Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Tyrian schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:30:
[...]

Als je nog maar 2 goud hebt, is crafting nog niet echt aan te bevelen. Als je serieus wilt craften heb je level 400-500 nodig en dan is het wel fijn als je enkele honderden goud hebt. Natuulijk kun je alle materialen ook zelf farmen. Maar dan moet je er wel op voorbereid zijn dat het een lange weg gaat worden.

Als je meer goud wilt farmen is het best leuk om World Bosses te gaan bevechten. In party search kun je vaak groepen met commander vinden die van de ene naar de andere World Boss trekken. En elke boss dropt gouden/rare items of als je geluk hebt een oranje/exotic. Die gouden items gaan voor zo'n 20 tot 50 zilver en exotics voor zo'n 1 tot 5 goud.

Als je via TP handelt is het trouwens altijd aantrekkelijk om met buy/sell orders te werken als je het geduld kan opbrengen.
Elke dag de daily doen levert je al 2g op. Ik vind die world bosses niet de moeite waard, tenzij ik toch al in de buurt ben. Ik krijg er altijd alleen maar rares en masterworks... Er zijn een paar uitzonderingen, maar ik doe liever waar ik zin in heb :p Dan maar iets langzamer goud verzamelen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• BranderoS
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 20-11 14:19
quote:
Tyrian schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:30:
[...]

Als je nog maar 2 goud hebt, is crafting nog niet echt aan te bevelen. Als je serieus wilt craften heb je level 400-500 nodig en dan is het wel fijn als je enkele honderden goud hebt. Natuulijk kun je alle materialen ook zelf farmen. Maar dan moet je er wel op voorbereid zijn dat het een lange weg gaat worden.

Als je meer goud wilt farmen is het best leuk om World Bosses te gaan bevechten. In party search kun je vaak groepen met commander vinden die van de ene naar de andere World Boss trekken. En elke boss dropt gouden/rare items of als je geluk hebt een oranje/exotic. Die gouden items gaan voor zo'n 20 tot 50 zilver en exotics voor zo'n 1 tot 5 goud.

Als je via TP handelt is het trouwens altijd aantrekkelijk om met buy/sell orders te werken als je het geduld kan opbrengen.
Er zijn websites beschikbaar die de meest goldefficiënte manier van craften naar 400, 450 en 500 laten zien. Als je je eerste lvl 80 character hebt, raadt ik altijd aan om de crafting disciplines in ieder geval naar 400 te levelen. Een goede manier is om dit te doen op characters rond level 60, omdat een deel van de crafting XP gebruikt wordt om te levelen. (vroeger was dit een populaire manier, toen craften minstens de helft goedkoper was dan vandaag de dag).

Een andere manier van gold verdienen naast worldbosses is het meedoen aan SilverWastes (map). Vandaag de dag is deze map nog steeds erg populair. Daarnaast kan je ook Fractals of the Mists doen. Vooral de hogere levels geven leuke en goede rewards (10g voor 20 minuten)
quote:
BranderoS schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:50:
[...]
Daarnaast kan je ook Fractals of the Mists doen. Vooral de hogere levels geven leuke en goede rewards (10g voor 20 minuten)
Dan moet je wel de goede gear hebben, anders kun je die hogere levels niet eens doen. En die goede gear is of duur of je moet heel veel geluk hebben qua drops.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• BranderoS
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 20-11 14:19
quote:
Wailing_Banshee schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:05:
[...]

Dan moet je wel de goede gear hebben, anders kun je die hogere levels niet eens doen. En die goede gear is of duur of je moet heel veel geluk hebben qua drops.
Goede gear is zeker belangrijk. Gelukkig kan je met een volledig setje Exotic een aardig eindje komen. Als er aan ascended begonnen wordt, raad ik aan om eerst een wapen te maken (trinkets kan je verkrijgen of kopen voor in-game currency). Dit geeft de meeste bonus aan stats en damage output
quote:
BranderoS schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:58:
[...]

Goede gear is zeker belangrijk. Gelukkig kan je met een volledig setje Exotic een aardig eindje komen. Als er aan ascended begonnen wordt, raad ik aan om eerst een wapen te maken (trinkets kan je verkrijgen of kopen voor in-game currency). Dit geeft de meeste bonus aan stats en damage output
Maar om ascended te maken heb je goud nodig om te craften naar lvl500 :p Dus hogere fractals zijn, in het begin, geen manier om goud te verdienen! Tenzij je geluk hebt om via RNG een ascended weapon te pakken krijgt.. Ik heb 3 ascended armour sets, waarvan ik de eerste zelf gemaakt heb (medium, gemaakt voordat de prijs van leer de pan uitschoot, richting de maan) en de andere allemaal via PvP reward boxen (en een paar via achievements) die ik bij elkaar gesprokkeld heb met m'n privé arena.

• Bouli
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22-11 23:53
Zit inmiddels op ook op 3 ascended armor sets 0 zelf gemaakt :) 1 complete via pvp, toen het nog kon en 2 via raids. Bezig met een 4e alleen twijfel voor medium (ranger) of heavy (condi warrior).

Of misschien wordt ik wel gek en ga ik voor een Druid.
quote:
Bouli schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:29:
Zit inmiddels op ook op 3 ascended armor sets 0 zelf gemaakt :) 1 complete via pvp, toen het nog kon en 2 via raids. Bezig met een 4e alleen twijfel voor medium (ranger) of heavy (condi warrior).

Of misschien wordt ik wel gek en ga ik voor een Druid.
Alle drie de sets die ik heb, zitten in m'n bank. Die dingen zijn accountbound en niet soulbound, dus ik kan ze voor elk character gebruiken als ik ze nodig heb. Exotics is goed genoeg voor mijn normale PvE spel (Fractals speel ik practisch nooit en Raids heb ik ook al niet meer gedaan sinds ik die Mastery track unlocked heb en PvP alleen met me, myself and I).

• PuddingNL
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20-11 15:56
quote:
Wailing_Banshee schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:35:
[...]

Alle drie de sets die ik heb, zitten in m'n bank. Die dingen zijn accountbound en niet soulbound, dus ik kan ze voor elk character gebruiken als ik ze nodig heb. Exotics is goed genoeg voor mijn normale PvE spel (Fractals speel ik practisch nooit en Raids heb ik ook al niet meer gedaan sinds ik die Mastery track unlocked heb en PvP alleen met me, myself and I).
PvP in je eentje? Hoe dan? (Speel nooit PvP)
quote:
PuddingNL schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:36:
[...]

PvP in je eentje? Hoe dan? (Speel nooit PvP)
Ik heb een privé arena (https://wiki.guildwars2.com/wiki/Custom_Arena), en speel daar dus met me, myself and I. (ik heb 3 accounts :p)

Ik heb wel "echt" PvP geprobeerd voor de dailies, maar zat meer tijd te wachten dan iets te doen. Dus toen heb ik maar een custom arena gekocht. Er is één PvP daily die ik niet kan doen (Daily PvP Matches Played in Unranked or Ranked Arena) omdat die in een queued arena moet plaats vinden.

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23:20
Oke. Ik zag dus laatst een groot gevecht tegen een grote worm. Was dus triple trouble. Wat zitten kijken, een chaos, volgens mij wist men niet waar men mee bezig was.
het was die worm met die powder kegs.
Ik weet dat er eerst 20 moeten worden geplaatst. is dat een kwestie van oppakken en gewoon die worm inlopen? Ik ben een hunter, kan ik dan niet beter de minnions bij de anderen weghouden?
wat kan mijn rol als hunter zijn?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23-11 13:23
quote:
maartend schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:16:
Oke. Ik zag dus laatst een groot gevecht tegen een grote worm. Was dus triple trouble. Wat zitten kijken, een chaos, volgens mij wist men niet waar men mee bezig was.
het was die worm met die powder kegs.
Ik weet dat er eerst 20 moeten worden geplaatst. is dat een kwestie van oppakken en gewoon die worm inlopen? Ik ben een hunter, kan ik dan niet beter de minnions bij de anderen weghouden?
wat kan mijn rol als hunter zijn?
Je kan het best die events via de open communitie events doen. Daar leggen ze alles per worm uit. Maar je moet de keg pakken. En dan in de "blast" area neer leggen met skill 1.(ontwijk de aeo effect van de kleine Worms). Dan komt er een dps window. Waar je zoveel mogelijk dmg doet. Tevens moeten ze allemaal binnen x tijd van elkaar gedood zijn. En als kers op de slagroom mag je ook nog ze ophol geslagen hoofd killen. Dan is de event gehaald. Dit is zonder teamwork en communicatie tussen commanders gewoon onmogelijk. Maar eigenlijk best simpel als je groep goed is. Wat is ingame naam. Kan ik je wel eens inviten als ze weer gaan.

Wat ik tot nu toe heb gezien is dat iedereen aan het keg rennen is. En dan tussen bepaalde rondes door(commarder roept het om via TS). Is het area clear tijd. En gaan alle wormen er aan.

loki504 wijzigde deze reactie 10-05-2017 21:59 (7%)

• Bouli
quote:
Wailing_Banshee schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:35:
[...]

Ik kan helaas niet zomaar swappen met sets, vanwege de stats en runes (zijn bij builds erg belangrijk) Ik ga uiteindelijk ook voor legend set, maar eerst even weer wat fatsoenlijk gold sparen.
quote:
Bouli schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 00:45:
[...]

Ik kan helaas niet zomaar swappen met sets, vanwege de stats en runes (zijn bij builds erg belangrijk) Ik ga uiteindelijk ook voor legend set, maar eerst even weer wat fatsoenlijk gold sparen.
Ik heb in al mijn jaren dat ik Guild Wars speel nog nooit gemaald om builds :p

En een legendary set zou ik wel willen, maar ga ik nooit halen, gezien het feit dat je daar de raids voor moet farmen.

• PuddingNL
  • Laatst online: 20-11 15:56
Eindelijke Advanced Gliding gemasterd! Heerlijk gewoon gliden zonder je endurance in de gaten te houden..

Tevens Ep. 5 uitgespeeld. Geniet echt van dit verhaal en de nieuwe map!
spoiler:
Balthazar! Zou dit een hint zijn dat we eindelijke weer fysiek contact krijgen met de Gods? FoW en Underworld weer terug? Hope so..
quote:
PuddingNL schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:39:
Eindelijke Advanced Gliding gemasterd! Heerlijk gewoon gliden zonder je endurance in de gaten te houden..
Heb ik eergisteren gehaald voor m'n tweede account. Ik vergat telkens dat ik daar geen advanced gliding voor had... De XP was (as usual voor dat account) geen probleem, maar die mastery points... Ik moest er nog 1, had de keuze van de mastery point aan het eind van een JP, of de diving goggles. Gelukkig lagen ze dicht bij elkaar, dus als ik weer eens van die JP afdonderde kon ik nog naar de goggles om tenslotte op de grond uit elkaar te vallen... (gelukkig lopen daar een aantal NPC's rond die je wel weer samen willen voegen). Uiteindelijk heb ik de JP nog niet gedaan, maar de goggles lukten me eindelijk wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23-11 11:51
Sinds gisteren guild wars 2 nog eens van onder het stof gehaald. Zijn er nog wat actieve nederlandstalige guilds te vinden?

Greets

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

quote:
dauwie schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:09:
Sinds gisteren guild wars 2 nog eens van onder het stof gehaald. Zijn er nog wat actieve nederlandstalige guilds te vinden?

Greets
http://www.gw-nl.net/gildes/

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Daradius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23-11 08:00
quote:
ziet er niet meer echt actief uit die link..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

quote:
Daradius schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:51:
[...]

ziet er niet meer echt actief uit die link..
Misschien moet je zelf dan even verder zoeken. In de topicwarning staan nog twee guilds, maar ik weet niet wat daar de status van is. Verder wordt er in Lions Arch vaak in de chat geadverteerd met guilds, waaronder Nederlandse.

Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zo, afgelopen weekend eindelijk eens weer wat fractals gedaan en een aantal precursor collections afgerond. Ik moet er nog 4 of 5 en dan heb ik alle eerste levels afgerond. Dan kan ik verder met heel veel farmen voor geodes en bandit crests....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:35

ShadowBumble

Professioneel Prutser

quote:
Wailing_Banshee schreef op maandag 29 mei 2017 @ 07:47:
Zo, afgelopen weekend eindelijk eens weer wat fractals gedaan en een aantal precursor collections afgerond. Ik moet er nog 4 of 5 en dan heb ik alle eerste levels afgerond. Dan kan ik verder met heel veel farmen voor geodes en bandit crests....
Dat gevoel ken ik zo ben ik afgelopen weekend maar weer ( heel snel ) online geweest om de HoT storyline af te gaan maken, echter het prachtige weer trok mij toch richting zon en BBQ. Dus deze week nieuwe kansen :)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
ShadowBumble schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:29:
[...]

Dat gevoel ken ik zo ben ik afgelopen weekend maar weer ( heel snel ) online geweest om de HoT storyline af te gaan maken, echter het prachtige weer trok mij toch richting zon en BBQ. Dus deze week nieuwe kansen :)
Het was donderdag avond en nacht nog niet zo heel zonnig en warm :D (bedacht nog net op tijd dat om 23:00 de stroom van mijn PC omgeving af gaat, heb ik al eens eerder gehad, ging ineens m'n PC uit toen ik lekker aan het chatten was :p)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-11 13:16
quote:
Tyrian schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:20:
[...]

Misschien moet je zelf dan even verder zoeken. In de topicwarning staan nog twee guilds, maar ik weet niet wat daar de status van is. Verder wordt er in Lions Arch vaak in de chat geadverteerd met guilds, waaronder Nederlandse.
Gwen is nog altijd actief, een internationale guild met best wel wat Nederlanders.

• xPhantom
  • Registratie: december 2008
  • Niet online
Zo, bijna klaar met Astralaria. Moet alleen nog 150 Amalgamated Gemstones. Toch best vlot gedaan nog denk ik, ongeveer 2,5 week bezig nu.

Het heeft niet echt haast, dus ik ga die gemstones niet kopen maar 'farmen' via HoT map meta events. Astralaria is namelijk bedoeld voor mijn 2e main die mogelijk axe gaat krijgen in de volgende expansion, als de leaks kloppen.
spoiler:
Mesmer dus :D

En komende dinsdag direct verder met Warbringer;

xPhantom wijzigde deze reactie 03-06-2017 09:06 (24%)

i5 6600k @ 4.3GHz / Palit Super Jetstream GTX 1060 / 2x 4GB Corsair Vengeance DDR4 2666MHz / MSI Z170A Tomahawk / 256GB Samsung 850 Pro / 2x AOC i2269 / Galaxy S7 Edge

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo afgelopen weekend flink wat meters kunnen maken in de story line:

- Eindelijk eens mijn Personal Story gefinished *O*
- Nu halverwege Living World Season 2

( O Ja en omdat ik toch bezig was gelijk Dry Top 100% completion maar gedaan :))

Zit er eigenlijk wel weer lekker in met de story line wat me ook opviel (zeker in drytop) is dat het nog steeds ongelooflijk druk is tijdens boss events en rare spawns.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
ShadowBumble schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:40:
Zo afgelopen weekend flink wat meters kunnen maken in de story line:

- Eindelijk eens mijn Personal Story gefinished *O*
- Nu halverwege Living World Season 2

( O Ja en omdat ik toch bezig was gelijk Dry Top 100% completion maar gedaan :))
Bijna hetzelfde hier: HoT afgerond op m'n ele, nu aan het laatste onderdeel van het eerste deel van LS3. En AB, TD, Kessex en Snowden 100% completion gedaan. En de meeste Quaggan vriendschapsbanden verzameld voor de precursor Rage. Ik moet er nog 1, helaas was de quest die nodig was echt net afgerond. Daarna kan ik Rage afmaken. En weer gaan werken voor een Gift of Battle...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

quote:
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:53:
[...]

Bijna hetzelfde hier: HoT afgerond op m'n ele, nu aan het laatste onderdeel van het eerste deel van LS3. En AB, TD, Kessex en Snowden 100% completion gedaan. En de meeste Quaggan vriendschapsbanden verzameld voor de precursor Rage. Ik moet er nog 1, helaas was de quest die nodig was echt net afgerond. Daarna kan ik Rage afmaken. En weer gaan werken voor een Gift of Battle...
Ik heb het in deze volgorde voor ogen, omdat dit het beste aansluit bij de verhaallijnen:

-> Personal Story
-> Living World S1 heb ik grotendeels zelf gespeeld
-> Living World S2 ( Nu mee bezig )
-> Heart of Thorn Storyline
-> Living World Season 3

Dan zodra ik weer bij ben met het verhaal richting Dungeons/Map completion etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!
@ShadowBumble Ja, dat doe ik ook. PS en LS2 heb ik een tijdje geleden al gedaan om deze Charr, nu ook HoT afgerond en daarna LS3. En map completion. Zodra ik dat gedaan heb, komt de volgende aan de beurt (ik ben altijd snel afgeleid dus ben niet zo snel in dingen afronden :p) Zo ben ik nu ook bezig met Rage (Ik wil Twice Told Legend halen met 2 Frenzies, de eerste heb ik al)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

quote:
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:02:
(ik ben altijd snel afgeleid dus ben niet zo snel in dingen afronden :p)
Dat heb ik ook :) Gisteren alweer afgeweken om even snel nog 110 HP's te halen want ik had mijn elite spec nog niet :D

• loki504
https://www.guildwars2.com/en/expansion/

Nieuwe expension pack! Hype Hype. En Season 3 final. ik kan niet wachten!
Merkten ook dat GoT guild weer wat opleefde! Yea
Gisteren begonnen met dat laatste hoofdstuk. De eerste quests vond ik in ieder geval leuk: humor, geen oneindig aantal foes die op je afgestuurd worden en een leuke wending. De nieuwe map heb ik nog geen oordeel over, ben niet verder gekomen dan de aanlegsteiger...

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:42
Na volgens mij een klein jaartje ( na de laatste expansie ) niets meer te hebben gedaan ga ik GW2 weer oppakken.

Om te beginnen weer een nieuwe char lvl'n op het gemak.

Verder wil ik ook verder gaan met mijn 3 lvl 80 chars, heeft iemand tips over wat ik het beste met deze chars kan gaan doen wat leuk en uitdagend is ?

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

@ErwinJ dat hangt er helemaal van af wat jij leuk vindt... Er zijn best veel dingen toegevoegd het afgelopen jaar (raids, nieuwe fractals en natuurlijk living story hoofdstukken, waar je alleen het laatste deel van beschikbaar hebt omdat je waarschijnlijk niet ingelogd hebt het afgelopen jaar).

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:42
quote:
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:59:
@ErwinJ dat hangt er helemaal van af wat jij leuk vindt... Er zijn best veel dingen toegevoegd het afgelopen jaar (raids, nieuwe fractals en natuurlijk living story hoofdstukken, waar je alleen het laatste deel van beschikbaar hebt omdat je waarschijnlijk niet ingelogd hebt het afgelopen jaar).
Misschien met ik dan maar eens eerst gaan inloggen ;)
En de boel eens bekijken...

het zal vast niet vervelen

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

Over 1,5 uur (01-08-2017 18:00) is de officiële aankondiging van de volgende uitbreiding voor GW2.

Live te volgen hier: https://www.guildwars2.com/en/expansion/

• Alwayshappyz
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 01:21
GW 2: Path of Fire :D Ziet er gaaf uit! Volgend weekend een preview weekend en release voor 22 September!

http://buy.guildwars2.com...e?cid=104:5::::Global:289

Alwayshappyz wijzigde deze reactie 01-08-2017 18:30 (30%)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

quote:
Alwayshappyz schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:26:
GW 2: Path of Fire :D Ziet er gaaf uit! Volgend weekend een preview weekend en release voor 22 September!

http://buy.guildwars2.com...e?cid=104:5::::Global:289
Yup gelijk ook gepreorderd :D Heb de release announcement gezien maar ik ben zeer positief

• Alwayshappyz
quote:
ShadowBumble schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:17:
[...]

Yup gelijk ook gepreorderd :D Heb de release announcement gezien maar ik ben zeer positief
Ultimate versie hier ook gepreorderd :D

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23-11 11:38
Godver, begint nu ook weer te kriebelen om te spelen. Krijg je die max lvl boost bij pre-order meteen of pas bij release? En welke server is de GoT Guild?

• Alwayshappyz
quote:
Zironako schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:14:
Godver, begint nu ook weer te kriebelen om te spelen. Krijg je die max lvl boost bij pre-order meteen of pas bij release? En welke server is de GoT Guild?
Meteen bij pre-order! Zit zelf niet in de GoT guild, dus geen idee op welke server die zitten.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

quote:
Zironako schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:14:
En welke server is de GoT Guild?
Far Shiverpeaks, maar volgens mij maakt dat niks meer uit zolang je maar in dezelfde region zit ( EU, NA ).

• Zironako
Oh nice, maar eens pre-orderen dan. Iemand wat titps voor fresh 80's? Heb er twee, maar altijd gestopt omdat ik geen idee had wat ik precies moet doen.

• loki504
quote:
Zironako schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:46:
Oh nice, maar eens pre-orderen dan. Iemand wat titps voor fresh 80's? Heb er twee, maar altijd gestopt omdat ik geen idee had wat ik precies moet doen.
Ik zou lekker kijken naar de Elite specs en welke jou aantrekt(Of de role die ze gaan vervullen). Ik ga in ieder geval voor de Firebrand en Elementelist. :)

• Zironako
Ik denk dat ik voor reaper ga. Heb necromancer nooit echt wat gevonden, maar na wat filmpjes gekeken te hebben, lijkt hij me erg tof. Nu nog beslissen welk ras. Heb eigenlijk altijd al een asura willen hebben, maar ben bang daar later toch spijt van te krijgen (ze zijn zo klein voor de cosmetics enzo).
quote:
Zironako schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:17:
Ik denk dat ik voor reaper ga. Heb necromancer nooit echt wat gevonden, maar na wat filmpjes gekeken te hebben, lijkt hij me erg tof. Nu nog beslissen welk ras. Heb eigenlijk altijd al een asura willen hebben, maar ben bang daar later toch spijt van te krijgen (ze zijn zo klein voor de cosmetics enzo).
Asura en Charr hebben mijn voorkeur. De rest is zo.... gewoon....

Asura hebben fantastische vecht animaties, Charr zijn gewoon gaaf. Beide hebben wel wat problemen met clipping (staart van de Charr en oren van beide).

Norn medium (Thief, Ranger, Engineer) hebben het probleem dat je ze prachtige tatoeages kunt geven maar er practisch geen enkel armour is waarmee je ze kunt laten zien.
Sylvari hebben een glow mechanisme waar je wel weer leuk mee kunt spelen.
Humans zijn saai.
Maar deze drie humanoid races zijn voor de rest zo gewoon qua animaties.

* Wailing_Banshee heeft er 6 per ras, dus kan ze goed vergelijken...

Ik heb gisteren expres niets gekeken, ik weet ook nog niet of ik die preview ga spelen (ik heb een hekel aan al die spoilers, ik wil nog niet weten hoe het verhaal precies loopt, ik wil niet weten waar we allemaal precies heen gaan...). Ik denk dat ik de komende twee maanden ook niet veel "online" zal zijn (om guild chat te voorkomen) en map chat gaat ook uitgezet worden...

Pre-orderen gaat wel gebeuren natuurlijk.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

quote:
Wailing_Banshee schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:17:

Ik heb gisteren expres niets gekeken, ik weet ook nog niet of ik die preview ga spelen (ik heb een hekel aan al die spoilers, ik wil nog niet weten hoe het verhaal precies loopt, ik wil niet weten waar we allemaal precies heen gaan...). Ik denk dat ik de komende twee maanden ook niet veel "online" zal zijn (om guild chat te voorkomen) en map chat gaat ook uitgezet worden...

Ik sla het preview weekend ook over :) dan stap ik helemaal vers de expansie in na de zomer. Preorder is de ultimate geworden aangezien ik toch ergens wel een keer weer gems bijkoop kan ik het net zo goed gelijk doen ;) en de gratis perks oppakken erbij

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21:42
Ben toch wel hyped voor de nieuwe expansion in HOT kon ik nooit heel goed inkomen, maar deze lijkt me wel weer heel mooi. Gelijk maar ge pre-ordered.
Er zat eigenlijk weinig informatie in de trailer.

5 nieuwe grote maps (met nieuwe mobs enz), aantal type mounts, nieuwe elite specialisations een nieuwe Guild-hall en een paar nieuwe ranger pets.

Misschien is dat ook wel positief omdat als ze minder nieuwe features toevoegen er wel meer tijd in content is gestoken waardoor er meer te doen is. Maar er blijven ook veel vragen.

Is er vooruitgang bij de crafting? Nieuwe hogere cap bijvoorbeeld of een nieuwe craft zoals fishing?
Hoe zit het met WvW, gebeurd daar nog iets?
Nieuwe dungeons, fractals, raids?
Geen nieuw ras?
Nieuwe guild missions (ze hadden het wel over bounties en racen, maar of ze nou de guild missies bedoelde?)?
PVP?

Ik mis in de trailer veel van de zaken die je normaal in een uitbreiding verwacht. Nou kan het dus wel zo zijn dat bijvoorbeeld nieuwe guild-missions onderdeel zijn van de mappen, dan zou je wel verwachten maar was bij HoT ook niet het geval. Misschien juist omdat ze minder nieuwe features hebben, ze wel juist weer met dit soort zaken verder zijn gegaan, maar echt bevestigd is het niet.

Die mounts zien er wel gaaf uit maar hoeveel content zit daar omheen? Ga je echt op ‘avontuur’ om zo’n mount te krijgen en kun je vervolgens er op uit trekken om andere varianten (skins) te krijgen? Of is het een unlock in je UI en zijn nieuwe skins voornamelijk cash-shop items?

Blijven toch veel vragen na deze trailer.

• SHFT
  • Laatst online: 02-08 11:05
Toch maar eens preorderen met HOT erbij, heb zeer lang niet meer gespeeld omdat HOT me niet zo kon boeien maar POF ziet er fantastisch uit.

• Ozbro89
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 28-10 12:40
Gezien dat je HoT niet gratis bij de nieuwe uitbereiding krijgt, is het nog waard om dit aan te schaffen? Ik begreep dat je bepaalde seasons alsnog voor moet betalen?

Of kan ik dan beter alleen de nieuwe expansion die uitkomt op 22 september kopen?
quote:
Ozbro89 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:06:
Gezien dat je HoT niet gratis bij de nieuwe uitbereiding krijgt, is het nog waard om dit aan te schaffen? Ik begreep dat je bepaalde seasons alsnog voor moet betalen?

Of kan ik dan beter alleen de nieuwe expansion die uitkomt op 22 september kopen?
HoT en de Living Story hoofdstukken zijn twee verschillende dingen. HoT moet je kopen, de Living Story hoofdstukken (4 hoofdstukken in deel 2, 6 in deel 3) zijn gratis als je minimaal in de actieve periode een keer inlogt. Als je dat niet gedaan hebt, kun je ze per stuk (of samen) kopen. Het zijn aparte verhaallijnen (die natuurlijk wel een relatie hebben met elkaar)

• Zironako
quote:
Wailing_Banshee schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:17:
[...]

Asura en Charr hebben mijn voorkeur. De rest is zo.... gewoon....

Asura hebben fantastische vecht animaties, Charr zijn gewoon gaaf. Beide hebben wel wat problemen met clipping (staart van de Charr en oren van beide).

Norn medium (Thief, Ranger, Engineer) hebben het probleem dat je ze prachtige tatoeages kunt geven maar er practisch geen enkel armour is waarmee je ze kunt laten zien.
Sylvari hebben een glow mechanisme waar je wel weer leuk mee kunt spelen.
Humans zijn saai.
Maar deze drie humanoid races zijn voor de rest zo gewoon qua animaties.

* Wailing_Banshee heeft er 6 per ras, dus kan ze goed vergelijken...

Bedankt voor je reactie. Ga inderdaad gewoon een Asura maken, altijd human zijn is inderdaad ook zo saai. Zat net even die nieuwe elite specs te bekijken en zitten wel een aantal toffe tussen zeg. Vooral engineer ziet er echt tof uit. Maar denk toch dat ik een necro ga boosten. Zowel reaper als scourge lijkt me tof.

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik ben positief verrast door de veelzijdigheid van de aankomende uitbreiding Path of Fire. Hoewel ik had gehoopt dat de uitbreiding ons naar het continent Cantha zou brengen heb ik veel zin om de Crystal Desert opnieuw te gaan beleven. En wat ik gezien heb hebben ze veel diversiteit in de landschappen, tot sneeuwland aan toe.

Zeker een extra reden om een pre-purchase te plaatsen.

Specs

• Zironako
Zo, mijn necromancer is geboost. Asura inderdaad geworden en zeker geen spijt van!

Nu nog een beetje uitvogelen hoe alles zit en wat ik precies allemaal kan doen op level 80. Maar het bevalt tot nu toe wel; die jungle is echt een mooie zone!

• Alwayshappyz
quote:
Zironako schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 00:49:
Zo, mijn necromancer is geboost. Asura inderdaad geworden en zeker geen spijt van!

[afbeelding]

Nu nog een beetje uitvogelen hoe alles zit en wat ik precies allemaal kan doen op level 80. Maar het bevalt tot nu toe wel; die jungle is echt een mooie zone!
Leuke char! Kasmeer's staff <3 heb ik zelf ook.
quote:
Devata schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:09:
Er zat eigenlijk weinig informatie in de trailer.

5 nieuwe grote maps (met nieuwe mobs enz), aantal type mounts, nieuwe elite specialisations een nieuwe Guild-hall en een paar nieuwe ranger pets.

Misschien is dat ook wel positief omdat als ze minder nieuwe features toevoegen er wel meer tijd in content is gestoken waardoor er meer te doen is. Maar er blijven ook veel vragen.

Is er vooruitgang bij de crafting? Nieuwe hogere cap bijvoorbeeld of een nieuwe craft zoals fishing?
Hoe zit het met WvW, gebeurd daar nog iets?
Nieuwe dungeons, fractals, raids?
Geen nieuw ras?
Nieuwe guild missions (ze hadden het wel over bounties en racen, maar of ze nou de guild missies bedoelde?)?
PVP?

Ik mis in de trailer veel van de zaken die je normaal in een uitbreiding verwacht. Nou kan het dus wel zo zijn dat bijvoorbeeld nieuwe guild-missions onderdeel zijn van de mappen, dan zou je wel verwachten maar was bij HoT ook niet het geval. Misschien juist omdat ze minder nieuwe features hebben, ze wel juist weer met dit soort zaken verder zijn gegaan, maar echt bevestigd is het niet.

Die mounts zien er wel gaaf uit maar hoeveel content zit daar omheen? Ga je echt op ‘avontuur’ om zo’n mount te krijgen en kun je vervolgens er op uit trekken om andere varianten (skins) te krijgen? Of is het een unlock in je UI en zijn nieuwe skins voornamelijk cash-shop items?

Blijven toch veel vragen na deze trailer.
Waarschijnlijk geen hogere cap voor crafting. Nieuwe crafting is niet genoemd, ik verwacht het dan ook niet, maar we hebben nog 7 weken voordat PoF live is.

PoF is PvE. Updates voor WvW en PvP komen apart, los van een expansie en nog voor de expansie! GW2 Gliding coming to WvW on Aug 8. GW2 Upcoming Stat Changes in Q3 Balance Update. GW2 WvW and PvP Legendary Armor coming Aug 8

Ik verwacht geen nieuwe dungeons. Nieuwe en gewijzigde fractals en raids zijn gedurende S3 toegevoegd. Ik zie PoF eigenlijk meer als de eerste extra grote episode van S4. Je moet ervoor betalen en zonder PoF zul je de meeste nieuwe content van S4 niet kunnen spelen. In plaats van een maandelijkse subscription (WoW) betaal je gewoon één keer een bedrag om weer een jaar (of twee) te kunnen spelen.

Een nieuwe ras zie ik niet gebeuren in GW2. Ik denk dat we daarvoor moeten wachten op GW3.

Geen idee wat ze met de bounties en racen precies bedoelen. Maar ik vrees dat het niets met guild missions te maken heeft. Volgens mij is ArenaNet vergeten dat ze ooit guild missions hebben gemaakt :(

Het unlocken van een mount gebeurt via het Mastery systeem. Ik las ergens dat elke mount een mastery line is, maar of dat klopt weet ik niet.
quote:

Zonder HoT mis je een aantal mechanismen. Bijvoorbeeld gliding (vliegen met behulp van een glider). Dat lijkt mij wel een groot gemis. Living World Season 3 biedt (bijna) geen nieuwe mechanismen, maar wel de story voorafgaand aan PoF. Dus HoT zou ik aanschaffen voor gliding en dergelijke (20 euro). In hoeverre je de story van S3 nodig hebt om de story van PoF te begrijpen weet ik niet.
@RoseSolane die LS geven wel iets aan extra mechanismes, maar eigenlijk alleen voor de maps die geopend zijn door het hoofdstuk (muv die extra downed skill).

En misschien een ascended level voor Chef en Jewelcrafting? (die hebben nu nog die max van 400).

@Ozbro89
HoT is absoluut aan te raden, al is het alleen maar om het gliden. Dit kun je in alle kaarten (muv instances) gebruiken. Dus als je daar boven op die berg staat (vanwege die vista) kun je gewoon naar beneden springen en je parasail uitklappen...

• Ozbro89
  • Laatst online: 28-10 12:40
Dank voor jullie reacties! Dan ga ik zeker HoT kopen!
quote:
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:26:
@RoseSolane die LS geven wel iets aan extra mechanismes, maar eigenlijk alleen voor de maps die geopend zijn door het hoofdstuk (muv die extra downed skill).
Daarom schreef ik ook bijna geen nieuwe mechanismen :) Die extra downed skill gebruik ik eigenlijk nooit. Ik geloof niet dat het me ooit heeft geholpen.
quote:
En misschien een ascended level voor Chef en Jewelcrafting? (die hebben nu nog die max van 400).
Dat zou wel leuk zijn! Hebben mijn eerste twee karakters weer wat extra te doen.

• Alwayshappyz
quote:

Wat er al is gezegd...ik zal hem wel gewoon halen. Geeft je ook weer meer te doen tot de volgende expansion er ook daadwerkelijk is. Ik heb me toch tijden vermaakt met HoT content (niet eens alleen het gliden, al was dat wel een van de hoogtepunten). Veel plezier ermee sowieso :D

• loki504
https://www.guildwars2.co...uild-wars-2-path-of-fire/

Ik las net onderaan dat er volgende week een Beta/Demo weekend is:P

• Alwayshappyz
quote:
loki504 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 22:42:
https://www.guildwars2.co...uild-wars-2-path-of-fire/

Ik las net onderaan dat er volgende week een Beta/Demo weekend is:P
Yup! Had ik ook al gepost bij de aankondiging, zin in! Eerste story instance en eerste zone plus eerste mount zijn te bespelen. En elite specs.

• Zironako
Zo, ben nu een aantal dagen bezig en het bevalt goed! Ben een beetje de maps aan het clearen, mijn crafting aan het levelen en hero points farmen in verdant brink (als ik het goed heb). Zou graag ook eens gaan beginnen met dungeons en fractals, maar heb geen idee hoe ik dit doe. Iemand hier wat tips over of misschien iemand die me ingame het een en het ander kan laten zien? Zou zeer op prijs gesteld worden!
quote:
RoseSolane schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:14:
[...]

Daarom schreef ik ook bijna geen nieuwe mechanismen :) Die extra downed skill gebruik ik eigenlijk nooit. Ik geloof niet dat het me ooit heeft geholpen.
Voor rangers is hij wel handig, geeft je pet meer tijd om bij je te komen om je reviven :p

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

quote:
Zironako schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 22:18:
Zou graag ook eens gaan beginnen met dungeons en fractals, maar heb geen idee hoe ik dit doe. Iemand hier wat tips over of misschien iemand die me ingame het een en het ander kan laten zien?
Dungeons bestaan uit 2 modes de zogenaamde story mode wat je eerst moet doen en daarna een soort explorer mode met verschillende paden.

Dit staat ook nog eens op mijn lijstje om te doen samen met fractals.

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 19:55
Wat kan je allemaal doen in het spel als je level 80 bent? Ik heb een boost voor level 80 maar ben benieuwd wat je dan allemaal kan doen?

• loki504
quote:
jaydenjarno schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:52:
Wat kan je allemaal doen in het spel als je level 80 bent? Ik heb een boost voor level 80 maar ben benieuwd wat je dan allemaal kan doen?
YouTube: Guild Wars 2: Level 80 & Beyond Guide │ What to Do & G...

Je kan eigenlijk doen wat je wil. Je kan de Season stort doen. Maar ook map completion. Of je gaat Worldbosses farmen. Of dungeons/fractals. Of pvp/WvWvW.

Eigenlijk teveel om op te noemen.

• jaydenjarno
Is er iets waar je aan moet beginnen ? Wapens of Gear of zoiets? Wvw ziet er wel.leuk uit
quote:
jaydenjarno schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:15:
Is er iets waar je aan moet beginnen ? Wapens of Gear of zoiets? Wvw ziet er wel.leuk uit
Les 1: je moet niets.
Les 2: leer les 1 :p

GW2 heeft een vaste max level, maar je wordt teruggeschaald in level als je naar lagere level maps gaat, waardoor deze ook soms nog steeds lastig zijn (beetje afhankelijk van waar je precies bent). Dus als je max level bent, kun je nog steeds hetzelfde doen als dat je lvl1 was en je krijgt er ook nog steeds een beloning voor.

Hetzelfde geldt voor wapens en armour. Die hebben een max level. Gemiddeld gesproken zou je met exotics gewoon klaar zijn (voor mij is dat meer dan voldoende). Ascended is ietsjes beter, maar niet zoveel dat je het MOET hebben om te kunnen spelen. Alleen als je hogere levels fractals speelt, moet je een paar ascended items hebben om agony resistance op te kunnen bouwen (damage over time) Maar die items krijg je wel als drops als je fractals speelt. Je hoeft er niet extreem veel moeite voor te doen.

Legendary gear is hetzelfde level als ascended, maar heeft het voordeel dat je daar de stats van kunt veranderen zonder dat het je iets extra's kost.

Deze dingen zijn niet verplicht, maar je kunt er natuurlijk wel een taak van maken om ze te verkrijgen. En dat brengt me een beetje naar wat voor mij het mooie is aan GW2: je moet niets, maar het spel geeft je wel de mogelijkheid om doelen te zetten voor de langere termijn. Ik ga nu voor een volgende legendary weapon (ik heb er nu 5, 4 unieke, harpooon gun heb ik twee keer voor de titel Twice Told Legend) en dat gaat me waarschijnlijk weer een jaar duren voordat ik die Gift of Battle bij elkaar heb :p (moet weer eens wat dagelijkse WvW dingen doen voor die potions...)

En WvW vind ik persoonlijk helemaal niets, ben niet zo'n PvP speler...

• steel123
  • Laatst online: 21:44

steel123

Cryman

Spelen er nog veel mensen GW2? Ik had verwacht dat er na de aankondiging van de nieuwe expansion meer mensen hier zouden zijn?

Zelf heb ik het al heel lang niet meer gespeeld(zelfs de vorige uitbreiding niet), maar het begint nu toch weer een beetje te kriebelen.

Ook zag ik toch mijn verbazing dat er al bij HoT expansion de PvP gamemode Stronghold is toegevoegd. Hoe bevalt deze gamemode? Is dat ergens te vergelijken met GW1 GvG? Want het grote gemis in GW2 (en MMO's in general) is natuurlijk het PvP gebeuren. Al is PvP in MMO's grotendeels opgevangen door het MOBA genre.

• jaydenjarno
ik kan dus niet inloggen. Geeft aan dat de login servers niet bereikbaar zijn. Als ik op de support zoek geeft die aan dat ik de antivirus uit moet zetten voor avast norton en nog een zooi. die heb ik allemaal niet. Iemand anders nog suggesties? kon er van de week gewoon nog in. heb in de tussentijd niets veranderd

Edit: Never mind, heb op de storingen site gezien dat het een bekend probleem is en ze er mee bezig zijn

jaydenjarno wijzigde deze reactie 08-08-2017 16:42 (14%)

• Alwayshappyz
quote:
steel123 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:45:
Spelen er nog veel mensen GW2? Ik had verwacht dat er na de aankondiging van de nieuwe expansion meer mensen hier zouden zijn?

Zelf heb ik het al heel lang niet meer gespeeld(zelfs de vorige uitbreiding niet), maar het begint nu toch weer een beetje te kriebelen.

Ook zag ik toch mijn verbazing dat er al bij HoT expansion de PvP gamemode Stronghold is toegevoegd. Hoe bevalt deze gamemode? Is dat ergens te vergelijken met GW1 GvG? Want het grote gemis in GW2 (en MMO's in general) is natuurlijk het PvP gebeuren. Al is PvP in MMO's grotendeels opgevangen door het MOBA genre.
Ik speel het nog steeds erg intensief. Sinds de originele launch wel 1-2 pauzes gehad (toen speelde ik weer even meer WoW), maar het is toch de MMO waar ik telkens weer mee eindig. Je kan je er zo goed mee vermaken op zoveel manieren. Nu veel bezig om living story achievements te halen voor de expansion er is.

Ik vind PVP juist heel goed geregeld in GW2. Ranked, unranked, veel mappen, WvW, etc.
quote:
jaydenjarno schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:36:
ik kan dus niet inloggen. Geeft aan dat de login servers niet bereikbaar zijn. Als ik op de support zoek geeft die aan dat ik de antivirus uit moet zetten voor avast norton en nog een zooi. die heb ik allemaal niet. Iemand anders nog suggesties? kon er van de week gewoon nog in. heb in de tussentijd niets veranderd

Edit: Never mind, heb op de storingen site gezien dat het een bekend probleem is en ze er mee bezig zijn
Bekend probleem inderdaad. Hele middag niet in kunnen loggen :'(

Alwayshappyz wijzigde deze reactie 08-08-2017 17:11 (21%)

• Bouli
Ze hebben officiele communicatie lopen via twitter en facebook.

Vind het jammer, was bezig met het craften van mijn 8e legendary (The Shining Blade) daarnaast ook bezig voor legendary armor, al meer dan genoeg Legendary Insights verzameld ondertussen hehe, denk nu tegen de 400, meer dan genoeg voor een setje.

Heb uiteraard de expension al gekocht en zit te twijfelen welke class ik extra ga aanmaken icm met de nieuwe elite.

• jaydenjarno
Heb een boost naar level 80 gedaan maar ben wel wat verdwaald haha. Skills enz die er staan. Alles nakijken maar geen idee wat het is. Zijn er hier veel mensen die een level 80 hebben gemaakt of iedereen gespeeld tot level 80?

• loki504
quote:
jaydenjarno schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 18:04:
Heb een boost naar level 80 gedaan maar ben wel wat verdwaald haha. Skills enz die er staan. Alles nakijken maar geen idee wat het is. Zijn er hier veel mensen die een level 80 hebben gemaakt of iedereen gespeeld tot level 80?
Ik heb het geprobeerd. Maar bleef altijd haken op 40/50. Na mij eerste boost ging het stukken makkelijker.

• jaydenjarno
Ik ze zoveel opties ineens dat het gaat duizelen. Misschien gewoon wat "missies" gaan spelen en dan kijken.

• Alwayshappyz
quote:
jaydenjarno schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 18:42:
Ik ze zoveel opties ineens dat het gaat duizelen. Misschien gewoon wat "missies" gaan spelen en dan kijken.
Zelf raadt ik daarom altijd aan om een character gewoon rustig te levelen. Bij veel levels krijg je dan wat nieuwe info/skills, maar dan krijg je niet alles in één keer. Dan lijkt er opeens heel veel op je af te komen inderdaad. Als je eenmaal een character zelf getraind hebt naar level 80 dan kun je altijd een andere class boosten later. Dan weet je tenminste al wel wat wat is :)
quote:
jaydenjarno schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 18:04:
Zijn er hier veel mensen die een level 80 hebben gemaakt of iedereen gespeeld tot level 80?
Beide. Ik heb in ieder geval elke profession één keer handmattig gelevelled. Sommige heb ik vaker gedaan en een aantal heb ik door middel van scrolls naar lvl80 gebracht. En sommige heb ik gecombineerd.

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15:38
Zit al een week te wachten op een reply van Arenanet... kan mn account niet meer in aangezien (na lang niet spelen) ik geen characternaam meer weet... Supportticket aangemaakt maar wist niet dat ik daar zo lang op zou moeten wachten...

Best jammer! zou de game nog graag eens aanslingeren!

Xbox ID - Neeedsz

quote:
mfneed schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:24:
Zit al een week te wachten op een reply van Arenanet... kan mn account niet meer in aangezien (na lang niet spelen) ik geen characternaam meer weet... Supportticket aangemaakt maar wist niet dat ik daar zo lang op zou moeten wachten...

Best jammer! zou de game nog graag eens aanslingeren!
Het duurt soms lang voordat een support ticket wordt opgepakt. Alle tickets komen in één queue en als het druk is dan kan het even duren. Je moet een auto reply hebben gehad dat je ticket is aangekomen. Als dat niet zo is dan is er iets misgegaan.

Een week is wel lang, maar waarschijnlijk is het druk. Vorige week de aankondiging van de nieuwe expension en deze week tussen dinsdagmiddag en woensdagochtend lag GW2 eruit voor veel spelers in Europa. De langste downtime sinds de release van GW2 vijf jaar geleden. En de eerste keer in 5 jaar dat ik een dag niet GW2 heb kunnen spelen terwijl ik dat wel wilde. GW2 heeft nagenoeg geen downtime gehad sinds release.

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15:38
quote:
RoseSolane schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:55:
[...]

Het duurt soms lang voordat een support ticket wordt opgepakt. Alle tickets komen in één queue en als het druk is dan kan het even duren. Je moet een auto reply hebben gehad dat je ticket is aangekomen. Als dat niet zo is dan is er iets misgegaan.

Een week is wel lang, maar waarschijnlijk is het druk. Vorige week de aankondiging van de nieuwe expension en deze week tussen dinsdagmiddag en woensdagochtend lag GW2 eruit voor veel spelers in Europa. De langste downtime sinds de release van GW2 vijf jaar geleden. En de eerste keer in 5 jaar dat ik een dag niet GW2 heb kunnen spelen terwijl ik dat wel wilde. GW2 heeft nagenoeg geen downtime gehad sinds release.
Die heb ik inderdaad gehad! Met dit soort dingen is het altijd zo dat het je niet snel genoeg kan gaan... helamaal als je niet kan inloggen! Wachten nog maar even rustig af dan!

Xbox ID - Neeedsz

quote:
mfneed schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:12:
[...]

Die heb ik inderdaad gehad! Met dit soort dingen is het altijd zo dat het je niet snel genoeg kan gaan... helamaal als je niet kan inloggen! Wachten nog maar even rustig af dan!
Een support verzoek kan nooit snel genoeg gaan :) Ik hoop dat je gauw aan de beurt bent en dat ze je meteen kunnen helpen.

• loki504
quote:
RoseSolane schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:48:
[...]

Een support verzoek kan nooit snel genoeg gaan :) Ik hoop dat je gauw aan de beurt bent en dat ze je meteen kunnen helpen.
Misschien kan je Via Twitter/Facebook wat sneller iets bereiken? Lijkt mij dat deze zaak prio heeft over een ik ben butt hurt omdat .....

Vanavond maar even de Beta spelen met vrouw lief doen.

• Zironako
Kan iemand me een beetje uitleggen hoe die fractals werken? Ik doe ze nu dagelijks voor de daily's, open de kisten etc, maar krijg alleen crafting materialen? Is dit alles wat je ervan krijgt? Ik hoorde in de guild mensen zeggen dat het veel gold oplevert, maar komt dit dan door de verkoop van de crafting materialen of mis ik iets?

Moet zeggen dat ik me prima vermaak met de game, maar er is wel een hele hoop echt heel verwarrend. Zou fijn zijn als de game wat meer uitlegt.

• Apokk
  • Laatst online: 21-11 13:53
quote:
Alwayshappyz schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:24:
[...]

Zelf raadt ik daarom altijd aan om een character gewoon rustig te levelen. Bij veel levels krijg je dan wat nieuwe info/skills, maar dan krijg je niet alles in één keer. Dan lijkt er opeens heel veel op je af te komen inderdaad. Als je eenmaal een character zelf getraind hebt naar level 80 dan kun je altijd een andere class boosten later. Dan weet je tenminste al wel wat wat is :)
Toen het net uit kwam had ik het gespeeld, maar nooit max level gehaald. Ik ging ergens verhuizen en toen PC kapot en toen niet meer aangeraakt en daarna vergeten of zoiets.....

Afgelopen weekend maar weer eens geïnstalleerd en het bevalt eigenlijk opvallend goed. Het is wel even een hoop informatie om in te duiken met alle dingen die je tegenwoordig kunt doen. Op zich wel weer grappig dat ik allerlei ingame mailtjes had met items van de afgelopen 5 jaar waaronder dus allemaal lvl scrolls. Ik had zelf ook al dezelfde conclusie getrokken. Ben toch maar rustig zonder scrolls aan het lvlen. Even ontdekken hoe alles ook alweer werkt en wat er nu nog meer allemaal in zit.
quote:
RoseSolane schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:55:
[...]

Hmm, ik had precies hetzelfde vorige week, maar was bij mij binnen 1 dag opgelost (10 aug 01:06 gemaild en 10 aug 10:06 auto reply, 12:26 na 2x heen en weer mailen opgelost).

Bij mij zat mijn authenticator nog op mijn account, gekoppeld met oude mobiel dus verzocht die eraf te halen. Daarna kwam ik er echter nog niet in, want mijn wachtwoord werkte niet en wist geen character name voor ww reset. M.a.w. als je inderdaad nog geen reply hebt is er wat mis gegaan.

Apokk wijzigde deze reactie 14-08-2017 16:08 (68%)

Guild Wars 2: Vanitas.9836
Destiny 2, Overwatch, Diablo 3: Apokk#2441

• Bouli
Zojuist The Shing Blade gemaakt, wel een mooi zwaardje zeg.

• Alwayshappyz
quote:
Bouli schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:10:
Zojuist The Shing Blade gemaakt, wel een mooi zwaardje zeg.
Jaloers! Hier net Frostfang af, maar The Shining Blade staat als volgende op het lijstje. Gefeliciteerd!

• Teunis
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23-11 12:38
quote:
Zironako schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 01:55:
Kan iemand me een beetje uitleggen hoe die fractals werken? Ik doe ze nu dagelijks voor de daily's, open de kisten etc, maar krijg alleen crafting materialen? Is dit alles wat je ervan krijgt? Ik hoorde in de guild mensen zeggen dat het veel gold oplevert, maar komt dit dan door de verkoop van de crafting materialen of mis ik iets?
Fractals heeft verschillended niveaus van 1 t/m 100, hoe hoger het niveau hoe meer AR je nodig hebt.
Hoe hoger het niveau hoe beter de drops (heb zelf weinig van kunnen ervaren, blijft een geluk ding)

De dailies chest droppen Stabilizing_Matrix die gaan rond 75s per stuk (nodig voor legendaries vandaar).
Dat plus 2g van daily completion is leuke inkomste bron, naast alle mats

ps, vanavond vanaf 18:00 (t/m maandag ??:??) kun je de nieuwe elite specs uitproberen in wvw en pvp

Teunis wijzigde deze reactie 18-08-2017 11:41 (5%)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
WoW Khadgar: Palatank : Rest of Active Chars
GW2: Huni @ Gunnar's Hold

• Zironako
quote:
Teunis schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:35:
[...]

Fractals heeft verschillended niveaus van 1 t/m 100, hoe hoger het niveau hoe meer AR je nodig hebt.
Hoe hoger het niveau hoe beter de drops (heb zelf weinig van kunnen ervaren, blijft een geluk ding)

De dailies chest droppen Stabilizing_Matrix die gaan rond 75s per stuk (nodig voor legendaries vandaar).
Dat plus 2g van daily completion is leuke inkomste bron, naast alle mats

ps, vanavond vanaf 18:00 (t/m maandag ??:??) kun je de nieuwe elite specs uitproberen in wvw en pvp
Ja, ben nu paar dagen bezig met fractals en heb inmiddels twee ascendand ringen gekocht. Wat ik me wel afvraag, is hoe ik de +60 agony resistance moet krijgen die je voor lvl 50 enzo nodig hebt. Ik heb er nu 2x +7 in zitten en kan met een beettje farmen 2x + 11 krijgen, maar verder dan dat gaat het niet lukken. Heb ik daarvoor dan ascendand gear nodig buiten de ringen om of mis ik iets?

• Teunis
quote:
Zironako schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:31:
[...]
Ja, ben nu paar dagen bezig met fractals en heb inmiddels twee ascendand ringen gekocht. Wat ik me wel afvraag, is hoe ik de +60 agony resistance moet krijgen die je voor lvl 50 enzo nodig hebt. Ik heb er nu 2x +7 in zitten en kan met een beettje farmen 2x + 11 krijgen, maar verder dan dat gaat het niet lukken. Heb ik daarvoor dan ascendand gear nodig buiten de ringen om of mis ik iets?
elke ascended item heeft 1 slot (2h weapons 2), voor rings/backpack kun je die uitbreiden, zie attune, infusing.
Attune vereist een mastery, infuse is/was kostbaar qua items.

Andere optie is inderdaad andere slots vullen met ascended items.
Trinkes, Backs zijn het makkelijkst, zeker in de ls3 zones

Teunis wijzigde deze reactie 18-08-2017 13:40 (11%)

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Daarnet heb ik tijdens het demoweekend de Weaver eens geprobeerd. Ik kan er nog niet echt aan wennen met al die combinaties van twee elementen. Mocht ik uiteindelijk bij de core skills blijven (zonder elite specialisatie) ben ik dan underpowered?

Specs

• Alwayshappyz
quote:
Tyrian schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:56:
Daarnet heb ik tijdens het demoweekend de Weaver eens geprobeerd. Ik kan er nog niet echt aan wennen met al die combinaties van twee elementen. Mocht ik uiteindelijk bij de core skills blijven (zonder elite specialisatie) ben ik dan underpowered?
Ik denk dat Weaver wel beter zal zijn dan ''standaard'' elementalist, maar je kan ook gewoon bij Tempest blijven als je die unlocked hebt, die zal nog steeds prima zijn!

• loki504
Ik wil gaan beginnen als support/healer in WvW in PoF. Maar ik zit momenteel een beetje met welke class/spec. De nieuwe Firebrand leek mij wel erg leuk. Maar als ik het guardian forum lees denken de meesten dat het niet gaat werken omdat het een melee class met Castingtime is.

Delen jullie die mening? Of zijn de mensen gewoon aan het mekkeren?
Of is de tempest gewoon het best.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:42
Wat zijn nu beetje de zones waar je gewoon map pve kan doen? Maanden geleden zat ik in soort van woestijn waar je continue 4 punten moest verdedigen tot ze allemaal max waren, dan kon je via 3 lanes boss neermeppen. Toen nog een jungle achtige gedaan waar een stuk van de map unlockte. Maar ik zie daar amper meer mensen nu.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• xPhantom
  • Registratie: december 2008
  • Niet online
In het weekend eerst snel die 1450 pips gerushed om daarna vervolgens de hele zondag lekker rustig eens naar die elite specs te checken van mijn 2 favoriete classes; deadeye en mirage.

Laten we beginnen met deadeye. De range van de aanvallen (1200, of 1500 in kneel stand) was wel een beetje wat ik had verwacht, de damage daarvan is nog wel redelijk te noemen. Het nadeel van de class is dat je malice moet opbouwen om echt een goede klap uit te kunnen delen (~1800 base damage + 15% per malice stack vs ~2270 van een backstab). Malice kun je opbouwen door een mark op je enemy te plaatsen, hierna krijg je 1 stack per 3s (passief) of 1 stack per 1.5s als je aan het aanvallen bent.
Qua traits zie ik Shadow Arts wel weer terug komen in plaats van Deadly Arts voor de standaard power build. Zo werken de traits die op steal gebaseerd zijn, ook als je deadeye's mark gebruikt.

Dan mirage. Mesmer heb ik in het begin erg veel gespeeld, tegenwoordig speel ik af en toe nog eens power shatter mesmer. Echter is mirage een condi build, dus qua traits ben ik niet zo enorm meer op de hoogte. Axe is een close combat wapen, opzich best te begrijpen natuurlijk. Het nadeel imho is echter dat je niet zo'n goede evade heb als met sword. De utility skills van een mirage zijn echt super tof, er zitten een aantal shadowsteps bij waarmee je je tegenstander echt helemaal gek kunt maken.

Ik weet in ieder geval zeker dat er een rifle in mijn inventory gaat verschijnen. Ik weet echter niet of ik mijn power mesmer ga ombouwen naar een condi mesmer. Volgende maand maar eens goed gaan testen en ondertussen wat video's bekijken, mogelijk maak ik nog even snel een condi setje voor de lege character slot die ik nog over heb.

i5 6600k @ 4.3GHz / Palit Super Jetstream GTX 1060 / 2x 4GB Corsair Vengeance DDR4 2666MHz / MSI Z170A Tomahawk / 256GB Samsung 850 Pro / 2x AOC i2269 / Galaxy S7 Edge

• Alwayshappyz
quote:
SinergyX schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:39:
Wat zijn nu beetje de zones waar je gewoon map pve kan doen? Maanden geleden zat ik in soort van woestijn waar je continue 4 punten moest verdedigen tot ze allemaal max waren, dan kon je via 3 lanes boss neermeppen. Toen nog een jungle achtige gedaan waar een stuk van de map unlockte. Maar ik zie daar amper meer mensen nu.
Dat zijn de HoT mappen. Tangled Depths, Dragons Stand. Die mappen zijn nog steeds erg actief, je moet er alleen op het juiste moment zijn. Er zijn sites die aankondigen hoe laat bepaalde meta events starten. Ingame kan je dan een map zoeken waarbij er genoeg commanders zijn, hoe meer commanderd, hoe groter de kans van slagen.
quote:
Alwayshappyz schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 07:31:
[...]

Dat zijn de HoT mappen. Tangled Depths, Dragons Stand. Die mappen zijn nog steeds erg actief, je moet er alleen op het juiste moment zijn. Er zijn sites die aankondigen hoe laat bepaalde meta events starten. Ingame kan je dan een map zoeken waarbij er genoeg commanders zijn, hoe meer commanderd, hoe groter de kans van slagen.
"soort van woestijn waar je continue 4 punten moest verdedigen tot ze allemaal max waren, dan kon je via 3 lanes boss neermeppen" is The Silverwastes, de laatste map van LW season 2. Dit weekend nog geweest en het was er druk. Let op dat er instances van deze map zijn met een groep die probeert zoveel mogelijk Lost Bandit Chests te vinden en die niet gebaat zijn bij het slagen van het meta event. In de LFG tool zie je dan ook twee type advertenties: Lost Bandit Chest mappen en mappen die proberen de boss (Mordrem Vinewrath) te verslaan of met het voorgaande event (The Breach) bezig zijn.

• Teunis
quote:
xPhantom schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 00:29:
die elite specs te checken van mijn 2 favoriete classes; deadeye en mirage.
Na alles uitgebreid getest te hebben kwam ik ook tot deze conclusie.
Grootste probleem met axe voor mirage is dat het een clone generator heeft die condentioneel is, misschien is learn 2 play.
Deadeye heerlijk lekker long range mobs afknallen, enige waar ik voor niet naar uitkijk is reflects.

Source ging en aangezien ik necro veel speel in huidige setting ga ik zeker, wel proberen als live is.
Soulbeast heeft gewoon zo'n legio aan opties dat veel uitproberen is, alleen die groene aura :r

Mijn guard hou ik lekker DH, die nieuwe elite is mij veelste complex.
Rest speel ik niet of nauwlijks

Ik heb ieder geval al mats voor een light en medium ascended set, even wachten op live voor dat ik ze ga maken.

• UTADDICT
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23-11 12:49
Pooeeee lastig lastig om weer te kiezen in POF wat we gaan spelen. Ik level een ele, die komt er vanzelf, maar als main een Spellbreaker of Holosmith.. Hmm... Speel voornamelijk PVE, WvW dus geen factor. Iemand een idee?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*