Voor iedereen die straks automagisch ook bij Telfort komt te zitten....
Ik zat bij KickXL en ben sinds oktober dus Telforter geworden.
Daar merk je eigenlijk niets van, behalve dat in je Amino ineens de KickXL logo's veranderd zijn in Telfort logo's.
Naast een maand gratis a.d. 60,-, dacht ik nog even iets meer te regelen.
Nieuwe klanten krijgen tenslotte een Amino, een router en 2 maanden gratis een pluspakket en film 1.
Dus ik Telfort gebeld en de zeer vriendelijke jongeman aarzelde niet en regelde het netjes voor me.
Geen Amino en router uiteraard, maar wel de 2 maandjes gratis plus en film 1...leuk!
Toen kwam factuur 1 en werd ik bang dat het niet goed zou komen....
Uiteraard kreeg ik die angst, want iets veranderen in het systeem van Telfort is blijkbaar nog steeds vragen om problemen, want er moeten zaken in het systeem gemuteerd worden en dan is het god zegenen de greep.
Mijn simpele gedachtegang was 60,- + 0,- = 60,-, maar zoals jullie zien, de factuur van Telfort zegt iets anders....
Ik dacht, laat ik tijdig de boel weer opzeggen, dus ik heb via de site (Mijn Telfort glasvezel) ingelogd en de boel opgezegd. Twee dagen later, plus zenders uit, terwijl de 2 maanden nog niet waren afgelopen.
Film 1 deed het nog wel.
Ik weer gebeld. Ik werd wederom zeer vriendelijke te woord gestaan. Ik legde mijn verhaal uit, en de dame aan de andere kant was het met mij eens; de boel zou gewoon nog moeten werken tot 10-12.
Ze ging het aankaarten. Ik heb het nog even over de vreemde factuur gehad, maar ook aangegeven dat het wellicht verrekend zou worden in de toekomstige factuur/facturen. Akkoord, opgehangen, en een paar dagen later werkte alles weer.
Toen kwam factuur 2
De administratie bij Telfort....
Begrijpen jullie het nog?
Ik zal binnenkort maar weer in de telefoon klimmen en dan hopen dat het goedkomt, maar een rommeltje is het nog steeds, of alweer....
Naïef van mij, I know.
[
Voor 0% gewijzigd door
albino71 op 29-11-2013 23:24
. Reden: typo ]