Curse your sudden but inevitable betrayal!
Als ze de verhouding wijzigen, kun je als light piloot aardig je tegenstanders handicappen. Voor de PPC-meta-builds.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Ik ben vanaaf wel weer online denk ik. nav wat Aardschok zei over achtergrond muziek bij MWO heb ik voor vanaaf al een nummer uitgezocht voor als ik weer als enige IS mech tegenover en tussen allemaal clanmechs sta:
http://youtu.be/_dnZHea_TI0?t=2m
tu tu tun tun tun tun tun tun, tutu tun tun, tutu tun tun, tu tu tun tun tun tun tun, tu tu tuuuuuun tuuuuuuuun! plololo looo plololo looooooooooooooooooh! tu tu tun tun tun tun, tu tu tun tun!
I'm a horse!
[ Voor 46% gewijzigd door RadioKies op 17-07-2014 17:45 ]
Het psychologische effect bij je tegenstander van in brand staan en het genot om naar een brandende tegenstander te kijken bij elkaar kon dit best wel eens leuk worden. Niet dat ik verwacht dat we snel inferno zien, maar toch.
musiXmatch is er niks bij....RadioKies schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:46:
...
http://youtu.be/_dnZHea_TI0?t=2m
tu tu tun tun tun tun tun tun, tutu tun tun, tutu tun tun, tu tu tun tun tun tun tun, tu tu tuuuuuun tuuuuuuuun! plololo looo plololo looooooooooooooooooh! tu tu tun tun tun tun, tu tu tun tun!
...
[ Voor 32% gewijzigd door Sapstengel op 17-07-2014 17:51 ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Laten we zeggen HL1 en HL2 in 1 game tegelijk actief of zo
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
[ Voor 20% gewijzigd door haarbal op 19-07-2014 09:34 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Wat had je eerst in je pc flap?
Ik denk dat ik ook weer terug ga naar mn dualcore 2,6ghz met 8600GT videokaart, omdat dat evt wel koel te houden is... wilde gisteraaf ff MWO doen, maar het was hier zo warm (op mn kamer 34c) dat mn pc zei: fuck it.. het is te heet, ik ben te heet ik hou op met werken ga maar naar speedcore luisteren (geluid bleef hangen) en kijken naar een screenshot van het laatste beeld dat ik je toon.
Sowieso was het gisteren een topdag want mijn telefoon is ook overhit geraakt en blijkbaar gestopt met roken... Ik ga maar Amish worden denk ik.
Dus ja, geoptimaliseerd voor quads, behalve op het moment dat je het nodig hebt.
Hallo met Tim
Hallo met Tim
Ging net ook melden dat ik online was vanaf nu.
[ Voor 106% gewijzigd door RadioKies op 21-07-2014 19:59 ]
Bijna iedereen was ook aanwezig ineens behalve Rema, Nafraq, Sapfenstengel en Nero.
Als Rema weer MWO gaat spelen en Nero met ons mee doet dan hebben we een 12 man Tweaker team bedenk ik mij net. Dan kunnen we helemaal gesteamrolled worden
Nero wat is je ingame naam btw?
Oeh, als jullie een 12 man tweakers team gaan spelen, dan wil ik ook wel mee doen :'DRadioKies schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:49:
Dat was mij het avondje weer wel, zaten een paar goede rondjes tussen.
Bijna iedereen was ook aanwezig ineens behalve Rema, Nafraq, Sapfenstengel en Nero.
Als Rema weer MWO gaat spelen en Nero met ons mee doet dan hebben we een 12 man Tweaker team bedenk ik mij net. Dan kunnen we helemaal gesteamrolled worden
Gesteamrolled worden is altijd fijn!
Want a cookie?!
Het enige "probleem" is dat wij niet echt wat kunnen afspreken. Als er meer dan 5 man zeggen op een vrijdag aaf online te zijn is tot nu toe nog maar iets van 1 keer ook echt iedereen aanwezig geweest. Het zijn vaker de random avonden dat er veel online zijn, zoals gisteravond en vorige week een keer.
Het is wel redelijk geniaal om met veel Tweakers tegelijkertijd te spelen, vooral gisteren omdat de overige teammaten te vaak onder de 100dmg zaten.
Overigens, had ik al gezegd dat het gisteren weer als vanouds was?
*kuch*teamkill*kuch* iets met "trage" Clan lights die minstens 3 volledige SMR18 salvo's kunnen weerstaan en voorbijvliegende IS lights met 1 salvo al neer gaan.
Op de terugreis zal ik een guillotine meenemen voor de fervente teamkillers.
Tweede potje in een TBR-PRIME.
577 damage, 4 kills, 6 assists.
LRM20, 4xER MLAS, C-UAC10.
easymode.
(eerste was trouwens ook al 330 damage met 1 kill, daarna volledig steamrolled door een premade)
[ Voor 29% gewijzigd door Lynx op 23-07-2014 09:36 ]
Geen probleem hoor, mijn pc is een beetje erg vervelend aan het doen.RadioKies schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:26:
Ohja, jou vergeten Renquin... mijn oprechte excuses. Mag je op de reservebank
Denk dat of m'n OS disk of m'n vid kaart aan het overlijden is...
Maar het uitzoeken lukt niet echt gezien ik bijna niet thuis ben de laatste tijd -.-
Want a cookie?!
Verwijderd
1323, doe dat maar eens na

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2014 23:23 ]
Die TBR's moeten nog wel wat veranderen in mijn spel.
Met die damage is 2 kills wel een beetje schamel
Wat was je build? en hoeveel % structure had je nog?
[ Voor 8% gewijzigd door Lynx op 24-07-2014 08:23 ]
Dat is dan ook geen OP clanmech. 900dmg in een JMG-A is wel echt veel vind ik.
Hij had 4x cERLLas in zijn tbr en had alleen nog iets armor in zijn armen en been, verder was hij met zijn torso's met 1 goed schot dood. Aardschok was dat potje wel man of the match op zich.
Verwijderd
Dit is even snel hoe de betreffende JM6-A er bij loopt als ik 'm uitlaat.
LRM's meestal in chainfire een constante stroom.
Uiteraard was het een open map met LRM support, en waren alle tegenstanders mooi rood tegen de tijd dat mijn LRM's opwaren en ik de restjes mocht opvegen met de MLAS en MG's
Verbaasde mezelf toen ik de uitslag zag.
Had ook 5 of 6 kills.
Ik doe alleen mee als jullie dan gewoon TeamSpeak gebruiken i.p.v. MumbleRadioKies schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:49:
Dat was mij het avondje weer wel, zaten een paar goede rondjes tussen.
Wij hebben namelijk een eigen TS3 server : http://www.tsviewer.com/i...?page=ts_viewer&ID=935003
Verder moet het eens gauw gaan afkoelen, want ik typ dit nu op een laptop beneden in de woonkamer.
Waar mijn gamebak staat is gewoon niet te doen met dit weer...
Ik mag aannemen dat TS gebruik geen gamebreaker is. Flapdrol heeft eergisteren nog getest of TS en Muble negatieve invloed hebben op de prestaties van het spel (omdat men zegt dat met TS je framedrops/lagere fps krijgt). Ik heb het niet getest met MWO, maar met Civilis Civilization 5 multiplayer (met wie ik vaker speel) heb ik idd last gehad van framedrops gisteren en zijn we overgegaan op mumble. Eventueel was het toeval gisteren.
De mumble channel is overigens van mvds en heeft zelfs dedicated kamers voor MWO.
Verwijderd
Waarom niet zo?Lynx schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:42:
JM6-A
Dit is even snel hoe de betreffende JM6-A er bij loopt als ik 'm uitlaat.
LRM's meestal in chainfire een constante stroom.
Uiteraard was het een open map met LRM support, en waren alle tegenstanders mooi rood tegen de tijd dat mijn LRM's opwaren en ik de restjes mocht opvegen met de MLAS en MG's
Verbaasde mezelf toen ik de uitslag zag.
Had ook 5 of 6 kills.
JM6-A (Aardschok approved)
Je 2x 5 en 2x 10LRM ingeruild voor 2x lrm 15, gezien je beter 1 grote burst kan schieten dan 4 kleintjes (en het zijn 15tube slots in je armen)
de engine iets groter genomen met XL300, maar dan heb je dubbel heatsink voordeel in de engine (koeling 11% beter en je gaat sneller)
AMS is dan optioneel kunt ook extra LRMs mee nemen
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2014 15:18 ]
Vandaag eindelijk de wolves serieus uit kunnen laten.
Top was 720 damage in de prime met 4x clplas.
Helaas is dit niet zo.Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:14:
[...]
de engine iets groter genomen met XL300, maar dan heb je dubbel heatsink voordeel in de engine (koeling 11% beter en je gaat sneller)
Alleen de heatsinks die in de engine vast zitten zijn 2.0 (dus max 10 in engine250) de overige heatsinks die je er appart in plaatst doen "gewoon" 1.4 net zoals de DHS die je in een andere locatie plaatst. Kun je ook testen door de heatsink in smurfy uit de engine over te zetten naar een torso (bijv).
Op papier ziet 2xLRM15 er beter uit, maar met 2x10+2x5 kun je veel beter het Sap Clan effect behalen (killstealing)
Verwijderd
JM6-A
JM6-A (Aardschok approved)
dan is mijn versie dus iets sneller, met betere cooling want die torso sink past er dan in de engine bij.
en in de huidige wereld van de AMS,... 5-10-5-10 is veel makkelijker uit de lucht de schieten als 1x 30lrm.
maar goed, gaat uiteraard om wat je voorkeur/speel stijl is
Verwijderd
denk dat ik vanavond wel weer een potje of wat zal spelen (of dota2, moet ik nog even zien)
Verwijderd
Ik heb nu zulke vette builds, dat ik bijna elke match boze mensen veroorzaak.
Pak ik mijn ultra-geile DireWolf met dual Gauss + dual ER PPC + LRM15, dan hoor ik dat Gauss imbalanced is en dat ik het spel verniel met mijn 1400+ damage. Met name de pin-point damage vindt men niet leuk; kan ik me voorstellen als ik een Atlas in zijn linkeroog prik en dood neer valt en ik er dwars doorheen loop.

Pak ik mijn ultra-trage maar megavette LRM boat (Stalker) dual LRM20+ARTEMIS, dual LRM15+ARTEMIS, 2000 ammo + tag, dan zeuren ze om de LURMS en dat ik maar een 'echte mech' met 'echte wapens' moet gebruiken, alsof ze dan wel kans zouden maken tegen mij.

Pak ik mijn Stormcrow en sneak ik met Advanced Zoom mensen in de rug, dan ben ik een 'evil sniper'.
Het is gewoon nooit goed...
Maar hoewel ik in het begin toch ook veel slechte matches had, is een 500-700 damage voor mij nu een matige score. 700 - 1200 is nominaal. 1200 - 1500 dan heb ik het erg goed gedaan. Eén match zelfs 8 kills met iets van 1400 damage. Dat is wel lekker...
Heb eigenlijk wel zin om eens tegen t.netters te spelen - al heb ik geen teamspeak en geen mic enzo. But that can be remedied.
FEAR THE GAUSS!
Wij spelen meestal met elkaar en niet zo vaak tegen elkaar alleenVerwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 04:14:
Heb eigenlijk wel zin om eens tegen t.netters te spelen - al heb ik geen teamspeak en geen mic enzo. But that can be remedied.
FEAR THE GAUSS!
Want a cookie?!
Als ik 1000+ dmg doe komt dat omdat zowel mijn eigen team als de tegenstanders een stel kneuzen zijn. En dat moet ook haast wel omdat als je eigen team fatsoenlijk is er niet genoeg over blijft voor jezelf.
Je zou idd eens met een premade mee moeten spelen..
Hallo met Tim
Verwijderd
Ik snap het.. het moet voor jullie ook leuk blijven natuurlijk.Renquin schreef op maandag 28 juli 2014 @ 07:41:
Wij spelen meestal met elkaar en niet zo vaak tegen elkaar alleen

De keren dat ik minder damage doe (400 - 600) en zelf bijna geen schade heb, is dat inderdaad omdat het enemy team snel gewiped wordt. Die matches tel ik niet echt mee.Pkunk schreef op maandag 28 juli 2014 @ 08:07:
Als ik 1000+ dmg doe komt dat omdat zowel mijn eigen team als de tegenstanders een stel kneuzen zijn. En dat moet ook haast wel omdat als je eigen team fatsoenlijk is er niet genoeg over blijft voor jezelf.
Je zou idd eens met een premade mee moeten spelen..
Maar ik geloof je direct dat als ik tegen een premade speel er niet zomaar 1000 damage uit komt rollen.
Klopt het nou trouwens dat je bij solo games ook tegen solo-ers speelt, en als je in groepen speelt je ook tegen groepen speelt? Zoiets hoorde ik, maar werd weer ontkent door anderen.
Ik bedacht laatst toen ik o.a. met alleen Pkunk speelde dat je solo ook wat beter zal spelen omdat je niet constant rekening probeert te houden met waar je groepsmaten zijn, (in mijn geval) je niet ook een push-to-talk knop moet bedienen en denkkracht kwijt bent aan communiceren. Af en toe als we spelen dan hoor ik mijzelf praten en denk ik wat praat ik als een idioot met spraakgebrek. Helemaal als je ineens door je speakers "hello, Dutch people!" hoort en je over moet schakelen van constant nederlands naar engels praten. Maargoed, MWO is ook 1 van de weinige spellen waarbij ik soms tunnelvisie krijg en als John Rambo McClane iedereen denk te kunnen overwinnen. Solo tactics gaan vaak niet op tegen premades.
Over solo en premade gesproken.
Tenzij ze wat op de achtergrond verborgen veranderd hebben is het officieel nog steeds zo dat je met een premade groep tot 4 spelers tussen solo spelers terecht kan komen. Echter is er maar 1 premade per zijde mogelijk en als de ene kant een premade heeft, dan heeft de tegenpartij ook een premade. Heb je meer dan 4 man dan speel je automatisch tegen andere premades. Door deze "wet" heb je einig kans dat er premades bij solo's terecht komen.
Fijn voor de Solo's maar als je met 2 of 3 man in een groep zit dan is het niet altijd prettig om in een premade only game te komen. Vooral niet als jouw team uit meer dan 2 premade groepen bestaan en de tegenpartij uit een goed geöliede 12 man bestaat.
Verwijderd
en tijdens de potjes vermaak ik me nu best, maar als we in groepsverband spelen gaat het echt nooit zo goed als solo.
(behalve dan die ene keer met 1323 damage)
Hangt toch wel veel van je speelstijl af hoor denk ik. De nova met z'n lasers en jump jets is ook erg sterk. Stormcrow is wat gebalanceerder qua loadout.. Gemiddeld doe ik het beter in een stormcrow maar in de nova haal ik eerder een topscore. Als je wil kan je wel een avondje wat proefrondjes doen op mijn account.Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 18:03:
ik ben anders rustig aan het sparen voor stormcrow (lijkt op papier toch de beste medium te zijn, zij het met minder pewpewpew)
P.S. Weet iemand waar Aardschok woont?
Hallo met Tim
Ergens in een tropisch klimaat tussen drugsbaronnen, hoezo?
Verwijderd
viel me op dat de DDC atlassen nog steeds blind vertrouwen op hun ECM en lekker op hun gemakje een open vlakte over steken, kwam er nog eentje recht op mij af.....geeft heel veel voldoening om zo'n kolos 3 alfa strikes aan te bieden en hem dan om zien tollen
Verwijderd
Wij geven de voorkeur aan "europees afrika, tussen de werkloze en luie flikkers"RadioKies schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:16:
[...]
Ergens in een tropisch klimaat tussen drugsbaronnen, hoezo?
(net buiten Barcelona)
SAP heeft ook zijn account details gegeven nu ie met vakantie is, maar zijn settings zijn behoorlijk anders dan die van mij. Wil niet zijn hele settings veranderen (zijn mouse snelheid staat op standje warp 9) maar die storm crow vind ik wel ok, en vergeleken met de nova,.. ze hebben allebij de hardpoints op lastige plekken.
Dus dat maakt niet veel uit, en die nova lijkt wat diverser (en meer omni pod space zou moeten vertalen in ruimte voor zwaardere wapens)
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2014 09:17 ]
Pas ze gerust aan, het zijn lokale instellingen die per machine opgeslagen wordenVerwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:29:
[...]
Wij geven de voorkeur aan "europees afrika, tussen de werkloze en luie flikkers"
(net buiten Barcelona)
SAP heeft ook zijn account details gegeven nu ie met vakantie is, maar zijn settings zijn behoorlijk anders dan die van mij. Wil niet zijn hele settings veranderen (zijn mouse snelheid staat op standje warp 9)
....
Daarnaast kreeg ik gisteren mail dat mijn nieuwe muis al thuis ligt te wachten op mij, waarna ik toch alles opnieuw moet instellen.
[ Voor 10% gewijzigd door Sapstengel op 29-07-2014 15:00 ]
of buiten met bezoek bij de BBQ
keer op keer bewijzen hun weer dat hun not up for the task zijn voor een mechwarrior game
natuurlijk verliest inner sphere alles nu. Echt lekker. Heb maar alt f4 gedaan
[ Voor 23% gewijzigd door HStyles op 30-07-2014 21:26 ]
Op het mwo forum zijn er ook een hoop mensen not amused. Dan het je ook nog de figueren die het aan "skill" wijten

wat ze in de patch gedaan hebben is de huidige frame onafhankelijk maken van de vorige frame, zodat het om de beurt renderen ook met alle effecten werkt.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ook maar gelijk op Windows 8 over gegaan /brrrr
Hopelijk binnenkort weer MWO ook dus, eens kijken of m'n IS mech het nog een beetje uit kan houden inmiddels
Want a cookie?!
Belangrijkst is om bij de groep te blijven.Seraphin schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:10:
Ben een beetje uitgekeken op World of Tanks, nu geïnteresseerd in MWO. Heb de startpost doorgelezen en ben nu aan het downloaden, nog zaken die niet (expliciet) in de startpost staan waar ik rekening mee moet houden? (oftewel, zijn er standaard noob-fouten die ik moet vermijden qua setup en/of ingame tactics?)
Verder, fouten, tsja, spel heeft een steile leercurve en mechanics die niet echt worden uitgelegd. Ppc werkt niet onder de 90m bijvoorbeeld, lrm's hebben een minrange van 180m, als je 3 of meer zware wapens afvuurt krijg je extra hitte bovenop de standaard hitte, etc.
De 1e potjes krijg je een enorme cbill boost, als dat over is kan je makkelijk een mech kopen, maar daarna zal het een stuk langzamer gaan, ik zou dus iig goed nadenken over je 1e mech.
stats
http://mwo.smurfy-net.de/equipment
mechlab
http://mwo.smurfy-net.de/mechlab
kan je kijken of een build mogelijk is voor je de mech koopt.
Er is zoveel info over de game mechanics die enkel verwoord is in obscure oude posts die rondzwerven op mwomercs, dat valt niet eenvoudig samen te vatten. Het meest eenvoudig is de mensen hier toevoegen aan jouw vriendenlijst, Mumble installeren en onder het spelen vragen stellen/meekijken.
En idd, knal jouw eerste CBills er niet gelijk doorheen op een Atlas. Dat is mij in closed beta slecht bevallen.
Als ik nu met een nieuw account opnieuw zou beginnen, zou ik een ShadowHawk, Jaegermech of Jenner als eerste mech kiezen, waarbij de ShadowHawk misschien wel het meest divers is.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
laatst ook win8 opnieuw geinstalleerd, nieuwe cpu/bord en m'n ouwe bord had de uefi startup nog niet, geloof dat het dan wel handig is om vers te installeren, scheelt opstarttijd.Renquin schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 22:51:
Nou, zojuist een nieuwe SSD in m'n pc gepropt en nu hard van alles en nog wat aan het downloaden/installeren/configureren.
Ook maar gelijk op Windows 8 over gegaan /brrrr
Hopelijk binnenkort weer MWO ook dus, eens kijken of m'n IS mech het nog een beetje uit kan houden inmiddels
maar goed, idd een hoop werk.
power plan ->high performance
enhance pointer precision uit
markc mouse fix
window 8 1000hz mouse fix
CRU -> monitor op 140hz in games
nvidia control panel -> no scaling, monitor. 1 pre rendered frame.
steam
origin
overclocken
testen
ect.
Jammer ben gestopt daardoor.
Ik zou direct mijn tbr stallen en in een Orion ofzo springen
Ben benieuwd welke conclusies ze op basis van deze data gaan trekken.
Edit: huh? sinds wanneer hebben we dan een Hero-Spider??
[ Voor 7% gewijzigd door Sapstengel op 07-08-2014 10:45 ]
maar goed, nogal overbodig imo, iedereen kan zien dat de meeste clan mechs gewoon beter zijn.
xl die niet kapot gaat als een sidetorso het begeeft.
kleinere heatsinks
kleinere, lichtere wapens met meer range, vaak ook nog meer damage/heat
meer ruimte (xl, endo, ferro nemen minder in, actuators kunnen uit)
en dan "balancen" ze het met een 30% langere burntime, ja whatever pgi, zeker als je dan kijkt naar een medium laser, de clan doet 7 damage in 1.3 seconden, de is doet 5 damage in 1 sec, dus zelfs als je de clan versie maar een seconde op target houdt is de clan versie beter.
[ Voor 17% gewijzigd door haarbal op 07-08-2014 11:04 ]
Huidige ELO is een lachertje. Als een speler met de hoogste ELO dropt, dan wordt hij momenteel met een laag ELO team opgezadeld, om maar te matchen met het totaal ELO-getal van de tegenstander. Dat is m.i. geen balans. Daarnaast vind ik de wijze van ELO-rating bepalen incorrect. W/L ratio zegt namelijk bijzonder weinig over 1 speler met deze zelf-corrigerende ELO berekening.
Betekent dat dan dat mij ELO ook eindelijk behoorlijke maatstaven aanneemt?
Nu moet ik gelijk nadenken, anders was het gewoon naar alpha toerennen en kills stealen waar ik kon
Terugdenkend, ik zit wel verdacht vaak in Charlie lance als ik met Radio drop
ppc langzamer
clan er large lasers hebben en langere beam (2s), en ghostheat vanaf 2 stuks.
nu clan mediums en clan lpl's nog.
Wordt weer een fijn weekendje Smurfen...veel van mijn clan builds hebben twee of meer LL's.
Edit: Vindicator aangekondigd. Nog een medium met JJ's. Zal deze wel ECM krijgen? Met 45 ton mag dat best ter compensatie imho
[ Voor 21% gewijzigd door Sapstengel op 08-08-2014 15:22 ]
Vanavond maar eens testen.
Edit: Weekend special: 20 kills in een specifieke mech = gratis mech bay.
[ Voor 20% gewijzigd door Sapstengel op 08-08-2014 20:19 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Pkunk op 08-08-2014 21:14 ]
Hallo met Tim
Verwijderd
maar deze game is op dit moment ontzettend gebroken.
veel potjes lijkt het alsof je lag hebt,
3 seconden beetje raar gedrag en plots sta je een eind verderop omsingelt door de tegenstander...
dus 20 kills halen is beetje lastig zo
Sjasses wat een bagger lijst met mechs.
Gelukkig zit de JM6-S en de SHD-H ertussen, maar helaas zijn dat geen killstealers.
Stalkertime?
[ Voor 40% gewijzigd door RadioKies op 09-08-2014 14:52 ]
Veel leuke brawls gezien...veel spelers zijn duidelijk op kills uit en daardoor veel agressiever. Zelfs complete cave rushes die gewoon goed aflopen, omdat ze committed zijn. Fun.
staat een lijst met de mechs die in de aanbieding zijn, ook cbills -35%
Een centurion D kopen is een goedkope manier om aan een XL300 te komen, als je de mech zonder motor weer verkoopt ben je een miljoen goedkoper uit.
Ik baal dat ik net al mn geld aan alle drie de SHD's te upgraden heb uitgegeven, anders had ik een mooie groep nieuwe mechs kunnen kopen of idd goedkoop XL motoren halen.
Er was gisteren veel te veel LRM spam, ben maar tot de 12 gekomen in 9 potjes totdat ik te gek werd door de ongodelijke hoeveelheid aan LRM.
[ Voor 19% gewijzigd door RadioKies op 11-08-2014 11:50 ]
•Let you guys in on a little sneak peak on my upcoming clan vs IS balancing pose. Clans won 90% of matches - 90%! - now hear me out.
•Yes more vet players run clans but MM accounts for this, average diff in teams ELO went from just 40 to 90 in favour of the clan teams.
•That is not very much, at most might account for a 60/40 win ratio. Yes a few other factor come into play but...
•Clan vs IS right now? Not even close. More balance changes are absolute necessary. We will run the test this weekend.
•But this does not mean we are leaning towards 12v10 but we need to do the research before we decide.
•So let's keep the emotion down and gradually work through this together before CW battles start later this fall.
•A more detailed post on this will come early next week at the latest, leading out to the 12v10 event.
Ze gaan clanners nerfen net zoals elke andere mech die eerst voor MC p2w uitkwam (zoals de phoenix mechs met de SHD). Eerst lekker sterk zodat je niet achter kan blijven en mensen zoals Aardschok toch over doet halen om een pakket alsnog te halen en nu het tijd is om ze voor CB aan te bieden en er een nerf overheen te gooien.
"jammer" dat ik de clan vs IS heb gemist. 90% winkans voor Clan. WDN?
De PPC speednerf die ze ingevoerd hebben/in gaan voeren vanaaf? is wel mooi nieuws, maar ik hoop toch echt dat Paul een keer achter zijn offline builds weg gaat en meer online gaat gamen om gevoel te krijgen voor het spel. De database/spreadsheetmaster die hij wil zijn is helemaal geen goede richting omdat theorie en praktijk verschillen. Die man schiet nog steeds op de standaard mechs die niet bewegen en niet geoptimaliseerd zijn...
Vanavond wel de kitfox voor cbills als het goed is, volgende week de nova.
Ik genoot altijd erg van mijn JM6-FB met 2xac5, 2xPPC, 2xMLAS, XL300 (geloof ik?).
Kon de PPC/AC voor links en rechts onder beide muisknoppen houden en tegelijk vuren
Edit:
Dat was 'm
FIREBRAND
[ Voor 21% gewijzigd door Lynx op 12-08-2014 15:29 ]
PPC speed 850
erPPC speed 950
idd vanaaf kitfox voor CB, plus een aankondiging van PGI dat ze vanaaf een nieuwe sale beginnen en ze hebben gemeld dat er een nieuwe 45ton IS mech komt deze maand (volgende week). De community is er vrijwel zeker van dat het de 45ton Vindicator zal zijn... do not want: http://www.sarna.net/wiki/Vindicator

Vraag me af wat het gaat worden:
http://mwomercs.com/forum...ider-hero-anansi-details/

•Left Arm: Machine Gun, Medium Laser
•Left Torso: AMS
•Center Torso: SRM 4
•Right Torso: AMS
•Right Arm: Machine Gun, Medium Laser
Hardpoints:
•Left Arm: 1 Ballistic, 1 Energy
•Left Torso: 1 AMS
•Center Torso: 1 Missile
•Right Torso: 1 AMS
•Right Arm: 1 Ballistic, 1 Energy
Heat Sinks: 10 Double
Jump Jets: 6 (6 Max)
ECM Capable?: No
http://mwomercs.com/forum...le-for-mc-and-flash-sale/ 15% off summoner
Ook leuk dat met dit UI je geen offline server update hoeft te doen, maar dat je wel (althans ik) de client af moest sluiten omdat deze bleef hangen op updating.
Wel jammer, want ik stond op punt de 35% off Jenner te kopen nadat ik mijn SHD nog een aanpassing zou toebrengen.. Kreeg ik net voor ik op Save loadout drukte de update waarbij de sale was weggehaald. Lame.
Dan maar sparen voor de KitFox die nu voor CB uit is.
[ Voor 4% gewijzigd door RadioKies op 13-08-2014 11:10 ]
Mijn advies: niet doen. Met de nerf bat flink losgelaten op de cER-LL is de enige echt goede build van de KitFox (2cER-LL, 2MG's, ECM) sub par geworden.RadioKies schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:10:
...
Dan maar sparen voor de KitFox die nu voor CB uit is.
Doorsparen voor de Nova biedt meer opties, aangezien die met de cER-ML en cER_SL ook goed uit de voeten kan.
lol, zag dit net op reddit wat een humor en helaas al tegengekomen.

[ Voor 39% gewijzigd door RadioKies op 13-08-2014 16:32 ]
Vrijdag een 10-12 test. Ben benieuwd welke data dit oplevert.
Leuk is dat, maar het gaat vooral ook om pugs. Waarom niet de testserver inrichten? Daar hebben ze toch een testserver voor...

Eigenlijk meer een kwetsbare medium, niet vooruit te branden, maar de ecm en de idiote range op de clan lasers maakt veel goed.
This hot fix is simply to rollback one change to the Clan ER Large Laser:
C-ERLL minimum heat penalty (number of weapons fired simultaneously that will trigger Heat Scale) decreased from 3 -> 2. This means you can fire 1 for free, but firing 2 or more will incur the Heat Scale penalty.
With this rolled back you will again be able to fire 2 of these lasers without taking on the Heat Scale Penalty.
The reason I am rolling this back is because I felt it just wasn't consistent to the rest of the Laser based weapons in the game. Currently only the AC 20 has the Heat Penalty set to 2 weapons being fired and I didnt feel the Clan ER Large Laser should be the only other weapon in the game to take on that same penalty.
However I wanted to let everyone know that even though we have had several hotfixes recently to apply balance changes, I do not expect that we will see anymore for at least a couple weeks. We need to first have our Aug 15th weekend event and gather data on the 12v10 balance testing before we decide what is the correct course of action and potentially make additional changes.
btw: in je mechlab geeft hij vanzelf aan wanneer je te veel lasers hebt om ghost heat te krijgen. Probeer het en kijk of je een driehoekje rechtsonder krijgt.
[ Voor 6% gewijzigd door RadioKies op 13-08-2014 19:41 ]
Verwijderd
heb al weer een poos niet gespeeld en zodoende de C-ERLL nerf gemist