ok effe spare dan voor eind augustus, dan alle mechs verkopen en nova aanschaffen. die laser boat vind ik ewel vet namelijk

10 internet punten wie de referentie van de mechnaam weet te melden in 3 letters zonder Google te gebruiken.
[ Voor 56% gewijzigd door RadioKies op 09-07-2014 20:53 ]
Curse your sudden but inevitable betrayal!
All of this has happened before...
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
So say we all!
Gefeliciteerd, u gaat door naar de volgende ronde voor de koelkast!
Gefeliciteerd, u gaat door naar de volgende ronde voor de koelkast!
Caprica was overigens ook briljant...jammer dat die gecanceld is...maar we dwalen af.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Idd, thread derail!
Ga toevallig dit weekend Caprica kijken heb die nog niet gezien. Je hebt ook nog blood and chrome dat tussen Caprica en BSG in de tijdlijn zit: YouTube: BSG: Blood and Chrome. Zou ook een serie worden oorspronkelijk... jammer
Iemand nog zin om een paar rondjes te doen voordat NL gaat verliezen winnen?
Ga toevallig dit weekend Caprica kijken heb die nog niet gezien. Je hebt ook nog blood and chrome dat tussen Caprica en BSG in de tijdlijn zit: YouTube: BSG: Blood and Chrome. Zou ook een serie worden oorspronkelijk... jammer
Iemand nog zin om een paar rondjes te doen voordat NL gaat verliezen winnen?
Tip: wat meer armor in die 5M's CT stouwen. Zonde van die 10 puntjes.
Zeg maar week 2 november dus... iig voor mijVerwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:11:
ok effe spare dan voor eind augustus, dan alle mechs verkopen en nova aanschaffen. die laser boat vind ik ewel vet namelijk
Maarja, voor die tijd toch onmogelijk om zoveel geld bij elkaar te sparen, dus we gaan het zien
Want a cookie?!
Oh, goed dat je dat meld... dat is puur een Sap-Clanmech gevalletjeSapstengel schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 07:40:
Tip: wat meer armor in die 5M's CT stouwen. Zonde van die 10 puntjes.

Ik wil een Max armor knop hebben zoals smurfy dat heeft.
mfw ik de hele wedstrijd heb gekeken gisteraaf/nacht

Verwijderd
wie heeft hier overigens P2W (heeft clan gekocht)
zo ver als ik kan zien, zijn timber en nova zo´n beetje de beste..
nova vanwege de layout, timber is een timber dus
maar 55 dollar voor 3 timbers... als ik denk hoe lang ik de game zou moeten grinden om die te kunnen kopen...
en kwa kosten is dat ongeveer 2x mijn motor aftanken....
keuzes keuzes
zo ver als ik kan zien, zijn timber en nova zo´n beetje de beste..
nova vanwege de layout, timber is een timber dus

maar 55 dollar voor 3 timbers... als ik denk hoe lang ik de game zou moeten grinden om die te kunnen kopen...
en kwa kosten is dat ongeveer 2x mijn motor aftanken....
keuzes keuzes
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2014 11:11 ]
Gewoon doen joh, nog geen moment spijt gehad van mijn clanners. Geld is vergankelijk. Tijd is de schaarste commodity. Die wil je toch niet spenderen aan "grinden"?
Vrijdag Timber-en?
Vrijdag Timber-en?
The bigger they are, the harder they fall.... timbeeeeeeeeer!
De vraag is, vallen ze met een harde klap om als ze kapodtstuck zijn, krijgen ze meer damage bij fall damage of zijn ze moeilijk te verslaan?
*kuch*
Je kan het zien als grinden, echter heeft o.a. Aardschok al een poos niet meer met ons meegedaan (en volgensmij ook geen MWO solo) dus dan kan het ook inkomen zijn met zijn bestaande mechs en daarmee de benodigde CBills verdienen zijn.
Het is ook leuk om met je IS mech tegen de clanners te vechten. Je kan zien hoe je mechs nu presteren vs vroeger toen je nog geen clanners had. Je komt er ook achter wat de zwakke punten van clanmechs zijn.
De opmerking van Aardschok om al zijn mechs te verkopen tegen die tijd en clanmechs ermee aan te schaffen is erg zonde imo. Niet alle Clanmechs zijn standaard beter dan de IS mechs.
Geld ervoro betalen is meer een kwestie van: wil je nu ermee spelen of straks over een paar maanden?
De vraag is, vallen ze met een harde klap om als ze kapodtstuck zijn, krijgen ze meer damage bij fall damage of zijn ze moeilijk te verslaan?
*kuch*
Je kan het zien als grinden, echter heeft o.a. Aardschok al een poos niet meer met ons meegedaan (en volgensmij ook geen MWO solo) dus dan kan het ook inkomen zijn met zijn bestaande mechs en daarmee de benodigde CBills verdienen zijn.
Het is ook leuk om met je IS mech tegen de clanners te vechten. Je kan zien hoe je mechs nu presteren vs vroeger toen je nog geen clanners had. Je komt er ook achter wat de zwakke punten van clanmechs zijn.
De opmerking van Aardschok om al zijn mechs te verkopen tegen die tijd en clanmechs ermee aan te schaffen is erg zonde imo. Niet alle Clanmechs zijn standaard beter dan de IS mechs.
Geld ervoro betalen is meer een kwestie van: wil je nu ermee spelen of straks over een paar maanden?
Ik zie het niet als grinden, ik speel gewoon het spel, en met richting de 50 innersphere mechs in m'n garage heb ik genoeg variate, ik ga echt geen 50 dollar uitgeven om mee te kunnen doen met de timberwolf jumpsniper meta, ga wel gewoon trollen met een narc jenner ofzo.
[ Voor 9% gewijzigd door haarbal op 10-07-2014 13:20 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Mijn WHK-B staat graag tot jouw beschikkinghaarbal schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:19:
...
ga wel gewoon trollen met een narc jenner ofzo.
Blijft toch een beetje lame
, wel effectief.
70-tube-LURM-galore!
Was wel makkelijk XP grinden
Was wel makkelijk XP grinden
Jullie zijn vanaaf weer met zijn allen online te vinden?
Als Sap zijn lurhm boat mee neemt en Flapdrol zijn Jenner op Narcotics uit de kast haalt dan koop ik mn 2e SHD met LRM erop (kan ik wat dmg doen en Sap mn kills stealen terwijl hij over het lage vliegpad van zijn clanlrm aan het klagen is
).
Doe je ook een rondje mee Aardschok? Gewoon, omdat het kan.
Als Sap zijn lurhm boat mee neemt en Flapdrol zijn Jenner op Narcotics uit de kast haalt dan koop ik mn 2e SHD met LRM erop (kan ik wat dmg doen en Sap mn kills stealen terwijl hij over het lage vliegpad van zijn clanlrm aan het klagen is
Doe je ook een rondje mee Aardschok? Gewoon, omdat het kan.
Na de vele sneers met betrekking tot mijn easy-mode-LRM-speelstijl, heb ik de LRM-boot met pensioen gestuurd. Ingeruild voor een moker. Wat een damage knalt deze eruit! Gisteren paar proefrondjes gedraaid. Schitterend effect op voorbij vliegende lights en mediums. DireWolfs die peek-a-boo spelen snoep ik helemaal op. Kan met redelijke zekerheid zeggen dat (S)SRM's weer prima werken.
Was vanavond wel van plan om online te zijn, maar hoor net dat we visite krijgen. Misschien dat ik rond 23:00 nog even aanhaak.
@Aardschok: al besloten of je een paar peso's gaat uitgeven aan clan mechs?
Was vanavond wel van plan om online te zijn, maar hoor net dat we visite krijgen. Misschien dat ik rond 23:00 nog even aanhaak.
@Aardschok: al besloten of je een paar peso's gaat uitgeven aan clan mechs?
23:00 uur?
Dan lig ik volgensmij al lang knok-out op bed. Denk dat 8 uur al zwaar gaat worden vandaag. Vanaf vanmorgen vroeg met deze hitte (was hier 29c buiten en 26c/64%luchtvocht binnen, hoera voor falende airco) bezig geweest het halve kantoor te verbouwen. Ben nu op moment van schrijven net klaar en ga zo naar huis.
Dan lig ik volgensmij al lang knok-out op bed. Denk dat 8 uur al zwaar gaat worden vandaag. Vanaf vanmorgen vroeg met deze hitte (was hier 29c buiten en 26c/64%luchtvocht binnen, hoera voor falende airco) bezig geweest het halve kantoor te verbouwen. Ben nu op moment van schrijven net klaar en ga zo naar huis.
Waar zit je tegenwoordig dan?RadioKies schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 17:42:
23:00 uur?
Want a cookie?!
Verwijderd
ik doe wel weer een keertje mee, wellicht met wat support dat ik een keer een clanner kan slopen
werk tot 8u
dus ben wel beetje later
werk tot 8u
dus ben wel beetje later
Ik ben er, ik heb Mumble iig aan.
@Renquin
In Zwolle, was daar 2 lokalen en een observatie/controlekamer aan het inrichten voor NCOI die volgende week een trail bij ons gaat doen om als locatie voor ze examens af te nemen en ruimtes aan te bieden met 13 computers + docenten pc, beamer en de hele reutemeteut waar ze zware technische trainingen kunnen geven.
Computers waar mijn hoofd van gaat draaien als ik naar de specs kijk en ik t liefst 1 van mee naar huis zou willen nemen. o.a. 16gb ram (wat afhankelijk van de prestaties later nog eens 32 gaat worden), i7 cpu op 3,8 of 4ghz, 2 SSD's van 250gb per stuk, een OB-graka die beter presteerd dan mijn 250GTS1gb en dat allemaal in een mooi strakke zwarte HP behuizing die 0 schroefjes bevat. Alleen de HP schermen zijn imo echt foei lelijk grijs en 4:3, ondanks dat ze wel erg functioneel zijn heb ik liever een simpele breedbeeld scherm.
@Renquin
In Zwolle, was daar 2 lokalen en een observatie/controlekamer aan het inrichten voor NCOI die volgende week een trail bij ons gaat doen om als locatie voor ze examens af te nemen en ruimtes aan te bieden met 13 computers + docenten pc, beamer en de hele reutemeteut waar ze zware technische trainingen kunnen geven.
Computers waar mijn hoofd van gaat draaien als ik naar de specs kijk en ik t liefst 1 van mee naar huis zou willen nemen. o.a. 16gb ram (wat afhankelijk van de prestaties later nog eens 32 gaat worden), i7 cpu op 3,8 of 4ghz, 2 SSD's van 250gb per stuk, een OB-graka die beter presteerd dan mijn 250GTS1gb en dat allemaal in een mooi strakke zwarte HP behuizing die 0 schroefjes bevat. Alleen de HP schermen zijn imo echt foei lelijk grijs en 4:3, ondanks dat ze wel erg functioneel zijn heb ik liever een simpele breedbeeld scherm.
We hebben idd meer spelers nodig
Voor Aardschok
;----------------------------------------------------------------------------
;-----------------------------Feild Of view Values here----------------------
cl_fov = 65
r_DepthOfField = 0
;0 off / 1 on
gp_option_ShowCockpitGlass=0
;0 off / 1 on
r_HDRGrainAmount=0.0
;0.0 off / 1.0 on (film grain amount)
;-----------------------------System Performance Values Here-----------------
sys_MaxFPS = 45
sys_budget_videomem = 1024
;Your graphics-card ram 1024MB, 768MB, 640, 512, 320
sys_budget_sysmem = 4096
;Your system ram 4096=4GB, 2048=1GB, 1024=1GB, 512=512MB
;============================ Gameplay ================================
; --- Zoom ---
gp_mech_view_zoom_transitiontime = 0.05
; --- [Default: 0.2] Transition time in seconds between zoom levels
;---
;============================ Controller ================================
;---
i_mouse_smooth = 0
i_mouse_accel=0
;cl_sensitivity = 0.8
;cl_sensitivityController = 0.1
;i_mouse_accel_max = 0
e_ViewDistRatioCustom = 100
e_MaxViewDistance = 2000
r_PostProcessEffectsFilters = 0
r_PostProcessEffects = 0
r_MotionBlur = 0
r_ShadersAsyncCompiling=0
r_PostProcessEffectsGameFx=0
r_PostProcessEffects=0
sys_PakPriority = 0
sys_PakPriority 0
sys_PakValidateFileHash = 0
;-----------------------------Feild Of view Values here----------------------
cl_fov = 65
r_DepthOfField = 0
;0 off / 1 on
gp_option_ShowCockpitGlass=0
;0 off / 1 on
r_HDRGrainAmount=0.0
;0.0 off / 1.0 on (film grain amount)
;-----------------------------System Performance Values Here-----------------
sys_MaxFPS = 45
sys_budget_videomem = 1024
;Your graphics-card ram 1024MB, 768MB, 640, 512, 320
sys_budget_sysmem = 4096
;Your system ram 4096=4GB, 2048=1GB, 1024=1GB, 512=512MB
;============================ Gameplay ================================
; --- Zoom ---
gp_mech_view_zoom_transitiontime = 0.05
; --- [Default: 0.2] Transition time in seconds between zoom levels
;---
;============================ Controller ================================
;---
i_mouse_smooth = 0
i_mouse_accel=0
;cl_sensitivity = 0.8
;cl_sensitivityController = 0.1
;i_mouse_accel_max = 0
e_ViewDistRatioCustom = 100
e_MaxViewDistance = 2000
r_PostProcessEffectsFilters = 0
r_PostProcessEffects = 0
r_MotionBlur = 0
r_ShadersAsyncCompiling=0
r_PostProcessEffectsGameFx=0
r_PostProcessEffects=0
sys_PakPriority = 0
sys_PakPriority 0
sys_PakValidateFileHash = 0
[ Voor 3% gewijzigd door RadioKies op 11-07-2014 22:53 ]
Verwijderd
Was leuk,
dit was wat ik gisteren had met redelijk succes
http://mwo.smurfy-net.de/...9c852f6afa28df2e53f71dd3d
valt nog iets aan te verbeteren weet alleen niet zo goed wat
mischien endo en XL300 ... eens over na denken
dit was wat ik gisteren had met redelijk succes
http://mwo.smurfy-net.de/...9c852f6afa28df2e53f71dd3d
valt nog iets aan te verbeteren weet alleen niet zo goed wat
mischien endo en XL300 ... eens over na denken
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2014 07:26 ]
Zeker doen, Endosteel, XL300 en dan een extra DHS in je engine proppen om nog iets langer je overheat uit te stellen.
Maar had je niet last van dat je steeds dood ging aan je XL, of was het toch vaak je CT die weg ging?
Maar had je niet last van dat je steeds dood ging aan je XL, of was het toch vaak je CT die weg ging?
Verwijderd
voornamelijk CT
maar met 100kmh ook weer iets lastiger te raken...
vanavond maar een paar potjes doen (dus tegen 20:30 ben ik vast wel weer online indien je zin hebt om mee te doen)
maar met 100kmh ook weer iets lastiger te raken...
vanavond maar een paar potjes doen (dus tegen 20:30 ben ik vast wel weer online indien je zin hebt om mee te doen)
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2014 15:32 ]
Ik ben vanaaf niet aanwezig, of heel laat pas. Ben buitenshuis sociaal aan het doen
Zozo, klinkt allemaal best leukRadioKies schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:13:
Ik ben er, ik heb Mumble iig aan.
@Renquin
Maar geen airco daar ofzo?
Want a cookie?!
Jawel, centraal climaatbeheersingssysteem dat normaliter warm/koud/luchtvochtigheid regeld alleen liet HAL2000 het vrijdag even afweten waardoor het veel te warm en te vochtig was. Normaal is het prima te doen, zelfs als er allemaal PC's staan te zoemen... normaal kun je zelfs vrolijk in het serverhok staan zonder vocht uit je voorhoofd te persen.
Dat klopt, of in ieder geval is het niet vaak top solo.
[ Voor 4% gewijzigd door RadioKies op 13-07-2014 19:48 ]
Sinds de laatste patch heb ik meer succes (damage & kills) in solo queue dan met een 4-man. 4-man is wel gezelliger/leuker...je komt alleen geregeld een 12-man tegen.
@Pkunk: ingame chat lijkt kaduuk...kon jouw group invite niet accepteren...zit wel op mumble.
@Pkunk: ingame chat lijkt kaduuk...kon jouw group invite niet accepteren...zit wel op mumble.
[ Voor 22% gewijzigd door Sapstengel op 13-07-2014 20:43 ]
Ja, ik ben verkouden..Sapstengel schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:20:
Sinds de laatste patch heb ik meer succes (damage & kills) in solo queue dan met een 4-man. 4-man is wel gezelliger/leuker...je komt alleen geregeld een 12-man tegen.
YouTube: The Parrot Sketch - Monty Python's The Flying Circus
Hallo met Tim
Pkunk, net ff met SRM's geprobeerd in testing grounds, maar het maakt voor ghost heat weinig uit of ik met 6xSRM6 alpha of met 3xSRM4+3xSRM6. Zal vanavond LPL en LL ook nog even testen, maar het zou mij verbazen dat hier geen (linked) ghost heat toegepast wordt.

Ik kan je de moeite besparen, LPL en LLas zitten in dezelfde groep voor ghostheat.
Dat staat ook in een devpost van weetikveel hoe lang geleden.
Dat staat ook in een devpost van weetikveel hoe lang geleden.
Dat is ook wat ik vermoed, maar Pkunk heeft hier een andere ervaring mee.
Het is natuurlijk mogelijk dat een bug erin gekropen is. Dat zou ik graag willen weten
Het is natuurlijk mogelijk dat een bug erin gekropen is. Dat zou ik graag willen weten
Stom, op het mwo forum word/werd het ook regelmatig aangeraden. Ik heb het meteen effe gecheckt en ik heb inderdaad ook bij m'n lasers linked ghost heat.Sapstengel schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:37:
Dat is ook wat ik vermoed, maar Pkunk heeft hier een andere ervaring mee.
[ Voor 11% gewijzigd door Pkunk op 14-07-2014 10:48 ]
Hallo met Tim
Pkunk *plons* heeft wel gelijk bedenk ik mij net, er zit geen verschil tussen ER en normale LLas maar wel met de pulse.
Ik functioneer niet zo goed 's morgens na 2 maal een late avond te hebben gehad.
Ik functioneer niet zo goed 's morgens na 2 maal een late avond te hebben gehad.
Briljant hoe deze discussie verloopt...
We kunnen het vanaaf met zijn allen uitproberen.
Bij SRM zit er iig geen verschil tussen de types,net zoals dat ook het geval bij LRM is.
Bij SRM zit er iig geen verschil tussen de types,net zoals dat ook het geval bij LRM is.
Ik heb dus een vrije dag en ik heb het net uitgeprobeerd. En ik zie dus dat er bij ER-LLAS en ER-LPLAS ook ghost heat op treed. Zou zonder ghost bij elkaar 22% moeten zijn, maar als ik ze tegelijk doe kom ik op 47%
Nog eens alles op een rij:
* 2 x ER-LLAS -> 11%
* 2x ER-LPLAS -> 11%
* 2x ER-PLPAS + 2x ER-LLAS -> 47%
Maar nu komtie: als ik eerst m'n 2 LLAS afvuur en een fractie van een seconde later m'n 2 PLLAS dan kom ik op zo'n 27%. Dan eindigen ze zo'n beetje tegelijkertijd. Maar omdat het niet een 'echte' alpha is telt wordt de ghost heat niet berekend blijkbaar?
Die 4% zal overigens het verschil zijn in wat er gekoeld wordt tijden het vuren i.c.m. de heat scale van LLAS
Nog eens alles op een rij:
* 2 x ER-LLAS -> 11%
* 2x ER-LPLAS -> 11%
* 2x ER-PLPAS + 2x ER-LLAS -> 47%
Maar nu komtie: als ik eerst m'n 2 LLAS afvuur en een fractie van een seconde later m'n 2 PLLAS dan kom ik op zo'n 27%. Dan eindigen ze zo'n beetje tegelijkertijd. Maar omdat het niet een 'echte' alpha is telt wordt de ghost heat niet berekend blijkbaar?
Die 4% zal overigens het verschil zijn in wat er gekoeld wordt tijden het vuren i.c.m. de heat scale van LLAS
Hallo met Tim
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er 0,53 seconden (530 milliseconden, ook wel 2 weken 1 dag en 3 uur in Radio-tijd) moet zitten tussen het afvuren van meerdere wapens om de ghost heat te ontduiken. Dat doe ik ook met mijn Warhawk-B. Werkt prima, totdat je iets te enthousiast wordt.
Wat 90% van de tijd is als je met je 70tube luhrms aan het schieten bent.Sapstengel schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:55:
Werkt prima, totdat je iets te enthousiast wordt.
Warhawk-B doe ik tegenwoordig met 4xcERLL+4xcSRM6.
Gisteren op verzoek weer even naar 70 tubes omgezet, maar daar heb ik absoluut geen last van ghost heat. Ding is hitte neutraal. Deels doordat de LRM20 en LRM15 een andere cooldown hebben.
Gisteren op verzoek weer even naar 70 tubes omgezet, maar daar heb ik absoluut geen last van ghost heat. Ding is hitte neutraal. Deels doordat de LRM20 en LRM15 een andere cooldown hebben.
Ik denk ook dat dat is waarom ik al die tijd zo lekker koel bleef. En dus dacht dat ik geen ghost heat had. Had ik dus ook niet, maar niet omdat ze niet gelinkt waren.Sapstengel schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:55:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er 0,53 seconden (530 milliseconden, ook wel 2 weken 1 dag en 3 uur in Radio-tijd) moet zitten tussen het afvuren van meerdere wapens om de ghost heat te ontduiken. Dat doe ik ook met mijn Warhawk-B. Werkt prima, totdat je iets te enthousiast wordt.
Hallo met Tim
Verwijderd
Ik ben sinds het weekend weer terug van Heeeel lang weggeweest.
(laatste gespeeld voordat ECM werd toegevoegd).
Gelijk maar een MadCat (Timberwolf) aangeschaft.
Moet alleen wel zeggen dat het anders speelt als voorheen...
Als er nog mensen zijn die nog een maatje zoeken, ik ben vanaaf weer online (nafraq)
(laatste gespeeld voordat ECM werd toegevoegd).
Gelijk maar een MadCat (Timberwolf) aangeschaft.
Moet alleen wel zeggen dat het anders speelt als voorheen...
Als er nog mensen zijn die nog een maatje zoeken, ik ben vanaaf weer online (nafraq)
Hey Nafraq, ik zal je vanavond ingame toevoegen.
Kijk ook even hier: [PC] Mechwarrior Online - Deel 2 (=Tweakers in MWO)
Clanners spelen inderdaad behoorlijk anders dan je gewend was. MadCat is een goede keus, enjoy!
Kijk ook even hier: [PC] Mechwarrior Online - Deel 2 (=Tweakers in MWO)
Clanners spelen inderdaad behoorlijk anders dan je gewend was. MadCat is een goede keus, enjoy!
[ Voor 3% gewijzigd door Sapstengel op 14-07-2014 15:09 ]
Voordat ECM kwam? Dat was in 2005 oid... erg lang geleden, ja MWO is in die tijd wel redelijk veranderd. Ik zal je ook toevoegen.
EVA: Welcome back commander
Verkeerde spel?
EVA: Welcome back commander
Verkeerde spel?
MWO is ook van 2012 (eind 2011 voor founders?) de 2005 was ook als overdreven aanduiding.
Voor de liefhebber, ik zit op Mumble, heb geen zin Solo te spelen dus zit niet in MWO.
-edit-
Beetje jammer Nafraq.
Sap, Aard en ik hebben de hele avond op je zitten wachten, maar je bent niet online gekomen... hebben we voor niks al die tijd met zn 3en doorgebracht.
Voor de liefhebber, ik zit op Mumble, heb geen zin Solo te spelen dus zit niet in MWO.
-edit-
Beetje jammer Nafraq.
Sap, Aard en ik hebben de hele avond op je zitten wachten, maar je bent niet online gekomen... hebben we voor niks al die tijd met zn 3en doorgebracht.
[ Voor 35% gewijzigd door RadioKies op 14-07-2014 23:23 ]
If you want to find some quality friends, you have to wade through all the dicks first.RadioKies schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:47:
...
-edit-
Beetje jammer Nafraq.
[ Voor 16% gewijzigd door Sapstengel op 15-07-2014 09:51 ]
*padum tsjjjj*
Blijft leuk. Vanaaf weer patchaaf btw?
Hopelijk voeren ze een optie in om met 3/4man premades te kunnen kiezen om te zoeken naar:
-alleen pug matches
-alleen premade matches
-combinatie van de 2
Hopelijk een lichte nerf voor wat clandingen of een buff voor sommige IS dingen. Het is namelijk raar dat ik met een Raven of een Shadowhawk een Atlas totaal naar de vernieling kan helpen en een Daishi mij in 4 seconden van de kaart veegt alsof ik van papier ben...
Klopt! *padum tsjjjj*RadioKies schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:13:
[...]
....
Het is namelijk raar dat ik met een Raven of een Shadowhawk een Atlas totaal naar de vernieling kan helpen ...
Tip: schiet eerst de rechter-arm eraf. Meta builds zijn dan voor 1/2 of 3/4 gecastreerd. Torso schieten heeft weinig nut, tenzij deze al open ligt.RadioKies schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:13:
en een Daishi mij in 4 seconden van de kaart veegt alsof ik van papier ben.
Verwijderd
Sorrie Sap, Aard en Rad van gisteren had eigenlijk even netjes op het forum moeten posten dat ik niet meer kwam, was pas erg laat thuis en daarna in plaats van online te komen op de bank bleven hangen.RadioKies schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:47:
MWO is ook van 2012 (eind 2011 voor founders?) de 2005 was ook als overdreven aanduiding.
-edit-
Beetje jammer Nafraq.
als ik nog een kans krijg
Luister niet teveel naar Radio. Radio praat veel poep. Hij noemt het zelf diarree.
Vanavond is er weer een patch-avond. De servers liggen eruit vanaf 19:00 uur. Afhankelijk van de patch zijn de servers tussen 15 minuten en 3 uur later weer online.
Vanavond is er weer een patch-avond. De servers liggen eruit vanaf 19:00 uur. Afhankelijk van de patch zijn de servers tussen 15 minuten en 3 uur later weer online.
Idd, dat soort berichten moet je niet serieus nemen. Iedereen is welkom aan te schuiven. Als je ons meemaakt op mumble dan zal je snel genoeg merken dat iedereen wel wat aan sarcasme e.d. doen, effect wat MWO op je heeft. bijv: "oh ze hebben een zware nerf gepatched wat meta builds sterker maakt en leuke build nog overbodiger? Geweldig!"
Oftewel iedereen praat poep, daarom heeft niemand van de Tweakers ook een ventilator als cockpititem want als de shit de fan raakt.....
*insert thread derailing SouthPark filmpje sarcastaball*
Het begon ingame, daarna op het forum en ondertussen heeft het mijn hele leven overgenomen..
Oftewel iedereen praat poep, daarom heeft niemand van de Tweakers ook een ventilator als cockpititem want als de shit de fan raakt.....
*insert thread derailing SouthPark filmpje sarcastaball*
Het begon ingame, daarna op het forum en ondertussen heeft het mijn hele leven overgenomen..
MWO: weet waar je aan begint
[ Voor 10% gewijzigd door RadioKies op 15-07-2014 12:14 ]
Verwijderd
ok, ik ga een ala carte clan pakken,...
maar welke,.. timber > warhawk gevoelsmate
(timber heeft lijkt de meer diverse layout)
ik jumpjet nooit dus dat is niet een selling point voor mij
maar keuzes keuzes... wat moet ik nemen
maar welke,.. timber > warhawk gevoelsmate
(timber heeft lijkt de meer diverse layout)
ik jumpjet nooit dus dat is niet een selling point voor mij
maar keuzes keuzes... wat moet ik nemen
Als je 55 wilt uitgeven zou je ook de Nova+KitFox pack eens moeten overwegen($60). Heb je gelijk de beste light en beste medium.
Verwijderd
ik ben niet zo van de lights... en ik denk dat die wel te grinden zijn met cbills
een warhawk of timber is waarschijnlijk veel duurder
een warhawk of timber is waarschijnlijk veel duurder
Snelheid (MadCat) of kracht (Masakari)?
Bekijk eerst in smurfy goed de mechs, maak loadouts en kijk hoeveel armor/hp de mechs hebben. Masakari is een soort van Stalker toen die net uit kwam.
In augustus komen de eerste 2 clanmechs de Nova en KitFox als eerste uit voor CB en zijn ook 1 van de goedkoopste. Als je harde knaken uitgeeft zou ik niet voor die mechs gaan.
Bekijk eerst in smurfy goed de mechs, maak loadouts en kijk hoeveel armor/hp de mechs hebben. Masakari is een soort van Stalker toen die net uit kwam.
In augustus komen de eerste 2 clanmechs de Nova en KitFox als eerste uit voor CB en zijn ook 1 van de goedkoopste. Als je harde knaken uitgeeft zou ik niet voor die mechs gaan.
timber is waarschijnlijk de meest OP mech, zeker als je niet vies bent van een beetje metawhoren.
maar goed, warhawk kan je ook wel geinige dingen mee, 4x LPL of die 70 tube boat.
maar goed, warhawk kan je ook wel geinige dingen mee, 4x LPL of die 70 tube boat.
Verwijderd
maar timber kan ook 70lrm boat indien nodig.... en timber is sexy as fuck... die warhawk is beetje lelijk
maar goed ik JJ nooit en dat is beetje het punt van die timber
maar goed ik JJ nooit en dat is beetje het punt van die timber
Verwijderd
Had wel iets van dat sarcasme gesnoven
, en ach ik had op zijn minst wel ff kunnen afmelden.
Wat is nou zo'n beetje de meta build voor een timber? 2x ppc + 2x ac5 / 1x ac 20?
vroeger voor de catapult had ik altijd 2x ppc + Gauss alleen nu er zo'n timer opzit ben ik daar niet zo happy mee.
Op dit moment heb ik 2x ac5 + 4x ML in gebruik voor de timber prime, maar wil het nog wel wat aanpassen misschien toch terug naar ppc.
eigenlijk loop ik stiekem te hopen voor de direwolf volgende maand.
Trouwens hebben meer mensen last van dat the extra buttons van de muis niet geaccepteerd word door MWO? zelfs als ik de keyboard strokes aan de muisknoppen toevoeg wil MWO ze niet accepteren, erg verveled om alleen maar 2 groepen te kunnen gebruiken terwijl je een stuk of 10 nog beschikbaar heb.
Wat is nou zo'n beetje de meta build voor een timber? 2x ppc + 2x ac5 / 1x ac 20?
vroeger voor de catapult had ik altijd 2x ppc + Gauss alleen nu er zo'n timer opzit ben ik daar niet zo happy mee.
Op dit moment heb ik 2x ac5 + 4x ML in gebruik voor de timber prime, maar wil het nog wel wat aanpassen misschien toch terug naar ppc.
eigenlijk loop ik stiekem te hopen voor de direwolf volgende maand.
Trouwens hebben meer mensen last van dat the extra buttons van de muis niet geaccepteerd word door MWO? zelfs als ik de keyboard strokes aan de muisknoppen toevoeg wil MWO ze niet accepteren, erg verveled om alleen maar 2 groepen te kunnen gebruiken terwijl je een stuk of 10 nog beschikbaar heb.
MetaTimber is 2xcER-PPC,Gauss en 1 JJ.
DireWhale: 2xcER-PPC+2xGauss. Soms nog een paar cER-MLAS, maar de meesten gaan voor de extra DHS.
Key binding werkt bij mij prima. Gebruik 4 knoppen op mijn muis en dat is voor de meeste builds afdoende.
DireWhale: 2xcER-PPC+2xGauss. Soms nog een paar cER-MLAS, maar de meesten gaan voor de extra DHS.
Key binding werkt bij mij prima. Gebruik 4 knoppen op mijn muis en dat is voor de meeste builds afdoende.
Er zijn een hoop mensen die een scriptje schrijven voor ppc gauss, dat de ppc vuurt als je de knop voor gauss loslaat.
Dat zouden ze moeten verbieden...zit ik de hele tijd mijn mantra "Mississippi" af te spelen in mijn hoofd, gebruiken ze gewoon een scriptje...lame.
Verwijderd
zo, de timber is gekocht (im weaaaak i know)
maar goed
http://mwo.smurfy-net.de/...40c9df0b91bf7b2b2c48d8f89
is te leuk om niet te doen
maar goed
http://mwo.smurfy-net.de/...40c9df0b91bf7b2b2c48d8f89
is te leuk om niet te doen
Gefeli!
Net op tijd voor de dagelijkse uitgifte, of moet je wachten tot morgen?
Net op tijd voor de dagelijkse uitgifte, of moet je wachten tot morgen?
Volgensmij doen ze ook een uitgifte tijdens de patchronde.
ik zou 1 SRM6 weghalen en meer DHS plaatsen. Dan kun je zonder ghost heat schieten met je srm en ehb je uiteraard meer koeling.
En ik zou mijn srm ammo verdelen over de torso's. Als je nu je RT kwijt raakt hebben je wapens in je LT geen ammo meer.
ik zou 1 SRM6 weghalen en meer DHS plaatsen. Dan kun je zonder ghost heat schieten met je srm en ehb je uiteraard meer koeling.
En ik zou mijn srm ammo verdelen over de torso's. Als je nu je RT kwijt raakt hebben je wapens in je LT geen ammo meer.
[ Voor 24% gewijzigd door RadioKies op 15-07-2014 15:36 ]
Daily 4PM PST -> 01:00 vanacht.
Voor Radio: over 342 ms.
Voor Radio: over 342 ms.
4 SRM6's MET Ghost heat geeft 17,20 aan hitte. Zonder ghost heat zou dit 16 zijn geweest...dat verschil merk je niet zo zeer. Zou ze er op laten. Ammo verdelen zou ik idd wel doen. Genoeg open slots.
No shit, Batman, zag net het twitch kanaal van die Heimdelight voorbij komen...gast speelt gewoon 7 uur per dag en op zaterdag 8....ziek...RadioKies schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:13:
...
MWO: weet waar je aan begint
Ohja, zag die potjes tegen ons ook nog voorbij komen...zal iedereen het linkje besparen...wasn't pretty...
[ Voor 11% gewijzigd door Sapstengel op 15-07-2014 17:10 ]
Is die gast een WWer of 14 ofzo? Hoe de neuq kun je zo veel uur per dag gamen.
Maargoed, ik denk dat ik vanaf nu minstens 10% beter ga spelen. Heb net mn nieuwe bril binnen (met behoorlijk andere waardes dan mijn vorige) en wist niet dat mijn monitor zo een scherp beeld had
ik dacht dat het ouderdom van mn scherm was, wat een humor.
Maargoed, ik denk dat ik vanaf nu minstens 10% beter ga spelen. Heb net mn nieuwe bril binnen (met behoorlijk andere waardes dan mijn vorige) en wist niet dat mijn monitor zo een scherp beeld had

http://mwomercs.com/game/patch-notes
ooooooh sheeeeeet!
#LRMs and Streak-SRMs now deal pinpoint damage on the component hit, instead of dealing out splash damage across neighboring components
SSRM6 incoming en LRM gaat je nog sneller slopen?
Alsof ClanLRM nog niet OP genoeg was...
#modified the minimum range from Clan LRMs to cause damage: To keep some balance in keeping these Long-Ranged Missiles as Long-Ranged weapons, a damage scale has been created which increases exponentially from 0 to 100% between 0 to 180 meters in range.
#From today onwards, JumpJets will also now generate proper heat
Hey Pkunk je kan weer meedoen!
#Added "Rejoin" functionality
Players are now able to rejoin back to their match if they have been disconnected.
If the player rejoins within 2 minutes of when they disconnected from the match, their rewards will not be affected.
If the player rejoins after 2 minutes of when they disconnected from the the match, they will not receive any rewards.
#Fixes
Mouse wheel binding now works correctly
Arm lock is now a true toggle
Turning and Throttle controls are now possible when using the Battlegrid
LOL @
Convinced the MechLab to visually factor in weapon modules for Heat Management values.
Convinced? whut?
Wat een laxeermiddel patch zeg... nog meer meuk die de Clanners een voordeel geven over de IS. Je mag blij zijn met je aankoop Aardschok. Nu gaan we nog meer lurhms zien ingame.
This makes me a sad panda.
Ik heb Mumble aan en ben Risen aan t spelen (servers zijn toch offline), als iemand gaat spelen en wil teamen laat t maar horen.
ooooooh sheeeeeet!
#LRMs and Streak-SRMs now deal pinpoint damage on the component hit, instead of dealing out splash damage across neighboring components
SSRM6 incoming en LRM gaat je nog sneller slopen?
Alsof ClanLRM nog niet OP genoeg was...
#modified the minimum range from Clan LRMs to cause damage: To keep some balance in keeping these Long-Ranged Missiles as Long-Ranged weapons, a damage scale has been created which increases exponentially from 0 to 100% between 0 to 180 meters in range.
#From today onwards, JumpJets will also now generate proper heat
Hey Pkunk je kan weer meedoen!
#Added "Rejoin" functionality
Players are now able to rejoin back to their match if they have been disconnected.
If the player rejoins within 2 minutes of when they disconnected from the match, their rewards will not be affected.
If the player rejoins after 2 minutes of when they disconnected from the the match, they will not receive any rewards.
#Fixes
Mouse wheel binding now works correctly
Arm lock is now a true toggle
Turning and Throttle controls are now possible when using the Battlegrid
LOL @
Convinced the MechLab to visually factor in weapon modules for Heat Management values.
Convinced? whut?
Wat een laxeermiddel patch zeg... nog meer meuk die de Clanners een voordeel geven over de IS. Je mag blij zijn met je aankoop Aardschok. Nu gaan we nog meer lurhms zien ingame.
This makes me a sad panda.
Ik heb Mumble aan en ben Risen aan t spelen (servers zijn toch offline), als iemand gaat spelen en wil teamen laat t maar horen.
[ Voor 10% gewijzigd door RadioKies op 15-07-2014 19:54 ]
kom je ook op mumble dan Aard? Nafraq is er ook.
Rofl dit is echt geniaalVerwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 20:19:
wanneer zullen servers weer op zijn?
Trouwens, heb daarstraks theb33f neergeschoten
(lachen channel op joeptjoep zoals dit [video]
Want a cookie?!
Zo hier hang je uit als niet online bent op mwo sapstengel hehehehe
Oeps, busted!
Heren en Sap het was gezellig, gelukkig hebben we de foto(s) nog
7 man Tweaker team hoooo!
7 man Tweaker team hoooo!

Was idd gezellig. Voor zover ik meekreeg slechts 1 teamkill....en die was verbazingwekkend niet eens van Radio.
Edit: lol, zie nu pas in de screenshot dat Radio weer een vriendje gemaakt heeft
Edit: lol, zie nu pas in de screenshot dat Radio weer een vriendje gemaakt heeft
[ Voor 28% gewijzigd door Sapstengel op 16-07-2014 08:32 ]
Verwijderd
Heren was inderdaad gezellig gister 
Ben er vanaaf niet bij maar morgen kan ik denk ik wel weer een paar uurtjes vrijmaken.
Ben er vanaaf niet bij maar morgen kan ik denk ik wel weer een paar uurtjes vrijmaken.
Verwijderd
ik heb net een takke eind motor gereden... ga naborrelen bij vrienden, ben denk ik iets wat laat thuis
o ja, CLAN = P2W I
Timber
o ja, CLAN = P2W I

Kon het niet laten.
Heb net ook timbers gekocht...
Nog geprobeerd het te voorkomen door veel te wisselen tussen mijn Shadowhawk, jenners, thunderbolts, jagers ene spider.
Maar helaas hebzucht heeft het gewonnen.
Wanneer kan ik de levering verwachten?
Heb net ook timbers gekocht...
Nog geprobeerd het te voorkomen door veel te wisselen tussen mijn Shadowhawk, jenners, thunderbolts, jagers ene spider.
Maar helaas hebzucht heeft het gewonnen.
Wanneer kan ik de levering verwachten?
Vannacht rond 1:00 uur.
Mail van UltimatePay:
Hallo ,
We hebben uw betaling ontvangen voor MechWarrior Online Promotion. Het is nog niet aanvaard door MechWarrior Online Promotion, maar we werken snel met hen om het probleem te corrigeren.
Wij verontschuldigen ons voor deze vertraging en het ongemak.
Zodra we deze kwestie hebben op gelost, zullen wij contact met u op nemen.
Hallo ,
We hebben uw betaling ontvangen voor MechWarrior Online Promotion. Het is nog niet aanvaard door MechWarrior Online Promotion, maar we werken snel met hen om het probleem te corrigeren.
Wij verontschuldigen ons voor deze vertraging en het ongemak.
Zodra we deze kwestie hebben op gelost, zullen wij contact met u op nemen.
[ Voor 91% gewijzigd door Lynx op 17-07-2014 09:16 ]
Working as intended.
Wat een lol weer gisteren btw, vraag me af van welke clan die lui waren van dat laatste rondje. Jij enig idee Sap?
Loop je rond met je SDH geladen met alleen LRM en 1 mlas om vervolgens door 3 en daarna 5 man beschuldigd te worden dat je aan het begin van de match bij 3 man de halve mech met FFire hebt gesloopt terwijl ze binnen 180meter van je af stonden en je staat te LRMen op mechs die 700+meter staan...
Wat een lol weer gisteren btw, vraag me af van welke clan die lui waren van dat laatste rondje. Jij enig idee Sap?
Loop je rond met je SDH geladen met alleen LRM en 1 mlas om vervolgens door 3 en daarna 5 man beschuldigd te worden dat je aan het begin van de match bij 3 man de halve mech met FFire hebt gesloopt terwijl ze binnen 180meter van je af stonden en je staat te LRMen op mechs die 700+meter staan...

[ Voor 91% gewijzigd door RadioKies op 17-07-2014 09:57 ]
Zag er geen bekende namen bij staan, maar an sich wel een logische deductie van die gasten:
Team damage? -> RadioKies.
Één en één is twee.
Denk dat het laatste berichtje - waarin iemand zijn verontschuldiging aanbood - vooral sarcastisch bedoeld was.
Team damage? -> RadioKies.
Één en één is twee.
Denk dat het laatste berichtje - waarin iemand zijn verontschuldiging aanbood - vooral sarcastisch bedoeld was.
Nee van hem was volgensmij wel met oprecht bedoeld. Hij was al best snel dood en volgensmij heeft hij met mij mee gekeken en met degene die wss wel de hele match zijn teammaten stond te beschieten. Die lui hadden sowieso voicecomm want via chat communiceerden ze niet naar elkaar.
Sowieso wat een debielenclan... nemen command en vervolgens doen ze er niks mee.
Zou wel mooi zijn, LRM ammo vervangen voor AC20 ammo. Met 1 LRM5 schot 100dmg doen.. ja dan blaas je wel 3 halve mechs op in een halve minuut
Sowieso wat een debielenclan... nemen command en vervolgens doen ze er niks mee.
Zou wel mooi zijn, LRM ammo vervangen voor AC20 ammo. Met 1 LRM5 schot 100dmg doen.. ja dan blaas je wel 3 halve mechs op in een halve minuut
Wel jammer dat je zelf al het loodje hebt gelegd door ghost heat(211,80
), voordat die 5 AC20's je target raken.
Nee, ik lanceer de AC20 projectielen als een raket. Maar 1 LRM5 launcher voor nodig dus geen ghostheat en sowieso een lagge hitte productie. I'll see your cLRM70 and raise you 4*ac20LRM5. De shell plaats je voorop de raket ipv een explosie payload. Ik weet het, dr klopt geen fuck van, maar als je het toch hebt over AC20 projectielen afvuren met een LRM5 dan zijn alle wetten de deur uit
Ik wil Arrow IV! Alleen dan niet voor clan beschikbaar, want dat gaat echt nergens over omdat dat puur een betere versie zonder een enkele nerf is.
Clan heeft
10% meer range
12ton ipv 15
12 crits ipv 15
gelijke hitte van 10
gelijke dmg van 5
gelijke ammo/ton van 5
Ik wil Arrow IV! Alleen dan niet voor clan beschikbaar, want dat gaat echt nergens over omdat dat puur een betere versie zonder een enkele nerf is.
Clan heeft
10% meer range
12ton ipv 15
12 crits ipv 15
gelijke hitte van 10
gelijke dmg van 5
gelijke ammo/ton van 5
Ik blijf erbij: IS-LRM > Clan-LRM.
Battlemaster-S met 50 tubes > Warhawk met 70 tubes.
Battlemaster-S met 50 tubes > Warhawk met 70 tubes.