Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 513032

Een update van Ibuygou:

Alleen alle, tot nu toe, bevestigde orders worden Mid-November verscheept. Bestel je dus nu pas, kan het langer duren voordat het toestel aankomt.

Dit betekent dat Qurius en ik hem hoogstwaarschijnlijk in vroeg December ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-02 13:02
Ik heb 'm vandaag besteld maar ik heb nu wel een probleem met betalen. Ik had het bedraf dat nodig was op mijn paypal gestort maar toen ik het ging betalen werd het van mijn bankrekening afgeschreven en niet van mijn paypal :/ Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

321jurgen schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:11:
Ik heb 'm vandaag besteld maar ik heb nu wel een probleem met betalen. Ik had het bedraf dat nodig was op mijn paypal gestort maar toen ik het ging betalen werd het van mijn bankrekening afgeschreven en niet van mijn paypal :/ Heeft iemand hier ervaring mee?
Het bedrag onmiddellijk terugstorten naar de bank, dan wordt het binnen een paar dagen afgeschreven. Mocht er niet voldoende geld op de bank staan, wordt de transactie gestopt en moet je contact opnemen met Ibuygou - heb ik ook gedaan en werd uitstekend geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-05 09:50
Nja, ik heb mijn order aangepast eergisteren (oid) om een screenprotector toe te voegen en heb nu een nieuw ordernummer, hopelijk wordt hij niet te ver naar achteren verschoven nu...

We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qurius schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 21:26:
Nja, ik heb mijn order aangepast eergisteren (oid) om een screenprotector toe te voegen en heb nu een nieuw ordernummer, hopelijk wordt hij niet te ver naar achteren verschoven nu...

We zien wel.
Wat heb je precies gedaan dan? Eventueel kun je ze mailen om te kijken of jij nog bij eerste ronde zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

nieuws: Google zal Nexus 5 aanbieden vanaf 310 euro

Wat hiervan te denken? Dit is ook wel aantrekkelijk, ben benieuwd wat de 32GB gaat kosten. Wel is stock Android een minpunt ( niet zo mooi, vind ik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-05 22:05
Ik denk verkeerde topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Juist niet, dit kan namelijk qua prijs en specs wel eens een concurrent van de Mi3 worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 16:20

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

461943 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:21:
[...]

Juist niet, dit kan namelijk qua prijs en specs wel eens een concurrent van de Mi3 worden ;)
idd. En qua availability waarschijnlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabyoyo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-03-2021
Anoniem: 513032 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:06:
Een update van Ibuygou:

Alleen alle, tot nu toe, bevestigde orders worden Mid-November verscheept. Bestel je dus nu pas, kan het langer duren voordat het toestel aankomt.

Dit betekent dat Qurius en ik hem hoogstwaarschijnlijk in vroeg December ontvangen.
Tot nu toe? welke datum/tijd hebben ze daar aan vast gebonden? want nu wordt ik wel nieuwsgierig of sinterklaar of de kerstman langs komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gabyoyo schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:15:
[...]

Tot nu toe? welke datum/tijd hebben ze daar aan vast gebonden? want nu wordt ik wel nieuwsgierig of sinterklaar of de kerstman langs komt..
Het blijkt dat ik niet in de eerste batch zit, maar in de 4de. Ik heb dus ook werkelijk geen idee wanneer ik hem krijg. Ze hebben er ook geen datum van gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabyoyo
  • Laatst online: 15-03-2021
Anoniem: 513032 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:16:
[...]

Het blijkt dat ik niet in de eerste batch zit, maar in de 4de. Ik heb dus ook werkelijk geen idee wanneer ik hem krijg. Ze hebben er ook geen datum van gegeven.
Wanneer had je hem besteld dan? ik op 16-10. Het is echt gekkenwerk hoeveel bestellingen er daar binnen komen volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gabyoyo schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:18:
[...]

Wanneer had je hem besteld dan? ik op 16-10. Het is echt gekkenwerk hoeveel bestellingen er daar binnen komen volgens mij :P
13de :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Ik heb hem gepre-ordert bij spemall.com (16 GB-Editie) Ze komen hun afspraken altijd keurig na, leveren snel en geven snel antwoorden op vragen, pre-orders worden snel terug gedraaid! Ook zijn ze 1 van de goedkoopste shops die de xiaomi mi3 aanbieden, in ieder geval goedkoper dan Ibuygou.com (Ibuygou is volgens xiaomi GEEN officiele reseller, bron is de laatste official sellerslist van xiaomi)

Nu kan ik eindelijk fatsoenlijk apshalt 8 spelen op hoge instellingen _/-\o_ :9

Ik heb fastcardtech.com gescreend en er zijn veel slechte reviews EN veel goede reviews. Het schijnt dat hun hem bij de goedkoopste (web)shop inkopen, de ene keer koop je een clone, de andere keer heb je voor een (absurd) lage prijs tot wel 100 euro verschil met andere chinese webshops je nieuwe smartphone binnnen, m.a.w. twijfelachtig!

De support schijnt bovendien ontzettend slecht te reageren, dus als je daar bestelt hoop ik dat je géén gebreken krijgt, de eigenaar woont in china en de servers worden gehost in Duitsland, de site bestaat ruim 5 jaar, maar ik kan het afraden om er te bestellen dankzij het grote risico/gehalte.

Dan heb je nog ghdeal.com, die shop heeft een lage prijs van 243 euro (Het lijkt te mooi om waar te zijn) De site is nog maar 1 jaar online, maar de reviews zijn positief en er is veel belangstelling voor deze shop, er vallen weinig (adres) gegevens te achterhalen over de shop, omdat de adressen ´´hidden´´ zijn.
MIsschien annuleer ik mijn order wel bij spemall.com, Let the time it show :)

[ Voor 83% gewijzigd door Willian40 op 18-10-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Graag zou ik de link zien met de officiele resellers, waarvan jij zegt dat het je bron is.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 18-10-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Willian40 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:14:
Ik heb hem gepre-ordert bij spemall.com (16 GB-Editie) Ze komen hun afspraken altijd keurig na, leveren snel en geven snel antwoorden op vragen, pre-orders worden snel terug gedraaid! Ook zijn ze 1 van de goedkoopste shops die de xiaomi mi3 aanbieden, in ieder geval goedkoper dan Ibuygou.com (Ibuygou is volgens xiaomi GEEN officiele reseller, bron is de laatste official sellerslist van xiaomi)

Nu kan ik eindelijk fatsoenlijk apshalt 8 spelen op hoge instellingen _/-\o_ :9

Ik heb fastcardtech.com gescreend en er zijn veel slechte reviews EN veel goede reviews. Het schijnt dat hun hem bij de goedkoopste (web)shop inkopen, de ene keer koop je een clone, de andere keer heb je voor een (absurd) lage prijs tot wel 100 euro verschil met andere chinese webshops je nieuwe smartphone binnnen, m.a.w. twijfelachtig!

De support schijnt bovendien ontzettend slecht te reageren, dus als je daar bestelt hoop ik dat je géén gebreken krijgt, de eigenaar woont in china en de servers worden gehost in Duitsland, de site bestaat ruim 5 jaar, maar ik kan het afraden om er te bestellen dankzij het grote risico/gehalte.

Dan heb je nog ghdeal.com, die shop heeft een lage prijs van 243 euro (Het lijkt te mooi om waar te zijn) De site is nog maar 1 jaar online, maar de reviews zijn positief en er is veel belangstelling voor deze shop, er vallen weinig (adres) gegevens te achterhalen over de shop, omdat de adressen ´´hidden´´ zijn.
MIsschien annuleer ik mijn order wel bij spemall.com, Let the time it show :)
Ik las een week geleden nog dat Ibuygou de officiele reseller was, op de Xiaomi-website. Volgens mij zit je verkeerd.

Edit: en die spemall is echt niet zo goedkoop, voor de 64GB versie zelfs duurder dan ibuygou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
461943 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 08:30:
[...]

Ik las een week geleden nog dat Ibuygou de officiele reseller was, op de Xiaomi-website. Volgens mij zit je verkeerd.

Edit: en die spemall is echt niet zo goedkoop, voor de 64GB versie zelfs duurder dan ibuygou.
Daarom heb ik daar ook de 16 gb-editie gepre-ordert! Die is daar wel goedkoper dan de 16 gb-editie van Ibuygou.com. Het kan dat ik fout zit met betrekking tot ibuygou.com als "official reseller" dus dat ga ik vanmiddag nakijken, in ieder geval heb ik goede ervaringen met spemall.com, dus dat de 16 gb-editie daar goedkoper is dan bij de meeste shops, is mooi meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Willian40 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:19:
[...]

Daarom heb ik daar ook de 16 gb-editie gepre-ordert! Die is daar wel goedkoper dan de 16 gb-editie van Ibuygou.com. Het kan dat ik fout zit met betrekking tot ibuygou.com als "official reseller" dus dat ga ik vanmiddag nakijken, in ieder geval heb ik goede ervaringen met spemall.com, dus dat de 16 gb-editie daar goedkoper is dan bij de meeste shops, is mooi meegenomen!
Ah, op die manier. Ik verwacht echter niet dat veel mensen de 16GB versie gaan bestellen, als er een 64GB versie is wil je de 16Gb toch niet meer? ( Met alle respect voor je beslissing hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Waarom meer betalen voor een 64 als je aan 16 genoeg heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
mitch187 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:22:
Ik heb een mi2 16GB en het is iedere keer net aan. Dit komt ook omdat er 6GB voor het systeem wordt apart gezet

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

mitch187 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:22:
Dat wel, maar persoonlijk hou ik er altijd van om meer ruimte te hebben dan nodig. Toen we nog op 80GB schijven zaten riep iedereen dat dit wel genoeg zou zijn, tegenwoordig krijg ik zonder al te veel problemen 2TB vol.

Ik heb dus liever wat ruimte, om futureproof zijn zeg maar. En omdat het makkelijk is zodat ik gewoon vijf blu-rays en tweeduizend nummers kan hebben zonder dat ik het vanaf mijn computer moet kopieren. Ik hou ervan om zoveel mogelijk data bij me te kunnen hebben zonder een verbinding van wat voor type dan ook aan te moeten leggen.

[ Voor 10% gewijzigd door 461943 op 19-10-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Zelf zou ik de grotere versie nemen voor het maken van foto's en video's. Maar voor muziek hebben veel mensen tegenwoordig spotify en zijn er serieus mensen die films gaan kijken op een klein telefoonschermpje? :P

Het is toch bijna 10% extra, wat je toch weer ergens anders voor kan gebruiken als je het niet nodig heb. Ook merk ik dat veel mensen naar Chinese telefoons neigen om goedkoper uit te zijn.

Mijn eigen reden om weer voor een Xiaomi te gaan is omdat er hier nogsteeds geen betere telefoons te vinden zijn . En voordat iedereen met typenummers gaat smijten, nee ik vind de iPhone 5s, SGS4, Xperia ZL, N5 of wat dan ook niet beter. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

mitch187 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:08:
Zelf zou ik de grotere versie nemen voor het maken van foto's en video's. Maar voor muziek hebben veel mensen tegenwoordig spotify en zijn er serieus mensen die films gaan kijken op een klein telefoonschermpje? :P

Het is toch bijna 10% extra, wat je toch weer ergens anders voor kan gebruiken als je het niet nodig heb. Ook merk ik dat veel mensen naar Chinese telefoons neigen om goedkoper uit te zijn.

Mijn eigen reden om weer voor een Xiaomi te gaan is omdat er hier nogsteeds geen betere telefoons te vinden zijn . En voordat iedereen met typenummers gaat smijten, nee ik vind de iPhone 5s, SGS4, Xperia ZL, N5 of wat dan ook niet beter. :z
Oh ja, die mensen zijn er :P s'avonds in bed heb ik geen zin om mijn PC aan te gaan zetten en erachter te zitten, dan is het veel relaxter om gewoon je mobiel te pakken, oordoppen erin te doen en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
De meerprijs van de 64GB speelt voor mij ook mee.

De 64GB gaat al richting de 400€ en dan is het maar een klein beetje extra om iets in Europa aan te schaffen met de bijbehorende voordelen (garantie, software, 4G,etc)

Het zal wel lukken met 16GB, als je er enkel foto's en een paar muziekalbums op opslaat heb je echt wel genoeg aan 10GB vrije storage...

[ Voor 50% gewijzigd door Qurius op 19-10-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Qurius schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:22:
De meerprijs van de 64GB speelt voor mij ook mee.

De 64GB gaat al richting de 400€ en dan is het maar een klein beetje extra om iets in Europa aan te schaffen met de bijbehorende voordelen (garantie, software, 4G,etc)

Het zal wel lukken met 16GB, als je er enkel foto's en een paar muziekalbums op opslaat heb je echt wel genoeg aan 10GB vrije storage...
Dat is wel weer waar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dan heb je een 8 of 16GB versie, met mindere hardware dan de Xiaomi Mi3. Maar inclusief de voordelen van Europa - of software dit er een is moet je zelf bepalen.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 19-10-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Anoniem: 513032 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:38:
[...]

Ja, dan heb je een 8 of 16GB versie, met mindere hardware dan de Xiaomi Mi3. Maar inclusief de voordelen van Europa - of software dit er een is moet je zelf bepalen.
Ik heb er persoonlijk niets op tegen als een telefoon uit China komt ( doen ze toch allemaal) maar ik begrijp wel dat sommige mensen het gedoe vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:14:
[...]

Ik heb er persoonlijk niets op tegen als een telefoon uit China komt ( doen ze toch allemaal) maar ik begrijp wel dat sommige mensen het gedoe vinden.
Ja, ik doelde ook meer op het verschil qua aantal GB's en hardware voor de prijs, in vergelijking met de Europese prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willian40 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:19:
[...]

En? Nog nagekeken (info hierover te vinden op Xiaomi.eu)? Heb je je order gecanceld of gewoon door laten lopen? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 21-10-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-04 22:36
ibuygou heeft ook een spaanse website geopened. maar volgense mij sturen ze nog steeds via china. wat wel jammer is. anders wel gunstig invoerkosten en verzendingkosten

Update;
over ibuygou
interview met Mark van miuiandroid

You are the only person to myknowledge who is selling official Xiaomi products outside China, how did thishappen?
A: Well, we are not selling directly, the way things happened we got approached by a site called ibuygou.com about 1 year ago (roughly) and started discussions with the owner 'king' as he is known. After first dismissing the ideas we left things for several months after the first emails. I then later looked back at the emails and discussed this with the rest of the MIUIAndroid.com admin team to get their opinions. From there we set up a relationship with ibuygou.com and provide at least an unofficial 'safe' way to get the Xiaomi devices online with worldwide shipping!

[ Voor 69% gewijzigd door tamil18 op 22-10-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*weg* spam

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 20-11-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 20-11-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar dit krijg je niet terug als je al besteld hebt, dus ik zit op de oude prijs van twintig euro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Oh, dat is dan wel wat lullig ja. Je kan natuurlijk je order cancelen en dan opnieuw bestellen, maar dan krijg je hem weer (veel) later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat vind ik het dan ook niet waard, krijg hem liever wat eerder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Ook te begrijpen, kan er zelf ook niet op wachten ( mocht mn Find 5 weg gaan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 513032 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:01:
Ja, maar dit krijg je niet terug als je al besteld hebt, dus ik zit op de oude prijs van twintig euro meer.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
Ik had hier nog helemaal niet bij stil gestaan maar hoe zit het met de importeerkosten enzo? Toen ik mijn tablet uit china liet komen moest ik namelijk nog wat bij betalen. Weet iemand hoeveel dit gaat worden en of er misschien een manier is om dit te vermijden?

Het is ook zo dat de meeste telefoons die tussen 2 weken geleden en de toekomst zijn besteld pas in november worden geleverd. Een speciafieke datum wordt niet gegeven.

Oh ja ik lees net mijn email en ze zei dat ze in het midden van november worden verstuurd. Dus dat is 15 november plus 5 dagen dus dat is rond 20 november. Maar daar geloof ik helemaal niks van volgens mij komt hij gewoon begin december.

[ Voor 21% gewijzigd door 321jurgen op 23-10-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Importkosten zijn niet te vermijden, je kunt wel vragen of ze hem een lage value willen geven, en als gift opsturen.

Tegen mij is gezegd dat ik in de vierde batch zit, deze zal in December verzonden worden. Heb besteld op de 13de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Met importkosten moet je gewoon wat geluk hebben. Ze doen gewoon een redelijk random steekproef uit alle pakketten die binnenkomen en als ze de jouwe eruit pakken, moet je bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiwn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-05 16:40
Zoveel mensen die pre-orderen, verwachten jullie geen problemen met de telefoon die pas verholpen zal worden na de eerste batch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Ik denk dat je Xiaomi wat onderschat. Dit is een gigantisch bedrijf, dat miljoenen toestellen verkoopt, het niveau van huis-tuin-en-keuken-chinees zijn ze allang ontgroeid hoor. Er kunnen zeker nog problemen ontstaan in het begin, maar niet meer dan met de nieuwe Galaxy S of iphone, om maar iets te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
Anoniem: 513032 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:35:
Importkosten zijn niet te vermijden, je kunt wel vragen of ze hem een lage value willen geven, en als gift opsturen.

Tegen mij is gezegd dat ik in de vierde batch zit, deze zal in December verzonden worden. Heb besteld op de 13de.
Oke maar duimen dan.
Volgens mij hebben ze echt geen idee waarneer ze komen en verstuurd kunnen worden. Ik heb al heel veel verschillende levertijden gehoord. Ik ben benieuwd in welke batch ik zit, gingen ze nog verder dan 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb geen idee, sinds het laatste bericht heb ik niets meer van ze vernomen. Het lijkt wel alsof ze nergens meer op reageren, ook niet op de reviews die op de site geplaatst worden, sinds vorige week is hier niets bij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
Anoniem: 513032 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:29:
Ik heb geen idee, sinds het laatste bericht heb ik niets meer van ze vernomen. Het lijkt wel alsof ze nergens meer op reageren, ook niet op de reviews die op de site geplaatst worden, sinds vorige week is hier niets bij gekomen.
Ja ze zijn in lockdown. Geen preorders meer geen reacties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

321jurgen schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:38:
[...]

Ja ze zijn in lockdown. Geen preorders meer geen reacties :P
Heb jij het ook gemerkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Schijnt dat ze helemaal geen mi3'ss geleverd krijgen. Alles gaat eerst naar de lokale chinese markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 13-05 10:59
Er wordt juist een 2de versie gemaakt voor de rest van de wereld, aangezien China toch andere frequenties gebruikt? Welke dus niet in China gebruikt kan worden

[ Voor 16% gewijzigd door Tankbuster op 24-10-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snapdragon 800 is WCDMA versie, Tegra 4 de Chinese versie, waar wij ook geen gebruik van kunnen maken.

Dus ze ontvangen, zoals gezegd, de eerste paar telefoons gewoon in Mid November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Tankbuster schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 00:24:
Er wordt juist een 2de versie gemaakt voor de rest van de wereld, aangezien China toch andere frequenties gebruikt? Welke dus niet in China gebruikt kan worden
Alleen de grootste provider in China, de rest heeft gewoon de snapdragon nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Heeft iemand een idee wanneer ze weer nieuwe voorraad krijgen, of is dat echt onbekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
461943 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:58:
Heeft iemand een idee wanneer ze weer nieuwe voorraad krijgen, of is dat echt onbekend?
Je kan een mailtje naar support@ibuygou.com sturen als je het graag wilt weten.

Trouwens weer een mailtje terug gekregen en ze weet niet in welke batch ik zit maar ze weet wel dat hij november wordt verscheept.

[ Voor 19% gewijzigd door 321jurgen op 24-10-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Nog terugkomend op: ''official reseller xiaomi''. Volgens de laatste lijst van xiaomi.eu is ibuygou.com inderdaad de official reseller, ik had het van een (iets) minder betrouwbare site af (nee geen webshop die xiaomi's verkoopt ;)

Dat neemt niet weg dat spemall.com bekend staat om zijn goede service, grote voorraad, snel pre-order cancelen etcetera. (Die 20 euro is dan ook meteen mooi meegenomen 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willian40 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:36:
Nog terugkomend op: ''official reseller xiaomi''. Volgens de laatste lijst van xiaomi.eu is ibuygou.com inderdaad de official reseller, ik had het van een (iets) minder betrouwbare site af (nee geen webshop die xiaomi's verkoopt ;)

Dat neemt niet weg dat spemall.com bekend staat om zijn goede service, grote voorraad, snel pre-order cancelen etcetera. (Die 20 euro is dan ook meteen mooi meegenomen 8) ;)
Stuur de directe link van Spemall eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoel uiteraard de directe link van de bestelde Xiaomi Mi3 op Spemall :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 24-10-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
Anoniem: 513032 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 20:08:
[...]

Ik bedoel uiteraard de directe link van de bestelde Xiaomi Mi3 op Spemall :)
Oh ja tuurlijk 8)7
Ik denk deze: http://www.spemall.com/XI...-Camera-OTG-2G-RAM_g.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo te zien is die maar 3 euro goedkoper dan op Ibuygou. Ik persoonlijk zou dan toch liever daar bestellen. De flip cover is wel een stuk goedkoper op Spemall.

E: net pricematch gedaan op Ibuygou, hoop dat de Flip Case binnenkort in prijs verlaagd wordt. Misschien helpt het om meerdere price matches te doen, dus als jullie dat willen doen, graag. :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 24-10-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Anoniem: 513032 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 20:16:
[...]

Zo te zien is die maar 3 euro goedkoper dan op Ibuygou. Ik persoonlijk zou dan toch liever daar bestellen. De flip cover is wel een stuk goedkoper op Spemall.

E: net pricematch gedaan op Ibuygou, hoop dat de Flip Case binnenkort in prijs verlaagd wordt. Misschien helpt het om meerdere price matches te doen, dus als jullie dat willen doen, graag. :*)
Blijkbaar is er bij ibuygou.com een (lichte) prijsdaling geweest! Toch annuleer ik mijn pre-order niet, dan moet ik langer wachten en spemall.com is voor mij even betrouwbaar als ibuygou.com. (volgens spemall.com kunnen ze hem zorgen dat de klanten van de 1e batch hem tussen 29 oktober en 6 december binnen krijgen! Nou ben ik benieuwd of ik bij de 1e batch hoor! Ook zeggen ze dat er in Q1 2014 een lichte prijsdaling aankomt, nu maakt dat voor mij weinig uit, ik wil hem z.s.m. in huis! _/-\o_ ) Het prijsverschil is verwaarloosbaar dus het maakt niet uit bij welk van de 2 die besteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Willian40 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 20:46:
[...]

Blijkbaar is er bij ibuygou.com een (lichte) prijsdaling geweest! Toch annuleer ik mijn pre-order niet, dan moet ik langer wachten en spemall.com is voor mij even betrouwbaar als ibuygou.com. (volgens spemall.com kunnen ze hem zorgen dat de klanten van de 1e batch hem tussen 29 oktober en 6 december binnen krijgen! Nou ben ik benieuwd of ik bij de 1e batch hoor! Ook zeggen ze dat er in Q1 2014 een lichte prijsdaling aankomt, nu maakt dat voor mij weinig uit, ik wil hem z.s.m. in huis! _/-\o_ ) Het prijsverschil is verwaarloosbaar dus het maakt niet uit bij welk van de 2 die besteld wordt.
Hebben ze jouw dat gemaild van Spemall? Dit staat er op de site: Notice on 6th,Sep:2013: This is international WCDMA 3g version ,and it will be launched Nov.2013

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:40
Iemand op marktplaats zegt dat ie ze allemaal op voorraad heeft.

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Geloof er eigenlijk niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-05 16:21
Je kunt hem met PayPal betalen, dat maakt het wel wat veiliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Dat de telefoon nog niet uit is in het land van herkomst laat geen belletje rinkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Hij levert ook "farbrieksgarantie." Met spelfouten gaat de geloofwaardigheid nog verder achteruit. Ook heeft hij geen foto's ervan staan die hij zelf gemaakt heeft. Ik denk dat hij klonen verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
lekzzz schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:24:
[...]

Hebben ze jouw dat gemaild van Spemall? Dit staat er op de site: Notice on 6th,Sep:2013: This is international WCDMA 3g version ,and it will be launched Nov.2013
Ja, dat hebben ze me (terug) gemaild ( Nou zeggen Chinese webshops >>>>ALLES<<<< om klanten te trekken, maar over het algemeen leveren hun de smartphones snel na de release)

Weet iemand wat de standaard import-heffing is van een Xiaomi? Er wordt verteld 21%, maar dat is nagenoeg onmogelijk, dankzij de vele webshops die er ''gift free'' ''cadeau $40/50'' opzetten. In het iOcean x7 topic (Dat ik dankzij mij iOcean x7 véél gevolgd heb), betalen ze 26,67 standaard bij import, is dat standaard of niet? (Ik heb er geen ervaring mee gehad omdat ik tot de gelukkige behoor die géén belasting betaald heb, bij de import van Chinese smartphones :D Maar het is wishful thinking om er geen rekening mee te houden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mijn oude smartphone (Oppo Find 5) heb ik 24.XX moeten betalen. Bij dat pakket was er een value van $150 opgezet, niet verzonden als gift; ditzelfde heb ik aan Ibuygou gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ibuygou heeft een tijdelijkze break ingebracht, op dit moment is de Mi3 niet te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
Anoniem: 513032 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:35:
Bij mijn oude smartphone (Oppo Find 5) heb ik 24.XX moeten betalen. Bij dat pakket was er een value van $150 opgezet, niet verzonden als gift; ditzelfde heb ik aan Ibuygou gevraagd.
Maar je moet toch helemaal zo'n formulier invullen met je factuur er bij enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
ik heb zovaak dingen uit china gehaald.(tablet,Iocean, Mi2) heel vaak rond de 24 euro betalen. en nog nooit formulier etc ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
tamil18 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:09:
ik heb zovaak dingen uit china gehaald.(tablet,Iocean, Mi2) heel vaak rond de 24 euro betalen. en nog nooit formulier etc ingevuld.
Nou dan had ik net geluk zeker :P Ik moest een formulier en een factuur opsturen en bijna 50 euro bij betalen. De verzending was wel met postnl gedaan misschien dat dat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Nu we het toch over bestellen en verzenden hebben, zijn er tips&tricks die je echt moet weten? Hoe ben je het minste kwijt en weet je toch vrijwel zeker dat hij aankomt? Hoe zorg je dat er weinig kans is dat de douane erin gaat kijken?

Misschien handig om dat soort info in de TS te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
461943 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:23:
Nu we het toch over bestellen en verzenden hebben, zijn er tips&tricks die je echt moet weten? Hoe ben je het minste kwijt en weet je toch vrijwel zeker dat hij aankomt? Hoe zorg je dat er weinig kans is dat de douane erin gaat kijken?

Misschien handig om dat soort info in de TS te zetten.
Ik vroeg hetzelfde maar als het goed is zijn die er niet echt. Ik heb ook gehoord dat je hem als gift kan laten verzenden maar niemand weet echt de beste manier. Je kan zoals Ysswork zegt vragen of ze een lager bedrag op je pakketje willen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

321jurgen schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:27:
[...]

Ik vroeg hetzelfde maar als het goed is zijn die er niet echt. Ik heb ook gehoord dat je hem als gift kan laten verzenden maar niemand weet echt de beste manier. Je kan zoals Ysswork zegt vragen of ze een lager bedrag op je pakketje willen zetten.
Dat schijnt vaak inderdaad goed te werken. Weet alleen niet of er hier ervaringsdeskundigen zitten of mensen die weten hoe dit werkt. Ben er zelf nogal nieuw in namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nooit een formulier met factuur op hoeven te sturen. DHL en de Douane geloofde het allemaal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik kan wel een paar tips bedenken(Of de tips helpen is een tweede ;) ) 1) vraag of ze hem als gift willen verzenden 2) zet er een lager bedrag op >>>3<<<< Vraag of ze het in een witte lege doos/cadeau verpakking willen sturen, bij cadeau-verpakking maken ze hem niet snel open en op een witte, lege doos, dan zien ze niet op de doos de naam van een van de meest bekende Aziatische smartphone-merken genaamd Xiaomi staan!

[ Voor 3% gewijzigd door Willian40 op 26-10-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Goede punten, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je een witte lege doos laat verzenden, heb je alsnog geen smartphone :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
http://chinesewebshop.nl/special-douane-invoerrechten-china/
Geeft een heleboel inzicht en er staat ook deze calculator: http://www.invoercalculator.nl/
Als ik het zo uitreken wordt dat een behoorlijk bedrag 120 euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Damn! Hopen dat ik er niet uitgepikt word of dat het wat lager uitvalt (26 Euro komt vaak langs.)

Groottes: http://mobiledevicesize.com/compare/#264,387,246,368,11;1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk echt niet dat je zoveel bij moet betalen, Ibuygou helpt je zoveel mogelijk deze kosten te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Het lijkt mij ook sterk, gewoon ervan uitgaan dat het goed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
Nouja ik ben niet zo'n optimist en ik moest voor mijn tablet van 200 ook 50 extra betalen. Als het 120 euro is vind ik dat niet zo heel erg maar dan moet ik dat wel even opnemen van de bank want ik heb geen contant thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor mijn OPPO Find 5, die toen iets van €450 kosten, heb ik in totaal maar 24 euro betaald. Hierbij was hij verzonden met een waarde van €150. Ik verwacht dat Ibuygou wel zo slim is dit ook te doen. En anders kun je het zelf aangeven, wat sowieso slim is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
Anoniem: 513032 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:26:
Voor mijn OPPO Find 5, die toen iets van €450 kosten, heb ik in totaal maar 24 euro betaald. Hierbij was hij verzonden met een waarde van €150. Ik verwacht dat Ibuygou wel zo slim is dit ook te doen. En anders kun je het zelf aangeven, wat sowieso slim is.
Ja en als ze dan aan mij vragen hoeveel het pakketje kost. Wat moet ik dan zeggen? En als ze de factuur weer vragen dan ben ik helemaal de sjaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Is er uberhaupt iemand die helemaal niets hoefde te betalen? Is dat een kwestie van geluk of is dat niet te vermijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:28:
Is er uberhaupt iemand die helemaal niets hoefde te betalen? Is dat een kwestie van geluk of is dat niet te vermijden?
Er zijn er vast een paar, maar hier moet je echt geluk mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik heb 2x geluk gehad met dhl, de rest verzonden via china airmal, (lees bij goedkopere producten) Over het algemeen is het bangmakerij, dat je 30+% aan belasting moet betalen, je hoort bijna nooit verhalen over 30+% belasting. Maar natuurlijk is het wel slim om genoeg contant geld in huis te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
Willian40 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:15:
Ik heb 2x geluk gehad met dhl, de rest verzonden via china airmal, (lees bij goedkopere producten) Over het algemeen is het bangmakerij, dat je 30+% aan belasting moet betalen, je hoort bijna nooit verhalen over 30+% belasting. Maar natuurlijk is het wel slim om genoeg contant geld in huis te hebben.
Bedankt voor de geruststelling we hopen maar gewoon dat het goed komt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Mijn huidige phone, Huawei U9508 heb ik destijds met DHL laten verzenden vanuit HK en is zonder kosten aangekomen.

Met objecten van waarden als deze (350€+) zou ik eerlijk gezegd liever kiezen voor een betrouwbare pakketdienst dan iets waar je mss net 5% minder kans hebt douane kosten te betalen. Het is - zoals vaak gezegd - een beetje een black box en mensen gaan al snel een hoop bijgeloof ontwikkelen over dit soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van DHL weet ik ook dat ze vooraf contact met je opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
DHL heeft nooit contact opgenomen met mij. elke aan deur en gewoon betalen. en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tamil18 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:28:
DHL heeft nooit contact opgenomen met mij. elke aan deur en gewoon betalen. en klaar!
Vreemd. Bij mij hadden ze beide keren contact opgenomen. Vind ik ook wel zo netjes, want je kunt niet pinnen bij de bezorger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikaap1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-01-2023
Waar kan je op het moment de smartphone het goedkoopste krijgen? Ik wil deze gaan kopen maar is het vanwege de beperkte levering verstandig om hem nu te kopen of zal ik wachten totdat hij weer beter leverbaar is en webshops hem goedkoper gaan aanbieden, 350 euro vind ik namenlijk toch best een investering voor een chinese smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

rikaap1 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:14:
Waar kan je op het moment de smartphone het goedkoopste krijgen? Ik wil deze gaan kopen maar is het vanwege de beperkte levering verstandig om hem nu te kopen of zal ik wachten totdat hij weer beter leverbaar is en webshops hem goedkoper gaan aanbieden, 350 euro vind ik namenlijk toch best een investering voor een chinese smartphone.
Alle smartphones komen uit China hoor ;) Ik zou wachten tot hij beter leverbaar is. Goedkoper gaat hij niet snel worden: kijk even naar wat je krijgt voor de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikaap1
461943 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:20:
[...]

Alle smartphones komen uit China hoor ;) Ik zou wachten tot hij beter leverbaar is. Goedkoper gaat hij niet snel worden: kijk even naar wat je krijgt voor de prijs.
haha ja alle smartphones komen uit china, maar ik bedoelde chinees merk natuurlijk ;) . Ik wil deze smartphone kopen vanwege zijn snelle snapdragon 800 chipset. Ik game namenlijk vaak op mijn huidige smartphone maar de nieuwere games halen niet zo'n hoge fps meer. Zijn er nog meer chinese smartphones met deze chipset of is de mi-3 op het moment de enigste? Ik ben aan het zoeken voor een smartphone tussen de 200 en 300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rikaap1 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:13:
[...]

haha ja alle smartphones komen uit china, maar ik bedoelde chinees merk natuurlijk ;) . Ik wil deze smartphone kopen vanwege zijn snelle snapdragon 800 chipset. Ik game namenlijk vaak op mijn huidige smartphone maar de nieuwere games halen niet zo'n hoge fps meer. Zijn er nog meer chinese smartphones met deze chipset of is de mi-3 op het moment de enigste? Ik ben aan het zoeken voor een smartphone tussen de 200 en 300 euro.
Kun je denk ik beter hier vragen: Het topic voor onbekende Chinese smartphones

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 28-10-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

rikaap1 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:13:
[...]

Smartphone met Snapdragon 800 voor 300 lijkt me lastig, maar de 16GB versie van de Mi3 komt er in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De mi2S is ook een goede smartphone, heeft alleen wel een 600 soc, dus is wat trager dan de Mi3. Maar voor minder dan 300 krijg je geen 800soc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikaap1
461943 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:53:
[...]

Smartphone met Snapdragon 800 voor 300 lijkt me lastig, maar de 16GB versie van de Mi3 komt er in de buurt.
Iets boven de 300 kan ook nog wel maar de snapdragon 800 is wel een must (hardwaregeil en gamer in de bus) :P Ik denk dat ik daarom maar voor de mi-3 ga. Waar kan je deze op het moment het goedkoopst krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rikaap1 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:01:
[...]

Iets boven de 300 kan ook nog wel maar de snapdragon 800 is wel een must (hardwaregeil en gamer in de bus) :P Ik denk dat ik daarom maar voor de mi-3 ga. Waar kan je deze op het moment het goedkoopst krijgen?
Spemall.com accepteert nog pre-orders, heb geen ervaring met de site. Ibuygou is een officiele reseller, maar deze nemen op dit moment, tijdelijk, geen orders meer aan.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste