"Be brave, don't shave"
Hij mag toch een keer lekker ruiken voor zijn vrouwtje ?coyote1980 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:50:
[...]
Davidoff Cool Water Game 100 ml Men EDT
Tip: radio rijnmondVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:51:
RTL7.. lekker reclame kijken.. no thanks.
Voetbal loeren kan ik niet want geen fox en dat blijft ook zo.. luister wel naar radio 1 maar dat zijn niet bepaald feyenoord aanhangers.
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
Ja mooi he
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Hohohoho rustig... dat keukensetje jonguh!coyote1980 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:50:
[...]
Davidoff Cool Water Game 100 ml Men EDT
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Bedoel je hij of hij?Beakzz schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:52:
[...]
Hij mag toch een keer lekker ruiken voor zijn vrouwtje ?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik creditcard.. misschien dus ook maar ideal kiezen volgende keer.Edd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:52:
[...]
Toen ik bij het betaalscherm van de Rabo was, stond hij al tussen mijn bestellingen..
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
maar ik vraag me af of je niet een of andere wazige error krijgt als je na bijv. 10 min terugkeert. Je kunt dan niet meer betalen, ook al staat hij tussen je bestellingen.Edd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:52:
[...]
Toen ik bij het betaalscherm van de Rabo was, stond hij al tussen mijn bestellingen..
++Krilo_89 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:53:
Crank 2 met reclame, op de achtergrond, is alsnog beter dan niets. Voetbal heb ik nu wel gezien..
Jack V schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:43:
[...]
Stereo boomm? Ik heb m. Als hij me niet bevalt mag je hem wel voor 40,- overkopen.
Maybe krijgt iemand hem in zo'n box en wilt die hem kwijt tegen iBood prijs.
"Be brave, don't shave"
Als webserver moet je implementeren dat een iDeal transactie wel eens wat langer kan duren. Waar de grens ligt weet ik niet, maar vermoed inderdaad iets van 10-15 minuten...DJSnels schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:54:
[...]
maar ik vraag me af of je niet een of andere wazige error krijgt als je na bijv. 10 min terugkeert. Je kunt dan niet meer betalen, ook al staat hij tussen je bestellingen.
Verwijderd
rijnmond had ik geen zin in, te roodwitte bril hoeft van mij ook niet altijd.
Overigens hoorde ik netjes het juichen de 7e minuut.. de wind staat deze kant op en de kuip ligt hier maar een km vandaan..
Lijkt me ook het meest redelijke..Knaak schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:55:
[...]
Afzetterij
"Be brave, don't shave"
Ik zal aan je denken als ie in mn box zitKnaak schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:55:
[...]
Afzetterij
-
Ja Sahara is niet best. Geen idee wat dit voor Indiana Jones achtige film is, maar GI Joe is net af, dus een kleine pauze voor Crank 2sambalbaj schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:54:
sahara ziet er ook slecht uit. Crank 2 hè.
februari fzo?
toettoett
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
Check DM voor wellicht iets leuks.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:55:
Zou op rtl 7 zijn maar dat was het niet.. rojadirecta gaf me hits en luisteren is ook prima hoor.
rijnmond had ik geen zin in, te roodwitte bril hoeft van mij ook niet altijd.
Overigens hoorde ik netjes het juichen de 7e minuut.. de wind staat deze kant op en de kuip ligt hier maar een km vandaan..
"Be brave, don't shave"
"Be brave, don't shave"
ora et labora
hejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:02:
Crank it up guys!
-
[ Voor 76% gewijzigd door WhatTheFuck op 30-08-2013 00:30 ]
ga eens ff gauw kijken dansambalbaj schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:03:
crank 1 nooit gezien
"Be brave, don't shave"
Wat doe je hier? Download crank 1!sambalbaj schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:03:
crank 1 nooit gezien
Nummer 3 is net opgenomen. Meer liefhebbers? Whaha
"Be brave, don't shave"
Je moet deel 7 hebben, de verhaallijn van 8 is niet zo sterk.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:07:
Ik ga backdoor bimbo 8 maar eens opzetten..
Deel 2 en 3 ook hoor, Tom Six. Komt uit Alkmaar.Krilo_89 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:08:
The Human Centipede II, één is toch door een Nederlandse regisseur gemaakt?
"Be brave, don't shave"
Nummer 1 is zelfs in NL opgenomen, bij Naarden geloof ik.Krilo_89 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:08:
The Human Centipede II, één is toch door een Nederlandse regisseur gemaakt?
Volgens mij zijn 2 en 3 van dezelfde regiseur, Tom Six.
Nummer 3.... 500 stuks!!!!!! "Feed her, FEED HER!!!"
toettoett
Verwijderd
Fantastisch bedoel je. HahaKrilo_89 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:10:
Uit Alkmaar, had me buurman kunnen zijn. Maar dat zijn toch hele zieke gore films?
Best een ziek idee eigenlijk ja, je hebt gelijk
Meer spanning zeker.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:10:
7 is met die loodgieter.. 8 is met de elektricien en persoonlijk vind ik die beter acteren, zo zie je dat smaken verschillen!
Ja maar bij de loodgieter heeft meer ervaring met pijpen
Zucht. Ik hou al op
Prachtig ding trouwens die GoPro, jammer dat Contour uit de markt is, nu blijven ze waarschijnlijk duur...
[ Voor 18% gewijzigd door citruspers op 29-08-2013 23:13 ]
Ik zeg, doen.Krilo_89 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:12:
Ghehe, ik wil die films nog wel een keer zien, gewoon omdat ik ze dan gezien heb
Deel 2 was in een aantal landen volgens mij ook verboden voor bioscopen.
Zegt wel iets misschien.
Damn, we hebben net allemaal de BOX gemist!!!
HOAX!JantjeBr schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:14:
Ow shit ja, iBood...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
"Be brave, don't shave"
Je kan lang wachten vrees ikAdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:15:
Bestelling wordt nog steeds verwerkt.
-
In de films die Patrick noemt zitten anders genoeg dozenJantjeBr schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:14:
Ow shit ja, iBood...
Ben ik de enige die gopros trouwens echt lelijk vind zodra ze uit het hoesje zijn?
YouTube: De Jeugd van Tegenwoordig - Een Barkie (VOLLEDIGE ALBUM VERSIE HQ)
"Be brave, don't shave"
Ben m kwijt
toettoett
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
omg wat een held
toettoett
paar tientjes korting als je een tv nodig hebt wel leuk misschien