• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ich bin dabei {/hyvesmodus}
als ik kan tenminste.

Afbeeldingslocatie: https://static.mwomercs.com/img/news/media/76d2bf927a3c95f35e0eae6b90a621dd.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door RadioKies op 14-08-2014 16:25 ]

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Kit Fox bijna gereed...viel me niet tegen vanmiddag, 5-600 damage gemiddeld had ik niet verwacht na de nerf. Morgenavond maar ff afronden, indien de aankomende kater het toelaat.

Officieel had de Vindicator pas in de jaren 60 ECM toen hij nieuw leven werd ingeblazen. Toch hoop ik nog steeds op een ECM variant....

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Vindicator Release Schedule
• August 19th Vindicator Hero
• August 26th Vindicator Standard Variants Available for MC
• September 2nd Vindicator Standard Variants Available for C-bills and Camo Spec Patterns for MC

Afbeeldingslocatie: https://static.mwomercs.com/img/news/media/f6a874236a5d0843c6f9826b879576c8.jpg
Zelfde als bij Steiner challenge maar dan met een handicap?
20 kills, 100 assists of een combi van die 2.
zie link voor lijst met mechs:
http://mwomercs.com/news/2014/08/922-mechbay-challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Kortom, eenvoudiger dan de Steiner challenge....kom straks nog om in de mech bays als dit zo door gaat...waar moet ik dan in vredesnaam MC aan uitgeven?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Opsparen tot je het kan giften en dan aan mij geven ;)

Eens kijken wat de meta vanaaf is, doen er nog anderen mee?

Oeh, 1e rondje in 3 minuut 28... wat een rush

Paar rondjes gedaan nu, wat een zergrush elke game zeg.

-edit- Mechwarrior 2 intro in MWO

[ Voor 49% gewijzigd door RadioKies op 16-08-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

From Russ's twitter:

Almost gave up on patch preview since it's pretty much known what it will contain. Obviously the first new IS chassis in a while - the vindicator - tomorrow is the hero chassis. Very cool looking and I think will be popular few tweaks to the module screen like limitations to just arty OR air - also the mastered mech slot becomes hybrid of either weapon or mech

Most important is probably the big optimization on the networking code. It's thought traffic is optimized by up to 30%. Unknown at this point if it will fix desync, or any other items - we will find out. But obviously it can only help and...
The team is really understanding cryteks limitations very well and have plans now how to continue to improve performance, expect more...
Network improvements in the next while to come.

Oh and btw - soon you just might choose to use that new hybrid slot as a third weapon module.
not in tomorrow's patch but soon we will be releasing weapon modules to lvl 5 and we have removed heat penalty-eta/info soon.
unit creation is Aug 26th - I will update my post with that info
new vlog were hoping to release today, so soon on that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Jammer, Vindicator heeft inderdaad geen variant gekregen die ECM capable is. DOA, zelfs de dubbele AMS-variant maakt het niet interessant genoeg.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Gisteren ook met Radio besproken: gevoelsmatig lijkt het alsof de playerbase weer kleiner wordt na de piek die gepaard ging met de clan invasion.

Als ik dan lees over de nieuwe public test:
Finally, we will be testing the server hardware at our brand new data center to determine whether that equipment will adequately improve our current live production services.
On this subject, we would like to know about your ping and connectivity in-game, responsiveness of saved changes, and the effect of these changes on client-server synchronization during matches.
We’re especially eager to hear about how it compares to the live game!
Rijst bij mij toch de vraag of de player base nu groeit of afneemt...?

En yay! Nieuwe map!
Second, we will be testing the new Mech Factory map, which will be present on 100% rotation in the test server.
We hope to hear from you on any issues involving collisions and textures, We’d also appreciate us your feedback on the map layout, spawn locations and more.
Bron

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Nice, als ik terug ben van kantoor maar eens kijken of ik nu wel de testmwo kan installeren.

Zijn er nog anderen die vanaaf de map gaan testen? Hoe kun je immers beter testen dan met zijn allen over voicecomm zeuren over invisible walls en mechstoppende kiezelstenen? ;)

Ook mooie kans om eens wat mechs te kopen en te bouwen die ik normaal niet zou nemen (of loos gaan met clanmechs).

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ga zeker proberen om vanavond een paar potjes op de nieuwe map door te brengen. Hopelijk hebben ze de test server wel zo ingesteld dat je altijd op de nieuwe map dropt....maar met PGI weet je het nooit.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 17:53
ja, die nieuwe map staat op 100% rotation als het goed is.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Goede morgen Sap,

Van de site e uit je eigen 2e quote:
Second, we will be testing the new Mech Factory map, which will be present on 100% rotation in the test server.

maar met PGI weet je het nooit is nog steeds van toepassing ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RadioKies op 21-08-2014 13:55 ]

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:53:
...
maar met PGI weet je het nooit is nog steeds van toepassing ;)
Wij begrijpen elkaar.

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Elkaar? Nice! Eindelijk iemand die zegt mij een keer te begrijpen.

Ik ga naar huis om de test MWO te installeren. 6gb ofzo is het?@ 2,5mb/s (want wifi) met een beetje geluk en dan is hij met nog meer geluk om 11 uur wel een keer geinstalleerd.

Of zou ik mijn hoofd MWO folder kunnen kopiëren naar de basis map en dan de installer verder laten lopen dat hij alleen afwijkende bestanden update?

• haarbal
6GB heb je met 2.5 MB/s binnen een uurtje binnen hoor.

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Normaal wel, maar met de vorige test wilde ik hem ook installeren, echter ging dat traag en kreeg ik steeds dat de download faalde waardoor de hele base install opnieuw moest worden binnengehaald.

Hij geeft nu al een kwartier aan dat het ~3 uur gaat duren. Sowieso raar, want als ik met jullie op mumble zit en we gelijktijdig een patch downloaden duurt dat ook altijd langer bij mij om te downloaden.

Als ik zo een poosje kijk naar de gedownloade MB's ziet het ernaar uit dat hij maar met ~750kb/s aan het downloaden is!

MWO is (zo ver ik het weet) het enige spel waarbij ik dat heb. Torrents, Steam, zelfs Origin en launchers zoals WoT en weet ik veel wat doet het allemaal op 2,5. Ik kan nu bijvoorbeeld Youtube zonder problemen op 1080p kijken.

-edit- 18:26
Wat een uur had moeten zijn was dus 2 uur. ~14gb vrij op mn schijf voordat ik begon met downloaden en krijg nu de melding not enough space en heb nog 18MB vrij... Hory sheet... voor een spel van 6gb is 14gb niet genoeg? Elk ander MMO spel dat een launcherupdater gebruikt download gewoon de bestanden direct naar de map en heb je alleen ruimte nodig die het spel zelf nodig heeft... kan ik weer een BR-rip van mn pc gooien of iets anders.. hopelijk is de preview van de nieuwe map het waard :(

-edit- 18.45
Zo installatie voldaan, 13.4gb vrij op de schijf... :?
Hoezo heeft de installer 3.6x de ruimte nodig om te installeren?

Achja, eerst ff boodschapje doen.

[ Voor 31% gewijzigd door RadioKies op 21-08-2014 18:48 ]

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Volgens mij heb je de dev post niet goed gelezen. Maximale download snelheid wordt per speler bepaald door:
max_transfer_rate = max_connection_speed / (total_curses * total_mails_support * (total_team_damage * total_team_kills))

In jouw geval ongeveer 1,87 bit/s.

• haarbal
nog 600 MB te gaan, hopelijk is er niks corrupt, want hij raakte ook hier de connection even kwijt.

edit: zit nu op 5822 van de 5428 MB, moet ik nu 400MB uploaden?

[ Voor 25% gewijzigd door haarbal op 21-08-2014 19:11 ]

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Time to kick ass and chew bubblegum!

Haha, PGI verwacht idd dat je het werk voor ze doet, blijkbaar valt code en weet ik het uploaden daar ook onder.

Ik heb Mumble aan overigens.

A network error occured?
De server is live toch?

Btw, jullie dit al gezien?
http://mwomercs.com/forum...pid__3616715#entry3616715
Wat screen van wat te verwachten en was vergeten dat je een belachelijk bedrag moet betalen om een unit te maken, maar een nog erger bedrag om erbij te mogen 50.000CB!!! omdat dat de minimale hoeveelheid is die je kan storten..

Test Time
Start: Noon PDT / 3PM EDT / 7PM UTC
Duration: 24 hours.

7PM UTC.. wij zijn UTC+1 oftewel 8 uur pas... lame!

[ Voor 137% gewijzigd door RadioKies op 21-08-2014 19:49 ]

• haarbal
hij gaat om "noon" pgi time van start.

http://mwomercs.com/clock

dat is pas over een uur.

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

MwoClock, goeie was ik vergeten. Heb ik nog even de tijd om avond eten te maken.

Ik snap er niks van, wij zijn toch in de tijdzone UTC+1, of heeft het met zomertijd te maken en staat de MWOclock op wintertijd?

21:02 ziet ernaar uit dat het online is, maar krijg de melding:
this account is not authorized :?

21.09 PGI-Niko says:
Greetings MechWarriors,

Testing by the QA team is revealing critical errors preventing us from launching the test at this time. We will have to delay until the issue is identified and resolved.

We sincerely apologize for this delay, recognizing some of you may have slotted time aside from your busy schedule to participate. In the meantime, the live version of the game remains available to play. Once the Public Test is up and running, we intend to extend the test according to the amount of time the test was delayed.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PaulHbs.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door RadioKies op 21-08-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

RadioKies schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:32:
Nice, als ik terug ben van kantoor maar eens kijken of ik nu wel de testmwo kan installeren.

Zijn er nog anderen die vanaaf de map gaan testen? Hoe kun je immers beter testen dan met zijn allen over voicecomm zeuren over invisible walls en mechstoppende kiezelstenen? ;)

Ook mooie kans om eens wat mechs te kopen en te bouwen die ik normaal niet zou nemen (of loos gaan met clanmechs).
Ben ik blind of is er geen knop voor de ingame VoIP aanwezig ? Ik kan het wel inschakelen...

* nero355 raakt dat n00b gevoel maar niet kwijt :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ingame Voip (C3, toch?) staat sinds closed beta al in de settings, maar volgens mij is dit nooit geactiveerd. CMIIW

Sfeer en layout van de nieuwe map vond ik erg goed. Kwaliteit was uiterst beroerd. Ontbrekende textures, onwijs veel zwevende objecten en van de 4 rondjes die we konden doen zat ik twee keer vast en werd ik er 1 keer uitgedonderd. Rejoin werkte prima, maar tegen die tijd was het al 0-10. Om maar niet te spreken van slechte afstemming van hitboxes/3d model van het terrein en obstakels (invisible walls etc.).

De nieuwe servers stralen ook niet veel vertrouwen uit. Productie is zeker twee keer zo snel met opslaan van mech-wijzigingen, connecting na inloggen en vanuit een afgeronde match, pilot tree, etc.

Matchmaker nam soms gerust 5 minuten (letterlijk!) om een match te vinden. Dit kan echter ook liggen aan het feit dat er niet veel groups online waren, aangezien we keer op keer dezelfde spelers voorbij zagen komen.

Kortom, het art team heeft weer goed werk geleverd dat helaas niet opvalt doordat het tech team de boel weer ligt te verkloten. Hopelijk komen er nog minimaal 2 tot 3 iteraties van deze map ter beschikking voor de testomgeving.

Edit: 50 wins in een weekend? Oef...wel leuke prijzen te winnen:
- 10 wins mechbay (gaan we weer)
- 20 wins 7 dagen premium tijd (hopelijk niet automatisch gestart)
- 50 wins 6,5 mil CBills -> waarschijnlijk minder dan de CBills die je verdient gedurende de 80-100 potjes die je speelt 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Sapstengel op 22-08-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

En ik ben dit weekend er niet! Fuuuuuuuuuu! Ik zei het gisteren al.

Er waren niet veel mensen online gisteraaf, in mijn lijst waren ze maar heel kort online, wss 1 of 2 rondjes. In de solo cue ging het overigens ook net zo traag met een potje te vinden ongeacht de mech classe. Om een voorbeeld te geven: tijdens het zoeken naar een match heb ik kleding uit de wasmachine in de droger gedaan nadat ik ook nog eens niet droger kledingstukken ertussenuit gevist heb opgehangen en nog een nieuwe was in de machine gedaan (lache man nachtstroom). Een andere wachtreeks heb ik nog kort de hond voor uitgelaten.. beide keren kwam ik terug en was hij nog bezig. Dat was meer dan 5 minuten!

Je loadout, module wijziging en weet ik veel wat voor wijzigingen opslaan nam enorm veel tijd in beslag, dat ik echt het gevoel had dat ze aan het testen waren of een kleinere/zwakkere server met minder bandbreedte opgemerkt zou worden. Desyncs waren er veel te veel (sowieso is elke desync er 1 te veel). Er waren ook erg veel Disco's.

De map zelf heb ik gemixte gevoelens over. Ik had een brawler map verwacht. Deze map heeft echt JumpJets nodig of hele snelle mechs, maar eigenlijk is JJ een must. Een Raven 3L of een Atlas is DOA in deze map. Je hebt lange "gangen" met een paar grote open ruimtes waar alleemaal silo's staan en alles is zowat op verschillende hoogtes. LRM in deze map kan prima en omdat als je wil schuilen je dat eigenlijk alleen kan doen met mech ter hoogte van mediums, ondanks dat je redelijk wat dekking hebt.

De map leek op een combinatie van HPG maar dan kleurrijk en de havenkant van River City. Ik had visueel meer verwacht van een mechfactory.. je hebt 1 loods met een paar awesomes aan de muur, verder zou het een generieke factory kunnen zijn. Er zitten plaatsen in waarbij je naar beneden kan springen en je dan vast komt te zitten tussen silo's, dan zit je dus gevangen met een non JJ mech. Jammer dat de implementatie heeeeeeeel erg slecht was zoals Sap al zei met vliegende turrets, gebouwen en andere meshes.

Dat clangebeuren geen idee, was er niet van onder de indruk, het zeg/werkte niet helemaal zoals ze vooraf aan hadden gegeven en vond het erg minimalistisch van wat ze lieten testen. Wel hadden ze een nieuwe chatimplementatie die van wat ik er van zag wel werkte. Ook zitten er een paar nieuwe features bij zoals chatvenster grootte en was het versleepbaar.

Al met al, nee geen goede test ervaring. Om het nog maar niet eens over de vertraging van de test en dat ze vergeten waren de textures te activeren op een kwart van de meshes in de map...

@Nero355,
Voip kan alleen met programma's van derden zoals TS3, Mumble etc. De C3 implementatie hadden ze in gesloten beta en begin open beta enigszins werkend (zoals in bij 99vd 100 mensen werkte het niet) en daar hebben ze ook nooit wat aan veranderd. Ook is C3 een cpu intensief programma wat nog omslachtiger werkt dan UI2.0.

Ik kom evt wat negatief over deze week, maar het is alsof PGI steeds knulliger aan het worden is ipv beter.

Ik ga een 'wedding crashen' zo, fijn weekend heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Sapstengel schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:58:
Edit: 50 wins in een weekend? Oef...wel leuke prijzen te winnen:
- 10 wins mechbay (gaan we weer)
- 20 wins 7 dagen premium tijd (hopelijk niet automatisch gestart)
- 50 wins 6,5 mil CBills -> waarschijnlijk minder dan de CBills die je verdient gedurende de 80-100 potjes die je speelt 8)7
Ja, een win is meestal ruim boven de 100k, als je ook nog 30 wins met premium time speelt zal dat idd wel een stuk meer dan 6.5M zijn, maar alsnog mooi meegenomen.

edit: alleen solo drops :(, beetje syncdroppen dan? :P

[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 22-08-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

haarbal schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:16:
edit: alleen solo drops :(, beetje syncdroppen dan? :P
Dat is jammer, want ik heb net een week of 2 eindelijk nog 2 anderen uit onze gaming community MWO verslaafd gemaakt :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Lol, dit keer geen solo prestatie (kills, assists), maar een team prestatie (winns) die je moet behalen en dat mag je alleen solo doen...het zal wel aan mij liggen....

Wel fijn dat ik eens weer met de clans kan spelen. Afgelopen weekenden enkel met de Hunchies en Jenners. Vooral de Hunchies voelden weer oud en vertrouwd, die ga ik vaker van stal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8x4
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

8x4

Okay, ik heb onlangs een GTX 760 gekocht (en vrij recent een pc in elkaar gezet, omdat dat veel fijner werkt dan een laptop) en het gamen weer opgepakt (5-6 jaar niet serieus gegamed, vroeger diehard gamer geweest). Op het moment Guild Wars 2, Starcraft 2 en Battlefield 4 in mijn bezit en aangzien dit Free to Play is, ga ik me ook hier maar eens aan wagen (casual play). Lijkt me een leuke game en het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Welkom 32! Op dit weekend na is het wel aan te raden een keer te proberen op zijn minst.

Wat een ruk challenge... alleen maar disco's van mensen die volgensmij wins aan het farmen waren, iedereen liep rond in een clanmech en mn win/loss ratio was vanaf t weekend 20%winkans. Net in 1 uur tijd 7 rondjes verloren met enorme ~12-0/4 stomps. Wat een ondoordachte challenge.

Het is meer de loterij winnen, daaraan doen is toch ook geen wedstrijd?

plz, plz, plz een clan-nerf deze avond in de patch.

[ Voor 5% gewijzigd door RadioKies op 26-08-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
vanavond komt de nova voor cbills, en een nova als trial mech, cant beat em? join em.

maar goed, het is de vraag of er nog iemand met de IS mechs speelt als al het clan spul straks gratis beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik denk het ook niet, daarom nerfen die hap.
Light mechs met lasers en 2*LRM15 moet niet kunnen. Je kan niet eens 1 LRM20 op een IS light plaatsen met genoeg ammo om wat te kunnen doen.

Vergelijk de Adder of de Kitfox met een Raven 2X of 4X (ivm max snelheid), er is geen scenario waarin de Raven de bovenhand heeft. Medium, heavy assault net zo. Zag net nog hoe een 100% Atlas in 2 tellen door een Daishi om zeep werd geholpen. Ik ken geen mech die dat kan (behalve de Madcat, de Masakari en evt de nova).

-edit-

Server is nog niet online, dan maar lui een serie vanuit bed kijken. De patch heeft dit keer toch niks te bieden.
Ja, unit creation en Vindicator voor MC :z
Overigens geen Nova? iig niet in de patchnotes.

[ Voor 17% gewijzigd door RadioKies op 26-08-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
de nova staat nu bij de purchasable mechs voor cbills, wel prijzig, 9 a 10 miljoen per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Tijd voor een Repair&Rearm implementatie die wel redelijk is, eens kijken of we dan nog steeds de 80%clan/20%IS hebben ingame of dat het dan ~30%/70% zal worden (wat veel logischer is in de BT wereld).

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

servers offline voor 24 uur!
We are scheduling an estimated 24-hour server maintenance for Thursday, August 28th, 2014 beginning at 10AM PDT / 1PM EDT / 5PM UTC. The reason for this downtime is to transition the game and services onto our new data center.

During this period of server work, you will still have ways to enjoy some ‘Mech action!
We will be opening the Public Test Server to all players so that you can try out the latest version of the next patch.

As an added bonus, we are also making all MC-only Clan Mechs available for C-Bills during the Public Test for new players to give these a try!

Echter geen extra MC of CB in je testaccount en ook geen info over wat de patch is volgende week die je vanaf vanaaf kan ervaren.

Nieuwe servers staan in Montreal, stuk meer naar het oosten. Vraag mij af of we wat zullen merken in de vorm van een iets lagere ping.

[ Voor 8% gewijzigd door RadioKies op 28-08-2014 14:49 ]

• haarbal
laatste public test was m'n ping 10ms lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Zijn er nog mensen die gisteren/vandaag op de test server hebben gespeeld? En zo ja, nog iets gemerkt van nerfs/buffs voor clan mechs?

Het schijnt dat op de test server de laatste clan nerfs/buffs zijn opgenomen, zonder dat PGI vrij wil geven wat de aanpassingen precies zijn.

Edit: Google is your friend:

These are taken from the Weapons.xml embedded in the GameData.pak.

Note: It's possible a new build could go up before downtime begins.

ERLL

Heat reduced to 8.0 from 8.5
Duration increased to 1.5 from 1.0

CERSL

Heat increased to 3.0 from 2.0
Range reduced to 150/300 from 200/400

CERML

Heat increased to 6.0 from 5.0
Range reduced to 400/800 from 450/900
Duration reduced to 1.25 from 1.3

CERLL

Damage reduced to 11.0 from 11.25
Heat penalty reduced to 4.0 from 12.0
Heat increased to 10 from 9
Range reduced to 740/1480 from 890/1780
Duration reduced to 1.6 from 2.0

CSPL

Heat increased to 3.4 from 2.4
Range reduced to 150/300 from 180/360

CMPL

Heat increased to 6.0 from 5.5
Range reduced to 330/600 from 400/800
Duration reduced to 0.85 from 0.9

CLPL

Damage reduced to 11.6 from 11.8
Heat penalty increased to 4.0 from 2.8
Heat increased to 9.0 from 8.0
Range reduced to 525/1050 from 600/1200
Duration reduced to 1.2 from 1.3

CLRM5

Cooldown increased to 3.5 from 3.25

CLRM10

Cooldown reduced to 3.5 from 3.75

CLRM15

Cooldown reduced to 3.5 from 4.25

CLRM20

Cooldown reduced to 3.5 from 4.75

CSSRM4

Cooldown reduced to 5.0 from 5.25

CSSRM6

Cooldown reduced to 6.0 from 7.0

Bron

[ Voor 73% gewijzigd door Sapstengel op 29-08-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijd voor dakkadakka or luurrrmmmms Clan configuraties.

de lasers zijn de grond in generfd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Jammer dat de innersphere er large er ook aan moet geloven, 1.5 sec burntime :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:59
Was al over gestapt naar een ppc timber.
Werkt zeer goed.
Gister sowieso zeer succesvolle dag.

5x boven de 800 damage en de potjes dat ik er onder zat had ik minimaal 3 kills en was het voor de rest een stomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Waarom krijgen die clanLRM nu weer een buff? alsof we nog niet genoeg streams hadden van die ellende dingen.

IS ERLLas van 1.0 naar 1.5 en de cERLLas terug naar 1.6? hoezo dat?

@Aardschok, zo erg generft zijn ze niet, maar ik had eerder een nerf op de clan dakka dakka verwacht dan op de lasers en een bepaalde nerf op de cLRM omdat clanners al een light kunnen laten rond rennen met 2*lrm15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de clan (U)AC zijn niet echt OP in mijn ogen.

is veel lastiger om de salvos volledig te laten raken.
enige voordeel dat ze hebben is 4x crit kans ipv 1x.

denk dat die niet toe zijn aan een nerf of buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

grappig,

Niet deze, maar de vorige PTS ben ik met clan bezig geweest en dan vooral met UAC5, 10 en 20. Daar deed ik veel meer schade mee dan met dezelfde mech maar dan met lasers of srm/lrm.

Een Daishi met allemaal AC's is in mijn ogen de engste mech atm en evt de LRM Warhawk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik weet eindelijk waarom ik de laatste tijd op de Timber Wolf zit te :9~ :

Zie einde :D Alleen kan ik me een aflevering herinneren in het bos met de bad guy in een rode variant waarbij hij als enige over was of zo... lang geleden! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zodat je "engage enhanced imaging" kan roepen als je F4 indrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

MW2 enhanced imaging FTW! De gekleurde wireframe mode mogen ze van mij er wel weer in stoppen net zoals de muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

preview van nieuwe map en introductie van infantery zodat machine guns en flamethrowers eindelijk nut hebben
check album:
http://imgur.com/a/bvxiD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 06:54:
preview van nieuwe map en introductie van infantery zodat machine guns en flamethrowers eindelijk nut hebben
check album:
http://imgur.com/a/bvxiD
Hehe, crysis mods ftw :p

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Lol, datzelfde had ik ook met Star Citizen gedaan....kon je mooi de schaal van de verschillende ruimteschepen zien, terwijl je daarvoor niet gepledged had.

Beetje vroeg voor 1 april grappen, toch?

[ Voor 13% gewijzigd door Sapstengel op 02-09-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacht, laat ik eens trollen, kijken wie hapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Had ik niet verwacht, dacht dat er MW-LL screeshots zouden staan :)

Stalking the Stalker?
http://i.imgur.com/WV3vGWG.png

BTW, iemand een idee hoe het met hun rechtzaak ervoor staat? Hier staat dat ze in april verder zouden gaan met de rechtzaak:
http://dockets.justia.com...sdce/1:2013cv01797/409228
Hebben ze Outdoor Partners betaald met golden mechs?

[ Voor 50% gewijzigd door RadioKies op 02-09-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Waarvan worden de heren verdacht? Inbreuk op rechten van Battletech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Nee, zit een heel verhaal achter.

###
Naast PGI hebben de heren ook nog iets van 3 of 4 andere gamedev bedrijven op hun naam staan waaronder Rabbit Hole Interactive (RHI). Al deze bedrijven maken crapware (erger dan shovelware). RHI zou een spel voor een Nintendo console maken die de publisher Outdoor Partners zou uitbrengen. Daar zit natuurlijk een contract aan vast wat ongeveer het volgende bevatte:
RHI maakt een spel voor een Nintendo console en OP gaat het uitgeven. RHI krijgt royalties voor het spel en OP betaald 3 maal 5000dollar (US/CAN?) tijdens ontwikkeling van het spel.
RHI heeft meerdere malen geprobeerd de Nintendo seal of approval te verkrijgen (anders mag je niet je spel op een Nintendo product uitbrengen). Dit is niet gelukt telkens, waarop OP zegt, jullie leveren geen spel af, jullie voldoen niet aan de eisen om een 'minimal viable product' af te leveren. Dat is waarom men ook op de MWO forums en reddits steeds minimal viable product my ass zeggen (mits ze anderen niet napraten). Met als resultaat dat RHI ook niet de 3x5000pingels heeft gekregen.

OP heeft vervolgens RHI voor de rechter gesleept omdat RHI niet voldeed aan het contract. RHI zegt, fuckit, we zijn ermee bezig (geweest) en jullie hebben geen poot om op te staan omdat jullie aan contractbreuk deden door ons niet eens de 3x5000munten te betalen. Nu gaat het niet om 3x5000dollar, maar gaat het om een potentiele opbrengst/kosten van het spel meer dan 120.000dollar.

Russ of Bryan heeft ergens op reddit een keer vermeld dat PGI los staat van RHI (ondanks PGI bestaat uit ex personeel van RHI en zowel PGI als RHI hetzelfde adres hebben) en dat RHI helemaal in zijn recht staat en hij verwacht de 120.000dollar te krijgen, terwijl de rest van de wereld daar anders over denkt in hun analyses.

De officieel aangeklaagden:
Russ Bullock, Chris Pauwels, Bryan Elkman and Rabbit Hole Interactive Corp.

Niet alleen het bedrijf maar dus ook Russ en Bryan zijn persoonlijk aansprakelijk gesteld. Daarom ook mijn grap, hebben ze de boel betaald met golden mechs. Van de founder packages van MWO zei men op het forum dat al dat geld niet naar PGI was gegaan maar naar IGP, IGP wat opgezet is om de producten van bedrijven van de eerder genoemde heren zelf te publishen. Daarom kon Niko ook zo makkelijk van IGP bij PGI gaan werken.

Dat was het in een "nutshell". Ben vast dingen vergeten en je moet het meer indicatief zien dan een samenvatting in detail.
###

Ik heb echter niks kunnen vernemen wat nu de status is daarom vroeg ik het ook.

Hier een mooi YT: Marine Sharpshooter (earrape alert) filmpje van een spel als voorbeeld, check de credits die je ziet in de intro (ingame). Makers van shitware spellen die 2 jaar geleden opeens de Mechwarrior IP in handen kregen... What could possibly go wrong?

btw desync update:
http://mwomercs.com/forum...pid__3685512#entry3685512

btw-2 over community warfare:
Herinneren we dit nog?
YouTube: Mechwarrior Online Community Warfare Presentation by Bryan Ekman
Kijk er eens naar en bedenk je dan dat dit 11 maanden geleden was.. Bryan staat daar gewoon glashard te liegen over de beloftes die hij daar doet.
Naast dat ik een pauper ben, was dat ook een reden dat ik geen clanpackage heb gekocht.

inb4: YT: Billy Madison - Academic Insult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

PO = OP voor de niet-dyslexie-lezers onder ons...?

Dat is wel een bangelijk slechte game...brrrr...met dit referentiekader doen die jongens het met PGI helemaal zo slecht niet!

Die CW presentatie herinner ik mij nog. Eén van de meest voornaamste redenen dat die Phoenix Pack zo goed verkocht. Goede marketing jongens...zou niet kunnen slapen 's nachts, maar misschien zien ze er daardoor wel zo beroerd uit...was voor mij de reden om niet de Phoenix support package (Griffin/Wolverine) te halen. Toen de clan package kwam was ik weer voldoende afgekoeld om me in het ootje te laten nemen. Alhoewel, de laatste tijd heb ik weinig op te merken. Nu speel ik ook minder de laatste tijd, maar de PUG drops zijn 2 van de 3 potjes vermakelijk te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik zat op een andere computer waarbij de P en de O toetsen omgedraaid zaten...
Het zogenaamde qwertyuipo toetsenbord. Met 10 vingerig blind typen valt dat niet op.

Ik ben ook al een poos niet meer online geweest, druk geweest met allemaal dingen en gisteren veel te laat gemaakt. De serie 'Strike back' gisteren begonnen met kijken, had alles in de playlist van VLC staan dus bleef maar doorlopen... voor ik het wist was het ergens midden in de nacht. Ga ook maar eens tukken zo.

Psssst:
https://robertsspaceindustries.com/promotions/dragoncon-2014
couponcode: dragonflight2k14
"Once activated the pass is valid until September 5 2014!"

Morgen maar es proberen. Kijken hoe een ander f2p spel op de cryengine loopt.

btw: Sap, moet jij je Adders nog masteren?
YouTube: Introducing the LBX 20 Adder

[ Voor 72% gewijzigd door RadioKies op 03-09-2014 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
nero355 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 01:30:
Ik weet eindelijk waarom ik de laatste tijd op de Timber Wolf zit te :9~ :
[video]
Zie einde :D Alleen kan ik me een aflevering herinneren in het bos met de bad guy in een rode variant waarbij hij als enige over was of zo... lang geleden! 8)7
Rode mech?
Bedoel je niet de Summoner van Nicolai Malthus ?

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Lol, uber-killstealer. Adder moet ik nog idd, maar dat wordt waarschijnlijk niet deze build.

Heb overigens Alpha en bèta toegang voor SC, maar vind juist alles behalve vliegen interessant aan dat spel. Arena Commander letterlijk drie keer gespeeld en niet meer naar omgekeken. Wellicht dat een Oculus Rift dat nog interessant kan maken...

Verwijderd

kill stealen met lbx20?

moet zeggen dat ik die weer in mijn timber heb gehangen...

en braweled toch wel lekker, velen verwachten het niet meer want zeg nu eerlijk... wie speelt er nu met LBX?

maar je ramt wel een poot onder een light uit,.. of een arm van een medium af met een mazzel treffer

(360 range is zelfs prima te doen)

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Psssst, check filmpje van die Adder ff

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

In de PTS liep ik rond met een kitfox die een LBX10 bij zich had en dat werkte al fijn. Toen ik met Sap zijn account even een paar mechs kon testen had ik al snel veel plezier met de TBR en dubbele LBX5. Dat schoot lekker door. Die kleine spread is zo fijn om zwakke componenten te raken, daarnaast heeft de LBX toch ook een hogere crit kans?

Verwijderd

zo dan?

TBR-C dakka pew

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2014 21:36 ]

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Haha, ik zou alleen wel een paar lasertjes erbij stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik was net een potje aan het spelen en plotseling ontplofte mijn mech zonder reden

In de chat hadden mensen het over een of andere desync bug

weet iemand hier mee van ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Check eerste post van RadioKies op 3 september. Issue wat al langer bekend is...'mechs die de moonwalk doen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RadioKies schreef op donderdag 04 september 2014 @ 22:32:
Haha, ik zou alleen wel een paar lasertjes erbij stoppen.
my bad, dacht dat ik dat had gedaan maar inderdaad 2x medium er en klaar is kees...

dadelijk ga ik weer een paar potjes doen.

klote dag op kantoor, even afreageren (door keihard te verliezen haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

HStyles schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:11:
Rode mech?
Bedoel je niet de Summoner van Nicolai Malthus ?
Wat ik dus zeg : Het is allemaal zoo lang geleden dat ik het allemaal vergeten ben eigenlijk :D
Als jij zeker weet dat het de enige rode mech was dan geloof ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Snap de 'Group of 4' eis niet : Moet je dan verplicht met 4 Friends spelen of gewoon heel de tijd bij je Lance blijven ?!

Beiden lijken me een ramp/kwestie van geluk om goed voor elkaar te krijgen... dan maar ooit paar centjes aan een Mech Bay uitgeven mocht ik het nodig hebben :D Voorlopig wel genoeg vrije bays en weinig cash ingame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ja je moet met een premade groep van 4 man spelen. Als iedereen laat weten wanneer hij/zij online is of gewoon tijdens spelen mumble aan zet en de Tweakers hier wat meer online komen heb je heel snel al een 4man lance.

Ik denk dat ik morgen in de middag en zondag ergens online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ben zondag ook online...de neuroot in mij trekt het slecht om rode kruisjes te zien op mijn Challenge pagina. Ook wanneer ik geen opt-in heb gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Haha, ja vreselijk ik weet wat er in je om gaat...
Die kruisjes op je statspagina zijn een beetje zoals vroeger met Forza (dacht tenminste dat t Forza was) als je een muur raakte oid dan kreeg je Dóh! in je beeld met een afkeurende lage toon. "I'ts making fun of me!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Kortom, we zijn nog op zoek naar twee neuroten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, moet deze missen ivm met werk helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik zit in Xenonauts, maar ik heb Mumble aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Is Mechwarrior voldoende uitgemolken?
Dit schijnt het nieuwe project van PGI te worden.

Op zich schandalig dat ze aan een nieuw project beginnen, voordat ze alle gemaakte beloften nakomen. Uiteraard zullen we vandaag te horen krijgen dat het geheel onafhankelijk van elkaar ontwikkeld wordt....uhuh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
lol die replies:
How soon can we buy founder packs for this new game?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Die was inderdaad erg scherp...

Edit: wachtwoord is: I AM HUMAN

Edit2: Lol @ tekst op hun site: " Piranha is best known for our latest endeavor — MechWarrior Online, an online free-to-play giant robot combat game. MechWarrior Online's incredibly successful Founder's Program proved that we can work directly with our backers to help build a game for the community."

Met andere woorden, er komt wel degelijk een founder's package.

[ Voor 110% gewijzigd door Sapstengel op 08-09-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Wow, dat is inderdaad wel erg schaamteloos zeg...
Ben blij dat ik die Clan mechs nooit gekocht heb.

Lijkt wel een slechte 1-april grap dit -.-

edit: rofl @ die eerste gif:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tMCM1Bh6D7NI7gDFJuaLVkFK/full.gif

[ Voor 45% gewijzigd door Renquin op 08-09-2014 12:28 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

WTF, ik wist eerst ff niet wat te denken of te zeggen... Ik heb al moeite met het geloven van UberEntertainment toen zij een mobile game gingen maken terwijl ze nog in de alpha van Planetairy annihilation zaten... komt PGI hier nu mee.

Ik blijf in de ontkenningsfase..
Zou het een truuk zijn van PGI? Een heel slecht doordachte marketingcampagne oid?
Kijken wie van de huidige MWO spelers zich inschrijft op die site en dan blijkt het straks een teaser te zijn voor CW. A universe to explore, de universe van Battletech in MWO?
"Filling out this form will register you for our new game and grant you an exclusive in-game item when the finished product goes live."
Zo kun je het kaf van het koren scheiden?

De Founders van MWTactics zeggen ook dat het spel zo goed als dood is. Is PGI dan echt een cashgrab organisatie? Stiekem hoop ik toch echt dat ze zo min mogelijk aanmeldingen krijgen en dat niemand zo gek is geld erin te stoppen. In Amerika kan het, maar heeft Canada ook 'class action lawsuits'? Kom ik toch weer terug op het RHI verhaal en vraag ik mij heel erg af hoe dat is afgelopen.

oh oh oh.. dit is ook een mooie:

Vraag van iemand:
With this "PR-storm" about a new game, do you have any plans of showing your dedication to the MWO community by taking MWO further to the direction of a thinking man's shooter by implementing e.g. this, which would give you information and role warfare.
You answered that you would take it to the dev team so just wondering what they said?

Byan antwoord:
(Side note) We did, and it has lots of merits. I can ask the designers to reply.
Haha: I can ask, ipv I WILL ask. *zucht*

[ Voor 19% gewijzigd door RadioKies op 08-09-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Heb me even ingeschreven. Als ze op één of andere manier Jumpships en Dropships in dat nieuwe project verwerken, waarin je de 'Mechs van MWO kunt laden of iets degelijks zal ik het installeren. Anders: DOA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Sapstengel schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:57:
Heb me even ingeschreven. Als ze op één of andere manier Jumpships en Dropships in dat nieuwe project verwerken, waarin je de 'Mechs van MWO kunt laden of iets degelijks zal ik het installeren. Anders: DOA.
Dat kan gewoon niet... Die art die op de site staat is zoooo non-MW dat het gewoon niet leuk meer is.
Ik ga mezelf niet eens inschrijven.

Echt... f' dit.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Lijkt mij niet dat ze met een nieuw project weer bezig gaan met CryEngine.. ben wel benieuwd wat het nu moet gaan worden, maar geld erin steken? nopeioncanon.gif.webm

btw, wat ik denk dat ze evt gaan doen: ze gaan een graantje proberen mee te pikken van spacesims zoals star citizen en nog 2 andere soortgelijke spellen (elite danger oid en iets met mecharobots ala gundam in space).

[ Voor 77% gewijzigd door RadioKies op 08-09-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Hadden de heren van PGI niet te maken met de opzet van IGP? IGP heeft het vernaggeld met MW-Tactics met een oplichting van heb ik jou daar (blijkbaar is sinds december vorig jaar daar niks meer aan gedaan, maar kon je nog wel tot recent founderpackages kopen die ze niet terugbetalen). Als IGP ten onder gaat met MWO in het portfolio dan had PGI ook geen MWO meer en waren ze daar weer een cashcow mee kwijt.

Op zich is het wel een geloofwaardig verhaal dat IGP de boel enorm aan het vertragen was met op geld gebasseerde ideeën zoals 3PV en rushed Clanpackage sales. Dingen waar PGI oorspronkelijk van zei dat ze het niet zouden invoeren/doen.

We zullen de aankomende maanden zien of PGI het beter gaat doen met MWO. Ik hoop dat Paul idd gaat werken aan het andere spel ipv met zijn spreadsheet ideeën MWO verder blijft vernaggelen.

Wat ik overigens ook uit het verhaal/comments op kan maken is dat ze de MC prijs gaan veranderen om te kopen of van de items gaan wijzigen. Betaalbare cammo's?

[ Voor 8% gewijzigd door RadioKies op 09-09-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Het blijft gewoon een vermakelijke game. De laatste tijd speel ik iets meer Arma 3 en Wargame:Red Dragon, maar blijf toch steeds weer terugkomen bij MWO. Dat heb ik nog niet eerder zo gehad met een game. Ik hoop van harte dat MWO dermate veel geld in het laatje brengt dat ze het nut van investeren (lees: doorontwikkelen) blijven zien.

Echter, als ik die antwoorden zie op de gestelde vragen: "Community Warfare is the last remaining main feature of the original vision to be delivered. As to CW you have recently seen Unit creation and we are now just a few short months away from delivering this final item. Having said that MWO is never finished. We plan to add content until a) the license expires, b) players no longer want to support development of new features and content beyond CW." lees ik tussen de regels door: "We zijn er binnenkort wel klaar mee. Als jullie (de spelers) meer geld erin gaan steken dan nu het geval is, willen we er nog eens over nadenken."

Edit: Lol...we mogen straks weer 4 nieuwe clan-ers kopen voor $120....uhuh!

[ Voor 3% gewijzigd door Sapstengel op 09-09-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Sapstengel schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:53:

Edit: Lol...we mogen straks weer 4 nieuwe clan-ers kopen voor $120....uhuh!
Wattes? Waar staat dat? Nieuwe clan mechs? Hallo?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speculatie voor wave 2

overigens nieuwe patch is nu weer te downloaden
denk dat het niets anders is als die sparky hero

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Pkunk schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:00:
[...]

Wattes? Waar staat dat? Nieuwe clan mechs? Hallo?
Dat werd besproken tijdens Town Hall.

Hier nog een lap tekst van iemand die driftig aan het typen is geweest tijdens de stream. In hoeverre alles correct is, dunno.
IGP and PGI have parted Ways

Tactics and MWO are not tied together in anyway and he has now idea whats going with Tactics.

No MWO money is going to new project

Some MWO programmers will switch projects (but this is normal as to prevent assett burn out)

Russ will stay on MWO and Bryan will be switching to P2.

2015 Big Question - What PVE content does the Player base want?

Getting Collisions back in game a big to do list item

Going to consider going to STEAM in the future to capture new players

No Plan to go to Monthly Subscription model

Cost to generate Map reduced? Yes - not nearly the 250k that it used to be.

2 Developers working on new maps at the moment.

IGP Blocked Map production during Clan Mech Production

Factory map coming in Mid September patch

Swamp after that

New Game Mode and New Map coming for Community Warfare

Allow to Community Generated Maps? Potential in 2015... but nothing solid or set in stone.

SMURFY Style mech back

The Store sucks needs to be redone completely

UI 2.0 lots more work coming before end of year

First Time User Experience rework wont come until 2015

New Official Tournaments? Russ wants to have new ones ASAP

Spectator Mode - New Code adds additional Specators per match + Organizer Functions + Lots of Bug fixes, still more in pipe

If user base warrents they can now spin up EU and Oceanic servers. 12 v 12 base line requires a pretty large # of players to work well with the MM. Probably going to explore EU option first.

EU and NA player base are about equal.

Graphics - SLI fix awaiting driver fix from NVIDIA
Graphics - MWO is CPU based not Graphic Card... Most important to have Quad Core to get best performance

No CBILL versions of Hero mechs? - No

Monthly Costs for MWO Online North of 1/2 a million all in. (Support, Software, Hardware, Employees)

DECALS are coming! Initial Develop Complete - Hoping to have complete for CW

No Plans for Re-Seen mechs

New Clan Mechs coming
Want to spin up Clan mech so releases are 1 to 1... IS / Clan... Not there yet but working toward it.
Chassis Reveal for Sept 15th
4 Mechs one of each weight class
Pricing Same as previous
Clan Presale Customers will get Special Mech - Ready and playable Sept 23rd.. long before the rest of the mechs.
Faction Based Skins coming
Roll out start around start of November 2 mech a month.

No Replay Feature for 2014 - Will Revisit in 2015

No MASC until after CW - Alot of Fear that the faster speeds will break balance.

Issue of 12-mans playing against smaller groups in the group queue. "It's going to happen". One of the trade-off to adding group sizes with very little limitations. Russ does a real-time check of a live solo queue match to show Elo was less than 100 difference supposedly. Proposes that MM is restricted by "hardline" options too much already. Example: a very close Elo match is not made possible because 1 group was searching for Conquest, the other was searching for Skirmish. That hard option for game mode is what prevented a good match being made.

-Suggests a VOTE option for game mode that will add a preference toward certain game modes (and maps in the future possible), but the MM will not be restricted from making a better match. For example: a group can vote for Alpine and Conquest, but the MM might find a better Elo match on Terra Therma on Skirmish (harsh example).

-Russ does not want to continually nerf mechs, especially the clan mechs. Instead he would like to introduce more quirks to improve IS mechs and specific weapons. ~2 months.

-Clan mech penalties for losing side torsos. Loss of speed and heat efficiency possible. ~2 months.

-Russ personally made the most recent clan weapon changes, not Paul. Clan mechs were unbalanced due to being extremely heat efficient compared to IS mechs.

-Russ would like for an public update from Paul for the progress on Community Warfare. Mixing technology removes immersion. Faction tab will filter what mechs you are allowed to take on a certain planet or in a unit. The current public queue will remain. Faction fights will be a separate queue of "serious roleplay" that will have specific new rules and restrictions. You will not have access to "All of your mechs" in the faction tab for Community Warfare. (what about mercenaries and Lone Wolves? guess that will depend on who you are fighting for. Seems interesting)

-Salvage. IS factions will be able to use Clan mechs that are salvaged from a victory against clans and vice versa, but not in the beginning during the initial implementation of CW.

-CW examples. Weekends events might include a particular battle from lore that involves 2 IS factions and a filter of specific mechs that were used in that battle. This information will come from Paul in more detail soon™

-Solaris Game mode. Current solution is Private lobby and community managed events. Might be possible if there is enough community

-My own question. Will Artificial Intelligence be developed and implemented, like the grunts in Titanfall, in the form of elementals, tanks, etc. adding new depth to objective play. Player vs environment. Russ believes it is going to happen as long as the customers want it. (seemed pretty quick to say that it will happen. Noticeably more than other features that might be possible after CW is added).
"CW is out, we start thinking about what's our next big thing beyond just improving the initial 4 pillars. Is it PvE, is it single player? etc... Yeah, I got to believe that it's.... it's gonna happen... it's just going to have to be priorities in the future of what the players want... and if they want that straight after CW, then we'll go there"
:)

-Balancing group queue (again). Russ brings up possible voting system for modes and maps instead of hard-set options. MM can decide to override a player's preference in order to make a better matchup for team weight and Elo.

-Voip. Put on hold. Some in-engine support being looked at by Brian, but he has been side-tracked on CW items. Do not expect this until after CW. Russ is curious who would leave TeamSpeak and other third-party options to use the in-game option. Russ and Sean agree it is useful to speak with other players on the team that are not on a third-party option.

-Rewarding founders? Russ caught off guard a bit, can't directly answer. Talks about the clan mech reward being for clan players specifically. Basically no-comment. Phil stands up a bit for founders.

-Activate premium time in chunks. Russ throws Niko under the bus. Russ mentions that MWO is one of very few games that actually has "banked time". Suggests that people complaining about the c-bill grind should be activating their banked premium time. Russ is waiting for Niko to put out an announcement that Premium can be activated in chunks of ONE month at a time, no less. It is supposedly finished on the website end, but not finished for UI implementation.

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Zitten goeie dingen bij. bijv: AI units na CW als dat is wat "wij" willen? F* yeah!

maandelijkse banked time, waarom niet per week, zou dat veel eerder doen..

Als ik het allemaal zo lees dan hebben we rond December veel verbeteringen/voortgang die we kunnen verwachten. Als in December het nog steeds crap gaat weten we 100% zeker dat IGP niet de reden was. time will tell *fingers crossed*

Verwijderd

klinkt veel belovend, dat meen ik.

als de cashgrabbers nu weg zijn... en die ook nog eens verkeerde focus zorgden.

dan verwacht ik dat we eindelijk een game zien die goed ontwikkeld, en ik hoop echt dat ze naar steam gaan
zo veel beter als ze dat doen

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Dat is zo ongeveer elk antwoord van die gasten. Soms afgewisseld met "indien er voldoende 'support' (lees:geld) vanuit de spelers daarvoor is".

Kortom, ze gaan achterover zitten en kijken of wij genoeg betalen voor bepaalde features? Dat lijkt mij een slechte insteek. Volgens mij moet je als game developer achter jouw product staan en daar een bepaalde visie bij hebben. Zo verdeeld als de huidige community is, zal je geen enkel zuiver antwoord krijgen.

• Renquin
Sapstengel schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:53:
[...]

Dat is zo ongeveer elk antwoord van die gasten. Soms afgewisseld met "indien er voldoende 'support' (lees:geld) vanuit de spelers daarvoor is".

Kortom, ze gaan achterover zitten en kijken of wij genoeg betalen voor bepaalde features? Dat lijkt mij een slechte insteek. Volgens mij moet je als game developer achter jouw product staan en daar een bepaalde visie bij hebben. Zo verdeeld als de huidige community is, zal je geen enkel zuiver antwoord krijgen.
Als ik eerlijk ben heb ik nog nooit het gevoel gehad bij PGI dat ze achter MWO stonden... Dus wat dat betreft heb ik hier ook geen illusies over.

Alles dat hier positief uit komt is wat mij betreft een bonus :)

Want a cookie?!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Enige manier waarop deze franchise te redden valt, is door veel spelers veel geld uit te laten geven. Elke beslissing over nieuwe features en content wordt allemaal afhankelijk gesteld van inkomsten. Gebrek aan inkomsten -> geen nieuwe features/content, want blijkbaar is daar niet genoeg "support" voor.

Dat tij zal enkel keren zodra ze goed in de slappe was zitten. Elke uitspraak die ze momenteel doen, doet mij vermoeden dat ze net iets meer verdienen dan dat de servers + onderhoud kost. Extra ontwikkeling? Lijkt ze leuk, maar eerst geld zien...

Offtopic -> lol @ Transverse, zelfs de store heeft dezelfde lay-out als Star Citizen...brrrrrrr

• Renquin
Sapstengel schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:03:
Enige manier waarop deze franchise te redden valt, is door veel spelers veel geld uit te laten geven. Elke beslissing over nieuwe features en content wordt allemaal afhankelijk gesteld van inkomsten. Gebrek aan inkomsten -> geen nieuwe features/content, want blijkbaar is daar niet genoeg "support" voor.

Dat tij zal enkel keren zodra ze goed in de slappe was zitten. Elke uitspraak die ze momenteel doen, doet mij vermoeden dat ze net iets meer verdienen dan dat de servers + onderhoud kost. Extra ontwikkeling? Lijkt ze leuk, maar eerst geld zien...

Offtopic -> lol @ Transverse, zelfs de store heeft dezelfde lay-out als Star Citizen...brrrrrrr
Mjuh. Dat denk ik ook.

@transverse: beter goed gejat dan slecht bedacht. Maar het is toch wel een erge :F en |:( waard hoor...
[edit] ROFL, willen ze serieus $1mil ophalen voor deze game 8)7 Die mensen hebben serieus last van grootsheidwaanzin.

[ Voor 5% gewijzigd door Renquin op 10-09-2014 11:16 ]

Want a cookie?!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Transverse is het nieuwe spel AUTE?

Bij het zien van dit plaatje moest ik meteen aan 1 van de RSI The next great starship contest inzendingen denken.
Transverse
Afbeeldingslocatie: https://transversegame.com/static/img/store/pirate_1.jpg
The next great starship (komt niet helemaal overeen, dit was ook de concept inzending toen maar halverwege de contest leek het ding wel meer op die van Transverse) Andere staart en met de engines dicht.
Afbeeldingslocatie: http://www.designsketch.de/stuff/TNGS/2D_03.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door RadioKies op 10-09-2014 11:45 ]

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Hun forum is echt hilarisch...
"This website needs a ship spec page. I'm not angry enough."
"Don't worry. The questionable art will probably end up being removed. Once PGI comes to terms with CIG, they'll sell it back to you as "reseen."

Deze lijkt nog beter:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hSId30u.jpg

Edit: Laatste offtopic opmerking, en dan weer verder met de patch notes:
Ik hoop van harte dat ze 999.990 dollar ophalen met de fundraiser, waardoor ze het spel niet hoeven te maken en lucht hebben om MWO goed neer te zetten. Die Cutlass is ook schaamtelooooos....brrrrr

[ Voor 30% gewijzigd door Sapstengel op 10-09-2014 12:03 ]

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Patch notes van gisteren zien er wel aardig uit.
AMS Toggle: hell yeah!
Wel grappig dat de ER LL buff als een bug fix wordt gezien.
Content Unlocked for purchase

Clan Adder available for MC
Clan Summoner available for CB
Envious EarDrum Warhorn available for MC

New Weapon Modules

Weapon modules are now separated into different categories in the front end.
Categories are: All, Range, Cooldown, and Miscellaneous.
Weapons cooldown modules added (up to Rank 5)
Reduces the cooldown effect of weapons before they are able to fire again

UI update

In-game ALL chat is disabled by default. ALL chat is now an opt-in option.
ALL chat can be re-enabled in the Options screen.
The Option to turn all in-game chats on/off on a per channel basis is now supported.
By default, ALL chat is off, Team chat is on, Lance chat is on.
AMS can now be toggled on the weapon group interface.
ECM can now be toggled on the weapon group interface.

Gameplay
Greater visual weapon customization for the Raven variants. Their appearance will better reflect the weapons that have been equipped on them.

Bug Fixes
ER Large Laser duration has been corrected. It is now 1.25 seconds instead of 1.5 seconds.

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik zie die patchnotes nergens :/

Dat was ook een bug imo ;) 1.5 laserburn op een wapen die helemaal geen nerf nodig had. 1.25 is alnog een nerf omdat hij eerst 1 sec was oid.

In-game ALL chat is disabled by default. ALL chat is now an opt-in option.
whut? Standaard krijg je dus niet de globalchat te zien?

(btw die offtopic-foto van jou is de uitwerking van de concepttekening die ik al liet zien)

[ Voor 13% gewijzigd door RadioKies op 10-09-2014 12:15 ]

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ja, apart he? Je zou verwachten dat de default op Aan zouden zetten.

Patch notes stonden niet op de homepage, maar wel op het forum.

Verwijderd

dankzij de nova als trial, dan eindelijk eens 5x gewonnen in een trial mech

maar je moet wel sneeuw maps droppen... anders sta je de helft van de tijd niets te doen

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Met de Nova vecht ik niet zozeer met een tegenstander, meer met de hitte...wel een briljante 'mech pre-clan-nerf...nog niet gespeeld sinds de clan nerf.

Pagina: 1 ... 14 ... 37 Laatste