Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Ja dat klopt maar ik heb nog nooit eerder de datum op de site van xiaomi zien staan dus neem aan dat t nu toch klopt.
Ben benieuwd wanneer ik m in handen heb...(heb m midden oktober besteld..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Is er nergens een overzichtje met waar je hem allemaal kunt bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg blij dat ik het geduld had te wachten :) nou maar hopen dat 64gb snel verzonden wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Laatst online: 14-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:30:
Erg blij dat ik het geduld had te wachten :) nou maar hopen dat 64gb snel verzonden wordt
Volgens de comments op die website komt alleen de 16gb versie uit op 31 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 18:39
Oppo find7 klinkt nu veel interessanter dan de mi3.. duurt veel te lang met mi3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:48:
Afgezien dat oppo totale bagger levert (mooie hardware, slecht os) en hun afspraken niet nakomen, vele mensen teleurstellen en dergelijke.. Nee, doe mij de mi3 maar, oppo nooit meer (had de F5, grootste miskoop ooit, was na 4 maanden doorverkocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:48:
Een goede raad: luister naar wat Ysssworks zegt. Oppo maakt de slechtste crapsoftware ooit. De Find 5 was de grootste miskoop ooit. Los van de software was het overigens wel een prachtige mobiel met mooie hardware, een prachtig scherm, goede bouwkwaliteit en een prachtig design. Als nou alleen maar die software had gewerkt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Oppo rekent ook belachelijke prijzen, vriend van mij had veel problemen met zijn Find 5.

Bijv. die nieuwe Oppo R1 met zo'n MTK6582 quad-core processor en 720p scherm is duurder dan de Xiaomi Mi3 :X

[ Voor 39% gewijzigd door D-TECH op 28-12-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datum staat inderdaad op de site van Xiaomi, dus het zal wel kloppen. Dus ik hoop dat Ibuygou (en andere resellers) hem dan ook krijgen, en kunnen verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat ook iets over een mobiel Wi-Fi AP of iets dergelijks wanneer je reserveert. Snapt iemand waar je dan moet reserveren en wat het ding eigenlijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Wanneer kunnen we verwachten?
Ik wil mijn One verkopen en dan deze halen..
Qua hardware precies het zelfde, echter qua uiterlijk/ en gadget weer natuurlijk niet.
Wil altijd wat anders.

Vaak als je besteld moet je ook douanekosten betalen hoeveel ongeveer???

Edit:
http://realpricesfromchina.com/xiaomi-m3.html
dit is denk ik de meest betrouwbare maar ook goedkope????

http://www.android-cream.com/xiaomi-mi3-64gb.html
kan dit waar zijn of scam??

[ Voor 27% gewijzigd door theduke1989 op 30-12-2013 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Niet online
Winkels controleren bij trustpilot.com/review/urlvandewinkel. Dan krijg je tenminste een idee van de winkel. De geadverteerde telefoons zijn in ieder geval niet wat gekrijgt, want dat zijn de 64 gb versies en op 31 december komen alleen de 16 gb versies uit. Verder moeten iig mensne een f-code heben ontvangen waarop zij het voorrecht krijgen de xiaomi te bestellen, dus ik verwacht niet gelijk dat de winkels die aan het westen leveren ook gelijk een aantal xiaomi's beschikbaar hebben. Let bij je bestelling ook telkens op dat je niet te maken hebt met een pre-order, maar dat ze het toestel ook e ht op voorraad hebben, bij een pre-order duur t het vaak nog lang voordat je het toestel daadwerkelijk kan krijgen.

Tot slot, de xiaomi mi3 16gb kost 1999 yuan en de 64 gb versie 2499 yuan, reken en bedenk maar zelf of dat redelijke prijzen zijn die jij er dan voor betaalt. Redelijk in de zin van, is het wel het originele toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Als het qua prijs is dan kom ik uit op: €230 t/m 300,- uit volgens wisselkoers.nl
Dus dan kloppen de prijzen redelijk wel toch ?>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Nu online
Net mail van realpricesfromchina..
Dear Customers,

After many Month of waiting, Xiaomi has FINALLY release the Snapdragon 800 version of Xiaomi Mi3 16GB.The Xiaomi M3 is: CPU: Qualcomm Snapdragon 800 8974AB Quad Core, 2.3GHz, 28nm,HPM process, Krait 400Quad Core 1.8GHz A15 + Internal A15 CoreGPU: Adreno 330/ GeForce  OS:  MIUI V5.0 SystemRAM: 2GB,LPDDR3ROM: 16GB GPU : Adreno 330Network type : WCDMA/GSMCPU Frequency : Quad core, 2.3GHzData service : GPRS/EDGE/DC-HSPA+(42Mbps)CPU Model : The latest edition of Snapdragon 800, 8974ABNetwork Frequency : 2G GSM 850/900/1800/1900MHz, 3G WCDMA 850/900/1900/2100MHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:07

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

paul123456 schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:46:
Net mail van realpricesfromchina..
Dear Customers,

After many Month of waiting, Xiaomi has FINALLY release the Snapdragon 800 version of Xiaomi Mi3 16GB.The Xiaomi M3 is: CPU: Qualcomm Snapdragon 800 8974AB Quad Core, 2.3GHz, 28nm,HPM process, Krait 400Quad Core 1.8GHz A15 + Internal A15 CoreGPU: Adreno 330/ GeForce  OS:  MIUI V5.0 SystemRAM: 2GB,LPDDR3ROM: 16GB GPU : Adreno 330Network type : WCDMA/GSMCPU Frequency : Quad core, 2.3GHzData service : GPRS/EDGE/DC-HSPA+(42Mbps)CPU Model : The latest edition of Snapdragon 800, 8974ABNetwork Frequency : 2G GSM 850/900/1800/1900MHz, 3G WCDMA 850/900/1900/2100MHz
hou ons op de hoogte
ben benieuwd hoe realprices is in vergelijking met Ibuygou :)

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Ibuygou nog niets vernomen :( nou heb ik ook wel de 64gb versie besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Nu online
had toevallig vanmiddag nog met hun gemaild.zit waarschijnlijk in batch van volgende week hadden er 40 in pre-order staan.ben benieuwd.. laat jullie wel wat weten als ik wat hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven1980
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-12-2021
bij mij zou hij 5 januari verstuurd worden door ibuygou. preorder datum eind november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
ik ga maar voor de 16GB versie, kan die namelijk nu al kopen heb ik hem over 2/5 werkdagen in huis.
Kost me 302,- inclusief verzendkosten DHL.. dus ik zit goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
theduke1989 schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:57:
ik ga maar voor de 16GB versie, kan die namelijk nu al kopen heb ik hem over 2/5 werkdagen in huis.
Op welke site heb je m besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Nu online
theduke1989 schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:57:
Lijkt me stug...meeste hebben m maanden geleden besteld en krijgen m pas volgende maand een keer hopen ze.
Maar waar heb je m besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Nu online
realpricesfromchina heeft er 24 kunnen bemachtigen...hopen dat die van mij er bij zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met een 16gb versie al iets van Ibuygou vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Niet online
Heb je bij realpricesofchina de 16 of 64 gb versie besteld? Beide zijn namelijk aangegeven als beschikbaar, maar ik dacht in eerste instantie dat vandaag alleen de 16 gb versie zou worden uitgebracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven1980
mailtje gehad van ibuygou dat ze vanaf 2 januari beginnen met verzenden van de 16 gb versie op volgorde van preorders. er staat ook bij dat de 64 gb versie nog niet leverbaar is en dat ze ook wachten op bericht van xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven1980
Dear Ibuygou Folks ^^

Today is a big day, it's the last day of 2013. Meanwhile, the "birthday" of MI3 WCDMA 16G. Donot hold your breath, please read on here.

^.^ Happy go : Excitedly spread the news that MI3 WCDMA 16GB preorders (placed on Sep, Oct, Nov, December ) will be shipped out from 2rd.January in chronological order.
We will face one round of terrible shipping pressure this time. So please just wait a few more days, then your beloved new gadget + piston earphone as new year gift will be with you soon.

=.= Unhappy part : Unfortunately, Xiaomi themselves hasn't posted a release information of MI3 WCDMA 64GB. So we are not able, kinda helpless to answer all of you these questions like : When will you ship my MI3 64GB order ? No news of 64GB ?
Ibuygou will announce the 64G news immediately on Facebook or via email as soon as we get it. Please vote for ibuygou and always believe that wonderful thing is about to happen.

Specially for MI3 WCDMA 64G pre-orders customer : ( We offer 3 plans )

Plan A: We hope you can wait a few more days for the 64G phone, otherwise it will abuse your pre-order in time and priority. What's more, we will wrap MI3 gifts to all you of randomly.
Plan B: You can change your 64G order to 16G, about the price difference, you can take some MI3 accessories ? about the shipping time, according to order sequences as well.
Plan C: You can also change to other smartphones or tablets, please contact support@ibuygou.com

What's the most important :

Happy new year to all of you guys and wish you all a productive and successful 2014 ! Come on everybody, flower#wine#firework#cheers^^

Yours,sincerely
Ibuygou whole team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Nu online
Heb van realpricesfromchina te horen gekregen dat ik in de batch van volgende week zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mail ook ontvangen, en ik blijf gewoon bij A, ofwel de 64gb versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 22:35
RealPricesFromChina heeft er ongeveer 24 kunnen bemachtigen. IbuyGou zal als officiele dealer wel meer krijgen, maar lijkt me toch aan de kleine kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DGonlag2 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:47:
RealPricesFromChina heeft er ongeveer 24 kunnen bemachtigen. IbuyGou zal als officiele dealer wel meer krijgen, maar lijkt me toch aan de kleine kant.
Zijn geen officiele dealer, maar partner van xiaomi.eu, wat ook onofficieel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Begrijp ik nou goed dat deze telefoon een Snapdragon 800 met een 3050mAh batterij levert voor 300 euro? (16GB)
Of gaat het dan om de Tegra 4 variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb je goed begrepen. Je kan ook te Tegra4 versie halen, maar daarmee kan je niet op 3g in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 10:36:
Dat heb je goed begrepen. Je kan ook te Tegra4 versie halen, maar daarmee kan je niet op 3g in NL.
maar alleen de 3g of ook de andere banden niet?
Want dan boeit het me niet echt zoveel, tegra schijnt in veel bench veel sneller te zijn dan de snapdragon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:45
Alleen op 2G GSM, dus als je toch geen mobiel internet gebruikt kan je net zo goed de tegra4 versie halen. Nu is het wel zo dat de tegra4 in benchmarks *iets* sneller is, maar daar merk je in het dagelijks gebrui toch niks van. Wat wel zo is is dat tegra socs ontzettend slecht gedocumenteerd zijn en development ervoor dus erg moeilijk is. (iig. voor tegra 2 & 3) Ik verwacht dus dat er op XDA ed. veel meer uitgebracht wordt voor de snapdragon dan voor de T4 versie. Nu hoeft dit afhankelijk van je eisen totaal niet relevant te zijn, maar het is wel een puntje om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Nu online
Heeft al iemand een bericht gehad of zijn/haar telefoon is verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-08 00:01
niks gehoort ook geen email gehad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
theduke1989 when will the 64GB version be released to europe?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 31 december 2013 om 16:09

Xiaomi No exact date
Vind ik leuk · 7 uur geleden

Vroeg het nog op facebook aan ze, ach jaaa.... no exact date jammer hoor... voor de mensen die een 64gb willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Nu online
Weet toevallig iemand of de multilang rom van de snapdragon en tegra 4 dezelfde rom zijn?
Kan er op xiaomi.eu maar 1 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paul123456 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:16:
Weet toevallig iemand of de multilang rom van de snapdragon en tegra 4 dezelfde rom zijn?
Qua inhoud wel, maar qua drivers denk ik niet. Het is natuurlijk wel een andere processor.

Edit: http://www.1949deal.com/x...2g-ram-64g-rom-black.html

Heeft iemand ervaring met deze webshop? Deze prijs is wel heel goed.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
heb mijn order maar stopgezet.
Wil toch even wachten... iemand die misschien over wilt kopen?
Moet het via prive-maar zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van de berichten hier, gister toch maar weer een mail naar Spemall gestuurd.

Dit is de reactie:
Yes, You are the first batch. it may take a little time to get the phone from xiaomi official company.

Anyway it will be sent as soon as possible.

Thanks.

Nog langer wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:44
Hoe moeten ze een ROM maken als de telefoon nog niet verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Nu online
mitch187 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 09:21:
[...]

Hoe moeten ze een ROM maken als de telefoon nog niet verkrijgbaar is?
Ze hebben dinsdag de eerste 50.000 verkocht...en er zijn al mensen die m binnen hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door paul123456 op 03-01-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:48
Is er nog nieuws omtrent deze telefoon? Ik ben bijna overtuigd, maar mijn abonnement loopt pas over 3 maanden af. Ik heb me ondertussen redelijk goed ingelezen, maar dit vroeg ik me nog af:
- Staat Google Play er nu standaard op? En zoniet, hoe krijg je dat dan?
- Is de telefoon naar stock Android over te zetten? In het geval dat miui me niet aan zou spreken.

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Nu online
Ottie93 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:30:
Is er nog nieuws omtrent deze telefoon? Ik ben bijna overtuigd, maar mijn abonnement loopt pas over 3 maanden af. Ik heb me ondertussen redelijk goed ingelezen, maar dit vroeg ik me nog af:
- Staat Google Play er nu standaard op? En zoniet, hoe krijg je dat dan?
- Is de telefoon naar stock Android over te zetten? In het geval dat miui me niet aan zou spreken.
Google play staat er volgens mij al standaard op (weet dit niet zeker) maar ik wil er dan de multilang rom opzetten van xiaomi.eu en volgens mij zit er dan standaard google play op.
Maar dit is ook allemaal info van lezen op fora en heb er zelf (nog) geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:48
paul123456 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:09:
[...]

Google play staat er volgens mij al standaard op (weet dit niet zeker) maar ik wil er dan de multilang rom opzetten van xiaomi.eu en volgens mij zit er dan standaard google play op.
Maar dit is ook allemaal info van lezen op fora en heb er zelf (nog) geen ervaring mee.
Blijkbaar staat Play Store er niet op, maar is deze er wel vrij makkelijk op te zetten, net als bij de Mi2a.
Hier staat een redelijke review waarin dat duidelijk wordt.

"The MIUI doesn’t include Play Store, but it comes with their own Market and it is very easy to install it."

Hier staat het installeren van de Play Store.

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
wat is de meste optie als je Mi3 in huis heb (ik heb hem over 2/3 werkdagen) om te doen.
Een custom rom erop zetten of wat ? Welke zijn het beste...
Hi, I have a Xiaomi Mi2S with 4.1.1 JRO03L version, MIUI Version MIUI-JLB21.0.

Installing GooglePlay was very easy. Downloading and installing apps worked as well very smoothly, but suddenly my phone started to crash - every app I've opened was closed just after few seconds. Nasty thing.
Here is what I've discovered;
After downloading and logging in to the Google account, if the phone is restarted it became unstable, the only way to solve the problem is to restore it to the factory settings and reinstall all apps again. As long as the Google account is not connected, everything works perfectly. Tho downside of this is that many apps cannot be found in the native miui "Market" app.

[ Voor 70% gewijzigd door theduke1989 op 03-01-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:36:
wat is de meste optie als je Mi3 in huis heb (ik heb hem over 2/3 werkdagen) om te doen.
Een custom rom erop zetten of wat ? Welke zijn het beste...

[...]
Waarom zou je? MIUI is (vind ik) de beste ROM die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:51:
[...]

Waarom zou je? MIUI is (vind ik) de beste ROM die er is.
Het gaat me om de fundering van Google Play.
Ik lees in comments dat de google play store erg onstabiel is.
En aangezien ik echt een google account gebruikt voor me meeste producten, wil ik wel dat het allemaal stabiel is. Echter zal ik natuurlijk wel mijn ervaringen met jullie delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:09:
[...]

Het gaat me om de fundering van Google Play.
Ik lees in comments dat de google play store erg onstabiel is.
En aangezien ik echt een google account gebruikt voor me meeste producten, wil ik wel dat het allemaal stabiel is. Echter zal ik natuurlijk wel mijn ervaringen met jullie delen...
Ik draai al twee jaar MIUI en ik heb nog nooit een enkel probleem gehad met Google Play of andere Google services. Niets instabiels aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 09:19:
Naar aanleiding van de berichten hier, gister toch maar weer een mail naar Spemall gestuurd.

Dit is de reactie:
Yes, You are the first batch. it may take a little time to get the phone from xiaomi official company.
...
Wanneer heb je heb gepreorderd? Mij order staat op 30-10, als die van jou later is weet ik ook gelijk dat ik goed zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Play Store is inderdaad 100% stabiel op mijn Mi2S, ik draai gewoon de stock MIUI rom en niet de Multilang. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de Mi3, ik kon er niet meer op wachten. :P

[ Voor 28% gewijzigd door Frietsaus op 04-01-2014 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
ik krijg de mijne waarschijnlijk eind aankomende week.
Aangezien het gisteren is opgestuurd. En DHL niet werkt op zaterdag.
Ik zal meteen mijn bevindingen uiten. En misschien ook niet mits iemand het over koopt die ik blij kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Nu online
heb op xiaomi.eu navraag gedaan en er is nu nog geen multilanguage rom voor snapdragon versie..waarschijnlijk komt deze volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn Mi3 64GB versie besteld op 13 Oktober, en daarnet gevraagd hoe snel de 16Gb versie geleverd kan worden, als ik ervoor kies mijn order te wijzigen - wat ik waarschijnlijk niet ga doen. Ik zal jullie hiervan o p de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Ik zie op marktplaats ook een paar gasten die zeggen dat ze hem kunnen leveren. Bij de ene scheelt het niet zo veel met ibuygou.

Twijfel, twijfel...

[ Voor 39% gewijzigd door D-TECH op 04-01-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Net 1 besteld via chinaphone.nl, ben benieuwd hoe lang het duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Bij Chinaphone.nl kan je te betalen met PayPal, dus als het een scam is heb je in iedere geval nog aankoopbescherming. Persoonlijk heb ik eigenlijk nog nooit van die site gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
iemand die van mij wilt overnemen kan gerust mailen.
Ik krijg de mijne ongeveer woensdag/donderdag (ophalen in dordrecht) versturen kan ook....
Wel gaat het om de 16GB €350,- is zonder douane aangezien die er nog bij komen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:44
paul123456 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:06:
[...]

Ze hebben dinsdag de eerste 50.000 verkocht...en er zijn al mensen die m binnen hebben.
Dus moeten ze er toevallig 1 van de 50k en vervolgens moeten ze binnen 1 of enkele dagen een ROM customizen? Xiaomi.eu en miuiandroid zijn slechts fansites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
nederlandse taal kan je die achteraf installeren als er een taal uitkomt of ?
En hoe werken de apps als ing enz hierop???

aangezien het android is, zou het niet uit moeten maken toch ???

[ Voor 42% gewijzigd door theduke1989 op 04-01-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Na een weekje of twee zal de multilang rom wel op miuiandroid.com verschijnen denk ik zo. Hier zit een naar mijn mening zeer nette Nederlandse vertaling in. Wel even gapps meeflashen anders heb je geen playstore (dit is sowieso nodig omdat de mi3 zonder Google play komt)

Op mijn One X met MIUI rom draaien alle apps prima. Het enige waar miui moeite mee heeft zijn die 'floating' apps als aircalc en perfmon, maar die apps zul je eerlijk gezegd niet missen. Overlays als van Facebook Messenger doen het echter prima. Naast dat heb ik eigenlijk geen enkele app gevonden die het op miui niet en op stock wel doet.

[ Voor 59% gewijzigd door svenvv2 op 04-01-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Nu online
mitch187 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:22:
[...]

Dus moeten ze er toevallig 1 van de 50k en vervolgens moeten ze binnen 1 of enkele dagen een ROM customizen? Xiaomi.eu en miuiandroid zijn slechts fansites
Dit snap ik ook wel, maar ik ben gewoon alvast rond aan t kijken naar roms en probeer daar alvast wat info over te krijgen.(miui is nieuw voor mij)En ik denk dat meerdere mensen wel willen weten wanneer/of er een nederlandse rom komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Niet online
Betekent wat er staat in deze link, dat de kans bestaat dat LTE in Nederland ook werkt: voor de versie van de mi3 met LTE. De link: http://www.gizmochina.com...as-different-performance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
moh.moh schreef op zondag 05 januari 2014 @ 04:11:
Betekent wat er staat in deze link, dat de kans bestaat dat LTE in Nederland ook werkt: voor de versie van de mi3 met LTE. De link: http://www.gizmochina.com...as-different-performance/
de nieuwe snapdragon zou dit gewoon allemaal aan moeten kunnen de LTE....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Even om misverstanden te voorkomen, dat er een Snapdragon chip in zit met LTE ondersteuning betekent niet dat LTE ook werkt. De Mi3 Wcdma is geen LTE telefoon en ondersteunt dit ook niet. Daarnaast heeft Xiaomi de processor stiekem veranderd naar een Snapdragon 800 variant waar helemaal geen LTE in zit.

http://www.gizchina.com/2...gon-800-msm8x74ab-fiasco/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svenvv2 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:49:
[...]

Wanneer heb je heb gepreorderd? Mij order staat op 30-10, als die van jou later is weet ik ook gelijk dat ik goed zit :)
Ik heb hem in de eerste week van november besteld, dus dan zou jij ook goed moeten zitten ;). Ik kreeg vrijdag nog het volgende mailtje:
Sorry, It will be sent tomorrow. tomorrow we will get the phone which send from xiaomi official company.
Thanks.

Hopelijk ontvangen we hem snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:29:
[...]

Ik heb hem in de eerste week van november besteld, dus dan zou jij ook goed moeten zitten ;). Ik kreeg vrijdag nog het volgende mailtje:
Sorry, It will be sent tomorrow. tomorrow we will get the phone which send from xiaomi official company.
Thanks.

Hopelijk ontvangen we hem snel!
waar besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:52

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Xiaomi apologize, offer refunds after Snapdragon 800 MSM8x74AB fiasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
barcawinner schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:16:
\

Ja maar ik denk dat dit echt hoofdpijn gaat bezorgen hoor.
Het is over zee (westerse landen) en niet in China zelf.

Ik vraag me dus echt af hoe ze dit gaan regelen.
Zou tof zijn als ze gewoon inderdaad de LTE supporten, maar zoals in de artikel krijg je een compleet andere SD800 variant. Ben benieuwd wat ik krijg over paar dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barcawinner schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:16:
Vrij slecht gecommuniceerd, maar verder niet oneerlijk tegenover de klant aangezien de prestaties hetzelfde zijn en er nergens gezegd word dat dit model 4G heeft. Ook netjes opgelost, omdat ze refunds aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
theduke1989 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:34:
[...]
Zou tof zijn als ze gewoon inderdaad de LTE supporten
Is nooit de bedoeling geweest. Wellicht de Mi3S of de Mi4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ach tot die tijd genieten we met zen alle met de Mi3 :D
Hopelijk al de volgende week. Het eerste wat ik moet doen dus is alle gaps proberen te fixen die er zijn.
En da de google app installeren. hopelijk zijn er veel handleidingen voor de beste manier etc etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:11:
Ach tot die tijd genieten we met zen alle met de Mi3 :D
Hopelijk al de volgende week. Het eerste wat ik moet doen dus is alle gaps proberen te fixen die er zijn.
En da de google app installeren. hopelijk zijn er veel handleidingen voor de beste manier etc etc..
Je download een .apk van de Playstore en dan installeer je die. Vanuit de Playstore installeer je dan alle Play services die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Gewoon de Mi Market app starten, zoeken naar "google" en dan de Google Installer installeren. Vanuit daar installeer je de Play Store en evt. andere apps, of je downloadt de andere apps direct uit de Play Store. Simpeler kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Ah, daar ging ik inderdaad ook de mist in. Ik weet dat miui telefoons net wat anders werken dan de huis-tuin en keuken HTC. Waar je alles via een custom recovery flashed. Ik heb gekeken voor de mi2, maar daar is weinig info over bijvoorbeeld CWM of TWRP te vinden.

Eerst play store installer dus en wanneer de xiaomi.eu rom uit is die eroverheen flashen. (voor Xiaomi devices zitten gapps ingebakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vragen horen hier alleen niet thuis, maar hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Graag ontopic hier, en reacties posten in de topics waar ze voor bedoeld zijn. Dit topic is dus alleen voor levertijden, prijzen, winkels en dergelijke zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Hoe lang duurt het vanuit Hong Kong verzenden naar Nederland (DHL) ik hoop maar 1/2 dagen inclusief verwerken van alles toch.... ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Meestal 3-5 dagen, iets langer met een weekend ertussen en veel langer als de duane moeilijk gaat doen. (uit eigen ervaring)
Kijk eens wat je trackingnummer teruggeeft, DHL is daar vrij accuraat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
ik krijg hem vandaag binnen.
De prijzen zijn echter wel omhoog gegaan.
450 16gb EN 500 64GB volgens die man :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
ik heb 2x besteld.
Echter eentje is al verkocht, en de andere is er nog alleen TD-SCDMA telefoon dus een tegra4.
:( Nu weer opnieuw opsturen land van afkomst en kijken hoe en wat...

btw leuke telefoon .. lekker snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven1980
heeft iemand al een berichtje gehad van ibugou dat hij verstuurd is? ze zouden hem volgens eerdere berichten al moeten hebben opgestuurd naar me, maar heb nog geen mail ontvangen en bij hun staat hij gewoon in paid niet in onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:27:
Heb mijn Mi3 64GB versie besteld op 13 Oktober, en daarnet gevraagd hoe snel de 16Gb versie geleverd kan worden, als ik ervoor kies mijn order te wijzigen - wat ik waarschijnlijk niet ga doen. Ik zal jullie hiervan o p de hoogte houden.
Nog steeds geen goed antwoord ontvangen, heb het dus nogmaals geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij komt vandaag binnen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Zijn er tussen de nieuwe eigenaars mensen die (fatsoenlijke) foto's van het toestel zouden willen plaatsen (in het andere topic dan wel) en wat vertellen over batterijduur, algemene ervaring,camera,etc? Ik ben nog steeds bijzonder geïnteresseerd in het toestel en er is eigenlijk nog steeds maar weinig informatie over te vinden op het net. Er zijn slechts een handje vol "hands-ons" van matige sites als gizchina e.d..
theduke1989 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 08:16:
ik krijg hem vandaag binnen.
De prijzen zijn echter wel omhoog gegaan.
450 16gb EN 500 64GB volgens die man :O
Dan moet het voor Xiaomi toch wel heel lastig worden deze toestellen nog buiten China te slijten.

[ Voor 36% gewijzigd door Qurius op 08-01-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Android-Cream staat al een tijdje op "Maintenance." Iemand die daar meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibuygou heeft alle 16GB pre-orders verzonden. Dus ik twijfel heel erg om de 64GB toch maar om te zetten naar de 16Gb versie. Verzendtijd is nu dus 3 tot 8 dagen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:45:
Ibuygou heeft alle 16GB pre-orders verzonden. Dus ik twijfel heel erg om de 64GB toch maar om te zetten naar de 16Gb versie.
Ik zou het niet doen. 16GB is gewoon echt weinig als je er een beetje serieuze media op wil gaan zetten. Ik persoonlijk hebf een collectie van 22000 nummers, en ik wil toch echt een deel daarvan op mijn mobiel kunnen zetten. Dan is meer dan 16GB echt een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier trouwens nog een site waar hij te koop is: http://www.to2c.com/xiaom...mera-3050mah-battery.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Nu online
Krijg mijn mi3 waarschijnlijk maandag binnen..heeft er eigenlijk al iemand bij moeten betalen aan de douane via dhl? En hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik heb horen te gekregen. Alle 16GB versies (zwarte) worden vanaf de 18de januari verzonden. Dus de week daarop zou je het ontvangen.. als je bij ibuygou.com hebt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven1980
afgelopen week nog een mailtje verstuurd en als antwoord werd tegen mij gezegd op 8-01 dat hij binnen 7 werkdagen opgestuurd zou worden. maar als ik hier de berichten lees is er nog steeds wat onduideljkheid
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Over de zwarte 64GB WETEN ZE NOG NIKS.
Over de 16GB zilver versie die hebben ze wel op voorraad, en wordt wanneer je betaald binnen 2 werkdagen opgestuurd. Alleen de zwarte weten ze nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niets? Twee woorden, negen letters...

[ Voor 166% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Niet online
Weet iemand een lijstje te vinden van webshops die de mi3 aanbieden en 'in stock' hebben? De goedkoopste die ik heb kunnen vinden is 430 dollar. Zij maken dus ook nog een aanzienlijke winst op het toestel. Ongeveer 60 euro... Of Als je het toestel voor een lagere prijs dan 430 heb kunnen vinden, hoor ik dat ook graag!

*let wel op dat wanneer een winkel het toestel niet op voorraad heeft, ze de prijs van het toestel veel lager zetten dan wanneer ze hem weer op voorraad hebben. Dan verhogen ze de prijs onder het mom van xiaomi heeft de prijzen verhoog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb een Mi2s besteld. Veel plezier met jullie Mi3, als het ding er eindelijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Spemall maar eens een mailtje gedaan vanochtend. Door een bug in het bestelsysteem stond mn order gelijk op verzonen (op 30-10 al :P ) en waren ze me 'vergeten' toen de mi3 eindelijk kwam.

Gelukkig zijn ze wel zo aardig om hem deze week alsnog op te sturen en er een hoesje bij te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
betekend dat ze de voorraad weer binnen hebben of wat?
Want dat zou wel geniaal zijn natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 22:57

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Ibuygou heeft aangegeven dat de Mi3 bij hun out of stock is en dat ze wachten op een volgende levering, maar wanneer dat is weten ze zelf ook niet ("maybe within one week, maybe one month") :-( Ik heb besteld op 18 december... duurt lang allemaal.

[ Voor 9% gewijzigd door thisegzz op 15-01-2014 09:31 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste