-module aangesloten is. Omdat de voeding van de genexis geen aarde heeft komt dit waarschijnlijk door de module of de NT zelf die een kortsluitstroom maakt naar de aarde van je coaxnetwerk. De hele voeding van de genexis ('langwerpige' OCG-serie) is nogal gammel helaas. Van die zeer snel schakelende adapters zijn er ook al een boel gesneuveld. Vervangen door gewikkelde voeding/trafo is beter als je er een kan vinden.Nergens zitten verder actieve componenten in het netwerk echter als ik nu de F-connector mantel bij de aansluiting van de Genexis hou dan vonkt het........
Is de hele NT al 2x vervangen?ik denk dat ik aan de derde Genexis toe ben.........
[ Voor 4% gewijzigd door Conzales op 24-02-2014 12:48 ]
Klopt de Genesis blijft hier ca 14 maand leven......
[ Voor 3% gewijzigd door Websurfer01 op 25-02-2014 15:39 ]
Dan is het goedWebsurfer01 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:41:
Ik heb je prima begrepen hoor, ik dacht dat je door de smiley wel zou begrijpen dat het maar een plaagstootje was![]()
100% KPN vrij ben je alleen bij UPC, dat weet ik ook wel, maar ik blijf om verschillende redenen toch liever op de glasvezel.
KPN beheert nu eenmaal het koperen en glazen netwerk. Voorlopig komt het hele tv signaal nog van Glashart en dan misschien in de toekomst alleen nog DVB-C en analoog.
Het zij zo, daarvoor ga ik toch niet terug naar UPC.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2014 17:30 ]
In de div. glasvezel topics inderdaad genoeg te vinden over brakke voedingsadapters van Genexis NT's. Die zijn van origine eigenlijk gewoon net iets te ondergedimensioneerd.Marcel8 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:12:
Herinneren jullie mijn post onder de naam Arjen8 nog over mijn netwerkproblemen die hier werden toegeschreven aan glitches in mijn Dlink router? Sinds gisteren heeft de Genexis in de meterkast de geest gegeven, tenminste hij knippert nog wel maar geen internet, tv ect.
Ik leid hieruit af dat er niets met mijn hardware aan de hand was maar dat de problemen door de hardware van Reggefiber zijn ontstaan. Ik zie ook posts hier dat het Genexis glasvezelmodem na enige tijd storingsgevoelig wordt. Volgens Lijbrandt kan het probleem met een nieuwe ac adapter worden opgelost en die is inmiddels opgestuurd.
Zijn hier mensen waar dit heeft gewerkt en het Genexis glasvezelmodem weer online is gekomen?
Ik heb er namelijk een hard hoofd in en het is echt niet leuk om geen enkel dienst meer te hebben.
Bedankt voor je reactie eymey. Ik kan ook antwoord geven op mijn eigen vraag. Een andere adapter werkt. Weliswaar heb ik het niet voor elkaar gekregen met de nieuwe van Lijbrandt want die is nog onderweg.eymey schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:15:
[...]
In de div. glasvezel topics inderdaad genoeg te vinden over brakke voedingsadapters van Genexis NT's. Die zijn van origine eigenlijk gewoon net iets te ondergedimensioneerd.
[ Voor 13% gewijzigd door .NCK op 26-02-2014 21:59 . Reden: Even een foto toegevoegd. ]
Heb hier 2 A540 staan die allebij zijn aangesloten op een WBA+ netwerk in Winterswijk..NCK schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:53:
Hier thuis gebruiken we eigenlijk alleen de Amino M540 in de woonkamer.
Helaas komt het steeds vaker voor dat het kastje s'ochtends geen audio bij de TV zenders geeft of gewoon geen streams binnenkrijgt.
Bij dit laatste geval is het niet mogelijk om de Amino te herstarten via het menu, maar moet de stekker er echt uit. Even de stroom eraf dus, hierna werkt het weer zoals gewoonlijk zonder problemen.
In het geval van geen streams reageren de buttons in het menu niet allemaal meer en staat de voortgangs indicator van het betreffende programma niet meer rechts maar links op het scherm.
[afbeelding]
Wie herkent deze 'issue's'?
Misschien dat eymey hier iets mee kan.
[ Voor 5% gewijzigd door NDSFREAK op 26-02-2014 22:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
De zender is er weer.Barre73 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:24:
Hier postcode 8121, zelfde netwerkID. Geen problemen. Ned 1, 2,en 3 en TV Oost in HD gewoon beschikbaar. En in SD natuurlijk.
Denk ook maar zo'n mantelstroom filter te bestellen.... In mijn Lijbrandt tijd (nu Fiber > heel tevredenmb1 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:57:
Dinsdag is de Genexis vervangen en gisteren is het mantelstroom filter binnen gekomen.
Alles is weer up and running!
Hmmm....die is nieuw voor me. Kun je dat even in de gaten houden en kijken of het regelmatig voor blijft komen? Aub wel bij de helpdesk melden dan, dan kunnen we een case openen en dit verder onderzoeken..NCK schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:53:
Hier thuis gebruiken we eigenlijk alleen de Amino M540 in de woonkamer.
Helaas komt het steeds vaker voor dat het kastje s'ochtends geen audio bij de TV zenders geeft of gewoon geen streams binnenkrijgt.
Bij dit laatste geval is het niet mogelijk om de Amino te herstarten via het menu, maar moet de stekker er echt uit. Even de stroom eraf dus, hierna werkt het weer zoals gewoonlijk zonder problemen.
In het geval van geen streams reageren de buttons in het menu niet allemaal meer en staat de voortgangs indicator van het betreffende programma niet meer rechts maar links op het scherm.
[afbeelding]
Wie herkent deze 'issue's'?
Misschien dat eymey hier iets mee kan.
d:)b
Dat zou kunnen maar in de nieuwsbrief van Lijbrandt stonden de volgende 2 stukjes die juist iets anders suggereren, dat de klantenservice verbeterd is en dat ze veel trouwe klanten hebbenMrJayMan schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:46:
De transitie naar Telfort duurt te lang waardoor het support team de motivatie kwijt raakt en ook de kans niet meer krijgt interne processen te verbeteren.
Ik vermoed verder dat er al een tijdje een exodus van klanten gaande is.
Lijbrandt verrast klanten op Valentijnsdag
Valentijnsdag was een mooi moment om stil te staan bij de band die Lijbrandt in de loop der jaren heeft opgebouwd met haar trouwe klanten. Een Liefdesteam is daarom door heel Nederland op pad gegaan om romantische boeketten, bonbons en liefdesverklaringen door de (niet zo) stille aanbidder Lijbrandt te bezorgen.
De reacties van de verraste klanten waren zeer positief. Mevrouw Deumer uit Hoofddorp: ‘’Ik heb alles verwacht op Valentijnsdag, maar geen liefdesverklaring van Lijbrandt. Leuk!’’
Bericht van onze Klantenservice
Wist u dat Lijbrandt haar klantenservice heeft verbeterd? De telefonische wachttijden zijn omlaag gegaan en de klanttevredenheid is gestegen. Heeft u vragen die verholpen dienen te worden en kunt u het antwoord niet vinden op www.lijbrandt.nl/klantenservice. Bel dan met onze klantenservice op 088-555 2 522. Wij hopen dat we u naar tevredenheid kunnen helpen!
Dat stuk leest als uit de duim gezogen marketingpropaganda: nogal logisch dat als het aantal klanten daalt de bereikbaarheid van de helpdesk toeneemt. Wat overigens niets zegt over de geboden hulp bij calamiteiten.Websurfer01 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:12:
[...]
Dat zou kunnen maar in de nieuwsbrief van Lijbrandt stonden de volgende 2 stukjes die juist iets anders suggereren, dat de klantenservice verbeterd is en dat ze veel trouwe klanten hebben![]()
[...]
d:)b
Die liefdesverklaring is helaas voor Lijbrandt niet wederzijds, ik heb het uitgemaaktMrJayMan schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:31:
[...]
En verder: een liefdesverklaring van je internetprovider? Hoe gaat dat de dienstverlening verbeteren?
[ Voor 3% gewijzigd door Websurfer01 op 02-03-2014 12:20 ]
De kwaliteit is enorm omhoog gegaan, evenals de bereikbaarheid. Beter kan natuurlijk altijd, maar vergelen met 8 maanden geleden is het een wereld van verschil.MrJayMan schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:31:
[...]
Dat stuk leest als uit de duim gezogen marketingpropaganda: nogal logisch dat als het aantal klanten daalt de bereikbaarheid van de helpdesk toeneemt. Wat overigens niets zegt over de geboden hulp bij calamiteiten.
Dat jij er niet gevoelig voor bent wil niet zeggen dat anderen dat ook niet zijnEn verder: een liefdesverklaring van je internetprovider? Hoe gaat dat de dienstverlening verbeteren?
Waarom al die moeite doen als de hele boel toch naar Telfort gaat? Nieuwe klanten worden direct door Telfort aangesloten. Dus waarom nog doen alsof Lijbrandt uberhaupt bestaat?Bericht van onze Klantenservice
Wist u dat Lijbrandt haar klantenservice heeft verbeterd? De telefonische wachttijden zijn omlaag gegaan en de klanttevredenheid is gestegen. Heeft u vragen die verholpen dienen te worden en kunt u het antwoord niet vinden op www.lijbrandt.nl/klantenservice. Bel dan met onze klantenservice op 088-555 2 522. Wij hopen dat we u naar tevredenheid kunnen helpen!
Omdat het nog wel even duurt.. en ook huidige klanten graag de dienstverlening op orde willen hebben?Conzales schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:03:
[...]
Waarom al die moeite doen als de hele boel toch naar Telfort gaat? Nieuwe klanten worden direct door Telfort aangesloten. Dus waarom nog doen alsof Lijbrandt uberhaupt bestaat?
Verwijderd
Verwijderd
catchingfire schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:59:
Lijbrandt… wft is dit nu weer.
Zit ik vanavond met m'n Amino 540 TV digitaal naar RTL4 te kijken, opeens reboot de Amino vanzelf, "update in progress, do not unplug", nog een keer een reboot "update in progress, do not unplug"… uiteindelijk boot de Amino weer krijg ik een volledig WIT scherm met de tekst
"The page you are looking for is temporarily unavailable. Please try again later".
Het menu van de Amino is opeens totaal anders, Engelstalig, niks herkenbaars meer t.o.v. voorheen. TV kijken lukt niet meer.
Kan iemand dit zsm fixen?
Jerk61 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:03:
Film kijken, opeens update, reset, update installeren....... en dan:
The page you are looking for is temporarily unavailable.
Glasvezel... techniek van de toekomst.... (nog maar 5 maanden, ben ik af van die techniek)
Blijkbaar hebben meer mensen er last vaneymey schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:59:
En toen ging ongeveer 20 minuten terug de Amino M540 hier ineens spontaan (tijdens TV kijken) zogenaamd een "system upgrade" doen. Na een paar keer in een loop van dan weer Amino logo met een update melding en dan weer reboot, heb ik nu een geheel wit scherm met de melding dat de "the page is temporarily not available"
De gegevens op deze site zijn alleen toegankelijk voor de Glashart Media Service Providers.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2014 23:13 ]
Heb je nu ongeveer links boven op het scherm een zwart / grijs menu met gele buttons?catchingfire schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:59:
Lijbrandt… wft is dit nu weer.
Zit ik vanavond met m'n Amino 540 TV digitaal naar RTL4 te kijken, opeens reboot de Amino vanzelf, "update in progress, do not unplug", nog een keer een reboot "update in progress, do not unplug"… uiteindelijk boot de Amino weer krijg ik een volledig WIT scherm met de tekst
"The page you are looking for is temporarily unavailable. Please try again later".
Het menu van de Amino is opeens totaal anders, Engelstalig, niks herkenbaars meer t.o.v. voorheen. TV kijken lukt niet meer.
Kan iemand dit zsm fixen?
Waar zie jij deze posts? Die zie ik hier niet?
Hier ook nu.Edit: ook de glashartmedia (http://glashartmedia.nl/) website doet raar:
[...]
Aan de linkerkant een donkergrijs, verticaal menu met witte tekst en een geel/oranje-selectie button met de volgende opties: Video, Audio, Subtitles, RF, Info, Restart..NCK schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:14:
Heb je nu ongeveer links boven op het scherm een zwart / grijs menu met gele buttons?
Dan is de Amino de verbinding met de middleware kwijt.
En krijg je een soort ingebakken menu te zien.
[ Voor 22% gewijzigd door catchingfire op 07-03-2014 07:22 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ah, het is ook bij Vodafone en XMS… een Amino 540 specifiek probleem? Firmware uitrol verkloot?
Verwijderd
Dit is gequote uit andere topics (met een amino), om te laten zien dat andere mensen her ook last van hadden.catchingfire schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 07:18:
[...]
Waar zie jij deze posts? Die zie ik hier niet?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2014 07:41 ]
[ Voor 25% gewijzigd door eymey op 07-03-2014 09:43 ]
Aangezien partijen hun eigen rechten regelen heeft GlashartMedia geen website meer voor eindgebruikers. Het is nu puur voor wholesale klanten.eymey schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:42:
Ben wel benieuwd naar de oorzaak. En waarom www.glashartmedia.nl nog steeds het niet doet.
Klanten worden stapsgewijs overgezet. Het kost allemaal meer tijd dan gedacht, maar de overgang komt wel. De bedoeling is dat voor het einde van dit jaar alle aansluitingen zijn 'overgezet'. Achter de schermen gaat het geld vast allang naar Telfort, dat is toch waar het ze (en KPN als moeder) om te doen is.Zit telfort überhaupt wel op "ons" te wachten?
[ Voor 5% gewijzigd door Conzales op 08-03-2014 21:47 ]
Ik heb van de week ook een reboot gehad (Winterswijk ) onder het TV kijken van me Animo 540.Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:10:
[...]
[...]
[...]
Blijkbaar hebben meer mensen er last van
Edit: ook de glashartmedia (http://glashartmedia.nl/) website doet raar:
[...]
Tsja dat hoor ik toch liever van een officiële bron. Niets ten nadele van jouw antwoord, maar dit moet van Lijbrandt komen, of beter nog van Telfort. Maar 0,0 hoor je.Conzales schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 21:44:
[...]
Klanten worden stapsgewijs overgezet. Het kost allemaal meer tijd dan gedacht, maar de overgang komt wel. De bedoeling is dat voor het einde van dit jaar alle aansluitingen zijn 'overgezet'.
Prima, maar dat is concept-ICT en geen Lijbrandt. Voorheen mochten we deze providers niet verwarren, want het was niet hetzelfde, maar nu in ene wel? Vreemde gang van zaken.De aansluiting van familie met een voormalige concepts-ict aansluiting is al overgezet.
Terechte vraag, zo heb ik dat met een tweede telefoonlijn, poort 25, ondersteuning huisalarm en newsserver...En hierover blijft telfort en/of lijbrandt ernstig stil.Ik ben toch wel benieuwd of poort 25 voor Lijbrandt-aansluitingen open blijft
Ik vat het niet bepaald persoonlijk op, omdat fora er zijn om je mening te geven en discussies te voeren. Ergens heb ik dit verhaal via een 'officiele' bron vernomen, maar ik weet niet meer waar. Het klopt natuurlijk dat ex-concepts-ict weinig met Lijbrandt te maken heeft. Maar de volgorde wordt dus aangehouden die was aangekondigd, daar ging het mij om.Conzales, ik ga er vanuit dat je door hebt dat ik jou niet aanval. Maar de wijze waarop Lijbrandt afscheid neemt van haar klanten, of hoe Telfort die verwelkomt is beneden alle peil.
[ Voor 10% gewijzigd door Conzales op 09-03-2014 14:33 ]
Dat was ook gewoon afgesproken vanaf het begin hoor. Is ook nooit een geheim geweest. Reggefiber is een joint-venture tussen KPN en Reggeborgh. Met al bij het begin vooraf bepaalde mijlpalen waarbij KPN een deel van het belang van Reggeborgh kon kopen. Tot het belang dat ze nu (bijna hebben) van 60%.Conzales schreef op zondag 09 maart 2014 @ 14:28:
[...]
Is het niet zo dat vanaf het begin van het glasvezelverhaal het al een zootje is geweest (vanaf 2007/2008)? Al vrij snel was toen duidelijk (mij in ieder geval) dat Reggefiber B.V. puur opgezet was om door KPN overgenomen te worden (meerderheidsbelang).
Verwijderd
Is nooit duidelijk gecommuniceerd op de informatieavonden hoor. Dat het afgesproken is, maakt het nog niet meteen voor iedereen duidelijk. Het is niet geadverteerd vanaf het begin. Genoeg mensen die pas wisten van overnames nadat ze een brief hadden ontvangen hoor.Dat was ook gewoon afgesproken vanaf het begin hoor
Tja, dat treft een paar tweakers, maar bijvoorbeeld mijn schoonmoeder weet niet eens wat je daar mee bedoelt, laat staan dat ze die twee dingen gaat missen...Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 17:07:
Dat is juist het probleem: de service blijft niet op peil. Na de overgang vervalt op z'n minst de kosteloze newsserver en wellicht de open poort 25. Ik kan me dus voorstellen dat mensen willen weten wanneer ze over gaan, om voorbereidingen te treffen (zoals het zoeken van een andere provider)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq