Dan huil ik ook wel mee
Stoppen ze toch in de Box van €150 4 boxen van €40Amaze86 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:24:
Denk dat er nog veel boxen komen,ze hebben te weinig verkocht.
Kom op, geef me nog even oordoppies!!!
I'm an Ironman!
Boxje besteld. Gewoon omdat ik niet met lege handen uit deze hunt wil komen.
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
Wat denk je dat ik aan het doen ben?Thecola schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:24:
ik ga straks op mn bed liggen huilen denk.
"Be brave, don't shave"
Verwijderd
Alsnog mist? Je hebt er gewoon 2! Ik ben gisteren mee gaan doen, de eerste box die was rond 0300 ergens miste ik, daarna gaan slapen en door de dag / avond heen veel op ibood gezeten, ben alleen niet hier de hele tijd aan het posten. ben 2x tot aan het betaalscherm gekomen, captcha 1x fout terwijl ik toch op het vakje klikte en op de mobiele een keer zolang op de captcha moeten wachten dat het al klaar was voordat ik het plaatje had.Frolow schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:18:
@patrick: Nouja, hoe lang heb jij de hunt gevolgd? Ik heb 5 uurtjes geskipt, dus dan raak je op een gegeven moment teleurgesteld als je alsnog naast een box grijpt. Maar snap dat anderen veel meer pech hebben.
Tuurlijk is het redelijk frustrerend en als iemand dan soort van klaagt dat hij de 3e box niet heeft.. maar ik gun ze je natuurlijk en hoop dat je iets moois aantreft..
Wat is nu de tussenstand bij jullie? Heb alleen nog maar een weegschaal gekocht..en die had ik nog nodig ook
Ik heb op twee boxen na nog elke kunnen doorklikken tot aan het bestelformulier ... daarna telkens 502
kan toch niet! Bah....

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Om eerlijk te zijn denk ik dat ie mislukt isAdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:25:
[...]
Anders morgen nog even kijken, als het er dan nog niet tussen staat zal het wel niet gelukt zijn.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik heb een setje glazen-met-een-deuk gekocht
Ik heb een gereedschapskistje gekocht
Was helaas net te laat voor de boren en bitjes set..
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Toch een mooie box met gereedschap dannixjuh schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:27:
Ik heb een gereedschapskistje gekochtWas helaas net te laat voor de boren en bitjes set..
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik heb:frapcase schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:27:
Wat is nu de tussenstand bij jullie? Heb alleen nog maar een weegschaal gekocht..en die had ik nog nodig ook
sokken
geen box
mannesmann bitten set
die bittenset ga ik mooi annuleren om ibood te pesten!!!!!!1
toettoett
Dat valt best wel mee eigenlijkVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:26:
[...]
Alsnog mist? Je hebt er gewoon 2! Ik ben gisteren mee gaan doen, de eerste box die was rond 0300 ergens miste ik, daarna gaan slapen en door de dag / avond heen veel op ibood gezeten, ben alleen niet hier de hele tijd aan het posten. ben 2x tot aan het betaalscherm gekomen, captcha 1x fout terwijl ik toch op het vakje klikte en op de mobiele een keer zolang op de captcha moeten wachten dat het al klaar was voordat ik het plaatje had.
Tuurlijk is het redelijk frustrerend en als iemand dan soort van klaagt dat hij de 3e box niet heeft.. maar ik gun ze je natuurlijk en hoop dat je iets moois aantreft..
Snelle tv
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik heb een kruislaser van stanley en een setje okyo speakers gekocht.
Ik heb vanmiddag op mijn werk een setje werkhandschoenen gekocht. 2 Paar voor 12 euro inc. verzending, bij de bouwmarkt betaal ik 15 euro voor een paar!
Mannesmann box is het enige wat ik heb gekocht.. Zijn nog vier andere producten die ik zou willen hebben maar steeds net gemist heb
"Be brave, don't shave"
Kunnen we de iBood hunt volgende keer niet als E-Sport aanmelden?
Horloge
Sokken
Tandenborstel
Maar ben er sinds dat box-gedoe steeds minder blij mee. Backfire-aanbiedingen?
Sokken
Tandenborstel
Maar ben er sinds dat box-gedoe steeds minder blij mee. Backfire-aanbiedingen?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Verwijderd
Trouwens ook vreemd dat ik al de bel hoor op 1dk, op site van ibood zelf staat nog niets. De ipad is nog trager.. oh well.
Ach heb al paar fotoalbums gekocht! en een speakerset
de bluetooth
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ja hoor Verhoek erin! Heus Koeman
edit
Oeps verkeerde forum
edit
Oeps verkeerde forum
[ Voor 34% gewijzigd door kx22 op 29-08-2013 22:33 ]
Misschien leuk voor bij mijn kruislaserBeakzz schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:32:
Sterren voor je darkroom !
"Nieuwste groene laser en holografische technologie"
Vertaald: oude groene craplaser met diffractiefiltertje en een glazen gobo'tje.
Vertaald: oude groene craplaser met diffractiefiltertje en een glazen gobo'tje.
[ Voor 9% gewijzigd door citruspers op 29-08-2013 22:35 ]
echt h'e... samen met die clown van een immers rechtstreeks terug naar den haagkx22 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:33:
Ja hoor Verhoek erin! Heus Koeman
edit
Oeps verkeerde forum
toettoett
Tja, de Vertex 2 werd ook geadverteerd als de nieuwste generatie SSD
Hoeveel koste die S4 op ibood...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Alweer een NAS, hoeveel hebben ze d'r wel niet van?
ah, het onverkoopbareproductencircus gaat los het laatste uurtje
Deze NAS moeten ze ook echt kwijt he?!
Ik zeg: doe maar in de 150 box die ik zo ga bemachtigen
Ik zeg: doe maar in de 150 box die ik zo ga bemachtigen
http://www.ibood.com/nl/n...bestendig_maar_vooral_su/Frolow schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:34:
De nieuwe generatie harde schijf.
Verwijderd
Komt geen box meer.. al vaker zitten wachten tegen het einde en er kwam er nooit meer 1.. en dan hadden we nog die hunt waar helemaal geen box was (3x geleden dacht ik).
€ 499Amaze86 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:34:
Hoeveel koste die S4 op ibood...
"Be brave, don't shave"
Haha inderdaad. Maar het effect van die star laser is op zich best aardig zo te zien, de beschrijving is alleen wat...optimistisch.Frolow schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:34:
Hoop dat het dit keer toch anders is!Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:36:
Komt geen box meer.. al vaker zitten wachten tegen het einde en er kwam er nooit meer 1.. en dan hadden we nog die hunt waar helemaal geen box was (3x geleden dacht ik).
"Be brave, don't shave"
Ga maar slapen allemaal, er komt niets meer.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:36:
Trusten
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Verwijderd
Hoop het ook maar denk het niet 
Blijf wel hangen hoor.. zo nog maar eens een ouzo inschenken.. verdriet wegdrinken .. verloren hunttijd
Blijf wel hangen hoor.. zo nog maar eens een ouzo inschenken.. verdriet wegdrinken .. verloren hunttijd
Thanks Coyote! Ben ik al verkocht deze ronde?
Heb in elk geval deze 5 bay nas gekocht.
Hopen dat er ook nog een box komt
Hopen dat er ook nog een box komt
[ Voor 30% gewijzigd door michel2506 op 29-08-2013 22:41 ]
Ouzo... hmz, ik houd het maar bij beerenburg+cola 
Wat drinkt de gemiddelde huntert?
Nog geen citruspers gezien, maar misschien kom je wel in 1 van de beide 150 euro boxen die ik te pakken hebcitruspers schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:40:
Thanks Coyote! Ben ik al verkocht deze ronde?
GVD nu is dat speaker ding geweest terwijl ik WEER ZAT TE SCHIJTEN.
Ook een soort van box tochmichel2506 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:40:
Heb in elk geval deze 5 bay nas gekocht. Ben benieuwd
"Be brave, don't shave"
Wat me opvalt is dat als de nieuwe aanbieding er is en je drukt direct dan laadt ie de pagina opnieuw ipv de bestelpagina. Best vreemd, moet dus 2 x drukken om wat te bestellen.
Lekkere informatieve omschrijving:
Het is altijd handig om een goede oplader bij de hand te hebben wanneer je op vakantie gaat of wanneer je gewoon lekker veel op je Xbox speelt.
Het is altijd handig om een goede oplader bij de hand te hebben wanneer je op vakantie gaat of wanneer je gewoon lekker veel op je Xbox speelt.
heb m ook al gehad 1,5 jaar geledenmichel2506 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:40:
Heb in elk geval deze 5 bay nas gekocht. Ben benieuwd
leuk ding, vooral vanwege de HDMI achterop, en je kunt er XBMC op draaien
Momenteel proseccoJantjeBr schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:41:
Had je weer bij Domino's besteld?Knaak schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:41:
Precies
weet ik in elk geval wat ik ongeveer krijg ook
Bier!JantjeBr schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:41:
"Be brave, don't shave"
Echte hunters dragen luiers!Knaak schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:41:
Water
Jij leert ook niet hè! Laptop mee nemen tijdens het schijten.Knaak schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:41:
"Be brave, don't shave"
Ben je aan het vieren dat je een box hebt gewonnen ofzo?
Ik heb een keer 2 dagen achter elkaar domino's gegeten en heb echt dagenlang zitten borrelen. A++ would buy again.
Goedkope acculader trouwens, met 2 oplaadbare accu's.
Stereo boomm? Ik heb m. Als hij me niet bevalt mag je hem wel voor 40,- overkopen.Knaak schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:41:
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
Verwijderd
Schijten doe je niet tijdens de hunt of als er een kussen te koop is.. of een mr. handsfree ding
Staat ook mooi onder je TV, zo'n unitDJSnels schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:41:
[...]
heb m ook al gehad 1,5 jaar geleden
leuk ding, vooral vanwege de HDMI achterop, en je kunt er XBMC op draaien
Viel me laatst op dat je die dingen eigenlijk nooit zonder batterijen kan krijgen.citruspers schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:43:
[...]
Ik heb een keer 2 dagen achter elkaar domino's gegeten en heb echt dagenlang zitten borrelen. A++ would buy again.
Goedkope acculader trouwens, met 2 oplaadbare accu's.
hoe zit dat eigenlijk, wanneer is de order van jou? Als je bij de rabobanksite bent al?
Is het dan handig om te wachten met submitten totdat de iboodsite rustig is?
Edit: in he geval van een boxxxxxx
Edit: in he geval van een boxxxxxx
[ Voor 9% gewijzigd door DJSnels op 29-08-2013 22:46 ]
Aha lol, prima dealJack V schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:43:
[...]
Stereo boomm? Ik heb m. Als hij me niet bevalt mag je hem wel voor 40,- overkopen.
"Be brave, don't shave"
Zonder de carousel volgens mij...
Pfff, praat me niet over die box ;-). Heb er nog geen 1.JantjeBr schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:43:
[...]
Ben je aan het vieren dat je een box hebt gewonnen ofzo?
Neuh, Maar me bier is op. En aangezien ik vind dat ik ook maar eens wijn moet "leren" drinken, maar begonnen met de prosecco.
Heb net betaald en na bevestiging van visa liep ibood vast en heb nu ... niets. Dus je hebt 'm pas als je 'm hebt.DJSnels schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:45:
hoe zit dat eigenlijk, wanneer is de order van jou? Als je bij de rabobanksite bent al?
Als je bij je bankpagina bent (voor jou dus Rabobank) dan is hij van jou!DJSnels schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:45:
Dan heb je een kwartier de tijd om te betalen anders heb je hem alsnog gemist.
Type: Elevate carouselcoyote1980 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:45:
Zonder de carousel volgens mij...
Haha, dat kan natuurlijk ookRobbie T schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:45:
[...]
Pfff, praat me niet over die box ;-). Heb er nog geen 1.
Neuh, Maar me bier is op. En aangezien ik vind dat ik ook maar eens wijn moet "leren" drinken, maar begonnen met de prosecco.
Cheers!JantjeBr schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:47:
[...]
Haha, dat kan natuurlijk ookproost in ieder geval, op de box die we zo gaan pakken!
Zijn er nog mensen film aan het kijken? Of zit iedereen naar dat belabberde voetbal te loeren?
"Be brave, don't shave"
Dat zou toch mooi zijn! Heb net besloten dat ik maar tot 00.00 in elk geval actief blijf!JantjeBr schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:47:
[...]
Haha, dat kan natuurlijk ookproost in ieder geval, op de box die we zo gaan pakken!
jij ook proost
Ja dat staat er wel. Maar er zitten bij de carousel altijd 6 stuks bij. Volgens mij is het gewoon deze set:
klik
Paars uit de carousel zit ook bij deze er niet bij.
Toch maar bestelt voor het vrouwtje ... toch nog een goede daad verricht
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Crank, waar???Krilo_89 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:49:
Film! Zometeen Crank, heerlijk!
O jee, flesje met riek...
Die is tof!Krilo_89 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:49:
Film! Zometeen Crank, heerlijk!
"Be brave, don't shave"
het is maar gewoon overpriced koelwatercoyote1980 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:50:
O jee, flesje met riek...
ora et labora
Davidoff Cool Water Game 100 ml Men EDTrenzo4000 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:49:
Net GI Joe Retaliation gezien, dus met Crank 2 erbij, heb ik flink wat actie gezien vanaaf.
Verwijderd
RTL7.. lekker reclame kijken.. no thanks.
Voetbal loeren kan ik niet want geen fox en dat blijft ook zo.. luister wel naar radio 1 maar dat zijn niet bepaald feyenoord aanhangers.
Voetbal loeren kan ik niet want geen fox en dat blijft ook zo.. luister wel naar radio 1 maar dat zijn niet bepaald feyenoord aanhangers.
haha lekker bezig menrenzo4000 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:49:
toettoett
Wat klopt er niet?coyote1980 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:50:
[...]
Davidoff Cool Water Game 100 ml Men EDT
NiGeLaToR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:46:
[...]
Heb net betaald en na bevestiging van visa liep ibood vast en heb nu ... niets. Dus je hebt 'm pas als je 'm hebt.
Dat zijn 2 tegenstrijdigheden?Toettoetdaan schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:46:
[...]
Als je bij je bankpagina bent (voor jou dus Rabobank) dan is hij van jou!
Dan heb je een kwartier de tijd om te betalen anders heb je hem alsnog gemist.