is die site betrouwbaar?
Kon er niks negatiefs over vinden.site is nog niet zo oud dus weinig over te vinden, wat ik vond was positief.
Maar zoals eerder vermeld de respons is echt prima...nu nog paar weekjes afwachten en hoop dat ze m dan verzenden.Hou jullie hier op de hoogte als ik meer info krijg.
Maar zoals eerder vermeld de respons is echt prima...nu nog paar weekjes afwachten en hoop dat ze m dan verzenden.Hou jullie hier op de hoogte als ik meer info krijg.
ik heb de mi 3 2 weken geleden besteld bij ibuygou, en heb een mailtje naar de support gestuurd omdat ik geen bevestiging heb gekregen. Ik heb aangegeven dat ik via paypal betaald heb en nu vragen ze om telnr paypall nr en adres. kan dit kwaad??
Neem aan dat je de 16GB hebt gedaan? 64GB is niet meer te pre-orderen toch?..sven1980 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:21:
ik heb de mi 3 2 weken geleden besteld bij ibuygou, en heb een mailtje naar de support gestuurd omdat ik geen bevestiging heb gekregen. Ik heb aangegeven dat ik via paypal betaald heb en nu vragen ze om telnr paypall nr en adres. kan dit kwaad??
Ik ga ook voor de 16GB versie. 64 is er volgens mij niet meer.
16GB versie kost bij realpricesfromchina omgerekend 315 euro, is wel een nette prijs. Hopelijk een goede en betrouwbare website.
Ik zet de muziek en filmpjes die er niet op passen hier wel op.
16GB versie kost bij realpricesfromchina omgerekend 315 euro, is wel een nette prijs. Hopelijk een goede en betrouwbare website.
Ik zet de muziek en filmpjes die er niet op passen hier wel op.
64GB is er wel, je moet daar alleen nog even op wachten. De pre-orders worden namelijk eerst verwerkt. Ik heb nog wel even geduld...
Via de wishlist lukt dit wel bij ibuygou, zie mijn eerdere post hierover.PetrCech_3 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:41:
Neem aan dat je de 16GB hebt gedaan? 64GB is niet meer te pre-orderen toch?..
[ Voor 26% gewijzigd door Ted_W op 05-12-2013 16:28 ]
Ik heb zelf ook de 16GB ge pre-ordered bij Ibuygou. Ik weet dat de 64GB aantrekkelijker geprijsd is, maar ik krijg van mijn leven 16GB niet vol en heb voor het prijsverschil 2 screen protectors er bij gedaan. Ben benieuwd of we in januari iets kunnen verwachten.
16GB ge pre-ordered bij RealPricesFromChina. Ben benieuwd. 350 euro inclusief DHL verzending. Hopelijk komt blijft de douane er vanaf 
Nu nog een tijdje wachten en met mijn oude mobiel blijven lopen
[ Voor 29% gewijzigd door Goudstalen op 05-12-2013 22:27 ]
Is wel een stukje goedkoper dan Ibuygou, maar hopen dat het een echte is.DGonlag2 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:25:
16GB ge pre-ordered bij RealPricesFromChina. Ben benieuwd. 350 euro inclusief DHL verzending. Hopelijk komt blijft de douane er vanaf :
Zijn diverse mails die kant op gegaan en hun doen gewoon niet zoveel op de prijs als ibuygou. Mij komen ze betrouwbaar over maarja over ongeveer een maand zullen we t weten.
Verwijderd
XIAOMI MI3 of NEXUS5?
Na een maand sterk twijfelen, ben ik er nog steeds niet uit! Kan iemand met ervaring mij adviseren?
Septermber/oktober met smart gewacht op Nexus 5. Begin november toch pre order geplaatst voor Xiaomi mi3. Het lukt me niet om de verschillende voor- en nadelen tegen elkaar op te wegen. Wat zijn jullie beweegredenen om voor een van deze toestellen te kiezen? Kan iemand de voordelen van beide telefoons aanvullen?
Voordelen Nexus 5:
- Nieuwste versie Android
- Relatief makkelijker te verkrijgen
- Geen Chinese apps ed.
Voordelen Xiaomi Mi3:
- Betere back- en frontcamera camera
- Accuduur
- naar mijn mening mooier design
Help me please
Na een maand sterk twijfelen, ben ik er nog steeds niet uit! Kan iemand met ervaring mij adviseren?
Septermber/oktober met smart gewacht op Nexus 5. Begin november toch pre order geplaatst voor Xiaomi mi3. Het lukt me niet om de verschillende voor- en nadelen tegen elkaar op te wegen. Wat zijn jullie beweegredenen om voor een van deze toestellen te kiezen? Kan iemand de voordelen van beide telefoons aanvullen?
Voordelen Nexus 5:
- Geen Chinese apps ed.
Voordelen Xiaomi Mi3:
- Accuduur
Help me please
Ik vind Xiaomi Mi3 mooier eruit zien.Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:53:
XIAOMI MI3 of NEXUS5?
Voordelen Nexus 5:
- Geen Chinese apps ed.
Voordelen Xiaomi Mi3:
- Accuduur
Help me please
Ervaring met MIUI?Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:53:
XIAOMI MI3 of NEXUS5?
Na een maand sterk twijfelen, ben ik er nog steeds niet uit! Kan iemand met ervaring mij adviseren?..
MIUI Heeft geen appdrawer.
Nexus 5 heeft stock android en beetje saai vind ik.
Zijn allebij wel even snel.
Mi3 heeft betere camere en accu.
Mi3 heeft elke week update.
Nexus 5 heeft geen knoppen (terug, home, menu), alleeen op scherm
Nexus 5 heeft stock android en beetje saai vind ik.
Zijn allebij wel even snel.
Mi3 heeft betere camere en accu.
Mi3 heeft elke week update.
Nexus 5 heeft geen knoppen (terug, home, menu), alleeen op scherm
Scheelt ongeveer 25 euro, dat is wel een leuk bedrag maar niet wereldschokkend. Van Ibuygou weten we wel dat het een redelijk betrouwbare toko is, hoe zit dat met RealPrices..?Worstkaas schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:01:
[...]
Is wel een stukje goedkoper dan Ibuygou, maar hopen dat het een echte is.
Heeft iemand al eens een toestel terug moeten sturen naar een van deze zaken? Dat je iets krijgt is al mooi, maar als het kapot gaat is het ook wel fijn om nog wat support te hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Frietsaus op 07-12-2013 18:41 ]
Dan zou ik voor de Xiaomi Mi3 gaan. De voordelen van de Nexus (en dus de nadelen van de Xiaomi als het om zou draaien), zijn goed te verhelpen aangezien het veelal om software gaat. Nieuwste versie Android komt ook wel op de Xiaomi terecht, alleen wat later dan vanilla Android natuurlijk. Chinese apps is ook een kwestie van een andere rom flashen. Ik heb nu bijvoorbeeld miuiandroid op mijn Mi2s en geen last van Chinese apps. Makkelijker verkrijgen is een kwestie van bestellen en je krijgt het voor je deur afgeleverd, hoe makkelijker wil je het nog hebben? Alleen voor garantie kan het wat lastiger worden, maar gelukkig tot nu toe nooit gebruik van hoeven te maken.Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:53:
XIAOMI MI3 of NEXUS5?
Voordelen Nexus 5:
- Geen Chinese apps ed.
Voordelen Xiaomi Mi3:
- Accuduur
Help me please
De voordelen van de Xiaomi (en dus omgekeerd de nadelen van de Nexus) kun je niet zelf fixen. Je kunt niet 'even' een andere camera en batterij in je Nexus stoppen of de design aanpassen van de Nexus.
Just my 2 cents...
Om nog even door te gaan op de (niet door jou genoemde) voordelen van beide toestellen:
Nexus:
- LTE
- Wireless charging
Xiaomi:
- MIUI rom (maar dit is persoonlijk)
- 64 Gb geheugen voor ongeveer dezelfde prijs als de 16 Gb Nexus of hooguit 32 Gb (uit Duitsland)
[ Voor 7% gewijzigd door Ted_W op 07-12-2013 19:54 ]
Klopt, maar we gaan het wel zien. Vind RealPrices er goed uit zien (professioneel), i.t.t. IBuyGou. Zal wel niet veel uitmaken.Frietsaus schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:39:
[...]
Scheelt ongeveer 25 euro, dat is wel een leuk bedrag maar niet wereldschokkend. Van Ibuygou weten we wel dat het een redelijk betrouwbare toko is, hoe zit dat met RealPrices..?
Daarnaast is er natuurlijk wel kans dat er nog import + douane + btw bij komt. Dan wordt het verschil in prijs toch al iets groter.
Precies de reden dat ik voor de Xiaomi ben gegaan. De nadelen van de Xiaomi zijn (grotendeels) op te lossen, terwijl je er bij de Nexus toch zo goed als aan vast blijft zitten (Batterijduur hoor ik vrij veel mensen over klagen)Ted_W schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:50:
[...]
Dan zou ik voor de Xiaomi Mi3 gaan. De voordelen van de Nexus (en dus de nadelen van de Xiaomi als het om zou draaien), zijn goed te verhelpen aangezien het veelal om software gaat. Nieuwste versie Android komt ook wel op de Xiaomi terecht, alleen wat later dan vanilla Android natuurlijk. Chinese apps is ook een kwestie van een andere rom flashen. Ik heb nu bijvoorbeeld miuiandroid op mijn Mi2s en geen last van Chinese apps. Makkelijker verkrijgen is een kwestie van bestellen en je krijgt het voor je deur afgeleverd, hoe makkelijker wil je het nog hebben? Alleen voor garantie kan het wat lastiger worden, maar gelukkig tot nu toe nooit gebruik van hoeven te maken.
De voordelen van de Xiaomi (en dus omgekeerd de nadelen van de Nexus) kun je niet zelf fixen. Je kunt niet 'even' een andere camera en batterij in je Nexus stoppen of de design aanpassen van de Nexus.
Just my 2 cents...
[ Voor 52% gewijzigd door Goudstalen op 07-12-2013 19:36 ]
Verwijderd
Even in mijn kristallen bol kijken... wait for it... ah kak geen ontvangst. Sorry man, kijken of hij morgen wel wil.theo98 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:25:
Is android-cream.com WEL/NIET betrouwbaar?
Maar even serieus, wie zal het zeggen? Jij? Er valt gewoon niets over te vinden, einde verhaal.
We weten het gewoon niet, dat is het enige serieuze antwoord die er is. Je kunt het ook zelf proberen en met ons jouw ervaringen delen, is dat een idee? En als je echt op safe wilt spelen, dan zou ik gewoon bestellen bij ibuygou. Ik had daar in ieder geval goede ervaringen mee.theo98 schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:43:
Aan serieuze antwoorden heb ik alleen wat.
Als ik het goed heb berekend en ze inderdaad op 22 december gaan versturen krijg ik hem op oudjaars dag xD Wel even wat anders dan midden november.
Hoe kom jij aan die datum van de 22e? heb m namelijk nog nergens voorbij zien komen.
Staat volgens mij bij IBuyGou in de beschrijving dat de smartphone rond 17 december ge-launched wordt en rond 22 December verzonden gaat worden.paul123456 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:54:
Hoe kom jij aan die datum van de 22e? heb m namelijk nog nergens voorbij zien komen.
EDIT: Bron
Note:
Hi, for all xiaomi mi3 preordered customers, sorry to tell you that we just got the latest news from xiaomi company that the xiaomi mi3 for Qualcomm Snapdragon 800 version(WCDMA/CDMA200) will be only available on December 17th 2013 and we have to start shipping it until December 22th 2013. We are so sorry about the delayed shipping date and appreciated the great understanding and support you show us during this period. At the same time, ibuygou wants to give our big thank to every single xiaomi mi3 preordered customer, so we has made a decision that all mi3 preorders will receive a 10 usd coupon which is valid for one month and can be used to purchase the upcoming xiaomi mi3 mysterious product. Apologized again and thank you.
[ Voor 58% gewijzigd door Goudstalen op 10-12-2013 09:24 ]
Voor de eerste batches ja, en er zijn heel wat batches al uitverkocht jammer genoeg.
[ Voor 9% gewijzigd door Frietsaus op 10-12-2013 12:26 ]
Zojuist gemaild met realpricesofchina en ik behoor tot de 1e batch..ben benieuwd of ik m nog dit jaar krijg.
Wanneer heb je hem besteld?paul123456 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:28:
Zojuist gemaild met realpricesofchina en ik behoor tot de 1e batch..ben benieuwd of ik m nog dit jaar krijg.
Ik een week geleden. Ik las nergens dat de 1e batch(es) uitverkocht was (ook op IBuyGou staat daar niets over). Was dus gewoon onder de indruk dat ik hem dit jaar nog zou ontvangen...
Ik kan echt niet nog een maand of twee langer wachten (huidige 'smart'phone is echt op zijn einde), dus hoop dat ie er toch snel aan komt. Anders maar annuleren en voor de Meizu gaan. (wil wel een audiochip van goede kwaliteit)
Heb m midden oktober ge-preorderd. Ze kijken daar hoeveel ze er kunnen bemachtigen en die als eerste besteld hebben krijgen de eerste.
Ik heb ook maar even gemailed, maar zal sowieso wel niet in de eerste batch zitten. Vind het overigens wel vreemd, ik neem aan dat je als bedrijf toch weet hoeveel van die dingen je binnen krijgt? Ze kijken wel hoeveel ze er kunnen bemachtigen, kun je misschien nog een half jaar wachten....
Nu snap ik wel dat zo'n mooie telefoon snel uitverkocht is, maar ze konden het tenminste op de website zetten.
Op IBuyGou staat er bij de 64GB dat die uitverkocht is, maar bij de 16GB niet. Ik nam dus aan dat die 16GB nog beschikbaar zou zijn. (vond het ook niet vreemd aangezien de 64GB maar een paar tientjes meer kost)
Nu snap ik wel dat zo'n mooie telefoon snel uitverkocht is, maar ze konden het tenminste op de website zetten.
Op IBuyGou staat er bij de 64GB dat die uitverkocht is, maar bij de 16GB niet. Ik nam dus aan dat die 16GB nog beschikbaar zou zijn. (vond het ook niet vreemd aangezien de 64GB maar een paar tientjes meer kost)
Ja t schijnt dat xiaomi met een soort van loting systeem werkt om de vraag hoog te houden.
Maar hoe t precies zit weet ik ook niet.
Maar hoe t precies zit weet ik ook niet.
Zoiets heb ik ook gelezen ja. Ook weer iets vreemds, heb je hem lekker vroeg besteld, weet je nog niet of je hem krijgt...
EDIT:
Ook maar even een mail gestuurd betreft de levering, dit kreeg ik terug:
EDIT:
Ook maar even een mail gestuurd betreft de levering, dit kreeg ik terug:
Ben benieuwd, alleen dat gedeelte van ''I think'' vind ik niet zo leukHello,
I think i can ship your order next week.
Thanks,
Best regards,
[ Voor 52% gewijzigd door Goudstalen op 12-12-2013 09:40 ]
Als ze dat tegen iedereen zeggen...afwachten maar..
Bij ibuygou staat het in de reviews, voor de 16 GB is de eerste batch in september en oktober al verkocht. Ben echt benieuwd hoe lang het duurt.DGonlag2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:03:
[...]
Wanneer heb je hem besteld?
Ik een week geleden. Ik las nergens dat de 1e batch(es) uitverkocht was (ook op IBuyGou staat daar niets over). Was dus gewoon onder de indruk dat ik hem dit jaar nog zou ontvangen...
Ik kan echt niet nog een maand of twee langer wachten (huidige 'smart'phone is echt op zijn einde), dus hoop dat ie er toch snel aan komt. Anders maar annuleren en voor de Meizu gaan. (wil wel een audiochip van goede kwaliteit)
Ik zie het inderdaad staan in de reviews nu je het zegt, maar vind het toch vreemd dat ze dit niet in de beschrijving zetten, zou wel zo netjes zijn.Frietsaus schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:23:
[...]
Bij ibuygou staat het in de reviews, voor de 16 GB is de eerste batch in september en oktober al verkocht. Ben echt benieuwd hoe lang het duurt.
Ik heb hem een week geleden bij RealPrices besteld, dus ben benieuwd. Ik kreeg een mail dat ze verwachten hem over een week te verzenden, dus hopen maar. Misschien dat de meeste mensen hem bij andere shops (met meer reviews) hebben besteld, en dat ik hem dan via RealPrices toch nog bij de eerste batch krijg. Maar tja, niemand schijnt echt te weten wanneer die telefoon nou uitkomt. Iedere shop 'denk dit', 'verwacht dat'...
Ik zie overigens ook dat de 16GB versie bij IBuyGou nu opeen 30 dollar in prijs verhoogd is.
Ze weten goed dat het product erg gewild is en moeilijk aan te slepen is
Realpricesfromchina had de prijs laatst ook verhoogd, ik heb m daar nog voor $399. (16gig)
Ik zie inderdaad dat de prijs verhoogd is bij Ibuygou. Gelukkig nog kunnen profiteren van de oude prijs, die volgens mij al hoger was dan eerder maar dat weet ik niet zeker.
Schijnbaar is de Mi3 weer uitgesteld. Hij zou vandaag / gisteren uitgekomen moeten zijn, maar is helaas niet gebeurd. Ben benieuwd hoelang we nu weer mogen wachten. \
Ik kan daar (gelukkig) niks over vinden. Hopelijk wordt dit niet zoals het Jiayu G4 debacle.......DGonlag2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:44:
Schijnbaar is de Mi3 weer uitgesteld. Hij zou vandaag / gisteren uitgekomen moeten zijn, maar is helaas niet gebeurd. Ben benieuwd hoelang we nu weer mogen wachten. \
Veel mensen hebben het er over op de Xiaomi Facebook pagina.svenvv2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:16:
[...]
Ik kan daar (gelukkig) niks over vinden. Hopelijk wordt dit niet zoals het Jiayu G4 debacle.......
Ik heb ook ergens een bericht van IBuyGou gezien waar ze dat in vertellen, maar kan het zo snel niet vinden.
Bij Xiaomi en Ibuygou heb ik geen berichten gevonden dat het toestel is uitgesteld, er staat alleen een bericht die er al enkele weken op staat. Namelijk dat ze vanaf 22 december gaan uitleveren (en het 17 december zelf verwachten te ontvangen).
p.s. in datzelfde bericht staat niets van batch 1, 2, 3 ofzo. Ik zag wel in een verdwaald bericht (bij de 16GB variant), dat een bepaalde order vanaf januari wordt uiteleverd.
p.s. in datzelfde bericht staat niets van batch 1, 2, 3 ofzo. Ik zag wel in een verdwaald bericht (bij de 16GB variant), dat een bepaalde order vanaf januari wordt uiteleverd.
[ Voor 36% gewijzigd door Kiswum op 18-12-2013 14:31 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Klopt, ik weet ook niet meer waar ik het heb gelezen. Volgens mij was het een blog van iemand die een screenshot had ge-upload van een email van IBuyGou.Kiswum schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:29:
Bij Xiaomi en Ibuygou heb ik geen berichten gevonden dat het toestel is uitgesteld, er staat alleen een bericht die er al enkele weken op staat. Namelijk dat ze vanaf 22 december gaan uitleveren (en het 17 december zelf verwachten te ontvangen).
Feit is dat hij gisteren uit had moeten komen en dat niet gebeurd is.
EDIT: het was een blog van PhoneAsia
[ Voor 13% gewijzigd door Goudstalen op 18-12-2013 14:48 ]
Heb ook ergens op een of andere site gelezen dat die de 19e uit zou komen..zullen we daar maar op hopen.
Op de Facebook van Ibuygou wordt ook steen en been geklaagd. Ibuygou lijkt het ook niet te weten in elk geval, maar het zal niet lang meer duren.
Verder zag ik dat Ibuygou die PowerBank van Xiaomi te koop aanbiedt voor een kleine 15 euro op het moment, maar ze hebben de Free Shipping er af gehaald...
Tevens is de prijs van de 16GB Mi3 weer versprongen, 15 euro minder dan wat ik er voor heb betaald. Het zit me helemaal niet lekker hoe deze lui te werk gaan eigenlijk.
Verder zag ik dat Ibuygou die PowerBank van Xiaomi te koop aanbiedt voor een kleine 15 euro op het moment, maar ze hebben de Free Shipping er af gehaald...
Klopt, dat prijsverspringen is niet netjes.
Wat betreft de levertijd, niet netjes van Xiaomi. Als je als bedrijf serieus genomen wilt worden, en ik heb het idee dat dat wel de bedoeling is, dan moet je duidelijk zijn over dit soort dingen.
Op de Xiaomi Facebook lijken ze ook niets kwijt te willen over de release datum. Slecht hoor.
De vertraging komt door de latere levering van De Snapdragon 800 AB versie.
Dan snap ik iets niet. Ondertussen zijn er verschillende telefoons met die processor uitgekomen: de Elife 7, en vandaag nog de xplay 3s.
Hoe kan het dan dat Xiaomi nog steeds zijn zaken niet op orde heeft...
Die powerbank is inderdaad wel interessant. 10400 mAh voor 15 euro, dat is niet mis. Nog een mooi degelijk ding ook. Aanbieding geldt vrijdag pas overigens.
Ik ga er denk ik een bestellen. Hier in NL vindt je sowieso niets van die kwaliteit en capaciteit voor die prijs.
Wat betreft de levertijd, niet netjes van Xiaomi. Als je als bedrijf serieus genomen wilt worden, en ik heb het idee dat dat wel de bedoeling is, dan moet je duidelijk zijn over dit soort dingen.
Op de Xiaomi Facebook lijken ze ook niets kwijt te willen over de release datum. Slecht hoor.
Dan snap ik iets niet. Ondertussen zijn er verschillende telefoons met die processor uitgekomen: de Elife 7, en vandaag nog de xplay 3s.
Hoe kan het dan dat Xiaomi nog steeds zijn zaken niet op orde heeft...
Die powerbank is inderdaad wel interessant. 10400 mAh voor 15 euro, dat is niet mis. Nog een mooi degelijk ding ook. Aanbieding geldt vrijdag pas overigens.
Ik ga er denk ik een bestellen. Hier in NL vindt je sowieso niets van die kwaliteit en capaciteit voor die prijs.
Ja ik wilde hem ook bestellen, tot ik er achter kwam dat je dus alleen voor DHL ($ 24) en FedEx ($ 40,50) shipping kunt kiezen. Dan is het ineens niet meer zo'n goedkoop ding.
Hm tja, dan is het inderdaad niet zo goedkoop meer. Nog steeds goedkoper dan in NL, maar je zit weer meteen in de BTW / invoerrechten / douane zone...Frietsaus schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:04:
Ja ik wilde hem ook bestellen, tot ik er achter kwam dat je dus alleen voor DHL ($ 24) en FedEx ($ 40,50) shipping kunt kiezen. Dan is het ineens niet meer zo'n goedkoop ding.
Met free shipping had het leuk geweest, voor die prijs zou ik de gok wel wagen.
Gelukkig wordt ook daar al over geklaagd op Facebook bij Ibuygou, wie weet voegen ze nog free shipping toe. Zou een beetje onzin zijn om dat niet te doen van ze.
En over de Mi3...
En over de Mi3...

[ Voor 46% gewijzigd door Frietsaus op 18-12-2013 22:45 ]
Tja erg jammer. Dan maar annuleren. Keek wel uit naar deze telefoon, maar mijn huidige telefoon is helemaal gaar en ik moet echt een nieuwe. Daarnaast zijn er toch veel nieuwe interessante telefoons uitgekomen ondertussen.Frietsaus schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:27:
Gelukkig wordt ook daar al over geklaagd op Facebook bij Ibuygou, wie weet voegen ze nog free shipping toe. Zou een beetje onzin zijn om dat niet te doen van ze.
En over de Mi3...
[afbeelding]
Zover ik weet zijn beide telefoons net als de Mi3 nog niet daadwerkelijk leverbaar?DGonlag2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:29:
..
Dan snap ik iets niet. Ondertussen zijn er verschillende telefoons met die processor uitgekomen: de Elife 7, en vandaag nog de xplay 3s...
Klopt. Maar ik neem aan dat al die fabrikanten toch geen telefoons aankondigen als ze weten dat die processor zo slecht te verkrijgen is.mitch187 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:16:
[...]
Zover ik weet zijn beide telefoons net als de Mi3 nog niet daadwerkelijk leverbaar?
Xiaomi heeft de Mi3 maanden geleden aangekondigd, maar nog steeds niet uit kunnen brengen. Dan neem ik aan dat Xiaomi de eerste is die die processor mag verwachten, en de andere bedrijven nog iets langer moeten wachten.
Dan kan je toch meteen beter voor de 805 gaan?
Ik ga binnekort ook maar cancellen denk ik dit wordt niks meer. Spijt dat ik niet meteen gecancelled heb en voor de nexus 5 ben gegaan.
Ik baal er een beetje van dat ik niet voor de LG G2 ben gegaan, deze was ongeveer 380 euro laatst bij Neckermann. Hoewel ik de software van LG wel behoorlijk lelijk vind. Goed, ik wacht nog even langer, na de jaarwisseling zie ik wel weer.
Klopt, maar die is ook amper te verkrijgen als ik me niet vergis. Overigens is daar ook een Miui rom voor, dat lijkt me wel weer mooi. Vind zelf de kale android erg saai.321jurgen schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:29:
Ik ga binnekort ook maar cancellen denk ik dit wordt niks meer. Spijt dat ik niet meteen gecancelled heb en voor de nexus 5 ben gegaan.
Ja die leek me op de software na ook erg goed. Grote batterij en gewoon een goed toestel, maar die softwareFrietsaus schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:52:
Ik baal er een beetje van dat ik niet voor de LG G2 ben gegaan, deze was ongeveer 380 euro laatst bij Neckermann. Hoewel ik de software van LG wel behoorlijk lelijk vind. Goed, ik wacht nog even langer, na de jaarwisseling zie ik wel weer.
[ Voor 35% gewijzigd door Goudstalen op 19-12-2013 11:32 ]
Ik ben ook wel toe aan een nieuwe telefoon, na een heel debacle met een Nexus 4. Heb nu al een aantal weken een leentoestel van een kennis, maar die kan ik ook niet eeuwig blijven lenen. Ik heb geen idee wat op het moment, de G2 is me nu weer te duur. HTC One wordt snel opgevolgd, Galaxy S4 idem dito. Mi3 blijft heel tof, maar het duurt allemaal wel lang en het is veel te geheimzinnig allemaal.
+1Frietsaus schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:36:
Ik ben ook wel toe aan een nieuwe telefoon, na een heel debacle met een Nexus 4. Heb nu al een aantal weken een leentoestel van een kennis, maar die kan ik ook niet eeuwig blijven lenen. Ik heb geen idee wat op het moment, de G2 is me nu weer te duur. HTC One wordt snel opgevolgd, Galaxy S4 idem dito. Mi3 blijft heel tof, maar het duurt allemaal wel lang en het is veel te geheimzinnig allemaal.
Weet ook niet wat ik nu zou moeten doen.
Ik heb de Mi3 geannuleerd, kan echt niet veel langer wachten en het is me inderdaad veel te geheimzinnig.
Aan de andere kant weet ik ook neit zo 1,2,3 een vergelijkbaar toestel.
Mi2s lijkt me erg interessant, maar heeft weer geen FHD scherm, dat is wel jammer. Nexus 5 is ook niet echt verkrijgbaar.
Lastig lastig.
G2 is me niet perse te duur, maar vind hem astethisch niet erg mooi en de software is lelijk. One word inderdaad snel opgevolgd en is me te duur. Galaxy te plastic.
Mi3 blijft de mooiste, maar is niet perse goedkoper als je importkosten e.d. meerekent en allemaal onduidelijk op het moment.
Ik denk dat ik een Mi2s ga bestellen. Toch een redelijk scherm (helaas geen FHD, maar al een hele verbetering boven mijn huidige 800 x 480 scherm) en rappe processor, mooi uiterlijk en mooie software.
Het tragische van de MI3 is dat hij steeds minder aantrekkelijk wordt. Als er inderdaad eind oktober een nieuwe Snapdragon 800 telefoon voor €250 te koop was geweest, was het een hele mooie deal geweest. Nu ze de releasedatum niet gehaald hebben en je €350 zult moeten betalen (reseller fee en invoerrechten) wordt het een stuk minder interessant. Zoals ook al elders is gezegd: vanwege lage beschikbaarheid heb je best kans dat mensen zonder preorder sowieso tot jan-feb zullen moeten wachten.
Als je je dan ook nog beseft dat evt. garantieclaims waarschijnlijk ingewikkeld zullen zijn en de bouwkwaliteit toch echt minder is (zie o.a. de review die op Tweakers staat) wordt het wel heel lastig om aan jezelf te verkopen. De nadelen (chinaphone) moeten immers wel gecompenseerd worden door een lagere prijs.
Ik krijg de indruk dat Xiaomi voorlopig nog niet echt serieus in de Europese/Amerikaanse markten willen stappen, maar wel alvast proberen het publiek een beetje lekker te maken voor het moment waarop ze dat wel gaan doen. Een facebook pagina is zo gemaakt.
Ik heb inmiddels op marktplaats voor €350 een als-nieuwe LG G2 gekocht, met nog 22 maanden garantie. Vind ik toch een betere deal. Kreeg er zelfs nog zo'n idioot duur LG cover bij.

Als je je dan ook nog beseft dat evt. garantieclaims waarschijnlijk ingewikkeld zullen zijn en de bouwkwaliteit toch echt minder is (zie o.a. de review die op Tweakers staat) wordt het wel heel lastig om aan jezelf te verkopen. De nadelen (chinaphone) moeten immers wel gecompenseerd worden door een lagere prijs.
Ik krijg de indruk dat Xiaomi voorlopig nog niet echt serieus in de Europese/Amerikaanse markten willen stappen, maar wel alvast proberen het publiek een beetje lekker te maken voor het moment waarop ze dat wel gaan doen. Een facebook pagina is zo gemaakt.
Ik heb inmiddels op marktplaats voor €350 een als-nieuwe LG G2 gekocht, met nog 22 maanden garantie. Vind ik toch een betere deal. Kreeg er zelfs nog zo'n idioot duur LG cover bij.
is het nog waard om de Mi3 aan te schaffen?
Ik heb nu een HTC One ben er erg blij mee, maar om de jaar vervang ik mijn toestel.
Echter bij fastcardtech is die spot goedkoop: maar als je naar: http://www.trustpilot.nl/review/www.fastcardtech.com ga dan is het een hele andere pakkie aan slechte zaken dus.
Eindstand je komt dus alsnog op de 450 ex douane uit...
Ik heb nu een HTC One ben er erg blij mee, maar om de jaar vervang ik mijn toestel.
Echter bij fastcardtech is die spot goedkoop: maar als je naar: http://www.trustpilot.nl/review/www.fastcardtech.com ga dan is het een hele andere pakkie aan slechte zaken dus.
Tja, het blijft een mooie telefoon maar niemand weet dus eigenlijk wanneer die uitkomt en tegen de tijd dat die uitkomt is die misschien niet zo interessant meer.theduke1989 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:49:
is het nog waard om de Mi3 aan te schaffen?
Dat is ook de reden dat ik hem geannuleerd heb. Ik blijf het een mooie smartphone vinden, maar hij wordt inderdaad steeds minder aantrekkelijk. Er komen andere smartphones uit, de prijs in niet laag (wat juist het interessante is aan Chinese gsm's). Een Nexus 5 in NL kopen ben je goedkoper uit (als je importkosten e.d. moet betalen).jawaligt schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:34:
Het tragische van de MI3 is dat hij steeds minder aantrekkelijk wordt. Als er inderdaad eind oktober een nieuwe Snapdragon 800 telefoon voor €250 te koop was geweest, was het een hele mooie deal geweest. Nu ze de releasedatum niet gehaald hebben en je €350 zult moeten betalen (reseller fee en invoerrechten) wordt het een stuk minder interessant. Zoals ook al elders is gezegd: vanwege lage beschikbaarheid heb je best kans dat mensen zonder preorder sowieso tot jan-feb zullen moeten wachten.![]()
Zoals je al zegt: het toestel kost op het moment 350 euro incl. verzending. Maar dan betaal je nog import e.d. en dan zit je op 450 euro.
[ Voor 52% gewijzigd door Goudstalen op 19-12-2013 14:53 ]
Verwijderd
Ik vind het een mooi toestel en wil de pre-order dan ook laten staan, aangezien de smartphone mij meer trekt dan al die standaard Europese smartphones. Het wachten duurt tergend lang, en zie ook steeds meer interesse smartphones uitkomen, maar die hebben geen MIUI en dat is toch wel een aantrekkelijke rom.
Klopt, dat gevoel had ik ook, maar mijn huidige 'smart'phone is dood, dus moet wel een nieuwe bestellen binnenkort.Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:53:
Ik vind het een mooi toestel en wil de pre-order dan ook laten staan, aangezien de smartphone mij meer trekt dan al die standaard Europese smartphones. Het wachten duurt tergend lang, en zie ook steeds meer interesse smartphones uitkomen, maar die hebben geen MIUI en dat is toch wel een aantrekkelijke rom.
Overigens is Miui beschikbaar op verschillende telefoons, waaronder de flagships van HTC (One), Samsung (S4), Oppo Find 5, Nexus 5.
Die kosten op het moment even veel of zelfs minder dan de Mi3 als je importkosten e.d. mee berekend.
Dus als het je om Miui gaat dan is de Xiaomi niet perse aan te bevelen (gezien de onbekende levertijd). Gaat het je om de smartphone zelf, wat echt wel een pracht ding is, dan zul je waarschijnlijk moeten wachten.
Ik zou er ook wel op wachten, maar dat hou ik niet meer vol.
Verwijderd
Ik weet dat MIUI op meerdere smartphones beschikbaar is, echter zitten hier toch meer nadelen aan dan op een telefoon van Xiaomi zelf (qua support, bugs, functies e.d). En natuurlijk het uiterlijk, een Lumia met Android, dat is al tijden een droom van me die door Xiaomi uitkomt; al is het op dit moment een erg lange droom. Nu kan ik nog wel door op mijn Samsung Omnia W, maar wil wel zo snel mogelijk de Mi3 ontvangen. Had overigens de 64GB versie gekocht, voor de prijs daarvan heb je hier een 16 of misschien 32Gb versie.DGonlag2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:00:
[...]
Klopt, dat gevoel had ik ook, maar mijn huidige 'smart'phone is dood, dus moet wel een nieuwe bestellen binnenkort.
Overigens is Miui beschikbaar op verschillende telefoons, waaronder de flagships van HTC (One), Samsung (S4), Oppo Find 5, Nexus 5.
Die kosten op het moment even veel of zelfs minder dan de Mi3 als je importkosten e.d. mee berekend.
Dus als het je om Miui gaat dan is de Xiaomi niet perse aan te bevelen (gezien de onbekende levertijd). Gaat het je om de smartphone zelf, wat echt wel een pracht ding is, dan zul je waarschijnlijk moeten wachten.
Ik zou er ook wel op wachten, maar dat hou ik niet meer vol.
Mijn Omnia w:

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 15:24 ]
Er werd al snel duidelijk dat de Mi3 niet snel te verkrijgen zou zijn. De Mi2 deed er ook 2-3 maanden over om voor ons westerlingen te bestellen.DGonlag2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:27:
[...]
Klopt. Maar ik neem aan dat al die fabrikanten toch geen telefoons aankondigen als ze weten dat die processor zo slecht te verkrijgen is.
Xiaomi heeft de Mi3 maanden geleden aangekondigd, maar nog steeds niet uit kunnen brengen. Dan neem ik aan dat Xiaomi de eerste is die die processor mag verwachten, en de andere bedrijven nog iets langer moeten wachten.
Dan kan je toch meteen beter voor de 805 gaan?
Wellicht had Xiaomi al enkele tienduizenden telefoons laten produceren voordat de bug in de SoC aan het licht kwam. Ook is even een SoC veranderen ook niet zo gemakkelijk, ik neem aan dat die 2 andere bedrijven al een 0.5-1 jaar bezig waren met het ontwerpen rondom die SoC.
Ik merkt uit je reactie dat je nog niet eerdere en Xiaomi device heb gehad?jawaligt schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:34:
Als je je dan ook nog beseft dat evt. garantieclaims waarschijnlijk ingewikkeld zullen zijn en de bouwkwaliteit toch echt minder is (zie o.a. de review die op Tweakers staat) wordt het wel heel lastig om aan jezelf te verkopen. De nadelen (chinaphone) moeten immers wel gecompenseerd worden door een lagere prijs.![]()
Ook is het nogal logisch waarom Xiaomi nog niet actief bezig is in Europa/Amerika. Zo hebben ze pas sinds kort de kernel sources gereleased. Nog geen afspraken met Google voor het integreren van Google Apps ( al zal Hugo Barra hier wel wat goede contacten voor hebben ) en de westerse markten zijn tegenwoordig niet het meest lucratief meer. Hier in europa, elke zoveel miljoen mensen spreken een andere taal en hebben eigen wetten waar aan gehouden moet worden.
Mijn tip voor de mensen die twijfelen over dit apparaat:
Wil je een mooi device waar MIUI nog beter op draait dan die geporte zooi van xda? Zelfs de offical ports werken niet zo lekker dus neem dan een Hongmi,Mi2s of een Mi3.
Wil je liever altijd de laatste android versie kunnen draaien en/of lekker ieder dag van de week een andere rom flashen? Bespaar jezelf de moeite en neem een Nexus of een ander device met een grote dev community
Maar dat je zelf niet actief bent in Europa en Amerika betekend niet dat je geen goede naam wil opbouwen in die landen. Dan is het alleen maar makkelijker om de markt te betreden. Met deze verhalen vermoeilijken ze dat alleen maar.mitch187 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:04:
[...]
Ook is het nogal logisch waarom Xiaomi nog niet actief bezig is in Europa/Amerika. Zo hebben ze pas sinds kort de kernel sources gereleased. Nog geen afspraken met Google voor het integreren van Google Apps ( al zal Hugo Barra hier wel wat goede contacten voor hebben ) en de westerse markten zijn tegenwoordig niet het meest lucratief meer. Hier in europa, elke zoveel miljoen mensen spreken een andere taal en hebben eigen wetten waar aan gehouden moet worden.
Inderdaad twee telefoons waar ik tussen zit te twijfelen. Nexus 5 en Mi2S.Mijn tip voor de mensen die twijfelen over dit apparaat:
Wil je een mooi device waar MIUI nog beter op draait dan die geporte zooi van xda? Zelfs de offical ports werken niet zo lekker dus neem dan een Hongmi,Mi2s of een Mi3.
Wil je liever altijd de laatste android versie kunnen draaien en/of lekker ieder dag van de week een andere rom flashen? Bespaar jezelf de moeite en neem een Nexus of een ander device met een grote dev community
Mi2S is goedkoper, heeft dubbele geheugen (32 vs 16 GB), kleiner formaat en scherm (zowel voordeel als nadeel) en heeft Miui (wekelijks updates.)
Nexus 5 heeft weer stock Android. Aan de ene kant een beetje saai, maar je hebt wel altijd de nieuwste versie en functies. En 16Gb is toch vrij weinig wanneer je er muziek op wilt zetten.
Verwijderd
Je weet dat MIUI meer functies heeft dan Stock Android? En ook wekelijks nieuwe functies krijgt, die Android nog niet heeft? Op die manier maakt de Android versie ook niet echt uit, lijkt me?
Maar op dit moment kan Xiaomi zich beter richten op de thuismarkt. Daar zijn de eigen Chinese merken nog steeds niet echt populair. Waarom naar Europa als er veel meer in je eigen markt te behalen valt?DGonlag2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:42:
[...]
Maar dat je zelf niet actief bent in Europa en Amerika betekend niet dat je geen goede naam wil opbouwen in die landen. Dan is het alleen maar makkelijker om de markt te betreden. Met deze verhalen vermoeilijken ze dat alleen maar.
[...]
Inderdaad twee telefoons waar ik tussen zit te twijfelen. Nexus 5 en Mi2S.
Mi2S is goedkoper, heeft dubbele geheugen (32 vs 16 GB), kleiner formaat en scherm (zowel voordeel als nadeel) en heeft Miui (wekelijks updates.)
Nexus 5 heeft weer stock Android. Aan de ene kant een beetje saai, maar je hebt wel altijd de nieuwste versie en functies. En 16Gb is toch vrij weinig wanneer je er muziek op wilt zetten.
Klopt, dat is ook de reden dat ik meer naar de Mi2S neig. Meer functies en een mooie rom.Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:48:
Je weet dat MIUI meer functies heeft dan Stock Android? En ook wekelijks nieuwe functies krijgt, die Android nog niet heeft? Op die manier maakt de Android versie ook niet echt uit, lijkt me?
Achja, elk mobieltje heeft zo zijn voor en nadelen.
Mi3 blijft het mooiste maar ook vrij duur en slecht leverbaar. Was de officiele prijs niet iets van 350 dollar? Hij wordt nu voor 450 verkocht, dat is begrijpelijk maar erg jammer.
Ik ga vanavond denk ik dan de Mi2S bestellen. Meteen die mobiele batterij erbij die in de aanbieding is en dan is dat probleem ook weer de wereld uit. Voor mijn gebruik is een Snapdragon 600 snel genoeg (zit nu op een dual core S4 play oid) en een 720p scherm is ook al een heel stuk beter dan mijn huidige scherm. Alles is een behoorlijke upgrade, dus waarom zou ik ook meer uitgeven.
Over een jaar ben ik het mobieltje waarschijnlijk weer zat, dat heb ik met elektronica. Dan kun je net zo goed om de zoveel tijd een iets ouder model kopen voor een lagere prijs.
Mi2S is inderdaad helemaal geen slechte koop. Ik heb nu een 4,3" HTC Sensation in gebruik en ik merk dat dat gewoon een heel handzaam formaat is om te bedienen. Je brengt me aan het twijfelen. 
Ik wil wel iets van Xiaomi, ik vind MIUI echt gaaf maar op de toestellen waar ik het op gebruikte (Sony Xperia S en Nexus 4) was het vrij buggy, ik mag aannemen dat de maker van MIUI er wel voor zorgt dat het stabiel draait op hun eigen toestellen.
Aan de andere kant vind ik de Mi3 wel een stuk mooier dan de Mi2S. Twijfels...
Ik wil wel iets van Xiaomi, ik vind MIUI echt gaaf maar op de toestellen waar ik het op gebruikte (Sony Xperia S en Nexus 4) was het vrij buggy, ik mag aannemen dat de maker van MIUI er wel voor zorgt dat het stabiel draait op hun eigen toestellen.
[ Voor 47% gewijzigd door Frietsaus op 19-12-2013 18:46 ]
Ik heb zelf de Mi2, en MIUI is zo stabiel als maar zijn kan. Als de software niet naar wens is heb je nog altijd AOSP, Cyanogenmod 10.2 en zelfs 11 (die ben ik nu aan het testen).Frietsaus schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:44:
Mi2S is inderdaad helemaal geen slechte koop. Ik heb nu een 4,3" HTC Sensation in gebruik en ik merk dat dat gewoon een heel handzaam formaat is om te bedienen. Je brengt me aan het twijfelen.
Android developer & dürüm-liefhebber
Ja dat idee had ik al gezien de positieve ervaringen, dan durf ik een Xiaomi toestel wel aan. Ik ga nog even kijken wat ik doe, een Mi2S met coupon code en die PowerBank is aantrekkelijk geprijsd...
Edit:
Mi3 geannuleerd, Mi2S 32GB besteld met wat accessoires en couponcode (waaronder de PowerBank). Hopelijk geen douane kosten, dan is dat een heel goede deal.
Edit:
Mi3 geannuleerd, Mi2S 32GB besteld met wat accessoires en couponcode (waaronder de PowerBank). Hopelijk geen douane kosten, dan is dat een heel goede deal.
[ Voor 29% gewijzigd door Frietsaus op 19-12-2013 19:34 ]
Precies wat ik ook besteld heb. Ongeveer 300 euro kwijt, erg netjes.Frietsaus schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:58:
Ja dat idee had ik al gezien de positieve ervaringen, dan durf ik een Xiaomi toestel wel aan. Ik ga nog even kijken wat ik doe, een Mi2S met coupon code en die PowerBank is aantrekkelijk geprijsd...
Edit:
Overigens: de Mi3 wilde ik annuleren, mailtje naar RealPrices gestuurd en na 2 uur een bevestiging gekregen. Volgende ochtend stond het geld op m'n paypal account. Kudo's voor RealPricesFromChina.
Edit: voor de mensen met ervaring met IbuyGou, hoelag hoort de betaling te duren? Ik heb nu 5 uur geleden met PayPal betaald, maar hij staat nog steeds op 'pending'. Ik weet dat er staat dat het 1-8 uur kan duren, maar dat lijkt mij toch vrij lang. Is dit normaal?
[ Voor 15% gewijzigd door Goudstalen op 19-12-2013 20:46 ]
@DGonlag2 kan wel 12 uurtjes duren, daarna binnen 48 uur in huis in mijn geval
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
heb op Phoneasia gelezen dat de mi3 zeker deze maand komt.na heel veel getwijfel mi2s/mi3 besloten toch nog maar een weekje te wachten.
Welke koerier?lekzzz schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:21:
@DGonlag2 kan wel 12 uurtjes duren, daarna binnen 48 uur in huis in mijn geval
Hm ja, als je er vroeg bij was is dat het misschien wel waard. Ik had hem pas begin deze maand besteld, dus zou (waar ik later achter kwam) bij latere batches zitten.paul123456 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:15:
heb op Phoneasia gelezen dat de mi3 zeker deze maand komt.na heel veel getwijfel mi2s/mi3 besloten toch nog maar een weekje te wachten.
Voor mij schoot het dus sowieso niet op.
Dat was bij mij ook het geval, als ik vroeg had besteld had ik nu zeker gewacht. We zien wel weer als de Mi4 er is. 
Voor de mensen bij Ibuygou:
Voor de mensen bij Ibuygou:

[ Voor 25% gewijzigd door Frietsaus op 20-12-2013 10:49 ]
Verwijderd
Dit duurt echt lang. Ik wil hem ondertussen wel eigenlijk. Komt dit ding nog nog in december of niet?
Welke couponcode? Die van $15?Frietsaus schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:58:
Edit:
Het is al bijna het eind van december
maart goed ik wacht wel tot januari

Verwijderd
Maar dan moet je ook nog wachten op de verzending.321jurgen schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:01:
Het is al bijna het eind van decembermaart goed ik wacht wel tot januari
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 13:17 ]
is er bij iemand al een pakketje onderweg ???
Wat is de status van deze mooie telefoon?
En welke versie is het beste voor de Europeanen ? En waar kan ik hem het beste aanschaffen?
Want ik ga binnenkort mijn One verkopen vandaar....
En welke versie is het beste voor de Europeanen ? En waar kan ik hem het beste aanschaffen?
even tijd nemen en de topic door spitten ;)! kom je gauw achter jouw spannende vragentheduke1989 schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:56:
Wat is de status van deze mooie telefoon?
toevallig iemand een idee welke type simkaart er in moet??heb namelijk verschillende dingen gelezen.
Verwijderd
Gewoon minisim. Wat je dus ook in je Nokia 3310 moest stoppen.paul123456 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:36:
toevallig iemand een idee welke type simkaart er in moet??heb namelijk verschillende dingen gelezen.
Ik vroeg dit ook maar werd er niet wijzer op helaas. , echter op de eerste pagina, staan er een aantal websites waar je hem kan aanschaffen echter geven zij ook het gevoel dat het niet veilig is om daar te kopen of out of stock zijn.theo98 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 22:22:
Waar kanik de mi3 bestellen en wanneer word hij bezoprgd?
nou..je kunt alle info uit dit forum halen maar hier dan een korte samenvatting:
je hebt 2 versies mi3,voor Europa moet je de snapdragon versie hebben(andere versie tegra 4 kan niet op 3g) deze is echter nog niet te koop maar zal een der deze dagen komen(hopen we al maanden).
daarom zal deze overal nog out of stock staan.deze kun je kopen bij bv ibuygou (ik heb m bij realpricesfromchina besteld)
je hebt 2 versies mi3,voor Europa moet je de snapdragon versie hebben(andere versie tegra 4 kan niet op 3g) deze is echter nog niet te koop maar zal een der deze dagen komen(hopen we al maanden).
daarom zal deze overal nog out of stock staan.deze kun je kopen bij bv ibuygou (ik heb m bij realpricesfromchina besteld)
Ik denk niet dat Ibuygou zich aan zijn belofte kan houden.
ik denk geen van alle aangezien het allemaal afhankelijk is van XIAOMI.
Echter als het te lang duurt, dan ga ik wel over op een ander toestel wat wel gewoon snel leverbaar is.
Echter als het te lang duurt, dan ga ik wel over op een ander toestel wat wel gewoon snel leverbaar is.
Ik krijg ook weinig duidelijkheid van spemall.com over de beschikbaarheid, de webshops kunnen er waarschijnlijk weinig aan doen, doordat xiaomi weinig te horen geeft betreft de levering van de (Snapdragon) WCDMA-versie.
Ik hoop dat die in Januari leverbaar is, maar anders wordt de Meizu Mx 4 een interessante optie, die zou begin volgend jaar uitkomen en Meizu maakt hun producten snel na de launch leverbaar, ik verwacht goede specificaties en een 2k scherm, als ik in februari niks te horen gekregen heb betreft de levering is het voor mij te laat, we zijn nu bijna 4 maanden verder en er is nog niks zeker qua levering.
(Nog een link met geruchten over de Meizu Mx 4)
http://www.gizchina.com/2...nfirms-meizu-mx4-details/
EDIT: Te horen gekregen van Spemall.com, dat begin Januari de levering start, dus laten we maar hopen dat het waar is.
Ik hoop dat die in Januari leverbaar is, maar anders wordt de Meizu Mx 4 een interessante optie, die zou begin volgend jaar uitkomen en Meizu maakt hun producten snel na de launch leverbaar, ik verwacht goede specificaties en een 2k scherm, als ik in februari niks te horen gekregen heb betreft de levering is het voor mij te laat, we zijn nu bijna 4 maanden verder en er is nog niks zeker qua levering.
(Nog een link met geruchten over de Meizu Mx 4)
http://www.gizchina.com/2...nfirms-meizu-mx4-details/
EDIT: Te horen gekregen van Spemall.com, dat begin Januari de levering start, dus laten we maar hopen dat het waar is.
[ Voor 7% gewijzigd door Willian40 op 27-12-2013 21:01 ]
Ze zeggen elke keer weer, begin volgende maand eind deze maand xD
tja, begin zelf ook een beetje de moed te verliezen nu eerlijk gezegd321jurgen schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 01:17:
Ze zeggen elke keer weer, begin volgende maand eind deze maand xD
Dance Dance Revolution
release mi3 31 dec???nou we wachten vol spanning..
Dan hoor je eindelijk dat de Xiaomi Mi3 vanaf 31 december aan de shops worden geleverd
(spemall, ibuygou etcetera)
http://www.gizchina.com/2...-available-31st-december/
http://www.gizchina.com/2...-available-31st-december/