Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
QFTSapstengel schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:41:
Ben er wel uit. Screw PGI. Eerst maar eens CW 2 afwachten en bier drinken. De timing van Russ die "het licht heeft gezien" is me allemaal iets te toevallig op de vooravond van de 2nd wave aankondiging. Tegen de tijd dat CW 2 goed en wel moet arriveren (21 december(voor de duidelijkheid:2014!)) zal de MadDog aanbieding nog wel geldig zijn.
Meer details nu uit over wave 2:
http://mwomercs.com/wavetwo?p=patcher
De Mad Dog heeft flink wat wapens mee zeg:
MDD-Prime: LRM40 + 2LPLas + 2MPLas
MDD-A: SRM 24 + 2LBX-5 + ERPPC
MDD-B: LRM 20 + SSRM12 + 2ERLLas + 3MPLas
En de Ferret nu de snelste clan mech met 130kph.. kweenie.. ziet er toch interessant uit.. zal het wel weer gaan kopen. Hou niet van grinden en op zich is het geen slechte deal.. al die c-bills kan ik toch niet bij elkaar sparen.

[ Voor 37% gewijzigd door Pkunk op 18-09-2014 10:08 ]
Hallo met Tim
-Veel frustatie, veel potjes met maar damage gedaan tussen de 100 en 200.
-Zoekende naar speelstijl, mechclass, weaponloadout.
-Weet niks meer van de meta, van wat er is generfed, wat werkt etc.
Op een gegeven toch maar mijn Ilya met 3x AC5 en 3 small laser vanuit het stof gehaald. Wat blijf ik toch van die mech houden, gaat niet altijd perfect, maar als die gaat dan gaat ie ook goed. Clan en IS mech verloren gewoon spontaan componenten of vielen na een pounding heerlijk achterover, 500 tot 800 damage is waar ik wel tevreden over ben.
Kortom: flink zoekende, ben het het klein beetje MWO skill wat ik al had helemaal kwijt, maar heb me toch redelijk vermaakt. De basis gameplay van MWO blijft leuk, de dingen erom heen zijn alleen zo vreselijk (looking at you UI2.0)
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Met MWO ben ik ook beduidend slechter dan met andere shooters. Headshots maken lukt normaliter wel na een poos een spel te hebben gedaan, maar bij MWO kan ik het nog steeds voor elkaar krijgen een mech compleet te missen.
Richtlijn voor damage done in een potje ongeacht de mech is imo 400+ gemiddeld en minstens 250.
Mijn stats gemiddeld over alle potjes na de reset zijn wel matig, maar dat is dan ook geen goede indicatie eigenlijk.
118233 dmg totaal, 420 potjes = 281,5 dmg avg per match.
Oeh de Jade falcon MadDog is gaaf (iets naar onderen scrollen en dan de CJF klikken)
https://mwomercs.com/wavetwo?p=hero
Sowieso ziet hij er goed uit.
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Bij "echte" shooters kom je een heel eind door ontwikkelde "twitch"-skills alleen. Als oude man *kuchkuch* verdwijnen die skills sneller dan me lief is.
Vind de Ghost Bear versie iets meer geslaagd om eerlijk te zijn....RadioKies schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:08:
...
Oeh de Jade falcon MadDog is gaaf (iets naar onderen scrollen en dan de CJF klikken)
https://mwomercs.com/wavetwo?p=hero
Sowieso ziet hij er goed uit.
Edit: Zie net pas dat we ook de eerste Heavy met ECM mogen verwelkomen...wel jammer dat de Mad Dog (imho) veel beter is op papier...
[ Voor 7% gewijzigd door Sapstengel op 18-09-2014 14:02 ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Jammer is alleen wel dat die SA heel slecht is bij MWO, maar dan ook echt heel slecht. Ik weet vaak niet eens waar ik vandaan beschoten word.. hoe moet ik weten waar wie is? Gelukkig heb je de overlay key, zonder die functie zou ik echt gek worden. Wat MWO ook niet helpt is het geluid. Ik heb een 5.1 set waar ik normaliter prima kan horen waar wat vandaan komt, bij MWO kan iemand linksachter je schieten maar ik hoor niet overduidelijk dat het linksachter mij is. Komt ook omdat de wapens niet allemaal echt een duidelijk geluid hebben.Sapstengel schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:51:
Het leuke van MWO vind ik het belang van situational awareness.
Vergelijk het eens met de geluiden van MW2,3 of 4. Die zijn heel helder en onderscheidend van elkaar. Ook de warning/BBetty audio is zeer slecht imo. Zoals je vroeger overal kleur had en dingen daardoor kon onderscheiden en nu alles 1 kleur als het ware grijs/grauw/bruin en zo lijkt het ook te gaan met geluid tegenwoordig. HPG is al helemaal een hell met geluid. Ja heel koel, maar inslagen op je mech mag je toch echt wel horen resoneren door je hele mech heen. Iemand in een tank of APC kan toch ook horen dat die beschoten wordt? Een AC20 shell is iets van 500mm! Hoezo hoor je dan vrijwel niks bij impact? Daarnaast had je bij voorgaande MW spellen een impact alarm die hoog piepte als je zwaar onder vuur lag.
Het is maybe stom, maar ik wou dat ze de huidige hit indicator veranderen naar hoe ze dat bij CoD of BF of wat dan ook doen.
Alleen hierdoor al zit ik te overwegen om een surround headset aan te schaffen omdat een headset toch altijd net weer duidelijker is dan een surround set. Maargoed, die komt op een lijst te staan met dingen die ik voor mn pc wil hebben en die is al veel te lang. Ik speel als ik alleen ben daarom ook vaak met de soundtrack van MW3/4.
ben ik de enige die hier last van heeft? Met wat voor audio opstelling spelen jullie eigenlijk? Ik weet dat Aardschok moederliefdebedrijvende harde zwaarmetaal aan heeft tijdens spelen, maar of dat om dezelfde reden is...
Overigens bedenk ik mij nu net, voor ik op "verstuur" klik, had ik volgensmij in CB hier minder/geen last van.
Maar veel meer gebruik ik "B", minimap en je hebt natuurlijk de schade-indicator die rond je HUD weergeeft of je van voor, achter, links, rechts, etc. wordt beschoten. Heb je niet echt geluid voor nodig...
De huidige schade indicator zuigd, niet opvallend/duidelijk genoeg, daarom wil ik ook meer een CoD achtige indicator. De fullscreen map gebruik ik niet zo veel, alleen in het begin vaak om mij snel te orienteren (*kuch*river city night*kuch*). Sowieso had ik ook liever de minimap linksboven in de hoek gezien. PGI heeft bij het vormgeven gekeken naar MW4 en volgensmij niet naar 2 en 3.
MW2/3 stijl:

MW4 midden onder:

En waarom hebben ze de wapens/paperdoll van locatie veranderd in MWO? Heel irritant dat je links onder moet kijken naar je eigen mech en vervolgens schuin naar de overkant van je scherm moet kijken voor de vijand. IGP: hey het lijkt wel heel erg op MW4 zo. Russ: dan swappen we toch wapens en de paperdoll?
Valt je trouwens niet nog iets op? Custom paperdolls, wat voor luiheid is het dat we die niet in MWO hebben. Dat we geen 3d weergave hebben van mechs snap ik, omdat dat hetzelfde euvel is dat PIP 4x zoom niet functioneerd zoals het zou moeten.
Mogelijkheid voor een snelle money grab en hij laat het liggen?
"Trust me bringing back the Founders or Phoenix program would be by far the easiest option for Piranha to provide, however I don't feel we have the complete support we would need to do so."
New leaf?
Zal de hellbringer wel a la carte gaan halen gok ik.
De ghostbear camo is wel erg gaaf!
http://mwomercs.com/forum...e-asset-art/page__st__400
Als je de thread niet kent, dan is het sowieso de moeite waard om die vanaf het begin door te nemen.
Misschien is het het dan toch wel waard om nog eens te spelen de komende dagen ^_^
Want a cookie?!
Radio"Beheerder from hell"Kies
Ga toch maar die Timber Wolf kopen... Is weer een hoop geld, maar hoop ook dat het het waard is.
edit: hoe lang duurt het voordat je mech beschikbaar is in je mech bay?
[ Voor 18% gewijzigd door Renquin op 19-09-2014 15:11 ]
Want a cookie?!
Dat is wat ik ervan begrepen heb, anders als het een directe unlock is kan het tot maximaal 15min duren voordat je m hebt redeemed.
100 matches for Active Player Reward
CHALLENGE COMPLETE! Ironisch eigenlijk omdat ik juist de laatste tijd niet een "active player" ben geweest
Time Left: 99:09:15
Ik denk dus dat we over 99 dagen de reward krijgen.
Upcoming challenge:
September 19th
5:00 pm UTC
Win a Cupcake
[ Voor 41% gewijzigd door RadioKies op 19-09-2014 15:51 ]
Hmz... Ik dacht dat de Timber Wolf allang uit was.RadioKies schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:48:
Je krijgt m niet meteen, maar iedereen krijgt m tegelijkertijd wanneer ze de mech uitbrengen.
Dat is wat ik ervan begrepen heb, anders als het een directe unlock is kan het tot maximaal 15min duren voordat je m hebt redeemed.
CHALLENGE COMPLETE! Ironisch eigenlijk omdat ik juist de laatste tijd niet een "active player" ben geweest
Upcoming challenge:
September 19th
5:00 pm UTC
Win a Cupcake
Zal mijn fout geweest zijn dan.
Kan er namelijk nog steeds niet mee spelen, maar we gaan het vanzelf zien
edit: aha, ze worden 4PM PST aan je account toegevoegd blijkbaar...
naja, morgen dan maar mee spelen.
edit 2: zo, dan ben je even met je oude IS mech aan het spelen en gaat het een partij lekker:

[ Voor 18% gewijzigd door Renquin op 19-09-2014 16:22 ]
Want a cookie?!
Denk dat je over een kwartier 2 mil CBills, 1 mechbay en een "fun" standing item rijker bent...die 99 uur is tot de deadline van 23 september.RadioKies schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:48:
...
...
Voor die cupcake hoef je komend weekend slechts 1 match te winnen. Misschien dat ik eerst een rondje solo speel, voordat ik met Radio samen drop....
Want a cookie?!
Cinerama, Aardschok, Tim en anderen komen jullie ook?
[ Voor 49% gewijzigd door RadioKies op 19-09-2014 19:44 ]
// ben er niet lang denk ik.. beetje niet zo lekker de laatste tijd. Arme ik.
// TS is prima wat mij betreft
[ Voor 76% gewijzigd door Pkunk op 19-09-2014 19:47 ]
Hallo met Tim
Heeft iemand nog een idee?Heb wel een open teamspeak server die we kunnen joinen (nope ook neer).
Nero had een TS server: ts.31gaming.nl:9987
http://www.tsviewer.com/i...?page=ts_viewer&ID=935003
Zit in other games
Daar is ook niemand online, kapen we die

btw, iemand CiPHER ooit in MWO gezien?
-edit 9328792-
MWO aan het updaten en dan ben ik online
[ Voor 60% gewijzigd door RadioKies op 19-09-2014 19:55 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Pkunk op 19-09-2014 19:56 ]
Hallo met Tim
Ik ben een wasje doen en mn hond uitlaten
Zoals ik al zei : Altijd welkom!RadioKies schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:45:
Ah ik ben niet de enige dus.
Heeft iemand nog een idee?Heb wel een open teamspeak server die we kunnen joinen (nope ook neer).
Nero had een TS server: ts.31gaming.nl:9987
http://www.tsviewer.com/i...?page=ts_viewer&ID=935003
Zit in other games
Daar is ook niemand online, kapen we die
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Edit: Toch lekker die mechbays voor helft van het MC. Heb nu 21 vrije mech bays. Nu nog 7 interessante chassis die het waard zijn om te masteren....welke mag volgens jullie niet ontbreken in mijn collectie?
[ Voor 80% gewijzigd door Sapstengel op 20-09-2014 12:30 ]
Verwijderd
ik vind de battlemaster toch wel een heel relaxte, maar geen idee of je die al hebt ja of nee.
Trouwens, als het private is, kunnen we dan 4 tegen 4 doen?
dat is dan natuurlijk wel ontzettend lache,.. maar moeten we wel iemand hebben met premium time toch?
en thnx Nero
[ Voor 40% gewijzigd door RadioKies op 20-09-2014 13:54 ]
Verwijderd
1 light, 1 medium 1 heavy en dan 1 assault
heel technisch is het dan overigens toch nog 3 v 5, want er is dan een bepaalde persoon die graag AC40 in de vriendelijke rug vlamt als ie de kans krijgt...
Mechs die ik nog niet heb:
- Raven (we hebben duidelijk meer Narc&Tag nodig)
- Cicada (ECM yeah!)
- Blackjack
- Vindicator
- Kintaro
- Quickdraw
- Orion
- Highlander
- Banshee
Als je 4 v 4 wil doen (eigenlijk alles onder 12 v 12) moeten er twee mensen premium tijd hebben.
Edit: Voor de mensen die een Locust hebben, maar deze nog niet gemastered hebben: Double XP weekend!
Ideaal voor kl*te mechs levellen! Dat was waarschijnlijk ook de reden dat we af en toe een Locust in het wild zagen.
[ Voor 24% gewijzigd door Sapstengel op 20-09-2014 14:05 ]
Verwijderd
die vind ik altijd wel irritant en een medium die lights bijhoud.... best handig
Kan natuurlijk ook gewoon 6 Mech Bays erbij halen, maar dan voelt het meer als Pokemon aan...en die Orion lijkt me echt ruk...of is die gewoon ondergewaardeerd?
Verwijderd
xl 250 en een klap double heat sinks,... dan ga je 100kmh met speed tweak, heb je 5 jumpjets...
denk dat je torso er niet heel makkelijk word afgeschoten met 100kmh
mmm... er is er maar 1 die boven engine rating 235 gaat.
en als je eigenlijk die xl 250 laad, dan moet je of wat armor dropped voor je lazer.. of het met slechts 2 PPC doen...
zitten wat haakjes aan dit chassis zie ik al
En ik ga vanavond dan maar weer eens de locust levelen (want inderdaad echt een kut mech)
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2014 16:46 ]
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden:
http://mwo.smurfy-net.de/...f36962d9340c0fa61bdb5b23b
Want a cookie?!
Verwijderd
ook, redelijk zwaar op de SRM ammo, zoveel missles gebruik ik zelden, 1 salvo is 8 raketten,
Dus dat is 50 salvos on 360 meter, dan moet je er wel erg lang tussen staan om dat te laten gelden
Je kan ook zo gaan
TBR-OPTIMUS PRIME
Dan heb je de LL ingeruild voor 2x SRM6 voor meer burst dichtbij.
de UAC5 voor een LBX5, ik persoonlijk vind de LBX beter bij de clanners, omdat je niet met het salvo zit, maar de schade in 1x. en dan 1 ton SRM ingeruild voor wat meer LBX5 munitie
maar goed, ik hobbel rond met 2x ERLL en een LBX 20 in mijn Timber, ieder zo zijn ding (ik heb de SRM´s nog niet echt geprobeerd op de clan tech)
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2014 17:09 ]
Ben het met je eens qua de hoeveelheid SRM's, moet nog even de hoeveelheden doorkrijgen weer.Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 17:06:
HOT, als in, 1 alpha en je staat een minuut stil
ook, redelijk zwaar op de SRM ammo, zoveel missles gebruik ik zelden, 1 salvo is 8 raketten,
Dus dat is 50 salvos on 360 meter, dan moet je er wel erg lang tussen staan om dat te laten gelden
Je kan ook zo gaan
TBR-OPTIMUS PRIME
Dan heb je de LL ingeruild voor 2x SRM6 voor meer burst dichtbij.
de UAC5 voor een LBX5, ik persoonlijk vind de LBX beter bij de clanners, omdat je niet met het salvo zit, maar de schade in 1x. en dan 1 ton SRM ingeruild voor wat meer LBX5 munitie
maar goed, ik hobbel rond met 2x ERLL en een LBX 20 in mijn Timber, ieder zo zijn ding (ik heb de SRM´s nog niet echt geprobeerd op de clan tech)
Nu 1 potje gedaan, en ging vrij lekker totdat ik een Direwolf tegen kwam die het op mij gemunt had, heb het nog iets van een minuut mano a mano uitgehouden.
Beetje op m'n hitte letten en hij was bijna neer toen er een 2e bij kwam
Ah well, bevalt wel aardig voor zover.
edit: okee, die u-ac5 is nog steeds baas alstie niet jammed is.
Helaas istie nagenoeg altijd jammed -.-
[ Voor 4% gewijzigd door Renquin op 20-09-2014 17:19 ]
Want a cookie?!
Verwijderd
TBR-C AARDSCHOK
moet lekker makkelijk zijn, maar ik denk dat ik maar wat ammo inruil voor een targeting comp, extra crit kans op LBX is wel fijn (want ik geloof dat iedere pellet een crit kans heeft, ik zie in ieder geval genoeg torsotje en armpje "-..plop..-" doen
Erm,... ok, ik dacht dat ik wel meer sustained DPS zou hebben met die LBX20, zie ik dat jouw reversie "revised" door mij, een veel hogere sustained damage heeft. 5.16 voor jouw, 5.24 voor mij, en 6.55 voor de revisie... das best een verschil. doen die SRMS dan zoveel DPS ?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2014 17:27 ]
Vind deze wel fijn na de cERLLAS-nerf: TBR-PRIME. Na missiles ff goed kijken welke zones open liggen en met de cLPLAS componenten scoren.
Verwijderd
die andere heb ik eigenlijk al, maar dan 4x medium ipv 2 lpl.
denk dat die dat maar eens ga ombouwen, ik denk dat ik die 2lpl fijner ga vinden als 4x erml
Andere builds zijn overigens leuker. Niet efficiënter, maar wel leuker..
Moet eerlijk zeggen dat ik mijn huidige build leuk vind en speelt best fijn.Sapstengel schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:30:
Die meta build is écht easy mode...haalde ik elke keer top score mee....je krijgt alleen vaak te horen dat je een meta slut bent. Terecht ook.
Andere builds zijn overigens leuker. Niet efficiënter, maar wel leuker..
Zal vanavond nog eens overnemen, heb e.e.a. aangepast aan m'n build van een paar posts terug.
Want a cookie?!
Hier istie dan, ben er zeer content mee tot zover.Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:40:
zie ik graag je build dadelijk, denk dat ik die van mij ook wel een beetje ga tweaken
Kan vanavond ook niet meer spelen helaas...
Want a cookie?!
Verwijderd
Locust = OP
moet vaker goeie muziek luisteren tijdens het spelen, mischien helpt dat
Was leuk vrijdag.
Zag dat je de blackjack nog niet Had?
Erg veel plezier gehad die leveren.
Bj1 met ac20 en 3xmlas Is easy mode.
Bj3 met 2x erppc vond ik ook erg leuk.
Heb gisterochtend nog even de tbr prime met 4xlplas gepakt. Speelt makkelijk en Had gelijk weer een 600+dmg en 4 kills.
Is echt een component/Light Hunter.
Zal eens kijken of ik dan al thuis ben. Heb an sich wel zin om weer te knallen ^_^Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 09:18:
ik ben er rond 20:30 weer, dus voor de degene die mee willen doen...
Want a cookie?!
Verwijderd
loopt die trouwens niet ontzettend heet?
In de Timberwolf heb je ongeveer 8DHS minder. Daar is het wel iets warmer
Verwijderd
en dan hebben die toch wel de voorkeur voor mij
Inmiddels is die burn tijd wel weer ok met 1.6 sec CLPL is 1.2 dat is dan wel weer moeilijk schieten om die heat spike niet te krijgen (moet 0.5 tussen je schoten zitten als je linker en rechter paar afwisseld)
TBR-PRIME EVIL
Maar ik heb bij mij 2heat sinks ingeruild voor target comp 2 (dus 25 heat sinks) en met die build had ik ook de record schade gedaan die hier nog niet verbroken is =)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2014 10:47 ]
Oh.. 1323.. Challenge accepted.. Mijn hoogste is 1207Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:46:
Maar ik heb bij mij 2heat sinks ingeruild voor target comp 2 (dus 25 heat sinks) en met die build had ik ook de record schade gedaan die hier nog niet verbroken is =)
Hallo met Tim
http://mwo.smurfy-net.de/...2c9a0fab2621be85187783b14
Minder damage output, minder heatsinks, makkelijker te doden door XL (of nog weer 40enginerating lager voor de STD zonder ams/bap), sowieso trager en makkelijker te raken door zijn grootte.
Elke clanmech is gevaarlijker dan een Atlas.
Want je vergelijkt nu een Laser Build in een Atlas met die in een clanmech? Not sure if serious..RadioKies schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:10:
Waarom de Atlas suckt:
http://mwo.smurfy-net.de/...2c9a0fab2621be85187783b14
Minder damage output, minder heatsinks, makkelijker te doden door XL (of nog weer 40enginerating lager voor de STD zonder ams/bap), sowieso trager en makkelijker te raken door zijn grootte.
Elke clanmech is gevaarlijker dan een Atlas.
//edit: met hem ↓ ↓
[ Voor 3% gewijzigd door Pkunk op 21-09-2014 12:23 ]
Hallo met Tim
Verwijderd
AS7-D-DC
alleen uitkijken met je AC20 en SRM munitie, maar goed, ik denk altijd dat je niet veel kans krijgt om close range the brawlen in de huidige meta van afstand.
Dus veel hoef je daar dan ook niet mee te schieten.
moet wel zeggen ik vind 2 button mechs gewoon lekker spelen
(dus lasers onder groep 1, en de AC20 en SRM onder groep 2, gezien zelfde range,... en voor noodzaak dan die srm en ac appart onder 3 en 4)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2014 12:21 ]
Primaire rol is tanken....dus minder dan max armor is not done...
[ Voor 23% gewijzigd door Sapstengel op 21-09-2014 12:36 ]
Deels, maar wat ik mooi vind is dat jullie vervolgens zeggen dit is hoe je een Atlas build maakt en dan met een D-DC aankomen. D-DC weet ik ook wel hoe je een build mee maakt en is de enige Atlas imo die nog een functie heeft met zijn ECM, maar de RS of een Boars Head met meerdere lasers in zijn armen is volgensmij toch echt wel gemaakt voor lasers. Een D-DC zou ik overigen geen AC20 geven, niet na de 2x range nerf.Pkunk schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:14:
Want je vergelijkt nu een Laser Build in een Atlas met die in een clanmech? Not sure if serious..
Op de Atlas geldt imho nog steeds: AC20 > Gauss, LB 10-X, (u)AC5(x2), AC10(duh). Het is geen sniper en zal het ook nooit worden. Misschien dat een cLB20X beter is, maja...da ken net
Een BOAR'S HEAD gooi je doorgaans ook een AC20 in hoor. Die build kan je ook ongeveer met een RS maken. Een Atlas is gewoon een hardstikke goede assault die erg goed is in "assaulten". In pugs zal je doorgaans niet zo makkelijk hoge scores mee halen als in een clan laser build maar dat betekend niet dat het slechte builds zijn. Je moet gewoon zorgen dat je een team heb dat achter je aan loopt als je damage loopt te tanken. Iets wat meestal niet gebeurt in pugs helaasRadioKies schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:10:
Deels, maar wat ik mooi vind is dat jullie vervolgens zeggen dit is hoe je een Atlas build maakt en dan met een D-DC aankomen. D-DC weet ik ook wel hoe je een build mee maakt en is de enige Atlas imo die nog een functie heeft met zijn ECM, maar de RS of een Boars Head met meerdere lasers in zijn armen is volgensmij toch echt wel gemaakt voor lasers. Een D-DC zou ik overigen geen AC20 geven, niet na de 2x range nerf.
Hallo met Tim

Hallo met Tim
Of in een Tweakers premadePkunk schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:59:
Je moet gewoon zorgen dat je een team heb dat achter je aan loopt als je damage loopt te tanken. Iets wat meestal niet gebeurt in pugs helaas
Maybe maar eens op mn D-DC een AC20 gooien, maar ik heb daar geen goede ervaring mee, normaal heb ik liever 2*(u)AC5, 3*SMR4 of 3*ssrm2 tegen lights (srm6 is zonder artemis niet iets wat ik zou plaatsen) en ER large lasers of large pulse.
Gisteravond met Sapstengel nog een paar potjes gedaan met deze load-oud en ik moet zeggen dat ik er zeer content mee ben.Renquin schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 20:28:
[...]
Hier istie dan, ben er zeer content mee tot zover.
Kan vanavond ook niet meer spelen helaas...
Stuk of wat kills gemaakt en lekker veel exp binnen geharkt.
Het is nu tijd om met de andere varianten te gaan spelen... Maar eens kijken wat we daar van kunnen maken.
Edit: Ik zit aan zoiets te denken voor de TBR-C. Iemand nog tips/trucs?
[ Voor 12% gewijzigd door Renquin op 22-09-2014 08:29 ]
Want a cookie?!
Stuk of wat? Zeg maar gerust de helft van de tegenstanders.Renquin schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:07:
...
Stuk of wat kills gemaakt en lekker veel exp binnen geharkt.
...

Deze kills waren met een LBX5, 2 medium en 2 large lasersRadioKies schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:38:
Flink huis wezen houden zo te zien. Met zn 2en driekwart slopen is wel erg netjes. LBX20 is ook een erg fijn wapen.
Thanks voor het maken van die screenshot btw, was het zelf vergeten

[ Voor 11% gewijzigd door Renquin op 22-09-2014 10:11 ]
Want a cookie?!
Wel top zo een double xp weekend, de 3 timberwolfs die ik donderdag heb aangeschaft zijn inmiddels alle 3 ge-eilite. Master laat iets langer op zich wachten maar daar zit ik toch niet op te wachten
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Kwam zelf pas na 9'en online, tot een uurtje of half 10 ook.Cinerama schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:15:
Ik was gisteren rond 20;30 nog een half uur online met MWO en op de TS maar heb niemand gezien of gehoord.
Wel top zo een double xp weekend, de 3 timberwolfs die ik donderdag heb aangeschaft zijn inmiddels alle 3 ge-eilite. Master laat iets langer op zich wachten maar daar zit ik toch niet op te wachten
Uiteindelijk maar 2 potjes gedaan, maar die waren beide wel heel lekker (zie screenshot
Mjuh, double exp is zeker fijn, baal nu dat ik maar zo weinig heb kunnen spelen. Maar ach, heb ik nog wat te doen met de nieuwe mechs
Want a cookie?!
Dat is ook niet genoeg je moet daarnaast ook het GoT forum open hebben, Mumble actief hebben, Dolby Axon aan hebben, je melden op Reddit en 3 maal bloody Mary zeggen terwijl je naar jezelf kijkt in een spiegel. ipv bloody Mary is de naam Candle Jack....Cinerama schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:15:
Ik was gisteren rond 20;30 nog een half uur online met MWO en op de TS maar heb niemand gezien of gehoord.
edit: Was uiteindelijk nog best een leuk uurtje
[ Voor 29% gewijzigd door Renquin op 22-09-2014 22:28 ]
Want a cookie?!
[ Voor 5% gewijzigd door Sapstengel op 23-09-2014 07:17 ]
Tsjah, heb ik niet zo'n last van eigenlijk.Sapstengel schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 07:16:
Wat betreft Mumble/TS: als ik online ga en ik zie niemand online, dan start ik Mumble/TS ook niet op. Vreet enkel resources. Gewoon ff berichtje in-game sturen/group invite sturen...
Kom sowieso niet zo ver in m'n resources met MWO.
edit:
Heb m'n TBR-S ook even aangepast.
Op en aanmerkingen plox
[ Voor 17% gewijzigd door Renquin op 23-09-2014 09:40 ]
Want a cookie?!
Ohja, DireWolf ook voor CBills beschikbaar....en de PPC/Gauss desync is nog niet geïmplementeerd....the horror....
Edit:
Persoonlijk vind ik 2,5 ton ammo aan de krappe kant voor 2x c(U)AC5. Daarnaast zou ik de cMPLAS uit de torso halen en in de arm stoppen. Meer pinpoint damage, tenzij je arm lock aan hebt staan (<- niet doen!)Renquin schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 07:50:
...
edit:
Op en aanmerkingen plox
Edit2: Mijn TBR-adiokieS (WTF?) ziet er ongeveer zo uit. Terrein gebruiken om dichtbij te komen en über-Brawlen.
[ Voor 61% gewijzigd door Sapstengel op 23-09-2014 10:39 ]
Zat al te kijken voor meer ammo idd. Ze zeggen dat het 90 shots per ton is. Geen idee hoeveel ik er gebruik.Sapstengel schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:41:
Edit:
[...]
Persoonlijk vind ik 2,5 ton ammo aan de krappe kant voor 2x c(U)AC5. Daarnaast zou ik de cMPLAS uit de torso halen en in de arm stoppen. Meer pinpoint damage, tenzij je arm lock aan hebt staan (<- niet doen!)
Edit2: Mijn TBR-adiokieS (WTF?) ziet er ongeveer zo uit. Terrein gebruiken om dichtbij te komen en über-Brawlen.
Denk dat ik m'n jumpjets er ook maar uit haal voor een extra ton aan ammo.
Verder gebruik ik idd arm lock, vind het los zooooooo irritant. Maar dat zal aan mij liggen ofzo.
Wilde juist m'n lasers op 3 punten hebben zodat ik nog wapens over heb als ik componenten verlies.
Want a cookie?!
Ik heb ook een 2x cuac5 TBR gehad.Renquin schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 07:50:
[...]
Tsjah, heb ik niet zo'n last van eigenlijk.
edit:
Op en aanmerkingen plox
in chainfire is het een soort snelvuur kanon.
Met de continue cockpit shake kon ik zelfs atlai bang maken.
Damage viel overigens redelijk mee, voor mijn gevoel deed ik altijd meer dan het resultaat was.
Gister weer een pot met de TBR 4xlplas gespeeld.
We werden totaal gestomped maar heb er ondanks dat toch nog 599 damage uitgeknepen.
Nummer twee damage had iets van 220.
Je moet niet alle vier tegelijk afvuren, en op een map als caustic moet je inderdaad erg op je hitte letten.
Voor de rest is het een fantastische mech.
Nu moet ik een nieuwe mech om te levelen, en ik kan weer niet kiezen.
Of een IS kopen met cbills (heb maar 13m), of een warhawk/stormcrow (welke!??) a la carte, of clan wave 2 de hellbringer pack a 90$ (veel geld!
Cicada (must imo) heb ik nog niet geleveld, hunchback (kan ik niks mee

Van wat ik heb ondervonden doet MWO zo goed als niks met RAM (spel kun je zelfs spelen met 1gb), maar MWO is wel vRAM en CPU intensief.Renquin schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 07:50:
[...]
Tsjah, heb ik niet zo'n last van eigenlijk.
De TBR-adiokieS van Sap is wel een goede build, al zou ik toch eerder mijn versie daarvan nemen door de 4 MPL te vervangen voor 2 LPL (om ook in de verte wat aan schade te kunnen doen) en evt de 4e SRM6 eraf te halen. Een mech die alleen van dichtbij wat kan doen ben ik nooit zo fan van.
@Lynx
Sparen voor de King Crab?
Heb je al Jagermechs, Griffins/Shadowhawks (die lijken erg op elkaar) of Ravens/Jenners?
[ Voor 8% gewijzigd door RadioKies op 23-09-2014 12:30 ]
Zowel Warhawk als Stormcrow zijn echt goede mechs. Warhawk is echt een breekijzer bij choke points, Stormcrow is een echte opportunist. Stormcrow met 2 cLPLAS in torso en 3 cMLAS in armen werkt echt super.
Volgens mij speelde Pkunk daar gister ook in, die Stormcrow. Best hoge dmg scores de hele tijd.Sapstengel schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:49:
Zowel Warhawk als Stormcrow zijn echt goede mechs. Warhawk is echt een breekijzer bij choke points, Stormcrow is een echte opportunist. Stormcrow met 2 cLPLAS in torso en 3 cMLAS in armen werkt echt super.
Zal er nog eens over nadenken/mee spelen om te kijken hoe het gaatSapstengel schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:04:
Als je gaat brawlen raad ik je aan geen arm lock te gebruiken. Met een sniper is dat aardig te doen, maar up-close-and-personal heb je echt profijt van die snelle armpjes die een veel grotere hoek kunnen maken. Je bent dan vaker in staat om de "open" componenten te raken.
Want a cookie?!
Wat vind je leuk?Lynx schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:17:
Of een IS kopen met cbills (heb maar 13m), of een warhawk/stormcrow (welke!??) a la carte, of clan wave 2 de hellbringer pack a 90$ (veel geld!)
De Stormcrow kan je echt alles mee bouwen en heeft echt ziek veel ruimte voor wapens. Je kan er gewoon een Atlas mee nabouwen qua wapens: SCR-C En je torso twist is zo groot dat je er mee achteruit kan schieten. Fun! Snelle mech met eigenlijk veel te veel firepower.
De Warhawk is volgens mij een van de meest onderschatte (clan) mechs. Veel mensen zeuren op het mwo forum dat ze de hardpoints te beperkt vinden en dat ze minder heatsinks willen. Ik vind het een beetje onzin want je kan zo'n beetje elke smaak bouwen die je wil. Ik heb zelf een laser boat, een brawler met ac20 en srm14 en een "lrm boat" met lrm35 met gauss ter ondersteuning.. En ondertussen dik 70kph gaan. Ik schiet er makkelijker Atlassen (waar komt dat atlai vandaan? Omdat het een naam is ofzo?) mee af dan met m'n DWF's. Want als ze die zien nemen ze meteen de eerst volgende afslag
Hallo met Tim
Oei oei oei, die is leuk! Perfecte hit&run mech met die loadout. Ga ik vanavond eens proberen.Pkunk schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:48:
[...]
...
Je kan er gewoon een Atlas mee nabouwen qua wapens: SCR-C
...
Zit je niet geregeld zonder ammo met deze build?
Geen idee, nooit gespeeldSapstengel schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:56:
[...]
Oei oei oei, die is leuk! Perfecte hit&run mech met die loadout. Ga ik vanavond eens proberen.
Zit je niet geregeld zonder ammo met deze build?
Hallo met Tim

Humor die Patch notes:
- Weapon Tuning
Euhm, ok.....wat dan!?
[ Voor 21% gewijzigd door Sapstengel op 23-09-2014 21:13 ]
Jenners en Shadowhawk (x4) heb ik al.
Ik heb ook 1 hunch, thunderbolt en Orion.
Kreeg ik gewoon niet voor elkaar om wat mee te doen. Bij de thunderbolt kwam dat overigens voornamelijk omdat ik geen reden zag om andere varianten te kopen dan de 9s.
Hunch hheb ik alleen een laser variant van.
Misschien toch de srm of ac20 variant proberen.
Alleen ik heb zoveel lol gehad met de spider 5d dat een ecm cicada me wel wat leek...
Stormcrow heb ik vanmiddag op smurfy even bekeken..... Die lijkt me fantastisch maar dat Is weer 40euros....
Aan de andere kant: ze zijn best kwetsbaar en vallen makkelijk uiteen...
[ Voor 4% gewijzigd door Sapstengel op 23-09-2014 23:56 ]
Verwijderd