|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dat is wel hele hete build. Je moet dan erg goed opletten op je temperatuur.Sapstengel schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:55:
Yup, had het al met Pkunk over...je kunt ook 6cSRM6 met 5 cERMLAS doen...107 Alpha...brrrr...
Aan de andere kant: ze zijn best kwetsbaar en vallen makkelijk uiteen...
Mechwarrior Online: Flapdrol
Een (semi-)Alpha (SRM''s in twee keer) kun je twee keer doen en vervolgens wegwezen als je tegenstander 214(!) damage overleeft.Of gewoon gedoseerd de SRM's en cERMLAS aanbieden. Je hebt een max.sust.DPS van 7.08. Da's best aardig voor een (bijna) 90kph heavy.EnigmaNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:20:
[...]
Dat is wel hele hete build. Je moet dan erg goed opletten op je temperatuur.
Holy crap, ik vond het sparen voor 3 Atlaii/Atlassen/Atlasi (doorstrepen wat niet van toepassing is) al een enorme klus....laat staan sparen voor een DireWolf.haarbal schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:36:
Mjah ach, kan hem toch pas over een half jaar spelen. Heb gisteren wel een walvis gekocht, en nu ben ik weer spaceblut.
[ Voor 33% gewijzigd door Sapstengel op 24-09-2014 11:17 ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Verschil is, sparen voor een Daishi is de moeite waard, sparen voor een Atlas niet.Sapstengel schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:57:
Holy crap, ik vond het sparen voor 3 Atlai/Atlassen/Atlasi (doorstrepen wat niet van toepassing is) al een enorme klus....laat staan sparen voor een DireWolf.
Curse your sudden but inevitable betrayal!
[ Voor 168% gewijzigd door RadioKies op 26-09-2014 01:00 ]
Komt mooi uit nu ik m'n TBR-S wil pimpen ^_^
Want a cookie?!
Voelt die ook zo kwetsbaar aan als je hem zelf bestuurt?
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Sssst! Niet zeggen dat ik die ge-oepst heb. Anders lachen ze me allemaal uitSapstengel schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:00:
@Pkunk: al tijd gehad om de MadDog uit te laten?
Voelt die ook zo kwetsbaar aan als je hem zelf bestuurt?

Maarreh.. Ja paar rondjes.. Vond het qua kwetsbaarheid wel mee vallen. Misschien omdat ik erg voorzichtig speelde. Wat op z'n beurt ook weer kwam omdat dat ding zonder elite skills niet vooruit te branden is..
Hallo met Tim
81kph te langzaam voor een heavy? Nooit een Cataphract gehad...?
Heb al wel veel lol gehad met mijn 6xC-LRM5 4xC-ERML build.
[ Voor 24% gewijzigd door EnigmaNL op 25-09-2014 14:39 ]
Hallo met Tim
Torso twist en arm speed zijn even snel bij de TBR en MDD. Het enige verschil tussen de twee is torso yaw en arm yaw. De Mad Dog heeft 5 graden meer torso en arm yaw (95 en 30 graden tegenover 90 en 25 bij de TBR).Pkunk schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:41:
Ik ben wel benieuwd hoe hij speelt als ze elite zijn. Heb echt het idee dat de torso twist en arm speed rete traag zijn.. Trager dan de TBR
Zijn jullie overigens allemaal morgen aaf weer van de partij? Zou mooi zijn als we dit keer nog meer dan 8 man halen zelfs.
Misschien later op de avond maar ik reken er niet.
Hoop zondag nog wat gametime te pakken.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat elke setup zuigt behalve UAC5 stacken
Tevens lig je binnen seconden stof te happen in dat ding. Zodra de vijdand je maar 2 seconden in het vizier heeft ben je al terug gebracht naar 80%.
dit is de slechtste assault mech die ik heb gespeeld. ik snap niet hoe de direwolf in mech online zo hard kan zuigen.
Verwijderd
je word gezien als de grootste bedreiging, je kan het de tegenstander moeilijk kwalijk nemen.
daarom spaar ik ook lekker voor de stormcrow, goeie pound for pound, en iedereen negeerd mediums
4x uac5
4x ml
1x lbx20
Verwijderd
9,930
PLEDGED IN TOTAL
122
BACKERS SO FAR
9,930
TOTAL TOWARDS CURRENT GOAL
1% FUNDED $500,000
Laten We hopen Dat de eindejaars releases dat beeld veranderen.
Come on pgi!
HihihiVerwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 02:29:
Update qua transverse als je wil lachen
9,930
PLEDGED IN TOTAL
122
BACKERS SO FAR
9,930
TOTAL TOWARDS CURRENT GOAL
1% FUNDED $500,000
Beetje jammer dat je vaak zo weinig tegen campers kan doen (gezien ze vooral in hun basis achterblijven).RadioKies schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:00:
Mooie quote voor campers: Heresy grows from idleness.
Moet even kijken of het vrouwtje nog plannen had gemaakt, maar ik denk dat het vanavond wel moet lukken om een paar potjes mee te doenRadioKies schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:18:
Zijn jullie overigens allemaal morgen aaf weer van de partij? Zou mooi zijn als we dit keer nog meer dan 8 man halen zelfs.
Want a cookie?!
- Slap aftreksel (soms bijna één-op-één kopie) van Star Citizen, dus de hele SC community heb je al tegen je. Dat is zo ongeveer de gehele doelgroep.
- Gebrek in vertrouwen door MWO-verlaters
- Trouwe MWO-ers die liever niet zien dat PGI's aandacht verdeeld wordt.
Hebben ze het ook wel naar gemaakt... De manier waarop ze met hun community om gaan is een van de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Ze zijn nu wel met een inhaalslag bezig maar het is nog steeds matig.Lynx schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:04:
Ai ai, wel ernstig dat er zo weinig vertrouwen bestaat in de ontwikkelaars van onze geliefde mwo.
Laten We hopen Dat de eindejaars releases dat beeld veranderen.
Come on pgi!
En ook het keer op keer niet halen van deadlines en het niet of slecht ontwikkelen van beloofde features...
Ik vind het wel goed dat Transverse faalt.
Vergeet niet dat PGI blijkbaar de IP (wing commander) van CR in handen heeft en ze het spel voor EA zouden maken. Dat ze zo een soort spel zouden gaan maken zat al in de pijplijn voor lange tijd. Neemt echter niet weg dat wat ze hebben laten zien wel kwa vormgeving heel erg op SC lijkt in dubbelvormige zin (StarCitizen en StarCraft ivm de Raynor/Hyperion bar)Sapstengel schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:29:
- Slap aftreksel (soms bijna één-op-één kopie) van Star Citizen
@Renquin,
Je weet dat het doel van trouwen is dat je een punt in je leven aangeeft wat het hoogtepunt is waarbij jullie het meeste van elkaar houden en dat vanaf dat punt het alleen maar slechter/minder zal worden waardoor je meer tijd over zal hebben voor ons, niet het omgekeerde want dan doe je iets voudt.
Mjuh, dat ze de IP hebben is allemaal leuk en aardig, maar dan zijn ze toch een jaartje of 3 te laat met een nieuwe game op de markt brengen...RadioKies schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:00:
[...]
Vergeet niet dat PGI blijkbaar de IP (wing commander) van CR in handen heeft en ze het spel voor EA zouden maken. Dat ze zo een soort spel zouden gaan maken zat al in de pijplijn voor lange tijd. Neemt echter niet weg dat wat ze hebben laten zien wel kwa vormgeving heel erg op SC lijkt in dubbelvormige zin (StarCitizen en StarCraft ivm de Raynor/Hyperion bar)
@Renquin,
Je weet dat het doel van trouwen is dat je een punt in je leven aangeeft wat het hoogtepunt is waarbij jullie het meeste van elkaar houden en dat vanaf dat punt het alleen maar slechter/minder zal worden waardoor je meer tijd over zal hebben voor ons, niet het omgekeerde want dan doe je iets voudt.
Ach, we gaan zien wanneer we dat punt bereiken. Voor nu ben ik daar nog niet geloof ik
Want a cookie?!
Niet mee eens.RadioKies schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:00:
[...]
Vergeet niet dat PGI blijkbaar de IP (wing commander) van CR in handen heeft en ze het spel voor EA zouden maken. Dat ze zo een soort spel zouden gaan maken zat al in de pijplijn voor lange tijd.
...
Als ze dit vóór oktober 2012(start Kickstarter) zouden doen, prima. Maar het is en blijft een slap aftreksel gezien de timing. Geloof maar niet dat er een serieuze partij geïnteresseerd was om de WC-IP nieuw leven in te blazen, voordat Chris zijn succes boekte.
Edit:
Gaan we weer -> iedereen drie vriendjes zoeken:

[ Voor 11% gewijzigd door Sapstengel op 26-09-2014 10:50 ]
We hebben het over EA, die zag uiteraard wel brood in het uitmelken van een genre die weer leven kreeg door o.a. SC. Ik vraag mij dan ook af waar de onderhandelingen op stuk zijn gelopen. Ze hebben wel alsnog het recht het IP te gebruiken. PGI zei (inb4 ze zeggen wel meer) dat ze de IP naam niet gebruiken voor Transverse omdat dat eigenlijk het kind is van CR en ze dat niet gepast vonden. Dat kan erop duiden dat ze al voordat de SC kickstarter bestond PGI al bezig was met EA. Ze hebben uit het niets ook de MW IP kunnen bemachtigen, dus eventueel dat ze ongeveer gelijktijdig bezig waren met WC. Zowel MW als WC zijn oude IP's die PGI weer tot leven wou wekken, ze wisten MS over te halen, dus zo heel onaannemelijk lijkt het mij niet als ze niet hun kansen op 1 paard hadden gezet, maar op tenminste 2 paarden en uiteindelijk het 2e paard EA struikelde en kreupel was geworden en zometeen onder de naam Transverse afgeschoten wordt (want dat doe je met kreupele paarden).
Dat PGI met een MechWarrior aan de slag zou gaan maakten ze ook pas bekend toen ze een go van MS hadden. Maybe dat de onderhandelingen met EA wel nog een anderhalf jaar geduurd heeft en ze na het niet overeen kunnen komen ze even nagedacht hebben wat ze moeten/kunnen doen. Reden van uiteindelijk toch stuklopen had kunnen zijn dat EA heeft gezien wat een fiasco MWO was met de community waardoor zij aan zagen komen wat er nu gebeurd met Transverse en hadden zij geen zin om in een project te investeren wat het grote gevaar had geen ROI Return On Investment te genereren.
Dat is een mooie hoop speculatie.RadioKies schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:36:
...
We hebben het over EA, die zag uiteraard wel brood in het uitmelken van een genre die weer leven kreeg door o.a. SC. Ik vraag mij dan ook af waar de onderhandelingen op stuk zijn gelopen. Ze hebben wel alsnog het recht het IP te gebruiken. PGI zei (inb4 ze zeggen wel meer) dat ze de IP naam niet gebruiken voor Transverse omdat dat eigenlijk het kind is van CR en ze dat niet gepast vonden. Dat kan erop duiden dat ze al voordat de SC kickstarter bestond PGI al bezig was met EA. Ze hebben uit het niets ook de MW IP kunnen bemachtigen, dus eventueel dat ze ongeveer gelijktijdig bezig waren met WC. Zowel MW als WC zijn oude IP's die PGI weer tot leven wou wekken, ze wisten MS over te halen, dus zo heel onaannemelijk lijkt het mij niet als ze niet hun kansen op 1 paard hadden gezet, maar op tenminste 2 paarden en uiteindelijk het 2e paard EA struikelde en kreupel was geworden en zometeen onder de naam Transverse afgeschoten wordt (want dat doe je met kreupele paarden).
Dat PGI met een MechWarrior aan de slag zou gaan maakten ze ook pas bekend toen ze een go van MS hadden. Maybe dat de onderhandelingen met EA wel nog een anderhalf jaar geduurd heeft en ze na het niet overeen kunnen komen ze even nagedacht hebben wat ze moeten/kunnen doen. Reden van uiteindelijk toch stuklopen had kunnen zijn dat EA heeft gezien wat een fiasco MWO was met de community waardoor zij aan zagen komen wat er nu gebeurd met Transverse en hadden zij geen zin om in een project te investeren wat het grote gevaar had geen ROI Return On Investment te genereren.
De meest voor de hand liggende verklaring is vaak de juiste. Ik blijf dus bij mijn punt dat ze pas een kans zagen om WC-IP uit te melken, ná het succes van Chris. Ongeacht welke theorie correct is, de ships en store zijn een schaamteloze slechte kopie van SC.
Maar laten we het vooral niet over de doodgeboren baby, maar over het peutertje met gedragsstoornissen van PGI hebben...
Verwijderd
ga een trampoline in elkaar zetten (verjaardag cadeautje voor dochter van kamaraad)
succes straks!
[ Voor 5% gewijzigd door RadioKies op 26-09-2014 18:54 ]
Al mensen online? Anders ga ik nog wat Skyrim spelen voordat ik aan MWO begin
Want a cookie?!
Flap en ik. Zie ook mijn post ^^Renquin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:17:
Hehe idd, ziet er fun uit!
Al mensen online? Anders ga ik nog wat Skyrim spelen voordat ik aan MWO begin
Hallo met Tim
Ben onverwachts toch thuis...
Want a cookie?!
Verwijderd
4x lbx 10 is sick sustained dps namelijk (zou bijna hebben gekocht om te kijken of het lekker werkt, maar met 39 salvos aan ammo, moet ik leren mikken en daar heb ik geen zin in)
Zou ze geen van beide tegen willen komen.
Maar 4x LBX10 is wel een echte brawler zeg. Je hebt alleen een hele zware XL + speed tweak nodig om een beetje in de buurt te komen...
Want a cookie?!
Gisteraaf overigens een paar potjes met Renquin gedaan waarbij ik in mn D-DC zat. Ondanks dat ik een paar leuke potjes heb gehad, voelde ik mij extreem outclassed door Direwolves. Met mn 2*(er)LLasers, AC20 of 2*AC5, 1 SRM6 en 15 DHS totaal met STD300 (omdat je met een Atlas+XL eerder dood gaat dan een random medium).
BTW Aardschok:
Ik zou ammo van je armen in je CT stoppen, als je CT stuk is ben je toch weg, als je armen prematuur stuk gaan heb je nog altijd een mooie kettingreactie van je armen naar je CT ammo.
[ Voor 16% gewijzigd door RadioKies op 28-09-2014 15:33 ]
Hallo met Tim
Sure, hoe laat ben je online? Zit op 62% van de eerste unlock.Pkunk schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:11:
Ik wil vanavond nog wel effe die lance challenge halen. Hjalp?
edit: Kom maar op Mumble als je zover bent. Ga nog ff Skyrim spelen.
[ Voor 13% gewijzigd door Renquin op 28-09-2014 19:14 ]
Want a cookie?!
Hallo met Tim
Verwijderd
Is dit overigens de ghosting wat jullie bedoelen?
[ Voor 41% gewijzigd door Pkunk op 28-09-2014 21:42 ]
Hallo met Tim
http://mwomercs.com/forum...pid__3759271#entry3759271
CW gaat een CBill sinkhole worden van heb ik jou daar aangezien ze aan vanalles kosten willen hangen zoals drops en verplaatsen naar planeten e.d.
De Mercs/LW/ClanMercs zullen om mee te mogen doen aan CW een huis of clanfactie moeten kiezen en niet 1 van die 3 voor CW phase2.
Want a cookie?!
[ Voor 33% gewijzigd door RadioKies op 29-09-2014 20:03 ]
Ach, hij begon zijn mail met "Dead support" ipv "Dear support", dus dat zegt genoegSapstengel schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 05:50:
Heb je weer vriendjes gemaakt, of heb je weer last van verzamelwoede?
Anyways, weer wat zitten kloten met m'n TBR-C.
Schiet u maar
Want a cookie?!
Als die dropship modus komt heb je mechs van alle weightclasses nodig.
Ik heb geen enkele IS assault, en enkel een clan heavy.
Bovendien kan ik niet kiezen tussen factions
Mijn IS dropship zou in ieder geval: Spider (A of D), SHD, JM6 en...dan.... Stalker pack maar kopen in de store?
Clan drop ship? errrr....TBR.....en ik kijk nog naar de stormcrow of hellbringer. Rest zou ik echt niet weten....
@Renquin: Lekkere simpele build. Maar ik vind de clan ac's alleen nuttig in chainfire met meerdere tegelijk.
Dit is ongeveer mijn build waar ik altijd wel hoog mee score:
TBR-PRIME
[ Voor 24% gewijzigd door Lynx op 30-09-2014 08:40 ]
Wel erg weinig ammo.. Misschien een tonnetje armor in de benen eraf en misschien een heatsink minder in ruil voor wat ammo? o.i.d..Renquin schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 07:27:
[...]
Ach, hij begon zijn mail met "Dead support" ipv "Dear support", dus dat zegt genoeg
Anyways, weer wat zitten kloten met m'n TBR-C.
Schiet u maar
Hallo met Tim
Moet je zelf een dropship kopen dan? Is het niet zo dat dit alleen werkt als je een clan hebt?Lynx schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:32:
Major issue...
Mijn IS dropship zou in ieder geval: Spider (A of D), SHD, JM6 en...dan.... Stalker pack maar kopen in de store?
Clan drop ship? errrr....TBR.....en ik kijk nog naar de stormcrow of hellbringer. Rest zou ik echt niet weten....
@Renquin: Lekkere simpele build. Maar ik vind de clan ac's alleen nuttig in chainfire met meerdere tegelijk.
Dit is ongeveer mijn build waar ik altijd wel hoog mee score:
TBR-PRIME
Wat me ook wel weer logisch lijkt, anders is het onbetaalbaar voor iedereen...
M.b.t. je build: ziet er leuk uit, maar dat is een prime en geen TBR-C
Voor m'n Prime heb ik al een leuke build (vind ik persoonlijk).
Hmmm. Goed punt, maar eens uitproberen hoe de hitte dispensatie is op dat ding voordat ik een heatsink weg ga halen.Pkunk schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:57:
[...]
Wel erg weinig ammo.. Misschien een tonnetje armor in de benen eraf en misschien een heatsink minder in ruil voor wat ammo? o.i.d..
Verder is wat ammo extra ipv leg-armor idd een goed idee.
Want a cookie?!
Door de omnipods kun je met alle Tbr's vrijwel elke build maken
Volgens mij kun je ook als lone wolf droppen/signen, althans zo las ik het.
Maar een clan is wel iets wat zal moeten als CW komt.
Suggesties? Tweakers clan?
Wat betreft de Timberwolf met cER-PPC;s uitrusten: mijn voorkeur gaat uit naar cLPLAS. Veel koeler en op afstand niet heel veel slechter door de trage PPC-bolt. Daarnaast is 2 ton echt veel te weinig voor een cUAC10 imho.
Voor de dropshipmodus (start een game en je kan kiezen welk van de 4 mechs je wil gebruiken wanneer je in de map zit) heb je 4 verschillende chassis nodig (tenzij ik wat gemist heb en je ook straks als je in een clan/unit zit ook 4 chassis nodig hebt). Je hoeft geen chassis te kopen als je deze niet hebt, je hebt namelijk alle chassis al... in de vorm van Trail mechs.
@Lynx, bekijk deze link nog eens:
Phase 2 kun je niet als lonewolf/merc gaan droppen, je moet een factie of clanfactie kiezen.
Ik was gisteraaf niet helemaal wakker.... beginnen met "Dead support" en dan ook nog eens vergeten de naam van de speler in kwestie in de mail te zetten. Gelukkig was de screenshot voldoende info. Op zich report ik spelers niet zo snel (is ook alweer heel lang geleden geweest), maar als ze teammaten voor neger en weetikhet gaan uitmaken en daarbij gaan TKen (helemaal erg omdat we voor stonden en we de match verloren uiteindelijk) wanneer men denkt dat het niet opvalt (spectators see everything) ben ik de beroerdste niet om een mailtje op te stellen.
Dat gedeelte snap ik, met lone wolf bedoelde ik "zonder clan".@Lynx, bekijk deze link nog eens:
Phase 2 kun je niet als lonewolf/merc gaan droppen, je moet een factie of clanfactie kiezen.
Je moet uiteraard wel een factie kiezen.
kwestie van terminologie
*cough*juiste benaming voor een clan in MWO is unit, ivm dat je al clanners hebt als "ras"*cough*
#toekomst quote#
Haha, soms mis ik wel een like button.
[ Voor 28% gewijzigd door RadioKies op 30-09-2014 10:30 ]
Beter?Volgens mij kun je ook zonder unit droppen, zo lang je maar wel een faction gejoined hebt, althans zo las ik het.
Maar een unit is wel iets wat zal moeten als CW komt.
Suggesties? Tweakers unit?

Loremasters....
[ Voor 6% gewijzigd door Lynx op 30-09-2014 10:25 ]
Ik zou even wat data van HHGD posten.
Bestaat al sinds de vorige MW-games.
Als het gestart is in USA vrees ik het ergste.
Heb geen zin om nachtenlang te moeten spelen
FF ongegeneerd mezelf quoten:
Ruim een jaar geleden, maar de situatie is niet gek veel gewijzigd...Sapstengel schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:47:
Thanks voor links.
Dat het aantal spelers slinkt is wel duidelijk.
- Met 12-men vecht je op één avond constant tegen twee, hooguit drie, andere teams. En vaak geen match bij launch
- Veel clans kampen met steeds meer inactieve spelers
- Uitvluchten van Ekman op de vraag waarom men geen spelersaantallen vrijgeeft a la WoT en WT
Twee weken geleden heb ik uit naam van de Rangers 24 actieve clans/guilds aangeschreven die adverteren en werven met EU time zones (peiling animo voor een EU ladder). Welgeteld 2 die gereageerd hebben (13 hebben het bericht tot op heden niet eens geopend) en de reactie van beide was "momenteel weinig tot geen EU spelers".
Wanneer de Phoenix geleverd wordt ga ik nog eens kijken hoe de vlag ervoor hangt. Ik verwacht rond die tijd een opleving van aantal spelers. Voor nu is Rome 2 weer een fijne afwisseling.
[ Voor 76% gewijzigd door Sapstengel op 30-09-2014 11:09 ]
Moet zeggen dat hetgeen ze neergezet hebben me wel heel erg cool lijkt.RadioKies schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:10:
@Lynx, bekijk deze link nog eens:
Steiner supremacy ftw!
Al met al, het aanvallen/verdedigen van planeten met een hele hoop mensen lijkt me echt gaaf om te doen, vind het alleen jammer dat het max 12 vs 12 blijft.
Want a cookie?!
Heb nog 227 dagen prem time banked, misschien toch maar eens halverwege oktober activeren om die rottige Locusts te masteren...klote 'mechs.
Hier heb ik even over nagedacht.Lynx schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:32:
Major issue...
@
Als ik de Masakari pack koop heb ik alle weight classes voor clan in één keer binnen.
Bovendien krijg ik een king crab x3 dus heb ik ook IS assault covered.
(ik vergeet voor het gemak even dat ik sowieso die atlas krijg)
Dus volgens mij is er 1 simpele oplossing en dat is toch echt een masakari pack kopen.
De man-O-war pack zit volgens mij geen assault in?
Bovendien zou ik alleen de hellbringer willen...
Al is 120€ wel minder dan 185€ voor masakari.....
En ja, ik zoek even wat afleiding van 't werk
[ Voor 3% gewijzigd door Lynx op 30-09-2014 15:01 ]
De Gargoyle (Man-O-War) is een Assault van 80ton. Linkje nog maar een keer: http://mwomercs.com/wavetwoLynx schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:00:
De man-O-war pack zit volgens mij geen assault in?
Bovendien zou ik alleen de hellbringer willen...
Hallo met Tim
Niet specifiek de class, maar wel o.a. het gewicht.
[ Voor 30% gewijzigd door RadioKies op 30-09-2014 17:22 ]
Tijden zijn overdag zo nu en dan een paar.
Vanaf 20:00 een man of 5-12 tot 0:00
Puur MWO en altijd wel spelers op de avond.
En altijd wel een paar vanuit de vs.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EkPwTms6k7I]
Hallo met Tim
Wij Tweakers zijn behoorlijk verdeeld, er zijn wat laffe clanners *kuch*Slapstengel*kuch*, maar er zijn ook mensen met eer en moraal zoals Renquin, Aardschok (, Flapdrol/gp500?) en ik die voor Steiner gaanLynx schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:51:
Klinkt toch wel behoorlijk actief.
Hoe pakken jullie cw aan? factie ed.?

Pkunk gaat een clanner (Jade Falcon?) worden zo ver ik begrepen heb.
Waar zat je zelf aan te denken?
Sommigen van ons zitten al in een unit, zoals Mr. Frysslân en Flapdrol. We kunnen met zn allen een unit joinen of idd een eigen maken, echter denk ik niet dat een Tweaker unit goed zal werken omdat er te weinig Tweakers zijn die te onregelmatig online (kunnen) zijn.
Dragon Slayer... dôh! Iets met 's morgens "vroe.. wacht eens even zei ik dat niet al?
IS is veel groter en hebben een veel grotere hoeveelheid manschappen en grondstoffen en geld ter beschikking. In dat soort situaties is het slechts een kwestie van tijd. Kijk maar naar de russen bijvoorbeeld (wereldoorlogen en napoleon o.a.)
Overigens heb ik geen boeken gelezen en alleen maar wiki/sarna. Ben benieuwd of het enig hout snijdt.
Hallo met Tim
IS is de Aarde, de clanners zijn groeperingen zoals Hydra, Dr. Evil (S.P.E.C.T.R.E.) en Cobra. Technologisch voorlopend op de rest, denken dat zij de toekomst zijn, maar eigenlijk geen haar beter of zelfs slechter en uiteindelijk verliezen ze.
De Captain Murrica en GI Joe zijn Davion, Austin Powers en James Bond zijn dan Steiner in dit voorbeeld. De overige huizen zijn poep of hebben niet veel in te brengen (FRR-SpaceVikings).
Renquin is zo ver ik het begrepen heb redelijk geinformeerd over de lore rond de tijd van de clanners. Maybe kan hij een keer een beknopte college/presentatie geven via mumble/ts. Enige lore die ik van clanners weet zijn van de MW spellen en deels Sarna.
Heb afgelopen vakantie Sword & Dagger en de Gray Death Legion trilogie gelezen. Leest lekker vlot weg, ondanks dat het in het engels is geschreven.
Nog 66 boeken te gaan....oftewel nog 17 vakanties en ik moet mijn e-reader weer van nieuw materiaal voorzien
We kunnen een tweaker lance vormen in een bestaande unit?
Lijkt me onze enige reële optie gezien met hoeveel we zijn.
Discussie blijft dan de factie waar we voor zouden kiezen.
En zoals ik zei, als ik zelf voor IS zou kiezen moet ik nog snel een assault levelen.
Als ik voor clans zou kiezen ben ik redelijk de bok met enkel 3 x TBR
Ik ben al een tijdje op zoek naar de boeken van mechwarrior.
Waar haal je die vandaan? (of is dat een stomme vraag
[ Voor 14% gewijzigd door Lynx op 01-10-2014 11:58 ]
zie DMLynx schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:57:
...
Ik ben al een tijdje op zoek naar de boeken van mechwarrior.
Waar haal je die vandaan? (of is dat een stomme vraag)
Het lijkt erop dat ze zijn vrij gegeven:
lijst 1
vervolg
Het lijkt mij een legale site...toch?
[ Voor 31% gewijzigd door Sapstengel op 01-10-2014 12:52 ]
Holy F*ck wat een clickfest om al die epubs binnen te halen... doet mij denken aan de mechlab. *padum tsssj*