Curse your sudden but inevitable betrayal!
YouTube: Transverse - Extended Reveal Trailer
Overigens denk ik dat het niks gaat worden. Veel te ambitieus voor 1 miljoen. En ze het gaat ook niet erg snel met de funds
Hallo met Tim
http://mwomercs.com/forum...pid__3707950#entry3707950
Complete MWO en Transverse staff zijn gebanned van Reddit.
Blijkbaar is er een (kleine?) rel gaande.
This is probably the closest thing to community warfare we're gonna get
Hallo met Tim
Zelfs hun eigen forum (van Transverse) krijgt zoveel negatieve aandacht dat ze drukker zijn met forum moderatie dan met iets anders...behoorlijke flater so far.
Edit:
Epic!Pkunk schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:33:
This is probably the closest thing to community warfare we're gonna get
[ Voor 28% gewijzigd door Sapstengel op 11-09-2014 15:35 ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
http://mwomercs.com/forum...iew__findpost__p__3711201
En waarom hij dit zegt:
At this point, I'm seriously debating re-starting the show
Hallo met Tim
Hij is blijkbaar Adlan van de podcast/radioserie:
Mortality Radio Adlon
(haal ik uit zn post, zegt mij geen fuck)
Want a cookie?!
de backgroundimage zegt al alles... dat dat kan, PGI hang yourself is wat ze eigenlijk zeggen.
AWS-8Q
Wel een beetje een gekke build zo met die tonnage over maar het speelt erg lekker.
[ Voor 12% gewijzigd door Pkunk op 11-09-2014 20:52 . Reden: Build klopt nu met spel :) ]
Hallo met Tim
Verwijderd
http://www.incgamers.com/...nsverse-fallout-continues
het is wel ontzettend grappig hoe hard die flap drol maar blijf falen
Ach ja, 'k had niet anders van hem verwacht als ik eerlijk ben.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:03:
te druk bezig met het forum lezen ivm de reddit ban
http://www.incgamers.com/...nsverse-fallout-continues
het is wel ontzettend grappig hoe hard die flap drol maar blijf falen
Want a cookie?!
Hoezo niet nog een heatsink in je linker torso of een zwaardere motor en heb jij je ams ammo in je RT ipv je CT?Pkunk schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:51:
New even wat rondjes gedaan met m'n AWS laser boat.. Maar dat gaat erg lekker nu met die cooldown boost zeg.
AWS-8Q
Wel een beetje een gekke build zo met die tonnage over maar het speelt erg lekker.
Flapdrol? Zit Haarbal in t forum daar?
This sums it up pretty good:
http://themittani.com/content/traffic-control-transreversal
De vergelijking die ik eerder al maakte en andere schepen die ik dacht te zien klopte dus wel
[ Voor 17% gewijzigd door RadioKies op 11-09-2014 19:25 ]
Naast de gemiste Heatsink, wel errug veel armor op je rug...Pkunk schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:51:
New even wat rondjes gedaan met m'n AWS laser boat.. Maar dat gaat erg lekker nu met die cooldown boost zeg.
AWS-8Q
Edit: sorry voor die terugkerende offtopic, maar dit is toch wel echt erg sneu...
https://transversegame.co...-creative-director#latest
Lang verhaal kort: SC kopieert eigenlijk ons...! Maaaaaar, omdt hij toevallig eerder de publiciteit heeft opgezocht gaan we de WC IP niet gebruiken....wtf?
[ Voor 26% gewijzigd door Sapstengel op 11-09-2014 19:36 ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Verwijderd
ik geloof er namelijk maar weinig van
check dit (comment, founderpackage en de hoeveelheid posts op zn naam):
http://mwomercs.com/forum...__p__3711335#entry3711335
Grappig dat 95% van de reacties van founders kwamen, vraag mij af of ze nog wat gaan doen met de vragen e.d. die ze stelden en dingen die ze opvielen.
http://partedveil.com/MWO/ - MWO dev timeline (kwam ik tegen in de comments)

Zo en nu genoeg gelazer, eens zien hoe ze hieruit komen...
[ Voor 17% gewijzigd door RadioKies op 11-09-2014 21:20 ]
Laat dit op zijn minst een wake-up call zijn...zo niet, better call Saul!
I just wet my pants:
http://mwomercs.com/forum...pid__3708875#entry3708875
Wat mij tijdens het lezen wel opviel is dat het er redelijk haastig geschreven vind uitzien. Korte stukjes tekst bij elk punt en niet erg diepgaand. Maar wat er staat is wel koel.
[ Voor 64% gewijzigd door RadioKies op 11-09-2014 23:25 ]
Waar is mijn alu hoedje toch?
Edit: lol...zie nu pas dat ze 28 dagen hebben om hun doel van 1 mil te halen...positieve noot: er is in ieder geval $ 6.440 opgehaald. Website en trailer hebben niet meer gekost dan 2k, dus weer 4k voor de ontwikkeling van MWO.
[ Voor 41% gewijzigd door Sapstengel op 11-09-2014 23:57 ]
Verwijderd
eerder vandaag stond ie op 6350, dan hebben ze in effe denken.... 14 uur tijd ongeveer 90 dollar opgehaald
Het leuke is datie aangegeven heeft dat, als ze geen 500k hebben na de eerste 30 dagen, ze het geld dat mensen gepledged hebben terug gaan geven.Sapstengel schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:38:
Het zou mij weinig verbazen als de subsidie verzonnen is, omdat ze niet kunnen toegeven dat ze clan geld voor deze troep hebben gebruikt...
Waar is mijn alu hoedje toch?
Edit: lol...zie nu pas dat ze 28 dagen hebben om hun doel van 1 mil te halen...positieve noot: er is in ieder geval $ 6.440 opgehaald. Website en trailer hebben niet meer gekost dan 2k, dus weer 4k voor de ontwikkeling van MWO.
Moet het uiteraard eerst zien, maar dat zou betekenen dat ze er sowieso niets van overhouden om aan MWO uit te geven
Want a cookie?!
Dan moet ik ook echt een faction gaan kiezen dus?
Heb nu GCB aanstaan simpelweg omdat het een gave naam is
Welke faction hebben jullie op dit moment?
Ben heel benieuwd hoe lone wolves of mercenary units hier in gaan passen.
Lees nu pas in de tweakerslist iets van clan SOES?
Whats that?
[ Voor 10% gewijzigd door Lynx op 12-09-2014 08:40 ]
Ik ben Steiner.
Ondanks dat de Atlas niet mijn ding is geeft dit plaatje mooi weer waarom je geen clanner moet zijn of een ander huis.

in een clan, faction switch, w/e?
Het klinkt wel als iets waar ik actief deel van wil zijn.
Heb niet specifiek de behoefte om dat in een clanmech te doen.
De SHD is nog steeds een enorm sterke mech, en heb de afgelopen weken dikke lol in de spiders.
Kortom ik zoek nog een richting om actief mee te kunnen doen in CW
Sapstengel bijvoorbeeld zie ik bij clanners blijven, Flapdrol/Haarbal heeft een voorkeur voor IS, Aardschok is volgensmij uiteindelijk ook een clanner en ik heb ook zeker de voorkeur voor IS en dan vooral Steiner.
Dit is ongeveer mijn voorkeurslijstje in volgorde:
Steiner
Davion/FRR (Space vikings)
Clan Jade Falcon/Clan Wolf
Mercs
Liao/Kurita
Clan Ghost Bear
Clan Smoke Jaguar
Marik
Ik weet niet of ik in een clan ga, ligt aan mijn tijd en hoe CW is, maar wat ik heb gelezen kun je ook heel prima alleen opt-in doen door je factie te kiezen en vervolgens al PUGgend aan CW mee doen. De potjes in premade groepen zijn dan mooi meegenomen. Oftewel, hoe ik zal droppen hoeft niet anders te zijn dan nu.
Lijkt mij namelijk de mooiste optie, gewoon als Lone Wolf/Merc Corp de battles kiezen die het meeste oplevert.
Heb nu 75 mechs bij elkaar gespaard. Zou jammer zijn als ik er maar een paar van kan gebruiken.
Verder heb ik ook weinig gelezen over rewards die je krijgt bij CW, a la Clan Wars van World of Tanks.
Tsjah, er zijn genoeg bekende Merc Corps in de lore van MW, dus het zou gewoon moeten kunnen en ook viable moeten zijn.Sapstengel schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:22:
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is: is er geen plek voor Merc Corps in dit hele CW verhaal?
Lijkt mij namelijk de mooiste optie, gewoon als Lone Wolf/Merc Corp de battles kiezen die het meeste oplevert.
Heb nu 75 mechs bij elkaar gespaard. Zou jammer zijn als ik er maar een paar van kan gebruiken.
Verder heb ik ook weinig gelezen over rewards die je krijgt bij CW, a la Clan Wars van World of Tanks.
Maar je weet het nooit. Ben ook wel benieuwd.
Zelf btw Steiner
Want a cookie?!
ik heb de Tbr's en zou het zonde vinden die niet te kunnen spelen.
Las iets over salvage na een battle.
Zou leuk zijn als je als IS wint van een clan invasion je de volgende match dire wolves kan fielden
Vanavond nog drops gepland btw?
[ Voor 6% gewijzigd door Lynx op 12-09-2014 14:15 ]
http://www.starshipmodeler.co/gallery15/sm_070512_zeus.html
Ze zeiden al vanaf het begin dat je nooit clantech met IStech kan mixen, dus vraag mij af hoe ze dat salvage in gaan zetten. Wat zou kunnen:
Jij als IS met Clansalvage = extra CB (cash voor tech die niet bruikbaar voor je is)
Jij als IS met IS salvage = items
BTW als jij als IS speler clan in de pan hakt en vervolgens met de Dire Wolf gaat vechten dan zit je niet in een Dire Wolf maar in een Daishi
Wat ik nog weet van CW info die jaren geleden ooit gegeven is is dat als je voor een factie/clan aan het vechten bent dat je dan loyalty points gaat sparen. Als merc corp krijg je loyalty points van de factie waarvan je een contract aanneemt. Bedoeling is dat je met elke factie gaat spelen om zo bij elke factie de maximum hoeveelheid loyalty points behaald. In een eerste concept zei Paul zelfs om met Clan Wolf te kunnen spelen je eerst bij de overige clanners de maximale hoeveelheid LPoints moest hebben gehaald.
Zoals het er nu uit ziet kun je meteen Clan Wolf zijn en vraag ik mij af of het hele idee van tafel is of dat je andere rewards kan halen. Beetje tegenstrijdig was sowieso extra info wat we later kregen dat loyalty points over de duur van een bepaalde tijd af zal nemen, hoe moet je dan in elke factie max punten halen en behouden?
[ Voor 10% gewijzigd door RadioKies op 12-09-2014 15:33 ]
Heb enkele maanden ergens een dev post gelezen dat IStech wel degelijk met clan wapens zou kunnen gaan werken. Vraag me niet om een bron, maar dit zou idd door een salvage systeem vrijgegeven worden.C-UAC40 Jaeger voor Radio? Zoveel back armor kan ik niet plaatsen...
Avondje droppen lijkt me wel lachen, maar vanavond gaat niet werken voor mij. Zal zaterdag/zondag Mumble ff starten om te kijken wie er online zijn.
Grappig, in t begin niet dus, enkele maanden geleden blijkbaar weer wel en in de meest recente post zeiden ze dat je geen mechs kan combineren (wat ik eigenlijk ook verbind aan items omdat ze het sowieso niet over items hadden). Paul heeft ook niet voor niets als forumsignature "master of misinformation" staan.
Mn JM6 met cUAC40 of met 4x cLBX5 (volgensmij past dat)? DO WANT!
Ik ben evt vanaaf of ergens dit weekend online. Ik weet niet waarom, maar soms heb ik momenten dat MWO mij even niet trekt. Zo had ik vorig weekend wel even mumble aan, maar heb ik sinds 2 weken terug nog geen seconde MWO aangehad. überhaupt weinig gegamed de laatste tijd, alleen maar een paar uurtjes Xenonauts en een rondje FTL.
[ Voor 5% gewijzigd door RadioKies op 12-09-2014 16:07 ]
Hallo met Tim
Kan ik geen mechbays meer kopen...nu zeg maar...
[ Voor 9% gewijzigd door Lynx op 12-09-2014 20:35 ]
De keren dat ik wat MC heb gekocht was via PayPall. Bedenk mij net dat ik ook al behoorlijk wat geld in MWO heb gestoken in de vorm van MC paketten

Die eerste 50 zullen al wel vergeven zijn omdat ze gisteren begonnen. Alhoewel, hoe vaak is er een dev daadwerelijk ingame?
Ook al tellen TeamKills niet mee, ik zou TKen voor de lol
YouTube: Forget Doubles, Standard Heatsinks are OP - MechWarrior Online
Hallo met Tim
Zag m in de YT recommended list... Hoe kwam jij erop dan? Beetje jammer dat ie alleen niet de link naar zijn forum topic in de omschrijving gaf voor wat context.
Ik moet zeggen: kudo's voor hem.Pkunk schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:56:
Ik zie het wel Kies, je zit stiekem comments te geven op youtube:
YouTube: Forget Doubles, Standard Heatsinks are OP - MechWarrior Online
Alleen jammer datie de keren datie hard stuk gaat bijna niet laat zien
Want a cookie?!
Ik kwam dat filmpje ergens op het mwo forum tegen.. Jij zei precies wat ik ook dacht.. beetje nietszeggend filmpje zo. En dat comic relief verhaal is natuurlijk nogal onzin, want het is helemaal niet grappigRadioKies schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:16:
Haha, stalker.
Zag m in de YT recommended list... Hoe kwam jij erop dan? Beetje jammer dat ie alleen niet de link naar zijn forum topic in de omschrijving gaf voor wat context.
Hallo met Tim
http://www.reddit.com/r/m...rom_your_harshest_critic/
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Laatste paar alinea's komen meer in de buurt van constructieve feedback.
Ergste is dat hij gewoon nog solo dropped en rechten ontleent aan zijn "founder" status.
Sneu dat op en heleboel vlakken hij wel gelijk heeft, maar er is gewoon een kruistocht aan de gang tegen PGI.
Ik lees het voor het vermaak, maar blijf gewoon spelen omdat het een vermakelijk spel is dat met zijn 15minuten potjes perfect in mijn levensstijl past op het moment.
Gister zelfs nog 6k MC gekocht (met CC
This week marks our 1 year Anniversary! Piranha Games would like to show our extreme gratitude to all players and supporters who have put their time and money into MechWarrior Online.
Anniversary Weekend
On September 17th 2013 we had our exciting launch event in San Francisco. So to mark this anniversary we're celebrating this weekend with Double XP, Double XP conversion, and Mechbays for 50% off. Also during this Anniversary weekend, when you win 1 match you will earn a Cupcake Cockpit item.
Active Player Reward
Our 1 year Active Player Reward is for any player that has played more than 100 matches since September 17th 2013. Eligible players will receive 2,000,000 C-bills, a Mechbay, and a fun standing Cockpit item.
Players with less than 100 matches still have the potential to earn this reward, as you have until Sept 23rd at 10:00 am PDT to hit the mark! The Active Player Reward will be injected into eligible accounts on September 23rd.
MechWarrior Credits Reward
This reward is for anyone who has ever purchased MechWarrior Credits. Eligible players will receive an exclusive new Centurion variant - the CN9-AH - decked out with a custom paint job, along with a 30% C-bill Bonus and a free Mechbay. This custom CN9-AH variant will only be available through our MechWarrior Credits Reward program and will be injected into eligible accounts on October 21st. You have until Sept 23rd at 10:00 am PDT to earn the MechWarrior Credits Reward. Founders packages that included MechWarrior Credits qualify for this reward. Standard versions of this new variant will be available for C-Bills at a future date to be determined.
Pre-Sale Reward
This reward is for players who have purchased any pre-sale program package. This includes any level of Founders, Phoenix, Clan Invasion Wave1 and 2 packages, or a la carte mechs. Eligible players will receive an exclusive new Atlas variant - the AS7-S - decked out with a custom paint job, along with a 30% C-bill Bonus and a free Mechbay. This custom AS7-S variant will only be available through our Pre-Sale Reward program and will be injected into eligible accounts on October 21st. You have until Sept 23rd at 10:00 am PDT to earn the Pre-Sale Reward. Standard versions of this new variant will be available for C-Bills at a future date to be determined.
Top Tier Reward
This reward is for anyone who purchased a Top Tier Package in any of our pre-order programs. Eligible players will receive an exclusive new King Crab Assault Mech decked out with a custom paint job, along with a 30% C-bill Bonus and a free Mechbay. This custom King Crab variant will only be available through our Top Tier Reward program and will be injected into eligible accounts on December 16th. You have until December 16th at 10:00 am PDT to earn the Top Tier Reward. All Standard variants of this chassis will be available for MC December 16th and C-bills January 20th.
As an additional thanks to all Founders, the C-bill bonus on all original Founders Mechs will be permanently raised from 25% to 30% starting September 17th.
This week we are also introducing our exciting Clan invasion Wave 2 pre-order program which allows us to offer the Ultimate Clan Reward Program!
Ultimate Clan Reward
This reward is for players who purchased a Masakari Clan Invasion package and the Wave 2 Man-o-War package. Eligible players will receive an exclusive new Invasion Mad Dog Mech with custom Invasion paint job and unique geometry, along with a 30% C-bill Bonus, 2 additional Mad Dog standard variants and 3 Mechbays .The Invasion version of this Mech will only be available through the Ultimate Clan Reward program. This Invasion Mad Dog Mech and the 2 standard variants will be available starting September 23rd for daily 4 pm injection. All Standard variants of this chassis will be available for MC December 16th and C-bills January 20th. Check out our Clan Invasion Wave 2 page for details (coming soon). The Ultimate Clan Reward program will be available for as long as the Clan Invasion Programs remain active.
Please leave us your questions here: http://mwomercs.com/...ogram-feedback/
Enige wat heel spijtig is, is dat de king crab en mad dog er niet in zit voor me.
Vertik het om een top tier package te kopen.
Heb de Twolf a la carte en vind dat wel genoeg
2 van de 4 nieuwe clanners van 2nd wave zijn dus al bekend (King Crab & Mad Dog), weet iemand al wat de andere twee zijn?
Ben benieuwd of ik mezelf er toe kan zetten om nog naar de 100 games te gaan (kan je ergens zien op hoeveel games je zit sinds launch?).
Want a cookie?!
Ook nog wel wat gespeeld rondom de introductie van de clan mechs, maar na 20 potjes kwam ik er toch wel achter dat heel veel IS mechs niet meer viable waren en ik eigenlijk een clan mech moest aanschaffen om mee te komen. Daarna het spel niet meer aangeraakt.
Hoe kan je checken op hoeveel matches je zit?
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Ik zit op 712. Het lijkt erop dat ik alle goodies krijg op de Ultimate Clan Reward na.
Misschien moet ik net als Sap mijn account gaan uitlenen
1.33 K/D ratio btw, dat valt me niks tegen.
Heeft iemand al wat info kunnen bemachtigen wat die king crab precies is?
in principe speel ik nooit met assaults, maar op een of andere manier triggert deze me wel.
Mijn a la carte upgraden naar een masakari (als dat al kan)?....ben wel in de verleiding stom genoeg.
Hallo met Tim
Iconische 100 ton Assault mech: http://www.sarna.net/wiki/King_CrabLynx schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:07:
...
Heeft iemand al wat info kunnen bemachtigen wat die king crab precies is?
...
Vrees alleen dat hij dermate MWO-proof gemaakt wordt dat de stijl verloren gaat...net als met de Nova het geval is:

@Pkunk: ga je de 2nd wave clan pack halen dan?
[ Voor 6% gewijzigd door Sapstengel op 16-09-2014 12:26 ]
Hmmm, zal vanavond/morgen eens kijken.Sapstengel schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:02:
18 maart jl. zijn de stats gereset. Eenmaal ingelogd kun je onder Profile -> Stats -> Base Stats -> Current de wins/losses bij elkaar optellen. Dan weet je in ieder geval wat je tussen 18-03-2014 en nu hebt gedaan.
Ik zit op 712. Het lijkt erop dat ik alle goodies krijg op de Ultimate Clan Reward na.
Misschien dat het waard is om de komende paar avonden weer eens wat potjes te doen.
"Gratis" goedies zijn altijd leuk natuurlijk
Want a cookie?!
Mechwarrior Online: Flapdrol
http://mwomercs.com/forum...pid__3724765#entry3724765

[ Voor 12% gewijzigd door Sapstengel op 16-09-2014 13:03 ]
Toen ik de 30 dollar founderspack kocht was er ook geen iDeal, en heb ook geen CC.Lynx schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:15:
Gister zelfs nog 6k MC gekocht (met CC), premium time, mechbay en een Anansi.
Heb toen via money2 met iDeal een paypal account van 25 euro voorzien en daarmee betaald. Je kan ook een bankrekening koppelen aan paypal, maar een bankrekening op username password leek me geen goed idee.
[ Voor 6% gewijzigd door Cinerama op 16-09-2014 13:11 ]
Tip: gebruik http://mwo.smurfy-net.de/
Vind de wave 2 behoorlijk licht...80 ton assault, 65 ton heavy, 45 ton medium en 25 ton light, met een eventuele bonus heavy van 60 ton...DOA?
Ow wow... als plaatje in deze thread de looks van de King Crab zijn, dan denk ik dat ik ga overgeven...Sapstengel schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:24:
[...]
Iconische 100 ton Assault mech: http://www.sarna.net/wiki/King_Crab
Vrees alleen dat hij dermate MWO-proof gemaakt wordt dat de stijl verloren gaat...net als met de Nova het geval is:
[afbeelding]
@Pkunk: ga je de 2nd wave clan pack halen dan?

/stupid. nvm
Want a cookie?!
plaatje at direct in je link staat is geen King Crab maar een warhawk. Ben er een hele tijd uitgeweest, maar dat weet ik dan nog wel weerRenquin schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:13:
[...]
Ow wow... als plaatje in deze thread de looks van de King Crab zijn, dan denk ik dat ik ga overgeven...![]()
100 potjes zijn er btw echt niet veel. Vooral niet als men mee heeft gedaan met de vorige weekend challenges.
Zit op precies 420 games (blaze it fgt). Mooie K/D ratio van 0.98

Overigens, is mn k/d ratio wel heel hard gedaald nadat de Clanners zijn gekomen. Komt niet alleen door de OP clanners, maar ook doordat redelijk wat potjes samen zijn gedaan met Sapst... killsteale.. Tweakers
[ Voor 33% gewijzigd door RadioKies op 16-09-2014 13:30 ]
RadioKies schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:21:
....
Overigens, is mn k/d ratio wel heel hard gedaald nadat de Clanners zijn gekomen. Komt niet alleen door de OP clanners, maar ook doordat redelijk wat potjes samen zijn gedaan met Sapst... killsteale.. Tweakers

Zelfs de grootste aanhangers van MWO kunnen niet ontkennen dat het niet heel erg goed gaat met MWO: verlies van spelers (belangrijker: verlies van whales), missen van deadlines, slechte balancing, bizarre behandeling van criticasters, ontbrekende features, UI 2.0, het te vroeg uitbrengen van Clan mechs vanwege het nodig hebben van een kapitaal injectie.
Maar zie

My response:
"Russ,
First off I want to thank you for your response and the time you are taking from your very busy scheduled to personally handle this mess.
So, am I to believe that some people thinking that I was "skirting the line" is enough evidence to ban/moderate an account? I wouldn't mind seeing some of those examples of what you all consider enough to be placed on moderation.
I am interested in the past, because those who forget the past are doomed to repeat it, something PGI has already done several times. You should not be forgetting the past but learning from it.
So, I guess my answer to you would be, I always post constructively but I will not JUST focus on the future, I will be sure to remind PGI of the past so that you do not repeat past mistakes."
Conclusion of my conversation with Russ below.
His reply:
Hi John,
Although I am disappointed you posted the conversation on Reddit before we had a chance to conclude it, I would like to finish it off none the less.
That's fair enough if you want to remember the past and I agree it's not about forgetting it, but also not letting it drag us down. I will remember and will us that as motivation.
I am not asking for you to be a Forumgold, only that you keep things related to current subjects and goings on and hopefully participate in some of the opportunities for player feedback.
I am removing your need for moderation preview.
Russ
Another reply right after it:
Oops
*use that as motivation.
Since I get crushed on my grammar. Although I have never claimed to be anything near a grammar Nazi, my main downfall is trying to move through my work load too quickly.
Russ
My response to him:
I am not worried about grammar. I just want you guys to learn and improve the game. I honestly don't enjoy "hating" on you guys, all the hate is because we had so much hope and want the game to be good.
I really appreciate the steps you are taking in trying to make amends, not only in the forum unbannings but the player council. I really think a blanket unban for all but the most serious offenders would benefit the trust factor... the problem with how you guys are doing this right now is that you are making people prove something to get unbanned.
I really hope we start to see action instead of words soon. CW must be good or MWO will be in trouble. I would also suggest re-doing UI 2.0 (this has been a huge block to my wanting to play again).
Again, thanks for your time Russ.
En deze als afsluiter (ander persoon):

Onthou wel dit waren mensen die gewoon kritiek hadden op MWO/PGI (niemand is bedreigd, ze waren niet aan het trollen, etc), spelers van het eerste uur, veelal mensen die teleurgesteld zijn geraakt in MWO, die met verbeterpunten komen om toch nog wat van MWO te maken. Mensen die gewoon naar een goede Mechwarrior game verlangen.
Afsluitend een serieuze vraag voor de heren die ervaring hebben met de clan mechs: wat is de mening over de timberwolf?
Want mocht ik toch weer kortsluiting in me hoofd krijgen en besluiten om weer MWO te spelen dan zit ik toch te denken om zo een Timberwolf a la cart te bestellen om toch een keertje clans uit te proberen. Na founder en Phoenix overlord package kan ik nog wel weer een keer gestoord doen (misschien dat ik dan ook die premium time van bijna een half jaar eens kan activeren)
[ Voor 6% gewijzigd door Cinerama op 16-09-2014 14:10 ]
Ik hoop echt van harte dat het spel weer beter wordt, want ik heb er behoorlijk veel plezier in/mee gehad!
Want a cookie?!
Krijg een beetje deja vu gevoel met die CW presentatie vlak voor de Phoenix packages, terwijl ze 100% wisten dat ze dit niet rond gingen krijgen...zelfs het ontwerp document was nog niet eens gereed...ik wil graag geloven dat ze hun aanpak beteren, maar ik krijg hierdoor ook het gevoel dat ik leid onder het Stockholm syndroom.
Edit: @ Cinerama: TimberWolf is gewoon de beste van alle Clanners. Punt. Persoonlijk vind ik de Warhawk leuker spelen, maar ik ben efficiënter met de TimberWolf.
[ Voor 12% gewijzigd door Sapstengel op 16-09-2014 14:27 ]
Cadeau's uitdelen en dit keer wel een focus op founders (zoals 25->30%extra CB, alhoewel ze het echt goed zouden maken door founders net wat meer dan de 30% te geven die andere hero's e.d. hebben), mensen unbannen en met info naar buiten komen. Het kan een ruse zijn om goodwill te maken (ze hebben wel eens eerder opeens leven laten zien, echter was dat van korte duur en mindere mate), maar het kan ook legitiem zijn dat ze het licht hebben gezien.
MW Buddah was zelf ook niet altijd even goed bezig Cinerama. Hij heeft behoorlijk wat haat lopen zaaien met alt accounts. Met zijn hoofdaccount heeft hij idd alleen maar kritiek geleverd. Veel zijn gebanned in een bepaald tijdsbestek omdat er heel veel zaten te zeuren en het veel te ver namen. Ze dachten beter meteen te kunnen bannen bij een mogelijk geval dan daadwerkelijk kijken of iemand idd te ver gaat.
Ze hebben zelfs iemand gebanned die met de launch een kneiterdure cake had gekocht voor PGI die daarna een paar vragen op de gevoelige plek legde... daar viel mijn mond ook van open.
[ Voor 5% gewijzigd door RadioKies op 16-09-2014 14:27 ]
Zelf niet mee gespeeld, maar hij schijnt behoorlijk OP te zijn, maar goed, ik ga geen 50 dollar voor 3 mechs uitgeven, voor cbills moeten we helaas nog even wachten, even copypaste van ergens anders:Cinerama schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:49:
Afsluitend een serieuze vraag voor de heren die ervaring hebben met de clan mechs: wat is de mening over de timberwolf?
Want mocht ik toch weer kortsluiting in me hoofd krijgen en besluiten om weer MWO te spelen dan zit ik toch te denken om zo een Timberwolf a la cart te bestellen om toch een keertje clans uit te proberen. Na founder en Phoenix overlord package kan ik nog wel weer een keer gestoord doen (misschien dat ik dan ook die premium time van bijna een half jaar eens kan activeren)
August 2014
Week 2
Kit Fox available for [C-Bill]
Week 4
Nova available for [C-Bill]
September 2014
Week 2
Summoner available for [C-Bill]
Week 4
Dire Wolf available for [C-Bill]
October 2014
Week 2
Adder available for [C-Bill]
Week 4
Stormcrow available for [C-Bill]
November 2014
Week 2
Timber Wolf available for [C-Bill]
Week 4
Warhawk available for [C-Bill]
http://www.kitguru.net/ga...lement-in-aliens-lawsuit/
thanks voor de info, a la carte kopen is voor mij denk de enige optie, want de Dire Wolf Prime kost nu al rond 7k MC (dat is dan $30 voor het gemak) en ik ga er vanuit dat de Timberwolf een stukje duurder zal worden qua MC dan de Dire Wolf, laten we zeggen 10K., wil ik de 3 varianten hebben dat kost het meer dan $130 aan MChaarbal schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:32:
[...]
Zelf niet mee gespeeld, maar hij schijnt behoorlijk OP te zijn, maar goed, ik ga geen 50 dollar voor 3 mechs uitgeven, voor cbills moeten we helaas nog even wachten, even copypaste van ergens anders:
August 2014
Week 2
Kit Fox available for [C-Bill]
Week 4
Nova available for [C-Bill]
September 2014
Week 2
Summoner available for [C-Bill]
Week 4
Dire Wolf available for [C-Bill]
October 2014
Week 2
Adder available for [C-Bill]
Week 4
Stormcrow available for [C-Bill]
November 2014
Week 2
Timber Wolf available for [C-Bill]
Week 4
Warhawk available for [C-Bill]
Het vermoeden is dat de Timberwolf in EC ongeveer 30.000.000 EC gaat kosten en dat heb ik niet. Ook al zou ik het hebben dan kan ik er 1 kopen en heb ik niks meer om aan peperdure equipment/wapens te besteden.
Dus ja dan is $50 a la carte voor 3 timberwolfs geen verkeerde deal, lijkt mij. Maar ja kan er naast zitten heb al een hele tijd niet meer gespeeld
[ Voor 3% gewijzigd door Cinerama op 16-09-2014 14:47 ]
Ook maar dan alsnog kom je voor 3 Timberwolfs op ongeveer op $90 scheelt toch weer $40 met de a la carte optieSapstengel schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:52:
Gok dat de Timber wolf tussen de 6k en 6,5k MC komt oftewel 17 tot 18 miljoen CBills per variant. Meer dan 7k MC durven ze echt niet te vragen, ondanks die 375XL.
Edit: bij 8 minuutjes per pot, kun je $50 (of $55?) in 24 uur besparen....ik schat mijn tijd iets hoger in dan $ 2,08 per uur. Maar goed, nu heb ik ook wel een hele hoge dunk van mijzelf...
[ Voor 34% gewijzigd door Sapstengel op 16-09-2014 15:02 ]
Maar goed, ik haal ze gewoon voor cbills, ze zijn duur, maar je hoeft er meestal ook maar 1 te houden om nog steeds alle builds te kunnen maken, en ze hebben allemaal double heatsinks, scheelt ook weer een cash sink.
Enfin aangezien ik in een vlaag van verstandsverbijstering Phoenix overlord package heb gekocht heb ik dus flink wat mechs, nu heb ik voor de shadowhawk's wel wat leuke builds kunnen verzinnen aangezien mediums echt mijn ding was. Maar voor die Thunderhawk en Battlemaster kon ik niks goed verzinnen maar ook niet echt vinden op de forums. Hebben jullie nog tips aanraders?
Ik heb hem volgens mij zo:
http://mwo.smurfy-net.de/...98d733eeda426159d88057b14
Gewoon de srm's tegelijk afvuren, werkt goed tegen zwaar spul.
Ik neem aan dat je de Thunderbolt bedoelt? Zit nog op het werk, maar deze werkte wel voor mij.
Mijn favo Battlemaster was iets als dit.
Let wel, het ligt echt helemaal aan jouw speelstijl. Ik maak veelvuldig gebruik van XL's en daardoor vaak aanwezig op tweede lijn. Vooral die Battlemaster kan schitterend over een randje PPC's spammen en zodra ze dichterbij komen de volle lading geven met MLAS en AC2's
Voor de Thunderbolt zou ik op elke variant een soortgelijke build te maken zoals het voorbeeld van Sapstengel. Battlemaster ditto, de 1S is echter een LRM of SRM mech.
Ik heb erg veel plezier met de Griffins. De Wolverines (zat toch niet in overlordpackage?) zijn de volgende chassis die ik ga nemen, die lijkt mij ook erg leuk als medium mech.
Na de Stormcrow pound-for-pound waarschijnlijk de beste mech. Veel build opties, veel armor, jump jets en erg snel. En toch vind ik veel andere clan mechs leuker. Misschien omdat het gewoon te makkelijk is ofzo.. Kweenie. Heb nooit m'n draai kunnen vinden er mee.Cinerama schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:49:
Hallo met Tim
Heb overigens nog wel 1 met lbx20 klaar staan om uit te proberen.
Heb geen enkele andere clanner gezien waarvan ik het de moeite vond om m te kopen.
Heb ze gemastered en ben weer bezig met IS lights.
De Clan reinforcement package zijn wel behoorlijke poep mechs (van alle clanmechs die ik ken zeggen ze mij vrijwel niks), behalve de überpackage MadDog.. ik ken ze wel, maar bij deze mechs dan weer niet de IS namen... Die Fenris gaat heel naar worden... een medium clanmech die 130 gaat zonder speedtweak
die ondertitel van je is goed toe te passen op vanalles Sap: Haarbal, meer haar dan bal - Henk, Meer Radio dan Kies
[ Voor 7% gewijzigd door RadioKies op 17-09-2014 10:55 ]
Volgens mij moeten het er minimaal 30 meer zijn, maar ach...
Voor mij geen reden om voor die 100 te gaan dus
Voor de wipe waren het er btw 555 (no kidding
Moet wel toegeven dat, als Cinerama die $50,- on demand gaat kopen, ik het waarschijnlijk ook doe. Al is het alleen maar om weer een beetje mee te kunnen doen -.-
[ Voor 36% gewijzigd door Renquin op 17-09-2014 10:36 ]
Want a cookie?!
Mn prewipe stats: Wins / Losses 1,248 / 986
Je moet er meer dan 30 hebben helaas (alhoewel... helaas? Kom je nu weer meer online?):
# Basically if you played 100 matches in the last year you get the active player rewards
# If you bought MC ever or have a founders back since they had MC in them which qualifies you get the Centurion
# If you bought any package ever, from lowest founders back to lowest clan or a la carte you get the Atlas
# If you bought Legendary OR Overlord OR Masakari OR Man O War you get the King Crab
# If you bought the Masakari AND Man O War you get the Mad Dog for free Sept 23rd - But it is available for MC and CBills around the turn of the year - details in post.
Ik ben vanaf aankomend weekend van plan tijd vrij te maken om weer MWO te gaan doen.
Maybe in het nieuwe jaar de MadDog voor MC/CB kopen. Blijft toch wel een brute mech. Ik ga dan ook een MercCore/Clanunit oprichten met een naam zoals Blood Angels waarin iedereen een MadDog moet hebben en hem als naam een Dreadnaught variatie moet geven. Aan het begin van elke match moeten de leden (wanneer ze de MD besturen) beginnen met: ,,Even in death I still serve'' de overige leden de tekst ,,Burn the Heretic. Kill the Freeborn. Purge the Unclean''.

De MadDog is gewoon een WH4K Dreadnaught namelijk

[ Voor 82% gewijzigd door RadioKies op 17-09-2014 11:12 ]
Maar je moet 30 potjes hebben om ook voor die andere dingen in aanmerking te komen?
Dat maak ik namelijk nergens uit op...
Want a cookie?!
Verwijderd
de beste battle master staat er bij mij zo bijCinerama schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:11:
aan de heren Haarbal/sapstengel/Radiokies (kan me trouwens herinneren dat ik in een verleden wel eens met jullie heb samen gespeeld, 1 van jullie zat toch met zijn reet in het heerlijke Barcalona?? Nog steeds btw?)
Enfin aangezien ik in een vlaag van verstandsverbijstering Phoenix overlord package heb gekocht heb ik dus flink wat mechs, nu heb ik voor de shadowhawk's wel wat leuke builds kunnen verzinnen aangezien mediums echt mijn ding was. Maar voor die Thunderhawk en Battlemaster kon ik niks goed verzinnen maar ook niet echt vinden op de forums. Hebben jullie nog tips aanraders?
BLR-1G Aardschok approved build
als je de PPC als eerste monteert, zitten ze in slots boven in de schouders, dan is het zo dat als je het doelwit kan zien, je hem ook kan raken
de thunders, die zijn gewoon beetje klote, 1 kan nog dienen als LRM 40 platform, de andere zijn eigenlijk 2x ac5's met mediums als ondersteuning... niet een bijzonder platform naar mijn mening (de battlemaster daarintegen is behoorlijk goed)
de andere versie kan ook uitstekend LRM boaten.
en ik zit nu even in nederland ivm korte vakantie.
maar ik ga vrijdag midden weer naar huis, en dat is dus inderdaad Barcelona
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2014 15:34 ]
2xMG, 2x ER PPC RT, 3ML en een XL.
Snipen met de ER PPCs kan eigenlijk met elke mecht wel ok.
Ging ook behoorlijk goed met de Blackjack (3 geloof ik).
Zelfs na de clans.
Heeft iemand wat globale specs van de nieuwe mechs die genoemd zijn?
Tonnages, potentiele types wat betreft hardpoints, speed, ed?
Verwijderd
want ik kom in aanmerking voor alles (gezien de overlord top tier die ik had) behalve dan de maddog.
maar 30% cbill versie voor een atlas en king crab, ja graag =)
Dat niet alleen, vergeet niet dat ze de clanmechs echt nog wel wat meer gaan nerfen. Is het niet in wapens/items dan wel met quirks in de mech.Sapstengel schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:41:
vind ik de 2nd wave pack erg licht qua tonnage (25L, 45M, 65H, 80A + 60H). Dat zullen niet de meta builds worden...
Als straks iedereen weer gaat spelen dan hebben we een 12man Tweaker team! Een georganiseerde groep met ongeorganiseerde spelers
Dat is wel de beste manier hoe ik aan wedstrijden (buiten gamen om) heb deelgenomen. Met een groep die met een 'wat de fuck maakt het ook uit, ik ben hier om plezier te hebben' mentaliteit ergens aan mee doen. Dan heb je ook niet de "druk" om goed te spelen waardoor je uiteindelijk al potentieel beter kan spelen. Don't force yourself, you got to be the water, go with the flow... do not think, just do it. NIKE

Hallo met Tim