Ik kreeg alleen maar 502 errors
Hier ook. Kapotte captcha en 502's...
Geen trillend klauwtje van de spanning ?Madman_K schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:03:
waarom geeft die altijd aan dat ik niet in het vakje heb geklikt.
Als ik 100% zeker dat wel heb gedaan.
(nu weer 5x)
Kan je vergeten.. ik zit er ook in vast..H92! schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:04:
Bezig met verwerken van je bestelling...
F5 drukken of wachten?
Kijk ff in je console... Als het goed is staat daar dan gateway error als het erg lang duurt met laden...H92! schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:04:
F5 drukken of wachten?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Een ogenblik alsjeblieft...
Je wordt in een ogenblik doorgestuurd naar de betalingspagina.
??????????????????
DUURT LANG AUB GEEF MIJ N BOX JWZZZ
??????????????????
DUURT LANG AUB GEEF MIJ N BOX JWZZZ
toettoett
-edit-
[ Voor 93% gewijzigd door WhatTheFuck op 30-08-2013 00:30 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Website trilt nog steeds na volgens mij. Doet helemaal niks meer...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Na bankkeuze na ideal kreeg ik, na drukken op 'plaatsen bestelling' de melding 'helaas uitverkocht'
FFFFFFFFFUUUUUUUUUU slechts 2 boxen....
FFFFFFFFFUUUUUUUUUU slechts 2 boxen....
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik had betaald
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
als ik geen vandaag box weet te kopen, koop ik scribblenauts unlimited op steam
ora et labora
OMG, ik heb gewoon een box bemachtigd! Niet diegene die ik wilde, maar 40 euro is ook nog een leuk bedrag. We zien wel wat erin zit
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zometeen, hele site finito, plat, onherstelbare database schade. Krijgen alle accounts uit de laatste backup een email toegezonden, helaas zijn alle aankopen verloren gegaan door rampzalige dataverlies.
Daaaaagg boxjes!!
Daaaaagg boxjes!!
-edit-
[ Voor 83% gewijzigd door WhatTheFuck op 30-08-2013 00:30 ]
Laat ibood maar lekker failliet gaan.
Begrijp me nie verkeerd, het is leuk dat ze dit soort acties doen. Maar zowel mobiel als op gewone site klik ik op het zwarte vlakje. Meerdere keren de melding dat ik niet goed klik. Of een gateway error, of geen afbeelding te zien...
Begrijp me nie verkeerd, het is leuk dat ze dit soort acties doen. Maar zowel mobiel als op gewone site klik ik op het zwarte vlakje. Meerdere keren de melding dat ik niet goed klik. Of een gateway error, of geen afbeelding te zien...
Dan maar uit pure ellende die mannesmann box gekocht..
"Be brave, don't shave"
Zelfde hier, elke keer weerSen schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:03:
iBOOD Internet's Best Online Offer Daily
Een ogenblik alsjeblieft...
dat heb ik nu al 10x gezien en nooit gaat ie verder
Goede tip, zag daar dat ik een gateway error had... ARGBaZnGaNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:05:
[...]
Kijk ff in je console... Als het goed is staat daar dan gateway error als het erg lang duurt met laden...
is dat een beetje OK spul?Tiestor schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:05:
ehhhh..HOI
Failed to load resource: the server responded with a status of 404 (Not Found)BaZnGaNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:05:
[...]
Kijk ff in je console... Als het goed is staat daar dan gateway error als het erg lang duurt met laden...
Wordt hem dus niet
Njah, na betaling crash en geen e-mail. Geen box gok ik zomaar.WhatTheFuck schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:05:
Betaald is juist een goed teken
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik schat van wel
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Kregen jullie een captcha dit keer??
Ik heb er geen gezien.
Ik heb er geen gezien.
Geen geld eraf = no boxNiGeLaToR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:06:
[...]
Njah, na betaling crash en geen e-mail. Geen box gok ik zomaar.
Dacht ik ook maar die doet het niet bij mijTiestor schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:05:

Hij was nog een beetje in de war met de box denk ik
[ Voor 12% gewijzigd door jip_86 op 29-08-2013 22:08 ]
JA GODVERDOMME NOG 2-1 VOOR DIE ****** RUSSEN OOK
toettoett
Als je betaald hebt, heb je 'm wel.NiGeLaToR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:06:
[...]
Njah, na betaling crash en geen e-mail. Geen box gok ik zomaar.
Even wachten, krijg je over een tijdje wel een mailtje.
jup. weer met zon vierkantjeAdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:06:
Ik heb er geen gezien.
ora et labora
F12 in de meeste browsers. En dan het tabje console.
bla
[ Voor 97% gewijzigd door ByteMe_ op 29-08-2013 22:09 ]
Ik kwam tot voorbij het betaalkeuzescherm zonder dat ik een captcha tegengekomen ben.
Inclusief verzendkosten 79, ibood 74
"Be brave, don't shave"
Hij hangt hier nog steeds bij het verwerken van de bestelling trouwens.
Dit wordt niks meer.
Dit wordt niks meer.
Ik ga het mee maken, moet gereedschap hebben voor mij uitzet. Lijkt me een mooie set om mee te beginnen
"Be brave, don't shave"
Is die D-link nou de helft goedkoper dan ergens anders?
Bij mij lijkt het er op dat wanneer je captcha 1x geaccepteerd is dat je daarna forever kan reloaden zonder captcha. Bij een enkel item iigAdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:08:
[...]
Ik kwam tot voorbij het betaalkeuzescherm zonder dat ik een captcha tegengekomen ben.
Was er wel een.AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:06:
Ik heb er geen gezien.
"Be brave, don't shave"
Ik hem mn rtv rijnmond stream uitgezet. Bespaard me frustraties.Thecola schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:07:
JA GODVERDOMME NOG 2-1 VOOR DIE ****** RUSSEN OOK
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
Jup, meestal kosten ze dit per stukbvbal79 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:09:
Is die D-link nou de helft goedkoper dan ergens anders?
Ah even op cc site kijken, maar zie andere aankopen van vanavond er ook nog niet afgeschreven staan. Maar even geduld hebben dus.AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:07:
[...]
Als je betaald hebt, heb je 'm wel.
Even wachten, krijg je over een tijdje wel een mailtje.
Is een prima set, heb je zeker geen miskoop aan. Het is geen super-profi spul voor als je er dagelijks mee werkt, maar als standaard klusgereedschap is het prima spulTiestor schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:09:
[...]
Ik ga het mee maken, moet gereedschap hebben voor mij uitzet. Lijkt me een mooie set om mee te beginnen
Daar heb ik het dus ook voorkrietjur schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:11:
[...]
Is een prima set, heb je zeker geen miskoop aan. Het is geen super-profi spul voor als je er dagelijks mee werkt, maar als standaard klusgereedschap is het prima spul
"Be brave, don't shave"
Bezig met verwerken bestelling....
Zal hem wel weer niet worden........
Zal hem wel weer niet worden........
Beiden via mobiele...Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:08:
De mensen die hem hebben gescoord, hebben jullie hem via de normale of de mobiele site?
Mooie media speler mensen!
"Be brave, don't shave"
Maar is ie ook goed??Tiestor schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:13:
Mooie media speler mensen!
Verwijderd
Mobiel moet ik 2x klikken.. en de captcha duurde zolang voordat ik het plaatje te zien kreeg dat ik daarna een foutmelding kreeg.
Raar, die popcorn stond er laatst voor goedkoper op, dacht 200 euro.
Alleen te duur,was laatst 200 euro op 1 dayfly.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Toch verrast Ibood iedere keer weer, wanneer de boxen komen
3x in een uur is nog nooit vertoond voor zover ik weet
3x in een uur is nog nooit vertoond voor zover ik weet
sssssst!!frapcase schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:14:
Met CC weet ik niet hoe het gaat omdat dat niet gelijk afgeschreven wordt, anders even op je iBOOD account kijken of het al bij je bestellingen staat.NiGeLaToR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:11:
[...]
Ah even op cc site kijken, maar zie andere aankopen van vanavond er ook nog niet afgeschreven staan. Maar even geduld hebben dus.
Ik moest ook 2x klikken op ik neem er een. Captcha laadde de eerste keer niet, F5 daarna wel.. Toen de stappen doorlopen en betaald. Duurde wel even met laden.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:14:
Mobiel moet ik 2x klikken.. en de captcha duurde zolang voordat ik het plaatje te zien kreeg dat ik daarna een foutmelding kreeg.
-
Pfff, werd gebeld. Of iemand mij 'even een paar vragen' mocht stellen. Vervolgens een enquête van 45 minuten waarin twee €150.- boxen langskomen. Ik schrok me de tyfus.
Met 1 hand aan de F5-knop is het me uiteindelijk gelukt om er één te scoren.
Ik kijk uit naar m'n €100 én €150 box
Helaas naast die van €40 gegrepen.
Met 1 hand aan de F5-knop is het me uiteindelijk gelukt om er één te scoren.
Ik kijk uit naar m'n €100 én €150 box
Ga ik dat ook maar eens proberen...
"Be brave, don't shave"
Poeh, ik word nog steeds doorgestuurd naar de betaalpagina.
Zo maar een keertje refreshen denk.
Zo maar een keertje refreshen denk.
Dat was de A-300.frapcase schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:14:
"Be brave, don't shave"
Nope, sta continue ingelogd... Moet soms 2x op Ik neem er een! klikken voor ie hem pakt.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:15:
Kun je op de mobiele site pas inloggen na dat je iets neemt?
Nope, niets. Helaas pindakaas.AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:15:
[...]
Met CC weet ik niet hoe het gaat omdat dat niet gelijk afgeschreven wordt, anders even op je iBOOD account kijken of het al bij je bestellingen staat.
Ja zeker! Al die popcorn hour media spelers zijn goed! Heb er zelf ook een aantal waar ik zeer tevreden mee ben.
"Be brave, don't shave"
Verwijderd
Echt pech hebben inderdaad..Frolow schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:15:
Ik kijk uit naar m'n €100 én €150 boxHelaas naast die van €40 gegrepen.
Als je nog niet bent ingelogd en je drukt op ik neem er een kun je inloggen. Daarna wordt je teruggestuurd naar de dealpagina en blijf je ingelogd.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:15:
Kun je op de mobiele site pas inloggen na dat je iets neemt?
-
Ah, balen zeg.
Maar de betaling via CC was wel gewoon voltooid??
Neen, dat was ook de A-400. Adviesprijs is ook ineens lager bij die, wat is het verschil?
http://producthistory.eu/zoek/popcorn/#
Via mobiel heb je meer kans
je komt er makkelijker door.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
@patrick: Nouja, hoe lang heb jij de hunt gevolgd? Ik heb 5 uurtjes geskipt, dus dan raak je op een gegeven moment teleurgesteld als je alsnog naast een box grijpt. Maar snap dat anderen veel meer pech hebben.
Hij zei van wel, daarna krijg je zo'n 'oke klaar'-knop en toen zei die 'helaas er ging iets fout' ofzo.AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:18:
[...]
Ah, balen zeg.
Maar de betaling via CC was wel gewoon voltooid??
Wat zou er in die 40 euro box zitten? Zo'n gereedschapsbox zoals net voorbij kwam?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Lol ook echt, 26ste nog. Was dat ook op de NL pagina?frapcase schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:18:
[...]
Neen, dat was ook de A-400. Adviesprijs is ook ineens lager bij die, wat is het verschil?
http://producthistory.eu/zoek/popcorn/#
"Be brave, don't shave"
Dat kan ik je na 13 september vertellenGrrrrrene schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:19:
Wat zou er in die 40 euro box zitten? Zo'n gereedschapsbox zoals net voorbij kwam?
Ik gok op heel veel jelly beans
-
Toch minimaal 900 danEdd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:19:
[...]
Dat kan ik je na 13 september vertellen
Ik gok op heel veel jelly beans
"Be brave, don't shave"
stereo boomm box
[ Voor 68% gewijzigd door hejkompas op 29-08-2013 22:20 ]
Jep, had hem namelijk aangeraden bij mijn zus, maar die vond dit alsnog wat te duurTiestor schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:19:
[...]
Lol ook echt, 26ste nog. Was dat ook op de NL pagina?
Wel lelijk dat ze de adviesprijs zo kunstmatig omhoog schroeven -_- beetje een rattensite zo af en toe.
dan moet ie snel wezenEdd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:20:
Iemand wilde deze toch?
moet ie er wel snel bij zijn dan ...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Hmm raar, met iDEAL kun je makkelijk zien of het gelukt is door even op je rekening te kijken.NiGeLaToR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:19:
[...]
Hij zei van wel, daarna krijg je zo'n 'oke klaar'-knop en toen zei die 'helaas er ging iets fout' ofzo.
Ja precies, niet heel netjes.. Maar goed, die adviesprijzen moet je toch al niet serieus nemen.frapcase schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:20:
[...]
Jep, had hem namelijk aangeraden bij mijn zus, maar die vond dit alsnog wat te duur
Wel lelijk dat ze de adviesprijs zo kunstmatig omhoog schroeven -_- beetje een rattensite zo af en toe.
"Be brave, don't shave"
Bij creditcard ook, alleen zie ik nu dat een eerdere aankoop die wel in mijn ibood staat er ook nog niet bij staat.AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:21:
[...]
Hmm raar, met iDEAL kun je makkelijk zien of het gelukt is door even op je rekening te kijken.
Denk dat er nog veel boxen komen,ze hebben te weinig verkocht.
ik ga straks op mn bed liggen huilen denk.
toettoett
ik huil meeThecola schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:24:
ik ga straks op mn bed liggen huilen denk.
✌
Ze hebben nog wat 150 Euro boxen denk ik..Amaze86 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:24:
Denk dat er nog veel boxen komen,ze hebben te weinig verkocht.
-
Anders morgen nog even kijken, als het er dan nog niet tussen staat zal het wel niet gelukt zijn.NiGeLaToR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:24:
[...]
Bij creditcard ook, alleen zie ik nu dat een eerdere aankoop die wel in mijn ibood staat er ook nog niet bij staat.