Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Ik zou zeggen ZTE, maar daar heb je als westerling niks aan want deze telefoon is eigenlijk voor de Chinese markt bedoeld, voor de westerse markt is er een ZTE v970 met een Tegra 2 en 512mb ram en front camera.

Hier onder heb je de ZTE Grand X voor de westerse markt, maja die is weer slechter dan de Chinese versie.

http://www.ztedevices.co.uk/overview-zte-grand-x.html

Overigens op XDA vond ik net ook een topic over de Newman N1.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1888501

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 19-10-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom heb je daar als westerling niks aan? Als ZTE een update uit brengt is dat makkelijk te vertalen naar het Engels, het OS is al multilanguage, dan is het een koud kunstje de ROM zo aan te passen dat de nutteloze apps weg zijn en wat andere wijzigingen doorgevoerd zijn. Enkel heb ik bij ZTE geen proven trackrecord gezien mbt updates voor hun toestellen.

Dat topic heb ik een tijdje terug al genoemd hier ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 19-10-2012 09:45 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xfxxl
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09-2024
waar zou ik de Subor Dream X Dual-Core kunnen bestellen?

Indien de Jiayu G3 niet meer gaan leveren.

http://www.gizchina.com/2...e-specs-and-photo-leaked/
http://www.gizchina.com/2...oot-up-and-gaming-videos/

[ Voor 17% gewijzigd door xfxxl op 19-10-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.etotalk.com/su...5-qhd-3g-wcdma_p3390.html
http://android-sale.com/de/subor-dream-x-phone.html

Grappig hoe veel je kan vinden met Google. Eerste pagina al twee shops.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xfxxl
1ste site => US$ 999.99 => 1000 € => O_O

2de site => uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat hij nog niet gereleased is? Kerel het staat op de eerste link die je zelf post.
First of all and the most important details are that the dual-core MT6577 Subor Dream X will go on sale in China for 999 Yuan ($157) and is expected to be available from 26th October onwards for pre orders, phones should arrive with customers roughly 10 days later.
Dan is een onrealistische prijs of de status "uitverkocht" niet gek om aan te geven dat hij er nog niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xfxxl
Tsurany schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:51:
Omdat hij nog niet gereleased is? Kerel het staat op de eerste link die je zelf post.

[...]

Dan is een onrealistische prijs of de status "uitverkocht" niet gek om aan te geven dat hij er nog niet is.
ah ok. Sorry mijn fout, had ik overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Buiten de 3000mah zou ik niet inzien wat die telefoon zou interessant maakt ( Die 3000mah neem ik ook nog met een korreltje zout ), andere telefoons met zelfde basis specificaties zijn gewoon verkrijgbaar en voor dezelfde kleur.

Maar het design vind ik niks, ik hou niet van toestellen met zo'n iPhone home knopje onder in het midden. En hij neemt maar tot 480p video op, al die andere telefoons nemen op zijn minst 720p op en sommige zelfs 1080p.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 19-10-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amoi N820 schijnt trouwens een update naar Jellybean te krijgen. Alleen jammer dat ik nog geen rom heb gevonden waar de Chinese troep uitgesloopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn vriendin moest niks van die Amoi N820 weten, maar nu heeft ze me wel netjes bedankt voor de ZTE die ik besteld heb voor haar en die heeft gewoon dezelfde hardware en was goedkoper dan de Amoi N820 op amazon.cn.

Op amazon.cn word de Amoi N820 dan ook niet door amazon zelf verkocht. Die skins zijn inderdaad niet zo fijn, ZTE heeft gewoon een pure Android ervaring, maar een jellybean update ga je niet missen, het verschil tussen Android 4.0 en 4.1 is niet erg groot.

De overgang van 2.3 naar 4.0 dat is wel een groot verschil. Ik denk overigens wel dat er een update voor Android 4.1 zou kunnen komen, want al deze telefoon makers gebruiken ongeveer dezelfde hardware, dus ik denk dat MTK daar ook een rol in speelt.

Volgens mij zou juist zo kunnen zijn dat MTK updates uit brengt en waarna de telefoonmakers hun updates uitbrengen, maar ik weet niet hoe het werkt, maar op XDA zie je vaak dat rom bouwers roms voor andere devices maken die de zelfde chipset hebben als de bron van de port.

En het werk wat die custom rom bouwers dan doen is eigenlijk niet rocket science ( wel voor mij, maar op gebied van roms niet ), want het is wat in elkaar knutselen, daarom werkt ook vaak niet alles met zulke roms omdat er driver ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het verschil tussen Android 4.0 en 4.1 is zeer groot. Project butter? Behoorlijke impact. Maar zowel ZTE als Newman N1 als Amoi N820 zullen gewoon een native Android ervaring bieden lijkt me, zie bij geen een permanente schil, hoogstens andere launcher.

Updates voor Android 4.1 hangen juist niet af van MTK maar van de drivers voor alle andere zaken. Voor de chipset komt de ondersteuning wel, de vraag is juist of dat voor zaken zoals bluetooth, camera,... komt. Daar loopt het vrijwel altijd op stuk, hardware waar geen drivers voor zijn die wel noodzakelijk zijn voor een goede rom.

En natuurlijk is een custom rom bouwen geen rocket science maar er is wel een reden dan maar een paar ROM's stabiel zijn en de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die ZTE v970 is net bij mijn vriendin afgeleverd, ik wil er zelf ook eigenlijk wel mee spelen, want ik heb hoge verwachten van die MT6577 toestellen.

Die MT6577 lijkt in iedere geval niet onder te doen voor Qualcomm MSM8260 toestellen zoals in mijn HTC Evo 3D zit.

Dus dat belooft veel, alleen moet je deze toestellen inderdaad maar weten te vinden anders zit op gescheept met die budget dingen die hier in Nederland krijgt en deze MT6577 toestellen bieden veel meer waar voor hun geld.

Ik vind zo'n toestel ook wel leuk ter vervanging voor mijn HTC Evo 3D, maar als er geen 720P scherm bij zit ga ik er niet op vooruit, die JiaYu G3 vind ik dus nog steeds aantrekkelijk maar het duurt nog wel even eer die goed verkrijgbaar is.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 19-10-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, als je die MT6577 toestellen in Nederland wilt inclusief de service/garantie die je van een product in Nederland verwacht moet er ook nog een flinke marge overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ZTE toestellen worden in UK gewoon verkocht voor zo'n 200 pond ofzo, maar in geval van de internationale ZTE v970 heb je dus wel minder ram en een Tegra 2, dus ja ik snap dat het moeilijk is, maar het is ook met reden.

Ze weten dat ze in westen crap smartphones voor € 100 a € 200 kunnen verkopen, eigenlijk is ZTE een van weinige merken die echt veel waar voor je geld bied, maar in Nederland krijg je bijna geen ZTE.

Net wat snelle feedback van me vriendin gekregen, ze zegt: Het werkt soortgelijk als HTC en de telefoon is snel zegt ze.

Maar ze zegt ook de cover is van plastic, dat is dan niet negatief, maar HTC gebruikt vaak aluminium en dat lijkt stevigere.

Ik ben in iedere geval blij met de positieve feedback. Die ZTE v970 vervanging voor haar HTC Sensation ( Die nu dood is na 11 maanden, dus volgend jaar in februari als ik terug kom uit China dat ding door HTC laten fixen ), dus dat is een vooruitgang op ram, namelijk 256mb ram meer, een achteruitgang op camera gebied, namelijk 3MP minder en geen front camera.

Die laatste twee puntjes zijn verwaarloosbaar, de scherm grote is gewoon het zelfde, maar de AnTuTu Benchmark score is gelijk, maar moet ik wel kant tekening zetten dat mijn HTC Evo 3D op 1.2Ghz draait default en de GPU overclocked is en ik een custom rom draai.

Voor mij zelf zou dit toestel geen directe vooruitgang zijn of achteruitgang, maar ik vind hem beter dan een HTC Sensation, maar als zo'n toestel bijvoorbeeld Android 4.1 zou hebben dan zou het best aantrekkelijk zijn, want mijn HTC Evo 3D krijgt toch geen 4.1 meer, want deze goedkope toestellen zijn echt goed en het word in toekomst alleen maar beter door de steeds snellere CPU's die in deze toestellen gaan.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 19-10-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:48
WIKO CINK. Iemand hier al van gehoord? Te koop op de Franse onlinewinkel CDiscount voor slechts 139 euro en daarvoor krijg je o.a. double sim, dual core, voor-en achtercamera, Android 4, 4"-scherm, enz.
En hij ziet er m.i. ook niet slecht uit!
http://www.cdiscount.com/...40203-wikocinkslimno.html
Productpagina: http://www.wikomobile.com/telephone-portable-Cink-slim.php
Zou dit ook een "gecamoufleerde Chinees" zijn en zo ja, wie herkent het achterliggende toestel (ZTE?, Huawei?)
Eigenlijk wel verleidelijk, vraag me af waar het addertje zit...
Afbeeldingslocatie: http://www.wikomobile.com/images/cink_slim_produits.png

[ Voor 6% gewijzigd door chaola op 19-10-2012 16:58 ]

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat wel kan, maar wel echt goedkoop is, maar je weet niet wat voor 1Ghz dualcore daar in zit, niet iedere dualcore is hetzelfde.

Mijn vriendin is in iedere geval heel enthousiast over die ZTE v970 en haar kamergenoot denkt er ook aan om hem te kopen.

Dus ik denk dat mijn vriendin nu ook realiseert dat je geen dure HTC hoeft te kopen om een goeie Android smartphone te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geef mij maar goed, stevig plastic ipv metalen. Krast naar mijn idee toch minder snel en kan net zo degelijk aanvoelen.

Die Wiko Cink is natuurlijk een chinees product, de vraag is alleen of het een branded OEM telefoon is, een door een westers bedrijf ontworpen telefoon of een compleet chinees product.
Die Wiko is ook niet duur maar heeft wel een 4" scherm met de formaten van een smartphone die een 4,5" scherm heeft. Dus veel te grote behuizing voor het scherm, maakt hem weer goedkoop. Resolutie is wat minder, RAM is wat minder en batterij is aardig maar niet bijzonder. Kwaliteit zal vergelijkbaar zijn met telefoons zoals de ZTE en de Newman maar door de lagere specs kan hij wat goedkoper zijn.

Heb even gezocht, Wiko is een bedrijf bekend om budget telefoons en heeft hiermee een van zijn eerste Android telefoons gemaakt. Frans bedrijf voor zover ik gelezen heb.

Edit: Newman N1 heeft een Nederlandse helpdesk :D Kerel die de custom rom maakt op XDA is Nederlander!

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 19-10-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat vind ik zelf ook, maar HTC Evo 3D is ook gedeeltelijk van plastic, maar toch stevig. Ik ben echt een beetje jaloers op mijn vriendin ( In China heb je echt goeie goedkope elektronica ), ik zou ook wel willen spelen met die ZTE v970 voor het geld 1049 yuan omgerekend € 130 is het gewoon een top toestel.

Ik zelf heb gewoon een goeie smartphone, maar deze toestellen maken me hartstikke enthousiast, wellicht in Januari eens kijken of ik er zelf eentje wil kopen, maar ik heb wel 720p als pre omdat ik anders weinig vooruit ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik ga dit weekend waarschijnlijk eentje bestellen, ben benieuwd welke :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
De WIKO CINK zou een vermomde Qmobile A8 zijn, en geen Chinees maar een Pakistani. Binnenkort dus te koop in de betere nachtwinkel :P
Iemand zin om een topic voor onbekende Pakistaanse smartphones aan te maken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-05 20:37
Ondanks dat de Newman N1 erg fraai eruit ziet, vind ik hem (net als de ZTE v970 trouwens) erg mager als je hem naast de Jiayu zet. Zie de vergelijking. De camera zal niet een enorm verschil zijn, maar de schermresolutie wel aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is met al die telefoons zo, Jiayu G3 steekt overal bovenuit vanwege z'n lage prijs. Alleen tja, moet je m wel kunnen krijgen he. Die Newman en ZTE kan ik volgende week in huis hebben, die rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aan de andere kant de ZTE v970 heeft een 4.3 inch scherm en de JiaYu een 4.5 inch scherm, dus in het scherm van JiaYu G3 heeft in echt ook een grotere scherm en daar past dan wel hogere resolutie bij.

HTC heeft dat ja ook, de HTC One S is 4.3 en de HTC One X is 4.7 inch, maar de One S heeft QHD en de HTC One X heeft 720P.

Ik weet niet hoe groot verschil in echt is tussen 4.3 en 4.5 maar is wel een beetje groter, misschien voor sommige al te groot.

Maar die JiaYu G3 blijft een top toestel, daar kun je niet om heen, maar als je er echt al zolang op moet wachten dan zou me die 720p uiteindelijk ook gestolen kunnen worden en daarbij is ZTE wel echt een goed merk.

Oh 899 Yuan moet ie eigenlijk kosten die JiaYu G3, ja dan is dat al helemaal beste bang for bucks dat je kan krijgen.

http://www.ejiayu.com/Product-18.html

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 19-10-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:35:
De HTC One S is 4.3 en de HTC One X is 4.7 inch, maar de S heeft QHD en de X heeft 720P.
Dat is gewoon gedaan voor marketing, omdat anders iedereen een 4,3" 720P / S4 toestel ging kopen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Op het Jiayu forum is trouwens net te lezen dat ze morgen, eindelijk, een grote lading toestellen gaan versturen. [/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:35:
Ik weet niet hoe groot verschil in echt is tussen 4.3 en 4.5 maar is wel een beetje groter, misschien voor sommige al te groot.
Halve centimeter, niet echt noemenswaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:44:
[...]

Dat is gewoon gedaan voor marketing, omdat anders iedereen een 4,3" 720P / S4 toestel ging kopen :)
Daar zit wat in natuurlijk. Maar valt mij op dat 720p op geen een 4.3 inch scherm zit en das ook helemaal niet erg want QHD is ook een goeie resolutie voor dat formaat, ik heb het zelf ook namelijk op mijn HTC Evo 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn niet zo heel veel fabrikanten van schermen. Als die toevallig niet standaard een 4,3" scherm met 720p maken zullen bedrijven die ook niet in kunnen kopen. Dan moeten ze ze apart gaan bestellen, is vaak duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04 22:47
Yay ik kreeg net bericht dat mijn N1 opgestuurd is, en de DHL tracking code werkt ook nog! :p Valt me weer alles mee dat het gewoon gaat zoals beloofd haha...

Zodra hij binnen is maak ik wel een review, de telefoon staat echter niet in de pricewatch natuurlijk ... is er een andere manier om een review te maken?

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
chaola schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:08:
De WIKO CINK zou een vermomde Qmobile A8 zijn, en geen Chinees maar een Pakistani. Binnenkort dus te koop in de betere nachtwinkel :P
Het zou dus toch om een MT6577-gebaseerde Chinees gaan, meerbepaald de Tinno S8073.
Ook gerebrand in Rusland als de Fly IQ442. Meer info hier http://cink-slim.blogspot...442-lautre-reference.html
Ondertussen een hit in Frankrijk en ook al wachtlijsten...
[edit: geen 6575 maar 6577 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een prima keuze als je niet uit China wilt bestellen. Vind je dat geen probleem dan zou ik die telefoon negeren, hij is iets goedkoper maar wel een stukje minder qua specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De batterij van de ZTE v970 schijnt niet slecht te zijn, althans dat zei mijn vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met welk gebruik en welk oplaadfrequentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stja dat weet ik dan weer niet he, het is gewoon de positieve feedback die ik van haar te horen krijg en dat bestaat uit niks anders dan dat ze zegt de batterij werkt goed.

Haar kamergenoot heeft er blijkbaar ook al eentje gekocht.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 20-10-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:10

Rincewind

Take me in your arms tonight

Ook ik ben op zoek naar 2 leuke Android Smartphones. De Jiayu G3 staat hoog op mijn lijstje maar ik kwam net ook deze Phecda i9300 tegen voor een leuke prijs. Kent iemand deze ?

Aanvulling: ook hier kom ik dezelfde phone tegen... Hij gaat er steeds beter uitzien :)

[ Voor 26% gewijzigd door Rincewind op 20-10-2012 18:49 . Reden: aanvulling ]

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ken m niet maar zo te zien is het pluspunt dat hij Jelly Bean draait en een 2200mAh accu heeft. Kan alleen niet vinden hoeveel RAM er in zit. Wel heeft hij maar een 480*800 resolutie scherm en heeft daarmee wel de laagste DPI van de telefoons die hier voorbij komen.

Is een van de zovele S3 wannabe telefoons, wellicht gewoon een rebrand.

Als reactie op je aanvulling, dat lijkt mij een totaal andere telefoon uitgaande van de specificaties.

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 20-10-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:10

Rincewind

Take me in your arms tonight

Tsurany schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:50:
Ken m niet maar zo te zien is het pluspunt dat hij Jelly Bean draait en een 2200mAh accu heeft. Kan alleen niet vinden hoeveel RAM er in zit. Wel heeft hij maar een 480*800 resolutie scherm en heeft daarmee wel de laagste DPI van de telefoons die hier voorbij komen.

Is een van de zovele S3 wannabe telefoons, wellicht gewoon een rebrand.

Als reactie op je aanvulling, dat lijkt mij een totaal andere telefoon uitgaande van de specificaties.
Volgens mij zijn het echt dezelfde telefoon's. Specs lijken sprekend op elkaar maar dat zegt ook niet alles. Qua RAM/ROM:
- ROM 4GB
- RAM 512MB
Ram lijkt me een beetje weinig maar het is als vervanger van een ZTE Blade.

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verschil in scherm formaat, resolutie, Android versie en ROM formaat. Dus of het zijn twee verschillende telefoons met hetzelfde design (andere variant?) of een van de twee heeft de specs fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Persoonlijk ben ik niet zo kapot van die klonen, maar ik sluit me aan bij Tsurany, de scherm resolutie is erg mager voor zo'n groot scherm en hij heeft maar 512mb ram.

Ik denk dat je wel een betere telefoon dan die kan vinden, maar ik heb niet echt de dollars omgerekend van die ZTE v970 enzo maar ik ben € 130 ongeveer daar voor kwijt, maar ik weet wel zeker dat met importeren je duurdere uit bent dan € 130.

De douane wilt ja ook zijn deel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Newman N1 en ZTE v970 zijn voor zo'n 150-160 euro te krijgen met DHL verzending. Die 30 euro extra levert je net wat betere specs op. Wel met de gok dat de douna nog even komt incasseren, dat is een risico.
Dat komt uit op zo'n 30 euro inclusief eventuele inclaringskosten van DHL.

[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 20-10-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dan zit je dus toch gauw aan € 200 daar moet je wel rekening mee houden. Wat mij ook nog gewoon enthousiast is de stock Android, nu ik mijn Nexus 7 heb kan ik stock Android meer waarderen.

Maar persoonlijk overweeg ik de JiaYu G3, maar eigenlijk meer vanwege het scherm, want ik wil er toch op vooruit gaan, ik heb nu namelijk een HTC Evo 3D, een top toestel overigens, maar ik vind iets nieuws ook leuk en als ik zie hoe snel ontwikkelingen in China gaan dan wil ik straks in Januari best wel zo'n toestel kopen.

Overigens de Quad cores komen er al aan dus dat word helemaal interessant.

http://www.gizchina.com/2...and-specification-leaked/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Tsurany schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:08:
Het is een prima keuze als je niet uit China wilt bestellen. Vind je dat geen probleem dan zou ik die telefoon negeren, hij is iets goedkoper maar wel een stukje minder qua specs.
Hij is sowieso al (tijdelijk) uitgeput, zeker de blauwe versie en net die vind ik er nu toch wel heel deftig uitzien.
Specs zijn inderdaad niet de top, maar die resolutie van 480*800 zal toch minder afsteken op een 4" dan op een 4,7" want zo zie ik er hier ook passeren. Alles hangt een beetje af waar je vandaan komt natuurlijk: als ik vergelijk met mijn huidig wildfiretje van 320*240 op 3,2" dan denk ik dat je er qua pixeldichtheid al met een factor 4 op vooruitgaat.
Hier een demo van een aantal games en ik vind dat dat toch verre van slecht gaat: YouTube: Test jeux wiko cink slim
En inderdaad, als je er zo eentje op kop kunt tikken, heb je twee jaar garantie bij een Westers bedrijf waar je toch een beetje een gezicht op kunt plakken.
Op het moment dat de buzz een beetje over is, zal hij dan wel naar België komen (binnen een maand of drie of zo) voor een prijs die een kwart hoger ligt dan nu en dus op een moment dat hij iets minder een bedreiging is voor de gevestigde merken. Idem gebeurd met de ZTE San Francisco...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk eens naar welke smartphone de Aldi gaat verkopen voor € 229 is dat zeer interessant hoor, ik vermoed dat het ook gewoon zoiets is wat hier vaak besproken word.

http://www.androidplanet....erm-en-ics-voor-229-euro/

http://wolfgangmobile.com/at-as45se

Het is denk ik gewoon een rebranded Amoi n820

Want de achterkant is precies hetzelfde en specificaties komen ook met elkaar overeen, voor mensen die toch al zo'n MT6577 toestel wilde is € 229 zeer goeie prijs, want je hebt ook Nederlandse garantie.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 21-10-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is idd een telefoon met vergelijkbare specs als de Chinese modellen, enkel een wat meer westerse prijs. Wel een gratis Sandisk 16GB kaartje, beschermhoesje en vier achterkanten.

Ik ga wellicht in de rij staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met doaune kosten enzo erbij zit je zelf ook al gauw op die € 229.

http://etotalk.com/amoi-n...m-45qhd-3080mp_p3129.html

Dit is hem, ik denk bijna wel zeker dat die telefoon bij de Aldi een rebrand is van de Amoi n820, zie ook gewoon de precies zelfde specificaties en de achterkant.

Hier een tooltje om uit te rekenen wat het je totaal kost als je zo'n Amoi n820 importeert.

En dan kom je dus uit op € 209,94

Ik ga er vanuit dat Wolfgang zo goedkoop kan zijn door die Amoi n820 in grote aantallen in te kopen.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 21-10-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het een rebrand is zouden we een 4.1 rom wel kunnen verwachten, die krijgt de Amoi n820 immers ook. Alleen meld Wolfgang zelf dat er 512MB ram in zit terwijl de Aldi site meld dat er 1GB in zit. Hopelijk hebben ze niet de Amoi N820 met 512MB ram uitgerust, zou zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk eens op de specificaties pagina, daar word gewoon 1GB gemeld. Ja ik denk dat je in feite op eigen risico de update van Amoi zou kunnen flashen.

Ik denk niet dat deze speciaal ontwikkeld is voor Wolfgang dus afgaand van design en specificaties zeg ik het is een rebrand van Amoi N820, die word in China ook op grote schaal geproduceerd en daar eigenlijk verkocht door software bedrijf 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar wel, maar op de afbeelding staat weer 512MB. Beetje apart allemaal.
In ieder geval wel de moeite waard om de Aldi voor te bezoeken :) Alleen een Newman N1 importeren kost me maar 201 euro... en die heeft in ieder geval wat ondersteuning van XDA.

[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 21-10-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik denk dat het voor jou zeker de moeite waard is, ik heb gewoon voordeel dat ik over twee maandjes toch naar China ga dus zo'n soort toestel krijg ik flink goedkoper.

http://www.aldi.nl/aldi_v...g_2710_48_5_344_4737.html

Als de Aldi zegt 1GB dan zal het wel kloppen, ik denk niet dat hier veel mis kan gaan. Maar zeker weten dat je hier in Nederland voor dat geld geen betere deal vind, anders moet jezelf importeren en kom je bijna op zelfde bedrag uit.

Die Newman N1 kost je zelfs nog minder dan je nu zegt.

http://etotalk.com/newman...-sim-43qhd-ips_p3115.html

€ 174,47 zoveel zegt die calculator.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 21-10-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik reken altijd DHL verzendkosten erbij zodat ik m binnen een week heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:16
Anoniem: 318025 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:58:
Ja ik denk dat het voor jou zeker de moeite waard is, ik heb gewoon voordeel dat ik over twee maandjes toch naar China ga dus zo'n soort toestel krijg ik flink goedkoper.

http://www.aldi.nl/aldi_v...g_2710_48_5_344_4737.html

Als de Aldi zegt 1GB dan zal het wel kloppen, ik denk niet dat hier veel mis kan gaan. Maar zeker weten dat je hier in Nederland voor dat geld geen betere deal vind, anders moet jezelf importeren en kom je bijna op zelfde bedrag uit.

Die Newman N1 kost je zelfs nog minder dan je nu zegt.

http://etotalk.com/newman...-sim-43qhd-ips_p3115.html

€ 174,47 zoveel zegt die calculator.
Op deze website is ie nog stuk goedkoper: http://www.fastcardtech.c...-Android-43-Unlocked.html

Weet niet of iemand er wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang hij out of stock is kan je er helaas niet veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:16
Tsurany schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:12:
Zolang hij out of stock is kan je er helaas niet veel mee.
Oh haha, ik heb niks gezegd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Heb zelf sinds kort de ZOPO ZP500+, ben er tot-nu-toe erg tevreden over.

ZOPO 500+
Afbeeldingslocatie: http://www.zopomobileshop.com/51-182-large/zopo-500-libero-plus-mtk6577-dual-core-ics-smartphone.jpg
- Processor: MTK MT6577 (dual core 1GHz)
- Sim: Dual sim standby
- Scherm: 4 inch LCD (IPS)
- ROM: 4GB
- RAM: 512 MB

ZOPO is een nieuwe leverancier op de Chinese markt, echter bestaan ze sinds 2007 en maakte hiervoor OEM telefoon voor b.v. Lenovo (bron). Ze hebben goede support, snelle reacties op emails en op de site is alle software en uitleg te vinden.

De ZP500+ heb ik besteld in de ZOPO Mobile Shop online shop, waarbij ze ook vanuit Italië kunnen versturen (DHL). Dit heeft als voordeel dat je niet met onbekende douanekosten zit en dat je deze, na verzending, de volgende dag thuis hebt.

De kwaliteit van de telefoon is erg goed, zit goed en stevig in elkaar. Verder is de software ook prima, je hebt bij het bestellen de mogelijkheid om alle Chinese apps eraf te laten halen en het toestel met rootaccess te krijgen. De Google Play store, etc. staat er ook allemaal op en in ICS zelf kun je de taal op Nederlands zetten. Ik heb zelf nog een screenprotector en 2000mAh accu erbij gekocht (ook te bestellen in de shop).

De grootste voordelen voor mij zijn:
- Dual sim (was een eis)
- 4 inch scherm (niet te groot)
- Goede kwaliteit
- Goede support en snelle reactie op emails
- Verzenden vanuit Italië

De nadelen die ik tot-nu-toe ben tegengekomen:
- Duurder ($210) dan concurrerende Chinese merken (met name door de verzendkosten: $50 Italië, $25 China)
- RAM is 512 MB i.p.v. 1 GB van bijvoorbeeld de Jiayu G2 Plus (daar heb ik alleen nog niets van gemerkt)

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:41
Ruzor schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:48:
Heb zelf sinds kort de ZOPO ZP500+, ben er tot-nu-toe erg tevreden over.
Wat was je kwijt in totaal bij verzending vanuit Italie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goose00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:15
Hi,
waarom kies je voor de ZP500 en niet voor de ZP300+?
grt Goose00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Via Google vind ik niet meteen een goede benchmark voor die Mtk6577 chipset die je in al die Chinaphones terugvindt t.o.v. Qualcomm, Nvidia en TI dual cores. Die zal wel bestaan, liefst in een overzichtelijk tabelletje, maar waar?

[ Voor 153% gewijzigd door chaola op 22-10-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-05 11:37
chaola schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:45:
Via Google vind ik niet meteen een goede benchmark voor die Mtk6577 chipset die je in al die Chinaphones terugvindt t.o.v. Qualcomm, Nvidia en TI dual cores. Die zal wel bestaan, liefst in een overzichtelijk tabelletje, maar waar? :S
Ik zie wel overal AnTuTu benchmarks maar volgens mij wordt dan niet alleen de CPU getest.
Weet jij een benchmark app waarbij dit wel gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chaola schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:45:
Via Google vind ik niet meteen een goede benchmark voor die Mtk6577 chipset die je in al die Chinaphones terugvindt t.o.v. Qualcomm, Nvidia en TI dual cores. Die zal wel bestaan, liefst in een overzichtelijk tabelletje, maar waar? :S
Kwa performance is het gelijk of beter dan een HTC Sensation / HTC Evo 3D, dus dat zit wel goed en de AnTuTu score zit zo op 5500 en dat is hoog en in tabellen staan deze telefoons hogere in lijsrje dan de HTC Evo 3D.

Afbeeldingslocatie: http://i1219.photobucket.com/albums/dd428/etotalk/2012/V970/V970-an1.png

Dit is de AnTuTu score van een ZTE v970

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 22-10-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Pistolebob schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:49:
[...]

Ik zie wel overal AnTuTu benchmarks maar volgens mij wordt dan niet alleen de CPU getest.
Weet jij een benchmark app waarbij dit wel gebeurt?
Geen weet van apps maar ik denk inderdaad dat Antutu het toestel als geheel test, dus ook geheugen e.d.
Liefst dus een onafhankelijke benchmark van de SOC alleen ivm. Qualcomm, TI, Nvidia, Novathor,.... Vooral die vergelijking met Sony interesseert me wel omdat hun Novathor ook eerder budgettoestellen voortbrengt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Mother_lepard schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:58:
[...]

Wat was je kwijt in totaal bij verzending vanuit Italie?
Ik had nog wat extra's erbij besteld (screenprotector en 2000mAh accu), maar "kaal" is het (210+50) $260, zo'n € 200,-.

De ZP500 (dus niet de plus) is $170, €132,-. Deze heeft de MTK MT6575 (single core 1GHz) processor. Hier nog een korte review van de ZP500+.
Goose00 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:09:
Hi,
waarom kies je voor de ZP500 en niet voor de ZP300+?
grt Goose00
Puur de schermgrootte. De ZP300+ is 4.5 inch en ik vond de 4.3 inch van de HTC Sensation al eigenlijk te groot.

[ Voor 16% gewijzigd door Ruzor op 22-10-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AnTuTu telt die scores bij een en zo krijg je dus die totale score. Maar hij geeft ook aparte scores, maar die zie je hier niet.

Maar je kunt het wel in die screenshot terug zien. Zo scoort de Ram beter en CPU ook en moet je nagaan dat de HTC Evo 3D op 1.2Ghz draait en die ZTE v970 op 1Ghz.

Dus de CPU zelf is beter dan die in de HTC Evo 3D, maar GPU van HTC Evo 3D scoort dan weer hoger, maar niet veel hogere.

1e vakje is Ram, 2e CPU integer, derde CPU float-point en vierde is 2D graphics en vijfde is 3D graphics en 6 tm 8 heeft te maken met opslag medium in de telefoon.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 22-10-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
chaola schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:08:
Lees de TS maar eens ;) (Hint: Kopje wat wel en vooral wat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Vergeten dat Pakistan in Azië ligt en nevermind: die wiko blijkt ondertussen toch een tot Fransman genaturaliseerde Chinees te zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

De AnTuTu score van de ZP500+ (4757):
Afbeeldingslocatie: http://uploadpic.org/storage/2011/thumb_I8T7kDg2sdkm9Ax7Vwr0g9B4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xfxxl
is die amoi ook voor belgische aldi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
xfxxl schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:42:
is die amoi ook voor belgische aldi?
Je bedoeld de Wolfgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UMI X1 is interessant alternatief voor de JiaYu G3.

http://www.gizchina.com/2...inacom+%28gizchina.com%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xfxxl
jah de wolfgang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
De newman N1 is ook interessant en is een tikkie dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Umi X1 is wel een stuk beter dan de Newman N1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hij is erg dun, net dunner dan de JiaYu G3.

De witte versie ziet er best mooi uit http://item.taobao.com/it...:1350922875_4k2_251261705

Maar ik vind de JiaYu G3 toch mooiere en hij bied nog steeds de beste specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
YouTube: Oppo T29 MT6577 3000mAh English test

Oppo.

Ik moet zeggen, de specs voor die dingen zijn bijna allemaal hetzelfde. Alleen ander design en ander merkje.

Maar wel dik deze Oppo, 3000 mAh batterij!

lama, zag de prijs. 360 euro. :X

[ Voor 14% gewijzigd door Arsenius op 22-10-2012 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das normaal, deze fabrikanten zetten gewoon moederbordjes in deze telefoons met de chipset er al op en zal me niet verbazen dat de chipset bakkers ze ook nog de Android software leveren en er alleen drivers voor de camera's enzo toegevoegd moet worden.

Maar ik denk dat er vooral verschil in schermen en batterijen zitten, want inderdaad met de hardware zit het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Welke site is betrouwbaar om te bestellen? Ik zit naar de newman N1 en de amoi N820 te kijken. Die JiaYu G3 ziet er ook wel interessant uit maar is toch niet te krijgen voorlopig?

[ Voor 31% gewijzigd door Arsenius op 22-10-2012 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Etotalk. Amoi N820 krijgt update naar 4.1 en voor de Newman N1 is XDA support. Kan ook bij Aldi de Wolfgang kopen, is de Amoi N820.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ja ik weet het maar ik heb geen zin om met pubers te gaan rollebollen voor en in de Aldi. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de Aldi heb je wel betere garantie want dat is volgens onze wetgeving goed geregeld, als je rechtstreeks via China koopt ben je misschien wel goedkoper uit maar garantie is een heel andere verhaal i.v.m. dure PostNL, want je komt het terug naar China te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Tsurany schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:09:
Umi X1 is wel een stuk beter dan de Newman N1.
Yup, zie vergeljking tussen Jiayu, Umi en Newman. Alleen is de Umi X1 net wat zwaarder en heeft een kleinere accu dan de Jiayu. De Jiayu wint het dan toch voor mij, ondanks dat hij dunner is.

[ Voor 4% gewijzigd door Jasper op 22-10-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Belangrijkste voordeel van Umi X1 is dat deze wel leverbaar is momenteel. Ik ben over 67 dagen weer in China en mag toch hopen dat die JiaYu G3 dan weer goed leverbaar is.

Maar eigenlijk is die JiaYu G3 niet zo interessant want je krijgt nu ook een deovo V5 en die kost niet veel meer maar heeft wel een Tegra 3 quadcore.

En die is nu ook al verkrijgbaar.

http://item.taobao.com/it....13.zz6XkI&id=17447007824

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 22-10-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05 07:39
Anoniem: 318025 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:31:
Belangrijkste voordeel van Umi X1 is dat deze wel leverbaar is momenteel. Ik ben over 67 dagen weer in China en mag toch hopen dat die JiaYu G3 dan weer goed leverbaar is.

Maar eigenlijk is die JiaYu G3 niet zo interessant want je krijgt nu ook een deovo V5 en die kost niet veel meer maar heeft wel een Tegra 3 quadcore.
Dus jij gaat ons tegen mooie tarieven telefoons inkopen en versturen? ;) Gezien je al 100 keer hebt gezegd naar China te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lexi schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:34:
[...]

Dus jij gaat ons tegen mooie tarieven telefoons inkopen en versturen? ;) Gezien je al 100 keer hebt gezegd naar China te gaan....
Nee ik wrijf het jullie alleen hard in dat ik straks bij de bron zit van al deze toestellen. Maar ik heb wel eens Chinese 7 inch tablets voor tweakers mee genomen.

Ik zou ze trouwens best willen verkopen hoor, maar daar heb ik op dit moment nog geen voornemen voor en ik zie daar geen winst in te behalen. Dus zou heel misschien wel een paar mensen gelukkig willen maken, maar dat zie ik dan wel, uiteraard gaat de wereld niet voor niks op dus ik zal dan wel me commissie rekenen.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 22-10-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Hebben ze bij Taobao zelf een engelse versie of moet de leek het met google translate oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.mistertao.com/...bao-item-17447007824.html

Alsjeblieft de luie buitenlander vriendelijke versie aka Mistertao. Maar goed de eerste batch is uitverkocht, dus het is weer preorder. Maar deze Quad core zit ongeveer op $ 250.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 22-10-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Of lang leve Google chrome en rechtermuisknop Google translate naar NL et voila :P Maar 1562 yuan is 192 euro volgens xe.com, leuk quad core en 4'. Maar verdere specs zie ik niet staan bij taobao. Care to elaborate Diqiu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een betere website gevonden, 360buy.com

http://www.360buy.com/product/744587.html

Dat is kanaal waar deze telefoon via verkocht word. Maar zover ik het tot nu toe begrijp heeft hij de Chinese 3G standaard en GSM.

Hij ondersteund TD-SCDMA: 2010/1880MHz GSM: 900/1800 MHz

Dat houdt dus in dat hij in Nederland alleen op het GSM netwerk bruikbaar is en dat kan een nadeel zijn, maar als je WiFi only gebruiker bent is dat geen nadeel.

Verdere specificaties:

Quadcore Tegra 3 @ 1.3Ghz
4GB opslag capiciteit
1GB Ram
Micro SD slot ( Heeft de HTC One X dus niet )
4.7 inch scherm
1280 * 720 resolutie
8MP camera en 2MP front camera
1080P video opname
Batterij 1850mAh

Dat zijn de specificaties

En hij kost in China 1499 yuan en dat is omgerekend € 183.46
Joosie200 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:56:
Of lang leve Google chrome en rechtermuisknop Google translate naar NL et voila :P
Indeed, ik gebruik Google Chrome dus altijd om die Chinese websites te vertalen, Chrome is me vaste browser daar voor.

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 22-10-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Groter scherm en maar 1850mAh.. tricky. Groter is niet altijd beter, vind 4,5' toch wel de max. Heb het formaat van een Jiayu G3 namelijk uitgeknipt en dies 2cm breder en 2cm langer dan mijn ZTE Blade nu. Dus das wel te behappen. Maar ik heb bijv. ook de SGSIII van zusjelief vastgehouden, nou.. voor mij geen 4,7' scherm. We kwamen van koelkasttelefoons rond de iMode met KPN rond 1998 > kleiner, kleiner, kleinst > terug naar koelkasttelefoons. Maar met touchscreen ditmaal! :P Nee, wat ik maar wil zeggen: het moet wel binnen de perken blijven qua grootte imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Joosie200 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 22:11:
Maar ik heb bijv. ook de SGSIII van zusjelief vastgehouden, nou.. voor mij geen 4,7' scherm.
Ik vind het formaat van de S3 erg fijn. Het is dat ik een Nexus en een S3 heb (die laatste ligt momenteel weer bij Samsung ter reparatie :(), anders was ik wel voor een 5 of 5.5 incher gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf nu 4.3 en zou een groter scherm persoonlijk niet erg vinden, maar ik heb me juist een 7 inch tablet gekocht zodat ik een Android device had met een grotere scherm.

Maar dat toestel is echt veel voor weinig geld, ik heb zelf de Nexus 7 en kan je wel vertellen dat Tegra 3 twee keer zo goed is als die MT6577.

Maar ben benieuwd of er meer Qaudcores in die prijs klasse komen van 1500 yuan, want die MT6577 zit in de 1000 yuan prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Oh er is altijd goed, beter, best ala Jiayu G3<Deveo V5<Opoo Find 5/Xiaomi Mi-Two. Maar dat geldt ook voor de prijsverhoging per toestel i.v.m. de ander. Ik richt mij op een bepaalde max. prijs en zoek daar het leukste toestel bij :) Want als geld geen probleem was had ik wel een SGS S3 mini, HTC Desire X ofzo gehaald (of nog liever: de Xiaomi Mi-Two)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleine kanttekening bij die Deveo V5, mocht je ooit 3G willen gebruiken dan gaat dat dus niet ( En uit specificaties haal ik dat hij ook GSM ondersteund dus dat zou dan moeten werken ). Ohja wat betreft die JiaYu G3 is maar afwachten maar gelukkig is er zat keus.

Is het trouwens niemand op gevallen dat de JiaYu G3 geen N wifi standaard ondersteund en zelfde geld voor de UMI X1, de ZTE v970 en Newman N1 ondersteunen dat wel.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 22-10-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach Wireless N heb je dan ook vrij weinig aan op een telefoon, niet echt een gemis. Zullen wel andere communicatie chips gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04 22:47
Mijn Newman N1 is nu binnen, ziet er prachtig uit! Op het eerste gezicht weinig op aan te merken, ik zal er de komende dagen eens flink mee spelen en dan mijn ervaringen posten.

In ieder geval niets dan lof over merimobiles.com, het bestellen en bezorgen ging precies zoals ze zeiden en ze hebben er ongevraagd gratis een screenprotector en case protector bij gedaan :) Nou ga ik die waarschijnlijk niet gebruiken, maar toch een mooi gebaar. Aanrader dus!

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben vooral benieuwd naar de accuduur, zou je daar aan het eind van de dag wat zinnigs over kunnen zeggen? Wellicht bestel ik hem dan vanavond gewoon om van het gedoe af te zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xfxxl
als de Jiayu g3 niet leveren

Ben ik aan het twijfelen tussen:

Amoi N820 vs Umi X1 vs Newman N1

welk is beter tussen die 3 ?

[ Voor 14% gewijzigd door xfxxl op 23-10-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05 21:05

Booth

¯¯¯¯¯¯

Anoniem: 318025 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:58:
Ik heb een betere website gevonden, 360buy.com

http://www.360buy.com/product/744587.html

Dat is kanaal waar deze telefoon via verkocht word. Maar zover ik het tot nu toe begrijp heeft hij de Chinese 3G standaard en GSM.

Hij ondersteund TD-SCDMA: 2010/1880MHz GSM: 900/1800 MHz

Dat houdt dus in dat hij in Nederland alleen op het GSM netwerk bruikbaar is en dat kan een nadeel zijn, maar als je WiFi only gebruiker bent is dat geen nadeel.

Verdere specificaties:

Quadcore Tegra 3 @ 1.3Ghz
4GB opslag capiciteit
1GB Ram
Micro SD slot ( Heeft de HTC One X dus niet )
4.7 inch scherm
1280 * 720 resolutie
8MP camera en 2MP front camera
1080P video opname
Batterij 1850mAh

Dat zijn de specificaties

En hij kost in China 1499 yuan en dat is omgerekend € 183.46

[...]

Indeed, ik gebruik Google Chrome dus altijd om die Chinese websites te vertalen, Chrome is me vaste browser daar voor.
toon volledige bericht
Ik las dus dat dit toestel niet zou werken met de Nederlandse 3G standaard. Dat heeft iets met de radio/RIL te maken toch? Zou het dan niet mogelijk zijn om dit toestel te rooten en er een andere radio op te zetten zodat hij op ons 3G netwerk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit gewoon geen chip in die geschikt is voor ons 3G netwerk, de hardware ontbreekt. Dat ga je niet met software oplossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kort samen gevat, China mobile heeft zijn eigen 3G standaard T-cdma nog wat ofzo en dat werkt alleen in China, maar hij ondersteund ook GSM en dus je kunt hem op het GSM netwerk gebruiken.

althans zo word het geadverteerd, want ze zeggen zo van met China Unicom kun je hem op GSM gebruiken, maar niet op die 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:41
Jiayu G3 valt voor mij af. Umi X1 is een goed alternatief, maar helaas een stuk duurder dan wat vooraf werd gedacht. 230 dollar, dan nog verzendkosten en inklaringskosten en BTW.

Kwaliteit van de camera lijkt wel in orde:
http://bbs.shuame.com/for...tid=390609&extra=page%3D1

(site is heel traag, geef het even wat tijd)

[ Voor 4% gewijzigd door Mother_lepard op 23-10-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo-
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-04-2020
De JiaYu G3 begint mij ook wel wat lang te duren. De Newman N1 lijkt me een goed alternatief (hoef niet per se HD scherm), de Umi X1 vind ik iets te "plastic-achtig" aan de acherkant. Helaas is de batterij bij allebei een stuk kleiner, waardoor ik bang ben dat ik de dag niet ga halen...

Iets grotere batterij en ik had meteen de Newman gekocht, wacht het nu nog even af. Wil voor het einde van het jaar een nieuwe telefoon hebben, dus heb nog wel even. En misschien toch de JiaYu tegen die tijd of misschien wel wat leuke quadcores. Nog even afwachten dus...
Pagina: 1 2 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.