box 150 euro omg
box box box
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tjah, voor 150 euro ga ik het niet proberen. Ik hoop voor jullie dat er niet weer ladingen time outs zijn!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
op de betaalpagina alweer een error fuck this shit............
Hij draait bij mij nog om op de betaalsite te komen...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
502 bad gateway..
"Be brave, don't shave"
502 door alleen nog maar ik wil m te klikken. WTF
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
€150, daarmee is t hele idee van de box weg..
Daar moet haast een complete Ikea keuken in zitten.
Daar moet haast een complete Ikea keuken in zitten.
Verwijderd
Not allowed 402
505 slecht doorgang
ibooder was voor
enz..
Lekkerrrrrrr
Note: download crank en crank 2.. nice!
505 slecht doorgang
ibooder was voor
enz..
Lekkerrrrrrr
Note: download crank en crank 2.. nice!
Idem dito. Hij gaat trouwens echt langzaam. Volgens mij hebben ze een heleboel kussens en zwevende besteksets in te pakkenSiempie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:22:
Tjah, voor 150 euro ga ik het niet proberen. Ik hoop voor jullie dat er niet weer ladingen time outs zijn!
Verwijderd
Tot nu toe bij alle boxen proberen te bestellen maar geen enkele kunnen bemachtigen! Wat een trieste website niet normaal!
Haha, ik kan niet wachten op de unboxing video's!citruspers schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:24:
[...]
Idem dito. Hij gaat trouwens echt langzaam. Volgens mij hebben ze een heleboel kussens en zwevende besteksets in te pakken
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Beter gooien ze zo nog even een BOX van €40!
Op 4 computers tegelijk op bestellen drukken geen van alle ging goed
dat ze het geld gebruiken van die boxen voor betere servers..
IddMrGangstaQ schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:25:
Beter gooien ze zo nog even een BOX van €40!
tot ziens luittjes mrc4nl gaat een spelletje spelen
ora et labora
Iemand die box te pakken??
"Be brave, don't shave"
ik refreshte op het goede moment, klikte gelijk twee keer door en bij het linken naar de betaler crashte die alsnog
Ik ben vandaag alle keren tot het kiezen van de bank gekomen, geen één keer succes.
...
OOD Internet's Best Online Offer Daily
Home
Sorry, er is een probleem
Sorry, je kunt maar 1 bestelling tegelijk plaatsen en met dit account zit je al in het betaalproces. Als je deze bestelling afrondt kun je daarna weer een nieuwe bestelling plaatsen. Als je het betaalscherm hebt afgesloten door het browserscherm weg te klikken, moet je even 5 minuten geduld hebben voor je opnieuw kunt bestellen.
Zat bij 1 vast op de doorlink naar Ideal. Opende daarom maar een nieuwe en kreeg dat
OOD Internet's Best Online Offer Daily
Home
Sorry, er is een probleem
Sorry, je kunt maar 1 bestelling tegelijk plaatsen en met dit account zit je al in het betaalproces. Als je deze bestelling afrondt kun je daarna weer een nieuwe bestelling plaatsen. Als je het betaalscherm hebt afgesloten door het browserscherm weg te klikken, moet je even 5 minuten geduld hebben voor je opnieuw kunt bestellen.
Zat bij 1 vast op de doorlink naar Ideal. Opende daarom maar een nieuwe en kreeg dat
hoeveel boxen zouden ze per keer verkopen? 2 stuks ofzo?
Wederom geen captcha trouwens...
Wederom hangt hier de bestelling op Bezig met verwerken van je bestelling. Heel erg droevig..........
Ik kreeg zo'n draai dinkie ... daarna poef! uitverkocht
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Echt schandalig, dat er maar zo weinig mensen zijn die uberhaupt door komen voordat de site eruit ligt.
Alleen maar errors of sorry you cant order. Vraag me echt af of je in een bepaald deel van Nederland moet wonen om zo'n box te bemachtigen. Hier gaat het iig niet lukken
F*cking errors wat een kut website!
Sorry, you can't order at this moment |
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment. |
We apologize for this temporary inconvenience. |
Database connection error |
502 Bad Gateway |
nginx/1.4.1 |
[ Voor 34% gewijzigd door WhySoSerious? op 29-08-2013 23:30 ]
Volgende keer moeten ze max 1 box per adres doen, veeel beter
De Space Rail spaced hem hier
uitverkocht - toch in voorraad - uitverkocht - toch in voorraad - uitverkocht - toch in voorraad - uitverkocht - toch in voorraad -UITVERKOCHT
space rail!
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
tja als er (tien)duizenden mensen zitten te klikken op hetzelfde moment en ze 50 boxen per keer verpatsen.. zo raar is t ook weer nietcolorsone schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:28:
Echt schandalig, dat er maar zo weinig mensen zijn die uberhaupt door komen voordat de site eruit ligt.
toettoett
Van al de adrenaline die nu door alle Tweakers moet lopen wordt Chev Chelios bang!
Echt bizar, hoe krijg je dat voor elkaar ...Cevie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:29:
ik heb al 3 boxen dus ik ga niet klagen:P
Haal me nou niet uit die euforie!Krilo_89 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:15:
Admiral Snipe, je hebt al een 500 gateway error, alleen die staat in je console.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Tot 0:00 is de site stuck 
En dan starten we met.... kussens als normale ibood.
Deze box had ik de eerste keer gelijk foutmelding zonder captcha.. daarna nog een keer klikken en toen cap.. leuk!
En dan starten we met.... kussens als normale ibood.
Deze box had ik de eerste keer gelijk foutmelding zonder captcha.. daarna nog een keer klikken en toen cap.. leuk!
De eerste regel voor de volgende ibood, max 1 box per adres
Balen, net als ik de slaapkamer binnenloop pak ik letterlijk één seconde een glimp op van de box, om hem vervolgens te zien verdwijnen...
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Tot 2x toe een 502 bad gateway, daarna kwam ik er wel door, maar voor het betalen deden ze voorraad controleren... Uitverkocht.
-
Oh verdorie, alweer een box gemist.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ja ik ook, maar goed dan maken ze een ander account aan op een ander adres...
Ik bedoel, het kan nog! Ik spreek je morgen
ibood verdiend blijkbaar heel weinig want een goed systeem of een leuke uptime kunnen ze niet brengen
Lijkt me top, zouden ze toch in moeten kunnen bouwenbvbal79 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:30:
1 box per adres ben ik wel eens mee....
"Be brave, don't shave"
Dan hadden jullie het wel gehoord,Robbie T schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:28:
Jantje..Heb je er 1?

Gaat lekker zo. Het laatste half uur alleen nog maar 150e boxen zo
Zullen we afspreken dat we omstebeurten gaan bestellen? ik ga wel eerst
Hhaha was vergeten in te loggen en dan kan je fluiten naar de box
Kreeg niemand een Captcha?
Onderdeel van de hele verkoopstuntxeoMe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:30:
ibood verdiend blijkbaar heel weinig want een goed systeem of een leuke uptime kunnen ze niet brengen
Surfin' paradise!
Ja zat in de bestel procedure maar daar werd k ook uitgegooid door een connection error
ik voel me lekkaah !!!
Helemaal vercrankt al die errors en crap door de drukte, maar ik vind het eigenlijk ook weer wat hebben
Als ze alleen de scripters er uit kunnen houden....
1 BOX per adres werkt toch niet maak je gewoon accounts aan op naam van familieleden en vrienden
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
ik kwam niet eens op de pagina na ik neem er een. normaal kom ik wel verder dan dat. maar jah de unboxing plaatjes zal ik wel op tweakers plaatsen van de 3 boxen of misschien 4 als k er nog 1tje kan score:P
bij de helft van de boxen dus geen captcha, volgende x maar een script proberen dan
toettoett
Verdienen zat, maar waar t heen gaat. De organisatie er omheen groeit niet zo hard mee als de site(s) zelf. Maatje van me heeft er gewerkt en gaf zo nu en dan nog wel eens een kijkje in de keuken.xeoMe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:30:
"Be brave, don't shave"
Verwijderd
ouzo is op.. ik moet nog even een bijvullertje doen.. maar wanneer.. half uur wachten geen optie..