Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Hoi allemaal,

Ik ben ook geïnteresseerd in de Xiaomi Mi3.

Ik ben verschillende sites tegen gekomen, waar je het kan pre-orderen. Maar zoals velen denken... welke moet ik vertrouwen......??

- Ibuygou.com kan er op dit moment niet worden besteld.
- xiaomiworld.com kan je het nog wel bestellen. (alleen 64 GB)
- android-cream.com kan het ook nog, alleen de 64 GB

- Rare bij spemall.com is dat er bij de omschrijving van het toestel onderaan in Package staat dat er een 3050 mah batterij erbij zit....maar naar mijn weten is die batterij toch built-in dus non-removable? Misschien dat ik het fout heb, maar door zoiets ga je toch snel twijfelen, al staat op de ibuygou.com hetzelfde wat betreffende de batterij en dat is een officiële dealer.

Ik weet het even niet meer, waar ik het moeten bestellen. Sowieso betaling via PayPal, zodat ik nog wel een beetje zekerheid heb tav me betaling, mocht er toch iets mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:44
Fyi ibuygou is naar aanleiding van vele mensen als zeer betrouwbaar gevonden maar deze is geen officiële Xiaomi reseller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
mitch187 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:43:
Fyi ibuygou is naar aanleiding van vele mensen als zeer betrouwbaar gevonden maar deze is geen officiële Xiaomi reseller
Daar heb je gelijk in, mijn excuses voor de wat slechte woordkeuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitch187 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:43:
Ibuygou blijkt inderdaad geen officiele reseller te zijn. Dit is dan door leden van Xiaomi.eu verkeerd begrepen, en dus verkeerd overgebracht.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Cream-android is wel goedkoop, zeker als je hem op $ zet. Dan is het $470=340 Euro. Heb je ook ervaring met die shop of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 07:55:
Dat Cream-android is wel goedkoop, zeker als je hem op $ zet. Dan is het $470=340 Euro. Heb je ook ervaring met die shop of niet?
Dit is voor mij sowieso de eerste keer dat ik op deze manier een telefoon wil kopen. De website oogt wel professioneel. En sowieso via PayPal betalen dan ben je wel goed gedekt. Alleen via deze site kan je alleen de 64GB bestellen (16GB wordt 'gebackorderd'....trouwens hoe heb je het op dollars gezet ipv euro's? (never mind, al gevonden...linkboven in de hoek :P)

Houdt er wel rekening mee dat er ongeveer 36 dollar aan verzendkosten bij komt. En inderdaad zoals je zegt. je kan beter in dollar betalen dan euro's. Scheelt ongeveer 20 euro als je het zou omrekenen. Incl. verzendkosten.

Ik ga het gewoon proberen via Android-Cream.com....Zal jullie laten weten hoe het verloopt....

UDPATE: Inmiddels besteld, Paypal betalingsbevestiging en een orderbevestiging ontvangen van Android-cream.com

[ Voor 31% gewijzigd door Arshedes op 29-10-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Heb Android-Cream een berichtje verzonden. Op de site is namelijk geen kleurkeuze mogelijk. Mocht het mogelijk zijn om de blauwe te bestellen dat bestel ik hem ook daar. Zal net als Arshedes jullie op de hoogte houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd, het kan wel eens een leuk adresje zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:57
Hallo ik heb m besteld bij realpricesfromchina en tot nu toe prima respons. Nog een 2tal vragen gesteld via de mail, en beide keren na een dag antwoord.nu afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-08 00:01
PetrCech_3 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:13:
Heb Android-Cream een berichtje verzonden. Op de site is namelijk geen kleurkeuze mogelijk. Mocht het mogelijk zijn om de blauwe te bestellen dat bestel ik hem ook daar. Zal net als Arshedes jullie op de hoogte houden!
Waarschijnlijk zijn andere kleuren dan zwart en zilver pas later beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
321jurgen schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:49:
[...]

Waarschijnlijk zijn andere kleuren dan zwart en zilver pas later beschikbaar.
Dan zal 't dus nog ff duren voordat ik mijn order plaats. Vind de blauwe echt te vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
PetrCech_3 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:14:
[...]

Dan zal 't dus nog ff duren voordat ik mijn order plaats. Vind de blauwe echt te vet!
Je kan hem waarschijnlijk nu al preorderen maar hij zal later komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
321jurgen schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:54:
[...]

Je kan hem waarschijnlijk nu al preorderen maar hij zal later komen.
Net mailtje terug gehad. Ze nemen contact met je op als hij verscheept kan worden. Pas dan kun je de kleurkeuze kenbaar maken. FYI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
PetrCech_3 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:08:
[...]

Net mailtje terug gehad. Ze nemen contact met je op als hij verscheept kan worden. Pas dan kun je de kleurkeuze kenbaar maken. FYI.
Dan moet je inderdaad nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
321jurgen schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:17:
[...]

Dan moet je inderdaad nog even wachten.
Volgens mij begrijp je me niet helemaal goed :).
Als je nu de order plaatst (Paypal), krijg je een mailtje als ze de voorraden binnen hebben. Dan heb je als eerste vrije keuze tussen de kleuren. Je kunt ook een pre-order plaatsen zonder te betalen, dan moet je hun mailen met je gegevens. Maar dan sta je onderaan de lijst en kom je pas aan de beurt als er nog wat over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
Iemand eigenlijk enig idee wanneer de release datum is van de snapdragon versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mid-November, precieze datum onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
tja en dan vind ik deze toch verleidelijk: Nexus 5 officieel door Google geïntroduceerd http://nutech.nl/mobiel/3...oogle-geintroduceerd.html

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekzzz schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:50:
tja en dan vind ik deze toch verleidelijk: Nexus 5 officieel door Google geïntroduceerd http://nutech.nl/mobiel/3...oogle-geintroduceerd.html
De uiteindelijke prijs zal niet heel interessant zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikaap1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-01-2023
Inderdaad. 400 euro is best veel voor een nexus. Ik denk toch dat ik voor een chinese snapdragon ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas94
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-05-2021
voor 349 kun je de nexus 5 kopen in duitsland.. ook een goede deal lijkt me want ook als de xiaomi mi3 ergens deze 2 weken uitkomt zal die toch pas ergens eind december verkrijgbaar zijn omdat hij al zo vaak gepreorderd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Het is een moeilijke afweging tussen de twee. Ze kosten ongeveer evenveel, zelfde cpu, scherm, geheugen, etc.
De nexus heeft het voordeel van de eu-garantie en 4G ondersteuning, maar de Mi3 heeft dan weer het design en de batterij als voordeel.

Lastig lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas94
Qurius schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:27:
Het is een moeilijke afweging tussen de twee. Ze kosten ongeveer evenveel, zelfde cpu, scherm, geheugen, etc.
De nexus heeft het voordeel van de eu-garantie en 4G ondersteuning, maar de Mi3 heeft dan weer het design en de batterij als voordeel.

Lastig lastig
niet helemaal waar... de mi3 gebruikt welliswaar de snapdragon 800 SoC echter zijn er verschillende snapdragon 800's degene die in de mi3 komt is de AB variant de meest luxe deze variant heeft ook een hoger gpu clocksnelheid 550mhz ten opzichte van 450mhz wat in de nexus 5 zit. Daarnaast wat sneller geheugen ipv 800mhz wat in de nexus zit 933 als ik mij niet vergis in de mi3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andreas94 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:36:
[...]

niet helemaal waar... de mi3 gebruikt welliswaar de snapdragon 800 SoC echter zijn er verschillende snapdragon 800's degene die in de mi3 komt is de AB variant de meest luxe deze variant heeft ook een hoger gpu clocksnelheid 550mhz ten opzichte van 450mhz wat in de nexus 5 zit. Daarnaast wat sneller geheugen ipv 800mhz wat in de nexus zit 933 als ik mij niet vergis in de mi3
Klopt, de Mi3 zou sneller moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/doci/7276/142824dlphegl1znf4hda4%20copy.jpg

Ook claimde ze het snelste flash geheugen in een telefoon tot nu te hebben, maar hier heb ik verder nog niets over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitch187 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:03:
[afbeelding]

Ook claimde ze het snelste flash geheugen in een telefoon tot nu te hebben, maar hier heb ik verder nog niets over gehoord.
Ik heb 120MB gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snel geheugen zou wel erg handig zijn, dan starten apps ten minste snel op. Kijk maar naar de Galaxy-serie van Samsung, die bakken hun eigen geheugen voor hun telefoons en dat is dan ook snel. Zou mooi zijn als het echt snel is dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:25
Is android-cream wel betrouwbaar? Overal staat hij voor 325-400 euro op de website, maar bij Android-cream voor 295,62. Erg interssant :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beerkeeper schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:00:
Is android-cream wel betrouwbaar? Overal staat hij voor 325-400 euro op de website, maar bij Android-cream voor 295,62. Erg interssant :)
Dat vraag ik me dus ook af. Maar ik kan geen reviews vinden, als je op "Android Cream " zoekt vind je alleen maar dingen over ICS. En een tip, zet de valuta op Dollar, dan is hij goedkoper.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Beerkeeper schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:00:
Op fastcardtech.com staat hij voor $349 (= €258)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
En hij is op voorraad? Hij moet toch nog gereleased worden?

Zover ik begreep was de Tegra4 editie alleen voor China, dus is het:

http://www.fastcardtech.com/Xiaomi-Mi3-WCDMA-Phone

of

http://www.fastcardtech.com/Xiaomi-Mi3-CDMA-Phone

?

Wel een erg mooi bedrag voor zo'n telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Beerkeeper schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:20:
En hij is op voorraad? Hij moet toch nog gereleased worden?

Zover ik begreep was de Tegra4 editie alleen voor China, dus is het:

http://www.fastcardtech.com/Xiaomi-Mi3-WCDMA-Phone

of

http://www.fastcardtech.com/Xiaomi-Mi3-CDMA-Phone

?

Wel een erg mooi bedrag voor zo'n telefoon!
Bij mij staat er toch echt OUT OF STOCK bij beide modellen.

Voor Europa/Nederland moet je het WCDMA model hebben (als ik het goed heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:56
Beide 'out of stock'. Altijd lastig om vertrouwen te hebben in dit soort leveranciers. Prijs is inderdaad zeer mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
Er staan twee indicaties op de website.
Bovenaan inderdaad OUT OF STOCK (compleet gemist) en bij de qty invoer staat In stock.

Maar: http://www.resellerratings.com/store/FastCardTech
En het is niet de enige website die er 'niet zo positief' over denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
Naar mijn weten is Fastcardtech erg slecht met feedback en de betrouwbaarheid tja..

[ Voor 49% gewijzigd door paul123456 op 02-11-2013 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel jammer, de 64GB versie kost daar precies wat ik voor mijn Find 5 kreeg. Denk toch dat ik het risico niet ga nemen.

Edit: ook dit: http://www.fastcardtech.n...20review%20ervaringen.htm

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Woohoo, een Mi3 gewonnen bij ibuygou! Nu wachten tot hij leverbaar is, ze hadden het over mid-november maar helemaal zeker zijn ze daar ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pauldegroot schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:43:
Woohoo, een Mi3 gewonnen bij ibuygou! Nu wachten tot hij leverbaar is, ze hadden het over mid-november maar helemaal zeker zijn ze daar ook niet.
Hoe heb je dat gedaan? Wel vet, gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Ze hadden een wedstrijd op hun facebook pagina, hebben ze af en toe met kleine dingen en nu afgelopen maand kon je een Mi2S, Hongmi en een Mi3 winnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikaap1
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:04:
[...]

Dat vraag ik me dus ook af. Maar ik kan geen reviews vinden, als je op "Android Cream " zoekt vind je alleen maar dingen over ICS. En een tip, zet de valuta op Dollar, dan is hij goedkoper.
Heeft iemand ondertussen al iets kunnen vinden over deze site? De site zelf ziet er best professioneel uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:45
rikaap1 schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:10:
[...]

Heeft iemand ondertussen al iets kunnen vinden over deze site? De site zelf ziet er best professioneel uit. :P
Alleen dat de site nog maar een half jaartje in de lucht is en dat een enkeling op 9lives.be het een prima site vindt.

(Heb vrij agressief gefilterd op google dus grote kans dat ik een hoop mis, namelijk op:
"Android-Cream.com" -"ice Cream Sandwich" -"ICS" -"Android-Cream is the best place to buy the latest Android Chinese branded mobile phones."

Zelf heb ik de 16gb versie een paar dagen geleden op spemall gekocht. Ik hoop dat ik bij een wat eerdere batch hoor, van mn huidige telefoon is de microfoon kapot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svenvv2 schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:24:
[...]

Alleen dat de site nog maar een half jaartje in de lucht is en dat een enkeling op 9lives.be het een prima site vindt.

(Heb vrij agressief gefilterd op google dus grote kans dat ik een hoop mis, namelijk op:
"Android-Cream.com" -"ice Cream Sandwich" -"ICS" -"Android-Cream is the best place to buy the latest Android Chinese branded mobile phones."

Zelf heb ik de 16gb versie een paar dagen geleden op spemall gekocht. Ik hoop dat ik bij een wat eerdere batch hoor, van mn huidige telefoon is de microfoon kapot 8)7
Eens door de resultaten heen gekeken, ze lijken allemaal positief te zijn. Denk dat ik die winkel maar eens ga mailen over welke kleur ik wil en hoe ik hem verpakt wil i.v.m. douane enzo. Dan merk je snel genoeg of ze willen helpen en of je geen automated reply krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikaap1
Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:48:
[...]

Eens door de resultaten heen gekeken, ze lijken allemaal positief te zijn. Denk dat ik die winkel maar eens ga mailen over welke kleur ik wil en hoe ik hem verpakt wil i.v.m. douane enzo. Dan merk je snel genoeg of ze willen helpen en of je geen automated reply krijgt.
Ik hoop dat ze reageren. Hou ons op de hoogte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikaap1 schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:18:
[...]

Ik hoop dat ze reageren. Hou ons op de hoogte. :)
Zal ik doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snel antwoord van Androidcream, ook geen automated reply maar iets waar over nagedacht is. Ik denk dat ze betrouwbaar zijn.

Mijn mail:

Hi,

I have a few questions.
How do I know whether you are trustworthy? I cannot find any review of your website.

I would like to order a Xiaomi Mi3. When I place the order, how can I specify which color I want? Can I order a hardcase for the Mi3 with the Mi3 so that I do not have to receive two shipments?

What can you do in order to help me avoid custom clearances? Would you be willing to ship it in a blank box saying "Gift 20 Dollar" on it? This would help me avoid more costs, since custom clearances in my country, the Netherlands, are pretty high. I'd hate to have to pay 30 Euro extra.

How can you be so much cheaper than Ibuygou, the official reseller? Why is it cheaper for me to pay in Dollar than in Euro? ( It is 357.33 Euro versus 470 Dollar which equals 342 Euro, so if I order a Mi3 I am gonna set the currency to Dollar.)

What are the shipping costs?

Looking forward to your answers.

Hun antwoord:

sorry but we have no control on reviews, customers tend to write reviews when they are not satisfied or even angry with the seller.
Since first batch is still not available, we are not sure if all colors will be available immediately. By not letting choose the color during pre-order we can let customer decide.
For example: you want to order blue, but there is no blue color in the first batch. When first batch is available we will email all customers who preordered MI3 to decide color.
You can choose to add case while placing the order. If you need a special case, pls describe it or send a picture.
We know really well European customs since we ship to the Netherlands every day. We declare a total value of 28$ which is below 22€ threshold in the Netherlands. Writing "gift" is a bad idea, it's a really old trick and gets the customs laughing.
We declare as "sample with no commercial value".
This is one of last DHL shipments to the Netherlands 9700829412 As you can see, customs let the parcel go easily. It's a MI2S.
Who said Ibuygou is official reseller?? :) our policy is to buy from manufacturer (XIAOMI in this case) and add between 30 to 50 € maximum.
If you pay $ paypal will add its own exchange rate, and it could be higher. anyway prices are updated daily based on international exchange.
Shipping cost to the Netherlands is 25,90 €
Feel free to ask me any question.

Kind Reards
Jamie Shang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibuygou is geen officiele reseller, het is een partner van Xiaomi, meer niet. :)
We declare a total value of 28$ which is below 22€ threshold in the Netherlands. Writing "gift" is a bad idea, it's a really old trick and gets the customs laughing. We declare as "sample with no commercial value".
Zou kunnen werken, tot ze zo onbeschoft worden het toestel aan te zetten.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Bij Androidcream is de Mi3 voordeliger dan bij Ibuygou 357,- tegenover 370,- beide 64gb. Bijzonder dat de Mi2s zich heel anders verhoudt : 342,- tegenover 266,- beide 32gb

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-04 22:36
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:55:
Ibuygou is geen officiele reseller, het is een partner van Xiaomi, meer niet. :)

[...]

partner van MiuiAndroid.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:55:

[...]

Ik mag hopen dat ze dat niet doen? Is nog steeds jouw product en niet dat van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:31:
[...]

Ik mag hopen dat ze dat niet doen? Is nog steeds jouw product en niet dat van hun.
Ik zou niet weten hoe ver ze gaan. :)

Dit is wat ik aan ibuygou gevraagd heb:

Ship with low value and DO NOT send as gift. - ONLY ship with a low value, and a blank box will be good also, so they do not see the Xioami Box.

- Waarom geen gift? Dit valt op en wordt daardoor dus sneller "bekeken".

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:45
Ik heb al meerdere telefoons besteld uit China (bij meerdere shops) en ik kan ze nageven dat ze zeer creatief zijn met de aangifte. meestal wordt er een willekeurig bedrag tussen de 15 en 30 dollar opgezet en de beschrijvingen erbij zijn soms lachtwekkend :)
Als 'gift' krijg ik eigenlijk nooit meer iets binnen, telefoons komen meestal als MP4-spelers aan. (Of kinderspeelgoed 8)7 )

Ze doen dus alle moeite om de douane te omzeilen en als je er een keertje moet betalen is het gewoon pure pech.

Heeft iemand trouwens al aan spemall gevraagd hoe het zit met de kleuren?

[ Voor 7% gewijzigd door svenvv2 op 04-11-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:46
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:25:
(..)
How can you be so much cheaper than Ibuygou, the official reseller? Why is it cheaper for me to pay in Dollar than in Euro? ( It is 357.33 Euro versus 470 Dollar which equals 342 Euro, so if I order a Mi3 I am gonna set the currency to Dollar.)

(..)
If you pay $ paypal will add its own exchange rate, and it could be higher. anyway prices are updated daily based on international exchange.
Shipping cost to the Netherlands is 25,90 €
Feel free to ask me any question.
De Paypal conversie rate geeft minder dan een euro verschil vergeleken met de conversie via de site. In het geval van de 16GB versie betekent dat dat het ~323 euro kost incl. verzendkosten. Op zich een mooie prijs voor wat je krijgt maar ik heb het denk ik niet over voor de upgrade vanaf mijn huidige telefoon (Newman N2). Met die telefoon heb ik destijds trouwens wel de ~60 euro extra moeten betalen aan invoerrechten en btw.

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkiej op 04-11-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkiej schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:02:
[...]

De Paypal conversie rate geeft minder dan een euro verschil vergeleken met de conversie via de site. In het geval van de 16GB versie betekent dat dat het ~323 euro kost incl. verzendkosten. Op zich een mooie prijs voor wat je krijgt maar ik heb het denk ik niet over voor de upgrade vanaf mijn huidige telefoon (Newman N2). Met die telefoon heb ik destijds trouwens wel de ~60 euro extra moeten betalen aan invoerrechten en btw.
Ow, dat is wel lelijk. Ik had er niet bij nagedacht dat zij een andere conversie zouden gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Ik heb spemall.com gevraagd of ze hem konden leveren in cadeau-verpakking met daarin een zwarte doos met daarop in witte letters ''Gift for your birthday'' Het antwoord was ja, dus nu ben ik heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat ;) Wat de douane betreft, je moet er niet van opkijken als ze hem aanzetten of de back-cover er van afhalen om het model te vinden, zeker als ze ''toevallig'' xiaomi, huawei, oppo, zte of een dergelijk bekend Chinees merk op de smartphone zien staan.

[ Voor 0% gewijzigd door Willian40 op 05-11-2013 20:55 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
zo dit is wel heel erg slecht, nog langer wachten! DAMN!

Lei Jun tweeted on Weibo today that the MI3 WCDMA version will be available sometime in mid-December!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het gaat weer lekker zeg maar. Nou ja, mijn SGS2 doet het boven verwachting goed, en dan hou ik het geld langer in mijn zak. Misschien ook wel verstandiger maar niet leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Willian40 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:54:
Ik heb spemall.com gevraagd of ze hem konden leveren in cadeau-verpakking met daarin een zwarte doos met daarop in witte letters ''Gift for your birthday'' Het antwoord was ja, dus nu ben ik heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat ;) Wat de douane betreft, je moet er niet van opkijken als ze hem aanzetten of de back-cover er van afhalen om het model te vinden, zeker als ze ''toevallig'' xiaomi, huawei, oppo, zte of een dergelijk bekend Chinees merk op de smartphone zien staan.
Gisteren een M2s binnen gekregen, in giftwrap van Ibuygou, niets hoeven te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Krijg net mailtje van Android-Cream. Hij komt inderdaad pas midden december binnen. Hij had zelf het idee dat ze vertraging hebben met Android 4.3. Ik citeer: ''Seems they have delayed to make 4.3 update. Any news I will tell you.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn, zit ik nog langer met de Samsung en het gebarsten scherm, Als ze hem uitstellen voor Android 4.3 is dit echt onzin, dan had de Tegra versie ook uitgesteld moeten worden, en het had makkelijk via de wekelijkse update kunnen komen.

E: zelf nog geen mail gekregen met betrekking tot uitstel/levertijd. Besteld bij ibuygou
E 2: Ibuygou een mail gestuurd met de vraag of de uitstel klopt, en wanneer ik mijn Mi3 kan verwachten

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
uitstel klopt, Miui Rom heeft het gepost op hun forum/google+/facebook. dus ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tamil18 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:56:
uitstel klopt, Miui Rom heeft het gepost op hun forum/google+/facebook. dus ja..
Erg jammer. Nou ja, hopen dat ze er dan toch nog iets beters van kunnen maken dan het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
Het wordt 17 december volgens ibuygou:

http://www.ibuygou.com/ne...th_2013_html-470-usd.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
M.a.w. Degene die bij de 1e batch horen, van ibuygou,spemall etcetera krijgen hem eind-december, begin-januari binnen en degene die bij de latere batches horen, waarschijnlijk rond eind-januari, begin februari denk ik. Ik behoor waarschijnlijk niet tot de eerdere batches, maar het valt nog wel uit te houden met de xperia z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
Wel heel jamme dit hoor. Ze hebben het echt wel eindeloos uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat er een datum gegeven is, nu maar hopen dat de 4de batch ook niet al te lang gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Als je 3G niet belangrijk vindt, kun je net zo goed voor de Tegra 4 gaan toch?

Heb geen abonnement en heb eigenlijk overal WiFi hier (ziggo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Je hebt kans op geen ondersteuning van xiaomi.eu.

En het is toch dat Qualcomm problemen met de soc, dit was ook de reden dat de Mi3 moeite had met zijn netwerk certificering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
D-TECH schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:22:
Als je 3G niet belangrijk vindt, kun je net zo goed voor de Tegra 4 gaan toch?

Heb geen abonnement en heb eigenlijk overal WiFi hier (ziggo).
De tegra-4 versie heeft meer nadelen dan je denkt.

1) geen/slechtere ondersteuning van xiaomi.eu
2) Snelheid ligt iets lager dan bij de snapdragon 800
3) Géén wifi-ac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willian40 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:46:
[...]

De tegra-4 versie heeft meer nadelen dan je denkt.

1) geen/slechtere ondersteuning van xiaomi.eu
2) Snelheid ligt iets lager dan bij de snapdragon 800
3) Géén wifi-ac
Xiaomi.eu heeft de Mi3 al bij de wekelijkse update staan, neem aan dat dat de Tegra 4 versie is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2013 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Mark van Xiaomi.eu heeft een Tegra Mi3 aangeschaft omdat hij niet kon wachten. Je zal hem even moeten contacten om het zeker te weten of ze de moeite blijven nemen om die rom bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondervinden jullie ook problemen tijdens het browsen naar ibuygou.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:54:
Ondervinden jullie ook problemen tijdens het browsen naar ibuygou.com?
Ik krijg inderdaad helemaal geen verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:05:
[...]

Ik krijg inderdaad helemaal geen verbinding.
"Goed", om te horen weet ik in ieder geval dat het niet aan Ziggo mijn verbinding ligt. Hoop dat het probleem snel wordt opgelost.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas94
Weet iemand toevallig of de site http://www.android-cream.com een betrouwbare site is? Ik wil de mi3 preorderen alleen kan ik niks over de site vinden, als je erop googled dan krijg je allemaal artikelen met betrekking tot android 4.0 ice cream sandwich, heb zelf het gevoel dat ze opzettelijk de naam android-cream hebben gekozen omdat ze weten dat als je hier op zoekt geen resultaten gaat vinden over de site maar over het OS. Iemand toevallig ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:10:
[...]

"Goed", om te horen weet ik in ieder geval dat het niet aan Ziggo mijn verbinding ligt. Hoop dat het probleem snel wordt opgelost.
Dear All customers:

Ibuygou is very sorry to tell that our website was attacked by DDOS.Ibuygou has been fixing this now..If you have any questions,please do email to each of this email;Or Skype Ibuygou

support@ibuygou.com,
amy@ibuygou.com,
celline@ibuygou.com
king@ibuygou.com
Ibuygou is very sorry for this accident
Nice week to each of you!

Ibuygou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekzzz schreef op maandag 11 november 2013 @ 07:48:
[...]

Dear All customers:

Ibuygou is very sorry to tell that our website was attacked by DDOS.Ibuygou has been fixing this now..If you have any questions,please do email to each of this email;Or Skype Ibuygou

support@ibuygou.com,
amy@ibuygou.com,
celline@ibuygou.com
king@ibuygou.com
Ibuygou is very sorry for this accident
Nice week to each of you!

Ibuygou
Had het mailtje daarnet ook ontvangen, de site is ook weer up and running.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
andreas94 schreef op maandag 11 november 2013 @ 00:43:
Weet iemand toevallig of de site http://www.android-cream.com een betrouwbare site is? Ik wil de mi3 preorderen alleen kan ik niks over de site vinden, als je erop googled dan krijg je allemaal artikelen met betrekking tot android 4.0 ice cream sandwich, heb zelf het gevoel dat ze opzettelijk de naam android-cream hebben gekozen omdat ze weten dat als je hier op zoekt geen resultaten gaat vinden over de site maar over het OS. Iemand toevallig ervaring?
Klantenservice is super daar. Krijgt vaak binnen 5 minuten al een mail terug met goede en duidelijke info. Heb zelf daar een gratis pre-order geplaatst omdat ik geen zin heb om nu al geld te betalen en geen zekerheid heb. Was allemaal geen probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:24:
[...]

Klantenservice is super daar. Krijgt vaak binnen 5 minuten al een mail terug met goede en duidelijke info. Heb zelf daar een gratis pre-order geplaatst omdat ik geen zin heb om nu al geld te betalen en geen zekerheid heb. Was allemaal geen probleem..
Ook goed om te weten :)

Verwijderd

Het blijkt dat de 64GB versie nog geen release datum heeft, en deze dus niet gelijk zal zijn met de 64GB versie. Nog langer wachten dus, en zeker weten geen smartphone op mijn verjaardag. :(

E: dit zegt Ibuygou, MIUIrom (twitter) geeft aan dat hij gewoon tegelijk uitkomt.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 10:53 ]

• Willian40
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 02:16:
Het blijkt dat de 64GB versie nog geen release datum heeft, en deze dus niet gelijk zal zijn met de 64GB versie. Nog langer wachten dus, en zeker weten geen smartphone op mijn verjaardag. :(

E: dit zegt Ibuygou, MIUIrom (twitter) geeft aan dat hij gewoon tegelijk uitkomt.
Ik snap het ook niet helemaal, diverse shops zeggen hem op hetzelfde tijdstip als de 16 GB te leveren. (En in stock te hebben) Maar volgens andere shops en aan aantal technologie sites, is de levering/productie van 64 GB opslaggeheugen voor de xiaomi mi3 opgeschort. Waardoor de levering ook later is en het tijdstip niet zeker is!

EDIT: Ik kan bijna net als diegene van xiaomi.eu me niet inhouden om de xiaomi mi3 tegra 4-editie te bestellen, die is nu al in-stock (287 euro)!
Maar wifi-ac en 3G is gewoon een must |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Willian40 op 14-11-2013 17:19 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Ik vraag me nog steeds af van welk materiaal de mi3 is gemaakt aan de buitenkant. Bij de ene hands-on wordt gezegd een soort magnesium alloy en bij een andere wordt gezegd dat de buitenkant van plastic is gemaakt. Wellicht is er ook een verschil in de versie of kleur die je neemt. De gekleurde versies lijken veel meer op plastic dan de zwarte (op basis van foto's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted_W schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:11:
Ik vraag me nog steeds af van welk materiaal de mi3 is gemaakt aan de buitenkant. Bij de ene hands-on wordt gezegd een soort magnesium alloy en bij een andere wordt gezegd dat de buitenkant van plastic is gemaakt. Wellicht is er ook een verschil in de versie of kleur die je neemt. De gekleurde versies lijken veel meer op plastic dan de zwarte (op basis van foto's).
Daar is een mooie discussie over geweest in het andere topic :P maar volgens mij is het gewoon plastic, alhoewel ik hoop van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:52

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ted_W schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:11:
Buitenkant is plastic. Het frame wat er in zit is van 'alloy'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
barcawinner schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:13:
[...]

Buitenkant is plastic. Het frame wat er in zit is van 'alloy'.
Dat hoor ik inderdaad vaker, maar in deze hands-on wordt weer anders beweerd, dus ik dacht misschien dat er nog verschillende versies in omloop zijn:

Hands on: Xiaomi MI3 hands-on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amber1995
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-11-2013
Hallo ik heb een vraagje, ik wil graag de Huawei Honor 3 kopen op ibuygou, en heb hiervoor een paypal account aangemaakt, nu wilde ik de telefoon bestellen krijg ik een foutmelding dat het niet kan.
Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet iemand wat ik hiermee moet doen? Ik wil de telefoon niet op en andere site bestellen want vertrouw dat niet.
Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amber1995 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:13:
Hallo ik heb een vraagje, ik wil graag de Huawei Honor 3 kopen op ibuygou, en heb hiervoor een paypal account aangemaakt, nu wilde ik de telefoon bestellen krijg ik een foutmelding dat het niet kan.
Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet iemand wat ik hiermee moet doen? Ik wil de telefoon niet op en andere site bestellen want vertrouw dat niet.
Iemand een idee ?
Dit is niet de juiste plek om dat te vragen, dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Ik had op de FB pagina van Ibuygou geïnformeerd wanneer de 64 Gb versie weer te bestellen is, ze gaven aan dat ze verwachten in eind december / begin januari (pas) weer nieuwe orders aan te nemen.

<offtopic>
(aangezien het toch zo rustig is op dit moment in dit draadje)
*knip* dat is nog altijd geen reden om een offtopicdiscussie te starten.

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 20-11-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted_W schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:03:
Ik had op de FB pagina van Ibuygou geïnformeerd wanneer de 64 Gb versie weer te bestellen is, ze gaven aan dat ze verwachten in eind december / begin januari (pas) weer nieuwe orders aan te nemen.

<offtopic>
(aangezien het toch zo rustig is op dit moment in dit draadje)
Dat de pre-orders tijdelijk gepauzeerd zijn is een goede zaak, zo blijft hun administratie wat rustiger en kunnen degene die hem al geplaatst hebben er zeker van zijn, dat zij hem ook echt als eerste krijgen. Dat ze zeggen eind December weer pre-orders aan te nemen is ook mooi meegenomen, hopelijk betekent dit dan ook dat ze de 64GB versie dan leveren.

Off: Misschien dat dat (S805) de vertraging veroorzaakt? Wishfull thinking.

[ Voor 35% gewijzigd door RoD op 20-11-2013 23:41 ]

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Ik ben momenteel bezig mijn pre-order te cancellen.

De uitstel tot eind-december vind ik enorm vervelend, gezien het eigenlijk de bedoeling was een sinterklaas cadeau te zijn, het is allemaal zo onduidelijk, communicatie is zo slecht daar.

Daarboven ben ik ook wat minder overtuigd geraakt van de telefoon zelf. Een Galaxy S4 kost amper €100 meer, maar heeft wel lokale support, garantie, LTE, meer geheugen en is in zekere zin 'bewezen'. Daarbij zou ik dat toestel zakelijk kunnen aanschaffen, wat het verschil compleet elimineert.

Ik ben erg fan van MIUI, maar dat is ook goed geregeld voor courante modellen met een grote community.

• Ted_W
Qurius schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:43:
Ik ben momenteel bezig mijn pre-order te cancellen.

De uitstel tot eind-december vind ik enorm vervelend, gezien het eigenlijk de bedoeling was een sinterklaas cadeau te zijn, het is allemaal zo onduidelijk, communicatie is zo slecht daar.

Daarboven ben ik ook wat minder overtuigd geraakt van de telefoon zelf. Een Galaxy S4 kost amper €100 meer, maar heeft wel lokale support, garantie, LTE, meer geheugen en is in zekere zin 'bewezen'. Daarbij zou ik dat toestel zakelijk kunnen aanschaffen, wat het verschil compleet elimineert.

Ik ben erg fan van MIUI, maar dat is ook goed geregeld voor courante modellen met een grote community.
Xiaomi kan niet leveren, daar kan ibuygou ook weinig aan doen, gebeurt hier in NL net zo goed bij gewilde toestellen. Nieuwe (verwachte) datum is half december, ik snap niet wat daar onduidelijk aan is. Ik snap best dat je het kl*te vindt dat die vertraagd is, iedereen wilt het altijd zo snel mogelijk in huis hebben.

Een S4 met 64GB opslag voor amper 100 meer moet ik nog tegenkomen (tenzij je een SD kaart meerekent). En de S4 heeft geen S800 CPU.

• mitch187
Had de Nederlandse versie van de S4 niet de basic S800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitch187 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:25:
Nee, maar er is wel een versie die dat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
mitch187 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:25:
Nee, die is nog niet beschikbaar. De S4 met S800 (en LTE) heeft typenummer I9506. De huidige heeft typenummer I9505 met een S600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Voor degenen die de 64Gb toch via ibuygou willen bestellen, als je phone eerst toevoegt aan de wishlist, dan kun je het van daaruit weer toevoegen aan de winkelwagen en de bestelling plaatsen. Niet dat je dan eerder aan de beurt (denk ik), maar als je perse wilt. Ik wacht wel tot het normaal leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
Hierbij even een melding betreffende mijn plaatsing van de MI3 64GB bij Android-Cream.

Ik kreeg vandaag een mailtje binnen met een terugstoring van mijn geld.
Zonder enige reden waarom dit gedaan is :S

ik ga even een mailtje sturen met de vraag waarom mijn pre-order gecanceld is.

Houdt jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik vraag me af hoe betrouwbaar die zaak is, maar geld terug is beter dan dat ze het houden natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
Frietsaus schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:04:
Ik vraag me af hoe betrouwbaar die zaak is, maar geld terug is beter dan dat ze het houden natuurlijk. :P
Ja inderdaad, dus het was sowieso een gokje die ik nam. Maar had het geld overgemaakt via PayPal. Dus dan heb ik een goede kopersbescherming. Maar tot nu toe geen mail gehad waarom dit gecanceld is. Achja dan maar via ibuygou bestellen. Wel balen dat het langer gaat duren nu. Aangezien ik ergens in oktober een pre-order geplaatst had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 22:35
Wat is de beste website om zo'n Xiaomi te bestellen. Eerste keer dat ik uit het buitenland ga bestellen dus weet niet zo goed welke websites wel en niet goed bekend staan en te vertrouwen zijn...

Hoe kun je hem het beste laten verzenden? (pakketdienst , douane enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ibuygou zou ik zeggen op dit moment, verzenden met DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
Ik heb de 16 gig versie gepreorderd bij realpricesfromchina tot nu toe prima respons, elke keer binnen een dag reactie op een vraag.dus nu maar afwachten, ze verwachten eind dec. te kunnen leveren.
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste