Tsja, maar ondertussen gebruiken ze nu dus wel hun eigen set top boxen en schijnen ze ook Draytek NT's (met alles ingebouwd) te gaan gebruiken.
Ik blijf het nog steeds een hele rare keuze vinden, deze overstap. Sterker nog, tenzij ze voor de HD-zenders wel gewoon HD+ streams afnemen gaan ze qua beeldkwaliteit er dus nog een stap op achteruit en zijn ze nog steeds verre van onafhankelijk van KPN.
Het was juist mooi geweest als ze nu eens ODF gingen doen. Dat zou voor de hele beeldvorming over glasvezel, qua KPN zweem, ook beter zijn geweest.
Vooral nu NLKabel een flinke publiekscampagne op aan het zetten is over de beeldkwaliteit van glasvezel versus kabel.
Als dus echt blijkt dat Vodafone, ondanks hun aankoop van Wisper, Glasoperator, etc., gewoon weer met KPN WBA gaat sukkelen, dan is dat wel een flinke domper.
Nou ja, ik kan altijd weer naar Telfort
Op zich was ik ook wel bij Telfort gebleven als er eindelijk eens ontwikkelingen zouden zijn op het gebied van bv. de Glashart Media app. Het blijft onbegrijpelijk dat Vodafone een bijna hetzelfde uitziende app wel op bijna alle Android 4.x apparaten werkend kan krijgen en het bij GHM alleen op een handje vol Samsung tablets en een enkele Asus.
[
Voor 19% gewijzigd door
eymey op 29-01-2014 09:51
]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.