Ik heb hem gepre-ordert bij spemall.com (16 GB-Editie) Ze komen hun afspraken altijd keurig na, leveren snel en geven snel antwoorden op vragen, pre-orders worden snel terug gedraaid! Ook zijn ze 1 van de goedkoopste shops die de xiaomi mi3 aanbieden, in ieder geval goedkoper dan Ibuygou.com (Ibuygou is volgens xiaomi GEEN officiele reseller, bron is de laatste official sellerslist van xiaomi)
Nu kan ik eindelijk fatsoenlijk apshalt 8 spelen op hoge instellingen
Ik heb fastcardtech.com gescreend en er zijn veel slechte reviews EN veel goede reviews. Het schijnt dat hun hem bij de goedkoopste (web)shop inkopen, de ene keer koop je een clone, de andere keer heb je voor een (absurd) lage prijs tot wel 100 euro verschil met andere chinese webshops je nieuwe smartphone binnnen, m.a.w. twijfelachtig!
De support schijnt bovendien ontzettend slecht te reageren, dus als je daar bestelt hoop ik dat je géén gebreken krijgt, de eigenaar woont in china en de servers worden gehost in Duitsland, de site bestaat ruim 5 jaar, maar ik kan het afraden om er te bestellen dankzij het grote risico/gehalte.
Dan heb je nog ghdeal.com, die shop heeft een lage prijs van 243 euro (Het lijkt te mooi om waar te zijn) De site is nog maar 1 jaar online, maar de reviews zijn positief en er is veel belangstelling voor deze shop, er vallen weinig (adres) gegevens te achterhalen over de shop, omdat de adressen ´´hidden´´ zijn.
MIsschien annuleer ik mijn order wel bij spemall.com, Let the time it show
[
Voor 83% gewijzigd door
Willian40 op 18-10-2013 21:47
]