Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Tot aan 9 uur vanaaf kunnen die potjes nog gedaan worden, ik denk dat ik over een ~2.5 uurtjes (4uur half 5) ff een anderhalf uur ga knallen.
Nog anderen die dat idee een plan vinden (ook al moet je solo droppen voor resultaat).

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 01:08

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Tot morgenvroeg 8:59 heb je de tijd. Alle potjes tot 11:59 PM (niet AM ;)) PDT tellen mee.
Heb de Hula girl al verdiend als het goed is.

[ Voor 26% gewijzigd door Sapstengel op 26-05-2014 15:37 ]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Sapstengel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:07:
- Ja, ze moeten meer incentives gaan verzinnen voor het gebruik van Lights/Mediums
Die zijn toch gewoon om de rest te supporten en andere Lights en Mediums aan te vallen ?
- Per direct komt de focus op CW te liggen bij de engineers (m.a.w. tot nu toe nog niet?). Sommige engineers pas over twee weken en andere pas na 17 juni. Verwachte levertijd: Herfst 2014
Huh ? Engineers ? Die gaan Mechs repairen of zo tijdens de battles ?
- Dropship mode spreekt Russ nog steeds aan, maar nog geen plannen om in productie te nemen
Wat wordt dat dan precies ? Dat je kan respawnen of zo ?
- Sinds gisteren (!) is iemand dedicated bezig met hit detection van SRM's
Hmm... ik had al het idee dat ze niet altijd lekker werken, maar nu weet ik het zeker _O-
- Nieuwe maps staan on hold door ontwikkeling van clans. Eerder dan juni zullen ze niet aan nieuwe maps gaan werken
:-( Nieuwe maps zou zooo fijn zijn !! Haat vooral dat level met dat irritante punt in het midden en lava overal... VERSCHRIKKELIJK!!!
- Track IR support wordt mogelijk al geleverd met de patch van 3 juni
- International servers staat nog steeds op de wish list
Double YAY!!! *O*
- Bij introductie van CW worden tevens de medailles van Project Phoenix geactiveerd. Tot die tijd zijn ze nutteloos
- Volgende week meer info op de website over clan modules en warhorns
- Clan alt-configs zijn bekend (MadCat + JJ's!)
- Hill climbing doet inderdaad niet wat ze ervan hadden verwacht (buff voor brawlers), dit wordt opnieuw onderzocht
Explain please :)
- Mogelijk verdwijnt de 12v12 premade public queue en kan je alleen nog in gratis private matches 12v12 premades spelen
Dit is alleen als je met een aantal buddies wil spelen neem ik aan ?!
- Waarschijnlijk geen PTS om clan mechs uit te proberen voordat je ze aanschaft
- Ze werken nog steeds aan een in-game voip oplossing. Gaat waarschijnlijk niet C3 worden.
- UI2.x wordt pas na clan intro verder ontwikkeld
Mech's uitproberen / VoIP ingame en een betere UI zijn toch wel 3 dingen die erg welkom zouden zijn :)
Ik ken alleen de ER Large Laser / Large Laser / Medium Laser / Small Laser dus is dit dan een nieuwe of zo :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

#Die zijn toch gewoon om de rest te supporten en andere Lights en Mediums aan te vallen ?
[...]
Op dit moment is het zo: je kan het beste de grootste mech nemen en daar de meta wapens op zetten. Immers een Highlander of Stalker kan veel meer slopen dan 1 spider of trebuchet of hunchback.
Om mensen te motiveren voor lights en vooral mediums zouden die eigenlijk meer rewards moeten krijgen aan het einde van een potje.

Vroeger had je repair&rearm. Toen moest je na elke match 40% van je armor en items repareren en 40% van je ammo herladen. Dit betekende dat je 40% van je mech opnieuw moest kopen. hoe duurder je mech en je spullen die je erop had hoe meer kosten je had hoe minder je verdiende. Zo kon je met een commando 25.000CB verdienen uiteindelijk per rondje en 80.000+CB verlies maken in een atlas met LRM en een XL. Mag jij eens raden wat de verdeling was op het slagveld van mechs. Lights 30%, mediums 40%, heavy 20%, assaults 10%. Als je in die tijd een Atlas tegenkwam was je wel even bang voor ze omdat je wist dat die zich niet kapot zou laten schieten.

#Huh ? Engineers ? Die gaan Mechs repairen of zo tijdens de battles ?
[...]
Nee die engineers waar sap het over heeft zijn echte mensen. De engineers zijn de mensen die CW moeten programmeren.

#Wat wordt dat dan precies ? Dat je kan respawnen of zo ?
[...]
Dropship idee is dit:
Van al je mechs selecteer je er 4 die je in je dropship wil hebben. Je lanceerd een potje. Map wordt geladen en je zit in de lobby om op ready te drukken. Maar in deze lobby kun je nu 1 van die 4 mechs kiezen. Zo kun je dus strategisch een paar verschillende mechs voor je dropship opmaken. 1 voor lange afstands levels zoals alpine, een boomjager voor de lol, een brawler en een support mech/lrm boat.

#Hmm... ik had al het idee dat ze niet altijd lekker werken, maar nu weet ik het zeker _O-
[...]
SRM hitdetection is al heel lang bij ze en het publiek bekend dat die niet klopt. Ze zeiden er al een poosje mee bezig te zijn, dat ze zeggen nu pas iemand er full time op te zetten is matig...

#:-( Nieuwe maps zou zooo fijn zijn !! Haat vooral dat level met dat irritante punt in het midden en lava overal... VERSCHRIKKELIJK!!!
[...]
Leave Therra Therma alone! Met een boomjager is niks leukers dan TT om QQ te veroorzaken.

#Explain please :)
[...]
Medaille en warhorns zijn dingen die je bij de phoenix package hebt gekregen en bij de clanpackage erbij krijgt. Deze doen nu nog niks, straks krijg je een factiebonus. Met CW is het de bedoeling dat je voor facties gaat vechten en voor een factie honor points gaat scoren om zo toegang/betere deals te krijgen op items/wapens/mechs

#Dit is alleen als je met een aantal buddies wil spelen neem ik aan ?!
[...]
12v12 is premade groep van 12 man tegen andere 12man premade groep.
Met zijn 4en kun je een premade zijn en tegen pugs spelen, met 12 man moet je tegen 12 man.
Nu kan dat nog simpel, straks gaan ze er een betaalbaar iets van maken om met 12man teams te kunnen spelen.

#Ik ken alleen de ER Large Laser / Large Laser / Medium Laser / Small Laser dus is dit dan een nieuwe of zo :?
[...]
Dat zijn wapens die ze gaan introduceren met de clans. Net zoals de streakSRM6. Clanners hebben betere wapens dan de IS heeft.

@Sapstengel
Heb jij je hulagirl al?
Ik heb er geen :(
Terwijl ik gisteren toch echt wel 6 rondjes heb gedaan en volgensmij zaterdag ook nog 4 binnen de tijd (maar zaterdag kon ik ook wel te vroeg zijn begonnen).

[ Voor 3% gewijzigd door RadioKies op 27-05-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:39
nero355 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:48:
Ik ken alleen de ER Large Laser / Large Laser / Medium Laser / Small Laser dus is dit dan een nieuwe of zo :?
Clan wapens, ze hebben nog wat meer grappen, als double heatsinks die maar 2 slots innemen, xl engines die 2 slots minder innemen en niet kapot gaan bij vernietigen van sidetorso, misschien ook nog wat lichter zijn, endo en ferro die minder slots innemen, mjah, en de wapens wegen vaak nog minder en richten meer schade aan.

pgi heeft weer wat wazige dingen bedacht in een dappere poging het wat te balanceren. Maar goed, reken erop dat het misschien tijd wordt voor een lange pauze als clantech uitkomt.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Gefeliciteerd! Je bent gepromoveerd van Radio naar Antwoordapparaat. Beide oude technologie die minder en minder gebruikt wordt in dit digitale tijdperk, maar daarom niet minder benijdenswaardig!

Helaas kan ik niet uit de doeken doen of de Hula Girl al-dan-niet een leugen is...

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Euh Sap.. minder?
Maken Wifi, Bluetooth, 2/3/4g niet gebruik van radiogolven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:14:

#Wat wordt dat dan precies ? Dat je kan respawnen of zo ?
[...]
Dropship idee is dit:
Van al je mechs selecteer je er 4 die je in je dropship wil hebben. Je lanceerd een potje. Map wordt geladen en je zit in de lobby om op ready te drukken. Maar in deze lobby kun je nu 1 van die 4 mechs kiezen. Zo kun je dus strategisch een paar verschillende mechs voor je dropship opmaken. 1 voor lange afstands levels zoals alpine, een boomjager voor de lol, een brawler en een support mech/lrm boat.
De dropship mode waarover werd gesproken op Reddit was iets anders en had meer met respawnen te maken. Bijvoorbeeld een 200 ton/4 slot limit, waarbij je 1 tot 4 mechs vooraf kunt selecteren die gezamelijk 200 ton wegen. Als je dropt en neergeschoten bent, zou je inderdaad kunnen respawnen mits je nog een mech hebt.
RadioKies schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:14:
#Dit is alleen als je met een aantal buddies wil spelen neem ik aan ?!
[...]
12v12 is premade groep van 12 man tegen andere 12man premade groep.
Met zijn 4en kun je een premade zijn en tegen pugs spelen, met 12 man moet je tegen 12 man.
Nu kan dat nog simpel, straks gaan ze er een betaalbaar iets van maken om met 12man teams te kunnen spelen.
Niet helemaal. 12v12 in private lobbies is namelijk gratis. Hiervoor heb je dus geen abo nodig.

Je hebt dus al in de gaten dat het eigenlijk geen promotie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik dacht dat het uiteindelijke doel was dat de teamcaptain premtime moest hebben en dan niet alleen om settings aan te kunnen passen.

Overigens krijg je door via de privatelobby te spelen geen BC/XP, dus je gaat er alleen maar op achteruit. Dat is inderdaad geen promotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

In private lobbies hebben de teamcaptains van beide teams premium tijd nodig om te droppen met alles onder 12v12. 12v11 bijvoorbeeld heeft al premium tijd nodig. Zelfde geldt voor 1v1 en alles ertussen.

Het grootste commentaar is idd het niet verkrijgen van CB/XP. Nu kun je dat wel oplossen door de 12v12 als uitzondering in lobbies wel CB/XP toe te kennen, maar dat werkt farming (om de beurt laat één team zich met zo veel mogelijk schade neerknallen) weer in de hand. Mijn verwachting is ook dat het huidige systeem gewoon blijft behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Zijn er vanaaf nog lui van plan online te gaan? Het is tenslotte "vakantie" morgen, zelfs de callcenterhoeren zijn vrij.

Ik heb rond een uur of 8 mumble aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Denk dat ik nog wel ff online ben vanavond. Zal niet een latertje worden, want de dag begint morgen erg vroeg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

YouTube: Ask the Devs - Vlog #4

0:33 - Clan Warhorns - What are they and how do they work?

1:15 - What are the unique clan bonus modules and how do they work?

2:18 - Paul Inouye, Lead Designer for MechWarrior Online, shares some information on the upcoming clan weapons as well as the current state of general game balance.

6:05 - Russ Bullock, President of Piranha Games gives us a status update on the matchmaking system.

-edit-
ligt het aan mij, of zien Paul en Russ er niet echt gezond uit?

[ Voor 7% gewijzigd door RadioKies op 28-05-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

- Clan Warhorns is een domper. Werd dit niet gebracht als iets vergelijkbaars aan de Phoenix Loyalty medals?
- LBX-guns die niet ammo-soort kunnen wisselen ook spijtig te horen.
- AC nerf??? Alweer??? wtf? Heb niet het idee dat ze OP zijn.
- Russ ziet er even beroerd uit als altijd, Paul lijkt wat uurtjes slaap te hebben gemist...
- Productie value van de vlogs worden ook steeds minder. Als dat komt doordat iedereen aan het code kloppen is: yay! Ik vermoed alleen dat de code kloppers niet verantwoordelijk zijn voor de vlogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Die spectator mode ziet er wel vet uit. Leuk het vanuit zo'n perspectief te zien. Ze moeten we die label uit zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door Pkunk op 29-05-2014 10:22 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Idd wel koel, alleen jammer dat de videokwaliteit zo laag is... ziet eruit als blurwarrior online. Ook jammer dat de persoon die de cam bestuurd niet mooie hoeken gebruikt als overzicht en waarom moeten die namen steeds ervoor staan, je ziet daardoor niks. Enige wat ik zie is rood/blauwe tekst en groene lasers.

Aan het einde hebben ze pas een keer door dat een top/down shot het beste eruit ziet/beste overzicht geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik heb een engine gevonden die nog beter zal werken voor PGI.
Ze moeten de IDtech5 engine gaan gebruiken. Wat een dom stuk software is dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ja maar alleen maar kudt... AC nerfed to hell zowat en die tering PPC's zijn en blijven onveranderd..

Iemand online zo/vanaaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ember is 50% off(1312MC). Erg leuke mech voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
RadioKies schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:03:
Ja maar alleen maar kudt... AC nerfed to hell zowat en die tering PPC's zijn en blijven onveranderd..
PPC's blijven heet, de dps zal dus altijd meevallen.

De autocannon nerf ga je denk weinig van merken, AC5 is nog steeds 100% tot 620m, ac2 720m, de andere ac's vlogen toch al te langzaam voor lange afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Nee hoor,
Met de AC20 schiet ik tot ~520/540 meter op dit moment. Straks doe je op die afstand geen drol meer aan schade.

270-100% 20
540-50% 10
760-0% 0
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2j5gf89.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

AC/20 vond ik sowieso wel een soort short range shotgun eigenlijk dus echt raar vind ik de aanpassingen niet echt, maar ik speel dan ook niet echt veel met die dingen behalve met de Trial Mechs :+

Welke AC modellen jammen/overheaten niet of doen ze dat allemaal ?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Jammen doet alleen de UAC5. Overheaten doen alle wapens (m.u.v. MGs, AMS, NARC en Tag) als je niet oppast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

AC5 (en de AC10 ook volgensmij) krijg je echt niet overhit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ligt helemaal aan je setup.
Bottom line: Beide genereren hitte. Niet veel (ac5: 1, ac10: 3), maar het telt allemaal mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Nieuwe patch notes: http://mwomercs.com/forum...-notes-13358-03-jun-2014/

Naast de reeds bekende wapen tweaks ook een Hero Blackjack...met 6 MG's...Ember on steroids?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Champion Shadowhawk... nice! Kan ik meteen kijken of dat de mech is waar ik naar op zoek ben.

12 trail mechs blijkbaar en AC nerf is erdoorheen gejaagd... :(

Clan factions kun je nu kiezen, benieuwd hoeveel IS zullen blijven.

Steiner hooo!

[ Voor 45% gewijzigd door RadioKies op 03-06-2014 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

We gaan weer naar 3049 omdat we CW medio/eind dit jaar krijgen en ze de tijdlijn weer willen volgen. Right.. Konden ze niet beter de tijd terug draaien als ze een 2 weken van CW release af waren?

http://mwomercs.com/forum...pid__3429062#entry3429062

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Deja vu?
Dit waren ze vorig jaar ook al van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
q: EU servers?
a: 2013

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

@Sap
Ze hebben al een keer in het "begin" van het spel (tegen het einde van CB, begin openBeta) de tijd terug gezet en hebben ze volgensmij ook in het laatste (anderhalf) jaar het voor een 2e maal doorgevoerd.

http://mwomercs.com/clock
Gezien de tijd 3051 hebben ze het niet een 2e keer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik ben gezwicht en heb de Masakari package gekocht. Dus ben ik me wat gaan verdiepen in wat ik nou eigenlijk gekocht heb. Zodat ik wat meer weet dan hoe ze eruit zien ;) Ik heb hier een flink aantal pagina's van gelezen: http://mwomercs.com/forum...e-feedback/page__st__1960

Wat vind iedereen hier van de clan implementatie?

Volgens mij doen ze het best netjes. Ik verwacht dat de clan mechs in het begin erg sterk zijn maar in verloop van tijd op de een of andere manier wat meer in balans komen. Idealiter zou ik het liefs alle mechs in één keer released zien zodat je clan vs IS matches kan krijgen. Hierbij zijn in het begin de clan mechs flink in het voordeel maar na verloop van tijd kunnen de IS mechs de clan tech overnemen waardoor er vanzelf weer meer balans in het spel komt.

Ook vraag ik me af of het niet aanpassen van de engine rating geen problemen gaat opleveren. Helemaal voor lights.

En heeft iemand misschien een uitleg over hoe ze clan XL engines nou uiteindelijk gaan implementeren? Ik lees te veel verschillende zaken. Zou dit het zijn? Gezien je toch je engine niet kan aanpassen lijkt het niet dat er standaard clan engine zijn. En om clan engine zo te maken als de huidige IS implementatie maakt de clan mechs veel te kwetsbaar.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ben benieuwd naar de clan mechs, zoals ik ze zie hebben ze voordelen maar ook grote nadelen. Ik bespaar meestal gewicht door een kleinere engine te nemen. In 2 van mijn Jagermechs heb ik zelfs de STD 210 vaak draaien ipv een XL280 of zwaardere STD.

Ligts zullen niet veel gespeeld worden, tenzij de mechs uit zichzelf al snel genoeg gaan of wanneer ze MASC introduceren (MASC is een soort van NOS waardoor je mech een stuk sneller gaat maar ook veel meer hitte genereerd). MASC zullen we niet snel zien aangezien netcode hierbij een issue is. Ze wilden anderhalf jaar geleden oid al een light IS mech in het spel stoppen maar die is afhankelijk van MASC en tot die tijd zal die mech ook niet komen.

Aangezien je (als het goed is) je armor rating ook niet kan aanpassen heb ik geen probleem met het slopen van beide sidetorso's of je CT. Ook omdat je je engine niet kan aanpassen moet je het meer zien als een 3e soort van engine ipv de IS STD/XL engine. Het is een STD engine die 4 sloten meer in gebruik neemt voor minder gewicht waarbij je de maximale potentie er niet uit kan halen door er een grote of kleine in te zetten.

Ik denk zelf dat ik het eerst nog een poos bij IS mech laat (en hopelijk wel clanwapens kan gebruiken).

De Masakari, Daishi en Vulture zijn imo de koelste clanmechs die uit komen en zal ik evt overwegen. Het liefste zie ik een Behemoth in het spel komen, daar heeft de community ook al vette designs voor gemaakt.

[ Voor 96% gewijzigd door RadioKies op 08-06-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

MWO communicatie gallore!

Denis de Koning's MWO concept art
http://imgur.com/a/KNH9v

SRM Fix
The "Buckton fix" as it has been known by has been completed internally. Brian Buckton did a good job of pointing out a potential problem area and recorded some video and so on. Additionally, Neema Teymory who has put many hours into hit detection and Host State rewind spent many hours exploring the issue and has completed the fix.

You heard me right, the fix is complete and will be present in the June 17th patch. In short, the bug worked something like this: Even though the server and client agreed that you did indeed achieve a HIT, a series of weapon missile explosion codes would then ignore the damage you should have caused. The end result is more damage for SRM's and I can at least state that you will indeed notice the difference!

JumpJet heat
Jump Jet heat is currently not being applied properly to the jumping 'Mech. We are re-implementing the system to make each individual Jump Jet generate linear heat the longer it is used.

Each Jump Jet class will have its own heat rating which will be used to determine how much heat is generated. Class V (smallest) Jump Jets will generate the least heat over time while Class I (largest) will generate the most. The graph below shows an example of how this would be ramped.
Afbeeldingslocatie: http://static.mwomercs.com/img/paul/jj_heatramp.png
If we set the heat rating to a Class V Jump Jet (the kind put on a Spider for example) to 0.1, each Jump Jet mounted on the Spider would generate 0.1 heat per second while it is being used. If there are 8 Jump Jets on the Spider, then Jump Jets would be adding 0.8 heat per second to the 'Mech while Jump Jets are burning. Again, the heat gains will be linear for each of the Jump Jet classes.

Targeting computer, command console
I know you've been waiting for a Command Console/Targeting Computer update and that IS coming. It is important that you are given the latest information on how these systems will work and David is writing up the specifics on what will be going on. David was overloaded with finalizing Clan 'Mech construction and hit box creation and was unable to get to the post today. He is currently working on it right now and will have something ready this evening. However, we need to make sure it's been proofread for clarity and all required information is there to make you, the reader, aware of what will be happening with CC/CT.

This Monday in the AM is when the post will go up with the details of what the two systems will be doing in MWO. I will be monitoring the post as it's written. If it's okay'd during the weekend, I'll have it pushed up on the Command Chair on that day. This means, that I will be monitoring through the weekend and will make sure that this post is done no later than Monday morning (PDT) and sooner if possible.

Fall damage rework
Lange lap text, hoe groter je mech hoe meer falldamage
http://mwomercs.com/forum...l-damage-system-overhaul/

MatchMaker 4x3
In short, Karl Berg has been working on the Matchmaker rewrite these past couple of weeks and things are going well. In fact, I can confirm that internally we are testing out 3/3/3/3 (4x3) well beyond anything that went live previously. In fact, I would declare that aspect to be complete and working.

At this point Karl is working on some stretch goals concerning tonnage matching and Clan 'mech matching. We are quite confident we can test and release a new Matchmaker containing at least 4x3 the patch after the clan release.

Clan logo's
While I had hoped to be doing a poll by today, here is what the latest plan is: Our great UI artist Charla has stepped in to design each of the Clan logos again under this "Mild Refresh" mentality and I think they are quite close to what we need.
However I did learn that Dennis, our fearless Art Director, is back in the office on Monday. I do want to show him the respect he deserves to see these new logos before they are presented to you.
So please give us another business day or two early next week to allow Dennis to view them and make sure he can put his final touches on them, this will also ensure they really do match up well with the current IS logos as he created those.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Meer info...communicatie gaat aardig de goede kant op: http://mwomercs.com/forum...lan-and-is-weapon-update/

Een 4xGauss Dire Wolf? *shiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Sapstengel schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:39:
Meer info...communicatie gaat aardig de goede kant op: http://mwomercs.com/forum...lan-and-is-weapon-update/

Een 4xGauss Dire Wolf? *shiver
Damn.. Dat gaat hard aan komen tegen je normale huidige mech -.-

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Denk ook even aan het gewicht dat je dan kwijt bent. Zo veel ammo heeft die mech niet, plus de 2max gauss rifle charge zal ook wel helpen. Als je nu zei, triple of quad AC20 dan zou ik onder mn bureau kruipen.

Gauss is overigens wel de enige die x3 falloff range heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

LB-X toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Zucht... alleen om de laatste 2 berichten van ons zie je al dat er iets fundamenteel fout is bij MWO... dat mensen die het forum zo nu en dan bezoeken, de patchnotes in de gaten houden en met enige regelmaat spelen niet eens weten hoe en wat iets in elkaar zit waarvan je mag verwachten dat je weet hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Zie hier eveneens de uitdaging in het spel. Glas is halfvol ;)

Oh, en die Radar deprivation wordt echt wel een standaard module op al mijn lights....

[ Voor 42% gewijzigd door Sapstengel op 11-06-2014 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Welke mod is dat?

Als een vijand die mod heeft, direct je lock verliezen zodra je die niet meer ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Pgi heeft zich weer goed in de nesten gewerkt met die clan mechs.

Goed, over een half jaar zal het wel weer redelijk zijn qua balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yupz. De rest van die mods zal ik waarschijnlijk nooit gebruiken, maar instant lock loss als je achter een gebouw of rots loopt met 150+kph is goud waard als Light pilot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Gebruiken jullie UAV wel eens? In pugs zijn ze er vaak erg blij mee maar vervolgens gebeurt er helemaal niks mee dus ben er maar mee opgehouden. Kan me voorstellen dat dat in een fatsoenlijk team goud waard is. Zoals wards in LoL een beetje..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik gebruik de uav bijna elk potje. Heb wel het idee dat het enorm helpt, situational awareness is vaak ver te zoeken in pugs.

Helpt ook bij de xp grind, uav + first victory of the day levert vaak een hoop op. Zeker op gare varianten die je alleen wilt levelen een aanrader.

[ Voor 10% gewijzigd door haarbal op 11-06-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

UAV = Pay for XP! (check dem rhymez yo, tenminste als je xp in het Neerlandsch zegt)
Handig om mee te levelen zoals haarbal al zegt. Bij pugs verder best waardeloos tenzij jij je team erop attendeerd dat je er 1 hebt en hem in de lucht doet als er zich meerdere LRM boats melden.

In een premade groep is het heel erg handig, mits je premade LRM mee heeft.

@Flapdrol,
Hoezo heeft PGI zich in de nesten gewerkt met de Clanimplementatie?
Ik denk dat het nog wel enigszins in balans kan zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door RadioKies op 11-06-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Morgenavond nog iemand online om de clan pack te proberen?
http://mwomercs.com/news/...lic-test-for-clan-content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Helaas, ik ben een weekendje weg. Heel jammer, had graag willen zien hoe ze spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Oeh.. om 20:00 toch? Hmm... halfuurtje misschien.. maar voetbal enzo..

//edit: ohnee.. iets met installer en inschrijven.. nevermind.. ik wacht nog wel een weekje </lui>
//edit2: toch maar aan installeren. Hallo?

[ Voor 19% gewijzigd door Pkunk op 12-06-2014 19:47 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
RadioKies schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:19:
@Flapdrol,
Hoezo heeft PGI zich in de nesten gewerkt met de Clanimplementatie?
Ik denk dat het nog wel enigszins in balans kan zijn.
Ik hoop het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Degene die morgen met de Clan bezig gaat, als jullie je bevindingen kunnen doorgeven hier zou wel leuk zijn. Echter als de Clan heel erg OP is dan moet je maar babeloniaans (babelonyan?) gaan praten (tegenovergestelde van wat je eigenlijk wil zeggen).

Ze clans are coming!

Visueel wel leuk, de lasers zijn net wat valer dan de originele lasers
licht blauw, oranje en ik zag een PPC die volgensmij donkerder blauw is.
Het filmpje zelf (het uitgevoerde script) ziet er wel heel amateuristisch uit :P

[ Voor 39% gewijzigd door RadioKies op 12-06-2014 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Mis ik iets, zou moeten werken nu toch?

http://mwomercs.com/forum...st-feedback-sanity-delay/

Anyway, stelletje nerds.. het WK begint en dan zitten ze met z'n allen te mechwarriorren.. hihi
While the servers are perfectly capable of handling the load of players coming online and playing, this particular circumstance involves several hundred redemptions per player activated at login, with several thousand logging in at once. These are exactly the kinds of edge-case bugs we could hope a Public Test will catch before the system goes live on Tuesday and we are thankful for your patience as we get this resolved so we can move on with the rest of the test. Thanks!
Netjes :)

[ Voor 123% gewijzigd door Pkunk op 12-06-2014 20:42 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Dat hele WK gebeuren kan aan mijn aarsch oxideren. Als ik dan de stempel nerd moet krijgen omdat ik liever MWO zou doen dan accepteer ik die graag :P

Dameshockey, dat is leuk om naar te kijken (vanaaf de finale) maar dat doet bijna niemand. Dat snap ik niet, dat je een stel overbetaalde mannen wil kijken die minimale inzet vertonen bij een spel dat door een corrupte organisatie georganiseerd wordt.

Bij tennis, hockey en vrijwel elk ander spel zetten ze camera's en dergelijke in om te helpen met het oordelen of iets fout is. Maar bij voetbal gebruiken ze dat niet en gaat het om het woord van de scheidsrechter.

Ik herinner mij nog het vorige WK.. was heerlijk in het centrum van Groningen met vrienden bij Unitas aan het kijken om vervolgens gezellig met zijn allen uit te gaan. Ze verloren en de hele stad was boos naar huis gegaan! Er was vrijwel niemand meer te bekennen in de stad. Daar ging mn avond... door een potje voetbal. *sigh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
nerd.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Hoppa hoe mooi was dat dan..
3-0 voor Nederland en dan in de laatste minuut nog even snel er 4-0 van maken. Nu nog tegen Australie in de finale overmorgen. Grappig want Australie was de eerste waar we (ja wij!) tegen speelden dit tournooi en van wonnen. Kat in t bakkie. Veel leuker om te kijken (vooral de aanvoerder van Australie ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Mja.. nu ze Luciana Aymar niet meer hebben..

Oh wacht.. clan mechs dus.. VET! Alle mechs heavy and assault mechs voelen flink OP toe nu toe (Daishi, Warhawk, Timberwolf) en de lights niet

[ Voor 64% gewijzigd door Pkunk op 12-06-2014 21:43 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Euh wattes? kon je vanaaf al spelen? FUUUUUUUUUUUU, dat was mij niet duidelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Kan nog.. tot 07:00..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Oef....net een rondje of 5/6 gedaan. Paar hele korte bevindingen:
Dire Wolf OP, Warhawk OP(HEEEEEEEEET), Nova OP(6-8 cER-MLAS lijkt de sweet spot), Timber Wolf OP(rest nog niet gespeeld) en allemaal onwijs leuk om te spelen. Nieuwe cockpit doet fris aan, nieuwe wapens klinken beter (PPC, LRM's, Laserz) en slechter (AC's). Het feit dat ze ook anders ogen vind ik ook een goede zet. Warhorns zuigen...nu al irritant, maar dat kan ook komen omdat ik constant 11 andere clan-mechs in het team had. Hopelijk zien we ze in productie minder vaak. Kan niet wachten tot de 17e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

*Bump.

Vanavond weer PTS vanaf 20:00 onze tijd.
Weer lekker met de clans knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
jeuj!

Ik ga dit proberen:
YouTube: MWO - Night of the Clans!

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Euh.. krijg je ook cbills erbij eeneens ofzo? Ik heb er zo'n 45 miljoen bij gekregen \o/

//edit:
zes c-uac/6 is nog best viable. Ga zo ook eens normale ac/5 proberen. Dat vastlopen gebeurt niet vaak, maar wel altijd precies als je het niet wil.
Trip uac/20 ook geprobeerd maar dat slaat nergens op. Veel te heet en met zo'n trage mech kan je niet goed in positie komen om fatsoenlijk je wapen te lossen.

[ Voor 64% gewijzigd door Pkunk op 15-06-2014 21:48 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Dual cER-PPC op een KitFox met ECM was ook leuk. Wel een typisch derde lijnsmech. Met ER-LL en 3xAMS + ECM ook een goede support mech. Die kon de Raven wel eens vervangen. Summoner alleen de prime loadout geprobeerd...niet écht onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
De lights ben ik nog niet goed uit. De kitfox is erg leuk met z'n JJ, ECM en 3xAMS maar zodra IS lights of mediums je zien ben je direct de sjaak omdat je simpelweg niet weg komt.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waneer komen ze, dan installeer ik de patches van de afgelopen 2 maanden en speel ik weer een rondje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Dinsdag. Hee da's technisch gezien alweer morgen. :9

[ Voor 73% gewijzigd door Pkunk op 16-06-2014 00:54 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Pkunk schreef op maandag 16 juni 2014 @ 00:53:
Dinsdag. Hee da's technisch gezien alweer morgen. :9
Is morgen de launch van de clans?
Hmz... Jammer dat er 's avonds zoveel leuk voetbal is.
Maar eens kijken wanneer het leuk is om weer eens te spelen (en waarschijnlijk gruwelijk gepwnd te worden met m'n normale mech).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Pkunk schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:57:
De lights ben ik nog niet goed uit. De kitfox is erg leuk met z'n JJ, ECM en 3xAMS maar zodra IS lights of mediums je zien ben je direct de sjaak omdat je simpelweg niet weg komt.
De Clan lights kun je ook niet als IS lights spelen. Met 100 kph zijn ze gewoon te langzaam.
Ik zie ze meer in de categorie Cicada.....alleen een stuk trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Brrrr, als ik dat filmpje (pje... 2uur lang oid) van Pkunk zie lijken de clans enorm OP.

Morgen maar eens zien hoe mijn IS flavaflavs presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sapstengel schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:35:
[...]

De Clan lights kun je ook niet als IS lights spelen. Met 100 kph zijn ze gewoon te langzaam.
Ik zie ze meer in de categorie Cicada.....alleen een stuk trager.
Ik ben erg benieuwd of ze speelbaar zijn. Zo OP als de, nouja.. de rest is, zo underpowered zijn de light mechs. Ik snap dat je ze niet als IS light mech moet spelen, maar ze als IS medium schiet ook niet op want dat verliezen ze van IS mediums. Volgens mij is de Kitfox nog het meest viable om als recon te spelen met z'n JJ, ECM en AMS maar het probleem is dat dat eigenlijk niet kan, want zodra iemand je ziet en je bent niet in de buurt van anderen ben je gewoon de pineut.

Dus de meest logische optie is om dan maar een beetje tussen de meute te lopen en ECM en AMS cover te geven. Maarja.. tussen de meute lopen en pugs gaat niet samen want iedereen vliegt toch een andere kant op.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Die Kitfox heeft 3 maal een ams, een ECM en JJ's?

Dan kan ik hem wel zien als een Medium IS. Snelheid heb je toch niks aan vs LRM, die 3 ams en je ecm wel. 1 (of als t kan meerdere) lange afstand wapen en je hebt een prima support/scout mech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
RadioKies schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:14:
Die Kitfox heeft 3 maal een ams, een ECM en JJ's?

Dan kan ik hem wel zien als een Medium IS. Snelheid heb je toch niks aan vs LRM, die 3 ams en je ecm wel. 1 (of als t kan meerdere) lange afstand wapen en je hebt een prima support/scout mech.
Dat is misschien de beste optie, maar je zal nog steeds een gewild doelwit zijn, voor snipers bijvoorbeeld. Ik zie het gewoon niet als je niet sneller kan verplaatsen/wegrennen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pkunk op 16-06-2014 21:25 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Kit Fox zal m.i. de Raven vervangen in 12v12. Het is een hele goede supportmech door ECM en 3x AMS. Je kunt met twee cER-PPC of twee cER-LLAS plaagstootjes uitdelen. Maar je moet idd gewoon bij de meute blijven. Een Ember vreet je levend op.

Edit: Smurfy heeft nu ook de clans geïntegreerd. Ik gok zo dat ik veel tijd in de Nova ga doorbrengen: Mighty Ember

[ Voor 30% gewijzigd door Sapstengel op 17-06-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Van wat ik begrijp is dat je geen clanwapens op IS kan plaatsen en je armor wel aan kan passen? Lame...

[ Voor 18% gewijzigd door RadioKies op 17-06-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ja, dat viel mij ook op bij de PTS....dacht ergens gelezen te hebben dat de armor niet aangepast kon worden, maar ben blij dat het wel kan.
Ze zullen type armor bedoelen wat niet aangepast kan worden.

Zin in vanavond...werken wordt niks; zit alleen maar op Smurfy te puzzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Als het patchen niet te lang duurt, dan ben ik vanaaf ook nog wel online te vinden. Ben heel benieuwd. Ook naar de prijzen.

Weet iemand of IS ook (ooit nog eens een keer¿) toegang heeft tot clan spullen en vice versa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

23 uur verwachten ze klaar te zijn....wordt een latertje voor mij

Clan goodies komt ook beschikbaar voor IS 'mechs op een later - nog niet gedefinieerd - tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Servers zijn up. Heb nog geen potje gespeeld maar ben al een kwartiertje mechs aan het tunen..

//edit: en de servers zijn weer down..

[ Voor 18% gewijzigd door Pkunk op 17-06-2014 22:18 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

3 minuten connecten, 3 minuten om een mech te laden, 3 minuten voor skills opslaan en 3 minuten om een match te vinden. 45 minuten later en twee potjes gedaan.

Hoe moeilijk is het om servercapaciteit te monitoren en opschalen???

Edit: Nova prime met 8cER-MLAS en 4MG is lots of fun!

[ Voor 12% gewijzigd door Sapstengel op 18-06-2014 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond de patch maar eens downloaden dan :)
denk dat ik al weer 2 maanden niet gespeeld heb of zo...

op de schaal van genaait, hoe erg is het om in een IS mech te zitten?
Clan mechs toch P2W?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik heb gister maar 1 potje gedaan, in een light.

De clan lights zijn retetraag en de gewone clan wapens zijn meer dps georienteerd, minder pinpoint damage. Als light kan je dus nog prima spelen.

Maar goed, als je in een atlas speelt kan je denk wel inpakken als je een direwolf tegenkomt, je kan behoorlijk leipe builds smurfen met dat ding, met full armor heb je 50 ton voor wapens, 41 crit slots, en als je wat onderdelen combineert 6 ballistic + 9 energy hardpoints.

[ Voor 15% gewijzigd door haarbal op 18-06-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik sliep gisteren al om half 9 oid :+

Vanaaf ook maar eens updaten en lekker Sadomasochistisch in mn Hunchback rondhobbelen.

Maybe mijn 2 Victors omzetten naar een paar CBills en voor een Clanmech gaan. Oh wacht die zijn er wss nog niet in CB formaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Nope, Pay to Win vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was te verwachten,...

maar die clan mechs gaan toch 25mil kosten of nog meer?

ga wel voor de timber wolf wanneer die vrij komt voor CB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Wil je een gratis mech bay? Even inloggen vóór zaterdag: http://mwomercs.com/forum...remium-time-and-mech-bay/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Zelfs een dag gratis premium time. Heb zo'n gevoel dat ze graag kanonnenvoer willen voor de clan mechs...
Maar zal vanavond even inloggen, een gratis mechbay moet je natuurlijk niet in de blastdoors kijken.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Volgens mij hadden ze dit beter een week later kunnen doen. Sinds de clan release zie ik onwijs veel inactieve spelers weer actief worden in mijn friends list. Hopelijk blijven de meeste nog even plakken. Een grotere player base is echt noodzakelijk. Jammer dat ze dit (even naar beneden scrollen) nu pas gaan doen. Dat had veel eerder moeten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Sapstengel schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:38:
Volgens mij hadden ze dit beter een week later kunnen doen. Sinds de clan release zie ik onwijs veel inactieve spelers weer actief worden in mijn friends list. Hopelijk blijven de meeste nog even plakken. Een grotere player base is echt noodzakelijk. Jammer dat ze dit (even naar beneden scrollen) nu pas gaan doen. Dat had veel eerder moeten gebeuren.
Ow wow... Unit creation.
Je zou toch denken dat ze eerst bezig zouden gaan met de CW.
Maar neeeeee, waarom zou je je aan je beloofde ontwikkelingen houden.

Ben zo klaar met deze ontwikkelaar :( Jammer dat de game an sich nog steeds leuk is (hoe weinig ik het op het moment ook speel).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

In alle eerlijkheid denk ik wel dat Unit Creation noodzakelijk is vóór implementatie CW. Echter, het merendeel van de ontwikkeling zal web based worden gok ik. Misschien een paar aanpassingen in-game (in-game chatkanaal voor je unit, Unit lobby), maar dat stoelt meer op reeds bestaande functionaliteit. Dit had dus prima ontwikkeld kunnen worden naast andere werkzaamheden m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Gisteren even met Sap een paar rondjes gedaan...

omgwtfbbq!
Ik vraag mij af, wat is de overtreffende stap voor OP? Want dat zijn clanmechs. Hory sheet, wat voelen de IS mechs outdated. Enige mech die nog een deuk in het pakje boter dat Clan heet kon slaan was mijn 2*LLas 3*LRM15/10 Stalker-5M.
De clanwapens zijn erg voordelig. Range is 1 van de belangrijkste attributen in MWO (vooral met maps zoals alpine en river city). De AC20 was redelijk, maar met de komst van clanwapens heb je geen zak meer aan de AC20 met *2 range.

Zo heb ik gisteren een leuk rondje in de BJ trail gedaan (AC20+3*MLas), maar je moet zo dicht bij een mech komen dat je dood bent voordat je afstand kan halen waarmee je wat schade kan toebrengen. Voeg daar bij dat het projectiel ook niet normaal zo langzaam is en je zal liever het gewicht en de ruimte rebruiken voor een paar MLas of 1 LLas met DHS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yup, je kunt heeeele leuke builds maken met een aantal clan mechs. Maar de meeste hebben echt wel serieuze nadelen. Beide lights zullen het ten alle tijden tegen een IS light (m.u.v. een Locust natuurlijk) afleggen. Een duidelijke rol in PUG-drops hebben ze niet en daardoor min of meer waardeloos voor de meeste spelers.
Doordat je idioot veel wapen combinaties kan maken vecht je al snel niet meer tegen de tegenstander, maar tegen je eigen heat build up. Misschien moet ik betere builds maken, maar een pinpoint damage van 84,nog iets is gewoon te verleidelijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Je kan ook proberen je IS mechs na te maken qua loadout. Echter heb je dan nog altijd ruimte voor meer DHS. Je hebt dan een mech die dan eventueel dezelfde dps heeft, maar het grote voordeel is de extra range over anderen.

Met Mechs heb ik vaker een lagere rating dan juist een hoge engine rating. Dat je de motor niet kan vervangen is dus niet erg imo.

Wat ik voorstel Sap.. is dat je mij je account even laat lenen O-) en dan zal ik eens een paar mooie build maken. Dat doe ik dan helemaal gratis voor je, is dat niet aardig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
RadioKies schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:28:
Gisteren even met Sap een paar rondjes gedaan...

omgwtfbbq!
Ik vraag mij af, wat is de overtreffende stap voor OP? Want dat zijn clanmechs. Hory sheet, wat voelen de IS mechs outdated. Enige mech die nog een deuk in het pakje boter dat Clan heet kon slaan was mijn 2*LLas 3*LRM15/10 Stalker-5M.
De clanwapens zijn erg voordelig. Range is 1 van de belangrijkste attributen in MWO (vooral met maps zoals alpine en river city). De AC20 was redelijk, maar met de komst van clanwapens heb je geen zak meer aan de AC20 met *2 range.
Tsjah, het lijkt erop dat ze zich iig wel aan de lore hebben gehouden.
De Clan tech blaast volgens de overlevering de eerste tijd ook alles van de IS helemaal weg.
Dus wat dat betreft...

Helaas werkt dit in een spel vaak wat minder fijn, als je niet €***,- hebt uitgegeven aan een Clan package :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:22:
...
Wat ik voorstel Sap.. is dat je mij je account even laat lenen O-) en dan zal ik eens een paar mooie build maken. Dat doe ik dan helemaal gratis voor je, is dat niet aardig? ;)
Als jij dan gelijk even de basis pilot trees dubbelt, deal!
Zonder dubbele basics is het gewoon nog steeds hard werken.
Renquin schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:29:
[...]

Tsjah, het lijkt erop dat ze zich iig wel aan de lore hebben gehouden.
De Clan tech blaast volgens de overlevering de eerste tijd ook alles van de IS helemaal weg.
Dus wat dat betreft...

Helaas werkt dit in een spel vaak wat minder fijn, als je niet €***,- hebt uitgegeven aan een Clan package :)
De meeste potjes vond ik aardig goed qua balance. Een enkele keer 12-1 verloren, maar veel vaker komt het voor dat het verliezende team 10 man met zich mee de vergetelheid in sleurt. En het is echt niet zo dat IS mechs ineens waardeloos zijn imho.

[ Voor 44% gewijzigd door Sapstengel op 19-06-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik heb straks best lang vakantie, die basics dubbelen gaat wel ;)

Vergeet niet dat de meeste mechs gisteravond Clanmechs waren. De verhouding was ongeveer 3 tot 5 IS mechs en 7 tot 9 clanners. Ik had de verhouding liever andersom gezien.

De IS mechs zijn niet allemaal ineens waardeloos, zo zijn er nog wel builds die werken, maar er zijn zeker wel wat mechs die nu van playable naar crap gegaan zijn. Zo is de Hunchback 4sp nu crap (en zo ook alle hbks wel), lijkt de catapult ook niks meer waard (cLRM zijn sowieso beter dan normale LRM) en heb ik geen enkele atlas echt wat zien doen. De meeste IS mechs in de potjes hadden ook meestal de minste damage gedaan (tenzij Sapstengel in een clan lrm boat zat op HPG).

Als ik in het kort mijn ervaring moest omschrijven van gisteravond:
Ik voelde mij als een Irakees onder het Saddam regime in een 3e hands Russische afgedankte T-82 tank uit 1950 die het thuisland moest beschermen tegen de laatste versie A1Abrams tanks.

Wat wel heeel fijn is is dat je eindelijk 0,5 ton aan ammo in je mech kan proppen.

Btw Sapfenstengel,
die 12-1 was niet verloren, maar hadden we gewonnen.
Heb nog het "gg, close" screenshotje van het scorescherm.

[ Voor 6% gewijzigd door RadioKies op 19-06-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

(cLRM zijn sowieso beter dan normale LRM) <- I disagree. cLRM's hebben een heel laag vliegpad, de normale LRMs hebben een hogere arc. Daarnaast is het altijd een stream aan cLRM's en dus worden er meer neergehaald door de AMS van de tegenstander.

(tenzij Sapstengel in een clan lrm boat zat op HPG) Die was pijnlijk idd. 64 damage ofzo? Brrrrrr. Maar goed, HPG Manifold haat ik met uitzonderlijk veel passie en LURM-boating is eigenlijk nooit aan mij besteed.

Edit:
"Btw Sapfenstengel,
die 12-1 was niet verloren, maar hadden we gewonnen." Het voelde voor mij als verloren, omdat dat die pot op HPG Manifold was, toch?

[ Voor 15% gewijzigd door Sapstengel op 19-06-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Hogere arc = meer tijd om de raketjes kapodt te schieten. Daarnaast hebben AMS een area of effect. Zo schiet een AMS om de zoveel (mili)seconden en neemt het ding een 5 raketten uit per salvo met LRM. Bij cLRM kan het dus zijn dat per salvo minder raketten stuk gaan en je uiteindelijk evenveel schade doet (als we niet naar de arc kijken maar de duur van een salvo lrm die door de lucht gaat).

Met dat lage pad zou je ook nog je voordeel mee kunnen doen door in sommige maps mechs te kunnen raken die ergens onder staan zoals bij Crimson Strait.

Dit alles heeft echter nog niet het voordeel aangestipt waar ik eigenlijk op doelde. De waarden van de LRM items, gewicht/heat/crits etc.

cLRM 20 slots-4 tons-5
.LRM 20 slots-5 tons-10
1 slot minder en de helft (5 ton!) minder zwaar? Voor dat verschil in gewicht kun je extra ammo mee nemen om ams mee leeg te zuigen.

LRM 10 verschil is C:1slot 2.5 ton versus IS:2sloten 5ton

SRM is net zo en als je naar de ballistic en lasers kijkt ook wel.
Clan streak srm 6
3ton 6dmg 4heat 7sec cool down 360m (iets langzame rakettensnelheid dan de overige srm's en een langere cooldown)
Clan srm 6
1.5ton 6dmg 4heat 4sec cool down 270m
---
IS srm 6
3ton 6.2dmg 4heat 4sec cool down 270m
IS streak srm 2
1.5ton (de helft van cstreak6) 270m

ps:
Fuck dat, zie net dat ClanAMSammo 2000 heeft tov de 1000 per ton van IS en de NARC meer range en 1 ton minder zwaar is :/

[ Voor 14% gewijzigd door RadioKies op 19-06-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

"Hogere arc = meer tijd om de raketjes kapodt te schieten."

Eens, maar ook meer raketjes die niet kapot slaan op rotsen, gebouwen en andere obstakels.
Met de Timberwolf heb ik geregeld cLRM's op rotsen zien landen, waarvan ik had verwacht dat ze makkelijk overheen zouden vliegen. Om nog maar niet te spreken over de bug waardoor het lijkt dat je een lock hebt, maar dit niet het geval is. ;w ;w ;w Daaaaaaag 40 cLRM's ;w ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Die rare lock faal is niet alleen bij cLRM zo hoor ;)
En idd dat was HPG 12-1

Pagina: 1 ... 10 ... 37 Laatste