hoeveel stuks verkopen ze per dag weet je dat?Tiestor schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:32:
[...]
Verdienen zat, maar waar t heen gaat. De organisatie er omheen groeit niet zo hard mee als de site(s) zelf. Maatje van me heeft er gewerkt en gaf zo nu en dan nog wel eens een kijkje in de keuken.
Dan kunnen we dus nog nergens op drinken ;-)JantjeBr schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:30:
[...]
Dan hadden jullie het wel gehoord,![]()
Gaat lekker zo. Het laatste half uur alleen nog maar 150e boxen zo
Zullen we afspreken dat we omstebeurten gaan bestellen? ik ga wel eerst
Dr werken oempaloempa's in de warehuizen van iBood, geef toe!Tiestor schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:32:
[...]
Verdienen zat, maar waar t heen gaat. De organisatie er omheen groeit niet zo hard mee als de site(s) zelf. Maatje van me heeft er gewerkt en gaf zo nu en dan nog wel eens een kijkje in de keuken.
Haha moed indrinken voor de volgende poging.
*schenkt snel een BB-cola in*
Bring it on iBood!!!
*schenkt snel een BB-cola in*
Bring it on iBood!!!
haha die reclame van diablo 3
toettoett
Mooie reclame heah! Gelukkig weer eens eentje waar je om kunt lachen.
ze hebben gok ik een aantal extra boxen gemaakt omdat een aantal artikelen niet liepen (bijv de duurdere receivers). Ze willen er echter niet zoveel op verliezen als ze bij een 40 euro box doen
Nee man, minions!hejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:33:
[...]
Dr werken oempaloempa's in de warehuizen van iBood, geef toe!
Surfin' paradise!
Maar ik was dus wel met een betaling bezig want ik kon de spacerail niet bestellen omdat ik in een betalings scherm was
hmmm
hmmm
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jmsZU8ppD6Q]
[ Voor 39% gewijzigd door WhySoSerious? op 29-08-2013 23:35 ]
Verwijderd
500.. hoeveel doen ze er per keer de deur uit? 50? Dan krijgen we er nog 3 
Nog 3 keer balen dat ik te laat ben..
mocht er noog iemand een box hebben maar spijt van de aankoop, doe maar een DM, dan komen we er vast wel uit
It's just a donkey
Onkyo TX-NR525 receiver + SKS-HT528 en Medisana Ultradunne weegschaal PSM geannuleerd, zitten dus mogelijk in de boxen
30 OCZ ssd's in een box
3x 15 minuten server crashes past niet meer in het tijdsframeVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:35:
500.. hoeveel doen ze er per keer de deur uit? 50? Dan krijgen we er nog 3
-edit-
[ Voor 95% gewijzigd door WhatTheFuck op 30-08-2013 00:31 ]
Als je er 300 voor geeft ga ik de volgende keer proberen een box voor je te bemachtigenuniquorn schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:35:
mocht er noog iemand een box hebben maar spijt van de aankoop, doe maar een DM, dan komen we er vast wel uit
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ik heb drie rekeningen ... nais!WhatTheFuck schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:36:
Gewoon max. 1 box per bankrekening doen
En dan ook gelijk max 1 per jaar
Wel zo eerlijk
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Beter regelen ze iets met een unieke code zoals digid oid
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
nou, servers zijn weer genoeg afgekoeld: kom maar op met die laatste boxen!
Voor 300 mag je ook mijn 40 euro box overnemenSiempie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:37:
[...]
Als je er 300 voor geeft ga ik de volgende keer proberen een box voor je te bemachtigen
-
................. digid... Meen je dat nou?renzo4000 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:37:
dat is inderdaad een goed idee. Het superstabiele digid systeem combineren met het superstabiele ibood systeem. Dat MOET goed gaanrenzo4000 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:37:
En dan zeker met je eigen rekening betalen.. Beetje slimmerd vangt dat natuurlijk ook afVincentVega schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:31:
1 BOX per adres werkt toch niet maak je gewoon accounts aan op naam van familieleden en vrienden
Wellicht dat we dan Digid met het OV systeem combineren. Waterdicht.
Neuh, geen idee qua aantallen. Kan je alleen melden dat het echt gaat om een miljoenen omzet op jaarbasis. Maar dat is tegenwoordig volgens mij zelfs algemeen bekend. Oh ja, en je kunt toffe prijzen winnen als je een activiteit gaat doen met t bedrijfsuitje.Sen schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:32:
[...]
hoeveel stuks verkopen ze per dag weet je dat?
"Be brave, don't shave"
Veel betere dingen om naar te kijken dan naar die stomme boxen en die haat hier op iBood
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Dat sowieso! Valt nog t een en ander te professionaliseren, maar ze komen er vast wel eenshejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:33:
[...]
Dr werken oempaloempa's in de warehuizen van iBood, geef toe!
"Be brave, don't shave"
En draai heel dat systeem dan binnen het netwerk van een school. Perfectionisme is ook een vakKrilo_89 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:39:
Wellicht dat we dan Digid met het OV systeem combineren. Waterdicht.
Yes!!!
15 minuten blijven hangen op wachten op bestelling en toen: PLOEP het iDeal inlog scherm.
Ik heb een box!!!!
15 minuten blijven hangen op wachten op bestelling en toen: PLOEP het iDeal inlog scherm.
Ik heb een box!!!!
Verwijderd
80 en 36.. toch nog nette aantallen.
Verheug me alweer op de unboxing want er zitten altijd dingen in die ik wel wil hebben en dan voor een mooie prijs van marktplaats kan vissen.. heb 2 audyssey airplayers gekocht.. die zaten in de vorige serie..
Verheug me alweer op de unboxing want er zitten altijd dingen in die ik wel wil hebben en dan voor een mooie prijs van marktplaats kan vissen.. heb 2 audyssey airplayers gekocht.. die zaten in de vorige serie..
Gefeliciteerd!!hansR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:41:
Yes!!!
Ik heb een box!!!!
Ook een bevestingsmail gehad?hansR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:41:
Yes!!!
Ik heb een box!!!!
Waarom de onkyo geannuleerd?The_Zohan schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:36:
Onkyo TX-NR525 receiver + SKS-HT528 en Medisana Ultradunne weegschaal PSM geannuleerd, zitten dus mogelijk in de boxen
"Be brave, don't shave"
Tuurlijk, ik geloof er geen hol van tot ik je unboxing-filmpje ziehansR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:41:
Yes!!!
Ik heb een box!!!!
-edit-
[ Voor 92% gewijzigd door WhatTheFuck op 30-08-2013 00:31 ]
die wil ik hebben,,,,,,WhatTheFuck schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:42:
Die heeft nu een mooie knikkerbaan te pakken
Hou op! Schei uit! Doe ff normaal!!hansR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:41:
Yes!!!
Ik heb een box!!!!
Panasonic BTT400 Blu-Ray 3D speler met DLNA en 5.1 Cinema Sound
Heb uiteindelijk deze overgehouden. Is voor mijn ouders, hadden geen behoefte aan vreselijk hard geluid, wel aan lagere prijs en meer functionaliteit (cds afspelen enzo
" de stof container bevat 1,8 liter "
Moet je dat ding eerst ook nog gaan legen voor gebruik, topaanbieding!
Moet je dat ding eerst ook nog gaan legen voor gebruik, topaanbieding!
Verwijderd
Ik heb nu ineens 4 boxen zeg.. ik kocht die zuiger en ik moest 1001 euro betalen.. heb ik maar gedaan en bleken de boxen er gewoon toch in te staan???
hansR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:41:
Yes!!!
Ik heb een box!!!!

[ Voor 32% gewijzigd door rhepius op 29-08-2013 23:44 ]
Op die fiets! Was ff bang dat je een hele goede reden had waarom het een miskoop zou zijnThe_Zohan schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:43:
[...]
Panasonic BTT400 Blu-Ray 3D speler met DLNA en 5.1 Cinema Sound
Heb uiteindelijk deze overgehouden. Is voor mijn ouders, hadden geen behoefte aan vreselijk hard geluid, wel aan lagere prijs en meer functionaliteit (cds afspelen enzo)
"Be brave, don't shave"
Dan ben je zwaar genaaid voor die 1001 euroVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:43:
Ik heb nu ineens 4 boxen zeg.. ik kocht die zuiger en ik moest 1001 euro betalen.. heb ik maar gedaan en bleken de boxen er gewoon toch in te staan???
-edit-
[ Voor 90% gewijzigd door WhatTheFuck op 30-08-2013 00:31 ]
trololololVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:43:
Ja die onkyo is echt een ruk ding maargoed dat je die niet heb gekocht.
nja, voor wat je voor je geld terugkrijgt is die Panasonic een slimmere keus. Ook erg goede reviews op geluidskwaliteit, kost de helft en heeft ook nog eens .mkv en bluray afspeelmogelijkheidTiestor schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:44:
[...]
Op die fiets! Was ff bang dat je een hele goede reden had waarom het een miskoop zou zijn
Monster headphones besteld.. Geen idee of 't wat is

een desktop uit het stenen tijdperk, keurig refurbished
Je zult dit gedrocht maar in je 150e box krijgen
Zo nog ff wat 2de hands materiaal. Ibood de marktplaats 2!
Monster is toch de oprichter van beats by dre?Pinjataaa schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:45:
Dus het is rotzooi.
WhatTheFuck schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:44:
WTF! inderdaad kijk ik bij mijn bestelgeschiedenis staan er iets van 20 boxen!!!!

Ze lopen ons echt te dissen om nu nog met die dell meuk aan te komen zetten .... let maar op, de 24h aanbieding is zometeen de brakke ssd schijf. bah.
Je zult er maar eentje nodig hebben om, uuh. Uh. Uuuhm. Ja, waar zou je zon ding voor nodig kunnen hebben?
"Be brave, don't shave"
Prima voor in de business als client-sideluappul schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:45:
een desktop uit het stenen tijdperk, keurig refurbished
boeiend, in een van de andere 149 boxen zul je wel iets leuks hebben danJantjeBr schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:45:
Je zult dit gedrocht maar in je 150e box krijgen
Nog liefhebbers voor een leuk jodelmuzakje voor de laatste minuten????
maar niet voor dat geldhejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:46:
[...]
Prima voor in de business als client-side
Ik heb zowat de hele dag zitten hunten voor een ssd, ga ik even naar buiten vanmiddag mis ik hem. En nu ben ik er bang voor..
Dus als er iemand een vertex heeft besteld, maar er toch vanaf wil zien just say
Dus als er iemand een vertex heeft besteld, maar er toch vanaf wil zien just say
13 minutenVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:46:
Hoe lang duurt de Hunt nog?
13 minutenVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:46:
Hoe lang duurt de Hunt nog?
"Be brave, don't shave"
Monster is zwaar overpriced maar klinkt blijkbaar wel redelijk. Dus voor een iBood prijs is het wel een enigzins okay deal denk ik.Pinjataaa schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:45:
Verwijderd
Ja troll.. tuurlijk 
Maar op de m.ibood had ik wat getest waar ik moest klikken enzo en toen ik als laatste de stereoboom erin deed had ik wel een bedrag van boven de 1000 staan (1006 geloof ik).. kon alleen niet terugvinden waar het voor was dus gewoon betalen durfde ik niet aan..
Uitloggen en weer erin en het was allemaal weg. Had ook op 2 boxen geklikt via de m site dus het was wel mogelijk dat het daar over ging..
Maar op de m.ibood had ik wat getest waar ik moest klikken enzo en toen ik als laatste de stereoboom erin deed had ik wel een bedrag van boven de 1000 staan (1006 geloof ik).. kon alleen niet terugvinden waar het voor was dus gewoon betalen durfde ik niet aan..
Uitloggen en weer erin en het was allemaal weg. Had ook op 2 boxen geklikt via de m site dus het was wel mogelijk dat het daar over ging..
Volgens mij draait ibood zelf ook die dell dingen als server, aangezien ik altijd een klote error kreeg bij iedere boxs.
ik krijg morgen een 240GB vertex 2 terug van een RMA, intresse? dm meTarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:47:
Ik heb zowat de hele dag zitten hunten voor een ssd, ga ik even naar buiten vanmiddag mis ik hem. En nu ben ik er bang voor..
gewoon helemaal nieuw in sealing neem ik aan
[ Voor 5% gewijzigd door xeoMe op 29-08-2013 23:48 ]
gijsvogel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:47:
![]()
Daar was ik al bang voorSen schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:46:
[...]
Monster is toch de oprichter van beats by dre?
Dus het is rotzooi.

Het is écht geen rotzooi hoor. Hangt puur af van wat voor muziek je luister.Pinjataaa schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:48:
[...]
Daar was ik al bang voorNadeel van de hunt is dat je niet echt tijd hebt om een review te lezen
Hahaha, dat deed mij lachenCyclonic schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:47:
Volgens mij draait ibood zelf ook die dell dingen als server, aangezien ik altijd een klote error kreeg bij iedere boxs.
Ik zit al 2 dagen hele dag te kijken, en precies wanneer ik ga schijten komen ze 2x voorbij.Tarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:47:
je kan gewoon annuleren toch?Pinjataaa schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:48:
[...]
Daar was ik al bang voorNadeel van de hunt is dat je niet echt tijd hebt om een review te lezen
Je moet van bass houden he.Krilo_89 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:49:
[...]
Het is écht geen rotzooi hoor. Hangt puur af van wat voor muziek je luister.
Ga nog eens even schijten danKnaak schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:49:
[...]
Ik zit al 2 dagen hele dag te kijken, en precies wanneer ik ga schijten komen ze 2x voorbij.Karma. Volgende keer tablet mee.
@citruspers: I lolled
Even een of andere neppe stampremix op max volume zetten om de laatste 10 minuutjes wakker te blijven.gijsvogel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:47:
![]()
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe