Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ok, ok, cLRM's zijn beter door de voordelen in tonnage/slots. Maar meer gelijk ga je vandaag niet van me krijgen!

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

prima, dan begin ik morgen wel over de Autocannons of lasers ipv nu ;)

Voor de mensen die niet kunnen wachten alvast een voorproefje:
c UAC5 vs IS UAC5 minder tonnage, minder crits, 3x meer ammo/ton ;)

Zoals we gisteren al bespraken, clans zijn echt wel P2W op dit moment en ook als ze straks de lore CB prijzen aan de mechs gaan hangen en de IS geen clanwapens kunnen nemen.

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:07
Hopelijk dit weekend eindelijk na de verhuziing weer een beetje spelen.
Eerst maar is proberen om een beetje rond te komen met mijn mediums, maar als het echt niet lukt koop ik misschien wel een a la carte clan mech.

Timber Wolf
Stormcrow
Nova

Suggestie welke van de drie? (Twolf natuurlijk by far de coolste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Dat zal de Timberwolf of Nova wel worden denk ik. Veruit de meeste clanmechs waren timberwolfs (of timberwolves?). De Nova heeft niet normaal zo veel pew pew hardpoints (als je maar op je heat let).

De Masakari zag er erg koel uit (zoals dat ook moet) en de Daishi blijft ook koel. Zag Sapstengel het beste spelen in zijn Daishi met (imo) een vreemde loadout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
heb inmiddels wel gemerkt dat zwaar en traag niet helemaal mijn ding is.
De jagerbomb @70kph was echt al langzaam genoeg.

Liefst 80+ minimaal om een beetje beweeglijk te blijven.
Masakari en Daishi blijf ik sowieso uit de buurt.

Is de kit fox wat? dan koop ik dat black hawk pakketje mss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

T-Wolf, Nova en Kit Fox gaan allemaal 80+
T-Wolf is mijn favoriet op dit moment. Snel, wendbaar, plenty firepower en redelijk koel.
Nova is ook erg leuk, maar je bent meer een support mech door de hitte. In combo met een Atlas die als meat shield dient kun je flink scoren. Met Target Gathering module vliegen de componenten in het rond.
KitFox is de enige ECM-capable Clan-mech tot nu toe. Daarnaast kun je ook 3x AMS meenemen. Goede support mech, maar veel te traag voor een light. Op lange afstand kom ik er aardig mee weg.

Met de Black Hawk pack heb je de leukste light en leukste medium imho.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Oke... ik schrijf nu al CW af...

Paul: "On a side note, I've seen the rumblings of people thinking that mixed teams of Clan and IS 'Mechs will be the norm from here on out. This is not the case. Faction (IS/Clan) combat is a big part of Community Warfare as are the skirmishes between the Houses themselves and the Clans themselves. This requires additional work to the database, player data and match making systems and will come out at a later time."

Tenminste als het aantal Clanners vs ISers in een match hetzelfde is is het bij voorbaat: gg, close!

bron:
http://mwomercs.com/forum...pid__3476865#entry3476865

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Holy s....

Weggevaagd.

Eerste potje in de bj die ik aan het lvlen ben ging nog redelijk tot goed. 2x er ppc en ver weg blijven.

Daarna even een jenner gepakt en Dat was gewoon niet leuk meer. Clrm zijn te snel :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

De normale LRM is ook te snel hoor.

De belangrijkste vraag echter is: Heeft iemand al een golden clanner gezien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Nou, net dan ook maar een match gedaan.
Moet zeggen dan m'n K2 het nog best wel lang uit heeft gehouden.
Zelfs 3 kills op m'n naam (sommige mensen denken onoverwinnelijk te zijn in clan mechs).

De kills zijn wel een stuk moeilijker te krijgen en merkte dat ik voor mijn gevoel veel sneller door m'n ammo heen was.

Uiteindelijk 1vs1 tegen een clan medium. Hij was al helemaal rood, ik nog bijna helemaal goed.
Enkel nog 3 mls, hij een paar lasers. En hij was gewoon niet dood te krijgen... Echt bizar gewoon -.-

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een paar rondjes gedaan...

wtf is dit broken zeg

net als vroeger met de ECM introductie... je MOET haast een clan mech hebben, met een IS is het beter om als LRM support achteraan te blijven, of je sterft een snelle dood aan een clan brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:29
Kan je nagaan hoe leuk het wordt als de clanners elite en speedtweak hebben :)

gelukkig steamsale, hebben we wat anders te doen :P

[ Voor 26% gewijzigd door haarbal op 19-06-2014 19:35 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

1000+ damage met een medium-laser-boat op Terra Therma? Yes I Clan! ;-)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/ScreenShot1204.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
dit lijkt me ook een fijne laserboat.
http://mwo.smurfy-net.de/...44767524c09078b2e56ddf684

maar goed, ding komt pas over 100 jaar voor cbills uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Vergeet de extra 100 jaar niet die je nodig hebt om de benodigde CBills te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Je moet het zo zien, da's maar 341 milliseconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
RadioKies schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:15:
Oke... ik schrijf nu al CW af...

Paul: "On a side note, I've seen the rumblings of people thinking that mixed teams of Clan and IS 'Mechs will be the norm from here on out. This is not the case. Faction (IS/Clan) combat is a big part of Community Warfare as are the skirmishes between the Houses themselves and the Clans themselves. This requires additional work to the database, player data and match making systems and will come out at a later time."

Tenminste als het aantal Clanners vs ISers in een match hetzelfde is is het bij voorbaat: gg, close!

bron:
http://mwomercs.com/forum...pid__3476865#entry3476865
Lees deze post nu pas, maar idd. Zolang er even veel Clanners als ISers in een potje zitten is het snel over.
Doen ze echter een ration 1 - 1,5 zou het nog kunnen werken (dan is het iig wat eerlijker verdeeld).

Maar CW gaat er sowieso niet komen. Dat zou nu zo'n beetje wel duidelijk moeten zijn.
Dit spel is wat het nu is, veel evolutie verwacht ik niet meer. Enkel nog meer mechs en skins en specials om $$$$$$ mee binnen te harken :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ik ben meer benieuwd naar WAT ze gaan nerfen. DAT ze moeten nerfen is wel duidelijk.

Tot die tijd geniet ik er nog even van. Gisteren paar light runs gedaan met Radio. Hij in een ECM Raven, ik in ECM KitFox. De Raven bleek toch écht wel de betere mech onder dezelfde omstandigheden. Ik hoop niet dat de clan nerf al te hard is voor de clan lights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

*kuch* 't is niet de mech maar de piloot *kuch* ;)

Gisteren waren zeker een paar fijne potjes. Redelijk spannend zo nu en dan, redelijk veel gewonnen, maar 2 roflstompts (die wij wonnen) en een redelijk goede balans tussen Clan/IS mechs.

Vooral dat laatste maakte de potjes leuk. Als er gemiddeld 2 tot 4 clanners in een team zitten ipv ~8 of meer dan doet dat veel met de gameplay in een rondje. Je kan lekker bezig gaan, maar je moet wel uitkijken voor een paar mechs die toch echt een tik sterker zijn. IS mechs vecht je gewoon tegen, de clanners ga je voor sting&cover acties.

Ik merkte wel dat ECM erg handig is nu. Niet eens zo zeer tegen alle LRM, maar vooral ook om de radar en lock te verprutsen bij de vijand. Ik denk dat ik erg veel met mn Raven ga spelen aankomende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

@Radio: check je PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Wat is er met mijn Pokémon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
De lage snelheid maakt de clan lights enorm kwetsbaar. Maar als er een uitkomt die wel ~150 doet is het waarschijnlijk gelijk de beste light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik denk dat het ook lastig is te meten hoe goed clan lights zijn. Je zal er niet de beste individuele scores mee halen maar gemiddeld doe ik er in ieder geval een heel stuk meer damage mee dan met m'n andere lights. En die 3x AMS zal ook best handig zijn voor m'n team.

[ Voor 11% gewijzigd door Pkunk op 21-06-2014 10:34 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Pkunk dan moet je deze Raven build eens proberen. Die werkte eergisteravond zeer goed voor mij.
http://mwo.smurfy-net.de/...e6d786cd5e80ecbb157335ff4

Screens van 5 potjes die Sap en ik eergisteren hebben gedaan. Ongeveer elk potje ging zo. Toevallig zitten Sap zijn beste rondjes er niet tussen, ik maak niet altijd screencaps *mompelt*I don't allways make screenshots, but when I do, most of the time I'm winning O-)

Mooiste pot:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qZvvW28.jpg
Goeie pot
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A7kUcuU.jpg
Eerste potje met sap in zn KitFox.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pm0GBwj.jpg
ROFLstomp, Bijna topdamage...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ljSFrim.jpg
Redelijk gebalanceerde matches steeds
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3ZNgwWb.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door RadioKies op 21-06-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Holy frick on a stick wat zijn Clan mechs leuk om mee te spelen. Het is even wennen... maar de mechs zijn leuk, de wapens zijn veel koeler (geluid, gevoel, visueel) en de hud is in het blauw een stuk duidelijker. cERLL ftw!

Wereld van verschil tussen Clan en IS. Je hebt echt het gevoel dat het 2 verschillende werelden zijn.

2 potjes van vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qWv6XuV.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0kY67MU.jpg
Ik ga best vaak dood, maar dat kan komen doordat de cammo niet aansluit op de achtergrond:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lrsipTo.jpg

thnx Sap voor het uitproberen! Ik ga sparen voor een Adder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Goed dat je er lol aan beleeft, je hebt nog de rest van de avond om alle clan mechs te dubbelen! ;)

Geen screenshots van de Nova in actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

De Nova, de Thor-clancloon, de Ryoken(?) en Direwolf heb ik niet uit de garage gehaald, heb daar niet genoeg tijd voor gehad dit weekend.

Maybe dat ik vanaaf nog een kijkje neem, maar denk dat ik zo al lig te tukken.

Het meest fijne/leerzame was toch wel dat ik mij het beste vermaakt heb in de Adder (de goedkoopste clanmech). Dus als ze uitkomen hoef ik maar voor een lance aan Atlai te sparen ipv een battalion om mijn favoriete clanmechchassis te kunnen kopen & basicen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

imho: KidFox > Adder. ECM is erg handig nowadays.

Beste mechs voor zover ik gespeeld heb:
1 Timber Wolf (kop en schouders boven de rest)
2 Nova
3 KitFox

Zou zeker die drie in overweging nemen als eerste aanschaf. Maar goed, soms zit er een mech tussen die om onverklaarbare reden je beter ligt.

[ Voor 5% gewijzigd door Sapstengel op 22-06-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
@Kies, wat voor builds had je voor de Adder? Ik ben nog een beetje aan het zoeken..

Dit is tot nu toe m'n favoriet: WHK-B
Lekker jagen op IS assaults :) Het zijn net medium voor m'n gevoel, alleen dan langzamer. Het is zo'n fijne mech. Niet zo sterk als een DireWolf maar wel bijna twee keer zo snel en als nog een stuk krachtiger dan all het andere. Misschien vervangt deze m'n Ilya wel als nieuwe go-to mech..

M'n WHK-PRIME vind ik ook erg prettig. Lasers aan twee kanten is erg praktisch maar lang niet zo leuk als die gekke U-AC/20

Maar als ik hiermee wat potjes doe merk ik wel dat ik gemiddeld meer potjes win. Goede support maakt kennelijk ook in pugs verschil.
KFX-PRIME
Lekker poken met de C-ER-LLAS en nagenoeg geen last van lrms. Ik heb al wat potjes met 600+ dmg gehaald hiermee.

//edit: fixed prime linkje

En wat screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/3263170908995487546/2EB6B70A73580E697EA8B0B364497BCADAEF33C2/
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/3263170909028175167/7C36C59981E5F06F43BB132AD3946FA3FF496157/

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/3263170909028179195/0156A6746333D86CA0F1FB7C997541BF5E533E76/

[ Voor 25% gewijzigd door Pkunk op 23-06-2014 19:00 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Pkunk schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:22:
@Kies, wat voor builds had je voor de Adder? Ik ben nog een beetje aan het zoeken..
...
Voor zover ik kan zien heeft Radio enkel de Adder A & D gespeeld.
Hierbij de loadouts, correct me if I'm wrong Radio:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/ScreenShot0126.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/ScreenShot0127.jpg

Overigens weet ik niet of je deze builds blindelings moet vertrouwen. Mijn k/d ratio is met 0,05 gedaald dit weekend ;)
Pkunk schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:22:
...
M'n WHK-PRIME vind ik ook erg prettig. Lasers aan twee kanten is erg praktisch maar lang niet zo leuk als die gekke U-AC/20
...
Die loadout is leeg...?

[ Voor 22% gewijzigd door Sapstengel op 23-06-2014 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Met de Adder-a heb ik 1 rondje gedaan iirc. Op die d variant is de lbx5 echt een geniaal wapen.
Let wel, ik heb het redelijk met de spullen gedaan die ik ter beschikking had, zo zijn alle loadouts eigenlijk niet optimaal. Op die D had ik graag 2x een cSSRM4 gehad met een lbx2.

Is je totale k/d met 0.05 maar gedaald? Ik ben vrijwel elk rondje doodgegaan (in the heat of the battle met mn tunnelvisie), maar kills halen ging niet altijd even goed.

Die Warhawk is zulke purepownage dat je geen extra wapens nodig hebt. Als je vijand hem ziet dan zal deze vluchten, doet hij dat niet dan kun je nog altijd full speed tegen hem aan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ben absoluut geen LRM-boat fan, maar de B-variant van de Warhawk lijkt me toch wel een aardige LRM-boat met 70 tubes. Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:48
Ik heb ook voor het eerst in maanden weer gespeeld, mijn Ilya Muromets zit al op Elite, afgelopen weekend gepoogd mijn Shadow Hawks (Phoenix Package) wat XP te geven maar wat zijn die Clan Mechs sterk zeg, allemachtig. Als ik een Warhawk of Timber Wolf zie lopen draai ik me net zo hard weer om, ze zijn wel angstaanjagend :P

Nu ben ik al 15 jaar lang helemaal verliefd op de Timber Wolf, het kriebelt nu wel heel erg om die Prime uitvoering te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik zou heen warhawk prime waarschijnlijk zo inrichten:
http://mwo.smurfy-net.de/...ae0c46566dd52f37ede9a92f1

ding is bijna heat neutral als je de elites hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Holy crap die 4*cLPL Warhawk! Echter zou ik toch voor de cERlas gaan. Minder zwaar, meer range en maar iets langere cooldown door de langere laserduur dacht ik.

Zijn er nog Tweakers online vanaaf of zit iedereen weer achter de buis naar 1 grijze + 10 blauwe poppetjes op een veld te kijken die tegenover/door 11 andere poppetjes staan met een bal? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ja, ik heb em precies in het midden. 2xcERLLAS en 2xcPLLAS. Zal vanavond de goede smurfy link neerzertten.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Het voordeel van de large pulse is meer damage/heat en een kortere beam. Hij heeft max damage tot 600m, lijkt me wel voldoende, heat penalty zou ook goed te behappen moeten zijn, 2x alpha zonder overheat.

[ Voor 23% gewijzigd door haarbal op 23-06-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Die kortere beam merk je echt wel. Beter gezegd: de langere beam van de cERLL merk je echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Langere beam zoals in de lengte (afstand) die behaald wordt? Ja idd, die merk je echt wel! ;)

Ik heb heel erg het gevoel dat de clans het moeten hebben van de afstand. Het was redelijk geniaal om met de Adder (en ook de andere mechs) vooral op lange afstand wat schade toe te richten. Met de IS mechs schoot ik op afstanden tussen de 200 en de 600 meter in, bij de clanmechs was ik vaker tussen de 700 en 1200meter in aan het schieten en gebruikte ik op sommige mechs SRM's die nog verder komen dan de IS 270m.

Ik denk dat mn dual Largelaser Raven redelijk in de buurt komt van een clanmech. Geen mega snelheid, wel ECM en geschikt voor lange afstandswapens (die veel minder ver komen dan de clanvarianten).

Als ze de clanwapens nog wat trager laten schieten of minder schade laten doen in de vorm van een 10% oid, dan zou ik de clan/is verhouding erg in belans vinden met iedere zijde zijn voor en nadelen. Ohja en ik wil de lbx5 voor de IS zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik houd het wel weer even op CS:GO

tot CW eindelijk live is en dan ga ik de laatste poging kans geven an MWO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:44:
....
Zijn er nog Tweakers online vanaaf of zit iedereen weer achter de buis naar 1 grijze + 10 blauwe poppetjes op een veld te kijken die tegenover/door 11 andere poppetjes staan met een bal? ;)
Yup, nadat die poppetjes klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Prima, doe je Mumble dan maar aan, rond 8 uur ben ik ook online namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ik zou ook online willen zijn, maar ben niet zo van de zelfkastijding ;)
Just kidding: ben er met een half uurtje hopelijk.

[edit]Zojuist een aantal leuke potjes gespeeld met Radio, Pkunk en Flapdrol.
Zowaar ging het nog aardig in onze IS mecht (op Pkunk na die wel gezwicht is voor de Clans ;)).

[ Voor 41% gewijzigd door Renquin op 23-06-2014 21:43 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yay! De volgende keer dat we met 5 man online zijn, hoeft deze jongen niet weer eenzaam te PUGen: http://mwomercs.com/forum...pid__3498836#entry3498836

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Yay? Tot aan 4 man heb je de kans om bij puggers en bij groups in gegooit te worden, bij 5 en meer kom je sowieso in de group que terecht. Dan gaan we tegen mensen spelen die weten wat ze doen!

Gisteraaf ging redelijk goed, maar dat komt nu in het geding ;)

Oh wat een humor:
"Clan Targeting Computers and Command Console
We are happy to see these systems enter the game especially the long awaited IS command console. We can post some numbers on how they behave this week, though I am sure player feedback will continue drive adjustments and tuning."

We kunnen je de data geven, maar omdat men toch gaat zeiken dat het veranderd moet worden doen we het maar niet? Wel lame dat die target comp overal in kan, maar die command console (die dezelfde functie heeft) alleen in de Atlas past¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Je hebt volgens mij als 2-4 man group de keuze om tegen PUGs of tegen Groups te vechten. Goede ontwikkeling m.i.

Vond het gisteren niet echt lekker lopen, cER-PPCs op de KitFox is een slechte match. Daar gaan weer de cERLL op. Dire Wolf zonder speed tweak was steeds te laat op het feestje en op één of andere manier vergat ik steeds weer om de armor waarden aan te passen van een aantal mechs.

Enige leuke potjes waren de PUG-stomps met de WHK-B als LRM-boat. 70 tubes, Tag, cERLL, cBAP en een shitload aan LRMs kwam hard aan bij sommige tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

De eerste potjes waar je nog niet bij zat gingen geweldig ;)
De potjes met je WHK-B waren voordat je bij ons in de groep zat (en nadat ik weg was?).

Wat je meemaakt met de DireWolf is het gevoel dat ik bij de Atlas heb. Probleem is dat de rest in te snelle mechs zaten. Als wij met zijn allen in langzamere mechs zaten zou je dat gevoel niet zo hebben. Daarnaast was gisteren je dag wss niet. Ik kan je dan ook aanbevelen om het vanavond weer eens te proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:43:
...
Probleem is dat de rest in te snelle mechs zaten. Als wij met zijn allen in langzamere mechs zaten zou je dat gevoel niet zo hebben. Daarnaast was gisteren je dag wss niet. Ik kan je dan ook aanbevelen om het vanavond weer eens te proberen ;)
Precies! Hoor je over de mic: "Victor staat in het open", "Pak die Raven achter ons!", "Contact links", etc., terwijl ik nog naar onze eigen basis zit te staren...

Gisteren tot een uurtje of 1 doorgegaan en 5 uur later ging de wekker weer. Weet nog niet of vanavond wat wordt. Geeft jullie ook de kans om weer geweldige potjes zonder mij spelen ;)

Edit: Lol, K/D ratio is met 0,04 gedaald...alleen door de potjes van gisteren. Was idd niet bepaald mijn dag.

[ Voor 7% gewijzigd door Sapstengel op 24-06-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Voor iemand die niks met zijn k/d ratio heeft kijkt hij anders wel erg vaak ;)

Blijkbaar sta ik weer boven de 1.0 (1.08), een poos geleden na de stats reset was die iets van 0.7 ofzo. Maargoed zo veel kills en deaths heb ik dan ook niet blijkbaar:
Kills / Death 166 / 153 in 210 matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:05:
Voor iemand die niks met zijn k/d ratio heeft kijkt hij anders wel erg vaak ;)
...
Ik heb er weinig mee idd, maar vind het wel een mooie graadmeter als vergelijking tussen mijn IS en Clan mechs.
Vooralsnog blijven de prestaties van de clan mechs achter op mijn IS mechs, maar dat komt m.i. vooral doordat ik de pilot tree nog moet unlocken (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Grappig dat je dat zegt over prestaties die achterblijven. De prestaties van de MWO spelers blijven achter op degene die ik neerzet...

Ik kom thuis, start MWO ff op, doe 3 potjes en dit is het resultaat... Laatste potje was helemaal mooi... na 8 minuten was iedereen dood behalve 1 idioot in zijn battlemaster. Liep moeilijk te doen en spotte de vijand steeds... echter draaide hij zich 360graden om en moonwalkte elke keer weer weg van ze. 7 minuten naar rotsen staren (hurray voor TTherma's visuele pracht..) en een glimps van een mech spotten die hij had moeten schieten... rageverhalen in de chat van 8 teammaten, 1 teammaat die steeds zei "stop backseat piloting!" en de tegenpartij die het ook allemaal erg kon waarderen.

Redelijk fair
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OIUbLOu.jpg

Check die steamroll! GG, close indeed...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wHS3Ukb.jpg

RAKE(ragemode);
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hI3bZzS.jpg
2 van de 3 laatste mechs waren nog 60% en de laatste zga cored..

[ Voor 3% gewijzigd door RadioKies op 24-06-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik snap het niet.. Elke keer weer bij river city als je aan de westkant van de map begint.. Dan spawt 1 lance in b2 (D4 op het plaatje) en elke keer gaan ze daar weg om massaal te gaan lopen kamklooien bij G5/F5.. En elke verliezen omdat ze gecounterd worden vanaf D4.. Elke keer..

Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s455/Soothsayerman/rivercity.jpg

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Pkunk,
Welkom in de wereld van de strategen. Sommige mensen zien niet in wat ze doen of waarom ze het eigenlijk doen, vooral bij MWO heb ik dit gevoel soms. Soms lijkt het maar alsof ze wat doen.. en dan komt de gedachte "Twitch plays MWO" bij mij op.

River city is imo een map waarbij je tegen de klok in gaat. G4 -> H7 -> E7 -> D4 en het midden (theta) in de gaten houden.

Btw je kan clanDHS in de benen doen bij sommige mechs (direwolf prime), dat betekend dat je dan 2sinks*1.4*2 (oid) aan koeling hebt in t water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

River City is een "oneerlijke" map. Vanuit E7 heb je een veel betere kijk (minder atmosferische effecten; bug?) op F7/G7 dan vice versa. Doorgaans is het team dat zich verschanst op E7 ook het winnende team. Helaas heeft niet elke PUG-er dit in de gaten en zijn veel mensen bang voor LRM's, waardoor E7 als te "open" wordt ervaren. Resultaat is vaak een snipe fest van F6-G6-ish tegen F4-G4-H4(helemaal met Assault). Zodra de partij die in H4 start, gedeeltelijk via D4, naar E7 doorstoot is het vaak snel bekeken.
RadioKies schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:12:
...
De prestaties van de MWO spelers blijven achter op degene die ik neerzet...
...
Check die steamroll! GG, close indeed...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wHS3Ukb.jpg
RAKE(ragemode);
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hI3bZzS.jpg
Lol, onze Übertroll ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Sapstengel op 26-06-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Haha, dank je (I think).
Echter gisteren nog een paar potjes met mn Raven gedaan, allemaal weer ~500dmg en weinig gedood/gewonnen. Ben ik nou zo goed of zijn de anderen nu zo dom 8) (om maar bij de voetbal sfeer te blijven)

Ik snap alleen niet hoe het kan dat als ik (solo drop) met mn Raven redelijk constant speel (o.a. dmg) en met dat ding meer schade toebreng dan met vrijwel alle andere mechs. Ik dacht eerst dat dat kwam doordat men een Raven eerder negeerde dan andere mechs omdat deze de stempel inferieur heeft, maar ik krijg genoeg op mijn dak. De ECM helpt wel dat ze mij niet zo snel zien, echter de 2 erLLas vallen wel snel genoeg op.

[ Voor 3% gewijzigd door RadioKies op 26-06-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Met ECM Raven ben je idd in eerste instantie slecht te zien, in the heat of the battle ben je geen prio target en als je enigszins op afstand blijft (ik weet dat dit onnatuurlijk voor je is) veelal buiten weapon range van je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Haha
"ik weet dat dit onnatuurlijk voor je is"

Maar mijn tegenstanders zijn clanners, alleen clan small lasers schieten niet zo ver of verder dan wat ik kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Wellicht, maar dat is nog geen reden om met je vlaggetje vooraan te staan. Daar zijn betere posities voor. Op basis van de bovenstaande cijfers die je gepost hebt, kun je afleiden dat je een overlevingspercentage van 27% hebt van alle gespeelde matches. Dat percentage zal denk ik hoger worden, zodra je niet meer headfirst (met een light) gaat brawlen. Waarschijnlijk zal jouw damage output ook stijgen. Hoe langer je leeft, hoe langer je kunt blijven schieten (op een aantal zombie-situaties na dan ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik spoor ook niet dat ik met een Raven achter van alles en nogwat aan ga.. zelfs als het bijvoorbeeld Jenners of te zware mechs (zoals Daishi) zijn. Ik voel mij soms net zoals de Viper die het tegen "The Mountain" in GoT aan het opnemen is of als een Dr. Who - Sontaran.

Maar het grootste probleem is dat ik een (goede) wingman mis in de meeste potjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Dr. Who? Nee man, die rent altijd weg. Meer als Daleks....EXTERMINAAAATE

Edit: zie nu pas Sontaran staan. Epische kabouters met grootheidswaanzin! Ik zie ineens de overeenkomst met jouw speelstijl...
Afbeeldingslocatie: https://spdk1.files.wordpress.com/2013/12/strax1.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Sapstengel op 27-06-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Sapstengel schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 08:51:
Wellicht, maar dat is nog geen reden om met je vlaggetje vooraan te staan. Daar zijn betere posities voor. Op basis van de bovenstaande cijfers die je gepost hebt, kun je afleiden dat je een overlevingspercentage van 27% hebt van alle gespeelde matches. Dat percentage zal denk ik hoger worden, zodra je niet meer headfirst (met een light) gaat brawlen. Waarschijnlijk zal jouw damage output ook stijgen. Hoe langer je leeft, hoe langer je kunt blijven schieten (op een aantal zombie-situaties na dan ;)).
Daar kwam ik op een bepaald moment ook achter : Als je Mech zwak is dan moet je tussen grote zware sterke Mechs blijven hangen en hen verdedigen of hun vijand afleiden dan ben je een stuk nuttiger dan 10 damage doen en afgeschoten worden aan het begin van de ronde :+ Oooops! :$ _O-

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Patch is naar de woensdag blijkbaar¿

Iemand ervaring met de Griffin? Lijkt mij wel een mooie. Ben op zoek naar een medium mech en heb besloten dat het geen Shadowhawk gaat worden.

http://mwomercs.com/game/patch-notes
lange lijst met updates

[ Voor 91% gewijzigd door RadioKies op 02-07-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Oppassen dat je niet met meer dan 30 voeten per seconde naar beneden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Hoe konden ze UI2.0 nog gebruiksvriendelijker maken? Nou... heel simpel door wanneer je naar de stats/overzicht van een mech kijkt in koopmodus dat als je terug gaat niet terug gaat naar het koopoverzicht maar dat je filter weer gereset wordt naar all/owned mechs.

Ik was van plan de Griffin te kopen, maar heb ragequit alt+f4 gedaan. Morgen weer een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
RadioKies schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 21:46:
Hoe konden ze UI2.0 nog gebruiksvriendelijker maken? Nou... heel simpel door wanneer je naar de stats/overzicht van een mech kijkt in koopmodus dat als je terug gaat niet terug gaat naar het koopoverzicht maar dat je filter weer gereset wordt naar all/owned mechs.

Ik was van plan de Griffin te kopen, maar heb ragequit alt+f4 gedaan. Morgen weer een dag.
Hehe, gaat weer lekker dus? :P

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Laat ff weten of ie bevalt die Griffin.
Ben bijna klaar met de blackjack en zoek wat anders.

Orion en thunderbolt worden het toch niet.
Speel te weinig om clans te kopen dus zit weer is vast.

Heb hier en daar wat trials geprobeerd maar kom er stomweg niet uit. Misschien dan een cicada? Vind die 3m alleen vrij prijzig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik heb dus de Griffin niet gekocht... de frustratie werd mij te hoog toen ik de types met elkaar wou vergelijken... Ik weet.. mwosmurfy, maar dan nog, ik wil dat gewoon vanuit het spel zelf kunnen doen.

Zelf ook vaak naar de Cicada gekeken omdat het op 1 of andere manier wel wat heeft, echter weet ie mij net niet over de streep te trekken. De Griffin lijkt mij wel leuk vanwege de LRM/SRM hardpoints (die op betere plekken zitten dan bij de Shadowhawk) en een paar builds met lasers.

Maybe dat ik morgen weer eens een kijkje neem en dan wel de Griffin koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Van de week nog een 780 damage potje met een Shadowhawk met 2xlrm10+artemis en 2x med pulse lasers. Zie eerlijk gezegd geen meerwaarde voor iets als een Griffin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

De Shadowhawk verschilt wel wat, voornamelijk omdat er minder slots zijn voor lrm (omdat deze vaak in het hoofd zit of in de CT. De shadowhawk moet het meer van AC's hebben met lasers en/of SRM/LRM als backup. De Griffin heeft geen AC's en moet het hebben van een mooie mix van lasers en srm/lrm of redelijke boating van LRM/SRM of lasers:

3M - nickname kickpuncher (SRM boat en een ERLLas voor lange afstanden)
http://mwo.smurfy-net.de/...e2af56f8d937995856eb32d01

1S - nickname: hit&run support (mix)
http://mwo.smurfy-net.de/...c6119cb4f8f9a80a372e769de
(ipv AMS kun je ook artemis erop zetten en ook je dubbele lrm10 voor een lrm20 vervangen)

1N - nickname: the killstealer (mix)
http://mwo.smurfy-net.de/...f2577ec5d34f8b1c95f20ed2d

Maargoed, dit is ook mijn dilemma als ik de Griffin wil kopen. Ben ik niet beter af met de Shadowhawk? De Champion SHD is redelijk geniaal. Verander de PPC voor een ERLLas met dual UAC5 ipv AC5 en hij is compleet. Probleem met de SHD is echter dat hij de balistics in zijn torso heeft tov de Griffin die daar LRM/SRM heeft. Ik ben niet echt van het torso mikken. Met SRM valt dat te overzien omdat je er toch erg dicht op moet zitten voor je m kan raken, LRM hoef je niet te mikken. Dat is weer een groot voordeel tov de SHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
De shadowhawk is de dominante innersphere medium. Geen twijfel mogelijk.

griffin is blijkbaar ook wel geinig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

@Radio: waarom de afkeer voor ShadowHawk? De Griffin zul je waarschijnlijk allemaal op een soortgelijke manier opbouwen, terwijl je met de ShadowHawk drie hele leuke varianten kunt krijgen.

Vond de ShadowHawk erg vermakelijk om te levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik heb geen afkeer, sterker nog had veel plezier met de SHD-2D, ik ben alleen geen fan van balistics en lasers in een torso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Nou, het mooie van een torso is dat je er juist wat makkelijker movement mee kan tracken omdat deze wat geleidelijker beweegt dan een muis. Tenzij je heel goed kan muizen natuurlijk ;) Dus ik vind het soms wel fijn. Maar wel liever in de armen want omhoog/omlaag schieten.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Wat zijn naar jullie mening de top 3 SHD's?

Ik zit op Mumble btw, mocht er iemand ook online zijn/komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
De 2K is mijn favoriet, kan je leuk mee ppc jumpsnipen, heb hem nu als 3 ppc, maar heb ook een build op het oog met 2 ppc's en 3 srm4's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ben nu de trotse eigenaar van een SHD-5M met een LB10X en dual erLLas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
RadioKies schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:54:
Ben nu de trotse eigenaar van een SHD-5M met een LB10X en dual erLLas.
En, werkt dat een beetje?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Tussen de 260 en 500 dmg. Waarbij de mediaan 380 is, de modus ~270 en het gemiddelde 290 is. :+

Vergeleken met mijn Raven redelijk crap dus. Maar dat komt omdat de Raven minder snel dood gaat. De SDH is groter en heeft brede torso's, doordat de lasers laag in je arm zitten moet je ook meer van jezelf laten zien om die af te vuren.

De wapencombinatie werk wel redelijk. Had het liefste een AC20 erin gepropt als de range niet zo kort was met de 2* of een Gauss als die geen charge had. Vanavond maar eens dual AC5 met 2mlas proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Mijn favoriete SHD.
Zit eigenlijk altijd zo rond de 400 damage.
Al heb ik deze niet meer gespeeld sinds de clans....

SHD-2D2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik ben er ook achter hoe Lynx hier terecht is gekomen. Renquin heeft in zijn sig "Want a cookie?!" en Lynx in zijn subtitel "koekjes?". Lokkerij zeg ik je! Lynx ging het je altijd alleen om de koekjes en was MWO een cover of ben je ondertussen ook echt geïnteresseerd in MWO?

Dubieus allemaal hoor.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Is dat een manier om complottheorieën met betrekking tot panda's te ontlokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
koekjes is alleen een bonus ;)

MWO is ideaal als je weinig gametime hebt.
Korte en snelle potjes, heerlijk!

En het rondlopen in gerobotiseerde kippen is toch voor iedereen mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Uiteindelijk de spider 5D en SHD-2H(C) gekocht.

2H kan ik nog geen goede build voor vinden aangezien de standaard beetje saai vind.
Was eerst aan het kijken naar een 3xMG + 2 LRM10+artemis.
Maar daar word ik nog niet echt gelukkig van.

De spider is gewoon lachen.
XL235, 2MPLAS, ECM en rest armor en JJ's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Heb je alle JJ's erin laten zitten? 3MPLAS moet ook goed te doen zijn met een XL255. Prima harasser, shoot and scoot.

Sinds laatste patch speel ik eigenlijk geen lights meer. Ze zijn wel heel erg kwetsbaar geworden.

edit: zo uit m'n hoofd gebruik ik deze build.

[ Voor 24% gewijzigd door Sapstengel op 07-07-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik speelde laatst een potje tegen een ecm spider met een PPC. Helemaal lijp werd ik ervan. Ik had een ac5 mlas build en die spider wist goed uit de buurt te blijven. Uiteindelijk heeftie me weten neer te halen in m'n TBR :|

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
SHD-2H(C)

Dit wordt de 2H vermoed ik :)

wat betreft de spider.
Heb niet alle JJ's erin laten zitten.
Zijn er een paar uit.
2xMPlas is voldoende om een beetje te klieren.

zoiets zal het vanavond worden.

SDR-5D

hmm...Firebrand ook nog is van stal halen :)
FIREBRAND

[ Voor 15% gewijzigd door Lynx op 07-07-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Nadeel van die PPC-5D is dat je light vs light het bokje bent. 5D met 3 MPLAS is misschien niet ideaal, maar wel een stuk beter in 1v1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Heb je ook nog andere ShadowHawks Lynx?

Volgensmij heb je geen extra DHS nodig bij die 250+engine om 2MPLas koel te houden. Ik zou de 5D met een PPC doen ipv 3 of 2 mpmlas, je moet anders veel te dicht op de vijant af komen en vooral met de clanwapens en je XL engine ben je erg snel het bokje. 1 narc op je mech of een klap van een PPC (weg ECM) en je bent verleden tijd.

Als je lights achter je aan krijgt moet je zorgen dat ze niet in je buurt komen of zorgen dat je bij teammaten in de buurt bent.

De spider met PPC staat bij mij bekend als een nare mech die heel irritant is vooral omdat hij zo kan vluchten en met zijn kleine profiel (vooral op afstand) moeilijk te raken is.

Die Firebrand kan ik ook met mijn gewone JM6 doen, dubbele LBX10 lijkt mij erg leuk. Eventueel in mijn A met SRM's erbij ipv die 4mlas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Heb nog de 5M, en de 2D2.
2D heb ik als eerste gehad maar weer verkocht ><.

2D2 was een hele tijd mijn go-to mech.
2xMlas, 1xLB10X en 2xSRM4 (en nog een SRM2?) met een XL280.

Ik krijg alleen de 2H maar geen fijne build voor :(

Die 5d zal ik is met een PPC proberen op te bouwen.
SDR-5D?

[ Voor 24% gewijzigd door Lynx op 09-07-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Psssst, vergeet de Double Heat sink niet. Jouw heat efficiency gaat van 40% naar 80%.
Tevens zou ik een ER-PPC aanraden. Je loopt koel genoeg daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Wat Sap zegt, DHS erin en een ERPPC zodat je verder en van dichtbij kan schieten.

Wat voor loadout heb je op die 5M?

Heb gisteren 1 potje met PKunk gedaan (ja 1, omdat ik foeballe ben gaan kijken als een ramptoerist) had 680+dmg gedaan en 1500XP (fwotd 3000XP) gekregen ervoor.
En dat met mn 275XL 2AC5 1ERLLas full armor en de rest AC5 ammo.

Hoezo heb je die 2D verkocht en wat was daar een werkzame loadout op?

[ Voor 9% gewijzigd door RadioKies op 09-07-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Vrijwel elke SHD loadout heb ik uitindelijk gebouwd met Mlas, LB10X en SRM's.

SHD-5M (ff snel)

Eigenlijk altijd zo rond de 400 damage met hier en daar uitschieters.

Laatste tijd speelde ik een versie 2xlrm10artemis, en 2mplas.
Weet alleen de variant ff niet meer.
Hier scoorde ik wisselend mee met zeer hoge uitschieters. (800+ was top geloof ik)

Deze dan voor de 5d?
SDR-5D

Wel erg beperkt in JJ's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
mwah, dan haal je die losse double heatsink er nog uit en doe je er weer jumpjets in.

het gaat meer om de 10 heatsinks in de motor die op magische wijze van 1.0 naar 2.0 dissipatie gaan als je double heatsinks koopt.

[ Voor 3% gewijzigd door haarbal op 09-07-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Dat was me nou nog nooit opgevallen.
Nice trick :)

Dacht dat je doelde op dat ik nog een DHS moest plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Wij doelden idd alleen op de upgrade :)

@Sap,

Maar dat wisten we dat dat eraan stond te komen.
Alleen wel gaar dat een 1 mini jumpjet van 0,5 ton net zo veel hitte genereerd als een jumpjet van een assault van 2ton..
Scaling per jumpjet type I II III IV V vinden ze zeker te veel coding werk... dus dan maar 1 hitte generatie script voor alle soorten JJ's... :(

[ Voor 80% gewijzigd door RadioKies op 09-07-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komen clan mechs voor cbills?
dan kan ik weer spelen zonder dat het p2w is

is mischien wel tempting om timber wolf te kopen maar dan nog...
zoveel gebroken beloftes.. ze zijn het niet meer waard vind ik

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:00:
Wij doelden idd alleen op de upgrade :)

@Sap,

Maar dat wisten we dat dat eraan stond te komen.
Alleen wel gaar dat een 1 mini jumpjet van 0,5 ton net zo veel hitte genereerd als een jumpjet van een assault van 2ton..
Scaling per jumpjet type I II III IV V vinden ze zeker te veel coding werk... dus dan maar 1 hitte generatie script voor alle soorten JJ's... :(
Had gehoopt dat ze dit achterwege zouden laten, aangezien de fall damage en collision damage al enorme impact hebben op de lights. Moet nog de uitwerking hiervan zien, maar het voelt als de druppel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de hoogte die je wint is wel anders, dus lights hebben minder jj nodig om net zo hoog te komen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Het is niet echt P2W met die clanmechs. Het ligt vooral aan de piloot. Ik merk dat er enorm veel newbies (of lui die het al jaren lang niet gespeeld hebben) zijn die clanpackages hebben gekocht.

Toegegeven ik had echt een goede ronde, maar als ik dit kan halen in een mech waar ik nog maar 9 rondjes ervaring mee heb en met een loadout die ik elke ronde heb veranderd zowat kan ik je zeggen dat je zeker niet in je hempje staat. Op de reddit en het mwoforum hoor je veel kreten dat de IS balistics superieur zijn tov die van de clanners.
Zij hebben 5 clan mechs en wij hadden er 6. Zij waren opgedeeld in 2 premade groepen en wij (Pkunk & ik) hadden er meerdere.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PmXRxVM.jpg

Dit was mijn 4e of 5e rondje die ik in mn SHD had gespeeld. Top damage en we hebben verloren ondanks dat mijn team meer Clan mechs had en dan vooral meer OP TimberWolves.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hXICffq.jpg

Wat veel erger is is dat ik nog steeds overal en nergens dit soort blunder renders zie en dan delen van een berg of complete rotsen/bomen niet zichtbaar zijn op een afstand waardoor je een mech aan het beschieten bent die achter een invisible wall staat of die je kan raken zonder dat hij door de bomen het bos niet meer ziet... eh.. niet ziet waarvandaan iemand schiet en hoe de fuck hij je kan raken als jij met je ECM Raven beschut in een bos staat. (heb er een cirkel omheen gedaan, niet dat dat nodig was :+)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6vB5Ta6.jpg

Afbeeldingslocatie: https://static.mwomercs.com/img/news/media/3f3f464991a6fd2872f487ade355bb36.jpg

Pagina: 1 ... 11 ... 37 Laatste