denk dat ik mijn order maar ga cancelen bij ibuygou en ergens anders ga bestellen aangezien ze hem toch niet leveren.
Waar kan je hem dan makkelijker bestellen, waar ze hem eerder op voorraad hebben???sven1980 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:35:
denk dat ik mijn order maar ga cancelen bij ibuygou en ergens anders ga bestellen aangezien ze hem toch niet leveren.
Ik heb m gister binnen gekregen van realpricesofchina..toestel werkt zeer soepel en snel en voelt lekker stevig aan.moet alleen nog aan t formaat wennen.na een dag best tevreden.even snel een antutu gedraaid en haalde 35932.
Wannneer heb je hem besteld?
...and your ass will follow
in oktober..maar je kunt eens naar realprices mailen misschien hebben hun er nog kunnen bemachtigen.
Hallo
na de mi3 2 dagen te hebben kan ik maar niet aan t formaat wennen. dus als er gegadigden zijn gaat deze telefoon de verkoop in en ga ik voor de mi2s.
na de mi3 2 dagen te hebben kan ik maar niet aan t formaat wennen. dus als er gegadigden zijn gaat deze telefoon de verkoop in en ga ik voor de mi2s.
e-mail ontvangen binnen een half uur, toch wel de betere dan ibuygou.
Dit was hun e-mailtje terug:
Hello,
If you order it now, you have to wait for it.
we are approching chinese new year every shipping company will close and hold every shipment until the second week of febuary.
best regards,
zo dus het kan nog wel even duren...
Hello,
we are approching chinese new year every shipping company will close and hold every shipment until the second week of febuary.
best regards,
Ik vraag me af of ze de mi3 64gb uberhaubt nog produceren.
Die chinezen hebben tegenwoordig meer vakantiedagen dan wijtheduke1989 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:46:
e-mail ontvangen binnen een half uur, toch wel de betere dan ibuygou.
Hello,
best regards,
Ik heb mijn m3 16gb bij chinaphone.nl besteld en ze zeggen dat ik volgende week geleverd krijg.
@Worstkaas, had je de Mi2S nog in de aanbieding
Verkochtsvianen schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:26:
@Worstkaas, had je de Mi2S nog in de aanbieding
iemand nog tips/nieuws over de Mi-3 ?
En dan voornamelijk de 16GB, ik neem aan dat die veel eerder zou moeten kom,en???
En dan voornamelijk de 16GB, ik neem aan dat die veel eerder zou moeten kom,en???
Sommige winkels hebben hem op voorraad andere krijgen binnenkort een nieuwe batch geloof ik. Vraag me niet welke winkelstheduke1989 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:13:
iemand nog tips/nieuws over de Mi-3 ?
dus het beste even afwachten. Echter met hun nieuwjaars evenement, geloof ik pas dat we midden februari pas het kunnen verwachten 
Even een skype gesprek gehad:
Even een skype gesprek gehad:
Zo dus als het goed is heb ik hem woensdag middag[08:25:56] =ic: when will the phone be shipped out?
[08:34:25] Celline_ibuygou: ok refunded
[08:34:29] Celline_ibuygou: tonight
[08:34:44] =ic: are you sure when will i recieve an dhl track and trace?
[08:34:55] Celline_ibuygou: definitely !
[08:35:17] =ic: because on the facebook page, people are talking about they where confirmed for an shippment but dident ship out
[ Voor 69% gewijzigd door theduke1989 op 20-01-2014 08:39 ]
Ik vraag het me af. Volgens mij zeggen ze maar wat bij Ibuygou.
Wanneer heb je de bestelling geplaatst?
Wanneer heb je de bestelling geplaatst?
ik heb 9-1 besteld.
Echter vroeg ik een andere leverancier, en die zei we krijgen elke week een small amount ,
Dus het zou kunnen, maar ik heb wat fb-berichtjes gelezen van ibuygou en ik moet ze inderdaad nog niet geloven zie ik, dus keep my fingers cross...
Echter vroeg ik een andere leverancier, en die zei we krijgen elke week een small amount ,
Dus het zou kunnen, maar ik heb wat fb-berichtjes gelezen van ibuygou en ik moet ze inderdaad nog niet geloven zie ik, dus keep my fingers cross...
Ik heb besteld op 18 december en mijn laatste contact met Ibuygou was 5 dagen geleden. Toen kreeg ik eindelijk (na een overdreven vriendelijk mailtje) een eerlijk antwoord, namelijk dat "the 16GB Mi3 is also out of stock from Xiaomi company,and we don't have the exact date when it will be available again, maybe within one week, maybe one month."
Dus tenzij Ibuygou in de afgelopen 5 dagen een batch heeft gekregen die alle pre-orders van 18 december tot 9 januari dekken, en ze die allemaal vannacht gaan verzenden, zou ik het niet geloven
Edit: overigens las ik een paar dagen geleden op Facebook een bericht van iemand die in oktober had besteld en nog niets had ontvangen. Dus het kan nog wel even duren.
Dus tenzij Ibuygou in de afgelopen 5 dagen een batch heeft gekregen die alle pre-orders van 18 december tot 9 januari dekken, en ze die allemaal vannacht gaan verzenden, zou ik het niet geloven
Edit: overigens las ik een paar dagen geleden op Facebook een bericht van iemand die in oktober had besteld en nog niets had ontvangen. Dus het kan nog wel even duren.
[ Voor 14% gewijzigd door thisegzz op 20-01-2014 19:06 ]
Via skype (in de ochtend nederlandse tijd) kan je vaak hun goed contacteren.
Dan zijn ze er ook, en is het vragen naar antwoorden veel sneller.
Nu zit ik nog op school en dus wanneer ik in de ochtend wat wil weten, ga ik even op skype en praat dan wat met ze. Maar ja wat je al zei maar niet geloven dus.
Maar is wel erg slecht van ze dan hoor dit
, wil me telefoon wel eens een keer hebben..,
Morgen maar even weer praten in de ochtend, kijken wat ze nu gaan zeggen...
Dan zijn ze er ook, en is het vragen naar antwoorden veel sneller.
Nu zit ik nog op school en dus wanneer ik in de ochtend wat wil weten, ga ik even op skype en praat dan wat met ze. Maar ja wat je al zei maar niet geloven dus.
Maar is wel erg slecht van ze dan hoor dit
Morgen maar even weer praten in de ochtend, kijken wat ze nu gaan zeggen...
Mi3 die ik bij chinaphone.nl gekocht had (week geleden) is vandaag verzonden
https://www.dropbox.com/s...-01-14%2020%2005%2058.jpg
[ Voor 3% gewijzigd door D-TECH op 20-01-2014 20:09 ]
dat doe je goed dan, ik ga nooit meer na deze order bij ibuygou.com bestellen.Mi3 die ik bij chinaphone.nl gekocht had (week geleden) is vandaag verzonden
Leuk en aardig die officiele partner van hun, maar zo lijkt het niet erop
als je binnen hebt, laat even wat leuk zien, ben toch wel benieuwd naar mijn eerste chinese telefoon.
[ Voor 35% gewijzigd door theduke1989 op 20-01-2014 20:17 ]
Op 4 januari ook Xiaomi MI3 (zilver) besteld bij Chinaphone.nl.
Volgens DHL vandaag afgeleverd bij Chinaphone.
Verwacht hem deze week dan ook wel in huis
Same here ook besteld bij chinaphone, maar komt rechtstreeks uit China naar jou en niet via chinaphone.vandijkmc1980 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:46:
Op 4 januari ook Xiaomi MI3 (zilver) besteld bij Chinaphone.nl.
Mijn trackingnummer staat op status hong kong. Morgen vliegen naar ams volgende dag geleverd
Niks officieels aan Ibuygou. Het is gewoon een normale reseller net als iedereen. Enige officiële verkooppunt is xiaomi.com.theduke1989 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:16:
[...]
dat doe je goed dan, ik ga nooit meer na deze order bij ibuygou.com bestellen.
Leuk en aardig die officiele partner van hun, maar zo lijkt het niet eropals ze dat waren, waren ze ook de eerste die alle batches binnen zouden krijgen..
als je binnen hebt, laat even wat leuk zien, ben toch wel benieuwd naar mijn eerste chinese telefoon.
Oooh nja zo brengen ze het over, ik had op sommige sites hele goede revieuws gelezen en bij sommige laatste tijd minder vandaar.
Dus daarom dat ik bij ibuygou had besteld, maar mijn volgende telefoon die ik ga halen is niet hier... bij hun...
Dus daarom dat ik bij ibuygou had besteld, maar mijn volgende telefoon die ik ga halen is niet hier... bij hun...
Ach, ik wacht het nog wel even af. Met alle negatieve reacties zullen ze vast hun best doen om levering te krijgen. Plus het feit dat er steeds meer mensen afhaken, zorgt ervoor dat ik sneller aan de beurt ben
ja inderdaad, maar qua service is Xiaomi ook niet echt de beste, misschien dat hun telefoons wel goed zijn.
Maar qua service en levering zijn ze niet de beste. Doet me erg denken aan Sony PS4 precies het zelfde....
Ik hoop echt er snel eentje te krijgen...
Welke shops raden jullie me aan behalve ibuygou.com voor lateR???
Maar qua service en levering zijn ze niet de beste. Doet me erg denken aan Sony PS4 precies het zelfde....
Ik hoop echt er snel eentje te krijgen...
Welke shops raden jullie me aan behalve ibuygou.com voor lateR???
Iedereen is hier helemaal gek gemaakt met dat ibuygou. Zou me niks verbazen dat degene die die shop hier als eerste aanprees hier gewoon commissie voor heeft gekregen.
Realpricesfromchina. Zeer goede ervaring mee en goede communicatie.
ja klopt, binnen half uur meteen een antwoord maar ook duidelijk.
Kreeg wel te horen bij hun midden februari dat ze pas gaan versturen ivm nieuw jaar daar...
Kreeg wel te horen bij hun midden februari dat ze pas gaan versturen ivm nieuw jaar daar...
Verwijderd
Het is een prima shop, het ligt aan Xiaomi dat zij niet kunnen leveren.barcawinner schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:23:
Iedereen is hier helemaal gek gemaakt met dat ibuygou. Zou me niks verbazen dat degene die die shop hier als eerste aanprees hier gewoon commissie voor heeft gekregen.
Ik ben wel theduke1989:
Dear Jusuf,
Thanks for your order from ibuygou.com. Your order ID is #
A summary of your order is shown below. To view the status of your order click here.
your order has been shipped by DHL: 1, view more detailed tracking process.
Dus donderdag in huis jeeej
Dear Jusuf,
Thanks for your order from ibuygou.com. Your order ID is #
A summary of your order is shown below. To view the status of your order click here.
your order has been shipped by DHL: 1, view more detailed tracking process.
Dus donderdag in huis jeeej
[ Voor 3% gewijzigd door theduke1989 op 21-01-2014 10:40 ]
Men riep in het begin dat ibuygou een officiele partner zou zijn van Xiaomi, wat gewoon niet waar is. Maar daardoor heeft wel 90% van tweakers een order bij ibuygou gedaan.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:54:
[...]
Het is een prima shop, het ligt aan Xiaomi dat zij niet kunnen leveren.
maar duke jij krijgt hem dus nu opgestuurd en besteld in januari? die van mij is in november besteld en heb nog nbiks gehad ook geen tracking code! tegen mij zeiden ze deze week dat ze niet weten wanneer zeldfe als bij thissgzz
Nee niet daarom. Ibuygou levert, bij andere shops is dat maar de vraag. Waarom denk je dat zoveel mensen vragen naar ervaringen met andere shops? Juist, onbekend terrein.barcawinner schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:28:
[...]
Men riep in het begin dat ibuygou een officiele partner zou zijn van Xiaomi, wat gewoon niet waar is. Maar daardoor heeft wel 90% van tweakers een order bij ibuygou gedaan.
Er zijn inmiddels zat positieve ervaringen met ibuygou. Dat ze de Mi3 niet kunnen leveren ligt 100% aan Xiaomi. Zelfs inwoners van China hebben moeite om aan het ding te komen.
Ik heb hem 9-1-2014 besteld, en vandaag te horen gekregen dat het opgestuurd is, en me DHL track&trace heb ontvangen. Dus ik zit goed, denk dat ik hem vrijdag binnen krijg.sven1980 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:23:
maar duke jij krijgt hem dus nu opgestuurd en besteld in januari? die van mij is in november besteld en heb nog nbiks gehad ook geen tracking code! tegen mij zeiden ze deze week dat ze niet weten wanneer zeldfe als bij thissgzz
Dat is raar... Laat je ons weten wanneer je hem binnen hebt? Heb je nog een bepaalde kleur opgegeven?
Voor de duidelijkheid: gaat het om de snapdragon 800 versie of de tegra 4?
Voor de duidelijkheid: gaat het om de snapdragon 800 versie of de tegra 4?
[ Voor 27% gewijzigd door thisegzz op 21-01-2014 13:34 ]
Even een foto gemaakt
En DHL zal waarschijnlijk geen invoerkosten meerekenen bij me vorige was het ook niet zo.....

Nu snap ik er niets meer van. Mensen wachten al maanden op hun mobiel (inclusief ik) en jij krijgt hem gewoon in drie weken opgestuurd?
Binnenkort ook maar eens via skype proberen dan...

Binnenkort ook maar eens via skype proberen dan...
Via skype heb ik gemerkt krijg ik meteen antwoord op mijn vragen.
Het is echter wel zo je moet in de ochtend wanneer je wakker wordt koffie/thee hebt gedronken dan pas het beste reageren, aangezien de tijdzones. Maar beetje aandringen en ik kwam al ver.
Maar elke week krijgen ze een kleine amount of telefoons binnen, dus misschien dat ik daarom eerder ben uitgekozen ivm recente nieuwkomers???
Het is echter wel zo je moet in de ochtend wanneer je wakker wordt koffie/thee hebt gedronken dan pas het beste reageren, aangezien de tijdzones. Maar beetje aandringen en ik kwam al ver.
Maar elke week krijgen ze een kleine amount of telefoons binnen, dus misschien dat ik daarom eerder ben uitgekozen ivm recente nieuwkomers???
Ik weet niet of jullie een voorkeur kleur hebben opgegeven..want momenteel zijn er alleen maar zilveren te verkrijgen..mss de reden dat sommige eerder krijgen.
zelf gewoon de zwarte besteld hoor..
Ik wacht alleen op een simkaart bracket nu nog
Ik wacht alleen op een simkaart bracket nu nog
-
[ Voor 100% gewijzigd door D-TECH op 22-01-2014 20:02 ]
die van mij is in amsterdam aangekomen.
Dus morgen zal ik je zeggen of dat hoort ja of nee...
Dus morgen zal ik je zeggen of dat hoort ja of nee...
vandaag mailtje gehad dat de mijne verstuurd is
heb alleen geen track en trace gehad?
Dat is hier offtopic.D-TECH schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:12:
Heb daarnet mijn telefoon binnengekregen en heb een kleine bobbel aan de rechterkant (van de onderkant). Is dat normaal? Het is bijna niet te voelen als je hem vast hebt maar in het licht zie je het wel.
Ze hebben mij via Skype ook laten weten dat ze hem vandaag verzenden. Dus ik verwacht morgen/overmorgen een mail met tracking
Ik heb m ook binnen via chinaphone.nl
Meteen de multi lang rom erop gezet . Tis wel een lel van een ding, ik had een m2a van 4.5 inch.
Anatutu bench 35000
Meteen de multi lang rom erop gezet . Tis wel een lel van een ding, ik had een m2a van 4.5 inch.
Anatutu bench 35000
Ik neem aan dat iedereen het heeft over een 16gb of heeft iemand al een 64gb ontvangen?
ik wel, zelf had ik niet echt zin om te wachten op de 64GB tot die tijd geniet ik van deze, en kijken we uit naar de levertijden van de Mi-3s serie..
4G supported...
Mijne is nu ook verzonden door Ibuygou (16GB). Ik heb nagevraagd via Skype en ze zouden ze beloofde piston earplugs meesturen. Ze hebben alleen silver in stock, niet erg want dat is toch de mooiste
.
@duke: waarschijnlijk krijg je dus ook een zilvere, geen zwarte.
Hoe lang duurt DHL verzending eigenlijk? 3-5 dagen?
@duke: waarschijnlijk krijg je dus ook een zilvere, geen zwarte.
Hoe lang duurt DHL verzending eigenlijk? 3-5 dagen?
woensdag opgestuurd door hun, en vandaag in huis.
Dus gewoon een dag
... echt nice...
Thursday, January 23, 2014 Location Time
14 With delivery courier ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:13
13 Arrived at Delivery Facility in ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:45
12 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:46
11 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:48
10 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:47
9 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:55
8 Customs status updated AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:52
Wednesday, January 22, 2014 Location Time
7 Customs status updated AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 17:15
6 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 00:05
5 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 18:32
4 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 12:26
3 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 11:43
2 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 04:13
Tuesday, January 21, 2014 Location Time
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 22:15
Dus gewoon een dag
14 With delivery courier ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:13
13 Arrived at Delivery Facility in ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:45
12 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:46
11 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:48
10 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:47
9 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:55
8 Customs status updated AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:52
7 Customs status updated AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 17:15
6 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 00:05
5 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 18:32
4 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 12:26
3 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 11:43
2 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 04:13
Tuesday, January 21, 2014 Location Time
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 22:15
telefoon ontvangen is idd zilvere maar ziet er goed uit wel groot 
nu uitzoeken hoe en wat het allemaal werkt lol
nu uitzoeken hoe en wat het allemaal werkt lol
Vandaag ook ontvangen erg mooi toestel wel aan de grote kant inderdaad.
Je kan m idd moeilijk met 1 hand bedienenvandijkmc1980 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:36:
Vandaag ook ontvangen erg mooi toestel wel aan de grote kant inderdaad.
Ik ga mijn order nu toch eindelijk cancellen, weet iemand de beste manier om dit te doen? Via hun chat app, facebook, skype of email?
Verwijderd
Offtopic: er gaan geruchten rond dat Xioami na het chinees nieuwjaar met het team gaat bespreken wanneer de 64GB S800 versie gereleased wordt.
Hier een berichte - niet van de officiele Xiaomi pagina, maar van mensen die het wachten ook zat zijn:
Dear Fans,
Xiaomi has finally decided to give an answer to all the complaints and questions on their facebook page. They said that they will inform with their product development team how long it's still gonna take for the 64GB WCDMA version to come out. They've said to come with an answer after Chinese new year.
Source: www.facebook.com/Mi364GB?fref=ts
Hier een berichte - niet van de officiele Xiaomi pagina, maar van mensen die het wachten ook zat zijn:
Dear Fans,
Xiaomi has finally decided to give an answer to all the complaints and questions on their facebook page. They said that they will inform with their product development team how long it's still gonna take for the 64GB WCDMA version to come out. They've said to come with an answer after Chinese new year.
Source: www.facebook.com/Mi364GB?fref=ts
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 21:10 ]
Ik vraag me af waar Chinaphone.nl zo snel hun Mi3's weg haalt, mijne is inmiddels verzonden direct na het Chinese nieuwjaar. Ben benieuwd.
En maar hopen dat het geen fake is.
En maar hopen dat het geen fake is.
[ Voor 13% gewijzigd door Frietsaus op 10-02-2014 14:55 ]
De mijne is inmiddels ook verzonden. Samen met een stel excuses omdat er wat is fout gegaan met bestellen. Dat mag ook wel met een preorder in oktober. (Spemall)
Zo langzamerhand het ervaringen topic maar eens gaan doorlezen....
Zo langzamerhand het ervaringen topic maar eens gaan doorlezen....
Exactly my thoughts. Vandaag verzonden, na besteld te hebben op 22 januari (bij chinaphone.nl inderdaad). Vertraging blijkbaar inderdaad alleen door het Chinese nieuwjaar.Frietsaus schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:52:
Ik vraag me af waar Chinaphone.nl zo snel hun Mi3's weg haalt, mijne is inmiddels verzonden direct na het Chinese nieuwjaar. Ben benieuwd.
Dat mag ik niet hopen voor de (ietwat) hogere prijs dan andere shops.En maar hopen dat het geen fake is.
...and your ass will follow
Ik heb hem ook van ChinaPhone.nl, net als twee andere Tweakers volgens mij. Geen klonen in ieder geval.
Ook besteld via ChinaPhone.nl, absoluut originele toestellen en geen kloon.
Super, dan verwacht ik geen problemen verder. Met een beetje geluk komt hij vandaag, anders morgen denk ik.
Ik heb vandaag eindelijk mijn telefoon bij ibuygou kunnen cancellen. Ik had erg veel moeite om in contact te komen. Ik heb email, skype en hun chat geprobeerd. Het is uiteindelijk toch gelukt via de chat op hun site maar het koste wel veel moeite.
ibuygou heb ik zelf geen problemen mee hoor.
Wekelijks nieuwe lading binne al is het wel een zilveren ipv een zwarte maar goed.
Wekelijks nieuwe lading binne al is het wel een zilveren ipv een zwarte maar goed.
Wanneer heb je besteld Jurgen? Je weet dat het pas chinees nieuwjaar is geweest?
Op de site van Ibuygou stond duidelijk vermeld dat ze 2 weken afwezig waren ivm Chinees nieuwjaar idd
Mijne zou vandaag bezorgd zijn door Chinaphone.nl, maar ik was helaas niet thuis.
Morgen weer een kans...
Morgen weer een kans...
I had de 64gb zwarte besteld en dat was 3 maanden geleden ofzo. Maar dit lijkt eeuwig te duren dus koop ik waarschijnlijk een andere telefoon. Vind me Galaxy Nexus met android 4.4 nu eigenlijk wel prima
Verwijderd
Hallo, mijn Mi3 is nu onderweg, vanmiddag is het pakket bi ibuygou opgehaald, zie ik dmv mijn DHL tracking nummer. Hoe hoog waren de importkosten bij de personen die hem al hebben? En moet ik zoiets contant betalen, of met de pin?
Heb bij de mijne ongeveer 40€ bij moeten betalen..en ja dit moet cash en gepast.
Bij Ibuygou zetten ze een waarde onder de 20 euro op het pakketje en pakken ze het in met kadopapier. Grote kans dus dat je helemaal niets hoeft bij te betalen.
Zo, hèhè: de 64 gb variant is eindelijk beschikbaar op ibuygou. Met 408 euro (inclusief DHL shipping) niet bepaald goedkoop, maar vooruit maar. Mijn DesireZ is zeer dringend aan vervanging toe - eens kijken of ik mijn toetsenbord kan ontwennen.
Eerst maar eens zien of ze daadwerkelijk op voorraad zijn, of dat door alle pre-orders het nog een paar weekjes wachten wordt ondanks de 'in stock' belofte.
Eerst maar eens zien of ze daadwerkelijk op voorraad zijn, of dat door alle pre-orders het nog een paar weekjes wachten wordt ondanks de 'in stock' belofte.
Verwijderd
Ik heb gepreorderd en zit gelukkig in de eerste batch, dus verwacht dat hij volgende week verzonden wordt. Toen ik de phone net besteld had zat ik in de 4de batch, blijkbaar hebben zoveel mensen gecanceld dat ik opeens eerste batch ben. Als dit echt zo is, kun je hem waarschijnlijk binnen een maand wel hebben.phAn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:04:
Zo, hèhè: de 64 gb variant is eindelijk beschikbaar op ibuygou. Met 408 euro (inclusief DHL shipping) niet bepaald goedkoop, maar vooruit maar. Mijn DesireZ is zeer dringend aan vervanging toe - eens kijken of ik mijn toetsenbord kan ontwennen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2014 14:36 ]
Ze zeggen ook dat hij binnen 1-7 werkdagen verstuurd wordt, dus grote kans dat iedereen het nu wel kan bestellen.
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Verwijderd
Mijn Mi3 64GB wcdma is vandaag verzonden. Hij is dus echt in stock, en wordt uitgeleverd aan pre-orders.lekzzz schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:37:
Ze zeggen ook dat hij binnen 1-7 werkdagen verstuurd wordt, dus grote kans dat iedereen het nu wel kan bestellen.
Heeft iemand zonder pre-order al shipping details? Ik heb hem zaterdagmiddag besteld, maar heb gelijk via paypal betaald zonder eerst een account bij ibuygou aan te maken. Meestal krijg je wel een trackinglink in de mail, maar bij ibuygou willen ze dat je
1. Alsnog een account bij ze aanmaakt
2. Hen gaat mailen met je telefoonnummer/paypaltransaction/etc
3. Geduld opbrengt tot ze de informatie verwerken en de order toevoegen aan je nieuwe account
Ik zit nu dus bij stap 3. Knars. Knars.
3. Geduld opbrengt tot ze de informatie verwerken en de order toevoegen aan je nieuwe account

Verwijderd
Vandaag mijn Mi3 16GB gekregen, geen belasting hoeven betalen. Verliep allemaal eigenlijk perfect, Ibuygou en DHL deden wat ze moesten doen.
Verwijderd
Wat was er op het pakket aangegeven?Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:36:
Vandaag mijn Mi3 16GB gekregen, geen belasting hoeven betalen. Verliep allemaal eigenlijk perfect, Ibuygou en DHL deden wat ze moesten doen.
Dat ging bij mij ook zo (wel pre-order). De volgende dag stond het in mijn account.phAn schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:11:
Heeft iemand zonder pre-order al shipping details? Ik heb hem zaterdagmiddag besteld, maar heb gelijk via paypal betaald zonder eerst een account bij ibuygou aan te maken. Meestal krijg je wel een trackinglink in de mail, maar bij ibuygou willen ze dat je
Meestal verstuurt Ibuygou het als PI967 SECTION II MEDIA PLAYER met een waarde van rond de 20 dollar. Dit is bij mij nu twee keer goed gegaan zonder extra kosten.
Hallo allen, verbaas me er over dat ik weinig mensen bij GHdeal.com zie bestellen. De 64 GB is daar 439,- dollar en de 16 GB is naar men zegt volgende week op voorraad:
http://www.ghdeal.com/xia...-2gb-dual-camera-gps.html
De prijs ligt een stuk lager als bij de rest, of zijn er slechte ervaringen met deze shop (heb er niet veel kunnen vinden). Hoor het graag.
http://www.ghdeal.com/xia...-2gb-dual-camera-gps.html
De prijs ligt een stuk lager als bij de rest, of zijn er slechte ervaringen met deze shop (heb er niet veel kunnen vinden). Hoor het graag.
Ze hebben er bij mij vooralsnog nog geen haast mee, maar ze zullen het wel druk hebben met bestellingen. Wel irri dat ik nu geen enkel idee heb of het pakketje al onderweg is ja of nee.thisegzz schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:28:
Dat ging bij mij ook zo (wel pre-order). De volgende dag stond het in mijn account.
GHdeal.com is inderdaad stukken goedkoper, hoewel (inmiddels?) de 64gb daar out of stock is. Ik had ook nog nooit van die site gehoord.
Verwijderd
Bedankt voor de info. Het pakketje is onderweg! Status is: Departed Facility in HONG KONG - HONG KONGthisegzz schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:28:
Meestal verstuurt Ibuygou het als PI967 SECTION II MEDIA PLAYER met een waarde van rond de 20 dollar. Dit is bij mij nu twee keer goed gegaan zonder extra kosten.
Verwijderd
Bij mij ook inderdaad. Staat 20 dollar op en de varpakking van de telefoon was met cadeaupapier ingepakt. Op de envelop met accesoires staat duidelijk GIFT.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:41:
[...]
Bedankt voor de info. Het pakketje is onderweg! Status is: Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG
Verwijderd
Heb contact gehad met DHL en krijg inderdaad geen extra kosten. 
Edit: Mobiel komt vandaag bij mij aan, binnen twee dagen.
Edit: Mobiel komt vandaag bij mij aan, binnen twee dagen.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 13:57 ]
...en ik heb net maar eens een tweede mailtje naar ibuygou gedaan, met m'n bestelgegevens en het vriendelijke verzoek om iets van een orderstatus toegankelijk te maken. Ik weet nu helemaal niks, anders dan dat er 408 euro van m'n CC af is ;-)
[update 28-02 07:45]
Ha, ze zijn zo ver - keurig een berichtje van support in de mail vanochtend. Volgens de tracking information is het pakketje sinds gisteren in Nederland en sinds vanochtend 'released by Customs'. Die komt vanmiddag of morgen wel deze kant op
[update 28-02 07:45]
Ha, ze zijn zo ver - keurig een berichtje van support in de mail vanochtend. Volgens de tracking information is het pakketje sinds gisteren in Nederland en sinds vanochtend 'released by Customs'. Die komt vanmiddag of morgen wel deze kant op
[ Voor 35% gewijzigd door phAn op 28-02-2014 07:47 ]
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de tracking informatie beschikbaar was op de site van DHL? Mijne is volgens ibuygou gisteren verzonden en ik heb vandaag een trace nummer gekregen maar DHL kan met dit nummer momenteel niks.
hey,guys
The White colored Mi3 64GB just arrived in stock!
http://www.ibuygou.com/catalog/xiaomi-mi3-417-420.html
Kindly regards
Ibuygou Sales Team
The White colored Mi3 64GB just arrived in stock!
http://www.ibuygou.com/catalog/xiaomi-mi3-417-420.html
Kindly regards
Ibuygou Sales Team
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Ik heb een vraagje over deze telefoon m.b.t. je contactenlijst. Hoe gaat deze telefoon hier mee om? Ik heb nl momenteel een Find 5 maar die plaatst voor elk medium waarmee ik een contact kan bereiken een nieuwe entry in de telefoonlijst. Oftewel, als ik iemand invoer dan heb ik m daarna 1x met telefoonnummer, 1x voor whatsapp, 1x voor facebook en 1x voor email er in staan. Dezelfde contact dus. En je kunt ze niet mergen.
Nu weet ik wel dat ik een andere ROM kan flashen, dezelfde als die volgens mij op de Mi3 standaard wordt geleverd, maar daarmee ben ik nog niet van mn 2e issue af, nl de batterij duur. Ik kom gewoon niet 1 dag (werkdag) door op 1 lading. Dan kun je wel opladen, maar ik vind 't belachelijk. Ik heb lang gewacht op een oplossing van dat contact-gebeuren, maar er komt geen oplossing voor. Dat, tezamen met de batterij heeft me doen besluiten om eens uit te gaan kijken naar een ander toestel.
De Mi3 lijkt me wel wat, maar dan moet ik weten:
1. hoe het zit met die contactenlijst.
2. hoe het zit met de batterijduur.
Iemand die me wat meer informatie kan geven?
Nu weet ik wel dat ik een andere ROM kan flashen, dezelfde als die volgens mij op de Mi3 standaard wordt geleverd, maar daarmee ben ik nog niet van mn 2e issue af, nl de batterij duur. Ik kom gewoon niet 1 dag (werkdag) door op 1 lading. Dan kun je wel opladen, maar ik vind 't belachelijk. Ik heb lang gewacht op een oplossing van dat contact-gebeuren, maar er komt geen oplossing voor. Dat, tezamen met de batterij heeft me doen besluiten om eens uit te gaan kijken naar een ander toestel.
Och ja, je moet toch wat he.
Verwijderd
Vraag aub opnieuw stellen in het juiste topic.Just_A_User schreef op zondag 16 maart 2014 @ 23:33:
Ik heb een vraagje over deze telefoon m.b.t. je contactenlijst. Hoe gaat deze telefoon hier mee om? Ik heb nl momenteel een Find 5 maar die plaatst voor elk medium waarmee ik een contact kan bereiken een nieuwe entry in de telefoonlijst. Oftewel, als ik iemand invoer dan heb ik m daarna 1x met telefoonnummer, 1x voor whatsapp, 1x voor facebook en 1x voor email er in staan. Dezelfde contact dus. En je kunt ze niet mergen.
Verwijderd
Bij mij ging het op deze manier:pauldegroot schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:13:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de tracking informatie beschikbaar was op de site van DHL? Mijne is volgens ibuygou gisteren verzonden en ik heb vandaag een trace nummer gekregen maar DHL kan met dit nummer momenteel niks.
- Pakket maandag verzonden
- Dinsdag DHL traceercode ontvangen
- Woensdag daadwerkelijk opgehaald
- Donderdag in huis; het pakketje zelf heeft er dus minder dan 24 uur overgedaan, verschilt natuurlijk per pakket.
Meestal zit er een werkdag tussen. kan dus zijn dat hij morgen (vandaag) werkt.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2014 00:29 ]
Een laatste vraag, ik heb besloten het toestel te bestellen, de vraag is alleen welke variant ik 'moet' hebben. Qua geheugen boeit 't me niet zo, maar het gaat me er meer om dat ik er expliciet bij vermeldt zie staan dat ie een Snapdragon processor heeft, en ergens anders zie ik hier weer iemand roepen dat hij de WMCDA versie heeft besteld.Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 23:44:
[...]
Bij mij ging het op deze manier:
- Pakket maandag verzonden
- Dinsdag DHL traceercode ontvangen
- Woensdag daadwerkelijk opgehaald
- Donderdag in huis; het pakketje zelf heeft er dus minder dan 24 uur overgedaan, verschilt natuurlijk per pakket.
Meestal zit er een werkdag tussen. kan dus zijn dat hij morgen (vandaag) werkt.
Nu meen ik een hele tijd geleden gelezen te hebben dat er een variant is die hier in Nederland niet werkt. Heb ik dat correct of haal ik nu dingen door elkaar?
Misschien even de zoekfunctie gebruiken? De Snapdragon processor heeft de juiste modem voor Europa, inclusief NL.Just_A_User schreef op maandag 17 maart 2014 @ 07:46:
[...]
Een laatste vraag, ik heb besloten het toestel te bestellen, de vraag is alleen welke variant ik 'moet' hebben. Qua geheugen boeit 't me niet zo, maar het gaat me er meer om dat ik er expliciet bij vermeldt zie staan dat ie een Snapdragon processor heeft, en ergens anders zie ik hier weer iemand roepen dat hij de WMCDA versie heeft besteld.
Nu meen ik een hele tijd geleden gelezen te hebben dat er een variant is die hier in Nederland niet werkt. Heb ik dat correct of haal ik nu dingen door elkaar?
Je hebt ook de Tegra versie, maar die gaat hier niet werken op 3G (wel2G).
[ Voor 5% gewijzigd door Salmon op 17-03-2014 09:55 ]
Nou, ik heb zojuist het toestel besteld. Ik koos voor bestelling zonder een account aanmaken, maar blijkbaar heb ik nu uiteindelijk toch een paypal account aangemaakt? Tenminste, dat zei het systeem, en ik voel me daar om eerlijk te zijn een beetje raar bij.
Ik heb dat paypal nooit vertrouwd, en toen ik mijn Oppo Find 5 bestelde, kon ik gewoon bestellen zonder een account aan te maken. Kan ik dat paypal nu ook weer opzeggen? Het idee dat dat account is gekoppeld aan mn CC vind ik heel erg onprettig, misschien wel ten onrechte, maar toch heb ik 't er niet op
Ik heb dat paypal nooit vertrouwd, en toen ik mijn Oppo Find 5 bestelde, kon ik gewoon bestellen zonder een account aan te maken. Kan ik dat paypal nu ook weer opzeggen? Het idee dat dat account is gekoppeld aan mn CC vind ik heel erg onprettig, misschien wel ten onrechte, maar toch heb ik 't er niet op

Nou, CC issue is opgelost, maar nu staat dus eigenlijk al sinds eergisteren de status van mijn bestelling op: Pending -> Paid -> On the way -> Order completed. Ik heb van DHL vooralsnog geen track&trace code gekregen. Iemand hier enig idee hoe/wat qua tijd normaal is?Just_A_User schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:27:
Nou, ik heb zojuist het toestel besteld. Ik koos voor bestelling zonder een account aanmaken, maar blijkbaar heb ik nu uiteindelijk toch een paypal account aangemaakt? Tenminste, dat zei het systeem, en ik voel me daar om eerlijk te zijn een beetje raar bij.
Contacten kan je mergen, geen probleem.Just_A_User schreef op zondag 16 maart 2014 @ 23:33:
Erg indrukwekkende batterijduur, ik doe heel makkelijk een hele dag met 1 lading. Beetje zuinig aan en 2 dagen zijn ook te halen
Hiervoor is V&A en niet het topic zelf. Lijkt ook wel verdacht veel op spam
[ Voor 77% gewijzigd door 13art op 27-04-2014 17:20 ]
Mijn Miui MI3 64 gb zit vandaag in het vliegtuig naar mij toe :-) hopelijk is hij er woensdag zou wel heel mooi zijn. Hoe zijn jullie zijn ervaring met de verzendtijd bij dhl bij ibuygou ? En moesten jullie ook douanekosten betalen bij DHL ? En zo ja konden jullie dit ook met de pin betalen of moest dit contant betaald worden , en werden jullie ook van te voren geïnformeerd dat je douanekosten moest betalen ?
Ik moest bij dhl douane kosten betalen. Dit moet contant aan de bezorger. Moest gewoon 21% belasting betalen en ze hadden t toestel 200€ gewaardeerd. Dit hoor je pas als de bezorger aan de deur staat.