Dan zorg ik wel dat ik geld bij me in huis heb voor het geval dat. Hoe lang deed jouw telefoon erover om hier te komen ?paul123456 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:13:
Ik moest bij dhl douane kosten betalen. Dit moet contant aan de bezorger. Moest gewoon 21% belasting betalen en ze hadden t toestel 200€ gewaardeerd. Dit hoor je pas als de bezorger aan de deur staat.
Dat heeft zeker een week geduurd.maar is t wachten zeker waard. Ik heb de mi3 nu 4 a 5 maanden, en ik moet zeggen dat t toestel echt rete snel en soepel is.bevalt me zeer goed tot nu toe.
Aan de andere kant zijn er genoeg mensen je voor gegaan die het ook hebben moeten betalen. Ik bestel regelmatig uit China en soms heb je geluk en soms heb je pechpaul123456 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:13:
Ik moest bij dhl douane kosten betalen. Dit moet contant aan de bezorger. Moest gewoon 21% belasting betalen en ze hadden t toestel 200€ gewaardeerd. Dit hoor je pas als de bezorger aan de deur staat.
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Hallo allemaal,
Misschien is het handig om hier even te vermelden. Maar op de officiele site van Xiaomi kan je de mi3 16gb voor 1699RMB/213 euro bestellen en de 64gb voor 1999 RMB/ 250 euro.
Misschien is het handig om hier even te vermelden. Maar op de officiele site van Xiaomi kan je de mi3 16gb voor 1699RMB/213 euro bestellen en de 64gb voor 1999 RMB/ 250 euro.
Anoniem: 513032
Ik moet mijn Xiaomi Mi3 terugsturen voor reparatie, dit kan of naar China of naar Bulgarije. Ik heb geen btw en invoerrechten hoeven te en betalen en vroeg me af waar ik hem het best naar toe kan sturen? En welke koerierdienst is het goedkoopst en redelijk snel?
Voor garantie/reparatie hoef je geen import/export heffingen te betalen. Dat is alleen voor aanschaf. Bulgarije zit in de Europese unie, dus daar heb je dat probleem uberhaupt niet.
Ik zou naar Bulgarije doen. De post zou niet meer dan 15 euro kosten denk ik.Anoniem: 513032 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:08:
Ik moet mijn Xiaomi Mi3 terugsturen voor reparatie, dit kan of naar China of naar Bulgarije. Ik heb geen btw en invoerrechten hoeven te en betalen en vroeg me af waar ik hem het best naar toe kan sturen? En welke koerierdienst is het goedkoopst en redelijk snel?
Dat is balen, ik heb nu 2 keer via DHL een xiaomi in China besteld en niks hoeven betalen.paul123456 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:13:
ik had de telefoons naar mijn werk laten sturen, misschien toch net het verschil
Ik ben voor Bulgarije gegaan, dit gaat sneller dan naar China versturen. Kosten waren 19,80, aangezien ik hem aangetekend wilde verzenden. Standaardkosten, zonder track and trace, zijn €11.
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 08-05-2014 13:02 ]
Kun je ajb een directe link geven? Ik heb me rot gezocht maar kan deze prijzen niet vinden hoor. Op geen enkele site.NathanJ schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:29:
Hallo allemaal,
http://www.mi.com/buyphone/mi3razoon schreef op zondag 11 mei 2014 @ 17:39:
[...]
Kun je ajb een directe link geven? Ik heb me rot gezocht maar kan deze prijzen niet vinden hoor. Op geen enkele site.
Hoe krijg ik die link in het engels? Mijn chinees is niet zo best....
[ Voor 8% gewijzigd door razoon op 11-05-2014 18:24 ]
openen in google chromerazoon schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:22:
[...]
Hoe krijg ik die link in het engels? Mijn chinees is niet zo best....
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Op de website staat dat ze international shipping doen, maar ik kan enkel een Chinees adres opgeven bij mijn bestelling?NathanJ schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:29:
Hallo allemaal,
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Anoniem: 499328
Ik heb het zelfde probleem. Heeft iemand ervaringen met bestellen op mi.com? Zo ja, hoe gaat dit bestelproces in zijn werk?jooncheez schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:18:
[...]
Op de website staat dat ze international shipping doen, maar ik kan enkel een Chinees adres opgeven bij mijn bestelling?
Anoniem: 499328
Ik heb net gemaild met xiaomi en gevraagd of dat kon. Maar helaas... Ze verschepen alleen binnen china en Singapore. Ik vraag me dus toch af hoe die andere mensen dat hebben kunnen bestellen
...
Hier pas een mi3 binnen van ibuygou. Vorige week vrijdag besteld, vandaag geleverd met DHL, exact een week later. Heel netjes dus.
Op de verpakking stond media player met waarde van 20 USD, en geen douanekosten moeten betalen. Zal natuurlijk ook wel wat met geluk te maken hebben.
Wat mij betreft is ibuygou dus een dikke aanrader.
Op de verpakking stond media player met waarde van 20 USD, en geen douanekosten moeten betalen. Zal natuurlijk ook wel wat met geluk te maken hebben.
Wat mij betreft is ibuygou dus een dikke aanrader.
Dealextreme is ook begonnen met het verkopen van xiaomi producten. De Mi3 is daar momenteel 375 dollar wat redelijk goedkoop is vergeleken met ibuygou, plus dx is altijd al gratis verzenden (en erg snel). Ik heb zelf wel goed ervaring bij dx en zou het bestellen.
Ook de Router, powersbank, speakers en de mooie xiaomi oortjes zijn er ook te koop daar.
Ook de Router, powersbank, speakers en de mooie xiaomi oortjes zijn er ook te koop daar.
[ Voor 17% gewijzigd door TheXuanlong op 25-05-2014 16:59 ]
Bij dx krijg je dan wel de 16 gb versie...TheXuanlong schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:54:
Dealextreme is ook begonnen met het verkopen van xiaomi producten. De Mi3 is daar momenteel 375 dollar wat redelijk goedkoop is vergeleken met ibuygou, plus dx is altijd al gratis verzenden (en erg snel). Ik heb zelf wel goed ervaring bij dx en zou het bestellen.
Tweakers!
Sta op het punt de Xiaomi Mi3 16Gb te bestellen.
Nu ben ik op zoek naar een goede bestelsite.
Kom heel veel types tegen, met name op Ali Express en DHgate.com. Wilde even met jullie verifiëren dat het een goede versie is, voordat ik op bestelknop druk
Optie 1: DHGate - $250 (€184)
Ziet er verder als de goede versie uit. OS: MIUI V5. CPU: Snapdragon MSM8974AB Quad Core 2.3GHz (zelfde als Snapdragon 800?) Prijs scheelt veel met Xiaomi shop.
Optie 2: Ali Express - $245 (€180)
Vertrouw het niet helemaal. Als ik de filters aanzet (links in scherm) verdwijnt deze aanbieding.
Optie 3: Fastcardtech - $300 (€220,50)
Ziet er verder als juiste versie uit. Site beetje goedkoop. OS: MIUI V5. CPU: Snapdragon MSM8974AB Quad Core 2.3GHz (zelfde als Snapdragon 800?)
Optie 4: Ibuygou - $316 (€232)
Komt wat betrouwbaarder over. Sowieso goede type. CPU: Snapdragon 800.
Optie 5: Xiaomishop - $340 (€250)
Officiële shop. Wel wat duurder.
Wat denken jullie? Ik zelf denk of optie 1 (mits dit goede versie is) anders Optie 3 of 4.
Kom heel veel types tegen, met name op Ali Express en DHgate.com. Wilde even met jullie verifiëren dat het een goede versie is, voordat ik op bestelknop druk
Optie 1: DHGate - $250 (€184)
Ziet er verder als de goede versie uit. OS: MIUI V5. CPU: Snapdragon MSM8974AB Quad Core 2.3GHz (zelfde als Snapdragon 800?) Prijs scheelt veel met Xiaomi shop.
Optie 2: Ali Express - $245 (€180)
Vertrouw het niet helemaal. Als ik de filters aanzet (links in scherm) verdwijnt deze aanbieding.
Optie 3: Fastcardtech - $300 (€220,50)
Ziet er verder als juiste versie uit. Site beetje goedkoop. OS: MIUI V5. CPU: Snapdragon MSM8974AB Quad Core 2.3GHz (zelfde als Snapdragon 800?)
Optie 4: Ibuygou - $316 (€232)
Komt wat betrouwbaarder over. Sowieso goede type. CPU: Snapdragon 800.
Optie 5: Xiaomishop - $340 (€250)
Officiële shop. Wel wat duurder.
Wat denken jullie? Ik zelf denk of optie 1 (mits dit goede versie is) anders Optie 3 of 4.
PC ASUS ROG Strix X570-E | Ryzen 5 5600X | ASUS ROG Strix RTX 3080 OC
Zonnepanelen 8910 Wp | 22x 405 Wp + S500B | SolarEdge SE8K
Warmtepomp Remeha Elga Ace hybride 6 kW
EV Volkswagen Passat GTE PHEV
Is er voor deze telefoons nou ook nog een beetje een actieve community rondom custom ROMs? Of zit je praktisch vast aan MIUI?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Check ook even of de seller betrouwbaar is op DHGate of Aliexpress, je optie 1 is 100% fake, optie 2 is een uiterst onbetrouwbare webshop. Zou hem zelf bestellen bij ibuygou of in Nederland ergens._Slick_Rick_ schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 16:37:
Tweakers!
Kom heel veel types tegen, met name op Ali Express en DHgate.com. Wilde even met jullie verifiëren dat het een goede versie is, voordat ik op bestelknop druk![]()
Ok bedankt voor de tip.! Toch fake jaD-TECH schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 16:55:
[...]
Check ook even of de seller betrouwbaar is op DHGate of Aliexpress, je optie 1 is 100% fake, optie 2 is een uiterst onbetrouwbare webshop. Zou hem zelf bestellen bij ibuygou of in Nederland ergens.
Dan denk ik dat ik hem bij ibuygou bestel, ook omdat ik er een flip cover en ear phones bij wil bestellen.
En heb je ervaring met die Fastcardtech?
Trouwens de CooliCool webshop lijkt offline te zijn.. 
Update: CooliCool is back online! Scheelt $12 dollar met ibuygou. Weet niet hoeveel het scheelt met verzending via DHL (welke ik ongeduldig als ik ben wel ga kiezen).
Neig echter alsnog naar ibuygou, ivm met de accessoires (flip cover en ear phones) die ik mee kan bestellen, deze heeft CooliCool niet helaas.
Update: CooliCool is back online! Scheelt $12 dollar met ibuygou. Weet niet hoeveel het scheelt met verzending via DHL (welke ik ongeduldig als ik ben wel ga kiezen).
Neig echter alsnog naar ibuygou, ivm met de accessoires (flip cover en ear phones) die ik mee kan bestellen, deze heeft CooliCool niet helaas.
[ Voor 70% gewijzigd door _Slick_Rick_ op 30-05-2014 17:17 ]
Op 23-05 de 16 GB versie besteld bij Antelife, voor € 224,- Was balen, want aan het begin vd week was hij toen € 205,-, speciale actieprijs, viste toen net achter het net. Toch erg tevreden met deze prijs, hij is vandaag pas verstuurd met een track en trace code waar ik nog niet zoveel wijs uit kan worden. Omdat het pakket boven de 300,- dollar is boden ze aan om hem met DHL te versturen. Doe maar zij ik tegen hun. Ben benieuwd wat het nu wordt DHL of toch Singapore Post.
EDIT: Heb de servicedesk van Antelife een mailtje gestuurd met de vraag hoe het zit met die code en kreeg vandaag een mailtje terug met uitleg en keurig de DHL track en trace code. Hij is maandag opgehaald door DHL en hij ligt klaar op het vliegveld om verscheept te worden naar Nederland.
Het bleek dus om een interne code te gaan oid.
EDIT: Heb de servicedesk van Antelife een mailtje gestuurd met de vraag hoe het zit met die code en kreeg vandaag een mailtje terug met uitleg en keurig de DHL track en trace code. Hij is maandag opgehaald door DHL en hij ligt klaar op het vliegveld om verscheept te worden naar Nederland.
Het bleek dus om een interne code te gaan oid.
[ Voor 26% gewijzigd door kareltje01 op 03-06-2014 12:14 ]
Ben erg benieuwd wanneer de xiaomi mi3s uitkomt.
Geen 4g op de mi3 is zonde als je een 4g abonnement hebt natuurlijk.
Geen 4g op de mi3 is zonde als je een 4g abonnement hebt natuurlijk.
Vandaag istie geleverd, althans dhl is aan de deur geweest maar waren we niet thuis helaas. Meteen een afspraak gemaakt voor morgen. Wel moeten we € 41,29 betalen aan BTW etc, aan de koerier. Dat is het nadeel van dhl. Het gaat enorm snel, maar de kans op bijbetalen is groter.
Daarnaast hebben we nog wat accessoires bijbesteld maar die worden apart geleverd. Met Singapore post oid. Leek me beter dacht dan is de kans op bijbetalen het kleinste. Achteraf maakte het dus niets uit.
Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, Antelife is dus OK wat ons betreft
Daarnaast hebben we nog wat accessoires bijbesteld maar die worden apart geleverd. Met Singapore post oid. Leek me beter dacht dan is de kans op bijbetalen het kleinste. Achteraf maakte het dus niets uit.
Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, Antelife is dus OK wat ons betreft
Anoniem: 172410
Wat kost jullie een Mi3 nu effectief, met verzendkosten en andere bijkomende kosten meegerekend? Ik vind het vrij lastig inschatten hoeveel ik nu uiteindelijk kwijt ben.
Anoniem: 474637
De 64GB versie heb ik vorige week zaterdag bij ibuygou.com besteld.
De kosten incl. verzenden via DHL en verzekering waren EUR 301,-. het toestel zelf kwam op EUR 281,-
Voor de 16 GB versie zal je incl. DHL + verzekering rond de EUR 250,- mogen betalen.
DHL is vandaag onverrichter zake langs geweest. Op het achtergelaten briefje was geen bedrag ingevuld, dus ik vrees dat ik niet de eer heb om de Nederlandse staat te mogen sponsoren, maar ik gokte op een toeslag rond de EUR 65-70 (BTW + administratiekosten). Weddenschappen verlies ik altijd.
De kosten incl. verzenden via DHL en verzekering waren EUR 301,-. het toestel zelf kwam op EUR 281,-
Voor de 16 GB versie zal je incl. DHL + verzekering rond de EUR 250,- mogen betalen.
DHL is vandaag onverrichter zake langs geweest. Op het achtergelaten briefje was geen bedrag ingevuld, dus ik vrees dat ik niet de eer heb om de Nederlandse staat te mogen sponsoren, maar ik gokte op een toeslag rond de EUR 65-70 (BTW + administratiekosten). Weddenschappen verlies ik altijd.
Ik heb mijn Xiaomi mi3 (16GB) vorige week besteld bij coolicool, was eindelijk donderdag verzonden is die al 1,5 dag in hong kong...... Ik had nog wel gehoopt hem vrijdag te kunnen ontvangen of anders zaterdag. Werd met de 10 dollar coupon en dhl verzending 220 euro. douaneverzekering heb ik niet genomen, heb het namelijk meteen via mijn bedrijfsnaam laten versturen. Als ik gepakt wordt kan ik de btw terug vorderen via mijn bedrijf, als ik niet wordt gepakt heb ik ook geen problemen
.
Helaas meteen al binnen 8 uur na aanmelden bij DHL een sms bericht ontvangen dat ik btw nummer moest opgeven en dat het waarschijnlijk 25 euro btw gaat worden ( is verlaagd blijkbaar??)
Dus om nog even antwoord te geven op de vraag van Camacha: 220 euro voor dhl verzending en met pech 245-260 euro.
Helaas meteen al binnen 8 uur na aanmelden bij DHL een sms bericht ontvangen dat ik btw nummer moest opgeven en dat het waarschijnlijk 25 euro btw gaat worden ( is verlaagd blijkbaar??)
Dus om nog even antwoord te geven op de vraag van Camacha: 220 euro voor dhl verzending en met pech 245-260 euro.
Bedankt heren
Voor mij is vooral de vergelijking met de RedMi interessant. Hoewel ik de Mi3 een ontzettend mooi toestel vind is een net iets meer dan dubbele prijs plus het ontbreken van een cardreader best stevig. Daar staat dan de prachtige uitvoering/materialen van de Mi3 tegenover. Natuurlijk zijn er meer verschillen, maar ik denk dat ik daar in de praktijk nauwelijks iets van ga merken.
Ik denk dat ik hier de praktische overwegingen boven mijn hebberigheid moet plaatsen, maar ik denk er nog even over na
Relatief is het een duur ding, in absolute zin valt het nog best mee - al zou het desondanks wel mijn de duurste telefoon ooit worden als ik het toch zou doen.
Laat vooral even weten wat je van het toestel vindt
Ik denk dat ik hier de praktische overwegingen boven mijn hebberigheid moet plaatsen, maar ik denk er nog even over na
Laat vooral even weten wat je van het toestel vindt
Ik zie op ibuygou.es dat de Xiami MI3 er ook voor 230 euro staat (wat een waanzinnige prijs). Is dat een EU-tak van ibuygou en krijg je het toestel vervolgens vanuit de EU (en dus zonder import tax en BTW etc)?
Gekocht! Net bij www.ibuygou.com . 313,12 euro armer (64GB versie). Ze zetten op t pakket 20$ met gift, dus als t goed is, geen importkosten! Ik werd gek van t wachten bij alles opstarten van mn Huawei Ascend w1. Dus nu toch knoop doorgehakt om deze Xiaomi Mi3 te importeren. Ben benieuwd wanneer ik m binnen krijg! Verzending loopt via DHL
[ Voor 3% gewijzigd door Sandert98 op 18-06-2014 10:55 ]
bij mij duurde het 4dagen voordat ik mijn mi3 via ibuygou.com had
Anoniem: 439939
Ibuygou heeft geen Europese afdeling, prijs kan gekozen worden in verschillende koersen.
Ben slim en kijk eerst even op http://www.xe.com/ om de prijs te vergelijken als je m met dollars koopt of euro's. Ik heb gekozen in euro's want was net iets goedkoper. Mi3 16GB 230,00, koop je in NL nog geen fatsoenlijk pre-paid toestel voor!. Let wel op, de camera van de Mi3 is echt verschrikkelijk slecht!....
Ik hoop nog steeds op verbetering, maar denk dat het niet veel beter gaat worden....
Verders top toestel, oh ja geloof niet in de benchmarks van 36000 want dat is alleen bij de Tegra versie het geval want de Snapdragon heeft een Benchmark van +/- 25000 / 27000.
Als iemand m koop , koop bij Ibuygou en zeker niet bij Aliexpress want dan heb je zeker kans op n fake!
Tip! Power Bank en de ear pistons!!
Ben slim en kijk eerst even op http://www.xe.com/ om de prijs te vergelijken als je m met dollars koopt of euro's. Ik heb gekozen in euro's want was net iets goedkoper. Mi3 16GB 230,00, koop je in NL nog geen fatsoenlijk pre-paid toestel voor!. Let wel op, de camera van de Mi3 is echt verschrikkelijk slecht!....
Ik hoop nog steeds op verbetering, maar denk dat het niet veel beter gaat worden....
Verders top toestel, oh ja geloof niet in de benchmarks van 36000 want dat is alleen bij de Tegra versie het geval want de Snapdragon heeft een Benchmark van +/- 25000 / 27000.
Als iemand m koop , koop bij Ibuygou en zeker niet bij Aliexpress want dan heb je zeker kans op n fake!
Tip! Power Bank en de ear pistons!!
Dat is vreemd. Weet je zeker dat je een echte hebt? Heb hier een Sony Z2 maar om nou te zeggen dat die betere foto's maaktAnoniem: 439939 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:17:
Let wel op, de camera van de Mi3 is echt verschrikkelijk slecht!....

[ Voor 6% gewijzigd door D-TECH op 19-06-2014 17:06 ]
Hmz, zag net op ibuygou.com dat ie nog 19 euro goedkoper is, €211,70 in de aanbieding tot 30 juni. Het wordt zo wel aanlokkelijk om mn optimus 2x te vervangen...
Ik ben totaal voor mijn Mi3 bij Ibuygou 313 euro kwijt (DHL verzending + verzekering). Wat ik zo op internet heb gezien is dat de camera helemaal niet zo slecht is, bij daglicht dan. Bij wat minder licht is 'ie inderdaad bedroefd. Mijn pakket is nu in Amsterdam, dus hopelijk komt mijn Mi3 maandag/dinsdag!
ik vind de camera ook niet slecht, vind em bijna gelijk aan die van mijn xperia Z.
Zojuist mijn Xiaomi Mi3 binnen gekregen. Eerste indrukken zijn goed: Toestel ziet er erg solide en stevig uit. Na wat prutsen ook WiFi aan de praat gekregen (WiFi bleek ingesteld te moeten worden met WPS, anders werkte het niet).
Nu eerst updates installeren van MIUI
Nu eerst updates installeren van MIUI
Ik heb hem zojuist besteld op Antelife voor 210 euro. Gratis verzending gebruikt, dus het zal wel even duren voordat ik hem krijg. Gelukkig heb ik geen haast
.
Volgens Antelife was hij echter maar 204 euro, maar PayPal gebruikt duidelijk een andere wisselkoers..
Volgens Antelife was hij echter maar 204 euro, maar PayPal gebruikt duidelijk een andere wisselkoers..
Mijn phone komt eindelijk terug van zijn reparatie, het traceernummer geeft deze status:
2014-06-28 03:12, BULGARIA, SOFIA LC/AO, Insert item into bag (Otb) and Send item abroad
Hoelang duurt het ongeveer voordat ik hem kan verwachten? De verzending naar Bulgaria via Postnl heeft in totaal 6 dagen geduurd, dus ik verwacht van Bulgaria naar Nederland ook zoiets?
E: levering vindt vandaag plaats, dus nog sneller zelfs.
2014-06-28 03:12, BULGARIA, SOFIA LC/AO, Insert item into bag (Otb) and Send item abroad
Hoelang duurt het ongeveer voordat ik hem kan verwachten? De verzending naar Bulgaria via Postnl heeft in totaal 6 dagen geduurd, dus ik verwacht van Bulgaria naar Nederland ook zoiets?
E: levering vindt vandaag plaats, dus nog sneller zelfs.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 01-07-2014 11:28 ]
Ik heb net mijn 64Gb besteld bij http://www.xiaomishop.com/.
Daar staat ook een europe gedeelte (EU direct), waarbij ze versturen vanuit een europees warehouse. Dan kunnen er toch geen douanekosten zijn als het vanuit Europa verstuurd wordt?
Daar staat ook een europe gedeelte (EU direct), waarbij ze versturen vanuit een europees warehouse. Dan kunnen er toch geen douanekosten zijn als het vanuit Europa verstuurd wordt?
Als je het via EU warehouse laat versturen moet je al $48,- extra betalen, kun je dus beter een goedkopere chinese shop nemen en gokken dat ie zonder verdere kosten hier komt
Ik ben van plan om deze telefoon te gaan importeren, nu zit ik zelf te twijfelen tussen xiaomishop.com en ibuygou.com, welke is beter qua support en garantie?
En tweede vraagje was als ik hem koop via Paypal kan ik dan gewoon via een bankoverschrijving het geld naar Paypal storten en dan via Paypal kopen zonder dat ik een creditcard nodig heb?
En tweede vraagje was als ik hem koop via Paypal kan ik dan gewoon via een bankoverschrijving het geld naar Paypal storten en dan via Paypal kopen zonder dat ik een creditcard nodig heb?
Dat kon altijd wel.Jeroen2611 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:50:
De vraag is dan alleen welke Chinese shop verkoopt de echte.....
Zat zelf ook te denken aan xiaomishop maar als er dan nog eens 50 dollar bij komt wordt de telefoon wel aanzienlijk duurder...
Zat zelf ook te denken aan xiaomishop maar als er dan nog eens 50 dollar bij komt wordt de telefoon wel aanzienlijk duurder...
[ Voor 38% gewijzigd door De_Bastaard op 11-07-2014 11:11 ]
Zo, ook de sprong in het diepe gewaagd en een Mi3 besteld bij ibuygou. Ik heb nu nog een Xperia S waar ik regelmatig niet blij mee ben......vastlopen, langzaaaaaaam reageren, vreemd reageren.... Ik kwam ook weer in aanmerking voor contractsverlenging, diverse telefoons bekeken maar kon nog geen keuze maken. Vervolgens kwam ik op de een of andere manier achter de OnePlus One, erg mooi toestel maar dat gedoe met die invites zag ik niet zo zitten. Na nog meer zoeken op deze uitgekomen en na wat leesvoer en youtube-filmpjes besloten om deze te bestellen. Prijstechnisch erg interessant (inclusief cover, protector en Piston headsetje en transport via DHL 260 eu voor de 16 Gb), nu nog even afwachten of de douane er niks bovenop gooit. Hopelijk volgende week al in huis!!
Is het handiger om bij Xiaomishop.com te bestellen ipv ibuygou? Denk vooral aan reparatie e.d.
Ik wil de 64gb aanschaffen maar de prijs is bijna identiek tussen xiaomishop en ibuygou, maar komen ze allebei uit China?
Ik wil de 64gb aanschaffen maar de prijs is bijna identiek tussen xiaomishop en ibuygou, maar komen ze allebei uit China?
Kan dus ook vanuit Duitsland:
Asked by garik
on 2014-07-01 hello xiaomi shop can i order from the euwarehouse with the cheapest shipping option instead of currier? Answer:
Dear Garik, shipping from Europe warehouse, you haven't to pay customs taxs,is a great saving, you can choose shipping from Germany warehouse. Best regards!
http://www.xiaomishop.com...camera-wcdma-version.html
Asked by garik
on 2014-07-01 hello xiaomi shop can i order from the euwarehouse with the cheapest shipping option instead of currier? Answer:
Dear Garik, shipping from Europe warehouse, you haven't to pay customs taxs,is a great saving, you can choose shipping from Germany warehouse. Best regards!
http://www.xiaomishop.com...camera-wcdma-version.html
[ Voor 19% gewijzigd door jeka op 14-07-2014 14:08 ]
FCG
Heb hem ook bij antelife besteld, was €217,- kwijt incl. Hoesje en 2x screenprotector. Is jouw toestel al binnen? En hoe lang duurde de verschillende statussen? Mijne staat al geruime tijd op information received als ik kijk op singapost.jooncheez schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:49:
Ik heb hem zojuist besteld op Antelife voor 210 euro. Gratis verzending gebruikt, dus het zal wel even duren voordat ik hem krijg. Gelukkig heb ik geen haast.
Mijn Mi3 is vertrokken uit Hong Kong
Met wat geluk staat DHL vrijdag voor de deur. En met wat meer geluk zonder bijkomende kosten, maar ervan uitgaande dat er wel bijbetaald moet worden, kan dat gepind worden of alleen contant? Lijkt mij dat het met de pin kan, zo modern zal DHL toch wel zijn, maar mocht dat niet zo zijn, dan zorg ik dat ik cash in huis heb (zou toch wat zijn als ik dan mijn Mi3 weer zie vertrekken...
....)

Alleen contant.erdejee schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:58:
Mijn Mi3 is vertrokken uit Hong KongMet wat geluk staat DHL vrijdag voor de deur. En met wat meer geluk zonder bijkomende kosten, maar ervan uitgaande dat er wel bijbetaald moet worden, kan dat gepind worden of alleen contant? Lijkt mij dat het met de pin kan, zo modern zal DHL toch wel zijn, maar mocht dat niet zo zijn, dan zorg ik dat ik cash in huis heb (zou toch wat zijn als ik dan mijn Mi3 weer zie vertrekken...
....)
Of helemaal niet........😁 vandaag is mijn Mi3 binnengekomen en gelukkig hoefde ik geen extra kosten te betalen voor mijn 'mp3 speler van 20 euro' ! Wat een prachtig toestel, zeg, nu al geen spijt van. Straks eerst de multi language rom erop zetten en dan eens fijn gaan spelen.
Zo'n DHL bezorger vertelde mij laatst ook dat je met een credit card kan betalen, veel handiger dan het gedoe met gepaste cash!
Ja, dat is toch ook veel handiger. Ook wel een beetje ouderwets van DHL, hoor, contant moeten betalen. Je kunt je pakketje vanaf het moment dat het de deur uitrolt bij de leverancier digitaal volgen tot aan je deurmat, maar betalen moet dan weer op de ouderwetsche manier....
http://www.efox-shop.com/...ILl75LT4L8CFUvpwgodY1UAhw
Iemand met deze shop ervaring?
Ziet er goedkoop uit
* er vanuit gaande dat het een Duits warehouse is...
Iemand met deze shop ervaring?
Ziet er goedkoop uit
* er vanuit gaande dat het een Duits warehouse is...
[ Voor 11% gewijzigd door robbertp op 25-07-2014 16:51 ]
Aangezien bij andere telefoons uitdrukkelijk wordt vermeld dat ze vanuit Duitsland worden verzonden en bij de MI3 niet, mag je er vanuit gaan dat deze gewoon uit China of Hong Kong komt. Ik zie wel dat andere webshops ineens weer wat duurder zijn met de MI3, dus dit is nog steeds een goeie aanbieding.
Bestelproces geeft idd verzekering voor invoerheffing, dan is de prijs 237 inc verzenden, nog te doen!
3 juli besteld (10 juli verzonden volgens antelife), vandaag is postNL langs geweest voor de eerste afleverpoging. Binnen een maand, dus redelijk voor gratis verzending, hopelijk geen extra kosten.Mvdbeld schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:03:
[...]
Heb hem ook bij antelife besteld, was €217,- kwijt incl. Hoesje en 2x screenprotector. Is jouw toestel al binnen? En hoe lang duurde de verschillende statussen? Mijne staat al geruime tijd op information received als ik kijk op singapost.
De 16GB Mi3 is nu in de crazy discount voor 290 dollar te koop: http://www.ibuygou.com/crazy-discount/
Geen idee of dat een concurreerde prijs is maar dacht, ik post het hier even.
Crazy discount?? Daar had ik hem ook voor, maar dan zonder crazy discount.......neemt niet weg dat het een erg mooie prijs is voor een erg mooi toestel.
Ik had er ook wat extra's bij besteld. Mijn telefoon was netjes in kadopapier verpakt en vervolgens samen met de andere artikelen in een of andere DHL-zak gestopt. Daarop geplakt zat de pakbon met daarop 'mediaplayer 20 dollar'. Misschien juist omdat het in die zak zat en niet direkt als telefoondoosje herkenbaar was, ik daarom geen invoerrechten heb hoeven te betalen.....?
Ik had er ook wat extra's bij besteld. Mijn telefoon was netjes in kadopapier verpakt en vervolgens samen met de andere artikelen in een of andere DHL-zak gestopt. Daarop geplakt zat de pakbon met daarop 'mediaplayer 20 dollar'. Misschien juist omdat het in die zak zat en niet direkt als telefoondoosje herkenbaar was, ik daarom geen invoerrechten heb hoeven te betalen.....?
Niet bijzonder qua prijs maand terug gekocht bij antelife voor 278, nu 279,99.Robkazoe schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 23:04:
De 16GB Mi3 is nu in de crazy discount voor 290 dollar te koop: http://www.ibuygou.com/crazy-discount/
Bij deze mijn levertijd, besteld op 3-07 volgens antelife op 10-07 verstuurd. Op 12-07 voormelding (information received) zichtbaar op singpost, vervolgens:
Status Date Status Description
17-07-2014 Received from Customer
19-07-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)
25-07-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)
29-07-2014 Attempted Delivery (Country code: NL)
30-07-2014 Attempted Delivery (Country code: NL)
30-07-2014 Product Delivered (Country code: NL)
Geen extra kosten moeten betalen dus totaal voor €217,- klaar incl. 2x screenprotector en officiële hoesje. Eerste indruk super toestel!
Geen extra kosten moeten betalen dus totaal voor €217,- klaar incl. 2x screenprotector en officiële hoesje. Eerste indruk super toestel!
de 16GB versie neem ik aan, even checken of hij echt isMvdbeld schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:50:
Bij deze mijn levertijd, besteld op 3-07 volgens antelife op 10-07 verstuurd. Op 12-07 voormelding (information received) zichtbaar op singpost, vervolgens:
Klopt 16GB, http://order.mi.com/service/imei geeft netjes een productiedatum of iets dergelijks (mijn chinees is niet zo goed).lekzzz schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:16:
[...]
de 16GB versie neem ik aan, even checken of hij echt is
Geen ervaring, imho niet echt interessant aangezien ze flinke marges pakken en importeren aanzienlijk goedkoper is. Daarnaast staan alle telefoons op 3-5 werkdagen levertijd ook de Mi4 die voorlopig alleen pre-order is volgens mij, dus ook niet heel betrouwbaar.D-TECH schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:48:
Heeft iemand ervaring met deze webshop?
Ziet er wel interessant uit.
Je enige voordeel zou garantie kunnen zijn aangezien zij als verkopende partij aansprakelijk zijn, maar daar zou ik bij zo'n kleine partij ook weinig van verwachten. Tevens kloppen hun garantiebepalingen niet 2 jaar bij luxe en 1 jaar bij minder luxe.
Ja ze doen net of de Mi4 al te bestellen is, ga je verder kijken, staat er "pre-order"...Mvdbeld schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 12:42:
[...]
Geen ervaring, imho niet echt interessant aangezien ze flinke marges pakken en importeren aanzienlijk goedkoper is. Daarnaast staan alle telefoons op 3-5 werkdagen levertijd ook de Mi4 die voorlopig alleen pre-order is volgens mij, dus ook niet heel betrouwbaar.
Je enige voordeel zou garantie kunnen zijn aangezien zij als verkopende partij aansprakelijk zijn, maar daar zou ik bij zo'n kleine partij ook weinig van verwachten. Tevens kloppen hun garantiebepalingen niet 2 jaar bij luxe en 1 jaar bij minder luxe.

HalloYssworks ,
Heb je de gsm al terug? Is de reparatie goed gegaan?
Ik heb ook een Mi3 waar ik een verkeerde rom op geflashed heb, nu doet die het helemaal niets meer. Daarom zou ik hem willen laten herstellen, eventueel in Bulgarije. In welke taal hebben jullie gecommuniceerd? Zijn ze te vertrouwen?
Alvast bedankt voor je reactie.
Ik heb ook een Mi3 waar ik een verkeerde rom op geflashed heb, nu doet die het helemaal niets meer. Daarom zou ik hem willen laten herstellen, eventueel in Bulgarije. In welke taal hebben jullie gecommuniceerd? Zijn ze te vertrouwen?
HalloYssworks ,Anoniem: 513032 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:42:
Ik ben voor Bulgarije gegaan, dit gaat sneller dan naar China versturen. Kosten waren 19,80, aangezien ik hem aangetekend wilde verzenden. Standaardkosten, zonder track and trace, zijn €11.
Hallo allemaal!
Ik wil mijjn Lumia 900 binnenkort vervangen en twijfel een beetje tussen de Sony Z2 en de Mi3.
De Z2 is duurder maar daar komen zo de voordeeltjes bij zoals stereospeakers 20 mp camera etc.
ik heb al wat zitten te zoeken voor adressen waar de Mi3 eventueel vandaan moet komen en ik kwam uiteindelijk uit bij TradingShenZhen.net, zij vragen 305,- voor de Mi3 64GB met gratis MiKey, cover, screenprotectors.
Ik zie dat velen 'm goedkoper uit China halen, nu vroeg ik mij een beetje af wat het verschil qua service zal zijn voor die grove 4 tientjes meer, tradingShenZhen heeft banden met het Duitse MiUI-form en scoort vrij hoog in de reviews maar hoe zit dat met bijvoorbeeld Buygou die ik hier een hoop voorbij zie komen?
Ik wil mijjn Lumia 900 binnenkort vervangen en twijfel een beetje tussen de Sony Z2 en de Mi3.
De Z2 is duurder maar daar komen zo de voordeeltjes bij zoals stereospeakers 20 mp camera etc.
ik heb al wat zitten te zoeken voor adressen waar de Mi3 eventueel vandaan moet komen en ik kwam uiteindelijk uit bij TradingShenZhen.net, zij vragen 305,- voor de Mi3 64GB met gratis MiKey, cover, screenprotectors.
Ik zie dat velen 'm goedkoper uit China halen, nu vroeg ik mij een beetje af wat het verschil qua service zal zijn voor die grove 4 tientjes meer, tradingShenZhen heeft banden met het Duitse MiUI-form en scoort vrij hoog in de reviews maar hoe zit dat met bijvoorbeeld Buygou die ik hier een hoop voorbij zie komen?
Nieuwkoop is duurkoop
Hallo allen,
Ik heb een vraag over ibuygou: ik heb op maandag daar een Mi3 besteld maar, naast de betalingsbevestiging van PayPal, heb ik niks van ze gehoord. Is dit normaal of moet ik hier achteraan gaan?
Ik heb eerder een keer besteld op to2c, en daar kreeg ik netjes een bevestigingsmail.
Edit: hij is er, heeft nog een dag bij de buurvrouw gelegen... Geen importkosten dus. Toch wel raar dat ik er helemaal niks van heb gehoord, vind ik.
Ik heb een vraag over ibuygou: ik heb op maandag daar een Mi3 besteld maar, naast de betalingsbevestiging van PayPal, heb ik niks van ze gehoord. Is dit normaal of moet ik hier achteraan gaan?
Ik heb eerder een keer besteld op to2c, en daar kreeg ik netjes een bevestigingsmail.
Edit: hij is er, heeft nog een dag bij de buurvrouw gelegen... Geen importkosten dus. Toch wel raar dat ik er helemaal niks van heb gehoord, vind ik.
[ Voor 20% gewijzigd door Nekronek0 op 22-08-2014 10:53 ]
Ik heb de MI3 (grijs) voor €249.99 hier in Nederland bij Twistel gekocht. €269 voor de zwarte/witte versies.
Nette prijs en die zaak zit paar kilometer van me af, 2 jaar garantie hier dus niet een slechte deal
Nette prijs en die zaak zit paar kilometer van me af, 2 jaar garantie hier dus niet een slechte deal
Net Mi3 bij ibuygou gekocht voor m'n zusje. Hopelijk binnen een week binnen
Na meer dan 3 maanden wachten op mijn Mi3 van dealextreme heb ik mijn geld terug gevraagd. Vorige week besteld bij Twistel (@dominition: bedankt voor de tip); verwachte levertijd: 7 werkdagen. Dat klinkt goed!
Update: was ik maar eerder bij Twistel uitgekomen; op de 4e werkdag heb ik mijn Mi3 binnen
Update: was ik maar eerder bij Twistel uitgekomen; op de 4e werkdag heb ik mijn Mi3 binnen
[ Voor 18% gewijzigd door jtol op 01-10-2014 17:43 ]
Anoniem: 624247
Welke versie is dit dan? 16gb of 64gb?jtol schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 06:58:
Na meer dan 3 maanden wachten op mijn Mi3 van dealextreme heb ik mijn geld terug gevraagd. Vorige week besteld bij Twistel (@dominition: bedankt voor de tip); verwachte levertijd: 7 werkdagen. Dat klinkt goed!
Vage website. Staat niet eens bij welk type (gb) het gaat. Je kan alleen een kleur kiezen en dan is hij 264,50 Hoe weet je dan wat je kooptDutch.io schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:02:
Net Mi3 bij ibuygou gekocht voor m'n zusje. Hopelijk binnen een week binnen
[ Voor 15% gewijzigd door lekzzz op 30-09-2014 22:28 ]
Anoniem: 624247
Is het probleem inmiddels verholpen van de Mi3 dat het geluid erg slecht na het maken van een filmpje?
Het gaat om de 16 GB versie.Anoniem: 624247 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:27:
[...]
Welke versie is dit dan? 16gb of 64gb?
Is de Mi3 van mixeshop betrouwbaar? Want ik heb gehoord dat er ook neppe zijn.
Ik heb eventueel nog een mi3 te koop als je interesse hebtGadgetGuy schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:33:
Is de Mi3 van mixeshop betrouwbaar? Want ik heb gehoord dat er ook neppe zijn.
Mijn scherm is zojuist gebroken van mijn MI3.
Iemand enig idee waar ik een origineel scherm kan kopen ?
Ik kan er wel diverse vinden, maar ik koop liever rechtstreeks bij importeur ipv tussenhandelaar o.i.d..
Iemand enig idee waar ik een origineel scherm kan kopen ?
Ik kan er wel diverse vinden, maar ik koop liever rechtstreeks bij importeur ipv tussenhandelaar o.i.d..
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Vanavond op een 2dehands website een gloednieuwe Mi3 gevonden, sealed in de doos voor 175€. Er zou 10€ verzending bijkomen (NL naar Belgie). Aangezien die nieuw uit China nog steeds rond de 250€ zit (voor de 16GB) stel ik me toch vragen bij de prijs.. Morgen een mailtje sturen om extra info (en foto's van de doos, bij zijn advertentie stond enkel een 'internet foto'). Kan ik aan de verpakking ergens zien of het om een origineel toestel gaat? Ik zou niet graag opgescheept zitten met een clone.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Optisch erg lastig, maar de hardware is makkelijk te controleren met bijv. CPUZ.
In die namaak dingen zit een mtk processor, en maar 1gb geheugen.
Vaak zijn ze ook zwaarder.
Verder is de verpakking van de namaak groter dan die van de originele, ook staat er geen all rights reserved by xiaomi.com achterop de verpakking bij de serial code.
Voor alle informatie:
Xiaomi Mi3 - Real vs Fake (How to spot the Differ…: http://youtu.be/xPbedkkiDEM
In die namaak dingen zit een mtk processor, en maar 1gb geheugen.
Vaak zijn ze ook zwaarder.
Verder is de verpakking van de namaak groter dan die van de originele, ook staat er geen all rights reserved by xiaomi.com achterop de verpakking bij de serial code.
Voor alle informatie:
Xiaomi Mi3 - Real vs Fake (How to spot the Differ…: http://youtu.be/xPbedkkiDEM
[ Voor 44% gewijzigd door dominition op 09-01-2015 07:59 ]
Interessante link, bedankt dominition. 
Inmiddels ook antwoord van de verkoper, volgens zijn advertentie had hij zowel zwarte als witte in voorraad. Bij navraag enkel nog 2 witte exemplaren. Het is een Nederlandse webshop maar hij geeft geen garantie blijkbaar.
Inmiddels ook antwoord van de verkoper, volgens zijn advertentie had hij zowel zwarte als witte in voorraad. Bij navraag enkel nog 2 witte exemplaren. Het is een Nederlandse webshop maar hij geeft geen garantie blijkbaar.
"Werkend te zien krijg" als ik eerst betaal en het toestel laat opsturen. Als het daarna toch een clone blijkt te zijn zal ik hem vast ook niet mogen terugsturen en zit ik ermee. Ik denk dat ik het maar laat, had sowieso enkel interesse in een zwarte.. Mijn vraag naar foto's van de verpakking werd trouwens compleet genegeerd.Het zijn gewoon originele. Helft winkelprijs, houdt in dat u werkend te zien krijgt. Geen garantie, dan kunt u beter 280 euro uitgeven, dan heeft u volle garantie. Die via xiaomi ook maar 1 jaar is.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Voor 250 heb je ze nieuw in NL bij Twistel 
Heb hem er zelf ook vandaan en heb je gewoon 2 jaar garantie via die knul.
Ik wil er dus een bestellen, maar de eerste poging was mislukt omdat zijn IDeal pagina niet werkte (hier heb ik een email over verstuurd), sindsdien kan ik de hele site niet meer bereiken. Is hij met vakantie ofzo?dominition schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:14:
Voor 250 heb je ze nieuw in NL bij Twistel
Site ligt er idd uit zie ik.
Geen idee verder, zou even wachten op een reactie. Bij mij mailde hij vlot terug.
Geen idee verder, zou even wachten op een reactie. Bij mij mailde hij vlot terug.
Ik lees net op Facebook dat hij een storing met z'n site heeft. Inmiddels duurt dat wel erg lang jammergenoeg.dominition schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 13:36:
Site ligt er idd uit zie ik.
Als ik een stukje terug scrol valt het me overigens op dat er een aantal hier dit toestel spotgoedkoop hebben weten te krijgen rond Juni/Juli. Heb ik iets gemist?
Uit het buitenland haal je hem voordeliger ja, maar ik had er geen zin in ivm garantieafwikkeling.
De 16GB variant is tot 5 februari te krijgen voor $229/€199, gebruik couponcode: valentine2015
De 64 GB versie is nu ook te koop in dreamland/collishop voor 349 euro. Eerste keer dat ik dergelijke china-imports in een Belgische retailwinkel tegenkom.
http://www.collishop.be/e...e-mi-3-64-gb-zwart-152235
http://www.collishop.be/e...e-mi-3-64-gb-zwart-152235
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Ik doe mijn Mi3 weg in verband met de aanschaf van een Moto X, mocht iemand geïnteresseerd zijn:
http://tweakers.net/aanbod/855555/xiaomi-mi3-16gb-grijs.html
http://tweakers.net/aanbod/855555/xiaomi-mi3-16gb-grijs.html