Elke dag de daily doen levert je al 2g op. Ik vind die world bosses niet de moeite waard, tenzij ik toch al in de buurt ben. Ik krijg er altijd alleen maar rares en masterworks... Er zijn een paar uitzonderingen, maar ik doe liever waar ik zin in hebTyrian schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:30:
[...]
Als je nog maar 2 goud hebt, is crafting nog niet echt aan te bevelen. Als je serieus wilt craften heb je level 400-500 nodig en dan is het wel fijn als je enkele honderden goud hebt. Natuulijk kun je alle materialen ook zelf farmen. Maar dan moet je er wel op voorbereid zijn dat het een lange weg gaat worden.
Als je meer goud wilt farmen is het best leuk om World Bosses te gaan bevechten. In party search kun je vaak groepen met commander vinden die van de ene naar de andere World Boss trekken. En elke boss dropt gouden/rare items of als je geluk hebt een oranje/exotic. Die gouden items gaan voor zo'n 20 tot 50 zilver en exotics voor zo'n 1 tot 5 goud.
Als je via TP handelt is het trouwens altijd aantrekkelijk om met buy/sell orders te werken als je het geduld kan opbrengen.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.